Istorija| Politika

Benonova doktrina

jinks RSS / 25.08.2018. u 10:17

bd1.jpg

Da li bi iko trebalo da se zabrine nad činjenicom da je Stiv Benon zainteresovan za ishod narednih EU parlamentarnih izbora. I da li bi još više trebalo da brine to što se Stiv zalaže za ukrupnjavanje i jačanje evropske desnice (inače Benon je bio manje-više prvi čovek Trampove pobedničke predsedničke kampanje, kao i njegov bliski saradnik i savetnik, bivši doduše). Sad bilo da g. Stiv priča u svoje lično ime ili u ime nekih novih, starih ili ko zna kojih već sve ne poslodavaca, ostaje pitanje kako (posebno u vremenima u kojima Ameriku, između ostalog, trese i afera vezano za uticaj Rusije na njihove izbore) jedna SAD interesna grupa, koja god i kakva god bila, može tako otvoreno da utiče na ishod evropskih izbora. Uz drugo, možda još i važnije pitanje – zbog čega druže Benone baš desnica.

Sad tema bloga i nije toliko Benon, jer, ako ništa drugo ono bar autor bloga u principu i nema pojma o čemu stvarno tu i radi.  Naime, tema je, pre, to što se nešto slično i ranije dešavalo kroz istoriju. Mislim, ne to da se neko meša u ishode izbora po Evropi – već činjenica da su i ranije vrlo uticajne interesne grupe iz SAD bile zainteresovane za dolazak prilično ekstremnih režima na vlast u Evropi. Neko će reći, kako je moguće da ijedan dolar bude potrošen na nešto što ne predstavlja otelotvorenje liberalne demokratije i slobodnog tržišta, ali izgleda da ipak jeste.

Na kraju krajeva, rat je uvek bio dobar biznis, a oni evropski oduvek izgleda i najbolji. Uzmite I svetski, na primer, većina zemalja učesnica izašle su iz njega prezadužene na istom mestu, u jednoj od onih najpoznatijih ulica - sa zidom u imenu. Naime, Engleska i Francuska su enormne količine novca (koje su u principu dobijale od nemačkih reparacija, nema odakle drugo) vraćale SAD kao ratni dug, dok se Nemačka u istim tim SAD istovremeno zaduživala kako bi reparacije Engleskoj i Francuskoj uopšte i mogla da plati. U toj meri, da je po nekima upravo taj začarani atlantski krug novca i predstavljao jedan od osnovnih uzroka velike ekonomske krize 1929. godine. Sad, nije samo finansijski SAD sektor bio zainteresovan za događanja u Evropi, već su i mnoge velike američke korporacije prepoznale u novim evropskim režimima mogućnost dobre zarade.

bd2.jpg

Navešću samo neke od najpoznatijih koje su otvoreno sarađivale sa nacističkim režimom u Nemačkoj. Naravno, trebalo bi možda ipak na određeni način i napraviti razliku između jednih (kao što su Kola Kola i Fanta, Standard Oil ili Menhetn Čejs Banka, …) koje su sa nacističkim režimom sarađivale pre II sv. rata, i drugih koje su intenzivno sa Hitlerom sarađivale i tokom samog rata (u čemu su, po svoj prilici najdalje otišli Ford, Dženeral Motors i IBM). Na primer, za DžM se tvrdi da je, između ostalog, predstavljao jednu od okosnica nemačkog napada na Poljsku i SSSR (preko Opela, čiji je vlasnik tada i bio). Sa druge strane IBM je čitavo vreme rata Nemačkoj isporučivao i održavao u to vreme jedan od najnaprednijih računarskih sistema (zasnovan na bušenim karticama), koji je upotrebljavan kako bi se formirala u to vreme, na određeni način, i najrazvijenija informatička baza podataka (korišćena za organizaciju kako vojne, tako i okupacione logistike i vlasti u čitavoj Evropi, uključujući i koncentracione logore i evidenciju logoraša).

bd3.jpg

I na kraju, ostaje neko ko je prema nacistima od samih početaka iskazivao otvoreno poštovanje I divljenje – Henri Ford, iz Ford Motors kompanije. Do te mere, da se smatra da su mnogi industrijski projekti u predratnoj naci Nemačkoj (oživljavanje auto i avio industrije, koncept narodnog automobila i gradnja u to vreme najmodernijih auto-puteva) predstavljali rezultat saradnje između Forda i nacista, a što je upravo i krunisano ordenom najviše moguće kategorije koji je Ford dobio od Hitlera.

Iza svega su pretekle i dve prilično opore “anegdote” vezane za Fordovo učešće u ratu. Prva se tiče čuvene vojne operacije u Ardenima krajem 1944. i početkom 1945, u kojoj su nemačke snage opkolile više savezničkih divizija, u očajničkom pokušaju da preokrenu tok rata. Ipak, američki vojnici (koji su divovskim naporima sprečili nemačko napredovanje ka belgijskim i holandskim lukama, ključnim za ratne napore) imali su u tom trenutku i krajnje neočekivanog saveznika. Naime, pošto su im linije snabdevanja bile presečene, džipove i kamione zaglavljene u snegu planina Ardena popravljali su tako što su delove skidali za zarobljenih nemačkih vozila – u kojima se nalazila identična oprema kao i u američkim (elektrika i mehanika, motor, menjač, kvačilo, …), pošto su svi zajedno ionako bili proizvedeni u nekom od Fordovih proizvodnih pogona (u nemačkom slučaju radilo se o Ford-Werke fabrici),

Druga “anegdota” predstavlja činjenicu po kojoj je Ford od američke države posle rata dobio odštetu reda veličine stotina miliona dolara za već pomenutu fabriku automobila i kamiona Ford-Werke, koja je prilično oštećena u vreme savezničkih bombardovanja Kelna, i koja je punom parom radila u Nemačkoj tokom čitavog rata.

bd4.jpg

Naravno nije se fascinacija bogatih Amerikanaca završila samo na nacizmu i fašizmu. Ostalo je na primer zapamćeno i ničim sputano i otvoreno divljenje Rokfelera komunističkom Rusijom, koje je najbolje sam i ilustrovao rečenicom tipa: “Uvek sam prezirao slobodno tržište i konkurenciju, interesantno koliko i u SSSR-u ima pametnih ljudi koji umeju da dele upravo takvo moje mišljenje.”

Dobro, možda Stiv Benon i ne traga po Evropi za nekim novim Adolfom, Benitom ili Didom, ali u čemu je onda stvar. Mislim, da li bi išli toliko daleko da rasturaju EU, ili da je bar restauriraju u neku iz, na primer, više niša, jednih manje a drugih više evropskih. Takođe, pitanje je da li se ukrupnjavanje i jačanje desnice odnosi samo na zemlje članice EU, ili i na one koje tek pretenduju da tako nešto postanu. Šta bi onda i za njih mogla da predstavlja Benonova doktrina – da li i prekidanje pristupnih pregovora sa EU i vođenje politike mimo svih i svega, u zamenu za, ne znam, najnoviji Lambordžini ili za vilu na nekom obližnjem prestižnom brdu.

Opet, čitava bi priča dobrim delom mogla da zavisi i od toga koliko su stvarno i ozbiljni igrači koji stoje iza Benona. Sad, ako uistinu i jesu, onda bi i mnogo čega drugog možda dobrim delom moglo i time da se objasni – počev od Bregzita, pa sve do nikad opovrgnute šeretske pričice po kojoj je Tramp Makronu nudio povlastice u trgovini sa SAD ukoliko bi Francuska napustila EU.

Na kraju, ko zna, možda će se u nekoj i ne baš tako dalekoj budućnosti uloge dijametralno promeniti. Mislim na to da će se možda ponekad i na nepreglednim rivijerama ujedinjene Evrope, po luksuznim restoranima i jahtama iz korpusa meksičkih i američkih tajkuna odabirati ime sledećeg stanara Ovalnog kabineta. Opet, zašto i tu stati, a što da ne, možda birati i premijeri i prestolonaslednici i nekih drugih kraljevstava i carstava, zainteresovanih danas, na ovaj ili na onaj način možda, za laku zaradu na starom kontinentu.

Što da ne, možda stvarno i hoće.

 



Komentari (457)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 21:21 31.08.2018

Re: Umro McCain

Ti si od onih što kad ih siluju opuste se i uživaju?
Ne želeti da budeš osvojen je samo normalna reakcija.
Nacističko ponašanje je otići kod drugih i razjebati im zemlju, pobiti ljude.
Ne želeti da budeš osvojen je samo normalno ponašanje tj. samoodbrana.

Ja se izvinjavam ali nijeObama državljanima francuskih kolonija prvo s nkraja devetnaestog a onda i u dvadesetom veku dao p'ravo na francusko državljanstvo kao na sitan kusur za ono što je francuska država odande sirovinski i na sto drugih načina isisala i koliko ih je popljačkala i pobila. Kao i Britanija. Odvratno je, slažem se, ući u Britanski muzej i tamo se gurati sa raznoraznim Indijcima, Arapima, Egipćanima i kojekakvim drugimnižim rasama koje gledaju čime su im askurđeli doprineli razvoju civilizacije. Dok nisu došli beli termiti.,
Milan Novković Milan Novković 11:48 26.08.2018

"Progresivizam" ...

Da li bi iko trebalo da se zabrine nad činjenicom da je Stiv Benon zainteresovan za ishod narednih EU parlamentarnih izbora. I da li bi još više trebalo da brine to što se Stiv zalaže za ukrupnjavanje i jačanje evropske desnice (inače Benon je bio manje-više prvi čovek Trampove pobedničke predsedničke kampanje, kao i njegov bliski saradnik i savetnik, bivši doduše)...

... galore.

On je, npr, meni kao levičaru, iskrenom nadam se, kontroverzna osoba.

S jedne strane imam negativno u njegovom radu, s druge lažni a jako mračni "progresivizam" protiv kojeg se bori i koji je odgovoran za milijone ugašenih ili urušenih života.

Uzmi ovaj opis, npr, "uber progresiviste":


"...To this day, George Soros still doesn’t see himself as the Villain. But he is. He always has been. Not because of his insane devotion to his open society ideology but because of what it has driven him to do in the name of it.

He has bankrupted multiple countries, profited off their demise which he set in motion through the undermining of native cultural institutions. He did it was calculated precision and cold determination.

In the process he destroyed and/or disrupted tens of millions, if not hundreds of millions, of lives, all to serve his ideological goals of universal serfdom for us and unlimited power for himself.

But, he doesn’t see it that way. He sees it as the necessary broken eggs to further the evolution of the species into a better, nobler omelette.

Let that sink in for a second.

And that megalomania has now truly jumped the proverbial shark.

The worst-kept secret in political circles beyond Hillary’s emails is the infamous 49-page memo distributed by Soros and Media Matters’ David Brock to a group of insiders laying out their strategy to destroy Donald Trump with the help of social media giants like Facebook. That memo is rearing its head again.

Much of that strategy has been played out in the wake of the de-platforming of Alex Jones and other non-Progressive voices..
."

Ili se seti reči Medelinke kako je Irak bio "cena vredna plaćanja" gde se Dabja Bušić kretenče ili Vesli K idiot uopšte ne ustručavaju da pred kamerama kažu kako je Irak bio zbog nafte i geopolitike.

Pa pogledaj šta su radili Britancu dvodecenijskom diplomati kad je počeo da se joguni i insistira na istini (spomenuo sam ga već ovih dana pošto je ubedljivo najviše uradio na pomoći Assangeu):

"When They Decide to Get You" ("progresivci", "liberali" tj) - by Craig Murray

".... I too was accused of hideous offences under a civil service disciplinary code and barred from taking any action to defend myself. I was not allowed to speak to anybody at all about the charges, and particularly not allowed to know the identity of my accusers, or to organise witnesses in my defence ... These Civil Service disciplinary investigations are contrary to all rules of natural justice, and designed to facilitate executive stitch-ups, not to uncover the truth.

... some of the accusations against me were hideous – offering visas in exchange for sex, for example. They were so hideous that the mental anguish of not being permitted to take any normal steps to defend myself caused me a mental breakdown. ... I received psychiatric treatment in St Thomas’ Hospital for a condition called “learnt helplessness” – meaning it was the dreadful experience of having things done to me which I was not permitted to take any normal steps to counter, which caused my clinical depression.

The charges against me were entirely fake and entirely vexatious, even malicious, issued after I had objected to British complicity in torture in the “War on Terror”, which the government denied at the time, calling me a liar, though now admits. The charges were designed to destroy my reputation. You can read the full story in my book “Murder in Samarkand”, widely available in libraries. I believe it conveys the anguish that “learnt helplessness” can cause.

To be plain, I was told not to reveal the existence of the charges to anybody at all and specifically forbidden from contacting witnesses. Nevertheless the charges were such obvious nonsense they eventually collapsed and I was found not guilty of all eighteen charges – but found guilty of breaking the order to keep the charges secret, in organising my defence. Not keeping the charges secret is the only disciplinary offence of which I was ever convicted.

The extreme Kafkaesque nature of this is only increased by the fact that the government themselves had revealed the charges in the widest possible manner, by leaking them to the Daily Mail, in the effort to permanently ruin my reputation. A number of the charges were sexual, such as having a secret flat to entertain prostitutes – again, totally untrue, but great for the tabloids. The use of false sexual allegations to destroy threats to the political elite is routinely deployed – Alex Salmond joins Julian Assange, Tommy Sheridan (whose recent court victories against the Murdoch press went totally unreported), Scott Ritter and myself among recent victims of this tactic.

... I requested several times that my case be referred for police investigation but the FCO refused, .... The case of Michelle Thomson, the entirely innocent former MP whose career was deliberately destroyed by Police Scotland keeping an investigation open for years into simple matters that could have been cleared up in a week, makes this a limited comfort. ...

“Safe” members of the establishment elite can conduct the most blatant of crimes and never get prosecuted at all. The late Tessa Jowell engaged repeatedly and personally in blatant money laundering of crooked Berlusconi funds that would have had anyone but a senior politician locked up. Amber Rudd was a Director of a share ramping scheme that ripped off hundreds of investors. Michelle Mone is currently engaged in a Ponzi scheme badly disguised as a crypto-currency. None of those will be prosecuted.

I would suggest that the financial affairs of the vast majority of the wealthy and powerful would not stand up to close investigation and scrutiny. But in the normal course of events the powerful are shielded from such scrutiny. Paul Manafort’s financial dealings would have been actionable at any time in the last few decades. It is only when caught in the mass fishing expedition of the Mueller “Russiagate” investigation that he gets convicted – for matters nothing to do with the ostensible reason for the investigation. Which is not to say the convictions are a bad thing, just that if you scratch below the surface of any multi-millionaire or any friend of the powerful, you will be able to convict them. They should all be scratched, not just those whom other wealthy individuals regard as a threat to the political order.

Prosecution is not happening in the Manafort case from motives of preventing financial impropriety of the rich – 99.9% of that is overlooked, all the time. It is happening because for some reason the neo-conservative Establishment in the United States continue to see Donald Trump as a threat. What I do not understand is why they see Trump as a threat to Establishment interests, as he has given no indication he means to follow through on any of his anti-establishment or non-interventionist campaign rhetoric. The Establishment are not those who should feel threatened by Trump.
"

... itd, malo mu je naivno ovo nerazumevanje Trumpa - jeste sve to tamo pljačka, Trump or no Trump, ali "njegovi" su mišljenja da je military-security complex prevelik u timu.

A oni su najveći.

Nije isključeno da je Michael Flynn za Trampa više uradio od Bannona, on je imao malu armiju od nekoliko stotina vojnih veterana (većina njih nisu bivša pešadija, nego viši i uvezaniji) koji su vredno radili.

Pored prevelikog dela kolača military-security kompleksa veliki broj svih njih imaju i one normalnije patriotske karakterne crtice u sebi, i smeta im ova vrsta neo-liberalno/konzervativnog, nadnacionalnog razaranja, u kom je, tako implicitno, i Amerika pod paljbom.

A ne treba danas previše da bi se primetilo da i hegemoniju urušavaju brže, mnogo, nego što bi morali, i sve su guplji u tome, evo sad veponizacijom Dolara - samo će ubrzati napuštanje dolara.

... itd
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:06 26.08.2018

Re: "Progresivizam" ...

Much of that strategy has been played out in the wake of the de-platforming of Alex Jones and other non-Progressive voices..."


Šta sam rekao - evo ga "levičar" (levičar si ti ali u duhu hitelrovog nacional-socijalizma - samo si malo "jači" ) je krenuo da se doji na "informacijama" pomahnitalog ekst desničara, Alexa Jonesa!

Mašala!

Eh, šta se sve desi kada i inače nestabilni i misaono konfuzni ljudi pobrkaju prepisanu im terapitju - halucinacije, verovanje u nepostojeće, opsednutost zaverama...
Milan Novković Milan Novković 12:11 26.08.2018

Re: "Progresivizam" ...

Dont Fear The Reaper
Much of that strategy has been played out in the wake of the de-platforming of Alex Jones and other non-Progressive voices..."


Šta sam rekao - evo ga "levičar" (levičar si ti ali u duhu hitelrovog nacional-socijalizma - samo si malo "jači" ) je krenuo da se doji na "informacijama" pomahnitalog ekst desničara, Alexa Jonesa!

Mašala!

Eh, šta se sve desi kada i inače nestabilni i misaono konfuzni ljudi pobrkaju prepisanu im terapitju - halucinacije, verovanje u nepostojeće, opsednutost zaverama...

Evo ja, npr, mislim da si ti bolestan, ni manje znanja, ni više mračne agresije i vriskanja.

Ja mislim da ti dobijaš histeričan napad svaki put kad neko nešto negativno kaže o Sorošima, neo-konzervativcima, i sličnoj krvoločnoj bagri.
apostata apostata 21:18 26.08.2018

Re: "Progresivizam" ...

Šta sam rekao - evo ga "levičar" (levičar si ti ali u duhu hitelrovog nacional-socijalizma - samo si malo "jači" )

Opa, znači došli smo i do te nebuloze.
tasadebeli tasadebeli 12:45 26.08.2018

Propaganda Swing

doktrina


идентичне опреме?



jinks jinks 13:30 26.08.2018

Re: Propaganda Swing

Interesantno da bi i u Benonovoj priči mogao na određeni način da se prepozna prilično prepakovan, ali gledano iz određenog ugla, ipak, anti-semitizam (taman toliko upakovan koliko bi mogli da budu u pravu i neki kada bi rekli "the anti-semitism is in the eye of the beholder" ).
tasadebeli tasadebeli 13:34 26.08.2018

Re: Propaganda Swing

jinks
Interesantno da bi i u Benonovoj priči mogao na određeni način da se prepozna prilično prepakovan, ali gledano iz određenog ugla, ipak, anti-semitizam (taman toliko upakovan koliko bi mogli da budu u pravu i neki kada bi rekli "the anti-semitism is in the eye of the beholder" ).






Свинг ит, бејби!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:41 26.08.2018

Re: Propaganda Swing

ma, i to je postmoderno, one okačio sam kod sebe link - the dilemma of jewish privilege; obrati pažnju gde se pojavljuje heroj tvoje teme.
romi.daba romi.daba 17:11 26.08.2018

Steve Banon

Sad tema bloga i nije toliko Benon, jer, ako ništa drugo ono bar autor bloga u principu i nema pojma o čemu stvarno tu i radi. Naime, tema je, pre, to što se nešto slično i ranije dešavalo kroz istoriju. Mislim, ne to da se neko meša u ishode izbora po Evropi – već činjenica da su i ranije vrlo uticajne interesne grupe iz SAD bile zainteresovane za dolazak prilično ekstremnih režima na vlast u Evropi. Neko će reći, kako je moguće da ijedan dolar bude potrošen na nešto što ne predstavlja otelotvorenje liberalne demokratije i slobodnog tržišta, ali izgleda da ipak jeste.


Steve BANON je po mom razumevanju mišljenja britanskih intelektualaca za njih FAŠISTA i RASISTA. Naravno da nalazi odjeka kod anti-evropskih i anti-imigracionih pokreta i u čitavom prošlom veku su veze postojale - jedna anti-socijalistička struja i druga anti-fašistička. Kapitalisti u ime kapiatala, a socijalisti u ime radnika. Noble ideja svakako biti socijalista. Sećam se da je Niče bio protivnik hrišćanstva i socijalizma, inače je bio protiv velikih narativa - ideologija.

Zaboravlja se da je Amerika produžetak Evrope i da se sve što se dešava na jednoj strani Atlantika ponavlja se i na drugoj strani.

Ne zaboravimo da je nekada vladao monarhizam u Evropi, a da je Amerika stvarana pod prosvetiteljskim principima, kao i Francuska.

Prosvetiteljski principi su ugrađeni u te države, a kasnije i u mnogim drugim poput Nemačke, Italije...

Zaboravljajući naše prosvetiteljske korene i našu katoličku i reformatorsku prošlost, sužavamo naš vidokrug. Sve svodimo na široke pojmove "liberalizam" ili "neoliberalizam" sa stanovišta "socijalizma". Samo se čuvam svih izmova.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:19 26.08.2018

Re: Steve Banon

Каква католичка прошлост? Чији живот живиш?
g.radicevic g.radicevic 19:16 26.08.2018

Re: Steve Banon

po mom razumevanju mišljenja britanskih intelektualaca

kojih ?
onih što bi malo da dorade istoriju i pokušavaju proturiti teoriju da nisu ubijali i pljačkali po Indiji i Africi, nego uvodili industriju, obrazovanje i demokratski parlamentarizam, da je Gavrilo Princip uzrok I WW, da su srbi genocidni narod pored živih nemaca, amera i njih samih,.....

Zaboravljajući naše prosvetiteljske korene i našu katoličku i reformatorsku prošlost, sužavamo naš vidokrug

jeli i ovo mišljenje tih britanskih intelektualaca ?
ili nekih drugih ?
čisto da znam, da mi pradeda i prababa bili katolici i prosvetitelji, a ne selljaci i pravoslavci.
romi.daba romi.daba 10:28 27.08.2018

Re: Steve Banon

Koliko se sećam prvi Nemanjići su bili katolici. A mnogi drugi Srbi su bili ili postali katolici....

Neki su bili pod uticajem reformatora a neki masona, i tako dalje... ne treba se spuštati na Šešeljev nivo.

PS

michiganac michiganac 19:26 26.08.2018

Quo Vadis EUropa?


Mislim da bi bilo zgodno i shodno prisjetiti se u ovom momentu kako je uopste doslo do konacnog ovaplocenja ideje evropskog ujedinjenja i potpisivanja cuvenih tzv. 'Rimskih Ugovora' koje je kulminiralo neposredno nakon prethodne 'Suecke krize'. Ultimativan zahtjev SAD saveznicima iz WW2 da se povuku iz zone kanala i nadzor nad njim prepuste UN, Ajzenhauer je, recimo, mnogo godina kasnije nakon te odluke oznacio kao najveci vanjskopoliticki, postratni promasaj njegove administracije. Nakon sto je time konacno slomio snove Brita i Francuza o ocuvanju imperijalno-kolonijalnih moci, s druge strane je doprinio narastanju francuskog nepovjerenja ka Anglosaksoncima i de facto gurnuo Francuze u zagrljaj s Nijemcima.. (postoji anegdota o tome da je Adenauera vijest o otkazivanju podrske Vasingtona Londonu, sustigla u vozu na putu za Pariz, i da je ovaj odmah potom nazvao franc. premijera Gi Molea (Guy Mollet) - i prvo sto je rekao: "Jetzt machen wir Europa!")

Benonova aktuelna rola da podrzi desnicarske i nac.-populisticke pokrete diljem Evrope (istovremeno peglajuci Trampove (manje)smjeho(vise)tresne vanjskopolit. ekscese na i oko evropskog tla), moze se protumaciti kao pokusaj USA Deep State-a da osujeti dalju konsolidaciju i neposrednu emancipaciju EUrope od Vasingtona u uslovima tragikomicnog mandata narandzastog.

Pretpostavimo npr. sad da se onaj Trampov gaf oko Sirije nedavno nije (privremeno?) "okoncao" onakvim 'dogovornim reketiranjem' Alepa i okoline, vec da je eskalirao u novoj, nesputanoj spirali brutalnosti i zla, i novim, nesagledivim egzodusom tamosnjeg puka ka obecanoj Evropi, cijenim da bi vec Berlin i Pariz povukli dalji preloman korak ka uzajamnoj koheziji i otjelotvorenju suvereniteta u odnosu na velikog prekookeanskog bratka.. (mozda i samim povlacenjem clanstva u NATO-u i formiranjem jezgra zajednickih EUFORCE-snaga do kraja mandata ofarbanog, ali to vec zvuci isuvise radikalno u ovom momentu)

Ovo bi bilo prema mom (jako) skromnom tumacenju.


jinks preporuka!
jinks jinks 19:49 26.08.2018

Re: Quo Vadis EUropa?

Baš skoro negde čuo kako bi jedan od daljih pravaca širenja (direktnog ili indirektnog) EU mogao da bude i zaokruživanje čitavog Mediterana, na određeni način ... naravno za priličan broj godina.

Što bi možda donekle i moglo da objasni (kao prapočetke) nešto što se dešava zadnjih godina i decenija, ako sve to uopšte i može da ima veze sa ikakvom realnošću.
michiganac michiganac 21:40 26.08.2018

Re: Quo Vadis EUropa?

Moze doci u obzir onog trenutka kad se evropsko klatno nanovo vrati ulijevo ka nekom novom obliku soc-demokratije i 'EU-Welfare State' za sve njene gradjane i podanike - svekolike clanice da konsoliduju svoje unutrasnje prilike, uvede se npr. jedinstvena progresivna stopa oporezivanja na cijelom prostoru EU, zajednicka ne samo monetarna, nego i fiskalna unija, itd..
Onda bi vec imalo smisla razmisljati o daljim investicijama prikupljenih sredstava u EU-fondovima na prostore recimo zemalja Magreba - postavljanjem temelja nekoj buducoj energetskoj zajednici (sl. kao kod formiranja ESCS-zajednice) na bazi obnovljivih izvora energije putem investiranja u termosolarna postrojenja na velikim skalama u Sahari. Sve pod uslovom da prihodi od tih investicija opet ostanu u tim dole zemljama, a ne zavrse na kojekakvim katarskim, svajc., i sl. racunima. To bi preduprijedilo i dalje nekontrolisane migracije ka Evropi..
freehand freehand 22:16 26.08.2018

Paradigmatično je u svemu

... nešto sasvim drugo: Benonova doktrina našla je svoje ovaploćenje retroaktivno upravo u Srbiji u kojoj se njegovi vlažni politički snovi ostvaruju evo šest godina.
Populizam je zamenio svaku smislenu debatu, demagogija je osnvni javni diskurs i način komunikacije onoga što zovemo državom i građanstva. Etika je izgubila smisao, Dobro i Loše posuvraćenog su značenja a podsmehu je izvrgnut svaki pokušaj da se na ovo ukaže. Institucije su samo kulise za volju moći, laž je najveća istina svakdnevice u Srbiji. Kakav Benon, kakav Tramp, kakve pičkematerine (da Čarli izvini na izrazu)?
tasadebeli tasadebeli 23:37 26.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

freehand
... nešto sasvim drugo: Benonova doktrina našla je svoje ovaploćenje retroaktivno upravo u Srbiji u kojoj se njegovi vlažni politički snovi ostvaruju evo šest godina.
Populizam je zamenio svaku smislenu debatu, demagogija je osnvni javni diskurs i način komunikacije onoga što zovemo državom i građanstva. Etika je izgubila smisao, Dobro i Loše posuvraćenog su značenja a podsmehu je izvrgnut svaki pokušaj da se na ovo ukaže. Institucije su samo kulise za volju moći, laž je najveća istina svakdnevice u Srbiji. Kakav Benon, kakav Tramp, kakve pičkematerine (da Čarli izvini na izrazu)?






И стиче се на први поглед утисак да сви пристају на то јер не виде начин како би се било шта ту променило.

Али само на први поглед. Ја заиста мислим да је тај утисак варљив. Барем када гледам људе око себе, на улици, на послу, оне са којима живим свакога дана...

Некако је све већи и дубљи тај неир између медијске слике Србије и оне реалне слике Србије, зар не?

И зато и мислим да не може још много дуго да траје.

Барем се надам. Нада умире последња.
c_h.arlie c_h.arlie 09:47 27.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

freehand
... nešto sasvim drugo: Benonova doktrina našla je svoje ovaploćenje retroaktivno upravo u Srbiji u kojoj se njegovi vlažni politički snovi ostvaruju evo šest godina.
Populizam je zamenio svaku smislenu debatu, demagogija je osnvni javni diskurs i način komunikacije onoga što zovemo državom i građanstva. Etika je izgubila smisao, Dobro i Loše posuvraćenog su značenja a podsmehu je izvrgnut svaki pokušaj da se na ovo ukaže. Institucije su samo kulise za volju moći, laž je najveća istina svakdnevice u Srbiji. Kakav Benon, kakav Tramp, kakve pičkematerine (da Čarli izvini na izrazu)?

I - šta će sada biti ?
docsumann docsumann 12:33 27.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

Etika je izgubila smisao, Dobro i Loše posuvraćenog su značenja a podsmehu je izvrgnut svaki pokušaj da se na ovo ukaže. Institucije su samo kulise za volju moći, laž je najveća istina svakdnevice u Srbiji.


postmodernistička jukstapozicija apokalipse
docsumann docsumann 12:34 27.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

I - šta će sada biti ?


sad smo ga, za promjenu, najebali...
Milan Novković Milan Novković 14:06 27.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

freehand
... nešto sasvim drugo: Benonova doktrina našla je svoje ovaploćenje retroaktivno upravo u Srbiji u kojoj se njegovi vlažni politički snovi ostvaruju evo šest godina.
Populizam je zamenio svaku smislenu debatu, demagogija je osnvni javni diskurs i način komunikacije onoga što zovemo državom i građanstva. Etika je izgubila smisao, Dobro i Loše posuvraćenog su značenja a podsmehu je izvrgnut svaki pokušaj da se na ovo ukaže. Institucije su samo kulise za volju moći, laž je najveća istina svakdnevice u Srbiji. Kakav Benon, kakav Tramp, kakve pičkematerine (da Čarli izvini na izrazu)?

Ja ne znam previše o Benonovoj doktrini, ali razni je, sasvim sigurno, s punim pravom mogu drugačije tumačiti kako pomeramo pozadinu.

A ona nije statična ni u kom slučaju.

Recimo, ajd sad kad je i Soros na konpocima, a plačkaš svoje vrste, iako je on samo front, predstavnik jedne ili više interesnih grupa, pogledaj OpenSociety ideologiju - ne sa njom nekih prevelikih problema, kao ni sa Komunizmom na nekom potpuno apstraktnom ideološkom pa futurističkom nivou.

Ako, kako siđemo sa čiste ideologije, pa čiste budućnosti, u opipljivo vreme iza nas i sada, pa opipljivu praksu, imamo:

- Oligarhijske strukture koje vladaju zapadnim svetom

- Besmislene i lažne javne i glasne progresivizme i levice koje su ništa do onih istreniranih pasa što uteruju ovce u torove.

Nisu ni McCainovi ili Sorosi, Bannoni i ostali toliko bitni - što reče znalac na pitanje koji pojedinci vladaju zapadnim svetom uopšte se ne radi o pojedincima, nego interesnim grupama. I da pojedinci kojih se mi dotičemo nisu poravnati sa tim nekim grupama oni ne bi bili na pozicijama na kojima jesu i ne bi imali moć koju imalu, nego bi mi danas videli neke druge pojedince, koje su te grupe izabrale kao efikasne predstavnike i front-line ratnike.

Dobra vest je da se svet sada vidljivo smiruje, i da je marš prema multipolarnom nezadrživ.

Loša vest je da bolji život nikad nije iza ćoška, nego je bolan i najčešće dugačak proces.

Izžonglirati sve bitne params danas potpuno je obično nemoguće i ekpertima - npr Rusi sa svom analitikom ne mogu da znaju šta je sledeći korak US ili neocons, US ne mogu da znaju, sa hiljadama doktoranata po NSAevima, CIAma i ostalima šta će tačno Kinezi ili Rusi uraditi sutra.

Ali i za nas amatere je interesantno znati neke manje ili veće komponente tog rada, pa i ako ne igramo utakmicu bar polu-obrazovano možemo da je posmatramo. Od igrača ima svašta:

- Jedna bitka (nikako sama za sebe, naravno, nego iz pojednostavljene, amaterske prizme) je evroazijska integracija, jedna bitka za Evropu

- Pa u drugoj bitci za Evropu imamo dva US tima. Evo ti Bannona opet - ne zaboravi da su levica i progresivizam trivijalizovani i korumpirani na višim nivoima, a lepo upakovani i prodati široj raji na nižim. Bez ujedinjene Evrope i ovakvog progresivizma nema NATO-a, bez NATO-a nema više zapadne hegemonije, čitaj US hegemonije, možda bolje Anglosaksonske, sa ostatkom zapada u vazalskom odnosu prema šefovima.

Ako, npr, hoćeš da vidiš ogroman značaj i moć NATO-a nije uopšte projekcija vojne moći najbolji primer, nego prethodni francuski izbori, aki si pratio kojom brzinom su svi, ali SVI MSM stali iza Macrona.

NATO je osnovno sredstvo moći neocons i US military-security kompleksa, Trumpovog i Banonovog smrtnog neprijatelja, i mimo sve njihove ekonomsko-moralne prljavštine neke im poteze treba posmatrati iz ove perspektive..

Ako je jedna najveća bitka sada za izdvajanje to možeš da pratiš preko Trampove i Bannonove bitke protiv NATO-a.

- Pa je interesantno posmatrati kad US predlažu pregovore - oni pregovaraju samo kad sila i novac više nisu nimalo efikasni.

- Pa često imaš poteze koji su lažni, zamajavanje očiju raznim, i domaćim i stranim nbeprijateljima.

- Veponizacija dolara sada je skoro pa očajan potez, iako ovo oružje još ne koriste previše, samo ubrzavaju urušavanje. Hegemonija im čuči na hegemeniji dolarara, a veponizacijom samo teraš ljude sve brže da traže druge kanale za plaćanje, svoje "oružje"

- Ne može se podjednako direktivama iz Brisela naređivati Italiji, npr, koja je na kolenima, i Nemačkoj, koja se guši u suficitu da po nekim nelogičnim pravilima prihvataju izbeglice. Višak vrednosti u siromašnijim EU zemljama je jako mali ili skoro nikakav da bi se neki viši civilizacijski ideali olako prodali onima koji gladuju.

- ... itd, ima svašta
freehand freehand 22:45 27.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

Ja ne znam previše o Benonovoj doktrini, ali razni je, sasvim sigurno, s punim pravom mogu drugačije tumačiti kako pomeramo pozadinu.

A ona nije statična ni u kom slučaju.

Recimo, ajd sad kad je i Soros na konpocima, a plačkaš svoje vrste, iako je on samo front, predstavnik jedne ili više interesnih grupa, pogledaj OpenSociety ideologiju - ne sa njom nekih prevelikih problema, kao ni sa Komunizmom na nekom potpuno apstraktnom ideološkom pa futurističkom nivou.

Od te doktrine znam nešto malo, što sam video i pročitao, ali ono na šta sam ja referisao jeeste njegovo veličanje populizma kao legitimnog načina za pridobijanje ljudi/birača/podrške i osvajanje vlasti, a onda gledam i sa kime je namerio da se pajta i meni sve to deluje daleko od bilo kakve nove nade.
Volim tvoj polet glede svih tih dešaanja i Trampa, ali mi je nekako teško da se uzdam u čoveka koji je nedvosmisleno težak amoralni kreten a najveći mu je kvalitet u političkom životu bio direktni suparnik u finišu trke zamesto predsednika SAD. I ta zastrašujuća krvoločnost gospođe Klinton i potpuna izvesnost velikih sukoba u koje je ona tako radosno hrlila sve je što bih ja od njegovih kvaliteta izdvojio. Manje zlo u svom kvintesencijalnom obliku.
bene_geserit bene_geserit 16:39 29.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

freehand
veličanje populizma kao legitimnog načina za pridobijanje ljudi/birača/podrške i osvajanje vlasti

Populizam jeste legitiman način, makar moraš ljude da ubediš u nešto.
Nelegitimni načini su da jedno pričaš u kampanji a radiš suprotno od onoga što narod želi pošto te izaberu.

Trampa, ali mi je nekako teško da se uzdam u čoveka koji je nedvosmisleno težak amoralni kreten a najveći mu je kvalitet u političkom životu bio direktni suparnik u finišu trke za mesto predsednika SAD.

A to naravno (mada je merenje moralnosti kod političara prilično besmisleno, po definiciji su svi amoralni kreteni inače ne bi isplivali na vrh, samo se neki bolje prave - btw. moralnost manje definiše to da li se bakću sa kurvama već da li rasturaju zemlje). Meni je najveći problem sa njim to što je oportunista sa vrlo tankom ideologijom, što ima totalitarne tendencije.
Meriti šta Tramp radi je prilično teško obzirom da mu ne daju da diše otkad je na vlasti, pitanje je šta i koliko može.

Nije mi baš jasno Milanovo uzdanje u to da će taj neki multi-polarni svet koji "željno" čekamo da bude bolji od ovoga danas. Nešto mi deluje da će oni sa vrha lako međusobno da se dogovore (unipolarno ili multipolarno) a da dele zajedničke interese kad su u pitanju ljudske slobode (tj. što ih manje ima to bolje).
c_h.arlie c_h.arlie 16:23 30.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

freehand
... nešto sasvim drugo: Benonova doktrina našla je svoje ovaploćenje retroaktivno upravo u Srbiji u kojoj se njegovi vlažni politički snovi ostvaruju evo šest godina.
Populizam je zamenio svaku smislenu debatu, demagogija je osnvni javni diskurs i način komunikacije onoga što zovemo državom i građanstva. Etika je izgubila smisao, Dobro i Loše posuvraćenog su značenja a podsmehu je izvrgnut svaki pokušaj da se na ovo ukaže. Institucije su samo kulise za volju moći, laž je najveća istina svakdnevice u Srbiji. Kakav Benon, kakav Tramp, kakve pičkematerine (da Čarli izvini na izrazu)?

Ja se izvinjavam, no, kada sam već pozvan, moram da poželim Frihendu ... da mu se sve posuvraćeno ovaploti na najbolji mogući način.

Jebote !
c_h.arlie c_h.arlie 16:30 30.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

bene_geserit
freehand
veličanje populizma kao legitimnog načina za pridobijanje ljudi/birača/podrške i osvajanje vlasti

Populizam jeste legitiman način, makar moraš ljude da ubediš u nešto.
Nelegitimni načini su da jedno pričaš u kampanji a radiš suprotno od onoga što narod želi pošto te izaberu.

Trampa, ali mi je nekako teško da se uzdam u čoveka koji je nedvosmisleno težak amoralni kreten a najveći mu je kvalitet u političkom životu bio direktni suparnik u finišu trke za mesto predsednika SAD.

A to naravno (mada je merenje moralnosti kod političara prilično besmisleno, po definiciji su svi amoralni kreteni inače ne bi isplivali na vrh, samo se neki bolje prave - btw. moralnost manje definiše to da li se bakću sa kurvama već da li rasturaju zemlje). Meni je najveći problem sa njim to što je oportunista sa vrlo tankom ideologijom, što ima totalitarne tendencije.
Meriti šta Tramp radi je prilično teško obzirom da mu ne daju da diše otkad je na vlasti, pitanje je šta i koliko može.

Nije mi baš jasno Milanovo uzdanje u to da će taj neki multi-polarni svet koji "željno" čekamo da bude bolji od ovoga danas. Nešto mi deluje da će oni sa vrha lako međusobno da se dogovore (unipolarno ili multipolarno) a da dele zajedničke interese kad su u pitanju ljudske slobode (tj. što ih manje ima to bolje).

Ma normalno !
Kakva multipolarnost ?
Kada dođe vreme dogovoriće se Amerikanac i Rus - i nastaviti malo unipolarnije da vladaju. (koliko god se dogovor dvojice može smatrati unipolarnošću).
Milan Novković Milan Novković 13:51 31.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

freehand
Ja ne znam previše o Benonovoj doktrini, ali razni je, sasvim sigurno, s punim pravom mogu drugačije tumačiti kako pomeramo pozadinu.

A ona nije statična ni u kom slučaju.

Recimo, ajd sad kad je i Soros na konpocima, a plačkaš svoje vrste, iako je on samo front, predstavnik jedne ili više interesnih grupa, pogledaj OpenSociety ideologiju - ne sa njom nekih prevelikih problema, kao ni sa Komunizmom na nekom potpuno apstraktnom ideološkom pa futurističkom nivou.

Od te doktrine znam nešto malo, što sam video i pročitao, ali ono na šta sam ja referisao jeeste njegovo veličanje populizma kao legitimnog načina za pridobijanje ljudi/birača/podrške i osvajanje vlasti, a onda gledam i sa kime je namerio da se pajta i meni sve to deluje daleko od bilo kakve nove nade.

Zamisli misaoni eksperiment gde moraš da se odlučiš u crno-belom maniru - populus ili elita, a ne znaš previše.

Koji instinkt slediš?!

I ova nije dihotomija baš potpuno poravnata sa levo-desno političkim opredeljenjima (i govorim o normalnoj levici i normalnoj desnici).

I, ja mislim, i daj da pazim koliko ću provokativno ovo reći, što pošten čovek danas više zna o situaciji u US to mu je čak i ako je onako, navijački i deklarativno, ideološki desničar, sve teže ne stati na stranu populusa.

A to sa levicom tamo nema veze, al rekli smo da pričamo o normalnim levicama i desnicama.

Šta su za neznalca "instinktivni" predstavnici elite tamo. Ja mislim da je tamo situacija toliko zbrkana da na ovu temu može da se igra, kao u nekim regionima matematike gde je aksiomatika otvoreno nejasna igra, nad dva skupa zdravih aksioma možeš da podigneš dve isključive suprotnosti, i nigde nema mane u "razmišljanju":

- Pa kao i tu u ova "moderna" vremena - brza i laka lova pre sugeriše u glavama nezainteresovanih mladih ljudi pamet i sposobnost, čak i ako se promeša neka moralna krivina pa prečica. Kako istoriju prelesto pišu pobednici tako i oni sa vlašću, moći, medijima i novcem sređuju taksonomiju uspeha danas - elita prečesto pre usisa mediokriteta nego istinsku vrednost.

- Kako da pomeriš stvari ka boljem pored McCainova, Bušova, Čejnija, Klintona, Cija, Soroša, ... vojno-industrijskog kompleksa i sličnih.

Naravno, uvek postoji put manjeg zla, na prvi pogled, podigneš GDP na kako znaš način pa svi osete boljitak, bez obzoira kako je raspoređen, ali samo do trenutka dok ne vidimo da je taj skog rezultat, pljačkanja, razaranja i ubijanja po svetu.

Volim tvoj polet glede svih tih dešaanja i Trampa, ali mi je nekako teško da se uzdam u čoveka koji je nedvosmisleno težak amoralni kreten a najveći mu je kvalitet u političkom životu bio direktni suparnik u finišu trke zamesto predsednika SAD. I ta zastrašujuća krvoločnost gospođe Klinton i potpuna izvesnost velikih sukoba u koje je ona tako radosno hrlila sve je što bih ja od njegovih kvaliteta izdvojio. Manje zlo u svom kvintesencijalnom obliku.

Sve ovo je i veliki deo mog sentimenta.

Koji onda ide dalje tako što se, dal igrom slučaja ili ne, desilo da ta strana medelja prepoznaje izgubljenu hegemoniju i pogibeljni uticaj onog istog pljačkanja, razaranja i ubijanja na budućnost US.

Pa se svet, evo, polako smiruje (ajd opet se kuva, dal iscenirani trzaj, najverovatnije, ili ne, podmetanje hemijskog napada u Siriji, ali kraj je tu, poslednji trzaji su samo poslednji trzaji), i NATO izgleda ipak dobrim delom jeste na konopcima.


Milan Novković Milan Novković 13:58 31.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

bene_geserit
...Nije mi baš jasno Milanovo uzdanje u to da će taj neki multi-polarni svet koji "željno" čekamo da bude bolji od ovoga danas. Nešto mi deluje da će oni sa vrha lako međusobno da se dogovore (unipolarno ili multipolarno) a da dele zajedničke interese kad su u pitanju ljudske slobode (tj. što ih manje ima to bolje).

Ma ovde možeš samo da pogledaš prostu filozofsku perspektivu - US je čudo koje je odskočilo do sveta zbog jedinstvene podrške plasiranju/projektovanju ideaja u realnost. AKo imaš dobru ideju lakše ti ju je to probati nego bilo gde, zbopg svih formi infrastrukture, novca, materijala, proizvoda i usluga koji su ti potrebni pa bi probao ideju u praksi.

Zdrava konkurencija, pozitivna selekcija, je neverovatno jak moderator tog procesa.

U hegemona nemaš toliko pozitivne selekcije - ona je previše negativna, i nastavlja da struji u tu stranu.
freehand freehand 14:02 31.08.2018

Re: Paradigmatično je u svemu

Pa se svet, evo, polako smiruje (ajd opet se kuva, dal iscenirani trzaj, najverovatnije, ili ne, podmetanje hemijskog napada u Siriji, ali kraj je tu, poslednji trzaji su samo poslednji trzaji), i NATO izgleda ipak dobrim delom jeste na konopcima.

I ne samo to, nego i izlazak iz sporazuma sa Iranom i ponovo guranje sa Severnom Korejom... Ali ne postoji nešto kao "poslednji trzaj", bar ne kao trajno stanje. Što se tiče NATO - to je samo krpena lutka, glava je u vol stritu, valjda. Ili na nekom sličnom mestu sa istim geografskim epicentrom.
Što se ostaloga tiče u pravu si taman koliko i nisi, baš kao i ja. A razlog je jednostavan: terminološki instrumentarijum koji nam je na rspolaganju izgleda da je beznadežno zastareo inime je kao i drugim odrednicama političkih nauka postalo nemoguće opisati kretanja u Novom dobu. Jednostavno, pojmovi poput "levice" i "desnice" više ne objašnjavaju ništa, ispražnjeni su od sadržaja i zvuče potpuno šuplje ako ih primeniš na današnju političku i društvenu realnost.
martin_krpan martin_krpan 06:56 28.08.2018

Idemo progresivno



Imperatorsko pravoslavno palestinsko društvo?

Molim stručnjake za objašnjenje? Srki Fuks?



Ja mislim da su ovo neke ruske psihotronsko-šamanske vještine za kontrolu uma što se vidi po slikama 1 i 2.
tasadebeli tasadebeli 07:22 28.08.2018

Re: Idemo progresivno

martin_krpan

Idemo progresivno




Каже се Напредно и Напредњачки. (Јер србске патријоте на власти не користе те помодне стране речи и изразе.)

И то са све предизборном подршком оног добротворног друштва за политичку изузетност и осталих добротворних друштава Србије, те муфтије Зукорлића у паузама када он није на ручку у америчкој амбасади.



apostata apostata 09:27 28.08.2018

Re: Idemo progresivno

Imperatorsko pravoslavno palestinsko društvo?

Импера́торское правосла́вное палести́нское о́бщество postoji od 1882. Ustav društva potvrdio je Aleksandar III 1882.

Društvo nije bilo zaebancija, sa svojim sisitemom školi uradilo je mnogo na očuvanju pravoslavlja među Arapima u Svetoj zemlji. Imali su i svoje institute za školovanje učitelja.

Sada ... ne znam (nisam se nešto interesovao), meni lično je najblesavije ono ono "odjeljenje Banja Luka".
martin_krpan martin_krpan 09:40 28.08.2018

Re: Idemo progresivno

Društvo nije bilo zaebancija, sa svojim sisitemom školi uradilo je mnogo na očuvanju pravoslavlja među Arapima u Svetoj zemlji.


Tripam da je agenda društva danas ista: Očuvati Pravoslavlje u svetoj srpskoj zemlji Bosni i Hercegovini među "Balijama", Vehabijama i Jalijašima.

tasadebeli tasadebeli 15:01 28.08.2018

Re: Idemo progresivno

martin_krpan
Društvo nije bilo zaebancija, sa svojim sisitemom školi uradilo je mnogo na očuvanju pravoslavlja među Arapima u Svetoj zemlji.


Tripam da je agenda društva danas ista: Očuvati Pravoslavlje u svetoj srpskoj zemlji Bosni i Hercegovini među "Balijama", Vehabijama i Jalijašima.





Којих иначе данас у Босни и Херцеговини уопште заправо и нема, је л' да?

Да питамо то овог мог колегу из школе, исламског вероучитеља?

Чим се буде вратио из Краљевине Саудијске Арабије јер је тренутно тамо на неком стручном усавршавању које треба да му помогне у његовом раду у просвети у Србији.



omega68 omega68 20:24 28.08.2018

либтарди


Само да кажем да се много променило, као што сам и претпоставио, од 2008. године кад сам се први пут појавио на овом месту.
Нема више Биље, да се не ложе другари, да редигује коментаре, нема више стронгмена и београдских, у већини, либ(ерала)(ре)тарда (блоговог коца, висхње, унфацкибла и осталих )у толиком броју у ком су затрпавали нормалне коментаторе који су морали да се повлаче или да буду бановани.
Џабе сте кречили!
Стално сам причао ( и био банован, узгред ) да ће доћи време наплате свих блогерских ( б92 ) дугова.
Што сте се, максо анд отхер, сневољили?
Смениће Килари трубу и поново ће завладати нирвана од Цигана и Африканаца који ће да нам донесу просперитет атланских интеграција.
Хомосексуалци и педофили напред, остали стој!
Афганистанци и Пакистанци нека се припреме за силовање белих, путених, наших ћерки и сестара.
То је тај нови поредак који сте призивали?
Нееееее.
Никад, али никад то неће да заживи.
П.С.Само сам свратио да видим оно што сам слутио годинама.
Шта да вам кажем?
Борите се као што смо се ми, понеки, борили
Живи били!
Spoljnopolitički analitičar Jakša Šćekić smatra da će na kraju biti onako kako kaže Donald Tramp.

– On ima najodrešenije ruke u spoljnoj politici, a Stejt department mora da radi ono što Tramp kaže svom državnom sekretaru. Po meni, pritisci demokrata i potkopavanje Trampa neće imati neku veliku ulogu, ja mislim da je Hilari gotova.

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:02 30.08.2018

Re: либтарди

Нема више Биље, да се не ложе другари, да редигује коментаре, нема више стронгмена и београдских, у већини, либ(ерала)(ре)тарда (блоговог коца, висхње, унфацкибла и осталих )у толиком броју у ком су затрпавали нормалне коментаторе који су морали да се повлаче или да буду бановани.


A ti sebe, pretpostavljam, skromno svrstavaš u te "normalne komentatore"?

Inače, Biljana Srbljanović nije nikada redigovala ničije komentare, ni ona, ni bilo ko drugi, to je čista izmišljotina koja je mnogo puta ovde raskrinkana. A i ti si u to vreme bio sasvim normalan lik, posle si se navukao na sva ta naci sranja, i to ti je speklo moždanu masu.


blogovatelj blogovatelj 10:59 30.08.2018

Re: либтарди

A i ti si u to vreme bio sasvim normalan lik,


On je bre bio bar u pet partija. Prve klase preletačević. Kako vetar dune, on tamo ide, samo da zadrži posao u državnoj službi i ako usput uspe da se ogrebe za još nešto pride.
Neka kaže ako sme u koliko je partija bio u životu. Koji ti je đavo, šta se raspravljaš sa kretenom?
c_h.arlie c_h.arlie 16:34 30.08.2018

Re: либтарди

srdjan.pajic
Нема више Биље, да се не ложе другари, да редигује коментаре, нема више стронгмена и београдских, у већини, либ(ерала)(ре)тарда (блоговог коца, висхње, унфацкибла и осталих )у толиком броју у ком су затрпавали нормалне коментаторе који су морали да се повлаче или да буду бановани.


A ti sebe, pretpostavljam, skromno svrstavaš u te "normalne komentatore"?

Inače, Biljana Srbljanović nije nikada redigovala ničije komentare, ni ona, ni bilo ko drugi, to je čista izmišljotina koja je mnogo puta ovde raskrinkana. A i ti si u to vreme bio sasvim normalan lik, posle si se navukao na sva ta naci sranja, i to ti je speklo moždanu masu.



Samo ste (ti, Bilja i njoj slični) zapušavali usta onima koji su se usudili da vam oponiraju.
Jebote !
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 30.08.2018

Re: либтарди

c_h.arlie
srdjan.pajic
Нема више Биље, да се не ложе другари, да редигује коментаре, нема више стронгмена и београдских, у већини, либ(ерала)(ре)тарда (блоговог коца, висхње, унфацкибла и осталих )у толиком броју у ком су затрпавали нормалне коментаторе који су морали да се повлаче или да буду бановани.


A ti sebe, pretpostavljam, skromno svrstavaš u te "normalne komentatore"?

Inače, Biljana Srbljanović nije nikada redigovala ničije komentare, ni ona, ni bilo ko drugi, to je čista izmišljotina koja je mnogo puta ovde raskrinkana. A i ti si u to vreme bio sasvim normalan lik, posle si se navukao na sva ta naci sranja, i to ti je speklo moždanu masu.



Samo ste (ti, Bilja i njoj slični) zapušavali usta onima koji su se usudili da vam oponiraju.
Jebote !


Duvaj ga, čarli, ti si tad još gnječio mačora i nisi ni čuo za blog b92 kad je Biljana ovde ljude šatro natačinjala na kolac i ostavljala da iskrvare.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:26 30.08.2018

Re: либтарди

blogovatelj
A i ti si u to vreme bio sasvim normalan lik,


On je bre bio bar u pet partija. Prve klase preletačević. Kako vetar dune, on tamo ide, samo da zadrži posao u državnoj službi i ako usput uspe da se ogrebe za još nešto pride.
Neka kaže ako sme u koliko je partija bio u životu. Koji ti je đavo, šta se raspravljaš sa kretenom?


Nema to veze, blogi, omega ima decu da se brine o njoj, i menjanje partija da se to postigne je sasvim legitiman način, pogotovu kad živiš u maloj sredini i nemaš neke druge mogućnosti da preživiš. Nego bi mogao malo da smanji doživljaj kad ovako krene da kenja po ljudima i da pravi spiskove. I sa bloga je najuren zbog otvoreno šovinističkih ispada, a ne zato što se prema njemu vodila nepravedna hajka od strane nenormalnih blogera i još gore moderacije. I zbog Biljane Srbljanović (ovo ponavljam jer, kao što znaš, za nju imam poseban soft spot, kao koleginicu drugosrbijanku ).


c_h.arlie c_h.arlie 19:40 30.08.2018

Re: либтарди

srdjan.pajic
c_h.arlie
srdjan.pajic
Нема више Биље, да се не ложе другари, да редигује коментаре, нема више стронгмена и београдских, у већини, либ(ерала)(ре)тарда (блоговог коца, висхње, унфацкибла и осталих )у толиком броју у ком су затрпавали нормалне коментаторе који су морали да се повлаче или да буду бановани.


A ti sebe, pretpostavljam, skromno svrstavaš u te "normalne komentatore"?

Inače, Biljana Srbljanović nije nikada redigovala ničije komentare, ni ona, ni bilo ko drugi, to je čista izmišljotina koja je mnogo puta ovde raskrinkana. A i ti si u to vreme bio sasvim normalan lik, posle si se navukao na sva ta naci sranja, i to ti je speklo moždanu masu.



Samo ste (ti, Bilja i njoj slični) zapušavali usta onima koji su se usudili da vam oponiraju.
Jebote !


Duvaj ga, čarli, ti si tad još gnječio mačora i nisi ni čuo za blog b92 kad je Biljana ovde ljude šatro natačinjala na kolac i ostavljala da iskrvare.


Jebote patak !
Mogao bi ti moga mačora da poduvaš - dosta sam ga ja gnječio.

Pa sada - što se tiče toga 'herojskoga' doba bloga b92 ... nekoj da se ljutiš, ali tu su, sa vama, tj. Biljom, tobom i vama sličnima, mogli da bloguju samo mazohisti - koji su se svečano posipali pepelom i zaklinjali 'vašim' vrednostima.
Nije ni čudo što niste u stanju da prebolite taj komesarski period.
Strašno !
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:37 31.08.2018

Re: либтарди

Jebote patak !
Mogao bi ti moga mačora da poduvaš - dosta sam ga ja gnječio.


Džabe ga gnječiš, tog mačora sad može život da udahne samo ako neki navijač Rada okači srpsku trobojku na Kaljaju.

Pa sada - što se tiče toga 'herojskoga' doba bloga b92 ... nekoj da se ljutiš, ali tu su, sa vama, tj. Biljom, tobom i vama sličnima, mogli da bloguju samo mazohisti - koji su se svečano posipali pepelom i zaklinjali 'vašim' vrednostima.
Nije ni čudo što niste u stanju da prebolite taj komesarski period.
Strašno !


Nemaš pojma, po običaju. Pogledaj samo spisak blogera i autora iz tog vremena, i danas, otkad su ovde zavladali tvoji dvosložni komentari a desničarska čizma i bič uzeli da zavode red. Upropastite čega god da se dohvatite.



freehand freehand 14:41 31.08.2018

Re: либтарди

a desničarska čizma i bič uzeli da zavode red. Upropastite čega god da se dohvatite.

Ali uz besomučnu kuknjavu i prenemaganje na zlu moderaciju i nepostojanje demokratije i slobode javne reči
freehand freehand 14:46 31.08.2018

Re: либтарди

Pa sada - što se tiče toga 'herojskoga' doba bloga b92 ... nekoj da se ljutiš, ali tu su, sa vama, tj. Biljom, tobom i vama sličnima, mogli da bloguju samo mazohisti - koji su se svečano posipali pepelom i zaklinjali 'vašim' vrednostima.
Nije ni čudo što niste u stanju da prebolite taj komesarski period.
Strašno !

Interesantno je da bi neko drugi (ko nije Čarli) rekao da je to zlo vreme bilo vreme neuporedivo kvalitetnijih tekstova a uživanje je bilo čitati šorke koje su zapodevane i vođene, uz smislenu argumentaciju i humor koji je za ovo danas bio kao čarli Čaplin za kursadžije.
E sad, nije problem što ima i kursadžija, nego što su kursadžije rasterale skoro sve što vredi svojom neprejebivom sposobnošću da ugnjave i ugnječe sve što bi da digne glavu iz togh proseka kloake.

c_h.arlie c_h.arlie 15:49 31.08.2018

Re: либтарди

srdjan.pajic
Jebote patak !
Mogao bi ti moga mačora da poduvaš - dosta sam ga ja gnječio.


Džabe ga gnječiš, tog mačora sad može život da udahne samo ako neki navijač Rada okači srpsku trobojku na Kaljaju.

Pa sada - što se tiče toga 'herojskoga' doba bloga b92 ... nekoj da se ljutiš, ali tu su, sa vama, tj. Biljom, tobom i vama sličnima, mogli da bloguju samo mazohisti - koji su se svečano posipali pepelom i zaklinjali 'vašim' vrednostima.
Nije ni čudo što niste u stanju da prebolite taj komesarski period.
Strašno !


Nemaš pojma, po običaju. Pogledaj samo spisak blogera i autora iz tog vremena, i danas, otkad su ovde zavladali tvoji dvosložni komentari a desničarska čizma i bič uzeli da zavode red. Upropastite čega god da se dohvatite.




Mnogi koji više ne pišu ovde se ne bi složili sa tvojom konstatacijom.
Ja, naprotiv, mislim da su mnogi otišli zbog te tvoje biljke i vaših komesarskih manira.
Jebiga - ja sam izdržljiviji.
I, pravo da ti kažem, ne uživam baš kada vidim kako se patite - proglašavajući sve ono što 'vam ne ide pod kapu' raznoraznim minimizirajućim terminima.
Nije vama lako.
No - znamo se !
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:29 31.08.2018

Re: либтарди

Mnogi koji više ne pišu ovde se ne bi složili sa tvojom konstatacijom.
Ja, naprotiv, mislim da su mnogi otišli zbog te tvoje biljke i vaših komesarskih manira.


Ne znam zašto je zoveš 'biljka' (zapravo znam: jer si nevaspitana seljačina), ali sada je 2018. godina. Biljana je poslednji tekst ovde objavila 2009. Pogledaj samo koliko i koji ljudi su pisali tada i ko je od njih ovde ostao do danas. Imaš sve u arhivi. To, ako si uveren da je ona bila problem.

A izvini, koje to 'mnoge' ti znaš a koji su otišli sa bloga zbog Biljane i njoj sličnih? Evo, na primer, ja mislim da se Tajson bacio sa zgrade upravo zbog tebe, a on je bio dosta kvalitetan bloger još iz onog vremena, čist gubitak za ovo mesto. Alselone je pokušao harakiri isto zbog tebe i još nekog, mada mu je srećom ruka zadrhtala, a i mač je bio tup, pa se oporavio. Čoveče, ti nosiš toliko blogera na duši da bi ove trebalo da stojiš mirno, pognute glave i da šutiraš neki kamenčić ispred sebe.








srdjan.pajic srdjan.pajic 16:31 31.08.2018

Re: либтарди

freehand
a desničarska čizma i bič uzeli da zavode red. Upropastite čega god da se dohvatite.

Ali uz besomučnu kuknjavu i prenemaganje na zlu moderaciju i nepostojanje demokratije i slobode javne reči


Da, zaboravio sam da pomenem te prateće audiovizuelne efekte.
bene_geserit bene_geserit 18:18 31.08.2018

Re: либтарди

srdjan.pajic
Pogledaj samo spisak blogera i autora iz tog vremena, i danas, otkad su ovde zavladali tvoji dvosložni komentari a desničarska čizma i bič uzeli da zavode red. Upropastite čega god da se dohvatite.

Pa fundamentalna razlika je što je broj ljudi koji zalaze na Blog92 opao bar 10 puta (a verovatno i mnogo više). Naravno da broj i kvalitet postova ne može da se poredi.

A teško da je Čarli sa svojim (istini za volju trosložnim gluposti-saglasan komentarima) oterao bilo koga.

"Desničarska čizma i bič"
Ovde i dalje preovlađuju ljudi leve orijentacije i prave svoje komesarske tople zečeve za one sa drugačijim mišljenjem.
c_h.arlie c_h.arlie 18:54 31.08.2018

Re: либтарди

srdjan.pajic
Mnogi koji više ne pišu ovde se ne bi složili sa tvojom konstatacijom.
Ja, naprotiv, mislim da su mnogi otišli zbog te tvoje biljke i vaših komesarskih manira.


Ne znam zašto je zoveš 'biljka' (zapravo znam: jer si nevaspitana seljačina), ali sada je 2018. godina. Biljana je poslednji tekst ovde objavila 2009. Pogledaj samo koliko i koji ljudi su pisali tada i ko je od njih ovde ostao do danas. Imaš sve u arhivi. To, ako si uveren da je ona bila problem.

A izvini, koje to 'mnoge' ti znaš a koji su otišli sa bloga zbog Biljane i njoj sličnih? Evo, na primer, ja mislim da se Tajson bacio sa zgrade upravo zbog tebe, a on je bio dosta kvalitetan bloger još iz onog vremena, čist gubitak za ovo mesto. Alselone je pokušao harakiri isto zbog tebe i još nekog, mada mu je srećom ruka zadrhtala, a i mač je bio tup, pa se oporavio. Čoveče, ti nosiš toliko blogera na duši da bi ove trebalo da stojiš mirno, pognute glave i da šutiraš neki kamenčić ispred sebe.









Ne verujem ti da su ljudi otišli zbog mene.
Zašto bi otišli zbog mene kada ja, što reče Bene, samo 'lupam gluposti'.
Što se tiče pomenutih, to pitaj njih same.
Ako su zbog mene otišli - ja ih molim da se vrate.
Ono što im, ipak - uz najbolju volju, ne mogu da obećam je - da neću reagovati kada me pošalju u materinu i slično. Moraće da mi se izvine svako ko to uradi.
Neki znaju kako se to radi - i na taj način dokazuju da, pored svega, znaju za red.
No, da ne budem nedorečen - evo ti nešto da te podseti na jednog blogera koji je otišao - i njegovo zapažanje o jednom drugom blogeru. Meni bilo simpatično, pa sačuvao.



Eeee, da !
Pre nekoliko dana mi u dvorište došla jedna bela maca - i malo pomalo se zadržala. Istina, ja sam joj, hraneći ju, pomogao da donese odluku.
No, danas, čujem na ulici neko mjaukanje - kada, napokon, ukapiram da je sa drveta.
Naravno da sam morao da donosim merdevine kako bih skinuo malu macu.
Malopre samm ih oboje nahranio - mada ova sa dužim stažem od nekoliko dana protestvuje ... slično 'starim' blogerima.
tasadebeli tasadebeli 18:56 31.08.2018

Re: либтарди

srdjan.pajic
freehand
a desničarska čizma i bič uzeli da zavode red. Upropastite čega god da se dohvatite.

Ali uz besomučnu kuknjavu i prenemaganje na zlu moderaciju i nepostojanje demokratije i slobode javne reči


Da, zaboravio sam da pomenem te prateće audiovizuelne efekte.












Момци, бескрајно сам вам захвалан што сте ме овако слатко насмејали усред ове оморине над Европом, у облачно београдско вече!

Само весело!



How do people come to bring about, accept, defend, and perpetuate their own domination even when they think they are fighting for their freedom?


Answering this question requires investigating how political life does not merely play itself out at the scale of large political forces (elections, constitutions, laws, offices, wars, coups, expulsions, etc). Rather, fascism perpetuates itself in instincts and affects of the body that move it to think, speak, and act: to attack or guard against foreign elements, to secure homes and personal belongings, to endow the foreign with invective significations of fear or threat, to excessively determine the arrangements and functions of objects, to desire and perpetuate values of the clean and pure over what is contaminate and multiple. In short, it is possible to be a fascist without living in a fascist system, and even systematic fascist tendencies are at work in non-fascist political systems. The lens of microfascism acknowledges, as Deleuze and Guattari insist, that it is “too easy to be antifascist on the moral level, and not even see the fascist inside you, the fascist you yourself sustain and nourish and cherish with molecules both personal and collective.”





У то име... Ма нека иде живот! Све ћу да ти дам (паре, кућу, коња,...), само да заиграм!

Пјесма, другови, пјесма! Она нас је одржала, њојзи фала!



freehand freehand 07:13 30.08.2018

Objektivna istorijska istina

Toeta (večernja) škola.

[url=http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/195806/Prekinuta-sednica-Skupstine-grada-buru-izazvao-odbornik-sa-cetnickom-kokardom-koji-je-izjednacio-fasiste-i-komuniste.html]Prekinuta sednica Skupštine grada, buru izazvao odbornik sa četničkom kokardom koji je izjednačio fašiste i komuniste
[/url]


tasadebeli tasadebeli 19:12 31.08.2018

Писмо домаћину

Џинкс, да частиш Фрихенда и Пајића што су својим коментарима овако лепо илустровали наступање Бенонове доктрине по Јевропи за крај овог твог поста.


Джаззззз, јеах!








maksa83 maksa83 19:37 31.08.2018

Re: Писмо домаћину

Джаззззз, јеах!

tasadebeli tasadebeli 21:03 31.08.2018

Re: Писмо домаћину

maksa83
Джаззззз, јеах!






Дај бре, Максо, ти к'о да радиш за полицију.

Пресече ме, бре!
jinks jinks 22:43 31.08.2018

Re: Писмо домаћину

Џинкс, да частиш Фрихенда и Пајића што су својим коментарима овако лепо илустровали наступање Бенонове доктрине по Јевропи за крај овог твог поста.


Джаззззз, јеах!


Čitam i uživam :)
maksa83 maksa83 22:52 31.08.2018

Re: Писмо домаћину

Дај бре, Максо, ти к'о да радиш за полицију.

Pupupu božemeoprosti.

Zato su mačke bolje od pasa.
Ne postoji "policijska mačka".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana