Gost autor

dragoljub : TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

Unfuckable RSS / 25.04.2008. u 20:40

   Povod za ovaj tekst je vest iz „Blica“ i Queeria blog „Pretukli i zapalili mladića zato što ne posti“

  Razlog da se oglasim je taj što neki ljudi jednostavno ne veruju da na ulici možeš da dobiješ batine za ništa.

  Meni lično se desilo u Beogradu da budem napadnut samo zbog načina na koji sam pogledao Budalu koja je šla ulicom i mahala rukama kao vetrenjača. Pogled je trajao par sekundi i zaboravio sam na prizor istog momenta kad sam okrenuo glavu. Odjednom me neko zgrabio za majicu i uneo mi pesnicu u lice i nešto pričao. Bio sam potpuno iznenađen i nesposoban za bilo kakav otpor, samo sam tupo gledao pesnicu ne shvatajući šta se dešava. Kad sam se malo prosvestio ukapirao sam da mi samo preostaje da budem miran i ne odgovaram ništa - pa šta bude. Srećom nije bilo ništa, i moja teorija da u takvim situacijama ne treba pružati otpor se pokazala kao tačna - i to dvaput : kad me tip pustio, sačekao sam da vidim u kom pravcu je pošao i ja sam krenuo u pravolinijski suprotnom pravcu (da ga nikad više za ovih par sati što mi je ostalo, ne vidim).

    0,,5725473,00.jpg 

  Pola sata kasnije stao sam da pogledam bioskopski repertoar, okreće se čovek i ponovo me hvata za gušu i nešto viče, a do svesti mi dolazio da sam ponovo naleteo na istu budalu....Sve se isto ponovilo osim što sam pomislio „...gotovo ovaj me razbi.....“ Srećom, taktika je upalila ponovo. Osta' ja bez tepanje.

 

 

  Ovo sam napisao zbog toga što stalno slušam od običnih ljudi koji nisu nikad imali veze sa ulicom i uličarima da ne može da se desi ovako nešto bez razloga. S obzirom da sam odras'o u kraju koji se odlikuje tom vrstom ljudi, da su mi prijatelji (pojedini od tih mojih prijatelja imaju dobar broj godina u provedenih zatvoru) mogu da tvrdim da postoje dva sigurna razloga da dobijete batine na ulici, a bez ikakvog povoda sa vaše strane :

   1.jednostavno budala nema šta da radi a nervozna je napašće prvog ko naiđe i makar zato što mu se ne sviđa kako hoda

   2. već vas je video negde i stekao loš utisak o vama ili mu je neko nešto reko da ste...bili šta umetnik,hipik ,peder u ovom slučaju nevernik bilo šta i smisliće neku provokaciju da vas prebije

   Ovo je moje mišljenje i iskustvo a šta vi kažete da li je to moguće?

 

    ,25222.JPG 



Komentari (576)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 21:03 25.04.2008

E, Dragoljupče...

Na žalost, više se plašim poznatih, kad pokažu lice koje nisam ranije videla - to me zaledi.
Ja sam samo jednom imala neprijatno iskustvo, davno davno i uopšte se ne plašim nepoznatih ljudi.
Tu sam ladna ko špricer.
dragoljub dragoljub 21:05 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

Tu sam ladna ko špricer.

nije tu u pitanju strah,snaga ili bilo šta normalno to čovek nemože da predvidi jer šta budala misli to samo ona zna nikom drugom to ne pada na pamet
dragoljub dragoljub 21:21 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

kao sto je red
margos margos 21:25 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

dragoljub
Tu sam ladna ko špricer.nije tu u pitanju strah,snaga ili bilo šta normalno to čovek nemože da predvidi jer šta budala misli to samo ona zna nikom drugom to ne pada na pamet

Ma valjda sam ja oprezna pa budalu vidim nadaleko, te mi se bliski susreti ne dešavaju. Ili ih ja obrađujem na brz i jednostavan način - zaboravim odmah.

A i hodam, brate, kao oslobodilac, i budale me se klonu:)
margos margos 22:36 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

dragoljub
kao sto je red

Joj, Edi-va, hvala, nisam davno dobila sertifikat, pa mi drago:)))

Nego, little trol:
za pola sata počinje rođendan Jelici Greganović i Dilan Dogu, ako me pamćenje dobro služi:)))
edi-va edi-va 22:42 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

Joj, Edi-va, hvala, nisam davno dobila sertifikat, pa mi drago:)))


nemoj meni da se zahvaljujesh vec dragoljubu, on je okachio, a ja ne posedujem nikakva autorska prava:)))

@ dragoljub

evo ti jedan razlog:

margos margos 22:50 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

a ja ne posedujem nikakva autorska prava:)))

Ja se zahvaljujem autoru, a hvala Dragoljubu što poštuje tradiciju:)))
dragoljub dragoljub 23:19 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

edi-va
Joj, Edi-va, hvala, nisam davno dobila sertifikat, pa mi drago:)))


nemoj meni da se zahvaljujesh vec dragoljubu, on je okachio, a ja ne posedujem nikakva autorska prava:)))

@ dragoljub

evo ti jedan razlog:


ma znaš kako se kaže što se mora uvek je teško:))
dragoljub dragoljub 23:20 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

margos
a ja ne posedujem nikakva autorska prava:)))

Ja se zahvaljujem autoru, a hvala Dragoljubu što poštuje tradiciju:)))

ma video ja da se to dešava i tamo gde nije naša ekipa,postalo tradicija:)
edi-va edi-va 23:22 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

ma video ja da se to dešava i tamo gde nije naša ekipa,postalo tradicija:)



jeboteeee pa ja cu da udjem u blog anale:)))))

idem da se malo uobrazim, ako sluchajno sretnete neki podignuti nosic, to sam ja:))))
margos margos 23:28 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

ma video ja da se to dešava i tamo gde nije naša ekipa,postalo tradicija:)

A da ne ispadne da je samo tradicija, ti si se pokazao i kao vrlo pažljiv man i kolega bloger:)))
Unfuckable Unfuckable 23:29 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

jeboteeee pa ja cu da udjem u blog anale:)))))


lepo rečeno...ali ti nećeš sigurno...veruj mi - za tebe je rezervisana Blog History Room, verovatnije je

ima ih jako mnogo u raznoraznim...analima, da pojasnim : ))))))))))))
edi-va edi-va 23:32 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

ima ih jako mnogo u raznoraznim...analima, da pojasnim : ))))))))))))


razumela ... znash da sam se dvoumila da li da upotrebim tu dvosmislicU:)))
margos margos 23:33 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

ima ih jako mnogo u raznoraznim...analima, da pojasnim : ))))))))))))

hahhahahahahhaahh:))))))))))))))
dobro je da si pojasnio, i za nas plavuše!!!!
dragoljub dragoljub 23:36 25.04.2008

Re: E, Dragoljupče...

margos
ma video ja da se to dešava i tamo gde nije naša ekipa,postalo tradicija:)

A da ne ispadne da je samo tradicija, ti si se pokazao i kao vrlo pažljiv man i kolega bloger:)))

e služimo narodu
edi-va edi-va 21:11 25.04.2008

Da,

moguce je - na zalost:(

Nemam tu vrstu iskustva, da me neko fizichki napadne iz chista mira, ali mi se deshavalo da mi neko u prolazu zavuche ruku pod jaknu, lupi me po guzi ... a i secam se dok sam bila srednjoshkolka da mi je jedan lik, koji je meni i drugaricama ishao u susret, pravo shakom zgrabio u medjunozje, pa josh i stegao - krvnichki! E tu sam mu ja onda skochila za vrat, pa su me drugarice jedva smirile, umal' ga nisam izgazila koliko sam bila ljuta i besna. Znam da je bio pijan i da je neshto trabunjao. Josh sam i drugaricama morala da objashnajavam sta se u stvari dogodilo jer su one taj momenat propustile, samo su videle mene razgoropadjenu kako vichem, udaram i psujem.
dragoljub dragoljub 21:17 25.04.2008

Re: Da,

razgoropadjenu kako vichem, udaram i psujem.

to bi voleo da sam video,nije ćesto ovo o čemu pišem problem je po meni što ljudi ne veruju da je moguće
@Andjelija @Andjelija 21:18 25.04.2008

Re: Da,

edi-va
moguce je - na zalost:(

Nemam tu vrstu iskustva, da me neko fizichki napadne iz chista mira, ali mi se deshavalo da mi neko u prolazu zavuche ruku pod jaknu, lupi me po guzi ... a i secam se dok sam bila srednjoshkolka da mi je jedan lik, koji je meni i drugaricama ishao u susret, pravo shakom zgrabio u medjunozje, pa josh i stegao - krvnichki! E tu sam mu ja onda skochila za vrat, pa su me drugarice jedva smirile, umal' ga nisam izgazila koliko sam bila ljuta i besna. Znam da je bio pijan i da je neshto trabunjao. Josh sam i drugaricama morala da objashnajavam sta se u stvari dogodilo jer su one taj momenat propustile, samo su videle mene razgoropadjenu kako vichem, udaram i psujem.


kako mene, mada nikad nisu tako, ali me dohvate po guzi, i po grudima (slabasnim da naglasim) to iznervira....poludim. napadoh nekog decka zadnji put, kad bio pogresan. tip do njega me cackao. nista izvini onom prvom.
@Andjelija @Andjelija 21:19 25.04.2008

Re: Da,

dragoljub
razgoropadjenu kako vichem, udaram i psujem.

to bi voleo da sam video,nije ćesto ovo o čemu pišem problem je po meni što ljudi ne veruju da je moguće


jel dragoljube jesi li nasao neki razlog zasto dva puta u istom danu?
dragoljub dragoljub 21:26 25.04.2008

Re: Da,

jel dragoljube jesi li nasao neki razlog zasto dva puta u istom danu?

ma u istom satu,kažem pogledao sam gde je pošo ja odma u suprotnom smeru i jbm liga ,reko beograd veliki nema šanse da nekog sretnem dvaput a najveći fazon nisam mu ni video lice.e otome pričam zatekneš se na pogrešno mesto u pravo vreme i bum!
lush lush 21:34 25.04.2008

Re: Da,

mislim da je ovu vrstu - slicno ili jos gore - iskustva imalo i previse zena...
mene je jednom lik maltretirao u prevozu, imala sam 12 godina i, u stvari, nisam ni shvatala zasto se trlja uz mene i dahce, ali je svejedno bilo uzasno neprijatno... kasnije sam shvatila i bilo mi je bas muka.

sada, posebno kad procitam vesti kao sto je ova juce u blicu, mi je pak drago sto je moje "iskustvo" bilo tako bezazleno:(
margos margos 21:43 25.04.2008

Re: Da,

mislim da je ovu vrstu - slicno ili jos gore - iskustva imalo i previse zena...

Mojoj prijateljici se neki ispolivao u busu na novi kaput kad je imala nekih 14 godina - ona došla kući, skinula kaput, stavila ga u plakar.... nikad ga nije više obukla i nekih 15 godina kasnije ga u besu isekla na komadiće. I dalje ne nosi kapute, toliko se istresirala. Što zna da su mnoge devojke i žene manje više slično doživele, ništa joj ne pomaže:((
dragoljub dragoljub 21:48 25.04.2008

Re: Da,

sada, posebno kad procitam vesti kao sto je ova juce u blicu, mi je pak drago sto je moje "iskustvo" bilo tako bezazleno:(

u suštini nasilje nije tako česta pojava statistički ali onom kome se desi to nije nikakva uteha,a onda kad se povede razgovor vidi se druga slika da nije ni tako retko ,ali uvek je neprijatno i ponižavajuće
margos margos 22:19 25.04.2008

Re: Da,

u suštini nasilje nije tako česta pojava statistički ali onom kome se desi to nije nikakva uteha,a onda kad se povede razgovor vidi se druga slika da nije ni tako retko ,ali uvek je neprijatno i ponižavajuće

Vrlo je često, samo što mnoga nasilja nisu prijavljena.
Razloga je puno - i stid, i strah, i kao najgore, navikavanje na nasilje - kroz medije, filmove, iskustva drugih....
dragoljub dragoljub 22:26 25.04.2008

Re: Da,

navikavanje na nasilje - kroz medije, filmove, iskustva drugih....

ja mislim da je to najgore navika na nasilje ispada kao bogom dano
margos margos 01:30 26.04.2008

Re: Da,

ja mislim da je to najgore navika na nasilje ispada kao bogom dano

Da, a ovome mislimo kao'veliki' - to je samo film. A ne razmišljamo koliko postajemo otupeli i rezistentni na svakovrsno nasilje, od batinanja dece i slabijih do 50 mrtvih u Iraku, pa i 200 hiljada od cunamija... Sve bude vest za tri dana maksimum. A da ne pričam s kakvom ravnodušnošću danas posmatramo takve scene u vestima. Zabrinemo se samo kad se nama, ili nama bliskom dogodi, i postajemo prisilno svesni dubine takvog događaja.
Alava Alava 21:14 25.04.2008

...

dragoljub dragoljub 21:18 25.04.2008

Re: ...

Alava

desi be alava nema te ko zejtin ili šta već:))
Alava Alava 21:23 25.04.2008

Re: ...

dragoljub
desi be alava nema te ko zejtin ili šta već:))

Ma tu sam, samo zabushavam...
Ni mene niko nikada nije napao tako... ok bilo je tih so called seksualnih napasnika (najblaze varijante, na srecu), ali ovako kao tebe - ne.
Ali verujem da je to moguce!
@Andjelija @Andjelija 21:16 25.04.2008

ne zelim

o ovome da pricam....samo mi jos fali klavir da padne na glavu.

nije me niko napao tako na ulici pre ce biti ja sam njih [klin se klinom izbija...pa tako u slucaju napada napad je najbolja odbrana]
dragoljub dragoljub 21:19 25.04.2008

Re: ne zelim

pa ti nemoj nije obavezno
Unfuckable Unfuckable 21:21 25.04.2008

sada je mnogo gore nego pre

Kad smo klinci bili, čini mi se da je manje budala bilo na ulici a - i panduri su bolje radili svoj posao.
Paradoks je u tome što sam ja ovakvu situaciju kao što dragoljub opisuje, doživeo upravo od pandura - u civilu, doduše, ali pandur je pandur....
Gospoda su bila "malo nervozna" na povratku iz nekog provoda, očigledno - pa su me iz čista mira startovali za dokumenta - u 3 ujutro u sred grada. Pošto ni ja nisam baš bio Crvenkapa - ali naivan, definitivno, što će se kasnije videti... - tražim ja njima njihova dokumenta, eda bi video kome se pokazujem..... - to im se naravno nije dopalo : dok je jedan, kao, vadio (crnu knjižicu, sećam se) a ja pažnju obratio na to, ostala dvojica su me malo "pročačkala" na kvarno po tintari, eda bi me ovaj prvi "ispratio" ka patosu ka kom sam se i inače već uputio..... - lep kolektivni uradak, na 50m od stana. I, lepo iskustvo, nema šta.
To je bilo negde početkom devedesetih, Grad je već lagano ludeo.....kasnije sam mnogo bolje naučio da "čitam" situacije koje su, naravno, postajale sve komplikovanije i brutalnije.
U današnjim novinama prebrojao sam bar jedno desetak tekstova - vesti o razno-raznim premlaćivanjima, ubadanjima, štangliranjima ....etc
Unfuckable Unfuckable 21:25 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

a najbolje od svega je to što sam se "uklopio" u neku svetsku statistiku koju sam negde pročitao - da preko 80% ljudi koji popiju batine, to im se dogodi na manje od 100 m od kuće.....
valjda čovek ne veruje da blizu kuće može nešto loše da mu se dogodi ?
Alava Alava 21:27 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

Unfuckable
Kad smo klinci bili, čini mi se da je manje budala bilo na ulici a - i panduri su bolje radili svoj posao.

Anfache, a jel ti se chini i da se ljudi, ono kao - sluchajni prolaznici, dosta razlikuju u odnosu na to pre? Zastupam stav da na ulici bilo ko moze da ti radi shta hoce, a da niko, ali niko nece da ti pritekne u pomoc. Stvarno strashno!
dragoljub dragoljub 21:32 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

smanjena koncentracija ,sigurna okolina ko zna ,zaboravio sam da napomenem da se ovoi desilo 80 godine,nekih mesec dana pre toga sam sedeo u kafiću gde je neka budala objašnjavala kao će da orobi nekog za 150K koliko košta put do mora a tamo će da ;;zaradi ostalo" e kako je meni bilo sa 1200 000 para u džepu mož da mislite ,alisrećom on nije ni obratio pažnju na čupavog bilmeza u ćošku:)))
Alava Alava 21:33 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

a - i panduri su bolje radili svoj posao.

to im se dogodi na manje od 100 m od kuće.....

Heh, mene je jedan lik napao na 100m od zgrade SUP-a. Ja se nekako odbranila, pa potrchala prema zgradi, on za mnom, ja na vrata SUP-a i gledam ga da vidim hoce li pobeci, unutra vidim pandura koji chita novine ili tako neshto, ali me je video, napasnik bezi, ja i dalje ostajem tako sa rukom na vratima SUP-a (da budem sigurna da je ovaj otishao daleko), i... pitaj me da li je chika policajac izashao napolje da me pita zashto sam tu, treba li mi neshto... jok!
margos margos 21:36 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

valjda čovek ne veruje da blizu kuće može nešto loše da mu se dogodi ?

Kad si se već oglasio... tamo negde leto 81... ja sa dečkom stojim na ćošku kod parkića - nema 50 metara od mog ulaza i pritrčavaju dva tipa, jedan iz savijenih 'Novosti' vadi kuhinjski nož, i meni prisloni uz stomak i histerično nešto govori, ovaj drugi još histeričnije 'nisu oni, nisu oni...' Ispostavilo se da jure Vojkića koji im je maznuo drogu, pa u krizi saletali sve na koga su nailazili.

A jednom me neki drkadžija jurio do ulaznih vrata... ja se okrenula i rekla 'ti si lud' i ušla u stan. Tak kad sam ušla, ja se stresla od stra'.... imala sam, recimo, 16 godina.

E, da, kad je bio moleban pa mi ulicu rasturili, ja pratila drugaricu sa sve štencem u rukama i prilazi jedan blago retardirani, da pomazi psa - sav se rastopio, a možda je do maločas razbijao i palio, ko zna - i ja na pitanje 'koja je to rasa?' zbunjeno rekoh 'rotvajler' - a nema ni veze. Valjda sam se sa mojoj roticom toliko navikla da budemo obe neustrašive, te mi je zafalila u tom trenutku. Ipak, i mali je bio odlična zaštita:))
dragoljub dragoljub 21:37 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

... jok!

pa to je to ,nisu oni tu da rade taj poso politika je važnija
JJ Beba JJ Beba 21:38 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

dragoljub dragoljub 21:41 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

JJ Beba

ovo smo nekad imali samo na filmu i zezali se na račun zapada na tu temu sad došla mečka i na naša vrata
margos margos 21:47 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

dragoljub

JJ Bebaovo smo nekad imali samo na filmu i zezali se na račun zapada na tu temu sad došla mečka i na naša vrata

Kako se beše zvao taj grozni film? 'Vatrene ulice' ili tako nekako... sa onom odvratnom facom koji lupka bočicama nataknutim na prste i doziva 'Cammon... I wanna plaaaay'... Grozota. Kad mi neko kaže za to 'dobar film' ja dobijem napad - k'o Anđelija i Edita zajedno:)
dragoljub dragoljub 21:49 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

k'o Anđelija i Edita zajedno:)

paklena pomorandža
Unfuckable Unfuckable 21:50 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

Warriors
Carpenterov uradak
angie angie 21:54 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

'Vatrene ulice'


si normalna, ja maltretirala klasu da ga gledmao dan za danom posle slikanja- koje je to osvezenje bilo, dajana lejn ko prava, a majkl pare zduvo sve nevaljale i to onako frajerski-nije se ni oznojio ni skinuo mantil, samo s onom prijateljicom iz kafica- a difo-faca do bola, secam se i neke a kapela pevachke numere, nekih bronziranih momaka, kao i nekih super scena s motorima.
angie angie 21:56 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

Carpenterov uradak


Wolter Hil, kao i Ulice!
edi-va edi-va 21:57 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

k'o Anđelija i Edita zajedno:)




JJ Beba JJ Beba 21:58 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

dragoljub
k'o Anđelija i Edita zajedno:)paklena pomorandža

da. To je čuveni Kjubrikov film A Clockwork Orange, koji nikada Kjubrik za života nije dozvolio da se prikazuje u SFRJ zbog totalitarnog režima. Mi smo ga gledali na nekoj od noćnih projekcija na FESTU, ne sećam se koje godine
margos margos 22:00 25.04.2008

DA

Unfuckable
WarriorsCarpenterov uradak

Jeste, Unf, taj!

Sorry, NG.
Ranije sam bila ovisnik, pad kad sam se uradila jedne godine sa preko 400 filmova (od kojih neke i po više puta), a u najvećem broju filmova mrtvih ko pleve, odustala sam od filmova... Sad retko gledam, po preporuci, i ako u njemu nema nasilno mrtvih.
@Andjelija @Andjelija 22:03 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

hahahaha :)))))

skoro da licimo :))
edi-va edi-va 22:04 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

@Andjelija
hahahaha :)))))

skoro da licimo :))



Unfuckable Unfuckable 22:05 25.04.2008

Re: DA

banda na slici su "Besni bejzboli" a po njima je napraljen i spot Pekinškoj Patki za pesmu : "Stop, stop neću više disko " koji je bio revolucija u tadašnjoj SFRJ (Tucko i Boris, naravno)
ludvig ludvig 22:06 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

To je čuveni Kjubrikov film A Clockwork Orange,


rađen po kultnoj( i sjajnoj ) knjizi entoni bardžisa...
ivana23 ivana23 22:09 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

JJ Beba

dragoljubk'o Anđelija i Edita zajedno:)paklena pomorandžada. To je čuveni Kjubrikov film A Clockwork Orange, koji nikada Kjubrik za života nije dozvolio da se prikazuje u SFRJ zbog totalitarnog režima. Mi smo ga gledali na nekoj od noćnih projekcija na FESTU, ne sećam se koje godine

U bioskopima 1972.g., kasnije cak i na TV-u. Sigurno.

Izdata i knjiga:
PAKLENA POMORANDZA,Antoni Bardzis,BIGZ 1973,edicija Fest romani-najbolji filmovi sveta,preveo Zoran Zivkovic,dzepna knjiga,latinica,158 str
JJ Beba JJ Beba 22:13 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

The woriors, Walter Hill
dragoljub dragoljub 22:13 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

undefined
FESTU, ne sećam se koje godine

između 76 i 78 sećam se da je bila velikafrka ja ga naravno nisam gledao tad ali kad je došo ...to je već druga priča,samo se nekako sve znalo o njemu mnogo se pričalo godinama posle

al sam promašio
dragoljub dragoljub 22:17 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

JJ Beba
The woriors, Walter Hill

gledao al mi nešto delovao malo onako ..,samo bar neka korist shvatio sam kolko je to moguće koliki je njujork
Unfuckable Unfuckable 22:17 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

tako je.
Nije Carpenter, hebemliga
...ali : piše se The Warriors... : )))))))))
edi-va edi-va 22:18 25.04.2008

Re: paklena pomorandza

angie angie 22:19 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

Unfuckable
tako je.Nije Carpenter, hebemliga...ali : piše se The Warriors... : )))))))))



pa rekoh ti ja malo gore!

A pishe se:)))
dragoljub dragoljub 22:23 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

edi-va
k'o Anđelija i Edita zajedno:)





STRAITREPET kad se pojavu oma bežanija
nsarski nsarski 22:26 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

preko 80% ljudi koji popiju batine, to im se dogodi na manje od 100 m od kuće.....
valjda čovek ne veruje da blizu kuće može nešto loše da mu se dogodi ?

Haha, ovo je zanimljivo objasnjenje!
A moze i ovako: sve vreme koje si proveo napolju - bez obzira u kom pravcu i gde si isao, najveci deo vremena provedes blizu kuce, jer tu se uvek vracas iz bilo kog pravca da dolazis. Ako je verovatnoca napada ravnomerno rasporedjena, onda su vece sanse da ce te zateci blizu kuce nego daleko od nje.
margos margos 22:29 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

edi-va
k'o Anđelija i Edita zajedno:)

He... ova dole mi više sliči:)))
A što volem alat... ne mogu da vam opisem....
JJ Beba JJ Beba 22:29 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

...ali : piše se The Warriors... : )))))))))

da mama
)
dragoljub dragoljub 22:51 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

Ako je verovatnoca napada ravnomerno rasporedjena, onda su vece sanse da ce te zateci blizu kuce nego daleko od

Ako je verovatnoca napada ravnomerno rasporedjena, onda su vece sanse da ce te zateci blizu kuce nego daleko od

to matematički um :))) ja mislim da je kod ljudi smanjena pažnja zbog poznate okoline tu se ne očekuje ali ne tvrdim ništa
nsarski nsarski 22:57 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

to matematički um :))) ja mislim da je kod ljudi smanjena pažnja zbog poznate okoline tu se ne očekuje ali ne tvrdim ništa

Nije matematika - cist zdrav razum. Zamisli da te traze zandari, ili vojska da te regrutuje, ili neko - trazi te. Pa cekace te da dodjes kuci. Nece da ide na Bajlonijevu pijacu da te ceka kad ides da kupis kilo tresanja. Ne, on ce te cekati kod kuce, jer tu si najcesce:))
Unfuckable Unfuckable 23:03 25.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

štos je u tome što se fuckin' statistika odnosila na slučajna prebijanja (ako mogu biti slučajna) a ne na "sačekuše"
čak mislim da postoji i neki engleski izraz za to.....kad te prebiju bez nekog razloga ili event zbog malo kinte
margos margos 00:38 26.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

fuckin' statistika

Ma, svi se pozivamo na statistiku kad nije po našem turu...
Kad nam se dogodi neprijatnost, dobro je što brže stići kući, ako si u stanju da ideš.
bauer bauer 03:34 26.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

to im se dogodi na manje od 100 m od kuće.....

pitaju muju, sto se seli?
- procitao sam da se najveci broj saobracajki desava na dva kilometra od kuce :)

nego, meni ova vest o prebijanju lici na 'dobru staru foru' sa prodajom cigle. nadjes se, recimo, na kalisu u pogresno vreme, i par budala ti ponudi ciglu na prodaju, za kintu za koju znaju da je nemas (a i da imam - odakle mi?) posto nemas da platis, prebiju te, sto im je i bila originalna namera. ovo znam iz druge ruke.

iz prve ruke, nas dvojica, 10-11 godina, zustave nas tri tipa, 16-17 godina. jedan izvadi noz (onaj lovacki, ko blek stena sto je imao) i kaze, klinci, izvrcite dzepove! mi izvrnemo, a u njima nema nicega (takva su vremena bila). oni se samo okrenu i odu.
Unfuckable Unfuckable 03:42 26.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

ili fora sa "imaš cigaru ?"
var 1 : "nemam" (batine)
var2 : "imam" - daš .. - a skot polomi pljugu i kaže : "baš brzo pušim, nervozan sam.....imaš još koju?" - ti onda vadiš...i vadiš (a on lomi i lomi...) ..a kad nestane....
var3 : izvadiš pljuge, al nije dobar brand............!!!!!!

sve iz druge ruke, osim var 2 - gledao na Tašketu lično ja... - posle smo se vratili sas Brazilci iz Kraja i ...
raščistili stvar ; )))))))))))))
bauer bauer 03:48 26.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

pazi ovo tebra :))

Unfuckable Unfuckable 04:01 26.04.2008

Re: sada je mnogo gore nego pre

ma da
klasično maltretiranje
sada izgleda tako bezazleno kad pročitaš vesti - a Onda je tako bolelo...
sada sjure nož u srce, ko onom malom u Subotici, ili igraju bejzbol malo, ili preferiraju telekomunikacije
angie angie 21:45 25.04.2008

ej, dragoljupche,

bash mi proshle nedelje javila komshinica, kako su joj napali dete-8.razred, na peshachkom prelazu kod Doma omladine u 6 popodne, kada je velikaguzva. Prishli njemu i drugaru neki klinci, samo malo stariji od njeh i trazili im pare izvukavshi noz, a svi ljudi se razbezali s okretanjem glave na drugu stranu- od policajca pozornika ni traga.
dragoljub dragoljub 21:52 25.04.2008

Re: ej, dragoljupche,

policajca pozornika ni traga.

pa to je najgore što ljudi beže a policije nigde,ne mogu da krivim što ljudi beže imam ja iskustvo sa noževima ali to je druga priča i ja nisam slučajno bio tu ni nespreman ,
žalosno što se okreće glava od problema od strane onih koji treba da to sređuju
trener trener 21:46 25.04.2008

TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

Evo sada u Ljubljani Olimpija - Partizan , basket utrčao gledalac na teren hoće da se tuče s igračima partizana,valjda zato štoje pobedio Partizan... "ovaj ima razlog za tuču"
mila mila 21:51 25.04.2008

Re: TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

Pre toga publika gađala igrače i koga još, gradonačelnika papirićima, virnuh malo
dragoljub dragoljub 21:54 25.04.2008

Re: TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

trener
Evo sada u Ljubljani Olimpija - Partizan , basket utrčao gledalac na teren hoće da se tuče s igračima partizana,valjda zato štoje pobedio Partizan... "ovaj ima razlog za tuču"

ma ti su tek slučajevi ja tek nerazumem zbog koga da se bijem meni ova moja budala deluje pametnije nego ti ,,navijači"
Unfuckable Unfuckable 21:59 25.04.2008

Re: TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

u, je :
slovenački huligani, odsekli smo se, kolektivno... ; ))))))))
Ovo je važilo do nedavno
Ali, sećam se - živo - bloga Jelice Greganovič.
Tako da - ako Slo ima huligane....mi smo onda debelo ispred, jasno je
margos margos 22:16 25.04.2008

Re: TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

Ali, sećam se - živo - bloga Jelice Greganovič.

Da... i onaj kad su Spaićevom klincu hteli da otmu kintu, a on bio mudar pa dao, otišao iza ćoška i pozvao tatu.
dragoljub dragoljub 22:20 25.04.2008

Re: TEPANJE... BEZ DA ZNAŠ ZAŠTO !

margos
Ali, sećam se - živo - bloga Jelice Greganovič.

Da... i onaj kad su Spaićevom klincu hteli da otmu kintu, a on bio mudar pa dao, otišao iza ćoška i pozvao tatu.

klinac je stvarno bio mudar tad
bravar bravar 21:47 25.04.2008

bez naslova

Dragoljube, vidim ja da Ti vuces traume jos od pre dvaesikusur godina iz Beograda.
Zato Ti neces na uranak.
Ali, pazi... evo Planinski covek se javio da ce da doceka, isprati i ostalo...
Mislim... nemo se bojis))

Btw - nisam imala slicnih iskustava i nedajbvozedaihimampupu...
dragoljub dragoljub 21:58 25.04.2008

Re: bez naslova

Dragoljube, vidim ja da Ti vuces traume jos od pre dvaesikusur godina iz Beograda.

ma jok ja sam si budala za sebe ,nekad kad pomislim gde sam sve bio onako čupav,minđušav sa mojih 49 kila u super sam prošo,
ps
to mi je jedina situacija te vrste u BG inače mi nije bilo loše osim malih nesporazuma na temu provincijalacVSbeograđani al dobro to i dođe normalno dok se na privikneš
bravar bravar 22:03 25.04.2008

Re: bez naslova

Uh, s'g mi lakse...
Reko' da ubuntavanje nije bilo samo logicna posledica;-)
dragoljub dragoljub 22:10 25.04.2008

Re: bez naslova

bravar
Uh, s'g mi lakse...
Reko' da ubuntavanje nije bilo samo logicna posledica;-)

bravarke kukavice ne mogu da jašu konje,mene su isti ujedali ritali bacali pa sam opet najsrećniji sa njima,ko nema srce za dve nedelje batali konje a i mi ga oteramo ako ne ukapira
Unfuckable Unfuckable 22:19 25.04.2008

Re: bez naslova

čuo sam negde da je - maltene - bolje da te konj ritne nego da te ujede......
bravar bravar 22:24 25.04.2008

Re: bez naslova

Nemo da se ljutis
A ja na konja ne bi vise sela da mi plate - da znas
dragoljub dragoljub 22:34 25.04.2008

Re: bez naslova

Unfuckable
čuo sam negde da je - maltene - bolje da te konj ritne nego da te ujede......

pa sad šta da ti kažem BOLIIII u oba slučaja e sad ako nije potkovan kako tako ako jeste a jeste sem dva tri meseca zimi kad se raskivaju ostaviti broj cipele da ga nosiš neko vreme )))a kad ujede bar mene nije jelo ono krvnički nego iz zajebancije ,jebig za njih je to šala,al nosiš si masnicu onako baš
dragoljub dragoljub 22:56 25.04.2008

Re: bez naslova

bravar
Nemo da se ljutis
A ja na konja ne bi vise sela da mi plate - da znas

znam ja se uvek smejem kad vidim turiste kako se kače na konjovi i tresu ko džak skrompiri,prvih nekoliko meseci je vrlo neugodno dok se ne naviknu mišići na taj položaj i dok čovek ne počne da komanduje a ne konj ali kad jednom naučiš i kad čuješ onaj zvižduk između ušiju u divljem galopu to je nešto ..........
bravar bravar 23:38 25.04.2008

Re: bez naslova

Ma, mene dete ubedilo da sednem. Kaze ... suuuper mama
qq... bilo je bas, bas... leeepooo u pm
A kad se propela kobila na dve noge... kad nisam pala tad... necu vala nikad
dragoljub dragoljub 00:30 26.04.2008

Re: bez naslova

A kad se propela kobila na dve noge... kad nisam pala tad... necu vala nikad

A kad se propela kobila na dve noge... kad nisam pala tad... necu vala nikad

čudi me da nisi pala jedino ako je neko dole držao za dizgine pa nije bilo celo propinjanje i da ne pričam dalje šta početnici rade u toj situaciji samo tad ume da dođe i do prevrtanja to je jedna zajebana situacija dobro si prošla
Unfuckable Unfuckable 21:48 25.04.2008

ljudi&klinci su definitivno odlepili

ali to se sada lakše primeti, ako je neka uteha...
Sada nema šanse da ti neko pomogne na ulici, ljudi su svesni da svako nosi nešto, i često imam utisak da su ljudi na ulici kao jata nezaštićenih sardina koje "morski lavovi" kasape uletajući među njih...
Mislim da su ljudi sada svesniji da se Zlo valja ulicama, da je svaki deo dana "dobar" za zločin & maltretiranje, ali da još uvek preovlađuje tip razmišljanja Jevreja u II sv. ratu : " ma neće baš mene..."

molba Margiti da okači sliku tog Rota (hrabar, jak & neustrašiv) ....
da se svi smejemo, a ne samo neki.....
margos margos 21:55 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

Evo slika Tog rota, u izvornom izdanju u doba dešavanja (po treći put na blogu)

bravar bravar 21:56 25.04.2008

Re: ljudi&klinci su definitivno odlepili

dragoljub dragoljub 22:00 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

margos
Evo slika Tog rota, u izvornom izdanju u doba dešavanja (po treći put na blogu)


STRA I TRPET kakav ubilački pogled :)))
Unfuckable Unfuckable 22:01 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

Evo slika Tog rota, u izvornom izdanju


čoUvečččče....pa to je....PitbulRot, ybt !!!!!!!!!!!!!!!
ima li brnjicu ?

margos margos 22:05 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

ubilački pogled :)))

Sad tek da ga vidiš, moram da ga navatam i slikam - ima da se treseš sliku kad pogledaš:)))
margos margos 22:10 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

ima li brnjicu ?

Nema još:)))
(kad sam malopre uključila usisivač, on pišno:)))
bravar bravar 23:41 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

Margo, draga, sta se ovi smeju ko ludi na brasno (pisi Dunjice).
Ja, bogami, pretrnuh kad ga spazih.
Al' dok sam ga spazila... trebalo mi vremena))))))))))))))))
margos margos 23:54 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

Ja, bogami, pretrnuh kad ga spazih.

... i to na slici!!!
Zamisli da ga vidiš live? Ma zver, kad ti kažem! :))))
bravar bravar 23:56 25.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

Ne biK ja njem' prisla... ni ziva))
dragoljub dragoljub 00:31 26.04.2008

Re: ljudi&klincisu definitivno odlepili

bravar
Ne biK ja njem' prisla... ni ziva))

jes stra čuva lojze:))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana