Mediji

Dvostruki aršini Ministarstva kulture i informisanja!

Filip Mladenović RSS / 09.11.2018. u 21:05

Ministarstvo ćuti...
Ministarstvo ćuti...
Ministarstvo ne ćuti...
Ministarstvo ne ćuti...
Kada se u utorak, 30. oktobra 2018. na kioscima širom Srbije pojavilo najnovije izdanje „Ilustrovane politike" (državni medij) sa fašisoidnom naslovnom stranom „Psi su pušteni", gde dominira preteće iskežen pas, a u pozadini fotografije naslovnica listova i nedeljnika "Danas", "Vreme" i "NIN", svako normalan i civilizovan je osudio ovakav potez uredništva. Čak su reagovali i mnogobrojni državni zvaničnici, dok je Vučićeva savetnica za medije Suzana Vasiljević dala ostavku na mesto člana u nadzornom odboru "Politike". Jedini koji je ostao nem na ovakav nerazuman i protivzakonit potez redakcije bilo je - Ministarstvo kulture i informisanja, koje se oglasilo kao - nenadležno.

U tekstu publikovanom u "Ilustrovanoj politici" prozvani mediji sa naslovne strane optužuju se za neprijateljsko delovanje protiv Srbije i postavlja se pitanje zašto na takvo delovanje, kako se navodi, Radio-televizija Srbije (RTS) i list „Politika" ćute. Kao da su se Gebels iz tridesetih godina XX veka ili Milošević iz devedesetih povampirili i udružili u kreiranju ovog sramnog teksta i skandalozne naslovnice "Ilustrovane politike".

„Ministarstvo nema običaj, niti je u njegovoj nadležnosti, komentarisanje bilo čijeg autorskog teksta, kao ni tog koji pominjete", stoji u odgovoru Radiju Slobodna Evropa državnog sekretara Ministarstva kulture i informisanja Vlade Srbije Aleksandra Gajovića.

Medjutim, deset dana kasnije, to isto Ministarstvo kulture i informisanja odjednom zaboravlja na to da "nema običaj, niti je u njegovoj nadležnosti", nego zvaničnim saopštenjem „smatra da su naslovna strana i karikatura Predraga Koraksića Koraksa dnevnog lista „Danas" od petka, 9. novembra 2018. krajnje neprimereni, jer direktno ili indirektno stavljaju u neprihvatljiv i moralno nedopustiv kontekst predsednika Republike Srbije Aleksandra Vučića, kao i poslanike Narodne skupštine Aleksandra Martinovića i Vladimira Orlića, sa najvećim ratnim zločincima Drugog svetskog rata. Iz navedenog razloga javno izražavamo nezadovoljstvo i osuđujemo ideju dnevnog lista „Danas", kojom se na ovaj način dovodi u pitanje dostojanstvo predsednika Republike Srbije i poslanika Narodne skupštine. Napominjemo da ta uvredljivost dolazi u trenutku kada i predsednik države i Vlada Republike Srbije daju veliki doprinos medijskim reformama koje su u toku", navodi se u saopštenju Ministarstva kulture i informisanja.

A ko su likovi na Koraksovoj naslovnoj karikaturi? Dva najnevaspitanija, najbezočnija i najnecivilizovanija poslanika u srpskom parlamentu, koji svojim javnim nastupima za skupštinskom govornicom i iz poslaničkih klupa već godinama vredjaju i čast poziva narodnog poslanika, i poslovnik o radu, i kulturu javnog govora, i odgovornost prema vlastitim biračima i tradiciju parlamentarizma u ovom delu Evrope.
 
Vrhunac tog protivzakonitog ponašanja je njihov istup 6. novembra, dakle tri dana pre publikovanja naslovne strane lista "Danas", kada su javno u skupštini ocenili novinare dnevnog lista "Danas" kao „sramotu za srpsko novinarstvo" i uporedili rad lista sa kampanjom koja je „nezabeležena još iz vremena Hitlera i Gebelsa". 
 
Tada niko od nadležnih ustanova i zvaničnika nije reagovao na pominjanje Hitlera i Gebelsa i vredjanje redakcije jedne dnevne novine, i to u najvišoj zakonodavnoj instituciji države Srbije, a pogotove NE Ministarstvo kulture i informisanja.
 
I eto zašto ova zemlja i ova država kaskaju za normama civilizovanog sveta i principima pravne države: uz korupciju se kao lik u ogledalu prilepila politika dvostrukih aršina, pa nikako ne pušta!

 

 

Atačmenti



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 21:18 09.11.2018

Џеронимоооооо!!!

Leming je naziv za grupu rodova sitnih glodara, koji obično žive u polarnim područjima u blizini arktika u biomu tundra. Spadaju u familiju hrčaka Cricetidae.

Težina leminga varira između 30 do 110 grama, a dugački su od 7 do 15 centimenara. Najčešće imaju dug, kratak i mekani rep. Hrane se najviše lišćem, travom, ali i korenjem. Ako je potrebno, mogu jesti i larve. Lemizi ne padaju u zimski san u toku zime. Oni tokom tog hladnog perioda ostaju aktivni, kopajući kroz sneg tražeći travu koju posle skladište.

U beogradskim pet šopovima skoro svakodnevno pojavljuju se nove vrste životinja, a jedna od njih je i leming kojeg sugrađani sve češće uzimaju kao kućnog ljubimca. Leminzi su glodari slični hrčku, ali znatno manjih dimenzija i sa dužim životnim vekom. Mogu se naći u većini pet šopova u gradu, a uz pravilnu ishranu i držanje mogu živeti i do tri godine.

Ove životinje su sitne, narastu do veličine od svega 13 centimetara, imaju dugačak rep i veoma su druželjubive. Dozvoljavaju da se drže u rukama i retko kada ujedu jer su najčešće prijateljski nastrojeni prema ljudima. Leming spada u red glodara, ali nema neugodan miris i zbog toga je idealan za život u stanu. Takođe, veoma su tihi i samo u situacijama kada su u opasnosti ili kada se „svađaju“ ispuštaju glasne zvuke.

- Imam leminga već dva meseca, a sada sam došao da mu kupim štapiće od tvrdog bilja jer su mu neophodni kako bi oštrio sekutiće - kaže nam Nikola Marinković. - Imao sam i hrčka koji je jako sličan lemingu, ali moj mali Laza je ipak favorit jer je druželjubiviji.

Agresivni su kada se naljute, mada su najčešće miroljubivi. Leminzi mogu da budu i veoma agresivni kada brane teritoriju, ili ako ih je mnogo u malom prostoru. Zato ih nikada ne treba spajati sa drugim mužjacima, već je bolja kombinacija da budu u istom prostoru sa dve ili više ženki. U suprotnom, bićete svedok surove borbe koja se skoro uvek završi smrću jedne od životinja.

Ishrana leminga je specifična jer nemaju toleranciju na šećer i zbog toga su skloni dijabetesu, pa im se nikako ne sme davati voće, poslastice niti bilo koja vrsta hrane koja sadrži šećer. Inače su veliki „gurmani“ i iako su jako male životinje, mogu dosta da pojedu.

- Sve je više ljudi koji ih kupuju, svi se oduševe kada ih vide - sa osmehom priča Strahinja, radnik u pet šopu.

Leminzi se drže u staklenim terarijumima, najbolje onim sa dimenzijama 60 puta 40 centimetara. Na dno treba staviti piljevinu i travu koju će ova malena životinja vrlo brzo pojesti, a od ostataka će najverovatnije napraviti gnezdo, jer to vole da rade. Neophodno je često čistiti kavez i menjati mokru piljevinu, jer u suprotnom ove male životinje mogu zaraditi upalu pluća.

Svi sugrađani koji se odluče da baš leming bude njihov novi kućni ljubimac, mogu ga kupiti u svim bolje snabdevenim pet šopovima u gradu po ceni od svega 350 dinara.



Filip Mladenović Filip Mladenović 21:35 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!!

Uz leminge u krugovima i trouglovima bliskim vlastima su popularne i sitne duše zvane - blamingi.

Blamiraju i vas i vaše ukućane, i vaše rodjake, i vašu stranku širom Srbije, Evrope i sveta, a možete ih kupiti za male pare.

SLOGAN za kupovinu blaminga: Sitne duše za male pare!
alselone alselone 21:37 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!!

Sitne duše za male pare!


Ovo je tačno ono što bih rekao za medijske tompsonovce.
tasadebeli tasadebeli 21:52 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!!

Filip Mladenović

vašu stranku



not2old2rock not2old2rock 21:59 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!!

tasadebeli
Filip Mladenović

vašu stranku





E, sad si mu objasnio! Ako nikad nisi, sad si, sad je shvatio i više neće biti...
tasadebeli tasadebeli 22:44 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

not2old2rock
tasadebeli
Filip Mladenović

vašu stranku





E, sad si mu objasnio! Ako nikad nisi, sad si, sad je shvatio i više neće biti...








Ма јок.... Нема шта ја Филипу да објашњавам, није он глуп човек.

Зна Филип одлично о чему се овде ради... Само се прави.

И зна Филип такође у које све од ових типова спада:

Vitezovi reda tastature

"Internet. Najznačajniji izum u istoriji čovečanstva, posle točka, vatre i rezanog hleba. Stvar koja je smanjila planetu zemlju i približila ljude koji se drugačije nikada ne bi upoznali, dvoje su se tako i smuvali. Spremište svekolikog ljudskog znanja, koje je na dohvat ruke sa nekoliko klikova ili dodira prstom. Divna stvar. Takođe stvar gde se raznorazna priglupa gamad razgoropadila jer im anonimnost i daljina to dozvoljavaju, te svoja gnusno glupa mišljenja ne zadržavaju za sebe kao što bi trebalo nego ih šire i time smanjuju kolektivni IQ čovečanstva. Najgora sorta ovih pored gamadi sa Tumblr-a su internet "debateri". Navodnici su tu zato što ovi ljudi nikada nisu čuli za formalnu debatu i nemaju pojma šta je to logika i iznošenje argumentovanog stava. To ih naravno ne sprečava da svoje splačine šire diljem interneta.

Neću da se upuštam u raspravu ali - Svi znate ovo ljudsko smeće. Neko postuje post sa kontraverznom temom, krene rasprava, zahukta se i evo njega. Kuca zid teksta, obično dva-tri pasusa nepovezanih, glupavih bljuvotina koje nemaju veze sa životom i ovlaš se dotiču zadate teme, da bi diskretno izvređao pola učesnika. Naravno, počinje svoj komentar gorepomenutom rečenicom, i na svaku kritiku svog komentara odgovara sa "Rekao sam da neću da ulazim u raspravu". Kada mu se na njegovo intelektualno nepoštenje, i realno, bezobrazluk ukaže, blokira sve koji su se usudili da mu protivureče ili nastavlja da vergla da ne želi da se raspravlja, dok se, naravno, raspravlja. Kada ugasi kompjuter, premlati mršavo izgladnelo kuče koje drži lancem vezano za radijator jer se opet upišalo na pod pošto ga ne pušta nigde, a kuče ima jer voli životinje, i potroši sve pare na webcam porn.

Ja sam majka - Nadmena kokoš sa teškim kompleksom superiornosti jer je istisnula dete iz polnog organa i to smatra uspehom. Uključuje se u rasprave koje često sa decom veze nemaju i počinje svoje izlaganje rečenicama poput "Kao majka ja..." ili "Nama roditeljima je ovo problem jer....". Budite spremni na argument koji to nije, i na gluposti, često praćene komentarima poput "Vi koji nemate decu jednostavno ne možete da razumete kako je to". Ohola je, glupa, neobrazovana i svima treba da bude žao tog jadnog deteta koje biva podizano od strane ovakve budale. U životu nije ništa postigla, niti će, pa se grčevito drži za jedinu stvar koja joj je ikada uspela a to je reprodukcija, i nije neko veliko dostignuće. Još je užasnija stvar što ovakve žene decu često rode da bi mogle da se nazivaju roditeljima jer je to izgleda neka posebna, bitna titula koja im daje nekakav autoritet na konto svih tema u univerzumu. Odlična je šansa da je pušač i da je pušila tokom trudnoće kao i u istoj prostoriji sa detetom, i da će na svako ukazivanje svojeg lošeg roditeljstva besno odgovarati krilaticama poput "To je moje dete, ja znam šta je najbolje za njega" ili "Ko si ti da mi kažeš šta ja da radim sa svojim detetom" ili "Meni je moje dete najvažnije ko jebe vas ostale". Otpad.

Vodeničar - Ovo smeće se trudi da svaku diskusiju okrene sebi u korist tako što izbegava da odgovori na postavljeno pitanje i vrti se kao maca oko vruće kaše oko njega, odgovarajući na pitanja koja niko nije postavio a koja idu njemu u prilog (ne idu al on misli da idu), i na svako "ali nisi odgovorio na moje pitanje" odgovara ignorisanjem i nastavljanjem teranja svojeg. Kako se diskusija zahuktava, ovaj brabonjak postaje sve bezobrazniji i sve bezočniji u izbegavanju odgovora na pitanje, dok se sve ne završi njegovim dugačkim monologom i blokiranjem svih sa kojima je učestvovao u raspravi jer su nekulturni plebejci koji nikada neće moći da shvate da je on genije i da ga oni samo ne razumeju jer nisu dovoljno obrazovani i inteligentni. Dotična osoba je redovno predmet podsmeha na društvenim mrežama ali ne mari on za to jer smatra da je bilo kakva reputacija dobra stvar jer se za njega čulo.

Drveće od šume - Ova budala je nesposobna da sagleda širu sliku kada joj tako odgovara, ili da sagleda užu sliku, opet kada joj odgovara. Na primer ako se diskusija vodi o vakcinama i kako je vakcinisana populacija neophodna da bi se sprečilo stvaranje vektora zaraze, on će skičati kako je ćerka brata od pašenogove sestre komšijine devojke dobila autizam od vakcine i kako nijedno dete ne treba da bude vakcinisano. Kada mu se objasni zašto je to loša stvar i kako se od vakcina ne dobija autizam, on će nastaviti da skiči kako "su se neka deca ozbiljno razbolela ili dobila autizam od vakcina". Kada mu se traži da svoju tvrdnju potrepi dokazima, krenuće da vređa i da ljude naziva nehumanima i kako su oni monstrumi jer žele da istrebe srbe kao naciju i da farmakomafija pomaže toksinima. Ovo čak možda i nije govno od čoveka samo je priglup i nesposoban da stvari sagleda na bilo koji drugi način osim na onaj na koji su mu predstavljene prvi put.

Aforizmo Citatski - Ovaj batica na svaki argument odgovara citatom neke istorijske ličnosti, ili nekim aforizmom. Nema originalnog argumenta, niti ume da sastavi prosto proširenu rečenicu bez ubacivanja nečega što je neko, nekada, rekao, negde, zbog nečega. Glavni korisnici ovih budalaština su žene koje koriste onaj Merilinkin "ja sam sebična, nestrpljiva i pomalo nesigurna..." i misle da time mogu da opravdaju što su emotivni lančani sudar na Ibarskoj sa samoknotrolom tasmanijskog đavola i umeća sagledavanja svojih mana osobe bez viših moždanih funkcija. Naravno, ni muškarci tu ne odstupaju od šablona, često koristeći citate raznoraznih "muževnih" buzdovana iz filmova, koji vrište mizoginijiom i mačizmom, kao i uvek popularan "Ona da rađa, on da brani".
Najgori oblik ove gamadi su ljudi koji pogrešno koriste aforizme pokojnog Duška Radovića, terajući ono što je od njegovih zemnih ostataka preteklo da se silovito obrće u zemlji stvarajući perpetuum mobile. Neko da to telo stavi u faradejev kavez mogao bi da napaja ceo Beograd električnom energijom.

Gifko Jpegović - Potpuni ljudski izmet od čoveka koji odsustvo obrazovanja, adekvatne argumentacije i zdravog razuma nadoknađuje mimovima i gifovima. Onog trenutka kada kreće da gubi u raspravi, kreće provala givofa i bajatih, deset godina starih mimova kojima pokušava da spusti sagovornika jer su mahom uvredljivog karaktera. Onog trenutka kada postuje prvu sliku ili gif, svaka smislena diskusija sa njim prestaje da bude opcija, pošto tog trenutka on postaje svestan da je glup, beskoristan i da nije u pravu, i onda provalu samosažaljenja leči dečjim forama postavljanja blago relevantnih slika i gifova. Na svaki vaš komentar, bilo koliko smislen, edukativan i tačan odgovara eskalacijom uvredljivih slika ili gifova crnaca koji se beče. Ako popustite i krenete da ga vređate zauzvrat, budite svesni da ste izgubili i spustili se na nivo ljudske fekalije koja se nalazi sa druge strane vašeg ekrana.

Ja se bavim A i zato se razumem u Š - On je automehaničar koji precenjuje ruke koje naplaćuje i zato je takođe apsolutno kompetentan da se upušta u teološko metafizičku raspravu o filozofskom pristupu mnogobožačke metodologije vere. I to nekako uvek bude neki, da se tako izrazim, čovek koji se bavi "plavomantilskim" delatnostima. Nikako ljudi koji se bave ozbiljnim studijama ili teorijskim naukama. Oni znaju gde su šuplji i kada da ćute da se ne bi osramotili. Ne i Radojica vozač interkontinentalne hladnjače sa dva razreda gimnazije, velikom ljubavi prema pihtijama (koje zove piktije) i posterom polugole Ekstra Nene zalepljenom sa desne strane kamiona, deo kojeg je dijagonalno izbledeo zbog višegodišnjeg izlaganja sunčevim zracima. Radojica je svetski poznat ekspert u polju vakcinacije, zdrave ishrane, fitnesa (ima pivski stomak na koji može da stavi flašu i da ne padne), podizanja dece (ima sina narkomana i ćerku koja ima troje dece iz dva propala braka), oblosti zemljine kugle, sastava kemtrejlsa i frekvencije rada HAARP antena. Više voli da se upušta u verbalne diskusije jer tu do izražaja dolazi njegovo unošenje u lice i smrdljiv dah, ali ne libi se ni onlajn diskusija gde sa neverovatnim žarom sagovornicima pokazuje sve načine na koje ne treba pisati rečenice u srpskom jeziku.

Pretiljko Ad Hominemski - Diskusija teče normalno do onog trenutka kada postane očigledno da on nije u pravu i da ne zna o čemu priča, kako se to desi, očekujte da ćete čitati "a da ja tebi malo jebem mater a?", "ajde pičko što se kriješ iza tastature ajde da se nađemo negde da ti polomim pičku", "sigurno si i ti pederčina kada ih braniš, govno buljaško sve vas treba pobiti", "Marš u pičku materinu govno jedno, ti ćeš meni da govoriš kako je šta" i slično. Naravno ako pristanete da vaše razmirice rešite uživo odjednom ga nema da se javi ili pređe preko toga kao da se nije desilo. Ovakvu gamad je zabavno dodatno trigerovati čisto da se vidi kakve je uvredljive kovanice sposoban da sastavi. Budite spremni na to da će rovariti po vašem profilu i prozivati vas zbog vaših hobija, izgleda, školovanja i slično. Šupčine ove vrste je najlakše ućutkati potpunom ljubaznošću i prijateljskim ophođenjem. Njihov mentalno zaostali mozak je gotovo nesposoban da procesuira pozitivne emocije te će ga pokazivanje bilo čega takvog odvesti u potpuni tilt.

Potpitanjko - Za svaki argument koji iznesete ima potpitanje. I za odgovor na to potpitanje ima potpitanje. I tako u beskrajon. Onog trenutka kada ne uspete da adekvatno odgovorite na jedno od tih potpitanja, što jer niste sigurni u svoje znanje, što jer ne znate pa priznate da ne znate, kreće provala likovanja. "ZNAO SAM NAUKA NEMA ODGOVOR NA SVE ETO NEZNAŠ I NAUKA JE SRANJE I SVI STE VI GLUPI SCIJENTISTI IDIOTI SAMO U BOGA TREBA VEROVATI ON ĆE VAS IZVESTI NA PRAVI PUT". Naravno kada pokušate da mu objasnite da jedna individua jednostavno ne može da zna sve i da to što ta specifična individua nešto ne zna nije dokaz da nauka nije uspela ili da ne funkcioniše, on će ignorisati napisano i samo ponavljati da "nauka ne zna sve i da je zato sranje" i "biblija ima odgovor na sve", "vakcine ipak izazivaju autizam" i slične gluposti. Nemoguće je više ikada sa njima voditi razumnu diskusiju jer će svaki put potezati ovu početnu raspravu, uveren da je mnogo pametan i da sve zna.

Nisam došao ovde da se raspravljam - Sličan papan poput gospodina na vrhu liste, sa jednom izuzetno bitnom razlikom. Ne upušta se u raspravu. Sve što ćete od njega pročitati će biti rečenica "nisam ovde došao da se raspravljam". U prevodu, egoistično govno je došlo da kaže svoje, i nije ostavilo nikakvu mogućnost kritike, neslaganja ili traženja kontraargumenata. Ali kako je egoistično govno od čoveka, nije samo došao, bubnuo glupost i otišao. Ne on dreždi na postu, ostavlja uključen tab sa njim, ili ga redovno posećuje na telefonu, i kad god neko komentariše nešto, postavi neko pitanje ili se usudi da traži argumentaciju, on odmah, ispod tog komentara piše "nisam došao ovde da se raspravljam". Uživo radi kao noćni čuvar u nekom magacinu ili istrebljivač štetočina. Fakultet nikada nije upisao a srednju školu je jedva završio. Žena ga bije jer je jača od njega a deca ga preziru.

Logičmar - Ovo je čovek koji je nekom magijom ili intervencijom nekog božanstva uspeo da dobije dvojku iz logike u trećem razredu srednje škole. Ne razume logiku. Njegov mozak nije sposoban da uspostavi korelacije između najobičnijih srodnih pojmova. Za njega je termin komon sens selo u Kini. Kada mu se ukaže da pravi logičke greške on smatra da pobeđuje u raspravi u forsira svoje kvaziargumente do besmisla i podsmeva se ljudima koji čupaju kose dok pokušavaju da mu objasne bilo šta. Veoma je nesrećan i neuspešan u životu, pošto je beskoristan i nesposoban ali ne može da poveže svoje odsustvo bilo kakvog talenta i sposobnosti sa time da uvek dobija otkaz ili ne uspeva da dobije posao te je čvrsto uveren da nije on kriv nego da se svet urotio protiv njega. Radi u pekari, kada uspe.

Ma samo se šalim ja hehe hteo sam da vidim reakciju hehe - Poluinteligentan lik koji je uleteo u raspravu i izneo čvrste stavove do kojih mu je jako stalo, koji naravno nemaju osnovu u realnosti, i ljudima u raspravi je potreban komentar do dva da mu potpuno demoliraju "argumentaciju" što kontraargumentima, što time što su inteligentniji, obrazovaniji i sposobniji od njega. Naravno ovo ga veoma kosne, i uvredi, i oseti se bezvredno i beskorisno, što naravno nije daleko od istine, i onda, u patetičnom pokušaju da sačuva obraz napiše nešto poput "samo sam hteo da vidim reakciju hehe" ili "ma samo vas testiram da vidim da li znate, slažem se naravno hehe". Ovo naravo kod njih ne prođe pa bude zasut prezirom i podsmehom, jer je ispao kukavica i umesto da prizna da nije u pravu, on se vadi. Posle ovoga ode i plače u krilu svoje lutke od lateksa, izrađene u liku Dragane Mirković cirka 1986 sa sve mini valom.

Haha smešan si sad ću ti kontriram - Ovo je budala koja nije došla da vodi racionalnu, smislenu, interesantnu diskusiju. Daleko od toga. Ona je došla da nervira ljude tako što će im kontrirati. Izabraće žrtvu i krenuće da joj lupa kontru na svaki komentar, ma koliko banalan bio. Čak nije ni dobar trol, jer je toliko providan da svako vidi šta radi. Ma koliko loš trol bio, doduše, i dalje ima dobar radar da provali koja osoba u diskusiji je najlabilnija i koju će najlakše istrigerovati i dovesti pred slom živaca. Ova gamad često popije blok od osobe koju nervira, pa onda, nastavlja da je nervira tako što se prebacuje na drugu žrtvu kojoj počinje da kontrira posle bloka, a osoba koja ga je bloknula naravno vidi samo komentare osobe koja odgovara njemu i to ga naravno nervira jer pretpostavlja šta ovaj piše. Kontraš je nesrećan, usamljen, niko ga ne voli, i jedinu pozitivnu ljudsku interakciju ima sa prodavačicom u lokalnom supermarketu koja je plaćena da bude ljubazna prema njemu. Ne zaslužuje ni to."


VAŽNO OBAVEŠTENJE

Ovi članci su puka izmišljotina njihovog autora, svaka sličnost sa realnim osobama je potpuno namerna. Autorova namera nije da uvredi nekoga, i zato vas moli da ne čitate njegove članke ako ste uvredljive prirode ili osetljiva osoba. Hvala. Pametno bi bilo i da pročitate šta je satira na internetu.



Окачено на неком од блогова на мрежи о Светом Трифуну (или на Дан заљубљених, како ко више воли) овог лета Господњег, 2018. године.


Па му онда ја баш у том његовом маниру и одговарам у нашој комуникацији на мрежи. На овом... Блогу Б92...


Само му дајем адекватан одговор на оно што он напише на Блогу Б92.



Filip Mladenović Filip Mladenović 23:12 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

Na kokoške ne treba ići topovima. Dovoljno je reći: IŠ!
nsarski nsarski 23:19 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

Na kokoške ne treba ići topovima. Dovoljno je reći: IŠ!


Pa što to "IŠ" ne kažeš Državnom sekretaru za informisanje?

Kao što se pročulo da je Nebojša iz Beograda, zapravo poznat kao Neša Slina, ja sada prvi put u našem gradu, a na polzu publikuma, prijavljujem da je Sekretar u mladosti bio poznat kao Aca Kajman, i da je standardno poklapanje u razgovoru bilo: "Jbt, glup si kao Aca Kajman!".
Kad sam saznao da je postao Sekretar, ja sam umro i prevrnuo se u grobu.
tasadebeli tasadebeli 23:23 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

Filip Mladenović
Na kokoške ne treba ići topovima. Dovoljno je reći: IŠ!







Џими није никада штедео на одговорима, па зато и није испао мућак на крају.
tasadebeli tasadebeli 23:35 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

nsarski

standardna referenca u razgovoru bila: "Jbt, glup si kao Aca Kajman!".



Мислим да нам сада следи Филипово тумачење ове народне изреке.

(Трновит је пут до те Слободне Еуропе. А у том новинарском свету не може баш свако да буде Омер Карабег, јбг, па да му то иде онако

nice and sleazy

него неки морају и да се помуче.)

Одо' ја...


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 09.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

Kad sam saznao da je postao Sekretar, ja sam umro i prevrnuo se u grobu.


Ima li tu ko normalan jbt?
Neki državni sekretar u nekom ministarstvu je postao i izvesni Dragan "Poćuta"
Baš taj profil, gluuup, glup u čku matetrinu.
Kad čuješ da je on nešto državno, šta god da je, ne znaš da li ti je muka ili smešno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:56 10.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

Nije ispao mućak, ali je ispao bon:


tasadebeli tasadebeli 01:42 10.11.2018

Re: Џеронимоооооо!!! - О леминзима

Filip Mladenović
Nije ispao mućak, ali je ispao bon:





Е, ту се слажемо.

Планет клаб је моћна машинерија.

Сви бисмо хтели да имамо те бонове и да можемо макар да пригвиримо кроз отшкринута врата и да видимо шта се тамо, у тој јавној кући, дешава, али...

Нема довољно бонова за све. А ништа се конкретно не ради по том питању, само се лапрда у празно и чека се да бонови почну да падају сами са неба.

Зато и нема никаквих основа да нам буде боље, како је то такође констатовао мастер Лане причајући о тој јавној кући.

Или, ако баш идемо до краја... Живимо у све интелигентнијем окружењу, али смо ми зато заузврат све глупљи, како је то констатовао један незанимљиви чичица својевремено.

И једина нам је нада да у свој тој глупости у којој живимо потреба за слободом неће бити затомљена у потпуности.














not2old2rock not2old2rock 21:32 09.11.2018

Jozef, nekada i sada


Ko šta radi ti tražiš Gebelsa? A da probaš da ga potražiš u sebi, možda bi se iznenadio?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:37 09.11.2018

Re: Jozef, nekada i sada

Nisam narodni poslanik "formata" Orlića i Martinovića, tako da od potrage nema ništa!
not2old2rock not2old2rock 21:45 09.11.2018

nema više cirkusa, ali cirkusanata ima...




anonymous anonymous 00:17 10.11.2018

Ако те модерација не опомене....

...учинићу то ја .


Филипе, јуче ниси објавио блог.

Пропустио си један дан.

Поведи рачуна убудуће да ти се то више не дешава.




Нема прескакања.

Има, бре, да се пише.
Сваки дан.

Бар по један блог.



Успут

Нећу да те подсећам на Тасу ....
tasadebeli tasadebeli 00:24 10.11.2018

Балегари

anonymous


Успут

Нећу да те подсећам на Тасу ....


Ш'оооо?

Па то је задатак сваког југословенског новинара на привременом раду у Београду и Србији пре него се запути трновитим медијским стазама у Брисел.





Džoni Štulić demantovao Šerbedžiju: "Taj kazandžija mračno laže..."

"Nisam napravio nikakvu pesmu za Šerbedžijinu predstavu, niti smo ikada bili prijatelji", rekao je Branimir Džoni Štulić za RTS, prenosi Nedeljnik. Štulić je reagovao na izjave Radeta Šerbedžije u najavi nastupa u Kombank dvorani.

IZVOR: RTS, NEDELJNIK PETAK, 9.11.2018. | 21:45


Štulić je RTS-u poslao svoje reagovanje na izjavu Radeta Šerbedžije:

"Taj kazandžija Šerbedžija mračno laže. Džoni ga nikad nije zvao u šetnju po Zagrebu, niti mu je napravio pesmu, niti su ikada bili prijatelji, upravo obrnuto, on je njega jednom zgodom, po svojoj želji, provozao svojim mercedesom da bi s njime divno ćutao, međutim, iskoristi taj svoj poziv da tu pesmu lakše otuđi i ubaci u svoju predstavu bez pitanja, dapače, da to sakrije, on nju potom i snimi, a sad već tim gnusnim lažima opravdava i sam razlog svog opakog postojanja.

Evo, teče već i 28. godina te spletke i kako svoju mrežu plete (sve više i više).

Dakle, onamo Hrvatski slavuj, a ovamo bosanski Gruzijanac koji se izdaje za Srbina da bi letovao na Brionima."






Џони, мајсторе!





Како нам само фалиш овде!



Filip Mladenović Filip Mladenović 01:05 10.11.2018

Re: Балегари

"Prosto mi je neugodno, ja živim ovdje, nisam tu... Što ću sad zajebavat raju, ja sam sa tim prostorima povezan još samo jezikom. Jebo te taj jezik, to je ostalo, ali će se izgubiti. Ma, ne da mi je neugodno, nego ne želim da ispadnem neki arbitar... ja sam tu čist i pred Bogom i pred ljudima... ja sam sve uradio i iskorišten sam... Ma, porazila me je ta glupost. Žena mi je rekla da je gledala Karadžića na televiziji i njemu su aplaudirali, možda ti isti koji su prije meni. Šta da sad ja radim, da mi se opet sutra aplaudira?! Ti isti ljudi? A ja sam svih tjerao na razmišljanje... Ma neću više, bilo pa prošlo, ionako je sve uzalud." (Branimir Štulić, septembar 1993.)
tasadebeli tasadebeli 01:44 10.11.2018

Re: Балегари

Filip Mladenović
"Prosto mi je neugodno, ja živim ovdje, nisam tu... Što ću sad zajebavat raju, ja sam sa tim prostorima povezan još samo jezikom. Jebo te taj jezik, to je ostalo, ali će se izgubiti. Ma, ne da mi je neugodno, nego ne želim da ispadnem neki arbitar... ja sam tu čist i pred Bogom i pred ljudima... ja sam sve uradio i iskorišten sam... Ma, porazila me je ta glupost. Žena mi je rekla da je gledala Karadžića na televiziji i njemu su aplaudirali, možda ti isti koji su prije meni. Šta da sad ja radim, da mi se opet sutra aplaudira?! Ti isti ljudi? A ja sam svih tjerao na razmišljanje... Ma neću više, bilo pa prošlo, ionako je sve uzalud." (Branimir Štulić, septembar 1993.)



Као што видимо, Џони има прилику да се свакодневно уверава да ништа није прошло, све је то још увек ту и биће још ко зна колико и у будућности како ствари стоје...

Али Џони такође има прилику и да се увери да ништа није било узалуд.

Ево и овај случај Шербеџија му то само потврђује.

Због свега тога баш и рекох да нам Џони много фали овде данас, у 2018. години... Не у 1993. години, тада је он био само вишак овде.

(2018 - 1993 = 25 година. Четврт века. И ко је овце погубио пре толико времена, требало би да их је до сада већ пронашао.)
blogovatelj blogovatelj 06:37 10.11.2018

Ali

Ali dvostruki aršini?!

Fraze kao kod Slobodana u vestima. Dvostruki aršini, vekovna ognjišta, ničim izazvano ludilo.
mlatisa mlatisa 06:48 10.11.2018

Спрдња

Тема овог блога није за спрдњу. Мислим да догађај није спонтан, и да има разлога за бригу. Осим за оне које верују у концепт "просвећеног диктатора".
tasadebeli tasadebeli 09:59 10.11.2018

Re: Спрдња

mlatisa
Тема овог блога није за спрдњу. Мислим да догађај није спонтан, и да има разлога за бригу. Осим за оне које верују у концепт "просвећеног диктатора".



Није за спрдњу.

А да ли те та спрдња чуди после свих оних постова, са све коментарима домаћина на тим постовима као одговрима учесницима у дискусији, од Браво Хрватска (читај као: Србијо, смраду један са све Србима у теби) и још пре тога, па све до Браво Суљо Угљанину?

Знаш ти ону причу о чобанчету које вазда виче Вук, вук! да би зајебавало цело село које му онда дотрчи у помоћ? Па када се вук стварно појави, онда нико не дође да му помогне?

Од приче тек ради приче, да би се млело као празна воденица у циљу да се то допадне појединим круговима који контролишу у потпуности медије у Србији и Београду, вајде никакве нема.






П.С. - Уосталом, на овом Блогу Б92 се спрдало и раније са овом темом чак и када је она много озбиљније постављана, а не поводом неких дневнополитикантских препуцавања власти и опозиције, зар не? (ЛИНК)

Било је много таквих постова који су се бавили различитим аспектима овог питања из овог Филиповог поста, али су и они угушени зарад неких наводно идеолошких ставова, а у ствари из најобичнијих појединачних ситносопственичких интереса сакупљачког карактера, па се озбиљно о томе на Блогу заправо никада није ни дискутовало. (ЛИНК)

Зашто очекујеш да би се сада после свега тога повела нека иоле озбиљнија дискусија на ту тему, а уводни текст написан искључиво у сврху дневнополитикантског кафанског препуцавања власти и опозиције?



Ма где ли ми је само она свињска глава...

Негде сам је затурио, не могу је пронаћи.

А иде Дан републике (res publica), приближава нам се.

Како ћу честитати саборцима са Блога Б92 тај тренутак? (ЛИНК)
anonymous anonymous 07:42 10.11.2018

Мућни Филиповом главом....

...тако би убудуће требало да се зове ово парче виртуалитета.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:11 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Dovoljno je samo mućni glavom...
anonymous anonymous 10:12 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:29 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Intelektualci koji su podržali Vučića snose najveću odgovornost!

https://www.danas.rs/drustvo/intelektualci-koji-su-podrzali-vucica-snose-najvecu-odgovornost/?fbclid=IwAR31hQESVoAbqBuqjVFms2LkdiSsLflDXUMg_Gk100OC_QITCxVSIS_cgjA
nsarski nsarski 11:56 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Filip Mladenović
Intelektualci koji su podržali Vučića snose najveću odgovornost!

https://www.danas.rs/drustvo/intelektualci-koji-su-podrzali-vucica-snose-najvecu-odgovornost/?fbclid=IwAR31hQESVoAbqBuqjVFms2LkdiSsLflDXUMg_Gk100OC_QITCxVSIS_cgjA


Nego, baš u vezi s tom karikaturom se danas oglasio i Vesić. Pa između ostalog kaže
Vesić...je rekao i da kada se posmatraju "neki takozvani nezavisni novinari" vidi se potpuno nerazumevanje suštine medija i kao primer naveo novinara koji je radio emisije na privatnoj radio stanici, a koji priča da je odluka privatnog vlasnika te stanice da mu ukine emisiju političke prirode.

Znači, ima i takvih slučajeva? Ili je, možda, na tebe mislio?

RSVP
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:20 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Nije na mene mislio, ali je pogodio suštinu: ukidanje radio emisija je CENZURA!
nsarski nsarski 12:30 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Filip Mladenović
Nije na mene mislio, ali je pogodio suštinu: ukidanje radio emisija je CENZURA!

Znači, čist fašizam. Razumem.

Mada, C-reč nije pomenuo, već samo pravo privatnog vlasnika da postavlja i ukida emisije.

Nego, kako onda izgleda životni vek neke radio-emisije? Entuzijasti se sakupe, pokrenu emisiju, i ona traje, traje, traje...?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:15 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Radio emisija traje dok ima veliku slušanost.

Medjutim, ako je ta radio emisija i vrlo slušana i kritična prema režimu, onda može biti ukinuta, jer je u tom slučaju slušanost mana, a ne vrlina.

Tako je ukinuta i radio emisija "Mućni glavom". Ništa novo!
adviser adviser 16:50 10.11.2018

Re: Мућни Филиповом главом....

Filip Mladenović
Radio emisija traje dok ima veliku slušanost.

Medjutim, ako je ta radio emisija i vrlo slušana i kritična prema režimu, onda može biti ukinuta, jer je u tom slučaju slušanost mana, a ne vrlina.

Tako je ukinuta i radio emisija "Mućni glavom". Ništa novo!

Svečano izjavljujem da radio slušam samo u automobilu.
Pri tome sam, sve donedavno, slušao radio 202 u velikom procentu vremena, što bi se reklo, maltene, stalno.
Kada god bi se pri tome pojavila ta tvoja emisija, brzinom klika sam prebacivao na bilo šta drugo.
Sada, već duže vreme slušam dominantno rok radio - i kada, kojim slučajem, ostanem budan posle 8 sati naveče - i još k tome da sam u autu - i još k tome da pogodim dan kada je 'Oblak u bermudama' - onda prebacim na 202.
angie01 angie01 14:35 10.11.2018

kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Filip postavi blog, a vi skocite i tupite nesto, maltretirajuci njega, koji prilicno nespretno nastupa, pa je laka meta, a teme blogova, koje su tacno postavljene, niko ni reci, kao da su te devijacije koje se desavaju u nasem drustvu ok, nebitne,...samo je zanimljivo pljuvati autora.

...ono, sarski razdragano, prvi veze portiklicu,...nema kuknjave da se nekome namecu parametri u okviru kojih bi bilo pozeljno da se izjasnjava, nema naricanja o slobodi govora, ucutkivanju, strastvenom cekanju da se nekome nesto zameri,...bla, bla,...tasa cak podmece druge tekstove, kao primere da se o temi vec pisalo, a on sam sto puta ponavlja jedno te isto u beskrajnim komentarima, plus link, plus dva tri klipa:))),...e, ako nista drugo, potpuno ste slozni u ovom mrcvarenju coveka, koji krajnje iskreno nastupa i jos vas u svemu tome naivno tolerise...konacno nema podela na strane, cetnic, partizani, prva, druga srbija, titici, ovi/oni,...svi ste saglasni i uzivate,...kakva idila.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:48 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Nikoga ne cenzurišem, ne banujem...

Neka cveta hiljadu cvetova, makar i onih veštačkih, lažnih, uvelih, smrdljivih...
mentol mentol 15:07 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

docsumann docsumann 15:45 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01


kriv sam, potpisujem. ne zezam se.
a spreman sam i da objasnim.

uglavnom sam izbjegavao da polemišem sa Filipom, jer mi je bilo jasno da tu nikakve polemike zapravo nema.
a savršeno se ne snalazim u disciplinama šamaranje pamfletima, i skakanje sa citata na citat (nebitno je l' pašu uz topic ili ne)

al' sam se uključio na blogu vezanom za CG (inicvijativa za spomenik Titu u Podgorici), jer sam kao kakav-takav poznavalac političke situacije u CG, našao za shodno na skrenem pažnju na širi kontekst i neke bitne propuste u prikazu autentičnosti DPS antifašizma (nebitno što se poslije ispopstavilo da upravo po Filipovim kriterijumima sam DPS zavrijeđuje epitete fašistički).

i onda mi se desila neoprostiva greška i sve je skrenulo u burulesku i opštu sprdačinu kojoj sam i sam dopinjeo... a stvarno sam samo htio da ozbiljno diskutujem sa Filipom.

jednostavno, nije nam se dalo.

a da ne bih ponovo zapao u sličan neprimjeran mod, suzdržaću se od daljih učestvovanj na njegovim blovogima sličnog tipa.


izvinjavam se još jednom

petargli petargli 15:51 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Nonsens je Filipov uradak na ovom blogu koji ne zna ili nece da komunicira sa drugim blogerima. Njegov stav u komunikaciji je provokacija na koju neki od nas (rekao bih vecina) reaguju. On je sam obesmislio komentarisanje (a i citanje) svojih postova. Sto bi rekli, sam pao, sam se "ubio"!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:53 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

"DRŽAVA KOJOJ SMETA CORAX-ova KARIKATURA JE KARIKATURA OD DRŽAVE!" Miodrag Stošić
petargli petargli 15:55 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Filip Mladenović
"DRŽAVA KOJOJ SMETA CORAX-ova KARIKATURA JE KARIKATURA OD DRŽAVE!" Miodrag Stošić

Sapienti sat.
tasadebeli tasadebeli 16:28 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01

kakva idila



Да... Гола је била... Шта друго радити у том моменту?

Правити се да то не примећујемо?


slozni u ovom mrcvarenju coveka, koji krajnje iskreno nastupa i jos vas u svemu tome naivno tolerise...



А ми сви остали смо лажови и никога не толеришемо, но банујемо и бришемо на својим постовима све оне који се не сложе са нама?


Е, наздравље онда!


Једна ствар је толеранција, а нешто сасвим друго када ти искрено кажеш шта мислиш о нечему што је неко написао, а заузврат ти се прилепи етикета да си фашиста и уз то се избаци парола која нема везе са оним што си ти рекао.

Сећаш се оне дечје игре из детињства коју смо звали "глуви телефони"?

Е, па мене је Филипова комуникација са коментаторима на његовим постовима на којима је био домаћин подсећала баш на то.

А тако бисмо сви могли да комуницирамо са коментаторима на блоговима на којима смо домаћини јер нам је тако лакше и не бисмо морали онда уопште да укључујемо мозак.

Али то не радимо.

Зашто би онда Филип био неки изузетак у томе којем је то дозвољено, а да не смеш то да му кажеш у лице?

Онда таква комуникација са домаћином поста губи сваки смисао. И зато се његови блогови најчешће и претворе у ону сцену из "Лета изнад кукавичјег гнезда" где онај један мученик у свеопштој буци и какофонији виче:" I'm tired and it s a lot of baloney!"

Па онда на његовим блоговима смисао имају једино они коментари који се не држе теме коју је он поставио и које размењују коментатори међусобно, али не и са Филипом.


petargli

Nonsens je Filipov uradak na ovom blogu koji ne zna ili nece da komunicira sa drugim blogerima. Njegov stav u komunikaciji je provokacija na koju neki od nas (rekao bih vecina) reaguju. On je sam obesmislio komentarisanje (a i citanje) svojih postova. Sto bi rekli, sam pao, sam se "ubio"!






docsumann

suzdržaću se od daljih učestvovanj na njegovim blovogima



Сагласан.

И пратим те у томе.
nsarski nsarski 16:36 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

ono, sarski razdragano, prvi veze portiklicu


Eh, NG drago mi je da si me se setila!

Mislim, međutim, da je tvoja odbrana Filipa suvišna. Niko našeg drugara nije lično napao, već su ga ljudi izazivali da odbrani svoje smušeno napisane stavove ("nespretno nastupa", kako kažeš), a on to valjda treba sam da radi, bez bilo čije pomoći.
angie01 angie01 16:46 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

a da ne bih ponovo zapao u sličan neprimjeran mod, suzdržaću se od daljih učestvovanj na njegovim blovogima sličnog tipa.


pa, dobro, ovo je bas decije,...dovoljno je da kazes sta imas, a bez da se podsmevas, kao sto su to vec svi pre tebe uradili,...ocigledno je da je Filip ekstremno nespretan u komunikaciji, ne ume adekvatno da ogovori,...ali temama skrece paznju na stvarne devijacije u nasem drustvu i nije zlonameran, samo je naivno nespretan, i pri tome je pomirljiv u odnosu na taj bas ruzan odnos,...hocu reci, nije zasluzio toliku konstantu zahebanciju....samo sam to rekla,...nije valjda njegov seprtljasti manir vazniji od onoga o cemu su njegovi tekstovi, a stvari su problemi u ovom sveostem haosu.
adviser adviser 16:52 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
a da ne bih ponovo zapao u sličan neprimjeran mod, suzdržaću se od daljih učestvovanj na njegovim blovogima sličnog tipa.


pa, dobro, ovo je bas decije,...dovoljno je da kazes sta imas, a bez da se podsmevas, kao sto su to vec svi pre tebe uradili,...ocigledno je da je Filip ekstremno nespretan u komunikaciji, ne ume adekvatno da ogovori,...ali temama skrece paznju na stvarne devijacije u nasem drustvu i nije zlonameran, samo je naivno nespretan, i pri tome je pomirljiv u odnosu na taj bas ruzan odnos,...hocu reci, nije zasluzio toliku konstantu zahebanciju....samo sam to rekla,...nije valjda njegov seprtljasti manir vazniji od onoga o cemu su njegovi tekstovi, a stvari su problemi u ovom sveostem haosu.

Otkuda tebi ideja da je Filip ekstremno nespretan u komunikaciji, on koji se 'komunikacionim' delatnostima, po njegovim izjavama bavi ceo život ?
docsumann docsumann 16:59 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

pa, dobro, ovo je bas decije,...dovoljno je da kazes sta imas, a bez da se podsmevas,


rekoh već - sasvim sam ozbiljan.
tasadebeli tasadebeli 17:01 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01

ali temama skrece paznju na stvarne devijacije u nasem drustvu



Да.

И уз мало мање навијачког односа према самим темама, његови блогови би итекако добили на смислу.

Ни ја не мислим да је злонамеран.

Али, побогу, после толико неуспелих покушаја у тој "шепртљастој комуникацији" (чиме су његове теме постајале потпуни промашај, а то не заслужују) можда је могао нешто и сам да промени, ако уме да се промени, да не бисмо на сваком, ама баш сваком посту који окачи почели да га захебавамо?

Па погледај само његов одговор на Штулићеву изјаву о Радету Шербеџији... Извукао је из прашине Штулићев интервју од пре 25 година који нема никакве благе везе са оним о чему је Џони причао у својој изјави од јуче о Шербеџији.

И Филип ни речи о Штулићевим речима

Dakle, onamo Hrvatski slavuj, a ovamo bosanski Gruzijanac koji se izdaje za Srbina da bi letovao na Brionima.


него удри по Караџићевим гуслама из 1993. Само је још фалило да ту прикључи и неку слику Милошевића у то као да је Милошевић још увек жив, а овај умро пре 12 година и није на власти у Србији већ 18 година, но Србијом тих 18 година владају неки други.

Какве то везе има, тај Штулићев интервју од пре 25 година са оним са оним што је Штулић рекао јуче о Шербеџији?

Шербеџија је исто што и Караџић? И певаће Штулићеве песме које је украо у својим представама уз гусле које је такође украо, само од Караџића?

(Молим да се нотира да је Штулић дао изјаву за РТС, Јавни сервис Србије. И они су то објавили. Пред Шербеџијин концерт у Арени. А зна се колико њих овде у Србији обожава Шербеџију. Толико о фашизацији српског медијског простора.)

И како онда са Филипом озбиљно да комуницираш?

Извините и ти и Филип, али ја то не умем.

И зато ћу од сада као Докс...
angie01 angie01 17:02 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Eh, NG drago mi je da si me se setila!


uvek.:)


Mislim, međutim, da je tvoja odbrana Filipa suvišna


uopste ne branim Filipa, nego nas- blogere,...pre neko vece kod mene bilo neko drustvo i u nekom razgovoru, ja im pokazala prethodni Filipov blog, posto je i tema imala neke veze,...oni se ljudi slogirali- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,...- nemaju pojma ko smo iza tih nikova, niti sta je sve neko nekada lepo, korisno, smisleno, emotivno,... pisao, samo na osnovu onoga tamo, pitaju, sta je bre ovo, kakva je ovo zlonamerna opstrukcija i rendanje,...nisam ni mislila da ce bilo ko da cita komentare,...i sama sam par puta otvorila i zatvorila blog prethodnih dana, jer mi je mrsko takvo komuniciranje- oduvek sam mrzela te grupne sutke na jednog, gde jeste cinjenica da on bas ne ume, pa je sve lakse i samim tim i bezveznije.

verujem da razumes o cemu govorim.

nsarski nsarski 17:18 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

oduvek sam mrzela te grupne sutke na jednog, gde jeste cinjenica da on bas ne ume, pa je sve lakse i samim tim i bezveznije.

verujem da razumes o cemu govorim.


Ne razumem, jer ponavljaš svoju tezu o "grupnim šutkama na jednog". Njega ljudi provociraju da preciznije formuliše i odbrani svoje paušalne stavove i niko ga ne napada lično.
Dijalog, kaže Platon, služi za eliminaciju lažnog znanja (a ne čoveka, naravno).
Ja lično smatram da Filip vređa inteligenciju komentatora jer im besomučno servira floskule, citate, dosetke, bez konkretnih odgovora. To je uvredljivo, složićeš se.
Ja se osećam idiotski zato što se uopšte upuštam u takve dijaloge (ne uvređeno - nisam ja nikakva seka persa - već, prosto budalasto). Mislim da je docs dobro odlučio da se u njegove smušenosti više ne meša. Ako i drugi tako odluče, tim bolje. Neka priča sam sa sobom.
alselone alselone 17:18 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Andjo, a je l' bi nespretnim nazvala i onu odbranu veličanja Tompsona i proustašluka? Ono, omaklo mu se, zapeo na kamen na ulici, i onda je 400 komentara to branio ili je možda nešto drugo u pitanju?
angie01 angie01 17:25 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

a je l' bi nespretnim nazvala i onu odbranu veličanja Tompsona i proustašluka?


odmah da ti kazem, da sam to propustila,....obicno otvorim, vidim uobicajenu atmosferu, pa zatvorim, jer mi je bez veze da se upustam u takvu raspravu.


a ono sto otpratim, meni ostavlja takav utisak- ne ume da odgovori, ili vrlo retko, obicno nekim sklepanim aforizmima,....
adviser adviser 17:27 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
Eh, NG drago mi je da si me se setila!


uvek.:)


Mislim, međutim, da je tvoja odbrana Filipa suvišna


uopste ne branim Filipa, nego nas- blogere,...pre neko vece kod mene bilo neko drustvo i u nekom razgovoru, ja im pokazala prethodni Filipov blog, posto je i tema imala neke veze,...oni se ljudi slogirali- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,...- nemaju pojma ko smo iza tih nikova, niti sta je sve neko nekada lepo, korisno, smisleno, emotivno,... pisao, samo na osnovu onoga tamo, pitaju, sta je bre ovo, kakva je ovo zlonamerna opstrukcija i rendanje,...nisam ni mislila da ce bilo ko da cita komentare,...i sama sam par puta otvorila i zatvorila blog prethodnih dana, jer mi je mrsko takvo komuniciranje- oduvek sam mrzela te grupne sutke na jednog, gde jeste cinjenica da on bas ne ume, pa je sve lakse i samim tim i bezveznije.

verujem da razumes o cemu govorim.


Eeee, da - i kod mene pre neko veče bilo neko društvo - komšija Pera Cigan, Dragan limar, Đura moler, Jovan keramičar - i nekom greškom, doktor Mirko.
I oni se čude šta je ovo na blogu.
I još pitaju - ko je taj Filip da vas tako zajebava (izvinjavam se, moji gosti nisu tako obrazovani - osim doktor Mirka, no, on se nije mnogo mešao - ali je zato Đura moler svetskog glasa, a Pera Cigan sekundarac samo takav).
angie01 angie01 17:29 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

него удри по Караџићевим гуслама из 1993.


eh sad,...a ti kao ne udaras po stvarima koje su i starije od tog datuma i ne smeta ti potpuni promasaj u komunikaciji, a i vise od toga- da ne imenujem sada, jer nije ni bitno- kada se razradjuje nesto bas besmisleno sto tebi odgovara.


alselone alselone 17:30 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

odmah da ti kazem, da sam to propustila


ne sumnjam.

Uglavnom, to jeste tačno i omaklo mu se par stotina komentara da brani proustašluk i Tomsonovce koji pevaju sa narečenim "pevačem" i pozivaju ga na binu sa njima.

Ne samo da nije uputio ni jednu jedinu reč osude, što bi uradio svaki normalan čovek, nego je i branio učesnike i relativizovao događaje.
maksa83 maksa83 17:36 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

амо је још фалило да ту прикључи и неку слику Милошевића у то као да је Милошевић још увек жив, а овај умро пре 12 година и није на власти у Србији већ 18 година, но Србијом тих 18 година владају неки други.

Ovo nešto na račun onih koji neumorno mrse muda o Titu 38 godina pošto je ovaj odskakutao na jednoj nozi na zelenije pašnjake?

Pa odmah da se izviniš.
angie01 angie01 17:37 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Ne razumem, jer ponavljaš svoju tezu o "grupnim šutkama na jednog"


to je cinjenicno stanje- i to mahom, uvek,...sem kada se ignorise ceo post.


i niko ga ne napada lično.


mora da si propustio mnoge komentare, a narocito svoje provokacije.



To je uvredljivo, složićeš se.


rekla sam, da jeste tacno da on ne odgovori, vrlo retko da u kontekstu pitanja, a obicno nekim sklepanim doskocicama, al ne vidim da bilo kome smeta jedan drugi bloger svojim blentavim spamovanjem a u tom istom smislu, nego mu se jos ozbiljno odgovara,...znaci da je nesto drugo u pitanju.
maksa83 maksa83 17:39 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

uopste ne branim Filipa, nego nas- blogere,...pre neko vece kod mene bilo neko drustvo i u nekom razgovoru, ja im pokazala prethodni Filipov blog, posto je i tema imala neke veze,...oni se ljudi slogirali- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,.

Nemoguće da je to krajjnji domet sedeljke - "dođi kod mene da čitamo blogove".

Sledeći put da nabaviš ovo (ako su odrasli u pitanju) - Shit Happens Card Game a ako ima mlađih onda Exploding Kittens.
adviser adviser 17:41 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

maksa83
амо је још фалило да ту прикључи и неку слику Милошевића у то као да је Милошевић још увек жив, а овај умро пре 12 година и није на власти у Србији већ 18 година, но Србијом тих 18 година владају неки други.

Ovo nešto na račun onih koji neumorno mrse muda o Titu 38 godina pošto je ovaj odskakutao na jednoj nozi na zelenije pašnjake?

Pa odmah da se izviniš.

Da - jebote !
Kakvi smarači !
adviser adviser 17:43 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

maksa83
uopste ne branim Filipa, nego nas- blogere,...pre neko vece kod mene bilo neko drustvo i u nekom razgovoru, ja im pokazala prethodni Filipov blog, posto je i tema imala neke veze,...oni se ljudi slogirali- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,.

Nemoguće da je to krajjnji domet sedeljke - "dođi kod mene da čitamo blogove".

Sledeći put da nabaviš ovo (ako su odrasli u pitanju) - Shit Happens Card Game a ako ima mlađih onda Exploding Kittens.

Ne znam dobro viceve, no, ima onaj neki o Muji i grupnjaku ... kada je Mujo zavapio i zatražio da se upali svetlo ... jer on već treći puta puši itd...
Eeee, da --- jebote, ne možeš da veruješ, 'rasušila' mi se sekira, dobro da nisam glavu rascepao.
angie01 angie01 17:45 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

"dođi kod mene da čitamo blogove".





....eto, ja gloopa im pokazala- samo zbog neceg u razgovoru,...inace niko od mojih ne prati blog,...a bas sam nasla sta da im pokazem,...kako se lepo razgovaramo.
adviser adviser 18:04 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
"dođi kod mene da čitamo blogove".





....eto, ja gloopa im pokazala- samo zbog neceg u razgovoru,...inace niko od mojih ne prati blog,...a bas sam nasla sta da im pokazem,...kako se lepo razgovaramo.

Pa s kim se ti to onda družiš ?
Kakvi su to pojmaroši ?!
alselone alselone 18:39 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

odmah da ti kazem, da sam to propustila


Andjo, nije me mrzelo pa sam pronasao taj blog. Imala si na njemu preko 20 komentara, i to na svakoj strani najmanje par.

blogovatelj blogovatelj 19:36 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

ja im pokazala prethodni Filipov blog, posto je i tema imala neke veze,...oni se ljudi slogirali- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,


Eeee, da - i kod mene pre neko veče bilo neko društvo - komšija Pera Cigan, Dragan limar, Đura moler, Jovan keramičar - i nekom greškom, doktor Mirko.


@NeshaYee

Emina Jahovic “MOJ SUSRET SA TURSKIM MILIJARDEROM JE BIO SUDBINSKI”
KAKO SE SUDBINSKI NISI SRELA SA SEMIROM MOLEROM IZ NOVOG PAZARA?
angie01 angie01 20:09 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

, nije me mrzelo pa sam pronasao taj blog. Imala si na njemu preko 20 komentara, i to na svakoj strani najmanje par.


moguce je da sam komentarisala, ali to ne znaci da sam sve vreme ucestvovala, niti da citam sve komentare,...cesto samo jednom otvorim,... o tomsonu stvarno pojma nemam,...niti podrzavam to sto on radi.

...iskreno, uopste ne kapiram sta hoces da dokazes?
milisav68 milisav68 20:18 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

alselone
odmah da ti kazem, da sam to propustila


Andjo, nije me mrzelo pa sam pronasao taj blog. Imala si na njemu preko 20 komentara, i to na svakoj strani najmanje par.


Ma nije ona to (taj blog) mislila...

Kao i ovo:
- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,...

A neobrazovani su nenormalni...još fali treće koleno...

Pa još, ako je uopšte bitno...
alselone alselone 20:22 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

...iskreno, uopste ne kapiram sta hoces da dokazes?



Ma ništa, 'nako kažem.

adviser adviser 20:24 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

milisav68
alselone
odmah da ti kazem, da sam to propustila


Andjo, nije me mrzelo pa sam pronasao taj blog. Imala si na njemu preko 20 komentara, i to na svakoj strani najmanje par.


Ma nije ona to (taj blog) mislila...

Kao i ovo:
- arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,...

A neobrazovani su nenormalni...još fali treće koleno...

Pa još, ako je uopšte bitno...

Seljačka posla !
angie01 angie01 20:26 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pa još, ako je uopšte bitno...


pa o tome vam i pricam,...nije bitna sustina, nego da se neko zahebava, sad sto sam rekla posle stotog primera da je stvarno bez veze, sada treba i ja da prodjem kroz zahebanciju,...navela sam struke, jer ste i vi takva ekipa, zavrsili fakultete, radite nesto ozbiljno,...to je paralela, nista drugo, sem ako si zlonameran.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

-
arhitekta, gradjevinac, psihijatar, stomatolog, tehnolog, ako je uopste bitno, obrazovani, normalni,...


A neobrazovani su nenormalni...još fali treće koleno...

E jbg sad :)
Nije tako zvučalo, stvarno.
Pazi kad meni takve stvari ne promiču, prema Endži baš i nisam blag, ali sad to nije to.

Pre kao, i obrazovani su i normalni su, što pre podrazumeva da ima i obrazovanih a nenormalnih.

Ovo Alsovo za Tompsona mi je dobro.

Nego endži, kažeš,
koji prilicno nespretno nastupa, pa je laka meta, a teme blogova, koje su tacno postavljene,


Pa zar ti u tome ne vidiš problem?
Neko mu je to pre neki dan i rekao, da je njegov najveći problem što o ozbiljnim stvarima razgovara na neozbiljan način.

I kako se treba postaviti takvom čoveku koji evo već godinama to radi?

Nije da nije bilo pokušaja, strpljivih, upornih, sa nespornom dobrom voljom da mu se na to ukaže, da se racionalno privede smislenom razgovoru, gde su mu se iznosili argumenti, tražili od njega protivargumenti, da bi se na kraju ispostavilo da je to nemoguće, da on tera po svome, i da u tom teranju nekad pređe granicu pristojnosti pa podrži Tompsona ili Srbiju proglasi za fašističku iz čista mira.

Dva su racionalna pristupa, ili zajebancija i obesmišljvanje svega, ili nekomentarisanje.
Oba su legitimna, pa ko šta izabere.
vcucko vcucko 21:25 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
gde jeste cinjenica da on bas ne ume, pa je sve lakse i samim tim i bezveznije.

Pobogu, čovek je (bio?) novinar na radio-stanici državnog javnog servisa, šta više tamo je godinama imao autorsku emisiju i dobijao nekakve nagrade (sam napisao), a ovamo kažeš da ne ume?!
Imaš li predstavu, kakvo bespuće povijesne tragikomedije otvaraš tom tvrdnjom?
Recimo, da el. medije u Srbiji i Beogradu unazad deceniju-dve... (sedam-osam?) treba shvatiti kao sprdnju, jer su tamo autorske emisije imali ljudi koji eto ne umeju. Šta, da komuniciraju sa ljudima, da se elementarno verbalno odbrane?
Bože sačuvaj i sakloni, to je isto kao da na plaži kao spasioca postaviš čoveka koji ne zna da pliva. Dobro još ovde i ima kamen na kamenu i poneka cigla.
Mislim, ovo je sve samo zaključak na osnovu tvoje tvrdnje. Prvo - drugo - x-to srbijansko prepucavanje kao tema bloga je čisto ono Homerovo boorring
tasadebeli tasadebeli 21:28 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

maksa83
амо је још фалило да ту прикључи и неку слику Милошевића у то као да је Милошевић још увек жив, а овај умро пре 12 година и није на власти у Србији већ 18 година, но Србијом тих 18 година владају неки други.

Ovo nešto na račun onih koji neumorno mrse muda o Titu 38 godina pošto je ovaj odskakutao na jednoj nozi na zelenije pašnjake?

Pa odmah da se izviniš.



Да, стварно мајку му!

Ово си лепо приметио.

Добро, извињавам се.





А јеси ти приметио да чим се помене друг Тита, поменуо га ја или неко други није битно, одмах се сјате гомиле коментатора к'о муве на говно? Што пљувача што бранитеља светлог лика и дела...

Дочим када окачим блог о нечему другом, нпр. о медијима, контролисаним медијима у сврху манипулације свеколиким пучанством, углавном игнор ако није нека зајебанција естрадно-забавног карактера к'о у ријалитијима.

Значи рецепт за читаност и коментарисање на Блогу је Тито или Слоба... Машинерија мува-говно већ и сама учини своје.

Ваљда и Филип рачуна на тај исти ефекат и повратну спрегу мува-говно чим он помене Милошевића, а?

Ипак ја не верујем у Анђине тврдње да је Филип неспретан у комуникацији.

Он је ипак мајстор и комуникације и манипулације.

Верификовани мајстор с дугим стажом у медијима.

И притом је још југословенски новинар који је плату добијао из буџета Републике Србије. Па има ли већег мајсторства од тог?

(Сва врата Слободне Еуропе или N1 су му отворена... Добро, отшкринута. Треба само мало да их гурне и да уђе унутра.)

А ја учим само од оних најбољих, то ти је ваљда јасно.

Обожавам Лоту... Баш лепо прионе на ово време данас.



nsarski nsarski 21:34 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

nekad pređe granicu pristojnosti pa podrži Tompsona ili Srbiju proglasi za fašističku iz čista mira.


Ja mislim da je Filipu draga Srbija koliko je Matsu Vilanderu, ili Englezima/Amerima, drag Novak Djoković. Trudi se, pokušava, ali ne ide...demonstrira iskrenost i autentičnost kakva se viđa kod striptizeta u baru u Las Vegasu.
adviser adviser 21:38 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

vcucko
angie01
gde jeste cinjenica da on bas ne ume, pa je sve lakse i samim tim i bezveznije.

Pobogu, čovek je (bio?) novinar na radio-stanici državnog javnog servisa, šta više tamo je godinama imao autorsku emisiju i dobijao nekakve nagrade (sam napisao), a ovamo kažeš da ne ume?!
Imaš li predstavu, kakvo bespuće povijesne tragikomedije otvaraš tom tvrdnjom?
Recimo, da el. medije u Srbiji i Beogradu unazad deceniju-dve... (sedam-osam?) treba shvatiti kao sprdnju, jer su tamo autorske emisije imali ljudi koji eto ne umeju. Šta, da komuniciraju sa ljudima, da se elementarno verbalno odbrane?
Bože sačuvaj i sakloni, to je isto kao da na plaži kao spasioca postaviš čoveka koji ne zna da pliva. Dobro još ovde i ima kamen na kamenu i poneka cigla.
Mislim, ovo je sve samo zaključak na osnovu tvoje tvrdnje. Prvo - drugo - x-to srbijansko prepucavanje kao tema bloga je čisto ono Homerovo boorring

Da - baš dosadno !
Stoga - odoh da spavam, sutra me čeka dug put, čak, do Novog Sada.
maksa83 maksa83 21:45 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Iskrenost i naivnost kakva se viđa kod striptizeta u baru u Las Vegasu.

Ima ona super scena u The Big Short (ko nije gledao ne znam šta čeka) kad striptizeta stvarno bude iskrena i naivna:

angie01 angie01 21:47 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pa zar ti u tome ne vidiš problem?
Neko mu je to pre neki dan i rekao, da je njegov najveći problem što o ozbiljnim stvarima razgovara na neozbiljan način.

I kako se treba postaviti takvom čoveku koji evo već godinama to radi?


rekla sam, dovoljno je da se komentarise tekst, koji govori o nekom problemu,...a reakcije su vise usmerene na Filipa, sa sve prethodnim iskustvom, da se on ne suprotstavlja i neadekvatno reaguje.


prema Endži baš i nisam blag


ovo je komicno, huci,...sta ima da budes blag ili ne,...ti se pozicioniras prema razlicitosti misljenja, sto je i glavni problem sa Filipom,...jer, kao sto sam isto rekla, ovde se prihvata, uvazava i jos ozbiljno odgovara blentavom spameru, koji napise po 50 nesuvislih komentara po blogu, ali samo zato sto brani isto misljenje,...kako tu niko nije potegao problem
što o ozbiljnim stvarima razgovara na neozbiljan način.


mada bi neki drugi pridev bolje pristajao.
angie01 angie01 21:51 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Ja mislim da je Filipu draga Srbija koliko je Matsu Vilanderu, ili Englezima/Amerima, drag Novak Djoković. Trudi se, pokušava, ali ne ide...demonstrira iskrenost i autentičnost kakva se viđa kod striptizeta u baru u Las Vegasu.


eto,...ovo je kljuc cele situacije,...Filip kritikuje- zamisli, lose stvari u Srbiji, sto obicno rade oni kojima je stalo da bude bolje,....a ucitavati mu (ne) voljenje svoje zemlje- ili bilo kome uostalom- je bas,...i kojim pravom, uostalom.
niccolo niccolo 21:52 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

iskrenost i autentičnost kakva se viđa kod striptizeta u baru u Las Vegasu

Pics or it didn't happen
nsarski nsarski 21:56 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens


eto,...ovo je kljuc cele situacije,...Filip kritikuje- zamisli, lose stvari u Srbiji


Pa i ja, i mnogi ovde, kritikuju loše stvari u Srbiji. U stvari, teško ćeš naći nekoga ko u ovoj zemlji vidi samo dobro.
niccolo niccolo 21:57 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

stvarno bude iskrena i naivna:

Brate, ljudi su neverovatni, šta će striptizeti (ili bilo kome ako ćemo nešto) 5 gajbi. Bar da je organizovala prostituciju ili makar majnovanje kriptovaluta u njima, pa da kažeš radi žena biznis...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

ovo je komicno, huci,.

Nije komično, može da se shvati ideja, ali dobro, mogla je i neka druga reč da se upotrebi, možda.
Ali ta mi naletela, mene mrzelo da tražim drugu, jer, nevažna je stvar u pitanju.
Ili ti misliš da je mnogo bitno precizno opisati odnos prema tebi?

i kojim pravom, uostalom.


S pravom na zdrav razum.

dovoljno je da se komentarise tekst,


Komentarisanje uglavnom znači polemisanje.
Pa kako polemisati sa Filipom?
angie01 angie01 21:57 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pobogu, čovek je (bio?)


pa vidi, ja ni sa cim sto je Filip radio nisam upoznata,...nisam slusala njegove radio emisije, nemam pojma sta je i gde pisao, kako komunicira i hendluje stvari van bloga B92- a samo sam o tome komentarisala,....i to posle stotog, svaki put istog slucaja, jer mi je bez veze,....
adviser adviser 22:00 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
Pobogu, čovek je (bio?)


pa vidi, ja ni sa cim sto je Filip radio nisam upoznata,...nisam slusala njegove radio emisije, nemam pojma sta je i gde pisao, kako komunicira i hendluje stvari van bloga B92- a samo sam o tome komentarisala,....i to posle stotog, svaki put istog slucaja, jer mi je bez veze,....

Auuuu !
Ništa ne znaš (o tome) - ali zato diskutuješ 'do balčaka'.
Pa strašno.
nsarski nsarski 22:01 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pics or it didn't happen

Guglaj pod "Maksin prilog ovom postu" i sve će ti se reći. Iskreno, jednom sam zalutao u jedan takav bar - "Silver Dollar", mislim da se zvao. Ma, nisam prestajao da se smejem. Kad mi je kelner doneo račun od $12 za pivo izašao sam tužan.
niccolo niccolo 22:04 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pa strašno.

Što strašno, pa ti to radiš svaki put kad se uloguješ na blog.

od $12 za pivo

Kad to pomenu, Ameri imaju dobra kraft piva...
maksa83 maksa83 22:05 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Brate, ljudi su neverovatni, šta će striptizeti (ili bilo kome ako ćemo nešto) 5 gajbi.

Pa u tome je i cela poenta te scene - kad je shvatio da je striptizeta kupila pet gajbi zato što joj je to izgledalo kao dobar dil shvatio je da je stvarno bubble i da će da prsne (ne strptizeta, nego housing market i sve oko njega, što je rezultovalo sveCkom finansijskom krizom).

Obavezno uzNi film ako nisi.
maksa83 maksa83 22:05 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

a, nisam prestajao da se smejem. Kad mi je kelner doneo račun od $12 za pivo izašao sam tužan.

vcucko vcucko 22:10 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
Pobogu, čovek je (bio?)


pa vidi, ja ni sa cim sto je Filip radio nisam upoznata,...nisam slusala njegove radio emisije, nemam pojma sta je i gde pisao, kako komunicira i hendluje stvari van bloga B92- a samo sam o tome komentarisala,....i to posle stotog, svaki put istog slucaja, jer mi je bez veze,....

Iskreno, još manje imam pojma. Radio slušam uglavnom u kolima, neku laganu i tihu muziku, kad počnu priču ide dugme "napred" ili "nazad" dok ne nađem ono prvo.
Ama čovek sam napisao i opisao ovde na blogu, više blogova, da ne citiram sad
nsarski nsarski 22:11 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Kad to pomenu, Ameri imaju dobra kraft piva...

Imaju, ali i za takva piva je ovo visoka cena. A ja sam pio neki Bud ili slično - znaš ona standardna njihova piva koja imaju ukus kiseline za akumulator.

E, a jednom sam tako u sred dana, zaista u prolazu, i na neki minut, ušao u neki bar u Cirihu (Niederdorf) i naručio kafu. Kelner doneo, ja žurim da popijem i nastavim dalje, kad se upališe reflektori i neka mučenica izađe na neki podijum i poče da se uvija kao pijana zmija. Ja popio kafu i izašao - cena prava sitnica, 15 franaka, bem ti kafu!
niccolo niccolo 22:12 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Obavezno uzNi film ako nisi.

Ma gledao, gledao, kako bih znao da se radi o 5 gajbi inače (znaš da blogeri ne klikću na linkove i ne "otvaraju" jutubove....). Zato i kažem da su neverovatni, tako ti se ona klati oko one šipke i razmišlja, pa u pravu je bankar/real estate agent - daj da uzmem i 5. gajbu sad dok je jeftino, pa ću posle da...pa ribo, ti da se razumeš u kupovinu i prodaju nekretnina, ne bi se skidala za kintu nego bi se bavila kupovinom i prodajom nekretnina...Naravno, znam ja da takve stvari i funkcionišu zato što su ljudi baš takvi, nego smatram da nikada nije na odmet ponoviti im, možda neko pročita pa razmisli u životu pre nego što napravi glupost.
nsarski nsarski 22:30 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

pa ribo, ti da se razumeš u kupovinu i prodaju nekretnina, ne bi se skidala za kintu nego bi se bavila kupovinom i prodajom nekretnina...


Ovde si zaista pogodio srž funkcionisanja mnogih bizMismena u Srbiji (a verovatno i drugde). Znam lika koji je valjao neke piliće, to ostavio pa je posle prešao na zdravu hranu, pa je otvorio servis za hemijsko čišćenje, pa nekretnine, pa rentiranje glisera u CG, pa držao kafić u Bg...I u svakom tom bizmisu se "ugradio" za neku lovu zahvaljujući "poznanstvima". I sada sebe ponosno zove biznismenom, sedi po ceo dan u kafiću i sunča kajle.
not2old2rock not2old2rock 22:33 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

nsarski
Kad to pomenu, Ameri imaju dobra kraft piva...

Imaju, ali i za takva piva je ovo visoka cena. A ja sam pio neki Bud ili slično - znaš ona standardna njihova piva koja imaju ukus kiseline za akumulator.

E, a jednom sam tako u sred dana, zaista u prolazu, i na neki minut, ušao u neki bar u Cirihu (Niederdorf) i naručio kafu. Kelner doneo, ja žurim da popijem i nastavim dalje, kad se upališe reflektori i neka mučenica izađe na neki podijum i poče da se uvija kao pijana zmija. Ja popio kafu i izašao - cena prava sitnica, 15 franaka, bem ti kafu!


U Cirihu teško da možeš da popiješ piće bez deset franaka, tako da smatraj da si dobro prošao. Pre dve godine, u jednom selu blizu Ciriha, na matine penzionerskom tancu (pre ručka terasa bend svira malo rumbu, malo valcer, malo R'N'R, dve pesme, pa pauza, dve pesme pa pauza, da ekipa oduva...), deci šardonea i malo točeno pivo koštalo je 18 (osamnaest!) franaka.

I da, Ameri svojataju Bud, ali Budweiser je Češko pivo. Nije im to ni prvi, ni poslednji put da oće nešto tuđe.
angie01 angie01 22:34 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pa i ja, i mnogi ovde


pa vam niko ne kaze da ne volite Srbiju,...a imate pravo i da volite i da ne volite-takvim stvarima se ne prozivaju drugi, jer se to vrlo nesimpaticno zove.

no, nije mi bila ideja da sada polemisemo u krug,...dok se svi ne izredjaju sa nekim svojim primerom o Filipu i zasto je zasluzio da bude zahebavan,...ono sto sam mislila o slucaju sam rekla,...prosto te serije potpuno istog desavanja na njegovim blogovima, gde svi prisutni sutkaju autora a on na to nema adekvatne odgovore, sto izaziva novu seriju sutkanja, su krajnje besmislene....
not2old2rock not2old2rock 23:17 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
prosto te serije potpuno istog desavanja na njegovim blogovima, gde svi prisutni sutkaju autora a on na to nema adekvatne odgovore, sto izaziva novu seriju sutkanja, su krajnje besmislene....


Iz čega bi ko trebalo da izvuče zaključak? Dal' ne valja Mujo ili pola sela?
mirelarado mirelarado 23:27 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

ono sto sam mislila o slucaju sam rekla,...prosto te serije potpuno istog desavanja na njegovim blogovima, gde svi prisutni sutkaju autora a on na to nema adekvatne odgovore, sto izaziva novu seriju sutkanja, su krajnje besmislene....


Evo, i ja da kažem svoje mišljenje: Filip svojim nastupima obesmišljava važne i ozbiljne teme i to je ono što (barem meni) smeta. Ako o ozbiljnim temama poput gušenja slobodnog novinarstva pišeš gađajući se naizmenično teškim rečima (nacizam-fašizam...) i bezveznim doskočicama, sam od ozbiljne teme praviš sprdnju. Mislim da se svaka vlast raduje upravo takvim pojavama.
angie01 angie01 23:41 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

e naizmenično teškim rečima (nacizam-fašizam...)


prvo, nije to on izmilsio, na drustvenim mrezama sa o ovom konkretnom slucaju upravo na taj nacin kvalifikuju pojave o kojima pise, ali sa mnogo suvislijom odbranom postavke i adekvatnim poredjenjima,...ali se uposte ne radi o tome, jer prvo, u mnogim blogovima se pojavljuju razne neprimerene reci u raznim pravcima i sa, pri tome, vrlo zlonamernim idejama u funkciji zeljenog spinovanja, i to nikome ne smeta, dapace,...i drugo, u svim njegovim blogovima, bez obzira na korektnost u tekstu, se odigrava uvek isti scenario,...i trece, ako se slazemo da su teme vazne, zar nije onda svrsishodnije, kada vec on ne ume, dati neki konstruktivni komentar, umesto uobicajenog zahebavanja Filipa, koji se brani blesavim aforizmima i tako u krug.
mirelarado mirelarado 23:50 10.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

angie01
e naizmenično teškim rečima (nacizam-fašizam...)


prvo, nije to on izmilsio, na drustvenim mrezama sa o ovom konkretnom slucaju upravo na taj nacin kvalifikuju pojave o kojima pise, ali sa mnogo suvislijom odbranom postavke i adekvatnim poredjenjima,...ali se uposte ne radi o tome, jer prvo, u mnogim blogovima se pojavljuju razne neprimerene reci u raznim pravcima i sa, pri tome, vrlo zlonamernim idejama u funkciji zeljenog spinovanja, i to nikome ne smeta, dapace,...i drugo, u svim njegovim blogovima, bez obzira na korektnost u tekstu, se odigrava uvek isti scenario,...i trece, ako se slazemo da su teme vazne, zar nije onda svrsishodnije, kada vec on ne ume, dati neki konstruktivni komentar, umesto uobicajenog zahebavanja Filipa, koji se brani blesavim aforizmima i tako u krug.


Endži, tebi niko ne brani da pišeš konstruktivne komentare na Filipovim blogovima, umesto da uporno optužuješ sve druge komentatore da "šutkaju" Filipa, sprovode neki "scenario" itd... Svoje mišljenje sam već napisala, nemam ništa da dodam.
angie01 angie01 00:00 11.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

tebi niko ne brani da pišeš


napisem, kada me povuce- bilo gde,...a ne optuzujem nikog- konstatujem samo sta se desava,...i to kao sto sam vec napomenula- posle stotog puta, jer je fakat besmisleno....
mirelarado mirelarado 00:09 11.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

konstatujem samo sta se desava


To je ipak tvoje viđenje onoga što se dešava. Moje viđenje je ono što sam napisala.
alselone alselone 06:44 11.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Pa u tome je i cela poenta te scene - kad je shvatio da je striptizeta kupila pet gajbi zato što joj je to izgledalo kao dobar dil shvatio je da je stvarno bubble i da će da prsne (ne strptizeta, nego housing market i sve oko njega, što je rezultovalo sveCkom finansijskom krizom).


Ima ona fora koja je malo starija od filma, pa su je verovatno reciklirali:

"When your taxi driver is telling you to buy stock, you know it's time to sell"
alselone alselone 06:51 11.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

E, a jednom sam tako u sred dana, zaista u prolazu, i na neki minut, ušao u neki bar u Cirihu (Niederdorf) i naručio kafu. Kelner doneo, ja žurim da popijem i nastavim dalje, kad se upališe reflektori i neka mučenica izađe na neki podijum i poče da se uvija kao pijana zmija. Ja popio kafu i izašao - cena prava sitnica, 15 franaka, bem ti kafu!


Meni se jednom desilo da sam sleteo u Ameriku oko 6, 7 u nedelju uveče a ujutru imam važan sastanak i treba da se nađem sa kolegom iz partnerske firme da se dogovorimo oko strategije nastupa. Pa dok sam došao do hotela i samo ubacio stvari u sobu, nisam se ni presvlačio, već je bilo bliže 9. On me sačekao ispred hotela i idemo negde da sednemo da nešto pojedem(o), ja skapavam, i da se dogovorimo za sutra. Nedelja veče, suburbija, apsolutno ništa ne radi. Vozali se tako kao idioti pola sata i kaže on u jednom momentu - jebiga, radi samo striptiz klub. I onda smo tamo seli i pričali o poslu (nisam jeo ništa, kupio na pupmi posle neka sranja) dok su se nesrećnice uvijale tu okolo.

Meni je striptiz klub jedno od najtužnijih mesta. Možda je bio bilo zanimljivo pre 40 godina, ali danas mi je kao Zoo vrt koji je isto nekad bio cool. U ideji i nije loše ali ti bude baš sranje kada vidiš medveda u 12 kvadrata kako se šeta u krug.
alselone alselone 06:59 11.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

Ma nije ona to (taj blog) mislila...


Naravno. Ko smo mi da sumnjamo.

To je omiljeno izvlačenje onih koji žele da izbenu neku temu (a izbegavaju je naravno ciljano jer znaju o čemu se radi).

- Šta misliš o tome i tome.
- Ništa, nisam video/la.
- Pa pogledaj.
- Neću.

alselone alselone 07:03 11.11.2018

Re: kako je sve ovo postao predvidljiv nonsens

E, a jednom sam tako u sred dana, zaista u prolazu, i na neki minut, ušao u neki bar u Cirihu (Niederdorf) i naručio kafu. Kelner doneo, ja žurim da popijem i nastavim dalje, kad se upališe reflektori i neka mučenica izađe na neki podijum i poče da se uvija kao pijana zmija. Ja popio kafu i izašao - cena prava sitnica, 15 franaka, bem ti kafu!


Kopenhagen, dve male pice, malo pivo i caj od nane. 50 i nešto evra.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana