Budućnost

Srlja li Srbija u gradjanski rat?

Filip Mladenović RSS / 24.11.2018. u 01:38

QUO VADIS?
QUO VADIS?
Samo nekoliko dana pre sinoćne okrvavljene glave jednog opozicionog političara, kolega novinar Boško Jakšić je upozorio: "Predsednik Vučić trebalo bi da shvati da mediji nisu u funkciji njegovog rušenja. Valjda imaju neka druga posla, da budu korektori demokratskih procesa; da otkrivaju korupcionaške afere, loše poslovanje i loše odnose među ljudima. Mi nismo nikakva sila, ni 7 ni 77. A za to je odgovorna vlast, jer ne želi da čuje kritiku. Nazivaju nas neprijateljima države, i polarizuje ljude na patriote i izdajnike.

Imali smo to 90-ih, ponovo se događa. Bojim se da je ovdašnja polarizacija izuzetno visoka i izuzetno opasna. Ako se nastavi ovim intenzitetom, pravi se predvorje za građanski rat. Do sada smo ratovali sa susedima, a tom oštrom podelom, uz ogromnu omrazu koja raste na obe strane, može samo da vodi unutrašnjem sukobu."

Srlja li Srbija u gradjanski rat?  Nije mali broj onih koji su još krajem devedesetih upozoravali da se pakleni krug ratova, pokrenutih od strane zločinačkog režima Slobodana Miloševića, na kraju tužne priče zatvara tamo odakle je sve i krenulo.

Šizofrena i sve neurotičnija vladavina Aleksandra Vučića, i pre ove razbijene opozicione glave u Kruševcu, iz dana u dan je davala za pravo kolegi Bošku Jakšiću. Tabloidne histerije, sumanuta pisma Željka Mitrovića, suludi postupci Milomira Marića, opaki komentari na društvenim mrežama, pogubna delovanja tzv. botova... samo su dolivali ulje na vatru puzajućeg gradjanskog rata u Srbiji. Trenutno u Srbiji nema institucije, nema vojne ili policijske formacije, nema grada, sela, kafane... koji nisu polarizovani, posvadjani, sukobljeni... Iza ćutnje, tihovanja, straha... krije se potmula rika vulkana, koji preti erupcijom masovnog nezadovoljstva. I to nekontrolisanog!

Utešno je samo to što nisu formirane tzv. partijske milicije, odnosno stranačke naoružane formacije. No, ako se nastavi sa razbijenim opozicionim glavama i sa patološkom podelom gradjanstva na tzv. patriote i tzv. izdajnike, eto nama predvorja gradjanskog rata u Srbiji, na šta upozorava komentator "Politike"!

P.S. Aleksandar Solženjicin: "Ne zaboravimo da nasilje ne živi samo, da je nesposobno živeti samo: ono je intimno povezano sa laži. Nasilje nalazi svoje jedino utočišće u laži, a laž svoju jedinu podršku u nasilju. Svaki čovek koji je izabrao nasilje kao sredstvo neminovno mora izabrati laž kao pravilo."

 

Atačmenti



Komentari (323)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 23:11 24.11.2018

EDIT за Фрихенда

Заборавих да те питам за ово што си написао:

Stvarno nisam mislio da tebi na bilo koji način pažnju skrećem sa važnih tema.



Сматраш да не би требало да се бавим у својим постовима оним темама којима се бавим?

Мислиш да би требало да пишем овакве дневнополитикантске кафанске булшите попут тебе и Филипа?

То је рецепт за читаност и популарност на Блогу Б92?

Значило би ми када би ми одговорио на ова питања... Због истраживања тржишта.
mlatisa mlatisa 06:35 25.11.2018

Re: Kad

Јес, немам паметнија посла... То ме, бре, ич не занима... Досадна игра. Која треба да нам да неки привид демократије у Србији


Идеја предлога није да се политички активираш, него да видиш докле су спремни да иду. На прошлим изборима су неки моји познаници једва извукли живе главе са бирачких места. Били су тамо контролори неких оппозиционих странака. И то све на ободима Београда. И то "ужих" општина Београда.

При чему не идеализујем опозицију.
mlatisa mlatisa 06:59 25.11.2018

Re: Kad

Па слично је, зар не?

Барем споља гледано... Капуљаче, штангле,... "Навијачи"... К'о на геј парадама некада...

И ширење страха по сваку цену.


Хоћеш ли да кажеш да је "власт Демократа" слала "навијаче" да растурају параде?

Пре бих рекао да су "аутономни делови државног апарата" управљали догађајима.

Након 2012 нема проблема са парадама. Чак их има више у току године. Али чињеница да АВ поставља керамичара на место шефа БИА говори о томе да им не верује. Ако су могли против претходног председника, могу и против њега.

А можда сам и ја само параноичан.
tasadebeli tasadebeli 10:45 25.11.2018

Re: Kad

mlatisa

Идеја предлога није да се политички активираш, него да видиш докле су спремни да иду.



Знам одлично докле су спремни да иду. Само то на изборима се догађа с времена на време, буде пауза и по четири године ако имамо среће, а ово о чему ти ја говорим у институцијама на локалу одвија се свакодневно.


Хоћеш ли да кажеш да је "власт Демократа" слала "навијаче" да растурају параде?

Пре бих рекао да су "аутономни делови државног апарата" управљали догађајима.



А ко се то ценкао и погађао као на некој пијаци све време са тим "аутономним деловима државног апарата" јер им је остао дужан после 5. октобра 2000, па је морао да враћа дугове?





(Клик на слик.)





(Клик на слик.)


Ниси уопште параноичан.

Само од медијске магле (са све шареним пинкичастим жељама за неко "боље сутра", а пре ће бити "мало сутра", из Хиландарске улице у Бгд.) коју ти продају не видиш да сви они раде на истој ствари кооперативно и да у Србији заправо и немаш никакву политичку опозицију партијама на власти (ма како год се оне звале у појединим моментима), нити било какав политички спектар, већ постоји само власт са својим "плурализмом интереса" како је то говорио Милошевић пре 30 година и одржавање привида демократских процеса зарад опстанка на власти.

Немој да те заварава гнушање и пљување по Милошевићу... Гнушају га се и пљују по њему пред светом, а у ствари сви они примењују његов рецепт за владање Србијом.

Једном речју, сви су ти они још увек она једна Партија... Некадашња... Из оних дана... Са све оним Социјалистичким савезом радног народа Србије као придруженим својим чланством.

И свесрдно узгајају данас свој подмладак у својој самоуправној интересној заједници (што би рекао Кардељ) да би нас и даље држали у стању у којем јесмо јер им је то гарант очувања власти само за себе.

Србија и Срби су због свих њих и њихових ситносопственичких интереса сакупљачког карактера још увек закуцани у 1989. години.

Зар не видиш колико Срба одбија и данас да поверује да је пао Берлински зид?

А услужни новинари и медији за ту работу ће се увек у Србији пронаћи. И то за мале паре. Јефтино.
freehand freehand 14:41 25.11.2018

Re: Kad

Само од медијске магле (са све шареним пинкичастим жељама за неко "боље сутра", а пре ће бити "мало сутра", из Хиландарске улице у Бгд.) коју ти продају не видиш да сви они раде на истој ствари кооперативно и да у Србији заправо и немаш никакву политичку опозицију партијама на власти (ма како год се оне звале у појединим моментима), нити било какав политички спектар, већ постоји само власт са својим "плурализмом интереса" како је то говорио Милошевић пре 30 година и одржавање привида демократских процеса зарад опстанка на власти.

Ne bih da ulazim u polemiku ali ovo je 1/1 Vjeruju ovdašnje soft ljotićevštine i njenog načina da se drogira i umrtvi svako mišljenje i suprotstavljanje zlu.
angie01 angie01 15:08 25.11.2018

Re: Kad



( posle obrisan tvit)
tasadebeli tasadebeli 17:14 25.11.2018

Re: Kad

freehand
Само од медијске магле (са све шареним пинкичастим жељама за неко "боље сутра", а пре ће бити "мало сутра", из Хиландарске улице у Бгд.) коју ти продају не видиш да сви они раде на истој ствари кооперативно и да у Србији заправо и немаш никакву политичку опозицију партијама на власти (ма како год се оне звале у појединим моментима), нити било какав политички спектар, већ постоји само власт са својим "плурализмом интереса" како је то говорио Милошевић пре 30 година и одржавање привида демократских процеса зарад опстанка на власти.

Ne bih da ulazim u polemiku ali ovo je 1/1 Vjeruju ovdašnje soft ljotićevštine i njenog načina da se drogira i umrtvi svako mišljenje i suprotstavljanje zlu.



Такође не бих да улазим у полемику, али ово твоје је есенција мантре, односно трабуњања глупости првосвештеника другосрбијанштине коју слушамо већ 30 година, још од Осме седнице. Профитабилан бизнис је то. Исто маркетинг као и оно отаџбино, волим те. Ти на једном крају, веселе патриЈоте на другом крају конопца, па потежи из све снаге и има Србија да се држи на средини тог конопца закуцана као нека смрзнута слика у времену, а све верујући да се нешто суштински ту мења јербо је то згодно за бизнис да Србија у те булшите да верује.

П.С. - Не мислим на тебе лично што се профита из тог бизниса тиче јер то и не знам, него на оне који од тог трабуњања сасвим лепо живе и зарађују у овој Србији, а чије трабуњање ти понављаш као папагај толике године.

Ти спадаш некако пре у ону групу коју називају "корисни идиоти".

(Без увреде, то је званични термин за такве као што си ти.)
afraid afraid 18:00 25.11.2018

Re: Kad

angie01


( posle obrisan tvit)

Kada bih bio zloban (i zlonameran), poželeo bih Krletu (i nejgovim sponzorima) istu takvu podlogu za političku promociju.
Ali, ja nisam Krlo.
angie01 angie01 19:38 25.11.2018

Re: Kad

Kada bih bio zloban (i zlonameran), poželeo bih Krletu (i nejgovim sponzorima) istu takvu podlogu za političku promociju.
Ali, ja nisam Krlo.


carli, dala sam ti preporuku za ovaj komentar- jer da, sustina ovakvih bulsitinga je u tome, sto oni po difoltu moraju biti osudjeni, a ne klevetnickim spinovima razvodnjavani-kao podrska fasitoidnom nasilju.....sto, na zalost, provejava i kroz neke komentare ovde.
freehand freehand 21:33 25.11.2018

Re: Kad

tasadebeli
freehand
Само од медијске магле (са све шареним пинкичастим жељама за неко "боље сутра", а пре ће бити "мало сутра", из Хиландарске улице у Бгд.) коју ти продају не видиш да сви они раде на истој ствари кооперативно и да у Србији заправо и немаш никакву политичку опозицију партијама на власти (ма како год се оне звале у појединим моментима), нити било какав политички спектар, већ постоји само власт са својим "плурализмом интереса" како је то говорио Милошевић пре 30 година и одржавање привида демократских процеса зарад опстанка на власти.

Ne bih da ulazim u polemiku ali ovo je 1/1 Vjeruju ovdašnje soft ljotićevštine i njenog načina da se drogira i umrtvi svako mišljenje i suprotstavljanje zlu.



Такође не бих да улазим у полемику, али ово твоје је есенција мантре, односно трабуњања глупости првосвештеника другосрбијанштине коју слушамо већ 30 година, још од Осме седнице. Профитабилан бизнис је то. Исто маркетинг као и оно отаџбино, волим те. Ти на једном крају, веселе патроиЈоте на другом крају конопца, па потежи из све снаге и има Србија да се држи на средини тог конопца закуцана као нека смрзнута слика у времену, а све верујући да се нешто суштински ту мења јербо је то згодно за бизнис да Србија у те булшите да верује.

П.С. - Не мислим на тебе лично што се профита из тог бизниса тиче јер то и не знам, него на оне који од тог трабуњања сасвим лепо живе и зарађују у овој Србији, а чије трабуњање ти понављаш као папагај толике године.

Ти спадаш некако пре у ону групу коју називају "корисни идиоти".

(Без увреде, то је званични термин за такве као што си ти.)

Ma razumem te potpuno, no voris.
Nema veze što je pojam i pokret te drugosrbjanštine nastao negde sa početkom rata, bar 3-4 godine po Osmoj sednici.
Nema veze ni to što ja (znam da ne misliš na mene kao mene, nego na mene kao mene) kljuckam tu lovicu dok pravu lovu uzimaju ovi što javno vrište na službe a tajno barataju podacima ko je zaista i zašto koga ubio u centru grada u po bela dana. Jer nije kako kažu oči i sudovi, nego kako kažu služba i blogeri sa specijalnim saznanjima ne-pitaj-kako-znam-moraću-da-te-nazovem-drugosrbijancem.
I razumem i da ne misliš na mene, no voris, otkud bi jedan nastavnik srpskog umeo da se jasno i precizno izrazi. Nije mu to poso.
Poso mu je ne samo da bude beskoristan idiot za debelu lovu, nego i da svakog ko bi da pokuša da nešto učini ili makar kaže i zatalasa talog što se nahvatao po površini - povuče za nogu ponovo dole u govna, u kojima je, jel, tako toplo i prijatno.
angie01 angie01 00:15 26.11.2018

Re: Kad


Marko Somborac
‏ @somboracmarko
Nov 24

brnabic: vucic je bio iznerviran, govorio je da u njegovoj srbiji ne smeju da se tuku oni koje on naziva lopovima izdajnicima i ubicama
tasadebeli tasadebeli 00:28 26.11.2018

Re: Kad

freehand

Nema veze što je pojam i pokret te drugosrbjanštine nastao negde sa početkom rata, bar 3-4 godine po Osmoj sednici.



Првосвештеници другосрбијанштине су они поражени са те Осме седнице.

А када је сам тај израз "Друга Србија" настао и био медијски испаљен са неког "револуционарног балкона" у народ, потпуно је небитно.


Ma razumem te potpuno, no voris.


Ма разумем и ја тебе.

И уопште не бринем.

Чему љутиш?

Рекох ти да је то званични термин у политици... Без намере да те увреди...


In political jargon, a useful idiot is a derogatory term for a person perceived as a propagandist for a cause of whose goals they are not fully aware and who is used cynically by the leaders of the cause.




Боље бити бескористан идиот него користан идиот.

Мања штета се прави.

Када бескорисни идиоти сиђу са сцене, не морају ова деца што долазе за нама да се толико муче и исправљају толике грешке као када су корисни идиоти у питању.

Када корисни идиоти сиђу са сцене, оставе за собом толика говна да не може после следећих неколико покољења да то почисти.
freehand freehand 00:32 26.11.2018

Re: Kad

Када бескорисни идиоти сиђу са сцене, не морају ова деца што долазе за нама да се толико муче и исправљају толике грешке као када су корисни идиоти у питању.

Када корисни идиоти сиђу са сцене, оставе за собом толика говна да не може после следећих неколико покољења да то почисти.

Beskorisni idioti ne silaze sa scene. Niti čiste, što bi kad im je lepo i toplo, samo da niko ne talasa i ne kvari im uživanje..
tasadebeli tasadebeli 00:37 26.11.2018

Re: Kad

freehand
Када бескорисни идиоти сиђу са сцене, не морају ова деца што долазе за нама да се толико муче и исправљају толике грешке као када су корисни идиоти у питању.

Када корисни идиоти сиђу са сцене, оставе за собом толика говна да не може после следећих неколико покољења да то почисти.

Beskorisni idioti ne silaze sa scene. Niti čiste, što bi kad im je lepo i toplo, samo da niko ne talasa i ne kvari im uživanje..



Силазе, Фри, сви силазе са сцене... Кад-тад...

Пре или касније...

На овај или онај начин...
mlatisa mlatisa 16:43 24.11.2018

Не срља

Срља у Аргентину крајем прошлог века. Ако је за утеху, још смо далеко од тога.
vcucko vcucko 16:52 24.11.2018

Re: Не срља

mlatisa

Срља у Аргентину крајем прошлог века. Ако је за утеху, још смо далеко од тога.

A ko je Evita?
predatortz predatortz 19:40 24.11.2018

Re: ..

Spiridon
ako krene frka ja zaduzujem ovo -))


Posle trećeg okvira, upucao bi sebe u nogu!

M70 AB2 je keva!
vcucko vcucko 20:52 24.11.2018

Re: ..

predatortz
Spiridon
ako krene frka ja zaduzujem ovo -))


Posle trećeg okvira, upucao bi sebe u nogu!

M70 AB2 je keva!

A ova kraća verzija, devedesetdvojka?
predatortz predatortz 20:55 24.11.2018

Re: ..

A ova kraća verzija, devedesetdvojka?


Nisam probao, držao bih se onog što je provereno i dobro se pokazalo.
romi.daba romi.daba 21:23 24.11.2018

Malo istorije

Kada se već prizivaju ratovi evo jednog dobrog* političkog dokumentarca radi balansa.



*informativno
romi.daba romi.daba 21:40 24.11.2018

Inner circle

Tabloidne histerije, sumanuta pisma Željka Mitrovića, suludi postupci Milomira Marića, opaki komentari na društvenim mrežama, pogubna delovanja tzv. botova... samo su dolivali ulje na vatru puzajućeg gradjanskog rata u Srbiji. Trenutno u Srbiji nema institucije, nema vojne ili policijske formacije, nema grada, sela, kafane... koji nisu polarizovani, posvadjani, sukobljeni... Iza ćutnje, tihovanja, straha... krije se potmula rika vulkana, koji preti erupcijom masovnog nezadovoljstva. I to nekontrolisanog!


Nažalost nisam pratio vesti ovih dana a iz tvog članka mogu samo tvoju reakciju. Čak ni linkove nisi stavio. Jezuz Marija!
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:52 24.11.2018

Re: Inner circle

Ako ne verujete mojoj malenkosti od novinara, citirao sam dva novinara.

A možete i da saznate šta se danas govorilo na konferenciji za štampu u Medija centru o jučerašnjem pokušaju ubistva jednog opozicionog političara u Kruševcu.
romi.daba romi.daba 11:10 25.11.2018

Re: Inner circle

Naravno da Vam verujem.
romi.daba romi.daba 22:25 25.11.2018

Re: Inner circle

Ako ne verujete mojoj malenkosti od novinara, citirao sam dva novinara.

A možete i da saznate šta se danas govorilo na konferenciji za štampu u Medija centru o jučerašnjem pokušaju ubistva jednog opozicionog političara u Kruševcu.



"Samo nekoliko dana pre sinoćne okrvavljene glave jednog opozicionog političara kolega novinar Boško Jakšić je upozorio"


Samo sam hteo da vam skrenem pažnju na činjenicu da propuštate da čitaocu koncizno i jasno kažete šta je vest. Kao ova rečenica na primer:

"у Крушевцу је група маскираних насилника штанглама разбила главу једном од опозиционих лидера Борку Стефановићу."

Ne zaboravimo na naslov štiva "Srlja li Srbija u građanski rat"? Tako da sam posle 15 prvih reči vašeg teksta odmah shvatio da su mi potrebni neki linkovi da vidim o čemu se radi.



angie01 angie01 23:42 24.11.2018

neverovatna lakoca sveopste mrznje


lični stav
Napredna upotreba šipke

Lista fotografija krvavih glava u naprednjačkoj Srbiji dugačka je koliko i spisak vukova koji su tim povodom pojeli magarca. I nije tu reč o „atmosferi u društvu“ – nego o falangama, piše za DW sociolog Dario Hajrić.



Postoji izvesna tačka u kojoj izrazi u javnom govoru postaju izlizani do te mere da zvuče šuplje i kada su sasvim validni. Jedan od njih odnosi se na karakteristično obeležja aktuelne vlasti u Srbiji i deo mehanizma kojim ona produžava svoj vek trajanja iz izbora u izbore. Reč je o političkom nasilju.

Kad god je potegnut, taj izraz nam u neku ruku zazvuči preterano iz vrlo jasnog razloga: devedesete godine, Miloševićevi kordoni, vodeni topovi, suzavac i politička ubistva svima su nam drastično podigli lestvicu za ono što smatramo istinskim nasiljem nad opozicijom.

Povrh toga, mnogi osećaju varljivo zadovoljstvo jer posledice loših postupaka postpetooktobarske vlasti sada ne snosimo samo mi, već i ljudi koji su bili u toj vlasti. Prosečan građanin vidi da je opozicija još uvek legalna stvar, da ih u prenosima skupštine niko ne mlati, da ih ne vešaju na bandere i sleže ramenima smatrajući da je za bilo šta manje od toga ozbiljno preterivanje iskoristiti reč „nasilje“.

Međutim, ne postoji drugi termin za to kada vam neko iz čista mira priđe s leđa i udari vas šipkom u potiljak, kao što se sinoć desilo Borku Stefanoviću, predsedniku Levice Srbije. Ne postoji drugi izraz za to kad vam udarcem izbiju dva zuba i raseku usnu, kao što se desilo Bobanu Jovanoviću, koji je pokušao da ga odbrani. Nema tačnijeg izraza za to kada vas udaraju u glavu kao što su udarali trećeg napadnutog, Marka Dimića.

Doduše, alternativno tumačenje je ponudio izvesni predsednik Srbije, koji je požurio da kaže kako napadnuti imaju „lakše telesne povrede“, napadače nazvao „licima koja su učestvovala u incidentu“ i insinuirao da postoje različite verzije toga kako je do napada došlo. Postoje i različite verzije toga u kojoj realnosti predsednik živi.

Ovo je samo poslednji u nizu politički motivisanih napada u naprednjačkoj eri, a hapšenje vinovnika predstavlja izuzetak. Majdanpek, Pećinci, Batajnica i Apatin samo su neka od mesta u kojima su članove opozicionih stranaka fizički napadali i prebijali neidentifikovani ljudi koji su postali prateća pojava svakih lokalnih izbora. U Vrbasu smo imali i protivpravno lišavanje slobode. U Mionici su ćelavci iz džipova pretukli čak i socijaliste, jer demokrata nije bilo na vidiku, valja zaraditi dnevnice, a i nije red da vladajuće stranke jedna drugoj budu konkurencija.

Lista naselja čije izbore prate fotografije krvavih glava dugačka je koliko i spisak vukova koji su tim povodom pojeli magarca, pošto policija nikako ne uspeva da uoči vozila sa zatamnjenim staklima u blizini biračkih mesta.

Valja primetiti da ni u jednom od navedenih slučajeva do nasilja nije došlo u vidu izliva agresije zbog nekakve negativne atmosfere u društvu. Stefanovića i pratioce nije pretukla divljačka medijska kampanja vlasti protiv bilo kakve kritike, zato što u napadu od petka nije bilo ničega spontanog, izuzev ako je u Kruševcu uobičajeno šetati s metalnim šipkama.

Kada je reč o politički motivisanom nasilju, svrha naslova u tabloidima koji nam već godinama u lice vrište imena dežurnih izdajnika nije da isprovocira nekoga da samoinicijativno ponese oružje u grad i da sa društvom napravi sačekušu za minornog opozicionog političara.

Oni su tu da nas odvrate od nazivanja stvari pravim imenom kada neko pošalje batinaše da pokažu ko je glavni u kraju. Tu su da nas utišaju tako što će nam nametnuti obavezu da objašnjavamo kako revolt zbog napada nije isto što i podrška nekoj stranci ili prethodnoj vlasti nego osnovna solidarnost. Cilj im je da nas izdresiraju da gledamo svoja posla kad zamahnu, pošto smo relativno bezbedni dok se ne suprotstavimo.

Problem s takvim pristupom je u tome što svi imamo tačku u kojoj otpor, makar i mlak, postaje nužnost. Neko će podići glas kad zakapuljačene falange prebijaju ljude na ulici, neko tek kada mu smanje penziju ili otpuste dete da bi napravili mesto za još jednog stranačkog vojnika. Neko će se pobuniti kada buldožeri i fantomke ruše po Beogradu, a neko kad podignu cenu benzina. Nekome će crvena linija biti priznavanje nezavisnosti Kosova, a nekome to što će, zbog novog zakona, tokom trudničkog bolovanja mesecima primati manje od deset hiljada dinara.

Čak i naprednjačka pastva ima tačku u kojoj će početi da napušta brod, pa makar to bilo i preskakanje u redu za uhlebljenje. Međutim, svi imamo granicu nakon koje više nećemo da ćutimo, i ako posvetite tome trenutak, siguran sam da ćete i sami naći svoju.

Kada progovorimo tako da nas drugi čuju – bilo zato što je to ispravna stvar ili zato što nemamo drugog izbora – i kad zbog toga potegnu blato svojih medija, uvrede botova, šipke, pretnje, otkaze, klevete, pa čak i institucije države koju su uzurpirali do krajnjih granica, sve što ostaje jeste solidarnost.

Ona nas možda neće zaštititi, ali nam može dati snage da izdržimo do vremena kada se nešto konačno bude moglo uraditi. Ako želimo solidarnost kad na nas dođe red, pružimo je danas.
angie01 angie01 23:48 24.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje


Serge Truffaut
‏ @WhistlerDick
4h4 hours ago

Serge Truffaut Retweeted T@nja

Policajac. Koji se tu NALAZIO. Prepoznao. Ne i sprečio. NALAZIO. Izjava ministra policije.

Serge Truffaut added,
T@nja
@tanjajorda
“Sva ova lica koja su učestvovala u napadu na Stefanovića je prepoznao policajac koji se tu nalazio.”
N Stefanović…

28 replies 61 retweets 580 likes
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:15 25.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje

"BUDI PROMENA KOJU ŽELIŠ POSTIĆI!" M. Gandi
Kazezoze Kazezoze 09:29 25.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje

Filip Mladenović
"BUDI PROMENA KOJU ŽELIŠ POSTIĆI!" M. Gandi


Svojevremeno sam imao komentar na ovu Gandijevu izreku, a Srđan je smatrao da je komentar dobar i napravio je blog od njega. Govorio sam o nasilju u čoveku i kako se izboriti sa njim. link
predatortz predatortz 10:26 25.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje

Policajac. Koji se tu NALAZIO. Prepoznao. Ne i sprečio. NALAZIO. Izjava ministra policije.


Ja negde pročitah da je policajac, svojim telom, zaustavio batinanje, te da je i sam povređen.
To je izjavio Stefanović.
romi.daba romi.daba 23:49 25.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje

Ovo je samo poslednji u nizu politički motivisanih napada u naprednjačkoj eri, a hapšenje vinovnika predstavlja izuzetak. Majdanpek, Pećinci, Batajnica i Apatin samo su neka od mesta u kojima su članove opozicionih stranaka fizički napadali i prebijali neidentifikovani ljudi koji su postali prateća pojava svakih lokalnih izbora. U Vrbasu smo imali i protivpravno lišavanje slobode. U Mionici su ćelavci iz džipova pretukli čak i socijaliste, jer demokrata nije bilo na vidiku, valja zaraditi dnevnice, a i nije red da vladajuće stranke jedna drugoj budu konkurencija.


Da li je ova dugoročna rusifikacija Srbije potrebna da se spreči ulazak u EU jednog dana?
freehand freehand 23:59 25.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje

romi.daba
Ovo je samo poslednji u nizu politički motivisanih napada u naprednjačkoj eri, a hapšenje vinovnika predstavlja izuzetak. Majdanpek, Pećinci, Batajnica i Apatin samo su neka od mesta u kojima su članove opozicionih stranaka fizički napadali i prebijali neidentifikovani ljudi koji su postali prateća pojava svakih lokalnih izbora. U Vrbasu smo imali i protivpravno lišavanje slobode. U Mionici su ćelavci iz džipova pretukli čak i socijaliste, jer demokrata nije bilo na vidiku, valja zaraditi dnevnice, a i nije red da vladajuće stranke jedna drugoj budu konkurencija.


Da li je ova dugoročna rusifikacija Srbije potrebna da se spreči ulazak u EU jednog dana?

Jeste, putem Radomira Konstantinovića, uništitelja srpstva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:24 26.11.2018

Re: neverovatna lakoca sveopste mrznje

Kazezoze
Filip Mladenović
"BUDI PROMENA KOJU ŽELIŠ POSTIĆI!" M. Gandi


Svojevremeno sam imao komentar na ovu Gandijevu izreku, a Srđan je smatrao da je komentar dobar i napravio je blog od njega. Govorio sam o nasilju u čoveku i kako se izboriti sa njim. link




Problem Srbije postaje, uopšte uzev, kako se nenasilnim metodama izboriti protiv nasilju sklone vlasti.
Ribozom Ribozom 01:29 25.11.2018

Pukla tikva

Danas sam primetio da su se po prvi put sporeckali SNS botovi i NATO botovi.
Tema je bila 'ostati ili otici' i tu po pravilu dominiraju ovi drugi, ovih prvih ranije nije bilo.
veselica veselica 08:44 25.11.2018

cek cek

ovo je tvoje Filipe, jer tako pise........


Šizofrena i sve neurotičnija vladavina Aleksandra Vučića, i pre ove razbijene opozicione glave u Kruševcu, iz dana u dan je davala za pravo kolegi Bošku Jakšiću. Tabloidne histerije, sumanuta pisma Željka Mitrovića, suludi postupci Milomira Marića, opaki komentari na društvenim mrežama, pogubna delovanja tzv. botova... samo su dolivali ulje na vatru puzajućeg gradjanskog rata u Srbiji.



Da!
Nego gledam Pariz! Francuzi su neprevazidjeni na ulici. Mrze Makrona ko nemca. A sad su bas nasli, pred istorijsku posetu?


Srbi su jako daleko od toga.
Prvo se uci uci uci demokratija - a Francuska jeste demokratska zemlja, po meni i najdemokratskija u Evropi - pa tek onda, s temeljenom svescu o pravu na otvoreni revolt, pobunu, revoluciju - izlaze i razbijaju sve sto stignu i zabole ih za suzavac i tome slicno. Veliki bes.
Srbi su jako daleko od toga.
anonymous anonymous 09:15 25.11.2018

Re: cek cek

Nego gledam Pariz! Francuzi su neprevazidjeni na ulici. Mrze Makrona ko nemca. A sad su bas nasli, pred istorijsku posetu?
Srbi su jako daleko od toga.




Elem, koliko je do Vučića toliko je i do ostatka ....

Komentari :


In France now is 9 millions French citisens who dont cant haved enogh money to live whole month. This is report of European Comission last month. In this year first time can see true French citisens in Paris who goes on to national cuisine by food.
veselica veselica 09:24 25.11.2018

Re: cek cek

anonymous
Nego gledam Pariz! Francuzi su neprevazidjeni na ulici. Mrze Makrona ko nemca. A sad su bas nasli, pred istorijsku posetu?
Srbi su jako daleko od toga.




Elem, koliko je do Vučića toliko je i do ostatka ....


Hvala za video. Ima togaaaaa a i tviter ce pasti :))))
anonymous anonymous 09:44 25.11.2018

Re: cek cek

veselica veselica 09:47 25.11.2018

Re: cek cek

In France now is 9 millions French citisens who dont cant haved enogh money to live whole month. This is report of European Comission last month. In this year first time can see true French citisens in Paris who goes on to national cuisine by food.


Sve ce se desiti. Pitanje je gde i kad, kojim redom. Razlike su postale nemoguce.
predatortz predatortz 10:34 25.11.2018

Re: cek cek

Srbi su jako daleko od toga.
Prvo se uci uci uci demokratija - a Francuska jeste demokratska zemlja, po meni i najdemokratskija u Evropi - pa tek onda, s temeljenom svescu o pravu na otvoreni revolt, pobunu, revoluciju - izlaze i razbijaju sve sto stignu i zabole ih za suzavac i tome slicno. Veliki bes.
Srbi su jako daleko od toga.


Hvala bogu, pa smo daleko.
Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...
Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.
veselica veselica 11:20 25.11.2018

Re: cek cek

Hvala bogu, pa smo daleko.
Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...
Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.


Vidim da ne znaš engleski. Počelo zbog goriva a stiglo do gladi, prvi put su u Parizu ove godine otvorene narodne kuhunje, ima o bedi i siromaštvu i u videu..
predatortz predatortz 11:27 25.11.2018

Re: cek cek

veselica
Hvala bogu, pa smo daleko.
Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...
Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.


Vidim da ne znaš engleski. Počelo zbog goriva a stiglo do gladi, prvi put su u Parizu ove godine otvorene narodne kuhunje, ima o bedi i siromaštvu i u videu..


Slabo vidiš!
Nisam pogledao ni čitao. Ukačio sam negde da je krenulo zbog goriva. Ok, neka je i glad, da ti poverujem. No, ne menjam stav - divljanje i uništavanje tuđe imovine nije demokratija
veselica veselica 11:37 25.11.2018

Re: cek cek

kopernikanski obrt: ja slabo vidim a ti nisi gledao ni čitao.
i jaka mi demokratija po tebi.
po tebi je ona nepotrebna, kad bolje razmislim.

predatortz predatortz 11:41 25.11.2018

Re: cek cek

kopernikanski obrt: ja slabo vidim a ti nisi gledao ni čitao.


Tačno! Nije me zanimalo. Ukačio sam inicijalnu vest na tv, kad je sve to počinjalo.


i jaka mi demokratija po tebi.
po tebi je ona nepotrebna, kad bolje razmislim.


Rulja koja divlja = demokratija?
Ne, hvala.
veselica veselica 11:59 25.11.2018

Re: cek cek


Rulja koja divlja = demokratija?


Dočim je policija uzdržana.



Tukla ko luda, bez milosti. Jer im tako naradio ministar unutrašnjih poslova. Hoće da sruše Makrona.
Samo to.

E, kad bismo sad zamislili išta slično u Srbiji, nema šanse. Sad ne. Pa razbili Borku glavu, računaju da je baš fina lekcija a on sitna riba za veću pobunu.
predatortz predatortz 12:06 25.11.2018

Re: cek cek

Dočim je policija uzdržana.



Posao policije nije da bude uzdržana pred ruljom koja uništava tuđu imovinu. Niti to uništavanje tuđe imovine, koje vidim da te oduševljava, ima veze sa slobodama i civilizovanim protestima.
Ja Srbiji ne želim demokratiju u kojoj će svi oni koji se sa nečim ne slažu kršiti i lomiti sve pred sobom. To nije nikakav napredak, to nikome neće pomoći, niti će bilo šta popraviti. Samo će nekim ljudima otežati ionako težak život. Ili ti misliš da nečiji zapaljen automobil, polupana firma, treba da se smatraju nužnim zlom?
veselica veselica 12:41 25.11.2018

Re: cek cek

bas sam htela da citam odbranu policije tvojim recima.



Niti to uništavanje tuđe imovine, koje vidim da te oduševljava


to si video?



znam ja da si ti zadrt na duge staze, al nemam vise vremana.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:36 25.11.2018

Re: cek cek

KADA BOGATI PLJAČKAJU SIROMAŠNE, TO JE KAPITALIZAM.

A KADA SIROMAŠNI PLJAČKAJU BOGATE, TO JE - NASILJE.
mesan mesan 15:09 25.11.2018

Re: cek cek

predatortz
veselica
Hvala bogu, pa smo daleko.
Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...
Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.


Vidim da ne znaš engleski. Počelo zbog goriva a stiglo do gladi, prvi put su u Parizu ove godine otvorene narodne kuhunje, ima o bedi i siromaštvu i u videu..


Slabo vidiš!
Nisam pogledao ni čitao. Ukačio sam negde da je krenulo zbog goriva. Ok, neka je i glad, da ti poverujem. No, ne menjam stav - divljanje i uništavanje tuđe imovine nije demokratija

Grešiš predatore.

Francuzi obilato i prilično uspešno koriste štrajkovanje, protest, građanski bunt.
I podržavaju jedni druge u tome, npr. kad železnica štrajkuje mesecima u toku godine, iako je grozno za sve putnike, to se vidi ko OK, jer radnik se odupire surovom profitu (iako je taj radnik možda u boljem položaju nego ti).
Vidi se kako razvijaju kulturu, po tri studenta sa transparentima prošetaju, sve vrvi od udruženja, debate svuda, najprodavanije novine daju razna mišljenja pisaca, filozofa, umetnika, političara...

Policija reaguje na razne načine, viđao sam po 15 marica i 10 auta da se stvore u minutu, ili samo stoje patrole, ili ih ni ne vidiš.

Nasilje, paljenje, je vrlo mali procenat, neizbežna anomalija.

Uporedi sa Srbijom, preovladava samoživost, uskogrudost, malodušnost, oni malinari ili ko god da štrajkuje, ne samo da ih slome i demonizuju vlasti već i građani obavezno krenu sa "a ja? šta oni hoće?", itd.
Plus zombifikovanje besomučno tabloidizacijom i rijalitijima, potpuno dominira.

Zbog takvih medija ti u Srbiji znaš samo za ovaj tabloidni promil "Gori Pariz!", pa imaš, izvini, budalastu misao, "to nije demokratija", a imalo bi se šta naučiti o tome, raditi van dana izbora, a ne za sendvič...
freehand freehand 15:13 25.11.2018

Re: cek cek

Uporedi sa Srbijom, preovladava samoživost, uskogrudost, malodušnost, oni malinari ili ko god da štrajkuje, ne samo da ih slome i demonizuju vlasti već i građani obavezno krenu sa "a ja? šta oni hoće?", itd.
Plus zombifikovanje besomučno tabloidizacijom i rijalitijima, potpuno dominira.

Čitao si "Sto godina samoće", znaš šta je Kompanija banana i znaš kako je u tom romanu prošao štrajk?
A to je samo slika Makonda, izmišljenog mesta u surovoj zbilji današnjice. Paralela ide do današnjeg dana svojim krvavim tragom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:21 25.11.2018

Re: cek cek

mesan
predatortz
veselica
Hvala bogu, pa smo daleko.
Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...
Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.


Vidim da ne znaš engleski. Počelo zbog goriva a stiglo do gladi, prvi put su u Parizu ove godine otvorene narodne kuhunje, ima o bedi i siromaštvu i u videu..


Slabo vidiš!
Nisam pogledao ni čitao. Ukačio sam negde da je krenulo zbog goriva. Ok, neka je i glad, da ti poverujem. No, ne menjam stav - divljanje i uništavanje tuđe imovine nije demokratija

Grešiš predatore.

Francuzi obilato i prilično uspešno koriste štrajkovanje, protest, građanski bunt.
I podržavaju jedni druge u tome, npr. kad železnica štrajkuje mesecima u toku godine, iako je grozno za sve putnike, to se vidi ko OK, jer radnik se odupire surovom profitu (iako je taj radnik možda u boljem položaju nego ti).
Vidi se kako razvijaju kulturu, po tri studenta sa transparentima prošetaju, sve vrvi od udruženja, debate svuda, najprodavanije novine daju razna mišljenja pisaca, filozofa, umetnika, političara...

Policija reaguje na razne načine, viđao sam po 15 marica i 10 auta da se stvore u minutu, ili samo stoje patrole, ili ih ni ne vidiš.

Nasilje, paljenje, je vrlo mali procenat, neizbežna anomalija.

Uporedi sa Srbijom, preovladava samoživost, uskogrudost, malodušnost, oni malinari ili ko god da štrajkuje, ne samo da ih slome i demonizuju vlasti već i građani obavezno krenu sa "a ja? šta oni hoće?", itd.
Plus zombifikovanje besomučno tabloidizacijom i rijalitijima, potpuno dominira.

Zbog takvih medija ti u Srbiji znaš samo za ovaj tabloidni promil "Gori Pariz!", pa imaš, izvini, budalastu misao, "to nije demokratija", a imalo bi se šta naučiti o tome, raditi van dana izbora, a ne za sendvič...

Slično je u Grčkoj, Italiji, susednoj Rumuniji...
Rumunke i Rumuni skoro svakog meseca drže nam lekcije iz gradjanske hrabrosti i solidarnosti.
anonymous anonymous 17:29 25.11.2018

Re: cek cek

predatortz
Dočim je policija uzdržana.



Posao policije nije da bude uzdržana pred ruljom koja uništava tuđu imovinu. Niti to uništavanje tuđe imovine, koje vidim da te oduševljava, ima veze sa slobodama i civilizovanim protestima.
Ja Srbiji ne želim demokratiju u kojoj će svi oni koji se sa nečim ne slažu kršiti i lomiti sve pred sobom. To nije nikakav napredak, to nikome neće pomoći, niti će bilo šta popraviti. Samo će nekim ljudima otežati ionako težak život. Ili ti misliš da nečiji zapaljen automobil, polupana firma, treba da se smatraju nužnim zlom?


I ja sam uglavnom saglasan sa Mesanom.

Odbrana demokratije i njeno permanentno rekonstituisanje mora da ima i odredjenu cenu.

Ako je to nevelika materijalna šteta, onda je to nešto sa čim se može i mora živeti.
anonymous anonymous 18:01 25.11.2018

Re: cek cek

predatortz


Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.


Najmanje sam od tebe očekivao, da ti od tih događanja najupečatljivija ostane epizoda

"patike za Kosovo"

predatortz predatortz 18:14 25.11.2018

Re: cek cek

Najmanje sam od tebe očekivao, da ti od tih događanja najupečatljivija ostane epizoda


Nisi me razumeo.
Mislim na situacije u kojima se opravdan protest pretvori u besmisleno divljanje.
anonymous anonymous 18:34 25.11.2018

Re: cek cek

predatortz
Najmanje sam od tebe očekivao, da ti od tih događanja najupečatljivija ostane epizoda


Nisi me razumeo.
Mislim na situacije u kojima se opravdan protest pretvori u besmisleno divljanje.


Ma razumeo sam te odlično .

Nisam ni ja za besmisleno divljanje, a još manje za smisleno, a organizovano od strane onih iz senke.

Ali zašto "patike " ?

U podsvest, od neprijatelja projektovan i učitan željeni akcenat.
mesan mesan 19:15 25.11.2018

Re: cek cek

freehand
Uporedi sa Srbijom, preovladava samoživost, uskogrudost, malodušnost, oni malinari ili ko god da štrajkuje, ne samo da ih slome i demonizuju vlasti već i građani obavezno krenu sa "a ja? šta oni hoće?", itd.
Plus zombifikovanje besomučno tabloidizacijom i rijalitijima, potpuno dominira.

Čitao si "Sto godina samoće", znaš šta je Kompanija banana i znaš kako je u tom romanu prošao štrajk?
A to je samo slika Makonda, izmišljenog mesta u surovoj zbilji današnjice. Paralela ide do današnjeg dana svojim krvavim tragom.

E jeste, najjednostavnije rešenje je --- maline nije ni bilo.
A ne zna se da li je surovija knjiga ili zbilja... (Ta mi knjiga ostavila snažne utiske nekad davno, ali zbog magije protkane u svakodnevnici, ne zbog surovosti...)



Zanimljivo mi ovo:

Kad sam došao iz SAD, u praksi mi Francuzi delovali
--- smešno i jadno zbog njihovog komunizma (partije, sindikati, večni godišnji odmori...),
--- neprofesionalno i razmaženo (štrajkovi za doživotne poslove, više godišnjeg odmora),
te sam povremeno kipteći priželjkivao da ih sve otpuste i da neki Ameri dođu ovde i naprave ozbiljne firme

Tek vremenom sam spoznao težinu i dubinu njihove borbe.
Insistiranje na kvalitetu života, ličnom dostojanstvu i skidanju Mamona sa prestola.
Ipak i dalje ima dosta neradnika, razmaženaca, ali oni su nužno zlo --- bolje nego nužno zlo umiranja u kontejneru ako te nedajbože dokače računi za ozbiljnije lečenje.

Ekonomija je izazov, ali ima tu inovacija, preduzetničkog duha, ohoho.
freehand freehand 21:23 25.11.2018

Re: cek cek

E jeste, najjednostavnije rešenje je --- maline nije ni bilo.

Drago mi je što si reazumeo bar deo poruke. Onaj drugi je - i sindikat i štrajk su za Jupitera, tebra. Za traći svet i niže rase - zna se.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:14 25.11.2018

Re: cek cek

veselica
Hvala bogu, pa smo daleko.
Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...
Jeb'o takvu demokratiju!
Imali smo i mi, seti se "patike za Kosovo" epizoda, u kojima stradava imovina ni krivih, ni dužnih.


Vidim da ne znaš engleski. Počelo zbog goriva a stiglo do gladi, prvi put su u Parizu ove godine otvorene narodne kuhunje, ima o bedi i siromaštvu i u videu..

Ne znam ni ja engleski ali znam sto isticem zuti prsluk i sto sam ga juce nosio. Ovaj lom nisu napravili zuti prsluci vec par stotina pripadnika ekstremne desnice i 50-ak huligana bez ideoloske odrednice koji koriste bilo koju manifestaciju da lome sve cega se dohvate. I svi od ranije poznati policiji.
I neke vrste javne kuhinje postoje odavno u Parizu. Najpoznatija, Restoran srca (Resto du coeur) koji je osnovao komicar Kolus (Coluche) 1985.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:23 25.11.2018

Re: cek cek

predatortz
Dočim je policija uzdržana.



Posao policije nije da bude uzdržana pred ruljom koja uništava tuđu imovinu. Niti to uništavanje tuđe imovine, koje vidim da te oduševljava, ima veze sa slobodama i civilizovanim protestima.
Ja Srbiji ne želim demokratiju u kojoj će svi oni koji se sa nečim ne slažu kršiti i lomiti sve pred sobom. To nije nikakav napredak, to nikome neće pomoći, niti će bilo šta popraviti. Samo će nekim ljudima otežati ionako težak život. Ili ti misliš da nečiji zapaljen automobil, polupana firma, treba da se smatraju nužnim zlom?

Predo u ovom slucaju policija je bila prilicno uzdrzana jer su rekli da znaju ko le lomio (200 clanova ekstremne desnice i 50 huligana, svi poznati policiji). Pitanje je zasto je policija dozvolila da oni dodju u priliku da lome. Vjerovatno da bi kompromitovali pokret sa prslucima ali su se prevarili jer 70% Francuza i dalje podrzava proteste.
romi.daba romi.daba 00:05 26.11.2018

Re: cek cek

Filip Mladenović
KADA BOGATI PLJAČKAJU SIROMAŠNE, TO JE KAPITALIZAM.

A KADA SIROMAŠNI PLJAČKAJU BOGATE, TO JE - NASILJE.


Ovo Vam je dobro!
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:32 26.11.2018

Re: cek cek

Zamisli, bune se zbog cene goriva, pa polupaju ili zapale tvoj automobil, radnju, prozore na stanu...


Sve je to ionako osigurano, a za osiguravajuce kompanije koje ce da isplacuju osiguranicima mi evo suza krece..
veselica veselica 08:28 27.11.2018

Re: cek cek

u ovom slucaju policija je bila prilicno uzdrzana



veselica veselica 17:49 27.11.2018

Re: cek cek

I neke vrste javne kuhinje postoje odavno u Parizu. Najpoznatija, Restoran srca (Resto du coeur) koji je osnovao komicar Kolus (Coluche) 1985.


Izvini, tek sad videla!
Pa imaš gore, kao da je google preveo s francuskog, ali ipak:

In France now is 9 millions French citisens who dont cant haved enogh money to live whole month. This is report of European Comission last month. In this year first time can see true French citisens in Paris who goes on to national cuisine by food.

Kapiram o čemu govoriš kad govoriš o žutm prslucima i ostalima. Mogao bi i opširnije, jedan blog, ako krenu ponovo. Francuzi su uporni.

veselica veselica 09:10 25.11.2018

uz cestitke za blog,

da ponovim:

Aleksandar Solženjicin: "Ne zaboravimo da nasilje ne živi samo, da je nesposobno živeti samo: ono je intimno povezano sa laži. Nasilje nalazi svoje jedino utočišće u laži, a laž svoju jedinu podršku u nasilju. Svaki čovek koji je izabrao nasilje kao sredstvo neminovno mora izabrati laž kao pravilo."

freehand freehand 10:25 25.11.2018

Re: uz cestitke za blog,

veselica
da ponovim:

Aleksandar Solženjicin: "Ne zaboravimo da nasilje ne živi samo, da je nesposobno živeti samo: ono je intimno povezano sa laži. Nasilje nalazi svoje jedino utočišće u laži, a laž svoju jedinu podršku u nasilju. Svaki čovek koji je izabrao nasilje kao sredstvo neminovno mora izabrati laž kao pravilo."


Odličan citat, u centar. Pravi opis političkog momenta u Srbiji.

Zloupotrebiću.
Milan Novković Milan Novković 18:05 25.11.2018

Re: uz cestitke za blog,

freehand
veselica
da ponovim:

Aleksandar Solženjicin: "Ne zaboravimo da nasilje ne živi samo, da je nesposobno živeti samo: ono je intimno povezano sa laži. Nasilje nalazi svoje jedino utočišće u laži, a laž svoju jedinu podršku u nasilju. Svaki čovek koji je izabrao nasilje kao sredstvo neminovno mora izabrati laž kao pravilo."


Odličan citat, u centar. Pravi opis političkog momenta u Srbiji.

Zloupotrebiću.

Ako je tačno da je još otac Alaksandra Makedonskog, Filip the Drugi Makedonski, rekao...

Zavadi pa vladaj

... to bi onda bilo pre oko 2400 godina, i rekao bi čovek da zbog mora i okenana pametnih izreka koje su došle posle toga nema više glupih i neobrazovanih. Uzmimo bućkuriš izreka vezanih za učenje, na primer:

A little learning is a dangerous thing. - Alexander Pope (1688-1744)

A man who asks is a fool for five minutes. A man who never asks is a fool for life. - Chinese Proverb

A moment's insight is sometimes worth a life's experience. - Oliver Wendell Holmes (1809-1894)

A penny for your thoughts. - Jonathan Swift (1667-1745)

Never mistake a single mistake with a final mistake. - F. Scott Fitzgerald (1896-1940)

Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn. - Benjamin Franklin

Learn as if you were to live forever. - Mahatma Gandhi

He who learns but does not think, is lost! He who thinks but does not learn is in great danger. - Confucius

You don't learn to walk by following rules. You learn by doing, and by falling over. - Richard Branson

Your most unhappy customers are your greatest source of learning. - Bill Gates

I never learned from a man who agreed with me. - Robert A. Heinlein

I am always ready to learn although I do not always like being taught. - Winston Churchill

Nasumice sam ovo uzeo sa interneta i boldovao po deo u svakoj izreci. Oko svakog boldovanog bih mogao da se napiše komentar ili blog, ali neka ostane loš rebus, ko bi sad piskarao, i samo mogu kratko da se osvrnem ne na Kineze koji mute vodu još od onomad, nego na samo 300 godina starog Swifta, u svetlu Bratta Makedonca:

Ja ne da neću da ti dam peni za tvoju misao, nego ću da ti uspem svoju misao u glavu pa makar crko, i onda ti bez dozvole uzeti 3 penija za to

IMHO, nebitno da li je to moje mišljenje loše-al-zato-beskorisno - dok razne Gedže po Srbiji u ogromnim redovima za jeftinu hranu ne samo ne budu videli gladne, nego ni "i gladne", pa ni "jednog gladnog" - Vučić Inc uopšte ne moraju da vas zavađavaju, mogao bi i da vas smiruje pa vlada doveka.

Izmamilo mi je osmeh to što sam instinktivno poleteo da umesto "vas" napišem "nas", ali mi je komentar u prostoru svađe pa mi još samo fali da mi neko ko nema leba da jede skoči za vrat da mi objasni kako ja nemam pravo da u vas uključujem i sebe (rekao mi drug da je opasno)
niccolo niccolo 21:09 25.11.2018

Re: uz cestitke za blog,

Filip the Drugi Makedonski, rekao.

Nije to rekao Filip, nego Pizistrat, sin Hipokratov, unuk Pizistratov, praunuk Hipijin...
freehand freehand 21:21 25.11.2018

Re: uz cestitke za blog,


... to bi onda bilo pre oko 2400 godina, i rekao bi čovek da zbog mora i okenana pametnih izreka koje su došle posle toga nema više glupih i neobrazovanih. Uzmimo bućkuriš izreka vezanih za učenje, na primer:

A da ipak, kako god da je tebe misao ponela - ne uzmemo taj bućkuriš rendom guglanih izreka, jer ovde nije reč o mojoj (ukradenoj) misli velikih ljudi, već o sjajnoj misli koja se baš odlično lepo na našu stvarnost, danas. Laž i nasilje, nasilje i laž, to ti je amalgam i dvokomponenti lepak koji je Srbiju slepio u drvenasti kompozit i iz koga ne može da se iščupa. A sa Gedžama je problem što mudruju o očiglednostima pokušavajući da izigavaju filozofe tamo gde je i babi (ćao Razmišklljam) jasno da treba govnare oterati u tri majčine.
Milan Novković Milan Novković 22:17 25.11.2018

Re: uz cestitke za blog,

freehand

... to bi onda bilo pre oko 2400 godina, i rekao bi čovek da zbog mora i okenana pametnih izreka koje su došle posle toga nema više glupih i neobrazovanih. Uzmimo bućkuriš izreka vezanih za učenje, na primer:

A da ipak, kako god da je tebe misao ponela - ne uzmemotaj bućkuriš rendom guglanih izreka, jer ovde nije reč o mojoj (ukradenoj) misli velikih ljudi, već o sjajnoj misli koja se baš odlično lepo na našu stvarnost, danas. Laž i nasilje, nasilje i laž, to ti je amalgam i dvokomponenti lepak koji je Srbiju slepio u drvenasti kompozit i iz koga ne može da se iščupa. A sa Gedžama je problem što mudruju o očiglednostima pokušavajući da izigavaju filozofe tamo gde je i babi (ćao Razmišklljam) jasno da treba govnare oterati u tri majčine.

Sjajna je misao, ne kažem da nije, a i ja izuzetno retko koristim ironije i sarkazme.

Ja se samo srčano kačim na vaše komentare u nastavku propagiranja sloge kao potrebnog svakako, a u prihvatljivom vremenu i dovoljnog obrasca za velike korake napred.

A ako mi je ovde impak promaklo nešto od ironije i sarkazma onda se to odnosi na neslogu koja se hrani i tamo gde nema skoro nikakve potrebe, a kontraproduktivno je gde neko može da se posmatra i kroz lupu neprijatelja u građanskom ratu.

Više sam u nekom "Gandi" fazonu ovom prilikom, nego u Kasijus Klej fazonu

Ili, pomirljivost pa saradnja, strpljiva i u sitnim koracima, i sa onima, polako, koi su, donekle, u naorućanom taboru i gledaju nas preko nišana, otprilike.

Zvuči možda kao utopija, ali ja bih uložio kintu u nju, ne verujem da će to biti građanskog rata, i ponavljam, nema šanse za njega dok se u redovima ne vide gladni od strane normalnih, polu-normalnih ljudi, pa nema šanse u kratkom roku i bez neočekivanog ni u aplikacijama govnjivih motki.

Neprimeran mi je pesimizam ove vrste, ali je u istom vremenu i optimizam da će se obični ljudi "skinuti" sa svađanja, pa jurnjave za šansama da se svađaju i jedni drugima očitavaju bukvice
afraid afraid 05:38 26.11.2018

Re: uz cestitke za blog,

freehand

... to bi onda bilo pre oko 2400 godina, i rekao bi čovek da zbog mora i okenana pametnih izreka koje su došle posle toga nema više glupih i neobrazovanih. Uzmimo bućkuriš izreka vezanih za učenje, na primer:

A da ipak, kako god da je tebe misao ponela - ne uzmemo taj bućkuriš rendom guglanih izreka, jer ovde nije reč o mojoj (ukradenoj) misli velikih ljudi, već o sjajnoj misli koja se baš odlično lepo na našu stvarnost, danas. Laž i nasilje, nasilje i laž, to ti je amalgam i dvokomponenti lepak koji je Srbiju slepio u drvenasti kompozit i iz koga ne može da se iščupa. A sa Gedžama je problem što mudruju o očiglednostima pokušavajući da izigavaju filozofe tamo gde je i babi (ćao Razmišklljam) jasno da treba govnare oterati u tri majčine.

Zašto ti mrziš Gedžu?
gedza.73 gedza.73 17:20 25.11.2018

Doslednost

Utešno je samo to što nisu formirane tzv. partijske milicije, odnosno stranačke naoružane formacije. No, ako se nastavi sa razbijenim opozicionim glavama i sa patološkom podelom gradjanstva na tzv. patriote i tzv. izdajnike, eto nama predvorja gradjanskog rata u Srbiji

ako sam dobro razumeo ti se slažeš sa citiranim i principijelno si protiv 'razbijanja glava opoziciji, partijske milicije, patološku podelu društva na tzv. drugove patriote i tzv. građane izdajnike'?
Ili se zalažeš za državno uređenje koje hapsi političke protivnike, stavlja ih u zatvor, oduzima imovinu?
imaju li i oni pravo na 'legalnu i legitimnu samoodbranu' ili je to rezervisano samo za grupaciju kojoj ti pripadaš?


šta ti je ta država kad se nakaradno napravi. nikako diziđe na pravi put. treba vremena.
freehand freehand 21:16 25.11.2018

Re: Doslednost

ako sam dobro razumeo ti se slažeš sa citiranim i principijelno si protiv 'razbijanja glava opoziciji, partijske milicije, patološku podelu društva na tzv. drugove patriote i tzv. građane izdajnike'?
Ili se zalažeš za državno uređenje koje hapsi političke protivnike, stavlja ih u zatvor, oduzima imovinu?

Dobro, imaju SAD - pa čak i Italija! - i dobrih strana. Ne mora se odmah preterivati sa zaključcima.
gedza.73 gedza.73 22:32 25.11.2018

Re: Doslednost

Dobro

nije dobro.

ja se ježim kad grupa, pa bila ona i besprekorno najpoštenija, linčuje pojedinca zato što ne pripada grupi 'odabranih'. i uvek sam protiv 'odabranih'.

ako opravdavaš jedne sa kapuljačama što prebijaju neistomišljenike onda daješ za pravo i drugima da rade isto.

anonymous anonymous 18:44 25.11.2018

Да ли је прави тренутак....

....да се ослободимо затвореног, контејнерског мишљења лимитираног националним границама и схватимо да је догађање у Француској, нешто што се и нас тиче.

И да се према томе и одредимо.

Па и узмемо учешће.

Европа је посрнула када је бар дозволила,ако не и подстакла рат и распарчавање Југославије.

Рат на својој територији.

Можда је тренутак да јој на грешке укажемо.

И повећамо број савезника за нашу ствар.

Успут

Да ли то почињем да личим на Филипа ?

anonymous anonymous 18:55 25.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....

La Commission Européenne annonce vouloir contrôler les médias pour décréter “ce qui est acceptable”




политико
predatortz predatortz 18:56 25.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....

Успут

Да ли то почињем да личим на Филипа ?


Veoma
anonymous anonymous 19:00 25.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....

predatortz
Успут

Да ли то почињем да личим на Филипа ?


Veoma



Зашто твитераши и блогери не учествују у неким догађајима и изборима који се и нас тичу.

Кад државе то могу .

И раде .

Зашто цивилно виртуелно друштво лута локалним лавиринтима и лагумима кад нам се судбина решава свеједно - тамо негде.
anonymous anonymous 19:27 25.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....




French President Emmanuel Macron’s approval ratings continue to slip, with only 26 percent of French people saying they have confidence in him, according to a new opinion poll published Wednesday.
romi.daba romi.daba 00:15 26.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....

anonymous
....да се ослободимо затвореног, контејнерског мишљења лимитираног националним границама и схватимо да је догађање у Француској, нешто што се и нас тиче.

И да се према томе и одредимо.

Па и узмемо учешће.

Европа је посрнула када је бар дозволила,ако не и подстакла [b]рат и распарчавање Југославије.
[/b]
Рат на својој територији.

Можда је тренутак да јој на грешке укажемо.

И повећамо број савезника за нашу ствар.

Успут

Да ли то почињем да личим на Филипа ?



Ђе је била Европа кад се Југославија распадала? Питање које ће мало који Европљанин схватити? Какво морално посрнуће?! Источна Европа се спремала за европски Елдорадо а Југословени на (до)клање заувек скренувши са Титовог пута, у беспућа национализма. Европа је још увек морално на првом месту међу свим грешницима, јер у политици и историји нема безгрешних.
tasadebeli tasadebeli 10:05 26.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....

anonymous
predatortz
Успут

Да ли то почињем да личим на Филипа ?


Veoma



Зашто твитераши и блогери не учествују у неким догађајима и изборима који се и нас тичу.

Кад државе то могу .

И раде .

Зашто цивилно виртуелно друштво лута локалним лавиринтима и лагумима кад нам се судбина решава свеједно - тамо негде.



Зато што не постоји јавно мњење него само привид јавног мњења на друштвеним мрежама.

Такорећи, ми смо сви данас само виртуелно јавно мњење.

Док је политика нешто врло врло реално.


Proces personalizacije, u kojem nedvosmisleno učestvuju moderni mediji, predstavlja istovremeno i proces razbijanja disciplinarne socijalizacije koja je obavezivala na poštovanje društvenih repera, ali ukazuje i na stvaranje jednog fleksibilnog društva zasnovanog na informisanju i podsticanju potreba. Novi pojam identiteta, orijentisan na igranje uloga i na kreiranje imidža, strukturiše se u dokolici, potrošnji i logici “izložljivosti”. Dok je modernistički subjekt bio centriran oko fundamentalnih izbora – partnera, profesije, političke opcije – dotle se subjekt novog doba neprekidno poigrava pojmom identita, društvenim konvencijama i pitanjima smisla, otvoreno koketirajući s konformizmom koji diktiraju lako smenjivi trendovi društvene komunikacije.


Novo doba obeleženo je hedonizmom, investiranjem u koncept razlika, kultom ličnog oslobođenja od stega strukture poretka građanskog društva, a time i novim značenjem autonomije, koja se pojavljuje kao krajnja manifestacija individualističke ideologije. Proces personalizacije, međutim, pretpostavlja istovremeno dva međusobno suprotstavljena aspekta. Najpre, u pitanju je programirano podsticanje na potrošnju, na opsesivnu zavisnost od trendova, na prihvatanje koncepta “nove slobode”, na imperativ ličnog konstrukta, fluidnog, labilnog i promenljivog. Taj sveopšti klimatizovani i totalitarni “pakao” fleksibilnosti samo prikriva socio-ekonomski imperativ društvenog umrežavanja koji je u njegovoj osnovi, dok se primamljivost “divljačne” strane permisivnog obrasca, odnosno, traganje za ličnim identitetom a ne za univerzalnošću, pojavljuje kao moderni društveni agens.


Time se, između ostalog, pokazuje da su – pred nastupanjem hedonističkog obrasca i procesa personalizacije – revolucija, prevrat ili nada usmerena ka budućnosti, kao odlike modernizma, postali anahroni. Umesto bilo kakvog pogleda uprtog u budućnost, savremena kultura s kategorijom “instanta” u svom središtu, objavljuje vladavinu sadašnjosti, neodložnost trenutnog samoostvarenja, kraj svakog idealizma, imaginacije i heroizma. Veliki projekti moderne su napušteni, političke ideologije su iscrpljene i nesposobne da zapale mase, a obaranjem svih tabua, ni idoli više ne mogu da opstanu.



(Зорица Томић: "Вајарска метафора" - ЛИНК)



(Из "Културе" из 2008.- ЛИНК)



(У издању Завода за проучавање културног развитка Републике Србије - ЛИНК)
veselica veselica 08:36 27.11.2018

Re: Да ли је прави тренутак....

French President Emmanuel Macron’s approval ratings continue to slip, with only 26 percent of French people saying they have confidence in him, according to a new opinion poll published Wednesday.


:)))) imam na fejsu dosta Francuza, izabranih pre nego što se macron rodio
eee, ne mogu da ga smisle, kao ni njihovi fb prjatelji a što vidim iz komentara.
rugaju mu se, u stvari, uopšte ih ne mrzi da mu se stalno rugaju.
okontrer.
anonymous anonymous 19:18 25.11.2018

Тако то раде Словенци ...

...а сазнајем преко Француза.



Наградни конкурс за децу до 10 година.

-Splošni pogoji javnega razpisa:

1. Na javnem razpisu s svojimi besedili lahko sodelujejo uveljavljeni in neuveljavlje¬ni avtorji, ki izpolnjujejo v tem razpisu določene pogoje.
2. Avtorji sodelujejo na javnem razpisu s pravljico, ki lahko obsega skupaj s presledki med 5.000 do največ 8.000 znakov.
3. Pravljice morajo biti izvirne, še neobjavl¬jene in napisane v slovenskem jeziku
Pravljica naj obravnava nevarnosti, ki jih prinašajo multitikulturalizem in ilegalne migracije.
Pravljica mora krepiti narodno zavest in v otroki spodbuditi domoljubje, pripadnost tradicionalni družini, ki je temelj in branik slovenstva.
Pravljica mora imeti pozitivne junake (otro¬ka/e, starše, družino) in negativne junake. Pravljica naj ima srečen konec ali naj vsaj daje upanje, da pravica in resnica ter narodna zavest, domoljubje in družina na koncu vedno zmagajo.
Podrobnejše smernice razpisa
- Pravljica je lahko v verzih ali v prozi.
- Glavni liki so lahko vzeti tudi iz že obsto¬ječe slovenske otroške literature oziroma pravljic, ki pa naj v novi dogodivščini zaživijo v skladu z domoljubnimi in družinskimi vrednotami (npr v smislu: Kekec gre na Kolpo branit mejo...).
- Dogajanje je lahko postavljeno v čas katerega od slovenskih praznikov (božič ali velika noč).
- Pravljica (če je mišljena kot slikanica za mlajše otroke) ima lahko za glavne osebe tudi poosebljene živali, pri čemer pozitivne junake predstavlja domača živalska vrsta, vsiljivce oziroma negativce pa tujerodna invazivna vrsta.
- Poudarek naj bo na koncu v tem, da je lepo živeti v tradicionalni družini (oče, mama, otroci) in obkrožen s sonarodnjaki/ svojo vrsto.

Л И Н К
veselica veselica 21:32 25.11.2018

BUJKE

e nije me mrzelo da se vratim blogu: gledam malopre Dnevnik na RTS ( pretplata poskupljuje, jel!) pa u dva priloga sledeće:

Vučić, nasmejan, kaže da je treći koji se umešao i sprečio udaranje Borka, bio policijac; to kao nešto specijalno, za bonus i nagradu, tako je rečeno, tim tonom ( pod uslovom da je uopšte tačno ) kao da se ne podrazumeva da pajkan štiti u mirnim okolnostima.

Makron iz Brisela šalje PISMO u kome napada svoj narod zbog polupanih a skupih izloge i osudjuje proteste koji se dogadjaju, uzgred, širom Francuske.

Dakle, o oba dogadjaja - a postoje toliki snimci i izjave i komentari - Bujošević(eva) nac TV je izvestila tako da su žrtve krive a policajci ( čtaj vlast ) iz raja izašli.




Spiridon Spiridon 22:48 25.11.2018

lepo ga srocio Sale



freehand freehand 22:52 25.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

Spiridon



Dabre, nije mu mnogo trebalo, kao izuzetnom ekspertu i vizionaru.
A šta ćemo sa svime što je srao u poslednjih deset godina, dok se nije ovako probudio?
aureus aureus 00:02 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

Nije nam potrebna njemačka dominacija, kaže gospodin Radulović.
Dobro, to je u redu. Njemačka medicina je možda najbolja na svijetu, ali dominacija zna biti nešto neugodnija.

Gospodin Radulović predlaže da se slijedi britanska linija.

Poslušajmo sad intervju koji je uradio Britanac Tim Sebastijan za njemački Dojče vele. Intervju je sa predsjednicom vlade Srbije, Anom Brnabić.

freehand freehand 00:08 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

aureus
Nije nam potrebna njemačka dominacija, kaže gospodin Radulović.
Dobro, to je u redu. Njemačka medicina je možda najbolja na svijetu, ali dominacija zna biti nešto neugodnija.

Gospodin Radulović predlaže da se slijedi britanska linija.

Poslušajmo sad intervju koji je uradio Britanac Tim Sebastijan za njemački Dojče vele. Intervju je sa predsjednicom vlade Srbije, Anom Brnabić.


Tim Sebastijan je nadobudni neprofesionalni prostak sa kompleksom više vrednosti - doduše - vrlo čestim kod njegovih zemljaka.
Inače, Radulović je ovd eispričao otprilike ono što je Đinđić, doduše sažetije i pametnije a bogami i na vreme, govorio pre 15 godina.
Ni to ne bi bio problem da Radulović poslednjih deset godina nije svakog ko bi rekao ili napisao ovo što se on od jutros setio nazivao budalom i neznalicom.
Ono kad zaspiš kao Radulović a probudiš se kao koštunica...

IUnače, da ne bude zabune, većina stvari koje govori su tačne. Mali je problem što se od nekog ko bi da izigrava eksperta i vizionara očekuje da bar vidi šta je danas ako ne domašuje do sutra. Ovaj je sa predviđanjima domašio prekjuče.
aureus aureus 00:20 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

freehand

Tim Sebastijan je nadobudni neprofesionalni prostak sa kompleksom više vrednosti - doduše - vrlo čestim kod njegovih zemljaka.

On stalno intervjuiše ljude na ovaj način. To je taj hard-talk stil.
U njegovu odbranu, izgleda mi veoma obrazovan, upućen i koncentrisan.
Brzina kojom vadi primjere i podatke suprotne onom što njegov sagovornik govori je za svaku pohvalu.
Ima običaj da prekida sagovornike, i to je primjećeno odavno, a voli nekad i da insistira na odgovoru.

E, sad, uz sve njegove stvarne ili navodne mane, dobro je za promjenu vidjeti intervju koji daje bilo ko iz Vučićeve ekipe novinaru koji nije Sarapa, Marić i njihova čeda.
freehand freehand 00:23 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

On stalno intervjuiše ljude na ovaj način. To je taj hard-talk stil.
U njegovu odbranu, izgleda mi veoma obrazovan, upućen i koncentrisan.
Brzina kojom vadi primjere i podatke suprotne onom što njegov sagovornik govori je za svaku pohvalu.
Ima običaj da prekida sagovornike, i to je primjećeno odavno, a voli nekad i da insistira na odgovoru.

Iz svega što je pitao vidi se da nema pojma o materiji, sem površne pripreme iz hedlajnova evropskog mejnstrima, ali taj nedostatak ozbiljnog poznavanja materije obilno nadoknađuje arogancijom.
Rekoh već - iznenadio me je neprijatno uspevši da mi probudi empatiju prema gmazu koga intervjuiše.
angie01 angie01 00:29 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

On stalno intervjuiše ljude na ovaj način. To je taj hard-talk stil.
U njegovu odbranu, izgleda mi veoma obrazovan, upućen i koncentrisan.
Brzina kojom vadi primjere i podatke suprotne onom što njegov sagovornik govori je za svaku pohvalu.
Ima običaj da prekida sagovornike, i to je primjećeno odavno, a voli nekad i da insistira na odgovoru.

E, sad, uz sve njegove stvarne ili navodne mane, dobro je za promjenu vidjeti intervju koji daje bilo ko iz Vučićeve ekipe novinaru koji nije Sarapa, Marić i njihova čeda.



naravno,..kacila sam ja pre neki dan- jasno se vidi suplja prica i sramotno petljanje,...nema odheklane koprene koja se pakuje putem zaroblejenog medijskog prostora,...ma, zamisli sta bi bilo da se redovono suceljavaju sa oponentima, ili novinarima koji nisu na liniji,...ne mogu da zamislim pitanja koja su vazna, a i ona manje:), na koje bi mogao da se da jasan i zadovoljavajuci odgovor, a da je on istinit.
aureus aureus 00:56 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

angie01
.ma, zamisli sta bi bilo da se redovono suceljavaju sa oponentima, ili novinarima koji nisu na liniji,...ne mogu da zamislim pitanja koja su vazna, a i ona manje:), na koje bi mogao da se da jasan i zadovoljavajuci odgovor, a da je on istinit.

Mislim da su novinari u nemaloj neprilici kad se nađu oči u oči sa najvažnijim ljudima u zemlji ako su ovi neodgovorni, nekompetentni, lažu bez griže savjesti, ili su kompetentni, ali svejedno brutalno lažu, i negiraju činjenice.
I sad, s jedne strane, imaš obavezu da pokažeš neko poštovanje prema funkciji koju taj obavlja a s druge ti se gadi jer je maksimalno lažljiv i manipulativan.
S treće, moraš da razmišljaš o mediju na kojem radiš i čitaocima (i gledaocima) koje treba nekako zaštititi od budalastih odgovora i političke propagande, ponajviše upravo zato što dosta ljudi je spremno da vjeruje liderima ("ne bi valjda lagali oko ovoga?" i zato što ne kapiraju sve metode manipulacije.

Evo, može da se postavi jedno pitanje.
Novinar si i imaš priliku da sat vremena televizijski intervjuišeš, recimo, Aleksandra Vučića.
Želiš, prirodno, da bude dobar intervju. Znaš ko je i kakav je Vučić.
Kako napraviti ovaj intervju? Koja pitanje, koji pristup, šta, kako?
angie01 angie01 01:05 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

Novinar si i imaš priliku da sat vremena televizijski intervjuišeš, recimo, Aleksandra Vučića.
Želiš, prirodno, da bude dobar intervju. Znaš ko je i kakav je Vučić.
Kako napraviti ovaj intervju? Koja pitanje, koji pristup, šta, kako?


ovo sve, kako si postavio, samo pokazuje koliko je nenormalna atmosfera i kako je od vlasti spreceno da stvari funkcionisu kako treba,...znaci, ti pitas, kako bi neko trebalo da bude domisljat i hrabar i da ima integritet, kako bi svoj posao odradio profesionalno-....sto znaci, da je drustvo bolesno i neslobodno.


aureus aureus 01:22 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

angie01
Novinar si i imaš priliku da sat vremena televizijski intervjuišeš, recimo, Aleksandra Vučića.
Želiš, prirodno, da bude dobar intervju. Znaš ko je i kakav je Vučić.
Kako napraviti ovaj intervju? Koja pitanje, koji pristup, šta, kako?


ovo sve, kako si postavio, samo pokazuje koliko je nenormalna atmosfera i kako je od vlasti spreceno da stvari funkcionisu kako treba,...znaci, ti pitas, kako bi neko trebalo da bude domisljat i hrabar i da ima integritet, kako bi svoj posao odradio profesionalno-....sto znaci, da je drustvo bolesno i neslobodno.

Više sam imao u vidu to na šta intervju treba da liči i kako da se postaviš ti kao novinar kad znaš da će ovaj da u tih sat vremena:
- doživljava metamorfoze, kako je to dobro primjetio jedan general, od Mahatme Gandija do Vuka Obilića i natrag,
- prenemaže se, jadikuje, iznosi razne paranoje,
- glumata, oblizuje se, pravi dramske pauze, namješta naočare, kaže da za "razliku od tebe on neće da viče (a nisi ni ti) nego će da govori mirno" da bi se minut i po kasnije drao, kad mu dođe verbalni i misaoni krešendo,
- izbjegava pitanja, postavlja sam sebi pitanja, postavlja tebi pitanja, postavlja pitanja onima koji nisu tu, odgovara na pitanja koje mu nisi postavio,
- izmišlja statističke podatke i zatrpava te sa nepotrebnim statističkim podacima, od kojih su skoro svi ionako prilagođeni ili netačni,
- dopiši.

Uz sve to, šta da ga pitaš kad znaš da:

- bio je radikal, deset godina je sjedio za istim stolom sa Šešeljom i o nečemu se dogovarao,
- bio je na čelu ministarstva informisanja kad je donijet jedan zloglasni zakon po kojem su mediji koji nisu bili po volji tadašnjim vlastima drakonski i naprečac kažnjavani, a jedan novinar ubijen,
- spisak neispunjenih obećanja mu je veličine omanje enciklopedije,
- dopiši.

angie01 angie01 01:40 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

ne znam sta se utomsislu zamera Sebastijanu, on naprostio nije dopustao nikavo izvrdavanje, nego je insistirao da se odgovori konkretno na postavljeno pitanje,...i svaki put, kada se to izbegavalo, bio je odlucan u svakom smislu:) da sprovede svoju nameru, da eksplicitan odgovor jedino moze da se racuna.
freehand freehand 08:31 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

ne znam

freehand freehand 08:32 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

Novinar si i imaš priliku da sat vremena televizijski intervjuišeš, recimo, Aleksandra Vučića.
Želiš, prirodno, da bude dobar intervju. Znaš ko je i kakav je Vučić.
Kako napraviti ovaj intervju? Koja pitanje, koji pristup, šta, kako?

Pa eto, imala je Brankica Stanković priliku, i dobli smo sjajan primer kako to ne treba uraditi.
Kazezoze Kazezoze 09:34 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

angie01
ne znam sta se utomsislu zamera Sebastijanu, on naprostio nije dopustao nikavo izvrdavanje, nego je insistirao da se odgovori konkretno na postavljeno pitanje,...i svaki put, kada se to izbegavalo, bio je odlucan u svakom smislu:) da sprovede svoju nameru, da eksplicitan odgovor jedino moze da se racuna.


On nije postavljao pitanja, on je iznosio optužbe dovodeći sagovornika u situaciju da se brani od tih optužbi. Zato se i stekao dojam njegove nadmenost i arogancije, a Frija naveo da oseti empatiju prema premijerki.

Uzgred, Radule je napokon pokapirao stvari u svetskoj politici...doduše, uslov je bio da izađe iz politike kako bi mu se otvorile oči.
freehand freehand 09:39 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

On nije postavljao pitanja, on je iznosio optužbe dovodeći sagovornika u situaciju da se brani od tih optužbi. Zato se i stekao dojam njegove nadmenost i arogancije, a Frija naveo da oseti empatiju prema premijerki.

Takoe, usput se postavljajući iznad nje a bogami i dajući sebi pravo da govori u ime EU. Što je nedopustivo, čak i ako zanemarimo činjenicu da on dolazi ize zemlje brexita, kad već tako, jelda.
Uzgred, Radule je napokon pokapirao stvari u svetskoj politici...doduše, uslov je bio da izađe iz politike kako bi mu se otvorile oči.

Bolje ikad nego nikad, al uvek ostane taj mali problem - šta sad sa deset godina blogerske, analitičarske i političke karijere tokom kojih je sve koji su govorili ovošto je sad shvatio zvao budalama i neznalicama?
angie01 angie01 09:41 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

freehand
ne znam



there, there,....pogledaj njegove intervjue sa drugim sagovornicima,...Djindjicem, npr....mislis da on ne zna kakvo je ovde stanje u medijima, kako i sta se ovde servira jvnosti...
angie01 angie01 10:12 26.11.2018

Re: lepo ga srocio Sale

Izvini, Angie, al meni je prilično tupavo da svaki intervju i svaki tekst nekog novinara ocenjujem tako što ću u obzr uzimati njegov minuli rad.


nije to bila poenta onoga sto sam rekla, nego okolnosti vezane za konkretnog sagovornika- da nije tako nastupio, opet bi dobio rezultat kao sto zameras Brankici...jednostavno bi ostali oni fingirani odgovori koje je prve izgovorila.


Kakve to tačno veze ima sa sranjem od intervjua koji je napravila sa Vučićem dozvolivši muda se prestavi upravo onako kako je želeo i kako to njegova publika najviše voli?


rekoh- jeste, sranje intervju, namesten, organizovan i ona je pristala,...i ne zameram joj....njoj ne zameram- opet zbog svega u cemu se nasla, jer je ona isto tako odgovorna i za sebe i za svoje dete, a vec je odradila dosta toga- pa sem sto je sebi naudila, nista se drugo nije desilo.

evo sada, npr, sila uzvraca udarac Sergeju,...i sta- gde je tu sveopsta podrska i nedozvoljavanje da tako nesto prodje,...gde je bila sveopsta podrska i u krajnjoj liniji zastita, svojevremeno za Curuviju- za koga ni jedna vlast posle nije bila voljna da barem resi slucaj do kraja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana