Ljudska prava

Skandal na US OPENU

reanimator RSS / 31.08.2018. u 14:30

Ako sam dobro shvatio, Evropski parlament je usvojio, za članice Evropske Unije i Srbiju obvaezujući zakon o smanjenju upotrebe tankih plastičnih kesa, koje ugrožavaju životnu sredinu. U skladu sa navedenim, članice Evropske Unije imaju obavezu da do 2025 godine smanje upotrebu tankih plastičnih kesa za 80%.

Ministarstvo za zaštitu životne sredine se povodom ovoga oglasilo saopštenjem koje glasi : Republika Srbija ima obavezu da transponuje Direktivu EU o plastičnim kesama, čime bi ceo set legislative o ambalaži bio u potpunosti transponovan. Ovo sam citirao samo zbog heroja iz Ministarstva, koji je skockao saopštenje, da ne bude da čovekov trud da zvuči ozbiljno & odgovorno nije primećen.

U svakom slučaju, transponovanje Direktive će se obaviti tako što će trgovinski lanci da uvedu naplatu tankih plastičnih kesa, a što će za posledicu imati demotivisanje kupaca da iste kupuje, te posledično smanjenje broja upotrebljenih. To što teret transponovanja ide preko ledja srpskog seljaka, a ne preko trgovinskih lanaca je druga tema.

Prva tema je pitanje zašto Maxi hoće da me destimuliše da kupujem tanku plastičnu kesu tako što mi za dva dinara prodaje 100% biorazgradivu kesu? 

 

Atačmenti



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 14:31 31.08.2018

...

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:11 31.08.2018

Re: ...

Slušao sam nekog eksperta ovde (malo su se uspaničili kad su Kinezi nedavno rekli Ne uvozu plastike za reciklažu iz ostatka sveta, pa je to bila glavna vest na medijima cela dva dana, pored Trampovih seksualnih izleta), koji kaže da zapravo ne postoji reicklaža onako kako je mi zamišljamo, u smislu da se, recimo, jednom može prestati sa proizvodnjom nove plastike i da se od sada pa na dalje i u buduće vrti samo ono što je do tada proizvedeno. Kaže, plastika može da se reciklira samo, ne znam tačno, recimo 7 ili 8 puta, posle toga više ne može. Tako da će pre ili kasnije sva plastika ikad proizvedena završiti u okeanu i ribama, posle toga u nama. I ovo je slučaj sa dosta drugih stvari, papir-karton na primer, i još štošra.

A ovu biorazgradivu kesu valjda ne moraš da kupiš od Maksija, nego nosiš ceger u prodavnicu. Tako da, ne kukaj, nego pomozi u transponovanju legislative o ambalaži.
c_h.arlie c_h.arlie 16:14 31.08.2018

Re: ...

srdjan.pajic
Slušao sam nekog eksperta ovde (malo su se uspaničili kad su Kinezi nedavno rekli Ne uvozu plastike za reciklažu iz ostatka sveta, pa je to bila glavna vest na medijima cela dva dana, pored Trampovih seksualnih izleta), koji kaže da zapravo ne postoji reicklaža onako kako je mi zamišljamo, u smislu da se, recimo, jednom može prestati sa proizvodnjom nove plastike i da se od sada pa na dalje i u buduće vrti samo ono što je do tada proizvedeno. Kaže, plastika može da se reciklira samo, ne znam tačno, recimo 7 ili 8 puta, posle toga više ne može. Tako da će pre ili kasnije sva plastika ikad proizvedena završiti u okeanu i ribama, posle toga u nama. I ovo je slučaj sa dosta drugih stvari, papir-karton na primer, i još štošra.

A ovu biorazgradivu kesu valjda ne moraš da kupiš od Maksija, nego nosiš ceger u prodavnicu. Tako da, ne kukaj, nego pomozi u transponovanju legislative o ambalaži.

Da li sam ja pre desetak godina dobro pročitao da je (tada bio) najbogatiji Kinez --- onaj koji uvozi otpad ogromnim brodovima iz USA-e ?
Što se tiče korišćenja plastičnih kesa, moja žena odavno, bez obzira na direktive, nosi cegere i svoje kese u prodavnicu.
Mene kasirke u okolnim marketima sažaljivo posmatraju, misleći u sebi - eno ga onaj što mu je žena zabranila da u prodavnici uzme novu kesu.
Dakle, ja delujem, kako globalno, tako i lokalno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:34 31.08.2018

Re: ...

Što se tiče korišćenja plastičnih kesa, moja žena odavno, bez obzira na direktive, nosi cegere i svoje kese u prodavnicu.


Znam, znam, hvalio si se već time bar deset puta. Svejedno, pohvalno. I moja žena vuče one neke torbetine koji možeš isto da kupiš u radnji, i vrti iste kese dok se ne raspadnu (nisam nigde video cegere, eto izvozna šansa za Srbiju, plus očuvanje starih zanata, jedino da se malo modifikuju da mogu da se lakše zakače na biciklu ili motor).
reanimator reanimator 16:39 31.08.2018

Re: ...

A ovu biorazgradivu kesu valjda ne moraš da kupiš od Maksija, nego nosiš ceger u prodavnicu.

Ma da..ceger..pa da se nikad ne oženim
reanimator reanimator 16:40 31.08.2018

Re: ...

Mene kasirke u okolnim marketima sažaljivo posmatraju, misleći u sebi - eno ga onaj što mu je žena zabranila da u prodavnici uzme novu kesu.

Brate Čarli, uštekaj 10 dinara, pa kupi nekada pet odjednom, čisto da te mine želja..ne mora žena ni da zna. Prodaj odmah ispred Maxija za po dinar
c_h.arlie c_h.arlie 19:03 31.08.2018

Re: ...

reanimator
Mene kasirke u okolnim marketima sažaljivo posmatraju, misleći u sebi - eno ga onaj što mu je žena zabranila da u prodavnici uzme novu kesu.

Brate Čarli, uštekaj 10 dinara, pa kupi nekada pet odjednom, čisto da te mine želja..ne mora žena ni da zna. Prodaj odmah ispred Maxija za po dinar

Bih ja !
No, ženska solidarnost me plaši - prijaviće me ženi.
E, da - ne znam da li sam prijavio ... žena (mi) samo što nije stigla sa mora. Ihaaaaaj - nek' ide život !
Sutra za doručak kačamak !
4krofnica 4krofnica 20:11 31.08.2018

Re: ...

Tako da će pre ili kasnije sva plastika ikad proizvedena završiti u okeanu i ribama, posle toga u nama.


go vegetarian!

mi ne jedemo plastiku i meso :)

da li ćemo da zatrujemo planetu plastikom ili ćemo da posečemo svo drveće zbog papira, na isto nas svodi: užasni smo stanovnici. što reče Kurt, imuni sistem planete Zemlje bi trebao da nas se otarasi.



aureus aureus 20:16 31.08.2018

Re: ...

4krofnica
ili ćemo da posečemo svo drveće zbog papira

Дрвеће је обновљиво, могућа су пошумљавања, постоје земље које данас имају више шуме него прије три деценије.
У Шпанији је 1990. било 29 посто државе под шумама, данас је 37 посто.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:49 31.08.2018

Re: ...

4krofnica
Tako da će pre ili kasnije sva plastika ikad proizvedena završiti u okeanu i ribama, posle toga u nama.


go vegetarian!

mi ne jedemo plastiku i meso :)

da li ćemo da zatrujemo planetu plastikom ili ćemo da posečemo svo drveće zbog papira, na isto nas svodi: užasni smo stanovnici. što reče Kurt, imuni sistem planete Zemlje bi trebao da nas se otarasi.





A jel se važi to što mi je žena vegetarijanka, plus ne koristi plastične kese? (ja uglavnom jedem to što ona sprema, kao čarli, jedino je ne teram da mi prinosi, sipa, i rasprema sto za mnom).

E, probao sam jednom, i to, ono, cold turkey, dakle da budem vegan, oni ne jedu ništa i samo popuju okolo (to mi je išlo najbolje). I izdržao sam oko nedelju ili dve dana, ali onda poklekoh, slab sam karakter, priznajem, sir me zajebao, nisam mogao bez njega. A i prerano sam probao mleko od badema, posle sam tri meseca povraćao i na mleko i na bademe, i shvatio da to nije za mene, pa ispekoh skičavca, da malo dođem sebi. Jebi ga, umreću od plastike, ili od holesterola.

Bili Piton Bili Piton 20:52 31.08.2018

Re: ...

reanimator
A ovu biorazgradivu kesu valjda ne moraš da kupiš od Maksija, nego nosiš ceger u prodavnicu.

Ma da..ceger..pa da se nikad ne oženim


Ja ranac, ne ceger. To ostavlja mogućnost za civilno partnerstvo.
alselone alselone 21:01 31.08.2018

Re: ...

A jel se važi to što mi je žena vegetarijanka, plus ne koristi plastične kese? (ja uglavnom jedem to što ona sprema, kao čarli, jedino je ne teram da mi prinosi, sipa, i rasprema sto za mnom).


objection your honor. napravio si odlicno jelo smesom, kad sam ja bijo. hteo sam da napisem da smo potrosilii plasticne ambalaze, ali bi zlotvori pomislili svasta.
4krofnica 4krofnica 21:06 31.08.2018

Re: ...

Дрвеће је обновљиво,


to je odlična vest, jer ih ne posmatramo kao živa bića već kao resurs u službi čoveka. moramo da se snađemo da pokrpimo naše potrebe.



c_h.arlie c_h.arlie 21:13 31.08.2018

Re: ...

srdjan.pajic

...

A jel se važi to što mi je žena vegetarijanka, plus ne koristi plastične kese? (ja uglavnom jedem to što ona sprema, kao čarli, jedino je ne teram da mi prinosi, sipa, i rasprema sto za mnom).
...

Jebote !
Pa ti izgleda, kako je govorio veliki srpski pisac Brana Crnčević, čitaš dijagonalno.

Kada sam ja napisao da 'teram' ženu da mi prinosi, sipa i posprema za mnom.
Ja sam rekao samo da ona to voli da radi - jer me voli.
Istina, dobrim delom ona to radi - jer i ja volim nju.
Videćeš kada budeš malo duže u braku šta je ljubav sve u stanju da učini.
4krofnica 4krofnica 21:13 31.08.2018

Re: ...

sir me zajebao, nisam mogao bez njega.


ne mogu ni ja bez sira (to je jedino što jedem! :)) to, travu i slatkiše)
pusti me sa veganima, sa njima ni u lift, sad ima ovaj novi talas ložača da će oni da spasu planetu (i svi moramo da se pridružimo inače smo doomed, doomed I tell ya! što jesmo i bez njih), jedino naporniji od vegana su vegani hipsteri.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 31.08.2018

Re: ...

objection your honor. napravio si odlicno jelo smesom, kad sam ja bijo. hteo sam da napisem da smo potrosilii plasticne ambalaze, ali bi zlotvori pomislili svasta.


A, to ja samo spremam za goste.

Bili mi neki Srbi ovde, i zamislim molim te, insistirali da ne spremam nikakvu mesinu, nego da jedu ono što skuva moja žena (dobar deo sastojaka je iz njene bašče, iz onih grobova u uglu dvorišta koje si video). Jebote, ala sam bio gladam posle te večere...

alselone alselone 21:17 31.08.2018

Re: ...

iz onih grobova u uglu dvorišta koje si video



Meni je to jedna od boljih fora koje traju.


----
I onda sam ja ove godine zasadio tikvice ponukan tom pricom, i nisu se uopste primile! Jednom smo za celu sezonu ispohovali par komada i to je sve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:20 31.08.2018

Re: ...

4krofnica
sir me zajebao, nisam mogao bez njega.


ne mogu ni ja bez sira (to je jedino što jedem! :)) to, travu i slatkiše)
pusti me sa veganima, sa njima ni u lift, sad ima ovaj novi talas ložača da će oni da spasu planetu (i svi moramo da se pridružimo inače smo doomed, doomed I tell ya! što jesmo i bez njih), jedino naporniji od vegana su vegani hipsteri.




E, a mene je na to navukao jedan drugar kome puno verujem, a i nije bio od tih judgmental tipova, ali je i on posle priznao da povremeno i sam smaže po neki sendvič sa piletinom ili "salatu" od lososa. Tako da sam i ja tu negde, neradikalani poluvegetarijanac, klopam meso jednom nedeljno i to uglavnom i nekoj salati, i kad skuvam za dete nešto što ona voli a da mogu i ja da se omrsim, na primer pasulj sa slaninincom, ili punjene tikvice. Jedino kad odem u kafanu onda volim da slistim dobar komad mesa kao glavno jelo.

alselone alselone 21:21 31.08.2018

Re: ...

Nego Pajo, moš misliti gde mače spava od cele kuće. Nači, nikad nešto mačke nisam volo, čakštavišenaprotiv, i ono izabere od cele kuće, njegovog kreveta, dečijih kreveta, dnevne sobe, čuda, da spava kod mene. I to se pokušava popeti da mi spava pored glave. Malo ga ćušnem pa siđe kod nogu, i onda se ponovo uzvere.
nsarski nsarski 21:29 31.08.2018

Re: ...

I onda sam ja ove godine zasadio tikvice ponukan tom pricom, i nisu se uopste primile!


Еј, мораш да посадиш и мушке и женске. Ја сам једном тако прошао - свако јутра на врежи много цветова, али нигде тиквице. Е, кад сам провалио да се цветови једу (пуњени сиром, на пример, и пржени), гозба је почела.



P.S. Ovo što sam gore napisao
Еј, мораш да посадиш и мушке и женске.
takođe važi i za uzgoj "smešne konoplje", ali nikom nemoj da kažeš da sam ti ja rekao.
angie01 angie01 21:41 31.08.2018

Re: ...

Е, кад сам провалио да се цветови једу (пуњени сиром, на пример, и пржени), гозба је почела.


da, da,...nevidjena fora, vrlo ukusno.
nsarski nsarski 21:51 31.08.2018

Re: ...

da, da,...nevidjena fora, vrlo ukusno.


Pojavili su se ovih dana, pored tikvica, i cvetovi na Kaleniću. Ono što sam ja na slici prikazao je nešto kao tempura, ali oni mogu i da se peku ko ne voli deep frying.
angie01 angie01 22:15 31.08.2018

Re: ...

nešto kao tempura,


pa u tempura poheraju se sluze u restoranima- tu je fora da se brasno mesa sa ledenom vodom, ali tako da ostane malo grudvica, dodaje se malo morske soli i to je to,...moze i jaja i prasak za pecivo,....sve blaze nego kada se muti testo za palacinke, npr,...

a cvetovi od tikvica- najbolji su zukini cvetovi- mozes da punis i sa cim god hoces, ne samo sa sirom,...recimo neki blagi sir, koji se topi, suseni paradajz, malo isecenih listova blage sunke- one, koja se razvlaci, ne tvrde,...dodas biber, neko zacinsko bilje, beli luk u prahu- sta volis,...pa domacinski, brasno, jaja, brasno,....pa na ulje...pa onda preko neki sos,...recimo, besamel od spanaca i rendanog sira, a sa puno bibera...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:52 31.08.2018

Re: ...

alselone
Nego Pajo, moš misliti gde mače spava od cele kuće. Nači, nikad nešto mačke nisam volo, čakštavišenaprotiv, i ono izabere od cele kuće, njegovog kreveta, dečijih kreveta, dnevne sobe, čuda, da spava kod mene. I to se pokušava popeti da mi spava pored glave. Malo ga ćušnem pa siđe kod nogu, i onda se ponovo uzvere.


Ma, mačke tačno osete ko im je u dnu duše prijatelj, čak i kad je mrgud i deklarativno nevoleći (tako je i Uške, kad si bio ovde, odma navalio kod tebe u sobu, iako je on skoro uvek jako rezervisan prema pridošlicama). I ove naše spavaju na krevetu, Uške uvek kod nogu na jorganu, a Megi isto tako, samo ispod jorgana. Neće ni jedna blizu glave. E, ali kad je došlo ovo No 2 dete, pa je spavalo kod nas u sobi, Megi se suočila sa konkurencijom i od tada ne spava više ni u sobi kod nas, rekla je jebite se i vi i to kmečavo stvorenje što ste mi ga doneli u bazu. I u znak protesta počela da zapišava stalno jedan te isti ugao od tepiha (ubiću je, ovolicno mi fali!). No, sad smo i bebu izbacili iz sobe, tako da će ova kontejnerka verovatno opet da se ufunja na svoje mesto i da prestane da šora, taman kad mi završimo odtepihnjavanje kuće.


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:00 01.09.2018

Re: ...

I onda sam ja ove godine zasadio tikvice ponukan tom pricom, i nisu se uopste primile! Jednom smo za celu sezonu ispohovali par komada i to je sve.


E, te tikvice (zucchini, summer squash) su čudo, moja žena zasadila prošle godine, miki, kad je to krenulo da raste, kao iz reaktora,
znači, jeo sam tikvice danima, punjenje, pohovane, musaku, srećom ćera mi od svih jela najviše voli punjene tikvice, pa je to tamanila, onda smo zamrzavali, pa smo delili po komšiluku i ko je hteo i ko nije, na kraju sam se setio i hučija, došlo mi da kupim burence glifosata i istrebim skota od biljke, jednom zauvek. I totalno je preuzelo kontrolu nad baštom, ono, kao neka svemirska kultura, protomolekul. E, ove godine je zasadila manje, pa ju je i bilo manje. Nešto malo nam je ubio grad, ali i dalje ima dovoljno da se zove u goste. Žao mi što nisam slikao, da vidiš tu invaziju.
Bili Piton Bili Piton 00:30 01.09.2018

Re: ...

srdjan.pajic
I u znak protesta počela da zapišava stalno jedan te isti ugao od tepiha


Haha, slično sam i ja čuo da su mačke u stanju. Pričala mi prijateljica kako je nekim njenim gostima kućna mačka redovno zapišavala kofere s kojima su doputovali.
bene_geserit bene_geserit 03:58 01.09.2018

Re: ...

nsarski
Еј, мораш да посадиш и мушке и женске. ... takođe važi i za uzgoj "smešne konoplje", ali nikom nemoj da kažeš da sam ti ja rekao.

Ma to sa kros-oprašivanjem važi i za recimo avokado.
Imaš dva, obavezno jedan tip A, drugi tip B, i prinos je mnogo bolji. Tip A ima cvetove koji se otvore kao ženski ujutru jednog dana, zatvore popodne, opet otvore kao muški popodne sledećeg dana i zatvore uveče. Tip B radi to obrnuto.
Istina ima ih i koji su bolji u "self-pollinating".

Kad bolje razmislim, ne da će još neko ovde da sadi avokado sem mene.
bene_geserit bene_geserit 03:59 01.09.2018

Re: ...

srdjan.pajic
da kupim burence glifosata i istrebim skota od biljke, jednom zauvek. I totalno je preuzelo kontrolu nad baštom, ono, kao neka svemirska kultura, protomolekul.

Neko je gledao "The Expanse"?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:20 01.09.2018

Re: ...

Дрвеће је обновљиво, могућа су пошумљавања, постоје земље које данас имају више шуме него прије три деценије.
У Шпанији је 1990. било 29 посто државе под шумама, данас је 37 посто.

7% porast pošumljenosti na nivou sveta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:34 01.09.2018

Re: ...

bene_geserit
srdjan.pajic
da kupim burence glifosata i istrebim skota od biljke, jednom zauvek. I totalno je preuzelo kontrolu nad baštom, ono, kao neka svemirska kultura, protomolekul.

Neko je gledao "The Expanse"?


Jašta, neko je ovde preporučio na blogu, pa sam poslušao, i nisam se pokajao. Doduše, tek radimo 3. sezonu, i stvari prelaze u bizarno, ne znam dokle ću izdržati.
cassiopeia cassiopeia 08:02 01.09.2018

Re: ...

reanimator


Tinejdžer zauvek!

Zabluda je da se nećeš oženiti ako budeš nosio ceger. Jedan sa odgovarajućom porukom bi ti nabacio kandidatkinje.

Evo ja ti šijem za džabe ceger, poruku ćemo dobiti na upravo otvorenom konkursu.

Dragi blogeri, ideje na sunce!
freehand freehand 08:17 01.09.2018

Re: ...

cassiopeia
reanimator


Tinejdžer zauvek!

Zabluda je da se nećeš oženiti ako budeš nosio ceger. Jedan sa odgovarajućom porukom bi ti nabacio kandidatkinje.

Evo ja ti šijem za džabe ceger, poruku ćemo dobiti na upravo otvorenom konkursu.

Dragi blogeri, ideje na sunce!

"Would you like coffee or tea?"
alselone alselone 08:41 01.09.2018

Re: ...

Ја сам једном тако прошао - свако јутра на врежи много цветова, али нигде тиквице

Da, da, to je to. Taman se ponadam kako će biti super, vratim se uveče i svi se sparušili i onda nestanu. Cool, sad znam kako ću. Ali čudi me od lika koji mi je prodao rasad, trebao je da zna i da mi da mešano.

I u znak protesta počela da zapišava stalno jedan te isti ugao od tepiha (ubiću je, ovolicno mi fali!).

Ovo mače je zapišalo deo staze u hodniku kad je došlo i setio sam se da ste jednom pričali koliko ih je kasnije teško odvojiti kad se naviku, pa sam brzo izbacio tu stazu i dežurao sledeći dan na svako piškenje da ga nosim u posip. Mali deluje pametan, brzo je skapirao za posip a i ne pentra mi se više na glavu.

(tako je i Uške, kad si bio ovde, odma navalio kod tebe u sobu, iako je on skoro uvek jako rezervisan prema pridošlicama

Bio sam proletos kod druga koji je počeo da živi sa devojkom. Sa njom su se uselila i njena dva kera. I sad, dođem ja kod njih posle nekog vremena i ova dva kera navale na mene da se igraju, skaču, pentraju se po meni itd. Kaže drug - jbt, meni je trebalo 6 meseci da me ovaj mali nadrkani (to su oni pacoliki kerovi) zavoli, do tada je svaki dan režao na mene kad dodjem sa posla.
alselone alselone 08:47 01.09.2018

Re: ...

znači, jeo sam tikvice danima, punjenje, pohovane, musaku, srećom ćera mi od svih jela najviše voli punjene tikvice, pa je to tamanila,


Da, tikvice su baš praktične. Em odlične, em praktične. Zato sam se i smorio kada sam video da neće biti domaćih. Ali dobro. Dogodine u tikvice!

Neko je gledao "The Expanse"?

Ja sam počeo i nije ne kupilo do kraja. Razvodnjeno, razvodnjeno, razvodnjeno. Sviđa mi se potka i postavka problema, ali brate cela serija je kao putovanje Brienne of Tarth.
veselica veselica 08:52 01.09.2018

Re: ...


Neko je gledao "The Expanse"?


ccc, bila sigurna floki stigo.

blogovatelj blogovatelj 08:56 01.09.2018

Re: ...

E, probao sam jednom, i to, ono, cold turkey, dakle da budem vegan, oni ne jedu ništa i samo popuju okolo (to mi je išlo najbolje). I izdržao sam oko nedelju ili dve dana, ali onda poklekoh, slab sam karakter, priznajem, sir me zajebao, nisam mogao bez njega.


Ja sam izdržao tri nedelje. Potom sam rekao sebi "jebo veganstvo, daj da budem vegetarijanac" i bio još jedno nedelju dana, a onda ponovo krenem sa mesom.
Povratak porocima, kao kad ponovo propušavaš.
blogovatelj blogovatelj 09:01 01.09.2018

Re: ...

jedino naporniji od vegana su vegani hipsteri.


Imam u firmi dva hipstera sa ufitiljenim brkovima, malo je reći da me oduševljavaju.
Jedan je kao Laza Lazarević. Drugi uz pomenute brke ima i istrimovanu bradu od tries santima, kao da je ispao iz originalne VMRO, one joja je podigla Ilindenski ustanak
blogovatelj blogovatelj 09:02 01.09.2018

Re: ...

Meni je to jedna od boljih fora koje traju.


U čemu je fora sa tim grobovima, primetih već par puta da ih pominjete.
blogovatelj blogovatelj 09:04 01.09.2018

Re: ...

takođe važi i za uzgoj "smešne konoplje", ali nikom nemoj da kažeš da sam ti ja rekao.


S tim što muška ne udara u glavu. Nju u kragujevačkom slengu zovemo šašljika.
blogovatelj blogovatelj 09:08 01.09.2018

Re: ...

onda smo zamrzavali, pa smo delili po komšiluku i ko je hteo i ko nije


Narendaš i staviš u zamrzivač. Rendanje je u cilju povećanja koeficijenta popune. Onda zimi stavljaš u supu po malo. Kad se tako rendano predugo kuva, raspadne se i daje gustinu supi.
alselone alselone 09:15 01.09.2018

Re: ...

U čemu je fora sa tim grobovima, primetih već par puta da ih pominjete.


Priča kaže sledeće: dodjem ti ja lepo kod njega po prvi put, prijatan, ljubazan (možda i previše, pomislim), iznosi pivo za pivom (možda i previše, pomislim), zatim iznosi odličnu klopu, ima i supa (možda i previše, pomislim) i onda taman kad sam se opustio do kraja, tokom jednog boravka na terasi da pripalim, bacim pogled na ćošak dvorišta, kad ono tamo - tri groba! Znaš onaj momenat u horor filmovima kada žrtva shvati šta se zapravo dešava, obično ide sa zoom-om na facu nesrećnika i dramatičnom muzikom. E, tako sam se osećao. SVE SE UKLOPILO!

I sada ide dilema, da li da mu kažem da znam, ili da se pravim da ne znam. Da li mi je pročitao u pogledu?!

Adrenalin, ubrzano haotično razmišljanje, kojoti u pozadini, mačke grebu oko mene, svetle oči puma u žbunju, meksikanci u susednom dvorištu! Kako se spasiti?!

Ali se onda ispostavilo da su ti grobovi zapravo leje za povrće.
c_h.arlie c_h.arlie 09:43 01.09.2018

Re: ...

cassiopeia
reanimator


Tinejdžer zauvek!

Zabluda je da se nećeš oženiti ako budeš nosio ceger. Jedan sa odgovarajućom porukom bi ti nabacio kandidatkinje.

Evo ja ti šijem za džabe ceger, poruku ćemo dobiti na upravo otvorenom konkursu.

Dragi blogeri, ideje na sunce!

"Rešio sam da krešem redovno - kandidatkinje, prijavite se !"
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:18 01.09.2018

Re: ...

Pauk se lako uhvati casom poklopis ga podvuces papir i izbacis ga u neki zbun napolju.

Gde se macka popisa naprskati ili politi citrusom, limunovim sokom, em lepo mirise em macka tu nikad vise nece da se ispisa jer ne podnosi taj miris. Nikako ne prati tu varikinom jer taj miris macke vole. Pajic se dere sigurno na te njegove macke pa onda one z´inat njemu..

Btw. meni se macke nikada nisu popisale u kuci van svog peska.

Tikvice sam sadila i ja ove godine i nisu mi uspele, pose izlaska 3 lista se osusila. Drugarici medjutim uspevaju nevidjeno. A volem tikvice da jedem mnogo.

Ima neki film The last supper gde su studenti levicari zvali na veceru i otrovano vino neke rasiste, konzervativce, homofobe i slicno pa ih posaranjivali u basti i da bi prikrili grobove posadili paradajz preko. Malo je reci da im je paradajz uspevao ko lud..

c_h.arlie c_h.arlie 10:44 01.09.2018

Re: ...

apacherosepeacock

...

Btw. meni se macke nikada nisu popisale u kuci van svog peska.
...

Meni se mačori nisu upišali u kući - iako nisam ni pesak imao.

Lažem - jeste samo jednom, preko noći ... verovatno nisam čuo kada me je zvao da mu otvorim vrata da izađe napolje 'radi sebe'.
Probudim se ja jedno jutro, osetim čudamn miris - i pitam ženu ... kakva se to nana (menta) oseti u kući ?
I traži, traži, sve dok nisam ušao u kupatilo i ugledao malu lokvicu - i ukapirao da se to mačor ušorao ... nije mi odmah bilo jasno, jer to niti jedan nikada nije uradio. Zamisli pametnjakovića, nije hteo da se popiša bilo gde, nego na pločice u kupatilu - dobro da su vrata bila odškrinuta.
Jer - mačja mokraća se često oseća kao miris nane.

Usput ... neko je pominjao da mu mačak spava pored glave. Da ... mojoj sestri uvek legne pored glave iznad levog ramena ... to pored shvatiti uslovno, jer je on ogroman mačor, neka engleska sorta, tako da to izgleda kao glava pored glave.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:56 01.09.2018

Re: ...


Usput ... neko je pominjao da mu mačak spava pored glave. Da ... mojoj sestri uvek legne pored glave iznad levog ramena ... to pored shvatiti uslovno, jer je on ogroman mačor, neka engleska sorta, tako da to izgleda kao glava pored glave.


Mi smo usred noci morali da ih istresamo sa jorgana.. Pa smo poceli da zatvaramo vrata od spavace sobe. I da je zakljucavamo jer jedan glavonja ume da otvori vrata a ostale naravno usetaju za njim.
NNN NNN 12:33 01.09.2018

Re: ...

žena (mi) samo što nije stigla sa mora. Ihaaaaaj - nek' ide život !
Sutra za doručak kačamak !

...a pre toga dezert!
c_h.arlie c_h.arlie 16:21 01.09.2018

Re: ...

NNN
žena (mi) samo što nije stigla sa mora. Ihaaaaaj - nek' ide život !
Sutra za doručak kačamak !

...a pre toga dezert!

... i posle toga - naravno !
blogovatelj blogovatelj 19:40 01.09.2018

Re: ...

Ali se onda ispostavilo da su ti grobovi zapravo leje za povrće.


Mora da si pušio nešto žešće. Moja dva druga su se jednom oduzela u gradu i obojica istovremeno videli kentaura! Ogroman, konj, a telo čoveka. I kentaur im se ubrzano priblžava...
Ispalo je da je u pitanju bila dupla, tandem bicikla (zahvaljujem se Snežani, od nje sam naučio da se tako zove)
A na tandem biciklli porodica. Muž napred, žena pozadi, a muž na ramenima nosi dete.
Atomski mrav Atomski mrav 19:56 01.09.2018

Re: ...

Nego Pajo, moš misliti gde mače spava od cele kuće. Nači, nikad nešto mačke nisam volo, čakštavišenaprotiv, i ono izabere od cele kuće, njegovog kreveta, dečijih kreveta, dnevne sobe, čuda, da spava kod mene. I to se pokušava popeti da mi spava pored glave. Malo ga ćušnem pa siđe kod nogu, i onda se ponovo uzvere.


Nisam ni kučkar ni mačkar ali sam čuo neku izreku (od više ljudi) - gde pas spava u kući, tu stavi krevet a gde mačka spava, to mesto izbegavaj. Pričao mi je čovek da je njegova mačka počela da spava njemu i njegovoj ženi na grudima (prvo njemu pa posle par godina njoj) i nedugo posle toga je on imao infarkt a njegovoj ženi su otkrili karcinom dojke. Oboje su imali uspešne operacije i oporavak i posle toga im se nije dešavalo da mačka želi da im spava na grudima. Kao, mačke su u stanju da otkriju tu neku negativnu energiju, pse privlači opet neka "pozitivna" energija. Ako je to tačno, isplati se imati oba kućna ljubimca.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 01.09.2018

Re: ...

blogovatelj
Ali se onda ispostavilo da su ti grobovi zapravo leje za povrće.


Mora da si pušio nešto žešće. Moja dva druga su se jednom oduzela u gradu i obojica istovremeno videli kentaura! Ogroman, konj, a telo čoveka. I kentaur im se ubrzano priblžava...
Ispalo je da je u pitanju bila dupla, tandem bicikla (zahvaljujem se Snežani, od nje sam naučio da se tako zove)
A na tandem biciklli porodica. Muž napred, žena pozadi, a muž na ramenima nosi dete.


Nije alse pušio ništa od zabranjenog voća, povrća ili pečuraka, nego ovi moji raised beds stvarno izgledaju kao nečiji grobovi.

Inače, tamo po Tari kad sam se muvao, video sam dosta tih imanja sa porodičnim grobovima (ali pravim), i to onako onako uz put, odma iza ograde, vidiš ih kad prolaziš pored. Svako saranjuje svoje u svom dvorištu, nema centralnog groblja kao po gradovima i selima iako za to ima mesta i mogućnosti. Ne mogu sad da se setim da li je to samo tu u zapadnoj Srbiji tako, ili ima i na drugim mestima. Ima naravno onih krajputaša svuda, ali nigde nisam to video ovako lepo i uniformno organizovano, po imanjima, i skoro uvek u istom ćošku i pored kapije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:04 01.09.2018

Re: ...

Atomski mrav
Nego Pajo, moš misliti gde mače spava od cele kuće. Nači, nikad nešto mačke nisam volo, čakštavišenaprotiv, i ono izabere od cele kuće, njegovog kreveta, dečijih kreveta, dnevne sobe, čuda, da spava kod mene. I to se pokušava popeti da mi spava pored glave. Malo ga ćušnem pa siđe kod nogu, i onda se ponovo uzvere.


Nisam ni kučkar ni mačkar ali sam čuo neku izreku (od više ljudi) - gde pas spava u kući, tu stavi krevet a gde mačka spava, to mesto izbegavaj. Pričao mi je čovek da je njegova mačka počela da spava njemu i njegovoj ženi na grudima (prvo njemu pa posle par godina njoj) i nedugo posle toga je on imao infarkt a njegovoj ženi su otkrili karcinom dojke. Oboje su imali uspešne operacije i oporavak i posle toga im se nije dešavalo da mačka želi da im spava na grudima. Kao, mačke su u stanju da otkriju tu neku negativnu energiju, pse privlači opet neka "pozitivna" energija. Ako je to tačno, isplati se imati oba kućna ljubimca.


Da, ne moraš da čekaš mesecima u redu za MRI ili CT Skener - uzmeš mačku i to je to. Srećom, mi smo izgleda zdravi, jer mačketine spavaju u uglu kreveta, ispod nogu (a nekad ih greškom deganžiram u predsoblje ako sanjam loše snove).

c_h.arlie c_h.arlie 20:05 01.09.2018

Re: ...

Atomski mrav
Nego Pajo, moš misliti gde mače spava od cele kuće. Nači, nikad nešto mačke nisam volo, čakštavišenaprotiv, i ono izabere od cele kuće, njegovog kreveta, dečijih kreveta, dnevne sobe, čuda, da spava kod mene. I to se pokušava popeti da mi spava pored glave. Malo ga ćušnem pa siđe kod nogu, i onda se ponovo uzvere.


Nisam ni kučkar ni mačkar ali sam čuo neku izreku (od više ljudi) - gde pas spava u kući, tu stavi krevet a gde mačka spava, to mesto izbegavaj. Pričao mi je čovek da je njegova mačka počela da spava njemu i njegovoj ženi na grudima (prvo njemu pa posle par godina njoj) i nedugo posle toga je on imao infarkt a njegovoj ženi su otkrili karcinom dojke. Oboje su imali uspešne operacije i oporavak i posle toga im se nije dešavalo da mačka želi da im spava na grudima. Kao, mačke su u stanju da otkriju tu neku negativnu energiju, pse privlači opet neka "pozitivna" energija. Ako je to tačno, isplati se imati oba kućna ljubimca.

Ovo ne znam.
Moj ćale je bio poprilično bolestan.
Često su mačak i labrador znali zajedno da leže sa njim na trosedu - pas bi legao uzduž, i zabacio glavu na ćaleta, a mačak bi legao na ćaleta i, delimično, na glavu od labradora - i tako su znali da leže satima, dok se ćale ne digne nekim poslom.
c_h.arlie c_h.arlie 20:08 01.09.2018

Re: ...

srdjan.pajic
Atomski mrav
Nego Pajo, moš misliti gde mače spava od cele kuće. Nači, nikad nešto mačke nisam volo, čakštavišenaprotiv, i ono izabere od cele kuće, njegovog kreveta, dečijih kreveta, dnevne sobe, čuda, da spava kod mene. I to se pokušava popeti da mi spava pored glave. Malo ga ćušnem pa siđe kod nogu, i onda se ponovo uzvere.


Nisam ni kučkar ni mačkar ali sam čuo neku izreku (od više ljudi) - gde pas spava u kući, tu stavi krevet a gde mačka spava, to mesto izbegavaj. Pričao mi je čovek da je njegova mačka počela da spava njemu i njegovoj ženi na grudima (prvo njemu pa posle par godina njoj) i nedugo posle toga je on imao infarkt a njegovoj ženi su otkrili karcinom dojke. Oboje su imali uspešne operacije i oporavak i posle toga im se nije dešavalo da mačka želi da im spava na grudima. Kao, mačke su u stanju da otkriju tu neku negativnu energiju, pse privlači opet neka "pozitivna" energija. Ako je to tačno, isplati se imati oba kućna ljubimca.


Da, ne moraš da čekaš mesecima u redu za MRI ili CT Skener - uzmeš mačku i to je to. Srećom, mi smo izgleda zdravi, jer mačketine spavaju u uglu kreveta, ispod nogu (a nekad ih greškom deganžiram u predsoblje ako sanjam loše snove).


Meni su mačori blizanci noću uvek spavali u dnu naših nogu.
Preko dana im je bilo svejedno - ali su najčešće spavali na trosedu - na njihovom ćebencetu.
Zanimljivo je to da su bili veoma inteligentni i da nisu legali van ćebenceta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 02.09.2018

Re: ...

apacherosepeacock

Gde se macka popisa naprskati ili politi citrusom, limunovim sokom, em lepo mirise em macka tu nikad vise nece da se
Ima neki film The last supper gde su studenti levicari zvali na veceru i otrovano vino neke rasiste, konzervativce, homofobe i slicno pa ih posaranjivali u basti i da bi prikrili grobove posadili paradajz preko. Malo je reci da im je paradajz uspevao ko lud..



Sa Kameron. Jedini film koji sam imao živaca s njom da odgledam do kraja. Taj, i the Box. Bo'me, zaličilo kada je Alse izašao na terasu, a Srle još pominjao neke Srbe pre, ali ne i posle večere. Pritajeni prvoamer, a ovamo drugosrbijanac, da nam navuče Alsea! Kao gejveganhipsteri, a ovamo kanibali!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:20 02.09.2018

Re: ...

Predrag Brajovic
Дрвеће је обновљиво, могућа су пошумљавања, постоје земље које данас имају више шуме него прије три деценије.
У Шпанији је 1990. било 29 посто државе под шумама, данас је 37 посто.

7% porast pošumljenosti na nivou sveta.


svejedno, nije podignuta svesnost populacije o neprljanju novih šumskih površina. meni se uvek slomi srce kada mi narod traži neku prirodu, pa siđem na gal. jezero, ili južnohevronsku šumu, a tamo se sve guši u plastici i smeću, baš kao i na homoljama ili na fruškoj...


c_h.arlie c_h.arlie 08:01 04.09.2018

Re: ...

Puko Pederer !
freehand freehand 14:54 31.08.2018

Za svaki slučaj

... da se uz pitanje leđa srpskog seljaka proizvođača biorazgradivih kesa dodaju i potpitanja

a) da li ste/niste za uvođenje školskih uniformi i zašto
b) da li ste/niste za uvoeđenje vojničkih unifromi i zašto

I ko je reanimirao Reanimatora?
maksa83 maksa83 15:05 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

I ko je reanimirao Reanimatora?

Ja nemam trun dvojbe.

Aktivirali stršljenove i ose i vidi šta je sve poustajalo.

zilikaka zilikaka 16:05 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

Ovo ovara nevidjene mogućnosti za razvoj nas kao takvih!
Pod hitno u dualno obrazovanje uvesti bar tri nova zanimanja:
Obarač aviona - četvrti stepen
Reciklator avionskih delova - treći stepen
Tamanitelj stršljenova i osa - treći stepen
mirelarado mirelarado 16:17 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

Tamanitelj stršljenova i osa - treći stepen


U tesnoj vezi s izvoznikom - transponentom uginulih insekata u zemlje gde je takva proteinska hrana već u upotrebi - četvrti stepen.

Nije ni Reova tema bez potencijala:

Izrađivač platnenih cegera - treći stepen;

Dekorater pomenutih cegera personalizovanim oslikavanjem, vezenim i heklanim motivima - četvrti stepen;
gedza.73 gedza.73 16:18 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

zilikaka
Ovo ovara nevidjene mogućnosti za razvoj nas kao takvih!
Pod hitno u dualno obrazovanje uvesti bar tri nova zanimanja:
Obarač aviona - četvrti stepen
Reciklator avionskih delova - treći stepen
Tamanitelj stršljenova i osa - treći stepen

Po platnim razredima.
S tim da se posebno stimulišu ovi što obaraju avijone. Dal' putničke il' teretne svejedno.
i da vrate onog SNS Peru iz kontrolu leta. Šta bi se taj aviona naobarao.

reanimator reanimator 16:44 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

I ko je reanimirao Reanimatora?

Pitala me žena u lokalnoj mini prodavnici : hoćete kesu? I onda zaverenički dodala : mi ne naplaćujemo.
Tada sam shvatio da je počelo. Otpor do pobede!
maksa83 maksa83 17:01 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

Pitala me žena u lokalnoj mini prodavnici : hoćete kesu?

- Ne, planirao sam da ovo šutiram do kuće...
Bili Piton Bili Piton 20:55 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

Najnoviji hit u Maksiju su inače one kesice za voće i povrće, odjednom su na dobrom glasu pošto se ne naplaćuju.
gedza.73 gedza.73 21:00 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

Najnoviji hit u Maksiju su inače one kesice za voće i povrće, odjednom su na dobrom glasu pošto se ne naplaćuju.

jble ih kese. ja ih ne podnosim. ni plastične kese ni plastične flaše.

veselica veselica 21:30 31.08.2018

Re: Za svaki slučaj

reanimator
I ko je reanimirao Reanimatora?

Pitala me žena u lokalnoj mini prodavnici : hoćete kesu? I onda zaverenički dodala : mi ne naplaćujemo.
Tada sam shvatio da je počelo. Otpor do pobede!




ti si kreten

edit

Re, kapiras da ti izjavljujem ljubav i divljenje, majkemimile.
I euforiju



veselica veselica 09:08 01.09.2018

Re: Za svaki slučaj

sad tek vidim, ni fala ni smajli?!
a ja ti tutnula i euforiju :)))
frkica, znam.

nego nema nam Larise da ljudi vide koliki si džentlmen.
Atomski mrav Atomski mrav 19:52 01.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Najnoviji hit u Maksiju su inače one kesice za voće i povrće, odjednom su na dobrom glasu pošto se ne naplaćuju.


Ako pokušaš da bakaluk odneseš u njima do kuće, na kraju ćeš morati da ih šutiraš po zemlji. Jedino ako uzmeš baš puno tih kesica pa u svaku staviš jednu do dve stvari...

Inače, žena me izruži neki dan u Univerexportu što sam uzeo dve kese koje se naplaćuju - kažem joj, pa neću valja u naramku sve nositi do kola pa iz kola u kuću - kad će ona, ako ne uzmeš kese oni ti ih svejedno naplate ali te pare kao uplate u neki fond za decu obolelu od karcinoma...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 02.09.2018

Re: Za svaki slučaj

kad će ona, ako ne uzmeš kese oni ti ih svejedno naplate ali te pare kao uplate u neki fond za decu obolelu od karcinoma...


E, tako je i ovde u nekim radnjama, samo te prvo pitaju da li hoćeš da doniraš to od kesa (i nije uvek karcinom, nekad je to za siromašne osnovne škole gore u brdima, ili za beskućnike u dolini, za Crveni krst).

Nevezano sa kesama, kad je amazon kupio Whole Foods, stavili su one neke ormane/kasete kao ATM mašine na ulazu u prodavnicu, pa sad možeš da obaviš komplet kupovinu on-line, oni ti to spakuju u (kartonske) kese pa tutnu u jednu od tih kaseta. I onda samo prođeš kolima posle posla, ukucaš kod, i pokupiš kesu sa namirnicama. Ja sam i dalje malo sumnjičav, bojim se da mi ne uvale neke trule paradajze ili sličnu krdžu koju bi inače bacili, pa još nisam probao tu tehnologiju, ali vidim da ljudi koriste. A ima i ona opcija da ti donesu na kućni prag, no to se nešto plaća dodatno, ali je zgodno za starce da ne moraju da se cimaju do samiške svaki dan. Ovo pokupisam se ne naplaćuje, ali moraš da si Prime member na Amazonu, dakle, naplaćuje se jednom godišnje.
alselone alselone 20:07 02.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Nevezano sa kesama, kad je amazon kupio Whole Foods, stavili su one neke ormane/kasete kao ATM mašine na ulazu u prodavnicu, pa sad možeš da obaviš komplet kupovinu on-line, oni ti to spakuju u (kartonske) kese pa tutnu u jednu od tih kaseta. I onda samo prođeš kolima posle posla, ukucaš kod, i pokupiš kesu sa namirnicama. Ja sam i dalje malo sumnjičav, bojim se da mi ne uvale neke trule paradajze ili sličnu krdžu koju bi inače bacili, pa još nisam probao tu tehnologiju, ali vidim da ljudi koriste. A ima i ona opcija da ti donesu na kućni prag, no to se nešto plaća dodatno, ali je zgodno za starce da ne moraju da se cimaju do samiške svaki dan. Ovo pokupisam se ne naplaćuje, ali moraš da si Prime member na Amazonu, dakle, naplaćuje se jednom godišnje.


Da si ti meni živ i zdrav, to u Srbiji postoji odavno (bar pešes, sedam godina). LINKKupiš namirnice zakuću i donesu ti u kuću. Ne na prag, nego ti unesu u stan/kuću. Mi to često koristimo kad ja otputujem.
NNN NNN 22:27 02.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Znam da je još pre više od 10 godina moglo da se iz Maxi-ja naručuje on-line,
da je dostava bila besplatna (preko nekog određenog, razumnog iznosa) i da su donosili u stan.
Tada smo to često koristili jer nismo imali auto, a super je kada npr. naručiš "tonu" tečnosti ili nešto teško i kabasto.
Jedina mana je bila od kupovine voća/povrća i suhomesnatog, jer u stvarnosti biraš očima (i rukama!), a ovako on-line se nekad iznenadiš kada signe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:19 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

alselone
Nevezano sa kesama, kad je amazon kupio Whole Foods, stavili su one neke ormane/kasete kao ATM mašine na ulazu u prodavnicu, pa sad možeš da obaviš komplet kupovinu on-line, oni ti to spakuju u (kartonske) kese pa tutnu u jednu od tih kaseta. I onda samo prođeš kolima posle posla, ukucaš kod, i pokupiš kesu sa namirnicama. Ja sam i dalje malo sumnjičav, bojim se da mi ne uvale neke trule paradajze ili sličnu krdžu koju bi inače bacili, pa još nisam probao tu tehnologiju, ali vidim da ljudi koriste. A ima i ona opcija da ti donesu na kućni prag, no to se nešto plaća dodatno, ali je zgodno za starce da ne moraju da se cimaju do samiške svaki dan. Ovo pokupisam se ne naplaćuje, ali moraš da si Prime member na Amazonu, dakle, naplaćuje se jednom godišnje.


Da si ti meni živ i zdrav, to u Srbiji postoji odavno (bar pešes, sedam godina). LINKKupiš namirnice zakuću i donesu ti u kuću. Ne na prag, nego ti unesu u stan/kuću. Mi to često koristimo kad ja otputujem.


Ne, to sa donošenjem kući ima ovde odavno, nisam znao da ima i u Srbiji, jer moji tamo ukućani i komšije to ne koriste, pa nikad nisu pomenuli. Novo je ovo sa kasetama, to su uveli malo nakon što je Amazon kupio Whole Foods. Mislim, ništa specialno, ali eto. I druga stvar, čak i ako ne koristiš kasete i dostavu, na kasi tamo mahneš telefonom ako si Prime drug član, ili ako kao ja nemaš smartfon onda samo kažeš broj telefona, i odbiju ti 10% od krajnjeg računa. E, to ima qur kod vas!

E, da, mi kupujemo i ono sveže mleko koje nam ujutro ostave ispred praga, to jest u onoj termos kanti za plažu (leti oni dodaju i led). Jednom sam ih pitao da mi pokažu rezultate laboratorijskih testiranja njihovih mlečnih proizvoda, posebno nivo aflatoksina. Naravno, pokazali su mi qrčinu.



c_h.arlie c_h.arlie 07:11 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

srdjan.pajic

...

Ne, to sa donošenjem kući ima ovde odavno, nisam znao da ima i u Srbiji, jer moji tamo ukućani i komšije to ne koriste, pa nikad nisu pomenuli. Novo je ovo sa kasetama, to su uveli malo nakon što je Amazon kupio Whole Foods. Mislim, ništa specialno, ali eto. I druga stvar, čak i ako ne koristiš kasete i dostavu, na kasi tamo mahneš telefonom ako si Prime drug član, ili ako kao ja nemaš smartfon onda samo kažeš broj telefona, i odbiju ti 10% od krajnjeg računa. E, to ima qur kod vas!

E, da, mi kupujemo i ono sveže mleko koje nam ujutro ostave ispred praga, to jest u onoj termos kanti za plažu (leti oni dodaju i led). Jednom sam ih pitao da mi pokažu rezultate laboratorijskih testiranja njihovih mlečnih proizvoda, posebno nivo aflatoksina. Naravno, pokazali su mi qrčinu.


Nemaš smartfon !?
Strašno !

Za ovo drugo se ne sekiraj - nama to pokazuju svaki dan.
Bili Piton Bili Piton 17:31 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

c_h.arlie

Nemaš smartfon !?
Strašno !



Nemam ni ja. Evo unapred da se izvinim.
alselone alselone 17:40 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

termos kanti za plažu (leti oni dodaju i led)


Ono što me je oduvek zanimalo je kako ta termos kanta zna kada treba da greje a kada da hladi?
zilikaka zilikaka 17:53 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

alselone
termos kanti za plažu (leti oni dodaju i led)


Ono što me je oduvek zanimalo je kako ta termos kanta zna kada treba da greje a kada da hladi?

Pa to se elektronski reguliše. Kako ti to ne znaš?
alselone alselone 18:06 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Kako ti to ne znaš?


Mora da su niske struje u pitanju, mene samo visoke zanimaju?
zilikaka zilikaka 18:23 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Pa normalno da su niske. Inče bi morala uvek dvojica da nose. Jedan termos a drugi agregat.
c_h.arlie c_h.arlie 19:04 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

zilikaka
Pa normalno da su niske. Inče bi morala uvek dvojica da nose. Jedan termos a drugi agregat.

Agregat nije nužan - jer sve može da radi na DC naponu ... dakle, dovoljan se akumulator.
Ako baš hoćeš da 'radi' na naizmeničnom naponu - opet agregat nije nužan, nego opet može akumulator - a interfejs jedan inverter, tj. DC / AC pretvarač.
U svakom slučaju - agregat nije neophodan.
c_h.arlie c_h.arlie 19:05 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Bili Piton
c_h.arlie

Nemaš smartfon !?
Strašno !



Nemam ni ja. Evo unapred da se izvinim.

Ne moraš.

Reći ću ti (ja) ako bude trebalo.
zilikaka zilikaka 19:12 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Agregat nije nužan - jer sve može da radi na DC naponu ... dakle, dovoljan se akumulator.

Dobro, onda onaj drugi nek nosi akumulator.

Bili Piton Bili Piton 19:19 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

c_h.arlie


Reći ću ti (ja) ako bude trebalo.


Razumem druže generale!

(Prosto mi Karagaća nedostaje na blogu)
blogovatelj blogovatelj 21:56 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Ono što me je oduvek zanimalo je kako ta termos kanta zna kada treba da greje a kada da hladi?


Termos kanta je termodinamički ekvivalent kondenzatora. Menja temperaturu mnogo sporije od okoline, jer je ludački dobro izolovana.
A ti joj zadaješ početne uslove ubacivanjem leda u nju ili ne. I što je bolje izolovana, RC konstanta joj je duža, da prostiš.
blogovatelj blogovatelj 21:59 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Dobro, onda onaj drugi nek nosi akumulator.


Za podizanje akomulatora u Tojoti koriste mašinu koja ima komande kao volan za motor, a na volanu zakačena "ruka" kojom radnik upravlja. Međutim, za nedajbože slučaj, tj ako se mašina nedobog pokvari, uvek imaju u okolini jednog baticu od 100 kg, 190 cm i obimom bicepca od pola metra.
blogovatelj blogovatelj 22:02 03.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Prosto mi Karagaća nedostaje na blogu


Pre neki dan sam se prisetio likova koji su zalazili u ovaj kraj...
Sibil, Trener, Gorštak, Malaramona...
niccolo niccolo 06:05 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Ono što me je oduvek zanimalo je kako ta termos kanta zna kada treba da greje a kada da hladi?

Verovao ili ne, kao klinac sam imao neke Alf stripove, jedna od epozoda je bila kada Alf upiše neki dopisni fakultet i diplomira na temu "Termos, kad staviš vruće drži vruće, kad staviš hladno drži hladno. Ali kako on to zna?"
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:15 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

blogovatelj
Ono što me je oduvek zanimalo je kako ta termos kanta zna kada treba da greje a kada da hladi?


Termos kanta je termodinamički ekvivalent kondenzatora. Menja temperaturu mnogo sporije od okoline, jer je ludački dobro izolovana.
A ti joj zadaješ početne uslove ubacivanjem leda u nju ili ne. I što je bolje izolovana, RC konstanta joj je duža, da prostiš.


Eto, blogi je sve lepo objasnio. Nije to nikakva fensi naprava, nego bre obična plastična kutija sa duplim zidovima, u koji ovaj Poljak što vozi kamion ujutro u 4 sata stavi mleko i led. Ja to uzmem u 6 i stavim u frižider. Ako zaboravim, mogu da ga jabem, do poslepodne se već pokvarilo. Tu je pravo pitanje zapravo kako to da mi neki beskućnik između 4am i 6am prosto ne ukrade to mleko iz kutije (nema ključ ni brava). Kao da zna da ga čeka moj Sredoje u garaži, i strela umočena u mačije govno, ako samo pokuša sa trespassing-om.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:19 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

blogovatelj
Dobro, onda onaj drugi nek nosi akumulator.


Za podizanje akomulatora u Tojoti koriste mašinu koja ima komande kao volan za motor, a na volanu zakačena "ruka" kojom radnik upravlja. Međutim, za nedajbože slučaj, tj ako se mašina nedobog pokvari, uvek imaju u okolini jednog baticu od 100 kg, 190 cm i obimom bicepca od pola metra.


E, i kod moje mušterije u fabrici imaju par tih baja, neki Polinežani rekao bih (ostalo su sve sitni Vijenamci, verovano ovi južni, što su pobegli iz logora posle rata), sine, ono, plećka ko šifonjer, oni rade utovar mašina na šleper, iako to sve radi neka dizalica, ali povremeno mora da se pogura ručno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:24 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

alselone
Kako ti to ne znaš?


Mora da su niske struje u pitanju, mene samo visoke zanimaju?


Alse, mi smo to na faksu zvali slabe i jake struje. A sećam se kad sam išao u Teslu, pa smo imali one Energetičare (Jake struje, dakle), to je bio najgori smer u školi, to jest nekoliko njih, mada su bili PhD-jevi u odnosu na one divljake iz Končara ili EPŠ-a (Eventualno Poslednja Šansa). E, dok smo mi na fizičkom igrali fudbal, ili basket, oni su se penjali na banderu. Imali lepo u dvorištu vežbalište, sa par golih banderskih stubova, umesto patika im daju one nanogice, i onda se penju, za normu. Uvek smo ih zajebavali zbog toga, jebi ga, deca.

Ali što smo imali u Tesli profanku sa Energetike, koja nam je (računarcima) predavala Električne mašine, auh, ja mislim da nema kolege koji nije zabalavljen maštao o njoj u raznim pozama...

c_h.arlie c_h.arlie 07:35 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

srdjan.pajic
alselone
Kako ti to ne znaš?


Mora da su niske struje u pitanju, mene samo visoke zanimaju?


Alse, mi smo to na faksu zvali slabe i jake struje. A sećam se kad sam išao u Teslu, pa smo imali one Energetičare (Jake struje, dakle), to je bio najgori smer u školi, to jest nekoliko njih, mada su bili PhD-jevi u odnosu na one divljake iz Končara ili EPŠ-a (Eventualno Poslednja Šansa). E, dok smo mi na fizičkom igrali fudbal, ili basket, oni su se penjali na banderu. Imali lepo u dvorištu vežbalište, sa par golih banderskih stubova, umesto patika im daju one nanogice, i onda se penju, za normu. Uvek smo ih zajebavali zbog toga, jebi ga, deca.

Ali što smo imali u Tesli profanku sa Energetike, koja nam je (računarcima) predavala Električne mašine, auh, ja mislim da nema kolege koji nije zabalavljen maštao o njoj u raznim pozama...


Ko o čemu, ti o seksu.

Ali - energetičar(ka) !?
alselone alselone 07:48 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

srdjan.pajic
blogovatelj
Ono što me je oduvek zanimalo je kako ta termos kanta zna kada treba da greje a kada da hladi?


Termos kanta je termodinamički ekvivalent kondenzatora. Menja temperaturu mnogo sporije od okoline, jer je ludački dobro izolovana.
A ti joj zadaješ početne uslove ubacivanjem leda u nju ili ne. I što je bolje izolovana, RC konstanta joj je duža, da prostiš.


Eto, blogi je sve lepo objasnio. Nije to nikakva fensi naprava, nego bre obična plastična kutija sa duplim zidovima, u koji ovaj Poljak što vozi kamion ujutro u 4 sata stavi mleko i led. Ja to uzmem u 6 i stavim u frižider. Ako zaboravim, mogu da ga jabem, do poslepodne se već pokvarilo. Tu je pravo pitanje zapravo kako to da mi neki beskućnik između 4am i 6am prosto ne ukrade to mleko iz kutije (nema ključ ni brava). Kao da zna da ga čeka moj Sredoje u garaži, i strela umočena u mačije govno, ako samo pokuša sa trespassing-om.


Hvala momci!
aureus aureus 11:12 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

niccolo

Verovao ili ne, kao klinac sam imao neke Alf stripove, jedna od epozoda je bila kada Alf upiše neki dopisni fakultet i diplomira na temu "Termos, kad staviš vruće drži vruće, kad staviš hladno drži hladno. Ali kako on to zna?"


zilikaka zilikaka 12:24 04.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Hvala momci!

El vidiš kolko vredi dobar drug!
c_h.arlie c_h.arlie 12:37 05.09.2018

Re: Za svaki slučaj

Bili Piton
Najnoviji hit u Maksiju su inače one kesice za voće i povrće, odjednom su na dobrom glasu pošto se ne naplaćuju.

Maksi je preskup !
Zašto ljudi tamo kupuju ?
NNN NNN 18:23 05.09.2018

Re: Za svaki slučaj

'de ti kupuješ?
(može i u PP da se ne lože drugari )

PS zet Grk je za ovdašnji Vero rekao samo "ridiculously expensive"
tasadebeli tasadebeli 16:13 31.08.2018

Два динара, друже?

А колико коштају те Максијеве кесе ако у њих скупљам само сузе?







У потпису: Bernard Panasonic



aureus aureus 16:55 31.08.2018

Можда је рјешење у црвићима?

Откривено је прије неког времена да црвићи који се хране медним воском могу да клопају и пластичне кесе.
100 црвића поједе 92 милиграма у року од 14 часова, а како пластична кеса у просјеку има...ух, то нису написали...рецимо 3 грама, то значи да би 100 црвића поњопало једну кесу за отприлике 20 дана.
Е сад, пошто свако од нас потроши 200 кеса годишње...испада да свако од нас треба да набави око 1200 тих црвића како бисмо били мирни.

Све би ти било океј да прошле године није било ново истраживање из којег је закључено да црвићима не пада на памет да једу читаву кесу, него једноставно поједу колико им треба да избуше рупе а иза себе оставе измет који је у основи - пластика.

- Ништа од тога није истина, поручују први истраживачи.

Треба пратити ту ситуацију са црвићима.

Што се мене тиче, ја сам недавно имао црвиће на плафону.
Уклањао сам их сваки дан, али они су се однекуд враћали. Мали, блиједо-жути црвићи са црном тачкицом на мјесту главице. Онда сам претражио оставицу и открио да крећу из кутијице са неким био-зачинима које сам купио прошле године (самљевене осушене поврћке). Купио сам зачин, искористио га пет-шест пута и онда заборавио на њега.
zilikaka zilikaka 17:21 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Што се мене тиче, ја сам недавно имао црвиће на плафону.

Kod nas je u toku operacija "miš".
Za te potrebe nabavljena nova ekološka mišolovka.
S ozirom na ozbiljnost situacije, prionem ja na poso, da uradim sve u skladu sa uputstvom štampanim najsitnijim slovima, kad ono, tamo nabrojano šta sve ne treba raditi sa mišem kad se uhvati.
Recimo, nikako ga ne puštati na prazan prostor ili put, da mu se ne bi štogod desilo.
maksa83 maksa83 17:28 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

Што се мене тиче, ја сам недавно имао црвиће на плафону.

Ti si po svoj prilici fasovao kuhinjske moljce.
aureus aureus 17:29 31.08.2018

Re: Можда је рјешење у црвићима?

zilikaka
Што се мене тиче, ја сам недавно имао црвиће на плафону.

Kod nas je u toku operacija "miš".

Врагови мали.
Не воле екстремне температуре: љети улазе у куће да би се склонили од врућине, а зими да би се спасили од хладноће. У суштини, симпатичне животињице. Видио сам једног мишића на путу прије неколико дана. Трчкарао је читав минут испред мене.
У кући због малог простора дјелује да су брзи, на отвореном се види да и нису толико.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana