Gradjanske inicijative

ISTINA i PRAVDA ZA DAVIDA!

Filip Mladenović RSS / 25.12.2018. u 22:31

Simbol balkanskih majki
Simbol balkanskih majki
Gradjanski krik pobune
Gradjanski krik pobune
Sav cinizam i egoizam, sva brutalnost i korumpiranost jednog režima, poput Dodikovog, izlili su se danas kao fekalije ulicama i trgovima Banjaluke.

Na kraju je pobunjeno gradjanstvo spas od policijske sile moralo da potraži ispred Hrama Hrista spasitelja.

Umesto da uhapsi i privede pravdi ubice Davida Dragičevića, Dodikov režim hapsi njegove roditelje, kao i sve veći broj podržavalaca pokreta "PRAVDA ZA DAVIDA", koji mesecima traži samo ISTINU I PRAVDU o smrti jednog mladića, nečijeg sina, brata, unuka...

Suzana Radanović, majka ubijenog Davida Dragičevića, uhapšena je danas na Trgu Krajine u Banjaluci. Pre toga je snimljena kako uplakana, držeći fotografiju ubijenog sina, prilazi policajcima u kordonu i pita ih: "Imaš li ti dijete?"

Na to policajci pokušavaju da je udalje, a ona pita: "Zašto? Je li ovo slobodna teritorija?"

Kada jedan naopak režim, uz strogo kontrolisane medije i sve poluge vlasti, mora na vlastiti narod da krene kordonima, palicama i masovnim hapšenjima, to je završni stadijum vlastodržačke metastaze, koja od drveta samodovoljnosti ne vidi šumu ojadjenih i opljačkanih gradjanki i gradjana.

ISTINA I PRAVDA ZA DAVIDA i njegove roditelje!

 

 P.S. OTVORENO PISMO GRADJANKE Jelene Trivić upućeno sveštenicima 3 veroispovesti u BiH:

"Vaše preosveštenstvo, sveštenici Srpske pravoslavne crkve, kao pravoslavna hrišćanka, koja živi u pravoslavnom braku, koja je djecu krstila u velikom pravoslavnom manastiru Stuplju, imam potrebu da vas pitam zašto i danas ćutite?

Zašto ćutite više od 280 dana od tragične smrti Davida Dragičevića?

Zašto ćutite i dok se tokom Božićnog posta, dana praštanja i traženja duhovnog i svakog drugog mira, prolijeva krv na ulicama grada u kojem stolujete i vršite službu?

Zašto se zaključavaju vrata Hrama u trenutku kada je u porti okupljena pastva koja traži samo istinu i pravdu na miran i dostojanstven način?

Dok, na primjer, u Holandiji, u jednoj crkvi, nekoliko nedelja traje neprekidna liturgija u pokušajima da se porodica iz Jermenije zaštiti od protjerivanja iz zemlje. Naime, prema tamošnjim zakonima policiji je zabranjen ulazak u vjerske objekte tokom bogosluženja. I vjernici i sveštenstvo se mole nedeljama besprekidno da bi zaštitili nemoćne.

Кod nas je savim drugačije. Imam osjećaj da se naša sveta Crkva otuđila od naroda. Da je okrenuta sama sebi, a Crkvu ne čini samo sveštenstvo. Crkvu čini narod!

Zar pravoslavni hrišćanin kojem su ubili dijete nije zaslužio barem nekoliko riječi utjehe? Zar ljudi koji se mjesecima okupljaju na Trgu, od kojih je većina pravoslavnih, nije zaslužila da zna da uz njih stoje i njihovi duhovni pastiri?

Isti ti ljudi koji protestuju na Trgu su oni koji dolaze na bogosluženja, koji se pričešćuju, poste, mole, daju priloge od kojih Crkva živi.

Sjetimo se kada su se, ne tako davno, Njegova svetost patrijarh Pavle i brojni sveštenici, nalazili na čelu protesta u Beogradu. Zar više ne postoji niko kao najomiljeniji patrijarh u Srba posljednjih vijekova? Zar ne postoje sveštenici koji će stati za narod i uz narod?Prvo sam pitala duhovnike crkve kojoj pripadam.
Sada pitanje i za ostale.

Zašto ćutite efendijo? Zar nema među građanima koji protestuju, ali i među policajcima muslimana? Zar oni ne zaslužuju riječi utjehe od svojih pastira? Nisam čula da ste se Vi ili Vaše sveštenstvo ikako obratili u ovih 280 dana i pozvali na mir i toleranciju. I što je još važnije, na što brže rješavanje slučaja koji je ovoliko uznemirio javnost.

Gdje je biskup banjalučki ovih 280 dana? Ćuti i on! Ćute i sveštenici Кatoličke crkve! Ukaljan je dan rođenja Gospoda Isusa Hrista koji proslavljaju vjernici koji vrijeme računaju po gregorijanskom kalendaru. Narušen je mir koji treba da vlada tokom prazničnih dana. Na Trg takođe dolaze katolici. Među policajcima takođe ima katolika. Zašto se ni njima niko ne obraća?

Pripadnici sveštenih lica, svih vjerskih zajednica, nisu saglasni po brojnim pitanjima, ali imaju nešto zajedničko. Isto ćutite!", navela je u otvorenom pismu poslanik PDP-a u Narodnoj skupštini Republike Srpske Jelena Trivić.

 

Policija ćiri-lično
Policija ćiri-lično
Beograd je svet!
Beograd je svet!

 

 

 

Atačmenti



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milanb milanb 03:20 30.12.2018

Re: Znanje imanje

angie01
otvorila sam novi zakon o tuzilastvu RS i tamo nisam nasla to sto tvrdite,...nije mi jasno ni sa kojom idejom, kada je vec sve provaljeno i objavljeno,...ne znam na cemu insistirate?...a jos manje zasto.


Закон о тужилаштву РС уопште не регулише избор тужилаца и заменика тужилаца, јер је то регулисано Законом о високом судском и тужилачком савету(вијећу на друга 2 језика).

Високи савет из Сарајева именује и бира све тужиоце по Републици Српској, и то је тако од 2007 године.

Сарајево поставља сумњиве кадрове на правосудне функције по РС, да би дезавуисали рад правосуђа РС и да би појачали притисак на власти РС.
softelectronics_e softelectronics_e 08:26 30.12.2018

Re: Znanje imanje

angie01
ne ide 'razgovor' bas tako,

ako je i od tebe, previse je. saberi se.


e, ajde, ne lupetaj, komentre sam lepo kopirala, kako je razgovor tekao, kamilo, ili kakao se vec zove:), je postavio link, koji sam isto kopirala i to se sve odnosi na taj tekst,...a zakon je druga prica- adresu koju su postavili ne vodi nikuda kada je ucitam u pretrazivac, trazila sam da je linkuju, ili da kopiraju to o cemu govore,- sto nisu uradili, nego i dalje naslepo govore,...a ja sam otvorila zakon o tuzilastvu iz 2016. i tamo ne pise nista o tome sto tvrde.

znaci, kao i obicno mesas se na bezvezan nacin,...ako imas te clanove zakona- nakaci,linkuj,kopiraj,....ja sam navela samo ono sto sam nasla.

Zove se kamilo_emericki.
Tjah!
angie01 angie01 10:12 30.12.2018

Re: Znanje imanje

Високи савет из Сарајева именује и бира све тужиоце по Републици Српској, и то је тако од 2007 године.


prvo, meni zameras starost izvora, a ovo tvoje je straije od 10 godina:).

drugo, kazes, savet iz Sarajeva, a u clanu jedan ovog zakona stoji da su u sastavu ovog saveta izmedjuostalog i,

(e) jedan (1) član koji je sudija Vrhovnog suda Republike Srpske, kojeg biraju sudije tog suda;

(f) jedan (1) član koji je tužilac Republičkog tužilaštva Republike Srpske, kojeg biraju tužioci tog tužilaštva;

(g) jedan (1) član koji je sudija kantonalnog ili opštinskog suda iz Federacije Bosne i Hercegovine, kojeg biraju sudije kantonalnih i opštinskih sudova iz Federacije Bosne i Hercegovine pismenim glasanjem koje organizuje predsjednik Vrhovnog suda Federacije Bosne i Hercegovine;

(h) jedan (1) član koji je tužilac kantonalnog tužilaštva iz Federacije Bosne i Hercegovine, kojeg biraju kantonalni tužioci iz Federacije Bosne i Hercegovine pismenim glasanjem koje organizuje glavni tužilac Federalnog tužilaštva Federacije Bosne i Hercegovine;

(i) jedan (1) član koji je sudija okružnog ili osnovnog suda iz Republike Srpske, kojeg biraju sudije okružnih i osnovnih sudova Republike Srpske pismenim glasanjem koje organizuje predsjednik Vrhovnog suda Republike Srpske;

(j) jedan (1) član koji je tužilac okružnog tužilaštva iz Republike Srpske, kojeg biraju okružni tužioci Republike Srpske pismenim glasanjem koje organizuje glavni tužilac Republičkog tužilaštva Republike Srpske;

(k) jedan (1) član koji je sudija ili tužilac kojeg bira Pravosudna komisija Brčko Distrikta Bosne i Hercegovine;

(l) jedan (1) član koji je advokat kojeg bira Advokatska komora Federacije Bosne i Hercegovine;

(m) jedan (1) član koji je advokat kojeg bira Advokatska komora Republike Srpske;

pri tome, u clanovima koji su u prethodnom komentaru navedeni takodje stoji:

sa izuzetkom ustavnih sudova entitetâ Bosne i Hercegovine;


ovo sve na prvi pogled, stvarno nemam vremena ni volje da izucavam sada zakone- neki pravnik objasni bolje- meni i dalje nista ne menja sliku o slucaju o kome ovde pricamo.


da li su clanovi tuzilastva gradjani RS?....ministar policije?...policajci u opremi koji sutiraju gradjane i hapse roditelje ubijenog mladica?...oni koji su lazirali istragu?....lazni obdukcioni lekar?....meni ta prica da je uvek neko drugo kriv i odgovoran, ne pija vodu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:22 30.12.2018

Re: Znanje imanje

pretpostavljam da tako delis i medicinske savete, posto si kvalifikovana - kao i sto si pravnik.


ili si samo i lekar u pokusaju?

milanb milanb 20:53 30.12.2018

Re: Znanje imanje

angie01

prvo, meni zameras starost izvora, a ovo tvoje je straije od 10 godina:).

drugo, kazes, savet iz Sarajeva, a u clanu jedan ovog zakona stoji da su u sastavu ovog saveta izmedjuostalog i,

(e) jedan (1) član koji je sudija Vrhovnog suda Republike Srpske, kojeg biraju sudije tog suda;

(f) jedan (1) član koji je tužilac Republičkog tužilaštva Republike Srpske, kojeg biraju tužioci tog tužilaštva;

(g) jedan (1) član koji je sudija kantonalnog ili opštinskog suda iz Federacije Bosne i Hercegovine, kojeg biraju sudije kantonalnih i opštinskih sudova iz Federacije Bosne i Hercegovine pismenim glasanjem koje organizuje predsjednik Vrhovnog suda Federacije Bosne i Hercegovine;

(h) jedan (1) član koji je tužilac kantonalnog tužilaštva iz Federacije Bosne i Hercegovine, kojeg biraju kantonalni tužioci iz Federacije Bosne i Hercegovine pismenim glasanjem koje organizuje glavni tužilac Federalnog tužilaštva Federacije Bosne i Hercegovine;

(i) jedan (1) član koji je sudija okružnog ili osnovnog suda iz Republike Srpske, kojeg biraju sudije okružnih i osnovnih sudova Republike Srpske pismenim glasanjem koje organizuje predsjednik Vrhovnog suda Republike Srpske;

(j) jedan (1) član koji je tužilac okružnog tužilaštva iz Republike Srpske, kojeg biraju okružni tužioci Republike Srpske pismenim glasanjem koje organizuje glavni tužilac Republičkog tužilaštva Republike Srpske;

(k) jedan (1) član koji je sudija ili tužilac kojeg bira Pravosudna komisija Brčko Distrikta Bosne i Hercegovine;

(l) jedan (1) član koji je advokat kojeg bira Advokatska komora Federacije Bosne i Hercegovine;

(m) jedan (1) član koji je advokat kojeg bira Advokatska komora Republike Srpske;

pri tome, u clanovima koji su u prethodnom komentaru navedeni takodje stoji:

sa izuzetkom ustavnih sudova entitetâ Bosne i Hercegovine;


ovo sve na prvi pogled, stvarno nemam vremena ni volje da izucavam sada zakone- neki pravnik objasni bolje- meni i dalje nista ne menja sliku o slucaju o kome ovde pricamo.


da li su clanovi tuzilastva gradjani RS?....ministar policije?...policajci u opremi koji sutiraju gradjane i hapse roditelje ubijenog mladica?...oni koji su lazirali istragu?....lazni obdukcioni lekar?....meni ta prica da je uvek neko drugo kriv i odgovoran, ne pija vodu.

Нисам ти замерио на старости извора, већ због тога што цитираш законе који су престали да важе.Закон о ВСТС БиХ је важећи и примењује се и није битно када је донет.

Чланови ВСТС БиХ су и 5 представника РС(2 судије, 2 тужиоца и 1 адвокат)и они чине 1/3 ВСТС који има укупно 15 чланова.

ВСТС доноси одлуке простом већином и 5 чланова из РС нема неки нарочити утицај.Од тих 5 чланова из РС, четворицу је претходно изабрао ВСТС.

Уставни судови нису класични судови и они се увек налазе ван система редовног судства, тамо где постоје.

Дакле, немар и лош рад тужилаштва из Б.Луке се не може набијати на нос извршној и законодавној власти РС.

Не постоји судство и тужилаштво РС , већ постоје судови/тужилаштва општинског, окружног, републичког(ентитетског) и савезног(државног) нивоа.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:02 28.12.2018

PRAVDA ZA DAVIDA, 27. 12. 2018.

Nekoliko hiljada ljudi ponovo je zajedno sa Davorom Dragičevićem i Suzanom Radanović, roditeljima ubijenog Davida Dragičevića, šetalo ulicama Banjaluke u četvrtak, 27. decembra 2018.

Oni su prošetali ulicama pošto im policija nije odobrila da se okupe na Trgu Krajine.

Sve vreme su uzvikivali: "Pravda za Davida", "Ubice, ubice", "Ko je ubio Davida?", "Davore, Davore"…, tražili su ostavku ministra policije Dragana Lukača, a na čelu kolone bila je istaknuta zastava sa Davidovim likom.

Građani su prvo otišli do kuće porodice Rađen u naselju Lauš, koju je prema policijskoj verziji David navodno opljačkao u noći nestanka 18. maja, a potom do mosta preko Crkvene, gde je, kako je rekla policija, "zadesno" okončao život.

"Lukaču, je li ovde moj David ubijen?", upitao je Davor Dragičević.

Kolona je potom došla do Bulevara, a potom krenula prema Policijskoj upravi Banjaluka, odakle su skrenuli prema Elektrotehničkom fakultetu, čiji je student bio pokojni David.

Od ETF-a građani su se ponovo vratili prema Trgu Krajine, gde su i dalje stacionirani pripadnici Jedinice za podršku, kojima su skandirali: "Ubice, ubice!"

Kolona je potom krenula gospodskom do Palate republike, gde su bile raspoređene jake policijske snage, a potom su stigli do Gradske uprave, gde je gradonačelnik Banjaluke Igor Radojičić večeras organizovao novogodišnji prijem.

"Hvala vam svima i večeras za mir i dostojanstvo. Sve ijedan ubica i saučesnik mora biti uhapšen i kažnjen. Milorade, oproštaja i zaborava nema", rekao je Davor okupljenim građanima, završavajući večerašnju protestnu šetnju ispred Gradske uprave.

On je naveo da su građani večeras pokazali koliko su jaki i istrajni.

"Ako ne ispune naše zahteve do 9. januara preuzimamo sve u svoje ruke. Ja ću lično sve predvoditi i uzećemo ono što je naše. Ja vam se divim, ja moram biti tu, zbog svog deteta, vi ne morate", kazao je Davor Dragičević. U Banjaluci se večeras nije desio nijedan incident, a novo okupljanje najavio je za sutra u 18 časova.

"Milorad Dodik je zločinac i ubica", uzviknuo je Dragičević.

"Proslave Nove godine ovdje neće biti. Mi ćemo biti na Trgu Krajine", poručio je Davor Dragičević.
aureus aureus 16:24 29.12.2018

Najnovije

Zahtjevi Davora Dragičevića (29.12.2018):

Zahtjev za ostavku:

1. Dragana Lukača
(ministar unutrasnjih poslova RS)

2. Darka Ilića
(načelnik Uprave za organizovani kriminal)

3. Darka Ćuluma
(direktor Policije RS)

4. Željka Karana
(patologa i načelnika Zavoda za sudsku medicinu RS)

5. Želimira Lepira
(tuzioca)

6. Dalibora Vreće
(tužioca)

Zbog njihove upletenosti u nedopuštene radnje sprečavanja dokazivanja i zataškavanja ubistva mog sina Davida Dragičevića kako bi se na taj način zaštitile institucije RS, jer je očigledno da Lukač i ostali više ne uživaju podršku svojih saradnika, građana, a po našim saznanjima i dobar dio pripadnika policije nije za njih.

U interesu građana insistiraću da svi navedeni daju ostavke jer su ovo namjerno uradili kako bi ukrali vrijeme i pomogli ubicama. Ostavke zahtijevam zbog moralnih razloga a njihovu krivičnu odgovornost će utvrditi Tužilaštvo BiH. Da se do 30.12. do 18:00h, tj. do početka skupa PzD, uhapse: Filip Ćulum, Đorđe Rađen, Zoran Bošnjak, Mikica Marjanac, Siniša Kojdić, inspektor Bojan Karanović.

Takođe da se pod mjere nadzora stave ostali neimenovani koji su održali kriminalnu pres konferenciju MUP-a RS 26.3. gdje su drugi put ubili Davida Dragičevića. Ovim našim zahtjevima rok ispunjenja je 30.12., nedjelja, do 18:00h. Ne budu li ispunjeni ovi naši zahtjevi, mi ne odlazimo sa trga Davida Dragičevića, i za sve ostalo šta se bude događalo poslije tog momenta isključivu odgovornost snosiće Milorad Dodik, Željka Cvijanović, svi pripadnici MUP-a RS i Tužilaštvo RS.



Samim činom moga hapšenja, majke Suzane, bliskih ljudi oko nas, dana 25.12. i okolnosti koje su dovele do tog čina meni je jasno, a i svim ljudima koji su stali iza mene i mog ubijenog sina Davida Dragičevića, kakve su njihove namjere. Jasno i glasno kažem da to neću ni dozvoliti ni dopustiti. Ubili su mi dijete i staću ispred ljudi koji me podržavaju i ako treba u toj borbi daću prvi svoj život za Davida Dragicevića Đakca i za ljude koji stoje iza mene i mog sina.

Mir i dostojanstvo smo pokazivali svima preko 10 mjeseci i jedino što smo dobili od tih institucija, tj konkretan odgovor je dan 25.12. kad su pokušali na neligitiman način i nezakonski da nas ubiju i da nas unište. Čitav svijet je vidio prekomjernu upotrebu sile nad golorukim narodom, ženama, djecom i prema nedužnim građanima ove države.

Pored slika koje su obišle svijet policijska brutalnost je dostigla svoj vrhunac unutar policijske stanice mimo očiju javnosti gdje su ljudi bili izloženi fizičkom i psihičkom maltretiranju što ministar policije negira.

Samim činom MUP-a RS i Tužilastva RS neću dozvoliti da budem ubijen i likvidiran kao i moj pokojni sin David Dragičević i jedino što meni preostaje i ljudima oko mene jeste da u ovoj borbi idemo do kraja. Oprosta i zaborava nema. Sasvim svjestan činjenice i odgovornosti prema ljudima koji su stali uz mene, pozivam međunarodnu zajednicu i sve njihove predstavnike u BiH da u okviru svojih nadležnosti reaguju pod hitno kako bih ja dobio zadovoljštinu a ljudi koji me prate posljednjih dana predstojeće praznike dočekali u svojim domovima, a ne na ulici", navedeno je u otvorenom pismu Davora Dragičevića, oca ubijenog mladića Davida Dragičevića i grupe "Pravda za Davida"
predatortz predatortz 16:33 29.12.2018

Re: Najnovije

Ovo pismo je dokaz da je Davor postao marioneta, figura koju neko pomera.
U svim javnim istupima, Davor je neelokventan, oskudnog rečnika i u problemu da sklopi dužu rečenicu.
Ovo je neko sastavio. Tom nekom je do istine o Davidu k'o meni do koncerta Jelene Karleuše.

aureus aureus 16:37 29.12.2018

Re: Najnovije

predatortz
Ovo pismo je dokaz da

Ovo pismo je pokušaj brzog i efikasnog kontranapada.
predatortz predatortz 16:39 29.12.2018

Re: Najnovije

aureus
predatortz
Ovo pismo je dokaz da je Davor postao marioneta, figura koju neko pomera.
U svim javnim istupima, Davor je neelokventan, oskudnog rečnika i u problemu da sklopi dužu rečenicu.
Ovo je neko sastavio. Tom nekom je do istine o Davidu k'o meni do koncerta Jelene Karleuše.

Ovo pismo je pokušaj brzog i efikasnog kontranapada.


Čijeg?

aureus aureus 16:48 29.12.2018

Re: Najnovije

predatortz

Čijeg?

Zanimljivo pitanje.

Djeluje da se bojiš da bi mali čovjek mogao da uspije.
Ko zna kakve se krupne igre sad motaju po tvojoj glavi.
predatortz predatortz 16:53 29.12.2018

Re: Najnovije

aureus
predatortz

Čijeg?

Zanimljivo pitanje.
Djeluje da se bojiš da bi mali čovjek mogao da uspije.
Ko zna kakve se krupne igre sad motaju po tvojoj glavi.

Da dođe do istine, krivci da budu kažnjeni, to je ono što mu želim.
Da bude korisni idiot u tuđoj partiji šaha, to ne.
Ti?

aureus aureus 17:14 29.12.2018

Re: Najnovije

predatortz
aureus
predatortz

Čijeg?

Zanimljivo pitanje.
Djeluje da se bojiš da bi mali čovjek mogao da uspije.
Ko zna kakve se krupne igre sad motaju po tvojoj glavi.

Da dođe do istine, krivci da budu kažnjeni, to je ono što mu želim.
Da bude korisni idiot u tuđoj partiji šaha, to ne.
Ti?

Pa šta da ti kažem...

Napisah sinoć da imam zanimljive poluinformacije.

Nego, nadam se da si pročitao pismo.
Mislim da je pravilan nastup zauzet.
Davor traži da nekoliko lica iz MUP-a i dva tužioca podnesu ostavke iz MORALNIH RAZLOGA, a o njihovoj krivičnoj odgovornosti će odlučivati Tužilaštvo BiH.
Da se uhapsi nekoliko lica (ovo su mahom tehničari i inspektori iz MUP-a) koji su radili što nisu smjeli raditi.
Pritom pravi presiju na protivnika, što je pravilno.

Uopšte ne govori ko su ubice.

Ali odgovornost za dalja dešavanja stavlja na teret onima koji ionako pokušavaju da dobiju još malo vremena.

Ponavlja da oprosta i zaborava nema i poziva "međunarodnu zajednicu i sve njihove predstavnike u BiH da u okviru svojih nadležnosti reaguju pod hitno kako bi dobio zadovoljštinu a ljudi koji ga prate posljednjih dana predstojeće praznike dočekali u svojim domovima, a ne na ulici."


Sjajno. I završetak javnog pisma je u velikom stilu.
predatortz predatortz 17:38 29.12.2018

Re: Najnovije

a o njihovoj krivičnoj odgovornosti će odlučivati Tužilaštvo BiH.


A ne Tužilaštvo RS?
Jer, to je instanca koja je nadležna.
Odnosno, prvo Okružno tužilaštvo u Banjaluci.

I sve to da se preskoči jer je rek'o Davor?

Imam i ja informacije s kim se sve Davor, u svojoj žalosti, sreće po banjalučkim i sarajevskim kafanama. Kao i one da ni mali nije baš bio tolika cvećka. Da je i on znao da bije neke druge klince i da je to prošlo kroz evidenciju.
Dakle, da se istina sazna to je ok. Da mi Davor uređuje institucije RS, neće ići.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:02 29.12.2018

Re: Najnovije

Nego, nadam se da si pročitao pismo.

Pre nego što sam otvorio blog sam pročitao to pismo, i prvo što sam pomislio je, jebote, sa ovim čovekom se neko zajebava, nagovaraju ga on staje iza ovakvih gluposti, a drugo, Aureus ga je sigurno preneo na blog.
Otovrim ovde i vidim da sam bio u pravu.
I šta misliš, kolike su šanse da svi ovi podnesu ostavke, i da li postoji vlast na svetu koja bi pristala na ovakve ucene?
predatortz predatortz 18:14 29.12.2018

Re: Najnovije

drugo, Aureus ga je sigurno preneo na blog.


Koji se, nakon devet meseci, naglo zainteresovao za slučaj do te mere, da mi se čini da mu je životna misija da nas o njemu informiše na svakih par minuta.

Ajde, bre...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 29.12.2018

Re: Najnovije

Koji se, nakon devet meseci, naglo zainteresovao za slučaj do te mere, da mi se čini da mu je životna misija da nas o njemu informiše na svakih par minuta.

Ajde, bre...


To.
Pričaste o motivima i tome da li je u redu ulaziti u nečije motive.
Možda i nije ali samo do onog momenta dok se ne počne sumnjati u neke skrivene.
aureus aureus 21:02 29.12.2018

Re: Najnovije

predatortz

Imam i ja informacije s kim se sve Davor, u svojoj žalosti, sreće po banjalučkim i sarajevskim kafanama. Kao i one da ni mali nije baš bio tolika cvećka.

Почео си са полуинформацијама.
Очекујем да кажеш неку полуинформацију и око мотива ликвидације.
predatortz
Da mi Davor uređuje institucije RS, neće ići.

Сад ти институције уређује знаш и сам ко. И то јако дуго.
Јеси ли задовољан како су уређене?
Или у њиховом случају може да "иде"?
aureus aureus 21:20 29.12.2018

Re: Najnovije

predatortz

Koji se, nakon devet meseci, naglo zainteresovao za slučaj do te mere, da mi se čini da mu je životna misija da nas o njemu informiše na svakih par minuta.

Како нагло? Дезинформисао си блогере.
Па и раније сам прозборио коју. Чак сам био окачио линк за пјесму "Клинац из гета".

А што се тиче информисања, не бих гунђао много. Битно је бити правилно информисан. И релативно исцрпно. Нисам имао времена да пишем о пропустима у процесу, а и они су бројни и, по мом мишљењу, свјесни - другим ријечима - намјерни. Наравно да се морају тражити оставке и одговорност. Министар Лукач је, на примјер, на питање неког новинара или новинарке око изгубљеног доњег веша, одговорио контрапитањем "А јесте ли ви кад нешто изгубили?"
Чу'ш...

А за Давора је битно да борбу против врло јаког противника (што неки овдје стално заборављају) такође води правилно, па докле догура.
milanb milanb 03:29 30.12.2018

Re: Najnovije

https://advokat-prnjavorac.com/zakoni/Zakon_o_visokom_sudskom_i_tuzilackom_vjecu.pdf


[url=https://www.pravosudje.ba/vstv/faces/vijesti.jsp?id=8168&vijesti_jezik=B][/url]

Ево пар линкова за Закон о високом судском и тужилачком савету(већу).

Закон је донео Високи представник 2002 године, првобитно је ВСТС био надлежан само за Суд БиХ и судове у Брчком.Након тога је 2007 године Високи представник изменио закон и надлежност ВСТС проширио на све судове и тужилаштва.
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:48 30.12.2018

Re: Najnovije

predatortz
a o njihovoj krivičnoj odgovornosti će odlučivati Tužilaštvo BiH.


A ne Tužilaštvo RS?
Jer, to je instanca koja je nadležna.
Odnosno, prvo Okružno tužilaštvo u Banjaluci.

I sve to da se preskoči jer je rek'o Davor?

Imam i ja informacije s kim se sve Davor, u svojoj žalosti, sreće po banjalučkim i sarajevskim kafanama. Kao i one da ni mali nije baš bio tolika cvećka. Da je i on znao da bije neke druge klince i da je to prošlo kroz evidenciju.
Dakle, da se istina sazna to je ok. Da mi Davor uređuje institucije RS, neće ići.


Ako nadju nacin da prebace predmet u Sarajevo to nece biti iz razloga da ga rijese i da se dodje do istine i pravde.
To ce biti iz razloga da se ova agonija porodice Dragicevic nastavi i da ostanu razlozi za proteste i nemire.
Mjesto podizanja optuznice koliko je vec sutra predmet ide u Sarajevo, pa odabir tuzioca, pa upoznavanje novog tuzioca sa predmetom, pa tek onda eventualno pisanje optuznice.
Bice jos vremena za proteste, izazivace se incidenti, novine ce pisati o tome umjesto da pisu i grme zasto se ne postuju rokovi za formiranje vlasti poslije provedenih izbora, ko je za postovanje zakona a ko nije, ko pokusava da izigra rezultate izbora i sto dulje zadrzi na vlasti ekipu koja je izgubila izbore.
kamilo_emericki kamilo_emericki 16:55 30.12.2018

Re: Najnovije

aureus
predatortz



Сад ти институције уређује знаш и сам ко. И то јако дуго.
Јеси ли задовољан како су уређене?
Или у њиховом случају може да "иде"?

Kako je taj sto uredjuje te instutucije dosao u poziciju da ih uredjuje?
Ko bi po tebi trebao da uredjuje te institucije i kako bi ti to odredivao?
Prosvjetli nas ovako slijepe, ako boga znas.
aureus aureus 17:34 30.12.2018

Re: Najnovije

kamilo_emericki

Prosvjetli nas ovako slijepe, ako boga znas.

Мени дјелује да је тебе тешко просвијетлити па не бих ни покушавао.
Осим тога, држим да је твоја обавеза да се сам просвијетљујеш.
predatortz predatortz 17:55 30.12.2018

Re: Najnovije

aureus
kamilo_emericki

Prosvjetli nas ovako slijepe, ako boga znas.

Мени дјелује да је тебе тешко просвијетлити па не бих ни покушавао.
Осим тога, држим да је твоја обавеза да се сам просвијетљујеш.


A tvoja je da nas informišeš?
Koliko znam, ti nisi državljanin RS/BiH. Ne primećujem nešto ni da se zalažeš za pravdu za Dženana Memića. Ne tražiš ostavke odgovornih za ubistvo tog momka u Sarajevu.

Kako bi bilo da nas malo zaobiđeš ovim licemerjem?
Mislim, jasno je da ti je ovo obaveza. Ali, preteruješ.

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:17 30.12.2018

Re: Najnovije

Mislim, jasno je da ti je ovo obaveza. Ali, preteruješ.


Nema drugog objašnjejna.
Iznenađujuće neinventivi komentari, bez imalo lične note, bez imalo udubljivanja, samo puko otaljavanje.

Često se Aureusom raziđem, ali skoro uvek moraš da se zamiliš nad njegovim komentarom, šta god da zastupa skoro uvek to bude smisleno, a ovo sad, ....baš kao da mora da napiše komentar.

Zgodno mesto za pominjanje sendviča, i da nije bilo onog vrednijeg angažnama ranije verovatno bi i bili pominjani, ovako ostaje da se kaže samo....šteta.
aureus aureus 20:15 30.12.2018

Re: Najnovije

predatortz
Ne primećujem nešto ni da se zalažeš za pravdu za Dženana Memića.

Нећеш ваљда да заличиш на оне блесаве типове који кад виде да се неко за нешто залаже, одмах му навале да се мора залагати за још милион неких ствари?
Као да било ко мора по диктату да се залаже за нешто и као да је могуће временски залагати се за много ствари паралелно.

Иначе, залажем се и за правду за Џенана Мемића.
Само његов отац води борбу нешто нижег интензитета.
Има очева који не воде - никакву; и то се мора рећи.

jasno je da ti je ovo obaveza

Кажем ти, Предатортзе, не читај толико између редова. Не иде ти разумијевање ни написаног, па онда правиш дуплу грешку. Не разумијеш написано, а погрешно видиш ненаписано.
Мислим, сам си крив, али ево - нећу те превише критиковати, мада си заслужио.

А друго...нисам тема ја већ "Правда за Давида" и дешавања у Бањалуци.
То је најзанимљивија тема сад на крају године покренута на Блогу.
predatortz predatortz 20:22 30.12.2018

Re: Najnovije


А друго...нисам тема ја већ "Правда за Давида" и дешавања у Бањалуци.
То је најзанимљивија тема сад на крају године покренута на Блогу.


Jašta, jarane!
aureus aureus 20:30 30.12.2018

Re: Najnovije

predatortz

А друго...нисам тема ја већ "Правда за Давида" и дешавања у Бањалуци.
То је најзанимљивија тема сад на крају године покренута на Блогу.

Jašta, jarane!

Заправо, не само на Блогу него иначе у региону.

Ал' да не би Филипа, ко зна да л' би о њој проговорили овдје.
Филип је каткад...врло актуелан.
predatortz predatortz 21:05 30.12.2018

Re: Najnovije

Заправо, не само на Блогу него иначе у региону.


Davor je napravio grešku, veliku grešku.
Dozvolio je da postane oruđe u rukama onih koje sudbina njegovog sina ne zanima. Zapravo, njihov interes je da ona što duže ostane nerešena.

Narod to lagano prepoznaje. Večeras par hiljada, BN kaže osam, a BN laže masno. Eno, ispod teksta u kom se Mektić obraća Vučiću su zaključali komentare. Narod ga pljuje na sva usta. Taj pajac je svoje odsvirao.
Davor će, ulazeći u političke vode, izgubiti simpatije. Mali tajkunčić već podvija rep... Davor najavljuje da više nema velikih skupova. Obraća se "međunarodnoj zajednici", a to među Srbima znači da je pucao sebi u nogu. Preveslaše ga! A ono sa Komšićem, to je tek promašaj...
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:57 30.12.2018

Re: Najnovije

aureus
kamilo_emericki

Prosvjetli nas ovako slijepe, ako boga znas.

Мени дјелује да је тебе тешко просвијетлити па не бих ни покушавао.
Осим тога, држим да је твоја обавеза да се сам просвијетљујеш.

Meni je odavno jasno sta ti radis u raspravama na ovakve teme. Meni je zabavno kako ti na konkretna pitanja izbjegavas odgovore, koji bi potpuno osvijetlili sustinu tvog pisanja i kako umijesto jednostavnih i kratkih odgovora valjas fraze, istina pismene, aluzije i nove sumnje.
I pored svega isplivava na povrsinu da tebe i ne zanima istina i pravda u slucaju Davidove smrti vec smjena naopakog sistema bez da otvoreno kazes ko bi trebao zamijeniti taj naopaki sistem. Komsic, Izetbegovic, Mektic, Stanivukovic.
Ovaj blog bi mogao posluziti kao odlican primjer kako se formira javno misljenje.
10 sati na blogu bila okacena osrednje fotosopirana fotografija, pokupila ihahaj lajkova i ogorcenih komentara protiv onog koga treba ocrniti a da niko od pravednika ili od genija opste prakse i ne posumnja da je fotosop. Namjerno nisam htio odmah pustiti onaj video, htio sam da vidim ko ima najjace pljuvacne zlijezde. Pa i nisam se puno iznenadio.
Nesretna angie je isto tako poletila pa kacila propagandno smece od clanka, koje se izdaje za ozbiljnu stampu i opet niko nije reagovao dok ja nisam pitao za taj gips na slomljenoj ruci. Neko rece da su tu vijest o slomljenoj ruci objavili mnogi listovi u regionu. Ako je tako, znaci li to da se vijesti za mnoge listove u regionu pisu na jednom mjestu. Ja sumnjam na Kremlj. Usput, da pojaca utisak angie kaci pozitivna misljenja o tom propagandnom smecu nekih, nazovi, autoriteta.
I ti i angie ni jednog trenutka ne dovodite u pitanje ponasanje tuzilastva i njegovu ulogu u citavoj aferi i jos vise, krivicu za los rad tuzilastva prebacujete onome ko nema nikakav uticaj na to tuzilastvo niti ga postavlja.
Zar ti takav borac za pravdu i istinu i covjek koji zna gje je djavo kola prevrnuo ne nadje za potrebu da angie kazes ko je i kako reformiso sudstvo u BiH, kome to sudstvo odgovara i koliki uticaj na njega mogu imati entitetske vlasti. Siguran sam da bi tebi povjerovala, meni nije, cak je tvrdila da na linkovima koje sam joj ostavljao nema nista o tome ko postavlja sudije i tuzioce.
A da je htjela tamo bi nasla ovo;

POGLAVLJE III - NADLEŽNOST I OVLAŠTENJA

Član 17.
Nadležnost

Vijeće ima sljedeće nadležnosti:

(1) imenuje sudije, uključujući predsjednike sudova, sudije porotnike i dodatne sudije u sve sudove na državnom, entitetskom, kantonalnom, okružnom, osnovnom i općinskom nivou u Bosni i Hercegovini, uključujući Brčko Distrikt Bosne i Hercegovine, sa izuzetkom ustavnih sudova entitetâ Bosne i Hercegovine;

(2) imenuje glavne tužioce, zamjenike glavnog tužioca i tužioce u sva tužilaštva na državnom, entitetskom, kantonalnom i okružnom nivou u Bosni i Hercegovini, uključujući i Brčko Distrikt Bosne i Hercegovine;

(3) daje prijedloge nadležnim organima u vezi sa njihovim predlaganjem i izborom sudija Ustavnog suda Republike Srpske i imenovanjem sudija u Ustavni sud Federacije Bosne i Hercegovine. Prilikom izvršavanja svojih nadležnosti iz ovog stava Vijeće, prije davanja prijedloga, traži pismeno mišljenje odgovarajućeg ustavnog suda;

Član 18.
Sudovi i tužilaštva

Vijeće ima nadležnosti navedene u članu 17. ovog zakona u odnosu na pravosuđe u Bosni i Hercegovini što obuhvata slijedeće sudove i tužilaštva:

(a) Sud Bosne i Hercegovine;
(b) Tužilaštvo Bosne i Hercegovine;
(c) Ustavni sud Republike Srpske i Ustavni sud Federacije Bosne i Hercegovine,
isključivo u skladu sa odredbama člana 17.(3) ovog zakona;
(d) Vrhovni sud Republike Srpske i Vrhovni sud Federacije Bosne i Hercegovine;
(e) Okružne i osnovne sudove u Republici Srpskoj;
(f) Kantonalne i općinske sudove u Federaciji Bosne i Hercegovine;
(g) Republičko tužilaštvo Republike Srpske i Federalno tužilaštvo Federacije
Bosne i Hercegovine;
(h) Okružna tužilaštva u Republici Srpskoj i kantonalna tužilaštva u Federaciji
Bosne i Hercegovine;
(i) Apelacioni sud Brčko Distrikta Bosne i Hercegovine, Osnovni sud Brčko
Distrikta Bosne i Hercegovine i Tužilaštvo Brčko Distrikta Bosne i
Hercegovine.

Istina i pravda za Davida a medijska tesina za huskace, lovce u mutnom i njihove asistente.
angie01 angie01 01:35 31.12.2018

Re: Najnovije

Nesretna angie je isto tako poletila pa kacila propagandno smece od clanka, koje se izdaje za ozbiljnu stampu i opet niko nije reagovao dok ja nisam pitao za taj gips na slomljenoj ruci.


nesretno je tvoje izvrtanje onoga sto pisu oni, ciji ti se stavovi ne dopadaju, a jos vise sto i pored dokumentarca koji sam postavila, uporno teras neku konfuznu liniju odbrane,...od toga da protesti treba da se prekinu i sve ostavi tuzilastvu da uradi svoj posao, do toga da kazes da je problem u tome sto je to isto tuzilastvo postvaljeno od strane nekih koji zele destabilizaciju rs-naravno da je Danas ozbiljna stampa, smece je informer- agencija koja je dala vest je Beta- i mediji su preneli,...to sto se podvukla greska, ili je nekome zalicilo da postoji i takva povreda, ne umanjuje siledzijski nastup policije,...koja prima naredjenja od koga?

I ti i angie ni jednog trenutka ne dovodite u pitanje ponasanje tuzilastva i


kako ne podvlacim- pa o tome sve vreme i pricam, sa sve klipom sa dokumentovanim sledom dogadjaja- a na sta ti, kreces sa novom odbranom, da to tuzilastvo maltene nema veze sa rs-nego kandidate imenuje savet BiH- u kome se, gle cuda, nalaze i predstavnici iz rs...kako pise u onome sto ste kopirali ovde.

ja nisam pravnik, niti sam upoznata sa promenama zakona, ali na sajtu tuzilastva RS, postoji i postavljen zakon o tuzilastvu iz 2016. i tu pise da tuzioce postavlja Vrhovni tuzilacki savjet- bez naznake da je on BiH...to se moze pogledati...Zakon o javnim tužilaštvima Republike Srpske

a isto na netu postoji zakon o tuzilastvu RS, koji se prvi pojavljuje u pretrazivacu- Zakon o tuzilastvima RS u kome pise,

3) Glavne tužioce, zamjenike glavnih tužilaca i tužioce bira i imenuje Visoki sudski i tuzilacki savjet Republike Srpske.

sto se mene tice, potpuno mi je svejedno ko bira i postavlja tuzioce- meni je vazno to sto je nevini mladic ubijen i sto su svi u nizu vezani za slucaj, svoje ingerencije iskoristili da laziraju cinjenice, lazno ga optuzujuci jos i da je lopov i drogeras i podmecuci lazni obdukcioni nalaz.

ovim roditeljima- svaka cast, sto posle takve tragedije imaju snage da se bore protiv takvog neprijatelja.



Istina i pravda za Davida a medijska tesina za huskace, lovce u mutnom i njihove asistente.


ma jeste, Soros, izdajice, strani placenici....HAARP,...sta smo ono jos imali.
tasadebeli tasadebeli 08:32 31.12.2018

Re: Najnovije

angie01

ma jeste, Soros, izdajice, strani placenici....HAARP,...sta smo ono jos imali.



Ма то са теоријама завера ти је исто као и са Богом. То што неки не верују у њих не значи да оне не постоје. (ЛИНК; нарочито друго поглавље, страна 33)


(Јбт, она телевизија N1 више не може да се гледа од Давора Драгичевића. Исто као и Студио Б од Вучића.)



aureus aureus 08:33 31.12.2018

Re: Najnovije

kamilo_emericki

Meni je odavno jasno sta ti radis u raspravama na ovakve teme. Meni je zabavno kako ti na konkretna pitanja izbjegavas odgovore, koji bi potpuno osvijetlili sustinu tvog pisanja i kako umijesto jednostavnih i kratkih odgovora valjas fraze, istina pismene, aluzije i nove sumnje.

Ama, ne, brate, radi se prosto o tome da si mi dosadan. Gori si od ove dvojice, Predatortza i Hoochia, oni me bar dobro nasmiju kad počnu da se prepuštaju svojim šestim čulima i vještini čitanja između redova. Neću da ih opravdavam, zaslužuju kritiku, ali, kao što rekoh, znaju nehotice da zabave čovjeka. Ali kad vidim tvoj komentar kojim se obraćaš meni, pomislim: "Evo ga opet ovaj, stalno dolazi sa novim i novim pitanjima, a sam uopšte ne doprinosi kvalitetno raspravi."

I pored svega isplivava na povrsinu da tebe i ne zanima istina i pravda u slucaju Davidove smrti vec smjena naopakog sistema bez da otvoreno kazes ko bi trebao zamijeniti taj naopaki sistem. Komsic, Izetbegovic, Mektic, Stanivukovic.
Zašto bismo na ovoj temi govorili o tome, ako nas zanima ko je odgovoran za stradanje D. Dragičevića?
Da možda ti ne strahuješ da istina i pravda u ovom slučaju nužno ne vode u promjenu političke garniture na vlasti u RS? Ako nužno vode onda to treba da se dogodi. A ko će ovu garnituru zamijeniti? Pa neka druga, kao što je Dodikova 2006. zamijenila onu SDS-ovu (uz pomoć PDP-a). Sjećam se da su tada esdeesovci govorili da dolazi katastrofa jer su vlast preuzeli ljudi koji nisu patriote (neki su pominjali riječ "izdajnici" ), koji misle samo na sebe i koji će upropastiti RS.
Ali su svejedno sišli sa vlasti, lično je tadašnji predsjednik RS Čavić (SDS) povjerio mandat Dodiku za sastav vlade kad mu je ovaj donio potreban broj potpisa.

Ovo što imamo sad je kao da su svi doslovno zalijepljeni i prikucani za fotelje, a najjače je zalijepljen ko? - trenutno Lukač. Pazi, molim te, Lukač, ministar unutrašnjih poslova.

I nije problem što je Dodik došao 2006, nego što je bio zreo da siđe 2010, a pogotovo 2014. To se nije desilo i umjesto vlasti, dobili smo režimsku hidru, a neki procesi su prilično metastazirali.

Lično mislim da bi u ovoj fazi razvoja demokratije u Republici Srpskoj valjalo biti oštriji prema vlastima, i umjesto stalnog opraštanja (a ne radi se samo o opraštanju, sad se izbori i kradu i nisu to ni po kojem parametru normalni, demokratski izbori) trebalo bi primjeniti sistem mijenjanja, mijenjanja, mijenjanja...jer nisu oni toliko loši koliko se obezobraze kad vide da im sve prolazi. A ako bi bili zamijenjeni, pa tako nekoliko puta, uvijek po istom, strogom kriterijumu, valjda bi Republika Srpska došla u situaciju da generalno ima bolju vlast i bolje političare - koji rade u javnom interesu, a ne u sopstvenom, parcijalnom interesu.
Trenutno je politički život u Republici Srpskoj (fokusiram se samo na nju, ali slično je i okolo) bukvalno obesmišljen.
Ovaj blog bi mogao posluziti kao odlican primjer kako se formira javno misljenje.
10 sati na blogu bila okacena osrednje fotosopirana fotografija, pokupila ihahaj lajkova i ogorcenih komentara protiv onog koga treba ocrniti

E da, jesam bio u grupi koja gleda u fotografiju i proklinje?

Nesretna angie je isto tako poletila pa kacila propagandno smece od clanka, koje se izdaje za ozbiljnu stampu i opet niko nije reagovao dok ja nisam pitao za taj gips na slomljenoj ruci.

E da, jesam možda grmio zbog slomljene ruke ili sam čak sugerisao Angie da malo više vodi računa o izvorima?
Istina i pravda za Davida a medijska tesina za huskace, lovce u mutnom i njihove asistente.

Ovo baš nisam razumio, ali sam se na Filipovom blogu osvrnuo na način na koji su glavni štampani mediji u RS "obavještavali" čitaoce šta se to događa povodom nekog Dragičevića i nekih vrlo masovnih protesta u Banjaluci.

NIŠTA IH NE MOŽE OPRATI.
predatortz predatortz 08:54 31.12.2018

Re: Najnovije

Ama, ne, brate, radi se prosto o tome da si mi dosadan. Gori si od ove dvojice, Predatortza i Hoochia, oni me bar dobro nasmiju kad počnu da se prepuštaju svojim šestim čulima i vještini čitanja između redova. Neću da ih opravdavam, zaslužuju kritiku, ali, kao što rekoh, znaju nehotice da zabave čovjeka


Onda bi možda trebao da razmisliš o tome kako pišeš.
Mene nisi ubedio da ti je stalo do istine o Davidu, ni do smene loše vlasti u RS (za koju se slažemo da je jako loša), ni do razvoja demokratije u RS.
Vidim da nisam jedini kojeg nisi ubedio u to.
Čak, tvoj rad ovde mi liči na "moranje". A to, priznaćeš, nije zabavno. Em nas nisi ubedio, em da prostiš, buraz, malo smaraš.
Šta god da ti je cilj, a svako ima pravo da se zalaže za svoje ciljeve, spamujući vestima koje svi umemo da nađemo, sem što ćeš da nas smoriš (odlično ti ide), teško da ćeš nešto drugo da postigneš.
tasadebeli tasadebeli 09:11 31.12.2018

Re: Najnovije

predatortz

Mene nisi ubedio da ti je stalo do istine o Davidu, ni do smene loše vlasti u RS (za koju se slažemo da je jako loša), ni do razvoja demokratije u RS.
Vidim da nisam jedini kojeg nisi ubedio u to.



Ниси једини.

Не волим да причам о себи, али узмите мој случај.

До овог Филиповог блога слабо сам шта знао о случају Драгичевић, протестима у Бањалуци итд. Само онако, пар наслова по медијима током свих ових месеци и то је било то.

А сад, после овог Филиповог блога барем знам коме не треба да верујем када ми преноси информације о свему томе.
softelectronics_e softelectronics_e 11:27 31.12.2018

Re: Najnovije

kamilo_emericki

...
Nesretna angie je isto tako poletila pa kacila propagandno smece od clanka, koje se izdaje za ozbiljnu stampu i opet niko nije reagovao dok ja nisam pitao za taj gips na slomljenoj ruci. Neko rece da su tu vijest o slomljenoj ruci objavili mnogi listovi u regionu. Ako je tako, znaci li to da se vijesti za mnoge listove u regionu pisu na jednom mjestu. Ja sumnjam na Kremlj. Usput, da pojaca utisak angie kaci pozitivna misljenja o tom propagandnom smecu nekih, nazovi, autoriteta.
I ti i angie ni jednog trenutka ne dovodite u pitanje ponasanje tuzilastva i njegovu ulogu u citavoj aferi i jos vise, krivicu za los rad tuzilastva prebacujete onome ko nema nikakav uticaj na to tuzilastvo niti ga postavlja..
...

Ne znam da li je Endži nesrećna, no, ne možeš od nje da očekuješ da razume to o čemu pišeš.
Čak ni ja ne razumem mnogo od svega.
Inače - zašto bi bilo koga trebalo da čudi da se politički (zlo)upotrebljava nečija smrt - bilo ubistvo ili ne.
Pa šta će da se upotrebljava, ako ne smrt.
U svakom slučaju - ako se utvrdi da je ubijen, sve koji su odgovorni kazniti najmanje jednakom kaznom.
Bez obzira na sve.
Niko ne sme da sudi i presuđuje, izuzev suda.
aureus aureus 12:31 31.12.2018

Re: Najnovije

predatortz

Onda bi možda trebao da razmisliš o tome kako pišeš.
Mene nisi ubedio
Vidim da nisam jedini kojeg nisi ubedio u to.
Čak, tvoj rad ovde mi liči na "moranje". A to, priznaćeš, nije zabavno. Em nas nisi ubedio, em da prostiš, buraz, malo smaraš.

Ubedio, ubedio, ubedio...Tri puta ubedio.

Neke ljude ionako ne možeš ubijediti, pa ih ubjeđivati ne treba.

.......................................................
A sada tema.
Sinoć se svašta dešavalo u Banjaluci, a nejasno je gdje je u ovom trenutku Davor Dragičević. Bilo je i hapšenja, bilo je...
Sinoć je, između ostalog, otkazan koncert Harisa Džinovića, Marija Šerifović je sama otkazala ranije, a maloprije je gradonačelnik Igor Radojičić izjavio da su otkazani svi ostali nastupi planirani za večeras.
Mediji javljaju da su raspisane potjernice za Davorom Dragičevićem i još četiri osobe.

Eskalacija.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:24 31.12.2018

Re: Najnovije

ja nisam pravnik


nisam ni ja ginekolog

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:30 31.12.2018

Re: Najnovije

dobili smo režimsku hidru


koji ste to 'vi'?

kamilo_emericki kamilo_emericki 10:27 31.12.2018

Za angie i za aureusa

Draga angie
Ne citam Danas pa ne znam kakva je novina, a i ne znam sto bih trebao znati. Dovoljno mi je da vidim da objavljuju laz, koju su mogli demantovati ali nisu, i da kazem propadandisticko smece.
Ja ne tvrdim ni da policija krije ni da ne krije ubice, vec samo da je policija zavrsila svoj dio posla i da je predmet vec poodavno u rukama nadleznog tuzioca i da dalje postupanje policije zavisi od naredbi tog istog tuzioca. Dakle, tvrdim da je tuzioc kriv za zastoj u trazenju pravde za Davida a ne politicki i policijski vrh RS. Isto tako tvrdim i za to sam ti ponudio link (2 x ) da tuzioca postavlja nezavisno tijelo koje je formirala medjunarodna zajednica , ma sta to bilo, i da na biranje tog tijela i na njegov rad politicki vrh RS nema nikakav uticaj. O uticaju najdraze ambasade i OHR-a sad necu, a moglo bi se. Zbog svega ovoga sto sam napisao, tvrdio sam da ako grupa koja trazi pravdu ea Davida hoce zaista pravdu i istinu za Davida onda treba da protestuje pred tuzilastvom i pred onima koji supostavili tuzioca i da traze smijenu istih a ne politickog i policijskog vrha RS.
I sad na kraju kad vise nisam ostavljao linkove koje ti ne mozes otvoriti vec iskopirao clanove zakona ti opet drobis o nekim zakonima koji ne vrijede vise. Hoces da ti posaljem zakon o VSTS-u ili VSTV-u, zavisno koju jezicku varijantu preferiras, u koznom povezu pa da povjerujes u ono sto pisem.

Dragi aureuse
Kad bude blog o politickim prilikama i odnosima u BiH, iako je i ovo, pravda za Davida, nazalist pretvoreno u najodvratniji oblik politike mozemo pricati o BiH. O svemu, ali ja cu i dalje insistirati samo na cinjenicama a ne na prezvakanim lazima koje se ponavljaju dovoljno dugu pa na kraju postaju istina.
Ti si vise puta ovdje ovdje iznosio razne sumnje i nabacivao sumnjive i dvosmislene teze koje su vodile u politicke vode iako tvrdis kao i onaj sto se bavi fudbalom, da je ovo blog o pravdi za Davida i da se treba drzati teme.
Svaki put kad sam postavio kratko i jasno pitanje da razjasnis te dvosmislene price umjesto kratkih i preciznih odgovora dobijao sam nove dimne zavjese.
Tvoje zadnje obracanje meni je najbolji primjer toga.
Na moje pitanje ko bi trebao zamijeniti naopaki sistem kako si ranije ti nazvao sistemu RS, prosuo si bujicu o Dodiku, Lukacu, 2006 godini. Ocigledno ne bi da kazes ko ti lezi na srcu ali nisi propustio priliku za pluvanje.
Razbacujes se pricom o izborima i demokratiji a presucujes da su vec prosli zakonski rokovi da se formiraju novoizabrani organi ali je samo u RS to ucinjeno na vrijeme dok u federaciji i narocito na centralnom nivo niko zivi ne zna kad ce to biti. I kako jer, da se ne lazemo bosnjacke politicke elite gledaju kako da drugima "ukradu srebrnu uru iz dzepa" sto rece Kamilo Emericki svom ocu.

PS
Ne znam zasto ali vise puta sam se sjetio recenice koju je jednom napisao, cini mi se, Fri "Kojim vi moralnim vrijednostima ucite svoju djecu"
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:32 31.12.2018

Re: Za angie i za aureusa

pravda za Davida,


a kam gi pravda za dzenana, auereuse?

predatortz predatortz 12:09 31.12.2018

Davor nestao

Nakon što su sinoć demonstranti napravili incident, prekinuvši najavljeni koncert Harisa Džinovića, i to na lokaciji na kojoj protesti nisu bili prijavljeni ni odobreni, MUP RS je intervenisao na Trgu Krajine, privevši nekoliko demonstranata.
Razlog je sasvim razumljiv. Skup je bio prijavljen do 20 h, a nakon šetnje i prekidanja koncerta, grupa demonstranata se vratila na trg. Oglušili su se o više naredbi policije da se raziđu, budući da je odobreni termin završen, policija je reagovala udaljavanjem građana sa trga. Nekoliko njih, organizatora skupa koji su bili dužni da obezbede poštovanje javnog reda i mira na protestu, su privedeni i zadržani u prostorijama PS Banjaluka.

Davor Dragičević, po policijskim izvorima, nije među njima.

Sad razni "novinari", zapravo lešinari tipa Slobodana Vaskovića, izlaze u javnost sa suludim teorijama o tome kako se Davoru sprema ubistvo, ili je već ubijen. Naravno, bez ijednog validnog argumenta za takve tvrdnje.

Kada čovek sledi elementarnu logiku, jasno mu je da u ovom momentu za takav scenario najmanji interes ima upravo MUP RS. Najveći interes da Davor nastrada imaju upravo oni koji ga "podržavaju". Kojekakvi dušebrižnici iz Sarajeva (ne zaboravite da je šef obaveštajne službe BiH osoba koja je u ratu bila telohranitelj Alije Izetbegovića, dovođena u vezu sa organizacijom dolaska islamista u BiH tokom rata), te deo famozne "međunarodne zajednice" koji ima interes da ovo iskoristi za dodatne pritiske na Srbe zbog odbijanja aktiviranja MAP (program za zemlje koje hoće u NATO), te događaja oko Kosova, i na kraju uvek aktuelnih pokušaja promena preuređenja BiH skidanjem nadležnosti institucijama RS.

Dakle, ako se Davoru nešto dogodilo, krivce ne treba tražiti u institucijama RS, a svake eventualne nemire treba brutalno saseći u startu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:31 31.12.2018

Re: Davor nestao

predatortz


Dakle, ako se Davoru nešto dogodilo, krivce ne treba tražiti u institucijama RS, a svake eventualne nemire treba brutalno saseći u startu.

Potpisujem sve sto si rekao.
I imam jedno pitanje.
Znas li kako i zasto je Vaskovic poslije njegovog ratnog novinarstva,a narocito poslije onkvog sramnog izvjestavanja iz Srebrenice jula 1995 postao najomiljeniji i najbolji novinar iz RS u ocima bosnjacke elite?
To se pitam vec odavno ali niko mi ne zna odgovoriti. Imas li ti kakvu ideju jer si blizi tim istocnim krajevima RS.
predatortz predatortz 13:40 31.12.2018

Re: Davor nestao

kamilo_emericki
predatortz


Dakle, ako se Davoru nešto dogodilo, krivce ne treba tražiti u institucijama RS, a svake eventualne nemire treba brutalno saseći u startu.

Potpisujem sve sto si rekao.
I imam jedno pitanje.
Znas li kako i zasto je Vaskovic poslije njegovog ratnog novinarstva,a narocito poslije onkvog sramnog izvjestavanja iz Srebrenice jula 1995 postao najomiljeniji i najbolji novinar iz RS u ocima bosnjacke elite?
To se pitam vec odavno ali niko mi ne zna odgovoriti. Imas li ti kakvu ideju jer si blizi tim istocnim krajevima RS.


Znaš i sam kako to ide... Ucena, pare ili kombinacija te dve stvari.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:02 31.12.2018

Re: Davor nestao

GORAN MARKOVIĆ o roditeljima Davida Dragičevića:

Na pitanje da li deli strah predsednika Srpske akademije nauka i umetnosti (SANU) Vladima Kostića da bi spirala nasilja pokrenuta u bivšoj SFRJ mogla da se završi ovde, Marković je rekao "da profesor Kostić aludira na opasnost od građanskog rata". Prema oceni Markovića, podela u društvu je veoma snažna, a jaz između jednih i drugih ogroman i "taj užas postoji kao varijanta".

Poredeći podele tokom devedesetih i sada, on je ukazao da je aktuelna podela u društvu "danas masovnija na strani zla".

Kako je predočio, "veliki broj ljudi je izmanipulisan, pod narkozom i pritiskom kontrolisanih medija", a drugi deo "potkupljen, raznim pozicijama za sebe i porodice". Marković se posebno osvrnuo na protest u Banjaluci, kada je policija nasilno rasterivala građane koji podržavaju roditelje poginulog Davida Dragičevića, rekavši da su "scene majke koja viče na policajce potresnije od svake antičke drame".

"Drama dva roditelja, koji više nemaju šta da izgube i mogu svakom da se unesu u lice i sve da mu kažu, zaista je potresna", rekao je Marković. On u najavi Milorada Dodika da će pozvati na protest ispred tužilaštva vidi "političkog kameleona koji uplašen, u strahu i stupici", jer znaju šta je sve činio, pa "sada radi potpuno besmislene stvari".
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:43 31.12.2018

Re: Davor nestao

predatortz




Znaš i sam kako to ide... Ucena, pare ili kombinacija te dve stvari.

Za Vaskovica mi je jasno ali mi nisu jasni ti koje je on bio tako gadno izvrijedjao
a oni ga sad smatraju novinarskom gromadom.
Ponekad imam utisak da bi te bosnjacke i probosnjacke elite sada radije saradivali sa Kardzicem i Mladicem i sve im oprostili samo da se rijese Dodika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana