Astronomija| Budućnost| Društvo| Energetika| Hronika

Njekatoraia zamečanjia s putešestvija abarotna damoi

Srđan Fuchs RSS / 08.11.2018. u 18:58

 

1) kako izgleda vaš internet kada sretnete direktora BIA-e?

izgleda fucked up.

 stojkovic.jpg

2) koj ti qur druže, ne smaraj mi net-vezu, dao sam ti vizitku da mi se javiš, da te vodim ja a ne amateri po Jerusalimu. nemaš ništa da saznaš - dobar sam s CIA, dobar s Mosadom, есам вам добар, mnogo sam dobar, k'o Pavle Eskobar, 

 


0101.jpg

3) ulazim u zemlju, otvaram jedine preostale nevučićevske novine, данас.рс, a tamo teskoba pritisaka na opoziciju; pitam se danima već jednu stvar: da li Zapad zaista vidi u nama Srbima toliku marvu da nije bitno ko će nam vladati i kako će nad nama vladati, dokle god ispunjava direktive s vrha piramide može da radi šta hoće?
 
4) al' mojne mi smaraš net. ja ne radim protiv srbijiške, radim za nju. mojne ti zovem domaćine da pitam šta me nimatesni po gaj'i ovde.
 
5) slika danas s Trga - postavili piano neokonzumenti; gužva se masa s klincima, okej, mnoštvo mališana, mi čekamo, dobro je ozvučenje, hoće klinac da odsvira neku temu; odjednom, hrupi na scenu čitav hor, pričaju ruski (posle čujem na radiju da je hor iz Nižnjeg Novgoroda), pakuju se na stejdž grozničavo i guraju podalje mog klinca - to grozničavo gužvanje i pakovanje mi je poznato s posla, nazivam ga - формација совјетског тенка; da bi ga izgurali. obraćam se Ruji lideru na ruskom, autoritativno, sa  uputstvom da sačekaju i da puste dečka da odsvira temu iz Kuma, jer je on do sada strpljivo stajao i propuštao druge. Ruja pristaje, ali me njihova pratilja gura sa stejdža, sa nekom grimasom i izveštačenim osmehom, srećna što se kamere već montiraju da ih slikaju. sklanjam se, besan kao Mojsije kada je gurnuo onog Egipćanina sa skele. Газите Србе сви, нећете још дуго, pomišljam besno u sebi dok me snajka keramičko-plastičnog osmeha odjebava sa stejdža.
 
iggy-pop-tom-waits.jpg?fit=550%2C309 
 
 

 



Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 20:23 09.11.2018

Re: M'da !

freehand

To je način koji je sadašnja vlast iskoristila 2012. i to uz pomoć najvećeg dela "misleće" i "poštene" inteligencije.
No moje pitanje je, tu se slažući sa Maksom, imalo sasvim drugi smisao. Ovo što mi u Srbiji imamo, u svojoj suštini, nije strahovlada jer je podržano od većine. I najveće je ludilo upravo u tome što vlast podržavaju najviše oni koji najviše stradaju. Nije to ništa novo, pobogu, i Aristotel i Platon gadili su se stada, svako na svoj način. Strašno je to što su ovim Hitlerima iz naših sokaka totalnu vlast dali upravo naježeni i zgađeni kvaziliberalni kvaziintelektualci, a ovo što ti pišeš samo je urinarno meandriranje uz povetarac. Na žalost.
Ovo je, brt, demokratija u svom najcrnjem zajebavanju pameti.

Mislim da i Srbija ima strahovladu.
Većina o kojoj ti govoriš je otprilike tih dva miliona koji izađu na izbore i zaokruže vlast (što nije baš brojka kojom treba biti posebno fasciniran, neki su je i prelazili) i mada je jedan dio njih pritisnut od strane vlasti, ucijenjen i tako dalje, mogao bih se složiti da veliki dio, pa čak možda i najveći dio korpusa koji podržava vlast nije ni ucijenjen ni zaplašen.
Već sam ranije govorio o tome da se tu, po mom mišljenju, radi o svim onim ljudima koji su nekad bili uz Miloševića i Šešelja, a kojima se Vučić suptilno dodvorava jer im stalno šalje poruke da su oni bili u pravu, čak i devedesetih, a da su Srbiju u nevolju gurnule žute lopuže.

Ali, nisu sad oni u pitanju.
U pitanju su drugi ljudi, ljudi koji vide karakter vlasti u Srbiji, koji bi da se bore za nešto drugo, za nešto bolje i normalnije. E protiv njih se od strane režima vodi borba koja nije uvijek u granicama regularnog. U tom dijelu postoji pritisak i postoji unošenje straha.

Meni nije poznato da ovo (još uvijek) radi vlast u Švedskoj, da zastrašuje političke protivnike i aktivne podržavaoce političke konkurencije. Ali vlast u Srbiji to radi. Svakodnevno. Zato to jeste strahovlada. Plus ugrožavanje egzistencije.
freehand freehand 20:26 09.11.2018

Re: M'da !

Meni nije poznato da ovo (još uvijek) radi vlast u Švedskoj, da zastrašuje političke protivnike i aktivne podržavaoce političke konkurencije. Ali vlast u Srbiji to radi. Svakodnevno. Zato to jeste strahovlada. Plus ugrožavanje egzistencije.

Pali brt u Švedsku, šta da ti kažem. Ko je protiv vučića taj je žuti lopov, to bar ja dobro znam.
aureus aureus 20:34 09.11.2018

Re: M'da !

freehand


Ima jedna zgodna misao, prije neki dan naletih kod ekonomiste Milanovića na nešto ovako:

Pametne autokratije daju 100 posto slobode za 90 posto ljudi i 10 posto slobode za 10 posto onih koji se bave stvarima koje su od značaja.

Dobro, možemo malo te procente izmijeniti, ali mislim da smo shvatili suštinu.
adviser adviser 21:07 09.11.2018

Re: M'da !

freehand
Meni nije poznato da ovo (još uvijek) radi vlast u Švedskoj, da zastrašuje političke protivnike i aktivne podržavaoce političke konkurencije. Ali vlast u Srbiji to radi. Svakodnevno. Zato to jeste strahovlada. Plus ugrožavanje egzistencije.

Pali brt u Švedsku, šta da ti kažem. Ko je protiv vučića taj je žuti lopov, to bar ja dobro znam.

Ja (lično - da pojačam to 'ja' ) ne mislim da si ti žuti lopov.
Da tako smatram ne bi sa tobom (niti) razgovarao.
No, pošto sme već na ovom (ili nekom drugom) blogu kretali sa nekim logičkim operacija, da kaže (i) sledeće --- to što je neko protiv Vučića, ne mora da znači da nije lopov.
Štaviše, ne mora da znači i da nije žuti lopov.
Naravno, podvlačim, za tebe mne mislim da si lopov.
A da si žuti, pa to valjda nikome ovde nije sporno.
alselone alselone 21:09 09.11.2018

Re: M'da !

to bar ja dobro znam.


Ne peči se. Tebi niko nije rekao da si žuti lopov, nego žuta pudla. To je dva stepenika ispod.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:23 09.11.2018

Re: M'da !

adviser

A da si žuti, pa to valjda nikome ovde nije sporno.


ma ne bre, nije žuti, što je u celoj priči najzanimljivije.
adviser adviser 21:27 09.11.2018

Re: M'da !

vrabac_onaj
adviser

A da si žuti, pa to valjda nikome ovde nije sporno.


ma ne bre, nije žuti, što je u celoj priči najzanimljivije.

Pa kako onda - jebote, pa ja sam totalno zbunjen.
freehand freehand 21:28 09.11.2018

Re: M'da !

alselone
to bar ja dobro znam.


Ne peči se. Tebi niko nije rekao da si žuti lopov, nego žuta pudla. To je dva stepenika ispod.

Ja ću i sad svaku rečenicu koju sam napisao da potpišem.
Inače, uvek bolje žuta pudla nego vučićevsko govno.
alselone alselone 21:29 09.11.2018

Re: M'da !

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:43 09.11.2018

Re: M'da !

adviser
vrabac_onaj
adviser

A da si žuti, pa to valjda nikome ovde nije sporno.


ma ne bre, nije žuti, što je u celoj priči najzanimljivije.

Pa kako onda - jebote, pa ja sam totalno zbunjen.


pa čovek se zainatio, valjda mu je to u jednom trenutku to izgledalo kao dobra ideja, mislim, da se zainati.
posle sve ide po inerciji.
Ribozom Ribozom 22:26 09.11.2018

Re: M'da !

Imam pitanje za kompjuterske znalce, pa molim za objasnjenje.

Naime, koristio sam srpske sajtove za gledanje onlajn filmova, posto ne volim ove koje motaju u norveskoj na 50-ak kanala i plus netfliks (mi na netfliksu nemamo prevod), a samo su filmovi sa engleskog i skandinavskog govornog podrucja.
U jednom momentu mi je izasla stranica, upozorenje od policije da koristim nelegalne sajtove. U strahu sam brzo zatvorio stranicu, a nije bila lazna, ali sam procitao na upozorenju da su me ip-adresu snimili.

Onda sam nasao da nam je nova clanica vlade (desnicati i ekstremni desnicari) postala i liberalna stranka ciji je ministar za kulturu od 1-og jula donela zakon da je i gledanje filmova onlajn prekrsaj. Prijatelji su mi rekli da je sve ok, ako se ne daunloaduje, medjutim citajuci zakon kada se gledaju onlajn filmovi istovremeno ti se daunloaduju kolacici, pa je to osnov za prekrsaj, tj. daunloadovanje kolacica.

Sa druge strane, jos postoje norveske stranice za onlajn filmove, pa je nelogicno da one postoje, ako je zabranjeno gledati ih.
Ja u svakom slucaju nisam vec par meseci odgledao nista, ali bre dosadno je sa ovim americkim akcione-komedije-drame-trte-vrte filmovima.

Hvala unapred.

freehand freehand 22:40 09.11.2018

Re: M'da !

vrabac_onaj
adviser
vrabac_onaj
adviser

A da si žuti, pa to valjda nikome ovde nije sporno.


ma ne bre, nije žuti, što je u celoj priči najzanimljivije.

Pa kako onda - jebote, pa ja sam totalno zbunjen.


pa čovek se zainatio, valjda mu je to u jednom trenutku to izgledalo kao dobra ideja, mislim, da se zainati.
posle sve ide po inerciji.

Ma jok. Nikakav inat. Čovek video šta može da dođe i prvo bio zaprepašćen spremnošću pametnih ljudi da se to dozvoli. A toliko je žuti da je i tada - kao što bi i sada - bio spreman ne trepnuvši i sa obe ruke glasa za Koštunicu da je on bio protivkandidat Nikoliću i radikalima bez obzira na agregatno stanje.
Jer i Koštunica i Tadić su demokrate, država im je iznad ličnih i partijskih interesa, obojica i partije im imale su ogromne mane ali te su mane (kod DSS neupoedivo veće xexxe) devijacije a ne suština. Kod ovog zla koje vlada Srbijom svako retko dobro je devijacija.
A to što sam štrčao kao najuporniji među retkima koji su u opštem hajpu uopšte smeli da se suprotstave zapenjenoj većini - jebiga. To je mala cena u odnosu na ovo štoo sad živimo. Ja kao obeleženi žuti a svi zajedno Vučićevu Srbiju. Koliko god da je samo ovo drugo tačno.
alselone alselone 07:10 10.11.2018

Re: M'da !

Prijatelji su mi rekli da je sve ok, ako se ne daunloaduje,


Ja bih, onako napamet, rekao da ovo nije tačno. Možda je neka rupa u zakonu, ali ne bih se pouzdao u to.

Takodje, kako bi ti mogao znati da je neki sajt zabranjen, pre nego što ti neko kaže. Sajt ko sajt, uvek možeš da kažeš da ako gledaš YT, misliš da možeš i bilo koji drugi.

Ali u načelu, zabranjeno je. I takvi sajtovi se često gase i otvaraju novi.

SA druge strane, takvi sajtovi su često leglo malvera i virusa, i trebalo bi ih izbegavati.
aureus aureus 10:46 10.11.2018

Re: M'da !

freehand

Ma jok. Nikakav inat. Čovek video šta može da dođe i prvo bio zaprepašćen spremnošću pametnih ljudi da se to dozvoli. A toliko je žuti da je i tada - kao što bi i sada - bio spreman ne trepnuvši i sa obe ruke glasa za Koštunicu da je on bio protivkandidat Nikoliću i radikalima bez obzira na agregatno stanje.
Jer i Koštunica i Tadić su demokrate, država im je iznad ličnih i partijskih interesa, obojica i partije im imale su ogromne mane ali te su mane (kod DSS neupoedivo veće xexxe) devijacije a ne suština. Kod ovog zla koje vlada Srbijom svako retko dobro je devijacija.

Mislim da razumijem tvoj ugao, Frihende, samo mi se čini da si u malom konfliktu.

Naime, ako je OVO SADA prava NARODNA VLAST, onda - nema brige - narod je baš nju i zaslužio i želio, pa prema tome - bila bi gre'ota da je nije dobio, da ona nije došla.
Ti si, s druge strane, vidio šta će doći i protivio se tome, a stao si na stranu onih koji su očigledno manje narodna volja, je li tako? Onih koji su bili ili gori od narodne vlasti (što je manje vjerovatno jer nije razumno da bi ti podržao gore) ili bolji, možda čak značajno bolji, ali i takvi kakvi su bili - neka vrsta manjine. I nešto što ne bi nazvao narodnom vlašću.

E, sad...možda je malo škakljiv pojam narodne vlasti. Njega je možda u šali upotrebio Maksa a ni ja nisam bio baš do kraja ozbiljan kad sam ga prihvatio pa ga još negirao (narodna - nenarodna). Ali dopuštam da se malo poigramo njime.
Šta bi uopšte bila narodna vlast u savremenom dobu?
Djeluje mi da bi to mogla biti vlast koja, u poštenim uslovima, ne kršeći ničija prava, na slobodnim i fer izborima - dobija većinu. Pravnici bi rekli da pošto vlast pripada narodu i izvire iz njega, onda je dovoljna većina od onih koji su zainteresovani da se uopšte bave pitanjem ko je na vlasti, drugim riječima, ako izađe i pola birača, onda je dovoljna polovina od polovine. Mislim, tako na kraju krajeva i jeste. Plus jedan glas, je li tako. Znači, to može biti i četvrtina populacije koja ima pravo da glasa. Vrlo često u raznim zemljama to jeste tako i vlast je i legalna i narodna. Američki predsjednici, na primjer, redovno dobijaju pola od pola. (I svi dijelovi te vlasti i sve što dalje iz nje izvire su narodni.) Neko drugi, recimo, sociolozi reći će: "Manite me te vaše sitne matematike, kako narodna vlast može da ima četvrtinu? Ako želimo da nešto zovemo narodnom vlašću, onda nije pošteno da ona nema bar polovinu svih odraslih građana na izborima."
Posmatrano ovako, Hitler je apsolutno imao narodnu vlast. Pa njemu je na izbore i referendume izlazilo po 98-99 posto svih upisanih birača a onda je od tog korpusa 98-99 posto glasalo za Hitlera i ono što Hitler predloži.
Ali kad je Hitler došao na vlast on je imao otprilike trećinu od izašlih na izbore. Ništa specijalno, toliko pa i više dobija i dobijala je Angela Merkel. Hitleru je bila potrebna trunka vremena da sve cifre podigne na 98-98 procenata. Angeli Merkel to nikad nije pošlo za rukom. Da li je Hitler bio više narodan 1932-33. ili 1936? Da li je on, to jest njegova vlast, bio više narodan od Angele Merkel?

Keč je ipak u uslovima i poštovanju razumnih normi. Katkad je to bivalo da, u raznim dijelovima svijeta koji izbore uopšte imaju, neko dođe na vlast sa malom većinom, a onda primjenom strašne manipulacije, pritiska na političke protivnike i njihove birače, ugrožavanjem raznim prava i kršenjem zakona, kao i donošenjem čudovišnih, nepravičnih zakona, uzurpacijom ekonomije i svih društvenih tokova i resursa, nagura svoju podršku na 60, 70, 90 ili 98 posto. Čak u odnosu na čitavu populaciju s pravom glasa. Svi oni, praktično bez izuzetka, govorili su i govore da predstavljaju pravu narodnu vlast. (Za razliku od političkih protivnika koji su obične ništarije kojima niko ne vjeruje, ali su svejedno izdajnici koje valja suzbijati.)

U Srbiji trenutna vlast ima otprilike trećinu svih birača. (Ona, dakle, nije narodna primjenom strožijih kriterijuma koji bi zahtijevali više od polovine.)
I da bi postigla tu trećinu, ona jedan manji dio koji za nju glasa pritisne, ucijeni, nešto malo pokrade takođe na samim izborima...nadalje - ona uzurpira skoro sve resurse (administrativne, medijske, pa čak i ekonomske), a u odnosu na političke protivnike zloupotrebi te resurse, selektivno primijeni zakone, zaplaši njihove podržavaoce ili ih na razne načine demotiviše da uzmu učešće u političkom životu.
Stoga je pitanje da li je ona narodna čak i po blažem kriterijumu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:06 10.11.2018

Re: M'da !

aureus
freehand


Ima jedna zgodna misao, prije neki dan naletih kod ekonomiste Milanovića na nešto ovako:

Pametne autokratije daju 100 posto slobode za 90 posto ljudi i 10 posto slobode za 10 posto onih koji se bave stvarima koje su od značaja.

Dobro, možemo malo te procente izmijeniti, ali mislim da smo shvatili suštinu.

Bravo za ekonomistu, bas dobro opisao neke zapadne demokratije samo sto se stvarni upravljaci u tim demokratijama ne sluze golom silom vec bezobzirnom manipulacijom.
Kao parazit koji ti udje u tijelo i podmoklo zivi na tvoj racun, a ti i nisi svijestan toga.
Despota makar vidis i odlucujes hoces li se boriti protiv njega ili ne.
maksa83 maksa83 15:17 10.11.2018

Re: M'da !

Njega je možda u šali upotrebio Maksa

"Narodna vlast" je kliše, isto kao "radnici, seljaci i veštačka inteligencija". Moja prva asocijacija na "narodna vlast" je ona scena iz Kako Je Propao Rokenrol kad mucavi pandur Bjelogrlić uhvati Srđana Hadži-Karića (Branimir Brstina) sve onako u gipsu kako škljoca iz potaje fotoaparatom pa krene da ga pendreči uz "sss-likkkaš nnnn-arodnu vvv-last mmm-umijo!"
freehand freehand 15:23 10.11.2018

Re: M'da !

Mislim da razumijem tvoj ugao, Frihende, samo mi se čini da si u malom konfliktu.

Naime, ako je OVO SADA prava NARODNA VLAST, onda - nema brige - narod je baš nju i zaslužio i želio, pa prema tome - bila bi gre'ota da je nije dobio, da ona nije došla.
Ti si, s druge strane, vidio šta će doći i protivio se tome, a stao si na stranu onih koji su očigledno manje narodna volja, je li tako? Onih koji su bili ili gori od narodne vlasti (što je manje vjerovatno jer nije razumno da bi ti podržao gore) ili bolji, možda čak značajno bolji, ali i takvi kakvi su bili - neka vrsta manjine. I nešto što ne bi nazvao narodnom vlašću.

Nikad mi se sholastika nije dopadala.
Mrzi me da tražim čija je tačno, ali misao da je demokratija sistem u kome sto budala nadglasa deset pametnih - tačna je. I toga su pametni svesni od antičke starine, samo što do sada bolji i pravičniji nije smišljen.
vučić ti je dobar primer šta se desi kad lažljivi frulaš izvitoperi demokratiju pa se u kobajagi demokratskom sistemu načini prosvećenim apsolutistom.
To prosvećen je i meni smešno, ok, ali stado samo kaska.
aureus aureus 15:42 10.11.2018

Re: M'da !

freehand

vučić ti je dobar primer šta se desi kad lažljivi frulaš izvitoperi demokratiju pa se u kobajagi demokratskom sistemu načini prosvećenim apsolutistom.
To prosvećen je i meni smešno, ok, ali stado samo kaska.

Ma da je prosvijećen apsolutista - ni po' jada, nego...

aureus aureus 16:42 10.11.2018

Re: M'da !

Ne stigosmo nigdje ni par riječi da kažemo o ovome:

DJB OSTAO BEZ POSLANIČKOG KLUBA

Poslanički klub Dosta je bilo više ne postoji. Poslanici koji su poslednjih nekoliko dana napustili pokret Dosta je bilo i poslanički klub oformili su danas u Skupštini Srbije novu poslaničku grupu „Politika mora biti drugačija“.

Predsednik tog novog poslaničkog kluba je Dušan Pavlović ,a njegov zamenik Ana Stevanović koja je sinoć napustila poslanički klub DJB, saznaje Danas. U novoj poslaničkoj grupi je još aktuelni predsednik Dosta je bilo Branislav Mihajlović, koji će, kako kaže za Danas sačekati Skupštinu pokreta DJB koja bi trebalo da se održi početkom decembra.

Novu poslaničku grupu, osim Mihajlovića čine Dušan Pavlović, Jasmina Nikolić, Ratko Jankov i Ana Stevanović. U poslaničkom klubu DJB ostali su samo Saša Radulović, osnivač i prvi predsednik ovog pokreta i Branka Stamenković , trenutno potporedsednica DJB.

Poslanička grupa je počela da se osipa 2016. godine posle predsedničkih izbora kada su je napustila tri poslanika i ostala da deluju u parlamentu samostalno, potom posle beogradskih izbora ove godine DJB je napustilo pet poslanika koji su ostali da deluju u parlamentu i formirali Pokret centra. Jedan poslanik Miloš Bošković je vratio mandate tada i umesto njega je u parlament ušla Kostić Nada, koja nastupa u skupštini samostalno.




.............................................................................

Ovo je zaista nevjerovatno. Ušli u parlament prije samo dvije godine i kusur dana, sa 16 poslanika, a danas se više ne zna ni koliko ih je, ni da li postoje, niti to koga više interesuje.

A parlamentarna stranka.

Mislili su da su najbolji na svijetu, da će udariti temelje zdravoj i prosperitetnoj Srbiji a potrajali su praktično tek koji tren - i u dijelovima tog trena urušavali se parče po parče. Ni sopstvene temelje nisu udarili kako valja.

Čuj aktuelni predsjednik DJB napušta poslanički klub DJB!
nsarski nsarski 16:46 10.11.2018

Re: M'da !

Čuj aktuelni predsjednik DJB napušta poslanički klub DJB!


Čuj on sada ima poslanički mandat koji može lepo da proda najboljem ponuđaču. Nije taj potez baš toliko budalast.
freehand freehand 18:03 10.11.2018

Re: M'da !

Ma da je prosvijećen apsolutista - ni po' jada, nego...

Jebiga, Aureuse, znam da sam daleko od originalnosti ali - spram sveca i tropar. Nekad mislim da biračko telo bolje nije zaslužilo. An i mi sa njim.
freehand freehand 18:05 10.11.2018

Re: M'da !

nsarski
Čuj aktuelni predsjednik DJB napušta poslanički klub DJB!


Čuj on sada ima poslanički mandat koji može lepo da proda najboljem ponuđaču. Nije taj potez baš toliko budalast.

Premotaj blog nekoliko go0dina unazad pa pogledaj broj obožavalaca i podržavalaca. Najluđe je samo kako se ziloti - jedini pošteni i jedini ispravni - među sobom razračunavaju.
maksa83 maksa83 18:16 10.11.2018

Re: M'da !

Premotaj blog nekoliko go0dina unazad pa pogledaj broj obožavalaca i podržavalaca. Najluđe je samo kako se ziloti - jedini pošteni i jedini ispravni - među sobom razračunavaju.

Evo da priznam da sam verovao u Radula i da nisam znao da je 'nako lud. Ne baš kao u Mesiju koji će nas spasti nego kao u nekog ko Nije Njihov i malo će da razmrda celu stvar. Istina je da mnogo toga ne bih znao o sprskom parlamentu da nije DJB-a, npr. ono glasanje na zvonce. Njegov stvarni pad je počeo kad se udružio sa Boškom.
freehand freehand 18:26 10.11.2018

Re: M'da !

Evo da priznam da sam verovao u Radula i da nisam znao da je 'nako lud. Ne baš kao u Mesiju koji će nas spasti nego kao u nekog ko Nije Njihov i malo će da razmrda celu stvar.

mda... Pa odma ministar, sa sve Dušanom Pavlovićem, glasačem Tome Nikolića.
Al jebiga, moj razvojni put bio je malo drugačiji. Znao sam da ne vrede po lule duvana al sam sad žalostan jer se raspadaju. No sasvim je očekivano da nešto što je nastalo kao savez anđela jedino čistih i poštenih završi posipanjem govnima.
Stoputa sam ponovi, al evo još jednom: osvrni se oko sebe: pogledaj porodicu, familiju, krug prijatelja, razred, firmu. Nema dva ista. Moja majka je, poredeći brata i mene koristila primer dva prsta iste ruke.
Jebiga...
ali suština je, opet, da ima jedan skup normalnog u kome postoji svašta sa čime se slažeš i ne slažeš, i drugi skup nenormalnog. Najveća je mudrost da to nemnormalno, kancer, ne pustiš da osvoji horizont. Jer onda smo najebali.
Sad smo najebali.

P.S. Da kažem samo da sam iz sve snage podržao neke od izvanrednih stvari koje su uradili u skupštini, a ponosan sam na našu koleginicu Krugolinu, bez obzira što je umela da bude krajnje neprijatna. Sjajan je poslanik, za nju bih glasao bez predomišljanja.
aureus aureus 20:08 10.11.2018

Re: M'da !

freehand
Ma da je prosvijećen apsolutista - ni po' jada, nego...

Jebiga, Aureuse, znam da sam daleko od originalnosti ali - spram sveca i tropar. Nekad mislim da biračko telo bolje ijezaslužilo. A i mi sa njim.

Можда си се мало уморио и свега ти је мука. Разумљиво је то, ово предуго траје.
Нешто мало поправља ствар чињеница да ако би сад слетио режим са власти - земља би била у кудикамо бољем стању него кад су 2000. слетјели. Мислим, наравно, на те опште ствари: земља није под изолацијом, банке раде нормално, путује се вани, има неке економије и размјене са свијетом, плате нису баш 50 евра итд.
2000. године је стварно био бунар, дубок бунар, а чини ми се да почесто тога нису свесни ни Милошевићеви подржаваоци, али и они други - који су мислили да су тријумфовали.

Е сад...друга је ствар што Вучић и његов режим неће баш одмах отићи. Али ће отићи. Но, бар ја ћу на извјестан начин тешко Србији опростити што је ово дозволила.
Аутократија није питање неуспјеха политичке опозиције, не - она се дешава кад је читаво друшто слабо. Друштву је опао имунитет, зато рушење ауторитарног режима није ствар која се рјешава само бољом опозицијом; неопходна је друштвена обнова, обнова енергије, бунт и протест у свим друштвеним слојевима.
То треба да се схвати.

А то се још не схвата. Него се непрестано опозиција ставља под лупу, а све мане које се под том лупом уоче постају разлог за још већи бедак и апатију.
Онда у том бедаку и апатији ишчекује се опозициони месија, светац или штогод блиско свецу.
Не иде то тако; бојим се да месије и свеци ријетко залазе у политику.
adviser adviser 20:27 10.11.2018

Re: M'da !

maksa83
Premotaj blog nekoliko go0dina unazad pa pogledaj broj obožavalaca i podržavalaca. Najluđe je samo kako se ziloti - jedini pošteni i jedini ispravni - među sobom razračunavaju.

Evo da priznam da sam verovao u Radula i da nisam znao da je 'nako lud. Ne baš kao u Mesiju koji će nas spasti nego kao u nekog ko Nije Njihov i malo će da razmrda celu stvar. Istina je da mnogo toga ne bih znao o sprskom parlamentu da nije DJB-a, npr. ono glasanje na zvonce. Njegov stvarni pad je počeo kad se udružio sa Boškom.

To ti kažem.
adviser adviser 20:28 10.11.2018

Re: M'da !

freehand
.
...

P.S. Da kažem samo da sam iz sve snage podržao neke od izvanrednih stvari koje su uradili u skupštini, a ponosan sam na našu koleginicu Krugolinu, bez obzira što je umela da bude krajnje neprijatna. Sjajan je poslanik, za nju bih glasao bez predomišljanja.

Eeee, jbg !
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 10.11.2018

Re: M'da !

Evo da priznam da sam verovao u Radula i da nisam znao da je 'nako lud.


Tulumbe i Radule.
Ma ima još toga oko čega se mi slažemo, garant :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:31 10.11.2018

Re: M'da !

Ja sam izgubio nit u komentarima, sve vas volim, čak i Frija - Frija posebno. Tako da se vi cepajte al' nemam ti kad odgovarat' sve. Manje više se zna šta ću reći. A i ćera me cima da vam manje posvećujem pažnju. Tako da nije iz gordosti, već niz porodičnog egzistencijalizma. Peace to the Nation.

PS. Zašto se pojavljuje red alarm oko bezbjednosti stranice bloga?
freehand freehand 21:36 10.11.2018

Re: M'da !

a sam izgubio nit u komentarima, sve vas volim, čak i Frija - Frija posebno.

Šta moliš, opet si izgubio nit?
Mada razumem - CIA na Viberu, MOSAD na mesindžeru, Gašić te zove pdo prozorom - nije lako brt, ali šta moliš, naročito Frija?
maksa83 maksa83 21:59 10.11.2018

Re: M'da !

Ma ima još toga oko čega se mi slažemo, garant :)

Evo i da je najbitnije potrefiti sekirom što paralelnije sa vlaknima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 10.11.2018

Re: M'da !

maksa83
Ma ima još toga oko čega se mi slažemo, garant :)

Evo i da je najbitnije potrefiti sekirom što paralelnije sa vlaknima.


Oho, ima toga znači :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:13 10.11.2018

Re: M'da !

Не могу брале бед енерџи, сори.

PS. Зашто је блог пејџ ред алерт безбедносно? Енибади?
aureus aureus 22:14 10.11.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs
Ja sam izgubio nit u komentarima, sve vas volim, čak i Frija - Frija posebno. Tako da se vi cepajte al' nemam ti kad odgovarat' sve. Manje više se zna šta ću reći. A i ćera me cima da vam manje posvećujem pažnju.

Daj, bre, Srđane, ne mijenjaj naslove i tekst bloga usred komentarisanja.

To ti je k'o namamiš goste na rođendan svog djeteta a onda ih posle prvog sendviča i koka-kole pozoveš u kuhinju i daš im da motaju sarme za slavu. Navlakuša.

I zamolio bih za pomoć one koji šatrovački znaju bolje od mene.
Ovo znači šta?
"mojne ti zovem domaćine da pitam šta me nimatesni po gaj'i ovde."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 10.11.2018

Re: M'da !

Виђу, у Црну Гору командујеш. Ође радиш шта ја кажем. Ал' не кажем много пошто сам с једном ногом у пемзији.

И мојне ми те колективне форе пошто ме то специјално иритира. Енихау, ред алерт, с ИЛ апарата, јавите се када средите safety странице.
freehand freehand 22:23 10.11.2018

Re: M'da !

Виђу, у Црну Гору командујеш. Ође радиш шта ја кажем.

O kakvoj Crnoj Gori pričaš? To nešto krljaš goste (na blogu) po nacionalnoj osnovi?
aureus aureus 22:33 10.11.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs
Енихау, ред алерт, с ИЛ апарата, јавите се када средите safety странице.

mojne ti zovem domaćine da pitam šta me nimatesni po gaj'i ovde

Dobro, nije to ništa kakvih sam problema imao da razumijem ovog lika ispod :

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:02 10.11.2018

Re: M'da !

freehand
Виђу, у Црну Гору командујеш. Ође радиш шта ја кажем.

O kakvoj Crnoj Gori pričaš? To nešto krljaš goste (na blogu) po nacionalnoj osnovi?

Која национална основа у ЦГ, прецизно? Радиш за Бебу?
adviser adviser 07:21 11.11.2018

Re: M'da !

maksa83
Ma ima još toga oko čega se mi slažemo, garant :)

Evo i da je najbitnije potrefiti sekirom što paralelnije sa vlaknima.

Da !
Ima jedno zanimljivo drvo - grab.
Sa godinama grab ima zanimljivu naviku da počne da raste po helikoidalnoj krivi - tj, za neupućene, da se uvija oko vertikalne ose.
Što je grab stariji, to je uvrnutiji.
Posebno je karakteristično uvrnut pri dnu.
Eeeee, moj bajo - to da cepaš je 10 puta teže od bukve.

Sada mi se nametnula, usput, asocijacija da su i neki ljudi - što stariji, to uvrnutiji.
Takve bi mogli da preimenujemo iz humanoida u helikoide.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:03 11.11.2018

Re: M'da !

adviser

Da !
Ima jedno zanimljivo drvo - grab.
Sa godinama grab ima zanimljivu naviku da počne da raste po helikoidalnoj krivi - tj, za neupućene, da se uvija oko vertikalne ose.
Što je grab stariji, to je uvrnutiji.
Posebno je karakteristično uvrnut pri dnu.
Eeeee, moj bajo - to da cepaš je 10 puta teže od bukve.


Tačno, ali je zato izuzetno kalorično drvo, ponekad, da tako kažem, eksplozivno. Zna svako ko je sedeo pored otvorene (logorske) vatre od graba. Pametno je da se odaljiš jedno metar i po do dva - ume burno da sagoreva.


Sada mi se nametnula, usput, asocijacija da su i neki ljudi - što stariji, to uvrnutiji.


Ma to je super, takvi u glavnom ne postaju džangrizavi baksuzi. Furaju svoje lujke i nikoga ne smaraju.
Milan Novković Milan Novković 11:28 11.11.2018

Re: M'da !

vrabac_onaj
adviser

Da !
Ima jedno zanimljivo drvo - grab.
Sa godinama grab ima zanimljivu naviku da počne da raste po helikoidalnoj krivi - tj, za neupućene, da se uvija oko vertikalne ose.
Što je grab stariji, to je uvrnutiji.
Posebno je karakteristično uvrnut pri dnu.
Eeeee, moj bajo - to da cepaš je 10 puta teže od bukve.


Tačno, ali je zato izuzetno kalorično drvo, ponekad, da tako kažem, eksplozivno. Zna svako ko je sedeo pored otvorene (logorske) vatre od graba. Pametno je da se odaljiš jedno metar i po do dva - ume burno da sagoreva.


Ja sam potpuno zaboravio na tu reč i to drvo

Ali, kako prođe N sati sad sam ubeđen da ju je ćale često koristio, tj odjednom znam tu reč oduvek

Pa neka korist od zbunjoze - "baciJo" sam se na Gugleta, to je na engleskom "hornbeam" i koristi se često za kreativne veće ograde i landscape gardening:

maksa83 maksa83 11:29 11.11.2018

Re: M'da !

Ma to je super, takvi u glavnom ne postaju džangrizavi baksuzi. Furaju svoje lujke i nikoga ne smaraju.

Ako si čitao Računare i starije PC Pressove možda se sećaš imena Bob Đurđević. Mi ga znamo kao autora ali je u Americi IBM-u i ostalim velikim prodavao svoje analize i ekspertize za masne pare.

Gugluj, EKSTREMNO živopisan lik, kako vreme ide sve živopisniji.

vrabac_onaj vrabac_onaj 12:45 11.11.2018

Re: M'da !

Milan Novković

to je na engleskom "hornbeam" i koristi se često za kreativne veće ograde i landscape gardening:



Lepo, ali je još lepše kada je sama Priroda (Bog, Kosmos, Paja Patak ko u šta veruje, jebiga Makso, ovde ne može junit test) u ulozi baštovana.

Dolina Grabovica, šire područje Durmitora:




vrabac_onaj vrabac_onaj 12:47 11.11.2018

Re: M'da !

maksa83
Ma to je super, takvi u glavnom ne postaju džangrizavi baksuzi. Furaju svoje lujke i nikoga ne smaraju.

Ako si čitao Računare i starije PC Pressove možda se sećaš imena Bob Đurđević. Mi ga znamo kao autora ali je u Americi IBM-u i ostalim velikim prodavao svoje analize i ekspertize za masne pare.

Gugluj, EKSTREMNO živopisan lik, kako vreme ide sve živopisniji.



Ma znam, naletao sam na njega po mreži :)

Nego kad smo kod velikih plavih, eno kupiše Red Hat.
Milan Novković Milan Novković 13:29 11.11.2018

Re: M'da !

vrabac_onaj
Milan Novković

to je na engleskom "hornbeam" i koristi se često za kreativne veće ograde i landscape gardening:



Lepo, ali je još lepše kada je sama Priroda (Bog, Kosmos, Paja Patak ko u šta veruje, jebiga Makso, ovde ne može junit test) u ulozi baštovana.

Dolina Grabovica, šire područje Durmitora:


Samo da dopunim niz: James Cameron, kompjuterski grafičari, ...

... iako, ajd da svoje zlato, iako sam poleteo da priložim pejzaž iz Avatara, ovom prilikom damo producentu, Wayne Young - mnogi nisu čuli za njega ali su, možda, odlgedali Crocodile Dundee, pošto je on ceo crtani film producirao jednom samo iz ljubavi prema prirodi i nemoći pred našim uništavanjem: FernGully: The Last Rainforest

I neću fotku staviti, nego video, Batty Rap, slepi miš pobegao iz laoboratorije, u ovu džunglu sa vilama, glas mu pozajmio Robin Williams, pun je fazona, humans su mu noćna mora, u jednom trenutku su vile jednog minimalizovale pa bi mogao i biti pojeden, tj ne bi, vile su vegetarijanci, i žive u drugarstvu sa svim živuljkama, ali Batty se uzbudi kaže dada, jedi samo, to ti je kao piletina ...

adviser adviser 18:52 11.11.2018

Re: M'da !

vrabac_onaj
adviser

Da !
Ima jedno zanimljivo drvo - grab.
Sa godinama grab ima zanimljivu naviku da počne da raste po helikoidalnoj krivi - tj, za neupućene, da se uvija oko vertikalne ose.
Što je grab stariji, to je uvrnutiji.
Posebno je karakteristično uvrnut pri dnu.
Eeeee, moj bajo - to da cepaš je 10 puta teže od bukve.


Tačno, ali je zato izuzetno kalorično drvo, ponekad, da tako kažem, eksplozivno. Zna svako ko je sedeo pored otvorene (logorske) vatre od graba. Pametno je da se odaljiš jedno metar i po do dva - ume burno da sagoreva.


Sada mi se nametnula, usput, asocijacija da su i neki ljudi - što stariji, to uvrnutiji.


Ma to je super, takvi u glavnom ne postaju džangrizavi baksuzi. Furaju svoje lujke i nikoga ne smaraju.

Da !
Drveno-ložačko sveto trojstvio je ... grab - bukva - cer.
Grab, kako si ti već naveo, je 'eksplozivan' i koristi se pri odlaganju vatre, bukva, kao najkaloričnija, da oslobodi najviše toplote u odnosu na zapreminu - i cer da 'drži' vatru.
Da - što se tiče ljudske uvrnutosti, nisam nužno mislio na smaraštvo, nego u opštem smislu.
I, u osnovi, autentični ljudi, uglavnom, u većini slučajeva, nisu loši.
Atomski mrav Atomski mrav 15:08 13.11.2018

Re: M'da !

Sa druge strane, jos postoje norveske stranice za onlajn filmove, pa je nelogicno da one postoje, ako je zabranjeno gledati ih.


Da li su ilegalne?

Ovde imaš više informacija: https://www.tek.no/artikler/ny-dom-forbyr-piratstromming-i-norge/441293

A evo šta kaže narečeni zakon:

Slik er ordlyden i den nye åndsverksloven:

Det er ikke tillatt å strømme eller på annen måte bruke åndsverk som åpenbart i strid med denne loven er gjort tilgjengelig for allmennheten på Internett eller annet elektronisk kommunikasjonsnett når bruk fra den ulovlige kilden er egnet til å skade opphavers økonomiske interesser i vesentlig grad. Vederlag og erstatning etter § 81 kan bare ilegges ved forsettlig overtredelse av bestemmelsen i dette ledd.


Dakle i samo gledanje onlajn filmova može da bude prekršaj.
docsumann docsumann 21:24 08.11.2018

jah know


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:37 08.11.2018

ti bila prasa?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:45 08.11.2018

Re: ti bila prasa?

Kako da shvatim ovaj debilitetni komentar? Ko da l' je bio, Dačke?
alselone alselone 23:17 08.11.2018

Brate Srki

...
nask nask 00:00 09.11.2018

Oće internet da se zapuši i od ...

Ja se još uvek čujem (kako kažu u MNE) na ona govna koja si na tvom prošlom blogu onako velikodušno istresao po svima nama (sem Čarlija i još par ljudi). Mislim da bi bilo pristojno da malkice objasniš čemu sve ono posipanje.

A ako sam u međuvremenu nešto propustio onda ignoriši gornji komentar.
vrabac_onaj vrabac_onaj 10:27 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Mislim da bi bilo pristojno da malkice objasniš čemu sve ono posipanje.

Otišao sad da vidim šta se to tamo dešavalo, nisam tada ispratio.

Kako da kažem...mene bi više zabavljalo i uveseljavalo kada bi lumeni ovdašnji nastavili da objašnjavaju kako je N1 objektivna televizija i pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.


predatortz predatortz 10:45 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.


A dobro, zajebali se... Mislili su na Bikovića. (jel' i njega sad treba da mrzimo?)
adviser adviser 12:05 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

vrabac_onaj
Mislim da bi bilo pristojno da malkice objasniš čemu sve ono posipanje.

Otišao sad da vidim šta se to tamo dešavalo, nisam tada ispratio.

Kako da kažem...mene bi više zabavljalo i uveseljavalo kada bi lumeni ovdašnji nastavili da objašnjavaju kako je N1 objektivna televizija i pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.



Vrabac, pa ti si gori od mene.
Jer tako eksplicitno zazivati vlastito banovanje, mislim, šta reći !
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:40 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

adviser

Vrabac, pa ti si gori od mene.
Jer tako eksplicitno zazivati vlastito banovanje, mislim, šta reći !


Ako se ne varam, ta reč nije uvredljiva
maksa83 maksa83 16:32 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.

Šta da radim, zajebao me mangup, izveo varku telom.

Ponekad je teško razlikovati njegovu realnost od tvojih snova.
adviser adviser 16:38 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

vrabac_onaj
adviser

Vrabac, pa ti si gori od mene.
Jer tako eksplicitno zazivati vlastito banovanje, mislim, šta reći !


Ako se ne varam, ta reč nije uvredljiva

Da - jbg.
Ja sam malo zarđao ... naravno da lumen nije uvredljiv, nego predstavlja intenzitet osvetljaja po jediničnom sfernom uglu od izvora svetlosti jačine jedne kandele ... ili tako nekako.
Tako da, u stvari, kada si rekao lumeni, ti si mislio afirmativno, ili da ja dotumačim ... to su oni na sajtu koji rasvetljavaju i pojašnjavaju situaciju.
Tako da ću i ja sada da usvojim termin ... jedino se bojim da kada ja npr. kažem nekima da su lumeni - oni će da popizde i da me izgrde onoliko.

adviser adviser 16:38 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.

Šta da radim, zajebao me mangup, izveo varku telom.

Ponekad je teško razlikovati njegovu realnost od tvojih snova.

Zicer, ali zamalo.
maksa83 maksa83 16:44 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

adviser
maksa83
pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.

Šta da radim, zajebao me mangup, izveo varku telom.

Ponekad je teško razlikovati njegovu realnost od tvojih snova.

Zicer, ali zamalo.

Izvini Čarli, nisam bio fer.

I tvojih snova.


vrabac_onaj vrabac_onaj 16:45 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Ponekad je teško razlikovati njegovu realnost od tvojih snova.


biće da su to ipak tvoj slatki snovi, jer kako bi bez te "činjenice" mogao ljudima da podmećeš slike marka đurića i miše vacića pod nos uz slavodobitno, evo vam vaše rusije, jebala vas rusija

p.s.
napisah ovaj komentar pre ovog gore sa slikom, al se baš lepo namestilo
maksa83 maksa83 16:50 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

biće da su to ipak tvoj slatki snovi, jer kako bi bez te "činjenice" mogao ljudima da podmećeš slike marka đurića i miše vacića pod nos uz slavodobitno, evo vam vaše rusije, jebala vas rusija


Ako se ne varam, to nije uvredljivo.

Može Vacić koji citira citirača Antonića?

adviser adviser 16:53 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
adviser
maksa83
pozivaju se na "činjenicu" da je Putin odlikovao Vučića.

Šta da radim, zajebao me mangup, izveo varku telom.

Ponekad je teško razlikovati njegovu realnost od tvojih snova.

Zicer, ali zamalo.

Izvini Čarli, nisam bio fer.

I tvojih snova.



Pravo da ti kažem - ovoga u sredini ne poznajem.
Ova dvojica su predsednici najmoćnijih zemalja sveta.
Daj mi malo detalja o ovome u sredini - u čemu se ogleda njegov značaj ... ali svojim rečima, ako može.
Ako ne, onda ništa.

A moji snovi su uvek isti - moja žena, u načelu i pojedinostima ... i sve druge žene sveta - u načelu.
adviser adviser 16:55 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
biće da su to ipak tvoj slatki snovi, jer kako bi bez te "činjenice" mogao ljudima da podmećeš slike marka đurića i miše vacića pod nos uz slavodobitno, evo vam vaše rusije, jebala vas rusija


Ako se ne varam, to nije uvredljivo.

Može Vacić koji citira citirača Antonića?


Misliš da to što Antonića citira neki Vacić njega dezavuiše ?
Mislim, Antonića.

Pa i ti citiraš mnoge - pa šta ?
E, da ... pretprošle zime, ispred jedne knjižare, gledam ja neke knjige u izlogu i jedem pečeno kestenje - kada slučajno primetim profesora Antonića.
I baš se lepo ispričasmo tako ispred knjižarskog auzloga - redak gospodin.
maksa83 maksa83 17:10 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

I baš se lepo ispričasmo tako ispred knjižarskog auzloga - redak gospodin.

Eto vidiš. Sasvim moguće da bi ti se u toj situaciji i Miša Vacić bar isto toliko svideo.
adviser adviser 17:26 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
I baš se lepo ispričasmo tako ispred knjižarskog auzloga - redak gospodin.

Sasvim moguće da bi ti se u toj situaciji i Miša Vacić bar isto toliko svideo.

Dobro je - polako reteriraš.
Jer - nisi upotrebio sintagmu 'sigurno svideo'.
Nisi ti loš - kada vidiš da prenagliš, spreman si da se, istina, delikatno - povučeš.
Još uvek ti je prejak ego koji ti ne dozvoljava da kažeš --- jebote, baš sam preterao.
Izvinjavanje dolazi u narednoj iteraciji.
Dalek je put do toga - no, nije nedostižno.

Usput - moram da idem kod sestre na rođendan ... biće neki specijalni miks 'gulaša i paprikaša', meni omiljen.
aureus aureus 17:30 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

adviser

Usput - moram da idem kod sestre na rođendan ... biće neki specijalni miks 'gulaša i paprikaša', meni omiljen.

Samo ti službi ostavljaj podatke gdje si i šta radiš.

Ovo si učinio toliko javno da ne vidim kako možemo bar malo da te zaštitimo.
Sad više ni brisanje komentara ne pomaže.
maksa83 maksa83 17:31 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Dobro je - polako reteriraš.
Jer - nisi upotrebio sintagmu 'sigurno svideo'.
Nisi ti loš - kada vidiš da prenagliš, spreman si da se, istina, delikatno - povučeš.

Ma ja to pokušavam da budem fini, znamo obojica da bi ti se Miša Vacić 100% svideo, ali ti to treuntno stvara nelagodu. Će prođe nelagoda, ne brini.
Izvinjavanje dolazi u narednoj iteraciji.
Dalek je put do toga - no, nije nedostižno.

Znamo obojica da se to neće desiti, išli smo preko nekoliko puta tom stazom i uvek se završila račvanjem.
Usput - moram da idem kod sestre na rođendan ... biće neki specijalni miks 'gulaša i paprikaša', meni omiljen.

Ako. Ja odo da cepam još drva.
aureus aureus 17:37 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
Ja odo da cepam još drva.

Sa srećom.

maksa83 maksa83 17:40 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Sa srećom.

Imam sekiru sa baš takvom glavom!

Kako znaš?!

Osećam se ... uhakovano.
aureus aureus 17:44 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
Sa srećom.

Imam sekiru sa baš takvom glavom!

Kako znaš?!

Osećam se ... uhakovano.

Sam si kriv. I ti i Adviser.
Na blogu na kojem se priča o tajnim službama vas dvojica javno govorite gdje ste i šta radite.
Neoprezno je to.

Stvarno ne znam šta bih rek'o.

Odoh na kafu, pa ću do prodavnice. Ponijeću telefon sa sobom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:01 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
Sa srećom.

Imam sekiru sa baš takvom glavom!

Kako znaš?!

Osećam se ... uhakovano.


To nije sekira, nego splitting maul.

Druže, pazi na TFCC, to oće da se sjebe ako mnogo divljaš sa splitting maul-om, ako umisliš da si životinja, a približio si se pedestoj. Imaju valjda bilderi one neke narukvice koje ti štite taj deo zgloba (evo, ovako nešto). A pošto su mi ruke draga porodična uspomena, i dosta mi trebaju, ja sam za domaćinstvo kupio prošle godine spravu:



S njom sam letos nacepao celu komšijinu topolu, i to onako vlažnu, doduše zagrcnula se na onim baš debelim komadima (>35-40cm), to sam onda morao da sa motornom testerom sasečem na kratko, da posle lakše nacepam mašinom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:24 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

adviser
maksa83
I baš se lepo ispričasmo tako ispred knjižarskog auzloga - redak gospodin.

Sasvim moguće da bi ti se u toj situaciji i Miša Vacić bar isto toliko svideo.

Dobro je - polako reteriraš.
Jer - nisi upotrebio sintagmu 'sigurno svideo'.
Nisi ti loš - kada vidiš da prenagliš, spreman si da se, istina, delikatno - povučeš.
Još uvek ti je prejak ego koji ti ne dozvoljava da kažeš --- jebote, baš sam preterao.
Izvinjavanje dolazi u narednoj iteraciji.
Dalek je put do toga - no, nije nedostižno.


Да да, и ја некако верујем у Максу.
Биће од тог момка човек једног дана.
maksa83 maksa83 20:31 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Да да, и ја некако верујем у Максу.
Биће од тог момка човек једног дана.

Ma ajde bre od toga je i moja mama digla ruke...
maksa83 maksa83 20:33 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

To nije sekira, nego splitting maul

Čoveče koliko ime za nešto što se kod nas zove "cepača". Nije ni čudo, dok to izgovoriš ("ženo, hakuju nam izbore, dodaj mi splitting maul" ) Rus te već hakovao četiri puta i dva puta ti zamenio secretary of state novim primerkom pošto si prethodnog pokvario.
freehand freehand 20:40 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Ma ajde bre od toga je i moja mama digla ruke...

I ona odustala od paternalizma?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
To nije sekira, nego splitting maul

Čoveče koliko ime za nešto što se kod nas zove "cepača". Nije ni čudo, dok to izgovoriš ("ženo, hakuju nam izbore, dodaj mi splitting maul" ) Rus te već hakovao četiri puta i dva puta ti zamenio secretary of state novim primerkom pošto si prethodnog pokvario.


Ne mogu oni toliko sekretara da nam postave, koliko mi možemo da ih sjebemo.

Inače, bolji alat je onaj klin (wedge), ali ti onda treba i čekićčina. Jedino što klin oće nekad malo da ostane u panju, ako si baš zapeo da cepaš neku karakondžulu, onda ti treba još jedan klin, da ga odglaviš, u međuvremenu ti Rusi postave i AG-ja.



adviser adviser 21:11 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
Dobro je - polako reteriraš.
Jer - nisi upotrebio sintagmu 'sigurno svideo'.
Nisi ti loš - kada vidiš da prenagliš, spreman si da se, istina, delikatno - povučeš.

Ma ja to pokušavam da budem fini, znamo obojica da bi ti se Miša Vacić 100% svideo, ali ti to treuntno stvara nelagodu. Će prođe nelagoda, ne brini.
Izvinjavanje dolazi u narednoj iteraciji.
Dalek je put do toga - no, nije nedostižno.

Znamo obojica da se to neće desiti, išli smo preko nekoliko puta tom stazom i uvek se završila račvanjem.
Usput - moram da idem kod sestre na rođendan ... biće neki specijalni miks 'gulaša i paprikaša', meni omiljen.

Ako. Ja odo da cepam još drva.

To (boldovano) ima veze samo uslovno sa mnom - jer, neko mora da ti kaže.
Do tebe je - što bi se reklo ... to je tvoj problem.
adviser adviser 21:25 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
To nije sekira, nego splitting maul

Čoveče koliko ime za nešto što se kod nas zove "cepača". Nije ni čudo, dok to izgovoriš ("ženo, hakuju nam izbore, dodaj mi splitting maul" ) Rus te već hakovao četiri puta i dva puta ti zamenio secretary of state novim primerkom pošto si prethodnog pokvario.

Da.
No, cepača uopšte nije potrebna ... jer, kako bi narod rekao, um caruje, a snaga klade valja.
Zašto sam ovo rekao, tj. da cepača nije potrebna ?
Dok sam bio mlađi, onda sam ponekada bio kuražan kao maksa - pa sve na silu.
Dok nisam stavio prst na čelo - pa se zapitao ... gledajući čiču od preko 80 godina kako sa lakoćom cepa drva.
Onda sam zastao - i počeo da posmatram, te, kako sam uvek (i) učio od boljih od sebe, dakle, gledao sam kako on to radi.
Jer - nije moguće da koristi snagu, pošto je nema da ceo dan cepa drva - a ipak ih cepa.
Dakle, moralo je da postoji nešto drugo.
1. Cepao je sa najobičnijom sekirom
2. Nikada drveni trupčić nije udarao po sredini, nego uvek sa strane - tako da je i omalena sila 'cepanja' odvajala taj mali deo drveta od trupčića
3. Postoji jedan štos kako treba da se drška sekire u jednom trenutku zadrži, tako da samo prednji špic sečiva prvi uđe u drvo, a potom i ostali deo sečiva ... kao testerasti signal na osciloskopu. Dakle, ni u kojem slučaju, ne udarati tako da celo sečivo istovremeno dođe u dodir sa drvetom - jer je tada potrebna životinjska snaga. No, ovde je potrebno i malo veštine, jer se u određenom kontekstu, ako se to ne radi korektno, usled eventualnog promašaja drveta, sečivo kreće ka tvojim nogama.
4. Ipak, uz sve ovo što sam napisao, odabrati sekiru sa užim sečivom, a ne tzv. bradvu.

Prema tome, Makso, kada budeš spreman za obuku, samo pozovi, rado ću ti pokazati kako se sa običnom sekirom mogu savladati i ozbiljne pančine.
aureus aureus 21:49 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

adviser

Da.
No, cepača uopšte nije potrebna ... jer, kako bi narod rekao, um caruje, a snaga klade valja.
Zašto sam ovo rekao, tj. da cepača nije potrebna ?
Dok sam bio mlađi, onda sam ponekada bio kuražan kao maksa - pa sve na silu.
Dok nisam stavio prst na čelo - pa se zapitao ... gledajući čiču od preko 80 godina kako sa lakoćom cepa drva.
Onda sam zastao - i počeo da posmatram, te, kako sam uvek (i) učio od boljih od sebe, dakle, gledao sam kako on to radi.
Jer - nije moguće da koristi snagu, pošto je nema da ceo dan cepa drva - a ipak ih cepa.
Dakle, moralo je da postoji nešto drugo.
1. Cepao je sa najobičnijom sekirom
2. Nikada drveni trupčić nije udarao po sredini, nego uvek sa strane - tako da je i omalena sila 'cepanja' odvajala taj mali deo drveta od trupčića
3. Postoji jedan štos kako treba da se drška sekire u jednom trenutku zadrži, tako da samo prednji špic sečiva prvi uđe u drvo, a potom i ostali deo sečiva ... kao testerasti signal na osciloskopu. Dakle, ni u kojem slučaju, ne udarati tako da celo sečivo istovremeno dođe u dodir sa drvetom - jer je tada potrebna životinjska snaga. No, ovde je potrebno i malo veštine, jer se u određenom kontekstu, ako se to ne radi korektno, usled eventualnog promašaja drveta, sečivo kreće ka tvojim nogama.
4. Ipak, uz sve ovo što sam napisao, odabrati sekiru sa užim sečivom, a ne tzv. bradvu.

Ово је веома добар коментар.

Мора да је код тих трупаца чврстоћа на смицање мања по ободу, а можда чак и тврдоћа. Прво мањи дио сјечива - искусно, искусно - мањи дио а иста сила, дакле већи локални напон - дрво губи битку.

"Сјечиво креће ка твојим ногама" - ово већ не ваља. Треба избјегавати повреде на раду.


На слици је чича од којег се може доста научити. Као што се види, користи сјекиру са ужим сјечивом.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Ово је веома добар коментар.


Solidan, ima tu nečeg, ali nije život, a ni cepanje drva, tako jednostavna stvar da se sve svede na par caka.

Ne važi ovo gore za svaki panj.

freehand freehand 22:20 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Prema tome, Makso, kada budeš spreman za obuku, samo pozovi, rado ću ti pokazati kako se sa običnom sekirom mogu savladati i ozbiljne pančine.

Vidiš, ja bih rekao da su za cepanje drva važne dve stvari: prvo, da je sekira oštra. Drugo, da se pri udarcu ne udara svom snagom do kraja, već da se pre udara sekire o panj malkice "olabavi" i pusti da sečivo odradi svoj posao sa energijom koju je dobilo zamahom.
naravno, ne pustiti toliko da odskoči od cepanice, jerbo to onda može da se pretvori u scenu iz crtaća.
aureus aureus 22:40 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

freehand

Vidiš, ja bih rekao da su za cepanje drva važne dve stvari: prvo, da je sekira oštra.

I to je čiča rekao Adviseru, ali je ovaj zaboravio da nam prenese.
maksa83 maksa83 22:57 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Dok sam bio mlađi, onda sam ponekada bio kuražan kao maksa - pa sve na silu.

Sila je kao junit testovi - ako ti ne radi posao znači da je ne koristiš dovoljno.

Odn. um caruje dok snaga ne popizdi.

Inače to da se udara u donji poluprečnik zna svako ko je polomio tri drške od sekire gađajući sredinu i pogađajući iza (ja nisam, ali sam znaao za foru). I pošto sam cepao i običnom sekirom i ovom cepačom, da ti kažem - cepača je keva. Ke-va.
nsarski nsarski 23:08 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Inače to da se udara u donji poluprečnik zna svako ko je polomio tri drške od sekire gađajući sredinu i pogađajući iza (ja nisam, ali sam znaao za foru). I pošto sam cepao i običnom sekirom i ovom cepačom, da ti kažem - cepača je keva. Ke-va.


Priča iz vojske (tru stori). Jednom mom drugaru, za kaznu, dali zadatak da iscepa gomilu drva. On se mučio, cepao, ali sve išlo kilavo.

Priđe mu neki Bosanac pa mu kaže da pogrešno to radi, uzme sekiru u ruke da mu pokaže, i pocepa celu gomilu očas posla. I počne da ga zajebava kako je glup kad ne ume da cepa drva. Na to taj moj drug, iznerviran, kaže: "Burazeru, jel umeš ti da se klizaš na ledu?". Ovaj, zgranut, kaže: "Ne umem". "E, tako i ja ne umem da cepam drva, ali te ne zajebavam za klizanje!"
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:13 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

maksa83
Dok sam bio mlađi, onda sam ponekada bio kuražan kao maksa - pa sve na silu.

Sila je kao junit testovi - ako ti ne radi posao znači da je ne koristiš dovoljno.

Odn. um caruje dok snaga ne popizdi.

Inače to da se udara u donji poluprečnik zna svako ko je polomio tri drške od sekire gađajući sredinu i pogađajući iza (ja nisam, ali sam znaao za foru). I pošto sam cepao i običnom sekirom i ovom cepačom, da ti kažem - cepača je keva. Ke-va.


Da, i što je najlepše, ne mora da bude ni naročitio oštra, pogotovu ako je dovoljno teška. Ovo sa klinom sam video od mog strica u Krnjači, on je majstor za tu tehniku, i koristi običan čekić, od par cola. Mada je ovaj električni splitter keva za sve te manuelne pristupe, sem kod baš velikih komada. Ali onda izostaje komponenta fizičkog vežbanja, koje je isto tako važno u našim godinama.



freehand freehand 23:24 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Priča iz vojske (tru stori). Jednom mom drugaru, za kaznu, dali zadatak da iscepa gomilu drva. On se mučio, cepao, ali sve išlo kilavo.

Pljevlja, ciča zima, -25 zdravo drvo puca od hladnoće. Mi na vežbi, u kasarni brdske pešadije a moje odeljenje smešteno kod bratskog odeljenja alpskih izviđača. Od njih 20 pola Slovenci (i posle saznam pola od te polovine reprezentativci u nordijskim disciplinama).
Jutro, još nije svanulo, iz sna nas prene dreka. Neko se svađa pod prozorom. Pogledamo, ništa nam nije jasno.
"Ma ništa, opet se svađaju" - kaže jedan domaćin.
"Oko čega?"
"Cepanje drva, standardno".
"A, niko neće da cepa..."
"Ma jok, bre. Otimaju se za sekiru."

Jebo Slovence, predugo smo i čekali da se raziđemo sa budalama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:24 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

ne mora da bude ni naročitio oštra


Konačno neko :)
Ma ne mora, nekad oštrina ček i zasmeta, zna da se zaglavi u panj pa se teško, nekad baš baš teško, vadi.

Težina je bitna.
I bitnije od tih matematičkih pravila je da se prepozna pravac i raspored vlakana, a to istrenirano oko prepozna i po izgledu panja.
To određuje i mesto gde treba gađati.
Sekira mora da bude paralelna sa vlaknima, da ih razdvaja a ne preseca.
Ako je panj pravilnog oblika, dakle vlakna pava i paralelna, još ako je drvo manje zbijenih vlakana, mekše, lako je, ali ako je iz nekog razloga nepravilno, čvor, krivina, neka izraslina...pa vlakna zgužvana, e tu treba i snage i majstorije, a često ništa nije dovoljno.



nsarski nsarski 23:34 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Ako je panj pravilnog oblika, dakle vlakna pava i paralelna, još ako je drvo manje zbijenih vlakana, mekše, lako je, ali ako je iz nekog razloga nepravilno, čvor, krivina, neka izraslina...pa vlakna zgužvana, e tu treba i snage i majstorije, a često ništa nije dovoljno.


E, to. Ja sam obično u ovo vreme kupovao gotova pakovanja cepanica za kamin - znaš ono, Božić, praznici, romantika, itd, ali i dobro greje. Ali, nekada su te cepanice prevelike, pa sam morao da ih sečem. Kada se u paketu od 10 cepanica nađu takve sa čvorovima, tu sam se baš namučio.
Recimo, ova ispred je OK, pocepa se lako, ali ova u pozadini...



P.S. Nego, čitajući ovaj post dijagonalno, ukapirao sam da je samo jedan korak od sajber špijuniranja do cepanja drva. Praise the Lord, we are one merry bunch!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:44 09.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Recimo, ova ispred je OK, pocepa se lako, ali ova u pozadini...


To.
Veština i tu, kod ove iza, može malo da pomogne, ali da je lako, i da može na caku, ne može jbg.

Mislim, što da ne pričamo i o cepnju drva jbg :)

A ovo gore

počne da ga zajebava kako je glup kad ne ume da cepa drva.


Često se to može sresti u selu.
Da ljudi, zaista, smatraju glupim onoga ko ne ume da cepa drva kao oni, da vozi taktor kao oni, i takve stvari.
Malo znanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:42 10.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Težina je bitna.
I bitnije od tih matematičkih pravila je da se prepozna pravac i raspored vlakana, a to istrenirano oko prepozna i po izgledu panja.
To određuje i mesto gde treba gađati.
Sekira mora da bude paralelna sa vlaknima, da ih razdvaja a ne preseca.


Da, i samo da dodam (iz iskustva): drvo se lakše cepa kad je napolju baš ladno (ne zato što si u žurbi da se ne smrzneš, nego se onda lakše lista po tim vlaknima. I naravno, kad je suvo, dosta lakše nego kad je vlažno. Ali ja obično spremam drva leti, za zimu iste godine, i to moram negde sredinom ili krajem leta da odradim, da bi imalo bar nekoliko meseci koloradovskog sunca i pre svega - suvog vazduha da se prosuši do zime. Oni koji se stvarno greju na drva (mi samo dogrevamo, a i romantike radi), spremaju ga po par godina unapred.

edit: A ovih čvornovatih komada sam vremenom nakupio lepu kolekciju, jer ne mogu da ih nacepam, a ni u peć ne mogu da stanu. Onda sam prošle godine konačno kupio Huskvarnu, i hebo sam im kevu, isekao sve okolo, do samog čvora, i sad lepo stanu u pećku.


aureus aureus 10:49 10.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

Evo jednog koji živi u Norveškoj.

Priča kako se Norvežani griju.

nikvet pn nikvet pn 11:14 10.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

hoochie coochie man

Da ljudi, zaista, smatraju glupim onoga ko ne ume da cepa drva kao oni, da vozi taktor kao oni, i takve stvari.


Дабре, мене градског тако сажаљиво гледали по селу докторе нумеш ово па оно?! Онда сам ја уинат то све лепо научио још боље од њих. Нарочито ручну косидбу.
aureus aureus 11:30 10.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

nikvet pn
hoochie coochie man

Da ljudi, zaista, smatraju glupim onoga ko ne ume da cepa drva kao oni, da vozi taktor kao oni, i takve stvari.


Дабре, мене градског тако сажаљиво гледали по селу докторе нумеш ово па оно?! Онда сам ја уинат то све лепо научио још боље од њих. Нарочито ручну косидбу.

Сељаци зајебавају.

Већина послова на селу се научи доста брзо. Зато и зајебавају.
Каква је компликација покупити сијено (грабуљама, вилама), сложити навиљак, однијети навиљак пред шталу, убацити горе...или направити стог?
adviser adviser 12:10 10.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

nikvet pn
hoochie coochie man

Da ljudi, zaista, smatraju glupim onoga ko ne ume da cepa drva kao oni, da vozi taktor kao oni, i takve stvari.


Дабре, мене градског тако сажаљиво гледали по селу докторе нумеш ово па оно?! Онда сам ја уинат то све лепо научио још боље од њих. Нарочито ручну косидбу.

Čekaj - pa zar ti nisi veterinar ?!
Ili sam ja nešto pogrešno ukapirao.
alselone alselone 06:29 11.11.2018

Re: Oće internet da se zapuši i od ...

I naravno, kad je suvo, dosta lakše nego kad je vlažno.


Osim kad nije previše suvo, onda je kao kamen.

To ću danas i da potvrdim. Danas kuvamo paprikaš na dvorištu, ovo je verovatno poslednji lep vikend u narednih 4, 5 meseci, pa ću da cepkam cepanice na manje komade. Ostalo mi je nešto drva što sam kupio pre 2 godine. Nisam ih, da prostite, pipkao od prošlog leta, al se plašim da li ću biti u mogućnosti da ih iscepam ili ne.
alselone alselone 14:03 09.11.2018

BTW, jeste vi svesni

da se sluzenje malog vojnog roka vratilo ispod zita.

Par mojih kolega pozvano na obuku od dve nedelje. Sve kao nekad, samo krace. Bili, smorili se kao budale, vratili se.
maksa83 maksa83 16:42 09.11.2018

Re: BTW, jeste vi svesni

da se sluzenje malog vojnog roka vratilo ispod zita.




Pored toga, istakao je i:


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 09.11.2018

Re: BTW, jeste vi svesni

maksa83
da se sluzenje malog vojnog roka vratilo ispod zita.




Pored toga, istakao je i:




Izgleda da je zaboravio aroniju.

Nego, alse, a jel se zna koji je cut-off, u smislu godišta posle kojeg te ne diraju? Mislim, ne mogu da te zamislim da ideš tamo da tučeš strojevi korak dok se neki moron, kao ovaj Vacić, dernja na tebe iz sve snage.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana