Religija

Spiro pičkice

Spiridon RSS / 22.08.2018. u 20:49

Zelim ovim tekstom da je javno deklarisem kao veoma los primer nekoga ko zivi (kenja, pisa, jede, spava, kara) na ovoj usranoj planeti. Pred mojim ocima ovih dana se "gasi" neko koga bez ikakvih problema mozemo nazvati mesijom modernog vremena. Mnogo je paralela izmedju Dzulijana i Isusa samo ako zelite i umete to da prepoznate. Ovaj blog je moja objava i zelja da stanem prvi u red onih koji su svojom indolentnoscu doprineli da ovaj covek konacno padne u nemilost rimljana koji ce ga uskoro razapeti na krst. Kada se to bude desilo rulja ce poceti da pali svece i lije gorke suze. Kako je to jadno i bedno.

Ja to necu uraditi. Ja cu svecu upaliti sebi i moliti boga da mi oprosti.

O ovom coveku ce se knjige pisati i njegovo ime slaviti. Trgovi ce se po njemu nazivati i svetilista osnivati.

I treba. Zasluzio je. 

 

 



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 20:54 22.08.2018

M'da !

Saglasan !

Ko nas jebe !
romi.daba romi.daba 20:20 23.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Saglasan !

Ko nas jebe !



Svaka čast pojedincima koji uspevaju da uzdrmaju sisteme. Mada priznajem da još nisam pročitao njegove knjige, ali po naslovima je moj čovek.


Assange is an advocate of information transparency and market libertarianism.

Napisao je "State and terrorist conspiracies"... "Conspiracy as governance" (2006)
alselone alselone 20:57 22.08.2018

500 kila

Siroma Asanz je gorila od 500 kila koja nam skace svima pred ocima ali je skoro niko ne primecuje.

Spiridon Spiridon 21:04 22.08.2018

Re: 500 kila

Siroma Asanz je gorila od 500 kila koja nam skace svima pred ocima ali je skoro niko ne primecuje.


ima necega duboko loseg u coveku da ga je tesko ignorisati ... sve teze se mirim sa tim i sve vise se povlacim u sebe trazeci se u nekakvoj jebenoj umetnosti ... muzici, filmu, slici, knjizi ... a u sustini, sve je to sranje. Laganje sebe i iskupljivanje duse.

Ovaj covek ima muda. I to se vidi iz aviona. Nije njemu do publiciteta i slave. Ima tu neceg uzvisenog.
alselone alselone 21:11 22.08.2018

Re: 500 kila

ima necega duboko loseg u coveku da ga je tesko ignorisati


Ne kapiram ovo.

sve teze se mirim sa tim i sve vise se povlacim u sebe trazeci se u nekakvoj jebenoj umetnosti

Bezanje u taj neki zdrav razum?
Spiridon Spiridon 21:16 22.08.2018

Re: 500 kila

Ne kapiram ovo.


pa kako kapiras to da ovaj covek sedi ovog trenutka zatvoren u sred Londona, trune, i da nema nikoga ko moze da mu pomogne?

Jel ta ljudska "solidarnost" za ignorisanje?

Pomoci ovom coveku znaci (po mom misljenju) pomoci sebi i svojoj deci u nekoj jebenoj buducnosti. Ali nasa samozivost, strah i sebicluk nam to ne dozvoljavaju. One su duboko usadjene u nas i sigurno vode u destrukciju.

alselone alselone 21:17 22.08.2018

Re: 500 kila

pa kako kapiras to da ovaj covek sedi ovog trenutka zatvoren u sred Londona, trune, i da nema nikoga ko moze da mu pomogne?

Jel ta ljudska "solidarnost" za ignorisanje?


To kapiram potpuno, nego nisam razumeo onu recenicu, ucinilo mi se da nesto drugo kazes. Sorry.
alselone alselone 21:02 22.08.2018

Sto obrisa onaj video sa sedom bradom

Bas mu kul stoji.

Je l zbog RT?
Spiridon Spiridon 21:07 22.08.2018

Re: Sto obrisa onaj video sa sedom bradom

alselone
Bas mu kul stoji.

Je l zbog RT?


ma pateticno je ... bolje ovako

necu da pridobijam one koje citaju na jeftine fore

osim toga, dodao sam Bekima. To mi je jaca paralela.

A danas mirno gledam kako mi željnu ženu
gubavi bakalin grli,
i kako mi s glave, raznosi krov, ─
i nemam volje ─ il’ nemam snage ─ da mu se svetim.


anonymous anonymous 21:37 22.08.2018

Ауторефлексија ...

... је неопходно потребна нашој Цивилизацији.

И не само кад је Асанж у питању , него и у погледу геноцида широм планете.




В Е Н Е Ц У Е Л А


.....

Кратак, јасан, дубокомисаон, инспиративан текст.

Да их је више....

mirelarado mirelarado 21:42 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Ауторефлексија ...
... је неопходно потребна нашој Цивилизацији.

И не само кад је Асанж у питању , него и геноциди широм планете.


Шта вреди самопромишљање кад је ова наша, хм, цивилизација иста као и све претходне које је човек градио: деструктивна све до самог дна - до самоурушавања.
Spiridon Spiridon 21:44 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

него и у погледу геноцида широм планете.


vrednost (medijska paznja) ljudskih zivota opada sa geografskom udaljenoscu od Londona, Pariza i ostalih vavilonskih tvorevina. Kao da majke u Siriji manje vole svoju decu nego one iz Njujorka ili Beograda.
anonymous anonymous 21:48 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

mirelarado
Ауторефлексија ...
... је неопходно потребна нашој Цивилизацији.

И не само кад је Асанж у питању , него и геноциди широм планете.


Шта вреди самопромишљање кад је ова наша, хм, цивилизација иста као и све претходне које је човек градио: деструктивна све до самог дна - до самоурушавања.


Неко је недавно у једном прилогу на нет-у истакао да нам је лакше да замислимо атомску катаклизму, него промену владајућег светског поретка/нереда.

Готово да зло и не препознајемо, а о отпору и да не говорим.
Spiridon Spiridon 21:50 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

наша, хм, цивилизација иста као и све претходне



anonymous anonymous 21:50 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Spiridon
него и у погледу геноцида широм планете.


vrednost (medijska paznja) ljudskih zivota opada sa geografskom udaljenoscu od Londona, Pariza i ostalih vavilonskih tvorevina. Kao da majke u Siriji manje vole svoju decu nego one iz Njujorka ili Beograda.


Осим тога акцентују нам прошлост, да не бисмо иста догађања препознали у садашњем тренутку.
nsarski nsarski 21:50 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Kao da majke u Siriji manje vole svoju decu nego one iz Njujorka ili Beograda.

A tek majke u Jemenu, čiju decu kasape već godinama "Londonskim" oružjem.
Ima ona pesma, pisana u vreme Hladnog Rata I.

Spiridon Spiridon 21:55 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Готово да зло и не препознајемо, а о отпору и да не говорим.


e zato sam se ja na vreme deklarisao! Da ne bude posle ... ko nam je kriv, nismo bolje ni zasluzili. Ja sam sam sebi kriv. Kako mogu druge (i to u mnozini) da krivim i prozivam kad ja nista licno ne preduzimam. To bi bilo bas pederski. Da prosti Pedjica.
anonymous anonymous 22:01 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Spiridon
Готово да зло и не препознајемо, а о отпору и да не говорим.


e zato sam se ja na vreme deklarisao! Da ne bude posle ... ko nam je kriv, nismo bolje ni zasluzili. Ja sam sam sebi kriv. Kako mogu druge (i to u mnozini) da krivim i prozivam kad ja nista licno ne preduzimam. To bi bilo bas pederski. Da prosti Pedjica.


Мислиш Дебели ?
Spiridon Spiridon 22:07 22.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Мислиш Дебели ?


Azdejković
c_h.arlie c_h.arlie 07:28 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Spiridon
него и у погледу геноцида широм планете.


vrednost (medijska paznja) ljudskih zivota opada sa geografskom udaljenoscu od Londona, Pariza i ostalih vavilonskih tvorevina. Kao da majke u Siriji manje vole svoju decu nego one iz Njujorka ili Beograda.

Pa to je tako - otkada je sveta i veka.
Sirija, Srbija, Venecuela - su kusur imperija.
Njihov doprinos u kreiranju sveta - i promena - je minoran.
Imperije će spasiti svet - svojom propašću.
Živela Amerika i Rusija - ostalo je 'sviranje kurcu'.

No, šta preostane 'malom' čoveku čekajući da 'na vrbi rodi grožđe'.
Pa preostaje mu samo - da se neda, da bude svoj - koliko je to moguće ... i samo malo više.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:55 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Spiridon
vrednost (medijska paznja) ljudskih zivota opada sa geografskom udaljenoscu od Londona, Pariza i ostalih vavilonskih tvorevina. Kao da majke u Siriji manje vole svoju decu nego one iz Njujorka ili Beograda.


Тачно, али не ради се само о географији јер ни овај лондонски сужањ не добија медијску пажњу, а ни пажњу оних који на десетине метара од његовог затвора, посебно викендом, шетају, једу, пију, круже да нађу место да углаве кола када иду у Хародс опремљени пластиком у новчаницима итд.

За све ове године откако је Асанж у затвору, све што сам ја лично урадила је да делим Пилџерове интервјуе на друштвеним мрежама, била сам на неколико суботњих протеста и неколико пута (који се броје на прсте једне руке), када ме баш звекнула сва клаустрофобичност његове ситуације и осећај срамоте који си ти описао, прошла увече поред еквадорске амбасаде и викнула најгласније што могу "good night, Julian". (То је време када је улица тиха и пуста, наравно осим полицајаца који су ту 24/7.)
Spiridon Spiridon 13:52 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Тачно, али не ради се само о географији јер ни овај лондонски сужањ не добија медијску пажњу, а ни пажњу оних који на десетине метара од његовог затвора, посебно викендом, шетају, једу, пију, круже да нађу место да углаве кола када иду у Хародс опремљени пластиком у новчаницима итд.


jebem ti ja grad u kome ne moze da se skupi kriticna masa, opkoli ambasadu i izvuce Asanza ... neka pocne kao gej parada (ono djuskanje na kamionima, perike, sminka) pa onda samo nastave ka ambasadi, stvore kriticnu masu, izvuku Asanza, daju mu kostim i onda pravac Moskva ...

ja bih u london otisao samo da se poklonim ispred ambasade. Jebalo ih vencanje kraljevske porodice ...kakvo je to zamlacivanje.
angie01 angie01 14:00 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

gej parada


pa eto, kada nema nikog drugog, zasto gejevi ne pokazu empatiju prema nekom ko je u nevolji i pomognu mu,( taj lobi je prilicno veliki i jak),...njih nigde nema u borbi za necija prava, sem ako su njihova u pitanju,....pa eto im prilike...ovo sve naravno, ne umanjuje sramotu cutanja svih ostalih, koji bi po difoltu trebalo da su vec nesto uradili....svih zagovaraca demokratije, istine, humanosti, slobode govora, ljudskih prava,...
floki floki 14:09 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

onda pravac Moskva


maksa da reaguje ovde :)
Spiridon Spiridon 16:27 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

.njih nigde nema u borbi za necija prava,



potpisujem
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:34 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

jebem ti ja grad u kome ne moze da se skupi kriticna masa, opkoli ambasadu i izvuce Asanza ..



Не иде то баш тако. На слици се види положај амбасаде и зашто није могуће одатле изаћи неопажено.

Улаз је на средини, а у стану у високом приземљу, лево од улаза, смештена је еквадорска амбасада. (Десно од улаза је колумбијска и она гледа на робну кућу Хародс, на слици сасвим десно.) На самом левом ћошку, где је мали балкон са кога се обраћао и где је застава, овде је снимљен како стоји иза стакла и посматра протест. Мала улица дуж зграде са леве стране је слепа, у ствари то и није улица. Степениште зграде нема дипломатски статус, па полиција може њим да шпарта и дежура на одмориштима ако им се прохте, као и испред прозора.

Садашњи председник Лењин Морено је вратио Еквадор у потчињени положај према УСА и мислим да ће ускоро подлећи притисцима.

Једини неочекивани обрт који могу да замислим би могао да дође од самог Трампа, али мислим да је реално могућ таман колико и твоје извлачење маскираног Асанжа.
vcucko vcucko 17:19 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

principessa_etrusca


Садашњи председник Лењин Морено је вратио Еквадор у потчињени положај према УСА и мислим да ће ускоро подлећи притисцима.


Naravno kad je Lenjin.
Zna se kako bi morao da se zove, da bi bio drugačiji

Bili Piton Bili Piton 21:17 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

angie01
gej parada


pa eto, kada nema nikog drugog, zasto gejevi ne pokazu empatiju prema nekom ko je u nevolji i pomognu mu,( taj lobi je prilicno veliki i jak)


Iz dva razloga: gej "pokret" u smislu u kojem ga se sećamo iz sedamdesetih više ne postoji (jer više nema razloga da postoji kao takav). Danas su i gejevi bezoblični potrošači kao i negejevi.

Drugi razlog je taj što ni to telo nije homogeno - tu imaš praktično svet u malom, svakojakih pogleda (uglavnom kratkovidih, ali to je druga priča) i svakojakih uverenja.

angie01 angie01 21:26 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Iz dva razloga:


...ma, kapiram da to nije sve isti par rukava,...al generalno su zatvoreni, koliko su s jedne strane bili neprihvaceni od drustva i uskraceni za razne stvari- i to ne svi- toliko i sami nemaju potrebu da se prikljuce, podrze, ucestvuju,...ni u cemu sto nema dirktno neke veze samo s njima,...





angie01 angie01 21:28 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Azdejković


pedjica sada pridrzava krleta...
Bili Piton Bili Piton 21:32 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

angie01
ni u cemu sto nema dirktno neke veze samo s njima,...


Da, i ja vidim tu sebičnu crtu, ne grešiš.

angie01 angie01 21:53 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

i ja vidim tu sebičnu crtu,


zar ti se ne cini, da bi i najtvrdokorniji homofobi, omeksali, kada bi gejevi pokazali empatiju i prema nekim drugim ugrozenim grupacijama i problemima koji se ne resavaju dovoljno efikasno,...malo je neobicno njihovo odsustvo barem u situacijama koje mogu da, na zalost, prepoznaju i iz licnog iskustva i patnje,...kao npr, zlostavljanje zena, dece,....
Bili Piton Bili Piton 22:04 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

angie01
kada bi gejevi pokazali empatiju i prema nekim drugim ugrozenim grupacijama i problemima koji se ne resavaju dovoljno efikasno


Jedini primer (da sam ga se odmah setio) gde su gejevi ukrstili snage s drugima je bio u Britaniji, tokom štrajka rudara i podršku su dobili natrag. I bilo je prirodnog solidarisanja sa feminističkim, levičarskim i tamnoputim zaledjima svakako.

To sve nekad. Danas...sve je drugačije. A da li bi to suzbilo homofobiju ne znam, ona je kao rasizam - ili odlučiš da to nećeš da budeš, ili se prepustiš nižim nagonima.
angie01 angie01 22:13 23.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

A da li bi to suzbilo homofobiju ne znam

tokom štrajka rudara i podršku su dobili natrag.


homofobija, kao i drugi retrogradni stavovi, su posledica nerazumevanja, neznanja, zatvorenosti,...kada stanes uz nekog ko je u nevolji i pomognes mu, otvaraju se pukotine u svemu nabrojanom.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:21 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Сама нисам имала стрпљења да цртам ово што је Били је веома стрпљиво покушао да објасни.

Пре свега, ЛГБТ покрет није хомоген на начин како ти Анђо замишљаш (овде сам чак пре неку годину окачила излагање на некој конференцији моје транс познанице, иначе у лондонским оквирима познате перформерке, о нетрпељивости гејева према транс особама).

Али, ако се вратимо на геј мејнстрим, геј особе су “оствариле права”, и имају их макар онолико колико и остали (а можда и више - ноторно је да гејеви на првом интервјуу за посао напомену да су геј да оставе могућност да се позову на хомофобију), а у сваком случају толико да могу да живе своја приватна уверења и буду левичари, десничари, аполитични, неслободоумни или било шта друго.

А поменути блогер овдашњи, Аздејковић, за кога сам некада мислила да ради против геј заједнице јер као да се трудио да свакоме стави свој геј прст у око и тако изазива хомофобију, радио је наравно све време за себе јер он не живи од геј права, већ од стварне или измишљене хомофобије.

У сваком случају, бесмислено је прозивати било коју групу за коју ми мислимо да би требало да се ангажују за неку ствар.

Право питање је шта је ко лично спреман да уради и шта је урадио.
blogovatelj blogovatelj 05:26 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Ima ona pesma, pisana u vreme Hladnog Rata I


Napisana je u vreme perestrojke, ako se ne varam, za Gorbačovljeva vakta.
Nedavno sam je se setio i razmišljam je li programski pisana. Otprilike mi je na pamet pala paralela Sting i britanska kruna i Bono i Vatikan. Bono uvek priča ono što Vatikan misli. Mada, Sting je opet mnogo manje ljigava individua od Bona.
Jebga, zato je Dilan jedanjedini. Kad je on smeo da laje, niko nije.
angie01 angie01 08:21 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Пре свега, ЛГБТ покрет није хомоген на начин како ти Анђо замишљаш




ovo je los pokusaj spina,...jer ja to nisam ni rekla, niti zamisljam, a i slazem se sa Bilijem,...nismo ni on ni ja preterano razradjivali stvar- samo smo razmenili naznake,...tako da se besmisleno trudis da izvlacis slucaj.
nsarski nsarski 08:34 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Пре свега, ЛГБТ покрет није хомоген на начин како ти Анђо замишљаш

A evo kako to u Rusiji vide.



EDIT. Posebno je simpatican ovaj najnoviji izum:

The LGBT (Lesbian-gay-bisexual-transgender) community has decided that the word “vagina” is not gender-inclusive. The new unbiased designation of vagina is “front hole.”

The health website Healthline, together with the National Institutes of Health, Human Rights Campaign, BMC Pregnancy and Childbirth journal, and Fenway Health in collaboration with Harvard Medical School, the National LGBT Health Education Center, and the Massachusetts League of Community Health Centers have joined in the use of “front hole” as an “unbiased, inclusive, and contemporary term.”

One wonders how “front hole” qualifies as an unbiased gender neutral term. Does the male gender have a front hole? This effort to neutralize femaleness doesn’t work, but nevertheless it is the new politically correct term.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:06 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...



Само ћу цитарати чланак "What Makes a Woman?", објављен у ЊТ пре три године:

"Let me get this right: The word “vagina” is exclusionary and offers an extremely narrow perspective on womanhood, so the 3.5 billion of us who have vaginas, along with the trans people who want them, should describe ours with the politically correct terminology trans activists are pushing on us: “front hole” or “internal genitalia”?
nsarski nsarski 10:16 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Само ћу цитарати чланак "What Makes a Woman?",


Za neutralnog posmatraca sa planete Vulkan, sve je to:

Milan Novković Milan Novković 10:33 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

nsarski
Само ћу цитарати чланак "What Makes a Woman?",


Za neutralnog posmatraca sa planete Vulkan, sve je to:


... i unnerving, svakako, pošto odjednom imamo i front-hole art, pa nekom vrednom i pedantnom individualcu može da padne na pamet da u novom svetlu dopuni listu umetničkih formi i tehnika

nsarski nsarski 10:36 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

... i unnerving, svakako, pošto odjednom imamo i front-hole art, pa nekom vrednom i pedantnom individualcu može da padne na pamet da u novom svetlu dopuni listu umetničkih formi i tehnika


Milance, evo tebi jedan zadatak: preinaci naslov ovog posta tako da bude gender-inclusive. Pusti mashti na volju.
Milan Novković Milan Novković 10:48 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

nsarski
... i unnerving, svakako, pošto odjednom imamo i front-hole art, pa nekom vrednom i pedantnom individualcu može da padne na pamet da u novom svetlu dopuni listu umetničkih formi i tehnika


Milance, evo tebi jedan zadatak: preinaci naslov ovog posta tako da bude gender-inclusive. Pusti mashti na volju.

Pustio bih ja nju na volju, al ko će to posle vratiti u obor

Pošto vidim da si i ti trekkie, ukrštam Star Trek i Lebovskog: Johnson, punch it

Tvoje formalne kriterijume zadoboljavam - Johnson je Englesko i Škotsko prezime, nači prepevali smo Spiru, "punch it" je bušenje opšte namene, a Spirin osećaj za feeling kupimo tako što "punch it" sugeriše that "it" hasn't been punched yet.

A ko se ne se'a tog filma "punch it" se odnosi na "bušenje" rupe u prostoru da bi se ušlo u warp speed, i ona je ispred nas, front hole

Six degrees of separation među human actors nije ništa protiv max three degrees u semantici, možeš da povežeš šta hoćeš sa čim hoćeš, sa koje god strane
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:58 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

А одакле потиче израз front hole? Наравно, од стенд-ап комедије:

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:30 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

angie01
ovo je los pokusaj spina,...jer ja to nisam ni rekla, niti zamisljam, a i slazem se sa Bilijem,...nismo ni on ni ja preterano razradjivali stvar- samo smo razmenili naznake,...tako da se besmisleno trudis da izvlacis slucaj.


Случај је да си експлицитно прозвала геј заједницу због неангажовања против Асанжовог прогона.

pa eto, kada nema nikog drugog, zasto gejevi ne pokazu empatiju prema nekom ko je u nevolji i pomognu mu,( taj lobi je prilicno veliki i jak),...njih nigde nema u borbi za necija prava, sem ako su njihova u pitanju,....pa eto im prilike...


Очигледно си ван токова.

Геј активизам је већ добру четвртину века утопљен у веома шарени ЛГБТ покрет и не постоји онако како је постојао рецимо седамдесетих.

Још важније, гејеви су мејнстрим, не само у креативним професијама, него у владама и државним администрацијама.

Е сада, како замишљаш да ће амерички, британски или шведски геј политичари и геј државни служвеници да се боре за Асанжово право да удахне свеж ваздух?
nsarski nsarski 11:42 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Још важније, гејеви су мејнстрим, не само у креативним професијама, него у владама и државним администрацијама.

Е сада, како замишљаш да ће амерички, британски или шведски геј политичари и геј државни служвеници да се боре за Асанжово право да удахне свеж ваздух?


Pa, čovek koji je Asanžov prijatelj, Glenn Greenwald, je i novinar i pravnik, i poznat, i, povrh toga je gej. Ali, njega malo ko sluša, odnosno njegov uticaj je skrajnut u masovnim medijima.
Oni koji poseduju moć i medije će ućutkati svakog ko im se ne dopada, bio on gej ili ne.
gedza.73 gedza.73 11:48 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Е сада, како замишљаш да ће амерички, британски или шведски геј политичари и геј државни служвеници да се боре за Асанжово право да удахне свеж ваздух?

poput hipika iz šezdesetih koji su od 'vodite ljubav a ne rat' i igranja po livadama sa cvećem u kosi doveli svet, čim su se dokopali rukovodećih mesta, do ratnih sukoba koji možda u ukupnom zbiru prevazilaze WW2
nsarski nsarski 11:57 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

čim su se dokopali rukovodećih mesta, do ratnih sukoba koji možda u ukupnom zbiru prevazilaze WW2


Vlast kvari. Think Joška Fišer, Džon Keri, i, što ne reći, A. Vulin.

Od anarhiste i revolucionara do ministra vojnog. Ali, darker je ostao do kraja. Onda kao egzistencijalista, sada kao crnokošuljaš.

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:03 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Pa, čovek koji je Asanžov prijatelj, Glenn Greenwald, je i novinar i pravnik, i poznat, i, povrh toga je gej. Ali, njega malo ko sluša, odnosno njegov uticaj je skrajnut u masovnim medijima.
Oni koji poseduju moć i medije će ućutkati svakog ko im se ne dopada, bio on gej ili ne.

Тачно тако.

А горе сам написала и ово:

Али, ако се вратимо на геј мејнстрим, геј особе су “оствариле права”, и имају их макар онолико колико и остали (а можда и више - ноторно је да гејеви на првом интервјуу за посао напомену да су геј да оставе могућност да се позову на хомофобију), а у сваком случају толико да могу да живе своја приватна уверења и буду левичари, десничари, аполитични, неслободоумни или било шта друго.

Још један глас који је тешко ућуткати је Пилџер, али и његове трибине по малим левичарским књижарама су скоро па илегала.

Ово је страница са Пилџеровог сајта на којој је интегрални снимак његовог интервјуа са Асанжом:

ЛИНК

или овде: [url=https://vimeo.com/18269080][/url]

ЕДИТ: Обојица су Аустралијанци.
c_h.arlie c_h.arlie 12:43 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

principessa_etrusca


Само ћу цитарати чланак "What Makes a Woman?", објављен у ЊТ пре три године:

"Let me get this right: The word “vagina” is exclusionary and offers an extremely narrow perspective on womanhood, so the 3.5 billion of us who have vaginas, along with the trans people who want them, should describe ours with the politically correct terminology trans activists are pushing on us: “front hole” or “internal genitalia”?

M'da !
Bila vagina ili front hole ... u nešto se udarati mora.
angie01 angie01 13:07 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Случај је да си експлицитно прозвала геј заједницу због неангажовања против Асанжовог прогона.


ako bolje pogledas, Spira se dosetio gejeva, a ja sam se na to opsetila, kao oni, ( generalno), ne ucestvuju bas u podrsci u bilo kom drugom slucaju, gde je ona potrebna, sem kada su oni u pitanju- u tome je sustina celog mog komentara.

a ti si mi onda, terana necim sto bas ne razumem, ucitala, kako ja ne kapiram ono sto mi je Bili tako strpljivo objasnio:))) i da umisljam nesto sto nije tako u stvarnosti,...a ja sam se sa Bilijem slozila i nista od onog sto mi ucitavas, niti mislim, niti sam napisala.

Е сада, како замишљаш да ће амерички, британски или шведски геј политичари и геј државни служвеници да се боре за Асанжово право да удахне свеж ваздух?


uposte nisam pomenula iz koje branes bi oni trebalo da reaguju,-kako si ti ovde targetirala- niti iz kog svog udruzenja, zajednice- a da imaju neku zelju i ideju, mogli bi da se organizuju- kao sto organizuju svoje proteste, parade, sta god, ( jos se tu gurkaju izmedju sebe, koje ce udruzenje biti ogranizator, ...i inkasirati lovu:)-, kako oni, tako i udruzenje novinara npr, razne organizacije za ljudska prava i sl.....ili bilo koje grupacije, pojedinci, koji sada samo mirno sede i posmatraju i c,c,c,c,c,cokcu....sto je tema Spirinog posta- ceo svet gleda i cuti i ceka....
c_h.arlie c_h.arlie 13:42 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

angie01
Случај је да си експлицитно прозвала геј заједницу због неангажовања против Асанжовог прогона.


ako bolje pogledas, Spira se dosetio gejeva, a ja sam se na to opsetila, kao oni, ( generalno), ne ucestvuju bas u podrsci u bilo kom drugom slucaju, gde je ona potrebna, sem kada su oni u pitanju- u tome je sustina celog mog komentara.

a ti si mi onda, terana necim sto bas ne razumem, ucitala, kako ja ne kapiram ono sto mi je Bili tako strpljivo objasnio:))) i da umisljam nesto sto nije tako u stvarnosti,...a ja sam se sa Bilijem slozila i nista od onog sto mi ucitavas, niti mislim, niti sam napisala.

Е сада, како замишљаш да ће амерички, британски или шведски геј политичари и геј државни служвеници да се боре за Асанжово право да удахне свеж ваздух?


uposte nisam pomenula iz koje branes bi oni trebalo da reaguju,-kako si ti ovde targetirala- niti iz kog svog udruzenja, zajednice- a da imaju neku zelju i ideju, mogli bi da se organizuju- kao sto organizuju svoje proteste, parade, sta god, ( jos se tu gurkaju izmedju sebe, koje ce udruzenje biti ogranizator, ...i inkasirati lovu:)-, kako oni, tako i udruzenje novinara npr, razne organizacije za ljudska prava i sl.....ili bilo koje grupacije, pojedinci, koji sada samo mirno sede i posmatraju i c,c,c,c,c,cokcu....sto je tema Spirinog posta- ceo svet gleda i cuti i ceka....

Šta je ovo ljudi moji !?
Pa ti svaki puta moraš da pojašnjavaš šta si mislila u prethodnom postu.
Postoje dve mogućnosti - ili pišeš totalno konfuzno i nerazumljivo, ili, pak, super briljantno i nedostižno nama smrtnicima.
Ne znam šta da mislim.

angie01 angie01 13:52 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Ne znam šta da mislim.



apacherosepeacock apacherosepeacock 14:09 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Још један глас који је тешко ућуткати је Пилџер, али и његове трибине по малим левичарским књижарама су скоро па илегала.


Evo i Guardian veli da njima niko ne moze da edituje editora..

The Guardian is editorially independent, meaning we set our own agenda. Our journalism is free from commercial bias and not influenced by billionaire owners, politicians or shareholders. No one edits our Editor. No one steers our opinion. This is important because it enables us to give a voice to the voiceless, challenge the powerful and hold them to account. It’s what makes us different to so many others in the media, at a time when factual, honest reporting is critical.

apacherosepeacock apacherosepeacock 14:09 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

duplo


apostata apostata 14:13 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

nsarski

EDIT. Posebno je simpatican ovaj najnoviji izum:

The LGBT (Lesbian-gay-bisexual-transgender) community has decided that the word “vagina” is not gender-inclusive. The new unbiased designation of vagina is “front hole.”

The health website Healthline, together with the National Institutes of Health, Human Rights Campaign, BMC Pregnancy and Childbirth journal, and Fenway Health in collaboration with Harvard Medical School, the National LGBT Health Education Center, and the Massachusetts League of Community Health Centers have joined in the use of “front hole” as an “unbiased, inclusive, and contemporary term.”

Koja je to podivljalo-umišljena bagra, pa to je strašno.
nsarski nsarski 14:21 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

Koja je to podivljalo-umišljena bagra, pa to je strašno.


A kad pomisliš da je Sergej Merkurov, čuveni vajar, u doba ljutog staljinizma, ilustrovao ovakav bukvar za opismenjavanje radnog naroda.

Merkurov
Bili Piton Bili Piton 15:56 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

principessa_etrusca
али и његове трибине по малим левичарским књижарама су скоро па илегала.


Interesantno da si pomenula malu levičarsku knjižaru, tačno na takvom mestu je otpočela priprema za podršku gejeva rudarima.

A pade mi potpuno nevezano na pamet i anegdota o nekom holivudskom šefu studija (recimo da je Džek Vorner ali nije on konkretno, nego neki drugi, nebitno) koji je pred penziju onako pogubljeno išao hodnicima i placevima studija pišući po zidovima i gde je god to mogao IT'S TOO LATE. Često stilizovano tako da se prvo vidi samo it's a onda, iza ćoška, too late. Ili bi to bilo strateški postavljeno da se opazi trenutak pre nego što će se sesti na WC šolju itd.

E, tako i ja danas, idem okolo i pričam sam sa sobom da it's too late.


gedza.73 gedza.73 15:57 24.08.2018

Re: Ауторефлексија ...

što ne reći A. Vulin.

Od anarhiste i revolucionara do ministra vojnog.


čovek, zakleti levičar i pacifista, koji nije bio u vojsci je ministar vojni i zalaže se za ponovno uvođenje obaveznog vojnog roka.


'Nemamo... Imamo... Parfeme... Za tetku... Imamo više tetaka... Imamo više parfema...'
'Dečko ima neka šizofrena cepanja, pa ovaj jedan u njemu govori jedno a ovaj drugi drugi. I sad kome ja da verujem?'



ali
'sad su čisti. Niko ih ne traži'
anonymous anonymous 05:44 23.08.2018

Бити ангажован ...

....значи , пре свега, што ближе се приближити Стварности и разумети је у правом значењу.





Ако је Фуко у праву, када каже да је политика рат настављен другим средствима , онда је у УСА грађански рат у пуном јеку.

anonymous anonymous 05:47 23.08.2018

Re: Бити ангажован ...

anonymous
....

Spiridon Spiridon 08:36 23.08.2018

Re: Бити ангажован ...

Ако је Фуко у праву, када каже да је политика рат настављен другим средствима , онда је у УСА грађански рат у пуном јеку.


svaka cast za komentar! Pogodak pravo u centar!
docsumann docsumann 06:11 23.08.2018

imaš li kakav konkretan predlog

za akciju
umjesto poziva na samospaljivanje

zilikaka zilikaka 07:45 23.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

docsumann
za akciju
umjesto poziva na samospaljivanje


Eto što ti je profesionalna deformacija. Ti bi odmah da se hvataš posla. Može i lopate, al samo da se radi.
Ne ide to tako, prijatelju. Najbolje prolazi priča radi priče.
Ni ja to ne mogu da prihvatim, al bar imam negde u svesti.
alselone alselone 07:49 23.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

Najbolje prolazi priča radi priče.


Ne, ne, ja mislim da mi kao Srbi i Srbija (.ss Srbi, Srbija, sto bi rekao Vuk Draskovic) moramo reagovati na ovu nepravdu oko Asanza. Jer...

zilikaka zilikaka 07:54 23.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

Ma ja sam komentarisala u načelu. Naravno da ovde nemamo šta da tražimo.
Mislim, svaka njemu čast al imamo mi i preča posla.

Kome je do posla.
docsumann docsumann 10:03 23.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

Ne ide to tako, prijatelju. Najbolje prolazi priča radi priče.


ma ja pričam radi muzike

gavros gavros 11:49 23.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

docsumann
za akciju
umjesto poziva na samospaljivanje



Ajahuasku na šporet i dolazimo po ovoj vrućini u HN!
c_h.arlie c_h.arlie 06:08 24.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

tasadebeli
gavros
docsumann
za akciju
umjesto poziva na samospaljivanje



Ajahuasku na šporet i dolazimo po ovoj vrućini u HN!



Ова моја деца из фамилије иду на ајахуаску у Неопланту. Ближе нам је...




Čekaj !
Da li je to neko drogiranje ili šta ?
anonymous anonymous 11:00 24.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

c_h.arlie
tasadebeli
gavros
docsumann
za akciju
umjesto poziva na samospaljivanje



Ajahuasku na šporet i dolazimo po ovoj vrućini u HN!



Ова моја деца из фамилије иду на ајахуаску у Неопланту. Ближе нам је...




Čekaj !
Da li je to neko drogiranje ili šta ?





Jok, bre.

Obična kafa.
Srpska.
gavros gavros 11:13 24.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

Haha, prava kafica. Taso, odlični linkovi - nisam gledao film ali pogledaću - raspoložen sam za dobru komediju
tasadebeli tasadebeli 01:59 25.08.2018

Re: imaš li kakav konkretan predlog

angie01 angie01 12:23 23.08.2018

Asanz je paradigma za danasnji svet,

koji lazno propagira demokratiju i simulira njene principe, stvarajuci tako sistem pogodan za elitu, eliminisuci glavno uporiste tog sistema- demos, koji je sveden na zombiranu, ekspoloatisanu masu, pokorenu selektovanim i po potrebi upakovanim informacijama, pustenim kao gas za omamljivanje u etar.

Ispiranje mozga i uoblicavanje misljenja, uz sve veci strah od egzistencijalnih problema razlicite vrste, koje samo demos ima privilegiju da kusa, placajuci vlast, kao i sveopste otudjenje, nestanak moralnih vrednosti, humanosti, podrske, dovodi do apatije i precutnog pristanka.

Stado je u toru, a tu nije pozeljna sloboda govora, istina,...tu se brine ko ce izbeci klanje tog dana...dok idu snimci maketa njihove bolje buducnosti na ekranu pored, kao briga onih, koji su umrezeni u kombinacije, finansijske dobiti, projekte na nekom nevidljivom nivou.

Sve svetske novinske agencije, udruzenja, humanitarne organizacije, one za ljudska prava, lideri i mocnici... su pali na ispitu, u ovom slucaju, stvarne brige za covecanstvo i sve ono sto tako slakorecivo izgovaraju svakodnevno i za sta, u kranjoj liniji dobijaju novac.

„Razmišljanje o Džulijanu tera me da se zapitam šta je to najprivlačniji kvalitet na muškarcu? Sigurno to mora biti hrabrost. Kada muškarac pokazuje snagu i kada stoji uz principe“, ...iz pisma Pamele Anderson Ansazu

angie01 angie01 12:39 23.08.2018

Re: Asanz je paradigma za danasnji svet,

Dzulian je u losem zdravstvenom stanju- a ne daju mu da ide kod lekara,...potpuno nezamisliva i besmislena, ali zato nehumana odluka svih koji o tome odlucuju.

Postoje spekulacije da Ekvador pregovara sa Britanijom o budućnosti Asanža. Početkom nedelje, list Tajms objavio je da Britanija pregovara sa Ekvadorom o prebacivanju Asanža iz Ambasade te zemlje u Londonu. Prema nekim izveštajima, te pregovore predvodi ministar Britanije Alan Dankan.


Izvori bliski Asanžu kažu da on nije upoznat sa tim pregovorima, ali da veruje da SAD vrše veliki pritisak na Ekvador, uključujući pretnje blokadom zajmova Međunarodnog monetarnog fonda (MMF), ako i on dalje ostane u Ambasadi.

..................



Predsednik Ekvadora Lenin Moreno rekao je ranije da je Asanž "haker", "nasleđeni problem" i "kamenčić u cipeli".






angie01 angie01 21:36 23.08.2018

Re: Asanz je paradigma za danasnji svet,

...ujedno, ovaj, da l precutni, ili organizovani ignor Asanza i njegove situacije- samo zato sto je bio hrabar- daje jasnu poruku svim buducim pokusajima da se neko otrgne orkestraciji informacija i misljenja umrezanog sveopsteg Velikog Brata,....

...zato,...,

"Moj prijatelj, pastor Niemoler, rekao mi je jednom prilikom: Kada su došli nacisti i odveli komuniste, nisam se umješao. Nisam bio komunist. Kada su došli i odveli socijaliste, nisam se ni tada mješao. Meni socijalisti nisu ništa značili. Kad su došli i odveli Jevreje, još se uvijek nisam mješao. Nisam bio Jevrej. I kada su tada došli i odveli mene, nije bilo više nikoga ko bi se umješao." (Klaunovi doniješe suze) Johanes Mario Simel

...kada su dosli i odveli Asanza, niko se nije umesao...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:40 24.08.2018

Re: Asanz je paradigma za danasnji svet,

...ujedno, ovaj, da l precutni, ili organizovani ignor Asanza i njegove situacije- samo zato sto je bio hrabar- daje jasnu poruku svim buducim pokusajima da se neko otrgne orkestraciji informacija i misljenja umrezanog sveopsteg Velikog Brata,....


Daje, naravno, ne jednu vec visestruke poruke istim udarcem.

Da sistem ne mozes da pobedis, ako uteknes njihovom 'pravednom' gnevu to je samo privremeno (lepo su pustili, kad vec nisu uspeli da ga spakuju iz prve, da otpor gradjanstva vremenom izbledi, dok pritiskaju svo vreme drzavu, reda koja ne moze na duze staze da ih ignorise, koja ga je zastitila) oni mogu da cekaju, on izolovan u prostoru - prakticno jednom stanu godinama - tesko.

Pokriveni su svojim zakonima o vaznosti informacija koje nisu (ne smeju biti) dostupne publici.. mogu da napakuju bilo kome bilo sta, sa sve svedocima i tuzbama obaska procurelim informacijama - u njegovom slucaju silovanje, mogu da likvidiraju kad hoce i koga hoce, da upropaste koga hoce finansijski i reputaciju, mogu da zavrnu ruku kojoj bilo drzavi da je nateraju na kooperaciju, mogu da trkeljisu i spustaju avione sa predsednicima stranih drzava itd. Dugacak je spisak.

S druge strane ljudski faktor radi svoje, ma koliko bilo zastrasivan i svestan realnosti i dalje se opire.

Eto Snouden je naucio lekciju na Asanzovom slucaju, bar sebi nije ogranicio kretanje na manje od cele drzave, drzave kojoj teze neko moze da zavrce usi..




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:53 24.08.2018

svi smo pičke



docsumann docsumann 14:58 24.08.2018

Re: svi smo pičke

ukratko - jebo junaštvo, čojstvo je zakon

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana