Budućnost| In memoriam| Kultura

Riba koja (ni)je spasila Pitsburg

Srđan Fuchs RSS / 28.10.2018. u 22:31

Rekao sam sebi da se neću javljati više u ovom podzemlju misli i osećanja, no da se zapljunem još jedared, pa da se teram k vragu.

Prvo, svi mi jako idete na živce (izuzev Čarlija, i još par ljudi), što jedete gomana s tim aparthejdom i sranjima. Reći ću vam iskreno šta mislim: mislim da ste brejnvoši, velika većina vas. Stavili ste se na stranu fašizma, fašističkih organizacija. Ja nisam jevrejin, jesam tj. blago, reformski, ali sam sto odsto Izraelac. Za većinu zlobnih morona to nije jasno šta je. Nikada nisam prestao da budem lojalan Srbiji, za svojih 23/43 godine ovde. Svašta sam pregurao, braneći Srbiju ovde od stigme nacizma - jer je mnogo Srba jedan divan i drag narod, tako da nikada neću dopustiti ni da mi jedete g...a da je Izrael aparthejd. Vi koji tako tvrdite - podržavate gmaza, belog suprematistu, koji je pucao na naš narod tokom mirne molitve.

 

Izrael će se sada, verujem, dobro osvestiti s kim sarađuje u Americi, a što se Jevreja tiče, gde god da se nađu u budućnosti Povesti, ja ću biti uz njih, kao Srbin i Izraelac, Srbaelac.

  



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:05 28.10.2018

Srks,

don't be mad.

zemljanin zemljanin 23:30 28.10.2018

hm

nemam ideju o cemu si hteo da pises ali verovatno ce se kroz komentare probistriti ... nego da li pod Izrael podrazumevas, zvanicne granice ili i okupirane teritorije?

nemam nista protiv, a i zasto bih, zvanicno priznatog Izraela ... sto bi rekli - cist fasizam

edit. da te malo oraspolozimo

zemljanin zemljanin 23:40 29.10.2018

Re: hm

koji je pucao na naš narod tokom mirne molitve.

evo informisao se i zao mi je tih ljudi sto izginuse zbog nekog tamo ludaka ali kakve to veze ime sa tvojim vikanjem i pepeljavanjem - jos uvek nije jasno ...

draza mi je pomisao da si na zadatku i da si dobro placen pa prosto moras ... sve ostalo su i drugi diskutovali ...
docsumann docsumann 07:57 30.10.2018

Re: hm

evo informisao se i zao


ne mogu da zamislim ni jednog blogera (a i šire) kome nije žao.
adviser adviser 04:58 29.10.2018

Da.

Jevrejski narod ne sme nikada da zaboravi šta mu je raznorazna gamad tokom mukotrpne istorije radila.
I što je još važnije --- ne sme nikada da dozvoli da mu to iko ikada više priredi.
A kandidata ima poprilično - kao i uvek do sada.
bene_geserit bene_geserit 05:55 29.10.2018

Re: Da.

adviser
A kandidata ima poprilično - kao i uvek do sada.

Zbog čega?
bene_geserit bene_geserit 06:02 29.10.2018

Genocid koji ne postoji

Nego da se potsetimo genocida koji "ne postoji", makar u medijima.
Od strane Saudisjke Arabije i uz prećutnu podršku USA i UK.
Čisto da nas bude sramota makar koji minut.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:28 30.10.2018

Re: Genocid koji ne postoji

Nego da se potsetimo genocida koji "ne postoji", makar u medijima.
Od strane Saudisjke Arabije i uz prećutnu podršku USA i UK.


Gledala sam nedavno dokumentarac o Saudi kraljevskoj dinastiji; po zapadnim politicarima, USA/UK, pad kuce (dinastije) bi znacio katastrofu za ceo svet (osim nafte nemam pojma na sta je jos mislio tom izjavom?).
floki floki 12:16 30.10.2018

Re: Genocid koji ne postoji

ad kuce (dinastije) bi znacio katastrofu za ceo svet


kad kazu ceo svet (ili koju god drugo frazetinu da iskoriste), naravno da uvek misle samo na svoje interese i nista drugo
freehand freehand 13:20 30.10.2018

Re: Genocid koji ne postoji

bene_geserit
Nego da se potsetimo genocida koji "ne postoji", makar u medijima.
Od strane Saudisjke Arabije i uz prećutnu podršku USA i UK.
Čisto da nas bude sramota makar koji minut.


Inače su Saudijsci i Izrael odlični prijatelji i saveznici na Bliskom istoku.
bene_geserit bene_geserit 20:33 30.10.2018

Re: Genocid koji ne postoji

freehand
Inače su Saudijsci i Izrael odlični prijatelji i saveznici na Bliskom istoku.

Pa sad, ne bih rekao da je ponašanje evropskih zemalja po ovom pitanju različito od Izraela ili USA. A evo i Putin je upravo prodao S-400 Saudijcima, biznis je biznis.

A nisam ni primetio da se srpski pretsednik nešto uzbudio oko Jemena, a i sumnjam da i mi ne bi prodali oružje Saudijskoj Arabiji samo da možemo i da pravimo nešto što im treba. A ne primećujem neke hrabre srpske novinare da se bave ovim pitanjem.

Sve u svemu, deluje da je ceo "prvi" a bogami i "drugi" svet nezainteresovan za stradanje je jemenaca. I treba sve zajedno da nas bude sramota.
freehand freehand 21:03 30.10.2018

Re: Genocid koji ne postoji

Pa sad, ne bih rekao da je ponašanje evropskih zemalja po ovom pitanju različito od Izraela ili USA.

Pa ne znam odakle ideja da bi se evropske zemlje po bilo kom pitanju na Bliskom istoku ponašale drugačije od USA?
A evo i Putin je upravo prodao S-400 Saudijcima, biznis je biznis.

Za to nisam znao, no upravo kako si rekao - biznis.
Samo, Rusi i Saudijci nisu ni prijatelji ni saveznici, Izrael i Saudijci što direktno što preko USA kao posrednika to odavno jesu.

A nisam ni primetio da se srpski pretsednik nešto uzbudio oko Jemena, a i sumnjam da i mi ne bi prodali oružje Saudijskoj Arabiji samo da možemo i da pravimo nešto što im treba. A ne primećujem neke hrabre srpske novinare da se bave ovim pitanjem.

Ništa se ne sekiraj, sve što može i treba da se proda bilo kakvoj bagri po Bliskom istoku ide redovno i uredno posredsttvom naših prijatelja iz UAE, iz fabrika koje su ovde pokupovali. I preko Srbina Muhameda Dahlana.
nsarski nsarski 02:39 02.11.2018

Re: Genocid koji ne postoji

bene_geserit
Nego da se potsetimo genocida koji "ne postoji", makar u medijima.
Od strane Saudisjke Arabije i uz prećutnu podršku USA i UK.
Čisto da nas bude sramota makar koji minut.


Ta devojčica iz Jemena, Amal Hussain, je danas umrla---LINK
looping looping 09:00 29.10.2018

1

Meni uopšte nije jasno zašto se srbi bave sa jevrejima, izraelcima... kada sa njima nemamo maltene ništa, u poređenju sa rumunima, mađarima, bugarima...

predatortz predatortz 09:20 29.10.2018

Re: 1

Meni uopšte nije jasno zašto se srbi bave sa jevrejima, izraelcima..


Osim nekih marginalnih grupa, kojim se pridaje preveliki značaj u medijima, Srbi su, većinom, nezainteresovani za Jevreje i Izrael.
Koiliko je često to pitanje zastupljeno u vašim svakodnevnim razmišljanjima i razgovorima?
Kod mene - zanemarljivo malo. Ovako, nekad kad pročitam neku vest poput ove o pucnjavi u sinagogi. I tad sam, naravno, na strani žrtava.
looping looping 12:01 29.10.2018

Re: 1

Osim nekih marginalnih grupa, kojim se pridaje preveliki značaj u medijima, Srbi su, većinom, nezainteresovani za Jevreje i Izrael.
Koiliko je često to pitanje zastupljeno u vašim svakodnevnim razmišljanjima i razgovorima?
Kod mene - zanemarljivo malo.

Mislim da je upravo to ono što muči Srkija. On bi (sa pravom) voleo da postoji neko bratstvo između srba i izraelaca ili bar jevreja, za šta ja nemam ništa protiv.
Ali toga jednostavno - nema.

PS.
Kao što je svima poznato, u SAD svaka šuša ima oružje. Tako da je za očekivati da se ovakve stvari i dalje dešavaju. Pitanje je samo ko je sledeća meta nekog manijaka: gejevi, muslimani, republikanci, metalci...
predatortz predatortz 12:08 29.10.2018

Re: 1

. On bi (sa pravom) voleo da postoji neko bratstvo između srba i izraelaca ili bar jevreja, za šta ja nemam ništa protiv.
Ali toga jednostavno - nema.


Ja bih , pre toga, voleo da se ostvari bratstvo između Srba i Srba. da se ne delimo na "bosanske", "hrvatske", Srbijance, Kosovare, prve, druge, partizane, četnike...
looping looping 12:15 29.10.2018

Re: 1

predatortz
. On bi (sa pravom) voleo da postoji neko bratstvo između srba i izraelaca ili bar jevreja, za šta ja nemam ništa protiv.
Ali toga jednostavno - nema.


Ja bih , pre toga, voleo da se ostvari bratstvo između Srba i Srba. da se ne delimo na "bosanske", "hrvatske", Srbijance, Kosovare, prve, druge, partizane, četnike...

I ovako se kurobecamo, još kad bi bili složni i mislili na sebe bila bi Srbija do Tokija.

PS.
A Srki bi trebao da malo više misli na sebe a malo manje da se sekira za izraelce/ jevreje i srbe.
Atomski mrav Atomski mrav 12:17 29.10.2018

Re: 1

I ovako se kurobecamo


Kad sam boravio u Rusiji, najčešći komentari na temu bratstva i jedinstva ruskog i srpskog naroda od strane Rusa su bili:
- Vas i Rusa trista miliona, vas bez Rusa pola kamiona.
- Simpatični ste nam ali se mnogo kurčite a nema vas mnogo...
Atomski mrav Atomski mrav 12:18 29.10.2018

Re: 1

Ovako, nekad kad pročitam neku vest poput ove o pucnjavi u sinagogi. I tad sam, naravno, na strani žrtava.


Naravno.


predatortz predatortz 12:21 29.10.2018

Re: 1

metalci...


Ovo bih mogao i da razumem...
adviser adviser 12:25 29.10.2018

Re: 1

looping
Osim nekih marginalnih grupa, kojim se pridaje preveliki značaj u medijima, Srbi su, većinom, nezainteresovani za Jevreje i Izrael.
Koiliko je često to pitanje zastupljeno u vašim svakodnevnim razmišljanjima i razgovorima?
Kod mene - zanemarljivo malo.

Mislim da je upravo to ono što muči Srkija. On bi (sa pravom) voleo da postoji neko bratstvo između srba i izraelaca ili bar jevreja, za šta ja nemam ništa protiv.
Ali toga jednostavno - nema.


PS.
Kao što je svima poznato, u SAD svaka šuša ima oružje. Tako da je za očekivati da se ovakve stvari i dalje dešavaju. Pitanje je samo ko je sledeća meta nekog manijaka: gejevi, muslimani, republikanci, metalci...

Kako si ti to zaključio ?
Bez obzira što se za vreme dragoga druga Tite legalo uz krizu italijanske vlade, hrišćanske falange u Libanu, kao i nesrećne Palestince ... dakle, na svaki način nastojalo da se dodvori muslimanskom faktoru, komunjare ipak nisu uspele da ogade jevrejski narod kod Srba.
Čudi me da kod nekoga broja Srba postoji razumevanje za Nemce u odvajanju od nacista, ali isto takvo odvajanje Jevreja i ružnih poteza njihove vlade ne postoji.
Za mene su jevreji braća, isto kao i Rusi, Makedonci, itd...
docsumann docsumann 12:29 29.10.2018

Re: 1

Čudi me da kod nekoga broja Srba postoji razumevanje za Nemce u odvajanju od nacista, ali isto takvo odvajanje Jevreja i ružnih poteza njihove vlade ne postoji.


a hrvata i ustaša?
tasadebeli tasadebeli 12:30 29.10.2018

Re: 1

looping
Osim nekih marginalnih grupa, kojim se pridaje preveliki značaj u medijima, Srbi su, većinom, nezainteresovani za Jevreje i Izrael.
Koiliko je često to pitanje zastupljeno u vašim svakodnevnim razmišljanjima i razgovorima?
Kod mene - zanemarljivo malo.

Mislim da je upravo to ono što muči Srkija. On bi (sa pravom) voleo da postoji neko bratstvo između srba i izraelaca ili bar jevreja, za šta ja nemam ništa protiv.
Ali toga jednostavno - nema.



Па љубав није никада једносмерна улица.

Зашто би Срби и Србија безусловно волели Израел и Јевреје ако већ Израел и Јевреји само условно воле Србе и Србију чак и када Срби воде тешку борбу да сачувају ово мало људског достојанства и ово мало државе која се Србима упорно пориче одасвуд, а за коју је проливено толико крви?

Уосталом, куд ћеш већи знак братске пажње и љубави од тога ко данас (чије фирме, из које земље) зидају на ексклузивним локацијама у Кнеза Милоша у Београду, на месту бивше америчке амбасаде и слично?

А што се Јевреја тиче, како каже Срки...

Имао сам на факултету доброг другара, Декија. Заједно смо чак предузимали и неке бизинисе продајући заједно књиге на две клупе које су нам биле трговачка тезга. И братски делили зараду по пола...

Декију је мајка била Сефардка из Сарајева, отац Србин из Београда. Деки је за себе говорио да је Јеврејин. Рођен у Београду. Добро, ни први ни последњи Јеврејин у мом животу рођен у Бгд. и Србији и ја са тим заиста немам никакав проблем. Као што ми није био ниакакв проблем да идем на сахрану жениног деда ујке, Србина, православног хришћанина, сахрањеног поред своје супруге на сефардском гробљу у Београду по сефардским обичајима јер је то била последња покојникова жеља. А деда ујкина се поштује.

Декијева сестра је тада (половина осамдесетих) док смо ми студирали већ била у Израелу и Деки је често одлазио њој у госте. Никада нећу заборавити његов поглед и како му се тело укочи када су поред нас док продајемо књиге на Филолошком факултету пролазили Палестинци (који су тада такође студирали у Бгд.) умотани у оне своје мараме. Мислим да никада у животу нисам видео толико мржње у нечијем погледу. Човек рођен, одрастао и цео свој живот живео у Бгд. а толика мржња према неком народу с којим скоро никада и није имао контакта. Иако ми је Деки тада на моја питања само кратко одговарао да не разумем ја то, мени је та мржња у Декијевим очима тада била нешто што сам и до данас запамтио. И чудио сам се, али сам касније то донекле схватио како то функционише када је почео грађански рат на територији бивше СФРЈ. (И када је моја сестра рекла:"Е, сад смо готови... Бићемо као Блиски исток следећих 50-100 година." )

Елем, Деки и ја смо прекинули наше дружење (које је мени заиста остало у лепој успомени) једном приликом када је на нашем факултету '86, '87. гостовао Еуген Вербер и говорио о Кумранским рукописима. Па се после предавања потегла расправа о Јеврејима, њиховој духовности од више хиљада година итд.

А Деки се наљутио на мене када сам ја у једном моменту рекао да Јевреји нису никакав посебан народ, другачији од осталих, "изабрани" народ, "божји" народ него да су као и сви остали. Ни бољи ни гори, него као и сви остали. И да они такође, као уосталом и Срби и сви остали народи, имају свој смрад јер сваки народ на овој кугли земаљској има свој смрад оличен у појединим својим припадницима.

Деки се тада наљутио на мене и више није хтео са мном ни реч да проговори. Тражио је да поделимо тај заједнички новац који смо имали за трговину књигама и више ми се није јављао ни на ходнику факултета кад се сретнемо.

Ако то није шовинизам, друже, ја онда не знам шта је шовинизам.
maksa83 maksa83 12:33 29.10.2018

Re: 1

- Simpatični ste nam ali se mnogo kurčite a nema vas mnogo...

To, to. Ispoljavamo ponašanje velike sile a nemamo nijedan njen atribut.

Mene kad pitaju kažem da "proizvodimo više istorije nego što možemo bezbedno da konzumiramo".
maksa83 maksa83 12:35 29.10.2018

Re: 1

Za mene su jevreji braća, isto kao i Rusi, Makedonci, itd...

Onda je vreme da se učlanjivaš.

looping looping 12:38 29.10.2018

Re: 1

Za mene su jevreji braća, isto kao i Rusi, Makedonci, itd...

Sad, ne znam da li da pitam zašto su ti jevreji braća a zašto su ti braća rusi i makedonci.




adviser adviser 12:46 29.10.2018

Re: 1

maksa83
Za mene su jevreji braća, isto kao i Rusi, Makedonci, itd...

Onda je vreme da se učlanjivaš.


?
Ne znam kako to neki ljudi ne mogu da se suzdrže od vređanja?!
maksa83 maksa83 13:00 29.10.2018

Re: 1

Ne znam kako to neki ljudi ne mogu da se suzdrže od vređanja?!

Ne razumem, kako te to vređa?

Samo kažem da postoji grupa koja je spremna da to tvoje uverenje stavi crno na belo, tj. potpiše, i da eto možeš da im se pridružiš, naravno prema slobodnoj volji, bez prisile (za sada, ali ne svuda, tu i tamo je već pod prisilom). Kao kad bi neko rekao "moje dete želi da igra hokej", sigurno mu ne bih rekao "odvedi ga u fudbalski klub Rojal", ako me razumeš.
Bili Piton Bili Piton 13:18 29.10.2018

Re: 1

docsumann
Čudi me da kod nekoga broja Srba postoji razumevanje za Nemce u odvajanju od nacista, ali isto takvo odvajanje Jevreja i ružnih poteza njihove vlade ne postoji.


a hrvata i ustaša?


Eh što si kvaran
adviser adviser 13:52 29.10.2018

Re: 1

maksa83
Ne znam kako to neki ljudi ne mogu da se suzdrže od vređanja?!

Ne razumem, kako te to vređa?

Samo kažem da postoji grupa koja je spremna da to tvoje uverenje stavi crno na belo, tj. potpiše, i da eto možeš da im se pridružiš, naravno prema slobodnoj volji, bez prisile (za sada, ali ne svuda, tu i tamo je već pod prisilom). Kao kad bi neko rekao "moje dete želi da igra hokej", sigurno mu ne bih rekao "odvedi ga u fudbalski klub Rojal", ako me razumeš.

Nisam to shvatio tako kako si to pojasnio.
Meni je uvreda to što si ti ilustrovao.
maksa83 maksa83 13:56 29.10.2018

Re: 1

Meni je uvreda to što si ti ilustrovao.

Glupo je da se vređaš zbog nečeg što nije npr. fotomontaža nego prosto dokumentovanje tj. ilustrovanje činjenica.
adviser adviser 14:31 29.10.2018

Re: 1

maksa83
Meni je uvreda to što si ti ilustrovao.

Glupo je da se vređaš zbog nečeg što nije npr. fotomontaža nego prosto dokumentovanje tj. ilustrovanje činjenica.

Ok - da ti pojednostavim, jer nema smisla.

Ako npr. pronađeš negde na netu da neki zločinac voli Jevreje, Ruse, Makedonce - slično ovome što sam ja napisao, ti ćeš i time ilustrovati poruku koju mi šalješ ?
Jer - ja sa tim što si ti ilustrovao nemam, niti želim da imam, ikakve veze.
Ja svoje ljubavi volim sam --- kako je to već, sigurno, neki pesnik nekada rekao.
freehand freehand 14:55 29.10.2018

Re: 1

Kako si ti to zaključio ?
Bez obzira što se za vreme dragoga druga Tite legalo uz krizu italijanske vlade, hrišćanske falange u Libanu, kao i nesrećne Palestince ...

Nije da se nadam da bi tebi činjenice išta značile, ali jednom kad ne budeš u tom robotskom raspoloženju pokušaj da pronađeš i pročitaš nešto o osnivanju države Izrael a što nije cionistička splačina. A onda pogledaj na Vikipediji ili na sajtu UN koliko je svetska organizacija osuđujućih rezolucija donela protiv ponašanja Izraela i protiv svih zločina, ratnih i mirnodopskih od kojih se dobar deo mirne duše može nazvati genocidom. Nemoj da računaš koliko bi toa bilo da Amerikanci i Britanci nisu stavljali veto u SB. Protiv države odgovorne za masakre naveliko u kojoj zvanično postoji aparthejd, u kojoj su na vlasti fašisti na čelu sa Netanjahuom i koja zvanično sem što ima "okupirane teritorije" (da, to se tako zove a ti proveri međunarodno pravo) bavi se i trajnim, genocidom na području Gaze i međunarodnim terorizmom i piraterijom poput napada na civilne brodove uz ubijanje civila u međunarodnim vodama.
Jel o tome pričaš?
Čudi me da kod nekoga broja Srba postoji razumevanje za Nemce u odvajanju od nacista, ali isto takvo odvajanje Jevreja i ružnih poteza njihove vlade ne postoji.

A kako si došao da ovako dubokoumnih zakljčaka, sem što si - po standardnom izvrtanju kojim se i Fuks služi - svakog ko išta ružno (i tačno) kaže o Izraelu automatskipostaje antisemita? Shvataš koliko je to idiotski?

Edit: kucni samo Israeli apartheid u Guglu.
Možda se nećeš iznenaditi jer kao debelokožac ne reaguješ na činjenice, ali koliko da ipak razumeš o čemu drugi govore dok ti šalješ u mutnu Maricu.

Netanyahu will be known as the first prime minister of Israeli apartheid
[url=https://www.aljazeera.com/indepth/features/2017/03/report-israel-established-apartheid-regime-170315054053798.html]
UN report: Israel has established an 'apartheid regime'[/url]

List of United Nations resolutions concerning Israe
maksa83 maksa83 15:21 29.10.2018

Re: 1

Ako npr. pronađeš negde na netu da neki zločinac voli Jevreje, Ruse, Makedonce - slično ovome što sam ja napisao, ti ćeš i time ilustrovati poruku koju mi šalješ ?

Prvo, nije lepo da velikomučenika Marka Đurića upoređuješ za zločincem, drugo, mislio sam da će ti biti drago da znaš da su tvoja lična osećanja usklađena sa osećanjima vladajuće partije i sledstveno državnom politikom. Zašto tebe ta očigledna podudarnost toliko ljuti stvarno ne razumem... Šalim se, razumem, ali moraš sa tim da se izboriš nekako.

nask nask 15:45 29.10.2018

Re: 1

Ако то није шовинизам, друже, ја онда не знам шта је шовинизам.


Po meni nije. Rođen sam 20 godina posle oslobođenja Beograda od nemačke okupacije ali i dan-danas kad neko krene da mi priča bajke o Švabama meni krene sirena da svira u glavi, utihne svo moje hrišćanstvo ali mi jezik i glas na max volume pa budem "šovinista" samo tako. Posle se malko stidim ali mi nije krivo za takve ispade.
nask nask 16:10 29.10.2018

Re: 1

- Simpatični ste nam ali se mnogo kurčite a nema vas mnogo...


Pa prođemo ovako


Atomski mrav Atomski mrav 16:12 29.10.2018

Re: 1

Ovo kao kad bi se u NFL neki kornerbek namerio na ofanzivnog linijaša... tzv. mismatch!
nask nask 16:23 29.10.2018

Re: 1

tzv. mismatch!


Za to imamo najveći talenat u regionu.
docsumann docsumann 16:30 29.10.2018

Re: 1

Atomski mrav
Ovo kao kad bi se u NFL neki kornerbek namerio na ofanzivnog linijaša... tzv. mismatch!


ofanzivni linijaši su kiklopi, al jedan je Leri Alen

vjerovatno najsnažniji igrač koji je bilo kada igrao u bilo kom ekipnom sportu s loptom, cilindrom, kupom...



al ono sa 2:15 je luđe čak i od 300 kila na benču

Atomski mrav Atomski mrav 16:38 29.10.2018

Re: 1

Stvarno treba ofanzivnim linijašima skinuti kapu, rade rudarski posao. Gledajući poslednjih par sezona u NFL-u, deluje mi kao da će sve teže da brane pass rush pošto su protivnici sve brži i agilniji iz sezone u sezonu ali zato što otvaraju prostor za raning bekove, to je milina gledati...

P.S. Ovima ne treba dizalica za auto... pa makar auto bio i pikap.
docsumann docsumann 16:45 29.10.2018

Re: 1

Stvarno treba ofanzivnim linijašima skinuti kapu, rade rudarski posao.


a nijedna statistika ih ne prati, nit pohvaljuje njihove učinke...

kad imaš ekstra o-liniju (svih 5 dobrih, do sjajnih igrača, uz to uigranih i sinhronizovanih) teško da ko može da ti sekuje qb-a, sem ako ovaj ne gnavi loptu previše, ili slučajno ne igraš protiv Aron Donalda


Petsi ni jednom nisu do'vatili Folsa u prošlogodišnjem SB-u
maksa83 maksa83 16:46 29.10.2018

Re: 1

E, izvinjavam se što prekidam vaš intimni razgovor o fudbalu, ovo je fenomenalno koga ne mrzi:

What the hell happened to Darius Miles? by Darius Miles

Isečak, kad priča o počecima karijere u rodnom East St Luisu (koji je izgleda ratna zona):

I just knew that our games were packed. It was like the whole city shut down. People used to stop selling drugs for two hours just to come see me play.
Atomski mrav Atomski mrav 16:58 29.10.2018

Re: 1

People used to stop selling drugs for two hours just to come see me play.


To k'o Olimpijske igre u antičko doba...
kosta.babic kosta.babic 17:01 29.10.2018

Re: tasadebeli

docsumann docsumann 17:14 29.10.2018

Re: 1

Isečak, kad priča o počecima karijere u rodnom East St Luisu (koji je izgleda ratna zona):

I just knew that our games were packed. It was like the whole city shut down. People used to stop selling drugs for two hours just to come see me play.


imaš na tjubu dobar serijal Football Life o životima čuvenih igrača i trenera NFL-a.
u 40-tak minuta upoakovane, razne zanimljive priče, mnogo turbuilentnih biografija




alselone alselone 22:09 29.10.2018

Re: 1

Miles


Od svih Milesa, samo Roberta cenim.

adviser adviser 22:09 29.10.2018

Re: 1

maksa83
Ako npr. pronađeš negde na netu da neki zločinac voli Jevreje, Ruse, Makedonce - slično ovome što sam ja napisao, ti ćeš i time ilustrovati poruku koju mi šalješ ?

Prvo, nije lepo da velikomučenika Marka Đurića upoređuješ za zločincem, drugo, mislio sam da će ti biti drago da znaš da su tvoja lična osećanja usklađena sa osećanjima vladajuće partije i sledstveno državnom politikom. Zašto tebe ta očigledna podudarnost toliko ljuti stvarno ne razumem... Šalim se, razumem, ali moraš sa tim da se izboriš nekako.


Odavno sam prestao da se ljutim.
Ja ti samo kažem da razmisliš o tome što lepiš.
Nisam siguran da li će ti ovaj savet pomoći.
alselone alselone 22:10 29.10.2018

Re: 1

Cak sam i pokusao ovo da naucim na klaviru mojim ubogim prstima. Izgurao sam par "strofa" desnom rukom.
alselone alselone 22:13 29.10.2018

Re: 1

Ovo se nekad po diskotekama slusalo. Ali onim diskotekama koje su pustale "stranu" muziku.

Kod Milesa obozavam klavir.

tasadebeli tasadebeli 22:48 29.10.2018

Re: 1

nask
Ако то није шовинизам, друже, ја онда не знам шта је шовинизам.


Po meni nije. Rođen sam 20 godina posle oslobođenja Beograda od nemačke okupacije ali i dan-danas kad neko krene da mi priča bajke o Švabama meni krene sirena da svira u glavi, utihne svo moje hrišćanstvo ali mi jezik i glas na max volume pa budem "šovinista" samo tako. Posle se malko stidim ali mi nije krivo za takve ispade.



Не, ниси схватио.

Овде шовинизам није реч за Декијеву мржњу према Палестинцима као непријатељима у рату (што је Шваба два пута нама био у 20. веку).

Овде је шовинизам реч за Декијеву мржњу према мени оног тренутка када се нисам сложио са оним што он мисли о сопственом народу, када сам рекао да видим у свему томе неке ствари другачије од њега.

А он мисли да је његов народ изнад свих осталих народа, "изабрани" народ, "божји" народ којем је све допуштено, па чак и да друге сатире на гомиле, а онда свугде около тражи кривце за злочине које сам чини.

Шовени за себе мисле да су изнад свих осталих, бољи од свих осталих, па сходно томе онда себи и присвајају нека права која им и не припадају.


Шовинизам је претерани патриотизам и ратоборно веровање у националну супериорност и славу. Док патриотизам и национализам могу представљати умерени понос, шовинизам је неумерен.

Шовинизам се проширио у односу на своју првобитну употребу да би обухватио фанатичну посвећеност и неприкладну наклоност било којој групи или циљу којем појединац припада, поготово када такво груписање подразумева предрасуде или непријатељство према странцима или ривалским групама и опстаје чак и када је суочено са снажном опозицијом


А Деки је за мене у том тренутку мислио исто оно што је нама Срђан овде сасуо у свом посту:


Reći ću vam iskreno šta mislim: mislim da ste brejnvoši, velika većina vas. Stavili ste se na stranu fašizma, fašističkih organizacija.

Vi koji tako tvrdite - podržavate gmaza, belog suprematistu, koji je pucao na naš narod tokom mirne molitve.



Зато што сам му рекао да сваки народ има свој смрад, па и Јевреји... Исто као и Срби и било који други народ на свету?

(Јер, на крају крајева, зашто би се појединцима међу Јеврејима праштало оно што се појединцима у другим народима, па неки пут и читавим народима, не опрашта јер и не треба да се прашта?)

Зато ме је у хипу Деки омрзнуо без обзира на све време проведено заједно у дружењу?


У томе се огледа тај шовинизам о којем говорим.

Мислити о свом народу како је у сваком погледу изнад свих осталих. И то мислити тако да у тим тренуцима престајеш да будеш слободномислећа људска јединка већ постајеш само део тог шовинистичког иберменш чопора без сопственог Ја.

За мене је то чисти шовинизам.
nsarski nsarski 23:10 29.10.2018

Re: 1

Шовинизам је претерани патриотизам и ратоборно веровање у националну супериорност и славу. Док патриотизам и национализам могу представљати умерени понос, шовинизам је неумерен.


Ova reč, šovinizam, je nastala po liku Nicholas Chauvin, koji je bio vojnik u Napoleonovoj vojsci, pojavljuje se u popularnom vodvilju "La Cocarde Tricolore", i zastupa taj ekstremni i isključivi patriotizam.
tasadebeli tasadebeli 23:24 29.10.2018

Re: 1

nsarski
Шовинизам је претерани патриотизам и ратоборно веровање у националну супериорност и славу. Док патриотизам и национализам могу представљати умерени понос, шовинизам је неумерен.


Ova reč, šovinizam, je nastala po liku Nicholas Chauvin, koji je bio vojnik u Napoleonovoj vojsci, pojavljuje se u popularnom vodvilju "La Cocarde Tricolore", i zastupa taj ektremni i isključivi patriotizam.


Да, знам...

Нешто попут ових из екипе Срби народ најстарији, прво су били Срби, па амебе, па Јевреји.

А проблем настаје када такав шовинизам праћен предрасудама и негативним стереотипима о онима Другима ( рецимо овог типа овде у овом конкретном случају: "уа, антисемитисти сте сви ви који не мислите као ја!!!" ) добије масовну подршку у једном народу/раси, па у односима међу људима, народима, друштвима и државама почне да се исказује као нацизам, расизам, културрасизам, аријевштину,...

А све шатро засновано на "чињеницама"... К'о и реформе у Јужној Африци пре Менделе...


Наравно да се онда људи буне против тога јер то заиста вређа интелигенцију чак и нас најглупљих.
nask nask 23:57 29.10.2018

Re: 1

Не, ниси схватио.


Nisi ni ti mene, ja zaista razmišljam i delujem kao šovinista u trenucima koje sam gore pomenuo.

A to što je tvoj drugar reagovao kako je već reagovao moglo bi se protumačiti i na neki drugi način. Mislim da je ovaj Srđanov blog samo jedan eksperiment ili prosto jedna prasa uzrokovana, iz nekog razloga, lošim tripom
tasadebeli tasadebeli 00:07 30.10.2018

Re: 1

nask
A to što je tvoj drugar reagovao kako je već reagovao moglo bi se protumačiti i na neki drugi način.



Који?



Mislim da je ovaj Srđanov blog samo jedan eksperiment ili prosto jedna prasa uzrokovana, iz nekog razloga, lošim tripom


Ја се надам да је само праса. То је за опростити. Људски је...

Све друго мене само доводи баш до онога што рекох Срђану једном коментару:



Изгледа да ћу и ја морати за твоје постове на Блогу Б92 убудуће, ако их уопште више буде и било, да применим твој рецепт из увода овог текста:

Rekao sam sebi da se neću javljati više u ovom podzemlju misli i osećanja

nask nask 00:09 30.10.2018

Re: 1

Који?


Deki
tasadebeli tasadebeli 00:14 30.10.2018

Re: 1

nask
Који?


Deki


Начин.

Не "који другар?".

Него, на који други начин?

Јер ти рече:

A to što je tvoj drugar reagovao kako je već reagovao moglo bi se protumačiti i na neki drugi način.


Па те лепо питах на који други начин ти то тумачиш како је мој другар Деки реаговао у тој описаној ситуацији.

А Деки се наљутио на мене када сам ја у једном моменту рекао да Јевреји нису никакав посебан народ, другачији од осталих, "изабрани" народ, "божји" народ него да су као и сви остали. Ни бољи ни гори, него као и сви остали. И да они такође, као уосталом и Срби и сви остали народи, имају свој смрад јер сваки народ на овој кугли земаљској има свој смрад оличен у појединим својим припадницима.






А ипак

Деки се тада наљутио на мене и више није хтео са мном ни реч да проговори...више ми се није јављао ни на ходнику факултета кад се сретнемо.

Ако то није шовинизам, друже, ја онда не знам шта је шовинизам.


А знам и ја да причамо о Декију и његовом реаговању а не о неком другом мом другару... Толико излапео нисам.
nask nask 00:20 30.10.2018

Re: 1

Толико излапео нисам.


Ma ja sam, treba ići legat. A razloga za raskid bezbroj, mada bih u pomenutom slučaju prvo pomislio na očekivanu (od strane D) ali nedobijenu bezuslovnu lojalnost (od strane T), zakasneli pubertet D-ja.
tasadebeli tasadebeli 00:37 30.10.2018

Re: 1

nask

očekivanu (od strane D) ali nedobijenu bezuslovnu lojalnost (od strane T)



Па изгледа да највећи проблем баш и јесте у тој очекиваној безусловној лојалности чак и када се би се она косила са чињеницама и разумом.


А ја од D нисам ни у једном тренутку тражио безусловну лојалност када би се повела реч о српском сељаку што не мирише на месечину млаку већ на крв, зној и балегу.


Па је тако за мене то његово очекивање било заиста неочекивано.

zakasneli pubertet D-ja.



Имали смо тада 22-23 године... Онда је то пубертет у кашњењу к'о воз из Бара за Београд. Много, друже...

А ако је то случај и са Сркијем, онда код њега пубертет заиста баш много много касни. К'о нека порука у боци извађена из мора после 70-80 година...
maksa83 maksa83 01:17 30.10.2018

Re: 1

Ja ti samo kažem da razmisliš o tome što lepiš.
Nisam siguran da li će ti ovaj savet pomoći.

Ne treba meni pomoć, ja imam jasno formirano mišljenje o Putinu, Vučiću kog ovaj odlikuje, Marku Đuriću koji potpisuje sporazum SNS-a i Putinove partije, i Miši Vaciću koji se svemu tome raduje.

Nemam JA konfliktna osećanja oko svega toga pa da se uvredim kad se to obeleži slikom.

adviser adviser 05:20 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Ja ti samo kažem da razmisliš o tome što lepiš.
Nisam siguran da li će ti ovaj savet pomoći.

Ne treba meni pomoć, ja imam jasno formirano mišljenje o Putinu, Vučiću kog ovaj odlikuje, Marku Đuriću koji potpisuje sporazum SNS-a i Putinove partije, i Miši Vaciću koji se svemu tome raduje.

Nemam JA konfliktna osećanja oko svega toga pa da se uvredim kad se to obeleži slikom.


Tek ja nemam konfliktna osećanja.
Jer kada neko meni predloži da se učlanim u to nešto šlo si nalepio, to prema meni nije časna namera - i to sam ti bez ikakvog (unutrašnjeg) konflikta rekao.
maksa83 maksa83 08:30 30.10.2018

Re: 1

Tek ja nemam konfliktna osećanja.
Jer kada neko meni predloži da se učlanim u to nešto šlo si nalepio, to prema meni nije časna namera - i to sam ti bez ikakvog (unutrašnjeg) konflikta rekao.

Ipak razmisli...

adviser adviser 10:10 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Tek ja nemam konfliktna osećanja.
Jer kada neko meni predloži da se učlanim u to nešto šlo si nalepio, to prema meni nije časna namera - i to sam ti bez ikakvog (unutrašnjeg) konflikta rekao.

Ipak razmisli...


Razmislio.
Razmisli ti !
maksa83 maksa83 10:25 30.10.2018

Re: 1

Razmisli ti !

Nemam ja šta da razmišljam, ne ložim se ja na Putina i rusko-srpsko bratstvo, i nije moj idol ordenovao Vučića i obradovao Mišu Vacića, nego tvoj.

Tako da, ti razmišljaj.
predatortz predatortz 10:27 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Razmisli ti !

Nemam ja šta da razmišljam, ne ložim se ja na Putina i rusko-srpsko bratstvo, i nije moj idol ordenovao Vučića i obradovao Mišu Vacića, nego tvoj.

Tako da, ti razmišljaj.


Moj vam je savet da razmislite obojica. Ima prostora za korekciju, na obe strane.
maksa83 maksa83 10:31 30.10.2018

Re: 1

Moj vam je savet da razmislite obojica. Ima prostora za korekciju, na obe strane.

Ja ne iznosim vrednosni sud, nego proverljive očigledne činjenice. Ne možeš da "koriguješ činjenice".
predatortz predatortz 10:33 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Moj vam je savet da razmislite obojica. Ima prostora za korekciju, na obe strane.

Ja ne iznosim vrednosni sud, nego proverljive očigledne činjenice. Ne možeš da "koriguješ činjenice".


Ne, ali drugi mogu da ih fingiraju a mi da ih uzmemo "zdravo za gotovo".
maksa83 maksa83 10:41 30.10.2018

Re: 1

Ne, ali drugi mogu da ih fingiraju a mi da ih uzmemo "zdravo za gotovo".

Šta fingiraju?

1) Je l' se čarlivoje loži na Putina i ruskosrpsko bratstvo?
2) Da li je Marko Đurić potpisao sporazum o saradnji SNS i Putinove Jedinstvene Rusije?
3) Da li je Putin ordenovao Vučića?
4) Da li se Miša Vacić zbog toga otvorio 4 prsta?

alselone alselone 10:42 30.10.2018

Re: 1

Ne, ali drugi mogu da ih fingiraju a mi da ih uzmemo "zdravo za gotovo".


Zombi apokalipsa.


Hillary Clinton on Possible 2020 Run: ‘I’d Like to Be President’
maksa83 maksa83 10:44 30.10.2018

Re: 1

Hillary Clinton on Possible 2020 Run: ‘I’d Like to Be President’

To, to, ne menjati pobedničku strategiju.
predatortz predatortz 10:54 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Ne, ali drugi mogu da ih fingiraju a mi da ih uzmemo "zdravo za gotovo".

Šta fingiraju?

1) Je l' se čarlivoje loži na Putina i ruskosrpsko bratstvo?
2) Da li je Marko Đurić potpisao sporazum o saradnjni SNS i Putinove Jedinstvene Rusije?
3) Da li je Putin ordenovao Vučića?
4) Da li se Miša Vacić zbog toga otvorio 4 prsta?



Jeste, ali ti vidiš kao nešto loše to što je predsednik Rusije odlikovao predsednika Srbije. Imena onih koji trenutno obavljaju te funkcije su sasvim nebitna. Mislim da tu ima prostora za korekciju stava.

Znaš da nisam neki rusofil, ali nisam nu rusofob. Ne mislim da su Ruje veće bitange od Amera, Nemaca, a naročito ne od Britanaca.
Atomski mrav Atomski mrav 10:57 30.10.2018

Re: 1

To, to, ne menjati pobedničku strategiju.

Al' da instaliraju tamo u NSA neki bolji firewall. I da se gospodži zabrani da radi od kuće, pogasiti joj sve privatne mail naloge, uništiti sve laptop računare i dozvoliti joj da radi isključivo na nekom thin klijentu bez USB portova u sedištu NSA pod nadzorom stručnog osoblja. Onda možda bude imala šanse.
maksa83 maksa83 11:02 30.10.2018

Re: 1

Jeste, ali ti vidiš kao nešto loše to što je predsednik Rusije odlikovao predsednika Srbije. Imena onih koji trenutno obavljaju te funkcije su sasvim nebitna.

Uopšte nisu nebitna. Ne daje se orden funkciji, nego ličnosti, za određene zasluge.

Orden Karađorđeve Zvezde sa Mačevima nije dobio "srpski general koji se tu tad zatekao" nego Vojvoda Živojin Mišić, i nije trenutni general nosilac ordena, nego Živoji Mišić.

Ne mislim da su Ruje veće bitange od Amera, Nemaca, a naročito ne od Britanaca.

Da, to su tradicioalni blogovski whataboutismi.

Nego, da rezimiramo - Vladimir Putin je ordenovao Aleksandra Vučića, SNS i Jedinstvena Rusija su potpisali sporazume o saradnji, a Miša Vacić se upiškio.

predatortz predatortz 11:06 30.10.2018

Re: 1

Uopšte nisu nebitna. Ne daje se orden funkciji, nego ličnosti, za određene zasluge.


Orden tog tipa, ne oni za zasluge u ratu, uvek se daje trenutnom interesu. Interes Rusije je da bude prisutna u Srbiji. Legitiman, tačno onoliko koliko su legitimni i nteresi drugih sila za to isto.
maksa83 maksa83 11:08 30.10.2018

Re: 1

Interes Rusije je da bude prisutna u Srbiji. Legitiman, tačno onoliko koliko su legitimni i nteresi drugih sila za to isto.

Naravno, to je sve legitimno.

Nego kako se tebi sviđa to što će taj legitimitet da se sprovodi kroz ordenovanog Aleksandra Vučića i Jedinstveno Ruski SNS?
alselone alselone 11:10 30.10.2018

Re: 1

Nego kako se tebi sviđa to što će taj legitimitet da se sprovodi kroz ordenovanog Aleksandra Vučića i Jedinstveno Ruski SNS?


Odvratno, ali to bi se nekako od Rusa i moglo očekivati, oni su oduvek bili dobri sa SPS i SRS. Ali on što je veoma odvratno je to što progresivna, demokratska i liberalna Evropa i Amerika isto, ako ne i više, veličaju Vučića. I to ne samo da ga veličaju nego ga i aktivno održavaju na vlasti.
predatortz predatortz 11:12 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Interes Rusije je da bude prisutna u Srbiji. Legitiman, tačno onoliko koliko su legitimni i nteresi drugih sila za to isto.

Naravno, to je sve legitimno.

Nego kako se tebi sviđa to što će taj legitimitet da se sprovodi kroz ordenovanog Aleksandra Vučića i Jedinstveno Ruski SNS?


Ne dopada mi se, kao što mi se nije dopadalo ni kada su drugi sprovodili neke druge interese.

Ali mi se ne dopada ni ovo evropsko licemerje.
maksa83 maksa83 11:16 30.10.2018

Re: 1

Ali on što je veoma odvratno je to što progresivna, demokratska i liberalna Evropa i Amerika isto, ako ne i više, veličaju Vučića. I to ne samo da ga veličaju nego ga i aktivno održavaju na vlasti.

Ne vidim da ga Amerika veliča, možeš li da zamisliš koliko je on nepostojeća čestica u američkim aktuelnim problemima, Johanes Han ga potapše po guzovima kad ga se primora da se vidi sa ovim, to je ono što stiže do nas kroz medije. Vrlo eksplicitni izveštaji evropskih komisija (venecijanska, GRECO, itd.) o stanju svega koje se pogoršava se ne pojavljuju u medijima pa ih ne vidiš.

I to ne samo da ga veličaju nego ga i aktivno održavaju na vlasti.

Ok, sad kad ga je Putin ordenovao će da siđe sa vlasti pošto će biti zadovoljan postignutim, a SNS će kolektivno da se preseli u Rusiju.
maksa83 maksa83 11:19 30.10.2018

Re: 1

Ali mi se ne dopada ni ovo evropsko licemerje.

Ma i Miša je zgađen...


alselone alselone 11:20 30.10.2018

Re: 1

Vrlo eksplicitni izveštaji evropskih komisija (venecijanska, GRECO, itd.) o stanju svega koje se pogoršava se ne pojavljuju u medijima pa ih ne vidiš.

To su leva smetala, komisije i radni odbori, njega bre Angela prima malo malo. Njega Švabe malo malo pa pohvale. Primaju ga u Briselu, u NATO.

A održavaju ga i tako što ignorišu opoziciju, što ne pomažu nezavisno novinarsto, što praktično osim tih par opskurnih izveštaja, potpuno podržavaju to što radi. On im završava prljave poslove, oni njemu gledaju kroz prste.

predatortz predatortz 11:22 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Ali mi se ne dopada ni ovo evropsko licemerje.

Ma i Miša je zgađen...




Pazi, ako Miša kaže nešto ovako, to ne znači da Evropa nije licemerna. Naravno, ja ne mislim na ove stvari o kojim on govori, nego na one ovozemaljskije, gde nas razvlače kao zmija žabu jer im se može.
maksa83 maksa83 11:26 30.10.2018

Re: 1

To su leva smetala, komisije i radni odbori

Nisu to uopšte leva smetala, nego komisije koje ocenjuju koliko je društvo zrelo za prijem u EU i koliko su im donešeni zakoni i njihovo sprovođenje u skladu sa evropskim standardima. Stvarno treba da pogledaš malo to oko venecijanske komisije i onoga što Nela Kuburović (mislim, Nela je glupa lutka koja se iskazala samo kad je advokate trebalo zadržati u sistemu paušalnog oporezivanja, a što je kanal za pranje para) pokušava da donese kao zakon o izboru VSS, dakle šta tu SNS pokušava da izvede, i zašto im se taj SNS predlog zakona vraća na korekciju. Tako da, ne, nemaju oni bezuslovnu podršku EU da rade šta im padne na pamet.
predatortz predatortz 11:28 30.10.2018

Re: 1


Nisu to uopšte leva smetala, nego komisije koje ocenjuju koliko je društvo zrelo za prijem u EU i koliko su im donešeni zakoni i njihovo sprovođejne u skladu sa evropskim standardima.


Jebemumater, šta li su te komisije radile kad su primale Hrvate?
alselone alselone 11:33 30.10.2018

Re: 1

Tako da, ne, nemaju oni bezuslovnu podršku EU da rade šta im padne na pamet.


Misliš da masa u Srbiji koja glasa zna za ove detalje oko Venecijanske komisije, ako sa druge strane Austrijanci odlikuju Vučića? To je slično kao kada je Sloba puštao Indeksovo pozorište a pogasio sve ostale medije. Eto vam jedno malo sranje, pa da ne kažete kako nisam demokrata. Tako i ovi. Merkelova ga pohvali, Francuzi, EU, NATO i drugi, ali eto Venecijanska komisija je rekla nono, pa smo mi zapravo demokrate.

Dobro, nemaju baš bezuslovnu podršku, ne može baš da ide i ubija i otima kao drumski razbojnik, ali su mu na primer dozvolili da pogasi sve medije, i da Amerikanci nisu otvorili N1 ne bismo imali ni jedan nezavisni medij. I to ne samo da su mu dozvolili da pogasi medije nego održavaju taj sistem i puštaju ga da siluje svaki pokušaj otvaranja nečeg nezavisnog.

Nema nikakve podrše za opoziciju, iako je sva kljakava i jadna. Nema podrške da se izguraju novi ljudi. Izgurali su Jankovića kao da su hteli da ne pobedi. A znamo da njima nije teško da promovišu novog čoveka. Dva puta se pojavi u Briselu i cela država će misliti kako je super kandidat.

Srbija od devedestih nije imala goru situaciju što se tiče ljudskih i poslovnih prava. ALI, sa druge strane, nikad mekše reakcije EU nismo imali.

I onda shvatiš da su sve te priče o ljudskim pravima samo ložana za budale i da se taj narativ koristi ciljano kao pretnja i metoda ucene, a ne kao stvarna želja za promenom tamo u nekoj kasabi.

predatortz predatortz 11:39 30.10.2018

Re: 1

, i da Amerikanci nisu otvorili N1 ne bismo imali ni jedan nezavisni medij




N1 nije medij, to je služba za propagandno dejstvo. I to veoma loša, amaterska.
No, očigledno smatraju da im veći trud ne treba, da će neko pušiti i one ogoljene pamflete. Agitprop, ali klasičan.
alselone alselone 11:41 30.10.2018

Re: 1

N1 nije medij, to je služba za propagandno dejstvo. I to veoma loša, amaterska.


Imaju Pljiž.

Najbolju političku satiru od Indeksovog pozorišta devedesetih (koje su opet radili njih dvojica).
predatortz predatortz 11:44 30.10.2018

Re: 1

I onda shvatiš da su sve te priče o ljudskim pravima samo ložana za budale i da se taj narativ koristi ciljano kao pretnja i metoda ucene, a ne kao stvarna želja za promenom tamo u nekoj kasabi.


Kad smo kod ljudskih prava, EU se obavezala da će ih sprovoditi na Kosovu. Vidiš li ih ti? Ja, bogumi, ne! Niti vidim neka suđenja koja su pompezno najavljena, niti napredak po pitanju opšte i kolektivne bezbednosti, niti po pitanju prava na slobodno kretanje, rad i život. A nisu od juče tamo.

Potom, BiH...
Sistem iz SR BiH, koja je bila u sastavu SFRJ, a nije tajna šta mislim o tom sistemu, bio je sistem sa velikim S u odnosu na ono što Bosna ima sad. U svakom pogledu. I po pitanju vladavine prava, i po pitanju sloboda, i po školstvu, i po zdravstvu, i po... Ma, po svemu!
E i to su nam EU reformatori doneli.
maksa83 maksa83 12:42 30.10.2018

Re: 1

N1 nije medij, to je služba za propagandno dejstvo. I to veoma loša, amaterska.
No, očigledno smatraju da im veći trud ne treba, da će neko pušiti i one ogoljene pamflete.

Da li možeš da navedeš neki primer ogoljenog N1 pamfleta? Pričam o N1 Srbija.
freehand freehand 12:47 30.10.2018

Re: 1

maksa83
N1 nije medij, to je služba za propagandno dejstvo. I to veoma loša, amaterska.
No, očigledno smatraju da im veći trud ne treba, da će neko pušiti i one ogoljene pamflete.

Da li možeš da navedeš neki primer ogoljenog N1 pamfleta? Pričam o N1 Srbija.

Baš htedoh da pitam šta su kriterijumi i gde se vidi takva propagandna delatnost. N1 je odličan medij, profesionalan, prikazuje realnost i barata činjenicama, ne skriva događaje a u stavu vrlo blago politički obojen. Te nikako ne razumem o čemu je reč kad ga nazivaju kojekako.
Odnosno razumem kad to dolazi iz SNS obora, al inače nikako.
maksa83 maksa83 12:53 30.10.2018

Re: 1

. Te nikako ne razumem o čemu je reč kad ga nazivaju kojekako.
Odnosno razumem kad to dolazi iz SNS obora, al inače nikako.

Ditto.

Meni je potpuno jasno zašto smeta Vučiću, ali sad pokušavam da shvatim šta smeta predatorzu.
maksa83 maksa83 13:00 30.10.2018

Re: 1

Misliš da masa u Srbiji koja glasa zna za ove detalje oko Venecijanske komisije, ako sa druge strane Austrijanci odlikuju Vučića?

Pa ne može, i to je cela fora sa tim miražom - SNS mediji javljaju kao je ovaj prihvaćen, omiljen, ugošćen, zbog njega se zaustavljaju gradovi (i prestaju da prodaju drogu po 2 sata), dobio orden privrednne komore Austrije, ali nećeš naći ništa o venecijanskij komisiji i zakonu o izboru u VSS, o prigovorima GRECO, o vrlo eksplicitnim zvaničnim izveštajima o slobodi medija. Dakle, ne, njemu ne aplaudiraju, to je yet another privid koji on stvara kod puka golom silom stroge kontrole državih i paradržavnih medija.
predatortz predatortz 13:02 30.10.2018

Re: 1

ali sad pokušavam da shvatim šta smeta predatorzu.


probošnjačka i prohrvatska spika
maksa83 maksa83 13:04 30.10.2018

Re: 1

Jebemumater, šta li su te komisije radile kad su primale Hrvate?

Pričamo o državi koja je uhapsila svog bivšeg Premijera, i regionalnog tajkuna?

Sa druge strane ovde imamo državu u kojoj svaka vlast dođe na platformi da je prethodna bila lopovska, tajkunska, kriminalna, ali nekako volšebno niko nikad ne najebe nego svi ti lopovi, tajkuni i kriminalci samo preplivaju, i svima lepo. To je, u najmanju ruku, neozbiljno. E da, mi našeg zlog lopovskog Premijera nismo uhapsili nego odma' streljali, šta sad da se zajebavamo...
mesan mesan 13:04 30.10.2018

Re: 1

alselone
A održavaju ga i tako što ignorišu opoziciju, što ne pomažu nezavisno novinarsto,

alselone
da Amerikanci nisu otvorili N1 ne bismo imali ni jedan nezavisni medij.

Nema nikakve podrše za opoziciju

Izgurali su Jankovića

Au brate koji slalom.
- Jel ne podržavaju slobodu medija ili otvaraju nezavisne medije?
- Jel oni (zapad/CIA/papa/šoroš) treba da podržavaju našu opoziciju ili su invazivni/izdajnički agenti koji su, recimo, naturili taj 5. oktobar?

Mislim, kad uz naše pozive i kuknjavu dođu i reše problem kako znaju i mogu, ne valja, kad ništa ne urade, ne valja, kad urade ponegde ponešto (jer i njihova su društva fragmentirana), ne valja...
maksa83 maksa83 13:05 30.10.2018

Re: 1

probošnjačka i prohrvatska spika

Pa gde?

Daj jedan klip, članak, štagod, sa http://rs.n1info.com.

alselone alselone 13:08 30.10.2018

Re: 1

Kritike su blage i iznose ih bočne i ne toliko važne agencije i odbori, dok mu najvažniji akteri EU otvaraju prostor da vlada ovde zauvek, ili makar dok ne uradi šta oni kažu, time što mu daju podršku, što se nalaze sa njim, što ne reaguju snažnije na kršenja ljudskih prava i urušavanje poslovne klime itd. itsl.

Ako se setiš, za vreme Djindjića, pa i Živkovića, Koštunice pogotovo, pa i Tadića, reakcije su bile mnogo oštrije i iznosili su ih najviši državnici. Danas ti isti najveći državnici tapšu i gledaju kroz prste, dok kritiku upućuju preko komisija i radnih tela.

A zapravo bi trebalo da bude potpuno obrnuto. Ovaj je zaslužio najžešće kritike.
alselone alselone 13:08 30.10.2018

Re: 1

Au brate koji slalom.


Ne čitaš pažljivo. A i mani me fazona sa bradom.
predatortz predatortz 13:12 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Jebemumater, šta li su te komisije radile kad su primale Hrvate?

Pričamo o državi koja je uhapsila svog bivšeg Premijera, i regionalnog tajkuna?



Pričamo o državi koja je proterala 200.000 svojih građana, popalila im imovinu, uskratila penzije, u kojoj buja režimski neonacizam... Uporedi prava manjina u Srbiji, sa pravima u Hrvatskoj.

Srbija je, ako su to merila, za ljubav EU pohapsila svoje predsednike, generale, ministre...

alselone alselone 13:17 30.10.2018

Re: 1

režimski neonacizam


Nemačka dozvoljava neonacizam kod bivših vazanih država, tipa Hrvatske i Letonije, valjda puštaju probne balone, štali, jer ne verujem šta je moguće da se desi u EU u 21. veku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana