In memoriam| Na današnji dan

Kratko i jasno - 5. Oktobar

Spiridon RSS / 05.10.2018. u 09:50

images?q=tbn:ANd9GcT2Nt5qbxXQzn7l5GDb8jDjwrwv9zpLQPSY8-uBOYfArKDeJIEP9A

Peti oktobar je dan koji mi budi lepe uspomene na pad jednog loseg rezima koji nam je doneo puno nesrece i patnje. Kasnije je ubijen nas premijer Zoran Djindjic i od tog trenutka su kola ponovo krenula nizbrdo. Tu cinjenicu mnogi namerno ignorisu i koriste podmukle argumente da bi onemogucili eventualno ponavljanje slicne gradjanske inicijative. 

Srbija je (trenutno) skrenula sa svoga puta kada je ubijen premijer i to nema nikakve veze sa petim oktobrom koji je bio dan kada je pao Milosevicem rezim.

To nemojte nikada da zaboravite. 

 

 



Komentari (592)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 11:38 09.10.2018

Re: ..

blogovatelj
ali je činjenica da nam je to jedini razlaz sa nekim a da se nismo pobili u procesu...


Makedonija.
Ratovi koji su vođeni bili su verski ratovi. Ogromna većina ljudi to previđa.


Blizu si. Naime, krajnje je zanimljivo, ne slažeš li se, da za prosečnog prvosrbijanca Makedonci i teritorija koja se svojevremeno zvala Južna Srbija nisu Srbija, dok su svi ostali, naročito muslimani i Hrvati, čistokrvni Srbi. Kao, od 1912. do 1990. su prihvatili postojanje makedonske nacije i zasebne makedonske države, a od Hrvatske i Bosne je trebalo uzeti delove sa Srbima. Skoro da se čovek zapita, čiji su "srpski" interesi...
pnbb pnbb 14:19 09.10.2018

Re: ..

tu je zajeb ... manja konkurencija za barabe


...koji sebe zovu ptriJotama, a sve ostale izdajnicima, placenicima, autosovinistima, nelojalnima,...

kad bi bili samo oni, lako bi smo
blogovatelj blogovatelj 04:27 10.10.2018

Re: ..

Skoro da se čovek zapita, čiji su "srpski" interesi...


Odgovor je jednostavan. Ruski. Kao što Švabo pujda Hrevate i Turčin muslimane, tako i Rusi napujdavaju Srbe, a onda nam uvaljuju oružje i logistike i sve živo decenijama posle toga.
Ko nam kriv kad smo kreteni. Svi onako đuture.
Kaži npr kakva ložana je ovih dana oko pesme Beogradskog sindikata. Valja biti spreman za sledeći rat i dragovoljno otići u njega.
Jedino ih jebe par strateških stvari, i ove na zapadu i ove na istoku koji nas pujdaju na ratove. Mnogo veća mobilnost nego ikada ranije i ekstremno smanjenje nataliteta. Jednostavno, količina topovskog mesa manja je nego ranije. Mnogo manja.
niccolo niccolo 10:01 10.10.2018

Re: ..

Kaži npr kakva ložana je ovih dana oko pesme Beogradskog sindikata.

To me je u priličnoj meri mimoišlo, shvatio sam da su ih nešto skinuli sa Jutuba i da se pominjalo ono Čarlijevo Dogodine u Maloj Krsni (ili gde već), ali pojma nemam jel to sad neko veliko prvosrbijansko pitanje ili šta...
Черевићан Черевићан 10:33 05.10.2018

nemojte da zaboravite

Peti oktobar je dan koji budi

трновитим путем
ходимо ка сутра,
бљеснуће и нама
освит новог јутра
Spiridon Spiridon 10:38 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Черевићан
Peti oktobar je dan koji budi

трновитим путем
ходимо ка сутра,
бљеснуће и нама
освит новог јутра


dragi moj Če, samo da ne bude ona ... ne lipsi magarce do zelene trave ...
angie01 angie01 12:01 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

ne lipsi magarce do zelene trave ...


lipsalo,...zbog gramzivosti, zelje za vlascu, ljubavi prema moci, a sve to na infuziji nacionalizma, koji se narodu pusta, umesto sto im se uredjuje drzava, obezbedjuje funkcionisanje sistema, vladavine prava, brine o obrazovanju, zdravstvu, kulturi,...normalnom zivotu.

...oni osvesceni, gradjanske provinijencije, sa sve obrazovanim mladim ljudima- ili su otisli u bolju buduscnost negde drugde, ili se smoreni povukli- kao i ovde na blogu,...mejn strim devedesetih je pobedio....sada izgleda malo drugacije, ali je to ista matrica.
Spiridon Spiridon 13:20 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

angie01
ne lipsi magarce do zelene trave ...


lipsalo,...zbog gramzivosti, zelje za vlascu, ljubavi prema moci, a sve to na infuziji nacionalizma, koji se narodu pusta, umesto sto im se uredjuje drzava, obezbedjuje funkcionisanje sistema, vladavine prava, brine o obrazovanju, zdravstvu, kulturi,...normalnom zivotu.

...oni osvesceni, gradjanske provinijencije, sa sve obrazovanim mladim ljudima- ili su otisli u bolju buduscnost negde drugde, ili se smoreni povukli- kao i ovde na blogu,...mejn strim devedesetih je pobedio....sada izgleda malo drugacije, ali je to ista matrica.



evo kako je to lepo deki stankovic napisao

Dejan Tiago Stankovic
12 hrs ·
DAN KADA JE OGORČENOST PRERASLA STRAH, KADA SU LJUDI BILI SPREMNI DA STRADAJU ZA SLOBODU MOŽE DA SE PONOVI.

Peti oktobar nije doneo ono o čemu smo sanjali, jer smo potom izigrani, snage mraka su nam ubile premijera i nismo dobili ono što smo želeli, slobodno, evropejsko, pravno, napredno, bogato društvo, ali Peti oktobar nesumnjivo jeste jedan veliki dan u našoj istoriji.

Uzaludni su pokušaji da taj dan diskredituje. Uzalud dželat naše demokratije Maja Gojkovic izložbama nekolicine nestalih stolica iz Skupštine pokušava da oblati sećanje na taj svetli trenutak borbe za slobodu. Gojkovićka nema kredibilitet. Kako ćemo verovati njoj, zadrtoj radikalki, kada su njeni pajtaši, divlji radikali, 91. dovozili kamione robe i bele tehnike koju su u naše ime pljačkali u Slavoniji, Srijemu i Baranji a ona nije ni pisnula. Kako da znamo da neki zamrzivač vlasništvo neke ubijene porodice iz Vukovara nije završio kod nje u stanu? To su bili njeni ortaci, bilo bi ružno da je nisu darivali.

Kako god, Peti oktobar je najznaznačajniji zbog jednoga: Na taj dan je ogorčenost prevladala strah, ljudi su bili spremni da poginu za slobodu i samo zato je narodnom voljom skinuta nenarodna vlast. Taj dan je podsetnik da to može opet da se dogodi. Zato oni toliko mrze 5. oktobar, jer ga se plaše.
angie01 angie01 13:25 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

pnbb pnbb 15:21 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Kako god, Peti oktobar je najznaznačajniji zbog jednoga: Na taj dan je ogorčenost prevladala strah,

pocetak i kraj.

sad cekamo da prevlada apatiju
mariopan mariopan 15:32 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

pnbb
Kako god, Peti oktobar je najznaznačajniji zbog jednoga: Na taj dan je ogorčenost prevladala strah,

pocetak i kraj.

sad cekamo da prevlada apatiju


teško, teško.

Mladi su otišli, nemaju oni deset života da bi ih straćili vadikali, demoNkrate, šešeljevci i razne babaroge, a mi matori previše znamo, iskusili na svojim leđima i nije nas više lako prevariti.

Jedan plakat na poslednjim protestima kaže

OVI DA ODU A ONI DA SE NE VRATE

To je suština.
anonymous anonymous 16:10 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

mariopan
pnbb
Kako god, Peti oktobar je najznaznačajniji zbog jednoga: Na taj dan je ogorčenost prevladala strah,

pocetak i kraj.

sad cekamo da prevlada apatiju


teško, teško.

Mladi su otišli, nemaju oni deset života da bi ih straćili vadikali, demoNkrate, šešeljevci i razne babaroge, a mi matori previše znamo, iskusili na svojim leđima i nije nas više lako prevariti.

Jedan plakat na poslednjim protestima kaže

OVI DA ODU A ONI DA SE NE VRATE

To je suština.




Pozdrav za tebe iz sunčane Larnake.



Odgledaj ovaj intervju,

Sve je objašnjeno. O " Drugoj Srbiji " i opoziciji.
Ali i globalnim igračima.


A možeš i ovaj sa Čirjakovičevom suprugom- glumicom.

Za svaku je preporuku.




mariopan mariopan 16:27 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

anonymous


Hvala,

Čim se vratim pogledaću, odoh na otvaranje izložbe pa u provod sa devojkama
veselica veselica 17:24 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

..
pnbb pnbb 17:27 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Sve je objašnjeno. O " Drugoj Srbiji " i opoziciji.
Ali i globalnim igračima.


za cirjaka jos nisam siguran da li nas zajebava, ili se zajebava...pa bih se uzdrzao od komentara
Bili Piton Bili Piton 17:34 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

pnbb

za cirjaka jos nisam siguran da li nas zajebava, ili se zajebava...pa bih se uzdrzao od komentara


Ćiri se ne može prigovoriti da nije informisan, toliko ću reći. Urbani nacionalista, po sopstvenim rečima. Nevolja s takvima je što su najčešće Šešelji u fraku.
veselica veselica 17:55 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

pnbb
Sve je objašnjeno. O " Drugoj Srbiji " i opoziciji.
Ali i globalnim igračima.


za cirjaka jos nisam siguran da li nas zajebava, ili se zajebava...pa bih se uzdrzao od komentara


zovu ga ćira.
ne zajebava se niti zajebava.
nsarski nsarski 18:04 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Pozdrav za tebe iz sunčane Larnake.



Odgledaj ovaj intervju,

Sve je objašnjeno. O " Drugoj Srbiji " i opoziciji.
Ali i globalnim igračima.


Nije meni bilo preporučeno da pogledam, ali pokušao sam...bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju koji je u permanentnoj kognitivnoj disonanci, i više nisam mogao. Baš je traćenje vremena da slušaš kako neko pred tobom satima sakuplja sopstvenu konfuziju...

Pozdrav za tebe iz kišovitog Čikaga.
Ni na vidiku "najvećeg bludnika" nema, samo 6000 policajaca. Akcija: proterujemo samozvane drugosrbijance u vukojebine!

A 5. oktobar, e ja sam sentimentalno vezan. Na taj datum mi se rodilo mlađe čedo.
pnbb pnbb 18:06 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

zovu ga ćira.
ne zajebava se niti zajebava.

... ali zauzvrat ume i opasno da lupa... sad prodjoh kroz neke starije clanke.
taj cirjakovic znaci...
kapiram tu gomilu dobrih stvari, ali u jednom momentu trenutka obavezno sutne kantu, u svakom tekstu.

tako da stvarno nisam siguran u cemu je zapravo cilj. mada dopustam da i on ima elevejtor pic, s tim da mu se obezbedi stari lift i visoka zgrada
alselone alselone 18:10 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Pozdrav za tebe iz kišovitog Čikaga.


Pozdrav i za tebe iz sunčanog LA.
Imali smo nešto kiše pre neki dan, izgleda su je prizvali konačno ovi iz Mohave pustinje. Biče vode za sada, neće morati da nastave sa planiram restrikcijama.
veselica veselica 18:13 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

sad prodjoh kroz neke starije clanke


briljantno piše.
okačeni video nisam ni slušala, ali znam čoeka, pametan za sve (svoje) pare.
veselica veselica 18:15 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

tako da stvarno nisam siguran u cemu je zapravo cilj. mada dopustam da i on ima elevejtor pic, s tim da mu se obezbedi stari lift i visoka zgrada


ovo ni fuks ne bi bolje......

Bili Piton Bili Piton 18:16 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

nsarski


Nije meni bilo preporučeno da pogledam, ali pokušao sam...bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju koji je u permanentnoj kognitivnoj disonanci, i više nisam mogao. Baš je traćenje vremena da slušaš kako neko pred tobom satima sakuplja sopstvenu konfuziju...


Nisam ovo gledao nit se spremam (ne dopada mi se taj njegov pomalo izafektirani b'ogradski nglsk) no sad si me baš zaintrigirao. Hoću reći ne pamtim ga kao smotanog.

veselica veselica 18:17 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju


dodje tako vreme kad se sve meri, The Hours.


nsarski nsarski 18:43 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Hoću reći ne pamtim ga kao smotanog.

Ma, ja ga ne pamtim nikako. Mislim, prvi put ga u životu vidim.
Ali, uprkos iskrenom trudu, nisam skapirao šta on tačno hoće da kaže. Znaš ono: ovi su bitange i prevaranti (OK, slažem se), oni su bitange i prevarantu (OK, i tu se slažem), ali to nije ništa novo. Zapravo, ispada da je tu najpozitivniji AV. Kao: eto on ima podršku spolja, ima velike probleme, a svi oni što ga napadaju su budale. Da li to znači da ga ne treba napadati, ili da ga treba drugačije napadati? Ako je ovo drugo onda OK majstore, pokaži kako. Ako je prvo, onda ništa.
anonymous anonymous 18:46 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

nsarski
Hoću reći ne pamtim ga kao smotanog.

Ma, ja ga ne pamtim nikako. Mislim, prvi put ga u životu vidim.
Ali, uprkos iskrenom trudu, nisam skapirao šta on tačno hoće da kaže. Znaš ono: ovi su bitange i prevaranti (OK, slažem se), oni su bitange i prevarantu (OK, i tu se slažem), ali to nije ništa novo. Zapravo, ispada da je tu najpozitivniji AV. Kao: eto on ima podršku spolja, ima velike probleme, a svi oni što ga napadaju su budale. Da li to znači da ga ne treba napadati, ili da ga treba drugačije napadati? Ako je ovo drugo onda OK majstore, pokaži kako. Ako je prvo, onda ništa.


Uz sve uvažavanje trebalo je malo više truda za razumevanje nekih osnovnih teza.


nsarski nsarski 18:52 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Uz sve uvažavanje trebalo je malo više truda za razumevanje nekih osnovnih teza.


Ne znam na koje teze misliš (možda nisam dovoljno pomno pratio), ali kad je počeo da hvali "Zadrugu" i "Parove", tu mi je pažnja popustila...
pnbb pnbb 18:54 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Uz sve uvažavanje trebalo je malo više truda za razumevanje nekih osnovnih teza.

uz svo uvazavanje , posle ovoga:

Predsednik je već sa neverovatnom lakoćom, i bez plaćanja pomena vredne političke cene, odbacio srpski šovinizam i preusmerio svoju, a biće i našu, sudbinu. U nekoj novoj globalnoj konstelaciji – koja u bliskoj budućnosti ne deluje previše izgledno, ali i mnogo veća čuda su se dešavala, on se može još lakše i brže ponovo prestrojiti i odbaciti svoje sadašnje političko ja, uglavljeno u konstantinovićevsku matricu. Zato je u današnjem Vučiću sadržan i anti-Vučić.



Van njega, u poniženoj i desuverenizovanoj, autokolonijalnom strašću okovanoj Srbiji u političkom smislu nema apsolutno ničega. Vučić danas ima samo jednog političkog neprijatelja – hibris, teško ukrotivu unutrašnju silu koja „zavodi ljude da čine dela koja im na kraju dođu glave“, virus koji je srušio s vlasti i mnogo moćnije i nedodirljivije od njega. Vučić nije tatin sin, privilegovani politički maneken kao Boris Tadić, ali to ne znači da je imun na podmuklu bolest koja nepogrešivo targetira nedodirljive vođe.


ne mogu se otet dojmu da mu je malo i krivo sto postoji makari ta jedna unutrasnja sila..
veselica veselica 19:17 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

sad cekamo da prevlada apatiju




Upravo.
veselica veselica 19:24 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

uz svo uvazavanje


da, i ja baš krenula da ispravim, nisam mogla da gledam.



vrabac_onaj vrabac_onaj 19:35 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

nsarski


Nije meni bilo preporučeno da pogledam, ali pokušao sam...bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju koji je u permanentnoj kognitivnoj disonanci, i više nisam mogao.


Takav je bio još devedesetih, samo je tada bio mnogo bliži Pajketovim, Spirinim ili Bilijevim svjetonazorima.
anonymous anonymous 19:40 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

nsarski
Uz sve uvažavanje trebalo je malo više truda za razumevanje nekih osnovnih teza.


Ne znam na koje teze misliš (možda nisam dovoljno pomno pratio), ali kad je počeo da hvali "Zadrugu" i "Parove", tu mi je pažnja popustila...


Jedna od teza je i kritika elitističkog ne/razumevanja običnog sveta.

Ima ga u svim društvima i državama.

Ako ne uvažavaš njegovo postojanje , ne možeš nikada dobiti željeni politički rezultat.

U tom začaranom krugu se kreću " slučajni Srbi " koji bi da promene režim, ali to ne žele da urade sa postojećim ljudima kojih se groze.

Usput

Ćira u nekoliko navrata skreće pažnju na razliku "razumevanja" i "opravdanja".

Ako neku pojavu apostrofiramo da bi je razumeli, to ne znači automatski i da je opravdavamo.

Usput 2

Sličnu tezu je vrlo žustro zagovarao i jedan od blogera koji je voleo grafikone.



vrabac_onaj vrabac_onaj 19:51 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

anonymous
nsarski
Uz sve uvažavanje trebalo je malo više truda za razumevanje nekih osnovnih teza.


Ne znam na koje teze misliš (možda nisam dovoljno pomno pratio), ali kad je počeo da hvali "Zadrugu" i "Parove", tu mi je pažnja popustila...


Jedna od teza je i kritika elitističkog ne/razumevanja običnog sveta.

Ima ga u svim društvima i državama.

Ako ne uvažavaš njegovo postojanje , ne možeš nikada dobiti željeni politički rezultat.

U tom začaranom krugu se kreću " slučajni Srbi " koji bi da promene režim, ali to ne žele da urade sa postojećim ljudima kojih se groze.

Usput

Ćira u nekoliko navrata skreće pažnju na razliku "razumevanja" i "opravdanja".

Ako neku pojavu apostrofiramo da bi je razumeli, to ne znači automatski i da je opravdavamo.

Usput 2

Sličnu tezu je vrlo žustro zagovarao i jedan od blogera koji je voleo grafikone.


Ovde je to dosta lepo razradio:

LEPŠE JE SA ZADRUGOM ILI MOGU LI SUBALTERNI DA PIJU FOUR ROSES

Čovek je inače mnogo koncizniji i razumljiviji kada piše, nekako mu taj verbalni izraz nikada nije išao od ruke.
pnbb pnbb 20:04 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Ćira u nekoliko navrata skreće pažnju na razliku "razumevanja" i "opravdanja".

Ako neku pojavu apostrofiramo da bi je razumeli, to ne znači automatski i da je opravdavamo.

razlika je nesporna, ali se kod njega slabo uocava. tako da lici kao na opravdanje. hocu reci da, ne mozes ocekivati da procecni citalac, sa prosecnim slobodnim vremenom, postigne i odrzi mentalni fokus i probije se do poente, ako ga iskomplikujes do balcaka.
sad bas citam neke clanke iz vremena, o raspravama oko i posle 8 sednice, i demonstracija na kosovu.... jbt treba bas da budes na kvalitetnoj drozi pa da provalis u kom momentu ce da kola okrenu niza stranu.. odakle nema nazad.

evo, na primer, slusas ovo uzivo, na nekoj sednici -
Teze o zlonamernosti Pavlovića, nasuprot većini od četrdesetak govornika držalo se po našoj evidenciji, osam govornika. Negde na početku treće trećine ove sednice za reč se javila Radmila Anđelković, član Predsedništva CK SK Srbije, rekla da ju je tog jutra pozvao predsednik CK SK Srbije Slobodan Milošević i da po njegovom nalogu prisustvuje sednici i učestvuje u njoj. Počela je konstatacijom i da među rezultatima vrednim pažnje u GK SK spada i program privredne i kulturne saradnje s Kosovom i akcije koje ga slede. Završila je time da su idejni plenumi CK SK Jugoslavije i CK SK Srbije utvrdili jasne obaveze u idejnoj borbi za socijalističko samoupravljanje u odlučnom suprotstavljanju svim pojavama i nosiocima nacionalizma i antisocijalističkih i antisamoupravnih ponašanja. Rekla je da u mnogim sredinama i pored jasnih stavova sa ovih plenuma još nemamo rezultate, posebno na punktovima značajnim za idejnu borbu, da ima oklevanja, razvlačenja rokova, da nema potrebne diferencijacije, mada su od strane organa SK i ovog GK jasno utvrđeni operativni planovi u njihovom sprovođenju. "Sastanak sa glavnim urednicima i sekretarima OS SK u javnim glasilima izazvao je brojne reakcije", rekla je R. Anđelković i najavila da će se zbog toga na sednici Predsedništva CK SK Srbije, kome će prisustvovati svi rukovodioci na nivou Republike, "razmotriti istupanje predsednika GK i posledice koje je ono izazvalo"


i aj sad ti budi baja pa provali kad je vrag odneo salu... da neko kaze eeej, pa cekaj druze..
mariopan mariopan 20:07 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

veselica

Bili Piton

nsarski

bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju koji je u permanentnoj kognitivnoj disonanci, i više nisam mogao. Baš je traćenje vremena da slušaš kako neko pred tobom satima sakuplja sopstvenu konfuziju...




Dobro, jel da i ja bacim sat vremena ili...?
veselica veselica 20:12 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Čovek je inače mnogo koncizniji i razumljiviji kada piše, nekako mu taj verbalni izraz nikada nije išao od ruke.


Da, kao što sam već okačila, Ćirjaković briljantno piše.
I jedva da nešto ne zna, govorim o ozbiljnim stvarima/pojavama.


veselica veselica 20:16 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Dobro, jel da i ja bacim sat vremena ili...?


Pa vidi mada nije u direktnoj vezi: čovek od svojih para otputuje na Papua Novu Gvineju i posle napiše seriju fenomenalnih tekstova.
Radoznali duh.



pnbb pnbb 20:19 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

jel da i ja bacim sat vremena ili.

jok more. idi pa procitaj, dijagonalno
mariopan mariopan 20:33 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

pnbb
jel da i ja bacim sat vremena ili.

jok more. idi pa procitaj, dijagonalno



Nemoj bre, evo sad sam čitala
LEPŠE JE SA ZADRUGOM ILI MOGU LI SUBALTERNI DA PIJU FOUR ROSES


i tu je sasvim koncizan, jasan, a tekst mu je oštar, sve im je rekao u brk, baš po mom ukusu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:33 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

mariopan
veselica

Bili Piton

nsarski

bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju koji je u permanentnoj kognitivnoj disonanci, i više nisam mogao. Baš je traćenje vremena da slušaš kako neko pred tobom satima sakuplja sopstvenu konfuziju...




Dobro, jel da i ja bacim sat vremena ili...?


Pročitaj prvo tekst, pa ako ti se svidi. Naravno, mnogima ovde se sviđa, ako ga pročitaš biće ti i jasno zašto
mariopan mariopan 20:34 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

veselica
Čovek je inače mnogo koncizniji i razumljiviji kada piše, nekako mu taj verbalni izraz nikada nije išao od ruke.


Da, kao što sam već okačila, Ćirjaković briljantno piše.
I jedva da nešto ne zna, govorim o ozbiljnim stvarima/pojavama.





Da, sad sam to čitala.
maksa83 maksa83 21:05 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Predsednik je već sa neverovatnom lakoćom, i bez plaćanja pomena vredne političke cene, odbacio srpski šovinizam i preusmerio svoju, a biće i našu, sudbinu. U nekoj novoj globalnoj konstelaciji – koja u bliskoj budućnosti ne deluje previše izgledno, ali i mnogo veća čuda su se dešavala, on se može još lakše i brže ponovo prestrojiti i odbaciti svoje sadašnje političko ja, uglavljeno u konstantinovićevsku matricu. Zato je u današnjem Vučiću sadržan i anti-Vučić.


Čovek je prilično u pravu, s tim da greši da tu postoji neka realna metamorfoza koja se kao stvarno dešava. Uopšte ne postoji. ispod tanke opne (koja naprsne na dodir) čuči isti onaj Šešeljev radikal, nepromenjen. On misli apsolutno isto ono što je mislio 1992/1999/2003/2008, i ponaša se apsolutno isto. Ne postoji Vučić v2.0, v3.0., sve vreme je u pitanju isti prototip koji se čak nije ni, što kažu, išlifovao. Tup siledžija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:08 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

vrabac_onaj
nsarski


Nije meni bilo preporučeno da pogledam, ali pokušao sam...bacio sam više od sata životnog vremena slušajući ovog smotanog filozofa u pokušaju koji je u permanentnoj kognitivnoj disonanci, i više nisam mogao.


Takav je bio još devedesetih, samo je tada bio mnogo bliži Pajketovim, Spirinim ili Bilijevim svjetonazorima.


Da, i ja ga se sećam dok je bio normalan, relativno. I pokušao sam, kao i švrakić-desanka šakić, da odgledam ovaj intervju koji je anonimbus ponosno okačio, i shvatio sam da odlično ide uz buku pojačavača, analizatora, osciloskopa i milling mašina koje mi dreče u labu ceo bogovetni dan, da sam već odavno polugluv. Još ako stavim one industrijske sluške protiv buke, sve se slažem sa čovekom.
veselica veselica 22:11 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

mariopan
pnbb
jel da i ja bacim sat vremena ili.

jok more. idi pa procitaj, dijagonalno



Nemoj bre, evo sad sam čitala
LEPŠE JE SA ZADRUGOM ILI MOGU LI SUBALTERNI DA PIJU FOUR ROSES


i tu je sasvim koncizan, jasan, a tekst mu je oštar, sve im je rekao u brk, baš po mom ukusu.


pa to kažem ali uzalud, recimo, pričati profi koji je prvi put za njega čuo, malo ga slušao i ništa nije skapirao pa netom pljunuo, ili jolie koja pojma nema.
nsarski nsarski 22:44 05.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

kao i švrakić-desanka šakić, da odgledam ovaj intervju...


A da ti mene batališ, kao što sam te ranije zamolio? Hvala.
anonymous anonymous 06:08 06.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

mariopan


i tu je sasvim koncizan, jasan, a tekst mu je oštar, sve im je rekao u brk, baš po mom ukusu.



Фантомке по мери

Шта је заједничко барону Хаусману и Латинки Перовић

Аутор: Зоран Ћирјаковићсубота, 11.06.2016. у 22:00
Ајфелов торањ (Фото Ројтерс)


Ако је веровати нашим активистичким историчаркама, „грађанским” хероинама чији су умови често били окренути ка утемељитељском 19. веку, Србија и модерност су као уље и вода – не могу да се сједине. Ако би поруку волуминозних опуса Латинке Перовић и Дубравке Стојановић требало сумирати у једној реченици, она би могла да гласи: Србе је само силом могуће утерати у модерност, а модерност је Србију посећивала искључиво захваљујући „добрим” диктаторима и још бољим Макијавелијевим ђацима – и у њој се није дуго задржавала.

Нажалост, умне луменке обично заборављају да ни остатак Европе није било лако модернизовати. Најимпресивнији делови Париза, мрежа Великих булевара, грађени су само док је цар Наполеон трећи био у стању да барону Хаусману, бескрупулозном перфекту, даје подршку да Париз силом учини „прозрачнијим, јединственијим и лепшим” и „окрене наглавачке” његово бунтовно радничко језгро. Исељавање „најсиромашнијих и најслабијих” требало је да половином 19. века претвори Париз не само у „метрополу планете” већ омогући да у Француској буде „централизован сваки људски напредак, његово ширење и примена међу свим народима света”.

Славни барон, чије презиме Французи изговарају „Осман”, и његови безобзирни претходници сматрали су да насиље модернизације не треба да буде неселективно. Понешто је ваљало сачувати. Истицали су да ће протеривање сиротиње у далека предграђа и отварање широких булевара, који су требали да олакшају војсци гушење учесталих побуна, омогућити да ремек-дела француске уметности и архитектуре више не буду „затрпана међу безобличним уџерицама”. Растућа средња класа је коначно могла да им се „диви из сваке перспективе”.

Вучићеви непријатељи сматрају да су париски Велики булевари лепи и европски, а да ће „Београд на води” бити ружан и арапски. Није реч о етици, принципима и законима већ о естетици, латентној исламофобији и замишљеном европејству. Зато се и многи од оних који тврде да се супротстављају дављењу Београда упињу да прво удаве „Политику” и укину њену отвореност
Француска потреба за дивљењем, високим грађевинама и прозрачним градским просторима освојила је временом машту лидера широм света. „Власти у Паризу су прихватиле пројекат, а многи богати Парижани почели су да продају станове из околине Ајфеловог торња. Колико ли су новца изгубили... Ајфелова кула данас доноси десетине милиона евра чистог профита Паризу и Француској”, рекао је Александар Вучић прошле године у Скупштини Србије.

„Велики народи и земље изграђени су на великим сновима и визијама и пројектима чија ширина је људе застрашивала”, истакао је српски премијер, образлажући лекс специјалис о „Београду на води”. „У Србији је свака иновација изазивала сумње и отпор у јавности, постојао је страх од увођења јавне расвете у Београду, а грађани су сматрали и да далеководи изазивају рак... Прављени су протести поводом изградње моста Газела”.

Колико се Србија променила сведочи чињеница да ова амбициозна визија модернизације и пратећа аргументација нису преузете од Добрице Ћосића. Идеја о „Београду на води” је на трагу мисли „мајке” Друге Србије, а не „оца” оне која је деведесетих била Прва. Не чуди да њено остварење намеће примену неких од проверених алатки и бруталних метода које су омогућиле радикално преобликовање центра Париза и других европских метропола. „Воз модернизације”, који је довео Запад на сам врх светске развојне лествице, ослањао се на насиље, дискриминаторске законе и безакоње помоћу којих су уклањане бројне препреке.

Размишљајући да ли да се самоцензуришем или не – мисао против струје овде не кажњава само ауторитарна власт, идеју да пишем о сличностима између „европеизације” Париза и Београда поделио сам с колегама и пријатељима. Међу њима су били и они који су Чича Глишу, икону лажног белолистићарског отпора, заменили жућкастом Паткицом – симболом лењог селфи активизма, који је често више везан за сопствену слику на „Фејсбуку” него потребу да Србија крене неким истински другачијим путем.

Уз серију упозорења да ће ме „грађанске” Паткице растргнути на друштвеним мрежама, чуо сам и противаргумент који илуструје један од проблема који имају многи Вучићеви непријатељи: париски Велики булевари су лепи и европски, „Београд на води” ће бити ружан и арапски. Дакле, није реч о етици, принципима и законима већ о естетици, латентној исламофобији и замишљеном европејству. Нажалост, антивучићевци се углавном не залажу за истински либерализам већ само за другачије дозиране неслободе, различито обојену и ушминкану, али ништа мање фелеричну демократију. Уосталом, зато се и многи од оних који тврде да се супротстављају дављењу Београда упињу да прво удаве „Политику” и укину њену отвореност.

Постоји ту још један проблем, који се, такође, лакше види ако истовремено посматрамо баш Београд и Париз, у коме је Валтер Бењамин видео „престоницу 19. века”. Западна Европа, која је многе очарала и заслепела својом раскоши и културом, није постала таква захваљујући вредностима које данас промовише Европска унија. Она је саграђена на серији пљачки, рушења и стравичних покоља, како у „свом дворишту” тако и у далеким колонијама. У ЕУ постоји много више „геноцидних творевина” него на проказаном Балкану.

У Србији се често губи из вида да европске вредности нису садржане само у бројним „неотвореним поглављима” и принципима Европског суда за људска права у Стразбуру. Оне су утемељене на насиљу, често неупоредиво страшнијем од онога које је овде оличено у поноћним фантомкама и булдожерима. Деструкција и самовлашће створили су француски „град светлости” и друге симболе западне модерности над којом упорно ламентирају наше самоправедне историчарке, носталгичне за Брозовим „кока-кола социјализмом”.

Свуда у свету, на обалама Сене и Саве колико и у Пекингу или Бомбају, важи иста непријатна истина. Да бисмо је прихватили и можда почели да јој се дивимо, модерност захтева да заборавимо како је стизала у запуштене и оронуле градове и шта је све уништила. Уосталом, савременици су о Хаусмановом Паризу говорили као о „скупој збрци, тријумфу вулгарности и одвратном материјализму, који ћемо оставити нашем потомству”. Браћа Гонкур су жалила што више „није могуће осетити Балзаков свет”. Један француски историчар је барона оптужио за американизацију Париза, мегаломанију обележену „злочинима, грешкама и лошим укусом”.

Можда се ни Латинки Перовић и Дубравки Стојановић не свиђа оно што настаје на десној обали Саве. Иако је Србија данас чврсто на њиховом „европском” путу, то, ипак, не значи да ће све испасти баш онако како жели наша хронично згађена елита, која одбија да призна да је одавно постала доминантна. Уосталом, ни Нови Београд, највећи споменик титоистичке ауторитарне модернизације, коју су угледне историчарке успешно рехабилитовале и позлатиле, не може да се похвали лепотом.

Чини се да баш фантомке и булдожери – симболи београдске, много мање насилне и сурове репризе експресне „европеизације” трошних европских градова – обећавају да спој Србија и модерност више ни моћним историчаркама неће наликовати пословичном уљу и води. Што се естетике тиче, остаје да видимо. Љубав према модерности, широким булеварима и чистим улицама исписала је неке од најмрачнијих страница европске историје – и обликовала како најлепше тако и најружније европске градове.
pnbb pnbb 13:43 10.10.2018

Re: nemojte da zaboravite

Постоји ту још један проблем, који се, такође, лакше види ако истовремено посматрамо баш Београд и Париз, у коме је Валтер Бењамин видео „престоницу 19. века”. Западна Европа, која је многе очарала и заслепела својом раскоши и културом, није постала таква захваљујући вредностима које данас промовише Европска унија. Она је саграђена на серији пљачки, рушења и стравичних покоља, како у „свом дворишту” тако и у далеким колонијама. У ЕУ постоји много више „геноцидних творевина” него на проказаном Балкану.

Чини се да баш фантомке и булдожери – симболи београдске, много мање насилне и сурове репризе експресне „европеизације” трошних европских градова – обећавају да спој Србија и модерност више ни моћним историчаркама неће наликовати пословичном уљу и води. Што се естетике тиче, остаје да видимо. Љубав према модерности, широким булеварима и чистим улицама исписала је неке од најмрачнијих страница европске историје – и обликовала како најлепше тако и најружније европске градове.

opasan prevarant...opasan

dakle sloba i zuti su jadni amateri u odnosu na ove sada....
gadjaju u sve uglice
noboole noboole 15:10 05.10.2018

.

Nego ljudi, sta mislite od DJB koji je poceo kao jedna dobra ideja i podsetio, u pocetku, na tu staru energiju i onda -- pukoooo?

E, Radulovicu, Radulovicu, ....
niccolo niccolo 15:16 05.10.2018

Re: .

Neću da se pravim pametan*, ali ja sam od samog početka govorio da taj lik nije ni za šta...


* Naravno da hoću
mariopan mariopan 15:23 05.10.2018

Re: .

noboole
Nego ljudi, sta mislite od DJB koji je poceo kao jedna dobra ideja i podsetio, u pocetku, na tu staru energiju i onda -- pukoooo?

E, Radulovicu, Radulovicu, ....


Pa nas je dosta na blogu koji smo ga pročitali od početka, oma je banovao da ne kažemo i nekom drugom.
aureus aureus 15:24 05.10.2018

Re: .

niccolo
Neću da se pravim pametan*, ali ja sam od samog početka govorio da taj lik nije ni za šta...


* Naravno da hoću

Браво, Николо, ти си га одмах провалио.

Иначе, Радуловић у задње вријеме твитује зашто не треба ићи у Европску унију.
- Не треба ићи у Минхен, на Октоберфест?
- Не треба Србија да се прикључује ЕУ. Шта фали Швајцарској и Норвешкој које су ван ЕУ, пита се Радуловић, а и УК излази - додаје он.
Bili Piton Bili Piton 15:32 05.10.2018

Re: .

aureus
Шта фали Швајцарској и Норвешкој које су ван ЕУ, пита се Радуловић, а и УК излази - додаје он.


To je onaj lik što je drndao gitaru u skupštini? Eto nečeg po čemu ga se sećam.

Švajcarska i Norveška plaćaju grdne pare da bi imale pristup EU tržištu kao da su članice, a pritom ih niko ništa ne pita kad se o bilo čemu odlučuje. Tako će i UK, s tim što se u tom konkretnom slučaju radi o arogantnoj budali koja živi od stare slave, dok se ovima drugima dvema jednostavno - može tako. Da li se isto tako "može" i Srbiji, pa, prosudite sami.




pnbb pnbb 15:38 05.10.2018

Re: .

Шта фали Швајцарској и Норвешкој које су ван ЕУ

nista, rekao bih.. ne da fali, nego imaju i previse.

totalno isti slucaj kao kod nas
noboole noboole 15:43 05.10.2018

Re: .

Pa dobro, ali nije on jedini bio u toj stranci. Doduse sada je sve na njega spalo :)
aureus aureus 15:45 05.10.2018

Re: .

Bili Piton
Tako će i UK, s tim što se u tom konkretnom slučaju radi o arogantnoj budali koja živi od stare slave


У УК изгледа планирају да буду Мека за страни капитал (што у некој мјери Лондон већ јесте); по систему - донесите те паре што сте покрали по Сибиру, арапским пустињама и којекаквим вукојебинама: овдје сте сигурни, док год поштујете правила. Ми вам нудимо државу и правну сигурност, то немате код куће. Ево, чак смо и контролу интернета обезбиједили.

Чини се да УК планира да буде нека врста Кајманских Острва, само са лошијом климом. И јачом фудбалском лигом.

Но, не значи да ће им бити лоше.
А и ако буде, увијек се могу вратити. Енглези су то.
noboole noboole 15:48 05.10.2018

Re: .

aureus
niccolo
Neću da se pravim pametan*, ali ja sam od samog početka govorio da taj lik nije ni za šta...


* Naravno da hoću

Браво, Николо, ти си га одмах провалио.

Иначе, Радуловић у задње вријеме твитује зашто не треба ићи у Европску унију.
- Не треба ићи у Минхен, на Октоберфест?
- Не треба Србија да се прикључује ЕУ. Шта фали Швајцарској и Норвешкој које су ван ЕУ, пита се Радуловић, а и УК излази - додаје он.



Ja nisam na tviteru, ali pogledam malo po dostajebilo.rs, kad ono ... stvarno su fijuknuli. Tj, razumem ja njihove pocetne stavove, ali zakljucci koji se izvode su osinuti.

No, Krugolina je i dalje tamo. Nekako mi ne ide uz nju da bude usred necega sto je potpuno kompromitovano.
Bili Piton Bili Piton 17:59 05.10.2018

Re: .

aureus


Но, не значи да ће им бити лоше.
А и ако буде, увијек се могу вратити. Енглези су то.



Kako kome. Malom broju ljudi, kojima je ionako super, biće još bolje. Ostatak se u prošlosti u većoj ili manjoj meri oslanjao na welfare state, ali i od toga ostadoše praktično samo dugmići. Tom ostatku sleduje underclass zombi apokalipsa.

Što se povratka tiče, prvo da vidimo kako će izgledati izlazak.
niccolo niccolo 18:00 05.10.2018

Re: .

Pa dobro, ali nije on jedini bio u toj stranci.

Ako baciš pogled na razvoj Srbije od 1800 do 1914 (u smislu da se može porediti sa današnjim zato što u oba perioda barem deklarativno pokušavamo da primenimo demokratski politički sistem i kapitalistički ekonomski, sa svim svojim manama karakterističnim za siromašna društva), primetićeš da je po pravilu napredak zavisio od ličnog angažovanja pojedinca, a ne od sistema. Isto tako i danas, pa je izrazito liderstvo kao osnovna karakteristika i današnjih stranaka posledica pre svega nepostojanja sistema. Tako da kod nas džaba svi ti ostali ako je onaj prvi među njima fijuk...
veselica veselica 18:09 05.10.2018

Re: .

Ako baciš pogled na razvoj Srbije od 1800 do 1914






dragosevacsutra dragosevacsutra 19:19 05.10.2018

Re: .

To je onaj lik što je drndao gitaru u skupštini? Eto nečeg po čemu ga se sećam.


ministar u pokusaju

Švajcarska i Norveška plaćaju grdne pare da bi imale pristup EU tržištu kao da su članice, a pritom ih niko ništa ne pita kad se o bilo čemu odlučuje.


ah da, kako da ne. vidim zato se eu ubi ovih dana da menja ugovore sa svajcarskom.

sto volim likove koji nemaju pojma o cemu pricaju ali eto malo da se pokazemo kako som pametni. ispred prodavnice.


Bili Piton Bili Piton 19:46 05.10.2018

Re: .

dragosevacsutra


sto volim likove koji nemaju pojma o cemu pricaju ali eto malo da se pokazemo kako som pametni. ispred prodavnice.



Ma volim i ja tebe, štaviše stalno sam u bojazni da toliki kofein nije baš zdrav.
pnbb pnbb 15:25 05.10.2018

danas

juce je u danasu izasla kolumna snezane congradin o 5 okt, zapravo 6. ... sve u sridu.

https://www.danas.rs/kolumna/snezana-congradin/sesti-oktobar-4/

mariopan mariopan 16:06 05.10.2018

Re: danas

pnbb

https://www.danas.rs/kolumna/snezana-congradin/sesti-oktobar-4/


Ovo je odličan tekst, hvala što si mi skrenuo pažnju.

edit

Bar vidim da još neko to vidi kao ja.
pnbb pnbb 16:16 05.10.2018

Re: danas

i drugi put..
ima u tom danasu katkad pametnih stvari
pnbb pnbb 16:18 05.10.2018

Re: danas

Bar vidim da još neko to vidi kao ja.

ma to za gledanje lako bih...
nego me jede sto ne umam tako da srocim
mariopan mariopan 16:22 05.10.2018

Re: danas

pnbb
i drugi put..
ima u tom danasu katkad pametnih stvari

Ja ga redovno čitam samo sam danas bila zauzeta pa bih sigurno propustila.
nego me jede sto ne umam tako da srocim


I mene.


Ala ga je napisala..
Spiridon Spiridon 17:56 05.10.2018

..

jbt prvi put imam osecaj da se skupila dobra ekipa veceras posle dugo vremena ... evo je sestra dobrosavljevicka ... neka braca salju javno ljubavne poruke, sve u svemu bas lepo.

ja sinoc izmenjao par poruka sa jednim dasom. Nisam imao pojma pre toga ko je on. Skoro, a mogu da kazem da sam sreo mnogo ljudi ... ja nisam sreo slicnog lika. A postoji nekakva sansa da smo rod. Mala ali ipak moguca. Jednostavno ne mogu da ga opisem. Kada smo zavrsili razgovor i ja mu rekao ljubi te brat, on mi napisao ... pogledaj moj film. U medjuvremenu ja naso njegov kratki film koji je uradio (ja bih rekao iz zajebancije) i pustio ga. On se odusevio !!! ja mu pricam o dimitriju vojinovu i marku konu i onoj vestici jeleni djurovic kad je i on bio na tribini i gledao telefon sve vreme on cuti ... ne veruje koliko sam ja vec materijala nabavio i navuko se na njega

evo mu ga film

zove se Predrag LICINA ... nas Joe Strummer ... Brat!

LINKK




nikvet pn nikvet pn 18:03 05.10.2018

Re: ..

Мени данас рођендан... Онај пре 18 година ми је био стварно најлепши у животу...

Али ни вечерашња журка неће бити лоша
niccolo niccolo 18:04 05.10.2018

Re: ..

Srećan rođendan!
alselone alselone 18:08 05.10.2018

Re: ..

Ziv bio doktore. :)
Bili Piton Bili Piton 18:10 05.10.2018

Re: ..

I zdrav!
Spiridon Spiridon 18:15 05.10.2018

Re: ..

nikvet pn
Мени данас рођендан... Онај пре 18 година ми је био стварно најлепши у животу...

Али ни вечерашња журка неће бити лоша


ovde su elegantne dame uvek bile vise nego dobrodosle ...

i tu onda nema ovih nacionalista ... takve im teme ne odgovaraju ... kada mi iz stare garde pocnemo da im pustamo muziku



zeni koja samnom odigra na ovu stvar ja cu srce dati ... (na kratko =)))

zivot mora da bude revolucija

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:18 05.10.2018

Re: ..

jbt prvi put imam osecaj da se skupila dobra ekipa veceras posle dugo vremena

Mhm, miki medić je stigao
Spiridon Spiridon 19:23 05.10.2018

Re: ..

dobrosavljevic_m
jbt prvi put imam osecaj da se skupila dobra ekipa veceras posle dugo vremena

Mhm, miki medić je stigao



u kom kostimu?
Bili Piton Bili Piton 19:39 05.10.2018

Re: ..

dobrosavljevic_m

Mhm, miki medić je stigao


Zar je igde ikad išao?
predatortz predatortz 19:42 05.10.2018

Re: ..

alselone
Ziv bio doktore. :)


Marveni hećim, ali mnogo dobar čovek.
Srećan rođendan, da si nam živ i zdrav!
spinoza spinoza 20:02 05.10.2018

Re: ..

nikvet pn
Мени данас рођендан... Онај пре 18 година ми је био стварно најлепши у животу...

Али ни вечерашња журка неће бити лоша

Pa ti si 58. generacija, najbolja

Srećan Rođendan

I evo nešto lagano


mariopan mariopan 20:27 05.10.2018

Re: ..

nikvet pn
Мени данас рођендан... Онај пре 18 година ми је био стварно најлепши у животу...

Али ни вечерашња журка неће бити лоша

Srećan rođendaaaan.
predatortz predatortz 20:28 05.10.2018

Re: ..

Srećan rođendaaaan.


I Tasi, i Tasi!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:46 05.10.2018

Re: ..

u kom kostimu?

Kao u Alo, alo "It is I, Leclerc".
angie01 angie01 21:14 05.10.2018

Re: ..

Ziv bio doktore. :)

I zdrav!


i srecan!
Spiridon Spiridon 21:53 05.10.2018

Re: ..

t is I, Leclerc



veselica veselica 22:35 05.10.2018

Re: ..

I Tasi, i Tasi!




gedza.73 gedza.73 12:33 06.10.2018

Re: ..

nikvet pn
Мени данас рођендан

Srećan rođendan Nik.
Онај пре 18 година ми је био стварно најлепши у животу

Tih dana sam se oženio.
predatortz predatortz 13:03 06.10.2018

Re: ..

Tih dana sam se oženio.


Jbga, ne može svima da bude lepo...
sweet64 sweet64 13:06 06.10.2018

Re: ..

Tih dana sam se oženio.

A ja imao spojku sa danas suprugom.
nikvet pn nikvet pn 14:08 06.10.2018

Re: ..

Захваљујем на честиткама блогодругари, дивни сте, ганут сам. Сваки рођус с нулом извуче неке реминисценције, рекапитулације, флешбекове...

Него као што видимо није тада само Милошевића уздрмало Но он је одгурнут у историју а gedza.73 и sweet64 се уздигли у светлу будућност

А у будућности ајде да се понадамо да нас неког тамо петог октобра запахне бар делић ондашњег усхита па да прославимо.
gedza.73 gedza.73 15:48 06.10.2018

Re: ..


@predatortz i sweet64

ja sam srećan čovek. čak ponekad Delilac koji razmerava sreću mi dobaci i više nego što zaslužujem.

nikvet pn
извуче неке реминисценције, рекапитулације, флешбекове...

iako sam blogovski smor i izgleda da sam stalno nešto okrenut ka nazad... prošlost se ne može promeniti... Samo napred

у светлу будућност
mariopan mariopan 16:13 06.10.2018

Re: ..

gedza.73

iako sam blogovski smor i izgleda da sam stalno nešto okrenut ka nazad... prošlost se ne može promeniti... Samo napred


Eto ti sad, kakav smor bre, baš volim kada se pojaviš ovakav,, uvek kažeš malo ali u sridu...ja ne umem malo ali nema veze, 'vatam na kondiciju.
Spiridon Spiridon 18:23 05.10.2018

..

nedostaje mi moja sestra Ana Radmilovic ...

takvi ljudi nedostaju

ja sam Anu upoznao na jednoj jako fensi zurci. I to vece sam je otpratio kuci. Bilo smo sami i drzali za ruke kada smo prelazili bulevar. Bolje reci pretrcavali =). Ja nikada necu zaboraviti njene oci. Bio Brajovic tamo, nsarski ... a zurku je pravila druga Ana sa imenom koga je tesko izgovoriti. Jako lepo vece.
nask nask 19:29 05.10.2018

U pravo vreme na pogrešnom mestu

Jbg, ja se 3. oktobra vratio za NL.

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:24 06.10.2018

Re: U pravo vreme na pogrešnom mestu

Jbg, ja se 3. oktobra vratio za NL.


A ja stigla 5. u BG. U ponoc, zato sto su nas pristigle na granicu iz inostranjstava drzali na granici do ponoci, valjda kao potencijalni remetilacki faktor .

Enivej, zurka u gradu je tek tad pocela pa se moze reci da sam stigla taman ko da sam dobro isplanirala..
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:38 05.10.2018

Prikladna glazba...

...za časne starine u uglu.

maksa83 maksa83 20:50 05.10.2018

Re: Prikladna glazba...

u
...za časne starine u uglu.


Imam drugara (onaj što mu je šurak Dejan Vuk Stanković) koji briljantno "prepevava" pesme, npr. Karleušino "Zovem se Jelena, Jelena, zar mi se ne sećaš vimena", pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime" (ne figurišu samo vimena, saćevidite), a ovo od Jadranke Stojaković što si okačio je prepevao u "sve smo mogli mi da je duži bio dlan", i ja sad to mogu da čujem samo tako, upropasti mi nesoj ovu prelepu pesmu.
Spiridon Spiridon 22:12 05.10.2018

Re: Prikladna glazba...

maksa83
u
...za časne starine u uglu.


Imam drugara (onaj što mu je šurak Dejan Vuk Stanković) koji briljantno "prepevava" pesme, npr. Karleušino "Zovem se Jelena, Jelena, zar mi se ne sećaš vimena", pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime" (ne figurišu samo vimena, saćevidite), a ovo od Jadranke Stojaković što si okačio je prepevao u "sve smo mogli mi da je duži bio dlan", i ja sad to mogu da čujem samo tako, upropasti mi nesoj ovu prelepu pesmu.


placem i zena me gleda cudno ...
veselica veselica 22:33 05.10.2018

Re: Prikladna glazba...

placem i zena me gleda cudno ...


što ti je stvar ukusa, meni ništa smešno.

sweet64 sweet64 23:02 05.10.2018

Re: Prikladna glazba...

Imam drugara (onaj što mu je šurak Dejan Vuk Stanković) koji briljantno "prepevava" pesme, npr. Karleušino "Zovem se Jelena, Jelena, zar mi se ne sećaš vimena", pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime"


Tu onda mora da je i Toma Zdravković:
"Sisu tvoju ljubim, lapćem tvoje vime ..."
Bili Piton Bili Piton 23:57 05.10.2018

Re: Prikladna glazba...

maksa83

pa "Dođe mi, da stisnem tvoje vime"


Znači prvo mi je kafa pošla na nos omevši time smeh iz trbuha, a onda se umešao pušački kašalj. Imaćeš me na duši.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:14 06.10.2018

Re: Prikladna glazba...

vrabac_onaj
...za časne starine u uglu.



Ovo je jedina stvar koja mi nedostaje iz tih vremena, i nekih 35 kilograma koje sam izgubio u međuvremenu:)


vrabac_onaj vrabac_onaj 11:54 06.10.2018

Re: Prikladna glazba...

stefan.hauzer


Ovo je jedina stvar koja mi nedostaje iz tih vremena...




E sad ko zna na šta misliš - zna. Ko ne zna, šta da mu radimo.
Nego i to je nešto o čemu Ćira priča, ni za Fridoma u jednom trenutku više nije bilo mesta. Baš kao što je sad skorije ona skvo najurila Bazdulja i Grujičića iz Vremena.

i nekih 35 kilograma koje sam izgubio u međuvremenu


Mislim da sam ti jedan deo ja ukrao (ne sve naravno, bilo bi ipak previše)

-------------------------------

Mada sam ja Jadranku okačio iz nekih drugih razloga. Fantastično kako se ljudi koliko god pametni bili teško odriču svojih mladalačkih zabluda. Verovatno bi im to izgledalo kao samoizdaja. A nije.
Baš šteta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana