Ljudska prava

Vučić uvažio blogove o rešenju kosovskog pitanja

Filip Mladenović RSS / 09.09.2018. u 11:45

Pobeda razuma i realnosti
Pobeda razuma i realnosti
Sudeći po jučerašnjim izjavama i današnjem govoru u Kosovskoj Mitrovici, očigledno je da je Aleksandar Vučić de jure i de facto uvažio glavne smernice iz blogova o razumnom rešenju kosovskog pitanja i Otvorenog pisma Federiki Mogerini od 25. 8. 2018.

Zato u ovom blogu ponavljam osnovne argumente iz pomenutih blogova, koje je aktuelni srpski vlastodržac uvažio i predložio tokom posete Kosovu 8. i 9. septembra 2018. godine:

Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar) i da aktuelni režimi Hašima Tačija i Aleksandra Vučića zbog nedemokratičnosti i korumpiranosti nisu u stanju da postignu nikakav dogovor, nameće se predlog za razumno rešenje komplikovanih odnosa Beograda i Prištine:

Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Drugim rečima, narednih 10 godina, do 2028, kosovsko pitanje bilo bi PRIVREMENO stavljeno u fioku radnog/okruglog stola, dok bi na tom istom stolu bila važnija i presudnija pitanja za stanovništvo čitavog Zapadnog Balkana: reforme društava, država i ekonomija, koje će omogućiti punopravno članstvo u Evropskoj uniji najkasnije do 2028.

Ovaj istorijski tajm aut u trajanju od 10 godina razumni i civilizovani deo srpskog društva mora iskoristiti ne samo za finiširanje neodložnih reformi, definisanih sa 35 poglavlja u pregovorima za pristupanje Evropskoj uniji, nego i za normalizaciju odnosa i za pomirenje sa svim narodima ex Jugoslavije, a pre svega sa gradjanstvom albanskog, bošnjačkog i hrvatskog porekla.

Predlogom da se rešenje kosovskog pitanja odloži za 10 godina, kada će okolnosti biti povoljnije i u ekonomskom i u socijalnom smislu, sa drugačijim političarima od aktuelnih, sa NATO paktom kao garancijom mira i Evropskom unijom kao političkim, ekonomskim, kulturnim, civilizacijskim... okvirom za poštovanje i primenu ljudskih prava i sloboda, izbegava se dalja blokada neophodnih reformi u državama Zapadnog Balkana, onemogućava demagoško zaklanjanje dva nedemokratska režima iza kosovskog pitanja i glavna, odlučujuća reč se prepušta Evropskoj uniji, koja će ovim predlogom ne samo izbeći dalja unutrašnja sukobljavanja oko (ne)priznavanja nezavisnosti Kosova, nego i dodatno biti motivisana da što više pomogne u neophodnim reformama i pripremama svih država Zapadnog Balkana za punopravno EU članstvo.

Tokom proteklih godina sve veći broj mladih ljudi odlazi i sa Kosova i iz Srbije u razvijene zemlje EU, jer su NEZAPOSLENI. Zato što ne vide nikakvu perspektivu. Zato što im je dosta staromodnih tema poput prošlosti, mitova, granica...

U ovom Otvorenom pismu želim da navedem primer Grčke, koja je punih 8 godina bila bez finansijskog suvereniteta zbog ogromnih dugova. Bila je nadzirana od strane EU. Na sreću, od ovog avgusta 2018. više nije tako.
Slično predlažem i za rasplitanje kosovskog čvora: narednih 10 godina velika pomoć Evropske unije za krupne reforme i u Srbiji i na Kosovu, u cilju ispunjavanja uslova iz 35 pristupnih poglavlja za punopravno EU članstvo.
U slučaju Grčke to je bilo 8 godina i pokazalo se uspešnim uz veliku pomoć EU (60 milijardi evra). Zašto to isto ne uraditi i u slučaju Srbije i Kosova tokom narednih 10 godina?

Grčkoj je ta pomoć bila potrebna zbog pretnje bankrotstva, sa svim razornim ekonomskim i socijalnim posledicama po gradjanstvo te zemlje.

I Srbiji preti opasnost bankrotstva, ali ne finansijskog, već političkog i državnog, sa svim razornim ekonomskim i socijalnim posledicama po gradjanstvo te zemlje.

EU pomoć i grejs period od 10 godina za rešenje kosovskog pitanja je razuman i nužan potez. Civilizovan ustupak sličan kao i Grčkoj!
Pa tek kada sve države Zapadnog Balkana budu u sastavu EU, onda krenuti sa rešavanjem kosovskog pitanja. Dakle, predlažem promenu redosleda političkih poteza: najpre prijem svih država Zapadnog Balkana u EU, a potom rešavanje odnosa Beograda i Prištine.

Na kraju ovog Otvorenog pisma želim da citiram izjavu ministra inostranih poslova BJR Makedonije Nikole Dimitrova, koji je nedavno rekao "Gardijanu" da je jedina "održiva vizija stabilnog Balkana ona u kojoj granice nisu bitne - region prijateljskih zemalja koje su članice EU".

P.S. Predsednik Evropske narodne partije (EPP) u Evropskom parlamentu Manfred Veber, odgovarajući na novinarsko pitanje za šta će se zalagati ako dođe na čelo Evropske komisije nakon Žana Kloda Junkera iduće 2019. godine, rekao je izmedju ostalog da u EU mora da uđe Zapadni Balkan, a da se sa Turskom prekinu pregovori, jer njoj mesta u Uniji nema. 

Atačmenti

Tagovi



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 12:01 09.09.2018

Dokaz

... da veliki umovi sličnu razmišljaju
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:05 09.09.2018

Re: Dokaz

freehand
... da veliki umovi sličnu razmišljaju


Ne, nego dokaz da je moguć i ANTIGAZIMESTAN!
maksa83 maksa83 12:20 09.09.2018

Re: Dokaz

Ne, nego dokaz da je moguć i ANTIGAZIMESTAN!

I ANTIGAZIVODE!
aureus aureus 12:38 09.09.2018

Re: Dokaz

Свака част, Филипе!

Управо си се изборио за нових десет година мрцварења!
Пошто Вучић планира да их проведе на власти како би се план одржао.
Да би се план одржао, мора се и он одржати,

Браво још једном!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:43 09.09.2018

Re: Dokaz

aureus
Свака част, Филипе!

Управо си се изборио за нових десет година мрцварења!
Пошто Вучић планира да их проведе на власти како би се план одржао.
Да би се план одржао, мора се и он одржати,

Браво још једном!


Vučić se, kao ni Milošević, neće održati na vlasti novih 10 godina, već samo do isteka predsedničkog mandata 31. maja 2022. godine.
freehand freehand 13:21 09.09.2018

Re: Dokaz

Filip Mladenović
freehand
... da veliki umovi sličnu razmišljaju


Ne, nego dokaz da je moguć i ANTIGAZIMESTAN!

Koliko sam ja ispratio ovo dvodnevno pozorište za groš i mnogo buke ni oko čega - iz ničega što je Vučić neštedimice sejao kao konfete jedino što se može izdvojiti bile su pohvlale Miloševiću.
I pri tome mu nad glavom visi povelika toljaga koja samo što nije opaučila tu praznu samohvalisavu tintaru jer mu je pesak iz klepsidre uveliko sicureo po pitanju datih obećanja.
Gde se u svemu tome vas dvojica slažete?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:27 09.09.2018

Re: Dokaz

freehand
Filip Mladenović
freehand
... da veliki umovi sličnu razmišljaju


Ne, nego dokaz da je moguć i ANTIGAZIMESTAN!

Koliko sam ja ispratio ovo dvodnevno pozorište za groš i mnogo buke ni oko čega - iz ničega što je Vučić neštedimice sejao kao konfete jedino što se može izdvojiti bile su pohvlale Miloševiću.
I pri tome mu nad glavom visi povelika toljaga koja samo što nije opaučila tu praznu samohvalisavu tintaru jer mu je pesak iz klepsidre uveliko sicureo po pitanju datih obećanja.
Gde se u svemu tome vas dvojica slažete?


Saglasni smo, a ne slažemo se, samo u ČINJENICAMA nabrojanim u Otvorenom pismu Federiki Mogerini, koje sam uputio 25. avgusta 2018.

Ako pažljivo pročitate jučerašnje AV izjave, kao i osnovne teze današnjeg govora u Kosovskoj Mitrovici, shvatićete da je de facto i de jure AV preuzeo osnovne teze iz pomenutog Otvorenog pisma.
freehand freehand 13:30 09.09.2018

Re: Dokaz

Ako pažljivo pročitate jučerašnje AV izjave, kao i osnovne teze današnjeg govora u Kosovskoj Mitrovici, shvatićete da je de facto i de jure AV preuzeo osnovne teze iz pomenutog Otvorenog pisma.

Daj, molim te, ako ti nije teško, napiši te osnovne teze tog ničega što je on tamo izgovorio.
Meni su promakle bilo kakve teze, da budem iskren.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:38 09.09.2018

Re: Dokaz

"...jedino što želimo je da za vas izborimo veća prava", rekao je Vučić i dodao da rešenje nije na vidiku, ali da se "Bogu moli da ga bude u narednih 10 ili 20 godina".

On je dodao da ne želi da menja granice, već prava Srba na Kosovu.

"Hoću da za vas osvojimo sva ona prava koja vam pripadaju. Hoću vaše pravo na život, slobodu, rad, učenje kretanje...."

Ovo se 2 ključne teze iz navedenih blogova: rešenje kosovskog pitanja je moguće tek za 10 godina, kada sve države Zapadnog Balkana budu punopravne članice EU i važna su ljudska prava, ekonomska, politička, socijalna..., a ne teritorija i granice!
aureus aureus 13:42 09.09.2018

Re: Dokaz

freehand
dvodnevno pozorište za groš i mnogo buke ni oko čega - iz ničega što je Vučić neštedimice sejao kao konfete jedino što se može izdvojiti bile su pohvlale Miloševiću.

...за кога је рекао да је био велики државник који изгледа једино није умио да примјети да "Србија није сама у свету".

Како ли ће Чеда Јовановић (кога ваља послушати) овај пут разумјети и похвалити најновији политички напредак Вучића?
Показао је доста разумијевања за њега и његову позицију прије два дана на телевизији "Фејс" код Сенада, али то је било прије Вучићевог одласка на сјевер Косова.
freehand freehand 13:43 09.09.2018

Re: Dokaz

Filip Mladenović
"...jedino što želimo je da za vas izborimo veća prava", rekao je Vučić i dodao da rešenje nije na vidiku, ali da se "Bogu moli da ga bude u narednih 10 ili 20 godina".

On je dodao da ne želi da menja granice, već prava Srba na Kosovu.

"Hoću da za vas osvojimo sva ona prava koja vam pripadaju. Hoću vaše pravo na život, slobodu, rad, učenje kretanje...."

Ovo se 2 ključne teze iz navedenih blogova: rešenje kosovskog pitanja je moguće tek za 10 godina, kada sve države Zapadnog Balkana budu punopravne članice EU i važna su ljudska prava, ekonomska, politička, socijalna..., a ne teritorija i granice!

To su gluposti i bulpšit, i zasenjivanje prostote, sejanje vetra i magle i puštanje toplog vazduha iz usta. Što za tebe i nije strašno, ali kad je taj gmaz u pitanju onda je reč o katastrofi.
Inače, da te prosvetlim: nema ništa ni dod 10 ni o 20 godina, ni o njegovim molbama Bogu kome se onomad i na vernost Šešelju zaklinjao.
Zgusnutija mu je malo agenda, moraće kolko za mesec dana isto ovo Srbima po Medveži i Preševu da priča.
aureus aureus 13:48 09.09.2018

Re: Dokaz

freehand
moraće kolko za mesec dana isto ovo Srbima po Medveži i Preševu da priča.

По Медвеђи.
Општини у неспорном саставу Србије, општини у којој има доста Албанаца, али у којој су, колико знам, Срби већина деценијама.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:50 09.09.2018

Re: Dokaz

Znamo mi dobro ko je i kakav je AV. No, ovog puta je morao priznati političku i geostratešku realnost, uvažavajući osnovne teze iz Otvorenog pisma Federiki Mogerini, koje sam uputio još 25. avgusta 2018.

U istoriji Srbije, punoj beščašća, današnji govor na severu Kosova će sigurno biti označen kao ANTIGAZIMESTANSKI, uprkos bezočnim i anticivilizacijskim rečima o ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću.

Ako ništa drugo, AV je barem pokušao da dovede u pitanje ili da ukine nakaradan i nazadan mit o tzv. nebeskoj Srbiji!
angie01 angie01 13:50 09.09.2018

Re: Dokaz

Ako pažljivo pročitate jučerašnje AV izjave, kao i osnovne teze današnjeg govora u Kosovskoj Mitrovici, shvatićete da je de facto i de jure AV preuzeo osnovne teze iz pomenutog Otvorenog pisma.



freehand freehand 13:57 09.09.2018

Re: Dokaz

По Медвеђи.

Lapsus calami. valjda je očigledno.
Општини у неспорном саставу Србије, општини у којој има доста Албанаца, али у којој су, колико знам, Срби већина деценијама.

I?
aureus aureus 14:03 09.09.2018

Re: Dokaz

freehand
По Медвеђи.

Lapsus calami. valjda je očigledno.
Општини у неспорном саставу Србије, општини у којој има доста Албанаца, али у којој су, колико знам, Срби већина деценијама.

I?

Па ако цртају етничке границе зашто наговјештавају да би могли и Медвеђу да припајају Косову?
У Прешеву су скоро све Албанци, али у Медвеђи је ситуација другачија.
milanb milanb 14:04 09.09.2018

Re: Dokaz

Filip Mladenović


Vučić se, kao ni Milošević, neće održati na vlasti novih 10 godina, već samo do isteka predsedničkog mandata 31. maja 2022. godine.


Milošević je protiv sebe imao SPO koji je osvajao i 20% na izborima, DS koji je dobijao 10-12%, a čak je i mali DSS iz 90-tih prelazio cenzus.To je 35-40% koje je imala opozicija u svakom momentu.

Vučić protiv sebe ima Savez za promene koji okuplja prave "gigante"-DS sa 2%, Jeremića sa 5%, DSS sa 1%, sve ukupno oko 9%.Sada imaju 9% a kada počne prava kampanja ima da ih tabloidni mediji spuste na cenzus.Dobro, tu je i S.Janković, ali nešto mi ne deluje kao neki harizmatični lider koji će pobediti Vučića.

Vučić će vladati onoliko dugo, koliko mu dozvoli zdravlje, a s obzirom da nema još ni 50 godina, izgleda da mu ništa ne preti ostanku na vlasti.
freehand freehand 14:05 09.09.2018

Re: Dokaz

aureus
freehand
По Медвеђи.

Lapsus calami. valjda je očigledno.
Општини у неспорном саставу Србије, општини у којој има доста Албанаца, али у којој су, колико знам, Срби већина деценијама.

I?

Па ако цртају етничке границе зашто наговјештавају да би могли и Медвеђу да припајају Косову?
У Прешеву су скоро све Албанци, али у Медвеђи је ситуација другачија.

Da ne bi ostala kao enklava kad padne dogovor oko Niša i Leskovca?
aureus aureus 14:14 09.09.2018

Re: Dokaz

freehand

Da ne bi ostala kao enklava kad padne dogovor oko Niša i Leskovca?



Ја сам ипак за то да Медвеђа и Прешевска котлина остану у саставу Србије, без обзира што Нишу и Лесковцу пријети најезда Албанаца.
Ђука с ТВ-а: Шиптара.
Ауреус: Албанаца.
Ђука с ТВ-а: Шиптара! С којима се треба разграничити.
Вучићевић: Јер су шиптарчине!
Филип Младеновић: Ништа не треба сад решавати, него одложити на 10 година.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:33 09.09.2018

Re: Dokaz

Da, odložiti za 10 godina, KADA SVE DRŽAVE ZAPADNOG BALKANA BUDU PUNOPRAVNE ČLANICE EU!
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:49 09.09.2018

Re: Dokaz

milanb
Filip Mladenović


Vučić se, kao ni Milošević, neće održati na vlasti novih 10 godina, već samo do isteka predsedničkog mandata 31. maja 2022. godine.


Milošević je protiv sebe imao SPO koji je osvajao i 20% na izborima, DS koji je dobijao 10-12%, a čak je i mali DSS iz 90-tih prelazio cenzus.To je 35-40% koje je imala opozicija u svakom momentu.

Vučić protiv sebe ima Savez za promene koji okuplja prave "gigante"-DS sa 2%, Jeremića sa 5%, DSS sa 1%, sve ukupno oko 9%.Sada imaju 9% a kada počne prava kampanja ima da ih tabloidni mediji spuste na cenzus.Dobro, tu je i S.Janković, ali nešto mi ne deluje kao neki harizmatični lider koji će pobediti Vučića.

Vučić će vladati onoliko dugo, koliko mu dozvoli zdravlje, a s obzirom da nema još ni 50 godina, izgleda da mu ništa ne preti ostanku na vlasti.


Po starom, nepisanom političkom običaju u Srbiji, Vučiću će doći glave ne opozicija ili strani plaćenici, već mangupi iz sopstvenih SNS redova!
freehand freehand 14:50 09.09.2018

Re: Dokaz

Filip Mladenović
Da, odložiti za 10 godina, KADA SVE DRŽAVE ZAPADNOG BALKANA BUDU PUNOPRAVNE ČLANICE EU!

Mora da jako puše kad se toliko dereš
aureus aureus 14:51 09.09.2018

Re: Dokaz

Filip Mladenović
Da, odložiti za 10 godina, KADA SVE DRŽAVE ZAPADNOG BALKANA BUDU PUNOPRAVNE ČLANICE EU!

Филипе, мада си новинар, ти би, заправо, могао мирне душе да будеш модерни европски политичар.

И европском политиком су завладали они који имају обичај да све проблеме гурају у будућност, у нади да ће се они некако у будућности, сами од себе, ријешити, тако што ће се промијенити околности или ће ти конкретни проблеми изгубити на важности па неће ни морати да се рјешавају.

Extend, baby.

Није чудо што тако добро стојиш са европским политичарима, посебно са Италијанком неодољивог осмијеха.

Осим тога, имаш обичај да на постављена питања одговараш причом о нечему трећем, према томе - и тај услов је задовољен.

Оног момента кад Србија уђе у Европску унију ти би требало да уђеш у њен парламент, барем.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:59 09.09.2018

Re: Dokaz

Svaki dobro obavešten i civilizovan gradjanin Srbije može lako i brzo doći do zaključaka, navedenih u blogovima od 17. 8. i 25. 8. 2018.

Ne radi se ni o kakvom guranju problema pod tepih, tj. u budućnost, nego o real politici.

Evo, uzmite kao primer jučerašnju posetu Angele Merkel Makedoniji i njen apel gradjanstvu ove ex YU republike da izadju što masovnije na referendum o promeni naziva ove države.

Pazite, premijerka najmoćnije evropske države, nalazi vremena, snage, političke volje... da odleti u jednu malu balkansku zemlju, čiji je BDP manji od bilo koje nemačke savezne države da bi... promovisala REAL politiku.
aureus aureus 15:04 09.09.2018

Re: Dokaz

Filip Mladenović

Evo, uzmite kao primer jučerašnju posetu Angele Merkel Makedoniji i njen apel gradjanstvu ove ex YU republike da izadju što masovnije na referendum o promeni naziva ove države.

Pazite, premijerka najmoćnije evropske države, nalazi vremena, snage, političke volje... da odleti u jednu malu balkansku zemlju, čiji je BDP manji od bilo koje nemačke savezne države da bi... promovisala REAL politiku.

Е то је контра-примјер.
Ту се проблем рјешава.

Додуше, након растезања од 25 година.
Током којих је смишљено да ће се БЈРМ звати Сјеверна Македонија.
gedza.73 gedza.73 18:58 09.09.2018

Re: Dokaz

apel gradjanstvu ove ex YU republike da izadju što masovnije na referendum o promeni naziva ove države.





dolazel dolazel 22:59 09.09.2018

Re: Dokaz

Vučić se, kao ni Milošević, neće održati na vlasti novih 10 godina, već samo do isteka predsedničkog mandata 31. maja 2022. godine.


Dajem pola grosa da ce ostati mnogo duze, u stvari dokle god radi sta mu beogradski ambasadori odrede da radi ostace na vlasti. Za njegovog mandata Srbija ce izgubiti vecinu juznog dela, ukljucujuci Kosovo a Vojvodina ce biti skoro pa nezavisna ako se i ne otcepi potpuno. Beogradski Pasaluk here we come!!!
nsarski nsarski 01:25 10.09.2018

Re: Dokaz

И европском политиком су завладали они који имају обичај да све проблеме гурају у будућност, у нади да ће се они некако у будућности, сами од себе, ријешити, тако што ће се промијенити околности или ће ти конкретни проблеми изгубити на важности па неће ни морати да се рјешавају.



aureus aureus 14:13 10.09.2018

Re: Dokaz

dolazel
Vučić se, kao ni Milošević, neće održati na vlasti novih 10 godina, već samo do isteka predsedničkog mandata 31. maja 2022. godine.


Dajem pola grosa da ce ostati mnogo duze

Е па, ниси се се баш претрг'о (претргла).
aureus aureus 12:15 09.09.2018

Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:27 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Svaka čast Grunfu i Alanu Fordu, ali šta su oni prema Angeli Merkel i Federiki Mogerini!
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:45 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Ако хоћеш изгубити, не смијеш побиједити.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:48 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

"U ovom svetu samo ljubav zaslužuje baš sve. Ostalo nema nikakve logike. Pobednik je sam." Paulo Koeljo
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:59 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

freehand freehand 13:08 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović
"U ovom svetu samo ljubav zaslužuje baš sve. Ostalo nema nikakve logike. Pobednik je sam." Paulo Koeljo

Mladenović, Vučić, Koeljo - to je ta trojka blistavih umova.
milanb milanb 13:47 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

principessa_etrusca
Ако хоћеш изгубити, не смијеш побиједити.


Nemoj tako, nećemo potpuno izgubiti.Dobićemo "nešto", a ne znamo šta je to "nešto" konkretno, samo znamo da je mnogo dobro.
Bili Piton Bili Piton 14:00 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović
Paulo Koeljo


Ono kad se ukopaš do guše.

E jesi šašav Filipe, kad moram da kažem.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:32 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Bili Piton
Filip Mladenović
Paulo Koeljo


Ono kad se ukopaš do guše.

E jesi šašav Filipe, kad moram da kažem.


Trenutno sam na krstarenju južnim Jadranom, pa sam posebno pesnički raspoložen:



Bili Piton Bili Piton 15:10 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović


Trenutno sam na krstarenju južnim Jadranom, pa sam posebno pesnički raspoložen:




Pa tako onda i reci, ladim dupe na južnom Jadranu uz lako štivo (toliko lako da jedva da postoji) umesto "evo da vidite kako rešavam regionalne probleme" (što bi se dalo naslutiti iz tvog nastupa)

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:02 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Bili Piton
Filip Mladenović


Trenutno sam na krstarenju južnim Jadranom, pa sam posebno pesnički raspoložen:




Pa tako onda i reci, ladim dupe na južnom Jadranu uz lako štivo (toliko lako da jedva da postoji) umesto "evo da vidite kako rešavam regionalne probleme" (što bi se dalo naslutiti iz tvog nastupa)



Ovo je jedno radno krstarenje, sudeći po gostima na jahti. Dakle, niste u pravu!
alselone alselone 16:04 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Ovo je jedno radno krstarenje, sudeći po gostima na jahti.

Radiš ko Seve?
nsarski nsarski 16:09 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Ovo je jedno radno krstarenje, sudeći po gostima na jahti. Dakle, niste u pravu!


Oho, znači tu je i Mitrović (vlasnik jahte i kapetan na ladju) i Federika i još neki važni ljudi, i Paulo Koeljo?! Bravo, Filipe!
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:35 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović

Ovo je jedno radno krstarenje, sudeći po gostima na jahti.


Nisi znao ko će biti na jahti pre nego što si se ukrcao?
zilikaka zilikaka 17:02 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Ovo je jedno radno krstarenje, sudeći po gostima na jahti.




aureus aureus 17:06 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović

Trenutno sam na krstarenju južnim Jadranom, pa sam posebno pesnički raspoložen:

Ima novinara koji ljetovanje provode na račun kolega.

freehand freehand 17:23 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Filip Mladenović
Bili Piton
Filip Mladenović


Trenutno sam na krstarenju južnim Jadranom, pa sam posebno pesnički raspoložen:




Pa tako onda i reci, ladim dupe na južnom Jadranu uz lako štivo (toliko lako da jedva da postoji) umesto "evo da vidite kako rešavam regionalne probleme" (što bi se dalo naslutiti iz tvog nastupa)



Ovo je jedno radno krstarenje, sudeći po gostima na jahti. Dakle, niste u pravu!

Daj da vidimo goste pa da sudimo.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:09 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

aureus


U stvari, ne. Za na zadatu temu, jedino je prikladna Grunfova majica koja se završava sa

NAPIJ SE PIK PIVA DO UHA!

U to ime, odoh na pivu, a usput da se zlurado cerekam jadnicima koje su mali i vesić (i ostala žgdaija) zaglavili u gradu ko guske u magli, a sve zbog nekakove NAJK trke!

Di je ovdašnji Kapernik (ma može i Kopernik ☻) da se pobuni protiv maltretiranja ;>

NM - Samo da im "neko" ne napiše "oštar" blog, e onda su nadrljali...ko Trump, posle Oštre Obamine Kritike ☻
freehand freehand 18:12 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

NM - Samo da im "neko" ne napiše "oštar" blog, e onda su nadrljali...ko Trump, posle Oštre Obamine Kritike ☻

Ja očekujem od Filipa da napiše
JA SAM MALI POŠTAR
BLOG MI JE OŠTAR
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:13 09.09.2018

Re: Evo kako bi Grunf rješavao pitanje Kosova

Hmm, ovde je "od uha do uha", em mi ne deluje koa originalni font, em mi u memoriji pamćenja itekako ostao "Pik" - moraću da proverim u Arhivi

petargli petargli 13:31 09.09.2018

u covece ...

... ovo je nadrealno!
nsarski nsarski 15:06 09.09.2018

Re: u covece ...

petargli
... ovo je nadrealno!

Bizarno.

Već zamišljam kako AV bez daha čita Mladenovića, hvata beleške, lupa se dlanom o čelo, šeta po sobi, hitno zove Federiku, ona u sličnom stanju kaže da je dobila pismo, da šeta po sobi, uzbuđena, raščupana kao da je lizala struju, čudeći se da vodećim državnicima tako briljantna ideja nije pala na pamet. A prosta. A logična.

Mnogi je značajan politički faktor iz BlogB92 šinjela potekao.

A Filipa ako se sete za Nobelovu nagradu za mir, sete se.
freehand freehand 17:48 09.09.2018

Re: u covece ...

nsarski
petargli
... ovo je nadrealno!

Bizarno.

Već zamišljam kako AV bez daha čita Mladenovića, hvata beleške, lupa se dlanom o čelo, šeta po sobi, hitno zove Federiku, ona u sličnom stanju kaže da je dobila pismo, da šeta po sobi, uzbuđena, raščupana kao da je lizala struju, čudeći se da vodećim državnicima tako briljantna ideja nije pala na pamet. A prosta. A logična.

Mnogi je značajan politički faktor iz BlogB92 šinjela potekao.

A Filipa ako se sete za Nobelovu nagradu za mir, sete se.

A Paolo Koeljo užagrenih očiju drhtavom rukom udara po tipkama stare mašinie marke Olimpija žureći da rukopis najnovijeg romana "Filip - svedok pre vremena i kreator istorije" preda ustreptalom izdavaču
angie01 angie01 16:55 09.09.2018

znci, Filipe,

daj malo toga, na cemu si...
niccolo niccolo 17:09 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

što ste takvi, ovaj blog savršeno oslikava Vučićevu politiku (ako se uopšte to može nazvati politikom) - toliko je besmislena i bez sadržaja, da je potpuno sjajno da Filip u njoj prepoznaje svoju ideju...razumem da je smor što se to dešava baš nama, a ne nekakvim našim neprijateljima, ali apsurd je doveden do vrhunca.
aureus aureus 17:12 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

niccolo
razumem da je smor što se to dešava baš nama, a ne nekakvim našim neprijateljima

Hoćeš da kažeš da ti je žao što su naši, a ne od naših neprijatelja?
romi.daba romi.daba 17:12 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

angie01
daj malo toga, na cemu si...


A. prepiručujem ti krupno mlevenu Lavazzo espresso br 4.

Bravo Filipe! Da li je usvojio moje predloge o UNSESCO pokroviteljstvu nad svetinjama?
aureus aureus 17:17 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

romi.daba
Da li je usvojio moje predloge o UNSESCO pokroviteljstvu nad svetinjama?

Romi.Dabo, počinješ da me brineš.

UNESCO, a ne UNSESCO, UNICEF i šta ti ja znam. UNESCO.

Prijedlozi se odbijaju dok se ne otklone sve štamparske greške.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:37 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

UNSEXO
maksa83 maksa83 17:51 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

Bravo Filipe! Da li je usvojio moje predloge o UNSESCO pokroviteljstvu nad svetinjama?

I moj amandman na četrdesetogodišnji moratorijum na hip-hop u Srbiji? Mislim da je i to pominjao u nekom govoru negde.

freehand freehand 17:54 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

maksa83
Bravo Filipe! Da li je usvojio moje predloge o UNSESCO pokroviteljstvu nad svetinjama?

I moj amandman na četrdesetogodišnji moratorijum na hip-hop u Srbiji? Mislim da je i to pominjao u nekom govoru negde.


I moj amandman sa moratorijumom na ove pantalone

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:06 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

I moj amandman sa moratorijumom na ove pantalone


Pantalone su normalne, samo još nije savladao uporabu kaiša ;>

NB - Doduše, ja sam pre neku nedelju morao da pazarim novog petstokeca, dosdašnji (a tek su mi ga zimus doneli :() mi je upravo tako spadao - čim malo popustim kaiš ;>
niccolo niccolo 18:17 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

aureus
niccolo
razumem da je smor što se to dešava baš nama, a ne nekakvim našim neprijateljima

Hoćeš da kažeš da ti je žao što su naši, a ne od naših neprijatelja?

Baš tako
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:07 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

A. prepiručujem ti krupno mlevenu Lavazzo espresso br 4.

Ја му не бих дала више било какве стимулансе, само чај од нане.
tasadebeli tasadebeli 21:31 09.09.2018

Re: znci, Filipe,

freehand
maksa83
Bravo Filipe! Da li je usvojio moje predloge o UNSESCO pokroviteljstvu nad svetinjama?

I moj amandman na četrdesetogodišnji moratorijum na hip-hop u Srbiji? Mislim da je i to pominjao u nekom govoru negde.


I moj amandman sa moratorijumom na ove pantalone








Е, овакве фудбалере бих искључиво пазарио за своју екипу да сам власник неког фудбалског клуба у Србији!

Са ниским тежиштем, да му трава шашољи муда док трчи по терену.

Такви су најбољи. Техничари.

А не к'о ова говеда од по два метра каква данас гледамо на фудбалским теренима што су ушли у први тим само зато што су шутирајући лопту пребацили цркву у свом селу (православну, католичку, џамију, протестантску, англиканску, синагогу,... Небитно...)

Било би онда милина гледати тај фудбал који би играли ти моји техничари. Много бољи фудбал него онај у финалима светских првенстава.
mariopan mariopan 10:20 14.09.2018

Re: znci, Filipe,

aureus
niccolo
razumem da je smor što se to dešava baš nama, a ne nekakvim našim neprijateljima

Hoćeš da kažeš da ti je žao što su naši, a ne od naših neprijatelja?

Izgleda da se obistinjuje ona kletva "ne želi drugom ono što ne želiš sebi"?
djuro.vilovic djuro.vilovic 22:31 09.09.2018

skandinavski model

treba se ugledat na Švedske političke trendove.Švedska je uvjek bila ispred svog vremena
aureus aureus 22:58 09.09.2018

Re: skandinavski model

djuro.vilovic
treba se ugledat na Švedske političke trendove

Napeto je u Švedskoj. Još nije sve prebrojano, ali ako ovako ostane (90% prebrojanih glasova) - vladajuća koalicija lijevog centra imaće 143 mandata, glavna rivalska koalicija (desni centar, četiri stranke) isto toliko, a Švedske demokrate (radikalna desnica) - 63, što je 50% više nego na prethodnim izborima.

Švedska se malko pomjerila udesno.

Doduše, i u prethodnom mandatu je bila manjinska vlada, a ovog puta, mada su Švedske demokrate ojačale, izgleda da niko neće s njima.
djuro.vilovic djuro.vilovic 23:39 09.09.2018

Re: skandinavski model

Napeto je u Švedsko
filip će ih spasit

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:19 10.09.2018

Re: skandinavski model

Ma kakvi napeto u Švedskoj!

Napeto je ovde, u Srbiji, odakle se beži baš u tu Švedsku, izmedju ostalih evropskih država!
nsarski nsarski 02:43 10.09.2018

Re: skandinavski model

Ma kakvi napeto u Švedskoj!

Napeto je ovde, u Srbiji, odakle se beži baš u tu Švedsku, izmedju ostalih evropskih država!


U pravu si, Filipe. Ako na svet gledaš sa jahte, u probranom društvu, sve je kul.

Nego, šta ti znači to "Napeto je ovde, u Srbiji..."? Koliko znam, južni Jadran nije deo Srbije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 07:28 10.09.2018

Re: skandinavski model

Manite se jahte i južnog Jadrana.
Bavite se temom bloga...
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:52 10.09.2018

Re: skandinavski model

Filip Mladenović
Manite se jahte i južnog Jadrana.
Bavite se temom bloga...

Како да се манемо кад си на радном крстарењу са Федериком?
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:39 10.09.2018

Re: skandinavski model

Nisam na krstarenju po južnom Jadranu sa navedenom osobom.
Uostalom, to uopšte nije bitno!

Važni su argumenti navedeni u blogu!
maksa83 maksa83 09:40 10.09.2018

Re: skandinavski model

Uostalom, to uopšte nije bitno!

Ali nama jeste!

Ako postoji ANTIGAZIMESTAN! onda mora da postoji i ANTISEVERININOKRSTARENJESAKUĆNIMVIDEOM!
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:53 10.09.2018

Re: skandinavski model

Nisam na krstarenju po južnom Jadranu sa navedenom osobom.

Ти си на радном крстарењу са неком другом особом?

Значи, није Федерика, а није ни Вучић (био је јуче на другом месту).


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:15 10.09.2018

Re: skandinavski model

Voditi ljubav /i na jahti/, a ne rat, je najbolji i najuverljiviji dokaz da i delima potvrdjujem reči iz blogova.

A sada, hajde malo o blogu, o iznetim argumentima...
maksa83 maksa83 11:21 10.09.2018

Re: skandinavski model

A sada, hajde malo o blogu, o iznetim argumentima...

Prvo video iz potpalublja!
alselone alselone 11:23 10.09.2018

Re: skandinavski model

Prvo video iz potpalublja!


Kontam da Fićo kao iskusni šmeker koristi Snap.
nsarski nsarski 13:25 10.09.2018

Re: skandinavski model

Voditi ljubav /i na jahti/, a ne rat, je najbolji i najuverljiviji dokaz da i delima potvrdjujem reči iz blogova.


Uvek se drži izreke starih Latina

Dobar qrac - mir u kući
Dobra 3.14čka - haos u komšiluku!



i nećeš pogrešiti.
aureus aureus 14:07 10.09.2018

Re: skandinavski model

Filip Mladenović
Ma kakvi napeto u Švedskoj!

Napeto je ovde, u Srbiji, odakle se beži baš u tu Švedsku, izmedju ostalih evropskih država!

Е, али се онда јављају Шведске демократе (тврда, анти-имигрантска десница) који кажу: доста нам је тих што бјеже! Нек не бјеже, или нек бјеже негдје друго! Хоћемо Шведску за нас а не за те што бјеже из Афганистана, Сомалије, Србије...
freehand freehand 14:35 10.09.2018

Re: skandinavski model

Voditi ljubav /i na jahti/, a ne rat, je najbolji i najuverljiviji dokaz da i delima potvrdjujem reči iz blogova.

Blogove o vođenju ljubavi na sunce!
nsarski nsarski 14:57 10.09.2018

Re: skandinavski model

Blogove o vođenju ljubavi na sunce!

I skandinavske filmove!
mayo1 mayo1 11:26 10.09.2018

Što kažu novine

maksa83 maksa83 11:35 10.09.2018

Re: Što kažu novine







A u pozadini ide pesma "Krivo je more".
(Stvarno je krivo na slici).
Bili Piton Bili Piton 12:04 10.09.2018

Re: Što kažu novine

predatortz predatortz 12:36 10.09.2018

Vučić uvažio blogove o rešenju...

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:00 10.09.2018

Re: Vučić uvažio blogove o rešenju...

Фићу за председничког саветника!
predatortz predatortz 13:02 10.09.2018

Re: Vučić uvažio blogove o rešenju...

principessa_etrusca
Фићу за председничког саветника!


Ljutiće se Krlo!
On je predsednikov omiljeni bloger.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:20 10.09.2018

Re: Vučić uvažio blogove o rešenju...

Predsedniku ne treba samo jedan savetnik, već ceo konzilijum.
Atomski mrav Atomski mrav 23:11 10.09.2018

Re: Vučić uvažio blogove o rešenju...

Jeste, treba mu konzilijum, ali ne savetnika...
romi.daba romi.daba 15:40 10.09.2018

Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

"... da li je nastupilo vreme da pristupimo rešavanju kosovskog pitanja po mom predlogu teritorijalne podele Kosova i mirnog razgraničenja Albanaca i Srba..."15 januar 1994.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:04 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Ne znam ko je napisao "ovo" i to sada više nije važno!

Važno je ovo danas: Predstavnici Albanaca sa juga Srbije stigli su danas u Prištinu gde su razgovarali sa kosovskim predsednikom Hašimom Tačijem.

Tači je naveo da je sa predstavnicima Preševske doline imao veoma važan i produktivan sastanak o prioritetima u budućnosti.

"Sada je jasno da je izražena volja Albanaca Preševske doline, Medveđe i Bujanovca, institucionalizovana na Kosovu", rekao je Tači, koji je pripajanje Kosovu nazvao zajedničkim ciljem.

Tači je takodje rekao na nema podele Kosova, nema razgraničenja, nema stvaranja druge Republike Srpske na severu Kosova.
Po njemu, jedino je moguće priključenje tri pomenute opštine sa juga Srbije - Kosovu!
freehand freehand 20:10 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Filip Mladenović
Ne znam ko je napisao "ovo" i to sada više nije važno!

Važno je ovo danas: Predstavnici Albanaca sa juga Srbije stigli su danas u Prištinu gde su razgovarali sa kosovskim predsednikom Hašimom Tačijem.

Tači je naveo da je sa predstavnicima Preševske doline imao veoma važan i produktivan sastanak o prioritetima u budućnosti.

"Sada je jasno da je izražena volja Albanaca Preševske doline, Medveđe i Bujanovca, institucionalizovana na Kosovu", rekao je Tači, koji je pripajanje Kosovu nazvao zajedničkim ciljem.

Tači je takodje rekao na nema podele Kosova, nema razgraničenja, nema stvaranja druge Republike Srpske na severu Kosova.
Po njemu, jedino je moguće priključenje tri pomenute opštine sa juga Srbije - Kosovu!

I šta si ti iz toga zaključio?
Jel bombardovanje Srbije ok da se spreči eskalacija situacije, da ne bi morali Albanci ponovo da otimaju Srbe i Albance po jugu Srbije i da zoljama gađaju policijske patrole dok se Međunarodna zajednica ne dozove pameti i posle pombardovanja napravi jednu NATO (američku) bazu i u Leskovcu??
maksa83 maksa83 21:00 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Tači je naveo da je sa predstavnicima Preševske doline imao veoma važan i produktivan sastanak o prioritetima u budućnosti.
Po njemu, jedino je moguće priključenje tri pomenute opštine sa juga Srbije - Kosovu!

Je l' pominjao to prirdruživajne u okviru EU ili onako iz fazona, sad, na brzaka, jedno 120 godina pre toga?

Mislim, je l' se i Taći urazumio i čitao tvoje blogove ili tek treba?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:45 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Za samo 10 godina, i Vučić i Tači će biti daleka prošlost!

Pa ko se sada seća Koštunice i Tadića, a vladali su pre samo 10 godina!?

Ovaj citat Tačija, kao i jučerašnje Vučićeve nebuloze o ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću pokazuju otužnu sliku sposobnosti i relevantnosti aktuelnih vlastodržaca u Beogradu i Prištini.

Fudbalskim rečnikom - 3. liga!
freehand freehand 21:49 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Filip Mladenović
Za samo 10 godina, i Vučić i Tači će biti daleka prošlost!

Pa ko se sada seća Koštunice i Tadića, a vladali su pre samo 10 godina!?

Ovaj citat Tačija, kao i jučerašnje Vučićeve nebuloze o ratnom zločincu Slobodanu Miloševiću pokazuju otužnu sliku sposobnosti i relevantnosti aktuelnih vlastodržaca u Beogradu i Prištini.

Fudbalskim rečnikom - 3. liga!

Moram da kažem da je meni ovo, otprilike, najsličnije argumentaciji i zakljičivanju Filipa Mladenovića:

maksa83 maksa83 22:01 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Moram da kažem da je meni ovo, otprilike, najsličnije argumentaciji i zakljičivanju Filipa Mladenovića:

Ovo je apsolutno fenomenalno.

Kakav debil.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:33 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Ako je AV 3. liga, ovaj sa slike je 5. liga!
Bili Piton Bili Piton 22:45 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

maksa83

Ovo je apsolutno fenomenalno.

Kakav debil.


Gledam ovo i žao mi je što sam katkad bio strašno grub prema Čarliju.

Jebote !
blogovatelj blogovatelj 22:50 10.09.2018

Re: Uvaženi. KO JE NAPISAO OVO?

Pa ko se sada seća Koštunice i Tadića, a vladali su pre samo 10 godina!?


Ja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana