In memoriam| Na današnji dan

Kratko i jasno - 5. Oktobar

Spiridon RSS / 05.10.2018. u 09:50

images?q=tbn:ANd9GcT2Nt5qbxXQzn7l5GDb8jDjwrwv9zpLQPSY8-uBOYfArKDeJIEP9A

Peti oktobar je dan koji mi budi lepe uspomene na pad jednog loseg rezima koji nam je doneo puno nesrece i patnje. Kasnije je ubijen nas premijer Zoran Djindjic i od tog trenutka su kola ponovo krenula nizbrdo. Tu cinjenicu mnogi namerno ignorisu i koriste podmukle argumente da bi onemogucili eventualno ponavljanje slicne gradjanske inicijative. 

Srbija je (trenutno) skrenula sa svoga puta kada je ubijen premijer i to nema nikakve veze sa petim oktobrom koji je bio dan kada je pao Milosevicem rezim.

To nemojte nikada da zaboravite. 

 

 



Komentari (592)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 19:23 05.10.2018

Re: ..

pnbb
Pa naš glavni problem je tome što nikako da dobijemo priliku da samostalno odlučujemo o svojim životima i sudbinama.

priliku za samostalno odlucivanje ste imali. ali ju je trenutacno zameo vjetar. to je propusteno onda kad se propali ds upropastio na izborima, a izaslo, koliko bese, 40% glasaca?

Govorim o autonomiji i državnom suverenitetu .
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 05.10.2018

Re: ..

Nego je problem sto je nacionalizam maska za hulje.


E, to. Prosto to je takav koncept da mami isključivo hulje i štetočine, jer u tome najbolje plivaju. Zato je sranje.

Uglavnom, vidim izabrali ste silovatelja i manijaka za sudiju ustavnog suda.


Izabrali ga ovi Trampovi poslušnici i kukuljičari, iskreno, nisam ni očekivao bolje. Da je sam đavo podneo kandidaturu, ovi bi ga izabrali. Verovatno nisi bio blesav da gledaš ono cmizdrenje pred Senatom, bruka...

E, nego da ispričam polusmešnu priču iz pošte, juče. Dakle, kupio ja neki do jaja mikroskop za posao. I treba da stigne pre neki dan. Nema ga dan, nema ga dva, i zima je već, i sniježi...Odem u poštu (kako je uopšte došlo do toga da mi se to, ili bila šta drugo šalje običnom poštom je duga priča) i sad, ne znam da li si nekad ušao u US poštu, to ti je, ono, najcrnji primer socijale, da ne kažem socijalizma, kao da si ušao u vremeplov i vratio se 30 godina unazad. Uglavnom, tu je red od kilometar, jer imaju glupavo radno vreme, za šalterima rade neke nadrkane babe i po neko lice sa posebnim potrebama, otelim se dok dođem na red. I sad, tamo krenem da se svađam sa službenicom, pa sa menadžerom, gde je moj paket, usput im ukažem i na probleme sa dnevnom poštom koja se iz nepoznatog razloga vraća pošiljaocima iako sam na istoj adresi već 10 godina. Menadžer mi kaže da mi je paket previše težak i da ga zato nisu isporučili, mada su ga uredno primili i dovezli do moje firme, u osam uveče, pa ga vratili. I sad, oni odu tamo da većaju, a ja u bradu, vidno iznerviran, promrmljam, jebote, ovo je total disaster. A pored mene u redu stoji neki Meksikanac, i okrene se prema meni, pa isto tako vidno iznerviran krene sa tiradom: ne, nije disaster, nego greška. Osim toga, ovo je najbolja zemlja na svetu, i tako dalje, ide patriorska spika, onda se prebaci na španski, pa nastavalja da mi se dernja i da psuje, razumeo sam deo u kome ističe da je on ponosni Amerikanac, itd, nisam bio siguran da li je iskren, ili ironiše, onda se vrati na engleski i informiše me da su u Danskoj (?!) plate najveće i da ako mi se ovde ne sviđa, odem tamo da živim! Zašto baš Danska, jebem li ga ako znam, odćutao sam tu govoranciju, šta ću, čovek je bio baš deranžiran. I eto ovo je prvi put otkad živim ovde da mi je neko direktno rekao da ako mi se ne sviđa, pakujem prnje i idem u ... Dansku. Sad, nisam to baš očekivao od južnog brata, ali, kao što rekoh gore, taj naci-onalizam je teško sranje.



veselica veselica 19:54 05.10.2018

Re: ..



E, nego da ispričam polusmešnu priču iz pošte, juče. Dakle, kupio ja neki do jaja mikroskop za posao. I treba da stigne pre neki dan. Nema ga dan, nema ga dva, i zima je već, i sniježi...Odem u poštu (kako je uopšte došlo do toga da mi se to, ili bila šta drugo šalje običnom poštom je duga priča) i sad, ne znam da li si nekad ušao u US poštu, to ti je, ono, najcrnji primer socijale, da ne kažem socijalizma, kao da si ušao u vremeplov i vratio se 30 godina unazad. Uglavnom, tu je red od kilometar, jer imaju glupavo radno vreme, za šalterima rade neke nadrkane babe i po neko lice sa posebnom potrebama, otelim se dok dođem na red. I sad, tamo krenem da se svađam sa službenicom, pa sa menadžerom, gde je moj paket, usput im ukažem i na probleme sa dnevnom poštom koja se iz nepoznatog razloga vraća pošiljaocima iako sam na istoj adresi već 10 godina. Menadžer mi kaže da mi je paket previše težak i da ga zato nisu isporučili, mada su ga uredno primili i dovezli do moje firme, u osam uveče, pa ga vratili. I sad, oni odu tamo da većaju, a ja u bradu, vidno iznerviran, promrmljam, jebote, ovo je tota disaster. A pored mene u redu stoji neki Meksikanac, i okrene se prema meni, pa isto tako vidno iznerviran krene sa tiradom: ne, nije disaster, nego greška. Osim toga, ovo je najbolja zemlja na svetu, i tako dalje, ide patriorska spika, onda se prebaci na španski, pa nastavalja da mi se dernja i da psuje, razumeo sam deo u kome ističe da je on ponosni Amerikanac, itd, nisam bio siguran da li je iskren, ili ironiše, onda se vrati na engleski i informiše me da su u Danskoj (?!) plate najveće i da ako mi se ovde ne sviđa, odem tamo da živim! Zašto baš Danska, jebem li ga ako znam, odćutao sam tu govoranciju, šta ću, čovek je bio baš deranžiran. I eto ovo je prvi put otkad živim ovde da mi je neko direktno rekao da ako mi se ne sviđa, pakujem prnje i idem u ... Dansku. Sad, nisam to baš očekivao od južnog brata, ali, kao što rekoh gore, taj naci-onalizam je teško sranje.





plačem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:54 05.10.2018

Re: ..

hoochie coochie man
I kad su nacoši roknuli Đinđića,


Jel treba opet da postavljam citate, ili ih se sećaš?
:)


Nego, jel slaviš Himlerov rođendan, prekosutra? Treba ispoštovati bivše saveznike.
mariopan mariopan 19:58 05.10.2018

Re: ..

Zar ti se ne čini, da je naš osnovni problem (jedan od njih) što smo baš-baš jeftini?

Bili Piton Bili Piton 20:03 05.10.2018

Re: ..

srdjan.pajic
ne znam da li si nekad ušao u US poštu, to ti je, ono, najcrnji primer socijale, da ne kažem socijalizma, kao da si ušao u vremeplov i vratio se 30 godina unazad


Jao tačno tako je izgledala i pošta kod mene u komšiluku donedavno, dok nisu srušili tu zgradu. Horor, iznutra je bilo kao film set za dispanzer za kožne bolesti u Irkutsku.


tasadebeli tasadebeli 20:07 05.10.2018

Re: ..

pnbb
iz urbane sredine, Miljakovac, Žarkovo

a jel bas iz centra zarkova?



Кој' је, бре, овде из центра Жаркова?

(Нисам баш испратио коментаре... Мрзи ме...)

Е, сад ћу ја да напишем један пост да му се најебем нане нанине и задовољим неку своју фрустрацију к'о Спира када пише о 5. октобру.




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 05.10.2018

Re: ..

Nego, jel slaviš Himlerov rođendan, prekosutra? Treba ispoštovati bivše saveznike.


I njegov rođendan si stavio u potsetnik?

:)

mami isključivo hulje i štetočine


Ko bre Srki napravi Srbiju ako su nacionalisti isključivo hulje?
Šta su Karađorđe, Miloš, Mišić......hulje i štetočine ili Druga Srbija?
tasadebeli tasadebeli 20:12 05.10.2018

Re: ..

Spiridon

Srbiji je potrebna nova energija.

Bitno je da se promeni atmosfera.



Оваквим постовима као што је овај твој који повуку за собом гомилу булшитерских острашћених коментара који се не заснивају на реалности већ на сопственој идеолошкој и политичкој позицији (типа: баби мило што јој се снило) то свакако нећеш постићи.
tasadebeli tasadebeli 20:15 05.10.2018

Re: ..

veselica
docsumann
veselica
(Прексутра ми је рођа. К'о и Путину, јбт! )



jaojjj, od prvog vec pocnem da mislim idu tasin i putinov rodjendan:
.........







i pita tasin rođendan putinovog rođendana:

- ...


šta oćeš ti kad ja čekam tasimira? da ti pročitam svoj horoskop, oćeš to?





Не само што нам је обојици рођа у исти дан него смо обојица још и змајеви у кинеском хороскопу!

Па мало ли је?


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:16 05.10.2018

Re: ..

Bili Piton
srdjan.pajic
ne znam da li si nekad ušao u US poštu, to ti je, ono, najcrnji primer socijale, da ne kažem socijalizma, kao da si ušao u vremeplov i vratio se 30 godina unazad


Jao tačno tako je izgledala i pošta kod mene u komšiluku donedavno, dok nisu srušili tu zgradu. Horor, iznutra je bilo kao film set za dispanzer za kožne bolesti u Irkutsku.




E, ali nije to samo zgrada i enterijer, nego komplet organizacija i mentalitet službenika koji ide uz sve to. Ono, totalno nezaintersovani za svoj posao, radio ne radio svira ti radio. Doduše, tako su i plaćeni, ako ću da budem pošten do kraja. Sad, na primer, Fedex i UPS povremeno koriste regularnu poštu kao podizvođače, ne znam da li zato što im je tako naređeno, ili iz sažaljenja jer su uzročnici propasti jedne od najstarijih američkih institucija, ili, najverovatnije, da uštede pare pa USPS-u uvale da raznosi pakete. Pri tome mi se ovaj menadžer pravdao kako su Fedex i UPS pokvarenjaci, pa im uvale pakete većih gabarita da ovi to i ne primete (?!), nego tek kad dođu kod mušterije čija je radnja slučajno zatvorena u 8 uveče, shvate da nemaju ljudstvo da paket istovare, čak ni dolly da si malo pomognu. I onda usput zaborave da ti ostave cedulju koja kaže da li će sutra da probaju ponovo, ili da ideš u poštu da sam digneš, i u koju tačno. Imaju online tracking, ali tamo nema ništa uneto poslednja dva dana. Telefonom ne možeš da ih dobiješ ni u snu. A to što mi bar dva puta nedeljeno komplet pošta zavši u veterinarskoj ordinaciji na drugom kraju grada da ne pominjem, redovno pobrkaju skraćenicu za Street (ST) i South (S)...






srdjan.pajic srdjan.pajic 20:17 05.10.2018

Re: ..

hoochie coochie man
Nego, jel slaviš Himlerov rođendan, prekosutra? Treba ispoštovati bivše saveznike.


I njegov rođendan si stavio u potsetnik?

:)

mami isključivo hulje i štetočine


Ko bre Srki napravi Srbiju ako su nacionalisti isključivo hulje?
Šta su Karađorđe, Miloš, Mišić......hulje i štetočine ili Druga Srbija?


Ne, bre, hučika, ja mislim na vas, moderne nacionaliste.
veselica veselica 20:23 05.10.2018

Re: ..

Не само што нам је обојици рођа у исти дан него смо обојица још и змајеви у кинеском хороскопу!

Па мало ли је?


Pa Taso, simply the best.




pnbb pnbb 20:26 05.10.2018

Re: ..

и задовољим неку своју фрустрацију к'о Спира када пише о 5. октобру.

ne razumem, jel te frustriraju kiki i andra, ili ekipa iz zarkova?

btw, OVO je bio pravi novi talas..a ne neki mrsomudi sto ga izfilozofirase.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 05.10.2018

Re: ..

Ne, bre, hučika, ja mislim na vas, moderne nacionaliste.


Znači na Đinđića milsiš.
(citate imaš, a mogu i još neki da dodam)

tasadebeli tasadebeli 20:37 05.10.2018

Re: ..

nsarski

Sada možemo svi zajedno na piće u meni omiljeni kafić na Krfu, prigodnog imena...




Важи!

После ја водим на једну туру цело друштво у бифе "Лудара" овде у мом крају!




docsumann docsumann 20:37 05.10.2018

Re: ..

tasadebeli
veselica
docsumann
veselica
(Прексутра ми је рођа. К'о и Путину, јбт! )



jaojjj, od prvog vec pocnem da mislim idu tasin i putinov rodjendan:
.........







i pita tasin rođendan putinovog rođendana:

- ...


šta oćeš ti kad ja čekam tasimira? da ti pročitam svoj horoskop, oćeš to?





Не само што нам је обојици рођа у исти дан него смо обојица још и змајеви у кинеском хороскопу!

Па мало ли је?





dobro onda ja da završim, kad niko neće


idu tasin i putinov rodjendan:

i pita tasin rođendan putinovog rođendana:

je l' spavaš ti ikad?

šta ti je to?

pa glagol, jbt




tasadebeli tasadebeli 20:43 05.10.2018

Re: ..

pnbb
и задовољим неку своју фрустрацију к'о Спира када пише о 5. октобру.

ne razumem, jel te frustriraju kiki i andra, ili ekipa iz zarkova?




Како не разумеш?

Па оклен си ти, момак?

(Присвојили нам, бре, ти Жарковци Ника Слотера а ти тако... Ц, ц, ц,...)



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 05.10.2018

Re: ..

hoochie coochie man
Ne, bre, hučika, ja mislim na vas, moderne nacionaliste.


Znači na Đinđića milsiš.
(citate imaš, a mogu i još neki da dodam)



E, ako me ti ne ubediš na koga mislim, niko neće.
niccolo niccolo 20:44 05.10.2018

Re: ..

I eto ovo je prvi put otkad živim ovde da mi je neko direktno rekao da ako mi se ne sviđa, pakujem prnje i idem u ... Dansku.

Hladno, al' standard...bio ja onomad u Kopenhagenu krajem avgusta, imaju gomilu nekih dešavanja u to vreme, npr. festival skulptura od peska, pa nešto kod Male sirene...Plus paradu ponosa, bila neka dobra teta točila pivo na štandu gde je glavno dešavanje bilo, tako tvoje godište...
tasadebeli tasadebeli 20:47 05.10.2018

Re: ..

docsumann

pa glagol, jbt



И то несвршеног вида!




pnbb pnbb 20:48 05.10.2018

Re: ..

bio ja onomad u Kopenhagenu krajem avgusta,

i ja.
ako preskocis onu seljanu u centru, totalno ok. doduse malo smo birali hipsterske krajeve al dobro.
docsumann docsumann 20:49 05.10.2018

Re: ..

Како не разумеш?

Па оклен си ти, момак?

(Присвојили нам, бре, ти Жарковци Ника Слотера а ти тако... Ц, ц, ц,...)


pošto lično znam čoveka, neću ti ne dati za pravo

no, ne čini jedna lasta stoljeće...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:52 05.10.2018

Re: ..

Hladno, al' standard...bio ja onomad u Kopenhagenu krajem avgusta, imaju gomilu nekih dešavanje u to vreme, npr. festival skulptura od peska, pa nešto kod Male sirene...Plus paradu ponosa, bila neka dobra teta točila pivo na štandu gde je glavno dešavanje bilo, tako tvoje godište...

maksa83 maksa83 20:54 05.10.2018

Re: ..

И то несвршеног вида!

Fejk njuz ova tvoja slika.

Ovo je prava slika.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:02 05.10.2018

Re: ..

maksa83
И то несвршеног вида!

Fejk njuz ova tvoja slika.

Ovo je prava slika.



Makso, jel i kod Čir-jakovića ono beše imaš ban na tviteru?
niccolo niccolo 21:03 05.10.2018

Re: ..

Ko je uopšte taj Ćirjaković?
angie01 angie01 21:05 05.10.2018

Re: ..

Čir-jakovića


CIR jakovic

LOVAC U LAZI


...ako te mrzi da citas- sarski je odlicno dao kroki u par komentara.
maksa83 maksa83 21:06 05.10.2018

Re: ..

Makso, jel i kod Čir-jakovića ono beše imaš ban na tviteru?

Ne znam što su to Ćir-jaković.

Jebote, pre neki dan sam video da me blokirao i Ratko Dmitrović, a imam potpunu amneziju da sam mu ikad išta rekao (što ne znači nužno da nisam, samo da se ne sećam).
aureus aureus 21:17 05.10.2018

Re: ..

anonymous
aureus
anonymous
...evo i malo veze sa današnjim događajima ....


Engleski obaveštajci ruše Dodika


Како?

Да нису каквом шврћану дали стотине хиљада марака, евроатлантских пара, и рекли му да излијепи десетине хиљада плаката и подијели исто толико флајера?



Ne razumem stilske figure koje koristiš.
Morao bih da prizovem Tasu - kao pomoć prijatelja.

Da je Milošević rušen parama iz inostranstva danas je nesporna činjenica.

Hteo sam samo da o tome posvedočim kao insajder.

A da se glavni posao odradio unutar institucija i to je nama koji smo učestvovali, danas sasvim jasno.

Nisu Miloševića srušile plakate. Srušile su ga tajne službe koje su raznim uticajima, pritiscima i ucenama odradile posao unutar institucija i centara moći, od podzemlja do vojske.

Mi smo plakatiranjem i prostestima bili samo dimna zavesa, koja je prikrila sve što se dešavalo iza pozornice.

Samouvereni - da zaista doprinosimo velikoj " revoluciji "

Jesmo bili akteri, ali je naš doprinos bio daleko manji od onog koji sami sebi pripisujemo.

Zato je svaki poziv na nešto slično - nebulozni avanturizam .

Usput

Moj budžet je bio , zaista, preko sto hiljada.

I nisam bio " švrća "


Ако имаш домаће тајне службе које не штите државу него штите конкретну власт (а ово је већ злоупотреба тајних служби један кроз један) онда заиста не видим зашто бисмо грмили на стране службе које помажу домаћим опозиционарима, јавно облаћеним и називаних свакојаким именима од стране власти и домаћих тајних служби, у борби против такве власти.
Домаћа власт игра прљаво.

Ако имаш домаћу власт која, упркос прокламованој демократији, све ресурсе узима за себе (државне медије, државне компаније и паре), онда не видим шта опозицији уопште и преостаје осим да нешто пара узме извана.
Је ли то можда донаћа власт није имала за плакате и флајере? Не бих рекао.

Напослијетку, у демократији имамо право да мијењамо власт. Друга је ствар што аутократе смјену доживљавају као "рушење". А грађани који су против власти нису криви ако се њихов избор поклапа са нечијим интересима (изнутра и извана). Тражити од њих да одустану од свог наума зато што још неко може да искористи промјену је исто као тражити од рудара да одустану од захтјева за чистим ваздухом јер ће у супротном њихов захтјев искористити компанија која продаје пумпе за ваздух.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:17 05.10.2018

Re: ..

Jebote, pre neki dan sam video da me blokirao i Ratko Dmitrović, a imam potpunu amneziju da sam mu ikad išta rekao (što ne znači nužno da nisam, samo da se ne sećam).


A ko je taj gospodin? (za ovog Čir Jakovića sam slučajno čuo, i to baš ovde na blogu, kad ga je u nebesa uzdisala Atomska Lidija, ili beše Prinčipesa, dobio je dosta na popularnosti kad je prebegao iz drugosrbijanaca u trećepozivcesrbijance.)
maksa83 maksa83 21:25 05.10.2018

Re: ..

A ko je taj gospodin?

Setićeš se čim vidiš njušku. Bio je Slobin TV pajac devedesetih u ono najratnije vreme, pa je posle 99 nestao pod neki kamen, pa je u poslednjih nekoliko godina ponovo isplivao (kao i ostala Slobodanova govna) i sad je glavni i odgovorni urednik i direktor Novosti.

mariopan mariopan 21:43 05.10.2018

Re: ..

dragosevacsutra
Imam lepe uspomene na tu energiju koju smo imali jer smo imali nadu, a koja je protraćena, i nije je protraćio narod koji ga je skidao nego ovi što su Slobu i skidali da bi oni zajahali i pokazali nam da oni sve što rade mogu mnogo bolje od Slobe.


pa mislim zao mi vas je mariopan (ne persiram ti). isti oni koji su imali energiju devetog marta, pa 91, pa 92, pa 96/97... isti vi imate 'energiju' i petog oktobra?

pa kako da ti kazem... you asked for it.

(hint: zbog koga je propao deveti mart, 91/92, 96/97.//)?



Pa sada kada sebe pogledam kroz to proteklo vreme.... i meni me je žao.

... omatorila sam ali pameti nisam stekla nego i dalje idem na proteste i verujem da mi možemo nešto da uradimo. Ovi poslednji protesti nisu bili toliko masovni ali su meni bili važni jer je to bio prvi javni glas protiv one spodobe koja mi iskače sa TVa, sa naslova tabloida (mi novine više nemamo, samo tabloide), iz frižidera....koliko znam samo nas nekoliko sa bloga je išlo, Anđa je tu najmlađa rekla bih a mi ostali sve stara garda.

Možda tu i neka nosalgija radi, ko zna.

Kad mi nestanemo šta će ti mladi? Ko da ih nauči kako da se čuvaju provokatora koji su uvek ubačeni od strane vlasti da prave nerede ili da nekoga pretuku ili ne dajBože koknu u mraku pa da ceo trud bude uzalud? Kako da se spasu od suzavca, gde da beže ako ih pojure "nindža kornjače"?

Ali, bila su to i lepa vremena.

edit

Umalo da zaboravim zašto mi je sad mene žao kada si me već podsetio..pa zamisli da ceo život potrošiš da bi nešto promenio na bolje i veruješ da ćeš to uraditi ako ustaneš i boriš se....i onda završiš sa Vučićem, vadikalima, fefeljem i majom.
Idem da se obesim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 05.10.2018

Re: ..

не видим зашто бисмо грмили на стране службе које помажу домаћим опозиционарима,


U Ukrajini npr.
Ali, tu imamo problem, mešali se i sa istoka i sa zapada, pa na koga treba da grmimo a na koga ne?
maksa83 maksa83 21:51 05.10.2018

Re: ..

Kad mi nestanemo šta će ti mladi?

Ti mladi će ili da budu u SNS-u, ili Politički Analitičari (isti k. zapravo).
Ostali mladi će da budu u Njemačku, Kanadu, Novozelandiju i ostale Norveške.

Ne znam da li ste svesni kojom suludom brzinom se Srbija trenutno prazni.
Spiridon Spiridon 21:55 05.10.2018

Re: ..

Ne znam da li ste svesni kojom suludom brzinom se Srbija trenutno prazni.


tu je zajeb ... manja konkurencija za barabe

pa se barabe uzkurce pa dodju i ovde da se prave pametni =))) . a ti ga mirises na kilometar ...

to je onda bukvalno ovaj rad


milisav68 milisav68 21:58 05.10.2018

Re: ..

niccolo
ali je činjenica da nam je to jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...

Misliš nikad u istoriji?

A Makedonija?

Nego jebeš činjenice, bitno je da se dobro zezamo.
mariopan mariopan 21:58 05.10.2018

Re: ..

maksa83
Kad mi nestanemo šta će ti mladi?

Ti mladi će ili da budu u SNS-u, ili Politički Analitičari (isti k. zapravo).
Ostali mladi će da budu u Njemačku, Kanadu, Novozelandiju i ostale Norveške.

Ne znam da li ste svesni kojom suludom brzinom se Srbija trenutno prazni.


Ja sam svesna ali neka deca će i ovde živeti jer nemaju gde.


a i Spira je u pravu

tu je zajeb ... manja konkurencija za barabe

aureus aureus 22:00 05.10.2018

Re: ..

Вечерас у Бањалуци.



Ови британски агенти су све вјештији.

П.С. Не могу сад да смањујем резолуцију слике, сајт за то ме зеза на телефону.
maksa83 maksa83 22:02 05.10.2018

Re: ..

tu je zajeb ... manja konkurencija za barabe

Ma barabe su zavladale i sve popunile, ta priča je završena.

Moj omiljeni od pre neki dan je predsednik opštine Arilje (8 razreda osnovne škole) koji se sa novovenčanom suprugom utakao da ide na maturantsku ekskurziju (7 dana severna Italija) umesto đaka generacije koji nema pare (ćale na minimalcu). Uz ekskurziju dobiješ 2 gratis mesta koje je ološ iskoristio da se privali, kao i direktor škole uostalom. Đak generacije ostao na stanici. Roditelji su ispizdeli, ali su za medije svi pizdeli strogo anonimnno da se ne zamere predsedniku Opštine.

Ceo horor ovdfe.

Pa šta nam rade ti Englezi i Iluminati, pizda im materina pokvarena ona Soroševska....
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:03 05.10.2018

Re: ..

anonymous
aureus
anonymous
...evo i malo veze sa današnjim događajima ....


Engleski obaveštajci ruše Dodika


Како?

Да нису каквом шврћану дали стотине хиљада марака, евроатлантских пара, и рекли му да излијепи десетине хиљада плаката и подијели исто толико флајера?



Ne razumem stilske figure koje koristiš.
Morao bih da prizovem Tasu - kao pomoć prijatelja.

Da je Milošević rušen parama iz inostranstva danas je nesporna činjenica.

Hteo sam samo da o tome posvedočim kao insajder.

A da se glavni posao odradio unutar institucija i to je nama koji smo učestvovali, danas sasvim jasno.

Nisu Miloševića srušile plakate. Srušile su ga tajne službe koje su raznim uticajima, pritiscima i ucenama odradile posao unutar institucija i centara moći, od podzemlja do vojske.

Mi smo plakatiranjem i prostestima bili samo dimna zavesa, koja je prikrila sve što se dešavalo iza pozornice.

Samouvereni - da zaista doprinosimo velikoj " revoluciji "

Jesmo bili akteri, ali je naš doprinos bio daleko manji od onog koji sami sebi pripisujemo.

Zato je svaki poziv na nešto slično - nebulozni avanturizam .

Usput

Moj budžet je bio , zaista, preko sto hiljada.

I nisam bio " švrća "








Nista tuznije od pijuna jedne strane koji se proda za sendvice druge strane.
Doista na Cipru ali sendvice.

Tuzno da tuznije ne moze biti.




aureus aureus 22:09 05.10.2018

Re: ..

maksa83

Ne znam da li ste svesni kojom suludom brzinom se Srbija trenutno prazni.

Ево занимљивих података везаних за Републику Српску, да, да, ону по којој вршљају британски агенти у намјери да сруше Додика Преподобног.

2013/2014 број студената 42 хиљаде.
2017/2018 број студената 32 хиљаде.

2013/2014 број уписаних бруцоша 8200.
2017/2018 број уписаних бруцоша 5900.

Пластично објашњење: прије четири године уписивало се 10 студената, данас седам.

Ово се не може објаснити само негативним природним прираштајем.
Овдје има и других ствари.

- Има британских агената који одвлаче младе људе вани.
niccolo niccolo 22:11 05.10.2018

Re: ..

Misliš nikad u istoriji?

Ne, nisam to mislio.
niccolo niccolo 22:14 05.10.2018

Re: ..

Tuzno da tuznije ne moze biti.

Ali je barem konstanta da ne može bez gospodara.
docsumann docsumann 22:21 05.10.2018

Re: ..

Ladmir Putin


lad mi da di

Spiridon Spiridon 23:36 05.10.2018

Re: ..


Pa šta nam rade ti Englezi i Iluminati, pizda im materina pokvarena ona Soroševska....


pu nek crknu !!!
NNN NNN 01:18 06.10.2018

Re: ..

Ne znam šta bi bio prihvatljiv kontekst

kick68 kick68 01:44 06.10.2018

Re: ..

jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...

Makedonci?
aureus aureus 02:31 06.10.2018

Re: ..

kick68
jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...

Makedonci?

Oni su se lukavo otcijepili, dok niko nije obraćao pažnju.
bene_geserit bene_geserit 03:35 06.10.2018

Re: ..

srdjan.pajic
Uglavnom, vidim izabrali ste silovatelja i manijaka za sudiju ustavnog suda.

Izabrali ga ovi Trampovi poslušnici i kukuljičari, iskreno, nisam ni očekivao bolje. Da je sam đavo podneo kandidaturu, ovi bi ga izabrali.

Švaler iz Koteža (pa još iz šestog razreda) je dodao svoja dva centa.
Pa pre neki dan si se ovde hvalio kako si takva sranja pravio da ženska populacija Koteža (a možda i Ovče, Borče i Krnjače) još uvek to prepričava i da ne bi smeo da se kandiduješ ni za predsednika Saveza vatrogasaca.
Možda bi se protiv tebe pojavila neka svedokinja koja se seća kad, gde i šta si joj radio, a uz to je i kredibilna tj. nije od onih što su protestvovali u pussy hat-u protiv tvojih pajtaša.
kick68 kick68 04:07 06.10.2018

Re: ..

Oni su se lukavo otcijepili, dok niko nije obraćao pažnju.

...takoreci iskliznuli iz saka neprimetno:)
mariopan mariopan 07:22 06.10.2018

Re: ..

maksa83

Moj omiljeni od pre neki dan je predsednik opštine Arilje (8 razreda osnovne škole) koji se sa novovenčanom suprugom utakao da ide na maturantsku ekskurziju (7 dana severna Italija) umesto đaka generacije koji nema pare (ćale na minimalcu). Uz ekskurziju dobiješ 2 gratis mesta koje je ološ iskoristio da se privali, kao i direktor škole uostalom. Đak generacije ostao na stanici. Roditelji su ispizdeli, ali su za medije svi pizdeli strogo anonimnno da se ne zamere predsedniku Opštine.


E, to boldovano, tu sam popizdela.

To sam čitala i ja i pripala mi je muka. GNJIDE, bednici...

I setila sam se svih psovki koje sam ikada čula u životu.

I nema tamo nikoga da mu se nahebe majke svojeručno, da ga zgrabi za gušu i izbaci iz autobusa i izgazi ga na licu mesta?
NEMA.
A to su roditelji te dece i deca vide kako tata psuje majku gnjidi ali ništa ne čini da gnjidu sabije u prašinu gde mu je mesto.

A onda čitamo u vestima kako je baba uzela utoku i upookojila jednu gnjidu. Baba će na robiju a gnjide se množe jer im se može.


Pa šta nam rade ti Englezi i Iluminati, pizda im materina pokvarena ona Soroševska....



tasadebeli tasadebeli 07:28 06.10.2018

Re: ..

maksa83
И то несвршеног вида!

Fejk njuz ova tvoja slika.

Ovo je prava slika.




Па ја вама, људи моји, лепо причам на мојим педагошким постовима још откако сам се појавио уопште на Блогу Б92 (негде у 18. веку, баш некако око Француске револуције) да је Дете отац Човека, а ви ми не верујете!




milisav68 milisav68 07:29 06.10.2018

Re: ..

Pa šta nam rade ti Englezi i Iluminati, pizda im materina pokvarena ona Soroševska....

Novi Sad, 6. oktobar 1988: Motkama i jogurtom na vojvođansko rukovodstvo koje podupire separatiste na Kosovu


http://www.yugopapir.com/2018/10/ns-6-x-88-motkama-i-jogurtom-na.html
tasadebeli tasadebeli 07:46 06.10.2018

Re: ..

Spiridon

Ja necu da diskutujem sa ljudima za koje je Zoran Djindjic mafijas, Milosevic heroj, a peti oktobar sranje. To su moji limiti. Ne kazem da ti sve ovo tvrdis ali tako delujes. Bar ja tako osecam.




Црни Спиро!

Па што то ниси одмах написао у уводном тексту па да се уопште не јављамо ми који не мислимо тако као ти?

Е, јбг... Ти к'о да си од јуче на Блогу Б92, а не од прахисторије... Када је Блог Б92 био мала група илегалаца за субверзивно деловање која се окупља и договара на заједничким журкама.

Е, јбг... Да си тако написао одмах у уводном тексту, не бих ти ја овде уопште сметао.

(То знам поуздано за себе, а за остале који ти овде сметају не знам... Нека се сами изјасне.)



Spiridon Spiridon 07:57 06.10.2018

Re: ..

tasadebeli
Spiridon

Srbiji je potrebna nova energija.

Bitno je da se promeni atmosfera.



Оваквим постовима као што је овај твој који повуку за собом гомилу булшитерских острашћених коментара који се не заснивају на реалности већ на сопственој идеолошкој и политичкој позицији (типа: баби мило што јој се снило) то свакако нећеш постићи.


... jos mnoga da radis na sebi, a imas potencijala. Znam, lepo je biti u centru paznje ali bolje da to bude po necemu pozitivnom.
tasadebeli tasadebeli 08:29 06.10.2018

Re: ..

Spiridon
tasadebeli
Spiridon

Srbiji je potrebna nova energija.

Bitno je da se promeni atmosfera.



Оваквим постовима као што је овај твој који повуку за собом гомилу булшитерских острашћених коментара који се не заснивају на реалности већ на сопственој идеолошкој и политичкој позицији (типа: баби мило што јој се снило) то свакако нећеш постићи.


... jos mnoga da radis na sebi, a imas potencijala. Znam, lepo je biti u centru paznje ali bolje da to bude po necemu pozitivnom.



Да покушам позитивно?

Слушај, друже,...

Рекох већ Анђи.

Блог Б92 нисам доживљавао као пропагандну алатку преко које ће се заступати различити политички интереси у Србији и неоспорни спољни утицаји на политику у Србији. Нити сам се ја појавио овде због тога нити долазим да читам политикантске булшите заогрнуте наводно добрим намерама и да губим толико времена на томе.

Блог Б92 сам ипак другачије доживљавао када сам почео да читам текстове на њему.

(У она "златна времена" како неки воле да кажу, па и ти, када су на Блогу Б92 писали неки људи који се данас не појављују, или се појављују, али више не пишу, или којих, нажалост, више нема, а који нам заиста много недостају.)

А сада, после толико година, почели су већ опасно да ми иду на курац сви они спин доктори са својим принцезама који овде не износе своје сопствено мишљење него се појављују као заступници разноразних политичких опција у Србији држећи ову Србију закуцану у неким временима 2000-2010 као да не желе да се изађе из тих година и да се схвати да је ово ипак 2018. година.

Једноставно речено, згадили су ми се такви. Баш онако жешће згадили...

А не могу да ћутим док то гледам и читам радећи на себи како ми ти препоручујеш.

Јер један од првих услова да дођемо до те позитиве на коју нас ти позиваш јесте да не прећуткујемо и не сакривамо оно што нас је до ове негативе и довело.

Ето, друже, толико од мене из "центра пажње". *{Што рече Bili Piton jednom prilikom, од мене, attention seeking bitch.)

Да не ометам даље.

Уживајте.


EDIT: Заборавих да ти кажем још на самом почетку...

Називи месеци у години (и дана у недељи) по постојећем важећем српском правопису пишу се с малим почетним словом.

Не:

Kratko i jasno - 5. Oktobar


него:

Kratko i jasno - 5. oktobar


Називи дана у недељи и месеци у години по узусима (неписаним) у енглеском језику пишу се с великим почетним словом.

У српском језику то није случај.

Не замери, рачунам кад већ позиваш да сви порадимо на себи мало, рачунам да би и ти у понеким областима могао да засучеш рукаве.

Не мораш ништа да платиш, другарима не наплаћујем овакве услуге из те језичко/правописне области услужних делатности на које се Србија преоријентисала после 5. октобра по замисли петооктобарских револуционара.
blogovatelj blogovatelj 08:53 06.10.2018

Re: ..

Ajmo, prebrojavanje.




Ima nas još.
blogovatelj blogovatelj 08:58 06.10.2018

Re: ..

ali je činjenica da nam je to jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...


Makedonija.
Ratovi koji su vođeni bili su verski ratovi. Ogromna većina ljudi to previđa.
mariopan mariopan 09:06 06.10.2018

Re: ..

blogovatelj
ali je činjenica da nam je to jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...


Makedonija.
Ratovi koji su vođeni bili su verski ratovi. Ogromna većina ljudi to previđa.

Pa kažem ja Anđi da je rat zato i počeo, da su "krvna zrnca" (hoću reći da je na parove razbrojs bilo po verskoj osnovi) prebrojana još pre rata, da se baš zato i ratovalo i da se i dan danas ta krvna zrnca broje ali mi ona ne veruje.
gedza.73 gedza.73 10:57 06.10.2018

Re: ..

ali su za medije svi pizdeli strogo anonimnno da se ne zamere predsedniku Opštine.



E, to boldovano, tu sam popizdela.

Ne smeju ljudi. Kad ovaj kreten ima obraza da redovno ide besplatno sa decom na ekskurzije moš misliti kako bi se posle svetio roditeljima za javnu prozivku. A u rukama vlast.

Za tako jednu prozivku su 'Gazdini' potrčci (lokalne tabadžije) prebile momka u kući. Još posle morao onako modar da se izvini Gazdi što ga javno opanjkavao (inače ništa nije slagao)

Kao da živimo neku paralelnu, uvrnutu stvarnost. Taman pomisliš da nema gde dalje da padnemo pa se pojavi neka budala slična Predsedniku Opštine koja nas zamaže lopatom punom govana.


'Eto stoko, ja mogu, vi ne možete, crknite'

Taj dečkić, maturant, koji je, po tekstu, đak generacije... ja da sam na njegovom mestu bi kopao i nogama i rukama da se dokopam inostranstva. Po dobijanju državljastva bih se odmah javno odrekao srpskog.

mariopan mariopan 11:39 06.10.2018

Re: ..

gedza.73

Znam Gedžo, sve znam...samo ne znam dokle će to tako, dok neko opet ne dohvati utoku ili mitraljez?
razmisljam razmisljam 13:47 06.10.2018

Re: ..

tasadebeli


.


EDIT: Заборавих да ти кажем још на самом почетку...

Називи месеци у години (и дана у недељи) по постојећем важећем српском правопису пишу се с малим почетним словом.

Не:

Kratko i jasno - 5. Oktobar


него:

Kratko i jasno - 5. oktobar


Називи дана у недељи и месеци у години по узусима (неписаним) у енглеском језику пишу се с великим почетним словом.

У српском језику то није случај.

Не замери, рачунам кад већ позиваш да сви порадимо на себи мало, рачунам да би и ти у понеким областима могао да засучеш рукаве.

Не мораш ништа да платиш, другарима не наплаћујем овакве услуге из те језичко/правописне области услужних делатности на које се Србија преоријентисала после 5. октобра по замисли петооктобарских револуционара.



EDIT: Не бих иначе, али и сам знаш да ти није први пут, а ни једини. Већ смо ономад попричали о томе...
tasadebeli tasadebeli 14:05 06.10.2018

Re: ..

razmisljam

EDIT: Не бих иначе, али и сам знаш да ти није први пут, а ни једини. Већ смо ономад попричали о томе...



EDIT: Не претеруј.

Кад већ иначе не би, онда боље и да ниси.

Стварно то ретко радим бесплатно, а нарочито ретко то радим на Блогу Б92 иако ту неписмених, неваспитаних и некултурних има к'о плеве. Него, не обраћам пажњу на то. Зажмурим, зашкргућем зубима, па идемо даље, што би рекли у оном филму.

Јер као што рекох, боли ме уво да то радим бесплатно. Морам и ја да живим од неких услуга кад већ сви у Србији хоће да живе од услужних делатности после 5. октобра 2000.

Ти си то нешто умислила, ко зна из ког разлога...

(Нађи ми колико пута сам некоме на Блогу Б92 спочитавао непоштовање правописних правила.)

Него, ја ово изузетно, Спири, да би он мало порадио на себи. Слажем се са њим да свако треба да поради на себи, да надокнади оно што му фали итд. па рекох, да му укажем на оно што њему фали као што је он био љубазан и прави другар па је мени указао шта мени фали.
razmisljam razmisljam 14:18 06.10.2018

Re: ..


tasadebeli


EDIT: Не претеруј.

Кад већ иначе не би, онда боље и да ниси.


Морала сам, не зато што си ти Спири указао на грешку, већ стога што си при томе и сам направио грешку, јер, не каже се ,,...пишу се С малим почетним словом'', већ малим почетним словом.
На то сам хтела да ти укажем пажњу. Ако већ вршиш коректуру, што по мени није спорно ако је из добре намере, онда крени од себе.
mlatisa mlatisa 14:27 06.10.2018

Re: ..

А когод ми данас после ових 18 година тврди да је постојао само тај један начин да се то изведе како је изведено и са пратећим му последицама, мора да је много наиван. Или тежак манипулант.


Ја бих рекао да је морало да се догоди. Милошевић је имао све инструменте у својој руци и једино неко моћнији од њега је то могао да га сруши (читај САД). И морали су да га руше што пре зато што је тада Русија заокреће политику (Путин јача и тако то).

Милошевић је изгубио подршку безбедносних структура и тако се релативно глатко десио пети октобар. Једини алтернативни сценарио је био да Милошевић направи неки супер хипер ултра дил са САД, али мислим да је после 1999 за то било касно. Али у тој варијанти био он остао на власти. Додуше, кад гледам овог место њега, то би и могло да буде ок, да је Милошевић могао да ради све оно што је ради сада онај уместо њега. Али мислим да Милошевић по свом карактеру то не би могао да спроводи.

Тако да морам да резимирам, ово је морало да се деси.

Не кајем због своје улоге у тим догађајима. Ја то доживљавам као еволуцију. Тада смо се изборили за поштене изборе. И до сада су избори били поштени. Нисам сигуран за наступајуће.

Са друге стране, мислим да се ствари неће променити сваљивањем одговорности на политичаре. Рачунати на "Неочекивану слику која се изненада појављује и решава ствар" је мало неозбиљно. Треба свако да засуче рукаве и да чисти своје двориште и окружење. Ако радимо најбоље што знамо и то захтевамо од свих других, онда нам и може свима бити боље. У то име одо ја да чистим двориште.

tasadebeli tasadebeli 14:45 06.10.2018

Re: ..

razmisljam

tasadebeli


EDIT: Не претеруј.

Кад већ иначе не би, онда боље и да ниси.


Морала сам, не зато што си ти Спири указао на грешку, већ стога што си при томе и сам направио грешку, јер, не каже се ,,...пишу се С малим почетним словом'', већ малим почетним словом.
На то сам хтела да ти укажем пажњу.Ако већ вршиш коректуру, што по мени није спорно ако је из добре намере, онда крени од себе.



М'да...

Лепо ја кажем Спири да би ипак требало свако најпре да пође од самог себе, а он навалио да ме едукује о корисности 5. октобра и демократских промена по Србију.

Ево, ја ћу да се самог себе исправим.

Надам се да ће се и Спира самог себе. Убудуће.

Дакле, не

пишу се С малим почетним словом",


већ малим почетним словом



П.С.- Извини, кад већ уђосмо у те теме...

А шта ће ти они завршни наводници иза речи словом?

словом"


И где су уопште почели ти твоји наводници?

Мислим, видим ја где им је крај, али не видим где им је почетак?

Тим наводницима...

(Као, уосталом, и том Спирином 5. октобру којем ево коначно после 18 година видим крај иако му је почетак тамо далеко негде, трепери у измаглици сећања, што би рекли Шапер, Крстић са остали Идолима. И са Бебом Поповићем и осталом екипом из Хиландарске.

Свануће коначно и нама Србима тај 6. октобар после толиких година, ја вам кажем! Боље икад него никад. )


EDIT: А, ево сада видим...

Почетни наводници су ти испред три тоћкице.

Узео сам лупу, мораћу до Кинеза да рекламирам ове наочаре што сам код њих купио јербо се за нешто боље и професионалније за читање нема пара, сестро слатка, не дају ми већ 35 година довољно пара за све што ми треба у животу.






razmisljam razmisljam 15:00 06.10.2018

Re: ..

tasadebeli


П.С.- Извини, кад већ уђосмо у те теме...

А шта ће ти они завршни наводници иза речи словом?

словом"


И где су уопште почели ти твоји наводници?

Мислим, видим ја где им је крај, али не видим где им је почетак?

Тим наводницима...


,,...пишу се С малим почетним словом''


Пошто не знам да ли на тастатури постоје доњи наводници, а да бих остала у духу правилног писања, када нешто/неког цитирам уместо њих користим дупли зарез. Можда си их зато превидео.
А можда су ти потребни ђозлуци са јачом диоптријом.

Узгред, била бих ти захвална ако знаш како да куцкам праве доње наводнике.Не допада ми се провизоријум од дуплих горњих, те га стога избегавам.


EDIT: Тек сад видех твој ЕДИТ. Дакле, изгледа да сам била у праву за ђозлуке .


zemljanin zemljanin 15:06 06.10.2018

Re: ..

razmisljam


Пошто не знам да ли на тастатури постоје доњи наводници, а да бих остала у духу правилног писања, када нешто/неког цитирам уместо њих користим дупли зарез. Можда си их зато превидео.
А можда су ти потребни ђозлуци са јачом диоптријом.

Узгред, била бих ти захвална ако знаш како да куцкам праве доње наводнике.Не допада ми се провизоријум од дуплих горњих, те га стога избегавам.

„ “ jel to TO

drzis Alt i otkucas 0132 za pocetne/donje navodnike

EDIT. koliko znam, ne mozes to direktno na tastaturi, tipa jedan taster, mada verovatno se moze neki od funkcijskih tatera redefinsati ... malo komplikovanija metoda
razmisljam razmisljam 15:21 06.10.2018

Re: ..


zemljanin

„ “ jel to TO


То!

drzis Alt i otkucas 0132 za pocetne/donje navodnike


Вееелико, највеће хвала.


EDIT. koliko znam, ne mozes to direktno na tastaturi, tipa jedan taster, mada verovatno se moze neki od funkcijskih tatera redefinsati ... malo komplikovanija metoda


Ма, дај шта даш - битно је да ради и да убудуће нећу морати да се сналазим и да се неЛвирам што не пишем естеЦки и какогод исправно .



tasadebeli tasadebeli 15:30 06.10.2018

Re: ..

razmisljam

Дакле, изгледа да сам била у праву за ђозлуке



Да.

(Што би кратко и јасно рекло ово моје дете од 6 година када се слаже са нечим. Нарочито ако је питаш да ли хоће чоколадну торту... Ма било коју торту...)


zemljanin

„ “

jel to TO

drzis Alt i otukucas 0132 za pocetne/donje navodnike



Земо, није то проблем у ворду, то ћирилични ворд (било који фонт, колико сам видео) подржава. Шифт + 2.


„Ана воли Милована.“


Него Размишљалица вероватно пита за коментаре на Блогу. Како то овде извести.

Како си ти добио ове твоје?

Код мене неће ни са шифтом ни са алт...

"Ана воли Милована."

!"#$%&/()=?*;:_~><,.-+'0987654321`

>< ><<>2311111111111111111111111111111111111001


Нема, оца му мангупског! Све сам испритискао и са шифтом и без шифта и са алтом и без алта 0132.




Изгледа да нам треба та компликованија метода коју помињеш...
maksa83 maksa83 15:31 06.10.2018

Re: ..

EDIT. koliko znam, ne mozes to direktno na tastaturi, tipa jedan taster, mada verovatno se moze neki od funkcijskih tatera redefinsati ... malo komplikovanija metoda

Može da se napravi tastatura Microsoft Keybord Layout Creatorom na kojoj će neki karakter koji razmisljam ne koristi da bude pregažen sa donjim navodnicima. Ja sam time napravio QWERTY srpsku tastaturu umesto QWERTZ kog smo pokupili od Nemaca jednom davno i delio okolo.

Samo nešto - Windows 10 moraš da restartuješ dva puta da bi tako napravljena tastatura proradila. Zašto? Svako "zašto?" ima svoje "jebiga...".
Bili Piton Bili Piton 15:32 06.10.2018

Re: ..

razmisljam


Узгред, била бих ти захвална ако знаш како да куцкам праве доње наводнике.Не допада ми се провизоријум од дуплих горњих, те га стога избегавам.



Interesantno, ja svesno i namerno ne stavljam donje navodnike jer mi deluju neestetski u tekstu (a izgleda da treba tri ruke i sedamnaest prstiju simultano da bi se ukucao taj simbol). A pošto se sve redje vidjaju, samo mi još više štrče kad ih ugledam.

A donjih navodnika nije bilo na latiničnim pisaćim mašinama ni kad sam učio da kucam (a to je bilo pre nego što sam naučio da pišem slobodnom rukom). Iz istog razloga danas ne koristim ni đ.

Io sono conservativo


zemljanin zemljanin 15:39 06.10.2018

Re: ..

maksa83
EDIT. koliko znam, ne mozes to direktno na tastaturi, tipa jedan taster, mada verovatno se moze neki od funkcijskih tatera redefinsati ... malo komplikovanija metoda

Može da se napravi tastatura Microsoft Keybord Layout Creatorom na kojoj će neki karakter koji razmisljam ne koristi da bude pregažen sa donjim navodnicima. Ja sam time napravio QWERTY srpsku tastaturu umesto QWERTZ kog smo pokupili od Nemaca jednom davno i delio okolo.

Samo nešto - Windows 10 moraš da restartuješ dva puta da bi tako napravljena tastatura proradila. Zašto? Svako "zašto?" ima svoje "jebiga...".

pazi kad sam poceo to da kuckam u prvom komentaru pa se lupih po glavi i obrisah ... to sam poslednji put radio negde pre '90ih
angie01 angie01 15:42 06.10.2018

Re: ..

tu je zajeb ... manja konkurencija za barabe


...koji sebe zovu ptriJotama, a sve ostale izdajnicima, placenicima, autosovinistima, nelojalnima,...koji i treba da odu,...nisu, pored svega sto sam pomenula, dovoljno kvarljivi, da se prilagode,...znaci i neadaptivni...
zemljanin zemljanin 15:43 06.10.2018

Re: ..

tasadebeli


Taso treba ti bilo koja latinicna tastatura (inicijalizovana) ... kodiranje cirilicne tasture je drugacije ... ako imam vremena pogledacu kako sa cirilicnom

EDIT. e pa ako radi kod koleginice *razmisljam, onda nije problem koji sam ranije naveo i mora da radi i kod tebe ... nemam cirilicnu tastaturu pa ne mogu da probam
razmisljam razmisljam 15:44 06.10.2018

Re: ..

tasadebeli


Него Размишљалица вероватно пита за коментаре на Блогу. Како то овде извести.


Да, управо сам то питала и на то питање од Земљанина добила одговор.

Види, Тасо:

алт+0132 и... „

Хоћу рећи, код мене ради *.

*Мислим, морам мало да се правим важна.





maksa83 maksa83 15:46 06.10.2018

Re: ..

to sam poslednji put radio negde pre '90ih

Eh, devedestih... tada si imao 2 opcije - DLL mog druga Dejana koji se utačinjao i presretao tastaturu i u letu poturao ono što si izmapirao, ili Jankov Maper koji je bio čistije rešenje pošto je Janko provalio format .kbd fajlova i napravio generator tih fajlova u Delfiju. (Janko mi je inače bio šef u jednom periodu tih devedesetih, dosta sam naučio od njega, bio je Pit Bul koji zagrize i ne pušta i kida dok ne nađe u čemu je problem) Ima zanimljiva priča o tome kako je Lockheed Martin dok smo bili pod sankcijama kupio 2000 licenci Jankovog Mapera ali je preduga za kucanje.
tasadebeli tasadebeli 15:47 06.10.2018

Re: ..

zemljanin
tasadebeli


Taso treba ti bilo koja latinicna tastatura (inicijalizovana) ... kodiranje cirilicne tasture je drugacije ... ako imam vremena pogledacu kako sa cirilicnom



Хвала ти!

(Имам латиничну тастатуру са све Đ,Š,Č,Ž,...)
tasadebeli tasadebeli 15:48 06.10.2018

Re: ..

razmisljam

Мислим, морам мало да се правим важна.



angie01 angie01 15:50 06.10.2018

Re: ..

Pa kažem ja Anđi da je rat zato i počeo, da su "krvna zrnca" (hoću reći da je na parove razbrojs bilo po verskoj osnovi) prebrojana još pre rata, da se baš zato i ratovalo i da se i dan danas ta krvna zrnca broje ali mi ona ne veruje.


sta ti ne verujem,...ja kazem da je to destruktivno gorivo sa krvnim zrncima i imputirano lako ( od predvodnika, na svim stranama, koji su imali neke apetite i okoristili se- vidimo i sami ko, kako,....), jer je postojalo pogodno tle,...a na kraju dvadesetog veka, kada bi bilo normalno da se vec desio neki civilizacijski pomak od plemenskog razmisljanja....pri tome, danas u 21. veku- mi se ovde na blogu upravo oko iste primitivne stvari delimo- na one, kojima je to vazno i baza svih postavki- tzv, patriJote i one, koji to negiraju kao bitan faktor za prihvatanje i postovanje nekoga- izdajnike i autosoviniste.
razmisljam razmisljam 15:50 06.10.2018

Re: ..

maksa83

Može da se napravi tastatura Microsoft Keybord Layout Creatorom na kojoj će neki karakter koji razmisljam ne koristi da bude pregažen sa donjim navodnicima. Ja sam time napravio QWERTY srpsku tastaturu umesto QWERTZ kog smo pokupili od Nemaca jednom davno i delio okolo.


Хвала, Максо, али превелики је то залогај за мене тупавог корисника благодети свеколиких електронских чаролија.

Уосталом, није као да свако мало нешто цитирам, па да ће ми рука отпаднути од силног чукања алт и четири цифре.
Дакле, Земљаниново решење ми сасвим паше.
tasadebeli tasadebeli 15:55 06.10.2018

Re: ..

angie01
tu je zajeb ... manja konkurencija za barabe


...koji sebe zovu ptriJotama, a sve ostale izdajnicima, placenicima, autosovinistima, nelojalnima,...koji i treba da odu,...nisu, pored svega sto sam pomenula, dovoljno kvarljivi, da se prilagode,...znaci i neadaptivni...






Анђо, не замери... Нисам схватио.

Ко треба да оде и ко није довољно кварљив, прилагодљив, адаптибилан?

Барабе које себе зову патријотама и све остале зову издајницима, плаћеницима, аутошовинистима и нелојалнима или ови којима те барабе патријоте каче те етикете?


razmisljam razmisljam 16:00 06.10.2018

Re: ..

Bili Piton

Interesantno, ja svesno i namerno ne stavljam donje navodnike jer mi deluju neestetski u tekstu (a izgleda da treba tri ruke i sedamnaest prstiju simultano da bi se ukucao taj simbol). A pošto se sve redje vidjaju, samo mi još više štrče kad ih ugledam.

A donjih navodnika nije bilo na latiničnim pisaćim mašinama ni kad sam učio da kucam (a to je bilo pre nego što sam naučio da pišem slobodnom rukom). Iz istog razloga danas ne koristim ni đ.

Io sono conservativo


E io sono, па баш стога и инсистирам на доњим наводницима, јер сам тако учена и тако правопис нашег језика налаже .

veselica veselica 16:22 06.10.2018

Re: ..

bene_geserit
srdjan.pajic
Uglavnom, vidim izabrali ste silovatelja i manijaka za sudiju ustavnog suda.

Izabrali ga ovi Trampovi poslušnici i kukuljičari, iskreno, nisam ni očekivao bolje. Da je sam đavo podneo kandidaturu, ovi bi ga izabrali.

Švaler iz Koteža (pa još iz šestog razreda) je dodao svoja dva centa.
Pa pre neki dan si se ovde hvalio kako si takva sranja pravio da ženska populacija Koteža (a možda i Ovče, Borče i Krnjače) još uvek to prepričava i da ne bi smeo da se kandiduješ ni za predsednika Saveza vatrogasaca.
Možda bi se protiv tebe pojavila neka svedokinja koja se seća kad, gde i šta si joj radio, a uz to je i kredibilna tj. nije od onih što su protestvovali u pussy hat-u protiv tvojih pajtaša.




wow
history channel
zemljanin zemljanin 16:23 06.10.2018

Re: ..

generalno, svaki karakter ima svoj Alt + xxxx kod pa kada vam je potreban karakter koji se ne nalazi na tastaturi, imate Unicode tabelu, pogledate kod, ukuckate i to je to

how-to-use-alt-codes
zemljanin zemljanin 17:42 06.10.2018

Re: ..

A u medjuvremenu, pojavio se i novi font koji otezava citljivost ali zato pospesuje pamcenje procitanog


a imaju i web stranicu za download

Sans Forgetica
alselone alselone 19:39 06.10.2018

Re: ..

Možda bi se protiv tebe pojavila neka svedokinja koja se seća kad, gde i šta si joj radio, a uz to je i kredibilna tj. nije od onih što su protestvovali u pussy hat-u protiv tvojih pajtaša.


Ni meni se ne svidja praksa po kojoj može da se pojavi neko i ispriča neku priču od pre 30, 40 godina i da tome svi mediji daju akcenat.

ALI, ovaj lik je lud u najmanju ruku. Čak i ako nije kriv (ja bih po svemu rekao da jeste, ali ko sam ja), lud je. To se vidi po svedočenju.
alselone alselone 19:44 06.10.2018

Re: ..

Lockheed Martin



Skot/Skat kog neki dan spominjah je radio tamo dobar deo karijere. Kad god se malo zapričamo njemu se vrati kako mu je bilo lepo u aerospace industry i kako se zajebo što je prešao u utility.

Pričao mi je malo o njihovim development praksama. Rekao bih da je inženjerski san raditi u takvoj firmi, makar neko vreme.
blogovatelj blogovatelj 21:54 06.10.2018

Re: ..

,...пишу се С малим почетним словом'', већ малим почетним словом.


Nije poradio na sebi. Ja sam mu na tu istu grešku ukazivao pre godinu i više.
Ali zato voli da Srbuje i da tuši. To radi super.
tasadebeli tasadebeli 22:26 06.10.2018

Re: ..

blogovatelj
,...пишу се С малим почетним словом'', већ малим почетним словом.


Nije poradio na sebi. Ja sam mu na tu istu grešku ukazivao pre godinu i više.
Ali zato voli da Srbuje i da tuši. To radi super.





Блогииии!

Па ја тебе волим, ти си мој друг и сапатник по питању лингвистике.

Волим те, брате, само зато што ти волиш лингвистику више него сви ми остали овде окупљени.

А и познајеш је, брате, више него сви ми остали овде заједно. Ту лингвистику. Баш си стручно лице по том питању језика...




bene_geserit bene_geserit 00:34 07.10.2018

Re: ..

Ni meni se ne svidja praksa po kojoj može da se pojavi neko i ispriča neku priču od pre 30, 40 godina i da tome svi mediji daju akcenat.

Ma nemoj.
Pa to je jedino i bitno u celoj priči.

ALI, ovaj lik je lud u najmanju ruku. Čak i ako nije kriv (ja bih po svemu rekao da jeste, ali ko sam ja), lud je. To se vidi po svedočenju.

Što se njega tiče on je nebitan u celoj priči. Klasičan geek (među najboljima u klasi na Yale-u) advokatsko sudijska verzija. Kao i ostatak vrhovnog suda, taj će da glasa uvek za biznis i za pravo države da te špijunira i maltretira. Samo takav i može da bude izabran obzirom kakvi su senatori, koja god partija da ima većinu.
Pročitaj u celosti govor senatorke iz Mejna (Collins), tu možeš da stekneš razumnu sliku o njemu (mainstream verziju), ne da je to za bilo šta bitno.
Pre 20 godina za takvog antipatičnog lika bi glasalo svih 100 senatora bez ikakvih problema, nego vreme podela.

Kriv za šta? Po čemu bi ti rekao da jeste kriv?
Zbog čega misliš da je neko lud na koga je izvršen frontalni napad bez skrupula koji mu uništava život, a on emocionalno reaguje?
Ford-ova je definivno lagala o svom strahu od letenja (bilo koja laž je čini nekredibilnim svedokom), ne ume da kaže ni gde ni kad ni kako se vratila sa žurke, nema nikoga ko će da potvrdi njenu priču (oni koje je navela su je demantovali), nikada o navodnom napadnu nikome nije pričala više od 30 godina, i pri tome je zagriženi anti-Tramp aktivista do nivoa da nosi pussy-hat na protestu (što su radile samo najveće budale), a pritom je očistila naloge na socijalnim medijima koju nedelju pre nego je izašla u medije sa svojom pričom. I da ne odemo u celu priču o njenoj profesiji i manipulaciju sa repressed memories, treniranju za poligraf.
bene_geserit bene_geserit 01:07 07.10.2018

Re: ..

Btw, čovek ima smisla za humor. Slika sa inauguracije sa kegom u rukama.

srdjan.pajic srdjan.pajic 05:28 07.10.2018

Re: ..

bene_geserit
Btw, čovek ima smisla za humor. Slika sa inauguracije sa kegom u rukama.



Može samo da se slika, ali da ne pije, jer zna se da je kao mali upao u kazanče sa pivom, pa na žurci probao da siluje neku klinku, doduše uz pomoć drugara koji ju je držao na krevetu, ali se ova nekako izmigoljila, i onda ga tužakala okolo. Ali pošto je nosila kapu pusi het, silovanje nema veze. A silovatelj i lažov postao sudija vrhovnog suda. Jebote, kao iz neke tragikomedije.



bene_geserit bene_geserit 09:22 07.10.2018

Re: ..

Evo popravio sam malo Koteški švaleru, ispustio si neke detalje.

... pa na žurci za koju se ne seća gde je bila, niti kada je bila, niti kako je na nju došla, niti kako se sa nje vratila ... probao da siluje neku klinku (istina nisu stigli ni da počnu da skidaju odeću, ali to je zato što je nesposoban silovatelj), doduše uz pomoć drugara koji ju je držao na krevetu (ovo su već neki novi detalji koje je Pajić pokupio na nepoznatom mestu) ... i onda ga tužakala okolo, posle 36 godina ćutanja ... i za taj događaj ne može da nađe ni jednog svedoka ko će bilo šta da potvrdi ukljućujući da se žurka uopšte desila, ukljućujući svoje drugarice, od kojih je jednu morala da proglasi za senilnu

spinoza spinoza 17:02 07.10.2018

Re: ..

srdjan.pajic
..., iskreno, nisam ni očekivao bolje. ...



Out-of-the-range uteha:

"...Rumour spreadin' 'round
In that Texas town
About that shack outside La Grange
And you know what I'm talkin' about
Just let me know if you wanna go
To that home out on the range
They got a lot of nice girls
..."

blogovatelj blogovatelj 22:03 07.10.2018

Re: ..

A silovatelj i lažov postao sudija vrhovnog suda. Jebote, kao iz neke tragikomedije.


To, Pajo, drugoamerikanče. Na koju si se ti državu ostrvio, ta je propala.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 07.10.2018

Re: ..

blogovatelj
A silovatelj i lažov postao sudija vrhovnog suda. Jebote, kao iz neke tragikomedije.


To, Pajo, drugoamerikanče. Na koju si se ti državu ostrvio, ta je propala.



Pazi se, blogi, ja se odavde selim samo eventualno u Kanadu. Znači najebali ste ga.
veselica veselica 09:00 08.10.2018

Re: ..

bene_geserit


... pa na žurci za koju se ne seća gde je bila, niti kada je bila, niti kako je na nju došla, niti kako se sa nje vratila ... probao da siluje neku klinku (istina nisu stigli ni da počnu da skidaju odeću, ali to je zato što je nesposoban silovatelj), doduše uz pomoć drugara koji ju je držao na krevetu (ovo su već neki novi detalji koje je Pajić pokupio na nepoznatom mestu) ... i onda ga tužakala okolo, posle 36 godina ćutanja ... i za taj događaj ne može da nađe ni jednog svedoka ko će bilo šta da potvrdi ukljućujući da se žurka uopšte desila, ukljućujući svoje drugarice, od kojih je jednu morala da proglasi za senilnu





duhovitost rulz.
vcucko vcucko 13:48 08.10.2018

Re: ..

tasadebeli



Više ima smisla: I SPEAK... AND GERMAN TO MY DOG.

Konjima bolje idu engleski, arapski, mongolski. Oko kučića je nemački zakon

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana