Sport

Pariške kapije

NNN RSS / 30.10.2018. u 21:03

Bliži se kraj prilično turbulente teniske sezone.

39_1000x0.jpg
Počeo je Masters turnir u Parizu.

Masters u Parizu je poslednji turnir u sezoni pred Završni turnir. To ga stavlja u relativno neobičnu situaciju, što se tiče same teniske elite ovaj turnir je kao 13. prase (i jeste 13. veliki turnir u sezoni) tj. može se reći da im generalno nije baš najomiljeniji, prvo što umor sigurno ima veliki uticaj (teniska sezona traje celih 11 meseci!) i neki npr. čuvaju poslednju rezervu snage za Završni turnir (kao npr. Federer), a drugi su jednostavno tempirali formu za potuno suprotan deo sezone (kao npr. Nadal) + što često veliku ulogu igraju i skoro nezaobilazne povrede. S druge strane mnogi odlični teniseri koji nisu na samom vrhu ovaj turnir koriste da dodatno zagrizu, da možda "ugrabe neku mrvu" i eventualno izbore Završni turnir. Ovo sve je posebno bilo izraženo do 2013. kada je napravljena pauza lufta između ovag i Završnog turnira (a teniseri su se odužili tako što je do četvrtfinala svih 8 učesnika završnog turnira! - to je ekstremno retka situacija da svih 8 najboljih bude u četvrtfinalu). Ovaj Masters su u poslednjih 20-ak godina često osvajali teniseri koji generalno nisu imali preterano uspeha na drugim velikim turnirima, tako da među osvajačima Pariza ima tenisera kojima je ovo jedini Masters u karijeri: Rusedski, Henman, Berdih, Soderling, Ferer i Sok prošle godine kada je posle preokreta pobedio Krajinovića (koji je pre toga jedva da je imao dobijen meč na Mastersu). Kao što je već pomenuto na primeru Federera i Nadala može da se vidi zašto nekima ne odgovara ovaj turnir, Federer je čak 14 puta (rekord! - i 9 puta ga je osvojio) igrao finale turnira u Bazelu koji prethodi Parizu, a posle sledi Završni nakome je 10 puta igrao finale (rekord!) i 6 puta osvojio (rekord!), tako da u Parizu koj je između je samo jedan jedini put stigao do finala (i osvojio 2011. kada je ostatak "velike četvorke" bio povređen*), a Nadal je previše puta u karijeri zbog povrede propuštao (ili napuštao) ovaj turnir, a samo je jedan jedini put igrao finale i to već davne 2007. i izgubio, tako da je ovo jedan od retkih velikih turnira koje nikada nije osvojio (kao ni Završni)! Sve ovo prethodno navedeno nije imalo preteranog uticaja na Novaka Đokovića, koji ovde drži praktično sve rekorde: najviše puta je osvajao 4 (2009, 2013, 2014 i 2015), najviše pobeda, najviše uzastopnih...
* 2011. Novak je "morao da se pojavi", pa je odigrao meč protiv Trockog (i pobedio), a onda se povukao sa turnira, a 2012. je uradio nešto slično, ali još "neelegantnije", dobio je 1. set protiv Kverija 6:0 i poveo 2:0 u 2. setu i onda "odstatirao" do kraja :(  ...ali od kako je uvedena nedelja pauze 2013. krenuo je da dominira.
Ono što ove godine daje dodatnu težinu završnici sezone je što još uvek traju borbe za 1. mesto, trenutno je Novak na samo 35 poena zaostatka u odnosu na Nadala, ali čak i Federer ima teoretske šanse da sezonu završi na 1. mestu (jer je u igri još 2500 poena, a on zaostaje oko 1800). Dakle trojica ubedljivo najuspešnijih na Masters turnirima (92 ukupno!!!) u igri za 1. mesto na kraju sezone (kao još jedna stepenica na GOAT listi).

Aerial-View-Of-Arc-de-Triomphe1.jpg
 



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 21:17 30.10.2018

Ua tenis

hoćemo žensku odbojku opet

p.s. Prvi
NNN NNN 21:33 30.10.2018

Re: Ura tenis

Za prvog trofej koji od 2012. izgleda ovako
AlexDunja AlexDunja 21:20 30.10.2018

lepo si reko

da je trinaesto prase.
samo mi je žao što će filip ove godine da ozbiljno zglajzne.
momak igra lep, čist tenis, a sad ćeopet morati kvalifikacije
NNN NNN 21:41 30.10.2018

Re: lepo si reko

Filip je igrao na otvaranju protiv Hačanova,
odmah napravio brejk,imo šansu za još jedan,
servirao za set, imao set loptu... i raspao se :(

Žestoko će da sklizne,
nažalost povrede su mu (ponovo) upropastile sezonu,
sada je posebno imao šansu, jer bi bio noslilac na GS,
ali je opet propuštao turnire zbog povreda :(

...a baš je prošle nedelje protiv Federera na otvaranju Bazela pokazao da ume da igra...
samo da ga zdravlje posluži.
AlexDunja AlexDunja 21:47 30.10.2018

Re: lepo si reko

...a baš je prošle nedelje protiv Federera na otvaranju Bazela pokazao da ume da igra...

da, odlično je igrao. i ja sam navijala za njega, čak da fed izgubi u prvom kolu bazela:)
NNN NNN 22:26 30.10.2018

Re: lepo si reko

AlexDunja


Imam utisak da te dugo nije bilo na blogu, nadam se da je sve ok.
AlexDunja AlexDunja 22:54 30.10.2018

Re: lepo si reko

, nadam se da je sve ok.

ok, zamor od bloga, porodična ozbiljna zgravstvena frka, ali ja i moji smo dobro, nadam se da ste i vi ok:)
bene_geserit bene_geserit 21:47 30.10.2018

Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Nego kako Bjelica igra, rastura čovek.
A Sakramento opet deluje kao NBA tim a ne kao zajebancija.
Interesantno kako je evoluirala NBA ove godine, Bjelica deluje kao idealan PF ovih dana.

Ovi iz Minesote su neviđene budale što nisu dali šansu Towns-Bjelica kombinaciji, Towns-u treba stretch PF da mu otvori prostor.
NNN NNN 22:38 30.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Mr. do everything
Bjelica je retko kompletan igrač, uživanje je gledati ga sa loptom u rukama kao sada u Sakramentu, a ono u Minesoti je bilo traćenje njegovog talenta i vremena, bukvalno sui ga koristili isključivo s klupe (a Bog zna da Tibodou vera zabranjuje da rotira igrače) i to samo da stoji na trojci i prangija kada se namole oni carirnici da mu bace loptu (bilo bi lepo da im konačno ode Batler pa da se valjaju u blatu). Njega je Kari u Zvezdi kao klinca terao da igra pleja (sa 209 visine), čovek je legenda. Nadam se da će da nastavi ovako, a možda čak još i bolje - jer je i prošle sezone posle recimo 2 meseca bio najbolji šuter za 3 poena po procentima u NBA, ali ove sezone konačno puni sve kolone.

Minesota često forsira kombinaciju Tauns-Gibson, što mi možda imalo smisla, ali 1990.
blogovatelj blogovatelj 23:27 30.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Bjelica je retko kompletan igrač, uživanje je gledati ga sa loptom u rukama kao sada u Sakramentu


Kao reinkarnirani Kukoč ili Bodiroga, samo sa više mišića.
A i u fajtu je izvrstan.
Kako mu je gospodski zavrnuo šiju...



NNN NNN 10:32 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Kako mu je gospodski zavrnuo šiju...
Ubedljivo najjače "razoružavanje" u tuči na sportskim terenima!
Kako ga je lagano spakovao mogao je komotno da ga voda po gradu
NNN NNN 10:35 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Bjelicki i sinoć bio standarno odličan 21+8+1+2+1 i naši Kingsi na 5-3
NNN NNN 10:47 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Naši igrači u NBA generalno deluju bolje ove sezone,
Jokić blista (više timski, nego individualno),
prethodnih sezona je imao nešto sporiji početak sezone, pa je dizao formu, sada je već na prilično visokom nivou.
prethodne noći mu je falio jedan skok na novi tripl-dabl,
ali lika ne unteresuju individualne statistike, bitno mu je da gura tim
(koji na početku deluju baš dobro, čak i u odbrani što je prilično iznenađujuće).
Heris i Blogijev Marej su baš dobri (i još napreduju) + što uskače klupa, na poslednjoj utakmici Bizli, protiv GWS Huančo blokada za pobedu, još se čeka da se Milsap ako je ikako moguće vrati na Ol-stars nivo i da se Ajzea oporavi, mislim da im je za ovu sezonu realan plej-of, ali polako, tek je počelo.

Bobi i dalje dobija šansu na kašičicu, ali je ta kašičica malko veća nego prethodne i on i dalje te šanse odlično koristi, već je imao nekoliko dvocifrenih partija i ludo je zabavljao mase zakucavanjima sa parketa, čak je pre neku utakmicu poveo kontru i bacio no-look pas, ali slepac koji je ispratio nije to iskristio jer su bile poslednje sekunde
u svakom slučaju, ako ništa drugo, bar je luda zabava, što je bitno za NBA, bar u regularnom delu sezone.

Teo i dalje skapava,
a Bogi se još nije zalečio, ali očekuje se povratak uskoro.
NNN NNN 10:49 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Od košarke, bitan je i ova naša nasušna evropska,
a tu je Zvezda izgazila galatasaraj sa 30 razlike,
konačno odigravši celu utakmicu dobro i bez oscilacija.
aureus aureus 11:33 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Neko veče je bilo 7-8 utakmica u NBA ligi: a tokom iste večeri najefikasniji košarkaši u svojim timovima su bili Nemanja Bjelica, Bojan Bogdanović, Luka Dončić, Riki Rubio (!), Nikola Mirotić, Janis Antetokunmpo i Nikola Vučević...mislio sam da se neko zeza, navalili Evropljani kao ludi.

Drago mi je da Luka Dončić ima takvu sezonu u NBA. Taj momak je...on je košarka.
aureus aureus 11:45 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

NNN
Od košarke, bitan je i ova naša nasušna evropska,
a tu je Zvezda izgazila galatasaraj sa 30 razlike,
konačno odigravši celu utakmicu dobro i bez oscilacija.

Iako je dopustila protivniku 19 ofanzivnih skokova. Ako se šta ne promijeni večeras, Zvezda će biti tim sa najmanje primljenih poena u prvih pet kola. Svakome dozvole dosta ofanzivnih skokova, a ipak ih zadrže ispod 70 poena. Čak nemaju ni mnogo ukradenih lopti. To govori da su ostali elementi odbrane, a prije svega igra na čovjeku, veoma dobri.
Niko protiv Zvezde nije imao dobre procente jer nikome nije dozvoljeno mnogo otvorenih šuteva. Iz igre Zvezdini protivnici protiv nje su imali najniže procente u Evrokupu, a najviše sa penala (85%). No, bez obzira na čvrstu igru, Zvezda ne dopušta mnogo penala: 16 po meču. U odbrani se igra čvrsto, ali čisto i pametno.

S druge strane, fer je napisati da su Zvezdini protivnici loše počeli sezone i u svojim prvenstvima. Od 24 meča, svi oni (pet timova: Ulm, Breša, Monako, Galatasaraj, Andora) pobijedili su u samo šest.

Ulm: 0-4.
Breša: 1-3.
Galatasaraj: 0-3.
Andora: 2-4.
Monako: 3-4.
aureus aureus 11:57 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

RTS prenio Žurnalovu vijest da je Trinkijeri prelomio i da će potpisati za Partizan.

Kazezoze Kazezoze 13:40 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

NNN
Bjelicki i sinoć bio standarno odličan 21+8+1+2+1 i naši Kingsi na 5-3


Raduje što se Bjelica pronašao u kingsima. A zahvaljujući njemu i slobodi koju je dobio od trenera, kingsi su dobili prepoznatljivo lice i počeli su ozbiljno da prete favoritima za dobar plasman na zapadu. Odavno nisu vezali 4 pobede kao sad.
Još kad se vrati Bogdan, ponovo ćemo ustajati u gluvo doba da bi se radovali dobroj košarci Sakramenta.

Šteta što Teo ne dobija pravu šansu i sve nešto razmišljam da bi bilo bolje da ga trejduju, nego da sedi na klupi.

Dončić sve bolje igra, protiv San Antonija je dao 31 poen i imao je 8 skokova i nekoliko asistencija. Bukvalno je prvi igrač Dalasa i ukoliko ga zaobiđu povrede mogao bi biti ruki godine na kraju sezone.

blogovatelj blogovatelj 19:58 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Kako ga je lagano spakovao mogao je komotno da ga voda po gradu


Mogao je laktom da mu slomi kičmu.
blogovatelj blogovatelj 20:05 31.10.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Odavno nisu vezali 4 pobede kao sad.


Od 14. 02. 2017. Rekoše juče voditelji u toku utakmice.
NNN NNN 13:22 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Luka Dončić
Super je bila fora kada je na b92/sport osvanuo tekst sa naslovom "Najbolja Dončićeva partija u NBA",
a to mu bila 2. utakmica!
(komparativno bi bilo tačno i da su napisali "bolja",
+ što su propustili priliku da ovakav naslov stave posle 1. )
Inače, LUka igra super (Dalas je truba), sinoć je čak imao poslednji napad za izjednačenje - i pogodio (posle su zasrali faulom nad LBJ kao je ovaoga puta pogodio 1 bacanje za pobedu).
NNN NNN 13:25 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Nikola Mirotić
Jedan od najpotcenjenijih igrača lige!
Čikago ga je ladno pustio dode kada ga je tadašnji saigrač Portis udario, a Mirotić je za njega izmislio košarku!
Pelikani igraju bolje od kada je on stigao tamo (umesto izvikanog Kizinsa).
Kazins je vrhunski igrač, ali ne znam kolio je dobar timski, naročito ovde gde već postoji Obrva Dejvis.
NNN NNN 13:31 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Trinkijeri
Bedak!
Država toliko toliko ugnjetava Partizan, da su morali da dovedu ovog Žabara* umesto da Greg Popović dočeka penziju u omiljenim bojama, ali u zemlji svog porekla

* inače tek sam juče saznao da mu je majka iz Hrvatske, baba iz CG, tako da možemo i njega da tretiramo kao domaćeg (inače deluje kao kul lik, nadam se da neće da se iskvari)
aureus aureus 14:08 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

NNN

* inače tek sam juče saznao da mu je majka iz Hrvatske, baba iz CG, tako da možemo i njega da tretiramo kao domaćeg (inače deluje kao kul lik, nadam se da neće da se iskvari)

А отац му је, мислим, Американац, деда, наравно - Италијан, види се по презимену, с тим што је Андреа Тринкијери рођен у Милану.
Један је од оних ликова који савршено осликавају у себи све оне уобичајене представе о народима из којих потичу.
Тако је Андреа Тринкијери, радни фанатик, посвећен кошарци, послован као Американац, стил му је италијански, има тај шмек, такво му је и одијевање, и брада и фризура, и клопа коју воли. А опет, има у њему и нешто балканског безобразлука и лукавштине. Уклапа се, може свуда дс плива и ради.

Не чудим се што се обрео у српској кошарци, чак ми је драго. Добар је познавалац кошарке и велики зезатор, има занимљиве конференције за новинаре.

Остаје само да се договоримо око тога да ли прича српски, пошто му је мајка Хрватица.

Наравно да зна много о кошарци у Србији и бившој Југославији.
Једном је, на питање, који му се бек допадао рекао: "Небојша Илић! Ух, какву је руку имао. Могао је да попуши пола паклице на полувремену и да опет у других 20 минута да 20-30 поена."
Неша је стварно био добар шутер, на некој утакмици, мислим, 1993. против Војводине, дао је 71 поен. Имао је неке недостатке, па никад није постао репрезентативац.

Е, сад...Партизан има екипу са доста талента и потенцијала, способну да постиже много поена, али одбрана је лоша. Тринкијери до сада није био познат као дефанзивни лудак.

Велика је ствар што је пристао да дође у Партизан за вријеме овог апартхејда.
NNN NNN 14:15 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

Неша је стварно био добар шутер, на некој утакмици, мислим, 1993. против Војводине, дао је 71 поен.
bacanja šutirao 41/44

aureus aureus 14:32 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

NNN
Неша је стварно био добар шутер, на некој утакмици, мислим, 1993. против Војводине, дао је 71 поен.
bacanja šutirao 41/44


Да, имао 44 бацања.

Ех, не кажу тренери џабе да су бацања једна од најважнијих ствари у кошарци.

П.С. А кад су му после утакмице рекли да је оборио нечији рекорд, чини ми се Дуцијев, скромнио је рекао да му је жао јер није толико добар кошаркаш као што је био Дуци и још неки Звездини бивши играчи.
NNN NNN 14:56 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

ali pazi i 30 poena iz igre (danas ne viđamo toliko često u Evropi 30 poena)
vcucko vcucko 15:24 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

aureus


Тако је Андреа Тринкијери, радни фанатик, посвећен кошарци, послован као Американац, стил му је италијански, има тај шмек, такво му је и одијевање, и брада и фризура, и клопа коју воли. А опет, има у њему и нешто балканског безобразлука и лукавштине. Уклапа се, може свуда дс плива и ради.


Mene,bar likom, podseća na onog talijanskog MIP-a. Beše Andrea De Michelis, tako nešto?
I nemam pojme, je li to dobro ili loše...
vcucko vcucko 15:27 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

aureus

Ех, не кажу тренери џабе да су бацања једна од најважнијих ствари у кошарци.

Bogu hvala, to su čisti poeni razlike.
I nikad mi nije bilo jasno - kako neki likovi zarađuju dobre pare od košarke, a ne znaju da pogode bacanja. To su čisti poeni razlike.
Za profija bi trebalo (moralo) da bude čist automatizam.
aureus aureus 15:33 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

NNN
ali pazi i 30 poena iz igre (danas ne viđamo toliko često u Evropi 30 poena)

Не можемо ни да видимо кад постоји тежња да се уједначи минутажа двијема петоркама и тежња да тим има десетак подједнако јаких и важних играча.
Радоњић је тако у Звезди на позицијама два и три током сезоне 2016/2017 вртио четири играча: Лазића, Дангубића, Џенкинса и Гудурића и сви су имали отприлике по 20 минута.

У НБА је другачије: клуб има 16-17 играча, али на утакмицама игра 10 играча; прва петорка игра око 75 посто времена а њихове измјене 25. И то је то. Зато је у НБА толико важно ко је прва петорка, а ко је играч са клупе.
У Европи има тренера који утакмице играју и са свих 12 играча, колико се може пријавити за утакмицу, а минутажу настоје да подијеле, па ваде играче чак и кад им добро иде.
Друго, у Европи баш не постоји појам "франшизни играч". У НБА је то лик са наквећом платом у екипи, око којег се врти игра, који игра много минута и узима највише шутева (20-25 посто). Лако је постићи много поена кад знаш да ћеш играти 35 минута и имати право на 20 шутева из игре, чак и кад ти не иде.

У Евролиги постоји само један тим заснован на тој идеји: Химки.

Наравно, има и до времена. У једном периоду југословенске кошарке (друга половина седамдесетих и почетак осамдесетих) играло се на доста поена, није се много филозофирало - шутирало се немилице.
Тако је примјерице 1978. Босна постала првак са, мислим, 102 поена просјечно по мечу, а Мирза Делибашић је имао 26-27 поена у просјеку. Партизан је са 110 поена био рекордер, а тешко је рећи ко је био луђи, Далипагић или Кићановић, пошто су обојица имали 33-34 поена. Те сезоне је чак и Кварнер давао преко 100 поена.

Било је сезона кад је више од десет играча завршавало сезону са бар двадесет поена у просјеку.
Данас има сезона у АБА лиги кад ниједан играч нема 20 поена у просјеку, него најбољи стријелац има, рецимо, 17,2 поена.
aureus aureus 15:42 01.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

vcucko
aureus

Ех, не кажу тренери џабе да су бацања једна од најважнијих ствари у кошарци.

Bogu hvala, to su čisti poeni razlike.
I nikad mi nije bilo jasno - kako neki likovi zarađuju dobre pare od košarke, a ne znaju da pogode bacanja. To su čisti poeni razlike.
Za profija bi trebalo (moralo) da bude čist automatizam.

Би. Синоћ један центар Тофаша изводи слободна бацања и промашује четири заредом.

Неко вече на мечу Цедевита - Будућност, Гордић је имао ужасно шутерско вече, да не тражим сад, мислим да је имао 2/12 из игре (а изгубио је и шест лопти). А од осам бацања, искористио је само два. Четири бацања пред крај драматичне утакмице - промашио је заредом.
И на крају му је човјек дао побједничку тројку у лице, чисто да му замрачи вече тотално.
2/8. Човјек бек.
milisav68 milisav68 10:08 03.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

aureus
Велика је ствар што је пристао да дође у Партизан за вријеме овог апартхејда.

Čovek voli izazove.
aureus aureus 11:01 03.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

milisav68
aureus
Велика је ствар што је пристао да дође у Партизан за вријеме овог апартхејда.

Čovek voli izazove.

A voli i dobru platu i dobru klopu. To mu se i pod aparthejdom mora obezbijediti.
Ima ugovor u kojem stoji da svake sedmice mora da mu neko pokaže na novo mjesto gdje su dobre pljeskavice. Tako je bar odgovorio na Tegeltijino pitanje.

A Duško Vujošević je pozdravio dolazak Trinkijerija i izjavio da je izgleda Partizanova uprava shvatila da se trener mora dobro platiti (hehe) i da je najskuplji loš trener ma kako malo da košta.


P.S. Zna Trinkijeri i sam da kuva. Evo, možete se uvjeriti iz ove emisije koju je snimila Evroliga.

milisav68 milisav68 14:20 03.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

aureus
A voli i dobru platu

Sve je to relativno, odbio je i Cedevitu i hrvatsku reprezentaciju,

Šta misliš, kolika je prosečna plata ABA trenera?
A Duško Vujošević je pozdravio dolazak Trinkijerija i izjavio da je izgleda Partizanova uprava shvatila da se trener mora dobro platiti (hehe) i da je najskuplji loš trener ma kako malo da košta.

Ali je zato bio spreman da vodi ekipu za jedan evro, kad nisu hteli da mu produže ugovor.

Mislim, svaka njemu čast, ostavio je veliki trag u Partizanu, ali je pomislio da je veći od njega, i sad ide okolo i olajava kao ostavljena mlada.
aureus aureus 14:52 03.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

milisav68
aureus
A voli i dobru platu

Sve je to relativno, odbio je i Cedevitu i hrvatsku reprezentaciju,

Pa jeste relativno. Kažem ti ja prije par blogova da neki ljudi ne bi ni došli u Srbiju (dobri košarkaši, prije svega, a sad i treneri) da nije poreska politika ovakva kakva jeste.

I sad Trinkijeri najvjerovatnije ima 350-400 hiljada evra NETO godišnje, na šta treba samo dodati 11,1111% poreza.
U Njemačkoj bi morao da ima bruto platu od 700 hiljada da bi mu ostalo toliko u džepu. (Trinkijeri je radio u Bambergu 3,5 godine.)

Relativno je, naravno da je relativno. U Beogradu dobiješ, recimo, 400 hiljada bruto, a ostane ti 360 hiljada neto.

U Milanu, odakle je Trinkijeri, na primjer u Olimpiji Milano, dobiješ milion bruto, a ostane ti 525 hiljada neto.

Ako sad, recimo, želiš da kupiš stan...shvatiš da bolji i veći stan možeš kupiti u Beogradu za 360 hiljada nego u Milanu za 525. U Milanu je kvadrat 3-3,5 hiljade van centra, a 7-8000 u centru.

Relativno je, vidiš.


Samo je pitanje hoće li Trinkijeri dobiti to što mu je Ostoja obećao. Ipak je Ostoja naprednjak, a njima ne smeta da lažu i obećavaju.
Za sada djeluje da je Ostoja riješio da odriješi kesu.
- Čiju kesu?
- Šveđansku, Panjkoviću, šveđansku.
milisav68 milisav68 17:45 03.11.2018

Re: Ma dobro tenis, tu je sve jasno

aureus

- Čiju kesu?

Čovićevu.
NNN NNN 22:46 30.10.2018

Đoković - Souza

2:0 (7:5 6:1)

uz mnogo oscilacija (čak i u 2. setu iako se po rezultatu ne vidi)

Ono što je interesantno je to što je trenutno u rejsu (uživo*) Novak pretekao Nadala za 10 poena (mada Nadal tek sutra igra meč 2. kola protiv starog poznanika Verdaska).

*ovo se naravno ne gleda ovako, nego tek na kraju svakog turnira, ali eto mali kuriozitet je da je u ovom trenutku Novak teniser koji je osvojio najviše ATP poena!
aureus aureus 23:33 30.10.2018

Iako je tenis u fokusu...

...još jednom bih pohvalio reprezentativke Srbije u odbojci jer su najbolje na svijetu.
(Zanemarite fotografiju, nisam imao bolju.)



Da dodam da je sinoć Klej Tompson igrao 26 minuta a dao je 52 poena. Dao je 14 trojki iz 24 pokušaja.
NNN NNN 10:58 31.10.2018

Re: Iako je tenis u fokusu...

Klej Tompson igrao 26 minuta a dao je 52 poena. Dao je 14 trojki iz 24 pokušaja.
Ovo je potpuno ludilo!
Klej Tompson je u prvih 7 utakmica očajno šutira trojke (5/36) i bukvalno se čekalo da podigne ručnu, ali ovako nešto je suludo!
U isto vreme Kari je ubijao kao što zna, pa otprilike na svom ličnom vrhunskom nivou,
na prvih 7 utakmica je imao 5+ trojki na svakoj (što je takođe NBA rekord) i što ih je šutira preko 50% + što ih je polovinu bacao one njegove nenormalno preko ruke sa 10 metara, bukvalno mu obične nisu zanimljive!

Čak je na jednoj ubacio 11 (od 16), pa nije ni igrao poslednju četvrtinu (iako je ugrožavao spostveni rekord od 13),
ali onda njegov Spleš brat poludi (što mu se povremeno dešavalo) i za u prvom poluvremenu ubaci 10, reše da obori rekord, dogura do 14 i ne odigra poslednjih 15 minuta!!!

Mislim, šta je sledeće, da ubace po 15-20?
aureus aureus 11:27 31.10.2018

Re: Iako je tenis u fokusu...

NNN
Klej Tompson igrao 26 minuta a dao je 52 poena. Dao je 14 trojki iz 24 pokušaja.
Ovo je potpuno ludilo!
Klej Tompson je u prvih 7 utakmica očajno šutira trojke (5/36) i bukvalno se čekalo da podigne ručnu, ali ovako nešto je suludo!
U isto vreme Kari je ubijao kao što zna, pa otprilike na svom ličnom vrhunskom nivou,
na prvih 7 utakmica je imao 5+ trojki na svakoj (što je takođe NBA rekord) i što ih je šutira preko 50% + što ih je polovinu bacao one njegove nenormalno preko ruke sa 10 metara, bukvalno mu obične nisu zanimljive!

Klej Tompson je rekorder NBA lige i po broju ubačenih poena u jednoj četvrtini. Sjećam se da je prije koju godinu izludio i neke nesretnike iznabijao sa 37 poena u jednoj četvrtini. Sad je rekorder i po broju trojki (14) i po broju pokušaja za tri (24), a odigrao malko više od dvije trećine. Rekorder je i po broju trojki bez promašaja u jednoj četvrtini (9) - to je bilo baš u onom meču kad je dao 37 poena u četvrtini.

Inače, rijetki su igrači u NBA ligi koji su kroz karijeru imali 40 ili više procenata za tri poena. Kad imaš jednog takvog, čuvaš ga. Stojaković je imao 40,1%.

E, Golden Stejt ima dvojicu: Karija i Tompsona, i što je najfrapantnije, obojica su u SVIM SVOJIM SEZONAMA imali 40+ procenata za tri poena. Nisu imali nijednu sa padom. To je tek ludilo. Takva dvojica u jednom timu mislim da nisu bivala.

Da pohvalim i Nemanju Bjelicu. On je u Evropi (u kontinentalnim takmičenjima) bio na 35 posto u šutu za tri. Otiš'o je u Ameriku gdje je trojka dalja za pola metra i podigao procenat na 38,2% (toliko ima Novicki, na primjer). Mor'o je jer su ga u Minesoti koristili kao kakvog šutera, a zapravo, on je dosta kreativan igrač koji zna da probija kroz reket, asistira itd. I što je lijepo za oko, ima neku eleganciju u pokretima.
A prošle sezone je puc'o k'o Tompson - 41,5%.

nsarski nsarski 14:41 31.10.2018

Re: Iako je tenis u fokusu...

(Zanemarite fotografiju, nisam imao bolju.)


To je zato što si guglao "piletina iz Lidla".
aureus aureus 14:55 31.10.2018

Re: Iako je tenis u fokusu...

nsarski
(Zanemarite fotografiju, nisam imao bolju.)


To je zato što si guglao "piletina iz Lidla".

Јесам, али је писало: "слика као илустрација".

То данас свуда стављају. Умјесто правог изгледа готове супе, они нацртају супу.
Отвориш конзерву кад оно - папалине изгледају кудикамо другачије него на слици.
NNN NNN 11:57 02.11.2018

Re: Iako je tenis u fokusu...

Beli ponovo dobar 19p,
Kingsi 5. uzastopna pobeda!
Super im je počela sezona, mlad su tim tek bi trebalo da rastu, a Beli je baš ono što im je trebalo:
može da 2, može za 3, a ume i jako do kraja!
aureus aureus 14:32 02.11.2018

Re: Iako je tenis u fokusu...

NNN
Beli ponovo dobar 19p,
Kingsi 5. uzastopna pobeda!
Super im je počela sezona, mlad su tim tek bi trebalo da rastu, a Beli je baš ono što im je trebalo:
može da 2, može za 3, a ume i jako do kraja!

Nije bio problem toliko sa minutima u Minesoti, dobijao ih je solidno (17-20), nego sa ulogom. Koristili su ga kao šutera, a on to nije (nego je silom prilika pojačao rad na tom segmentu i podigao prosjek, što je efekat prilagođavanja s kojim bi Čarls Darvin bio zadovoljan).
Sad u Sakramentu ima skoro duplo više asistencija na 36 minuta igre nego u Minesoti, a ne radi se o tome da je odjedanput postao kreativan igrač. Jednostavno, sad pored bolje minutaže i važnije uloge ima i više loptu u svojim rukama: može konačno da igra svoju igru, a ne da ćoškari i čeka da mu neko doda i da razmišlja hoće li ga trener izvesti ako promaši dva-tri šuta.
A onda kao posledica svega toga, te nove, pravilnije uloge, dolazi više zadovoljstva, više samopouzdanja, pa procenti dodatno rastu.

U ovih 9 prvih mečeva procenti su mu iz igre čudovišni, preko 50% za tri i 60% za dva. Ostaje da radi na slobodnim bacanjima.
floki floki 12:44 31.10.2018

nisam znao

da lukasenko (ova naslovna slika) igra tenis sa maramom na glavi
aureus aureus 13:10 31.10.2018

Re: nisam znao

floki
da lukasenko (ova naslovna slika) igra tenis sa maramom na glavi

Ај' то, него умије и да запјева, а зли језици кажу - и да добро попије.
docsumann docsumann 16:41 31.10.2018

navijamo li za Čifse?


da li je ono zaista najbolji napad ever? bolji čak i od Greatest Show on Turf.

vjerovatno je još rano na pola sezone govoriti o tome, ali... čini mi se kao što '85. niko nije imao rješenje za odbranu Bersa ( ili 2000 od Rejvensa), tako ni Čifse ove godine još niko da zaustavi na ispod 30 poena...
Atomski mrav Atomski mrav 22:38 31.10.2018

Re: navijamo li za Čifse?

Navijajmo za dvoboj Kansas City Chiefs vs. Los Angeles Rams u superboulu!
NNN NNN 13:34 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

navijamo li za Čifse
DA!

Ja sam i prethodnih par sezona navijao, čak sam i klinca založio,
malo mi žao što je brat Alex otišao (ali mali Mahoms sažima),
ipak ostatak je i dalje tu i sve je skockano
+ što klinac i dalje navija za Kanzas Siti Čifse
NNN NNN 13:39 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

Navijajmo za dvoboj Kansas City Chiefs vs. Los Angeles Rams u superboulu!
Remsi kidaju, žao mi je što je Montgomeri onako debilno famblovan, a jedno od najomiljenijih stvari u NFL-u od kad pratim (a verovatno i ostatku sveta u celokupnoj istoriji a vezano za NFL) je kako Aron vodi poslednji drajv u uzbudljivoj završnici...

A Grli pokazao da je igračina na kvadrat kada je mogao u poslednjim sekunadama da napravi još jedan TD, ali je pao ispred da bi isteklo vreme!
- Um caruje, snaga klade valja, a ovaj (trenutno najbolji igrač lige) izgleda da ima oba u ogrominim količinama.

PS u prvom SB koji sam gledao navaijao sam za Remse :)
docsumann docsumann 13:54 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

PS u prvom SB koji sam gledao navaijao sam za Remse :)


Maršal i Kurt?
NNN NNN 14:15 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

Da, bre!
kako čovek da se ne navuče.
docsumann docsumann 14:21 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

što Kurt reče za Čifse - can anybody to slow this bunch of characters?
svarog svarog 21:05 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

Navijajmo za dvoboj Kansas City Chiefs vs. Los Angeles Rams u superboulu!

To je u necdelju, ja navijam za SB Kanzas siti- Nju Orleans
NNN NNN 21:24 01.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

svarog
Navijajmo za dvoboj Kansas City Chiefs vs. Los Angeles Rams u superboulu!

To je u necdelju, ja navijam za SB Kanzas siti- Nju Orleans

docsumann docsumann 13:17 02.11.2018

Re: navijamo li za Čifse?

da još jednom preporučim ovaj serijal

i za ovu priliku upravo - 1999. i Remsi...

mija12 mija12 16:49 31.10.2018

Nole ponovo prvi

Nadal se povukao sa turnira. Nole ide na prvo mesto od ponedeljka.
NNN NNN 17:12 31.10.2018

Re: Nole ponovo prvi

mija12
Nadal se povukao sa turnira. Nole ide na prvo mesto od ponedeljka.

Pazi kada mi ovo uopšte nije bilo neočekivano*!

Malo su mi pomešana osećanja, jer sam svakako želeo da se Novak vrati tamo gde mu je mesto,
ali svakako da postoji bolji način.

*pratio sam situaciju, jer se Nadal nije nešto izjašnjavao o svom trenutnom zdravstvenom stanju.
Znam da su bile poplave na Majorci (i da je čak dobar deo njegove familije bio pogođen!) i da je on bukvalno učestvao u spašavanju ljudi!
...ali sam video klipove da je trenirao prethodnih dana, pa sam mislio da će ipak da igra.

NNN NNN 17:14 31.10.2018

Re: Nole ponovo prvi

Hteo sam da dodam da bi bila fora da se i Federer povuče (jer je nagoveštavao da je umoran posle Bazela), ali sada vidim da je Raonić odustao (posle jučerašnjeg maratona sa Congom),
tako da je Federer već u 3. kolu.
mija12 mija12 17:45 31.10.2018

Re: Nole ponovo prvi

Pazi kada mi ovo uopšte nije bilo neočekivano*!


pratio sam situaciju


Ja sam isto danima pre turnira proveravao da li Nadal igra ili ne.

Šteta što je to ovako, a ne možda u nekom finalu gde bi njih dvojica odlučila o tome.

Sada se postavlja pitanje da li će Nadal da igra London. Već je del Potro otkazao



NNN NNN 13:42 01.11.2018

Re: Nole ponovo prvi

Sada se postavlja pitanje da li će Nadal da igra London.
Mislim da 'oće (možda je ovo bio korak nazad, dva koraka napred).

...a možda ako ne bude dovoljno zdrav, može elegantno da eskivira odlazak u Saudijsku Arabiju.
mija12 mija12 21:40 01.11.2018

Re: Nole ponovo prvi

...a možda ako ne bude dovoljno zdrav, može elegantno da eskivira odlazak u Saudijsku Arabiju


i time pomogne Noletu da i on odustane
blogovatelj blogovatelj 23:21 31.10.2018

Sve zaboravim da pitam

Ko je ovaj Haris Džinović na slici?
docsumann docsumann 07:12 01.11.2018

Re: Sve zaboravim da pitam

baš taj.

voli Haris i u HN da zaigra reketa...
blogovatelj blogovatelj 05:53 01.11.2018

Denver dobio Čikago

Jedva. Na produžetke.
Ništa ih u drugom poluvremenu nije išlo do negde tri minuta pred kraj. Tada su se povadili.
U produžetku Jokić sjajan. Sam je držao tim. Na tri i po sekunde pre kraja imaju napad, on puca, maši, a Milsap odbojkom daje koš.
NNN NNN 11:59 01.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

Jokić za jednu asistenciju kratak za novi tripl-dabl,
ali što se njega tiče super je što je na kraju bukvalno sam povukao tim, uveo u produžetak i produžetku dao prvih 8 poena (sve poene Denvera do poslednje sekunde).

- odličan je i neki komentar koji kaže da je Jokić u poslednje 2 utakmice 3 i po četvrtine odigrao očajno i opet je bio na ivici TD i odvedeo tim do pobede :)

A odlično za Denver je što se i Milsap probudio, on može da bude zver
NNN NNN 11:54 02.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

I sad Denver dobio kilavi Klivlend
Jokić malo zabušavao, ali nije ni morao da se umara, naročito posle prethodne utakmice, klupa bila odlična, a to je za ekipu mnogo bitno, da uvek ima neko da povuče.
Kazezoze Kazezoze 14:10 02.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

NNN
I sad Denver dobio kilavi Klivlend
Jokić malo zabušavao, ali nije ni morao da se umara, naročito posle prethodne utakmice, klupa bila odlična, a to je za ekipu mnogo bitno, da uvek ima neko da povuče.


Da, ekipa pokazuje zrelost. Trener se može osloniti na klupu protiv lošijih ekipa. Ovaj put je dobro odigrao Huančo, pre toga Monte Moris, a standardno dobro igraju Plamli i Lajls, pogotovo u odbrani,
Upravo je dobra odbrana kvalitet koji im je nedostajao za sigurnu plej of ekipu. Sada igraju odličnu odbranu, čak i Jokić.

Prošlu sezonu su zavšili sa skorom 7:1, sada su otvorili sa 7:1. Sutra igraju kući protiv Jute i to će biti zanimljivo pogledati.
bene_geserit bene_geserit 17:14 02.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

NNN
Jokić malo zabušavao

Jokić je uglavnom loš kad imaju utakmice dan za danom (u onoj drugog dana).
Ali dobro je da igra odbranu sad već konzistentno dobro.
U napadu evidentno imaju spacing problem zato što trener uporno gura Craig-a u startnih 5. Ne znam zbog čega, nije posebno dobar ni u odbrani. Valjda će da shvati da Huančo treba da startuje dok je Barton povređen.
Ideja jeste da imaš jednog energy igrača uvek na parketu (kao što Toronto vrlo uspešno radi ove godine sa Siakam-om, prošle sa Anunoby-jem u startnih 5), ali Craig jednostavno nije dovoljno dobar.
aureus aureus 09:47 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

Sinoć je Jokić imao 7 poena, 10 skokova i 16 asistencija (najveći broj od svih igrača).

Da može da udijeli ovaj broj asistencija, pokazao je i u februaru protiv Milvokija kad ih je imao 17.

U ovom momentu, posle 9 odigranih utakmica na 29,5 minuta igre ima 18 poena (šut iz igre 51,9%, šut za tri 37,9%, penali 84,8%), 10 skokova i 7,7 asistencija.
Sa tim brojem asistencija na 40 minuta igre u Evropi bi bio odmah iza Kalatesa i Ertela.

Malo timske statistike. Golden Stejt daje u prosjeku 124,1 poen, a drugoplasirani Lejkersi 120,2%. Golden Stejt je dao i najviše trojki - 133 (Šarlot drugi sa 125), sa najboljim procentom - 41,4%, a odmah iza je Sakramento sa 40,0%. Ista stvar je i sa šutom iz igre: Golden Stejt čak 52%, Sakrameno 50,3%. Golden Stejt voriorsi 30,7 asistencija, Filadelfija druga sa 26,8.
Stvarno su kraljevi ovi voriorsi, veći nego kraljevi iz Sakramenta.
docsumann docsumann 10:18 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago


sjećam se detalja iz dokumentarca o čuvenoj omladinskoj ekipi SFRJ (zlatni iz Bormija), kade Kukoč ili Ilić pričaju o tome kako je trojka tek skoro bila uvedena u FIBA košarku i kako su svi tada mislili -pa ko će pogpodit odatle.
Kukoč je u fazi razigravanja ubacio amerima 12 trica.
kako sam kaže, toliko ga je išlo, da je jednomje pljusnuo frljoku čisto da vidi šta će se desiti... i ona ušla.

tako da, možda je došlo vrijeme za odmicanje linije za 3 poena?

slično u NFL-u, napadi su se toliko okuražili, da se treneri ove sezone kao nikad do sada odlučuju za konverziju od 2 poena ili da napadaju 4 daun.

aureus aureus 11:12 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

docsumann

sjećam se detalja iz dokumentarca o čuvenoj omladinskoj ekipi SFRJ (zlatni iz Bormija), kade Kukoč ili Ilić pričaju o tome kako je trojka tek skoro bila uvedena u FIBA košarku i kako su svi tada mislili -pa ko će pogpodit odatle.

Malo šta je promijenilo košarkašku igru toliko kao uvođenje trojke. Amerikancima je 10-15 godina trebalo da shvate kolika je prednost imati dobre trojkaše.
Rekao bih da smo mi Evropljani to ukapirali malo ranije, uz jedno veliko ali...ali kod nas je trojka nekad bila metar bliže košu nego u NBA, a sad je pola metra.

I zapravo smo veoma brzo dobili sjajne trojkaše, nismo čekali Kukoča.
Još sredinom osamdesetih, a trojka je uvedena, mislim 1980, u Ciboni su Petrovići nemilosrdno rešetali za tri poena, a stariji je dobio nadimak "Trica". Bila je neka utakmica gdje je protivnik vodio 2-3 razlike isto toliko minuta pred kraj i još pogađao nemilice, a Cibona se sve vrijeme držala zahvaljujući njima dvojici. Kako ovi uvale trojku, tako neki od Petrovića posle pet sekundi dotrči na liniju za tri poena i - puf - samo zvekne trojku.

tako da, možda je došlo vrijeme za odmicanje linije za 3 poena?

Možda u Evropi. U NBA, čini se da nema potrebe, mada se stvarno mnogo šutira za tri, a mnogo se i pogađa. Prošle sezone je prosjek za čitavu ligu bio 36,2 posto.
Ali to je zanimljivo u košarci...Kari pogađa trojke i sa devet metara kao od šale, a u isto vrijeme i dalje imaš 10-20 posto košarkaša kojima su slobodna bacanja noćna mora. Uzmu loptu, namjeste se, ispruže ruke, sačekaju tri sekunde, zažmure na tren, opale i pogode vazduh. Da vidiš kako Andrija Stipanović iz Cedevite izvodi slobodna bacanja...oh, koji je to stres za njega. A slavni plejmejker Kalates iz Panatinaikosa izvodi bacanja sa 55% uspješnosti. Ima čovjek po 10 asistencija, a kad dođe na liniju za slobodna bacanja tu ti se smrkne. Ni trojkaš nije nikakav, samo 28%, a za niskog igrača sve ispod 30 posto je za kečigu u dnevniku. Njemu bi sve trebalo približiti.
NNN NNN 11:57 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

Sinoć je Jokić imao 7 poena, 10 skokova i 16 asistencija (najveći broj od svih igrača).
Tačnije bi bilo najveći broj os svih igrača lige od početka sezone! (jeste da je tek 3 nedelje od kako je počela sezona, u skoro 150 utakmica za sada je 16 rekorg sezone)
NNN NNN 12:03 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

Kukoč je u fazi razigravanja ubacio amerima 12 trica.

11 iz 12 pokušaja!


tako da, možda je došlo vrijeme za odmicanje linije za 3 poena?
Ne verujem,
u Evropi su je pre nekoliko sezona odaljili za pola metra,
a u NBA je sredinom '90-ih čini mi se dve sezone bila na 6,75m (možda da bi se popularizovalo šut sa distance, ali su je brzo vratili na 7,24)
- tako da formalno logički možemo da tvrdimo da je već udaljena u odnosu na prethodnu vrednost.
Možda uvedu "četvorku" za npr. koš sa sopstvene polovine
NNN NNN 12:21 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

Sinoć
Preksinoć je Bobi bio starter i relativno lako stigao do dabl-dabla iako je netipično promašivao bacanja,
čak je i Teo imao pristojnu minutažu, trivija je da je imao samo 3 asistencije (neke su mu saigrači upropastili), ali opet niko nije imao više asistencija od njega
Teo deluje skroz ok kada ima loptu (čak imam utisak da saigrači često ne uspevaju da ga isprate), ali je njegov problem što je u timu gužva sa igračima koji traže loptu, i onda previše "ćoškari" kada je npr. svit Lu na terenu (koji stvarno zna da bljesne).
aureus aureus 12:25 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

NNN
Kukoč je u fazi razigravanja ubacio amerima 12 trica.

11 iz 12 pokušaja!


tako da, možda je došlo vrijeme za odmicanje linije za 3 poena?
Ne verujem,
u Evropi su je pre nekoliko sezona odaljili za pola metra,
a u NBA je sredinom '90-ih čini mi se dve sezone bila na 6,75m (možda da bi se popularizovalo šut sa distance, ali su je brzo vratili na 7,24)

Јесте, биле су те двије сезоне са тим експериментом кад је порастао број шутева за три, а и просјеци. Касније су вратили.
Поменух Петровића малоприје.
Дражен је за оно вријеме што је одиграо у НБА имао око 43,5 посто за три поена, као Кари данас.

А Џордан је за три поена имао тек прелазну оцјену (2+, рекао бих), са 32,5% (гријешим у пар децимала) док је за два поена имао одличних 51 посто. Али он се није замаро тројкама. Њему је тек сваки дванаести шут из игре био за три поена. Није, дакле, шутирао много за три поена, а и кад је шутирао то није било далеко иза линије као данас и нису то били импресивни проценти. Али чим би закорачио унутра на дугу двојку, макар само корак, а често управо корак, ако је био неометан - то је улазило са, рекао бих, 60-70 посто. Није био баждарен за дистанцу од 7,24 али је био убица са метар краће дистанце.
Јути је пресудио '98. дугом двојком за титулу, након што је неком несретнику финтом поломио зглоб.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:52 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

поломио зглоб.

Успут му је поломио и ребро.
blogovatelj blogovatelj 21:08 04.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

tako da, možda je došlo vrijeme za odmicanje linije za 3 poena?


Da uvedu četiri poena sa devet metara.
aureus aureus 00:18 05.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

NNN

Možda uvedu "četvorku" za npr. koš sa sopstvene polovine

Ja bih uradio nešto drugačije. Broj šuteva za tri se opasno približava polovini svih šuteva iz igre, a Hjuston je ekipa koja već igra takvu košarku.
To po meni košarku čini nešto dosadnijom. Zato predlažem da se broj šuteva za tri ograniči po četvrtini. Recimo 7 u NBA, 6 u Evropi. E, onda bi se ti šutevi čuvali za kraj kad treba stići nečiju prednost ili kad valja svoju povećati. Trojke bi šutirali samo dobri trojkaši, mahom iz izgrađenih pozicija, a ne k'o sad kad svaka šuša puca preko ruke.

Dobili bismo ponovo nešto više igre u reketu i sa poludistance.

Nije uopšte teško. Dakle, i dalje imaš trojku, samo što si ograničen brojem dozvoljenih šuteva. Pa ti vidi šta ćeš i kako ćeš.
aureus aureus 00:45 05.11.2018

Re: Denver dobio Čikago

kad smo kod trojke...dvostruki pobjednik u šutiranju trojki i čovjek koji je karijeru završio sa magičnih 40,1 procenata tamo gdje je trojka pola metra dalja...

Peđa Stojaković, 6 godina nakon završetka karijere. I dalje ima meku ruku.
26 poena od mogućih 30.



Počne sa prvih deset ubačenih trojki.
Nadam se da nisu štimali ništa, pošto su pomjerali kameru.
NNN NNN 14:34 01.11.2018

Đoković - Džumhur

Pobeda 6:1 2:1 i onda se Džumhur predao.

U četvrtfinalu Novak igra protiv Čilića.

To je bukvalno tačka gde je Novak pre dve godine ostao bez 1. mesta,
kada je u četvrtfinalu 2016. izgubio upravo od Čilića prvi put posle 14 pobeda.
adviser adviser 07:43 02.11.2018

Re: Đoković - Džumhur

Došlo vreme da se to naplati.
NNN NNN 22:12 02.11.2018

Re: Đoković - Džumhur

marco_de.manccini marco_de.manccini 15:17 02.11.2018

Да покажем своје прогнозерске способности!

Тек је четвртфинале, али ја видим будућност, додуше мало некомплетно, магловито, али довољно да ми се јавља да ће у финалу играти неко ко је старији од 28 против неког ко није.
NNN NNN 16:30 02.11.2018

Re: Да покажем своје прогнозерске способности!

Da, bukvalno bode oči što su u donjoj polovini žreba matorci (eto i Kei, ko mu kriv što se nije rodio 3 dana kasnije, pa da upadne u '90.), a gornja klinci.
Svega ovoga ne bi bilo da se Nadal povukao na vreme
NNN NNN 22:11 02.11.2018

Đoković - Čilić

2:1 - 4:6 6:2 6:3
Pobeda, možda baš onakva kakva je trebala.
Pred ovaj meč sam čuvao statistiku (jer ionako previše spamujem), ali protiv malera (i zato što sam primitivan nisam je iznasio), a to je da je Novak bio uzeo 30 setova za redom! I to mu je valjda najduži takav niz (ili izjednačen najbolji rezultat, da ne čačkam).
Taj niz je sada prekinut, ali onaj mnogo važniji niz pobeda nije.
U prvom setu Novak nije bio dovoljno konkretan, a Marin je igrao na vrhuncu,
bio je dosta agresivan, a skoro da nije grešio, u razmenama su njegove lopte imale veću dužinu, što baš i nije bilo očekivano.
U drugom setu Novak je zaigrao nešto odlučnije, a i Čilić je počeo da greši.
Bilo je nekoliko propuštenih brejk prilika koje je Novak trebalo da iskoristi (i u 1. i u 2. setu).
U odlučujućem setu Novak je greškama vratio Čilać u život, a onda mu je poklonio i brejk.
Na ssreću brzo se vratio, a onda i spektakularno spasio onu brejk loptu na 3:3,
što mu je skroz vratilo samopouzdanje, pa je rutinski priveo meč kraju.

NNN NNN 22:17 02.11.2018

Re: Đoković - Čilić

Novak bio uzeo 30 setova za redom! I to mu je valjda najduži takav niz (ili izjednačen najbolji rezultat, da ne čačkam).

Proverio sam neke detalje, ako je to to,
Novak je pred kraj 2015. imao 29 setova u nizu, pa mu je Vavrinka uzeo set u polufinalu Pariza. Eto.
NNN NNN 20:12 03.11.2018

Đoković - Federer

SUPERKLASIK!!!
2:1 7:6 5:7 7:6


Već u prva tri gema je viđeno više tenisa nego na ostalim Đokovićevim mečevima ovde!
Federer je je odlično servirao (a i ritern mu je funkcionisao neuporedivo bolje nego u Sinsinatiju). Novaku je servis proradio u 3. setu, a ceo drugi se držao odličnom igrom u polju na 2. servis, ali ga je to ipak stiglo na samom kraju.
Posebna priča su brejk lopte, Federer ih je uglavnom spasavo sjajnim servisom, ali u par navrata mu je vrh mreže sačuvao servis (onaj ludački poen od vrha mreže u ram reketa je jedan od najčudijih koje sam ikad video). Nadam se da će se Novaku vratiti ovaj manjak sreće!
Novak nije iskoristio svih 12 brejk lopti!
Od bizarnijih statističkih podataka, ovo bi trebalo da mu je tek druga pobeda u karijeri bez izborenog brejka!
Prva bi trebalo da mu je bila upravo ovde pre tri godine protiv Berdiha (ali je bilo neuporedivo manje stresno 7:6 7:6)
aureus aureus 20:16 03.11.2018

Re: Đoković - Federer

Najbolje je ovako pred kraj sezone zasjesti na prvo mjesto.
Dobiješ 7-10 sedmica do januara.
mija12 mija12 20:47 03.11.2018

Re: Đoković - Federer

Najbolje je ovako pred kraj sezone zasjesti na prvo mjesto.


Najbolje je na početku sezone zaseti na prvo mesto i ne puštati ga do kraja sezone.
adviser adviser 21:00 03.11.2018

Re: Đoković - Federer

mija12
Najbolje je ovako pred kraj sezone zasjesti na prvo mjesto.


Najbolje je na početku sezone zaseti na prvo mesto i ne puštati ga do kraja sezone.

Mudro zboriš !
alselone alselone 22:45 03.11.2018

Re: Đoković - Federer

Od kako se Džordan vratio sa brojem 45, nisam video veći sportski povratak do Đokovića.
NNN NNN 22:55 03.11.2018

Re: Đoković - Federer

adviser
mija12
Najbolje je ovako pred kraj sezone zasjesti na prvo mjesto.


Najbolje je na početku sezone zaseti na prvo mesto i ne puštati ga do kraja sezone.

Mudro zboriš !

Da se nađemo na tome da je najbolje zasesti pred kraj godine na prvo mesto,
ući u sledeću kao prvi i ne puštati ga do kraja (sledeće) sezone!
aureus aureus 00:20 04.11.2018

Re: Đoković - Federer

NNN

Da se nađemo na tome da je najbolje zasesti pred kraj godine na prvo mesto,
ući u sledeću kao prvi i ne puštati ga do kraja (sledeće) sezone!

Ako bi to bilo tako onda bi Djokovic pretekao ovog Petea i naš'o bi se tik iza Rogera.

mija12 mija12 08:52 04.11.2018

Re: Đoković - Federer

Ako bi to bilo tako onda bi Djokovic pretekao ovog Petea i naš'o bi se tik iza Rogera.


Što ne mislim da je uopšte loše
aureus aureus 09:31 04.11.2018

Re: Đoković - Federer

mija12
Ako bi to bilo tako onda bi Djokovic pretekao ovog Petea i naš'o bi se tik iza Rogera.


Što ne mislim da je uopšte loše

Odajmo određeno priznanje i Rogeru koji je u rasponu od 14 godina uspijevao da se nađe na mjestu broj 1, što je nevjerovatno.

- Rogere, Rogere, Rogere!!!
Roger:

alselone alselone 09:17 04.11.2018

Federer je poslednji put pobedio Noleta

Pre tri godine na finalnom turniru. Doduse, pobedio ga je na pocetku turnira u "ligaskom" delu a Nole mu je to vratio u finalu istog turnira.

alselone alselone 09:24 04.11.2018

Re: Federer je poslednji put pobedio Noleta

Premotah da makar pogledam finalne gejmove setova.

Sve što imam da kažem je:
- Drhte ruke oko Banjaluke.

NNN NNN 12:14 04.11.2018

Re: Federer je poslednji put pobedio Noleta

Pre tri godine
Ta godina nam je u najlepšem sećanju što se tiče Novaka, ali moguće da ima mesta i za neke nove uspomene :)

2015. je bilo 5:3 u međusobnim duelima (najčešće su igrali te godine, Federerova sezona je bila bez ikakve sumnje sjajna, ali ne i za njegove previsoke standarde, osvojio je 6 trofeja iz 11 finala, a sih 5 poraza su bili u finalima velikih turnira i to od Novaka, ako bismo mu odbili mečeva protiv Đokovića onda je Federer te godine pobeđivao u preko 90% mečeva!)
A raspodela tih H2H mečeva bi izgledala otprilike ovako:
pobedi Federer u filanu turnira 500 (Dubai) - Novak pobedi u dva finala Masters 1000 (Indian Vels i Rim)
Pobedi federer finale Mastersa 1000 (Sinsinati) - Novak pobedi u dva GS finala 2000 (Vimbldon i US Open)
Pobedi Federer na Završnom turiru u grupi - Novak ga pobedi u finalu Završnog turnira.


NNN NNN 12:16 04.11.2018

Re: Federer je poslednji put pobedio Noleta

Drhte ruke oko Banjaluke.
Državni posao gledam u talasima, ne gledam više meseci, pa onda "nadoknađujem" sa po nekoliko epizoda dnevno, a trenutno sam u fazi nadoknađivanja.
(i realno su mnogo bolji nego što deluju na prvi utisak! )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana