Društvo| Kultura| Lingvistika| Mediji| Obrazovanje

Mi o Nama i Nama o Mi, Oni oko Nas i Mi oko Njih

tasadebeli RSS / 10.10.2018. u 23:11

И Ми око Нас ...

B92-Blog.jpg

EDIT: Заборавих ово када сам качио блог, тек сад се сетих... :-(  Не замерите.

 

ARISTID-TEOFANOVIC-PISMA-PRESTONICKOM-LISTU_slika_XL_65720531.jpg 

 

Овај пост, као што и приличи стилу врло популарном међу блогерима на свим меридијанима и на свим блоговима на Мрежи овога света, има епистоларну форму.

Хвала Анђи на инспирацији... (ЛИНК)

tasadebeli:

" (Бићу искрен с тобом као и увек. Одмах ми се смучи чим неко крене да се прокењава о "старим добрим временима" на Блогу Б92.

Исто онако као и када неко крене да се прокењава о 5. октобру 2000. То је, отприлике, иста жвака.

А мени је та жвака баш онако... Бљакаста.) "

angie01:

" pa sad, hebiga taso, da l je tebi bljakasto ili ne, neosporna cinjenica je, da su nekada na blogu pisali i dolazili mnogi zanimljivi ljudi, ne samo sa tog spiska iz arhive, koju je kopirao spira,...Milan Nikolic, sestre Bogavac, trener, Downgreeter,...da sad ne nabrajam, dovoljno je udjes u komentare bilo kog nekadasnjeg bloga i vidis koliko je zanimljivih ljudi ucestvovalo,...mozda se tebi to ne svidja, jer je bilo vise gradjanski orjentisanih ucesnika,...

...kao sto je cinjenica da se 5. oktobra srusio jedan destruktivni, razarajuci rezim tiranina-ciji rezultati vladavine nikako da prstanu,....isto tako nosen jednom pozitivnom, gradjanski orjentisanom energijom, sa ciljem da se jedno retrogradno mrcvarenje zaustavi...


sad negirati oba, takodje znaci, da to sve nije odgovaralo... "

tasadebeli:

" Само неки, Анђо, само неки су били занимљиви и вредни пажње. Исто као и данас.

(Надам се да међу те занимљиве и вредне пажње некада не сврставаш једног Божу Ђелића, Сашу Радуловића, Биљану Србљановић, Ивана Маровића, Јелену Милић, Марка Видојковића и њима сличне? Да се не бисмо задевали сад овде...)

Башка што се на Спирином списку као бивши блогери налазе и неки који су и данас врло живахни и активни на Блогу Б92, нека су они нама живи и здрави фала богу, па штанцују блогове свако мало - нпр. Фукс и гос'н Бобић. Без таквих би ово место на нету умрло.

 

 

И да ти не помињем Тероризам, Њикипедију, Њорлд Њевс и остале покојне блогере са Спириног списка који нам данас баш недостају, а који су некада ово место чинили достојним пажње и вредним наших данашњих сећања, помена и парастоса за та "добра стара времена на Блогу Б92." :-)

Мала (хм... кратка) напомена, што рече колега sweet64 у једном свом коментару, тзв. фуснота:

Анђо, нисам ја од јуче на Блогу Б92. Јесте да сам као аутор на Блогу две и по године, од априла 2016. Али сам зато регистрован на Блогу Б92 као коментатор још од јула 2011. Дакле, пуних 7 година. А текстове на Блогу Б92 сам читао још од 2008. или од 2009. Дакле, скоро читаву деценију. И не спадам сасвим сигурно у групу староседелаца који су овде од самих почетака Блога Б92 и јављају се још увек и данас, али нисам баш ни неки новајлија.

Дуго ми је памћење што се Блога Б92 тиче.

Као уосталом и што се тиче Србије и Југославије уназад 50 година јер сам много матор, 1964. годиште. И много тога и свашта памтим. И на Блогу Б92 и у Србији и, некада, Југославији.

И зато не могу да ми се као "непорециве истине" баш тако олако подмећу просеравања ни о Блогу Б92 ни о Србији и, некада, Југославији, односно 5. октобру 2000. у овом конкретном случају, јер добро памтим све то. Можда би ми било боље да имам пилеће памћење. Онда бих безусловно веровао у све што неко овде напише о тим прошлим временима и догађајима и било би нам свима лепо.

Али немам пилеће памћење. (Па да ми се мозак ипак мало одмори макар на три дана као што Спира мисли да ја уживам.)

Нажалост... :-(

angie01:

„mozda se tebi to ne svidja, jer je bilo vise gradjanski orjentisanih ucesnika,...

kao sto je cinjenica da se 5. oktobra srusio jedan destruktivni, razarajuci rezim tiranina-ciji rezultati vladavine nikako da prstanu,....isto tako nosen jednom pozitivnom, gradjanski orjentisanom energijom, sa ciljem da se jedno retrogradno mrcvarenje zaustavi...

sad negirati oba, takodje znaci, da to sve nije odgovaralo..."

tasadebeli:

А не, нисам ја негирао та два. Ни 5. октобар 2000. ни вредност Блога Б92 на мрежи током свих ових десет година.

Прецизно, рекао сам да ми припадне сваки пут мука када неко крене са булшитом причајући о "старим добрим временима" Блога Б92 или о 5. октобру 2000.

(Или о СФРЈ и Србији седамдесетих и осамдесетих и деведесетих прошлог века и после 2000, или о било чему другом што сам гледао својим очима, слушао својим ушима, омирисао, додирнуо и куснуо и сам, не преко посредника, и осећао и тада нешто као и данас учествујући активно у свему томе.)

Сметају ми та накнадна тумачења типа: ти, друже, немаш појма, сад ћу ја да ти кажем како је то било и зашто је тако било и да ти као прави медијски "аналитичар и синтетичар" протумачим шта ти то треба да мислиш данас, у 2018. години о свему томе...

Сметају ми јер тим накнадним наметљивим "анализама и синтезама" у чија тумачења се не сме сумњати и у која се мора безусловно веровати скоро никада и не видим неку другу сврху сем да продубљују апатију и туробу која је и иначе зацарила међу људима са којима живим и која већ деценијама уназад уздиже безнађе на пиједестал божанства у средини у којој живим тврдећи како нам никада није било горе и теже.

Е, па то једноставно није тачно. Није истина.

И зато је једна таква жвака, таква прича која производи толико безнађе и апатију један обичан булшит и ништа више.

Дакле, не смета мени ниједан од та два (Блог Б92 некада, пре 8, 9, 10 година и данас, нити ми смета 5. октобар 2000. јер је до њега обрни-окрени, на овај или онај начин свакако морало доћи) већ ми смета када неко крене са булшитом причајући ми о томе. (ЛИНК)

И то вероватно зато што се с пуним правом у свему томе може поставити питање ко је ту заправо заиста грађански оријентисан и са позитивном енергијом (када си већ то и сама поменула).

Они који су некада писали на Блогу Б92, они који данас пишу на Блогу Б92...?

Све је то подложно преиспитивању, богами, да бисмо сагледали ко је ту заиста грађански оријентисан и позитиван.

Као и ко је ту самом себи приписао да је више „грађански оријентисан" од неких других који се на Блогу Б92 јављају, па се тај "бољи и виши грађанин" одмах љути и напушта Блог Б92 зато што му смета толики број „неграђана" који му не иду низ длаку и са којима баш и не може да се „узајамно милује по идиотским главама."

tolerancija-ja.jpg

 

 И на крају ове епистоле, као што је и ред и као што епистоларна правила налажу, поздрав свима, ама баш свима добронамернима на Блогу Б92.

 

(Оне недобронамерне нећу да поздрављам.)

А нарочити и посебан поздрав блогоколеги и сапатнику по писаној речи, увек инспиративном колико и инспирисаном Спинози, затим колегиници Веселици, мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан, Мирели од које сам учио шта је то тактичност и одмереност иако сам пре тога мислио да све знам о томе, затим бесконачно стрпљивим и за своје ученике увек подстицајним професорима из неких других димензија Шарском и Зоркићу, увек драгим и добродошлим Спартанцима из екипе 300 Предатору, Врапцу и Чарлију, за истраживање и проналажење нових територија увек расположеном Џинксу, префињеном уметнику са даром познавања закона физике Наску, са 'увек занимљивим златним успоменама најбољем блогерском поети гос'н Черу и још неким мени заиста драгим људима на Блогу Б92 због којих се уопште и задржах и закуцах овде толики низ година.


(Не замерите ако не поменух баш сваког поименце.)

 

giphy.gif

 

 

Одох сад на Трећи програм Радио Београда, тамо се тренутно свира барококо...


Да искористим док још могу пре него што уђемо у романтизам онако ђутуре, сви заједно, као људска и блогерска заједница.

 

 

 

П.С. - Колега sweet64, као што видиш, послушао сам те.  :-)

 

Tagovi



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 21:19 11.10.2018

Re: *

srspka Crna Gora

Pleonazam.


(Nećemo oduzimati poene pošto je odgovor tačan, a i pleonastički izrazi mogu imati smisla ako služe za pojačavanje izraza dela.)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 11.10.2018

Re: *

Pajiću, ne nasedaj, tačan odgovor je da je i Crna Gora - Srbija, dakle za koga god da navijaš navijaćeš za naše.


A sad poriče državnost Crnoj Gori i Crnogorcima!
I još Srkija zbunjuje ceduljicama.

Makso Makso...
čeka pomoć prijatelja



Srki
sad vidim da je maksa gurao puškicu.


:)
tasadebeli tasadebeli 22:53 11.10.2018

Re: *

srdjan.pajic

mada, nisam pročitao do kraja, samo onu prvu "razmenu" između njega i endži,



Господе боже, а ја прво прочитао:

"samo onu prvu "razmaženu" između njega i endži"

Ето, тако грешим у читању сваки пут када су у питању Пајкетови коментари.

(Извини, Енџи, нема везе са тобом него са шоку Пајићијем.)


П.С. -

Шоку Пајићи, тебе баш воле блогери! А нарочито блогерке...

Јаеаботе, баш си популаран! Примећујем, искључиво само онда када пишеш о Таси...

Preporuka: 10






tasadebeli tasadebeli 23:34 11.10.2018

Re: *

hoochie coochie man

Nego, za koga navijaš večeras?



Брате рођени, Миљан Миљанић (као и сви припадници кланова Булатовића, Мугоша, Батровића, Ђукановића, Караџића, Шарића и сл.) би био поносан да је могао да види ово вечерас.

(У репрезентацији Црне Горе три садашња и један бивши играч Чукаричког: Копитовић, Кајевић, Зорић и Жуле Стојковић. А пола тимова Звезде и Партизана продефиловало на терену вечерас.)


П.С. - Хучи, питали једаред на некој црногорској телевизији у интервјуу Васа Суботића зашто је његов син Гаврил отишао у Београд да игра за Партизан, а Васо на питање одговара питањем:

"Но ће ми играт' за Монтенегро?"




tasadebeli tasadebeli 00:29 12.10.2018

Re: *

veselica

Simple as that.

Citala i hvala ne. Ne vise.

Ne znam sto bih o tome obavestavala covecanstvo,






Веселице


p.s.
Jel si siguran da znas sta znaci - sofisticirano?



Да није он можда чуо ту реч од оне дебеле бркате жене по имену Софија?

Знаш оно, када се на муда окачи слово Р?
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:44 12.10.2018

Re: *

samo da kažem da je ovo najbolja stvar od Arctick Monkeys;

maksa83 maksa83 11:08 12.10.2018

Re: *

samo da kažem da je ovo najbolja stvar od Arctick Monkeys;

Samo da kažem da si opet u pravu kao onda za Franju Ferdinanda. :)

A pazi, pesma od bukvalno dva akorda.


Druga najbolja je:

4krofnica 4krofnica 13:05 12.10.2018

Re: *

stefan.hauzer
samo da kažem da je ovo najbolja stvar od Arctick Monkeys;



rado bih frknula I beg to differ! ali onda postoji mogućnost da me pitaš koja je najbolja, a ja ne umem da odlučim :(
inače, ono što primećujem je da Alex ima ne ve ro va tnu popularnost kod žena. i to ne dzekvajt ili dejvidgan ljubav nego prisli/morison opsednutost, potpuno polude i unervoze se kad se priča o njemu, brane ga svim raspoloživim sredstvima... mislim matore žene k'o ja stef :)
da dodam i ove




stefan.hauzer stefan.hauzer 15:40 12.10.2018

Re: *

inače, ono što primećujem je da Alex ima ne ve ro va tnu popularnost kod žena. i to ne dzekvajt ili dejvidgan ljubav nego prisli/morison opsednutost, potpuno polude i unervoze se kad se priča o njemu, brane ga svim raspoloživim sredstvima...


:))) ovaj Alex kao ja, ali mene voli i staro i mlado i muško i žensko.. uz kladim se da izgledaš zavodno na podijumu za igru;




()
mariopan mariopan 18:16 12.10.2018

Re: *

alselone
srpski kajmak


Baš malopre za odvratnim ručkom kažem kolegi kako bih guzice dao za jednu komplet lepinju.



Gde se nalaziš? Da javimo Peđici da ti donese?
mariopan mariopan 18:21 12.10.2018

Re: *

Dijaspora bi trebalo da ima (i) veća prava od čuvara ognjišta.

Dovoljno je da uplate doznake, ne moraju ništa više. Što bi se ljudi gnjavili i sa komentarima?
4krofnica 4krofnica 18:29 12.10.2018

Re: *

:))) ovaj Alex kao ja, ali mene voli i staro i mlado i muško i žensko..




( k'o Politikin Zabavnik :)

idem večeras na koncert benda koji nekad odsvira ovo



alselone alselone 18:31 12.10.2018

Re: *

Gde se nalaziš? Da javimo Peđici da ti donese?

mariopan mariopan 19:01 12.10.2018

Re: *

alselone
Gde se nalaziš? Da javimo Peđici da ti donese?


Izvini bilo je jače od mene

veselica veselica 19:30 12.10.2018

Re: *


I to s predumišljajem.



veselica veselica 19:34 12.10.2018

Re: *

Da javimo Peđici da ti donese?



veselica veselica 19:43 12.10.2018

Re: *

Mariopan na dar, kad već puštamo muziku...

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:30 12.10.2018

Re: *

idem večeras na koncert


i nemoj da se rasplačeš



blogovatelj blogovatelj 22:08 12.10.2018

Re: *

Pajiću, ne nasedaj, tačan odgovor je da je i Crna Gora - Srbija, dakle za koga god da navijaš navijaćeš za naše.


Meni je životni san polufinale olimpijade u košarci SAD - Srbija i Hrvatska - Crna Gora, a da posle toga bude finale Srbija - Crna Gora.
mariopan mariopan 06:20 13.10.2018

Re: *

veselica
Mariopan na dar, kad već puštamo muziku...



Hvala draga
veselica veselica 07:56 13.10.2018

Re: *

mariopan
veselica
Mariopan na dar, kad već puštamo muziku...



Hvala draga


Uvek.


vcucko vcucko 15:31 13.10.2018

Re: *

blogovatelj
Pajiću, ne nasedaj, tačan odgovor je da je i Crna Gora - Srbija, dakle za koga god da navijaš navijaćeš za naše.


Meni je životni san polufinale olimpijade u košarci SAD - Srbija i Hrvatska - Crna Gora, a da posle toga bude finale Srbija - Crna Gora.

To je mnogo verovatnije, štaviše sasvim realno, u vaterpolu.
angie01 angie01 19:46 11.10.2018

angie, Angie, Angie,...

spinoza spinoza 20:15 11.10.2018

Dovela ova moja mlađa ...

...увек инспиративном колико и инспирисаном Спинози...

... u kuću, što hoće da bude glumica, stariju drugaricu sa prošle godine faksa koja sad hoće da radi magistraturu pri Ealing Studios, ovde u Londonu, pošto je London skup ko đavo za studente pa dok nađe posao i sobu u kući koju će da deli sa drugarima sa faksa, studija, kako li to već ide.

Ne zna se koja je blentavija:

- Ova moja nit čita knjige, nit gleda filmnove, a hoće da bude glumica, kaže pozorišna, Šekspir uglavnom, a nit glumata pred kamerom pa posle gledamo i kritikujemo, jelte.

- A drugarica joj lepo piše, i piše roman, ali isto mora da bude glumica pa slabo piše pošto mora da radi u kafani za £8 na sat da bi preživela.

Ja gledam samog sebe, da prostiš, sa 60est godina imam više strasti u ovome što glum... pardon, radim, nego one, pošto u slobodno vreme uopšte ne vidim žar za radom na glumačkom umeću, više ja treniram svoj bariton po kući, a guglovanja po Alibabi ovih dana bar 10 sati dnevno ne mašim, pa ...

... ako zaobilazno pitao ovu svoju jednom a da nije njena strast više zavrćena oko slave nego glume, zamalo nisam dobio batine pa sam taj tred munjevito suspendovao.

Nači gluma u kući, naletim na čitanju članka u alteregoima i na jedan drugi koji kaže šta, nemate alterego, pa jeste li vi čuli za Dejvida Bouvija, ljubi vas čika-tamo-neki ...

I objasni u pet lahkih koraka zašto je to cool, ako nije manipulativno i zlonamerno, naravno, pa ja, nebudi lenj, kažem Miško, sad ili nikad, ovo je trenutak velikih odluka, ... i maznem Spinozu
veselica veselica 20:46 11.10.2018

Re: Dovela ova moja mlađa ...

Miško, sad ili nikad, ovo je trenutak velikih odluka, ... i maznem Spinozu


:)))




tasadebeli tasadebeli 23:18 11.10.2018

Re: Dovela ova moja mlađa ...

spinoza

Ne zna se koja je blentavija:

pitao ovu svoju jednom a da nije njena strast više zavrćena oko slave nego glume, zamalo nisam dobio batine pa sam taj tred munjevito suspendovao.



Ма пусти...

Кад је моја сестричина уписивала јапански језик на Филолошком (у међувремену и завршила, боравила у Токију пар година итд.), ја је питао:

"Црна Кизо, шта ћеш ти на Филолошком да студираш језике кад ниси била у стању у гимназији ни Ану Карењину да прочиташ него сам ја морао да ти је препричавам пред час када сте радили лектиру?"

Две године није хтела да говори са мном колико се наљутила.

Сада моје дете ради веб дизајн у фирми код другог ујке и недавно се удала за неко друго добро и лепо васпитано дете из фине фамилије.

She glows right now, пресрећна. Лепо смо сви из наше фамилије испали на фотографијама са свадбе.

Nači gluma u kući i maznem Spinozu






То ти кажем. Најпаметније што човек може да уради у овом годишњем и животном добу.
veselica veselica 20:49 11.10.2018

sace

floki.......


edit

koji - hoću da verujem - zna sta je epistolarna forma.
hint: pesma nije.
tasadebeli tasadebeli 01:12 12.10.2018

Re: sace

veselica
floki.......


edit

koji - hoću da verujem - zna sta je epistolarna forma.
hint: pesma nije.



Веселице, а (т)ко је, у ствари, Флоки?

Флокија не познајем.

Лично и персонално познајем само Флока, храброг борца против енглеских империјалних колонијалних трупа, крвопија и паразита, који се иначе не трпи ни најмање са Жалосном Совом.


veselica veselica 05:34 12.10.2018

Re: sace


Веселице, а (т)ко је, у ствари, Флоки?


rezervni igrac ozne.
tasadebeli tasadebeli 06:51 12.10.2018

Re: sace

veselica

Веселице, а (т)ко је, у ствари, Флоки?


rezervni igrac ozne.



Одељење за заштиту од народа?

Схватам.





П.С. - Али откуд тај овде?

Залутао случајно?

Нема таквих нити их је икада било на Блогу Б92...


spinoza spinoza 07:02 12.10.2018

Re: sace

tasadebeli
veselica
floki.......


edit

koji - hoću da verujem - zna sta je epistolarna forma.
hint: pesma nije.



Веселице, а (т)ко је, у ствари, Флоки?

Флокија не познајем.

Лично и персонално познајем само Флока, храброг борца против енглеских империјалних колонијалних трупа, крвопија и паразита.



Aaaa, nisi odgledao Vikinge, priznaj, a drugi deo pete sezone samo što nije počeo

Ja sam grogi od dopisivanja sa Kinezima (ti ljudi imaju neko čudno radno vreme) i binge-watching serija, a floki je tu referenca.

Sada radimo Lucifera, privukao nas glavni glumac koji je u Mirandi bio smušen, a ovde maestralno suprotan, dok moja mlađa ćerka sve epizode Mirande zna napamet, bukvalno, nije stilska figura - može da nam odrecituje sve što je Miranda rekla u svim epizodama - ne znate ni Mirandu, znam, mnogo smešna, sama piše svoje skečeve, valjda, jako visoka i krupna, ... čak smo išli u O2 arenu da je gledamo uživo ...

... kao Georgina iz Radovana III, samo ovo dvoje, iako se jako gotive i u blizini su, nikako ni da se smuvaju 5 godina
tasadebeli tasadebeli 07:15 12.10.2018

Re: sace

spinoza

Aaaa, nisi odgledao Vikinge, priznaj, a drugi deo pete sezone samo što nije počeo



Нисам, признајем. Ето, сад тек купим неке мрвице на нету захваљујући Веселици (види линк о правом Флокију).

Пете сезоне?

У, јеееее...


maksa83 maksa83 07:18 12.10.2018

Re: sace

Sada radimo Lucifera, privukao nas glavni glumac koji je u Mirandi bio smušen, a ovde maestralno suprotan

Meni je prva epizoda bila zanimljiva zbog njega, ok i druga, a onda oko treće i četvrte nisam bio siguran kako su zapravo različite od prve i druge i rek'o ok, dosta. Ima onaj jedan dobar momenat kad uhvati manekenku i pogleda je u oči i kaže "tell me your deepest darkest desire" (u toj situaciji niko ne može da ga slaže, pošto je on Lucifer, i tu obično isplivaju neki ljuCki mrakovi) a manekenka sirota samo kaže: "čizburger".
spinoza spinoza 07:24 12.10.2018

Re: sace

tasadebeli
spinoza

Aaaa, nisi odgledao Vikinge, priznaj, a drugi deo pete sezone samo što nije počeo



Нисам, признајем. Ето, сад тек купим неке мрвице на нету захваљујући Веселици (види линк о правом Флокију).

Пете сезоне?

У, јеееее...



Vido tek sad link, taj Floki.

Odradio i link linka da vidim koji sam ja lik po Horoskopu ...

... hm, skoro dobar ko Spinoza

"Aquarius – Ragnar

Jan 20 – Feb 18

Your independent nature paired with your fear of expressing your emotions means you’re most like Ragnar. As an Aquarius, you’re open to different points of view but you can be quite stubborn when it comes to your own views. You’re not afraid to fight to get what you want, no matter the cost.
"

Volim kad, ovako, polako uvučemo nauku u blog
tasadebeli tasadebeli 07:28 12.10.2018

Re: sace

spinoza

maksa83


Sada radimo Lucifera, privukao nas glavni glumac koji je u Mirandi bio smušen,

gde niko ne može da ga slaže, pošto je on Lucifer, i tu obično isplivaju neki ljuCki mrakovi) a manekenka sirota samo kaže: "čizburger".



Сунце му жарко, немам појма о чему причате!

Али ми звучи одлично!

Манекека каже Луциферу "чизбургер" као своју најскривенију жељу?




(Хтедох у првом моменту да вас питам на чему сте ви то, да дате и мени мало. )


tasadebeli tasadebeli 07:30 12.10.2018

Re: sace

spinoza
tasadebeli
spinoza

Aaaa, nisi odgledao Vikinge, priznaj, a drugi deo pete sezone samo što nije počeo



Нисам, признајем. Ето, сад тек купим неке мрвице на нету захваљујући Веселици (види линк о правом Флокију).

Пете сезоне?

У, јеееее...



Vido tek sad link, taj Floki.

Odradio i link linka da vidim koji sam ja lik po Horoskopu ...

... hm, skoro dobar ko Spinoza

"Aquarius – Ragnar

Jan 20 – Feb 18

Your independent nature paired with your fear of expressing your emotions means you’re most like Ragnar. As an Aquarius, you’re open to different points of view but you can be quite stubborn when it comes to your own views. You’re not afraid to fight to get what you want, no matter the cost.
"

Volim kad, ovako, polako uvučemo nauku u blog





To!

Милане, има ли нешто за Ваге? Тераз(б)ије?


EDIT:

Нашао!!!

Ја сам извесни Ubbe. (Libra – Ubbe) ( )


Libra – Ubbe

Sept 23 – Oct 22

Like Ubbe, you focus on what’s right and what’s wrong. Libra’s are known for holding grudges and being indecisive at times. You, as well as Ubbe, prefer to do things with a group to support you, and don’t like being alone. Libra’s are team players, and Ubbe is definitely on his brothers’ team.



maksa83 maksa83 08:06 12.10.2018

Re: sace

Али ми звучи одлично!

Манекека каже Луциферу "чизбургер" као своју најскривенију жељу?

Da, Lucifer se smorio od svog posla i samovoljno se udaljio sa radnog mesta i pobegao u LA gde drži noćni bar. Tu se, naravno, kako to već biva, zaljubi u inspektorku koja je jedina od svih imuna na njegov šarm i nadnaravne moći. Tu se sad svašta nešto dešava, on joj tim svojim moćima pomaže da rešava slučajeve, njegov stariji brat (anđeo Amenadiel kog igra crnac) dolazi da ga vrati na posao pošto će tata u suprotnom tu da postavi njega, a on ne bi pošto je taj posao zapravo , phm ... pakao, a ni ovaj ne bi...
tasadebeli tasadebeli 08:10 12.10.2018

Re: sace

maksa83

Da, Lucifer se smorio od svog posla i samovoljno se udaljio sa radnog mesta i pobegao u LA gde drži noćni bar.





Сморио се од свог посла?




Сунце му жарко, Максо, кол'ко су у ствари Вељко Булајић и Његош били испред свог времена!


Реднек би рекла да је то културна апропријација, а ја тврдим да су сценаристи Фокса и оног ДЦ Комикса заправо извршили кривично дело које се карактерише као плагијаторство укравши нам ову вечиту балканску тему смореног Луцифера, носиоца бакље просветљивања и просвећивања међу народима.
spinoza spinoza 08:20 12.10.2018

Re: sace

tasadebeli
...
Ја сам извесни Ubbe. (Libra – Ubbe) ( )


Libra – Ubbe

Sept 23 – Oct 22

Like Ubbe, you focus on what’s right and what’s wrong. Libra’s are known for holding grudges and being indecisive at times. You, as well as Ubbe, prefer to do things with a group to support you, and don’t like being alone. Libra’s are team players, and Ubbe is definitely on his brothers’ team.


Nisu ti rekli da mi dođeš prvi sin sa drugom ženom
spinoza spinoza 08:25 12.10.2018

Re: sace

maksa83
Али ми звучи одлично!

Манекека каже Луциферу "чизбургер" као своју најскривенију жељу?

Da, Lucifer se smorio od svog posla i samovoljno se udaljio sa radnog mesta i pobegao u LA gde drži noćni bar. Tu se, naravno, kako to već biva, zaljubi u inspektorku koja je jedina od svih imuna na njegov šarm i nadnaravne moći. Tu se sad svašta nešto dešava, on joj tim svojim moćima pomaže da rešava slučajeve, njegov stariji brat (anđeo Amenadiel kog igra crnac) dolazi da ga vrati na posao pošto će tata u suprotnom tu da postavi njega, a on ne bi pošto je taj posao zapravo , phm ... pakao, a ovaj ne bi...

Sumnjam da ste imali prilike da ga gledate u Mirandi, jako smotan i smušen tamo

Od 30. sekunde

Od Mirandine mame (koja se trudi da bude posh) ja ponekad kradem obrzac tipa "this is what I call diskusija o partizanima i čenicima", u sred bloga od 700 komentara, ali ne kao stilsku figuru, nego da bih stvarno nekome rekao o čemu se radi

maksa83 maksa83 08:39 12.10.2018

Re: sace

Реднек би рекла да је то културна апропријација, а ја тврдим да су сценаристи Фокса и оног ДЦ Комикса заправо извршили кривично дело које се карактерише као плагијаторство укравши нам ову вечиту балканску тему смореног Луцифера, носиоца бакље

Lucifer je tu blenta - man child u egzistencijalnoj krizi, sa supermoćima, praktično i heroj i antiheroj i komik rilif u jednom liku, nema ta serija velike pretenzije osim lagane zabave.

Od malo ozbiljnijih filmova sa tim (je l' se tako kaže) apokrifnim motivima ja bih istakao He Never Died gde Henry Rollins igra tipa sa nasilnom prošlošću koji pokušava da se promeni i snađe u modernom svetu. Neću reći rasplet (mada flokijevo dečije naivno spontano spojlovanje gejmotrona niko ne može pomrači) ako nekom padne na pamet da nađe i gleda. (Ima ga na sprskom Netflixu.)
spinoza spinoza 08:46 12.10.2018

Re: sace

tasadebeli
...

Libra – Ubbe

Sept 23 – Oct 22

Like Ubbe, you focus on what’s right and what’s wrong. Libra’s are known for holding grudges and being indecisive at times. You, as well as Ubbe, prefer to do things with a group to support you, and don’t like being alone. Libra’s are team players, and Ubbe is definitely on his brothers’ team.


Suviše mi je zanimljivo ovo boldovano da bih olako prešao preko sinhronisiteta i tako malog broja degrees of separation u semantici (ja odoka kažem 3, i podsećam na 6 degrees of separation u poznansvima među ljudima).

U priči sa Veselicom sam objašnjavao zašto koristim izraz "izuzetak koji potvrđuje pravilo", pa nekontrolisano i uz pomoć ne preterano jakih asocijacija došao do "holding grudges", meni interesantno iz:

- Sad sve slabijih istorijskih razloga, majka umela da mi bude takva

- A podstrek nedavnog čitanja na tu temu mi je glavni razlog i ima veze sa tvojom profesijom.

Naime, ja jako često odem da pročitam ili pokušam da dokučim zašto je evolucija izbrusila neku ljudsku osobinu, a ona ne greši.

Predznanje mi je sugerisalo da je "holding grudges" naš način da obeshrabrimo ljude da se svađajua sa nama, pošto neposvađani jedni drugima pomažemo u nedaćama.

Ali je "hodling grudges" energetski preskupo, suviše se troži psihičke energije...

... pa, da se ne ponavljam, do godinu dana stara vest za nas amatere me podsetila na to:

- Kažu da svi jezici mogu da izdvoje jednu zajedničnost, a to je da se u proseku za priču sa rečima i gramatikama u jeziku ide u stranu korišćenja sve manje energije da bi se pričalo
veselica veselica 08:49 12.10.2018

Re: sace


Одељење за заштиту од народа?

Схватам.


veselica veselica 08:52 12.10.2018

Re: sace

iako se jako gotive i u blizini su, nikako ni da se smuvaju 5 godina


grcka tragedija, kad bolje razmislis.
maksa83 maksa83 08:55 12.10.2018

Re: sace

Naime, ja jako često odem da pročitam ili pokušam da dokučim zašto je evolucija izbrusila neku ljudsku osobinu, a ona ne greši.

Molim te. Evolucija je (a-le-džed-li) napravila ove smrdibube koje su zaposele Beograd - leteća stvorenja koja kad greškom slete na leđa ne mogu da se prevrnu nazad. Ako to nije dokaz da evolucija ne postoji nego da je to neka loša arhitektura data džunior programerima da osmisle onda ne znam šta je.

Inače, prema jednoj pročitanoj strani negde na Internetu mislim da bi ti se svidelo ovo - A Philosophy of Software Design. Na žalost samo paperback, dakle klikneš, pa čekaš, pa donese poštar u jednom trenutku, pa to nosaš sa sobom tako 3D papirno uvezano lepkom, kao neki pećinski čovek...

veselica veselica 08:58 12.10.2018

Re: sace

spinoza



"Aquarius – Ragnar

Jan 20 – Feb 18

Your independent nature paired with your fear of expressing your emotions means you’re most like Ragnar. As an Aquarius, you’re open to different points of view but you can be quite stubborn when it comes to your own views. You’re not afraid to fight to get what you want, no matter the cost.
"


vid mene uplasene da pokazem emocije, cc


Volim kad, ovako, polako uvučemo nauku u blog


veselica veselica 09:00 12.10.2018

Re: sace

spinoza
tasadebeli
...
Ја сам извесни Ubbe. (Libra – Ubbe) ( )


Libra – Ubbe

Sept 23 – Oct 22

Like Ubbe, you focus on what’s right and what’s wrong. Libra’s are known for holding grudges and being indecisive at times. You, as well as Ubbe, prefer to do things with a group to support you, and don’t like being alone. Libra’s are team players, and Ubbe is definitely on his brothers’ team.


Nisu ti rekli da mi dođeš prvi sin sa drugom ženom


Haos. A i drzimo se teme. Mogu samo da nam zavide.

spinoza spinoza 09:06 12.10.2018

Re: sace

maksa83
Naime, ja jako često odem da pročitam ili pokušam da dokučim zašto je evolucija izbrusila neku ljudsku osobinu, a ona ne greši.

Molim te. Evolucija je (a-le-džed-li) napravila ove smrdibube koje su zaposele Beograd - leteća stvorenja koja kad greškom slete na leđa ne mogu da se prevrnu nazad. Ako to nije dokaz da evolucija ne postoji nego da je to neka loša arhitektura data džunior programerima da osmisle onda ne znam šta je.
...

Da ne poveruješ, iako si ovde 100% u pravu so far imam utisak da je evolucija 110% u pravu.

Samo ću nagađati po pitanju ovih buba - uopšte je umeti leteti moćna osobina, a umeti ispravno leteti moćna na kvadrat.

Pa, i dalje nagađam, ili bi bube bile previše moćne ako bi umele da se povrate posle sletanja na leđa, ili je evolucija poletela da što pre pročisti one što loše lete

A ima i senior programera zevzeka
spinoza spinoza 09:08 12.10.2018

Re: sace

veselica
spinoza
tasadebeli
...
Ја сам извесни Ubbe. (Libra – Ubbe) ( )


Libra – Ubbe

Sept 23 – Oct 22

Like Ubbe, you focus on what’s right and what’s wrong. Libra’s are known for holding grudges and being indecisive at times. You, as well as Ubbe, prefer to do things with a group to support you, and don’t like being alone. Libra’s are team players, and Ubbe is definitely on his brothers’ team.


Nisu ti rekli da mi dođeš prvi sin sa drugom ženom


Haos. A i drzimo se teme. Mogu samo da nam zavide.



maksa83 maksa83 09:09 12.10.2018

Re: sace

Samo ću nagađati po pitanju ovih buba - uopšte je umeti leteti moćna osobina, a umeti ispravno leteti moćna na kvadrat.

Mislim da evolucija nije stigla da ih izbrusi za beton i ravne relativno glatke površine. Kad padne negde u prirodi moguće da može da se iskobelja preko travki, grumenja, itd., na savršeno horizontalnom betonu bez ičeg da se uvatiš samo nemoćno mašu nožicama.

A ima i senior programera zevzeka

Ko je nevin nek prvi baci kamen!
veselica veselica 09:14 12.10.2018

Re: sace

Predznanje mi je sugerisalo da je "holding grudges" naš način da obeshrabrimo ljude da se svađaju sa nama, pošto neposvađani jedni drugima pomažemo u nedaćama.

Ali je "hodling grudges" energetski preskupo, suviše se troši psihičke energije...


Taso, ovo je dragoceno, plus vrlo zanimljivo meni koja pojma nisam imala o tome.

spinoza spinoza 09:17 12.10.2018

Re: sace

maksa83
...
Mislim da evolucija nije stigla da ih izbrusi za beton i ravne relativno glatke površine. Kad padne negde u prirodi moguće da može da se iskobelja preko travki, grumenja, itd., na savršeno horizontalnom betonu bez ičeg da se uvatiš samo nemoćno mašu nožicama.
...

To, logično!

Strpite se malo, izbrusiće im i to
veselica veselica 09:23 12.10.2018

Re: sace

..
veselica veselica 09:52 12.10.2018

Re: sace

veselica
Predznanje mi je sugerisalo da je "holding grudges" naš način da obeshrabrimo ljude da se svađaju sa nama, pošto neposvađani jedni drugima pomažemo u nedaćama.

Ali je "hodling grudges" energetski preskupo, suviše se troši psihičke energije...


Taso, ovo je dragoceno, plus vrlo zanimljivo meni koja pojma nisam imala o tome.



edit

Sad def postaje jasno zbog čega akademske skripte imaju dublji smisao.






myredneckself myredneckself 09:54 12.10.2018

Inspirativno, Taso

tasa
мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан...


Poverljivo, direktno iz rerne:
Taso, planiram da napišem jedan slatki mali uvrnuti epistolarni blogpost na osnovu sadržaja starog notesa za poruke u koji smo se davno upisivali moj sin, muž i ja na temu nemate pojma koliko mi pomažete, samo ako mi kažete šta danas kuvati i jesti. Sama bonkulovićevština, ljudi moji...
adviser adviser 10:29 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

myredneckself
tasa
мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан...


Poverljivo, direktno iz rerne:
Taso, planiram da napišem jedan slatki mali uvrnuti epistolarni blogpost na osnovu sadržaja starog notesa za poruke u koji smo se davno upisivali moj sin, muž i ja na temu nemate pojma koliko mi pomažete, samo ako mi kažete šta danas kuvati i jesti. Sama bonkulovićevština, ljudi moji...

Lazanje.
spinoza spinoza 10:58 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

adviser
...
Lazanje.

Logično!

Ja sam se probudio u 5:45, ko Emsi, samo nema niko da mi pravi cicvaru u to vreme, pa sam sačekao da sin ode u školu i pojeo njegovu lazanju za doručak u 7:30, koju je on jedva taknuo, ne zato što je od preključe nego zato što skoro ništa ne doručkuje pa mu mi od brige nudimo svašta, eksperimentišemo, jelte.

Sve u svemu, ja mu dođem kao usisivač za hranu po kući, iako podropce jedem samo iza ukućana, ne i gostiju, ... pobogu ljudi, šta vam sve pada na pamet
zemljanin zemljanin 11:31 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso



u zdravom telu - zdrav duh
veselica veselica 11:39 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

spinoza
adviser
...
Lazanje.

Logično!

Ja sam se probudio u 5:45, ko Emsi, samo nema niko da mi pravi cicvaru u to vreme, pa sam sačekao da sin ode u školu i pojeo njegovu lazanju za doručak u 7:30, koju je on jedva taknuo, ne zato što je od preključe nego zato što skoro ništa ne doručkuje pa mu mi od brige nudimo svašta, eksperimentišemo, jelte.

Sve u svemu, ja mu dođem kao usisivač za hranu po kući, iako podropce jedem samo iza ukućana, ne i gostiju, ... pobogu ljudi, šta vam sve pada na pamet





Milanče, briljiraš!

Vidi, skroz nevezano, dogadjalo mi se - bogami često - da tako ja pričam s nekim poznanikom/kolegom i odjednom kažem:"Pa ti si, jbt, duhovit!", a na to čujem: "Ma ne, to ja samo s vama."

E, sad..



I gde je Tasa, jel ima on mali odmor?
adviser adviser 11:55 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

spinoza
adviser
...
Lazanje.

Logično!

Ja sam se probudio u 5:45, ko Emsi, samo nema niko da mi pravi cicvaru u to vreme, pa sam sačekao da sin ode u školu i pojeo njegovu lazanju za doručak u 7:30, koju je on jedva taknuo, ne zato što je od preključe nego zato što skoro ništa ne doručkuje pa mu mi od brige nudimo svašta, eksperimentišemo, jelte.

Sve u svemu, ja mu dođem kao usisivač za hranu po kući, iako podropce jedem samo iza ukućana, ne i gostiju, ... pobogu ljudi, šta vam sve pada na pamet

Ni cicvara nije za bacanje.
Ja volim više poparu.
Još ako se malo poplaši parčićima pržene slaninice - nema boljega doručka.
myredneckself myredneckself 12:34 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

adviser
myredneckself
tasa
мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан...


Poverljivo, direktno iz rerne:
Taso, planiram da napišem jedan slatki mali uvrnuti epistolarni blogpost na osnovu sadržaja starog notesa za poruke u koji smo se davno upisivali moj sin, muž i ja na temu nemate pojma koliko mi pomažete, samo ako mi kažete šta danas kuvati i jesti. Sama bonkulovićevština, ljudi moji...

Lazanje.

Može.
Advajzeru, najbolje i najlakše ćemo se upoznati za stolom.
cassiopeia cassiopeia 12:35 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

Još ako se malo poplaši parčićima pržene slaninice - nema boljega doručka.


Ovako je samo Čarli govorio. Eto dokaza bivstvovanja na blogu.
cassiopeia cassiopeia 12:39 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

na temu nemate pojma koliko mi pomažete, samo ako mi kažete šta danas kuvati i jesti.


Mrns, to je pitanje svih pitanja, tačnije odgovor koji nema cenu.

Ja sam razvila OCD, petkom pravim spisak obroka po danima, nabavljam hranu i drugačije ne f u n k c i o n i š e m. Uleti tu plan B, ako mi nešto sine novo od ponuđenog materijala, al' laknulo mi, više ne razmišljam o obrocima, osim četvrtkom, petkom kad se pravi plan. I sve je po mojoj želji.
myredneckself myredneckself 12:48 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

cass
Mrns, to je pitanje svih pitanja, tačnije odgovor koji nema cenu.

Meni k'o pola posla da je urađeno.
myredneckself myredneckself 12:54 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso


veselica
I gde je Tasa, jel ima on mali odmor?

Nema.
Ima ukor direktora.
tasadebeli tasadebeli 15:04 12.10.2018

Re: sace

spinoza


tasadebeli

Ја сам извесни Ubbe. (Libra – Ubbe)


Nisu ti rekli da mi dođeš prvi sin sa drugom ženom



Тата!!!




(А колики је мој део?)


П.С. - Ово ти је била велика грешка.

Само да ти кажем да ми је моја кева причала јербо се ја тога не сећам да сам, када сам био мали а ћале често био одсутан из куће (не питајте ме зашто), ја сваки пут када бих угледао на малом екрану тв пријемника Каменка Катића како чита временску прогнозу на ондашњем тв дневнику Телевизије Београд, тужно јаукао: "Тата, тата!"

А емоционалне празнине из тог периода живота свакога од нас остају онда за цео живот и стално се трудимо да надокнадимо пропуштено.
tasadebeli tasadebeli 15:14 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

myredneckself
tasa
мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан...


Poverljivo, direktno iz rerne:
Taso, planiram da napišem jedan slatki mali uvrnuti epistolarni blogpost na osnovu sadržaja starog notesa za poruke u koji smo se davno upisivali moj sin, muž i ja na temu nemate pojma koliko mi pomažete, samo ako mi kažete šta danas kuvati i jesti. Sama bonkulovićevština, ljudi moji...



Еј, најбоље волем када остане неки рижото од прекјуче преко којег у подгревању бацим конзерву скуше и 3-4 јајета, па се онда уз парадајз салату улупам од хране к'о прасе!

Ако решиш да од тих папирића штампаш неки домаћи кувар, бесплатно ће ти радим лектуру и коректуру. Само да ми се купи омања вангла да је турим испод отворених цурећих вилица док читам текст да се не разливам по столу.
tasadebeli tasadebeli 15:15 12.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

myredneckself

veselica
I gde je Tasa, jel ima on mali odmor?

Nema.
Ima ukor direktora.


Пред искључење!
floki floki 19:19 12.10.2018

Re: sace

maksa83
Реднек би рекла да је то културна апропријација, а ја тврдим да су сценаристи Фокса и оног ДЦ Комикса заправо извршили кривично дело које се карактерише као плагијаторство укравши нам ову вечиту балканску тему смореног Луцифера, носиоца бакље

Lucifer je tu blenta - man child u egzistencijalnoj krizi, sa supermoćima, praktično i heroj i antiheroj i komik rilif u jednom liku, nema ta serija velike pretenzije osim lagane zabave.

Od malo ozbiljnijih filmova sa tim (je l' se tako kaže) apokrifnim motivima ja bih istakao He Never Died gde Henry Rollins igra tipa sa nasilnom prošlošću koji pokušava da se promeni i snađe u modernom svetu. Neću reći rasplet (mada flokijevo dečije naivno spontano spojlovanje gejmotrona niko ne može pomrači) ako nekom padne na pamet da nađe i gleda. (Ima ga na sprskom Netflixu.)


nego, jel gledao neko trust?
maksa83 maksa83 19:32 12.10.2018

Re: sace

nego, jel gledao neko trust?

Ja nisam.

Ne spojluj!
alselone alselone 19:36 12.10.2018

Re: sace

Nisam ni ja, ali sam kupiJo Commonwealth saga da ćitam.
floki floki 19:47 12.10.2018

Re: sace

ma nisam ni ja, još...
javim se sa utiscima čim odgledam :)




veselica veselica 19:52 12.10.2018

Re: sace

floki
ma nisam ni ja, još...
javim se sa utiscima čim odgledam :)








myredneckself myredneckself 22:41 12.10.2018

Re: sace

tasa
Ја сам извесни Ubbe. (Libra – Ubbe) ( )


Ja sam izvesna Helga, blage naravi i lojalna.
(Btw, uopšte ne znam o čemu pričate. Da nije neka serija, koju ja nikada neću gledati, jer se više ne navlačim na te stvari?!).

Virgo – Helga
August 23 – Sept 22
You pay attention to the details, and you’re tender hearted, just like Helga. Timid at times, Virgos tend to show only a few chosen people their true feelings. Helga’s kind and loyal, and as a Virgo you share those traits with her.


nask nask 22:57 12.10.2018

Re: sace

Каменка Катића


Imali mi u ulici klinca koji se zvao Kamenko, pazi slovenac i Kamenko. Dok mu je keva bila trudna nešto joj se iskomplikovalo sa zdravljem i da umre, tj. otpisali i nju i njega. U to vreme, sedamdesete, bio Kamenko Katić u kraju i snimao one njegove emisije i između ostalog usnime oni trudnici, pojavi se žena u toj njegovoj emisiji. Iz nekog razloga neposredno posle pojavljivanja u Katićevij emisiji prođe je boleština, ozdravi i rodi zdravo muško dete kome su nadeli ime Kamenko. Bila vremena kad je narod još uvek verovao u (TV)čuda.
tasadebeli tasadebeli 23:14 12.10.2018

Re: sace

myredneckself

(Btw, uopšte ne znam o čemu pričate. Da nije neka serija, koju ja nikada neću gledati, jer se više ne navlačim na te stvari?!).



Ма иди бегај, ћути... Не знам ни ја, али се трудим да не испаднем глуп у друштву.

Серије не пратим јер увек заборавим којим данима иду и у ком термину. (Изем ти ја то кад одгледам прву епизоду, па се тек код четврте епизоде сетим да сам почео да гледам ту неку дотичну серију. )

А не пада ми на памет и не желим уопште да попут неких (мислим, свака част таквима, али ја нисам од тог кова) одседим целу ноћ и одгледам целу сезону неке серије на компу јер је мени то онако мало... Па бесмислено, најприближније речено. Зашто би се онда то уопште звало серија ако је гледаш као неки екстедид муви у трајању од 5-6 сати? Смучило би ми се после првих сат и по, два колико обично и најчешће трају филмови у биоскопима.

Ма, кад мало боље размислим, не гледам телевизију уопште, сад већ дуги низ година уназад, осим ту и тамо понеког спорта, али и то ретко.

П.С. - Хелга?

Олга. И Игор, што рече Макса...







nask

Bila vremena kad je narod još uvek verovao u (TV)čuda.




Данас смо презасићени спектаклима у време транспарентности свега и свачега и укидања приватности, не само на ТВ него свуда око нас по медијима, па је самим тим и магија нестала.







А тек о количини информација које преко електронских медија трпамо у себе свакодневно, и то као прави зависници свакога дана све више и више, и да не причамо.
myredneckself myredneckself 00:15 13.10.2018

Re: sace

tasa
П.С. - Хелга?

Олга. И Игор, што рече Макса...

Олга Викингдотерская.
tasadebeli tasadebeli 00:46 13.10.2018

Re: sace

spinoza
maksa83
Naime, ja jako često odem da pročitam ili pokušam da dokučim zašto je evolucija izbrusila neku ljudsku osobinu, a ona ne greši.

Molim te. Evolucija je (a-le-džed-li) napravila ove smrdibube koje su zaposele Beograd - leteća stvorenja koja kad greškom slete na leđa ne mogu da se prevrnu nazad. Ako to nije dokaz da evolucija ne postoji nego da je to neka loša arhitektura data džunior programerima da osmisle onda ne znam šta je.
...

Da ne poveruješ, iako si ovde 100% u pravu so far imam utisak da je evolucija 110% u pravu.

Samo ću nagađati po pitanju ovih buba - uopšte je umeti leteti moćna osobina, a umeti ispravno leteti moćna na kvadrat.

Pa, i dalje nagađam, ili bi bube bile previše moćne ako bi umele da se povrate posle sletanja na leđa, ili je evolucija poletela da što pre pročisti one što loše lete

A ima i senior programera zevzeka



Само да вам кажем да ни голубови не могу да се сами обрну с леђа ако се којим случајем тако окрену када су на земљи. Само беспомоћно лупају онда крилима. Пре неки дан сам једног тако окренутог на леђа на сред улице вратио на ногице и тибу да може да одлети да га не изгази својим усијаним котачима захуктали узаврели град...



spinoza spinoza 11:39 13.10.2018

Re: sace

maksa83
Sada radimo Lucifera, privukao nas glavni glumac koji je u Mirandi bio smušen, a ovde maestralno suprotan

Meni je prva epizoda bila zanimljiva zbog njega, ok i druga, a onda oko treće i četvrte nisam bio siguran kako su zapravo različite od prve i druge i rek'o ok, dosta. Ima onaj jedan dobar momenat kad uhvati manekenku i pogleda je u oči i kaže "tell me your deepest darkest desire" (u toj situaciji niko ne može da ga slaže, pošto je on Lucifer, i tu obično isplivaju neki ljuCki mrakovi) a manekenka sirota samo kaže: "čizburger".

Klasika, suviše mlad, pametan i brz da bi previše patio na predugačkom putu do premalih dragulja, a koje onda mašta, ako ti je do maštanja na tu temu, može da naduva koliko hoćeš

Krajem druge sezone u jednom trenutku Amenadiel, najstariji anđeo, dobrica (crnac u seriji, ako si zaboravio) ukapira zašto ga je davno bog poslao na zemlju da uradi sitno čudo - dotle sam došao i neću sad da uradim Flokija, to se radi spontano, ne namerno - i ako se zamisliš nad svim likovima, ceo krug, koji su bitni u toj pričici nešto bolje ćeš videti kako ja gledam ove serije - subjektivna perspektiva, ni dobra ni loša u opštem smislu:

- Pričanje priča, scenarija, su geniji - u celosti unutar neke serije, broja epizoda (ne mislim samo na Lucifera, nego vreme sadašnje uopšte) ili sitnim ostrvcima.

- I u cikličnoj nesigurnosti u traženju odgovora da li umetnosti mogu da se "ocenjuju" i sortiraju po "kvalitetu", gde je dopušteno bilo koju u bilo kom trenutku, bilo kom pojedincu, da na vrh satavi muziku, književnost, slikanje, fotografisanje, film ... privremeno ili na duži rok, meni ovo sad vreme serija ko nekom priprostom biku mrda crvene serije pred očima (ne Lucifer-crveno, nego neko apstraktno-crveno)

- Do te mere da mi je najnormalnija stvar pomisliti kako bi i za malu maturu i veliku, u toj poslednjoj godini, sva deca trebala iz Srpskog da napišu roman, Tasa lepo da ih uči šta su to plot-devices, kao jednu od osnovnih bazih klasa ((strukturalnih) potki), više finti da navučeš klince prvo, ko na slatkiše, tipa Shoulder angel, Shoulder devil .... kad smo već kod ove serije, to na prvom času, pa onda par meseci dubljih stvari i počinju da rade na svom romanu do kraja godine.

E sad nazad na non-Floki trenutak pošto sam, upravo, odgledao ovu jednu epizodu, o Bogu koji šalje anđela za sitnicu, "sitnicu", na Zemlju, decenijama unapred, i setiš se ...

... koliko nadrealno ekplozivno egzistencijalno dejstvo umeju da imaju sitnice danas u sitnicama za nekoliko decenija, ... dotiče se same srži egzistencije, i pisac je "kriv" što nas podseća na to

Jednom je ovde jedan, ateista u stvari, a isto vanredno talentovan pisac, uglavnom novinar, napisao i knjigu "50 ljudi koji su sjebali Britaniju" pa tamo stavio i Dawkinsa, koji ajd što je gramziv i plitak i pisanje mu je jako moderirano potencijalnim profitima, nego je ljudima pokušao da uzme Boga kao što bi neko hladnokrvno dečici šutnuo, bez imalo griže savesti, mukutrpno skuckanu Lego-strukturu samo zato što nije dovoljno dobra, i usput tu decu prezrivo pogledao.

U jbt, već A4 stranica komentara, moram da obaram, brzo se spuštam u niže registre, ova junk-food vremena su donela kratko(metražno) komentarisanje kao isključivo pravilo, tvitovanje, ... (da me neko pogrešno ne shvati, ja ne propuštam Kentucky Fried Checken) ...

Bog je tu sitnicu, bar u ovh 5-10 sekundi, lukavo odigrao, i znam da ti samo narušavam mir u odluci da staneš gde si stao ...

Al moram i da budem pošten, ja se nešto brže krećem kroz neke serije (ovu) pošto "ponešto" i prespavam, tj u 2AM ukapiram da sam odlgedao nešto više nego što sam odgledao
maksa83 maksa83 12:36 13.10.2018

Re: sace

Bog je tu sitnicu, bar u ovh 5-10 sekundi, lukavo odigrao, i znam da ti samo narušavam mir u odluci da staneš gde si stao ...

Ma nisam ja tamo stao zato što to nije bilo "dovoljno dobro" (mada mi njegove fore jesu postale repetitivne, ali treba svakoj seriji dati vremena da se zalaufa i likovi iskristališu, to je ta prednost design-as-you-go serija nad filmovima) nego je u to vreme po svoj prilici išao i Homeland, i Billions, a i Americans bili neodgledani, a život samo jedan. Ako si nekom suludom igrom slučaja preskočio The Americans to pod hitno da 'opraviš. Mada da te upozorim - ako nisi gledao pa kreneš, izbindžovaćeš ih, svet će da te zaboravi.
spinoza spinoza 12:52 13.10.2018

Re: sace

maksa83
Bog je tu sitnicu, bar u ovh 5-10 sekundi, lukavo odigrao, i znam da ti samo narušavam mir u odluci da staneš gde si stao ...

Ma nisam ja tamo stao zato što to nije bilo "dovoljno dobro" (mada mi njegove fore jesu postale repetitivne, ali treba svakoj seriji dati vremena da se zalaufa i likovi iskristališu, to je ta prednost design-as-you-go serija nad filmovima) nego je u to vreme po svoj prilici išao i Homeland, i Billions, a i Americans bili neodgledani, a život samo jedan. Ako si nekom suludom igrom slučaja preskočio The Americans to pod hitno da 'opraviš. Mada da te upozorim - ako nisi gledao pa kreneš, izbindžovaćeš ih, svet će da te zaboravi.

Legitimno, sorry!

Nisam odgledao, ček da uzmem notes i masiljavu olovku, iako mislim i da ću zapamtiti

Repetitive - jeste, meni svako malo neka serija tako počinje.

Tako negde "pravi" kritičar nahvali The Person of Interest kao najbolji ikad mix AIa i AI related filozofije, al i sam reče da to ide od druge sezone.

Prva sezona, iako u drugom prostoru, potpuno slična Luciferu - repetitive, sužen skup karaktera, ... nisam siguran da je mix najbolji od druge sezone, ali silne face od dobrih karaktera počninju da ulazi u priču - oni, nedvosmileno, pojačaju malo tima ako im prva sezona pređe neku kritičnu granicu.
spinoza spinoza 15:04 13.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

veselica
spinoza
adviser
...
Lazanje.

Logično!

Ja sam se probudio u 5:45, ko Emsi, samo nema niko da mi pravi cicvaru u to vreme, pa sam sačekao da sin ode u školu i pojeo njegovu lazanju za doručak u 7:30, koju je on jedva taknuo, ne zato što je od preključe nego zato što skoro ništa ne doručkuje pa mu mi od brige nudimo svašta, eksperimentišemo, jelte.

Sve u svemu, ja mu dođem kao usisivač za hranu po kući, iako podropce jedem samo iza ukućana, ne i gostiju, ... pobogu ljudi, šta vam sve pada na pamet



Milanče, briljiraš!

Vidi, skroz nevezano, dogadjalo mi se - bogami često - da tako ja pričam s nekim poznanikom/kolegom i odjednom kažem:"Pa ti si, jbt, duhovit!", a na to čujem: "Ma ne, to ja samo s vama."

E, sad..



I gde je Tasa, jel ima on mali odmor?

Thanks

Kako kad, nisam lažno skroman, ali imam i suviše pametnih ljudi oko sebe da bih živeo u previše iluzija


mariopan mariopan 10:25 15.10.2018

Re: Inspirativno, Taso

adviser
myredneckself
tasa
мамама са увек спремним колачима филованим емоцијама Реднек и Мариопан...


Poverljivo, direktno iz rerne:
Taso, planiram da napišem jedan slatki mali uvrnuti epistolarni blogpost na osnovu sadržaja starog notesa za poruke u koji smo se davno upisivali moj sin, muž i ja na temu nemate pojma koliko mi pomažete, samo ako mi kažete šta danas kuvati i jesti. Sama bonkulovićevština, ljudi moji...

Lazanje.

Bolje pasticio?
cassiopeia cassiopeia 13:09 12.10.2018

...

Šta te spopalo, Taso?

Muči tebe nešto, a ti misliš to je Blog B92 i ekipa koja se skuplja. Mnogo ozbiljno uzimaš dešavanja na blogu i oko bloga.

Ovo je virtuelna igraonica za odrasle, tu i tamo se razmenjuju korisne informacije, ideje... a, na žalost, sve češće nema diskusije, već najprizemnijih uvreda i napada. Hteo, ne hteo, naletiš na takve prepiske i lepo da ti se smuči što si uopšte tako nešto i pročitao.

I rezultat toga je da su neki prestali da dolaze.

Ne kažem da toga nije bilo i ranije, bilo je, ali u manjoj meri, kod nekih redovno, e onda sam mogla da biram da te redovno zaobiđem, a sad i na blogu o kuvanju dođe do istovetnog prepucavanja. Nema se mere.

Nikako da ukapiramo da smo svi ovde sa svojim mišljenjima o svemu i svačemu, da ta ista ne moraju biti, niti je normalno da budu, prihvaćena od svih. I da nema svrhe nekog ubeđivati da nije u pravu i od njega očekivati da promeni mišljenje tek tako. Proces menjanja je dugotrajan, i menja se samo onaj ko to želi i ko ima motiva za tako nešto. Blog i blogoučesnici nisu i ne bi trebalo ni da budu motiv za tako nešto.

Da skratim, ume ovde da bude zanimljivo i onda je lepo svratiti, razmeniti po koju, pokupiti dobru muziku, informacije i to je to.

adviser adviser 13:25 12.10.2018

Re: ...

cassiopeia
Šta te spopalo, Taso?

Muči tebe nešto, a ti misliš to je Blog B92 i ekipa koja se skuplja. Mnogo ozbiljno uzimaš dešavanja na blogu i oko bloga.

Ovo je virtuelna igraonica za odrasle, tu i tamo se razmenjuju korisne informacije, ideje... a, na žalost, sve češće nema diskusije, već najprizemnijih uvreda i napada. Hteo, ne hteo, naletiš na takve prepiske i lepo da ti se smuči što si uopšte tako nešto i pročitao.

I rezultat toga je da su neki prestali da dolaze.

Ne kažem da toga nije bilo i ranije, bilo je, ali u manjoj meri, kod nekih redovno, e onda sam mogla da biram da te redovno zaobiđem, a sad i na blogu o kuvanju dođe do istovetnog prepucavanja. Nema se mere.

Nikako da ukapiramo da smo svi ovde sa svojim mišljenjima o svemu i svačemu, da ta ista ne moraju biti, niti je normalno da budu, prihvaćena od svih. I da nema svrhe nekog ubeđivati da nije u pravu i od njega očekivati da promeni mišljenje tek tako. Proces menjanja je dugotrajan, i menja se samo onaj ko to želi i ko ima motiva za tako nešto. Blog i blogoučesnici nisu i ne bi trebalo ni da budu motiv za tako nešto.

Da skratim, ume ovde da bude zanimljivo i onda je lepo svratiti, razmeniti po koju, pokupiti dobru muziku, informacije i to je to.


Slažem se sa dobrim delom, čak većinom, rečenoga.
Ono sa čime se ne slažem ću da ostavim za neku drugu priliku.
maksa83 maksa83 13:29 12.10.2018

Re: ...

a sad i na blogu o kuvanju dođe do istovetnog prepucavanja. Nema se mere.

Da, kao kad su na PornHubu u kometarima krenuli da se pičkaraju Srbi, Muslimani i Hrvati i na kraju neko presekao sa "PA DOBRO BRE JE L VAMA NIJEDNO MESTO NIJE SVETO!".
zilikaka zilikaka 13:36 12.10.2018

Re: ...

Slažem se sa dobrim delom, čak većinom, rečenoga.
Ono sa čime se ne slažem ću da ostavim za neku drugu priliku.

Ako sam do sada i sumnjala, sad znam da znam.
angie01 angie01 14:34 12.10.2018

Re: ...

Ako sam do sada i sumnjala, sad znam da znam.


nemoj dvaput da kazes,

...stvarno ste smorili sa tim duplim nikovima- bezobrazluk i nekorektnost,...a ovamo kuknjava, naricanje i drama...
tasadebeli tasadebeli 15:25 12.10.2018

Re: ...

cassiopeia

Šta te spopalo, Taso?



Ништа, Кас, хвала драгом богу!

(Теби се то можда нешто учинило због онога што каже Милан?

Predznanje mi je sugerisalo da je "holding grudges" naš način da obeshrabrimo ljude da se svađajua sa nama, pošto neposvađani jedni drugima pomažemo u nedaćama.
)

Muči tebe nešto,


Ма јок, бре, ништа! Кажем ти, све на свом месту и све у реду, не секирај се.

(Зар ниси већ до сада замијетила мој аватар?)

Уживам, брате! И ми цигани имамо душу!

А за остатак коментара ти дадох препоруку.

Овде је Гиле већ био научио да пева после оног кревељења на првом албуму.

Научио га Давид Албахари уз помоћ неких лековитих травки.

tasadebeli tasadebeli 15:31 12.10.2018

Re: ...

maksa83
a sad i na blogu o kuvanju dođe do istovetnog prepucavanja. Nema se mere.

Da, kao kad su na PornHubu u kometarima krenuli da se pičkaraju Srbi, Muslimani i Hrvati i na kraju neko presekao sa "PA DOBRO BRE JE L VAMA NIJEDNO MESTO NIJE SVETO!".



Веровао или не, ја сам то пичкарање Срба, муслимана и Хрвата видео својим очима на том едукативном сајту.

Али нисам хтео да учествујем у дискусији јербо сам по природи пацифиста опредељен за мир и са дубоком и искреном вером у романтичну платонску љубав.



Bili Piton Bili Piton 16:24 12.10.2018

Re: ...

zilikaka

Ako sam do sada i sumnjala, sad znam da znam.


Ih
maksa83 maksa83 18:58 13.10.2018

Zvezda

Q: Kako se od juče zove Crvena Zvezda?
A: Štela Rosa.
tasadebeli tasadebeli 21:08 13.10.2018

Re: Zvezda

maksa83
Q: Kako se od juče zove Crvena Zvezda?
A: Štela Rosa.








Ма не зна та Јевропа како један фудбалски клуб треба и мора да послује и како њиме треба да се газдује!

Ово је повика типа држ' те лопова! јербо то раде сви, па и они највећи фудбалски клубови у Европи, али мора да се скрене пажња на небитну балканску стоку која је и сама таква каква је подложна да буде колатерална штета у тој false flag операцији.

Никада нећу заборавити када су у Мадриду играли Реал (са све Бекамом) и Партизан. Очекивало се трпање Партизана. Али у кладионицама забране клађење на 3+ и 2-3 гола на текми, али дозволе све остало. Наравно, никоме од нас (стока к'о и свака стока) не пада на памет да одигра 0-2 голова, већ сви нагрнемо на 4-6 голова и 6+ голова на утакмици. И пукнемо. Текма се заврши 1:0 за Реал. (А гробари још били поносни на тај резултат. )

Каже ми сутрадан шурак: "Знаш ли ти колико милиона њих је синоћ по читавој Европи одиграло као ти и уплатило евро-два? Па од таквих као ти кладионице живе. Не живе од оних великих коцкара који уплаћују милионе..."

После у неким специјализованим издањима која се баве фудбалом нађем податак да Реал има удела у власништву у око 70 кладионица по читавој Европи.

Или оно када Јувентус у последњем колу у италијанској лиги (већ обезбедио прво место) игра код куће са неким папцима и намерно неће да им дају гол, видиш лепо да играчи Јувеа намерно шутирају изнад и поред гола. Закуцано 0:0. Икс.

А онда се тренер Јувентуса зезне и убаци у игру неког црнца (који вероватно није знао италијански и није разумео договор о тактици из свлачионице) који у зауставном времену забоде гол за Јуве.

Он се мученик једини радује на терену, играчи Јувеа попадали на траву као да су они примили гол, а не да су га дали, држе се за главу, вичу No, no, no!!!, а цео стадион и ми који гледамо пренос преко тв се ваљамо од смеха.

Вероватно су играчи Јувеа, или можда чак и управа клуба, одиграли грдне паре на нерешен резултат, а црнац јебига није ништа разумео.


maksa83 maksa83 21:10 13.10.2018

Re: Zvezda

Он се мученик једини радује на терену, играчи Јувеа попадали на траву као да су они примили гол, а не да су га дали, држе се за главу, вичу No, no, no!!!, а цео стадион и ми који гледамо пренос преко тв се ваљамо од смеха.

tasadebeli tasadebeli 21:35 13.10.2018

Re: Zvezda

maksa83
Он се мученик једини радује на терену, играчи Јувеа попадали на траву као да су они примили гол, а не да су га дали, држе се за главу, вичу No, no, no!!!, а цео стадион и ми који гледамо пренос преко тв се ваљамо од смеха.



И куд баш сад Звезди тако нешто да пришију (кад ми то никада не радимо, је л' те) пред хисторијску утакмицу са Ливерпулом!






Ја гледао то са Пари Сен Жерменом. Кључни Звездини играчи да не бисмо примили толико голова, срединаши, везњаци, Крстичић нарочито, стварно играли као да су до почетка текме били на некој четничкој свадби, па мало попили, појели...

Довољно да ти кажем да је Франс фудбал сутрадан оцењујући учинак играча играчима Паризера давао шестице, седмице осмице, а Нејмару деветку (највиша оцена десетка), а Крстичићу и Филипу Стојковићу по двојку, Јовичићу тројку... (Кец се вероватно даје само неком папку који је први пут изашао на велики терен, па током текме схватио да је залутао у погрешан спорт.)
mirelarado mirelarado 20:50 13.10.2018

Јавна захвалница

Морам, Тасо, да ти се јавно захвалим за лепе речи које си у уводном тексту написао о мојој тактичности. Бојим се да је за то најзаслужнија моја лењост. Лења сам да пишем, а расправе и свађе су дуге, заморне и контрапродуктивне. Можда и због тога што ми је пос'о так'и да морам да мислим туђом главом и изражавам се туђим речима, те сам развила склоност да разумем и оправдам и оне који не мисле као ја.

Посебно ми је драго што сам ове лепе речи прочитала тек данас, на овај за мене у сваком погледу изузетно леп дан.

tasadebeli tasadebeli 21:18 13.10.2018

Re: Јавна захвалница

mirelarado
Морам, Тасо, да ти се јавно захвалим за лепе речи које си у уводном тексту написао о мојој тактичности. Бојим се да је за то најзаслужнија моја лењост. Лења сам да пишем, а расправе и свађе су дуге, заморне и контрапродуктивне. Можда и због тога што ми је пос'о так'и да морам да мислим туђом главом и изражавам се туђим речима, те сам развила склоност да разумем и оправдам и оне који не мисле као ја.

Посебно ми је драго што сам ове лепе речи прочитала тек данас, на овај за мене у сваком погледу изузетно леп дан.






Хвала теби, Мирела што си се јавила! Драго ми што је то испало тако на овај дан за тебе.

И разумем те када кажеш то да си због посла принуђена да мислиш туђом главом. Ја барем имам ту привилегију у свом послу да поред размишљања туђом главом не морам да се изражавам и туђим речима.

А расправе и свађе су увек контрапродуктивне. Ево, и ја то све време причам. Као и Милан, уосталом, и још неки људи овде...

spinoza spinoza 21:27 13.10.2018

Re: Јавна захвалница

mirelarado
...Лења сам да пишем, а расправе и свађе су дуге, заморне и контрапродуктивне...

Možda da i tebi Maksa prepiše jednogodišnji kurs iz partizana i četnika, pošto si, možda, u lošoj kondiciji, a pogotovo ako ti daju autorsku opciju

Eh, dugo, zamorno i knotraproduktivno - ja se često vraćam na "bona fide personality disorder" nas u viertuelnom svetu, gde smo ovaj "bona fide" kvalifikator zaslužili skoro svi, ili bar većina u kojoj ja sa iskrenom radoznalošću posmatram i sebe, iako ga nekad davno nismo imali, valjda, a uvek-čast uvek-izuzetcima u kojima si ti u svakom slučaju.

Meni je to interesantna tema zbog bliske budućnosti u kojoj će nam sve šešće partneri u virtuelnim komunikacijama biti relativno autonomni AI agenti, za sitnice prvo, to već rade, pa sve ozbiljnije teme kasnije.

Ne mislim da je "bona fide" uvek bilo tu, iz prostog razloga što ne mislim da je prosečan "personality disorder" kod nas porastao u apsolutnom smislu, nego nam je virtuelno poseklo mnoga zdrava krila koja su nepotrebna u virtuelnom, i nešto prigušene, a relativno svakako manje karakterne crte prišle bliže površini i tako postale pojačane.

Nove generacije svakako, pa uz pomoć onih boljih kros-generacijskih među nama, više angažovanim, pa uz pomoć neminovnog civilizacijskog napretka, će povratiti ravnotežu, tako bi moralo da bude
mirelarado mirelarado 21:40 13.10.2018

Re: Јавна захвалница

Драго ми што је то испало тако на овај дан за тебе.




Да сам могла да бирам кад да се родим, изабрала бих баш прву половину октобра. За мене нема лепших дана у нашем граду од ових. Сунчано, умерено топло, проветрено.

mirelarado mirelarado 22:36 13.10.2018

Re: Јавна захвалница

spinoza
mirelarado
...Лења сам да пишем, а расправе и свађе су дуге, заморне и контрапродуктивне...

Možda da i tebi Maksa prepiše jednogodišnji kurs iz partizana i četnika, pošto si, možda, u lošoj kondiciji, a pogotovo ako ti daju autorsku opciju

Eh, dugo, zamorno i knotraproduktivno - ja se često vraćam na "bona fide personality disorder" nas u viertuelnom svetu, gde smo ovaj "bona fide" kvalifikator zaslužili skoro svi, ili bar većina u kojoj ja sa iskrenom radoznalošću posmatram i sebe, iako ga nekad davno nismo imali, valjda, a uvek-čast uvek-izuzetcima u kojima si ti u svakom slučaju.

Meni je to interesantna tema zbog bliske budućnosti u kojoj će nam sve šešće partneri u virtuelnim komunikacijama biti relativno autonomni AI agenti, za sitnice prvo, to već rade, pa sve ozbiljnije teme kasnije.

Ne mislim da je "bona fide" uvek bilo tu, iz prostog razloga što ne mislim da je prosečan "personality disorder" kod nas porastao u apsolutnom smislu, nego nam je virtuelno poseklo mnoga zdrava krila koja su nepotrebna u virtuelnom, i nešto prigušene, a relativno svakako manje karakterne crte prišle bliže površini i tako postale pojačane.

Nove generacije svakako, pa uz pomoć onih boljih kros-generacijskih među nama, više angažovanim, pa uz pomoć neminovnog civilizacijskog napretka, će povratiti ravnotežu, tako bi moralo da bude


Mислиш, попустиле нам кочнице и просенио нам се танушни слој уздржаности, па све лакше скидамо рукавице и боксујемо се голим песницама?


Ти не губиш оптимизам и веру у напредак, што је лепо. Знаш шта ја мислим да је најважније: да ни себе, ни све ово друго не схватимо превише озбиљно.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana