Budućnost| Društvo| Politika

Dve reke

freehand RSS / 16.12.2018. u 14:12

Dok se nosilac propale politike, sateran u ćošak, bori da sačuva srpski narod od koalicionih partnera svoje partije koji bi da sve srpsko pobju i rasteraju sa Kosova, Baš kao onomad Dragutin Zelenović u skupštni Srbije dok su ustaše klale po Stocu a opozicija tražila izbore. I baš kao Dragan Jočić onomad kad je opozicja pitala o Legiji a Hilandar goreo - izdajnici opet otvoreno nasrću na sve svetinje, raspoređeni tako da izgleda da ih je mnogo iako ih je šačica, po jedan na sedam kvadratnih metara..  

 

sns-miting-680x430.jpg 

I kao da se grudva zakotrljala, a  Vučić zna koliko mu je krov strm, dok polako ostaje gole guzice na vetrometini. Stara je izreka da neke ljude možeš da lažeš sve vreme, da sve ljude možeš da lažeš neko vreme ali da ne možeš sve ljude lagati sve vreme. Polako se runi i ruši ekvilibrijum u kome je gola laž osnovni metod komunikacije u javnom diskursu a "prijatelji" iz inostranstva jedan po jedan prestaju da odgovaraju na panične pozive.  Šokantna će biti spoznaja da Tramp nije Srbin, da Angela nije ovca a da Putin nije veverica.

Oproban je metod da se u situaciji u kojoj je medijski mrak gust kao testo a partijski batinaši se sa policajcima zovu kolegama posegne za još jednim izborima sa referendumskim pitanjem: da li si ZA li PROTIV Vučića. I dok se ulcama Beograda ori "VUČIĆU PEDERU" on upravo to, izbore, i najavljuje.DuiX7FBXgAEWL0w.jpg:large 

Samo, ovoga puta kao da neće ići baš sve tako lako. Potrošila se podmetačina sa svi su isti floskulom, popustila je hipnoza koja je tako mnogo građana tako dugo držala a odjednom su i reflektori onoga što se kolokvijalno zove Međunarodnom zajednicom i naročito tela EU počeli neprijtano da blješte u oči. Medijska slika Srbije  više ne liči na ono što su svetski mediji prikazivali - i češće prećutkivali - do pre samo nekoliko meseci.  

Vučić diliveri junit , očgledno, ne fercera kako je obećano a naručioci ako i ne mogu da nađu efikasnijeg bar oslobođeni iluzija o njegovom ispunjavanju obećanja ne moraju da trpe baš najvećeg nitkova u političkoj ponudi Srbije. I kao da će - ako iko - u Briselu, Berlinu i Parizu pred te buduće izbore sa uvažavanjem biti primani neki drugi politički faktori iz Srbije. Naravno - oni će tada biti izdajnici, no to neće bitno menjati na stvari. Opet, Putin i Moskva mnogo su puta pokazali da se ne pecaju na bućkala i da vrlo dobro umeju da razlikuju iskrenost i laž, a svakako im neće biti interes da daju okrilje lažljivim luzerima. 

Pred nama je, dakle, zanimljiva zima i još zanimljivije proleće. 

 

Naravno i to: I tako za političke smatrače ostaju samo dva pitanja: hoće li, kad momenat dođe, zli Lignjoslav srpske politike posegnuti za silom, i ko će od pacova sa njegove crvotočne političke barke i kojim redom skakati u vodu.

Da, svakako i nezaoblazno: hoće li im sa obale i okolnih čamaca pružati ruke ili ih odgurivati veslima.

 

 



Komentari (525)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:25 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

predatortz
freehand
Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Sve. SRedili krov, okrečili, sijalice se redovno menjaju, po smenama se čisti sneg. Imaš li još neko pitanje?


Imam ja! Kako si uspeo? Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega jer mlađe komšije nemaju taj nivo urbane i socijalne kulture da mi se pridruže. Svi fensi, svi cool, ali za lopatu se ne vataju.


Mene je moj komšiluk jutros baš obravdovao, još snajke donele kuvanu rakiju :)
anonymous anonymous 15:27 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

predatortz
freehand
Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Sve. SRedili krov, okrečili, sijalice se redovno menjaju, po smenama se čisti sneg. Imaš li još neko pitanje?


Imam ja! Kako si uspeo? Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega jer mlađe komšije nemaju taj nivo urbane i socijalne kulture da mi se pridruže. Svi fensi, svi cool, ali za lopatu se ne vataju.


Kako si egocentričan ?

Sačekaj malo.

Da okače fotke na instagramu sa jučerašnje žurke, odgledaju "paparaco lov " skoknu do kladionice.

Neće se do tada sneg otopiti.


freehand freehand 15:27 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

predatortz
freehand
Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Sve. SRedili krov, okrečili, sijalice se redovno menjaju, po smenama se čisti sneg. Imaš li još neko pitanje?


Imam ja! Kako si uspeo? Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega jer mlađe komšije nemaju taj nivo urbane i socijalne kulture da mi se pridruže. Svi fensi, svi cool, ali za lopatu se ne vataju.

Lako. Prošla komšinica sa trećeg kroz zgradu, podviknula i eto. Inače, meni to lopatanje prija. Juče i kod tašte, danas na još jednom mestu.
Juče nas bilo trojica, danas četvorica. dok dlanom od dlan, pola sata posla.
Samo bi prvo trebalo da ti poverujem u prthodno izrečeno.

A možeš i da odjebeš do daljnjeg.
predatortz predatortz 15:29 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Mene je moj komšiluk jutros baš obravdovao, još snajke donele kuvanu rakiju :)


Moja zgrada je mala, 12 stanova. Problem je što većina mojih komšija stan u njoj nije zaradila, nego ga je dobila na poklon od imućnih roditelja. Oni smatraju da je imaginarni neko dužan da očisti ispred naše zgrade. Izginuli bi padajući, i oni i deca im, čekajući tog NN.
freehand freehand 15:32 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

predatortz
Mene je moj komšiluk jutros baš obravdovao, još snajke donele kuvanu rakiju :)


Moja zgrada je mala, 12 stanova. Problem je što većina mojih komšija stan u njoj nije zaradila, nego ga je dobila na poklon od imućnih roditelja. Oni smatraju da je imaginarni neko dužan da očisti ispred naše zgrade. Izginuli bi padajući, i oni i deca im, čekajući tog NN.

Pa da, al eto vidiš - sad si i ti rešo da mrdneš dupe. :) To ti je to.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:34 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

predatortz
Mene je moj komšiluk jutros baš obravdovao, još snajke donele kuvanu rakiju :)


Moja zgrada je mala, 12 stanova. Problem je što većina mojih komšija stan u njoj nije zaradila, nego ga je dobila na poklon od imućnih roditelja. Oni smatraju da je imaginarni neko dužan da očisti ispred naše zgrade. Izginuli bi padajući, i oni i deca im, čekajući tog NN.


I moja isto tolika, al skupilo nas se trojica, posle još jedan.
predatortz predatortz 15:35 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Pa da, al eto vidiš - sad si i ti rešo da mrdneš dupe. :) To ti je to.


Da, to je to. U pravu si. Besmisleno je posmatrati sa visina Olimpa. Odneo đavo šalu.
anonymous anonymous 15:35 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

A možeš i da odjebeš do daljnjeg.


Pa, mislim .....samo da me banuješ ....pa dokažeš da si u pravu.


Samo prethodno se još jednom vrati na tekst ...i promisli.

Nije slično govorio Vučić, nego ....Đinđić.

Dokle ćete očekivati da neko drugi razreši sve vaše probleme ?


I dokle ćete misliti da se to može rešiti samo time što ćete jednu političku figuru zameniti drugom.

Neki levičari ranije , to su nazivali - "parlamentarnim kretenizmom".
zemljanin zemljanin 15:37 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Ajde bre kukate za ovo malo snega ... izasao sam, pa naterao i zenu i brata i snaju i decu ... sve ocistili uz plesne korake ... posle se grudvali uz publiku i isti taj sneg vratili na stazu ... sledeci put ciscenje negde oko 2030e ...
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:41 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

zemljanin
Ajde bre kukate za ovo malo snega ... izasao sam, pa naterao i zenu i brata i snaju i decu ... sve ocistili uz plesne korake ... posle se grudvali uz publiku i isti taj sneg vratili na stazu ... sledeci put ciscenje negde oko 2030e ...


Zar nisi ti na nekom egzotičnom ostrvu gde u jeziku lokalnog stanovništva ne postoji ni reč za sneg ?!
freehand freehand 15:41 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Pa, mislim .....samo da me banuješ ....pa dokažeš da si u pravu.

Ne, nego da te ignorišem kao i svakog pajvana koji se tako ponaša, prvo pitajući a onda u prvoj rečenici na odgovor o nečemu o čemu nema pojma sagovornika nazivajući lažovom. Dakle, fak of. slobodno serendaj svoje isprazne mantre, bez obzira da liima živog stvora ko se čitanjem tih besmislica zamara.
zemljanin zemljanin 15:43 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj
zemljanin
Ajde bre kukate za ovo malo snega ... izasao sam, pa naterao i zenu i brata i snaju i decu ... sve ocistili uz plesne korake ... posle se grudvali uz publiku i isti taj sneg vratili na stazu ... sledeci put ciscenje negde oko 2030e ...


Zar nisi ti na nekom egzotičnom ostrvu gde u jeziku lokalnog stanovništva ne postoji ni reč za sneg ?!

dosao da ocistim sneg pa idem nazad ... sutra se vracamo kuci u nase tople krajeve ... dosta mi je snega i ladnoce za narenih 10g
aureus aureus 15:44 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

anonymous

Nije slično govorio Vučić, nego ....Đinđić.

Наравно. Али Ђинђић је говорио и да у систему не смије да буде негативне селекције. Прво тај код ваља написати како треба и онда ангажовање милиона људи који гурају у истом правцу има потребан смисао.

Ово си заборавио, Анонимусе?

"Ево, Ђелић је паметнији од мене и ја сам га поставио за министра."

А како је били прије Ђинђића?

"Мирко Марјановић је хтео да сви други знају мање од њега. Пошто је он знао јако мало, сви други нису знали ништа." Свака сличност са данашњом ситуацијом гдје човјек са шакама склопљеним у трапез зна све боље од других је запањујућа.
anonymous anonymous 15:49 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

freehand
Pa, mislim .....samo da me banuješ ....pa dokažeš da si u pravu.

Ne, nego da te ignorišem kao i svakog pajvana koji se tako ponaša, prvo pitajući a onda u prvoj rečenici na odgovor o nečemu o čemu nema pojma sagovornika nazivajući lažovom. Dakle, fak of. slobodno serendaj svoje isprazne mantre, bez obzira da liima živog stvora ko se čitanjem tih besmislica zamara.


Po drugi put reaguješ agresivno i vulgarno.....

...jer ne razumeš ......da se izrečeno ...." treba da ti poverujem "....razlikuje od tvrdnje .....da si ti ili ....da je neko .... lažov.

Elem, šta se ono spočitava Vućiću ....?


Bahatost, vulgarnost, egocentričnost, sujeta....
anonymous anonymous 15:53 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

aureus

Ово си заборавио, Анонимусе?

"Ево, Ђелић је паметнији од мене и ја сам га поставио за министра."



Hm,da....primer ti je odličan.

Samo si ti zaboravio Mlađana...

I prvi nas je "usrećio", a ovaj drugi, to i sada čini....ne posustaje


vrabac_onaj vrabac_onaj 15:53 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

aureus

"Ево, Ђелић је паметнији од мене и ја сам га поставио за министра."



"Мирко Марјановић је хтео да сви други знају мање од њега. Пошто је он знао јако мало, сви други нису знали ништа."




Ponekad pomislim da bi u cilju čuvanja lepe uspomene na tragično nastradalog premijera bilo uputno neke njegove misli ne citirati, prećutkivati, praviti se da ih nije bilo...
freehand freehand 15:56 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

...jer ne razumeš ......da se izrečeno ...." treba da ti poverujem "....razlikuje od tvrdnje .....da si ti ili ....da je neko .... lažov.

Naravno, reći ću Majke mi i dovešću dva svedoka, uz to priložiti video materjal, a uz to i uplatnicu kao dokaz da sam refundirao troškjove i dnevnicu komdendijaša sa tvitera koji ne veruje da sam čistio sneg pred svojim ulazom, uspud prodajući nekakve jakobinske pamflete kao najvišu mudrost.
iš bre.
aureus aureus 16:00 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

anonymous

Elem, šta se ono spočitava Vućiću ....?
Bahatost, vulgarnost, egocentričnost, sujeta....

Он се тако понаша СТАЛНО, сваког дана. То је прва разлика у односу на многе људе који понеку од тих особина покажу повремено.
Такође, ту једнакости тешко да може да буде и због бар двије битне ствари.
1) Вучић све то показује са највиших државних функција, па је штета коју прави већа него штета коју праве појединци испод. Он је у одличној прилици да утиче на јавну свијест, јавни морал и тако даље - и он то чини - на негативан начин.
2) Вучић показује активну бахатост и вулгарност, док је код многих људи она реактивна и долази из фрустрације, коју им почесто прави управо Вучић и његови подржаваоци.

anonymous anonymous 16:03 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

freehand
...jer ne razumeš ......da se izrečeno ...." treba da ti poverujem "....razlikuje od tvrdnje .....da si ti ili ....da je neko .... lažov.

Naravno, reći ću Majke mi i dovešću dva svedoka, uz to priložiti video materjal, a uz to i uplatnicu kao dokaz da sam reundirao troškjove i dnevnicu komdendijaša sa tvitera koji ne veruje da sam čistio sneg pred svojim ulazom, uspud prodajući nekakve jakobinske pamflete kao najvišu mudrost.
iš bre.


Moja sumnja, koja nije tvrdnja.....je sasvim legitimna u političkom dijalogu.

I tiče se mene, a ne tebe....i niko ti nije tražio dokaze.

Dok sa druge strane tvoje ponašanje je direktno - diskvalifikovanje protivnika.

A i da si pronicljivije nastupio, shvatio bi ....ono što još jednom ponavljam....da je poenta u nečemu drugom...a ne u tome .....da li stvarno ili ne .....očitio sneg.

Ostrašćenošću se ne postižu nikakvi rezultati, ni u dijalogu ,a niti u politici.

Sad ponovi još jednom, ono tvoje čuveno ... , pa dodaj i ....BRE !



aureus aureus 16:05 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

anonymous

Samo si ti zaboravio Mlađana...

I prvi nas je "usrećio", a ovaj drugi, to i sada čini....ne posustaje

А Млађена је гурао Коштуњави.
У вријеме кад је Влада Србије морала да ријешава бројне проблеме, Млађан је са мјеста гувернера стално нешто јавно брбљао, због чега је Ђинђић једном рекао: "Ни у једној нормалној земљи гувернер народне банке не даје интервјуе једном седмично."
freehand freehand 16:11 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

aureus
anonymous

Samo si ti zaboravio Mlađana...

I prvi nas je "usrećio", a ovaj drugi, to i sada čini....ne posustaje

А Млађена је гурао Коштуњави.
У вријеме кад је Влада Србије морала да ријешава бројне проблеме, Млађан је са мјеста гувернера стално нешто јавно брбљао, због чега је Ђинђић једном рекао: "Ни у једној нормалној земљи гувернер народне банке не даје интервјуе једном седмично."

Aman... DOS je bio jedino rešenje da se smeni Milošević. Apsolutno isto kao i danas. Konglomerat svega i svačega gde je jedino što je od potencijalnih članica traženo da bar u nekoj meri maju demokratski potencijal i pristup.
Pa se tu našlo sve i svašta, ali bez toga ništa od demokratizacije Srbije i nejnog dizanja iz mrtvih ne bi bilo moguće.
Dinkić je, inače, imao svojih nekoliko procenata birača i izvestan ugled (bez obvzira da li zaslužen) ekonomskog eksperta.
Da ga je, kao što se često tvrdi, gurao Đinđić on bi bio ministar privrede, ali nije. Dokopao se narodne banke nekim čudnim putem koji je vodio preko DSS. Inače je njegov pokret/partija (gle sličnosti sa DJB) kao i Nova Srbija btw bio čista profitna organizacija.

tasadebeli tasadebeli 16:22 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

anonymous

pa dodaj i ....BRE !



Хвала, брате, хвала!

Коначно си схватио откуд то моје блоготвореније под тим насловом.

А бунио си се у почетку да пишем залудне блогове?
angie01 angie01 16:24 16.12.2018

beskonacni krugovi nedovrsenosti...

Aman... DOS je bio jedino rešenje da se smeni Milošević. Apsolutno isto kao i danas. Konglomerat svega i svačega gde je jedino što je od potencijalnih članica traženo da bar u nekoj meri maju demokratski potencijal i pristup.


koliko je to bolesno, konstanto resavanje veceg zla manjim, koje kada se ustolici, naraste, dok mladi odlaze, rasprckava se sve sto je vredno, stari umiru u bedi, a vecina zivi u nedolicnim uslovima za 21. vek u Evropi,...nema volje, ideje i znaja za stvarno uredjivanje drzave i odlucnosti da se takav jedan neohodan zadatak obavi,...u ovoj gomili gradjana iskrenih namera, nalaze se vec vidjeni politicari, koji su vec dali svoj doprinos ovom nasem posrnucu, srecni sto se nezadovoljstvo podiglo na nivo mogucnosti da se oni vrate- sto valjda nije ideja,...umesto da se konsoliduju u jednu pravu opozicionu stranku i probaju da pronadju nekog nekompromitovanog lidera, koji ima dovoljno volje, znanja i snage, da povede u nesto novo, bolje i organizovano.

freehand freehand 16:29 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

umesto da se konsoliduju u jednu pravu opozicionu stranku i probaju da pronadju nekog nekompromitovanog lidera, koji ima dovoljno volje, znanja i snage, da povede u nesto novo, bolje i organizovano.

Eto na primer Savez komunista i Tito da vaskrsne. A zašto ne bespartijski pluralizam? Mislim, pozdravo te Mihajlo Marković.
Ili da se ipak SVI udruže u LDP pa da taj jedan kandidat bude... latinka Perović? Ili eto, može i Biljana Srbljanović, što da ne?
anonymous anonymous 16:32 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

angie01
.u ovoj gomili gradjana iskrenih namera, nalaze se vec vidjeni politicari, koji su vec dali svoj doprinos ovom nasem posrnucu, srecni sto se nezadovoljstvo podiglo na nivo mogucnosti da se oni vrate- sto valjda nije ideja,...umesto da se konsoliduju u jednu pravu opozicionu stranku i probaju da pronadju nekog nekompromitovanog lidera, koji ima dovoljno volje, znanja i snage, da povede u nesto novo, bolje i organizovano.



Ma koliko da se ne slažem sa tobom , po mnogim pitanjima , ne mogu da te u pogledu ovoga ne podržim.

Tako je.
Nova organizacija.....novi ljudi, nova i drugačija praksa ....

Pa tek onda ....kruna.
angie01 angie01 16:32 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

Eto na primer Savez komunista i Tito da vaskrsne. A zašto ne bespartijski pluralizam? Mislim, pozdravo te Mihajlo Marković.
Ili da se ipak SVI udruže u LDP pa da taj jedan kandidat bude... latinka Perović? Ili eto, može i Biljana Srbljanović, što da ne?


ovo ironisanje ti nije bas efektno,...prosto ovako rasprseni na dvadesetak opcija, ili koliko vec, svi samo nesto prckaju, nema niceg ozbiljnog i dovoljno jakog da bude prepoznato i podrzano,...jedino gorivo im je sveopste nezadovoljstvo sadasnjim, a ne to sto su oni stvarno smislili i mogu da sprovedu....sto nas opet dovodi do pocetnog polozaja, daj manje zlo, samo da skinemo ovo.
anonymous anonymous 16:34 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

tasadebeli
anonymous

pa dodaj i ....BRE !



Хвала, брате, хвала!

Коначно си схватио откуд то моје блоготвореније под тим насловом.

А бунио си се у почетку да пишем залудне блогове?




freehand freehand 16:38 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

angie01
Eto na primer Savez komunista i Tito da vaskrsne. A zašto ne bespartijski pluralizam? Mislim, pozdravo te Mihajlo Marković.
Ili da se ipak SVI udruže u LDP pa da taj jedan kandidat bude... latinka Perović? Ili eto, može i Biljana Srbljanović, što da ne?


ovo ironisanje ti nije bas efektno,...prosto ovako rasprseni na dvadesetak opcija, ili koliko vec, svi samo nesto prckaju, nema niceg ozbiljnog i dovoljno jakog da bude prepoznato i podrzano,...jedino gorivo im je sveopste nezadovoljstvo sadasnjim, a ne to sto su oni stvarno smislili i mogu da sprovedu....sto nas opet dovodi do pocetnog polozaja, daj manje zlo, samo da skinemo ovo.

Pa onda da se ti prihvatiš i da to odradiš?
Ok, evo ima još jedno 3-4 slična mislioca ovde koji takođe kažu da su svi bledi,neodlučni, nikakvi, nedovoljno kvalitetni za tako sjajno biračko telo pa da se onda vi udružite i oduvate sve? Dajte te nove, sveže i genijalne ideje na sunce, dokle da slušamo potrošene priče o demokratiji, poštovanju zakona i slobodi medija. Nešto prepametno a iskreno što će zadržati klince da umesto da budu ovde bez posla ili rade za 400 evra odu u nemačku na 3-4 puta toliko.
Nekad prosto ne verujem šta pišete.
Bili Piton Bili Piton 17:06 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

predatortz
Mene je moj komšiluk jutros baš obravdovao, još snajke donele kuvanu rakiju :)


Moja zgrada je mala, 12 stanova. Problem je što većina mojih komšija stan u njoj nije zaradila, nego ga je dobila na poklon od imućnih roditelja. Oni smatraju da je imaginarni neko dužan da očisti ispred naše zgrade. Izginuli bi padajući, i oni i deca im, čekajući tog NN.


Pa ni moji susedi ovde u Londonu ni ja nismo ove stanove zaradili već tu naprosto živimo tako što ih iznajmljujemo, u ovom slučaju od opštine.

Snega ovde nema ali djubre se redovno odnosi triput nedeljno, nisu stanari krivi ako ta služba zataji.

Lepo je i plemenito očistiti sneg ispred ulaza da baba Jefimija s trećeg sprata ne bi poginula kad se vraća s pijace, ali u principu stanari to ne bi trebalo da rade, to nije u ugovoru koji su potpisali sa stanodavcem. To treba da rade službe koje su za to plaćene, a u dobro organizovanim društvima koja znaju gde su im prioriteti to tako i biva.
predatortz predatortz 17:10 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Lepo je i plemenito očistiti sneg ispred ulaza da baba Jefimija s trećeg sprata ne bi poginula kad se vraća s pijace, ali u principu stanari to ne bi trebalo da rade, to nije u ugovoru koji su potpisali sa stanodavcem. To treba da rade službe koje su za to plaćene, a u dobro organizovanim društvima koja znaju gde su im prioriteti to tako i biva.

Mi u zgradi smo svi vlasnici stanova. Održavanje zgrade, kao i svi prateći poslovi poput čišćenja snega, su isključivo naša obaveza. Propisi su takvi.

aureus aureus 17:13 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

freehand
Dajte te nove, sveže i genijalne ideje na sunce, dokle da slušamo potrošene priče o demokratiji, poštovanju zakona i slobodi medija. Nešto prepametno a iskreno što će zadržati klince da umesto da budu ovde bez posla ili rade za 400 evra odu u nemačku na 3-4 puta toliko.
Nekad prosto ne verujem šta pišete.

Freehande, ne gubi živce.

A i svašta tražiš. Zbog čega nove ideje kad je na vlasti čovjek koji je u stanju da prisvoji svačiju ideju?
freehand freehand 17:17 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

aureus
freehand
Dajte te nove, sveže i genijalne ideje na sunce, dokle da slušamo potrošene priče o demokratiji, poštovanju zakona i slobodi medija. Nešto prepametno a iskreno što će zadržati klince da umesto da budu ovde bez posla ili rade za 400 evra odu u nemačku na 3-4 puta toliko.
Nekad prosto ne verujem šta pišete.

Freehande, ne gubi živce.

A i svašta tražiš. Zbog čega nove ideje kad je na vlasti čovjek koji je u stanju da prisvoji svačiju ideju?

Pa čitam kako se time barata kao da je čovečanstvo zaista u stanju da znedri više od jedne takve ideje u jednom veku. A oni, eto, znaju al neće da kažu nego čekaju da se pojavi takav jedan genij koji je po njhovom ukusu. A onda se ispostavi da njih četvoro o četiri različita ideala govore ali se u dlaku slažu kako od postojećih niko ne valja. Te neka vučića da sjebe još jednu deceniju (a sjebo je bar tri unapred) dok ne sđe taj vanzemaljac koji bi njih bio dostojan.
aureus aureus 17:24 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

A nije sve ni u idejama i receptima.
Nešto je stvarno i u ljudima, tj. sprovodiocima.

U jednoj pekari ponekad kupim sirnicu i štrudlu s makom. I tačno se vidi razlika između prve i druge smjene. A garantujem da je receptura ista.

Prema tome, ima smisla mijenjati političare čak i kad je politika deklarativno slična.
freehand freehand 17:27 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

Prema tome, ima smisla mijenjati političare čak i kad je politika deklarativno slična.

Ovde nije reč o deklarativno sličnim politikama. Reč je o suštini, o tome da ti prodaju ciglu na kojoj piše "Evropa" i cepanicu na kojoj piše "Demokratija". Dakle, nije reč o prodavačici nego o pekari i nejnom gazdi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:37 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton


Pa ni moji susedi ovde u Londonu ni ja nismo ove stanove zaradili već tu naprosto živimo tako što ih iznajmljujemo, u ovom slučaju od opštine.

Snega ovde nema ali djubre se redovno odnosi triput nedeljno, nisu stanari krivi ako ta služba zataji.

Lepo je i plemenito očistiti sneg ispred ulaza da baba Jefimija s trećeg sprata ne bi poginula kad se vraća s pijace, ali u principu stanari to ne bi trebalo da rade, to nije u ugovoru koji su potpisali sa stanodavcem. To treba da rade službe koje su za to plaćene, a u dobro organizovanim društvima koja znaju gde su im prioriteti to tako i biva.


C'mon Billy...

Čiščenje ispred i oko zgrade (trotoara) je u Beogradu obaveza isključivo vlasnika.

(vidim da ti je Predo već odgovorio, ovo je samo izgovor da okačim PJ )

Bili Piton Bili Piton 17:40 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj

Čiščenje ispred i oko zgrade (trotoara) je u Beogradu obaveza isključivo vlasnika.




Ne sumnjam da ste u pravu ti i Preda ali to je skroz naopako, ako je tako.
freehand freehand 17:42 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Ne sumnjam da ste u pravu ti i Preda ali to je skroz naopako, ako je tako.

Ma nije. Ispred zgrade/kuće/firme/ustanove čisti vlasnik/zakupac, sve javne površine čiste komunalci.
aureus aureus 17:53 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

freehand
Inače je njegov pokret/partija (gle sličnosti sa DJB)

To je ista vrijednosno i ideološki bezbojna priča. Ni u jednom momentu nemaš pojma za šta će da se zalažu osim za "normalnost" i "stručan pristup".
I pošto su tako neutralni, oni se kao voda mogu dodavati u svaki sirup; te služe za razblaživanje i povećanje mase.

Ljudima, biračima, se katkad sviđa priča o ekspertima, dok ne provale da su mnogi među ekspertima skloni da prvo sebi naprave malo udobnosti i da štrpnu neku paru.
angie01 angie01 17:58 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

Nekad prosto ne verujem šta pišete.


prvao da ti kazem, mene kada jednom neko zahebe i zbog toga trpim velike posledice, ne trudim se da mu dam jos jednu sansu,...neko ko je toliko dugo na politickoj sceni i jos imao vlast- meni je pokazao sta zna i ume,...

...a ovo tvoje podhebavanje lici, kao kad bi neko snimio strasno los film, dobio losu kritiku za to, a sporni reziser odgovorio kriticaru- pa snimi ti bolji,...pri tome, nije zavio zemlju i njene gradjane u crno.
anonymous anonymous 17:59 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

aureus
freehand
Dajte te nove, sveže i genijalne ideje na sunce, dokle da slušamo potrošene priče o demokratiji, poštovanju zakona i slobodi medija. Nešto prepametno a iskreno što će zadržati klince da umesto da budu ovde bez posla ili rade za 400 evra odu u nemačku na 3-4 puta toliko.
Nekad prosto ne verujem šta pišete.

Freehande, ne gubi živce.

A i svašta tražiš. Zbog čega nove ideje kad je na vlasti čovjek koji je u stanju da prisvoji svačiju ideju?


Samo ako si mu ti lekić za smirenje.


freehand freehand 18:03 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

...a ovo tvoje podhebavanje lici, kao kad bi neko snimio strasno los film, dobio losu kritiku za to, a sporni reziser odgovorio kriticaru- pa snimi ti bolji,...pri tome, nije zavio zemlju i njene gradjane u crno.

Isto.
Samo nije ni slično. Ali ti je ideja da svi uđu u jednu stranku i izvču jednog vođu izvanredna. Eto, na primer, šta je fallo Nemcima? U stvari - šta fali bilo kojoj državi koja ima jednu partiju i jednog vođu?
Samo da u komisiji za izbor tog vođe sede tri Angie i sve ok.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:05 16.12.2018

Re: E, ja ću ....


vrabac


Dobra ova drugarica Harvi!

Hebote, imate dva dana snega godišnje i odma delite jedni drugima prvoboračke penzije i ordenje za zasluge zbog malo lopatanja ispred svoje zgrade!
aureus aureus 18:07 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

angie01
prvao da ti kazem, mene kada jednom neko zahebe i zbog toga trpim velike posledice, ne trudim se da mu dam jos jednu sansu,...neko ko je toliko dugo na politickoj sceni i jos imao vlast- meni je pokazao sta zna i ume,...

Gledaj širu sliku, Angie.
Srbiju Vučić trenutno muči i isrcpljuje. I što to duže radi, veća je šansa da tebe oni koji dođu posle njega "zajebu" jer će previše stvari morati da se popravlja. Sa vrlo malo energije.
A političari ionako ne mogu sve sami da poprave, potrebna je asistencija društva.
Drugo, političke stranke ne mogu baš mnogo da se razlikuju od samog društva. Zato je toliko važno u kakvom je stanju društvo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:15 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

srdjan.pajic

Hebote, imate dva dana snega godišnje i odma delite jedni drugima prvoboračke penzije i ordenje za zasluge zbog malo lopatanja ispred svoje zgrade!


Pusti ja bar ne spominjem rane junačke ko ovaj Predo:

Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega...



Nego, izgleda da će ova zima biti malo više od dva dana. Mene to raduje, mada i mene nešto evo sad žiga pozadi, mora da je od lopatanja...
anonymous anonymous 18:16 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

aureus

Gledaj širu sliku, Angie.
.



Čekaj, da li ja to dobro vidim.

Gledaj širu sliku kažeš .....

Aureus, moj trud je vredeo ....


aureus aureus 18:20 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

anonymous
aureus

Gledaj širu sliku, Angie.
.

Čekaj, da li ja to dobro vidim.
Gledaj širu sliku kažeš .....
Aureus, moj trud je vredeo ....

Znaš šta ti, Anonimuse, vidiš kad posmatraš planetu? Vidiš gomilu oblaka, bijelih i sivih, vidiš mrlje i pramenove kondenza. I to je u redu, s obzirom kako visoko letiš. Problem je što iz te perspektive donosiš zaključke o životu dole na zemlji.
angie01 angie01 18:20 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

Samo da u komisiji za izbor tog vođe sede tri Angie i sve ok.


pa, sunce,ja nisam politicar, nisam ni u jednoj stranci, niti nekog od ponude podrzavam, niti sam zainteresovana za takvo aktiviranje,...

...ono o nepodrzavanju mi je zao, jer je posledica lose ponude,....20 losih prchkatora,...nisam to ja izmislila,....to o jednoj boljoj vecoj, umesto dvadeset takvih, je samo posledica te kakvoce, koja nije bas neka, a ne ideja o jednoumlju,...cak vise, metaforicki, jer mi ovo sada deluje ocajno,....ona iskrena svetina sto se okupila, prosto odudara od te ekipe, koja se tu infiltrirala, skoro kao strano telo- a to je neprirodno, ako sutra treba da se za nekogod od njih glasa,...vise su nuzno zlo, nego pravi izbor.
predatortz predatortz 18:22 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Pusti ja bar ne spominjem rane junačke ko ovaj Predo:


Eee, al' se komšinice raspituju za mene. Ko ti kriv kad n'umeš da se malo ušineš.
angie01 angie01 18:22 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

Gledaj širu sliku, Angie.
Srbiju Vučić trenutno muči i isrcpljuje. I što to duže radi, veća je šansa da tebe oni koji dođu posle njega "zajebu" jer će previše stvari morati da se popravlja. Sa vrlo malo energije.
A političari ionako ne mogu sve sami da poprave, potrebna je asistencija društva.
Drugo, političke stranke ne mogu baš mnogo da se razlikuju od samog društva. Zato je toliko važno u kakvom je stanju društvo.


ma, sve se slazem, Aureuse, i naravno da cu glasati tako:),...meni je samo krivo sto se stalno vrtimo u istoj matrici.
freehand freehand 18:28 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

ona iskrena svetina sto se okupila, prosto odudara od te ekipe, koja se tu infiltrirala,

U člije ime to i kojim pravom govoriš?
Ok, mi smo se neki infltrirali ali bih te molio da mene ne nazivaš svetinom.
A inače, sve o čemu pišeš - to se zove parlamentarna demokratija. U njoj razne društvene grupe shodno svojim interesima i idealima formiraju pokrete i stranke preko kojiih pokuzšavaju da se domognu vlasti ili utiču na nju ne bi li svoje ideje ostvarili. to ti je to za petake.
E sad, ovo je za drugake al ne smem to da ti kažem da se ne bi uvredila - kakvo društvo takvi interesi i takve i stranke.Unjima sede tvoji rođaci, kumovi, prijatelji, školski drugari, komšije. Sugrađani u svakom slučaju. pa ako ti ne valjaju a ti nećeš da se prihvatiš iz nekog razloga - jebi ga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:29 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Ko ti kriv kad n'umeš da se malo ušineš.


Uh, al ti je način, lopatu pa rokaj.

A zamisli ovo, (da se malo kur*im) komšija se nešto zezne i opasno nagrdi traktor, pukne blok motora.
A komšinica ko jabuka.
Kuknjava do neba, kolko će da košta, frka, panika.
I onda se pojavi MAJSTOR, sredi stvar bez para, uz nekoliko kafa (sve dajem za njeno "majstore, može li kafica" )

Ne bi me menjala za sto programera i dvesta ovih iz Kolorada :)
anonymous anonymous 18:32 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

aureus
anonymous
aureus

Gledaj širu sliku, Angie.
.

Čekaj, da li ja to dobro vidim.
Gledaj širu sliku kažeš .....
Aureus, moj trud je vredeo ....

Znaš šta ti, Anonimuse, vidiš kad posmatraš planetu? Vidiš gomilu oblaka, bijelih i sivih, vidiš mrlje i pramenove kondenza. I to je u redu, s obzirom kako visoko letiš. Problem je što iz te perspektive donosiš zaključke o životu dole na zemlji.


Ko na brdo, ak imalo stoji....

Vidiš Aureus, zemlja nije ni gore , a niti dole.

Već naše mišljenje može da bude ( manje ili više ) sveobuhvatno ili fragmentarno.

U ovom trećem milenijumu bilo ko ko razmišlja fragmentarno, ne uzimajući činjenicu sveopšte povezanosti - nužno donosi pogrešne zaključke.

A što se tiče mojih zaključaka - ne znam u čemu su pogrešni .

I koji to ...npr ?
anonymous anonymous 18:35 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

angie01
Gledaj širu sliku, Angie.
Srbiju Vučić trenutno muči i isrcpljuje. I što to duže radi, veća je šansa da tebe oni koji dođu posle njega "zajebu" jer će previše stvari morati da se popravlja. Sa vrlo malo energije.
A političari ionako ne mogu sve sami da poprave, potrebna je asistencija društva.
Drugo, političke stranke ne mogu baš mnogo da se razlikuju od samog društva. Zato je toliko važno u kakvom je stanju društvo.


ma, sve se slazem, Aureuse, i naravno da cu glasati tako:),...meni je samo krivo sto se stalno vrtimo u istoj matrici.


Pa, naravno, kada ne razlikujemo želje i snove od realnosti.

Pa još i ne shvatamo koja metodologija, strategija i taktika - jedino mogu da dovedu do promene koju želimo.

predatortz predatortz 18:39 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

opasno nagrdi traktor,


Ja sam, kod tasta, jednom poterao to čudo i nije mi leglo.
Držaću se ja lopate, manje trucka i manje zanosi u krivinama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj
srdjan.pajic

Hebote, imate dva dana snega godišnje i odma delite jedni drugima prvoboračke penzije i ordenje za zasluge zbog malo lopatanja ispred svoje zgrade!


Pusti ja bar ne spominjem rane junačke ko ovaj Predo:

Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega...



Nego, izgleda da će ova zima biti malo više od dva dana. Mene to raduje, mada i mene nešto evo sad žiga pozadi, mora da je od lopatanja...


Predator folirant.

A ja imam nekog komšiju, pedera, ima grtalicu i svima očisti trotoar ali stane kod mog prvog komšije i mene, ne znam zašto nas ne voli. No, kod nas snega ove godine - slabo. Mislim da sam ukupno lopatao dva puta, ostalo se odma istopilo. Išao sam juče gore u planinu da uzmem ski pasove za familiju i skije za ćerkoslavu, i nije da ne radi centar, ali kilavo. Još mi se tamo hvale kako Elodora ima najbolji sistem za pravljenje snega u poznatom Univerzumu, i kako su jako ponosni na to, bla, bla, a svuda okolo proleće. Nadam se da će do Januara malo više da napada, tad maloj kreće škola skijanja, pa i tajko da se vrati u formu (ja volim kroz šumicu, a tu nikad ne prave sneg, naravno, tako da sam zavisan od padavina).


Bili Piton Bili Piton 18:41 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

freehand
Ne sumnjam da ste u pravu ti i Preda ali to je skroz naopako, ako je tako.

Ma nije. Ispred zgrade/kuće/firme/ustanove čisti vlasnik/zakupac, sve javne površine čiste komunalci.


Da pokušam da pojasnim: Ovde je ovako kako je najčešće zato što ti stanari obično imaju neki posao i rade, dok polovinu slobodnog vremena provode putujući na posao i s njega. Oni stvarno nemaju ni vremena ni snage da se zajebavaju s padavinama. Zato je jednostavnije organizovati službu koja će to raditi umesto njih (i čiji će to posao biti), što opet sve plaćaju ti stanari od svojih prihoda kroz takse i druge pizdematerine.
floki floki 18:48 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

jel ti pajiću skijaš van piste? i duboki sneg? jbm li ga, ja ne bih...
a kad vidim kuda sve po skijalištima u austriji tragova od skija ima, jeza me prođe...
freehand freehand 18:50 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton
freehand
Ne sumnjam da ste u pravu ti i Preda ali to je skroz naopako, ako je tako.

Ma nije. Ispred zgrade/kuće/firme/ustanove čisti vlasnik/zakupac, sve javne površine čiste komunalci.


Da pokušam da pojasnim: Ovde je ovako kako je najčešće zato što ti stanari obično imaju neki posao i rade, dok polovinu slobodnog vremena provode putujući na posao i s njega. Oni stvarno nemaju ni vremena ni snage da se zajebavaju s padavinama. Zato je jednostavnije organizovati službu koja će to raditi umesto njih (i čiji će to posao biti), što opet sve plaćaju ti stanari od svojih prihoda kroz takse i druge pizdematerine.

Jedino što mogu da zamislim kao razlog da se čišćenje snegaorganizuje na taj način jeste da snega nema ili ga ima vrlo retko. kad bi to ovde tako bilo ili bi komunalno preduzeće moralo da ima hiljade zaposlenih ili bi otkopavanje trajalo nedeljama i pre bi sneg okopšnio no bio očišćen.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:53 16.12.2018

Re: E, ja ću ....


Da pokušam da pojasnim: Ovde je ovako kako je najčešće zato što ti stanari obično imaju neki posao i rade, dok polovinu slobodnog vremena provode putujući na posao i s njega.


Ma da bre, mi svi ovde džabalebarimo pa što bi nam onda bilo teško da lopatamo ispred zgrade. Bar nešto korisno da uradimo.
Bili Piton Bili Piton 18:58 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj


Ma da bre, mi svi ovde džabalebarimo


Nisam ciljao na to ali kad smo već tu, ovde retko ko baš džabalebari, to nije tako lako moguće (a lenji su podjednako kao i mi). Ciljao sam na promišljanje i organizaciju.
angie01 angie01 19:09 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

ali bih te molio da mene ne nazivaš svetinom.


ako si ti infiltriran, onda i nisi svetina:)-inace, rec sam upotrebila u njenom znacenju, mnogo ljudi, nista lose, dapace.

to ti je to za petake.

ovo je za drugake


pa hebiga, mi sto nismo napredovali, mi tako, barem bazu da smo savladali,...za razliku od nekih, koji su na ozbiljnim funkcijama i od kojih nesto zavisi.

kakvo društvo takvi interesi i takve i stranke.


pa to ti kazem, sve vreme,...i jos, da se samo karusel vrti.

pa ako ti ne valjaju a ti nećeš da se prihvatiš iz nekog razloga - jebi ga.


sto je najgore, ova postavka je skoro pa prikaz kako nase drustvo funkcionise, koliko je potpuno devastirano, jer prakticno, sta god da ti treba, ti moras sam da se informises i resavas stvari- jer se sve pretvorilo u paceraj, bez bilo kakve odgovornosti,...
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:09 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton
vrabac_onaj


Ma da bre, mi svi ovde džabalebarimo


Nisam ciljao na to ali kad smo već tu, ovde retko ko baš džabalebari, to nije tako lako moguće (a lenji su podjednako kao i mi). Ciljao sam na promišljanje i organizaciju.


A da se mi ipak vratimo na prosećnu količinu snežnih padavina u Londonu i Beogradu?

Eno i Pajić lopata u Koloradu.
Bili Piton Bili Piton 19:11 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj
Bili Piton
vrabac_onaj


Ma da bre, mi svi ovde džabalebarimo


Nisam ciljao na to ali kad smo već tu, ovde retko ko baš džabalebari, to nije tako lako moguće (a lenji su podjednako kao i mi). Ciljao sam na promišljanje i organizaciju.


A da se mi ipak vratimo na prosećnu količinu snežnih padavina u Londonu i Beogradu?

Eno i Pajić lopata u Koloradu.


Ama o snegu je slučajno reč. Očistim i ja sneg ispred svog ulaza kad se zateknem u Beogradu u to vreme, najpre zato da moja keva ne bi poginula kad se vraća s pijace.

Sneg, smeće, lišće s grana...svejedno je.
freehand freehand 19:19 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Sneg, smeće, lišće s grana...svejedno je.

Ne, Bli, baš brkaš stvari.
Mi ovde samo o nsegu govorimo. Čišćenje ulica posao je komunalnih službi, to sa ovim nema veze. Samo sneg ispred svojih ulaza dužni su da čiste građani, kakvo crno blato i lišće. Upravo zbog specifičnosti svega što je za sneg vezano.
a ponekad im priteknu i samuraji u pomoć

vrabac_onaj vrabac_onaj 19:21 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton


Ama o snegu je slučajno reč. Očistim i ja sneg ispred svog ulaza kad se zateknem u Beogradu u to vreme, najpre zato da moja keva ne bi poginula kad se vraća s pijace.

Sneg, smeće, lišće s grana...svejedno je.


A to, onda se slažemo. Komunalne službe nam jesu u dosta lošem stanju.
E sad ima i tu više faktora.
1. London je daleko bogatiji grad od Beograda, pa može više i da plati.
2. Pored te nemaštine imamo lopovsku i nesposobnu gradsku vlast.
3. Možda i najbitnije, kad si stoka koja baca i prlja, nema te komunalne službe koja bi sve za tobom očistila.
(Mada, doduše nisam sad već dugo bio u Londonu ali sam se i tamo nagledao nekih prljavih i zapuštenih četvrti).
aureus aureus 20:00 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

anonymous

Vidiš Aureus, zemlja nije ni gore , a niti dole.

Upotrebljavaš pogrešan vokativ.



"Već naše mišljenje može da bude ( manje ili više ) sveobuhvatno ili fragmentarno.

U ovom trećem milenijumu bilo ko ko razmišlja fragmentarno, ne uzimajući činjenicu sveopšte povezanosti - nužno donosi pogrešne zaključke."


Bili Piton Bili Piton 20:08 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj

1. London je daleko bogatiji grad od Beograda, pa može više i da plati.


I jedno pet puta je veći, tako da to izadje na isto.

3. Možda i najbitnije, kad si stoka koja baca i prlja, nema te komunalne službe koja bi sve za tobom očistila.
(Mada, doduše nisam sad već dugo bio u Londonu ali sam se i tamo nagledao nekih prljavih i zapuštenih četvrti).


Ima jer mora da ima. Veću marvu koja potpuno bezobzirno izbaci zardjali frižider na sred trotoara nigde više nisam video nego ovde. A to rade zato što (iako postoji telefon i služba gde pozoveš pa oni dodju da to odnesu) to košta, i plaća se na ruke. Zato to rade u pola noći da ih niko ne vidi.

Svet je svuda isti, razlika je samo u tome da se negde neko dosetio kako da taj problem reši ili barem drži u šahu, a negde nije i neće.

London je sve manje zapušten i prljav, ni blizu onog kakav je bio pre 20-30 godina, ali to je posledica gentrifikacije sirotinjskih četvrti više nego ičeg drugog.
aureus aureus 20:34 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton

London je sve manje zapušten i prljav, ni blizu onog kakav je bio pre 20-30 godina, ali to je posledica gentrifikacije sirotinjskih četvrti više nego ičeg drugog.

Шта су урадили са сиротињом?
Јесу ли је побили?
Bili Piton Bili Piton 20:39 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

aureus

Шта су урадили са сиротињом?
Јесу ли је побили?


Raselili su je uglavnom po mnogo, mnogo udaljenijim naseljima. Čitavi kvartovi nalik na onaj iz Massive Attack spota "Safe From Harm" su nestali, danas ih se skoro sećam s nostalgijom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:43 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton
vrabac_onaj

1. London je daleko bogatiji grad od Beograda, pa može više i da plati.


I jedno pet puta je veći, tako da to izadje na isto.


Malo više puta je bogatiji nego što je veći, to sam hteo da kažem :)


London je sve manje zapušten i prljav, ni blizu onog kakav je bio pre 20-30 godina, ali to je posledica gentrifikacije sirotinjskih četvrti više nego ičeg drugog.


Eto, doduše pomalo izokola, i ti uviđaš da je lova tu jedan od bitnih faktora, mada naravno ne i jedini.
aureus aureus 20:49 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Bili Piton
aureus

Шта су урадили са сиротињом?
Јесу ли је побили?


Raselili su je uglavnom po mnogo, mnogo udaljenijim naseljima. Čitavi kvartovi nalik na onaj iz Massive Attack spota "Safe From Harm" su nestali, danas ih se skoro sećam s nostalgijom.

Добро, бар је нису побили нити су прописима забранили њено постојање, иако је и Богу тешка.
blogovatelj blogovatelj 20:59 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

"Safe From Harm"


Sad preslušah, ukrali Bili Kobema.
Aj temu, aj solo što su maznuli, nego i boju tona za solo.
Mada, to može i omaž da se nazove.
aureus aureus 21:06 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

anonymous

Tako je.
Nova organizacija.....novi ljudi, nova i drugačija praksa ....

Pa tek onda ....kruna.

Па кад онда те новајлије крену да руше ове што се 25 година баве политиком и прошле су сито и решето...

Какав је то квалитет "бити нов"? К'о ови у Италији, добили повјерење што су нови, а сад имају проблем са баналним стварима у владању.

Откако постоји повика да су потребни нови људи у политици Србије, нови, неукаљани, са новим праксама - кроз политичку сцену Србије је продефиловало пола туцета нових политичких организација.
Прво су нови били Саша Радуловић и његова организација којој је свега доста било. Они су хтјели да оду ови а да се не врате они. У организационом смислу такође су донијели новитете.
Па је нов био Бели и његове шишарике.
Па Саша Јанковић и његов покрет који је удружење грађана јер се пренемажу и неће да буду странка.
Па "Не давимо Београд" који је дјеловао годинама у Београду и на крају - тако млад, активан и нов - није успио да пређе цензус на београдским изборима. Свеједно су младунци направили у изборној ноћи журку и прославили својих три посто. Нису хтјели ни с ким да иду.
Па онда Локални фронт који дјелује годинама, не признаје ни вође ни чврсту организацију - а критикују и власт и опозицију. Спасили су Србију тако што у матичном Краљеву имају шест посто подршке на локалу.

П.С. А је ли Корбин био нов кад је дошао на чело Лабуристичке партије и зауставио њен стрмоглав пад и вратио добар дио некадашње популарности?
Је ли Берни Сандерс био нов кад је умало добио номинацију Демократске странке за предсједничке изборе у САД? Или је деценијама био активан у политици?
anonymous anonymous 21:44 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

aureus
anonymous

Tako je.
Nova organizacija.....novi ljudi, nova i drugačija praksa ....

Pa tek onda ....kruna.
.

Какав је то квалитет "бити нов"? К'о ови у Италији, добили повјерење што су нови, а сад имају проблем са баналним стварима у владању.

Откако постоји повика да су потребни нови људи у политици Србије, нови, неукаљани, са новим праксама - кроз политичку сцену Србије је продефиловало пола туцета нових политичких организација.
Прво су нови били ....



Svi koji su navedeni - pet para ne vrede.


aureus aureus 22:37 16.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

anonymous

Svi koji su navedeni - pet para ne vrede.

Znači vrijediš samo ako se domogneš vlasti?
Kao Siriza, na primjer.
Siriza je bila relativno nova, 2012. je osnovana kao partija, a već počekom 2015. preuzela je vlast u Grčkoj, obećavajući razne stvari od kojih...

...je do danas malo šta ostalo.

Da bi pokazali da su drugačiji od svojih političkih prethodnika, viđeniji ljudi Sirize (Cipras, Varufakis) ne nose kravatu.


Cipras, još uvijek u sedlu


Varufakis, napustio Ciprasa, ima novu političku organizaciju
Bili Piton Bili Piton 22:37 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

blogovatelj
"Safe From Harm"


Sad preslušah, ukrali Bili Kobema.
Aj temu, aj solo što su maznuli, nego i boju tona za solo.
Mada, to može i omaž da se nazove.


Imaš ovde punu informaciju - ovaj sajt je registar upotrebljenih semplova

https://www.whosampled.com/sample/20/Massive-Attack-Safe-From-Harm-Billy-Cobham-Stratus/


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:40 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

floki
jel ti pajiću skijaš van piste? i duboki sneg? jbm li ga, ja ne bih...


Ne znam kako je kod vas, ovde se i šuma smatra za "uređenu" stazu, u smislu da ima ime i težinu, i tuda povremeno do redovno prolazi ski patrola i vade one koji su se slomili. Jedino što eto imaš slobodu da biraš svoju krivulju, mada, i to bolji skijaši brzo sve utabaju još početkom sezone, pogotovu sad kad novog snega nema baš mnogo, pa nemaš prilike da se istakneš po svežem ili dubokom snegu. Pusti, jednom sam tako izgubio ženu u šumi, pa se uspaničio, čekao kao blesav dole i na krajuy otišao da je prijavim kod spasilaca, skoro krenula potraga, ali ona jadna (snowborder) skrenula negde levo od Albukerkija pa izbila na ravno i onda morala da hoda par km po neutabanom snegu, jer ne može drugačije sa glupom daskom, baš se smorila, i ona i ja i spasioci, doduše oni su pretpostavili šta se desilo pa su čekali malo. Od tada smo počeli da nosimo radio stanice, mada, sad i mobilna mreža sve pokriva.

Svejedno, nisam baš adrenalin džanki (a i omatorilo se, plus deca, odgovornost hranitelja, bla, bla), šumarke volim jer je to fin skijaški rad a ne jurnjava, bar ovo gde ja zalazim, a i pošteno se izmorim, dakle odličan workout.



pape92 pape92 23:05 16.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

Bili Piton
freehand
Ne sumnjam da ste u pravu ti i Preda ali to je skroz naopako, ako je tako.

Ma nije. Ispred zgrade/kuće/firme/ustanove čisti vlasnik/zakupac, sve javne površine čiste komunalci.


Da pokušam da pojasnim: Ovde je ovako kako je najčešće zato što ti stanari obično imaju neki posao i rade, dok polovinu slobodnog vremena provode putujući na posao i s njega. Oni stvarno nemaju ni vremena ni snage da se zajebavaju s padavinama. Zato je jednostavnije organizovati službu koja će to raditi umesto njih (i čiji će to posao biti), što opet sve plaćaju ti stanari od svojih prihoda kroz takse i druge pizdematerine.

Jedino što mogu da zamislim kao razlog da se čišćenje snegaorganizuje na taj način jeste da snega nema


U Sloveniji ima snega. Vlasnici koji žive u stanovima po zgradama su u obavezi da imaju domara, skida se sa infostana, a koga ne mrzi da ide na sastanke kućnih saveta može da učestvuje u odabiru domara. Domar uvek ima traktorče sa plugićem za čišćenje snega sa trotoara. Još i kosi travu, skuplja lišće, vuče kante za đubre do ulice ako su zabačene i menja sijalice. Od toga pristojno živi. Ko ima kuću, ne mora da ima domara, ali je u obavezi da čisti trotoar ispred kuće. Tako da nema neočišćenih trotoara na takoreći sistemskom nivou.
Bili Piton Bili Piton 23:07 16.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

pape92


U Sloveniji ima snega. Vlasnici koji žive u stanovima po zgradama su u obavezi da imaju domara, skida se sa infostana, a koga ne mrzi da ide na sastanke kućnih saveta može da učestvuje u odabiru domara. Domar uvek ima traktorče sa plugićem za čišćenje snega sa trotoara. Još i kosi travu, skuplja lišće, vuče kante za đubre do ulice ako su zabačene i menja sijalice. Od toga pristojno živi. Ko ima kuću, ne mora da ima domara, ali je u obavezi da čisti trotoar ispred kuće. Tako da nema neočišćenih trotoara na takoreći sistemskom nivou.


Jeste ali oni su bili i ostali konjušari i ko ih uostalom jebe.
pape92 pape92 23:22 16.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

To im saspem u lice čim ih vidim.
Bili Piton Bili Piton 23:24 16.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

pape92
To im saspem u lice čim ih vidim.


Nego kako!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:03 17.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

pape92
Bili Piton
freehand
Ne sumnjam da ste u pravu ti i Preda ali to je skroz naopako, ako je tako.

Ma nije. Ispred zgrade/kuće/firme/ustanove čisti vlasnik/zakupac, sve javne površine čiste komunalci.


Da pokušam da pojasnim: Ovde je ovako kako je najčešće zato što ti stanari obično imaju neki posao i rade, dok polovinu slobodnog vremena provode putujući na posao i s njega. Oni stvarno nemaju ni vremena ni snage da se zajebavaju s padavinama. Zato je jednostavnije organizovati službu koja će to raditi umesto njih (i čiji će to posao biti), što opet sve plaćaju ti stanari od svojih prihoda kroz takse i druge pizdematerine.

Jedino što mogu da zamislim kao razlog da se čišćenje snegaorganizuje na taj način jeste da snega nema



U Sloveniji ima snega. Vlasnici koji žive u stanovima po zgradama su u obavezi da imaju domara, skida se sa infostana, a koga ne mrzi da ide na sastanke kućnih saveta može da učestvuje u odabiru domara. Domar uvek ima traktorče sa plugićem za čišćenje snega sa trotoara. Još i kosi travu, skuplja lišće, vuče kante za đubre do ulice ako su zabačene i menja sijalice. Od toga pristojno živi. Ko ima kuću, ne mora da ima domara, ali je u obavezi da čisti trotoar ispred kuće. Tako da nema neočišćenih trotoara na takoreći sistemskom nivou.


E, pa to su uveli i u Beogradu, mislim tog domara. Eno, moja zgrada ga ima, neka tupava radikalcina, koja drzi sve zgrade u tom reJonu, i kao sto se moglo ocekivati - ne radi nista pod milim bogom, ili samo pravi sranja, cesce ovo prvo (primera radi: menjao masku na onom dugmetu od lifta, jer je neki moron upaljacem sagoreo gumbic i indikaciju, i onda je nekako uspeo da sva cetiri srafa zasrafi - ukoso, svaki na svoju stranu, kao nogama da je radio. Imbecil.
Ili, ugradili onaj neki senzor za vrata u liftu, tako da kad pridjes vratima, lift stane. I naravno, nisu nikog obavestili, pa ko ukapira, ukapra, ovi ostali su vristali iz lifta, vadili ih moji matorci i komsinica par dana dok se nije proculo da lift ima safety feature).
Ali ko ih jebe, mislim stanare, kad nisu mogli da se dogovore, polovina zgrade ne govori sa drugom polovinom, i izaberu nekog izmedju sebe, koji isto tako nece nista da radi, ali ga bar ne placaju.
blogovatelj blogovatelj 06:05 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

Imaš ovde punu informaciju - ovaj sajt je registar upotrebljenih semplova


Jebem li ga, ja sam čiča, meni je sempl kad uzmeš od nekoga nekoliko sekundi pesme. Ovi uzeli celu stvar, samo nalepili pevanje preko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:34 17.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

E, pa to su uveli i u Beogradu, mislim tog domara.


To je bila uobicajena praksa pre 2 sv. rata u BG, zgrade su uvek imale domare (u prizemlju jedan stan uvek rezervisan za domara)..

Kod moje keve u BG imaju u zgradi u prizemlju prostorije koje izdaju nekom privatniku za radnju i od tih para placaju cistacicu, krecenje hodnika, popravke svake vrste. Cak se skupi penzionera pa sade cvece ispred zgrade. Stanovi su svi u vlasnistvu ima ih 25, 6 spratova, lepa prostrana zgrada.

Kad se sazove kucni savet da glasaju, vecina se odazove. Nije sad da se malo i ne svadjaju po nekim pitanjima ali uglavnom funkcionisu.
softelectronics_e softelectronics_e 12:12 17.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

freehand
aureus
freehand
Dajte te nove, sveže i genijalne ideje na sunce, dokle da slušamo potrošene priče o demokratiji, poštovanju zakona i slobodi medija. Nešto prepametno a iskreno što će zadržati klince da umesto da budu ovde bez posla ili rade za 400 evra odu u nemačku na 3-4 puta toliko.
Nekad prosto ne verujem šta pišete.

Freehande, ne gubi živce.

A i svašta tražiš. Zbog čega nove ideje kad je na vlasti čovjek koji je u stanju da prisvoji svačiju ideju?

Pa čitam kako se time barata kao da je čovečanstvo zaista u stanju da znedri više od jedne takve ideje u jednom veku. A oni, eto, znaju al neće da kažu nego čekaju da se pojavi takav jedan genij koji je po njhovom ukusu. A onda se ispostavi da njih četvoro o četiri različita ideala govore ali se u dlaku slažu kako od postojećih niko ne valja. Te neka vučića da sjebe još jednu deceniju (a sjebo je bar tri unapred) dok ne sđe taj vanzemaljac koji bi njih bio dostojan.

Ne znam da li sam već ranije rekao, no, čini mi se da ćete Tunjavog da pravite od blata.
anonymous anonymous 12:40 17.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

softelectronics_e

Ne znam da li sam već ranije rekao, no, čini mi se da ćete Tunjavog da pravite od blata.


Ti nisi rekao.

Ali sećam se da je to Charlie - stalno ponavljao.
softelectronics_e softelectronics_e 13:28 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

srdjan.pajic

vrabac


Dobra ova drugarica Harvi!

Hebote, imate dva dana snega godišnje i odma delite jedni drugima prvoboračke penzije i ordenje za zasluge zbog malo lopatanja ispred svoje zgrade!

Ja svoj sneg čistim sam.
Ko mi je kriv što imam veliko dvorište.
Prvoboračke zasluge mi nisu potrebne.
softelectronics_e softelectronics_e 13:41 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

vrabac_onaj
srdjan.pajic

Hebote, imate dva dana snega godišnje i odma delite jedni drugima prvoboračke penzije i ordenje za zasluge zbog malo lopatanja ispred svoje zgrade!


Pusti ja bar ne spominjem rane junačke ko ovaj Predo:

Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega...



Nego, izgleda da će ova zima biti malo više od dva dana. Mene to raduje, mada i mene nešto evo sad žiga pozadi, mora da je od lopatanja...

Pripazi se onda, vidiš kakva su vremena došla - čim se okreneš ... užas.
nikvet pn nikvet pn 14:47 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

У згради у центру града живи мој другар; ругло, јавна пишаоница. Лифтом је могао доле тек кад дође другар лифтаџија и само за њега инвалида покрене лифт. Катастрофа.

Онда је на чело зграде дошла фото-Јагода, предузетна и вредна. Одмах послала на кров мајстора да посече каблове на пар највећих антена. Јао кукњава; може, али прво уговор па кинта на рачун зградин па шаљите мајстора да повеже. Са још пар издатих реклама скупила кинту за половину ремонта лифта. Онда зашла од врата до врата и скупила скоро све; лифтаџија одрадио. А на вратима објавила ко није платио и наредба да наставе пешке. Сутра сви платили.

Следеће је било кречење (ормани, кутије, лом - мрш бре!), камере, интерфон, цвеће. Сликар са деветог спрата направио је у улазу мурал од двадесетак квадрата; у лифтовима налепљен онај масан тапет против графита. Зграда сад сија ко бутик.

Како је она то извела? У сваком улазу има мали део станара који жели да плати, највећи део се устеже али плати, и мали део коме то не пада на памет. Уложила је огромну енергију: свађа, вика, цика, вриска, претња, клетва; ужасна ко питбул - док јој се задато не испуни. Какве ништаке је привела цивилизацији то је невероватно.
docsumann docsumann 15:55 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

"Ljudi koje čekamo da očiste sneg smo mi".


dočekaste li se?
angie01 angie01 17:20 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

docsumann
"Ljudi koje čekamo da očiste sneg smo mi".


dočekaste li se?


u mom kraju- oko zgrada, manje/vise, ocistili stanari, a oko drzavnih institucija, kojih kod mene ima dosta- nista, katastrofa jedna, ni oko doma zdravlja, ono, bakice po pola sata nabadaju do ulaza, sa neizvesnim zavrsetkom,...imala sam danas neko silno trcanje, koje ja obicno pesaka brzo zaokruzim, danas sam, k'o po jajima zbog neociscenog, u ledenice naboranog prekrivaca, a u dubokim cipelama sa odliznim djonom, jedva savladala destinacije,....ne znam, kada sam bila mala, nije nesto bilo te mehanike i cuda, al se barem posipalo, solju, pepelom, trinjem, statejaznam, rucno se lopatalo, ne secam se vise sta tacno i kako, samo znam, da smo se mi nervirali, kako su nam shebavali klize,...ono, moglo je normalno da se hoda.

sto se mene tice- vazi, videli smo, vracaj leto.
angie01 angie01 17:27 17.12.2018

Re: E, ja ću ....(vozi domar traktorče)

To je bila uobicajena praksa pre 2 sv. rata u BG, zgrade su uvek imale domare (u prizemlju jedan stan uvek rezervisan za domara)..


pa to je jedino normalno resenje, hausmajstor, da je tu i popravi kojesta sto iznenada opstruira normalan zivot stanara,...a to da se stanari dogovore-to je toliko retko, da je skoro zanemarljivo,...da ne nabrajam sad najnovije obicaje raznih novih stanara- brate, pa to nema sanse da se izmedju sebe upristoji,...cak iako promena/akcija znaci boljitak za sve, nema te sile, da se prepakuju navike i razmisljanja.

ovo sa upravnicima je samo surogat ideja, da bi se zaposlili neki partijski kadrovi i dodatno imali kontrolu,...cist promasaj...
freehand freehand 18:14 17.12.2018

Re: beskonacni krugovi nedovrsenosti...

r

A od čega je inače?
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:23 17.12.2018

Re: E, ja ću ....

Pa ni moji susedi ovde u Londonu ni ja nismo ove stanove zaradili već tu naprosto živimo tako što ih iznajmljujemo, u ovom slučaju od opštine.




delboj, jebote.
blogovatelj blogovatelj 10:16 18.12.2018

Re: E, ja ću ....

A ja imam nekog komšiju, pedera, ima grtalicu i svima očisti trotoar ali stane kod mog prvog komšije i mene, ne znam zašto nas ne voli.


Možda je trampovac?!
mili92 mili92 15:25 16.12.2018

Штакори

Баш покушавам да пројектујем неке конференције за медије гдје ће се неки од вођиних пришљампџија малкице оградити од свезнајућег. Кога ли ће уз договор истурити као првог да закотрља грудвицу?
karabasbarabas karabasbarabas 15:29 16.12.2018

Dragoljub Zamurovic

Odakle je slika drpljena kao i dobar komad teksta.
VEČERAS SAM SHVATIO KAKO ON GLEDA NA NAROD

Dok stoji na ivici klizavog krova pokrivenog snegom i svakog časa može da sleti u ambis, pahuljice koje su u njegovoj blizini izgledaju mu velike, a hiljade ljudi čije čelo je već stiglo do Politike, a začelje je još u Takovskoj, zamenarljivo su mu mali.


Link ka fb stranici autora.
https://www.facebook.com/artzamurstudio/photos/a.688265391318517/1600845553393825/?type=3&theater
Ribozom Ribozom 15:53 16.12.2018

vucic - hamlet

nosilac propale politike


Da, pravi izraz za klovna.
Ne znam koliko je u stanju da bez vecih potresa ode, tj izbori se sa svojom sujetom.

"prijatelji" iz inostranstva jedan po jedan prestaju da odgovaraju na panične pozive


Prijatelji iz inostranstva ne mogu ocima da ga vide. Pa nisu sisali vesla ljudi.
Zloupotrebio je njihovu podrsku i pretvorio (ma oduvek bio) se u monstruma.
angie01 angie01 16:02 16.12.2018

prebrojavanje ili odbrojavanje

aureus aureus 00:42 17.12.2018

Re: prebrojavanje ili odbrojavanje

Izgleda da su učesnici ovih protesta došli iz raznih krajeva Srbije jer Đilas ima para za autobus.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana