Astronomija| Budućnost| Ekologija| Filozofija| Mediji

DS, zdrava socijaldemokratija ili beskorisna opozicija?

Srđan Fuchs RSS / 29.08.2018. u 08:38

209962011657bc246e496a2901841338_v4_big.jpg

Konačno se odigrava ukrupnjavanje u srpskoj opoziciji. Istorija nas precizno i racionalno podučava da tamo gde političke organizacije centra i neposredne leve i desne okoline oko centra nemaju saradnju, pobedu odnose organizacije dalje i ekstremno daleko udesno od centra.

 "Beograd -- Deo funkcionera DS sprema se da se u nedelju, na sednici Glavnog odbora, oštro suprotstavi nameri lidera Zorana Lutovca da se DS priključi "Savezu za Srbiju".

 

 Tanjug

 Prema informacijama "Večernjih novosti", poslednjih dana su strasti kulminirale među demokratama, jer se sve veći broj funkcionera protivi tome da stranka uđe u savez u kojem će biti Dveri, a moguće je i DSS.

Nije isključeno da na sednici Glavnog odbora oni budu u većini i ne izglasaju odluku da stranka bude suosnivač "Saveza za Srbiju", kažu izvori "Novosti" i tvrde da bi se moglo dogoditi da bude zatražena i ostavka Lutovca. 

List piše da je napeto i u "Savezu za Srbiju", pošto je ideja da se na osnivačkoj skupštini u svečarskoj atmosferi okupljenima obrate lideri stranaka koje će biti osnivači, ali ta lista nije još skrojena. 

Najspornije je upravo prisustvo lidera Demokratske stranke, jer se do samog početka skupa neće znati da li je Lutovac dobio većinu u sopstvenoj stranci da se priključi bloku, čiji je inicijator Dragan Đilas. 

Neizvesno je i da li će se tu naći i predstavnici DSS, sa kojima se poslednjih dana vode intenzivni razgovori da pristupe savezu. 

Kako navode "Novosti", u "Savezu za Srbiju" za sada nisu sporni Narodna stranka, Levica Srbije, Zdrava Srbija, Zajedno za Srbiju, Pokret za preokret, Sindikat Sloga i Dveri."

Interesantno ja da problem prave upravo dve stranke koje su i bile nekada stožer demokratskih promena u zemlji - DS i DSS.

Dok je kod DSS-a verovatno patriotski motiv po sredi (ne žele da učestvuju u priznavanju državnosti Kosovu), kod DS pretpostavljam da su ideološki motivi - stranka želi da se transformiše u socijaldemokratiju, dok je većina u koaliciji sa liberalkapitalističkim ideološkim profilom.

 

Kako god, sa DS i DSS u Savezu nemam ličnu sumnju kome bih podario svoj glas, sa njima izvan, razdirale bi me, da li demokratske da li patriotske sumnje do poslednjeg trena, kome da dam glas protiv Nedićevaca. Vama nazdravlje buđenje demokratske Srbije, nadam se da će ova šansa biti upotrebljena, jer sledeće zadugo verovatno biti neće. 

To rekavši, odoh po pušku pa na Frušku, da vežbam za Nove Partizane, čisto zlu ne trebalo. 

 

 



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 09:41 29.08.2018

M'da !

Šta ti znači ono 'Novi partizani' ?
Mislim - čemu te budalaštine i razgorevanje podela ?

Usput - od ovoga, tj. ujedinjavanja opozicije, na žalost, nema ništa.
Jer - je koruptivni potencijal našega naroda, radi elementarnog preživljavanja, u svom usponu.
loader loader 17:25 29.08.2018

Re: M'da !

Nema podela. To je stilska figura. Onaj ko nije suštinski podeljen neće se primiti, nego će reći - evo prilike da stvari poboljšamo...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:39 31.08.2018

Re: M'da !

Aha - Novi Partizani je termin koji je Urbana Gerila upotrebio na moje pitanje: "Šta će biti sa autentičnom srpskom levicom" (u svetlu stupanja na scenu beskompromisnog neoliberalizma). Interesantno da mi je isti termin upotrebio pukovnik ruskih vazduhoplovnih snaga pre par godina kada sam ga pitao: "Pa, šta ćete raditi kada vas (Donjeck, čovek rodom iz Donjecka bio, majka Ukrajinka, otac Rus) napadanu?,
tasadebeli tasadebeli 20:46 31.08.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs
Aha - Novi Partizani je termin koji je Urbana Gerila upotrebio na moje pitanje: "Šta će biti sa autentičnom srpskom levicom" (u svetlu stupanja na scenu beskompromisnog neoliberalizma). Interesantno da mi je isti termin upotrebio pukovnik ruskih vazduhoplovnih snaga pre par godina kada sam ga pitao: "Pa, šta ćete raditi kada vas (Donjeck, čovek rodom iz Donjecka bio, majka Ukrajinka, otac Rus) napadanu?,









(То исто сам одавно рекао Урбаном када ме је питао. Има томе неколико година.)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:43 31.08.2018

Re: Попај и Јеврејче



tasadebeli tasadebeli 10:01 29.08.2018

А где је печат?







maksa83 maksa83 11:32 29.08.2018

DeAssAss

Neizvesno je i da li će se tu naći i predstavnici DSS,

Pa valjda će bar jedan od preostala tri člana moći da se pojavi...

aureus aureus 11:54 29.08.2018

Re: DeAssAss

maksa83
Neizvesno je i da li će se tu naći i predstavnici DSS,

Pa valjda će bar jedan od preostala tri člana moći da se pojavi...


Предлажем да борбу поведе Драган Маршићанин који је у задње вријеме доста активан на Твитеру.
Маршићанин је квалитетан кадар, 2004. је био кандидат за предсједника Србије, и то испред владајуће коалиције, али није имао среће па је завршио тек четврти.

Мада је иза њега стао господин Војислав Коштуница, господин Веља Илић, господин Вук Драшковић, а господин Драган Маршићанин се борио као лав (у ДСС маниру) из неког разлога - није могао да пребаци 15%.
Вријеме је да покуша поново.

Или није?
c_h.arlie c_h.arlie 13:56 29.08.2018

Re: DeAssAss

maksa83
Neizvesno je i da li će se tu naći i predstavnici DSS,

Pa valjda će bar jedan od preostala tri člana moći da se pojavi...


Da li je gospodin Koštunica još uvek član DSS-a ?

Ja se sećam Maršićanina i Aleksandra Popovića - mislim da je on neki profesor, hemije ili sličnoga - i bivši atletičar.
Trećeg člana ne mogu da se setim.
aureus aureus 14:37 29.08.2018

Re: DeAssAss

c_h.arlie
maksa83
Neizvesno je i da li će se tu naći i predstavnici DSS,

Pa valjda će bar jedan od preostala tri člana moći da se pojavi...


Da li je gospodin Koštunica još uvek član DSS-a ?

Ja se sećam Maršićanina i Aleksandra Popovića - mislim da je on neki profesor, hemije ili sličnoga - i bivši atletičar.
Trećeg člana ne mogu da se setim.

Bio je nekad s njima i Nenad Popović:



Ne, ovo je novo pojačanje Crvene zvezde.

Nenad Popović, dakle, milijunaš koji je dospio do mjesta potpredsjednika DSS-a, čiji je bio i finansijer. Posle je izašao i napravio stranku sa Stamatovićem iz Čajetine, ovim što sad pravi vojne kampove za djecu na Zlatiboru. Prije nekog vremena je izjavio da nema smisla da se vraća u DSS jer u toj stranci više nema Koštunice. Zato je odlučio da osnuje svoju stranku i najavio da će djelovati po uzoru na - gospodina Koštunicu.

Djelujući tako, dospio je u Vučićevu koaliciju i trenutno vodi ministarstvo bez fotelje.

Voli da se petlja sa Rusima.



tasadebeli tasadebeli 18:34 29.08.2018

Re: DeAssAss

c_h.arlie
maksa83
Neizvesno je i da li će se tu naći i predstavnici DSS,

Pa valjda će bar jedan od preostala tri člana moći da se pojavi...


Da li je gospodin Koštunica još uvek član DSS-a ?

Ja se sećam Maršićanina i Aleksandra Popovića - mislim da je on neki profesor, hemije ili sličnoga - i bivši atletičar.
Trećeg člana ne mogu da se setim.



Урош Јанковић.

Којем су, да би га избацили из политике, сместили оно грамзиво репрезентативно голманско говно које се полакомило на грађевинско земљиште у Макишу.
tasadebeli tasadebeli 18:38 29.08.2018

Re: DeAssAss

aureus

Bio je nekad s njima i Nenad Popović




Био и Андрија Младеновић.

Познат по томе што је данас СНС, а док је био ДСС 2014. године, СНС га користио на локалном нивоу за прекрајање воље бирача кроз непринципијелне коалиције СНС са Самосталним (сиц!) ДСС-ом.

На мојој општини сви они из ДСС (Самосталног - сиц!) који су 2014. стали уз Андрију Младеновића, сада су најдрчнији чланови СНС. Када би направили значку са Вучићевом потписом као што је некада постојала она значка са Титовим потписом, ови бивши ДСС-овци, сада СНС-овци, гарантовано би је носили заденуту у ревер сакоа.






Данас је Андрија заменик градпоначелника Београда.

Што волим кад дође човек са села у град, па се обогати!



misha.m misha.m 11:58 30.08.2018

Re: DeAssAss

tasadebeli

Данас је Андрија заменик градпоначелника Београда.

Mislim da u ovom sazivu nije.
tasadebeli tasadebeli 12:38 30.08.2018

Re: DeAssAss

misha.m
tasadebeli

Данас је Андрија заменик градпоначелника Београда.

Mislim da u ovom sazivu nije.





О, хвала ти Боже!





mlatisa mlatisa 18:40 30.08.2018

Re: DeAssAss


О, хвала ти Боже!



Џаба Му захваљујеш.



Извор БЛИЦ
aureus aureus 22:32 30.08.2018

Re: DeAssAss

Bio je u tom DSS-u i Nebojša Bakarec, živopisan lik. Ovo je on iz doba DSS-ove vlasti:


Bio je neko vrijeme nepravedno zaboravljen, ali se onda vratio na veliku scenu - ulaskom u SNS, nakon čega je ponovo pao u zaborav.

Bakarec tokom ulaska u SNS:

Ne, ovo je dok je još bio u DSS-u.

Ovo je najnoviji Bakarec:


Bakarec se u SNS učlanio da bi se borio protiv nepravde i dalje satanizacije te partije. Nakon učlanjenja je priznao da ga ne zanima to što je SNS na vlasti već mu je bitno to što je riječ o partiji koja je uz obične građane.
U SNS-u je sreo i svog starog stranačkog kolegu Milenka Jovanova koji je nekad dosta loše govorio o Vučiću i radikalima, ali sad im je portparol pa može do mile volje govori da je žena Vuka Jeremića šefica narko-klana.

Šteta što je tako mnogo kvalitetnog kadra napustilo DSS. Bili su baš jaka stranka, puna čestitih i poštenih ljudi.
tasadebeli tasadebeli 05:44 31.08.2018

Re: DeAssAss

mlatisa

О, хвала ти Боже!



Џаба Му захваљујеш.



Извор БЛИЦ



Е, јбг...


Таман човек помисли да се Човек мења (уз Божју помоћ, с вером у Краља и Отаџбину), а он ништа... Човек вазда остаје Човек.

Него, да вас питам... Тко је ова г-ђа/-ица с којом Андрејка дивани овако лијепо?

(Немојте, људи, да качите овакве фотке... Поготово када ја на Блог долазим сабајле... Ја сам човек у годинама, брате... Па онда то због мог педијатритиса није добро...)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:47 31.08.2018

Re: DeAssAss

aureus

Ne, ovo je novo pojačanje Crvene zvezde.





Опа, Ганци, упадосте у елиту, часне паре зарадисте! Поздрављам, поздрављам. Било је дирљиво, посебно comeback, са малим Мухамедом. Само, фашистичка трибина, четничка, што Даба каже. Док се то не реши, моје срце је хладно за Север. Боже, клуб са социјалистичком традицијом и нео-Ф трибином. Мада, тражио сам карте да водим клинца да гледа Салаха и Л-пул или Неимара ил' ко дође сад у септембру.


aureus aureus 20:08 31.08.2018

Re: DeAssAss

Srđan Fuchs

Опа, Ганци, упадосте у елиту, часне паре уарадисте! Поздрављам, поздрављам. Било је дирљиво, посебно comeback, са малим Мухамедом. Само, фашистичка трибина, четничка

Каквих парадокса има у задње вријеме.
Улазак у ЛШ се славио по улицама, а на улици се тако затекао и Маик Цирбес, кошаркаш који се ово љето вратио у Звезду и који стално истиче да су му Београд и Звезда прирасли за срце.
Навијачи су га видјели и почели с њим да славе. Узвикивали су: "Ти си Звездин четник, Цирбесе!"

Нијемцу узвикивати да је четник.
Па још Звездин. Четници, петокрака, Нијемац...све може кад си навијач.
- Ко га шиша, брате, битно је да се зевзечимо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:29 31.08.2018

Re: DeAssAss

Јеси снимио на крaју текме како крелац покушава да скине Моу мају на силу? Одвратно.

mlatisa mlatisa 19:26 01.09.2018

Re: DeAssAss

Него, да вас питам... Тко је ова г-ђа/-ица с којом Андрејка дивани овако лијепо?

(Немојте, људи, да качите овакве фотке... Поготово када ја на Блог долазим сабајле... Ја сам човек у годинама, брате... Па онда то због мог педијатритиса није добро...)


Имаш линк испод слике али за случај да ти је нешто друго привукло више пажње:

Unapređenje saradnje glavnog grada Srbije i Izraela
Tanjug | 21. avgust 2018. 18:15 | Komentara: 0

Gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić i pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović sastali su se u Skupštini Grada Beograda sa ambasadorkom Izraela u Srbiji Alonom Fišer-Kam i zamenicom šefa misije Dženi Sedov


Можда више детаља зна колега С.Ф.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:40 01.09.2018

Re: DeAssAss

Не питајте ме за Ђенаду - она ме баш не готиви.
tasadebeli tasadebeli 20:01 01.09.2018

Re: DeAssAss

А ја таман рачунао на тебе...

Јербо ми јесте нешто друго привукло пажњу, што рече колега.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:19 01.09.2018

Re: DeAssAss

Konflikt karaktera - ja sam 75% odsto social-commie-demokrata a 25% libkep (Pančevci, neki fazon da su vodili kahvanu kao Bee ekspres), a Ђенада totalno obrnuto. Full hatred. Na klasnim osnovama. Mada je hofesh bitui, слобода израза, znatno progresivnija u Izrailju neg' у Србадији. Ал' доћ' ће Валтер, па ћемо се друкче и разноврсније играт. И у Србадију и у Израиљ - једине моје вољене, цицамаце.

tasadebeli tasadebeli 07:32 02.09.2018

Re: DeAssAss

Srđan Fuchs
Konflikt karaktera - ja sam 75% odsto social-commie-demokrata a 25% libkep (Pančevci, neki fazon da su vodili kahvanu kao Bee ekspres), a Ђенада totalno obrnuto. Full hatred. Na klasnim osnovama. Mada je hofesh bitui, слобода израза, znatno progresivnija u Izrailju neg' у Србадији. Ал' доћ' ће Валтер, па ћемо се друкче и разноврсније играт. И у Србадију и у Израиљ - једине моје вољене, цицамаце.











Сад ми је јасно зашто те и не подноси.

Молим те, ако причаш са њом, немој мене да помињеш уопште.

То ћу ја сам, а ти се прави као да се ти и ја не знамо. Имам ја искуства са том... том... елитом (јбт!) још из оних дана наше друштвене правде и једнакости у СФРЈ.








П.С. - Е, мој Валтере (браниш Сарајево, а?)


Кад кажем да имам искуства, знам шта причам...

Једног лета у Брелама (Башке воде, Башко поље), имао сам 17-18 година, шетам ћерку Живана Берисављевића, држимо се за руке, мјесечина, море,... Идила, у оном смислу о којем говори и гос'н Чер у својим сећањима. К'о са кич разгледница. Све до тренутка док нисам угледао њену кућу, тамо на Јадрану, па је питао:

- У јеботе! Па шта је твој ћале?

- А је л' ти читаш новине? Ваљда си видео...

- Слабо ти ја то читам, али из приложеног видим да ти ћале сигурно није рудар или учитељица.


Наљутила се, Срки, није више хтела да се виђамо.

Зато ти кажем, ти и ја се пред овом госпођом са слике не познајемо.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:44 02.09.2018

Re: DeAssAss

A ne bre predsednica, ona me voli, neg' me potpredsednica ne mir'še. A predsednica je super, duhovna i mudra žena. Jedino što ne znam zašto ulazi u dilove sa Vesketom, kada je ovaj belosvetska lopuža.

A, vide li ovo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:03 02.09.2018

Re: DeAssAss

Молим те, ако причаш са њом, немој мене да помињеш уопште


Neću, a nemoj ni ti mene pošto će te odmah bleklistovati zbog veza sa commie-underground-om u Jerusalimu. Pravi se blesav, furaj spiku četnici, Zvezda, filosemiti, Geca Kon, pa ako ti odobri sredstva za edukativno putovanje, lako ćemo se povezati sa Drugovima iz jerusalimskog podzemlja.



PS. Hej da, Klett je izdavač. Ako mi nađeš to, uzmi mi pa prati nekim kurir-expressom, a Brat Đura će se odužiti. (V razred, nema u NS ni za 'lebac)
tasadebeli tasadebeli 20:38 02.09.2018

Re: DeAssAss

Srđan Fuchs
Молим те, ако причаш са њом, немој мене да помињеш уопште


Neću, a nemoj ni ti mene pošto će te odmah bleklistovati zbog veza sa commie-underground-om u Jerusalimu. Pravi se blesav, furaj spiku četnici, Zvezda, filosemiti, Geca Kon, pa ako ti odobri sredstva za edukativno putovanje, lako ćemo se povezati sa Drugovima iz jerusalimskog podzemlja.



Пази, та спика ми иде од руке, није да није...






PS. Hej da, Klett je izdavač. Ako mi nađeš to, uzmi mi pa prati nekim kurir-expressom, a Brat Đura će se odužiti. (V razred, nema u NS ni za 'lebac)



Е, оца им мангупског!

Словеначког!

Тј. "словеначког" (читај, немачког).

Видећу да ли су у школи добили неки комплет вишка, па ти се јављам на мејл.

А дотле да се снађемо, јављам на ПП.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:08 02.09.2018

Re: само Звезда, и само напред!

волим ја Звезду још увек, јеби га, ипак сам играо и фуцу и рукомет у њој, мада не волим Де Бе и нацичетништво на трибини. био сам и на Северу.



ipak, zakleo sam se na crvenobelu boju u srcu, ali ne i na neofašizam. zato, jedina nenaci tribina u zemlji:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:15 02.09.2018

Re: само Звезда, и само напред!

pisaću i post o Pekinškoj, i Azri, i prodoru anarhosocijalističke ideje u zemlji, bez podrške i nepotizma KP Srbije, ne u obliku JNA generalske dece, već u obliku običnih ljudi iz naroda.

PS. за Милетића, за слободу!







tasadebeli tasadebeli 21:43 02.09.2018

Re: само Звезда, и само напред!

Srđan Fuchs
волим ја Звезду још увек, јеби га, ипак сам играо и фуцу и рукомет у њој, мада не волим Де Бе и нацичетништво на трибини. био сам и на Северу.



ipak, zakleo sam se na crvenobelu boju u srcu, ali ne i na neofašizam. zato, jedina nenaci tribina u zemlji:




Зезање, Срки, зезање...

Па ти знаш за кога ја сада једино и искључиво навијам и, право да ти кажем, хебе ми се одавно за Звезду. Уопште ме не дотиче више када их гледам. Исто к'о и гробаре да гледам. Мислим, навијам ја за њих када играју са иностранцима (као и за гробаре и за било који други наш клуб), али све осим тога ме не занима када је Звезда у питању. Што би се рекло, резервни локални навијачки положај ми је сада постао главни навијачки положај. (ЛИНК)



Јуче смо играли с Радничким из Ниша 1:1. Био ја на текми.

Мали Мудрински тотално ван форме. Није се он опоравио од оне повреде од прошле године код гробара на буњишту кад је пукла кост. Сада тренутно изгледа као да се никада и неће опоравити.

Иначе, јуче један пензионер што седи у ложи предложио да прво почнемо ми са трибина (нас 300-400) да вичемо Јави се запад!!!, а онда ће њих преосталих 100 са супротне стране да виче:"Лопови, лопови!!!"



Дужан нам је државни секретар Министарства иностраних послова и његов клуб још од пролетос за ону срамотну судијску намештаљку.





На 5:20.


Хајлајтс.






Први и једини пут у свом животу сам са текме изашао 15 минута пре последњег звиждука судије. Нисам могао више да гледам, згадило ми се такво очигледно намештање.

И после дуго дуго времена дошао сам крвав кући са стадиона. Додуше, овај пут сам себи сам крив јербо сам од силног узбуђења док сам викао лопови, лопови, јебали вас и Тончев и Дачић и Вучић и сл. пао преко оних пластичних столица и одерао цеваницу.




Сад сваки пут када кренем на стадион Чукаричког, жена ме испрати с речима:

"'Ајде гледај па се потуци тамо!"

loader loader 17:22 29.08.2018

Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Kolike god bile motivacija i znatiželja - hajde da ne abrovišemo o nečem što se još nije ni dogodilo. Nije se dogodilo, jer još nikakve odluke nisu donete. A i da su donete, „prema izvorima tog i tog“ – svakako prvo treba sačekati zvanične izjave predstavnika stranaka i grupacija. Tek tada komentarisanje. Sve pre toga i mimo toga ide u onom stilu u kome to čini i režim, preko tzv. javnog servisa i ostalih poltronskih medijskih priključnih mašina, a u svrhu demontaže bilo kakve opozicije u Tursk... - pardon, u Srbiji ... Dakle, nikakva izjašnjavanja unapred. To samo ide na ruku režimu u Srbiji.

c_h.arlie c_h.arlie 20:19 29.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

loader
Kolike god bile motivacija i znatiželja - hajde da ne abrovišemo o nečem što se još nije ni dogodilo. Nije se dogodilo, jer još nikakve odluke nisu donete. A i da su donete, „prema izvorima tog i tog“ – svakako prvo treba sačekati zvanične izjave predstavnika stranaka i grupacija. Tek tada komentarisanje. Sve pre toga i mimo toga ide u onom stilu u kome to čini i režim, preko tzv. javnog servisa i ostalih poltronskih medijskih priključnih mašina, a u svrhu demontaže bilo kakve opozicije u Tursk... - pardon, u Srbiji ... Dakle, nikakva izjašnjavanja unapred. To samo ide na ruku režimu u Srbiji.


Da.
Za vreme komunjara bila je izreka - da li je to bilo u Dnevniku (ili objavljeno u Politici) ? Ako nije, nije se ni dogodilo.
loader loader 06:35 30.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Da.
Za vreme komunjara bila je izreka - da li je to bilo u Dnevniku (ili objavljeno u Politici) ? Ako nije, nije se ni dogodilo.

Ali, "dogodiće se" i to masovno, svakovrsno zločinstvo što je s njihove strane počinjeno, jer će kad-tad ovde sve to morati da se pravilno imenuje i taksativno nabroji. ALi, prvo treba da odu oni koji su i dalje tu, a imaju veliki, egzistencijalni motiv da skrivaju događaje. Isto kao što skrivanje vrše albanski Kosovari sa svojim sponzorima, isto kao što se čini sa hrvatske strane ... Srbi su prosto zatrpani "nedogođenim" stvarima.
freehand freehand 07:35 30.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

c_h.arlie
loader
Kolike god bile motivacija i znatiželja - hajde da ne abrovišemo o nečem što se još nije ni dogodilo. Nije se dogodilo, jer još nikakve odluke nisu donete. A i da su donete, „prema izvorima tog i tog“ – svakako prvo treba sačekati zvanične izjave predstavnika stranaka i grupacija. Tek tada komentarisanje. Sve pre toga i mimo toga ide u onom stilu u kome to čini i režim, preko tzv. javnog servisa i ostalih poltronskih medijskih priključnih mašina, a u svrhu demontaže bilo kakve opozicije u Tursk... - pardon, u Srbiji ... Dakle, nikakva izjašnjavanja unapred. To samo ide na ruku režimu u Srbiji.


Da.
Za vreme komunjara bila je izreka - da li je to bilo u Dnevniku (ili objavljeno u Politici) ? Ako nije, nije se ni dogodilo.

Zato sad uz Dnevnik imaš i Nacionalni dnevnik, a Politiku su zamenili Informer, Kurir i Telegraf. Pa možeš da se napajaš istinom do mile volje, a istina ne da se ne skriva nego se izmišlja, nadograđuje. boji i raste.
c_h.arlie c_h.arlie 17:26 30.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

freehand
c_h.arlie
loader
Kolike god bile motivacija i znatiželja - hajde da ne abrovišemo o nečem što se još nije ni dogodilo. Nije se dogodilo, jer još nikakve odluke nisu donete. A i da su donete, „prema izvorima tog i tog“ – svakako prvo treba sačekati zvanične izjave predstavnika stranaka i grupacija. Tek tada komentarisanje. Sve pre toga i mimo toga ide u onom stilu u kome to čini i režim, preko tzv. javnog servisa i ostalih poltronskih medijskih priključnih mašina, a u svrhu demontaže bilo kakve opozicije u Tursk... - pardon, u Srbiji ... Dakle, nikakva izjašnjavanja unapred. To samo ide na ruku režimu u Srbiji.


Da.
Za vreme komunjara bila je izreka - da li je to bilo u Dnevniku (ili objavljeno u Politici) ? Ako nije, nije se ni dogodilo.

Zato sad uz Dnevnik imaš i Nacionalni dnevnik, a Politiku su zamenili Informer, Kurir i Telegraf. Pa možeš da se napajaš istinom do mile volje, a istina ne da se ne skriva nego se izmišlja, nadograđuje. boji i raste.

Meni je žao što sam uskraćen čitanja - gledanja tih medija.
Ja na Pinku ne mogu da gledam niti film - ne mogu, pa da me ubiješ.
Inače, medijima ne verujem ništa - čak niti vremenskoj prognozi.
Od sajtova, pogledam naslove na b92, otvorim CNN i BBC - i to mu uglavnom bude sve.
romi.daba romi.daba 20:43 30.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Dok se ne obori Pink nema nam spasa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:14 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

El' sam ja prolupao ili mi se čini da vidim neke iste komentare kao i na drugoj temi?

Mister Loudi,
ne prejudiciram ništa i ne aludiram, izražavam samo svoje mišljenje o novonastaloj situaciji. Što Čaki kaže, nit' govna od medija od njih jeo, nit' mirisao. Šta ide ili ne ide nedićevcima na ruku - a očito da im ide sve, ček sek...

...ne hajem za njih. Al' ono - ama baš, dibidus. Prema Kuriru imam averziju jer su izneli kampanju mržnje protiv Đinđića počivšeg, atakovali su danonoćno na b92 dok ga nisu sahranili. Verovatno bih imao pizdarija poslove pošto vidim da se Veske liže s našom predsednicom, Alonom, u svakoj mogućoj prilici. Jedino što mi Alona nije jasna što ulazi u kombinacije sa ovim likovima, i da sam šlihtara, imao bih verovatno pune ruke posla i pravio bih sto soma dolara godišnje, bezmalo. No, postoji nešto, što kaže Popaj u džinglu, što se zove ponos - a ja bih dodao i moral (sada sam se sveže vratio iz fruškogorske sinajske pustinje pa sam nabrijan kao Luisov Simon due de desert). Nema šanse da bih šljakao sa likovima koji su mi uništili mladost (i zemlju, i brata, itd.) Bolje grob nego rob.
tasadebeli tasadebeli 19:31 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Srđan Fuchs
El' sam ja prolupao ili mi se čini da vidim neke iste komentare kao i na drugoj temi?

Mister Loudi,
ne prejudiciram ništa i ne aludiram, izražavam samo svoje mišljenje o novonastaloj situaciji. Šta ide ili ne ide nedićevcima na ruku - a očito da im ide sve, ček sek...



Пролупао си. Гарантовано.

То се и мени увек догоди када год дођем на Блог Б92.






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:51 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

ал' труде... нашао сам благо на Фрушкој, одбачено онако, нa извол'те за једног честитог гусара. Пар бројева Летописа Матице Српске, број посвећен српским родољубима и социалистима (како су они говорили), поводом откривања Мештровићевог споменика Светозару Милетићу у Новом Саду. 1. октобар 1939.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:02 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

loudi

Ali, "dogodiće se" i to masovno, svakovrsno zločinstvo što je s njihove strane počinjeno, jer će kad-tad ovde sve to morati da se pravilno imenuje i taksativno nabroji. ALi, prvo treba da odu oni koji su i dalje tu, a imaju veliki, egzistencijalni motiv da skrivaju događaje. Isto kao što skrivanje vrše albanski Kosovari sa svojim sponzorima, isto kao što se čini sa hrvatske strane ... Srbi su prosto zatrpani "nedogođenim" stvarima.


Treba stvari uvek pravilno imenovati.
tasadebeli tasadebeli 20:34 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Srđan Fuchs
ал' труде... нашао сам благо на Фрушкој, одбачено онако, не извол'те за једног честитог гусара. Пар бројева Летописа Матице Српске, број посвећен српским родољубима и социалистима (како су они говорили), поводом откривања Мештровићевог споменика Светозару Милетићу у Новом Саду. 1. октобар 1939.



Е?

Супер, Срђане!!!

Рачунај на ме!

(Рекох ли ти да сам сада једино претплаћен на Летопис.

Јбг, једино за ту претплату имам пара... Ово остало што сам раније био у претплати, Књижевност и језик, Наш језик, Јужнословенски филолог, Свет речи итд... Нема.

Кол'ко пара, тол'ко музике. Тако то иде са нама, циганима и звездиним четницима. )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:39 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Pročitaćeš broj posvećen Svetozaru, i manuti se zvezdaškog četništva te se vrnut među socijaldemokrate. Jedan je Miletić. Spremiću čaršav-blog o njemu.
Ono, "Srbi, šabani, okrenite svoj um ka Српској Атини." Sjajan čovek, strašan igrač bio.
tasadebeli tasadebeli 20:50 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Srđan Fuchs
Pročitaćeš broj posvećen Svetozaru, i manuti se zvezdaškog četništva te se vrnut među socijaldemokrate. Jedan je Miletić. Spremiću čaršav-blog o njemu.
Ono, "Srbi, šabani, okrenite svoj um ka Српској Атини." Sjajan čovek, strašan igrač bio.






Чит'о ја другог Светозара у ориђиналу...





Неог сам ти ја у тој Уједињеној омладини српској онако мало више уз Лазу.

Због поезије, брате.


Uoči Nove godine je bilo,
Nakanô sam se doma podockan
od večere, iz društva vesela;
sa bližnje crkve kucnulo je trired
pod ključem kad mi škrinu kapija;
na dvanaest kao da beše.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:57 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

То се дело исто помиње, и дирљив однос Милетића према Марковићу. Дао му је склониште од жандара, прво у НС па у Сремским Карловцима. Разбили су људе: комбиновано мондо-режим, Аустромаџари и Руси.
tasadebeli tasadebeli 21:00 31.08.2018

Re: Da sve ide po redu, a ne na ruku onima ..!

Srđan Fuchs
То се дело исто помиње, и дирљив однос Милетића према Марковићу. Дао му је склониште од жандара, прво у НС па у Сремским Карловцима. Разбили су људе: комбиновано мондо-режим, Аустромаџари и Руси.







Добро дошли на Српску енциклопедију
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 31.08.2018

Ђе сте,браћо црногорска,њежни орловићи!

UOS, da, da, kakva ekipa. kakav govor Miletićev, kada je odvratio Šajkašku Gardu od ratovanja za propale Habzburge u Lombardiji! sazvao ceo Čurug na zvono crkveno, kao klinac od 22 godine! Čovek koji nas je uvodio u Evropu kao slobodarske ljude, sa saosećanjem za okolinu. da li Daba zna recimo da je fasovao hladnoću iz Beograda jer se borio za dubinsko i iskreno razumevanje i odnos sa Cetinjem, gde UOS Cetinje nudi hiljadu forinti, samo da se skupština održi kod njih? a Miletiću, sivi 'tiću, iz Atine Serbske veli: "Ljudi, ne troš'te pare na nas, vi ste siromašna i izmrcvarena zemlja, biće dana kada će se NS i CT ljubiti." a danas? odeš, pa si mal'tene državni neprijatelj na Cetinju.
tasadebeli tasadebeli 21:21 31.08.2018

Re: Ђе сте,браћо црногорска,њежни орловићи!

Srđan Fuchs
UOS, da, da, kakva ekipa. kakav govor Miletićev, kada je odvratio Šajkašku Gardu od ratovanja za propale Habzburge u Lombardiji! sazvao ceo Čurug na zvono crkveno, kao klinac od 22 godine! Čovek koji nas je uvodio u Evropu kao slobodarske ljude, sa saosećanjem za okolinu. da li Daba zna recimo da je fasovao hladnoću iz Beograda jer se borio za dubinsko i iskreno razumevanje i odnos sa Cetinjem, gde UOS Cetinje nudi hiljadu forinti, samo da se skupština održi kod njih? a Miletiću, sivi 'tiću, iz Atine Serbske veli: "Ljudi, ne troš'te pare na nas, vi ste siromašna i izmrcvarena zemlja, biće dana kada će se NS i CT ljubiti." a danas? odeš, pa si mal'tene državni neprijatelj na Cetinju.



Ма то је данас због Пинокија, што каже Геџа у оном вицу када Пинокио уђе у кафић на Цетињу и наручи пет пива, келнер му донесе четири пива, а Пинокио пита:"А ђе пето?"
romi.daba romi.daba 21:04 30.08.2018

Reforma političkog sistema

Ne vredi ići na izbore ako se ne promeni čitava nakaradna "demokratija".


Ukinuti mogućnost da neko vlada državom čas kao Predsednik čas kao Ministar Vlade.



Puno poštovanje nezavisnosti sudstva i ličnosti sudija.


Demokratija mora da se zasniva na direktnim izborima za parlament.


Što znači da se lokalni čovek bira za parlament a ne partija.



Kako niko ne obećava neke fundamentalne promene, možda će nam malo svanuti kad stignemo u Evropu, ovo pominjem stalno ne radi redovnog evropskog sendviča, već da bi malo iritirao antievropljanje. A i za one koji dolaze prvi put na blog92.

Ali stvarno već 30 godina ne vidim ništa bolje od Evrope na vidiku za Srbiju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:52 31.08.2018

Re: Reforma političkog sistema

Да, лоше је што тим путем управљају морално најгори људи које имамо.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:56 01.09.2018

Re: Reforma političkog sistema

Di si, gos'n Dabo? Evo, ako ti se razbudila nostalgija za otečestvom, da je usmrtim momentalno, jutrošnja slika, vozimo se sin i ja na Dunav, na trening:

- Otvara naš Vođa most u Novom Sadu; pa potrebna masa da pozdravi spontano udruba; autobusi iz unutrašnjosti, jednog novosadskog lica nema, gomila klinaca 18-25, agresivne spoljašnjosti, besprizorni, nekulturni; kaže moj sin: "Tata, ko su ovi, deluju zastrašujuće?" "Vučićevci, sine, zato moraš da vežbaš, da budeš čvrst, da ovi ne mogu da te slome nikada."



jednog novosađanina ako ima ovde;
no, nije ni to toliki problem koliko se sns agresivno i bahato sjati na grad kada fuhrer dođe, stvarajući iluziju da ga Grad voli


Evo je i vest.

Ceo šou je (pored činjenice da su ukras vođine samozaljubljenosti) i za ovog tipa:



romi.daba romi.daba 22:49 01.09.2018

Re: Ђе сте,браћо црногорска,њежни орловићи!

Srđan Fuchs
UOS, da, da, kakva ekipa. kakav govor Miletićev, kada je odvratio Šajkašku Gardu od ratovanja za propale Habzburge u Lombardiji! sazvao ceo Čurug na zvono crkveno, kao klinac od 22 godine! Čovek koji nas je uvodio u Evropu kao slobodarske ljude, sa saosećanjem za okolinu. da li Daba zna recimo da je fasovao hladnoću iz Beograda jer se borio za dubinsko i iskreno razumevanje i odnos sa Cetinjem, gde UOS Cetinje nudi hiljadu forinti, samo da se skupština održi kod njih? a Miletiću, sivi 'tiću, iz Atine Serbske veli: "Ljudi, ne troš'te pare na nas, vi ste siromašna i izmrcvarena zemlja, biće dana kada će se NS i CT ljubiti." a danas? odeš, pa si mal'tene državni neprijatelj na Cetinju.



Sve se menja, sve teče...


Pade mi na pamet Juraj Križanić (koji se navodno potpisivao i sa Srbenda - što nisam video lično - možda radi porekla a možda da bi dobio vizu za Rusiju) - otac pan-slavizma. Ali bio je panslavista, ali sa obzirom da je katolik bolje da sumnjamo u njegove motive, da ne razvodnimo identitet. Opasno je.


Voleo bih da pročitam njegovo delo "Politika". Šteta, odrodio se čovek, i izgubio identitet... /ironija/



Križanić, Juraj
New Catholic Encyclopedia
COPYRIGHT 2003 The Gale Group Inc.


KRIŽANIĆ, JURAJ
The "Father of Pan-Slavism"; b. Oberh, Croatia, c. 1617; d. near Vienna, 1683. He attended the Jesuit Gymnasium in Zagreb from 1630 to 1636, studied philosophy at the University of Graz, Austria, and theology at Bologna and Rome, and after his ordination in September 1642, received a doctorate in theology. He prepared himself for the mission in which he had long been interested, converting the Russians to Catholicism. In 1647, after two years in Croatia, he traveled to Warsaw, Smolensk, and Moscow, and then went to Poland for two years. Subsequently he arrived at Vienna and visited Constantinople with an Austrian diplomatic mission. In Rome in 1652, he wrote several treatises in Latin about Russia and the Orthodox. Without permission of the Office of Propaganda he left Rome for Vienna, and by April 1659 he was in the Ukraine. In September 1659, he concealed his identity as a Catholic priest, went to Moscow, and worked for a time as a translator for the government of Tsar Alexis. In January 1661, he was exiled to Tobolsk, Siberia, where he wrote several books, notably a grammar of a proposed general Slavic language, and Politika, which appealed to the Tsar to unite all Slavs against the Germans. In March 1676 he was released and went to Vilna to join the Polish Dominicans. He died as a chaplain in the Polish army of King John III Sobieski during the Turkish siege of Vienna in the summer of 1683. Several of his books were published in Russia where he was hailed as a significant writer and an advocate of the ideal of Slavic solidarity.
romi.daba romi.daba 23:07 01.09.2018

Re: Ђе сте,браћо црногорска,њежни орловићи!


ILIRICO-SLAVONICA
CELTO-THETISCA
PROGENIES HELLENICA
=Evropa Poliglota


>Taso, kao što vidiš identiteti i teritorije se održavaju još od srednjeg veka, nasuprut teoretičarima konspiracija o ugroženosti Srba od katolika.

Srbi i Rusi kao nacije i države su najviše stradali od starih socijalista i komunista. Think republike, narodi, narodnosti, autonomne pokrajine...





https://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Europa_Polyglotta.jpg
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:06 02.09.2018

Re: Ђе сте,браћо црногорска,њежни орловићи!

romi.daba



Sve se menja, sve teče...


Pade mi na pamet Juraj Križanić (koji se navodno potpisivao i sa Srbenda - što nisam video lično - možda radi porekla a možda da bi dobio vizu za Rusiju) - otac pan-slavizma. Ali bio je panslavista, ali sa obzirom da je katolik bolje da sumnjamo u njegove motive, da ne razvodnimo identitet. Opasno je.


Voleo bih da pročitam njegovo delo "Politika". Šteta, odrodio se čovek, i izgubio identitet... /ironija/



Križanić, Juraj
New Catholic Encyclopedia
COPYRIGHT 2003 The Gale Group Inc.


KRIŽANIĆ, JURAJ
The "Father of Pan-Slavism"; b. Oberh, Croatia, c. 1617; d. near Vienna, 1683. He attended the Jesuit Gymnasium in Zagreb from 1630 to 1636, studied philosophy at the University of Graz, Austria, and theology at Bologna and Rome, and after his ordination in September 1642, received a doctorate in theology. He prepared himself for the mission in which he had long been interested, converting the Russians to Catholicism. In 1647, after two years in Croatia, he traveled to Warsaw, Smolensk, and Moscow, and then went to Poland for two years. Subsequently he arrived at Vienna and visited Constantinople with an Austrian diplomatic mission. In Rome in 1652, he wrote several treatises in Latin about Russia and the Orthodox. Without permission of the Office of Propaganda he left Rome for Vienna, and by April 1659 he was in the Ukraine. In September 1659, he concealed his identity as a Catholic priest, went to Moscow, and worked for a time as a translator for the government of Tsar Alexis. In January 1661, he was exiled to Tobolsk, Siberia, where he wrote several books, notably a grammar of a proposed general Slavic language, and Politika, which appealed to the Tsar to unite all Slavs against the Germans. In March 1676 he was released and went to Vilna to join the Polish Dominicans. He died as a chaplain in the Polish army of King John III Sobieski during the Turkish siege of Vienna in the summer of 1683. Several of his books were published in Russia where he was hailed as a significant writer and an advocate of the ideal of Slavic solidarity.


fakat,

има ту свега и свачега. ја лично волим јосипа јураја штросмајера, једна мирна хрватска и свесловенска прича. боље њега да славе грешни Хрвати, него Лојзека, ђаницу једну и фуфицу ћутљиву и превртљиву. Štrosmajer, likčina, je dao zbeg Volođi Solovjоvu*, kada je ovaj došao u sukob sa Tsarem i Crkvom, Solovjоv je neko vreme pisao i radio u Zagrebu pre nego što je otišao u Kairo.




штросмајер



*Соловьёв, Владимир Сергеевич, узор ФМД-у за лик Аљоше Карамазова
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:05 31.08.2018

Vidim

Veske Himself objašnjava u današnjoj Политици šta pesma "Lili Marlen" zapravo znači Beogradu. Kao da je prepisao neki raniji blog odavde.
romi.daba romi.daba 10:58 02.09.2018

Burno u Novom Sadu

Prekinuta sednica Skupštine grada, buru izazvao odbornik sa četničkom kokardom koji je izjednačio fašiste i komuniste
Sednica Skupštine grada danas je prekinuta nakon što se za govornicom pojavio odbornik Pokreta obnove kraljevine Srbije koji je izjavio da su komunizam i fašizam isto.


http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/195806/Prekinuta-sednica-Skupstine-grada-buru-izazvao-odbornik-sa-cetnickom-kokardom-koji-je-izjednacio-fasiste-i-komuniste.html


i


Dragan Vučićević kažnjen sa 200.000 dinara zbog pisanja o Vukašinu Obradoviću
Dragan J. Vučićević i "Insajder tim doo" moraće solidarno da isplate 200.000 dinara bivše predsedniku Nezavisnog udruženja novinara Srbije Vukašinu Obradoviću, presuda je Višeg suda u Beogradu.
KOMENTARI 1
INFO 02.09.2018. | 08:27
Dragan Vučićević kažnjen sa 200.000 dinara zbog pisanja o Vukašinu Obradoviću Foto: 021
Obradović je podneo tužbu zbog tekstova objavljenih 2016. pod naslovima "Fašizam: Zahtevaju od EU da zabrani Informer" i "Slučaj šefa NUNS: Čibe, bre, džukelo!".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 02.09.2018

Re: Burno u Novom Sadu

romi.daba
Prekinuta sednica Skupštine grada, buru izazvao odbornik sa četničkom kokardom koji je izjednačio fašiste i komuniste
Sednica Skupštine grada danas je prekinuta nakon što se za govornicom pojavio odbornik Pokreta obnove kraljevine Srbije koji je izjavio da su komunizam i fašizam isto.


http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/195806/Prekinuta-sednica-Skupstine-grada-buru-izazvao-odbornik-sa-cetnickom-kokardom-koji-je-izjednacio-fasiste-i-komuniste.


Da, da POKS, otpadak od SPO-a, inače u koaliciji na lokalnom nivou sa vladajućom strankom. Danas čujem kako učlanjuju ljude u vladajuće stranke - traže one kojima nešto treba egzistencijalno, i onda ih primoravaju da rade ovo i ono pod pretnjom da će oni ili neko od njihovih ostati bez posla. I onda dođu Izrael, EU ili UK i tapšu to po ramenu kako sprovodi super reforme, a ovi ljude drže kao robove i u strahovladi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana