Astronomija| Biz| Budućnost| Društvo| Ekologija

Pravda za rakiju

Srđan Fuchs RSS / 21.09.2018. u 09:12

univer_hungarian_flavors_haragos_pista_raw_minced_pepper_150_g_extra_strong.pngUglavnom, pošto me je Zili banovala, na mučni, nebanaćanski i nadasve crnogorsko-mafijaški i nedemokratski način, pretpostavljam na preporuku svog kriptototalitarnog drugara, neke stvari na podtemama su mi privukle pažnju a kako mi je ukinuta komentatorska opcija, prinuđen sam da o tim potpitanjima otvorim zasebnu temu.

O crnogorskoj politici neću raspravljati. Imam prijatelje i među crnogorskom pozicijom i među prosrpskom opozicijom, i sve su to dobri i dragi ljudi, nezavisno od politike i trovanja naše i njihove medijske scenaе od strane demokratiji i demokratskom nasleđu nesklonih i protototalitarnih ljudi. 


 
Vezano za ono što muči blogere - kako dalje i kako nastaviti sa blogom, ja bih lično, da sam u poziciji urednika bloga, dao autorske opcije najglasnijim kritičarima. Znači, bez tog udobno-zavaljenog grickajućeg semenke kenjatorsko-nadrikriticizatorskog pristupa; nego lepo izvol'te svi autorske opcije, što preporuči onomad Milanče Špinoza, pa će se najkvalitetniji među njima profilisati, a mi, stare kuke, da se zavalimo malo i sa sunjama, sve pljuckajući po patosu okolo i prosipajući pivo po tastaturi dok se zgražamo na nepojmljivoj drskosti iskazanog, da osvanemo u kritiko-kenjatorskoj poziciji, malo, čisto da zamenimo uloge.
 
Što se tiče nekih časnih i supernačitanih i pametnozanimljivih blogera, ne verujem da ćete ih viđati više prosto jer su razočarani ovim sektolikim i uniformisanim pristupom komentatorske "zajednice", prosto nemaju svi živaca niti sadomazo sklonosti da se uključuju ovde, kada znaju da će unapred biti popljuvani od strane totalitaraca različitih fela i profila.
 
Drugo nešto, primećujem da naši ljudi iz Londre žestoko kritikuju neke postupke Izraela, bez analize druge strane. Da ne ulazim sada u delikatnost i istoriju britansko-jevrejskih odnosa, voleo bih da čujem i analizu postupaka druge strane - u pogledu obaranja ruske letilice nad Latakijom i masovnim strahom od prerastanja CW2 u WWIII.
 
I poslednje, ne i najmanje, uprkos besomučnoj i lažljivoj propagandi crnogorske DB, rakija je dobro i živa i u vitrini i čeka tren kada će se prodigal bro Lijepe Naše probuditi, osvestiti, doterati i očešljati i zamoliti za oproštaj svog srpskog brata Đuru.
 
PS. Zili je banovana kao mera reciprociteta zbog saučešća u sramotnoj propagandi strane države. Ban for a ban, and a tooth for a tooth.
 
 


Komentari (227)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 09:17 21.09.2018

Камен мудрости-удари три пута (Бог помаже)








Vezano za ono što muči blogere - kako dalje i kako nastaviti sa blogom, ja bih lično, da sam u poziciji urednika bloga, dao autorske opcije najglasnijim kritičarima. Znači, bez tog udobno-zavaljenog grickajućeg semenke kenjatorsko-nadrikriticizatorskog pristupa; nego lepo izvol'te svi autorske opcije, što preporuči onomad Milanče Špinoza, pa će se najkvalitetniji među njima profilisati, a mi, stare kuke, da se zavalimo malo i sa sunjama, sve pljuckajući po patosu okolo i prosipajući pivo po tastaturi dok se zgražamo na nepojmljivoj drskosti iskazanog, da osvanemo u kritiko-kenjatorskoj poziciji, malo, čisto da zamenimo uloge.






(А и ови што још увек као пишу, баш су га проредили... Ето ономад дуже од недељу дана није било ВИП блога на главној страници. Баш смо о томе нешто диванили Реднек и ја пре неки дан... Сви се били нешто умусили к'о да им Флоренс стигла у комшилук..

Него све ми трећепозивци одржавали ватру на огњишту да се не угаси...

Јер сви смо то одавно научили, сви знамо, где су српска огњишта, ту је онда и Србија.)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:36 21.09.2018

Re: Камен мудрости-удари три пута (Бог помаже)





Pratiš zakač između Moskovske i Vaseljenske, matori, oko priznavanja Ukrajinske? Naša DB u nebranom grožđu, ne znaju šta da rade - ako podrže Bartija (CIA), ode Makedonska u nezavisnost, a ako podrža Ćiru (FSB), ode cela mas' u propas'.
tasadebeli tasadebeli 09:50 21.09.2018

Тоталитаризам у Православљу?

Srđan Fuchs

Pratiš zakač između Moskovske i Vaseljenske, matori, oko priznavanja Ukrajinske? Naša DB u nebranom grožđu, ne znaju šta da rade - ako podrže Bartija (CIA), ode Makedonska u nezavisnost, a ako podrža Ćiru (FSB), ode cela mas' u propas'.



Не баш помно... Поставио сам то питање на Блогу ономад (Pitanje i komentari) баш да бих чуо шта васељена мисли о том питању, али се, брате, јавили одмах они што би да укидају Цркву и јебига... Ништа нисам ново сазнао.

Па причао сам ти како су још 2010. на Светој Гори сви били много љути на Вартоломеја зато што је поцепао (у буквалном значењу), у бесу сопственог незадовољства одлуку Прота Свете Горе да, дотадашњи руски, скит Светог Андреје (код Кареје) ипак не може да припадне Грцима иако се број руских монаха у скиту смањио испод оног лимита...

И тиме је Вартоломеј нарушио хиљадугодишњу аутономију монашке републике. Зато су и били сви тамо бесни. Чак и Грци.

А онај наш тадашњи монах у Посници Светог Саве у разговору са нашим ходочасницима махао претећи прстом:"Нека, нека, послаће њима Путин подморнице!!!"

Па ме онај мој другар што је био са мном тада тамо присутан, Жарковац, док слушамо монаха питао онако шиштећи ми на уво:"Профо брате, зар не би требало да је овај пацифиста?"








Елем, Срки, Вартоломеј иде из срања у срање већ дужи низ година.

На жалост, ето и ови наши сада испаштају после тих најновијих васељенских одлука.

А таман (три деценије у животу цркве као секунд у животу човека) смо били мало покрпили онај раскол у СПЦ из шездесетих. Као путоказ у крпљењу вишедеценијског раскола српског друштва на четнике и партизане.

Тако да нам ово њесра Вартоломејово у овом тренутку баш и није потребно...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:13 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

Da, bilo je samo pitanje kada će Novi Ruski Car tražiti povećanje jurisdikcije. Ne idu podmornice za dž i na lepe vizantijskiplave oči. Inače, ja bih tog iz skita odmah ražalovao i šutnuo odatle. Otkud je on vojni ekspert?
tasadebeli tasadebeli 10:29 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

Srđan Fuchs
Da, bilo je samo pitanje kada će Novi Ruski Car tražiti povećanje jurisdikcije. Ne idu podmornice za dž i na lepe vizantijskiplave oči. Inače, ja bih tog iz skita odmah ražalovao i šutnuo odatle. Otkud je on vojni ekspert?



Или када ће окружни управник Вартоломеј и политком Зизјулас наредити по директиви из централне комитеје тоталну и тоталитарну екуменизацију и политизацију православља?

Откада се то једна православна црква (било која, ју нејм ит - украјинска, црногорска, хрватска, македонска,...) признаје уредбом из Васељенске патријаршије, а не сагласношћу свих постојећих признатих православних цркава?

Мислим да тај монах и није више тамо...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

Evo ga ovde further reading.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:06 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

али се, брате, јавили одмах они што би да укидају Цркву


da, da, primetio sam i smorio se. te što bi ukidali/nametali nešto nekome najvolijem. isto kao ovo što Zili drvi i patetiše o Krkiši (koji se s Princijem, btw, miriše još manje nego sa mnom), pa mi zvekne ban bez reči objašnjenja - krkar rek'o da je bljutavo... a njeno nije? demokrate... i onda treba sutra državu u ruke da im poveriš. da mi majka nije Banaćanka i komunjara još juče bih se razočarao u nju. ček da je odbanujem, ipak, da ne budem kao udbaško smeće isključiv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:09 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

nego gledam ovaj esfigmenov grb i ne mogu da se načudim nikada kako je sličan piratskim simbolima?!



PS. Црни Стандард -
tasadebeli tasadebeli 13:02 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

Srđan Fuchs
али се, брате, јавили одмах они што би да укидају Цркву


da, da, primetio sam i smorio se. te što bi ukidali/nametali nešto nekome najvolijem. isto kao ovo što Zili drvi i patetiše o Krkiši (koji se s Princijem, btw, miriše još manje nego sa mnom), pa mi zvekne ban bez reči objašnjenja - krkar rek'o da je bljutavo... a njeno nije? demokrate... i onda treba sutra državu u ruke da im poveriš. da mi majka nije Banaćanka i komunjara još juče bih se razočarao u nju. ček da je odbanujem, ipak, da ne budem kao udbaško smeće isključiv.






Иди, бре Срђане, насмеја ме...


nego gledam ovaj esfigmenov grb i ne mogu da se načudim nikada kako je sličan piratskim simbolima?!



Па чуј... Требало је и стићи и утећи и на страшном месту постојати...








(Ено ми га, између осталих, овде и прадеда... )


Причали смо ти и ја већ једаред о томе...


Мислим да је и Хетерија чији су припадници били Карађорђе, Рига од Фере етц. имала неке сличне грбове повремено током своје историје...

Ελευθερία ή θάνατος
Eleftheria i thanatos




Хетерија је тајно удружење грчких патриота основано 1814. године у Одеси са циљем организовања устанка за ослобођење од Османског царства. Њени оснивачи су били Николаос Скуфас, Атанасије Цакалов и Емануил Ксантос.

Покрет је на своме почетку имао циљ да се обнови Византија. Међу Србима имао је своје присталице. Једна српска организација налазила се у Нишу, где су били 1821. године похапшени и јавно обешени. Најпознатији међу обешеним је био Владика Милентије.



Углавном, видео си... У Есфигмену у гостопримници имају углавном све овакве некакве слике по зидовима...





Ово ти је из 2010. године... Јесен... Био сам тамо у пролеће исте године.






Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:13 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

Ово ти је из 2010. године... Јесен... Био сам тамо у пролеће исте године.



čudaci, stvarno. neobični likovi. jedino što znam o njima kada je Barti objavio to da će zatvoriti esfigmen, da se u roku od pola dana stvorilo preko milion ljudi na protestima širom grčke, u fazonu, "pokušajte nešto, i ostaće ugarci od grčkih prestonica". čak je i cia bila u fazonu, "uups, ovi su luđi nego što smo mislili", pa su digli ruke od cele priče.
tasadebeli tasadebeli 13:28 21.09.2018

Re: Тоталитаризам у Православљу?

Srđan Fuchs
Ово ти је из 2010. године... Јесен... Био сам тамо у пролеће исте године.



čudaci, stvarno. neobični likovi. jedino što znam o njima kada je Barti objavio to da će zatvoriti esfigmen, da se u roku od pola dana stvorilo preko milion ljudi na protestima širom grčke, u fazonu, "pokušajte nešto, i ostaće ugarci od grčkih prestonica". čak je i cia bila u fazonu, "uups, ovi su luđi nego što smo mislili", pa su digli ruke od cele priče.



Да, да... Баш тако.

Не треба то чачкати код Грка. Нипошто.





Па сећаш се само какву су фрку дигли због тога што су хтели да им вероисповест бришу у идентификационим документима када је стигао такав захтев из ЕУ?





А сви били партизани, брате... А не к'о код нас, мало у партизане, па кући да се оре њива, па мало у четнике, па опет кући да се оре њива... И молиш Бога да будеш на оној правој страни када се рат заврши.
veselica veselica 09:28 21.09.2018

Just called to say I love you

"..ne verujem da ćete ih viđati više prosto jer su razočarani ovim sektolikim i uniformisanim pristupom komentatorske "zajednice", prosto nemaju svi živaca niti sadomazo sklonosti da se uključuju ovde, kada znaju da će unapred biti popljuvani od strane totalitaraca različitih fela i profila."

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:49 21.09.2018

Re: Just called to say I love you

veselica
"..ne verujem da ćete ih viđati više prosto jer su razočarani ovim sektolikim i uniformisanim pristupom komentatorske "zajednice", prosto nemaju svi živaca niti sadomazo sklonosti da se uključuju ovde, kada znaju da će unapred biti popljuvani od strane totalitaraca različitih fela i profila."



I love all and everyone, prosto kada špartaš gore-dole po Golgoti vas dan, neminovno počneš da razmišljaš o ludačkoj žrtvi mladog rabina - a ionako treba objasniti ceo taj kontekst narodu iz neke racionalno-nepristrasne perspektive. Nego da vas ja pitam nešto - što se ne ljubite iza kulisa? Što mora da zna bilo ko ko se s kim ljubio? Ljubite se strastveno i diskretno, i - mirna Bačka!

Čekam da čujem još od Špinoze racionalno obrazloženje ponašanja druge strane. Nekako smo uvek mi ti koji smo u žiži javnosti - jebi ga kada si demokratija pa sve transparentno, novinari mogu da kenjaju šta hoće, a uostalom, biti izveštač iz Tel Aviva je mnogo gotivnija pozicija nego da izveštavaš iz nekog Rijada, ili nešto: kod nas gotivne ribe, gotivni frajeri, gotivne i riboribe i frajerofrajeri, a svi se ljube za sve pare, opuštena scena, lakih gudra kol'ko voliš. Pa daj onda bolje pravi neku dramu od nas nego da te bace u neki Rijad/Tehran pa da tamo moraš kao nindža da se odevaš. Ovako, kod nas u gaćama lepo možeš i da se šetkaš i kuckaš. Ono, ne može bez brusa, ali i to je opet nešto - eros neotkrivenog.

veselica veselica 10:07 21.09.2018

Re: Just called to say I love you

I love all and everyone


Samo sam ovo razumela, jer je na srpskom.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:18 21.09.2018

Re: Just called to say I love you

u smislu da dopisnici/dopisnice vole da kenjaju i histerišu iz Tel Aviva jer im je mnogo gotivnija destinacija za dopisništvo (liberalno, slobodno, mogu da laju kol'ko 'oće), nego da ih šutnu u nekakav Islamabad/Bejrut/Damask/Teheran/Bagdad, gde smeš da kenjaš samo onoliko koliko režim dopusti, a da ne pričamo o nekim drugim slobodama i emancipacijama - npr. kexualnim. zato kenjaj i histeriši kod nas bolje, u smislu dopisništva, nego da te šutnu u prekomandu u neke srednjeazijske pripizdince. ovako, sedneš u zrakomlat i za dve-tri čuke si gajbi, opušteno, ko je bio šta je kenj'o, kakav treći svecki...

freehand freehand 12:29 21.09.2018

Re: Just called to say I love you

nego da ih šutnu u nekakav Islamabad/Bejrut/Damask/Teheran/Bagdad

Nekako ti ispade Gaza u nabrajanju
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:35 21.09.2018

Re: Just called to say I love you

freehand
nego da ih šutnu u nekakav Islamabad/Bejrut/Damask/Teheran/Bagdad

Nekako ti ispade Gaza u nabrajanju


из Газе дописници исто седе у TLV, шта ти је, ко ће да се ломата доле по селендрама када може да живи у гајби с погледом на море и с првокласном зајебанцијом на џади испод - изузев честите амире хас; А и Х - Амире Хас. она живи једина на Територијама и нема премца у новинарској части и интегритету, што је нормално - кева Сефардкиња из Сарајева, сарајевска раја. душа од жене. EDIT> то када кењамо о Израелу и сетно се хватамо за срце како је хитлер неправдно оптужен и несхваћен од стране ционистичког лобија (ne ti, Free, kod tebe je barem načisto sa anti-Nazi stavovima), чисто да имамо у виду да постоји и овакав Израиљ.

predatortz predatortz 09:46 21.09.2018

Za tebe i jarana ti

Lokali, žderali, poslovali, pa se sad javno pljujete k'o pijane jetrve.
Ne budite toliki džiberi, to je sve što mogu da vam kažem.

Tak'i mi dan, pa delim mudre savete zađaba (by utebe jaran)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:54 21.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

nisam ja prvi počeo - mi smo DF - znači, pustiš prvo da te napadnu i onda kreneš da tučeš. moram da se branim od sitnocetinjskih provokacija. jerusalimska škola.

nego, jaro, ala će biti gotiva sada, posle onih zrakoplova otvaram sezonu na Sionu sa Dalmošima pa Hercegovcima. mada, Trebinjci su mi drugačiji, Dalmoši su emocionalniji dok mi Hercegovci deluju promišljenije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:21 21.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

predatortz
Lokali, žderali, poslovali, pa se sad javno pljujete k'o pijane jetrve.




nije ni bio tamo, nismo se nikada sreli, niti se poznajemo. al' voli da kenja i da banuje, džibra fašistička-šatroliberalna-slobodogovorauskraćujuća. nije ni prisustvovao nit' zna kako radim ni šta radim.
mariopan mariopan 11:09 22.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

predatortz
Lokali, žderali, poslovali, pa se sad javno pljujete k'o pijane jetrve.
Ne budite toliki džiberi, to je sve što mogu da vam kažem.

Tak'i mi dan, pa delim mudre savete zađaba (by utebe jaran)

A kad se pomire i ižljube neće nas zvati na tu rakiju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 22.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

mariopan

A kad se pomire i ižljube neće nas zvati na tu rakiju.

Ne verujem da će do mira ikada doći, a kod nas na Dunav mo'š na cugu kada 'oćeš. Prva prilika, NS Beer Fest u okt - Zvonko Bogdan, Psihomodo i Zbogom Brus Li.

mariopan mariopan 13:13 22.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

Srđan Fuchs
mariopan

A kad se pomire i ižljube neće nas zvati na tu rakiju.

Ne verujem da će do mira ikada doći, a kod nas na Dunav mo'š na cugu kada 'oćeš. Prva prilika, NS Beer Fest u okt - Zvonko Bogdan, Psihomodo i Zbogom Brus Li.




E, fala, a ti kod mene na gomboce možeš i odmah, dok stigneš biće gotove.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:26 22.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

mariopan



E, fala, a ti kod mene na gomboce možeš i odmah, dok stigneš biće gotove.

eh, vrlo rado bih zamenUo vojvođanski mir i gostoljubivost umesto obaveza, al'... pakujem se. zdravo Soso, zdravo lalinčadi, ode tata na front...

veselica veselica 08:14 27.09.2018

Re: Za tebe i jarana ti

al'... pakujem se. zdravo Soso, zdravo lalinčadi, ode tata na front...


e jesi blesav......

spinoza spinoza 09:49 21.09.2018

Ма ...

...nego lepo izvol'te svi autorske opcije, što preporuči onomad Milanče Špinoza, pa će se najkvalitetniji među njima profilisati...

… само још укинеш ВИП и на насловну стављаш пробране текстове.

Иако лудаке типа Шарског и сличне што увек пишу добре блогове можеш да оставиш као ВИПс, него онда ми, нижа бића, почињемо да кукумавичимо што ми нисмо ВИПс …

… Израел - ја не мислим да је све оно урађено с намером да се обори авион, контрапродуктивно је, него је пилот у фрци побегао да се сакрије.

… убеђен сам да су сада у модалитету "извињењима" никад краја.

А паника је више у "било каквој акцији" пошто се тамо завеса спушта, нагађам, док им је јасно да су добри односи са Русијом од већег стратегијског значаја.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:59 21.09.2018

Re: Ма ...

Ne verujem da se spušta, jer se tek ima isprazniti akumulirani šiitski arsenal. Znaću više za dve-tri nedelje pošto imam sa IDF-om obilazak granice, a konačno su i uvideli da smo mi, putujuće uče, najbolja diplomatija jer dolazimo u dodir sa najvećim brojem ljudi, pa imamo i neki internacionalni sec-tourism security panel.

Što se mene tiče, Potpalublje do Sudnjeg Dana. Smrt VIP-ovcima, PP rulz, Потпалубље или смр'!

spinoza spinoza 10:24 21.09.2018

Re: Ма ...

Srđan Fuchs
Ne verujem da se spušta, jer se tek ima isprazniti akumulirani šiitski arsenal. Znaću više za dve-tri nedelje pošto imam sa IDF-om obilazak granice, a konačno su i uvideli da smo mi, putujuće uče, najbolja diplomatija jer dolazimo u dodir sa najvećim brojem ljudi, oa imamo i neki internacionalni sec-tourism security panel.

Što se mene tiče, Potpalublje do Sudnjeg Dana. Smrt VIP-ovcima, PP rulz!

Ја мислим да се спушта, него је то процес и унутар њега се цењка.

Шта је мера прихватљивог Шиитског арсенала не знам, али наћи ће неку заједничку меру, ни један од играча не може, због својих домаћих сцена између осталог, да прихвати заједничку меру преко ноћу.

Ено и Сакер мисли да је обарање авиона непланирани инцидент, ја мислим да је скоро сигурно тако, иако ме мрзи да му читам чланак, пошто …

… мислим да израелска врхушка не види више своју лонгер терм стратегију у мккејновима, неоконс, овој "старој" дееп-гов фракцији …

… тј види је у евроазијској интеграцији, него неоконс и њихова дееп-гов фракција нису јасно дефинисане у простору и времену, наднационалне су и свашта је и од држава, њихових делова, интересних група итд у игри … (само Амери имају 4 скоро па полу-званичне спољне политике, Бела Кућа, Пентагон, Ција и Конгрес, … изнад је олигархија са силним новчаним интересима, у хиљадама милијарди)

… то што сад разни "Putin-haters and Jew-haters" вриште, први због неагресивне реакције, други због … свега и свачега, ти знаш боље, је стандардна медијска дрека на коју не треба губити време, пашће у заборав.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:44 21.09.2018

Re: Ма ...


… тј види је у евроазијској интеграцији, него неоконс и њихова дееп-гов фракција нису јасно дефинисане у простору и времену, наднационалне су и свашта је и од држава, њихових делова, интересних група итд у игри … (само Амери имају 4 скоро па полу-званичне спољне политике, Бела Кућа, Пентагон, Ција и Конгрес, … изнад је олигархија са силним новчаним интересима, у хиљадама милијарди


Da li će stati Iranci, videćemo. Naravno, doves u našim redovima su za veće evroazijske integracije. Dok, Hawks, ovo što liberalni Zapad komentariše, prilično iracionalno guraju neku neokonsku agendu, koja, ako racionalizujemo sve mistifikatorske i kvazimesijanske detalje, stvara jedno supermrzeće okruženje oko Izraela. Odnos snaga je je 40-60 za jastrebove, no jastrebovi su i otuđeniji i neprihvaćeniji u svetu. Ono što znam je da nova generacija Jevreja u SAD, uglavnom libdemova, nije naklonjena ovim izraelskim djavoljim alijansama i rabotama.


nask nask 21:30 21.09.2018

Re: Ма ...

O sadržaju gornjeg klipa imam neke insajder informacije. Radio sam 10+ godina u firmi/firmama Kobija Majmona.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:11 21.09.2018

Re: Ма ...

nask
O sadržaju gornjeg klipa imam neke insajder informacije. Radio sam 10+ godina u firmi/firmama Kobija Majmona.

pa reci, jebem mu žito! što tajiš? mene to uvek nervira kod ljudi - ne kod tebe, ti si nemoguće neiznervljiv meneme ; nego u fazonu uopšte uzev, ima problem - reci šta je. ne mogu sada da gledam u fasoulliu šta je ako ne kažeš.
nask nask 22:21 21.09.2018

Re: Ма ...

Srđan Fuchs
nask
O sadržaju gornjeg klipa imam neke insajder informacije. Radio sam 10+ godina u firmi/firmama Kobija Majmona.

pa reci, jebem mu žito! što tajiš? mene to uvek nervira kod ljudi - ne kod tebe, ti si nemoguće neiznervljiv meneme ; nego u fazonu uopšte uzev, ima problem - reci šta je. ne mogu sada da gledam u fasoulliu šta je ako ne kažeš.


Vidi ovako, kad je Kobi napravio prvi milion nisam bio prisutan ali jesam bio prisutan kad je napravio prvu milijardu. To sa gasom je tako zajebana priča ili ako hoćeš toliko para leži tamo ispod mora da je to preveliki zalogaj čak i za njega. A on je samo deo te priče. Mislim prevelik zalogaj čak i za Izrael, tako da su se sad tu umešali i Turci i Rusi i Britanci, a nije ni Amerima baš svejedno. Ako ne budu umeli da podele tortu tako da barem ovi nabildovaniji budu zadovoljni biće svašta. Ja se u bloskoistočni cirkus ne razumem preterano ali je Tamar definitivno postao bitna tačka u celoj toj predstavi. BTW mislim da je Kobi najiinteligentniji baja kojeg sam ja lično upoznao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:27 21.09.2018

Re: Ма ...

nask


Mislim prevelik zalogaj čak i za Izrael, tako da su se sad tu umešali i Turci i Rusi i Britanci, a nije ni Amerima baš svejedno. Ako ne budu umeli da podele tortu tako da barem ovi nabildovaniji budu zadovoljni biće svašta. Ja se u bloskoistočni cirkus ne razumem preterano ali je Tamar definitivno postao bitna tačka u celoj toj predstavi.


ja sam isto malo zahrđao, ovde opuštencija kod nas na Dunavu, ali bih trebao biti apdejtovaniji krajem narednog meseca.
nask nask 22:43 21.09.2018

Re: Ма ...

ali bih trebao biti apdejtovaniji krajem narednog meseca.


Batice ovo se kuva već deset godina javno, a insajder informacija kaže da se za taj gas znalo već 20+ godina. Ona priča: blesavi geolozi bušili po mediteranu pa ukapirali gde i šta, stavili u arhive pa se neki dokopali papira ... ma za film.

Tako da je ono što je Yair lupio, i nije baš lupanje. BTW još dok nisam ni čuo za ime Netanjahu, Kobi je pričao o drugaru koga če on da stavi u sedlo. Pogodi o kome je pričao. Kad ga izabralo to je za mene bio jedan od onih momenata kad ti se upali lampica da ti osvetli sav cinizam života.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:14 21.09.2018

Re: Ма ...

brate, ti si star kao sjećanje
nask nask 23:33 21.09.2018

Re: Ма ...

brate, ti si star kao sjećanje


Ma nisam ja baš toliko mator, čak se sećam da smo se jednom upoznali u Busu, tj. sa tvojim bratom, ti mu bio prilepak. To je devedesetih dok sam ja, upravo sa parama zarađenim kod Kobija, izigravao TV-producenta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:37 21.09.2018

Re: Ма ...

nemoj zajebavati! trip!

ка'цам најмлађи.

veselica veselica 14:30 24.09.2018

Re: Ма ...

Srđan Fuchs
brate, ti si star kao sjećanje

brate, tko je ovo rekao?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:36 24.09.2018

Re: Ма ...

Ja

Al' mislim da je neka odavle, da l' judejska, kao, star si kao sve uspomene na našu zajedničku prošlos'.
veselica veselica 19:04 24.09.2018

Re: Ма ...

Srđan Fuchs
Ja

Al' mislim da je neka odavle, da l' judejska, kao, star si kao sve uspomene na našu zajedničku prošlos'.




Potresno, savrseno, tacno.
anonymous anonymous 17:48 21.09.2018

Raison d etre.....

За раѕлику од нас банованих ( читај ексомуницираних ) они мученици се још увек на претходном блогу питају о чему се ту заправо ради.

Као да дотични лик није,како својим ранијим, тако и најактуелнијим наступима - пружио све одговоре.

Када бих на све то зажмурио, не знам како бих могао икад да укажем на било чију бахатост- Жељка Митровића, Вучића, Трампа .....

Морао бих да заћутим - заувек .

А то нећу.

Сви други су слободни у расуђивању у складу са својом савешћу.


Успут

Многи диктатори су били врло интелигентни и забавни ликови.
freehand freehand 19:42 21.09.2018

Re: Raison d etre.....

Када бих на све то зажмурио, не знам како бих могао икад да укажем на било чију бахатост- Жељка Митровића, Вучића, Трампа .....

Морао бих да заћутим - заувек .

А то нећу.

Сви други су слободни у расуђивању у складу са својом савешћу.

Kao i ti kod ovog domaćina koji je neopevani folirant i u banovanju i brisanju komentara gori od Krkara, kudikamo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 21.09.2018

Re: Raison d etre.....

freehand

Kao i ti kod ovog domaćina koji je neopevani folirant i u banovanju i brisanju komentara gori od Krkara, kudikamo.


ko te drndao sad?
opet započinješ kavgu?
anonymous anonymous 21:52 21.09.2018

Re: Raison d etre.....

freehand
Када бих на све то зажмурио, не знам како бих могао икад да укажем на било чију бахатост- Жељка Митровића, Вучића, Трампа .....

Морао бих да заћутим - заувек .

А то нећу.

Сви други су слободни у расуђивању у складу са својом савешћу.

Kao i ti kod ovog domaćina koji je neopevani folirant i u banovanju i brisanju komentara gori od Krkara, kudikamo.


Ne štedim ja ni Srdjana, a niti on mene.

Ovaj drugi je druga priča.

Inteligentan , a zao.

Sračunato.

I nisu za poredjenje.


Usput

Hteo sam da ti iskažem sve pohvale što si prvi , u onom isfoliranom društvu beskičmenjaka i ljudi bez dostojanstva, koje kad neko polije govnima, a oni se pohvale da je to učinio ne bilo ko , nego on - faca, dao realan prikaz čoveka o kojem se radi.

Bez ulepšavanja i bez udvoričkih eufemizama.

....

Ne znam zašto , ponekad i nepotrebno, nakon lepog utiska, prospeš krčag s mlekom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:15 21.09.2018

Re: Raison d etre.....

anonymous

Ne štedim ja ni Srdjana, a niti on mene.

логос, то је оно што фрихендије не разбира, ја тебе готивим, стављао си неке драгоцене наслове, неке мисли ми се не допадају али не значи да ти не видим чуку.

тако да је то љубав, strange kind of love, али ипак.




freehand freehand 23:44 21.09.2018

Re: Raison d etre.....

Bez ulepšavanja i bez udvoričkih eufemizama.

Mora biti da sam te strašno iznenadio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 22.09.2018

Re: Raison d etre.....


Sračunato.

I nisu za poredjenje.

A, šta ti kod mene smeta, deder bači kritiku, baš me zanima šta A Serbia misli (jerbo sam kod A Israel mal'ne kultna ličnost - a i čudno, valjda kako sam odrastao i oblikovao se tamo, lagodnije se osećam s njima nego kod rođene kuće). :)
freehand freehand 10:10 22.09.2018

Re: Raison d etre.....

jerbo sam kod A Israel mal'ne kultna ličnost

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:21 22.09.2018

Re: Raison d etre.....

Ajd malo kritiku, cepaj, zanimaju me te zablude European Left, generally, and the Serbian one, in particular. Mi smo nešto drugo, Israeli Left, a konflikt i nesporazumi su stari, pa sigurno barem 120-ak godina.
freehand freehand 10:37 22.09.2018

Re: Raison d etre.....

Srđan Fuchs
Ajd malo kritiku, cepaj, zanimaju me te zablude European Left, generally, and the Serbian one, in particular. Mi smo nešto drugo, Israeli Left, a konflikt i nesporazumi su stari, pa sigurno barem 120-ak godina.

Samo sam podvukao ovaj izliv skromnosti na beton.
Nemam nameru da raspravljam o nepostojećim političkim staovima sa izvesnim ishodom u vređanju, brisanju i banovanju.
Bolje neka ovako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:50 22.09.2018

Re: Raison d etre.....

To je bilo jer si me vređao. Možeš da pričaš šta god 'oćeš dokle god me ne vređaš. As you like.
freehand freehand 12:53 22.09.2018

Re: Raison d etre.....

Srđan Fuchs
To je bilo jer si me vređao. Možeš da pričaš šta god 'oćeš dokle god me ne vređaš. As you like.

Ma nije istina. Kad god sam bilo šta o Izraelu napisao kretalo je sa vriskom, optuživanjem za antisemitizam, pa onda redom uz brisanje do banovanja. A vređao si ti mene, ja teške reči potežem uvek samo kao odgovor.
Neka te sad, dovoljn je da nema svađe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:33 22.09.2018

Re: Raison d etre.....

Dobro, razmišljao sam o tom problemu, ti vidiš uskraćivanje a ja uvrede. Onda tebi ode sujeta u petu brzinu i vidiš i što i jeste i što nije, meni ode sujeta u petu brzinu i - backah backah booom!

veselica veselica 08:16 27.09.2018

Re: Raison d etre.....

ko te drndao sad?



anonymous anonymous 17:48 21.09.2018

Raison d etre.....

...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:23 21.09.2018

Re: Raison d etre.....

anonymous
...


šta je, bio neki komentar pa ti free izdao direktivu da ne smeš da komentarišeš?
tasadebeli tasadebeli 20:29 21.09.2018

Ракија за правду

anonymous
о чему се ту заправо ради...

Raison d etre...




KOMENTARI: 272 ČITANOST: 875 PREPORUKE: 20







П.С. - Срђане, ниси ваљда стварно бановао овде код тебе Зиликрку... Кркузили... Кркукаку...?

Ето, сад сам се начисто збунио са тим никовима...

Немој... Људи су то...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 21.09.2018

Re: Ракија за правду

tasadebeli




П.С. - Срђане, ниси ваљда стварно бановао овде код тебе Зиликрку... Кркузили... Кркукаку...?

Ето, сад сам се начисто збунио са тим никовима...

Немој... Људи су то...

банушнуо је лома па је одбанов'о, чисто да осети како је то; ал' јеби га, ипак је то Банат, кева, овооно, Србија, срце, душа. само што је са овом подршком кркарофашизму дебело изгубила кредибилитет код мене. оно, не бих јој бушилицу за гас испод Банатске Плоче набављао више.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 21.09.2018

Re: Ракија за правду

само што је са овом подршком кркарофашизму дебело изгубила кредибилитет код мене.


Ja se baš trudim da je nekako razumem.
Ali ne mogu se pohvaliti da mi baš ide.

Prvo sam pokušao da objasnim principijelnom stavom protiv banovanja, a onda mu ona da alat da ovaj krene da banuje, ona ćuti.
Nenormalo.

Ima tu i kojekavih sindroma, vole (neki) ljudi da (izgleda kao da) su na jebi si mater sa "facama", i za to bi pogazili sve, ne samo principe, i sopstveno dostojanstvo lako žrtvuju zbog "faca"

Nije mi Zili ličila na takve....?

tasadebeli tasadebeli 21:41 21.09.2018

Re: Ракија за правду

Srđan Fuchs

овом подршком кркарофашизму



Криптокркиста.


Банат, кева, овооно, Србија, срце, душа.



Јаоооооо, ма ђе ме нађе!!!!!!!!


tasadebeli tasadebeli 21:44 21.09.2018

Re: Ракија за правду

hoochie coochie man

Ja se baš trudim da je nekako razumem.
Ali ne mogu se pohvaliti da mi baš ide.




Можда зато, Хучи, што ту и нема бог зна шта да се разуме?



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 21.09.2018

Re: Ракија за правду

Можда зато, Хучи, што ту и нема бог зна шта да се разуме?


Pa da se ne trudim ja više? :)

(al đavola, ne ide ni to, evo sad pokušavam da uđem u glave ovih sa tvog klipa.
Šta li tu tek ima, jbt!)
tasadebeli tasadebeli 21:56 21.09.2018

Re: Ракија за правду

hoochie coochie man

(al đavola, ne ide ni to, evo sad pokušavam da uđem u glave ovih sa tvog klipa.
Šta li tu tek ima, jbt!)



Ма исто оно што и тамо на Кркикакином посту.

(Ала си ти, брате, залудан... Под хитно да нађеш неке јариће за крштавање...)
nask nask 21:58 21.09.2018

Drink responsibly

банушнуо је лома па је одбанов'о, чисто да осети како је то; ал' јеби га, ипак је то Банат, кева, овооно, Србија, срце, душа.


Nemoj sad da se vadiš kad celo selo zna da je u pitanju rakija, i to manastirska.



Slika nije moja.
nask nask 21:58 21.09.2018

Drink responsibly

brlja
nask nask 22:02 21.09.2018

Re: Ракија за правду

KOMENTARI: 272 ČITANOST: 875 PREPORUKE: 20


Kolega nisi se apdejtovao, prešlo to već tristotku. Čak i ja doprineo. Neće to da stane ni na 666.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:22 21.09.2018

Re: Drink responsibly

nask
brlja

ma nou, Matori, ja sam na Ulici od 13. bar micva mi je bila overa od alkohola na Ulici, spavao sam svugde: u šumi, ispred Beograđanke, u česmi na Terazijama, na zidu iznad Ružice na Kališu. ovo je ljudski čisto - Zili je podržala verbalni fašizam. neće je 7 Tisa oprati od ovoga u mom srcetu. to je to, nema rake, nema vutre. a ova Krkarova, brljetina neka teška, ja svojim klijentima, još posebno kada mi dovedu US kongresmene i senatore, dam najkvalitetnije piće. tako da je dobro da mu je stradala radža, da se ne bruka đibra.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:23 21.09.2018

Re: Ракија за правду

Ima tu i kojekavih sindroma, vole (neki) ljudi da (izgleda kao da) su na jebi si mater sa "facama", i za to bi pogazili sve, ne samo principe, i sopstveno dostojanstvo lako žrtvuju zbog "faca"


dno dna.
tasadebeli tasadebeli 22:28 21.09.2018

Re: Ракија за правду

nask
KOMENTARI: 272 ČITANOST: 875 PREPORUKE: 20


Kolega nisi se apdejtovao, prešlo to već tristotku. Čak i ja doprineo. Neće to da stane ni na 666.




Ма да ли си ти при себи? Ко ће то уопште и да прати и да чита...




nask nask 22:32 21.09.2018

Re: Drink responsibly

ma nou, Matori,


Brlja = dupli komentar. Ni manje, ni više.
tasadebeli tasadebeli 07:41 22.09.2018

Крка унд Кака егзерцир - апдејт

nask
21.09.2018 у 23:02

21.09.2018 у 21:29

KOMENTARI: 272 ČITANOST: 875 PREPORUKE: 20


Kolega nisi se apdejtovao, prešlo to već tristotku. Čak i ja doprineo. Neće to da stane ni na 666.



22.09.2018. у 08:45

KOMENTARI: 335 ČITANOST: 1099 PREPORUKE: 20






anonymous

Таса је, значи, први страдао.



Milosti ne tražim niti bih vam je dao!







Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 22.09.2018

Re: Крка унд Кака егзерцир - апдејт

Expelled poets society

PS. Nego, zanimljiv su materijal ljudi, kako se samo prevariš u oceni nekoga koga misliš da čitaš pouzdano 12 godina, a ono - just another culturfascist. No rekoh sebi, neću se jediti, no da je tužno, tužno je. Imaš opciju da ti društvo vode ili realni fašisti ili kultur-isključivci. Noć je duga senka ispred Srbije.
docsumann docsumann 09:42 22.09.2018

Re: Drink responsibly

nask
brlja



brlja
brlja
pa zabrlja...
nask nask 10:55 22.09.2018

Re: Drink responsibly

prebrlja
brlja
pa zabrlja
tasadebeli tasadebeli 11:47 22.09.2018

Re: Крка унд Кака егзерцир - апдејт

Пај' ово, Срџане!

Уследила Велика Сеоба Народа јер се изгледа Кркин унд Какин егзерцир полако приводи крају. Остала да прође још само интендантура са кухињом...

Па онда сва она публика оданде иза оне ограде нагрнула сад код тебе да те не би читали као што те не читају и да би те и даље игнорисали као што те игноришу.

Ваљда су тек сада укапирали да не вреди да нас тамо код Крке и Каке помињу када смо бановани, па не можемо да им одговоримо... Колико год се трудили да нас тамо опљују док се маршира као под конац, лева-десна, лева-десна...

Додуше, недостају још неки који исто тако не читају ни тебе ни мене и игноришу нас, али се уредно и редовно јављају да прокоментаришу наше понашање на Блогу Б92.

Јавиће се већ и они не секирам се уопште за њих. Сад је, знаш, код њих тек рано јутро или још увек ноћ (оно кад се преврне време, па прерачунаш), па тренутно пајају. Али чим се пробуде, ето и њих сигурно да нас и даље не читају и да нас и даље игноришу.


zanimljiv su materijal ljudi, kako se samo prevariš u oceni nekoga koga misliš da čitaš pouzdano 12 godina, a ono - just another culturfascist. No rekoh sebi, neću se jediti, no da je tužno, tužno je. Imaš opciju da ti društvo vode ili realni fašisti ili kultur-isključivci. Noć je duga senka ispred Srbije.





Но, нећемо им се тако лако дати и предати!!!

Не знају они на какав су то материјал ударили!





Но пасаран!





П.С. -
Expelled poets society









mariopan mariopan 12:35 22.09.2018

Re: Крка унд Кака егзерцир - апдејт

tasadebeli

Остала да прође још само интендантура са кухињом...


I trubači.
angie01 angie01 12:43 22.09.2018

Re: Крка унд Кака егзерцир - апдејт

Уследила Велика Сеоба Народа јер се изгледа Кркин унд Какин егзерцир полако приводи крају. Остала да прође још само интендантура са кухињом...

Па онда сва она публика оданде иза оне ограде нагрнула сад код тебе да те не би читали као што те не читају и да би те и даље игнорисали као што те игноришу.

Ваљда су тек сада укапирали да не вреди да нас тамо код Крке и Каке помињу када смо бановани, па не можемо да им одговоримо... Колико год се трудили да нас тамо опљују док се маршира као под конац, лева-десна, лева-десна.


Znaci, taso, najveca si tracara, spletkaros i prozivac sa ucitavanjem na blogu-u selu,...

...posle svih onih tvojih skandaloznih bezobrazluka, koje si ovde ispisivao, dok si se treskao, kukumavcio, nabedjivao ljude, aludirao na nepostojece stvari i time klevatao i huskao najstrasnije i to pod laznim nikom, koji si proglasio nuznom opcijom:))), ( ne znam da l da pomenem tvoj sladunjavo pateticni performans i tragikomicno durenje, kada je bio feliksov slucaj, isto tako prozivajuci naslepo sa gomilom kleveta),- i nikada se nisi nikome izvinio zbog taga- ti u situaciji, gde jedan drugi bloger, neskriveno, a kao gost autor, jer ne moze drugacije, pita zasto je sa bloga uklonjen, govoris sve suprotno od onoga sto si do neba urlikao, kada si se ti bio nasao u slicnoj situaciji, i pri tome jos vredjas ostale blogere, koji su dali svoje misljenje o slucaju, nazivajuci ih svakakvim imenima i istrajavas u nameri da svojim interpretacijama doprineses daljem dikreditovanju svih, koji su se usudili da kazu nesto drugo od onoga sto bi tebi odgovaralo, ko najveci pacenik, prebrojavas komentare, citanost, preporuke, kao krunski dokaz za posrnuce:))), sta li- bljak....toliko o tvojoj borbi za slobodu govora.
tasadebeli tasadebeli 20:00 22.09.2018

Апел

Ban for a ban, and a tooth for a tooth.



Дабре, ја тамо нисам ни стигао да кажем шта мислим о читавом случају, а већ сам био банован.

Елем...

Ја сам против сваког бановања. Генерално, уопштено и сумирано. Било кога и било чега.

Стога:

ВРАТИТЕ НАМ КРКА КАКУ!

Он је био наш идол, смерница и путоказ на Блогу Б92.

У добрим старим временима када је Блог био Блог, знао се неки Ред.

Кад год не бисмо знали шта да мислимо о некоме или о нечему, чекали бисмо да се Крка Кака први огласи својим коментаром и укаже нам шта треба да мислимо и шта треба да кажемо на Блогу Б92.

Блог је због тога некада стварно био место на којем се знао неки Ред, ко је Горе, ко је Доле...

А сада?

Права какофонија без Крка Каке на Блогу Б92.

Стога још једном:

ВРАТИТЕ НАМ КРКА КАКУ!







П.С. -


...i gde je Pišta? 20.09.2018. u 16:33

22.09.2018. у 21:04

KOMENTARI: 453 ČITANOST: 1336 PREPORUKE: 20



Sve je u redu 21.09.2018. u 23:09

22.09.2018. у 21:04

KOMENTARI: 13 ČITANOST: 341 PREPORUKE: 12



veselica veselica 13:04 24.09.2018

Re: Ракија за правду


П.С. - Срђане, ниси ваљда стварно бановао овде код тебе Зиликрку... Кркузили... Кркукаку...?

Ето, сад сам се начисто збунио са тим никовима...






Izgleda da je sad samo kaka, pala zabrana...........
Pokušali holivud, ispao bolivud.

veselica veselica 13:07 24.09.2018

Re: Drink responsibly

Slika nije moja.





ccc

tasadebeli tasadebeli 21:43 24.09.2018

Re: Ракија за правду

veselica

Pokušali holivud, ispao bolivud.





veselica veselica 22:16 24.09.2018

Re: Ракија за правду

bolivud u boji, gde to nalazis mislim znam gde al kako, kako?
tasadebeli tasadebeli 22:43 24.09.2018

Re: Ракија за правду

veselica
bolivud u boji, gde to nalazis mislim znam gde al kako, kako?



Их! Како!

Ишчупам лампион из бетона, па удри њиме по неваљалцима, удри... Да их просвет(л)им...
veselica veselica 08:18 27.09.2018

Re: Ракија за правду

tasadebeli
veselica
bolivud u boji, gde to nalazis mislim znam gde al kako, kako?



Их! Како!

Ишчупам лампион из бетона, па удри њиме по неваљалцима, удри... Да их просвет(л)им...



mariopan mariopan 09:34 22.09.2018

..prvo i prvo

..nije te banovala zili nego tvoj drugar po rakiji koji ti nije oprostio.

Ako svratiš u komšiluk videćeš da je ona blog ustupila Krkaru i da on moderiše, znači banuje koga mu drago.

drugo i drugo


Za onu rakiju sam sklona da poverujem Krkaru.

Ajde lepo priznaj.

Ako si mislio da je to sveta vodica pa popio svako će te razumeti i oprostiti, dobro, znam da Krkar neće, ali svako sa ovih prostora ko zna šta je dobra rakija i koliko je to iskušenje za slabašne ljudske karaktere zna pred kakvo si iskušenje stao i ne odoleo, što je sasvim ljudski.

Ko je bez greha neka se prvi baci kamenom.

(Jel tako beše?)
docsumann docsumann 09:39 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

Ko je bez greha neka se prvi baci kamenom.

(Jel tako beše?)


nije loše baciti kamen prvi
ako imaš još nekoliko u džepu


Bob Kofman
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:44 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

mariopan
..nije te banovala zili nego tvoj drugar po rakiji koji ti nije oprostio.

Ako svratiš u komšiluk videćeš da je ona blog ustupila Krkaru i da on moderiše, znači banuje koga mu drago.

drugo i drugo


Za onu rakiju sam sklona da poverujem Krkaru.

Ajde lepo priznaj.

Ako si mislio da je to sveta vodica pa popio svako će te razumeti i oprostiti, dobro, znam da Krkar neće, ali svako sa ovih prostora ko zna šta je dobra rakija i koliko je to iskušenje za slabašne ljudske karaktere zna pred kakvo si iskušenje stao i ne odoleo, što je sasvim ljudski.

Ko je bez greha neka se prvi baci kamenom.

(Jel tako beše?)


Ma jok bre, brlja brlja. Prosuta brlja, uzeo sam mu drugu, znatno kvalitetniju Dečanku, samo da bih se iznenadio da me je opleo mržnjom ovde iz čista mira. Inače, ja nisam specifično sklon alkoholu. Džoint ne bih odbio nikada, alkohol manje-više. Brlja, a i vodi u agresiju. Šta kažeš, ustupila mu? Meni se praktično poistovetila s njim. Ne vidim kako ću izburgijati u sebi ponovo stepen poverenja i simpatije koji sam imao za nju - uzev da je izdanak svete banaćanske ravnice u mojim očima, bila.
angie01 angie01 09:53 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

...evo, kad si vec pomenula-prvo nisam htela ovde da se javim, zbog nekih stvarno ruznih opservacija-koje su nekorektne zbog cinjenice, da su autori istih, mnogo gore reagovali u istoj situaciji- banovanja.

....znaci zili je s punim pravom postavila blog o onome sto je zanima, a pri tome nije pribegla uobicajenoj orkestaciji napada, prozivki, pravljenju spiskova i klevetama, kao neki drugi, koji sada ruzno spore njen potez...

...ona nije nikoga banovala...

...pri tome, krkar se nije reinkarnirao u drugi nik, nego je pod svojim poznatim, dosao da pita, kaze to sta ga je zanimalo,...u cemu je sada problem kod onih koji do neba vriste o slobodi govora, nefer zabranama i sl....ili bi to sve trebalo da vazi samo za njih...

...meni recimo, to sa rakijom, pripada nekom prostoru van ovog, tamo i gde se dogodilo, u RL,....isto kao i sve sporne situacije, konflikti koji su se odigrali na fejsu recimo- razresenje pripada isto tamo, na fejsu,...potpuno mi je nepojmljivo da sada mi ostali, ni luk jeli, ni luk mirisali, treba da imamo neki stav o necemu sto nema nikakve veze sa ovim ovde i o cemu sustinski nemamo pojma,- ne zelim uopste da se u to upustam i nisu mi simpaticne preraspodele u grupe-obicno po simpatijama, koje zauzimaju strane naslepo, bodre, ili osudjuju.

...sve ostalo je kao i obicno- svako po svojoj savesti i onako kakav je...
docsumann docsumann 09:55 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo


meni je ok opcija da ako nekome ustupiš blog, ustupiš mu i komande nad njim.
nikaj sporneg.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:17 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

Čekaj, ja treba da gledam u pasulj ko je za komandama? Situacija sa radžom je takođe iz virtualne realnosti pošto se u RL nije dogodila. Nije to uzrok njegovoj netrpeljivosti, nego drugo nešto. Što se Zili tiče, nisam sklon zlopamćenju i verovatno ću joj oprostiti kulturfašizam. Raniji stepen poverenja - ne verujem. Prosto, prijatelj mog neprijatelja (čoveka koji besomučno širi laži protiv mene) je, u najmanju ruku sada, hitnuo sebe u hladnu zbilju distanciranosti.
mariopan mariopan 10:18 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

docsumann
Ko je bez greha neka se prvi baci kamenom.

(Jel tako beše?)


nije loše baciti kamen prvi
ako imaš još nekoliko u džepu


Bob Kofman

mariopan mariopan 10:24 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

Ma jok bre, brlja brlja. Prosuta brlja, uzeo sam mu drugu, znatno kvalitetniju Dečanku, samo da bih se iznenadio da me je opleo mržnjom ovde iz čista mira. Inače, ja nisam specifično sklon alkoholu. Džoint ne bih odbio nikada, alkohol manje-više. Brlja, a i vodi u agresiju. Šta kažeš, ustupila mu? Meni se praktično poistovetila s njim. Ne vidim kako ću izburgijati u sebi ponovo stepen poverenja i simpatije koji sam imao za nju - uzev da je izdanak svete banaćanske ravnice.

Zili je sasvim ok i kad nešto kaže moraš da joj veruješ jer je to istina.

Dakle ona se pita šta je s'otim Krkarom i šta se dešava, ima pravo da se pita i da ga pusti da i on pita jer verovatno nema drugog načina da i on dobije neke odgovore.

Malo se otelo kontroli ali ko da iskontroliše skoro 400 komentara?

E, izvinite, stižu mi poruke na viber sin kaže postala sam baka?

Samo da saznam oklen mi unuče?

Edit

Gde je SAD ona rakija

Bratova ćerka rodila prvo pa muško, presladak zamotuljak.
maksa83 maksa83 10:24 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

nije loše baciti kamen prvi
ako imaš još nekoliko u džepu

Kad se na nekog razbesniš probaj da hodaš 1km u njegovim cipelama. Tako ćeš biti 1km daleko, a i imaćeš njegove cipele.
freehand freehand 10:26 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

maksa83
nije loše baciti kamen prvi
ako imaš još nekoliko u džepu

Kad se na nekog razbesniš probaj da hodaš 1km u njegovim cipelama. Tako ćeš biti 1km daleko, a i imaćeš njegove cipele.

To mi liči na onaj klip gde baja sa žalom priča šta si sve mogo sa hiljadarkom u džepu u pokojnoj SFRJ da izneseš iz prodavnice. A sad čipovi, kamere, sranje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo


Zili je sasvim ok i kad nešto kaže moraš da joj veruješ jer je to istina


Ne mora ništa, mora se samo u horizontalu kada čuka prestane da pumpa. Sve ostalo je stvar dobre volje i lićnih odabira. Mogu u sve da poverujem, Zilina dobra namera, ovo ono, da učini čoveku, ali da ne očekuje lavinu reakcije i sklonost ka padu u kulturfašizam mi je malo naivno. Pošto Zili nit' je glupa nit' naivna, molio bih vas lepo da me ne zamlaćujete sofisticiranom mentalnom gimnastikom da u crnilu uočim - lobe.

Zahvalan, nek je uzdravlje Grandmahood.
mariopan mariopan 10:40 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

Zahvalan, nek je uzdravlje Grandmahood.

Hvala, to je mali Francuz, Parižanin ali naš je bre.
Ljubi ga baka.

Nemoj se sekiraš.

Za Zili znam da je iskrena i verujem da nije htela baš ovoliku tarapanu da napravi ali smo i mi majstori da zeznemo stvari.

Napravićemo ti mi ovde gomilu gomboca pa ćeš da zaboraviš, obećavam.
docsumann docsumann 10:46 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

Zili je sasvim ok i kad nešto kaže moraš da joj veruješ jer je to istina.


It's funny becouse it's true - Homer Simpson
docsumann docsumann 10:48 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo


Ne mora ništa, mora se samo u horizontalu kada čuka prestane da pumpa.


mora se još i roditi.
docsumann docsumann 10:49 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

maksa83
nije loše baciti kamen prvi
ako imaš još nekoliko u džepu

Kad se na nekog razbesniš probaj da hodaš 1km u njegovim cipelama. Tako ćeš biti 1km daleko, a i imaćeš njegove cipele.


nije loše šetati 1 kilometar u tuđim cipelama, ako nosite isti broj
angie01 angie01 12:30 22.09.2018

Re: ..prvo i prvo

presladak zamotuljak.


eto i nekih lepih, a vaznijih stvari od glupavih svadja i mnogo buke ni oko cega,

cestitam, neka je ziv, zdrav i srecan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana