Budućnost| In memoriam| Kultura

Riba koja (ni)je spasila Pitsburg

Srđan Fuchs RSS / 28.10.2018. u 22:31

Rekao sam sebi da se neću javljati više u ovom podzemlju misli i osećanja, no da se zapljunem još jedared, pa da se teram k vragu.

Prvo, svi mi jako idete na živce (izuzev Čarlija, i još par ljudi), što jedete gomana s tim aparthejdom i sranjima. Reći ću vam iskreno šta mislim: mislim da ste brejnvoši, velika većina vas. Stavili ste se na stranu fašizma, fašističkih organizacija. Ja nisam jevrejin, jesam tj. blago, reformski, ali sam sto odsto Izraelac. Za većinu zlobnih morona to nije jasno šta je. Nikada nisam prestao da budem lojalan Srbiji, za svojih 23/43 godine ovde. Svašta sam pregurao, braneći Srbiju ovde od stigme nacizma - jer je mnogo Srba jedan divan i drag narod, tako da nikada neću dopustiti ni da mi jedete g...a da je Izrael aparthejd. Vi koji tako tvrdite - podržavate gmaza, belog suprematistu, koji je pucao na naš narod tokom mirne molitve.

 

Izrael će se sada, verujem, dobro osvestiti s kim sarađuje u Americi, a što se Jevreja tiče, gde god da se nađu u budućnosti Povesti, ja ću biti uz njih, kao Srbin i Izraelac, Srbaelac.

  



Komentari (347)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mesan mesan 13:20 30.10.2018

Re: 1

alselone
Au brate koji slalom.


Ne čitaš pažljivo.

Teze bi se iskristalisale ako bi (ili predator ili ko god) znao da odgovoriš na ovo:



Koliko slobodnih medija kod nas Ameri treba da otvore da bi ih ti pohvalio?
Usput, koliko ih je Putin otvorio?


Ako nisi bio spreman da glasaš za Jankovića, jel za to kriv zapad, ponuda političara u SRB, ili ti?
Usput, kakvog kandidata je gurala Rusija?


Jel dobro što nam EU blokira pristup dok SNS šljamari, ili nas time EU zajebava?
Pošto unižavaš izveštaje )ili nisi za njih čuo), jel za to kriva EU, Vučićevi mediji ili ti?


Usput, jel zapad treba da okrene leđa SNSu potpuno, šta bi bila reakcija ovde?
freehand freehand 13:23 30.10.2018

Re: 1

Usput, jel zapad treba da okrene leđa SNSu potpuno, šta bi bila reakcija ovde?

Crni Vučiću šta si dočekao...
I to sad kad je i Bane Garavi šupak pristupio!
alselone alselone 13:24 30.10.2018

Re: 1

mesan


Vidi, možeš slobodno da razguliš sa ovim ispitivačkim komentarima. I sa onim prvim, a i sa ovim drugim.

Razgovor pitanjima, tj. bezmudi razgovor ne vodim.

Ako imaš nešto da kažeš, biće mi drago da prokomentarišem. Ako si došao da mi postavljaš glupa tendenciozna pitanja, pa da te ja vijam odgovorima pa ti dalje propituješ, "razguli" je moj konačni odgovor.
floki floki 13:38 30.10.2018

Re: 1

Koliko slobodnih medija kod nas Ameri treba da otvore da bi ih ti pohvalio?




maksa83 maksa83 13:55 30.10.2018

Re: 1

Pričamo o državi koja je proterala 200.000 svojih građana,

Ja znam neke od tih 200000, imam čak među njima i dalje rodbine (žena sa malim detetom) koja je bila ovde kod nas dok je to tamo trajalo, a koja se na kraju vratila iako je muž bio u vojsci RSK. Znaš šta je još zanimljivo - od tih koje znam ne znam nijednog koji - kada se pojavila perspektiva ulaska Hrvatske u EU - nije uzeo njihovu Putovnicu. Nijednog.
predatortz predatortz 14:01 30.10.2018

Re: 1

Znaš šta je još zanimljivo - od tih koje znam ne znam nijednog koji - kada se pojavila perspektiva ulaska Hrvatske u EU - nije uzeo njihovu Putovnicu. Nijednog.


Da bi živeli u demokraciji, ili da bi pasoš iskoristili da odu u neku drugu zemlju? Đavo je u detaljima. Da je Srbija u EU, Šipci bi izginuli za našu sošku. Znači li to da vole Srbiju?
alselone alselone 14:05 30.10.2018

Re: 1

sošku


Šta je sad pa soška?

Evo ni posle 5, 6 godina se nisam navikao na "samišku" a stiže novi iritantan izraz.
predatortz predatortz 14:06 30.10.2018

Re: 1

alselone
sošku


Šta je sad pa soška?

Evo ni posle 5, 6 godina se nisam navikao na "samišku" a stiže novi iritantan izraz.


Krimosi sui nekad tako zvali pasoš.
alselone alselone 14:06 30.10.2018

Re: 1

Krimosi


Ja ovako đecu rođenu zovem.

KRIMOSI.
maksa83 maksa83 14:14 30.10.2018

Re: 1

Da bi živeli u demokraciji, ili da bi pasoš iskoristili da odu u neku drugu zemlju? Đavo je u detaljima. Da je Srbija u EU, Šipci bi izginuli za našu sošku. Znači li to da vole Srbiju?

Ne, samo da su pragmatični, što uopšte ne osuđujem, naprotiv.

To je samo, što bi rekli, jedan data point - proterani tražili i dobili pasoš države iz koje su proterani.
predatortz predatortz 14:16 30.10.2018

Re: 1

- proterani tražili i dobili pasoš države iz koje su proterani.


Ni Hrvatska nije toliko svemoguća. Morala.
vcucko vcucko 14:24 30.10.2018

Re: 1

predatortz
, i da Amerikanci nisu otvorili N1 ne bismo imali ni jedan nezavisni medij


N1 nije medij, to je služba za propagandno dejstvo. I to veoma loša, amaterska.
No, očigledno smatraju da im veći trud ne treba, da će neko pušiti i one ogoljene pamflete. Agitprop, ali klasičan.

Nezavisan medij? Možda od vlasti u Srbiji. I to samo možda (a možda je i odušni ventil).
Inače veoma zavisan od nekih drugih.

Nekad se govorilo "lakše će deva kroz ušicu igle nego bogataš u raj". Posle su u priču ušli advokati. Danas najbolje pasuju novinari.
Neka kuga da proleti, koja kači samo novinare, pošten čovek ne da ne bi osetio nego bi odahnuo.
Bili Piton Bili Piton 14:27 30.10.2018

Re: 1

mesan


Usput, koliko ih je Putin otvorio?



"Ruski lekar"?
predatortz predatortz 14:30 30.10.2018

Re: 1

Nezavisan medij?


Naravno!
Kao i NGO.
Nezavisni, ali od koga?
Bili Piton Bili Piton 14:35 30.10.2018

Re: 1

maksa83

4) Da li se Miša Vacić zbog toga otvorio 4 prsta?



Dosta, molim vas
vcucko vcucko 14:40 30.10.2018

Re: 1

alselone

A zapravo bi trebalo da bude potpuno obrnuto. Ovaj je zaslužio najžešće kritike.

Sa čije tačke gledišta?

Sa tvoje, pretpostavljam da da. Mislim, sam si rekao.
Sa njihove (onih na zapadu koji hvale ili bar ne kritikuju) - to treba pitati njih. Ako hvale (ili bar ne kritikuju), znači da im vrši pos'o. A njihova se ipak pika malo jače nego tvoja? Nepravda, pa to ti je.

A maksi neka se i dalje priviđa Vladimir Vladimirovič.

maksa83 maksa83 14:47 30.10.2018

Re: 1

Usput, koliko ih je Putin otvorio?

Samo Sputjnik.rs u kome radi Boris Malagurski. (i jedan i drugi su me blokirali na onom tviteru, preka neka agencija, prek neki čovek)

A da, i nešto malo međusobno kloniranih tabloida za 25 RSD + pokoja NVO ultradesne provinijencije. Ne bih zanemario ni onaj okićeni voz za KM u koji je slavodobitno ušao Marko Đurić onomad ali sišao odmah na Batajnici (nije platio kartu?).


Bili Piton Bili Piton 14:51 30.10.2018

Re: 1

vcucko


A maksi neka se i dalje priviđa Vladimir Vladimirovič.




alselone alselone 14:54 30.10.2018

Re: 1

A njihova se ipak pika malo jače nego tvoja? Nepravda, pa to ti je.


Pika se i nije to problem, a ni kalimerovska nepravda, nego licemerje. Licemerje kada shvatis da oni sve ove godine nisu ovde trazili progresivnog, demokratskog i liberalnog partnera, nego poniznu dzukelu koja izvrsava zadatke i koja ce za to dobili svoje dvoriste da u njemu radi sta god pozeli.
vcucko vcucko 15:01 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Pričamo o državi koja je proterala 200.000 svojih građana,

Ja znam neke od tih 200000, imam čak među njima i dalje rodbine (žena sa malim detetom) koja je bila ovde kod nas dok je to tamo trajalo, a koja se na kraju vratila iako je muž bio u vojsci RSK. Znaš šta je još zanimljivo - od tih koje znam ne znam nijednog koji - kada se pojavila perspektiva ulaska Hrvatske u EU - nije uzeo njihovu Putovnicu. Nijednog.

Ovo kad sam pročitao, morao sam da izađem na terasu, da izduvam dve cigare i da se smirim.
Da si mi u lice izneo ovu insinuaciju... ovu rečenicu bolje da ne završim.
Od hr dokumenata imam indeks i pokaznu riječkog Autotroleja iz 80-i neke. Ovo drugo čisto kao neku uspomenu, šta li.
Ove koji su povadili njihove papire prezirem više nego najcrnjeg ustašu. Sa takvima nemam posla, ako ih provalim prekidam svaki kontakt.
A ti generalizuj po svom selu koliko hoćeš. Banuj, ignoriši, šta god. I bolje.
vcucko vcucko 15:10 30.10.2018

Re: 1

alselone
A njihova se ipak pika malo jače nego tvoja? Nepravda, pa to ti je.


Pika se i nije to problem, a ni kalimerovska nepravda, nego licemerje. Licemerje kada shvatis da oni sve ove godine nisu ovde trazili progresivnog, demokratskog i liberalnog partnera, nego poniznu dzukelu koja izvrsava zadatke i koja ce za to dobili svoje dvoriste da u njemu radi sta god pozeli.

A takvog (onog prvog) bi trebalo da traže zašto? Jer su oni - kako kažeš - progresivni, demokratski i liberalni

Znaš sigurno onaj vic, kad se jedan nagnuo nad ogradom pa naišao drugi i predstavio se kao Deda Mraz

maksa83 maksa83 15:32 30.10.2018

Re: 1

nego poniznu dzukelu koja izvrsava zadatke i koja ce za to dobili svoje dvoriste da u njemu radi sta god pozeli.

A, to tek sledi.

EU će sada eksplicitno da oduva i kreće oficijelna Putinizacija/Erdoganizacija društva (neoficijelni praktični deo je uglavnom gotov, već živiš u tome, sad će samo da prestane bilo kakvo foliranje prema EU). Otud ovo potpisivanje SNS - Jedinstvena Rusija sporazuma, otud Putinov orden + Miša Vacić koji se nepristojno samododiruje u pozadini. čarlivoje koji ne zna baš kako da se odredi prema tome + vaša kolektivna whataboutizacija cele stvari - "ajde da pričamo o tome kako mu EU sve toleriše (ne toleriše, postoje papiri upućeni državi Srbiji na tu temu) da se ne vidi da mama Putin postaje pravi pokrovitelj jednopartijske SNS države".

Inače, ako sam dobro shvatio svež aber, Nordeus seli centralu iz Beograda u (verovatno) London. Onaj Nordeus koji je samonikli autohtoni srpski IT darling sa fenomenalnim uslovima a koji se napoklanjao mamografa i inkubatora za bebe onoliko koliko od Putina nećemo dobiti za sledećih 10000 godina, ali kogaboleqrac, ovaj je dobio Orden.


P.S. I Medvedev me pitao za naš Nordeus.
NB - da se Medvedev raspitivao za moju firmu selio bih je ne u London, ne ni na Mesec, nego na Saturn.

Bili Piton Bili Piton 15:35 30.10.2018

Re: 1

maksa83


EU će sada eksplicitno da oduva i kreće oficijelna Putinizacija/Erdoganizacija društva (neoficijelni praktični deo je uglavnom gotov, već živiš u tome, sad će samo da prestane bilo kakvo foliranje prema EU).



Sa fejsa danas (po meni, fer procena situacije):

Znači, Tramp, Bolsanaro, Putin, Erdogan, Orban, Kim Dżong Un, Ši Djin Ping, svi balkanski lideri, Salvini i Angela Merkel se povlači sa funkcije. Racionalan čovek bi sakrio porodični nakit u dupe i pobegao u Argentinu. (SĆ)
alselone alselone 15:39 30.10.2018

Re: 1

EU će sada eksplicitno da oduva i kreće oficijelna Putinizacija/Erdoganizacija društva (neoficijelni praktični deo je uglavnom gotov, već živiš u tome, sad će samo da prestane bilo kakvo foliranje prema EU). Otud ovo potpisivanje SNS - Jedinstvena Rusija sporazuma, otud Putinov orden + Miša Vacić koji se nepristojno samododiruje u pozadini. čarlivoje koji ne zna baš kako da se odredi prema tome + vaše kolektivna whataboutizacija cele stvari - "ajde da pričamo o tome kako mu EU sve toleriše (ne toleriše, postoje papiri upućeni državi Srbiji na tu temu) da se ne vidi da mama Putin postaje pravi pokrovitelj jednopartijske SNS države.


OK, meni se ne čini tako ali sa druge strane to može biti izvestan nastavak. On je po svemu sudeći tolerisan do sada zbog obećanja da će priznati Kosovo. OK za papire koji postoje, ali kažem ponovo, glavni ljudi su ćutali i gledali kroz prste jer je on malo po malo priznavao Kosovo. Praktično, ostalo je samo formalno priznanje. E, sad, on verovatno ne može ubediti ljude da priznaju Kosovo, pa će onda verovatno ići na to da promeni partnera i da se udruži sa ovima o kojima pričaš.

Inače, ako sam dobro shvatio svež aber, Nordeus seli centralu iz Beograda u (verovatno) London. Onaj Nordeus koji je samonikli autohtoni srpski IT darling sa fenomenalnim uslovima a koji se napoklanjao mamografa i inkubatora za bebe onoliko koliko od Putina nećemo dobiti za sledećih 10000 godina, ali kogaboleqrac, ovaj je dobio Orden.

Ovo bi bilo veoma tužno.
alselone alselone 15:42 30.10.2018

Re: 1

floki


alselone alselone 15:44 30.10.2018

Re: 1

whataboutizacija cele stvari - "ajde da pričamo o tome kako mu EU sve toleriše

To nije whataboutizacija nego razgovaramo. Ne znam sa druge strane zašto ne priznaješ tako očiglednu stvar. Na vlasti je 6 godina. Jebo nam je majku. Za to je dobio izveštaj neke komisije i "papire". To realno nije realno.
maksa83 maksa83 15:50 30.10.2018

Re: 1

E, sad, on verovatno ne može ubediti ljude da priznaju Kosovo

Ljude možeš da ubediš u bilo šta, evo npr. da nam Putin prekosutra šalje S300, da nam ide najbolje do sad, da im Vučić lično iz svog džepa daje penzije, da je Đilas na Ibru ubijao srpske bebe foke NATO bejzbol palicom dok ih Jeremić drži da ne pobegnu...

On Putina nije uspeo da ubedi da mu dozvoli da izvede to što je obećao/naumio, ovaj ga je eksplicitno oduvao uz "ali pusti njih, ko ih jebe, evo ja ću da ti dam ... bonu i ... Orden! Pošalji onog tvog malog mentola da potpišemo sporazum o saradnji tvoje i moje partije i da sve to slikamo. I kaži Miši da ne skida pantalone, stvarno je grozno. Aj'd uzdravlje Sašenjka, molodjec i glavu gore!".

To ti je trenutno stanje i što bi rekao agresor omen of things to come.


alselone alselone 15:52 30.10.2018

Re: 1

On Putina nije uspeo da ubedi da mu dozvoli da izvede to što je obećao/naumio,


Da, zato što je ovome stalo da održava tenziju ovde. Jer pored svih "Mi Srbiju podržavamo u svim odlukama u vezi sa Kosovom" rečenica, ipak se ispostavilo da se ne podržava ako je namera da se status konačno razreši (dobro ili loše, ne ulazim).
maksa83 maksa83 15:53 30.10.2018

Re: 1

Jebo nam je majku. Za to je dobio izveštaj neke komisije i "papire". To realno nije realno.

Ok, sad uz rizik da me oduvaš kao mesana moram da postavim pitanje - osim zvaničnih "e, ovo vam je bezveze pošto je protiv tog-tog-i-tog člana, a što ste se obavezali da ćete da uradite" papira upućenih od strane zvaničnnih EU institucija srpskoj Vladi, a za šta sve ne znaš pošto se to krije i vidiš samo SNS mazanja i konstruisane hvalospeve i nadrkanu Merkelovu koja ga gleda u štasamjaboguzgrešila fazonu, dakle ... koja forma tog EU no-no bi te zadovoljila?
mesan mesan 15:54 30.10.2018

Re: 1

maksa83
nego poniznu dzukelu koja izvrsava zadatke i koja ce za to dobili svoje dvoriste da u njemu radi sta god pozeli.

A, to tek sledi.

EU će sada eksplicitno da oduva i kreće oficijelna Putinizacija/Erdoganizacija društva (neoficijelni praktični deo je uglavnom gotov, već živiš u tome, sad će samo da prestane bilo kakvo foliranje prema EU). Otud ovo potpisivanje SNS - Jedinstvena Rusija sporazuma, otud Putinov orden + Miša Vacić koji se nepristojno samododiruje u pozadini. čarlivoje koji ne zna baš kako da se odredi prema tome + vaše kolektivna whataboutizacija cele stvari - "ajde da pričamo o tome kako mu EU sve toleriše (ne toleriše, postoje papiri upućeni državi Srbiji na tu temu) da se ne vidi da mama Putin postaje pravi pokrovitelj jednopartijske SNS države.

Evo alse i frihende, isto i ja mislim kao maksa, kad (bi) EU otkači(la) Srbiju zbog Vučića/SNSa, to bi bila katastrofa, skliznuli bismo kao sa Slobom devedesetih u crnu rupu "moralno superiornih", i baška u azijatsku despotiju.

E zato je normalno da sa njim pozitivno sarađuju, koliko i gde moraju --- ono što zaboravljate često je da zapad radi sa onim što ima na raspolaganju.
To što je u regionu puno političkih govana znači da zapad (a ni Rusija) ne može da pravi pitu.
Kad otvore jedan medij, onda se bunite što nije deset.
Kad Šoroš podrži nekakvo slobodno društvo, onda se bunite što su kandidati koji se guraju da od njega uzmu pare neki prevaranti.
Kad vam "podrže" Jankovića onda se bunite što nije Džoni Dep.

Dakle u zemlji gde 50% idiota glasa za Slobu i SNS vi se žalite što nas zapad uništava, a kad zapad pogura 5. oktobar, onda vam smeta što se mešaju, itd...
maksa83 maksa83 15:56 30.10.2018

Re: 1

Da, zato što je ovome stalo da održava tenziju ovde. Jer pored svih "Mi Srbiju podržavamo u svim odlukama u vezi sa Kosovom" rečenica, ipak se ispostavilo da se ne podržava ako je namera da se status konačno razreši (dobro ili loše, ne ulazim).

Apsolutno. Rusija je novi generator nestabilnosti na Balkanu i hoće svoj deo uticaja. E sad, to je package deal, uz to ćeš kao državu dobiti klon Rusiji lojalnih azijskih despotija.
nsarski nsarski 16:13 30.10.2018

Re: 1

Dakle u zemlji gde 50% idiota glasa za Slobu i SNS vi se žalite što nas zapad uništava


Vest od juče:

Palio rastinje, izgorele dve vikendice i voćnjak


Policija u Velikom Gradištu podnela je krivičnu prijavu protiv šezdesetpetogodišnjeg muškarca iz okoline ovog grada, zbog osnovane sumnje da je izvršio krivično delo teška dela protiv opšte sigurnosti.

Sumnja se da je on zapalio nisko rastinje na svojoj parceli u ataru naselja Ostrovo, i izazvao požar koji se, usled jakog vetra, proširio na obližnje vikend-naselje Kalinovčić.

U požaru su delimično izgorele dve vikendice, kontejner za stanovanje i voćnjak površine pet ari.


I TO, takvo govedo, glasa za nešto ili protiv nečega?!


floki floki 16:18 30.10.2018

Re: 1

o je package deal

ovo nije pravilo, svakog gazdu zabole patka kako uredis svoje dvoriste, dokle god vezes konja gde on kaze (saudijska arabija)

nesto malo ucutali oko onog novinara, da im nece mozda uvesti sankcije?
maksa83 maksa83 16:22 30.10.2018

Re: 1

U požaru su delimično izgorele dve vikendice, kontejner za stanovanje i voćnjak površine pet ari.

Ovo moje na Trešnji su vatrogasci za dlaku spasli od požara koji je na istu foru napravila luda baba koja uzima susednu njivu u najam. Aj' to, to je vikendica, nego pored ima kuća koje su ljudima sve, u kojima žive. Ne znam koliko puta joj je rečeno "Rado, NEMOJ to da pališ, ne smeš to da radiš", svaki put kaže "da, da, neću, neću" i onda ih naravno zapali, i to tik do međe sa drugima, prošle godine je bilo zamalo fatalno, zahvatilo šumu, sreća pa su vatrogasci stigli na vreme. E da, kad je shvatila da je napravila požar samo je pobegla, nikome nije rekla šta se dešava, spazio je slučajno komšija kako trči u suprotnom smeru bez da je ikog išta upozorila. Vratila se sutradan da vidi kako se sve završilo. I ne moš joj ništa, odbija da razume da to ne sme da radi, a da biješ ludu babu koja ne jebe živu silu nema smisla...
mesan mesan 16:24 30.10.2018

Re: 1

predatortz
maksa83
Jebemumater, šta li su te komisije radile kad su primale Hrvate?

Pričamo o državi koja je uhapsila svog bivšeg Premijera, i regionalnog tajkuna?



Pričamo o državi koja je proterala 200.000 svojih građana, popalila im imovinu

Nemačka je u sapun pretvorila milione što svojih što tuđih građana do 1945. a eto je 12 godina kasnije kao nosača unije.
Od Oluje do pristupa Hrv je 18 godina.
Šta tačno želiš reći?

, uskratila penzije, u kojoj buja režimski neonacizam...

Ovo si baš dramatizovao --- problema svugde ima, nego bolje je pregledati spisak onih teških poglavlja pa naći kataklizmične probleme (kao što je pravosuđe u Srbiji npr.).

Uporedi prava manjina u Srbiji, sa pravima u Hrvatskoj.

Srbija ima odličan odnos prema nacionalnim manjinama, izuzetan.

Ali kad bih hteo da maliciozno dramatizujem kao ti gore, sad bih rekao da hoće da ukinu latinicu, radikalski šovinizam buja (šešelj je tu, novonikli desničari), na ulicama napadaju pedere godinama, itd....
maksa83 maksa83 16:27 30.10.2018

Re: 1

ovo nije pravilo, svakog gazdu zabole patka kako uredis svoje dvoriste, dokle god vezes konja gde on kaze (saudijska arabija)

Siguran sam da negde postoje Rusiji lojalne parlamentarne demokratije u kojima cvetaju ljudska prava, slobode medija i nema doživotnog predsednika i jedne partije koji dobijaju izbore sa 90% glasova, ali ne mogu sad tač-no da se setim koja je to zemlja...

nesto malo ucutali oko onog novinara, da im nece mozda uvesti sankcije?

Pok. Kašogi? Upućeniji od mene tvrde da će MBM morati da ide, ja mislim da se neće desiti ništa.
Bili Piton Bili Piton 16:43 30.10.2018

Re: 1

mesan
radikalski šovinizam buja


Bogami, there's trouble in paradise


freehand freehand 16:58 30.10.2018

Re: 1

I TO, takvo govedo, glasa za nešto ili protiv nečega?!

Pa izgleda da smo 2012. malo palili njivu ovde.
A kao da je sad i deklarisanim Vučićevcima malo oprljilo guzicu, nešto su odjednom u dimu progledali.
adviser adviser 16:59 30.10.2018

Re: 1

maksa83
U požaru su delimično izgorele dve vikendice, kontejner za stanovanje i voćnjak površine pet ari.

Ovo moje na Trešnji su vatrogasci za dlaku spasli od požara koji je na istu foru napravila luda baba koja uzima susednu njivu u najam. Aj' to, to je vikendica, nego pored ima kuća koje su ljudima sve, u kojima žive. Ne znam koliko puta joj je rečeno "Rado, NEMOJ to da pališ, ne smeš to da radiš", svaki put kaže "da, da, neću, neću" i onda ih naravno zapali, i to tik do međe sa drugima, prošle godine je bilo zamalo fatalno, zahvatilo šumu, sreća pa su vatrogasci stigli na vreme. E da, kad je shvatila da je napravila požar samo je pobegla, nikome nije rekla šta se dešava, spazio je slučajno komšija kako trči u suprotnom smeru bez da je ikog išta upozorila. Vratila se sutradan da vidi kako se sve završilo. I ne moš joj ništa, odbija da razume da to ne sme da radi, a da biješ ludu babu koja ne jebe živu silu nema smisla...

Ta baba je kao i ti.
Jer sam ti nekoliko puta rekao da (me) ne vređaš, a ti odbijaš da shvatiša da to ne sme da se radi.
maksa83 maksa83 17:16 30.10.2018

Re: 1

Jer sam ti nekoliko puta rekao da (me) ne vređaš, a ti odbijaš da shvatiša da to ne sme da se radi.

Čekaj, ti si sad uvređen zato što su ti afiniteti poravnati sa afinitetima Aleksandra Vučića, Marka Đurića i Miše Vacića?

Ja sam za to kriv?

Pa ti si luđi od Rade.
alselone alselone 17:39 30.10.2018

Re: 1

koja forma tog EU no-no bi te zadovoljila?

Kako je ovo kul situacija. Ja zahtevam strožiji odnos prema diktatoru a percipiraš me negativno, antiEU, dok si ti zadovoljan mlakim odnosom prema diktatoru i se ovde percipira kao demokratski i proEU. Znači komedija.

Mene bi zadovoljilo na primer sledeće:
- Nedavanje konstante podrške kroz posete i pohvale od strane EU vrha
- Direktna kritika od strane naviših predstavnika EU i Nemačke, Francuske, VB
- Direkn(ij)e pretnje nekim vidom sankcija (prema stranci i određenim ljudima, ne prema državi (u ovom momentu), kasnije može i prema državi. Mislim da bi odleteo posle dva meseca na pomen sankcija, jer se svi sećaju kako smo najebali prošli put) zbog izrazito negativnog i agresivnog odnosa prema slobodnim medijima
- Podrška i finansirnaje slobodnih medija
- Podrška i finansiranje malih i novih opozicionih stranaka

Eto, toliko za prvu turu. Mogao bih dalje da pišem al mislim da je i ovo dosta da se razume šta već neki put ponavljajući isto želim da kažem.

Je l' možeš ti sada meni odgovoriti na pitanje? Da li misliš da je odnos EU prema Vučiću odgovarajući?
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 30.10.2018

Re: 1

probošnjačka i prohrvatska spika


Pa gde?


Daj jedan klip, članak, štagod, sa http://rs.n1info.com.


Au makso, ti ko na sudu, ili crno na belo, ili, ja sam u pravu.

Evo recimo ovo, po sećanju, neću tražiti ništa čime bih to dkazao ali znam da to jeste tako bilo, a ti veruj ili nemoj (da pogađam hoćeš li?:)

Pisao sam o tome ovde, ali pošto pitaš evo još jednom

Nova godina, recimo '17. a možda i '16.
I idu reporteri po ulicama Beogarda i Zagreba, pričaju sa građanima, i svi Zagrepčani, ali baš svi koji su se pojavili su bili u fazonu, jao super, radujem se, volim novu godinu, pitaju ih šta im je u kesama, a ovi cvrkuću nešto u smislu, ma svašta, pokloni, hrana, piće, ne znam više ni šta smo sve kupili..naravno osmesi od uva do uva

U Beogradu svi, ali baš svi, utučeni, svi kukaju kako je skupo, svi čekaju novu godinu kući jer nemaju para, taj fazon.

Sad, moguće je da je N1 realno predstavio stanje, a moguće je i da je montirao tako da se Zagreb pokaže kao grad sreće i radosti, a Beogard kao grad tuga i nemaštine.
Šta ti misliš da je po sredi?

Inače, ja N1 gledam, srpska redakcija je recimo solidna, Jugoslav Ćosić je iznad osatlih, hrvatska je dobra redaklcija, ne pratim ih dovoljno da bih novinare i emisije rangirao, ali na ovlaš gledanje vidi se da su dobri.

Sarajevska je tuga, onaj još uvek telali o žrtvama i agresiji, njemu pomoći nema. Gledao sam kad ga je Krajišnik napravio volom pošto je ovaj mamlaz, (ne znam kako se zove, vodi presing u sarajevskoj redakciji) pomislio da je mnogo hrabro i mnogo pametno gosta u studiju, koga si ti pozvao, nazvati ratnim zločincem.

maksa83 maksa83 18:01 30.10.2018

Re: 1

Da li misliš da je odnos EU prema Vučiću odgovarajući?

Uopšte ne sa moje tačke gledišta, moja duboka želja je da mu se najebe keve, tj. ja bih voleo da ga se izopšti i izoluje, ali to ne funkcioniše tako - ne možeš izlovati Vučića galvanski bez da izoluješ ostatak naroda, a pošto smo mi (i Vučić, hehe) deklarativno za pristup EU ne ide da se igra baš tako tvrdo. Uostalom, njegovo ludilo je progresivno, imaš jako dobar članak u Vremenu koji prati eskalaciju njihove retorike i ostalog. On je morao da bude finiji i mekši dok se nije dokopao svega i podavio sve što mu smeta, sad može opet da se razbaškari u dobrog starog Radikala kog znamo i (neki da, neki ne) volimo.

Tj. da su oni to uradili tako samo bi se sve ovo (Putin-orden-SNS-JR-potpis) desilo ranije. Moja procena je da ćeš za otpr. 2 godine pored ruskih vatrogasaca u Nišu dobiti i ruske, šta znam, komunalne policajce kod npr. Subotice, sa sve diplomatskim imunitetom. A kad Mirmidoncite uđu u NATO biće pravo veselje.

Ono što ti izgleda ne razumeš je da je veliki deo igre u tome - "ok, sad si malo lud, ali ako stvarno hoćeš u EU (a mi kao stvarno hoćemo da te primimo) potpiši ovde da ćete biti normalna zemlja (zakonodavstvo, sudstvo, itd. itd. qracpalac poglavlja)". Tu je ba zapelo, to je njegova muka, možeš li da zamisliš koliko njemu i njegovima tako nešto ne odgovara. Zamisli da imaš državnu televiziju na koju dospe neko ko nije on? Pa to je ludilo. Putin je rešenje za tu muku, ergo orden, ergo SNS-JR potpis, Miša Vacić dryhumpuje Đuku koji se isto raduje kao on ali mu malo neprijatno.

Bili Piton Bili Piton 18:05 30.10.2018

Re: 1

hoochie coochie man

Sad, moguće je da je N1 realno predstavio stanje, a moguće je i da je montirao tako da se Zagreb pokaže kao grad sreće i radosti, a Beogard kao grad tuga i nemaštine.
Šta ti misliš da je po sredi?



Ja recimo mislim da je po sredi ono "što tražiš, to i nadješ".
maksa83 maksa83 18:06 30.10.2018

Re: 1

Au makso, ti ko na sudu, ili crno na belo, ili, ja sam u pravu.

Takav mi je posao. Dobar deo mog posla je da interpretiram ljudska opažanja, i kada mi neki iskaz nema smisla stanardno pitanje je tzv. (Gerald M. Weinberg trik) "data question" a koje glasi: "Šta si to video ili čuo što te navodi da to misliš?".

Šta ti misliš da je po sredi?

Ne znam, morao bih da vidim obe te reportaže svojim očima, ovako imam samo tvoju interpretaciju.
Bili Piton Bili Piton 18:07 30.10.2018

Re: 1

maksa83
imaš jako dobar članak u Vremenu



To Vreme baš trn u oku...


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:08 30.10.2018

Re: 1

Bili Piton
hoochie coochie man

Sad, moguće je da je N1 realno predstavio stanje, a moguće je i da je montirao tako da se Zagreb pokaže kao grad sreće i radosti, a Beogard kao grad tuga i nemaštine.
Šta ti misliš da je po sredi?



Ja recimo mislim da je po sredi ono "što tražiš, to i nadješ".


Moguće, sasvim.
Neka predmontaža.
Nije teško na ulici prepoznati ko će kakvu priču da priča, pa tražiš one što će da se uklope u ono što si sebi postavio kao zadatak (ili što su ti drugi postavili kao zadatak)
alselone alselone 18:12 30.10.2018

Re: 1

Pa eto, ne znam kako se onda nismo razumeli do sada, ako već prilično slično mislimo.

Ali dobro.

Nažalost mislim da je sada već kasno za reakcije sa njihove strane. Zato što je na krilima EU satrao medije i zametke zdrave opozicije (za onu drugu mi je čak i drago).

Ali što kaže jedan moj profa - ne brini se, bolje biti neće.
predatortz predatortz 18:12 30.10.2018

Re: 1


Au makso, ti ko na sudu, ili crno na belo, ili, ja sam u pravu.


Ma, odustao sam od preganjanja.
Bosanska redakcija bira isključivo negativne teme iz RS. Ništa što je pozitivno se ne proprati. Novinari su na presovima koje drže zvaničnici Srpske prilično nevaspitani.
Kreira se lažna slika, za račun pokitičkog Sarajeva. Od muve u RS se pravi medved, a na teme sumnjivih "humanitarnih" organizacija u FBiH, koje promovišu islamizaciju države, emisije se ne prave. Ali je par nabildanih đilkoša iz Srbije, ili par proruskih bajkera, po N1 najveći problem za bezbednost regiona.
Ne saudijska, ne iranska, ne turska služba, ne vehabije, ne povratnici iz Sirije - nego bajkeri.
Govno od medija! Objektivnosti ni u tragovima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 30.10.2018

Re: 1

.
ovako imam samo tvoju interpretaciju.


Nije interpretacija, veruj mi.
Verno prepričana situacija.
Dakle bez izuzetaka i u Zagrebu i u Beogrdu.

Sad, ja dokaz nemam, ti da veruješ nećeš, jer ti ruši neku sliku, i to je to.


Bili Piton Bili Piton 18:23 30.10.2018

Re: 1

hoochie coochie man


Moguće, sasvim.
Neka predmontaža.
Nije teško na ulici prepoznati ko će kakvu priču da priča, pa tražiš one što će da se uklope u ono što si sebi postavio kao zadatak (ili što su ti drugi postavili kao zadatak)


Na drugu sam predmontažu mislio, a to je ona koja se odvija u tvojoj (i svačijoj, uostalom) percepciji.

Hoću reći, ako ti je misija da stalno tražiš dal neko negde u bilo kom obliku ili na bilo koji način "pljucka so Srbiji" (hajd tako da to obeležimo, čisto raspoznavanja radi) onda ćeš to sasvim sigurno i naći, u bilo kojoj komparaciji, u bilo kom domenu, svugde i svagde, uključujući tu i (možda) sasvim nedužan prilog N1.

Što se Ćosića tiče, da, OK lik ali nije neki novinarski kapacitet po mom mišljenju. Doduše malo ko drugi i ima da mu parira.




mesan mesan 18:24 30.10.2018

Re: 1

alselone
Mislim da bi odleteo posle dva meseca na pomen sankcija

Srbi sebi da lupaju šamare iz inata zapadu?
Ma, neeee, nikad :-D

Frihend će ti objasniti kako dadosmo da nas Vučić obljubi samo da bismo pokazali srednjaka DS-u :)

Ne slažemo se inače samo u senzibilitetu:
Ja imam puno (previše) razumevanja za druge u čijem društvu mogu sebe da vidim i od kojih dobijam kakvu-takvu pomoć, a volim da kritikujem (previše) sebe i svoje za ono što činimo/ne činimo radi sopstvenih ciljeva.

Znaš kako hučikuči vidi mržnju čim kritikujemo Srbiju bez bar jednog hvalospeva po strani bloga? --- e tako ja vidim besciljnost i komplekse kad se počinje sa "a šta je on uradio za mene". A šta si ti uradio za sebe?
maksa83 maksa83 18:30 30.10.2018

Re: 1

Pa eto, ne znam kako se onda nismo razumeli do sada, ako već prilično slično mislimo.

Ono oko čega se ne slažemo je da li su mogli bolje da ga nagaze, ja mislim da nisu mnogo + i da je tvoja percepcija toga menadžovana vestima koje serviraju jedini postojeći mediji - njegovi.
maksa83 maksa83 18:33 30.10.2018

Re: 1

To Vreme baš trn u oku...

Ali kako je to dobra fora na više nivoa - Ilustrovana Politika sa iskeženim džukcem i naslovom PSI SU PUŠTENI.

alselone alselone 18:42 30.10.2018

Re: 1

i da je tvoja percepcija toga menadžovana vestima koje serviraju jedini postojeći mediji - njegovi.


Ovde na primer grešiš debelo. Uopšte, ali uopšte ne pratim njegove medije. Tradicionalne medije uopšte u Srbiji pratim veoma slabo.

adviser adviser 18:49 30.10.2018

Re: 1

Bili Piton
hoochie coochie man


Moguće, sasvim.
Neka predmontaža.
Nije teško na ulici prepoznati ko će kakvu priču da priča, pa tražiš one što će da se uklope u ono što si sebi postavio kao zadatak (ili što su ti drugi postavili kao zadatak)


Na drugu sam predmontažu mislio, a to je ona koja se odvija u tvojoj (i svačijoj, uostalom) percepciji.

Hoću reći, ako ti je misija da stalno tražiš dal neko negde u bilo kom obliku ili na bilo koji način "pljucka so Srbiji" (hajd tako da to obeležimo, čisto raspoznavanja radi) onda ćeš to sasvim sigurno i naći, u bilo kojoj komparaciji, u bilo kom domenu, svugde i svagde, uključujući tu i (možda) sasvim nedužan prilog N1.

Što se Ćosića tiče, da, OK lik ali nije neki novinarski kapacitet po mom mišljenju. Doduše malo ko drugi i ima da mu parira.





Što bi Predatorz rekao - medijska govna.
maksa83 maksa83 18:53 30.10.2018

Re: 1

Ovde na primer grešiš debelo. Uopšte, ali uopšte ne pratim njegove medije. Tradicionalne medije uopšte u Srbiji pratim veoma slabo.

A gde onda vidiš da ga toliko hvale i tetoše?

Ne moraš ti da gledaš televiziju i čitaš Informer da bi bio izložen tim sranjima, klikni na proizvoljni mejnstrim portal (Bljuc, B92, štagod što nije npr. Južne Vesti ili 021 ili nešto što je suviše malo da bi ga se ticalo, mada papirne Južne Vesti jesu pod konsanim državnim napadom, finansijska im bukvalno kampuje u prostorijama, gaze ih za nepostojeće dugove, itd.) ili društvenu mrežu i videćeš to šerovano ili kao sprdnju, ili kao mrtvoozbiljnu hvalu od strane botova. Vrlo je teško skloniti se od toga.
alselone alselone 18:58 30.10.2018

Re: 1

toliko hvale i tetoše?


Ako se vratiš gore na početak i kreneš redom, videćeš da ni u jednom momentu nisam rekao da ga previše hvale i tetoše nego sam ciljano koristio termin da "mu gledaju kroz prste" i da ga svojim nečinjenjem održavaju na vlasti. Nabrajao sam šta ono što ne rade, zapravo znači da ga podržavaju.




Bili Piton Bili Piton 18:58 30.10.2018

Re: 1

maksa83
mada papirne Južne Vesti jesu pod konsanim državnim napadom, finansijska im bukvalno kampuje u prostorijama, gaze ih za nepostojeće dugove, itd.)


Da, pratim to i sramota je šta im rade. Ali ništa što već nije neoprobano. U Vremenu bio razgovor s Grujicom Spasovićem o tome kakvo je bilo svojevremeno čerečenje tog istog Vremena - na isti takav način.
adviser adviser 18:58 30.10.2018

Re: 1

maksa83
Au makso, ti ko na sudu, ili crno na belo, ili, ja sam u pravu.

Takav mi je posao. Dobar deo mog posla je da interpretiram ljudska opažanja, i kada mi neki iskaz nema smisla stanardno pitanje je tzv. (Gerald M. Weinberg trik) "data question" a koje glasi: "Šta si to video ili čuo što te navodi da to misliš?".

Šta ti misliš da je po sredi?

Ne znam, morao bih da vidim obe te reportaže svojim očima, ovako imam samo tvoju interpretaciju.

Slabo obavljaš taj deo posla.
Ljudska opažanja se ne posmatraju na način da predefinišeš sliku - i onda forsirano sklapaš 'činjenice' u skladu sa kalupom.
Pozicija objektivnog posmatrača isključuje subjektivitet.
Pored toga, poprilično si posesivan - makar to na ovom blogu pokazuješ.
I, što ne reći, ekstremno agresivan u provokaciji.
Na žalost, ja ne mogu da 'igram' na kondiciju.
Rekao sam ti nekoliko puta da to nije u redu - a ti uporno nastavljaš.
To što radiš nije lepo.
Ako to ne shvataš - džaba govora.
docsumann docsumann 19:02 30.10.2018

Re: 1

maksa83
To Vreme baš trn u oku...

Ali kako je to dobra fora na više nivoa - Ilustrovana Politika sa iskeženim džukcem i naslovom PSI SU PUŠTENI.



čak je i izbor rotvajlera (kao opakog psa) savršen odraz slike vremena.
krajem 80-tih i početkom 90-tih nije se mnogo znalo za pitove.
rotvjaler (prilično popšularan tih godina u bg-u) je smatran za jednog od najopasnijih/najjačih pasa.

već druga polovina 90-tih donosi potpuno drugačiju sliku. pitovi su postali mega popularni, a rotova, a posebno boksera se recimo malo ko sjeća.

maksa83 maksa83 19:03 30.10.2018

Re: 1

Pozicija objektivnog posmatrača isključuje subjektivitet.




Bili Piton Bili Piton 19:04 30.10.2018

Re: 1

adviser



Što bi Predatorz rekao - medijska govna.


Pa pusti ga da onda to i kaže ako nadje za shodno.

Ako su to "medijska govna", šta je onda onaj som što vodi Informer, ili onaj narkoman što gradi kule i gradove? M? šta su oni?
predatortz predatortz 19:08 30.10.2018

Re: 1

Pa pusti ga da onda to i kaže ako nadje za shodno.


Rekao!

Ako su to "medijska govna", šta je onda onaj som što vodi Informer, ili onaj narkoman što gradi kule i gradove? M? šta su oni?


Nenam dovoljno efektan izraz koji bi iskazao gađenje koje osećam prema tom obliku života koji zagađuje javni prostor.

No, sve to ne znači da je N1 nezavisan i objektivan medij. Nezavisan je koliko i Sputnjik, a i objektivnost im je pod ruku.
freehand freehand 19:10 30.10.2018

Re: 1

Evo alse i frihende, isto i ja mislim kao maksa, kad (bi) EU otkači(la) Srbiju zbog Vučića/SNSa, to bi bila katastrofa, skliznuli bismo kao sa Slobom devedesetih u crnu rupu "moralno superiornih", i baška u azijatsku despotiju.

Ne znam kako si mene uvukao u kontekst, ja nikada sa Vučićem nisam tikve sadio niti sam ga na bilo koji način podržavao. Niti mi na pamet pada da bi Srbija trebala biti kaštigovana zbog njega.
No ima tu drugih gvintova. Maksa nekako pominje ove druge lige, ali nigde gospodina Junkera koji je onako impresioniran likom i delom mladog lava europskog. Da ne pominjemo Montgomerije, Blerove, Klintone i Šredere koji su možda bivši funkcioneri ali samo neko neuk bi ih mogao nazvati bivšim moćnicima.
A činjenica je da je Srbija još jednom poslužila kao probni balon i eksperimentalno dvorište i još jednom je napravljeno veliko sranje širokih razmera. kad su ovde pustili Baš Čelika populizma verovatno (većina) političkog krema "Zapada" nije očekivala da će taj bauk tako raširiti krila a infekcija biti tako brza i žestoka po celoj Evropi, a bogami i šire.
I istina je da se sada i ovde kristalno jasno vidi koliko "njih" zabole za nas, za sve što kolokvijalno zovemo "evropskim vrednostima" i "slobodnim društvom". Bitno je da je mirno (sem kad zatreba malo plašenja na naslovnicima), da je tržište preparirano i otvoreno i da je Bondstil gde treba.
Za ostalo je Čerčil lepo rekao "Nećemo mi živeti tamo".
Uosatlom, narod sebi bira adekvatno vlast, a urnebesno je kad nad mrtvim medijima i već istrulelom opozicijom zakukaju oni koji su iz gomile vikali "Na smrt!" i jednom i drugom i aplaudirali eskadronima smrti na njihovom maršu.
adviser adviser 19:11 30.10.2018

Re: 1

Bili Piton
adviser



Što bi Predatorz rekao - medijska govna.


Pa pusti ga da onda to i kaže ako nadje za shodno.

Ako su to "medijska govna", šta je onda onaj som što vodi Informer, ili onaj narkoman što gradi kule i gradove? M? šta su oni?

On je to i rekao.
Ovo drugo što me pitaš, ne znam - zato što ne pratim. Po reakcijama drugih - to su samo govna.
Narkoman ni ne znam ko je.
Bili Piton Bili Piton 19:15 30.10.2018

Re: 1

predatortz


No, sve to ne znači da je N1 nezavisan i objektivan medij.


Kakav je da je, domet mu je MINORAN u odnosu na ove prema kojima ti ne uspevaš da se dovoljno efektno zgadiš, a koji su Sputnjiku neuporedivo bliži (što ću podvući, jer je vrlo bitno za celu priču). To za početak. Tek kad rešimo tu provaliju od neravnoteže možemo dalje da pričamo o nezavisnosti i objektivnosti i koja i kakva je čija propaganda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 30.10.2018

Re: 1

Na drugu sam predmontažu mislio, a to je ona koja se odvija u tvojoj (i svačijoj, uostalom) percepciji.


Pretpostvio sam :)

ako ti je misija da stalno tražiš dal neko negde u bilo kom obliku ili na bilo koji način "pljucka so Srbiji" (hajd tako da to obeležimo, čisto raspoznavanja radi) onda ćeš to sasvim sigurno i naći, u bilo kojoj komparaciji, u bilo kom domenu, svugde i svagde


Može se naći samo ono što postoji, zar ne?

Sad mi je žao što ne mogu da dokumentujem ovo o čemu pričam jer zaista nema prostora za bilo koje drugo tumačenje.
A nisam to ja to predmontirao tražio, nisam jer se sećam da sam i ja bio iznenađen intenziteom naklonosti.

Naklonost ka Hrvatima, kad su nekako upoređni sa Srbima, na N1 postoji.
Nije drastično ali nije teško ni primetiti, ovaj put je bilo baš drastično i zato mi je to evo već godinama u sećanju.
Recimo, često se desi u crvenoj liniji da se iz Beograda dovede kritičar srpske vlasti, Srbije, a da iz Zagreba govori neko ko tamošnju vlast makar ne kritikuje, pa se sva kritika svede na Srbiju.

Nije uvek takva situacija ali dešava se, a nikad nisam video suprotnu situaciju, da se Beograd i Zagreb slože u kritici Zagreba.

A i generalno taj koncept regionalne televizije smatram štetnim. Hteo to neko ili ne, taj koncept nameće poređenja, a to smeta sazrevanju svesti o definitivnsti razlaza, i o tome da je tamo preko granice neka druga država, koja je. ili koja bi makar trebalo da bude, za Srbiju isto kao što je Mađarska, Bugarska, Rumunija...nema potrebe ni da se poredimo i da se nešto svojatamo.
Bili Piton Bili Piton 19:24 30.10.2018

Re: 1

hoochie coochie man


A i generalno taj koncept regionalne televizije smatram štetnim.


Ja verujem da bi ti, da se pitaš, ukinuo HRT u Srbiji. Jel tako tako je.

Spustio bi roletnu na tu stranu. E pa to ne može, u prvom redu zbog zajedničkog jezika i lakoće komunikacije, u drugom zbog predistorije koju taj prostor kao nekada zajednički već ima, i treće i najvažnije, jer se ljudi s tog prostora i dalje zanimaju jedni za druge.
alselone alselone 19:29 30.10.2018

Re: 1

jer se ljudi s tog prostora i dalje zanimaju jedni za druge.

Ne znam da li ćemo se složiti da je to zanimanje prilično neujednačeno raspoređeno.
Bili Piton Bili Piton 19:33 30.10.2018

Re: 1

alselone
jer se ljudi s tog prostora i dalje zanimaju jedni za druge.

Ne znam da li ćemo se složiti da je to zanimanje prilično neujednačeno raspoređeno.


Verovatno ali sa stanovišta N1 televizije, ekonomski je isplativije objediniti taj prostor. Tu je sekundarno koliko je čije zanimanje unutar njega.
predatortz predatortz 19:37 30.10.2018

Re: 1

Bili Piton
alselone
jer se ljudi s tog prostora i dalje zanimaju jedni za druge.

Ne znam da li ćemo se složiti da je to zanimanje prilično neujednačeno raspoređeno.


Verovatno ali sa stanovišta N1 televizije, ekonomski je isplativije objediniti taj prostor. Tu je sekundarno koliko je čije zanimanje unutar njega.


Bilo bi lepo da proporcionalno zanimanju praktikuju i upotrebu jezika. Nekako mi liči da je srpski prilično skrajnut. Možda zbog toga da se konzumenti na drugim teritorijama ne potresaju.
alselone alselone 19:38 30.10.2018

Re: 1

Verovatno ali sa stanovišta N1 televizije, ekonomski je isplativije objediniti taj prostor. Tu je sekundarno koliko je čije zanimanje unutar njega.


Apsolutno.

I pored toga što mislim da je N1 pristrasna, važno mi je da postoje jer bez njih ne bi postojao niko ko sme i može da kaže nešto protiv. I ko pogotovo može da dobaci do tolikog auditorijuma. Rekoh da ne pratim tradicionalne medije. U principu mi je Pljiž osnovni izvor informacija o dnevnoj politici. Ako bih izbacio N1, možda bi ostalo tek nekoliko sati godišnje da pogledam nešto političko na TV-u.

Meni su najjače one aplikacije, nekad sam ih imao ali sam zaboravio kako se zovu, sada ih menjam nativnom Google aplikacijom, koje te prate šta čitaš od vesti i koje teme te zanimaju, i onda ti samo te vesti serviraju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 30.10.2018

Re: 1

Jel tako tako je.

:)
Ali nije.
Stvarno nije.
Ako neko hoće da gleda HRT sve je u redu, neka ga gleda. Pa nismo u ratu jbt.
Ali i ako nismo u ratu zna se šta se može očekivati od HRT, hrvatska televizija, televizija koja je na strani hrvatske vlade, hrvatskih interesa, pa ako neko to bira svaka čast.

Ali kad neko sebe predsatvlja kao nešto objektivno, nepristrasno, a zapravo perfidno radi za jednu stranu, to je druga priča.

Problem sa "regionom" je poseban problem. Sve što na bilo koji način propagira taj region je i u tom smislu štetno.
Jugoslavija se raspala i to na gadan način raspala. Svima zlo donela, pa mislim da je sve što bilo kako nju reafirmiše nije najmudrije.

Zamisli da se sad napravi neki savez između Nemaćke Italije i Japana, bilo kakav savez, neka zajednička televizija npr te tri države.
Ne bi bilo prijatno.
Čemu i ovo?
Zar se ne bi mogli voditi poslovi, zar ne bi mogle sarađivati vlade i bez te televizije?
Zapravo, čemu ta televizija uopšte služi?

Da predupredim neke zle namere, ni slučajno se ne zalažem za njeno ukidanje, nikako, samo kažem da je smatram više štetnom nego korisnom.

angie01 angie01 19:42 30.10.2018

Re: 1

Boris Malagurski.


Maljagurski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 30.10.2018

Re: 1

ažno mi je da postoje jer bez njih ne bi postojao niko ko sme i može da kaže nešto protiv.


Da, ali rešenje sigurno nije psotojanje strane televizije da bi smo mogli da čujemo i one protiv.
To može da bude samo daj šta daš varijanta, ili, kad nema kiše dobar je i grad, što bi rekli ovi moji, a rešenje je sloboda domaćih medija.
alselone alselone 19:45 30.10.2018

Re: 1

Da, ali rešenje sigurno nije psotojanje strane televizije da bi smo mogli da čujemo i one protiv.

Ali u stvari jeste. Naše podavio Vučić dok je EU gledala samo kako da on ispotpisuje šta treba oko Kosova.

Nije to sada novo pa da oni moraju polako i mekano. 6 godina je prošlo kao tren. Sumnjam da su zatečeni.

Mislim, lepo bi bilo da mi možemo da napravimo svoje, ali bez pomoći nismo ni 90 mogli da ih održimo, a kamoli sada, kada je pola njih "pravih" pomrlo a druga polovina je tu negde. Pa se i struka ulupa u medjuvremenu.
adviser adviser 19:56 30.10.2018

Re: 1

hoochie coochie man
Jel tako tako je.

:)
Ali nije.
Stvarno nije.
Ako neko hoće da gleda HRT sve je u redu, neka ga gleda. Pa nismo u ratu jbt.
Ali i ako nismo u ratu zna se šta se može očekivati od HRT, hrvatska televizija, televizija koja je na strani hrvatske vlade, hrvatskih interesa, pa ako neko to bira svaka čast.

Ali kad neko sebe predsatvlja kao nešto objektivno, nepristrasno, a zapravo perfidno radi za jednu stranu, to je druga priča.

Problem sa "regionom" je poseban problem. Sve što na bilo koji način propagira taj region je i u tom smislu štetno.
Jugoslavija se raspala i to na gadan način raspala. Svima zlo donela, pa mislim da je sve što bilo kako nju reafirmiše nije najmudrije.

Zamisli da se sad napravi neki savez između Nemaćke Italije i Japana, bilo kakav savez, neka zajednička televizija npr te tri države.
Ne bi bilo prijatno.
Čemu i ovo?
Zar se ne bi mogli voditi poslovi, zar ne bi mogle sarađivati vlade i bez te televizije?
Zapravo, čemu ta televizija uopšte služi?

Da predupredim neke zle namere, ni slučajno se ne zalažem za njeno ukidanje, nikako, samo kažem da je smatram više štetnom nego korisnom.



Tipično propagando pamfletsko glasilo.
Kao Slobodna Evropa i slični bulšitizmi.
Glas Amerike sa Grgom Zlatoperom i Petrom Majstorovićem je bio medij u odnosu na ove splačine.
No, to nam je posredna (a bogami i neposredna) mera naše stvarnosti.
Dok god takva govna budu na našem medisjkom nebu, znaćemo koliko je sati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 30.10.2018

Re: 1

Mislim, lepo bi bilo da mi možemo da napravimo svoje, ali bez pomoći nismo ni 90 mogli da ih održimo, a kamoli sada, kada je pola njih "pravih" pomrlo a druga polovina je tu negde. Pa se i struka ulupa u medjuvremenu.


Ja, vidiš, bez ikakvih uverljivih argumenata, mislim da bismo mogli.
Ali nije to jednostavno, morali bi da nas puste na miru, ne moraju da pomažu, ali ni da odmažu, što je važnije, i mogli bismo.

Ne bi mogao Vučić da ovoliko zajaše da nije imao toliku podršku zapada, i kad bi prestali da ga hvale, a on te hvale ovde plasira kao neke velike srpske pobede, i na osnovu njih dobija izbore, Vučić bi gubio na popularnosti, i eto prilike ili za slobodne medije ili za otvorenu diktaturu, pa onda u otvoreni fajt.
Ovo stanje kad njega javno hvale, a ona nama, a oni Srbiji, nanu naninu je najgore.
Samo da prestanu da mu olakšavaju da nas jaše i dovoljno.
predatortz predatortz 19:59 30.10.2018

Re: 1

Tipično propagando pamfletsko glasilo.
Kao Slobodna Evropa i slični bulšitizmi.


Mene, zapravo, podseća na YUtel.
freehand freehand 20:02 30.10.2018

Re: 1

Dok god takva govna budu na našem medisjkom nebu, znaćemo koliko je sati.

Takoe. Imamo mi i pevca i znamo gde je kad sunce na nebu, i mesec isto. Čarli, ne daj da ubiju srpskog domaćina u tebi.

A ne daj ni da te neko pita da li znaš šta je propaganda a šta pamflet, jer će te onda sigurno pitati i - ako bi se se ispostavilo da ti neko šapne pa kao znaš - i zašto je N1 propagandno pamfletsko đubre.
I onda moraš da se znojiš i zajebavaš sa mutnom Maricom.
adviser adviser 20:06 30.10.2018

Re: 1

freehand
Dok god takva govna budu na našem medisjkom nebu, znaćemo koliko je sati.

Takoe. Imamo mi i pevca i znamo gde je kad sunce na nebu, i mesec isto. Čarli, ne daj da ubiju srpskog domaćina u tebi.

A ne daj ni da te neko pita da li znaš šta je propaganda a šta pamflet, jer će te onda sigurno pitati i - ako bi se se ispostavilo da ti neko šapne pa kao znaš - i zašto je N1 propagandno pamfletsko đubre.
I onda moraš da se znojiš i zajebavaš sa mutnom Maricom.

Zašto bi meni iko išta šaptao ?
Misliš da bi trebalo da kopiram jedno 38 linkova i slično - ili šta ?
Medijska govna, kako rekoh.
freehand freehand 20:10 30.10.2018

Re: 1

Zašto bi meni iko išta šaptao ?

Pa to bi bio način da se dođe do ispravnog odgovora pošto po tome kako upotrebljavaš pojmove propaganda i pamflet o njihovom značenju nemaš pojma.

Bili Piton Bili Piton 20:12 30.10.2018

Re: 1

freehand
Zašto bi meni iko išta šaptao ?

Pa to bi bio način da se dođe do ispravnog odgovora pošto po tome kako upotrebljavaš pojmove propaganda i pamflet o njihovom značenju nemaš pojma.



Ok, sad će on da se uvredi i da te pita zašto ga vredjaš i narednih 50 komentara će biti o tome odo ja.
adviser adviser 20:24 30.10.2018

Re: 1

freehand
Zašto bi meni iko išta šaptao ?

Pa to bi bio način da se dođe do ispravnog odgovora pošto po tome kako upotrebljavaš pojmove propaganda i pamflet o njihovom značenju nemaš pojma.


Kako upotrebljavam ?
Hoćeš li da ti pričam nešto o Singl Side Band Modulaciji ?
Ili o adaptibilnoj Delta modulaciji.
Ili o frikvensi houpingu ?
Ili o simetričnoj frekvenciji ?
Ili o grejovim cikličkim kodovima.
I kažeš da onda ništa ne znam o splačinama, propagandi i pamfletima.
Usput - pozdravi Bilija.
adviser adviser 20:26 30.10.2018

Re: 1

Bili Piton
freehand
Zašto bi meni iko išta šaptao ?

Pa to bi bio način da se dođe do ispravnog odgovora pošto po tome kako upotrebljavaš pojmove propaganda i pamflet o njihovom značenju nemaš pojma.



Ok, sad će on da se uvredi i da te pita zašto ga vredjaš i narednih 50 komentara će biti o tome odo ja.

Pa za vređanje moram da opominjem - jer je, zaista, simptomatično da pojedinici na znaju da napišu niti jedan komentar da nekoga ne vređaju.
Zna li ko zašto je to tako ?
Šta je to što ih muči - i implicira takvo ponašanje ?!
freehand freehand 20:46 30.10.2018

Re: 1

Hoćeš li da ti pričam nešto o Singl Side Band Modulaciji ?
Ili o adaptibilnoj Delta modulaciji.
Ili o frikvensi houpingu ?
Ili o simetričnoj frekvenciji ?
Ili o grejovim cikličkim kodovima.

Možeš, ali primeti razliku: ja o tome što pominješ neću pričati ništa ni tebi ni dugima. Jerbo, reč je o stvarima o kojima nemam blagog pojma.
I kažeš da onda ništa ne znam o splačinama, propagandi i pamfletima.

A bgami ni o logici. Mada, sa ovakvim rendom zaključivanjem nije da nisi talentovan za pamfletistu i propagandistu ali samo za ovu Vučićevu marvu. Oni bi samo treptali ko sojke na jugovinu i šaputali pobožno "Hisuse, kak je pametan!".
adviser adviser 06:06 31.10.2018

Re: 1

freehand
Hoćeš li da ti pričam nešto o Singl Side Band Modulaciji ?
Ili o adaptibilnoj Delta modulaciji.
Ili o frikvensi houpingu ?
Ili o simetričnoj frekvenciji ?
Ili o grejovim cikličkim kodovima.

Možeš, ali primeti razliku: ja o tome što pominješ neću pričati ništa ni tebi ni dugima. Jerbo, reč je o stvarima o kojima nemam blagog pojma.
I kažeš da onda ništa ne znam o splačinama, propagandi i pamfletima.

A bgami ni o logici. Mada, sa ovakvim rendom zaključivanjem nije da nisi talentovan za pamfletistu i propagandistu ali samo za ovu Vučićevu marvu. Oni bi samo treptali ko sojke na jugovinu i šaputali pobožno "Hisuse, kak je pametan!".

Pa kako sada to ?
Nisam talentovan, nemam pojma o propagandi, nemam pojma o logici, pametan sam za marvu, <dopuni niz>.
Mislim da to nije uredu što si rekao.
Istina - da se korigujem ... i ja sam tebe uvredio pominjanjem ovih fenomena, od kojih bi posebno 'adaptibilna delta modulacija' mogla da se ekstrapolira na ljudska ponašanja.
freehand freehand 09:19 31.10.2018

Re: 1

Pa kako sada to ?
Nisam talentovan, nemam pojma o propagandi, nemam pojma o logici, pametan sam za marvu, <dopuni niz>.
Mislim da to nije uredu što si rekao.

Rekoh ti da si talentovan za pamfletistu. Spremnost da se zameni teza i kaže neistina je tu, znanje o temi može samo da smeta. Ja, na priemer, ništa ne govorim o tvojoj pameti, samo o znanju i to o temi koju si sam i to nakaradno pomenuo dajući ocene koje veze sa realnošću nemaju.
A ti mene nisi uvredio, meni je tu neznanje o onome o čemu govoriš, kakva god da je modulacija u pitanju, bilo štit.
floki floki 09:26 31.10.2018

Re: 1

maksa83
ovo nije pravilo, svakog gazdu zabole patka kako uredis svoje dvoriste, dokle god vezes konja gde on kaze (saudijska arabija)

Siguran sam da negde postoje Rusiji lojalne parlamentarne demokratije u kojima cvetaju ljudska prava, slobode medija i nema doživotnog predsednika i jedne partije koji dobijaju izbore sa 90% glasova, ali ne mogu sad tač-no da se setim koja je to zemlja...

nesto malo ucutali oko onog novinara, da im nece mozda uvesti sankcije?

Pok. Kašogi? Upućeniji od mene tvrde da će MBM morati da ide, ja mislim da se neće desiti ništa.


pazi makso, saudijska arabija ti je savrsen primer da, ako vezes konja gde ti gazda kaze, mozes u svojoj kuci da se ponasas prilicno bahato i razgaceno i to prilicno dugo...

znaci samo da, ako dramoser ima deal sa zapadom (ja verujem da ima zadatak da zavrsi oko kosova, ali naravno, nisam 100% siguran), moze da ustolici i unuke posle sebe, neces ga skinuti (ja ne znam da li rusi mogu da ga drze na vlasti ako bi se zapad uzjogunio pa zavrnuo finansijske slavine - mislim da zapad moze da ga srusi za par meseci, imaju banke po srbiji, imaju medije u svom vlasnistvu, know-how je tu, znaju ljude, ne bi im bio prvi put)... pa nece oni u titelu da zive...

koji ti ja kurac ovo pisem, znam da znas a neces da znas :)

a sto se rusa tice, pazi da je nedavno bila revolucija u jermeniji, jer je onaj predsednik (koji je prakticno na kratkom povocu od rusa, sa sve ruskom bazom u jermeniji), drznuo da hoce da vlada dozivotno, pa je krenuo cirkus...
ja sam mislio da je zapad pokrenuo opet jednu obojenu, u tom slucaju bi bila zesca pizdarija tamo...
no, ni zapad ni rusija se nisu nimalo mesali (bar ne ocigledno, kao zapad kod nas i u ukrajini, gruziji...)

eto, vidis da moze i kod ruskih pudlica nesto tako da se desi, samo mora dupe da se mrdne na ulicu, a ne da se tvituje :)

a sto se kasogija tica, pa gde su sankcije tog demokratskog, uredjenog sveta, majku mu, kako oni to da trpe?
floki floki 09:42 31.10.2018

Re: 1

alselone
floki




pa niste vi ovde rusi divljaci da me zbog zmaja nabodete?
alselone alselone 09:50 31.10.2018

Re: 1

pa niste vi ovde rusi divljaci da me zbog zmaja nabodete?


Ne znam ja ništa, nego samo moram da napomenem da sam letos kupio italijanski ronilački nož i da poslednji serijal počinje na proleće.
floki floki 09:54 31.10.2018

Re: 1

samo jos da me nadjes ovde (a ja cu da te prijavim kao ruskog spijuna na fraportu - da te prijavim kao talibana, nece ti nista)
alselone alselone 10:11 31.10.2018

Re: 1

(a ja cu da te prijavim kao ruskog spijuna na fraportu - da te prijavim kao talibana, nece ti nista)


Meni se u jednom momentu činilo da se Putin i Merkel skontavaju i da se povezuju kao protivteža VB.
maksa83 maksa83 10:16 31.10.2018

Re: 1

pa niste vi ovde rusi divljaci da me zbog zmaja nabodete?

Vidi ovaj bizaran spoj:

floki floki 10:17 31.10.2018

Re: 1

ma jok, glupa babetina je cista pudlica ekipe iza klintona-obame... doduse, kao i skoro sve ostale partije u nemackoj (osim levih i afd-a)
predatortz predatortz 10:19 31.10.2018

Re: 1

floki
ma jok, glupa babetina je cista pudlica ekipe iza klintona-obame... doduse, kao i skoro sve ostale partije u nemackoj (osim levih i afd-a)


Glupa babetina ima jednu otežavajuću okolnost. Nije suverena. Sve dok Ameri mogu da nakrcaju Ramštajn, baba zna da mora da aportira.
floki floki 10:29 31.10.2018

Re: 1

predatortz
floki
ma jok, glupa babetina je cista pudlica ekipe iza klintona-obame... doduse, kao i skoro sve ostale partije u nemackoj (osim levih i afd-a)


Glupa babetina ima jednu otežavajuću okolnost. Nije suverena. Sve dok Ameri mogu da nakrcaju Ramštajn, baba zna da mora da aportira.


pa naravno da nije suverena, ja to svabama uvek ovde i kazem da su oni i dalje okupirani, samo se to lakse podnosi punog stomaka :)
freehand freehand 10:35 31.10.2018

Re: 1

floki
ma jok, glupa babetina je cista pudlica ekipe iza klintona-obame... doduse, kao i skoro sve ostale partije u nemackoj (osim levih i afd-a)

Nekako se ne bih složio sa ovim. Ako postoji političar od formata u Evropi u poslednje dve decenije - to je ona, pa tri stepenika niko ispod. Za svaki respekt, bez obzira da li nam se ciljevi slažu.
floki floki 10:46 31.10.2018

Re: 1

freehand
floki
ma jok, glupa babetina je cista pudlica ekipe iza klintona-obame... doduse, kao i skoro sve ostale partije u nemackoj (osim levih i afd-a)

Nekako se ne bih složio sa ovim. Ako postoji političar od formata u Evropi u poslednje dve decenije - to je ona, pa tri stepenika niko ispod. Za svaki respekt, bez obzira da li nam se ciljevi slažu.


ok, licni utisak kod mene je skroz drugaciji, ja vidim obicnog bezlicnog beskicmenjaka koji, kad mu su mu ameri prisluskivali sluzbeni telefon rekao da "prisluskivanje medju prijateljima nikako nije u redu"... serem se u ton film

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana