Istorija| Politika

Benonova doktrina

jinks RSS / 25.08.2018. u 10:17

bd1.jpg

Da li bi iko trebalo da se zabrine nad činjenicom da je Stiv Benon zainteresovan za ishod narednih EU parlamentarnih izbora. I da li bi još više trebalo da brine to što se Stiv zalaže za ukrupnjavanje i jačanje evropske desnice (inače Benon je bio manje-više prvi čovek Trampove pobedničke predsedničke kampanje, kao i njegov bliski saradnik i savetnik, bivši doduše). Sad bilo da g. Stiv priča u svoje lično ime ili u ime nekih novih, starih ili ko zna kojih već sve ne poslodavaca, ostaje pitanje kako (posebno u vremenima u kojima Ameriku, između ostalog, trese i afera vezano za uticaj Rusije na njihove izbore) jedna SAD interesna grupa, koja god i kakva god bila, može tako otvoreno da utiče na ishod evropskih izbora. Uz drugo, možda još i važnije pitanje – zbog čega druže Benone baš desnica.

Sad tema bloga i nije toliko Benon, jer, ako ništa drugo ono bar autor bloga u principu i nema pojma o čemu stvarno tu i radi.  Naime, tema je, pre, to što se nešto slično i ranije dešavalo kroz istoriju. Mislim, ne to da se neko meša u ishode izbora po Evropi – već činjenica da su i ranije vrlo uticajne interesne grupe iz SAD bile zainteresovane za dolazak prilično ekstremnih režima na vlast u Evropi. Neko će reći, kako je moguće da ijedan dolar bude potrošen na nešto što ne predstavlja otelotvorenje liberalne demokratije i slobodnog tržišta, ali izgleda da ipak jeste.

Na kraju krajeva, rat je uvek bio dobar biznis, a oni evropski oduvek izgleda i najbolji. Uzmite I svetski, na primer, većina zemalja učesnica izašle su iz njega prezadužene na istom mestu, u jednoj od onih najpoznatijih ulica - sa zidom u imenu. Naime, Engleska i Francuska su enormne količine novca (koje su u principu dobijale od nemačkih reparacija, nema odakle drugo) vraćale SAD kao ratni dug, dok se Nemačka u istim tim SAD istovremeno zaduživala kako bi reparacije Engleskoj i Francuskoj uopšte i mogla da plati. U toj meri, da je po nekima upravo taj začarani atlantski krug novca i predstavljao jedan od osnovnih uzroka velike ekonomske krize 1929. godine. Sad, nije samo finansijski SAD sektor bio zainteresovan za događanja u Evropi, već su i mnoge velike američke korporacije prepoznale u novim evropskim režimima mogućnost dobre zarade.

bd2.jpg

Navešću samo neke od najpoznatijih koje su otvoreno sarađivale sa nacističkim režimom u Nemačkoj. Naravno, trebalo bi možda ipak na određeni način i napraviti razliku između jednih (kao što su Kola Kola i Fanta, Standard Oil ili Menhetn Čejs Banka, …) koje su sa nacističkim režimom sarađivale pre II sv. rata, i drugih koje su intenzivno sa Hitlerom sarađivale i tokom samog rata (u čemu su, po svoj prilici najdalje otišli Ford, Dženeral Motors i IBM). Na primer, za DžM se tvrdi da je, između ostalog, predstavljao jednu od okosnica nemačkog napada na Poljsku i SSSR (preko Opela, čiji je vlasnik tada i bio). Sa druge strane IBM je čitavo vreme rata Nemačkoj isporučivao i održavao u to vreme jedan od najnaprednijih računarskih sistema (zasnovan na bušenim karticama), koji je upotrebljavan kako bi se formirala u to vreme, na određeni način, i najrazvijenija informatička baza podataka (korišćena za organizaciju kako vojne, tako i okupacione logistike i vlasti u čitavoj Evropi, uključujući i koncentracione logore i evidenciju logoraša).

bd3.jpg

I na kraju, ostaje neko ko je prema nacistima od samih početaka iskazivao otvoreno poštovanje I divljenje – Henri Ford, iz Ford Motors kompanije. Do te mere, da se smatra da su mnogi industrijski projekti u predratnoj naci Nemačkoj (oživljavanje auto i avio industrije, koncept narodnog automobila i gradnja u to vreme najmodernijih auto-puteva) predstavljali rezultat saradnje između Forda i nacista, a što je upravo i krunisano ordenom najviše moguće kategorije koji je Ford dobio od Hitlera.

Iza svega su pretekle i dve prilično opore “anegdote” vezane za Fordovo učešće u ratu. Prva se tiče čuvene vojne operacije u Ardenima krajem 1944. i početkom 1945, u kojoj su nemačke snage opkolile više savezničkih divizija, u očajničkom pokušaju da preokrenu tok rata. Ipak, američki vojnici (koji su divovskim naporima sprečili nemačko napredovanje ka belgijskim i holandskim lukama, ključnim za ratne napore) imali su u tom trenutku i krajnje neočekivanog saveznika. Naime, pošto su im linije snabdevanja bile presečene, džipove i kamione zaglavljene u snegu planina Ardena popravljali su tako što su delove skidali za zarobljenih nemačkih vozila – u kojima se nalazila identična oprema kao i u američkim (elektrika i mehanika, motor, menjač, kvačilo, …), pošto su svi zajedno ionako bili proizvedeni u nekom od Fordovih proizvodnih pogona (u nemačkom slučaju radilo se o Ford-Werke fabrici),

Druga “anegdota” predstavlja činjenicu po kojoj je Ford od američke države posle rata dobio odštetu reda veličine stotina miliona dolara za već pomenutu fabriku automobila i kamiona Ford-Werke, koja je prilično oštećena u vreme savezničkih bombardovanja Kelna, i koja je punom parom radila u Nemačkoj tokom čitavog rata.

bd4.jpg

Naravno nije se fascinacija bogatih Amerikanaca završila samo na nacizmu i fašizmu. Ostalo je na primer zapamćeno i ničim sputano i otvoreno divljenje Rokfelera komunističkom Rusijom, koje je najbolje sam i ilustrovao rečenicom tipa: “Uvek sam prezirao slobodno tržište i konkurenciju, interesantno koliko i u SSSR-u ima pametnih ljudi koji umeju da dele upravo takvo moje mišljenje.”

Dobro, možda Stiv Benon i ne traga po Evropi za nekim novim Adolfom, Benitom ili Didom, ali u čemu je onda stvar. Mislim, da li bi išli toliko daleko da rasturaju EU, ili da je bar restauriraju u neku iz, na primer, više niša, jednih manje a drugih više evropskih. Takođe, pitanje je da li se ukrupnjavanje i jačanje desnice odnosi samo na zemlje članice EU, ili i na one koje tek pretenduju da tako nešto postanu. Šta bi onda i za njih mogla da predstavlja Benonova doktrina – da li i prekidanje pristupnih pregovora sa EU i vođenje politike mimo svih i svega, u zamenu za, ne znam, najnoviji Lambordžini ili za vilu na nekom obližnjem prestižnom brdu.

Opet, čitava bi priča dobrim delom mogla da zavisi i od toga koliko su stvarno i ozbiljni igrači koji stoje iza Benona. Sad, ako uistinu i jesu, onda bi i mnogo čega drugog možda dobrim delom moglo i time da se objasni – počev od Bregzita, pa sve do nikad opovrgnute šeretske pričice po kojoj je Tramp Makronu nudio povlastice u trgovini sa SAD ukoliko bi Francuska napustila EU.

Na kraju, ko zna, možda će se u nekoj i ne baš tako dalekoj budućnosti uloge dijametralno promeniti. Mislim na to da će se možda ponekad i na nepreglednim rivijerama ujedinjene Evrope, po luksuznim restoranima i jahtama iz korpusa meksičkih i američkih tajkuna odabirati ime sledećeg stanara Ovalnog kabineta. Opet, zašto i tu stati, a što da ne, možda birati i premijeri i prestolonaslednici i nekih drugih kraljevstava i carstava, zainteresovanih danas, na ovaj ili na onaj način možda, za laku zaradu na starom kontinentu.

Što da ne, možda stvarno i hoće.

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 07:37 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

docsumann
BebaOdLonchara
Inace vjerujem da trenutnu situacija gdje su u velikoj vecini tzv normalnih zemalja na vlasti ljudi koji bi imali intelektualnih problema da postanu predsjednici kucnih savjeta u bloku 70 na Novom Beogradu I da u vecini tih zemalja smislena opozicija ne postoji nije slucajna.
Oni koji su finansirali kruked globalizam do prije nekoliko godina sada se klade na red neck antiglobalizam uz pomoc ( mada ne iz istih razloga) Rusije I Kine.

ovo prilično upada u oči. kad su onomad bili izbori u italiji, nisam mogla da se načudim koliko ona dva debila liče na ovu našu ekipu. .


nemaš pojma koliko je to ustvari baš tako.
pričam sa ovim mojim Italijanim sa posla. malo se čude nivou korupcije i nepotizma u CG, a onda krenu da pričaju kako je i kod njih slično, samo naravno ublaženo, uvijeno, zamaskirano koliko to već uspju da našminkaju.

mafija, daleko od toga da je poražena, samo je transformisana u manje brutalne forme djelovanja.

druga stvar, boje se da su oni sledeći "slučaj Grčka" u EU, i da im Njemci i Francuzi izbijaju poluge kontrole novca kroz EU mašineriju.




Sve tačno. I sama vladina koalacija na čijem su čelu ta dva morona jeste protivprirodan blud, već nanosi ogromnu štetu svakodnevno. Nadam se da su ti tvoji Italijani zabrinuti i zbog sve češćih rasističkih ispada, to je donedavno bilo nezamislivo u Italiji.
freehand freehand 08:08 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

Nameće mi se pitanje - zašto ponekad nismo spremni da prihvatimo činjenicu da su se
ljudi promenili, ako zaista jesu, nego svoju superiornost , često moralnu, dokazujemo i dalje ih osuđujući za nešto što nje bilo ispravno ili nam se samo nije sviđalo,a daleko je iza nas.

Misliš na Vučića? ili na ovog ovde majstora filozofske dekonstrukcije, političke analize i nervnih slomova online?
Ne znam, meni je malo teško da čitam, kamoli da verujem u verodostojnost nekog ko na svakih šest meseci preleti sa jednog na drugi, suprotni kraj političkog i filozofskog spektra, sa istim žarom u beskrajnoj spirali zastupajući jednako nedomišljene ideje i stavove.
Ovaj svat je, na preimer, pre izvesnog vremena sa pozicije osvešćenog ibernacionaliste prvo na svojim blogovima dok nije prsao pa mu moderacija tu mogućnost oduzela - a onda kao Tasin i gost drugih dobrih duša vitlajući srbskim buzdovanom mlatio po svemu što miriše na građansko i kosmopolitsko, sve iznova cepajući i splajujući "Filosofiju palanke".
A vidi ga sad?!
docsumann docsumann 08:14 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

Nadam se da su ti tvoji Italijani zabrinuti i zbog sve češćih rasističkih ispada, to je donedavno bilo nezamislivo u Italiji.


moj šef (onaj bivši difensiv tekl) planira da se sa porodicom preseli u USA.
kaže zbog djece, mogućnosti školovanja...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:22 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

zašto ponekad nismo spremni da prihvatimo činjenicu da su se
ljudi promenili, ako zaista jesu, nego svoju superiornost , često moralnu, dokazujemo i dalje ih osuđujući za nešto što nje bilo ispravno ili nam se samo nije sviđalo,a daleko je iza nas.


a, ne mere to kod Frileta - ako je i Bog oprostio, Free ne prašta ! može samo jedna, strejt pravoslavna linija, i nema tu mnogo krivudanja gore-dole. u toj meri je pravi, ortodoksni Srbin. pisao je dobro Berđajev na tu temu, u "Russian idea" čini mi se, o tom fenomenu ortodoksije kod marksista.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

docsumann


moj šef (onaj bivši difensiv tekl) planira da se sa porodicom preseli u USA.
kaže zbog djece, mogućnosti školovanja...


Pa, doći će to i tamo. You're running, and running, and running away, but you cannot run away from yourself...
freehand freehand 08:31 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

Srđan Fuchs
zašto ponekad nismo spremni da prihvatimo činjenicu da su se
ljudi promenili, ako zaista jesu, nego svoju superiornost , često moralnu, dokazujemo i dalje ih osuđujući za nešto što nje bilo ispravno ili nam se samo nije sviđalo,a daleko je iza nas.


a, ne mere to kod Frileta - ako je i Bog oprostio, Free ne prašta ! može samo jedna, strejt pravoslavna linija, i nema tu mnogo krivudanja gore-dole. u toj meri je pravi, ortodoksni Srbin. pisao je dobro Berđajev na tu temu, u "Russian idea" čini mi se, o tom fenomenu ortodoksije kod marksista.

Realno - dugo si i bio normalan. Ni toliko nisam očekivao.
c_h.arlie c_h.arlie 08:36 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

mirelarado
docsumann
BebaOdLonchara
Inace vjerujem da trenutnu situacija gdje su u velikoj vecini tzv normalnih zemalja na vlasti ljudi koji bi imali intelektualnih problema da postanu predsjednici kucnih savjeta u bloku 70 na Novom Beogradu I da u vecini tih zemalja smislena opozicija ne postoji nije slucajna.
Oni koji su finansirali kruked globalizam do prije nekoliko godina sada se klade na red neck antiglobalizam uz pomoc ( mada ne iz istih razloga) Rusije I Kine.

ovo prilično upada u oči. kad su onomad bili izbori u italiji, nisam mogla da se načudim koliko ona dva debila liče na ovu našu ekipu. .


nemaš pojma koliko je to ustvari baš tako.
pričam sa ovim mojim Italijanim sa posla. malo se čude nivou korupcije i nepotizma u CG, a onda krenu da pričaju kako je i kod njih slično, samo naravno ublaženo, uvijeno, zamaskirano koliko to već uspju da našminkaju.

mafija, daleko od toga da je poražena, samo je transformisana u manje brutalne forme djelovanja.

druga stvar, boje se da su oni sledeći "slučaj Grčka" u EU, i da im Njemci i Francuzi izbijaju poluge kontrole novca kroz EU mašineriju.




Sve tačno. I sama vladina koalacija na čijem su čelu ta dva morona jeste protivprirodan blud, već nanosi ogromnu štetu svakodnevno. Nadam se da su ti tvoji Italijani zabrinuti i zbog sve češćih rasističkih ispada, to je donedavno bilo nezamislivo u Italiji.

M'da !
Kada sam bio mali - i ako me ne bi poslali posle crtanog na spavanje - u svakom dnevniku koji sam gledao samo dve stvari su bile uvek --- jadni Palestinci i jadni Italijani.
Italijani su možda bili i jadniji nego Palestinci, jer im je svako malo padala vlada (a ne ko naša - stabilna 'do jaja').
Kada sam porastao počeo sam da se pitam --- kako to da se država kojoj svakih 10 meseci posle drugog svetskog rata pada vlada, nalazi na 7 do 10 mesta po nivou razvijenosti, a naše superiorne države gde vlade ni nema (bilo neko sranje zvano SIV - jer je vladao, zna se, dragi (im) drug Tito), nema ni u kurcu što se tiče razvijenosti.
Prema tome, braćo Italijani, samo vi po svome.
Kada bih morao da idem iz Srbije, moj prvi izbor bi bio Italija.
c_h.arlie c_h.arlie 08:39 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

Srđan Fuchs
zašto ponekad nismo spremni da prihvatimo činjenicu da su se
ljudi promenili, ako zaista jesu, nego svoju superiornost , često moralnu, dokazujemo i dalje ih osuđujući za nešto što nje bilo ispravno ili nam se samo nije sviđalo,a daleko je iza nas.


a, ne mere to kod Frileta - ako je i Bog oprostio, Free ne prašta ! može samo jedna, strejt pravoslavna linija, i nema tu mnogo krivudanja gore-dole. u toj meri je pravi, ortodoksni Srbin. pisao je dobro Berđajev na tu temu, u "Russian idea" čini mi se, o tom fenomenu ortodoksije kod marksista.

Auuuuu Mićo !
Jebote !
Proglasiti Frihenda za ortodoksnog Srbendu je malo ... mislim, šta da ti kažem.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:29 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

Realno - dugo si i bio normalan. Ni toliko nisam očekivao.


Ih, ima njih na tom nalogu OnolikO! pa ko se kada doVati ;>
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:01 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

Ne lupetaj, rođeni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:47 26.08.2018

Re: Sve tece sve se mjenja, osim...

c_h.arlie

Auuuuu Mićo !
Jebote !
Proglasiti Frihenda za ortodoksnog Srbendu je malo ... mislim, šta da ti kažem.


Nisam rekao Srbenda, Srbin bratko sam napisao. Vrh trona Srbenda je rezervisan sa tebe.

PS. Free, rileks, nisam te ništa peglao, samo sam rekao da si nesklon opraštanju ljudima (posebno inomišljenicima), ukoliko je neko, iz tvoje perspektive skrenuo s linee korekt finkinga. Btw, ne mislim da KI1 ista ličnost kao Wilde. Neke ideje o liberalnom kapitalizmu su slične no ne vidim onu leftofobiju koja je Wilde-a krasila.

mlatisa mlatisa 06:43 26.08.2018

Магла

Мени се чини да је реч о магли за народ. Крупни капитал је медијски поделио политички простор на левичаре и десничаре. Тзв левичари називају десничаре фашистима и нацистима, а десничари левичаре марксистима и комунистима. При чему и једни и други су у суштини заговорници интереса крупног капитала. Мислим да је основна идеја да се спречи колико је могуће настанак снага којима ће бити битно да ли радници морају да раде у пеленама или не. У овом тренутку има мало таквих.

Како народ има ближе везе са својим новчаницима него са медијском сликом света и како постаје јасно да су професионални политичари исти, јављају се алтернативне снаге. У том светлу АфД у Немачкој, ЛеПен у Француској, Сандерс и делимично Трамп у САД, пет звездица у Италији, па чак и код нас Бели. Временом те снаге сломи крупни капитал (конкретно Белог, а и капитал вероватно није био тако крупан).

А алтернативно објашњење је да крупни капитал није толико хомоген па има неколико фракција и свака има своје представнике.
maksa83 maksa83 06:55 26.08.2018

Re: Магла

Мислим да је основна идеја да се спречи колико је могуће настанак снага којима ће бити битно да ли радници морају да раде у пеленама или не

U svetu u koji srljamo ubrzano veći problem od pelena je da li će radnici biti potrebni bilo kome, i ako ne - šta sa njima?
c_h.arlie c_h.arlie 07:22 26.08.2018

Re: Магла

maksa83
Мислим да је основна идеја да се спречи колико је могуће настанак снага којима ће бити битно да ли радници морају да раде у пеленама или не

U svetu u koji srljamo ubrzano veći problem od pelena je da li će radnici biti potrebni bilo kome, i ako ne - šta sa njima?

Već sada bi radno vreme trebalo da se smanji na 4 sata - jer nema potrebe za više ... ostalo vreme je ubijanje od dosade.
No, problem je kako organizovati to ostalo vreme ljudima - mislim da bi se od dosade poubijali za relativno kratko vreme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:37 26.08.2018

Re: Магла

i ako ne - šta sa njima?


Fear the walking dead.

Edit> zezam se, mada ni to nije nezamislivo, posebno kada vidiš inflaciju zombi-tema u filmskoj industriji. Radnik Budućnosti prosto-naprosto će morati da bude toliko dobar, neophodan, nezamenljiv...da šefovi neće više želeti da ga zamene mašinom. u protivnom, ko zna... napujdati ga na Kinu, na Rusiju, do velikog Baka-Baka-Booom, a onda... onda će opet trebati čovek da pokrene mašine, što je Bora Pekić pisao.
gedza.73 gedza.73 08:02 26.08.2018

Re: Магла

Fear the walking dead.

ma jok. Priroda sama sve reguliše. Obrađuješ njivu, ubiraš rod, kad ti se ne isplati zapustiš i ostaviš... posle nekoliko godina neobrađivanja sve zaraste u korov i vrzinu... A onda izraste šuma, lepa travica, vršaljaju sitne i krupne životinjice...
Dok neko nov ne dođe i iskrči sve u njivu.

Tako ćemo i mi. Kad dođe do granice i prekretnice ima da se pobijemo, posle ćemo da se izljubimo, sredimo porušeno i izgradimo novo, jedno vreme pričamo o jednakosti i ljubavi... do sledećeg kruga mržnje i eliminacije onih 'drugih'
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 26.08.2018

Re: Магла

Zar nije Tvamp i gradio svoju kampanju na emocijama prosečnog Mid West šljakera - "više posla, make America great again"?

том светлу АфД у Немачкој, ЛеПен у Француској, Сандерс и делимично Трамп у САД, пет звездица у Италији


I svi nabrojani grade svojoj identitet na bazi straha za rasno čistog radnika kome prete nečisti radnici sa svih strana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:06 26.08.2018

Re: Магла

gedza.73
Fear the walking dead.

ma jok. Priroda sama sve reguliše. Obrađuješ njivu, ubiraš rod, kad ti se ne isplati zapustiš i ostaviš... posle nekoliko godina neobrađivanja sve zaraste u korov i vrzinu... A onda izraste šuma, lepa travica, vršaljaju sitne i krupne životinjice...
Dok neko nov ne dođe i iskrči sve u njivu.

Tako ćemo i mi. Kad dođe do granice i prekretnice ima da se pobijemo, posle ćemo da se izljubimo, sredimo porušeno i izgradimo novo, jedno vreme pričamo o jednakosti i ljubavi... do sledećeg kruga mržnje i eliminacije onih 'drugih'

Znači, rešenje za radnika je da investira u poljoprivredu. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:12 26.08.2018

Re: Магла

. A onda izraste šuma, lepa travica, vršaljaju sitne i krupne životinjice...
Dok neko nov ne dođe i iskrči sve u njivu.

To se nama desilo sa imanjem: ćalac bio poslednji koji je obrađivao, onda umro rano a mi nismo imali kinte da nastavimo s tim (a niko nije želeo da živi na selu), a sada, 30 godina kasnije, imamo kinte, plaćamo skupu hranu a imamo dovoljno zemlje da možemo sami da je proizvodimo, i da pretekne. Mogu ti reći da razmišljamo burazer i ja ozbiljno na tu temu (čak sam se i tebe setio i mislio da te pitam da li imaš mašineriju kada kucne čas da se vratimo na svoju zemlju).
gedza.73 gedza.73 08:31 26.08.2018

Re: Магла

rešenje za radnika je da investira u poljoprivredu. :)

mislio sam figurativno.
Ne razlikujemo se mi puno od vremena u kome Atila pokolje, popali i pobije drugo pleme.
Kad smo kod sela... U starom Rimu je izmišljena žetelica koju je vukao magarac. Imala daleko veći učinak nego prosta radna snaga. A nije zaživela jer se robovski CGIL pobunio kako ne bi ostali bez posla.
Jel' smo mi kao nešto bolji danas ako umesto vremena provedenog u Koloseumu zevamo u rijalitije i crne hronike?

Koliko je samo ljudi izginulo da bi Aleksandar došao na ideju biblioteke... koju su posle spalili hrišćani... koji su opet zaslužni za milione instagramskih selfija ispred hrišćanskih katedrala...

tako da je i ovo samo jedna malecna, sitna istorijska faza o kojoj će za par hiljada godina da stoji crtica
'surovi ratovi su se vodili oko fosilnih goriva tokom kojih je izginulo x procenata stanovništva... što je dovelo do potrebe za novim vidom energije (tu sad možda neki budući štreber pomene paralelu sa kitovima i kitovom mašću)... i tako se krenulo u osvajanje svemira... novog stogodišnjeg rata sa stanovnicima planete iz Alfa Kentaur sistema...'
gedza.73 gedza.73 08:36 26.08.2018

Re: Магла

a sada, 30 godina kasnije, imamo kinte, plaćamo skupu hranu a imamo dovoljno zemlje da možemo sami da je proizvodimo, i da pretekne. Mogu ti reći da razmišljamo burazer i ja ozbiljno na tu temu

većina digne ruke posle par godina

(čak sam se i tebe setio i mislio da te pitam da li imaš mašineriju kada kucne čas da se vratimo na svoju zemlju).

narafski. kad živiš na selu nemoguće je nemati poljo mehanizaciju. mi smo se opredelili da imamo neke bazne proizvode za sebe (od sokova, mesa i bašte). nema ekonomske računice (vreme, novac i trud) ali znamo šta jedemo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:01 26.08.2018

Re: Магла

gedza.73

većina digne ruke posle par godina

(čak sam se i tebe setio i mislio da te pitam da li imaš mašineriju kada kucne čas da se vratimo na svoju zemlju).


narafski. kad živiš na selu nemoguće je nemati poljo mehanizaciju. mi smo se opredelili da imamo neke bazne proizvode za sebe (od sokova, mesa i bašte). nema ekonomske računice (vreme, novac i trud) ali znamo šta jedemo.


Samim tim ste rešili problem apokalipse. Treba vam bunar jedino, i da bure za rakiju preusmerite kao destilator iz ozračene u tehničku vodu. I' ll keep in mind your machines, brale, ako zagusti!
mlatisa mlatisa 18:20 26.08.2018

Re: Магла

Koliko je samo ljudi izginulo da bi Aleksandar došao na ideju biblioteke... koju su posle spalili hrišćani... koji su opet zaslužni za milione instagramskih selfija ispred hrišćanskih katedrala...


Библиотека је спаљивана бар три пута и то само једном од стране хришћана. Не кажем да не би и више пута спаљивали да су били у прилици.

Цезар, Теофил и Умар.
gedza.73 gedza.73 18:29 26.08.2018

Re: Магла

Библиотека је спаљивана бар три пута и то само једном од стране хришћана. Не кажем да не би и више пута спаљивали да су били у прилици.

samo mi bili primer kako se iz jednog prelazi u drugo.
Mogao sam da navedem i bacanje lavovima hrišćana pa inkvizitorska spaljivanja i mučenja nepodobnih samo par vekova kasnije.
Ko zna gde bi se danas slikali i čemu divili da je Hitler pobedio.
alselone alselone 06:47 26.08.2018

Umro McCain

Gajio sam veliko postovanje za ono sto je proziveo i ne bas toliko veliko za stavove koje je imao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:49 26.08.2018

Re: Umro McCain

alselone
Gajio sam veliko postovanje za ono sto je proziveo i ne bas toliko veliko za stavove koje je imao.



Kažu da je on odradio da se vrate korporacije u Belu Kuću i izoluje skandalomejkerozni Tvamp. Sada spremaju nekakvog admirala.
Milan Novković Milan Novković 08:19 26.08.2018

Re: Umro McCain

alselone
Gajio sam veliko postovanje za ono sto je proziveo i ne bas toliko veliko za stavove koje je imao.

On je bio monstrum, otelotvorenje đavola na Zemlji u toj svojoj ravni, s obzirom da imamo Čejnije i ostale u drugim ravnima.

To što je preživeo je delom izfabrikovano, ili malo više, naš kolega Ron Unz, iako previše od desničara za moj ukus, relativno iskreno bira kvalitetne članke za svoj portal

The Unz Review

Imaš baš tamo pri vrhu članak iz pera čoveka po čijoj knjizi je napravljen The Killing Fields, Sydney Schanberg, koga u filmu glumi Sam Waterston.

On je dobio Pulicerovu nagradu za novinarstvo, ozbiljan je, posle počeo da biva nepoželjam, i imaš mu članak pri vrhu portala o John McCainu.

Drugi članak, pri vrhu, je od samog Rona Unza, davno sam čitao sve to, ali evo ti isečak:

"...Everything suddenly changed in June 2008 when I read a long article by an unfamiliar writer on the leftist Counterpunch website. Shocking claims were made that McCain may never have been tortured and that he instead spent his wartime captivity collaborating with his captors and broadcasting Communist propaganda, a possibility that seemed almost incomprehensible to me given all the thousands of contrary articles that I had absorbed over the decades from the mainstream media. How could this one article on a small website be the truth about McCain’s war record and everything else be total falsehood? The evidence was hardly overwhelming, with the piece being thinly sourced and written in a meandering fashion by an obscure author, but the claims were so astonishing that I made some effort to investigate the matter, though without any real success.

However, those new doubts about McCain were still in my mind a few months later when I stumbled upon Sidney Schanberg’s massively documented expose about McCain’s role in the POW/MIA cover up, a vastly greater scandal....
"

Tamo su i linkovi, pa kome je istina draža od "Sokrata" ...

A o monstrumu, za mene blagim rečima, se izjašnjava njegov sunarodnik u članku Do NOT Let Them Make A Saint Of This Asshole:

Prvo njegova karijera u kratkoj rečenici: "...a career that is drenched in the blood of children..."

Drugo ... ups, to nije na ovom linku, mrzi me sad da tražim, sve u svemu bio je ultimativno krvoločan ceo "profesionalni" život.
Milan Novković Milan Novković 08:37 26.08.2018

Re: Umro McCain

Milan Novković
...Drugo ... ups, to nije na ovom linku, mrzi me sad da tražim, sve u svemu bio je ultimativno krvoločan ceo "profesionalni" život.

Pošto treba puno vremena, a ljudi imaju i pametnija posla od čitanja o John McCainu - sasvim je moguće da on nikad nije mučen, da je sarađivao sa neprijateljem, i da je posle sve uradio da istina ne izađe na videlo, uključujući, npr, i sve da se neki US zarobljenici ne bi nikad pronašli i vratili u US - tj dva članka idu, nekako, zajedno.

S jedne strane ako znaš šta su Ameri radili u Vijetnamu, a jako malo ljudi stvarno zna granice zla do kojih su išli, čini se da je, eto, John McCain samo deo toga.

Kažu oni što bolje znaju da je popustiti pod mučenjem skoro pa norma, i niko ne optužuje te ljude, ali ovaj možda uopšte nije mučen, a lomio se da se nikad ne oslobode njegovi mučeni saborci da bi promovisao svoju političku karijeru, u kojoj je ne glasao, nego frenetično radio da se svaki mogući rat u kom su US učestvovale i desi, pa je frenetično radio i na podrški mnogim ratovima koji se, ipak, nisu desili.
c_h.arlie c_h.arlie 08:41 26.08.2018

Re: Umro McCain

Milan Novković
Milan Novković
...Drugo ... ups, to nije na ovom linku, mrzi me sad da tražim, sve u svemu bio je ultimativno krvoločan ceo "profesionalni" život.

Pošto treba puno vremena, a ljudi imaju i pametnija posla od čitanja o John McCainu - sasvim je moguće da on nikad nije mučen, da je sarađivao sa neprijateljem, i da je posle sve uradio da istina ne izađe na videlo, uključujući, npr, i sve da se neki US zarobljenici ne bi nikad pronašli i vratili u US - tj dva članka idu, nekako, zajedno.

S jedne strane ako znaš šta su Ameri radili u Vijetnamu, a jako malo ljudi stvarno zna granice zla do kojih su išli, čini se da je, eto, John McCain samo deo toga.

Kažu oni što bolje znaju da je popustiti pod mučenjem skoro pa norma, i niko ne optužuje te ljude, ali ovaj možda uopšte nije mučen, a lomio se da se nikad ne oslobode njegovi mučeni saborci da bi promovisao svoju političku karijeru, u kojoj je ne glasao, nego frenetično radio da se svaki mogući rat u kom su US učestvovale i desi, pa je frenetično radio i na podrški mnogim ratovima koji se, ipak, nisu desili.

Bez obzira što je pokojni - đubre jedno ordinarno.
Gamad !
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:24 26.08.2018

Re: Umro McCain

Pošto treba puno vremena, a ljudi imaju i pametnija posla od čitanja o John McCainu - sasvim je moguće da on nikad nije mučen, da je sarađivao sa neprijateljem, i da je posle sve uradio da istina ne izađe na videlo, uključujući, npr, i sve da se neki US zarobljenici ne bi nikad pronašli i vratili u US - tj dva članka idu, nekako, zajedno.



Ti očigledno nemaš pametnija posla, ali nemaš ni vremena da te baljezgarije lepo proveriš, nego, udri - Aha! Zavera! Tragovi avIjona na nebu Truju Srbe!

A ubr, te baljezgarije su urpavo i širene od američkih Alt-Right naci grupa, a "potpuno slučajnO" dvojica (iemna i detalji dole) koji su širili te priče o McCainu su slične baljezgarije širli i za Džon Kerija 4 godine ranije, kada je bio demokratski kandidat u predsedničkoj trci.

Pre 10 godina su te (McCain) baljezgarije "popularno rečeno" ;> Debunkirane, bile su puštene u "promet" kada se kandidovao za predsedničku trku, a istog su ranga koa i one Trampove da je Cruzov otac bio "saradnik" Li Harvi Osvalda.

Ev ti "Ukratko" (da ne gubiš vreme ☻)

https://www.snopes.com/fact-check/was-sen-john-mccain-a-hanoi-hilton-songbird/


Was Sen. John McCain a ‘Hanoi Hilton Songbird’?
A Fox News analyst was fired from the network after attempting to revive an old, debunked smear against the lawmaker and former prisoner of war.


CLAIM

Sen. John McCain was referred to as "Songbird John" following his imprisonment during the Vietnam War.

RATING

False

ORIGIN

A Fox News analyst was fired from the right-wing network in May 2018 after regurgitating a long-standing, long-debunked smear against Sen. John McCain (R-Arizona) and his experiences as a prisoner of war.

Retired Air Force Lt. Gen. Thomas McInerney was terminated from Fox just one day after insulting the lawmaker for opposing the nomination of Gina Haspel to head the Central Intelligence Agency. McInerney told host Charles Payne that Haspel cannot employ torture (or “enhanced interrogation”) against prisoners:

The fact is, is John McCain, it worked on John. That’s why they call him “Songbird John.” The fact is those methods can work, and they are effective, as former Vice President Cheney said. And if we have to use them to save a million American lives, we will do whatever we have to.

The allegation that he was a “songbird” during his captivity originated with the group Vietnam Veterans Against McCain, which distributed a flyer to media outlets in South Carolina during his 2008 campaign for the Republican Party’s presidential nomination.

The flyer reportedly referred to him as a “Hanoi Hilton Songbird,” a reference to the “Hanoi Hilton,” the nickname for Hỏa Lò Prison. McCain was imprisoned there between 1967 and 1973 during the Vietnam War, and was tortured by North Vietnamese troops.

The claim was roundly debunked at the time by Politifact, which cited both fellow prisoners of war and author Robert Timberg, who interviewed several POWs while writing John McCain: An American Odyssey, a biography of the senator. “I’ve never known of any occasion in which Sen. McCain provided the North Vietnamese with anything of value,” said Timberg, who died in 2016.

Rolling Stone magazine reported in October 2008 that McCain was quoted in a North Vietnamese newspaper story saying that the war was “moving to the advantage of North Vietnam and the United States appears to be isolated.”

The magazine also reported that McCain provided “the name of his ship, the number of raids he had flown, his squadron number and the target of his final raid” and that he was tortured for a two-year period, as opposed to the entirety of his time in Hỏa Lò. However, the magazine added, “it is difficult to judge McCain’s experience as a POW; throughout most of his incarceration he was the only witness to his mistreatment.”

The two men responsible for the flyer, Gerard “Jerry” Kiley and Ted Sampley, formed a similar group in 2004 targeting another Vietnam veteran running for the presidency, then-Democratic Party nominee John Kerry.

The duo has been cited as sources by right-wing blogs pushing the claim that McCain was a “songbird.” Sampley has also called McCain a “Manchurian Candidate.” But as the Phoenix New Times reported in 1999:

Sampley offers no credible proof of these allegations, other than quotes from unnamed former POWs and suggestions that the Vietnamese still have film of McCain’s activities in the prison camps.

Questionable and conspiracy-minded blogs have also tried very hard to promote the false claim that McCain was to blame for the July 1967 fire aboard the USS Forrestal that ended with the deaths of 134 sailors, and also injuries to McCain and 160 other service members.

McInerney’s remark came after McCain encouraged fellow senators to reject Haspel, who was allegedly the person in charge of a CIA “black site” during the waterboarding of a prisoner, Abd al-Rahim al-Nashiri. The network reportedly said that he will not be asked to appear there again.

In a statement, McCain, who chairs the Senate Armed Services Committee, said:

I believe Gina Haspel is a patriot who loves our country and has devoted her professional life to its service and defense. However, Ms. Haspel’s role in overseeing the use of torture by Americans is disturbing. Her refusal to acknowledge torture’s immorality is disqualifying. I believe the Senate should exercise its duty of advice and consent and reject this nomination.

We contacted McCain’s office seeking comment, but have yet to receive a response. On 10 May 2018, Payne posted an apology on Twitter to the senator and his family.

“I regret I did not catch this remark, as it should have been challenged,” Payne said. “As a proud military veteran and son of a Vietnam Vet these words neither reflect my or the network’s feelings about Senator McCain, or his remarkable service and sacrifice to this country.”

The same day that McInerney insulted the lawmaker, McCain — who was diagnosed with brain cancer in July 2017 — was also reportedly mocked by a White House official, special assistant Kelly Sadler. Sadler allegedly said of McCain’s opposition to Haspel’s nomination, “It doesn’t matter, he’s dying anyway.”

The remark harkened back to the long-running series of clashes between McCain and President Donald Trump. In July 2015, then-candidate Donald Trump said of the lawmaker, “He’s not a war hero. He was a war hero because he was captured. I like people who weren’t captured.”

******

Snopes.com has long been engaged in the battle against misinformation, an effort we could not sustain without the support of our readers.




Milan Novković Milan Novković 09:36 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper
Pošto treba puno vremena, a ljudi imaju i pametnija posla od čitanja o John McCainu - sasvim je moguće da on nikad nije mučen, da je sarađivao sa neprijateljem, i da je posle sve uradio da istina ne izađe na videlo, uključujući, npr, i sve da se neki US zarobljenici ne bi nikad pronašli i vratili u US - tj dva članka idu, nekako, zajedno.



Ti očigledno nemaš pametnija posla, ali nemaš ni vremena da te baljezgarije lepo proveriš, nego, udri - Aha! Zavera! Tragovi avIjona na nebu Truju Srbe!

A ubr, te baljezgarije su urpavo i širene od američkih Alt-Right naci grupa

Pre 10 godina su te baljezgarije "popularno rečeno" ;> Debunkirane, bile su puštene u "promet" kada se kandidovao za predsedničku trku, a istog su ranga koa i one Trampove da je Cruzov otac bio "saradnik" Li Harvi Osvalda.

Ev ti "Ukratko" (da ne gubiš vreme ☻)

https://www.snopes.com/fact-check/was-sen-john-mccain-a-hanoi-hilton-songbird/




Ovo je besmislen link, dekorisan tvojim ispraznim vriskanjem, koje ti često koristiš da bi nešto "dokazao", pa ti nisam pročitao ostatak komentara.
apostata apostata 10:04 26.08.2018

Re: Umro McCain

Vijetnamci vade McCaina iz jezera u centru Hanoja.





A ovo je Jurij Petrovič Trušečkin koji je kao savjetnik sjedio pored Vjetnamca koji je lansirao raketu S-75.

(tada)


(i 2012. kada je davao intervju, ubrzo je poslije toga i umro)



Kada se saznalo ko je oboreni pilot Jurij Petrovič je dobio orden Crvene zvijezde, premiju i rješenje na uvečanje buduće penzije
mentol mentol 10:59 26.08.2018

Re: Umro McCain

Prerano je za slavlje. Treba overiti, za svaki slučaj. I čekati da prođe 40 dana...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:06 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:43 26.08.2018

Re: Umro McCain

Ovo je besmislen link, dekorisan tvojim ispraznim vriskanjem, koje ti često koristiš da bi nešto "dokazao", pa ti nisam pročitao ostatak komentara.


Nisam ni očekivao - samo ti lepo zatvori oči, kao pravi Trampovac

(ako se ponašaš kao njegovi obožavatelji i ako koristiš iste alternativne (sic!) "fakte" kao i njegovi nacisti, onda si - patka ☻)

i nastavi da se dojiš na Brajtbart & Friends naci izvorima. Šta je sledeće što si "otkrio"? Neki biser ala Alex Jones? baš ko krojeno za takove masjtore ko što si ti - samo ne zaboravi da pre čitanja (i širenja publici) staviš alu kapu na glavu!

Zig Tramp i ostali nacoši!

NM - Edit: Dodat Bold na "predskazanje" ;>>>
Milan Novković Milan Novković 11:52 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper
Ovo je besmislen link, dekorisan tvojim ispraznim vriskanjem, koje ti često koristiš da bi nešto "dokazao", pa ti nisam pročitao ostatak komentara.


Nisam ni očekivao - samo ti lepo zatvori oči, kao pravi Trampovac

(ako se ponašaš kao njegovi obožavatelji i ako koristiš iste alternativne (sic!) "fakte" kao i njegovi nacisti, onda si - patka ☻)

i nastavi da se dojiš na Brajtbart & Friends naci izvorima. Šta je sledeće što si "otkrio"? Neki biser ala Alex Jones? baš ko krojeno za takove masjtore ko što si ti - samo ne zaboravi da pre čitanja (i širenja publici) staviš alu kapu na glavu!

Zig Tramp i ostali nacoši!

A ti samo nastavi da besmisleno vriskaš rečenicama nabijenim "suštinom", pa isčitavaj to što si priložio mnogo puta, svaki put možda naučiš nešto novo.

Odamh sam ti odgledao i video i pročita članak - i besmislen su dokaz da ti pojma nemaš, samo galamiš, inače ne bi to donosio kao "dokaz".

Evo, npr, ti ovim komentarom apsolutno ništa nisi rekao, samo galamiš ko da si, bože me prosti, bez mozga.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:59 26.08.2018

Re: Umro McCain

Kada se saznalo ko je oboreni pilot Jurij Petrovič je dobio orden Crvene zvijezde, premiju i rješenje na uvečanje buduće penzije


Ihaj! A koliku li su tek pemziju dobili Ruski Savetnicci koji su "Pomagali" da Napredna Komunistička Armija ubije između 3.000 i 6.000 ratnih zarobljenika, civila, žena, dece - i čak odojčadi, u najvećem masakru u ratu u Vijetnamu

Tet Ofanziva - Masakr u mestu Hju
https://en.wikipedia.org/wiki/Massacre_at_Hu%E1%BA%BF

(nema tačnih brojki o onima koji nisu ubijeni nego su "samo" odvedeni na "re-edukaciju" da bi postali pravi dobri komunisti - koliko beše ono Staljin takovih "slučajno" umorio glađu i batinama - milijune?).

I čudo jedno da su dva najveća masakra u tom ratu počinile Napredne armije - gore pomenuti od strane Vijet Konga, i onda koju godinu nakon završetka rata - Crveni Kmeri.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_massacres_in_Vietnam


I da, Ameri maltretiraju Crnce, a Beli Rusi i Nikolaj ubijaju seljake i radničku klasu, Južnovijetnamci su notorni zlikovci, a tek Chiang Kai-shek, ihaj koliko ih on tek nosi na savesti!


NB - A da ima i nedokumentovanih US masakara, ima - evo i o tome:

Was My Lai just one of many massacres in Vietnam War?
https://www.bbc.com/news/world-asia-23427726

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:01 26.08.2018

Re: Umro McCain

A ti samo nastavi da besmisleno vriskaš rečenicama nabijenim "suštinom",


Koje ti nisi pročitao, jelda, nego telepatski znaš da "nema suštine"?

Begaj bre idi lemi nešto, tu ti je krov - mada, šta beše ono pre neku godinu ovde bilo "vriske" o tome kakav si prevarant?

No, ti (te) su ubrzo nestali sa bloga - mora biti da su bili/bile u pravu, pa si ih se "rešio?

Koji si ti zlikovac!
c_h.arlie c_h.arlie 12:02 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper
Ovo je besmislen link, dekorisan tvojim ispraznim vriskanjem, koje ti često koristiš da bi nešto "dokazao", pa ti nisam pročitao ostatak komentara.


Nisam ni očekivao - samo ti lepo zatvori oči, kao pravi Trampovac

(ako se ponašaš kao njegovi obožavatelji i ako koristiš iste alternativne (sic!) "fakte" kao i njegovi nacisti, onda si - patka ☻)

i nastavi da se dojiš na Brajtbart & Friends naci izvorima. Šta je sledeće što si "otkrio"? Neki biser ala Alex Jones? baš ko krojeno za takove masjtore ko što si ti - samo ne zaboravi da pre čitanja (i širenja publici) staviš alu kapu na glavu!

Zig Tramp i ostali nacoši!

Kakav bezobrazluk !
Odmah da se izviniš Milanu !
Strašno !
freehand freehand 12:02 26.08.2018

Re: Umro McCain

Južnovijetnamci su notorni zlikovci,

"Južnovijetnamci" su kao pojam potpuno neadekvatni za bilo kakav entitet.
Ali istorijski gledano na taj period, ako bi pod tim pojmom podrazumevao režim i potčinjene mu oružane snage - bio bi u pravu.
Južni Vijetnam ko Južna Koreja.
Milan Novković Milan Novković 12:08 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper
A ti samo nastavi da besmisleno vriskaš rečenicama nabijenim "suštinom",


Koje ti nisi pročitao, jelda, nego telepatski znaš da "nema suštine"?

Begaj bre idi lemi nešto, tu ti je krov - mada, šta beše ono pre neku godinu ovde bilo "vriske" o tome kakav si prevarant?

No, ti (te) su ubrzo nestali sa bloga - mora biti da su bili/bile u pravu, pa si ih se "rešio?

Koji si ti zlikovac!

Ma ti si idiot koji samo neartikulisano vriska, tvoje pričanje je najobičnije uvek agresivno baljezganje - ja ti dam reference, ti nalepiš Breitbart etiketu, onako niotkuda, i ubeđen sam da si ubeđen da znaš šta radiš. Vidiš da ti je samo do lupetanja.

I kako mogu ja da budem zlikovac kad si ti apologeta svih neocon zločina, vidiš da se uvlačih u bulju i onima što su ti zemlju bombardovali - ko da si se, bože me prosti, izlegao u Soroševom inkubatoru.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:29 26.08.2018

Re: Umro McCain



A vidi 'Nama danas - jedna od najlepših i najmirnijih destinacija u tom delu sveta. Miran i vredan narod. Nažalost, mnogo žena je prisiljeno na prostituciju da bi zaradile za bazični hleb... Što je još bolje, narod koji je pobedio Ameriku.

g.radicevic g.radicevic 12:40 26.08.2018

Re: Umro McCain

Nažalost, mnogo žena je prisiljeno na prostituciju da bi zaradile za bazični hleb... Što je još bolje, narod koji je pobedio Ameriku.


to je valjda cena pobede.
viš kako smo mi bolje prošli,a izgubili
naše prostitutke, pardon starlete, zarađuju masnu lovu za isti posao, još pride to mogu da rade na TV-u, uživo



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 26.08.2018

Re: Umro McCain

Kada se saznalo ko je oboreni pilot Jurij Petrovič je dobio orden Crvene zvijezde, premiju i rješenje na uvečanje buduće penzije

kako je tužno kako su ovi lepi momci, ruski oficiri, doživeli tužnu i siromašnu starost. ide odličan "tajna podmornice k-19" na O2 upravo!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:50 26.08.2018

Re: Umro McCain

g.radicevic


to je valjda cena pobede.
viš kako smo mi bolje prošli,a izgubili
naše prostitutke, pardon starlete, zarađuju masnu lovu za isti posao, još pride to mogu da rade na TV-u, uživo.


da, sve je jedan veliki kurvarluk. nije mi jasno zašto KP 'Nam dopušta to zlostavljanje žena?
freehand freehand 12:51 26.08.2018

Re: Umro McCain

to je valjda cena pobede.

Interesantno. Meni izgleda da je prostitucija buknula tri puta: prvi put sa francuskim emancipatorima i darovateljima nove europske kulture, drugi put u Južnom vijetnamu kad su došli američki saveznici da pripomognu, a treći put kad su pobednici otvorili granice pa su opet došli i francuski i američki prijatelji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:54 26.08.2018

Re: Umro McCain

a treći put kad su pobednici otvorili granice pa su opet došli i francuski i američki prijatelji.


ima režima nekog tamo valjda, nije baš da je odgovornost na "liberalnom zapadu" - oni vole pa vole da karaju, bez obzira gde su u gostima: "The politics of Vietnam are defined by a single-party socialist republic framework, where the General Secretary of the Communist Party of Vietnam is the Party leader and head of the Politburo, holding the highest position in the one-party system. The President of Vietnam is the head of state, and the Prime Minister of Vietnam is the head of government in a one-party system led by the Communist Party of Vietnam."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:57 26.08.2018

Re: Umro McCain

meni su, btw, gosti koji traže da im mi iz receptive organizujemo karanje najodvratniji - "idi sam pa traži, jebale te pare i gadost." srećom pa sam se profilisao za konzervativni turizam pa nemam puno takvih ljudi, ali da mi idu na živce ovi koji sporadično naiđu, idu mi. "jebite se i vi, i vaše pare", to mi je stav spram takvih, po pravilu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:13 26.08.2018

Re: Umro McCain

neg', pomenuše peglajuć' se braća Sorosa, i dobi učitelj od učenika šut-kartu iz rođene Pešte - seli se Open Society u Berlin posle koliko, skoro 30 godina, CEU izgubio licencu za rad isto?! pegla Orban, samo tako.
g.radicevic g.radicevic 13:29 26.08.2018

Re: Umro McCain

CEU izgubio licencu za rad isto?! pegla Orban, samo tako.




jok, stigli komunalci
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:46 26.08.2018

Re: Umro McCain

a 92-ojčani, stara garda, ga baš ne gotive. kapiram da veranu rastu magareće uši kada ugleda neki natpis o ovome. kod nas bila frka u j kongresu - braniti ga, ili ne od orbanove očite antis. stereotipije. na kraju ga kongres nije uzeo u zaštitu već samo individualno, magayr j zajednica. a i sam crni georgije je decenijama relativizovao taj deo svog identiteta, da bi se pod stare dane setio, kada je zagustilo. premda, naša (državna) sklonost ka podržavanju desničarske kurte i murte je ražalošćujuća posve (kol'ko god libovi poput Pajketa, Ripera i Dabe pokušavali to da brane, neodbranjivo je). crni georgije mu u današnjoj konstelaciji dođe ipak kao superleft.
Milan Novković Milan Novković 15:11 26.08.2018

Re: Umro McCain

mentol
Prerano je za slavlje. Treba overiti, za svaki slučaj. I čekati da prođe 40 dana...


Ovoga treba overiti više puta, njega su u srednjoj školi zvali McNasty. Psihopata, sociopata, ... i dok mnogi takvi žive normalne živote, prosto nemaju prilike da prave štetu, ovome se zalomila moć, vlast i krvoločnost.

Douglas Valentine je reputable autor, i iako je nemoguće proveriti sve iz njegovog članka o McCainu treba biti hrabar pa, iole poznavajući McCainov uradak, ozbiljno sumnjati u napisano.

Kome nikad nije kanulo vrelo ulje na kožu pa ne zastajkuje pri pomenu napalma bačenog na nevine žene, decu i ostale, može iz Daglasovog pisanja, uvoda u McCain priču, da stekne neku svest o ratu na terenu, koji, na sreću, većina nas zna samo kao scene iz filmova.

McNasty <-- link, ko ima vremena, i treba ga, i toplo se nadam da će ga Ameri tiho zaboraviti, posle ove sad obavezne sezone "hvale" i "divljenja".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:38 26.08.2018

Re: Umro McCain

stani samo na loptu sa hejtom inomišljenika, mr. Milan. rastegao se kajiš od stomakougodija. Ripere, stani na loptu. svi nam trebate, ukoliko ne želite Nedić 2.0.
Milan Novković Milan Novković 15:54 26.08.2018

Re: Umro McCain

Srđan Fuchs
stani samo na loptu sa hejtom inomišljenika, mr. Milan.

Svakako, sorry.
rastegao se kajiš od stomakougodija.

A ovo, vidiš, je maliciozni i zavidni višak - ne bi smeo da zavidiš ljudima i da ih mrziš.


Ne znam da li je jasno iz mog dosadašnjeg pisanja. Ja prezirem krvoloke:

- Srpske

- Britanske

- Ruske

- Američke

- Izraelske

- ... i ostale

I nikad mi nije bilo jasno zašto poneki ljudi imaju brzopleti problem sa tim.

I ne samo krvoloke, čak i one koji drugima podmeću noge da bi ih prestigli.

I to je toliko prost sentiment, seljački, da mi uopšte nisu jasna ta golema blebetanja o Nedićima i ostalim "ezoteričnim" entitetima - valjda ljubiš bližnjega svoga, podeliš ljude na dobre i loše, iznijansirano, i tu uvek, na trenutak, možeš da staviš tačku.

Aj dobro, nisi bar jedini koji zavidi ljudima oko sebe, valjda nam je uvek neko drugi kriv za nešto što smo želeli i nismo dobili, od novca, znanja, uspeha, osoba poželjnog pola do identiteta raznih.

Samo i svaka mana, na kratko, je ljudska, rekao sam ti već da ih ja sve imam.

Ruganje drugima zbog fizičkog izgleda included - da te podsetim, imam i poveći nos i ćelav sam, uglavnom.

Lako je biti zao, kao što vidiš, ali je još lakše biti dobar, u to se kladim.
anonymous anonymous 16:00 26.08.2018

Re: Umro McCain

Milan Novković

Ruganje drugima zbog fizičkog izgleda included - da te podsetim, imam i poveći nos i ćelav sam, uglavnom.


E , ako je tako, to je za mene previše.

Ćelavac,pa još sa velikim nosom.

Aj, ćao. Ostavljam te.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:08 26.08.2018

Re: Umro McCain

On je bio monstrum, otelotvorenje đavola na Zemlji u toj svojoj ravni, s obzirom da imamo Čejnije i ostale u drugim ravnima.

Потпуно је фантастично како форма и појава заклоне суштину.
Да, Маккејн је био крвави монструм, но у магли његовог ратног "херојства" то се није никако видело.

***

Some congressmen suggested that action other than air strikes may be needed, but there was little indication that this opinion was widespread. Senator John McCain, a Republican, said that the US had to "exercise every option", adding that if the threat of ground forces was raised against Mr Milosevic, "it could lend impetus to convincing him that he cannot win".


***

If we're in it and we have got to win it, which is my firm conviction, then we'd also better be prepared to exercise every option.

Look, this is not the Wehrmacht. This is an army that got beat by the Croatians, which we is why -- the main reason why Milosevic came to Dayton, as you know.


***

And by the way, do not let our NATO "allies" -- quote-unquote -- veto any targets that General Clark feels are necessary to be struck in order to win this conflict.

***

Гад.
Крвави супрематистички гад.
Milan Novković Milan Novković 16:12 26.08.2018

Re: Umro McCain

anonymous
Milan Novković

Ruganje drugima zbog fizičkog izgleda included - da te podsetim, imam i poveći nos i ćelav sam, uglavnom.


E , ako je tako, to je za mene previše.

Ćelavac,pa još sa velikim nosom.

Aj, ćao. Ostavljam te.



Navukao me Maksa pre par nedelja na izraelsku seriju Fauda.
Odlgedam dve sezone za dva dana i to je lako, standard.

Ali, nisu se zamarali zadatkom da svi glumci treba super da izgledaju.

I, jbg, nagađaš, odmah se zaljubim u sve ženske, do ušiju, i izraelske i palestinske

Guglaj sam, pa gledaj seriju, nije lepo da te ja "mučim" ovde
jinks jinks 16:46 26.08.2018

Re: Umro McCain

Predrag Brajović
Потпуно је фантастично како форма и појава заклоне суштину.

Evo baš na B92 izašla vest na osnovu koje bi se dalo na određeni način zaključiti da Tramp u principu možda stvarno i ne zna kako izgleda američka zastava.

Kada Tramp ...[Link]

Što kažete forma koja prikriva suštinu. Sve neki senatori i predsednici, dušebrižnici nad sudbinom sveta, sunarodnika, koga sve ne, a suštinski ... gledaju da obezbede što bolje sebe i što više svojih najbližih u budućnosti (naravno, daleko od toga da su svi takvi).

Ili što neko reče, nisu samo nacizam, fašizam, rasizam, ... oličje desnice, ima nje pomalo ili malo više i u svakom "nesebičnom" aktu nepotizma, kronizma, kao i u mnogim drugim svakodnevnim stvarima, manje uočljivim nego što su marševi crnih košulja ili čega sve ne sličnog tome.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:57 26.08.2018

Re: Umro McCain

I kako mogu ja da budem zlikovac


He, he, ne samo da si "zlikovac" nego si tup da razumeš šta čitaš.

Ceo ovaj deo - sve do "zlikovac" je bila pokazna vežba da vidiš kako to izgleda kada se "činjencice" "kupuju" i koriste, na način na koji ti to radiš.

Naspram tvojih "izvora" (*) postavio sam "izvor" - isto koa i tvoj, sumlJiv i neproveren i daleko od istine (mada, što više peniš i nekontrolisano laješ, počinjem da se pitam, možda i nije toliko sumLJiv)

Pa je dodato i tvje "zaključivanje" koje je logici i razumu odavno okrenulo ledja - da zato što takvih tekstova nema više, da mora biti da su U Pravu! i Mora biti da si Ih Ti Lično Uklonio! - Ergo: Zlikovac!

Begaj bre idi lemi nešto, tu ti je krov - mada, šta beše ono pre neku godinu ovde bilo "vriske" o tome kakav si prevarant?

No, ti (te) su ubrzo nestali sa bloga - mora biti da su bili/bile u pravu, pa si ih se "rešio?

Koji si ti zlikovac!


(*)
Pronašao si najcrnje pdometačine krajnje američke ddesnice, koje tvoj (šta je od njega postojeće) kogitivni aparat odmah tretira kao istinite, pa ih onda - sa Ubedjenjem širiš, kao i svi najcrnji zatucani bolesnici za Zavere.

Pre nego si krenuo da guraš glavu u sosptveni šupak i otale izvlačiš "informacije", prvo sam mislio da si samo "psecifičan" i naporan, a sada vidim da si ipak budala, koja se napasa na izvorima narpavljenim baš za takve budale (**) - koje onda izaberu (ili pokušaju da) Trampa i ostale naciste na vlast.

Oni (nacisti) barem znaju šta rade, takvi kao ti su pravo Zlo - iz zadrtosti, zatucanosti, tuposti i neposobnosti da pokrenu ono malo preostalog u glavi, izdižu i kumuju gore pomenutim "kojiznajuštarde".

Tako da na kraju krajeva, u stvari i jesi Zlikovac! ;>

(**) Taj tvoj Idol za Informicanje, najcrnja budaletina Alex Jones, profesionalni prodavač Zavera, izmeđ ostalog je mesecima huškao ljude da napdaju roditelje ubijene dece u masovnom Sandy Hook masakru, tvrdeći da je to bila "Pozorišna rpedstava" da svi oni glume, te da nikonije poginuo.

Ne čudi me da ti je "idol" - po vokabularu ličite, jedino što on to radi za novce dočim se ti furaš na čistu glupost.

Hmmm, doduše, ne znam, možda si rešio da kreneš njihovim putem - pa se prvo, baš kao i Krele, veDŽbaš na Blogu, onda prelaziš na Tviter?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:00 26.08.2018

Re: Umro McCain

anonymous
Milan Novković

Ruganje drugima zbog fizičkog izgleda included - da te podsetim, imam i poveći nos i ćelav sam, uglavnom.


E , ako je tako, to je za mene previše.

Ćelavac,pa još sa velikim nosom.

Aj, ćao. Ostavljam te.





Izvinjenje je lepa stvar. Obnavlja srušene mostove. Oko Stomaklije, nej se sekirati, svi smo mi debeljkovići. Niko ne podnosi više sramote od mene, kada me deca (moja rođena) zezaju kao debelosrđanina. Opušteno, ipak smo mi Bačka jedna. Ne mo'š bit' mrša ovde.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:02 26.08.2018

Re: Umro McCain


I, jbg, nagađaš, odmah se zaljubim u sve ženske, do ušiju, i izraelske i palestinske

Slatke su to cice sve, južno voće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:08 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper
I kako mogu ja da budem zlikovac


He, he, ne samo da si "zlikovac" nego si tup da razumeš šta čitaš.


Tako da na kraju krajeva, u stvari i jesi Zlikovac! ;>


Досадан си, друже, као пролив. Искулирај се мало.
Milan Novković Milan Novković 17:09 26.08.2018

Re: Umro McCain

i Mora biti da si Ih Ti Lično Uklonio! - Ergo: Zlikovac!

Begaj bre idi lemi nešto, tu ti je krov - mada, šta beše ono pre neku godinu ovde bilo "vriske" o tome kakav si prevarant?

No, ti (te) su ubrzo nestali sa bloga - mora biti da su bili/bile u pravu, pa si ih se "rešio?

Koji si ti zlikovac!


(*)

Dobro, ti sad nastavi da ergoišeš.

Ja se nisam ničega rešio, ne brišem, ne banujem (jednom samo na blogu o prevarantu za kojeg je Pok. Vesna Domazet rekla da su mu oni obrisali 20tak klonova), ne prijavljujem moderaciji, ne prijavljujem sebi naklonjenima koji bi prijavili moderaciji.

Ja ne varam, pa ne mogu biti prevarant, naprotiv, pomažem ljudima, ali ne dozvoli da ovo zbuni tvoj istančani instinkt - isteraj to do kraja pre nego što vratiš svoj brilijantni intelekt na produbljena znanja o geo-politici.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:14 26.08.2018

Re: Umro McCain

(**) Taj tvoj Idol za Informicanje, najcrnja budaletina Alex Jones,


Htedoh da dodam, pa odustah, pa ajde ipak - nekako imam špurijus da čak i ličite ;>>




Milan Novković Milan Novković 17:21 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper
(**) Taj tvoj Idol za Informicanje, najcrnja budaletina Alex Jones,


Htedoh da dodam, pa odustah, pa ajde ipak - nekako imam špurijus da čak i ličite ;>>



Ne zna se da li manje znaš, ili si manje vidovit - ni nalik.

Ni za Aleksa Džonsa nisi pogodio, on mi nije idol i ti, al možda si već zaboravio, navodiš tvoje reči, ne moje.

Pozitivno je što si bar jednom, bar na trenutak, uspeo da odustaneš, inače ne ostavljaš utisak osobe koja ima kontrolu nad telesnim funkcijama.
alselone alselone 17:29 26.08.2018

Re: Umro McCain

ćelav sam, uglavnom.




Ćelavost se definiše kao oblačnost u vremenskoj prognozi, ti si mestimično, ja sam pretežno a obojica idemo ka - potpuno.
alselone alselone 17:30 26.08.2018

Re: Umro McCain

On je bio monstrum, otelotvorenje đavola na Zemlji u toj svojoj ravni, s obzirom da imamo Čejnije i ostale u drugim ravnima.


Moram priznati da ovo nisam znao. O njemu sam znao samo osnovne stavove koje sam pokupio na vestima i socijalnim mrezama i desavanja u Vijetnamu koja sam pokupio u nekom dokumentrcu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:17 26.08.2018

Re: Umro McCain

Što kažete forma koja prikriva suštinu.

Сада ћу ти показати једног од највећих зликоваца, скоро самог сотону. На основу његовог изгледа, популарности, манира, одела, фризуре, понашања, социјалних вештина, кућних љубимаца, па чак и боје зуба и одличности његове фамилије, за њега мало ко верује да је зликовац... Пробај да погодиш ко је.













































Трамп је, за овог гаравог, прави анђео.
И чини много доброг не чинећи зло.

Milan Novković Milan Novković 18:30 26.08.2018

Re: Umro McCain

alselone
On je bio monstrum, otelotvorenje đavola na Zemlji u toj svojoj ravni, s obzirom da imamo Čejnije i ostale u drugim ravnima.


Moram priznati da ovo nisam znao. O njemu sam znao samo osnovne stavove koje sam pokupio na vestima i socijalnim mrezama i desavanja u Vijetnamu koja sam pokupio u nekom dokumentrcu.

Ma nebitno, naravno, a u tvom uzrastu je i meni bilo gubljenje vremena.

Kad si me podestio, u to doba:

- Žena se maltretirala sa putovanjem do posla pa je odlazila dok nam je ćerka već spavala ujutro, a jedva je viđala po povratka (3 voza do zabačenog grada u Engleskoj - bili sirotinaj i njen posao bio bitan dodatak u prihodima)

- Ne sećam se više iz koliko kuvara sam sve recepte probao, i dans mi krivo što nisam naučio da kuvam, ja sam to inženjerski radio tada.

- Igrao fudbal na velikom igralitšu dvaput nedeljno, ni grama sala, umeo da istrčim 8 Km u pauzi za ručak, park svaki dan sa ćerkom, plivanje i izleti za vikend

- Da sam počinjao sa blogovanjem počeo bih kao ti, astronomije, kosmologije ... (ne bih IT, naravno, to je dosadno

- Ali, i tu si mi stvarno pobegao, sa sam imao svu kosu, doduše, i to je predmet višedecenijskih fazona, "retko" lepu

McCain je bio psihopata, prvenstveno.

Ali od one sorte koja uživa u destrukciji (svaki "normalan" psihopata samo nema empatiju prema drugima) - on je bio pilot i godinama bacao bombe po Vijetnamu. Ne znam da li je bacao i napalm po civilima, ali ako jeste, da si ga više pratio, kladio bi se da je u tome najviše uživao - on je prosto sa neverovatnim žarom podržavao svako razaranje, i u dokumentovanim intervjuima, pred kamerama, je govorio da nema ni malo kajanja zbog onoga što je u Vijetnamu radio.

Kolika je bio gnjida i onomad je dobro opisao Douglas Valentine, čak i da mu je pola onoga što je napisao tačno. Ja mu nisam čitao kjnige (napisao je i jednu o CIA kao organizovanom kriminalu, Phoenix Programu i Vijentamu itd.) ali gas je probrao Ron Unz i već je solidn preporuka.

Ćale mu je bio admiral, i deda, pshihopata je bio i u srednjoj školi, naglašen.

On je, dobre su šanse, orkestrator, bar jedan od, iza uglavnom izmišljenog Trump Dosijea, koji je, sad se ispostavilo pa su ova nova dešavanja, između ostalog, i skretanje s teme, pokušaj državnog udara Cije, FBI-a, DNCa, i predstavnika deep gov, Mccaina na vrhu (on je, najverovatnije, imao DNC sa jedne strane, uzeo ga i dam FBI-u, sa instrukcijama (karikiram, naravno, ali nije daleko od istine)

Samo da napravim pauzu, da ne bude zabune, Trump Inc i njegovi gringos su isto oligarhija, multimilijarderska i svuda ih ima, sa svim kršenjima svih moralnih i pravnih normi gde misle ili "znaju" da nisu u opasnosti.

Jedino što mu interesi nisu poravnati (kad kažem njemu mislim i na te gringos iza njega) sa najvećom i najopasnijom interesnom grupom - military-security complexom, koji crpe, što direktno što indirektno, i do 1,000 milijardi godišnje iz US budžeta.

Da bi im to bilo odobreno moraju da imaju opravdanje za toliki novac, neprijatelja, žarišta u svetu.

Ovo je samo deo cele priče, kratkoročniji, naravno, pošto su budžeti godišnji, dok strategijski idu i medium-to-long-term "investicije", putevima koje su proprtili open society i slični, gde poneko, ako jezdravorazuman, još uvek misli da u svemu ima i nezdrave ideologije, sa strašću prema njoj koja kod tih ljudi opravdava razaranja država i valda, dok sam ja ubeđen da se samo radi u pljačkanju, gramzivosti, i strasti za vlašću.

NATO je odskočna daska neocons, i vodi se bitka oko njega, onomad je napravljen čak "legendarni" sad dil između McCaina i Trumpa (ako se sećaš njihovog ručka), o kom se i dalje obrazovano nagađa kao dogovoru gde će Trump malo oladiti sa napadima na NATO, a neocons na Trumpovu unutrašnju politiku (njegovi gringos nešto više love prave u US umesto u nadnacionalnom maniru, a ogromna lova su im infrastrukturalna modernizacija, i tihe privatizacije US infrastrukture).

A ako hoćeš da napraviš kvatni skok u praćenju utakmice sada je velika zagonetka zašto Trampovi toliko maltretiraju one što su im bliski saradnici, ili do sada bili strategijski značajni - Zapadnu Evropu, Tursku ... prvo su neki krenuli sa sramežljivim nagađanjima, ali je sve više pobornika teorije da se, i dalje, ovim haosom podriva NATO, Nemačka je i tako krenula na taj put, pa da se poguraju.

Far fetched, ali Trump & Gringos ne kriju želju da NATO ode u istoriju.

U svakom slučajum, i da smene Trumpa sada izgubili su bitku za očuvanje hegemonije i unipolrnosti, i ubrzano je gube, potezi posaju očajni - kao sada veponizacija dolara (preko korišćenja SWIFT-a), al Tramp se bori i dalje tako što se kreće u smeru vraćanja na DNC i Killary mailove, koji su korak bliže do jako opasne pretnje izdajom Cijama, Brenanima i ostalima).
jinks jinks 18:31 26.08.2018

Re: Umro McCain

Predrag Brajović
Сада ћу ти показати једног од највећих зликоваца. На основу његовог изгледа, популарности, манира, одела, фризуре, понашања, социјалних вештина, кућних љубимаца, па чак и боје зуба и одличности његове фамилије, за њега мало ко верује да је зликовац... Пробај да погодиш ко је.


Moguće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:34 26.08.2018

Re: Umro McCain

Оби, злочко ли је? Мишел?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:03 26.08.2018

Re: Umro McCain

Оби, злочко ли је? Мишел?

Куца!
apostata apostata 19:09 26.08.2018

Re: Umro McCain

Prvo da dobronamjerno konstatujem kako si posljednjih sedmica neobično nervozan, pališ se lako i brzo - kao hepo kockica.
U čemu je problem 'ebem ga ja?

Dalje:
Dont Fear The Reaper

Ihaj! A koliku li su tek pemziju dobili Ruski Savetnicci koji su "Pomagali" da Napredna Komunistička Armija ubije između 3.000 i 6.000 ratnih zarobljenika, civila, žena, dece - i čak odojčadi, u najvećem masakru u ratu u Vijetnamu
Tet Ofanziva - Masakr u mestu Hju
https://en.wikipedia.org/wiki/Massacre_at_Hu%E1%BA%BF

Ne znam koliku, ali mislim da je sigurno manja od plate i penzije legije američkih savjetnika i instruktora u armijamaa i eskodronima smrti brojnih extremno demokratskih južnoameričkih režima.
I čudo jedno da su dva najveća masakra u tom ratu počinile Napredne armije - gore pomenuti od strane Vijet Konga, i onda koju godinu nakon završetka rata - Crveni Kmeri.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_massacres_in_Vietnam

Ovi posljednji su kao što je poznato kinesko-američki "dobri kurvini sinovi" - pulenovi Bžežinskog.

c_h.arlie c_h.arlie 19:28 26.08.2018

Re: Umro McCain

Dont Fear The Reaper

...
Pre nego si krenuo da guraš glavu u sosptveni šupak i otale izvlačiš "informacije", prvo sam mislio da si samo "psecifičan" i naporan, a sada vidim da si ipak budala, koja se napasa na izvorima narpavljenim baš za takve budale (**)
...

Strašno !

Izvini se čoveku !
tasadebeli tasadebeli 20:45 26.08.2018

Re: Umro McCain

alselone
ćelav sam, uglavnom.




Ćelavost se definiše kao oblačnost u vremenskoj prognozi, ti si mestimično, ja sam pretežno a obojica idemo ka - potpuno.



Немогуће! То за Милана је лаж! Ја сам лично видео својим очима његов аватар на овом Блогу Б92 на којем он има косу као Џексон Фајв!


Немој да си Зликовац, Алсе... Није то лепо...
bene_geserit bene_geserit 22:22 26.08.2018

Re: Umro McCain

McCain - čovek koji je ponosan jer je pevao "Bomb, bomb, bomb, bomb Iran" u kampanji kao predsednički kandidat.
I nije bilo rata koji nije voleo i za koji se nije zalagao.

Majka mu je još uvek živa (106.5 godina, ko zna na koje vampirske načine), na sreću njega je Bog ranije pozvao da položi račune. Nadam se da će komšije 'zonci da budu malo pametniji ovaj put kada budu birali senatora.
Kada je bio protivkandidat Obami 2008-me, to je poredivo samo sa Klintonovoj kao protivkandidatu Trampu 2016-te. Kako uspeju taj nivo odvratnih bića da izguraju kao kandidate nije mi jasno.
floki floki 22:49 26.08.2018

Re: Umro McCain

dobar naslov:

"John McCain Has Finally Done Something for The Greater Good—Died"

linak
bene_geserit bene_geserit 23:08 26.08.2018

Re: Umro McCain

Kako može bilo ko liberalne orijentacije da misli pozitivno o McCain-u?
Zar je moguće da msm-ovi toliko mogu da isperu glavu nekome?
maksa83 maksa83 07:36 27.08.2018

Re: Umro McCain


Far fetched, ali Trump & Gringos ne kriju želju da NATO ode u istoriju.

Jedini kome NATO zaista sreću kvari je ... ko drugovi?
Postoji li ikakav miljokaz da je Trunpo ili ovi iza njega mirotvorac, hipik gadljiv na razaranja i šenlučenja po svetu? Ja nisam video ništa slično kod njega, prosto ne izgleda tako niti govori išta na tu temu, a bogami ni ugalj-škriljac-nafta ekipa iza njega koja je od tog šenlučenja jako profitirala u prošlosti.

Kome smeta NATO? (Nije teško.)

A ako hoćeš da napraviš kvatni skok u praćenju utakmice sada je velika zagonetka zašto Trampovi toliko maltretiraju one što su im bliski saradnici, ili do sada bili strategijski značajni - Zapadnu Evropu, Tursku ... prvo su neki krenuli sa sramežljivim nagađanjima, ali je sve više pobornika teorije da se, i dalje, ovim haosom podriva NATO, Nemačka je i tako krenula na taj put, pa da se poguraju.


Ja imam moju ličnu teoriju zavere (ozbiljan sam, mada sam malo deliričan jer me drnda neka temperatura) koja je šire društveno istorijska. Ono što nemam je ko je i da li postoji neki ozbiljan jedinstvein fokusiranni agent u korenu svega toga. Naime, ideja nije razvaliti NATO (to i ako se desi to je sporedan efekat, ali Putinu nimalo nebitan), nego je ideja izbaciti Evropu (i ovaj deo civilizacije) iz laminarnog stanja i ubaciti ga u turbulentno, zato što je to milje koji donosi sa sobom konzervativizam, rasizam, ksenofobiju, homofobiju, nacionalizam, striktnu religioznost, patrijarhat i sve te lepe stvari i, i, i - iznad svega - snažno vođstvo oličeno u najčešće jednom čoveku. To je taj točak istorije koji Benon, Tramp (koji je samo vrlo tup alat), Putin, Erdogan, Vučić, HDZ, Orban i sl. voze. Manifestacije toga imaš na makro i mikro nivou, od Benonovog dolaska da "ujedini desnicu" preko pokušaja sabotiranja makedonsko-grčkog sporazuma o imenu, pa, pazi sad - čak i ovo sa zabranom Bajage u Karlovcima (u kojima je najnormalnije svirao pre 10 godina, što je sve propraćeno rajcanjem na sumnjivim i neuhvatljivim web sajtovima čije poreklo niko nije uspeo da utvrdi).

Dakle, Nešto Aktivno Ljulja, i u mom nekom sistemu vrednosti (37.4° C) ne ljulja na dobru stranu, ne ljulja ka kooperaciji i uvezivanju koje ti stalno pominješ kao dobre tekovine, vodi ka polarizaciji, tribalizaciji, gledanju preko nišana i ogradama sa mitraljeskim gnezdima. Ustrojstva gaženja individue zarad Kolektivnog oličena u Fašizmu, Staljinizmu, Pinočeizmu, Dopišisvojizmu...

To u komesarskoj torbi donosi Drug Banon, ali mislim da je on agent srednje težine, zapravo samo manifestacija tog geštalta. Saruman a ne Sauron ako tako hoćeš.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:04 27.08.2018

Re: Umro McCain

koja je šire društveno istorijska.


Jednog dana, kada budeš imao nešto vremena, da pročitaš ovu knjigu: http://www.equilibrium-books.com/html/izdanja/istorija_i_drustvena_teorija.html.


Nema na čemu
romi.daba romi.daba 09:39 27.08.2018

Re: Umro McCain

freehand
to je valjda cena pobede.

Interesantno. Meni izgleda da je prostitucija buknula tri puta: prvi put sa francuskim emancipatorima i darovateljima nove europske kulture, drugi put u Južnom vijetnamu kad su došli američki saveznici da pripomognu, a treći put kad su pobednici otvorili granice pa su opet došli i francuski i američki prijatelji.



Nemoj davati preveliki značaj onome što TEBI IZGLEDA.MMMM
c_h.arlie c_h.arlie 09:41 27.08.2018

Re: Umro McCain

maksa83

Far fetched, ali Trump & Gringos ne kriju želju da NATO ode u istoriju.

Jedini kome NATO zaista sreću kvari je ... ko drugovi?
Postoji li ikakav miljokaz da je Trunpo ili ovi iza njega mirotvorac, hipik gadljiv na razaranja i šenlučenja po svetu? Ja nisam video ništa slično kod njega, prosto ne izgleda tako niti govori išta na tu temu, a bogami ni ugalj-škriljac-nafta ekipa iza njega koja je od tog šenlučenja jako profitirala u prošlosti.

Kome smeta NATO? (Nije teško.)

A ako hoćeš da napraviš kvatni skok u praćenju utakmice sada je velika zagonetka zašto Trampovi toliko maltretiraju one što su im bliski saradnici, ili do sada bili strategijski značajni - Zapadnu Evropu, Tursku ... prvo su neki krenuli sa sramežljivim nagađanjima, ali je sve više pobornika teorije da se, i dalje, ovim haosom podriva NATO, Nemačka je i tako krenula na taj put, pa da se poguraju.


Ja imam moju ličnu teoriju zavere (ozbiljan sam, mada sam malo deliričan jer me drnda neka temperatura) koja je šire društveno istorijska. Ono što nemam je ko je i da li postoji neki ozbiljan jedinstvein fokusiranni agent u korenu svega toga. Naime, ideja nije razvaliti NATO (to i ako se desi to je sporedan efekat, ali Putinu nimalo nebitan), nego je ideja izbaciti Evropu (i ovaj deo civilizacije) iz laminarnog stanja i ubaciti ga u turbulentno, zato što je to milje koji donosi sa sobom konzervativizam, rasizam, ksenofobiju, homofobiju, nacionalizam, striktnu religioznost, patrijarhat i sve te lepe stvari i, i, i - iznad svega - snažno vođstvo oličeno u najčešće jednom čoveku. To je taj točak istorije koji Benon, Tramp (koji je samo vrlo tup alat), Putin, Erdogan, Vučić, HDZ, Orban i sl. voze. Manifestacije toga imaš na makro i mikro nivou, od Benonovog dolaska da "ujedini desnicu" preko pokušaja sabotiranja makedonsko-grčkog sporazuma o imenu, pa, pazi sad - čak i ovo sa zabranom Bajage u Karlovcima (u kojima je najnormalnije svirao pre 10 godina, što je sve propraćeno rajcanjem na sumnjivim i neuhvatljivim web sajtovima čije poreklo niko nije uspeo da utvrdi).

Dakle, Nešto Aktivno Ljulja, i u mom nekom sistemu vrednosti (37.4° C) ne ljulja na dobru stranu, ne ljulja ka kooperaciji i uvezivanju koje ti stalno pominješ kao dobre tekovine, vodi ka polarizaciji, tribalizaciji, gledanju preko nišana i ogradama sa mitraljeskim gnezdima. Ustrojstva gaženja individue zarad Kolektivnog oličena u Fašizmu, Staljinizmu, Pinočeizmu, Dopišisvojizmu...

To u komesarskoj torbi donosi Drug Banon, ali mislim da je on agent srednje težine, zapravo samo manifestacija tog geštalta. Saruman a ne Sauron ako tako hoćeš.

Slažem se sa tobom da je Evropu potrebno razbucati - naravno, ne silom.
Evropa još nije mrdnula od skupine samoživih i ksenofobičnih država - jedina respektabilna evropska država po svojoj otvorenosti je Srbija.
Jedino Amerika i velika Rusija mogu da spasu svet.
Čudi me da je ovo (još uvek) potrebno naglašavati.
c_h.arlie c_h.arlie 09:43 27.08.2018

Re: Umro McCain

stefan.hauzer
koja je šire društveno istorijska.


Jednog dana, kada budeš imao nešto vremena, da pročitaš ovu knjigu: http://www.equilibrium-books.com/html/izdanja/istorija_i_drustvena_teorija.html.


Nema na čemu

Daj (ti nama) siže - pa ko (ako) bude čitao knjigu - bude.
maksa83 maksa83 13:25 27.08.2018

Re: Umro McCain

Jedino Amerika i velika Rusija mogu da spasu svet.

Ralja (tvrdo uporište Vjekoslava Šešelja) se slaže sa tobom:

c_h.arlie c_h.arlie 13:43 27.08.2018

Re: Umro McCain

maksa83
Jedino Amerika i velika Rusija mogu da spasu svet.

Ralja (tvrdo uporište Vjekoslava Šešelja) se slaže sa tobom:


Uaaaa radikali !

Usput - na ovoj fotografiji ja ne vidim slaganje sa mojim stavom.
Usput 2 - dobro si me podsetio - jer nisam odavno bio u Babama kod Ralje.
A (i) inače, volim da prođem tim putem preko Banjice i Avale.
jinks jinks 13:49 27.08.2018

Re: Umro McCain

Usput 2 - dobro si me podsetio - jer nisam odavno bio u Babama kod Ralje.
A (i) inače, volim da prođem tim putem preko Banjice i Avale.


"Dođe Švaba sve do Ralje, posle Ralje ne mož' dalje."

Detektovao sam, putujući službeno, po Srbiji više Ralja, i stalno se pitam na koju li su mislili u gornjem stihu.

Znam za jednu kod Smedereva, ima mislim i kod Mladenovca, a evo ima i jedna kod Avale.
maksa83 maksa83 13:53 27.08.2018

Re: Umro McCain

Usput 2 - dobro si me podsetio - jer nisam odavno bio u Babama kod Ralje.

Jedna od skrivenih tajni Baba su dva skroz pristojna (mada malo 'ladna) bazena usred neke šume, mislim da se zove Stojnik.

A (i) inače, volim da prođem tim putem preko Banjice i Avale.

Da, taj put preko Avale je stvarno lep, ali realno ima mnogo kretena koji pretiču u krivini preko pune linije (verovatno su ljudi-šišmiši sa nekim sonarom koji prolazi kroz stenu pa znaju da niko ne nailazi odande). Sada ceo put možeš ozbiljno da skratiš tako što autoputem dođeš do Ikeje pa tu skreneš u Zuce.
maksa83 maksa83 13:55 27.08.2018

Re: Umro McCain

ima mislim i kod Mladenovca, a evo ima i jedna kod Avale.

Mislim da je to jedna ista Ralja.
jinks jinks 14:06 27.08.2018

Re: Umro McCain

U pravu si, Plan Plus prijavljuje dve Ralje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:31 27.08.2018

Re: Umro McCain

maksa83
ima mislim i kod Mladenovca, a evo ima i jedna kod Avale.

Mislim da je to jedna ista Ralja.


Jeste, a imala je i dobru pekaru na drva, ali pre jedno 20 godina (dakle, jako korisna informacija ), gde smo moji drugovi komunisti i ja, noću, u koloni, voleli da stanemo i da im pojedemo sav onaj vruć 'leba koji su namenili varošici narednog dana. Mislim, naravno, na onaj planinarski noćni marš od Kosmaja do Avale, koji se prvo zvao Tragom oslobodilaca Beograda (pa je održavan tradicionalno oko 20. Oktobra), a onda je poslednjih godina kad sam ja tu učestvovao preimenovan u Trago(vi)m(a) oslobodilaca i branilaca Beograda, u skladu sa najnovijim istorijskim tumačenjima i revizijama uloge Nedića i Četnika u procesu odbrane-oslabađanja Beograda. To je bilo dobrih 50 km hodanja, od ponoći do podneva, da bi nas na vr' Avale dočekala televizijska ekipa iz Slobinog RTS-a, i mi onda osvanuli u Dnevniku kao neki ludaci koji su izbili iz šume.



Milan Novković Milan Novković 15:39 27.08.2018

Re: Umro McCain

srdjan.pajic
...kao neki ludaci koji su izbili iz šume.





srdjan.pajic srdjan.pajic 15:55 27.08.2018

Re: Umro McCain

Milan Novković
srdjan.pajic
...kao neki ludaci koji su izbili iz šume.



E, ne moš da zamisliš kakva je zajebancija i vremeplov bila taj marš (ako nisi i sam učestvovao?), mislim da je i tvoj kum tu bio jedne godine, ako nisam nešto umislio, jer tu su obavezno bili i gssovci, i mi pećinari i poneki alpinista, ne znaš ko je tu iščašeniji. Plus oni neki starci iz PSB-a, Avale, Železničara i Poštara, svaki od njih je učestvovao u ratu manjeviše, ali piče kao ždrepci, naoružani kompasom i dvogledom, a i motka je tu ako iza žbuna izbije neki četnik, ili poskok. I onda, u cik zore, već pomalo iscrpljeni, svratimo u kuću Nedeljkovića, gde nas napoje gibaniicom i šumadijskim čajem, tu malo i dremnemo, previjemo rane, pa do Ripnja, tamo čeka gradski autobus ove koji su posustali, ili im žuljevi prokrvarili kroz gojzerice, a mi ostali, u značajno manjem broju, takoreći desetkovani, preduzmemo finalni uspon uz Avalu. Gore nas obično izbije svega desetak, najupornijih, i svi starci, do zadnjeg, sem ako je neko u međuvremenu umro na usponu, njega posle izvlače gssovci, što na strečeru, što na krkači.






docsumann docsumann 17:04 27.08.2018

Re: Umro McCain

"Dođe Švaba sve do Ralje, posle Ralje ne mož' dalje."


spomenik na mjestu do kojeg su Švabe najdublje stigle pri prodoru ka Moskvi sasvim je jednostavan i skroz-sasvim upečatljiv.
tri ogromna protivtenkovska "ježa" savršeno demonstriraju svoju simboliku



c_h.arlie c_h.arlie 17:53 27.08.2018

Re: Umro McCain

maksa83
Usput 2 - dobro si me podsetio - jer nisam odavno bio u Babama kod Ralje.

Jedna od skrivenih tajni Baba su dva skroz pristojna (mada malo 'ladna) bazena usred neke šume, mislim da se zove Stojnik.

A (i) inače, volim da prođem tim putem preko Banjice i Avale.

Da, taj put preko Avale je stvarno lep, ali realno ima mnogo kretena koji pretiču u krivini preko pune linije (verovatno su ljudi-šišmiši sa nekim sonarom koji prolazi kroz stenu pa znaju da niko ne nailazi odande). Sada ceo put možeš ozbiljno da skratiš tako što autoputem dođeš do Ikeje pa tu skreneš u Zuce.

Da.
No, ja tim putem idem baš stoga da produžim put.
Recimo - znam čak od Smederevske Palanke da dođem tuda ... jer ja mrzim vožnju autoputem. Autoputem vozim samo kada moram.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:25 27.08.2018

Re: Umro McCain

nego je ideja izbaciti Evropu (i ovaj deo civilizacije) iz laminarnog stanja i ubaciti ga u turbulentno

pa ko to ne vidi, biće da je slep.
bene_geserit bene_geserit 05:42 31.08.2018

Re: Umro McCain

maksa83
...nego je ideja izbaciti Evropu (i ovaj deo civilizacije) iz laminarnog stanja i ubaciti ga u turbulentno, zato što je to milje koji donosi sa sobom konzervativizam, rasizam, ksenofobiju, homofobiju, nacionalizam, striktnu religioznost, patrijarhat ...
... ne ljulja ka kooperaciji i uvezivanju koje ti stalno pominješ kao dobre tekovine, vodi ka polarizaciji, tribalizaciji, gledanju preko nišana i ogradama sa mitraljeskim gnezdima.
...To u komesarskoj torbi donosi Drug Banon

Malo brkaš uzroke i posledice.
Evropu je u turbulentno stanje ubacila Merkelova sa svojim uvozom miliona imigranata (bez da ikog pita).

Vrlo je lako izbaciti Evropu iz turbulentnog stanja - sprovedeš referendum o imigraciji u svim zemljama EU, pa kad 80% naroda se lepo izjasni da je za to da se imigracija iz van-evropskih zemalja svede na nulu a da se trenutne lažne izbeglice (a pravi ekonomski migranti) nogiraju nazad kući, lepo zatvoriš granice, potopiš Soroševe brodove, nogiraš lažne izbeglice (a to je 99%), ko god krene sa nekim čamcima i brodovima dočekaš ga sa mitraljezima.
I eto Evrope nazad u laminarnom stanju očaš posla (sa sve kooperacijom i uvezivanjima), može Banon da radi šta hoće.

Ali to ne odgovara globalistima. Njihov plan je jasan. Počeo je sa Obaminim razvaljivanjem Sirije i Libije a nastavio se kroz Merkelinom, Makronovom i ko god je na čelu španske vlade imigrantskom politikom.

Nacionalistički pokreti širom Evrope su samo odbrana evropskih naroda kojima je proradio instikt za samoodržanje (jedva i u zadnji čas, nekima i prekasno).
Banon samo jaše na tom talasu. Tj. Banon je posledica a ne uzrok.
Bili Piton Bili Piton 11:00 31.08.2018

Re: Umro McCain

bene_geserit


Nacionalistički pokreti širom Evrope su samo odbrana evropskih naroda kojima je proradio instikt za samoodržanjem


A najjači su, gle, baš tamo gde emigranti nisu ni primirisali.

Maksim po diviziji ti nije ravan.

freehand freehand 11:19 31.08.2018

Re: Umro McCain

Malo brkaš uzroke i posledice.
Evropu je u turbulentno stanje ubacila Merkelova sa svojim uvozom miliona imigranata (bez da ikog pita).

Ali to ne odgovara globalistima. Njihov plan je jasan. Počeo je sa Obaminim razvaljivanjem Sirije i Libije a nastavio se kroz Merkelinom, Makronovom i ko god je na čelu španske vlade imigrantskom politikom.

Zar nisu prvo Britanci i drugovi razjebali Bliski istok i sever Afrike lenjirima crtajući granice i izmišljajući držae i dinastije, pa Amerikanci razbucavajući redom gde i šta stignu ali nikako ne od Obame već od mnogo ranije šireći svoje interesne zone do momenta kad je čitav svet postao jedan veliki dominion tog imperijalnog vojno-bankarskog konglomerata?
Gde i ovo što pripisuješ Obami ide unazad do Buša starijeg pa mlađeg, kad se već priča o Iraku, Libiji i AVganistanu?
Vrlo je lako izbaciti Evropu iz turbulentnog stanja - sprovedeš referendum o imigraciji u svim zemljama EU, pa kad 80% naroda se lepo izjasni da je za to da se imigracija iz van-evropskih zemalja svede na nulu a da se trenutne lažne izbeglice (a pravi ekonomski migranti) nogiraju nazad kući, lepo zatvoriš granice, potopiš Soroševe brodove, nogiraš lažne izbeglice (a to je 99%), ko god krene sa nekim čamcima i brodovima dočekaš ga sa mitraljezima.
I eto Evrope nazad u laminarnom stanju očaš posla (sa sve kooperacijom i uvezivanjima), može Banon da radi šta hoće.

Priznaj da si ovo prepisao iz Majn Kampfa, u slobodnom prevodu.
bene_geserit bene_geserit 18:04 31.08.2018

Re: Umro McCain

freehand
Priznaj da si ovo prepisao iz Majn Kampfa, u slobodnom prevodu.

Ti si od onih što kad ih siluju opuste se i uživaju?
Ne želeti da budeš osvojen je samo normalna reakcija.
Nacističko ponašanje je otići kod drugih i razjebati im zemlju, pobiti ljude.
Ne želeti da budeš osvojen je samo normalno ponašanje tj. samoodbrana.

Ja ništa ne "pripisujem" Obami, on jeste razjebao Libiju i Siriju što je dovelo do talasa izbeglica ka Evropi i napravilo im rute. Naravno ni Buševi nisu ništa bolji, ni englezi nekada.
Takođe, do talasa izbeglica ka Evropi bi došlo i bez toga, dovoljno je pogledati kako raste broj stanovništva u potsaharskoj Africi.

Ali to šta po svetu su radili i rade englezi, amerikanci, francuzi nema nikakve veze sa menjanjem (na silu) etničke slike Evrope primanjem ogromnog broja ekonomskih imigranata iz Afrike i Bliskog istoka a protiv volje stanovništva tih zemalja.
To što globalisti implementiraju svoju "Invide the world, invite the world" politiku ne znači da narod iz zemalja EU treba da uživa dok im osvajaju i menjaju zemlje protiv njihove volje.
bene_geserit bene_geserit 18:11 31.08.2018

Re: Umro McCain

Bili Piton
A najjači su, gle, baš tamo gde emigranti nisu ni primirisali.

Nacionalni pokreti su ojačali po dobrom delu EU, Italija, Austrija, Holandija, čak se bude i šveđani (ali sporo i prekasno) i nemci.
Po istočnoj Evropi nisu ni stigli da budu omađijani diversity sranjima, tako da je kod njih u pitanju preventiva i zdrav razum.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana