In memoriam| Region

Zasto Anthony Bourdain nije posetio Srbiju?

Spiridon RSS / 15.10.2018. u 20:11

anthony-bourdain-in-india-2.jpg

 

Razlog ne znam ali mi je žao. Jedna od najboljih emisija bila mu je u Hrvatskoj.

LINK  

Sta bi mu vi preporucili? 

 



Komentari (267)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:40 16.10.2018

Re: Nije fer

Kod Bože u Barič na roštilj.

pa obišao je čini mi se grčku, kipar, tursku, hrvatsku...šta ima novo u srbiji da nije video okolo, pljosnate kobaje? sarme i sarmice je video, roštilje, gulaše, razne čorbe, mlevena mesa, u hrvatskoj bar ima šta da se slika. kod nas je mogao jedino da ide subotom na splav ili neko etno selo, da se oždere rakije. eto, vodila bih ga na rakiju, sve da ih proba.

E jebiga. Meni je tada išao živce samo tako. Sad mi je baš gotivan, mnogo je opušteniji.

meni je oduvek bio simpa. volim one njegove emisije kad uči britanske keve da kuvaju deci zdravo i ceo taj serijal oko ishrane po britanskih i američkim školama. volim Xmas serijal, oni 15-to/30-to minutni serijali, pa serijal u italiji koji je divan...za razliku od gordona remzija koga ne podnosim. neka ima 112 mišelin zvezdica, simpatičan je i kreativan kao poklopac aluminijumske šerpe.
alselone alselone 04:47 16.10.2018

Re: Nije fer

volim one njegove emisije kad uči britanske keve da kuvaju deci zdravo i ceo taj serijal oko ishrane po britanskih i američkim školama. volim Xmas serijal, oni 15-to/30-to minutni serijali, pa serijal u italiji koji je divan...za razliku od gordona remzija koga ne podnosim. neka ima 112 mišelin zvezdica, simpatičan je i kreativan kao poklopac aluminijumske šerpe.


Odličan serijal! Gledao sam i kada kuva po američkim školama, takođe odlično.

Meni je on skroz super lik, tako polu-blesav i polu-šuntav a ima super savete za kuvanje.
adviser adviser 04:55 16.10.2018

Re: Nije fer

vrabac_onaj

...

A to gde bih vodio, da li se odnosi na kafane ili onako privatno? Ako je ovo drugo, vodio bih ga kod svoje pokojne babe da je živa, kao što smo svi verovatno imali neku takvu babu.
...

Ako bi ga vodili privatno, ja bih ga zvao kod sebe, da vidi kako (meni) moja žena pravi lagani doručak.
Recimo, mogao bi da bira, npr. poparu poplašenu sa parčićima pržene slanine, ili kačamak poplašen sa parčićima pržene slanine.
Za ručak bi mogao da proba čorbast praziluk ili, recimo, brokoli skuvan samo u blago posoljenoj vodi sa isto tako skuvanim kukuruzom.
Što se tiče mesine uz ova čorbasta jela - može bilo šta, od čvaraka i slanine, ta do kojekakve krmetine, spremljene ovako ili onako.
Istina, moja žena sprema hranu uz upotrebu malčice začina, tako da se u svakom trenutku oseti šta se jede.
gedza.73 gedza.73 07:12 16.10.2018

Re: Nije fer

za razliku od gordona remzija koga ne podnosim

Priča mi sin (negde natrapoljao na netu) da su radili intervju sa Remzijem.
I valjda pitaju njegovu ćerku kako se oseća što joj je otac najbolji kuvar na svetu.
A dete, trenutak obrađuje podatke,

-pa nije moj tata Džejmi Oliver.

i još, zahvaljujući sinu,



jel' neko može da prepriča ukratko, ako ga ne mrzi, što se izbrisalo pola jelovnika s bloga?

na rts-u išao serijal o kuvaricama. domaćicama... i spremala jedna žena slovačko jelo. Čini mi se da je šargarepa kuvana sa još nečim i dal' beše junetinom... meso se raskuva da se pretvori u niti. Služi se sa testom barenim na pari i isečenim na šnite. Jednostavno a deluje ukusno.

etno selo, da se oždere rakije. eto, vodila bih ga na rakiju, sve da ih proba.

nešto ne verujem da su Englezi nekada imali baš bogatu trpezu. i da su sva jela isključivo njihova (čini mi se da je fiš end čips nečije tuđe). Ili Italijani.
Sad dal' je nešto tradicionalno srpsko ili tatarsko i nije toliko bitno koliko je važno da se usput ispriča interesantna priča koju će prosečan gledalac da isprati.

Mogli su da ga odvedu, ako neko već nije dao predlog, u sjenički katun na primer.
ili Pirot. Negotinske pimnice. Riblju dunavsku čorbu. Lovački dom. hajdučko jagnje... to jagnje bi bila zanimljiva fora sa celom istorijom.
prethodno, što ti kažeš, rakiju za meze ima sve da mu bude ukusno. a ničega neće da se seća.

cassiopeia cassiopeia 08:15 16.10.2018

Re: Nije fer

sa onim Đenarom po Italiji


Meni je odličan onaj serijal Đenara i Antonia, Two Greedy Italians.

Putuju po Italiji, kuvaju, zezaju se. Bi mi krivo kad je Antonio umro prošle godine.
nsarski nsarski 08:26 16.10.2018

Re: Nije fer

cassiopeia
sa onim Đenarom po Italiji


Meni je odličan onaj serijal Đenara i Antonia, Two Greedy Italians.

Putuju po Italiji, kuvaju, zezaju se. Bi mi krivo kad je Antonio umro prošle godine.


Bio je dobar i onaj engleski "Two fat ladies". Bokcati, ni jedno jelo koje su njih dve spremale nije imalo manje od 5000 kalorija!

cassiopeia cassiopeia 08:34 16.10.2018

Re: Nije fer

Nsarski
Bokcati, ni jedno jelo koje su njih dve spremale nije imalo manje od 5000 kalorija!


Jao, jeste! Jedeš i motiku u ruke da potrošiš. ;-)


Moja pokojna baka je zimi za ručak umela da napravi bomba jelo. Repriziram ga ja pre koju godinu i jedva pretekoh.

Kačamak od belog kukuruza, tzv. beli osmak, kuva se sat vremena, pa i više. Ne ko ove moderne palente. Em se začini mašću, pa kad sipaš u tanjir preliješ vrućim, istopljenim domaćim starim kajmakom. Salata kiseli kupus.

Ko živ, ko mrtav.


floki floki 08:41 16.10.2018

Re: Nije fer

maksa83
Dobro, da se ispravim, sveopšte zapitani Spira u svojoj vasceloj sveopštosti, se zapitao. A mi se tu kao nešto kao izjašnjavamo.

Ja razumem da je na kraju pitao "šta biste mu vi preporučili?" (tako piše), odn. gde biste vodali Entoni Burdena da se kojim slučajem zatekao ovde. To je zapravo dobro pitanje. Evo recimo trenutno ide Jamie Cooks Italy gde Džejmi Oliver ide sa onim Đenarom po Italiji i tu dizviniš spopadaju babe da im pokažu kako kuvaju, dakle ne fensi restorani po Rimu i kojekuda, nego babe u njihovim gajbama i dvorištima (čak i na pijaci) koje tu na licu mesta prave nešto što su naučile od svojih mama i baba. Ja sam voleo Džejmija pre 15 godina dok se probijao, sad nisam neki ljubitelj, ali ovaj serijal mu je zapravo super baš zbog tog kućnog "idemo od none do none da nas uče da kuvamo" šmeka.



Kako bi to izgledalo ovde? Bez trunke ironije, samo ideje.



meni je taj serijal skroz ok sada i htedoh da ga preporucim pre neki dan ovde, ali si mi ukrao show :)

onaj djenaro je uvek teatralan, italijanska posla...
djenarov recept za karbonaru, ima na tjubetu, je skroz ok...

ali ovo mi je bilo dobro skroz, kad italijanski kuvari gledaju ko kako pravi karbonaru na tjubu, pa komentarisu...



kao kad je ovde na blogu izbila pickaza jednom kad je brajovic rekao da je stavljao beli luk u karbonaru, a krkar trgnuo penu :)

maksa83 maksa83 08:45 16.10.2018

Re: Nije fer

ali ovo mi je bilo dobro skroz, kad italijanski kuvari gledaju ko kako pravi karbonaru na tjubu, pa komentarisu...

O da, Italia Squisita, među najbolja 3 kanala na tu temu. Njihove face kad ona riba nasecka luk su prajsles.

Moj omiljeni od skora je ova lujka.
floki floki 08:52 16.10.2018

Re: Nije fer

maksa83
ali ovo mi je bilo dobro skroz, kad italijanski kuvari gledaju ko kako pravi karbonaru na tjubu, pa komentarisu...

O da, Italia Squisita, među najbolja 3 kanala na tu temu. Njihove face kad ona riba nasecka luk su prajsles.

Moj omiljeni od skora je ova lujka.


haha, i ja sam uglavnom njihove face gledao... :))))
onaj matori je rekao da bi taj video trebalo da bude obrisan sa tjubeta :)))
veselica veselica 09:43 16.10.2018

Re: Nije fer

Запитај самог себе, па размисли мало боље ко ти је то и на који начин, чиме, сјебао овај блог и ко је овде самог себе деградирао.




taman sam bila orna da kažem par reči biliju kitonu kad mi ti savršeno odradio posao, jer bih mu rekla baš to citirano, TasoDear.
rekla bih mu još pre dva tri dana al me banovao bez mogućnosti da odgovorim. kukavički za sve pare. on, mačo, i taj rad, da ne nastavljam..daleko ću stići.
upropasti čovek važan blog, brže bolje ga okačio s dve rečenice od kojih je jedna da nema reči, i pustio budale da lupetaju a morao je da se umeša, nije to blog kao i svaki drugi.
ljiga, voli da se trti, šta ću mu ja sad.

šteta i sramota da je ovde tako obeležen odlazak Milene Dravić, s pitanjima koje su glumice bolje, koja je od dve Mirjane bolja, etc.
blam bez intervencije.

što se tiče Bordena, ja bih ga odvela na Avalu e basta.
svako malo mislim zbog čega se ubio. zašto zašto. slavu i kintu je stekao, mada u već dobrim godinama, četrdesetim, svet prošao, svi ga voleli jer je izgleda bio baš ono kul, eto za njega se ta izvikana reč odlično vezuje.

Spiro, izvini.
Borden i njegovo misteriozno samoubistvo i cela ova frka sa Azijom su mi i inače zanimljivi i iskoristila sam priliku.
hoću da kažem da bih se javila enivej.

adviser adviser 10:25 16.10.2018

Re: Nije fer

cassiopeia
Nsarski
Bokcati, ni jedno jelo koje su njih dve spremale nije imalo manje od 5000 kalorija!


Jao, jeste! Jedeš i motiku u ruke da potrošiš. ;-)


Moja pokojna baka je zimi za ručak umela da napravi bomba jelo. Repriziram ga ja pre koju godinu i jedva pretekoh.

Kačamak od belog kukuruza, tzv. beli osmak, kuva se sat vremena, pa i više. Ne ko ove moderne palente. Em se začini mašću, pa kad sipaš u tanjir preliješ vrućim, istopljenim domaćim starim kajmakom. Salata kiseli kupus.

Ko živ, ko mrtav.



Ijaoooooo !
Ako je ovo sav recept, znate šta ću da odručkujem (i) u subotu, kao i u nedelju.
Njam, njam, ...
No, ja ću ipak da apgrejdujem recept malčice --- tako da se kačamak blago poplaši sitnim parčićima pržene slanine.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:02 16.10.2018

Re: Nije fer

BebaOdLonchara
Kod Bože u Barič na roštilj.

pa obišao je čini mi se grčku, kipar, tursku, hrvatsku...šta ima novo u srbiji da nije video okolo, pljosnate kobaje? sarme i sarmice je video, roštilje, gulaše, razne čorbe, mlevena mesa, u hrvatskoj bar ima šta da se slika. kod nas je mogao jedino da ide subotom na splav ili neko etno selo, da se oždere rakije. eto, vodila bih ga na rakiju, sve da ih proba.

E jebiga. Meni je tada išao živce samo tako. Sad mi je baš gotivan, mnogo je opušteniji.

meni je oduvek bio simpa. volim one njegove emisije kad uči britanske keve da kuvaju deci zdravo i ceo taj serijal oko ishrane po britanskih i američkim školama. volim Xmas serijal, oni 15-to/30-to minutni serijali, pa serijal u italiji koji je divan...za razliku od gordona remzija koga ne podnosim. neka ima 112 mišelin zvezdica, simpatičan je i kreativan kao poklopac aluminijumske šerpe.



E, potpis, potpis i jos jedan potpis..

Remzi je em drkadzija em dosadan drkadzija.

PS. Cudna prica oko Bourdain-a, ok depresija je gadna stvar, ali on je preturio preko glave heroinsku zavisnost kada je bio mlad/bez kinte i perspektive, ubio se na vrhuncu slave, novca, cerke koju je obozavao i ona njega, dobro fercerajuce veze sa izabranicom itd.


cassiopeia cassiopeia 11:12 16.10.2018

Re: Nije fer

Ako je ovo sav recept,


Jašta, ne krijem ja recepte.

A taj upgrade... kuku i lele

Posle u jednu duuuuuugačku šetnju...brzi hod
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:17 16.10.2018

Re: Nije fer

Posle u jednu duuuuuugačku šetnju...brzi hod


Evo sad u toj Dzejmijevoj turi kroz Italiju (hebote kako lepa zemlja), palentu prave sa maslinovim uljem i pekorinom sto je skroz vec drugi padez gledajuci kacamak..
cassiopeia cassiopeia 11:23 16.10.2018

Re: Nije fer

sa maslinovim uljem i pekorinom


Mogu misliti kako je to ukusno.

Ja obožavam pesto u svojoj verziji, umesto pinjola (skupo k'o sam vrag) stavljam orahe, bademe, golicu ili sirov suncokret. Mazala bih i na palačinke

Dobro ulje i dobar sir izvade stvar uvek.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:28 16.10.2018

Re: Nije fer

Ja obožavam pesto u svojoj verziji, umesto pinjola (skupo k'o sam vrag) stavljam orahe, bademe, golicu ili sirov suncokret. Mazala bih i na palačinke


Da, da, pesto recept nije zapisan u kamenu svako ga pravi kako voli.
cassiopeia cassiopeia 11:35 16.10.2018

Re: Nije fer

Da, da, pesto recept nije zapisan u kamenu svako ga pravi kako voli.


Meni ni je jedan recept nije zapisan u kamenu.

Prvi put pravim kako spada, a onda krene avantura.

Dobila sam na poklon super italijanski kuvar, Il cucchiaio d'argento (The Silver Spoon). Kakvih divnih recepata ima. Prvi put je izdat 1950. Ozbiljan kuvar, ima jako malo fotografija, al' zato obrađuje sve moguće vrste namirnica.
adviser adviser 11:37 16.10.2018

Re: Nije fer

cassiopeia
Ako je ovo sav recept,


Jašta, ne krijem ja recepte.

A taj upgrade... kuku i lele

Posle u jednu duuuuuugačku šetnju...brzi hod

Normalno !
No, sada sam subotnje šetnje skratio na 15 kilometara.
maksa83 maksa83 12:09 16.10.2018

Re: Nije fer

Dobila sam na poklon super italijanski kuvar, Il cucchiaio d'argento (The Silver Spoon).

Ja skupljao te kuvare ko curica koja se sprema za udaju, ali je jućub sve to potpuno obesmislio.

Da priložim:

Food Wishes (zanemariti dikciju koja je u početku malo iritantna, to mu je fora, čika je fenomenalan, sledio sam upustva za koješta i ispalo je super)

Binging with Babish (ok, kad ne divlja i pravi gluposti tipa "sendvič od 18 kg", često pravi stvari iz filmova)

Italia Squisita već kačio floki, sve vrhunski italijanski kuvari.

Il Bocca TV (sjajan tip, lud, samo ga je malo teško razumeti zbog nekog valjda ligurskog ili sl. dijalekta, Mirela će znati, i da li će toj ženi već jednom dati VIP...)

Giallo Zafferano

Tasty

Twisted

... da ne natrpavam više.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:02 16.10.2018

Re: Nije fer

Dobro ulje i dobar sir izvade stvar uvek.

i dobro vino.
mariopan mariopan 13:07 16.10.2018

Re: Nije fer

Kako bi to izgledalo ovde? Bez trunke ironije, samo ideje.


Kod nas, naša tv, bake kuvaju samo u programu na mađarskom jeziku i pred neke praznike Rumuni imaju emisiju gde baš bake mese i kuvaju.


A naprimer, ja bih mu skuvala sataraš uz karađorđevu od pilećeg belog mesa i sa pršutom i kačkavaljom unutra a ne kajmakom.

Znam, znam, ne pravi se tako karađorđeva ali ja je pravim ovako i niko joj ne odoli, a sataraš pravim bez jajeta (jer je to grozno i na oko i na zub) nego samo pržim povrće do stepena da je kuvano ali čvrsto, ne bljakavo i prekuvano.

Onda bih mu zamesila gibančice i namazala pekmezom od kajsija, mojim domaćim.
Ili gomboce.

Gibančice znaju svi po Vojvodini, malo liče na palačinke ali su deblje i listaju se a peku se u tiganju. I jedeš odmah dok su vruće.

Ma ne bi nedelju dana otišo iz Srbije nego je sigurno mislio eto video sam i ovaj deo sveta, a pojma nema šta je propustio.

Tamo u emisiji Srbiju je predstavljao neki smotani kuvar, znam bar deset boljih pa nisam tu bruku ni htela da gledam.

Favoriti su mi Maksut iz Turske. Bugarka i jedna sad nova koja čuda pravi od čokolade.
razmisljam razmisljam 13:43 16.10.2018

Re: Nije fer


gedza.73

Sad dal' je nešto tradicionalno srpsko ili tatarsko i nije toliko bitno koliko je važno da se usput ispriča interesantna priča koju će prosečan gledalac da isprati.


Аха. Тако је уз рецепт за маджун ( РЕЦЕПТ ЗА МАДЖУН* ) у емисији Лепог Брке ишла прича о томе како се то јело код нас готови још од XIV века.

Пројино брашно, кокице...
Кад оно беше Колумбо открио Америку и одакле беше кукуруз пореклом?

*Дакле, линковање ми не ради ич. Зна ли ко у чему је квака?

EDIT: Хвала, Максо. Прорадило.

Него, је л' то одувек тако функционисало или сам ја нешто побркала?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:46 16.10.2018

Re: Nije fer

nsarski
Bio je dobar i onaj engleski "Two fat ladies". Bokcati, ni jedno jelo koje su njih dve spremale nije imalo manje od 5000 kalorija!

Genijalne su! Što se mene tiče, najbolji kulinarski serijal ikada, recepti potpuno nebitni, njihove priče su sasvim dovoljne. Sećam se kada je Klarisa objašnjavala kako se njena majka "izlečila" od ljubavi prema američkom jugu

maksa83 maksa83 14:12 16.10.2018

Re: Nije fer

*Дакле, линковање ми не ради ич. Зна ли ко у чему је квака?


Moraš da staviš nešto kao tekst između ovog ...html] i [/url]
razmisljam razmisljam 14:32 16.10.2018

Re: Nije fer

maksa83


Moraš da staviš nešto kao tekst između ovog ...html] i [/url]


Хвала и овдена ако не пратиш едитовања коментара.

Занимљиво, сад ради .
maksa83 maksa83 14:40 16.10.2018

Re: Nije fer

Него, је л' то одувек тако функционисало или сам ја нешто побркала?

Verovatno oduvek, pošto ovaj softver nije taknut godinama.
cassiopeia cassiopeia 14:54 16.10.2018

Re: Nije fer

Mariopan
sataraš pravim bez jajeta (jer je to grozno i na oko i na zub) nego samo pržim povrće do stepena da je kuvano ali čvrsto, ne bljakavo i prekuvano.


I ja, i ja :) Samo tako volim.

Gibančice


Moja baka je to zvala prevrte i služila sa mladim, nesoljenim, tek obranim kajmakom ili sa džemom. Tako sam se u detinjstvu navukla na vruća testa.


Maksut

mariopan mariopan 15:12 16.10.2018

Re: Nije fer

cassiopeia
Mariopan
sataraš pravim bez jajeta (jer je to grozno i na oko i na zub) nego samo pržim povrće do stepena da je kuvano ali čvrsto, ne bljakavo i prekuvano.


I ja, i ja :) Samo tako volim.

Gibančice


Moja baka je to zvala prevrte i služila sa mladim, nesoljenim, tek obranim kajmakom ili sa džemom. Tako sam se u detinjstvu navukla na vruća testa.


Maksut


Eto, znala sam po onom spisku što si stavila gore da ti sigurno znaš šta valja.
gedza.73 gedza.73 15:25 16.10.2018

Re: Nije fer

razmisljam
емисији Лепог Брке ишла прича о томе како се то јело код нас готови још од XIV века.

Кад оно беше Колумбо открио Америку

Brka joj i postavio podpitanje. A Kolumbovo otkriće je još jedna priča.

Vikinzi su išli u šoping po Americi mnoga pre Kolumba (koji je, ako se ne varam, zajebao momka koji je prvi video obalu Ameriku... bila nagrada obećana pa mu preoteo Kolumbo... 'video sam ja pre tebe, ali da vas ne diram dok odmarate')

dobra priča je bitna jer se ona pamti.

setio sam se
(link... naučio i ja od Makse)

trippinsrbija

tvrđava Ram

rimska grobnica

selo Gostuša

krupajsko vrelo


mada verujem da kad se krene autom na ova mesta da se čoveku smuči život dok ih pronađe.

U Srbiji postoji toliko mnogo lokaliteta koji imaju svoju priču: nije potrebno ništa izmišljati, samo ih treba dovesti u red – obnoviti i zaštiti od propadanja – kazuje Rade, dodajući da je svrha ove grupe prijatelja, organizovane u „Trippin Srbija“, da nadležnim institucijama na lokalu, koliko je u njihovoj moći, skrenu pažnju na propuste na toj destinaciji.
blogovatelj blogovatelj 21:52 16.10.2018

Re: Nije fer

zanemariti dikciju koja je u početku malo iritantna, to mu je fora, čika je fenomenalan, sledio sam upustva za koješta i ispalo je super


Ljudi, da li neko zna kako se zove onaj italijanski kuvar što ima svoje emisije, a dok sprema papicu on peva?

Evo ga, našao. Ovaj je baron nad baronima.

blogovatelj blogovatelj 21:54 16.10.2018

Re: Nije fer

Znam, znam, ne pravi se tako karađorđeva ali ja je pravim ovako i niko joj ne odoli,


Takoe. Uvek pravim poboljšanja svakom receptu. A onda, kad mi deca ishvale spremannie, obavezno naglasim da je to "daddy's magic touch"
Atomski mrav Atomski mrav 09:47 17.10.2018

Re: Nije fer

Meni je on skroz super lik, tako polu-blesav i polu-šuntav a ima super savete za kuvanje.


Kad vidim njega i Gordona Remzija pitam se kako se desilo da su Britanci među glavnim kulinarskim zvezdama na svetu?
veselica veselica 09:54 17.10.2018

Re: Nije fer

..
gedza.73 gedza.73 09:59 17.10.2018

Nije fer



i

adviser adviser 23:18 15.10.2018

Da.

U neka davna vremena, na BBC sam gledao serijal nekoga engleskog kuvara, mislim da se zvao Flojd.
Bile mi simpatične dve stvari --- zagaravljeni tiganj i to što je u svako jelo sipao makar čašu vina.
Pardon, tri stvari - a treća je da je pri snimanju emisije, ili samo nekih detalja, surduknuo po makar flašu vina.
maksa83 maksa83 23:21 15.10.2018

Re: Da.

U neka davna vremena, na BBC sam gledao serijal nekoga engleskog kuvara, mislim da se zvao Flojd.

Keith Floyd. Sjajan tip, meraklija. Umro prošle godine od srčke.

Edit: nije prošle nego 2009.
Spiridon Spiridon 23:22 15.10.2018

Re: Da.

U neka davna vremena, na BBC sam gledao serijal nekoga engleskog kuvara, mislim da se zvao Flojd.


super je Keith Floyd ... uh on je voleo da cirka i svaku emisiju je zavrsavao sa


tetris tetris 23:27 15.10.2018

Re: Da.

Keith Floyd. Sjajan tip, meraklija. Umro prošle godine od srčke.


hehehe, "bolest" sredovečnih. Sve je bilo prošle godine, iako je to "prošle" u slučaju Floyd-a bilo pre 9 god.
maksa83 maksa83 23:29 15.10.2018

Re: Da.

hehehe, "bolest" sredovečnih. Sve je bilo prošle godine, iako je to "prošle" u slučaju Floyd-a bilo pre 9 god.

Da, ispravih se gore. Što bi rekao jedan moj pok. poznananik kad je bio tu negde kao ja sada: "Sporo pamtim, brzo zaboravljam."
Spiridon Spiridon 23:32 15.10.2018

Re: Da.

"Sporo pamtim, brzo zaboravljam."


ili ono ... yebem retko ali lose
adviser adviser 23:32 15.10.2018

Re: Da.

tetris
Keith Floyd. Sjajan tip, meraklija. Umro prošle godine od srčke.


hehehe, "bolest" sredovečnih. Sve je bilo prošle godine, iako je to "prošle" u slučaju Floyd-a bilo pre 9 god.

Čemu to sredovečnih ?
Čemu to vređanje !?
adviser adviser 23:32 15.10.2018

Re: Da.

Spiridon
"Sporo pamtim, brzo zaboravljam."


ili ono ... yebem retko ali lose

A može i - jebem redovno i fenomenalno.
maksa83 maksa83 23:36 15.10.2018

Re: Da.

ili ono ... yebem retko ali lose

Ex. kolega P. (poznat po tome što je jednom izjavio "ona je htela ozbiljnu vezu, ali ja sam u tom trenutku već bio u nekoliko ozbiljnih veza" ) je na "P., jebeš li štogod?" poslovično odgovarao: "Prošle godine ništa, ove nešto slabije".
tetris tetris 23:37 15.10.2018

Re: Da.

Da, ispravih se gore. Što bi rekao jedan moj pok. poznananik kad je bio tu negde kao ja sada: "Sporo pamtim, brzo zaboravljam."


meni neke tako vremenske odrednice, koje nisu krucijalne za "man's wellbeing" tipa godišnjica braka..., uvek uđu u kategoriju diskusije sa društvom kad smo poslednji put bili negde (određeni restoran, manja proslava...) i uvek je to u prvoj iteraciji "prošle godine". U nekoj petoj, šestoj se skapira da su ipak godine prošle
maksa83 maksa83 23:43 15.10.2018

Re: Da.

meni neke tako vremenske odrednice, koje nisu krucijalne za "man's wellbeing" tipa godišnjica braka..., uvek uđu u kategoriju diskusije sa društvom kad smo poslednji put bili negde (određeni restoran, manja proslava...) i uvek je to u prvoj iteraciji "prošle godine".

Ruka gore svi oni koji kad se kaže "devedesete" prvo pomisle da je to bilo pre deset godina.
adviser adviser 23:45 15.10.2018

Re: Da.

tetris
Da, ispravih se gore. Što bi rekao jedan moj pok. poznananik kad je bio tu negde kao ja sada: "Sporo pamtim, brzo zaboravljam."


meni neke tako vremenske odrednice, koje nisu krucijalne za "man's wellbeing" tipa godišnjica braka..., uvek uđu u kategoriju diskusije sa društvom kad smo poslednji put bili negde (određeni restoran, manja proslava...) i uvek je to u prvoj iteraciji "prošle godine". U nekoj petoj, šestoj se skapira da su ipak godine prošle

Meni za to služi 'nedavno'.
A onda me žena opomene, da to o čemu pričam, nije bilo nedavno, nego pre, npr. 7 godina.
alselone alselone 04:43 16.10.2018

Re: Da.

Edit: nije prošle nego 2009.



Imam kolegu na poslu, relativno često se vidamo. I dobije on drugo dete i posle nekog vremena sretnem ga na poslu i reko "de si druže kako je bebac, koliko sada ona ono ima, dve godine". Kaže on, ma da, tu je negde, ima dve i po.

I ja se mislim u sebi, jebote al sam pogodio, obično omašim dobrano.

ALI, ispostavlja se da je to njemu treće dete a ne drugo, tako da sam promašio celo dete a ne samo par godina.
alselone alselone 04:45 16.10.2018

Re: Da.

Ruka gore svi oni koji kad se kaže "devedesete" prvo pomisle da je to bilo pre deset godina.

nikvet pn nikvet pn 09:45 16.10.2018

Re: Da.


Имам другара који је од саобраћајке квадриплегичар већ двадесет и ... три године (јбт!). Кувар по души и школи. Не може сам по кухињи него упомоћ дођу жена, другари и нарочито - кућна помоћница. Дуго су такву тражили, стрпљиву и заинтересовану. Избацују чиста чуда, Ентони би се помрзо.

Све те kuhačom po svijetu емисије гледа и коментарише. Пљуцка на Енглезе и остале северњачке кухиње. Цени само Французе са очуканим посуђем и - Вокија Костића. За њега, доказано компетентног то је поезија.

Прекјуче сам му у пролазу увалио беле бубреге вепрове па вечерас или сутра то да размотримо.
veselica veselica 09:56 16.10.2018

Re: Da.

yebem retko ali lose


copyright by Dejan Dukovski - "Bure baruta"
mariopan mariopan 14:17 16.10.2018

Re: Da.

alselone
Edit: nije prošle nego 2009.



Imam kolegu na poslu, relativno često se vidamo. I dobije on drugo dete i posle nekog vremena sretnem ga na poslu i reko "de si druže kako je bebac, koliko sada ona ono ima, dve godine". Kaže on, ma da, tu je negde, ima dve i po.

I ja se mislim u sebi, jebote al sam pogodio, obično omašim dobrano.

ALI, ispostavlja se da je to njemu treće dete a ne drugo, tako da sam promašio celo dete a ne samo par godina.

Spiridon Spiridon 23:30 15.10.2018

..

a sto je kuvanja stice englezi imaju Agu, meni je to jaka fora ... ako bude prilike rado bih ga video u svojoj kuhinji =)

mariopan mariopan 14:20 16.10.2018

Re: ..

Spiridon
a sto je kuvanja stice englezi imaju Agu, meni je to jaka fora ... ako bude prilike rado bih ga video u svojoj kuhinji =)


Ja bih rado takvu kuhinju.
zemljanin zemljanin 01:59 16.10.2018

u prolazu

Zasto Alice Roberts nije posetila Srbiju?

vcucko vcucko 06:34 16.10.2018

Re: u prolazu

zemljanin
Zasto Alice Roberts nije posetila Srbiju?


Aj' njoj daleko.

Ali zašto Jolanta nije nikad...
alselone alselone 12:25 16.10.2018

Re: u prolazu

DelibozovNa.
vcucko vcucko 10:57 17.10.2018

Re: u prolazu

alselone
DelibozovNa.

Jelibozovna?
alselone alselone 15:07 17.10.2018

Re: u prolazu

Jelibozovna?


Ja tako pročitao.

Znaš onaj eksperiment:

it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae... it doesn't matter in what order the letters in a word are, the only important thing is that the first and last letter be at the right place.
alselone alselone 04:39 16.10.2018

Riblji paprikaš

Ja bi bih ga odveo na zapadnobački riblji paprikaš. To sigurno nije jeo nigde na svetu, pa čak ne može ni da ga nadje u ostatu regiona. Potpuno endemsko jelo. Ogirinalni stari recept se jede samo na potezu Baja - Bogojevo, nekih 100 km recimo. Ono sve ostalo što može da se nađe su čorbuljaci, mada bi mu i to sigurno nekad bilo zanimljivo.
Spiridon Spiridon 09:15 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

zapadnobački riblji paprikaš.


a jel taj paprikas mora uvek da bude ljut?
alselone alselone 09:24 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

a jel taj paprikas mora uvek da bude ljut?


Mora, sisi.
cassiopeia cassiopeia 09:30 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš



a jel taj paprikas mora uvek da bude ljut?


Može Als da ti da jednu mberry bombonicu pa će ti biti slatko.
alselone alselone 10:11 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Može Als da ti da jednu mberry bombonicu pa će ti biti slatko.


Ma on mora da se uozbilji i počne da jede ljuto ko ćovek...

tetris tetris 11:59 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

a jel taj paprikas mora uvek da bude ljut?


Nekad imaš mogućnost i da doziraš ljutinu. Zaputio sam se jedared sa nekim društvom na čardu iza Bezdana (kad se od Bezdana krene ka Batini i gde glavni put skreće levo, produži se pravo na Dunav), al' se Dunav bio malo izlio pa nismo uspeli da se domognemo prvog izbora koji je malo uzvodno (da ne reklamiram čarde) nego smo zastali u prvoj na koju smo naišli. Poručimo mi X paprikaša i taman krećemo da poručujemo piće kad nas konobar prekida: "Ček prvo paprikaše da rešimo", i onda nam je dao priliku da se izjasnimo o ljutini, između ostalog.
alselone alselone 12:25 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Prepoznao vas čovek da ste prečani pa se sažalio. :)

Mada, zapravo, paprikaš se kuva srednje ljut sa papričicama koje mogu da se iscede i tako značajno povećaju ljutinu.

Bili ste baš na lepom mestu. Ta čarda na koju ste se zaputili je godinama važila za najbolju i u odličnom ambijentu. Priroda je tamo fenomenalna. Meni su neke druge bile bolje, ali daleko od toga da ta ne valja.

Jeste onda sedeli na onoj što je baš na okuci?
alselone alselone 12:53 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Imate pravo jednom da pogađate koji je ovo košarkaš:

maksa83 maksa83 12:55 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Imate pravo jednom da pogađate koji je ovo košarkaš:

Ne mož biti do Jokić.
alselone alselone 12:56 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

mariopan mariopan 14:24 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

alselone
Ja bi bih ga odveo na zapadnobački riblji paprikaš. To sigurno nije jeo nigde na svetu, pa čak ne može ni da ga nadje u ostatu regiona. Potpuno endemsko jelo. Ogirinalni stari recept se jede samo na potezu Baja - Bogojevo, nekih 100 km recimo. Ono sve ostalo što može da se nađe su čorbuljaci, mada bi mu i to sigurno nekad bilo zanimljivo.

A jesi nekada jeo kretoš oblande? Danas malo ko zna da ih napravi a to je baš bancki slatkiš, mene naučila +svekrva. Mnogo seckanih oraha, suvih smokava i grožđa u filu id karamelizovanih belnaca u hrskavim oblandama? Kladim se da ni to nije probo.
alselone alselone 14:28 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

A jesi nekada jeo kretoš oblande?


Nisam, ali sam čuo za to. Video sam da se par puta prodavalo po vašarima onako u centru kad iznose ona liciderska srca i čuda, ali propustio da kupim.
mariopan mariopan 15:27 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

alselone
A jesi nekada jeo kretoš oblande?


Nisam, ali sam čuo za to. Video sam da se par puta prodavalo po vašarima onako u centru kad iznose ona liciderska srca i čuda, ali propustio da kupim.

Neee, nemoj to ni da kupiš, zube ćeš da polomiš a samo je lepljivo i slatko.

Ovo se samo tako zove jer fil ima istu boju kao karamel. A nije ni slično po ukusu i teksturi, niti može da posluži kao fil jer je kameno tvrdo.....nego samo liči na oko.

Elem, ulupaju se jaaaako dobro belanca sa šećerom pa se ubace u veeliku šerpu u kojoj se deo šećera karamelizovao do stepena spaljivanja a ipak nije spaljen, to dodaje malo gorčine jer bi bilo preslatko, pa se tu belanca malo "prže" ali moraš da imaš osećaj da ne prekuvaš jer onda imaš slatku kajganu. I kad to uradiš ubaciš mnogo seckanih oraha, suvih smokava i suvog grožđa, fil služi samo da sve to slepi.

I ondaK brzo podeliš na 4 dela i mažeš oblande, ali brzo jer se fil brzo strgne pa ne može da se razmaže. Pritisneš nečim teškim i sečeš kad se ohladi.

Niko ne može da odoli. Mere su na jedno belance 3 kašike šećera ali one veće, starinske. I šerpa od 5 litara jer belanca narastu kad ih suneš u šerpu. Koliko ćeš šećera da pržiš a sa koliko da mutiš sam vidi, ja to pola pola, i za jedne oblande mi treba 7 belanaca, otprilike. Oraha i smokava suvo grožđe sve po 200 grama.

Eto ti recept pa probaj.

alselone alselone 17:26 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Eto ti recept pa probaj.


Fala gospodična. Nisam nešto vešt sa kolačima pa ću recept proslediti ženi.
mariopan mariopan 18:26 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

alselone
Eto ti recept pa probaj.


Fala gospodična. Nisam nešto vešt sa kolačima pa ću recept proslediti ženi.


Nekako sam i mislila da ćeš ga proslediti dalje, svakako preporučujem da probaš.
tetris tetris 19:49 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Jeste onda sedeli na onoj što je baš na okuci?

Da, da, taj put smo seli u "veliku" na okuci , a onu u koju smo se zaputili smo obišli drugi put. I u Somboru sam bio u 2 dobre, na kanalu, kad se prođe kupalište prema nekom fudbalskom igralištu. Pored izvornih paprikaša u Zap. Bačkom regionu, nešto najsličnije sam jeo na Paliću u jednoj od kafanica na istočnoj strani jezera kod peščane plaže.
blogovatelj blogovatelj 21:59 16.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Zaputio sam se jedared sa nekim društvom na čardu iza Bezdana (kad se od Bezdana krene ka Batini i gde glavni put skreće levo, produži se pravo na Dunav)


Praaavo mesto!
alselone alselone 07:41 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

tetris
Jeste onda sedeli na onoj što je baš na okuci?

Da, da, taj put smo seli u "veliku" na okuci , a onu u koju smo se zaputili smo obišli drugi put. I u Somboru sam bio u 2 dobre, na kanalu, kad se prođe kupalište prema nekom fudbalskom igralištu. Pored izvornih paprikaša u Zap. Bačkom regionu, nešto najsličnije sam jeo na Paliću u jednoj od kafanica na istočnoj strani jezera kod peščane plaže.


Ta prva posle kupališta a prema terenu je meni najbolja na svetu. :) Znaš ono, ako Ameri mogu da imaju svetsko prvenstvo u bejzbolu na kom manje više samo oni učestvuju, onda i ja mogu da kažem da je to najbolja čarda na svetu sa ribljim paprikašem.

Ima i u Apatinu par dobrih. Jesti obilazio taj deo?
alselone alselone 07:43 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

RTV je jedno vreme prikazivala serijal "Čarde na Dunavu" gde su u 48 epizoda posetili najbolje i najpoznatije čarde od Monoštora do Golupca.

Novi serijal "Čardi na Dunavu" obuhvatiće nove čarde, od Bačkog Monoštora do Golupca koje će biti predstavljene u 16 televizijskih epizoda. Serijal će se snimati u Bačkom Monoštoru, Somboru, Futogu, Beočinu, Slankamenačkim vinogradima, Novom Sadu, Ledincima, Beogradu, Velikom Gradištu, Ramu, Staroj Palanci i Golupcu.

Link

Atomski mrav Atomski mrav 09:51 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

a jel taj paprikas mora uvek da bude ljut?

Kakvo pitanje...
tetris tetris 14:41 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Ima i u Apatinu par dobrih. Jesti obilazio taj deo?

U Apatinu sam dva puta ručao na istom mestu. U čardi kod malog doka (pristana). Bilo je dobro.

Od ostalih dunavskih mesta, moram da se požalim na gostionu na Ribarskom ostrvu u NS. Dva puta sam bio i oba puta je čorba (slažem se sa geografskim poreklom paprikaša Baja-Bogojevo) bila tanka. S' druge strane, restoran u Beškoj ispod mosta sa sremske strane je bio prilično dobar, ako izuzmemo vožnju okolo naokolo da se dođe do njega sa auto puta.
alselone alselone 15:15 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

U Apatinu sam dva puta ručao na istom mestu. U čardi kod malog doka (pristana). Bilo je dobro.


Nisam siguran sada gde si bio, pošto ima par restorana tu blizu. Jebes preporuke, je l' Marina ili Kruna? Bio je i Šaran nekad.

Od ostalih dunavskih mesta, moram da se požalim na gostionu na Ribarskom ostrvu u NS. Dva puta sam bio i oba puta je čorba (slažem se sa geografskim poreklom paprikaša Baja-Bogojevo) bila tanka.

Da, to su više fenserska mesta nego gastronomska. Skroz razumem razočarenje. Resotrani su jako lepi, na jako lepim mestima i ponadaš se. :)


S' druge strane, restoran u Beškoj ispod mosta sa sremske strane je bio prilično dobar, ako izuzmemo vožnju okolo naokolo da se dođe do njega sa auto puta.

Ima dva, jedan pored drugog. Onaj dalji je meni dobar po sećanju. Nisam bio 7, 8 godina. Sećam se da su imali odličnu riblju paštetu.


alselone alselone 15:16 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Kakvo pitanje...


Milenijalsi bi rekli n00b.

=)
alselone alselone 15:19 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

geografskim poreklom paprikaša Baja-Bogojevo


Posle Bogojeva ima samo jedan restoran koji pravi pravi paprikaš, nalazi se sa sremske strane u Petrovaradinu. To sam mesto prodao Milančetu i Braji. I Braji sam "prodao" pečene kečige, nije naslućivao koliko su dobre.

Oni prave pravi paprikaš zato što su kao u fudbalu u prelaznom roku, doveli matorog kuvara sa onog mesta u Bezdanu gde nisi uspeo da odeš, platili mu i prelezak i platu i stan. On je siroma kasnije i umro ali je uspeo da prenese recept. Legenda živi!
Atomski mrav Atomski mrav 15:25 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

I Braji sam "prodao" pečene kečige, nije naslućivao koliko su dobre.


Špic, derane!
Jednom sam se toliko najeo kečige da sam posle mogao samo da se zavalim u stolici i zevam kao riba na suvom...
alselone alselone 15:28 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Jednom sam se toliko najeo kečige da sam posle mogao samo da se zavalim u stolici i zevam kao riba na suvom...



Najbolje su! Ali su i skupe, bome.

I još nešto za papras da kažem - mislim da bih uvek mogao pojesti jedan tanjir. Znači, da sam najsitiji mogući, jedan tanjir bih smlatio sa slašću. 20 ćevapa da sam pojeo u celom somunu, na primer, ili tri zaponjca (od kada to nisam jeo), papras bi taman legao da popuni rupe medj tom kabastom hranom.
vcucko vcucko 19:38 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

tetris
S' druge strane, restoran u Beškoj ispod mosta sa sremske strane je bio prilično dobar, ako izuzmemo vožnju okolo naokolo da se dođe do njega sa auto puta.

Sidro (nije reklama, nemam rašta).
Na glasu je i u Bg, išao par puta čak tamo isključivo radi ručka (klope, hasa...).
Prilaz od mesta Beška do samog restorana katastrofa, samo polako i oprezno, da ne bi donirao osovinu i trap za lokalni auto-otpad.
tetris tetris 22:28 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Jebes preporuke, je l' Marina ili Kruna?

Ja sam bio u Kruni. Terasa im je pod nadstrešnicom.
tetris tetris 22:31 17.10.2018

Re: Riblji paprikaš

Sidro (nije reklama, nemam rašta).
Na glasu je i u Bg, išao par puta čak tamo isključivo radi ručka (klope, hasa...).
Prilaz od mesta Beška do samog restorana katastrofa, samo polako i oprezno, da ne bi donirao osovinu i trap za lokalni auto-otpad.


Ja sam jednom oko Božića išao, uz neku susnežicu/sneg, pa je i struje nestalo, što je izgleda poznati problem tamo koji se ispolji sa svakim manjim nevremenom. Bili su i tamburaši što je dodatno činilu atmosferu bez struje boljom.
alselone alselone 04:40 16.10.2018

Zašto Ron Džeremi nikad nije posetio Srbij




A Stoja jeste???
tasadebeli tasadebeli 08:23 16.10.2018

Re: Zašto Ron Džeremi nikad nije posetio Srbij

alselone



A Stoja jeste???



Да, мајка му стара, стварно! Одлично питање!

Или, рецимо, Џон Холмс?

Неки од нас још увек носимо црни флор на реверу.

Оплакали смо га као најрођенијег.

Даваћемо му четрдесетогодишњи парастос 2028. године.

Између осталог, и пригодним текстом на Блогу Б92.

И питаћемо у наслову зашто није посетио ни Србију ни Хрватску.

Наравно, категорије тог поста ће нам бити ин меморијам и регион.

Рон Џереми је тренутно на осмом месту топ листе, а Холмс на десетом месту иако је од пре 30 година заиста спречен да се бави глумом и снима филмове.


Гласачко место у месној заједници- ЛИНК






Обојицу бисмо носили на рукама од железничке станице до Авала филма као што су Београђани 1926. носили Рабиндраната Тагореа на рукама од Главне железничке станице до Коларца. Или Жозефину Бекер 1929. године од станице до Народног позоришта.


П.С. - А Стоја је ипак само гастербајтерка, па је и логично да понеки пут посети хоумленд, обиђе бабу и деду, кумове, фамилију итд. зар не?



veselica veselica 09:42 17.10.2018

Re: Zašto Ron Džeremi nikad nije posetio Srbij


Између осталог, и пригодним текстом на Блогу Б92.


Taso, sad sam videla tvoj komentar kod Nit sam bio kući i da ti kažem da, naravno, mislim isto. Znam da se to podrazumeva ili bi se podrazumevalo ( prva sam se pobunila protiv komentara onog frustriranog zla koje i dalje fantazira, a i ostalih maloumnih), ali da ja ipak to ovde kažem; tamo - kod Nit sam bio kući - ne bih otišla taman da nisam banovana, never ever.

Mislim da je moderacija - tako smo saznali jer nije bio kući - učinila najbolje u interesu i tog posta i celog bloga.

Spiro, izvini opet. Neću više da koristim tvoj prostor o nečemu što ne pripada tvom postu.


tasadebeli tasadebeli 10:05 17.10.2018

Re: Zašto Ron Džeremi nikad nije posetio Srbij

veselica

Mislim da je moderacija - tako smo saznali jer nije bio kući - učinila najbolje u interesu i tog posta i celog bloga.



Bili Piton Bili Piton 19:21 17.10.2018

Re: Zašto Ron Džeremi nikad nije posetio Srbij

veselica
tamo - kod Nit sam bio kući - ne bih otišla taman da nisam banovana, never ever.




U super. Držim te za reč.
freehand freehand 21:11 17.10.2018

Re: Zašto Ron Džeremi nikad nije posetio Srbij

, a i ostalih maloumnih)

stefan.hauzer stefan.hauzer 06:27 16.10.2018

^

Zato što imamo MarkuŽvaku koji su već obišli i sve što je vredno i sve što nije vredno; ovo drugo čisto da se nekad ne zajebemo, kao što se meni iks puta desilo kada se vraćam noću iz grada i kad se mora nešto pojesti, štagod, to što obično izađe na nos ujutru:)
cassiopeia cassiopeia 08:28 16.10.2018

Re: ^

Zato što imamo MarkuŽvaku koji su već obišli i sve što je vredno i sve što nije vredno;


Izbace oni emisiju o pekari u Pančevu, burek sa dimljenom kolenicom i kiselim kupusom. Epilog, znam ekipu koja kad god ima posla na toj strani, obavezno ide tamo na doručak. Nema veze ako se i skrene kojih 20 km, burek je burek.
Spiridon Spiridon 08:30 16.10.2018

Re: ^

Zato što imamo MarkuŽvaku




njih dvojica zasluzuju sve pohvale. Pazi, njihova emisija mi je broj 1 vec godinama, a nema je ni na jednoj televiziji samo zato sto su kriticki nastrojeni prema problemima koji ih okruzuju.
looping looping 07:35 16.10.2018

1

Zasto Anthony Bourdain nije posetio Srbiju?

On je na gubitku.
Evo jedno pile iz Srbije.



Sta bi mu vi preporucili?


Ništa.

Laka mu zemlja.

cassiopeia cassiopeia 08:09 16.10.2018

Auu

Ja gore ostavila komentar šta bi mu preporučila i posle toga ode priča u pm. Važno da su neki dokazali moju tezu od pre neki dan, da nema veze o čemu je blog, makar i o kuvanju, već će se naći ekipa koja će da ga zagadi svojom pljuvačinom.

Jbt, koliko funkcionalno nepismenih na ovom blogu...Spira lepo postavio pitanje šta bi mu preporučili, a vi op, odmah na politiku i pljuvačinu.

Pa, kako, majku mu, da ne ogadite blog.

Vidim, radila metla, šteta, trebalo je da ostane, da visite ovde sa svojim gadarijama, da se lepo vidi ko je ko.

milisav68 milisav68 08:18 16.10.2018

Re: Auu

cassiopeia
Jbt, koliko funkcionalno nepismenih na ovom blogu...Spira lepo postavio pitanje šta bi mu preporučili, a vi op, odmah na politiku i pljuvačinu

Ih.

Što nije okačio Portugal?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana