Planeta| Zabava| Život| Životni stil

Srećna Nova Godina

Milan Novković RSS / 01.01.2019. u 12:31

I puno uspeha u 2019!

Gledam retko kilav Bečki Koncert, a BBC doček mi bio jedan od boljih, i kako staro-rokerski da ne bude takav, uz Madness i Joolsa Hollanda, pa se mislim šta li nam nevidljive "sile" poručuju na ovaj način - od oca Kanta i "Out of the crooked timber of humanity no straight thing was ever made" do obaška pogubljenog (celom svojom karijerom) dirigenta Christiana Thielemanna (đe njega nađoše, ne zna se šta mu je kilavije, od vojnog marša koji posustaje zbog magle, valjda, do uštrojenih vikinga tamo negde pri severnim morima, pa od brze pokle do polke koja nešto "isporučuje", a igračima niko nije navio sat pa ih nema u koncertu) ... i odjednom mi sine - nekad "demonskoj moći nemačkog drevnog panteizma" je konačno zabijen glogov kolac u srce, a Kristijan je samo tu da nam to kaže - Kristijan je povukao pravu liniju.

Ajd šalim se malo, možda je Christian samo kupio diplomu negde na Balkanu, a probijao se preko mame i tate u životu, ionako se svako malo svađao sa boljima od sebe, pa odlazio, ... i dok tako, u stvari, ništa ne razmišljam sin mi je primetio da se mučim pa mi posle prvog dela koncerta ugasio televizor i pustio do daske Buena Vista Social Club,tako da više nisam morao da gledam zbunjene Japance u publici. Pa šta?!, - evo šta će svet spasiti - R&R, Baleti razni, Opera, ...

 

... al pod budnim okom nas starijih.



 ...

 



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 16:59 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

A za familiju u napunu snage imam (fali "elemenata", al daj šta daš)


Ne, ne, slika je savršena. Alberto Tomba wannabe bi se najrađe tako i slikao.
zemljanin zemljanin 17:53 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

verovatnoca ne cini inteligenciju mada je upotrebljiva ... i Srecna NG ...
alselone alselone 18:11 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

zemljanin
verovatnoca ne cini inteligenciju mada je upotrebljiva ... i Srecna NG ...

Pitanje je sta je uopste i cini. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck...

zemljanin zemljanin 18:39 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

alselone
zemljanin
verovatnoca ne cini inteligenciju mada je upotrebljiva ... i Srecna NG ...

Pitanje je sta je uopste i cini. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck...


e za to ti treba inteligencija ... AI je apsolutni pobednik svakog zatvorenog sistema ... definisani *realni* svet sa definisanim ciljem ... malo samoigranja i duboke mreze i u toj sferi ljudi nemaju sansu ... stvarni svet je okruzenje sa zilion parametara i ne bas uvek jasnim ciljem ... za takvu inteligenciju treba imati *telo* u realnom svetu ... to je jos uvek jako daleko ... AI, na tvoju patku moze da da samo jedan odgovor, ljudi mogu da ponude zilion ... to je ono sto inteligenciju cini, mada ni nama nije jasno sta je to
Milan Novković Milan Novković 19:55 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

zemljanin
verovatnoca ne cini inteligenciju mada je upotrebljiva ... i Srecna NG ...

Verovatnoća je (skoro) sve u kreaciji.

Kreacija je (skoro samo) inteligencija.

Kad oduzmemo verovatnoću iz ostalih inteligencija ostaje (skoro samo) ...

... AI, so far, i niže forme info procesiranja

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:13 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Srećna nova godina svima i od nas sa dalekog zapada, iz Sijetla grada bijeloga, ostalo nam još dan-dva odmora, pa kući, kreće novi kvartal, mora da se prave pare i plaća'u računi.

Mlađe dete je skoro prohodalo, to jest sama se podigne na noge lagane bez oslonca rukama, napravi korak ili dva i onda nazad na puzanje.

Usput sam se ponovo navukao na kofein (dobro, i na slatkiše), sijetlanske magle i vlagu od koje propadaju kosti je nemoguće preživeti bez upotrebe droga i medikamenata, tako da odma krećemo sa odvikavanjem, cold-turkey metoda, par dana uz pomoć painkillera za glavu, i gotovo.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:41 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Расту деца... (Мој копи-пејст баг трећа година права.)
Хвала, Срки.
А ја вам свима желим бар делић духа Комапаја Сегундо из Буена Виста Социал Клуб.

Ко зна о коме причам -- разуме шта сам пожелео.
Срећну не годину, него живот.
Milan Novković Milan Novković 20:49 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

srdjan.pajic
...
Mlađe dete je skoro prohodalo, to jest sama se podigne na noge lagane bez oslonca rukama, napravi korak ili dva i onda nazad na puzanje...

Nači spretna na majku

alselone alselone 20:58 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

kvartal

Tromesečje Pajiću, tromesečje. Aj ti tamo što si zaboravio, to mu dođe još i logično, al brate kad mi stručnjaci i japijevci ovde krenu sa kvartalima dobijem koprivnjaču.

e za to ti treba inteligencija ... AI je apsolutni pobednik svakog zatvorenog sistema ... definisani *realni* svet sa definisanim ciljem ... malo samoigranja i duboke mreze i u toj sferi ljudi nemaju sansu ... stvarni svet je okruzenje sa zilion parametara i ne bas uvek jasnim ciljem ... za takvu inteligenciju treba imati *telo* u realnom svetu ... to je jos uvek jako daleko ... AI, na tvoju patku moze da da samo jedan odgovor, ljudi mogu da ponude zilion ... to je ono sto inteligenciju cini, mada ni nama nije jasno sta je to


Mogao bih se lako saglasiti a mogao bi rasprave radi da se ne složim uopšte. Dobra stvar kod priče o ovim temema je što možeš bez problema da budeš antiprotivan i da to deluje kao kontruktivan razgovor.
Sad bez zezanja, jako me zanima ali verujem da nikad nećemo saznati, ono makar ne za mog života osim možda u momentu kada se ovakav kakvog ga znam bude gasio, da li brute force proračuna može da simulira inteligenciju ako ona postoji, ili ne može, da li je smo samo ljuštura oko "calculation engine" ili nas nešto iznad tera na umetnost, ili je to prosto evolutivni način za obezbeđivanje parenja, kao tetreb kada pleše u proleće.
alselone alselone 21:04 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Srećna nova godina svima i od nas sa dalekog zapada, iz Sijetla grada bijeloga, ostalo nam još dan-dva odmora, pa kući, kreće novi kvartal, mora da se prave pare i plaća'u računi.

Mlađe dete je skoro prohodalo, to jest sama se podigne na noge lagane bez oslonca rukama, napravi korak ili dva i onda nazad na puzanje.


Mi otišli večeras da malo prošetamo po centru, ima onaj zaleđeni grad pa da malo kližu, a i mi da vidimo lepog grada, pa i njih da istrčimo jer bi inače najebali veceraš pošto su dva dana u kući i samo ekumuliraju energiju preko slatkiša i torti. Uglavnom, kupili kasnije palačinku i one krofnice, palačinka odmah ispala, ova mala se snuždila, ide i bogara nešto sebi u bradu, da crkneš od smeha, pa smo morali da kupimo još jednu. Zatim su i krofnice stradale. Naleti neki dečak na njega i krofnice odlete.
Obožavam festivale. :)

I da, igrali smo Kingdomino. Ko voli te porodične igre, apsolutna preporuka.
Milan Novković Milan Novković 21:34 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Predrag Brajovic
Расту деца... (Мој копи-пејст баг трећа година права.)
Хвала, Срки.
А ја вам свима желим бар делић духа Комапаја Сегундо из Буена Виста Социал Клуб.

Ко зна о овоме причам -- разуме шта сам пожелео.
Срећну не годину, него живот.

Nice

Ja mislim da je prostor sa odgovarajućom metrikom za takav život pred svima nama mnogo puta u životu.

I može uspravno kroz njega da se ide, iako je meni "walk tall" u stvari samo pomagalo koje je isto donekle proizvod prostora gde moraš da pomeraš sopstvene koske na trenutke da bi se provukao.
Bili Piton Bili Piton 22:25 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

srdjan.pajic


Usput sam se ponovo navukao na kofein




Isto i ja poslednjih nedelja, evo sedamnaestu danas pijem. I to gold instant unbranded.

Poseban pozdrav za Sedam Komesara Bloga i druge paranoje
Milan Novković Milan Novković 23:03 01.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Bili Piton
... evo sedamnaestu danas pijem ...

Još dve i onda ovako počinješ da bloguješ


zemljanin zemljanin 00:19 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

jye-hwei lin i Lois Greenfield ... dugo ih nismo spominjali

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:31 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Bili Piton
srdjan.pajic


Usput sam se ponovo navukao na kofein




Isto i ja poslednjih nedelja, evo sedamnaestu danas pijem. I to gold instant unbranded.

Poseban pozdrav za Sedam Komesara Bloga i druge paranoje


Kad smo kod paranoje, pročitah danas u novinama članak o porodiljskom turizmu koji cveta u obližnjem Vankuveru, to jest u Ričmondu, to je valjda neka varošica odma pored, gde su Kinezi kupili sve ili skoro sve, i onda lepo razvili ozbiljan biznis gde za cca 25 hiljada kanadskih dolara avionom transportuju trudnjače u finalnoj fazi trudnoće, iz bogataškog novog sloja pravo iz kineske pripizdine, da se u Ričmondu porode, dete automacki dobije kanadski pasoš, i svi zajedno lete nazad u pripizdinu (posle kraćeg oporavka, uz sve moguće pogodnosti uključujući i ručnu masažu dojki da se pospeši proizvodnja mleka, kao i posetu No 1. dečijeg pedijatra u Kanadi, koji šta drugovi i drugarice - govori mandarinski). I onda ta deca imaju sva prava kao i svi drugi ravnopravni kanadski državljani, od čega je najvažnije to da mogu da se školuju po cenama lokalnog stanovništva, zatim da dobiju posao, sa krajnjim ciljem da celu svoju širu familiju, uključujući sve teče o šurnjaje, izvuku iz Kine i presele u kanadsku nedođiju, koja je svakako bolja za život od kineske po svim parametrima (u članku se forsiraju dva glavna: život u zdravom okruženju, u smislu odsustva zagađenja, i van domašaja represivnog režima).

I kažu još da se kanadski desničari već uveliko organizuju, da razjebu taj sistem kao nefer spram lokalnog stanivništva, mada je nejasno u čemu se to tačno ogleda.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:39 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Tromesečje Pajiću, tromesečje. Aj ti tamo što si zaboravio, to mu dođe još i logično, al brate kad mi stručnjaci i japijevci ovde krenu sa kvartalima dobijem koprivnjaču.


To je možda "tromesečje" kod vas školaraca, budžetlija. Mi, pravi odrasli muškarci, sa zaposlenjem u ozbiljnoj industriji, to zovemo kvartal! Priznaj da zvuči moćnije (i pretencioznije) Još je efektnije ako umesto reči "kvartal" koristiš samo slovo Q: Q1, Q2, itd...
Usput, Q4 2018. mi je bio najbolji kvartal ikad, uprkos talasanjima na berzi.




Milan Novković Milan Novković 07:42 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

zemljanin
jye-hwei lin i Lois Greenfield ... dugo ih nismo spominjali


I RJ Muna (rekadriran za potrebe bloga

alselone alselone 08:23 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Priznaj da zvuči moćnije (i pretencioznije) Još je efektnije ako umesto reči "kvartal" koristiš samo slovo Q: Q1, Q2, itd...
Usput, Q4 2018. mi je bio najbolji kvartal ikad, uprkos talasanjima na berzi.

Aha, 2018.Q4 (onda se najlakše sortira) nam je bio najproduktivniji. Vučić je počeo da spopada i porodilje.
softelectronics_e softelectronics_e 08:36 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Bili Piton
srdjan.pajic


Usput sam se ponovo navukao na kofein




Isto i ja poslednjih nedelja, evo sedamnaestu danas pijem. I to gold instant unbranded.

Poseban pozdrav za Sedam Komesara Bloga i druge paranoje

Koji su to - nikove na sunce!?
softelectronics_e softelectronics_e 08:39 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

srdjan.pajic
Bili Piton
srdjan.pajic


Usput sam se ponovo navukao na kofein




Isto i ja poslednjih nedelja, evo sedamnaestu danas pijem. I to gold instant unbranded.

Poseban pozdrav za Sedam Komesara Bloga i druge paranoje


Kad smo kod paranoje, pročitah danas u novinama članak o porodiljskom turizmu koji cveta u obližnjem Vankuveru, to jest u Ričmondu, to je valjda neka varošica odma pored, gde su Kinezi kupili sve ili skoro sve, i onda lepo razvili ozbiljan biznis gde za cca 25 hiljada kanadskih dolara avionom transportuju trudnjače u finalnoj fazi trudnoće, iz bogataškog novog sloja pravo iz kineske pripizdine, da se u Ričmondu porode,
....

Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.
Ah, da, pa to je kineskinja.
Jebote - nema to Bajo, koliko god se maskiralo, strah kod (i)(e)migranta da ga naknadna tura (i)(e)migranata ne istisne i zauzme mu teško stečeni deo areala ... pa to ti je.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:42 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Sedam Koma Mesara Bloga

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:04 02.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Kad smo kod paranoje, pročitah danas u novinama članak o porodiljskom turizmu koji cveta u obližnjem Vankuveru, to jest u Ričmondu, to je valjda neka varošica odma pored, gde su Kinezi kupili sve ili skoro sve, i onda lepo razvili ozbiljan biznis gde za cca 25 hiljada kanadskih dolara avionom transportuju trudnjače u finalnoj fazi trudnoće, iz bogataškog novog sloja pravo iz kineske pripizdine, da se u Ričmondu porode, dete automacki dobije kanadski pasoš, i svi zajedno lete nazad u pripizdinu (posle kraćeg oporavka, uz sve moguće pogodnosti uključujući i ručnu masažu dojki da se pospeši proizvodnja mleka, kao i posetu No 1. dečijeg pedijatra u Kanadi, koji šta drugovi i drugarice - govori mandarinski). I onda ta deca imaju sva prava kao i svi drugi ravnopravni kanadski državljani, od čega je najvažnije to da mogu da se školuju po cenama lokalnog stanovništva, zatim da dobiju posao, sa krajnjim ciljem da celu svoju širu familiju, uključujući sve teče o šurnjaje, izvuku iz Kine i presele u kanadsku nedođiju, koja je svakako bolja za život od kineske po svim parametrima (u članku se forsiraju dva glavna: život u zdravom okruženju, u smislu odsustva zagađenja, i van domašaja represivnog režima).


ali zato deca kanadjana koji nisu rodjeni u kanadi, ako su i ona rodjena u inostranstvu gube pravo na drzavljanstvo. toliko o demokratiji i specavanju apatridije...



srdjan.pajic srdjan.pajic 02:28 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.


Jao kako si ti fin i obziran, plus pronicljiv. Nego, Slađane, Pičiću, jesi li poplašio neke maloletnice na tviteru za praznik? Ili ti je žena promenila šifru, da ne balaviš tamo? Ono, kao, čitaš specifikacije dioda, a kad izađe iz sobe, pališ odma tviter i instagram, gledaš da li ima neka zainteresovana za tvoje komplimente i ponude.

Jebote - nema to Bajo, koliko god se maskiralo, strah kod (i)(e)migranta da ga naknadna tura (i)(e)migranata ne istisne i zauzme mu teško stečeni deo areala ... pa to ti je.


A što bi mene bio strah od imigranata - u Kanadi? Mi ovde imamo Trampa, spreman je ako treba golim telom da legne na granicu, to jest ako mu ne odobre sredstva za Zid, i neće ni jedno meksikanče (u trudnjači, ili ovako) tuda da pređe.

Nego, kad smo već kod northwest-a, skoknusmo jedan dan do Widbey ostrva, baš o prazniku za koji nismo znali, kad skinhedsi i kukuljičari iz cele zemlje i regiona dolaze na to ostrvo da odaju poštu palom drugu, nekom vođi skinera koga su pre 30+ godina odstrelili agenti FBI-a, u akciji protivu njegove klike. Tome je prethodilo prebijanje nekog jadnog crnca, DJ-a, u lokalnom baru, jer, pazi sad, nije dovoljno brzo odgovorio na zahtev ćelavaca da im pusti - Iron Maiden! Kao, hteo je, ali samo da se završi prethodna pesma, za šta ovi nisu imali previše razumevanja. Posle su se zabarakadirali, pa je, u smislu praktikovanja 2. Amandmana, krenula pucnjava sa lokalnim šerifom i zamenicima, tu se odnekud stvorio i FBI, vojni helikopter došao iz obližnje baze, i od kafanče-poljanče.

Sad, mi skinere videli nismo, moguće jer je padala kiša, a nema ništa gluplje od pokislog kukuljičara, ali novine kažu da su bili, videli su ih i na feribotu, jedna mala klinka je nosila značku sa svastikom, uglavnom, tu su malo odstojali pored znamenitog mesta, pozdravili Hitlera i kolege, opleli po Jevejima i didžejevima, kineskim trudnicama u Kanadi, i FBI-ju, razume se (u smislu deep-gov-a), i povukli se u svoje rupe.


softelectronics_e softelectronics_e 05:48 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

srdjan.pajic
Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.


Jao kako si ti fin i obziran, plus pronicljiv. Nego, Slađane, Pičiću, jesi li poplašio neke maloletnice na tviteru za praznik?
Ili ti je žena promenila šifru, da ne balaviš tamo? Ono, kao, čitaš specifikacije dioda, a kad izađe iz sobe, pališ odma tviter i instagram, gledaš da li ima neka zainteresovana za tvoje komplimente i ponude.
...


Vidi - nisi mi odgovorio na pitanje o trudnjačama, a insinuiraš o nečemu što nisi siguran.
Budi ti ljubazan i tako fin pa odgovori ko te je naučio da za trudne žene koristiš termin trudnjača.
Da nije možda mama?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:06 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

softelectronics_e
srdjan.pajic
Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.


Jao kako si ti fin i obziran, plus pronicljiv. Nego, Slađane, Pičiću, jesi li poplašio neke maloletnice na tviteru za praznik?
Ili ti je žena promenila šifru, da ne balaviš tamo? Ono, kao, čitaš specifikacije dioda, a kad izađe iz sobe, pališ odma tviter i instagram, gledaš da li ima neka zainteresovana za tvoje komplimente i ponude.
...


Vidi - nisi mi odgovorio na pitanje o trudnjačama, a insinuiraš o nečemu što nisi siguran.
Budi ti ljubazan i tako fin pa odgovori ko te je naučio da za trudne žene koristiš termin trudnjača.
Da nije možda mama?!


Znači, žena ti zabranila tviter. Pa šta ćeš sad, crni Čarli?
softelectronics_e softelectronics_e 08:04 03.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.


Jao kako si ti fin i obziran, plus pronicljiv. Nego, Slađane, Pičiću, jesi li poplašio neke maloletnice na tviteru za praznik?
Ili ti je žena promenila šifru, da ne balaviš tamo? Ono, kao, čitaš specifikacije dioda, a kad izađe iz sobe, pališ odma tviter i instagram, gledaš da li ima neka zainteresovana za tvoje komplimente i ponude.
...


Vidi - nisi mi odgovorio na pitanje o trudnjačama, a insinuiraš o nečemu što nisi siguran.
Budi ti ljubazan i tako fin pa odgovori ko te je naučio da za trudne žene koristiš termin trudnjača.
Da nije možda mama?!


Znači, žena ti zabranila tviter. Pa šta ćeš sad, crni Čarli?

Odgovori ti meni na pitanje, pa da ja odgovorim tebi.
Što je to tako problematično.
I šta kažeš (a i tebi slični) --- čim čuješ neki deminutiv, ti pomisliš na maloletnice?
Zanimljivo.
Zna li to tvoja žena - kada već toliko pominješ moju?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 04.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.


Jao kako si ti fin i obziran, plus pronicljiv. Nego, Slađane, Pičiću, jesi li poplašio neke maloletnice na tviteru za praznik?
Ili ti je žena promenila šifru, da ne balaviš tamo? Ono, kao, čitaš specifikacije dioda, a kad izađe iz sobe, pališ odma tviter i instagram, gledaš da li ima neka zainteresovana za tvoje komplimente i ponude.
...


Vidi - nisi mi odgovorio na pitanje o trudnjačama, a insinuiraš o nečemu što nisi siguran.
Budi ti ljubazan i tako fin pa odgovori ko te je naučio da za trudne žene koristiš termin trudnjača.
Da nije možda mama?!



Znači, žena ti zabranila tviter. Pa šta ćeš sad, crni Čarli?

Odgovori ti meni na pitanje, pa da ja odgovorim tebi.
Što je to tako problematično.
I šta kažeš (a i tebi slični) --- čim čuješ neki deminutiv, ti pomisliš na maloletnice?
Zanimljivo.
Zna li to tvoja žena - kada već toliko pominješ moju?


A jel te bar pušta na tumblr?

softelectronics_e softelectronics_e 08:43 05.01.2019

Re: Srećna Nova godina Milane

srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
softelectronics_e
srdjan.pajic
Simpatičan ti ovaj termin za trudnu ženu.


Jao kako si ti fin i obziran, plus pronicljiv. Nego, Slađane, Pičiću, jesi li poplašio neke maloletnice na tviteru za praznik?
Ili ti je žena promenila šifru, da ne balaviš tamo? Ono, kao, čitaš specifikacije dioda, a kad izađe iz sobe, pališ odma tviter i instagram, gledaš da li ima neka zainteresovana za tvoje komplimente i ponude.
...


Vidi - nisi mi odgovorio na pitanje o trudnjačama, a insinuiraš o nečemu što nisi siguran.
Budi ti ljubazan i tako fin pa odgovori ko te je naučio da za trudne žene koristiš termin trudnjača.
Da nije možda mama?!



Znači, žena ti zabranila tviter. Pa šta ćeš sad, crni Čarli?

Odgovori ti meni na pitanje, pa da ja odgovorim tebi.
Što je to tako problematično.
I šta kažeš (a i tebi slični) --- čim čuješ neki deminutiv, ti pomisliš na maloletnice?
Zanimljivo.
Zna li to tvoja žena - kada već toliko pominješ moju?


A jel te bar pušta na tumblr?


Ne znam šta je to?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:43 02.01.2019

2019

Srecna Nova 2019
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:26 02.01.2019

Re: 2019

Srećna Nova Godina, draga Nato, puno lepih trenutaka, i poništenje rđavih sa plitkim i ozlobljenim ljudima. Puno radosne ljubavi,
NS fanovi

Atomski mrav Atomski mrav 09:42 02.01.2019

Re: 2019

Srećna Nova godina svima na Blogu, neka bude bolja od prethodne i lošija od sledeće.
Milan Novković Milan Novković 09:44 02.01.2019

Re: 2019

natasa_tasic_10
Srecna Nova 2019



alselone alselone 09:59 02.01.2019

Re: 2019

Atomski mrav
Srećna Nova godina svima na Blogu, neka bude bolja od prethodne i lošija od sledeće.

Voli me danas vise nego juceeeee, a manje od sutraaaaa i sve tako reeeedom. :)
Atomski mrav Atomski mrav 10:00 02.01.2019

Re: 2019

Voli me danas vise nego juceeeee, a manje od sutraaaaa i sve tako reeeedom. :)


Jbg, Nova godina kuca na vratima, čaše gore svi, čaše gore svi! Hajd'mo zajedno, hajdemo veselo - neka nam, neka nam u veselju prolazi!
Milan Novković Milan Novković 10:03 02.01.2019

Re: 2019

Atomski mrav
Srećna Nova godina svima na Blogu, neka bude bolja od prethodne i lošija od sledeće.

Evo jedne atomske, pa neka sledeće godine bude još atomskija
(ove fotke su, naravno, mnogo impresivnije u velikim rezolucijama pa na ogromnim ekranima - ova Natašina, npr, je 6000x4000 pixela, sve su breathtaking, ...)

freehand freehand 10:11 02.01.2019

Re: 2019

Atomski mrav
Srećna Nova godina svima na Blogu, neka bude bolja od prethodne i lošija od sledeće.

Da se ćuti i bloguje.



Ne mora baš u Amsterdamu, kao ovi crni leptiri.

Absorbed by Light (Amsterdam)
Milan Novković Milan Novković 13:28 02.01.2019

Re: 2019

freehand
Atomski mrav
Srećna Nova godina svima na Blogu, neka bude bolja od prethodne i lošija od sledeće.

Da se ćuti i bloguje.

Ne mora baš u Amsterdamu, kao ovi crni leptiri.

Absorbed by Light (Amsterdam)

Meni bi bila interesantna tema kod AOa, ali em bio 31, svi se spremali za doček, plus Zvezda igrala

Iteresantni su ti pomeraji u identitetskoj dinamici sa Internetom, kod formiranih u internetu koje sam ja posmatrao definitivno ništa nije kritično, zbog Interneta se više druže uživo nego mi, ali smo se mi matori pomalo pogubili.

Sad kažu da će za 30es godina mnogo više da se druži online nego uživo, pogotovo kad dođu pametni i empatični androidi, iako ja nisam siguran, tj ovo sada je, čuvena reč, još uvek tranzicija.

Snowflakes generaciju relativno slabo poznajemo, malo im naduvano mišljenje o sopstvenoj jedinstvenosti, ali ja mislim da je samo unutar tranzicionih granica
Milan Novković Milan Novković 18:41 03.01.2019

Re: 2019

Atomski mrav
Voli me danas vise nego juceeeee, a manje od sutraaaaa i sve tako reeeedom. :)


Jbg, Nova godina kuca na vratima, čaše gore svi, čaše gore svi! Hajd'mo zajedno, hajdemo veselo - neka nam, neka nam u veselju prolazi!

(ja ovako već 60eset godina)


Ribozom Ribozom 12:38 02.01.2019

srecna nova

Ja sam na odmoru u Srbiji, gde uvek ponesem najvise utisaka. Prvi utisak su mi ogromne guzve u prodavnicama i u autobusima. Drugo, izobilje hrane. Trece ruski visokobudzetni filmovi na TV-u.
Nisam mnogo setao jer vucem neku prehladu, izdrzao pola sata protesta.

Proveo sam 6 meseci u Barseloni i Saragosi pre deset godina, i tada je bilo hladno more.

Po avataru, izgleda, da si postao deka, pa ti i to cestitam.
softelectronics_e softelectronics_e 13:17 02.01.2019

Re: srecna nova

Ribozom
Ja sam na odmoru u Srbiji, gde uvek ponesem najvise utisaka. Prvi utisak su mi ogromne guzve u prodavnicama i u autobusima. Drugo, izobilje hrane. Trece ruski visokobudzetni filmovi na TV-u.
Nisam mnogo setao jer vucem neku prehladu, izdrzao pola sata protesta.

Proveo sam 6 meseci u Barseloni i Saragosi pre deset godina, i tada je bilo hladno more.

Po avataru, izgleda, da si postao deka, pa ti i to cestitam.

Kako ja u poslednjih 30 godina nikada da naletim na ruski film?
A ti dođeš na godišnji - i odmah.
Milan Novković Milan Novković 13:20 02.01.2019

Re: srecna nova

Ribozom
...Proveo sam 6 meseci u Barseloni i Saragosi pre deset godina, i tada je bilo hladno more.

Da, ovo traje od ... ne sećam se, više od 10 godina sigurno, a davno, od 1987. pa N godina se sećam toplog mora

Po avataru, izgleda, da si postao deka, pa ti i to cestitam.


Već sam bio krenuo sa razrađivanjem strategija i pretnjama, Alselonovi i Pajići se razmahali, a mi ništa, ovi moji samo bioskopi, restorani, city breaks ... i kad sam pripretio da ću im kupiti Idiots' Guide to Making Babies ućutaše se na neko vreme .. i evo, jednog dana se nešto smejulje kod nas ...

Luka, po Star Wars, šta drugo, oboje su big fans, pre odgledaju nove filmove od mene
(drugi izbor im je bio Ryan (Mali Kralj, mislim da zet vuče na značenja više, iako gotivimo svi Irce), nego su čekali da se prvo rodi i da mu vide facu - i stvarno Luka
Milan Novković Milan Novković 13:22 02.01.2019

Re: srecna nova

softelectronics_e
Ribozom
Ja sam na odmoru u Srbiji, gde uvek ponesem najvise utisaka. Prvi utisak su mi ogromne guzve u prodavnicama i u autobusima. Drugo, izobilje hrane. Trece ruski visokobudzetni filmovi na TV-u.
Nisam mnogo setao jer vucem neku prehladu, izdrzao pola sata protesta.

Proveo sam 6 meseci u Barseloni i Saragosi pre deset godina, i tada je bilo hladno more.

Po avataru, izgleda, da si postao deka, pa ti i to cestitam.

Kako ja u poslednjih 30 godina nikada da naletim na ruski film?
A ti dođeš na godišnji - i odmah.

Ribozomu je Laku Noć Deco na TVju posle 11:45PM
softelectronics_e softelectronics_e 13:29 02.01.2019

Re: srecna nova

Milan Novković
softelectronics_e
Ribozom
Ja sam na odmoru u Srbiji, gde uvek ponesem najvise utisaka. Prvi utisak su mi ogromne guzve u prodavnicama i u autobusima. Drugo, izobilje hrane. Trece ruski visokobudzetni filmovi na TV-u.
Nisam mnogo setao jer vucem neku prehladu, izdrzao pola sata protesta.

Proveo sam 6 meseci u Barseloni i Saragosi pre deset godina, i tada je bilo hladno more.

Po avataru, izgleda, da si postao deka, pa ti i to cestitam.

Kako ja u poslednjih 30 godina nikada da naletim na ruski film?
A ti dođeš na godišnji - i odmah.

Ribozomu je Laku Noć Deco na TVju posle 11:45PM

Biće da je to u pitanju --- pošto je meni oko 08.30 PM.
Ribozom Ribozom 14:06 02.01.2019

Re: srecna nova

softelectronics_e

Kako ja u poslednjih 30 godina nikada da naletim na ruski film?
A ti dođeš na godišnji - i odmah.


Imas veceras na prvom naucno-fantasticni ruski na rts1. Iskreno, ljubitelj sam ruskih drama jeftinije produkcije.
Pobego sam od norveskog dugogodisnjeg repertoara 'umri muski' i 'sam u kuci' i romanticna bozicna komedija i naravno 'titanik'.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:39 02.01.2019

Re: srecna nova

Ишао им је Љод јуче и данас...



А какав СФ то иде?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:42 02.01.2019

Re: srecna nova

А,


Притјажењие, интересантно, погледаћу.
Ribozom Ribozom 16:13 02.01.2019

Re: srecna nova

@Milan
Luka, po Star Wars, šta drugo, oboje su big fans, pre odgledaju nove filmove od mene
(drugi izbor im je bio Ryan (Mali Kralj, mislim da zet vuče na značenja više, iako gotivimo svi Irce), nego su čekali da se prvo rodi i da mu vide facu - i stvarno Luka


Luka je lepse. Podseca me na vrednog komsiju koji je muljao delove za traktore. Ponekad bih mu prao gvozdjuriju u nafti i bio dobro placen. Rajan je lose jer asocira na avio kompaniju, i plus se svaki drugi mesar u mom gradu tako zove (valjda su irci 80-ih, masovno dolazili da rade u norveskoj, a to su umeli dobro da rade).
softelectronics_e softelectronics_e 16:16 02.01.2019

Re: srecna nova

Ribozom
softelectronics_e

Kako ja u poslednjih 30 godina nikada da naletim na ruski film?
A ti dođeš na godišnji - i odmah.


Imas veceras na prvom naucno-fantasticni ruski na rts1. Iskreno, ljubitelj sam ruskih drama jeftinije produkcije.
Pobego sam od norveskog dugogodisnjeg repertoara 'umri muski' i 'sam u kuci' i romanticna bozicna komedija i naravno 'titanik'.


Ako do tada stignem kući.
Idem na neko 'ždranje' kod drugara.
Da - zašto mi Srbi ne možemo za praznike da pripremimo normalnu količinu hrane?
Mora da smo kao narod mnogo gladovali - pa da se pokažemo pred svetom da i mi možemo da naspremamo.
freehand freehand 16:18 02.01.2019

Re: srecna nova

Mora da smo kao narod mnogo gladovali - pa da se pokažemo pred svetom da i mi možemo da naspremamo.

Nije lako biti Srbin


P.S. svojevremeno nisam umeo da prijatelju Austrijancu poslejedne jugoslovenske žurke odgovorim na pitanje:
"Ok, mogu da razumem deset puta više hrane na stolu od onoga što bi moglo da se pojede. Ok, i isto toliko pića. Ali - zašto za ime Boga istovremeno trešte radio, TV, orkestar i pevači a svako svoju pesmu?"
softelectronics_e softelectronics_e 16:21 02.01.2019

Re: srecna nova

freehand
Mora da smo kao narod mnogo gladovali - pa da se pokažemo pred svetom da i mi možemo da naspremamo.

Nije lako biti Srbin

Da.
Posebno u januaru.
Gregorijanska Nova godina, Božić, srpska nova godina, sveti Jovan, sveti Sava ...
Aaa, da --- a video sam i u tvojoj pušnici, sve sami dimljeni šarani.
Ribozom Ribozom 16:25 02.01.2019

Re: srecna nova

Srđan Fuchs
А,


Притјажењие, интересантно, погледаћу.


Rusi malo preteruju sa specijalnim efektima, ali je Aleksandar Petrov toliko dobar glumac da vredi.
I opet, u dramama uvek prica ima nit o sudaru ruskog drustva sa savremenim kapitalizmom. Nigde to bolje nije uradjeno, jednostavno a duboko. Rumuni, takodje nisu losi.
freehand freehand 16:26 02.01.2019

Re: srecna nova

softelectronics_e
freehand
Mora da smo kao narod mnogo gladovali - pa da se pokažemo pred svetom da i mi možemo da naspremamo.

Nije lako biti Srbin

Da.
Posebno u januaru.
Gregorijanska Nova godina, Božić, srpska nova godina, sveti Jovan, sveti Sava ...
Aaa, da --- a video sam i u tvojoj pušnici, sve sami dimljeni šarani.

I Bogojavljenje, na Sv Frihenda.
A pušnica, na žalost, nije moja, samo nekoliko ukrasa u njoj.
Ribozom Ribozom 16:38 02.01.2019

Re: srecna nova

softelectronics_e

Ako do tada stignem kući.
Idem na neko 'ždranje' kod drugara.
Da - zašto mi Srbi ne možemo za praznike da pripremimo normalnu količinu hrane?
Mora da smo kao narod mnogo gladovali - pa da se pokažemo pred svetom da i mi možemo da naspremamo.


Moram ovo da ispricam.
Moja keva se svima zali sto sam pojeo samo 8 palacinki sa dzemom od sljiva za dorucak, jer je imalo bas svasta. A posto mi dzem od sljiva mnogo volimo i vucemo kuci, ipak nikad namamo dovoljno (moji, bre, pune kasike ko za naviljak ), pa nam je to luksuz.
softelectronics_e softelectronics_e 21:47 02.01.2019

Re: srecna nova

Ribozom
softelectronics_e

Ako do tada stignem kući.
Idem na neko 'ždranje' kod drugara.
Da - zašto mi Srbi ne možemo za praznike da pripremimo normalnu količinu hrane?
Mora da smo kao narod mnogo gladovali - pa da se pokažemo pred svetom da i mi možemo da naspremamo.


Moram ovo da ispricam.
Moja keva se svima zali sto sam pojeo samo 8 palacinki sa dzemom od sljiva za dorucak, jer je imalo bas svasta. A posto mi dzem od sljiva mnogo volimo i vucemo kuci, ipak nikad namamo dovoljno (moji, bre, pune kasike ko za naviljak ), pa nam je to luksuz.

A mene mrzi da od svojih šljiva napravim džem.
Eee, šta ti je čovek.
sweet64 sweet64 22:12 02.01.2019

Re: srecna nova

freehand

I Bogojavljenje, na Sv Frihenda.


Bogojavljenska noć je ja bar mislim sa 18. na 19. u ponoć. tj sa Krstovdana (moj rođa) na Bogojavljenje (tvoj rođa). Ili se varam?
freehand freehand 22:29 02.01.2019

Re: srecna nova

Bogojavljenska noć je ja bar mislim sa 18. na 19. u ponoć.

Celu noć.
zemljanin zemljanin 22:55 02.01.2019

Re: srecna nova

Bogojavljenska noć je ja bar mislim sa 18. na 19. u ponoć.

Celu noć.

a po kojoj vremenskoj zoni
freehand freehand 22:59 02.01.2019

Re: srecna nova

zemljanin
Bogojavljenska noć je ja bar mislim sa 18. na 19. u ponoć.

Celu noć.

a po kojoj vremenskoj zoni

Po svakoj.

P.S. I ćuti u tom čamcu, ljuljuškaj se i ne nerviraj me bez potrebe.
bene_geserit bene_geserit 04:30 03.01.2019

Spisak želja

Srećna svima Nova godina uz želju da bude manje političke korektnosti ove godine. I virtue signaling-a. I guilty by association.
Da ovi moji ne počnu nikakve nove ratove i završe ove postojeće. Fuksicini nek rade šta oće ali bez nas.
Da koliko toliko sačuvamo privatnost od svih koji prikupljaju i analiziraju podatke o nama.
I žuti prsluci da smene Makrona.
I to bi bilo to. Mislim, imam ja još želja, ali da se zadržim kod fundamentalnih.

Milan Novković Milan Novković 07:56 03.01.2019

Re: Spisak želja

bene_geserit
...I to bi bilo to. ...

A južni i ostali tokovi, pruge i ostali putevi svile da prođu kroz Srbiju - to ništa

To za ratove - transformacija će biti neverovatna, nadrealna.

Iako ste vi tamo "in the eye of the storm" i pored svog "hladnokrvnog" čitanja mislim da je nama sa strane skoro nemoguće potpuno zamisliti tu vašu pošast političke korektnosti evo i jednog "konja za trku" sa ovih ostrva koji jako pametno priča na razne teme - u tri dela i dugačko, ali vredno koga više interesuje cela ta mehanika, filozof jedan od meni omiljenih i često ga kopiram, parafraziram i kradem "svojim" rečima :)

Politics and The New Counter-Culture Part 1: The Outraged Establishment - by Greg Scorzo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 03.01.2019

Re: Spisak želja

Fuksicini


Nabije te Fuksica na Džaredicu.

Uz sve srećnu novu godinicu.
softelectronics_e softelectronics_e 08:46 03.01.2019

Re: Spisak želja

Srđan Fuchs
Fuksicini


Nabije te Fuksica na Džaredicu.

Uz sve srećnu novu godinicu.

Šta je to 'džaredica'?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 03.01.2019

Re: Spisak želja

To je istureni ekstremitet Fuksicinih među Kju Kluks Klanicama...

Premda, interesantno da Tramp veli da Iran povlači ljude iz Sirije, Iraka i Jemena. Da li je igralo ulogu što je Rusija videla da smo spremni da se pokačimo - i bez Benetovih dolara za vojnu opremu i čkica-marinaca - ili Daddy i Batjuška stvarno žele da završe Siriju: Volođa treba da plati 220 milijardi ponovnu izgradnju a nema sam tol'ke pare.
freehand freehand 09:13 03.01.2019

Re: Spisak želja

Da li je igralo ulogu što je Rusija videla da smo spremni da se pokačimo - i bez Benetovih dolara za vojnu opremu i čkica-marinaca


Govno na kiši je perspektiva ukoliko Izrael ne počne da se ponaša kao normalna država a Izraelci ne izaberu vlast među normalnim ljudskim bićima sposobnim i spremnim da svoje komšije i sugrađane druge nacije i vere tretiraju sebi ravnim i jednako vrednim.
Volođa treba da plati 220 milijardi ponovnu izgradnju a nema sam tol'ke pare.

Platiće to Sirijci sami, samo da se ratosiljaju svetskih i lokalnih zločinaca.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 03.01.2019

Re: Spisak želja

Šta je to 'džaredica'?


Ne šta, već ko -



Defakto lideri Amer'ke, inače oboje praktikuju veru Fuksicinih. Da znaš da sada, kada vidim ove jadne WASP-wannabe-Srbe-bez-identiteta, podržavam Bibijev plan da plevimo i poslednji dolar američkih nacoš-obveznika, i zato što su nacoši i zato što su pregazili Srbiju (doduše, demokrate, republikanci nas nisu toliko dirali; kod Daddy-ja čak ima i pro-srpskog personala; samo što su Dačićevi titići nesposobni to da iskoriste).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:28 03.01.2019

Re: Spisak želja

Govno na kiši je perspektiva ukoliko Izrael ne počne da se ponaša kao normalna država a Izraelci ne izaberu vlast među normalnim ljudskim bićima sposobnim i spremnim


Dok je Iran tu, iz perspektive do večnosti nesvrstanih Srba-titoista - nevinašce, je l'? Nisam primetio da je Izrael osvojio bilo kakvu teritoriju u Siriji i Iraku - ako se izuzme pomoć Braći Kurdima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:32 03.01.2019

Re: Spisak želja

Platiće to Sirijci sami, samo da se ratosiljaju svetskih i lokalnih zločinaca.


Neće, nemaju otkuda, jer i ono što imaju se nalazi uglavnom na privatnom kontu njihovog domaćeg zločinca, dok Rusi i Iranci imaju sopstvene interese a ne da obnavljaju Siriju.
freehand freehand 09:39 03.01.2019

Re: Spisak želja

Srđan Fuchs
Platiće to Sirijci sami, samo da se ratosiljaju svetskih i lokalnih zločinaca.


Neće, nemaju otkuda, jer i ono što imaju se nalazi uglavnom na privatnom kontu njihovog domaćeg zločinca, dok Rusi i Iranci imaju sopstvene interese a ne da obnavljaju Siriju.

Samo nek se međunarodn zločinci sklone, snaći će se oni. Mir je blagotvorna stvar. A "privatni konto njihovog zločinca" otprilike je na istom mestu na kome i Sadamovo hemijsko i biološko oružje i Gadafijevi zločini. U ratnom arsenalu Amerkanaca, Britanaca, Izraelaca.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:57 03.01.2019

Re: Spisak želja

Znači, Ruje (manje-više stabilan igrač) i Iranci (nestabilne Ši'ije, mesijanske) nit' govno jeli nit' govno mir'sali. Možda, u Sputnjikovoj reiteraciji događaja.

Mahdi
softelectronics_e softelectronics_e 10:30 03.01.2019

Re: Spisak želja

Srđan Fuchs
Šta je to 'džaredica'?


Ne šta, već ko -



Defakto lideri Amer'ke, inače oboje praktikuju veru Fuksicinih. Da znaš da sada, kada vidim ove jadne WASP-wannabe-Srbe-bez-identiteta, podržavam Bibijev plan da plevimo i poslednji dolar američkih nacoš-obveznika, i zato što su nacoši i zato što su pregazili Srbiju (doduše, demokrate, republikanci nas nisu toliko dirali; kod Daddy-ja čak ima i pro-srpskog personala; samo što su Dačićevi titići nesposobni to da iskoriste).

Nisu mi poznati ti balavci.
Na kojoj su oni, što bi Titići rekli, formalno-pravnoj poziciji?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:53 03.01.2019

Re: Spisak želja

"Balavci" ti kroje kapu pod Svodom Podnebesnim dok želji-k-vsjemirno spiš. Džared je desna ruka Daddy-ju, a supruga mu je Daddy-jeva konsiljerica. Oboje imaju građevinsku firmu tešku 1.1 milijardi dolara. Praktično, uz Muhameda Bin Salmana, slovi za najagilnijeg diplomatu svecke Današnjice.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:54 03.01.2019

Re: Spisak želja

Na balavcima svet ostaje. Vi ste svoje odsvirali, Matori.
softelectronics_e softelectronics_e 11:03 03.01.2019

Re: Spisak želja

Srđan Fuchs
Na balavcima svet ostaje. Vi ste svoje odsvirali, Matori.

U pravu si!
A tako i treba.
Mora da se zna red.

Usput --- kada me već podučavaš, reci i ko je taj Muhameda Bin Salman?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:13 03.01.2019

Re: Spisak želja

Ne podučavam te, nemam ja taj Titić-pristup uznošenja nad Bližnjim. Samo ćaskamo, ng-parti. "Na dar ste dobili, na dar i dajte."

Bin Zalman, saudijski princ, onaj što je iseckao onog novinara na froncle na info-razgovoru u dipl. predstavništvu.
softelectronics_e softelectronics_e 12:08 03.01.2019

Re: Spisak želja

Srđan Fuchs
Ne podučavam te, nemam ja taj Titić-pristup uznošenja nad Bližnjim. Samo ćaskamo, ng-parti. "Na dar ste dobili, na dar i dajte."

Bin Zalman, saudijski princ, onaj što je iseckao onog novinara na froncle na info-razgovoru u dipl. predstavništvu.

Ma!
Slobodno me podučavaj.
Nemam ja taj Titić kompleks ako me neko nešto podučava.
Ljudi smo!
freehand freehand 14:36 03.01.2019

Re: Spisak želja

Znači, Ruje (manje-više stabilan igrač) i Iranci (nestabilne Ši'ije, mesijanske) nit' govno jeli nit' govno mir'sali. Možda, u Sputnjikovoj reiteraciji događaja.

Ruje su tu na osnovu validnih međunarodnih ugovora i poziva zemlje-domaćina, u skladu sa interesima obe države i bez kršenja bilo kog međunarodnog zakona i dokumenta. Imaju tu bezveznu praksu da vode računa o međunarodnom pravu. Iranci, opet, nisu okupirali ni jednu zemlju niti su počinili nti sada čine genocid nad bilo kojim narodom, a to što pokušavaju da sačuvaju muslimane satirane od raznh predatora , to je još uvek bolje od principa prava na preventivni udar koga se drže svi zlikovci od pamtiveka, i pod šta podvode svaki svoj pljačkaški krvoločni pohod. Kao na primer izraeslko preventivno proterivanje Palestinaca ne bi li protiv svih zakona na ovoj planeti pravili svoja nova naselja na tuđoj krvlju natopljenoj zemlji i movini..
Za razlku od Izraela kome je to dnevna praksa a kršenje svih međunarodnh normi koje se tiču ratnog i humanitarnog prava i odnosa među državama jedini princip koga se čvrsto drže.
Što se Mahdija tiče - sećam se da mi je prvi susret sa tim pojmom bio u Sjenkjevičevom "Kroz pustinju i prašumu", sa sadašnjimiskustvom gleano oziljno orijentalistički i antimuslimanski pisan roman koji nam je, valjda, bio u lektiri.
No istog se ili sličnog principa drže i Hrišćani kad je u pitanju taj Izabrani koga čekaju da povede sve vojske us stvaranju jedinog konačnog Carstva. Da tek ne govorimo o Jevrejima koji su svi Izabrani kao narod i kojima su svi gojimi nečisti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:53 03.01.2019

Re: Spisak želja

Što se Mahdija tiče - sećam se da mi je prvi susret sa tim pojmom bio u Sjenkjevičevom "Kroz pustinju i prašumu", sa sadašnjim iskustvom gleano oziljno orijentalistički i antimuslimanski pisan roman koji nam je, valjda, bio u lektiri.
No istog se ili sličnog principa drže i Hrišćani kad je u pitanju taj Izabrani koga čekaju da povede sve vojske us stvaranju jedinog konačnog Carstva. Da tek ne govorimo o Jevrejima koji su svi Izabrani kao narod i kojima su svi gojimi nečisti.


ostaviću se prethodnog dela dela komentara, koji je očito, što bi rekli hrvati, pristran - da se zadržimo samo na ovim neistinitim tvrdnjama, duboko antišemi*: a) Ši'iti su mesijanski agresivni; Rusi drže to pod kontrolom sa jednostavnim i strahovlasnim: "ostaće vam crni ugarak od Teherana ako ne budete slušali."
b) Ne, Hrišćani se ne drže toga, oni se drže Drugog Hristovog dolaska, i Strašnog Suda, no ne veruju u Hrista kao vojskovođu (tj. možda i veruje zapadno hrišćanstvo, grkopravoslavno ne veruje).
c) Jevreji ne veruju da su gojimi (narodi, nations) nečisti; no ne čudi da, kada te je već spopala boleština antišemijuta, da će sada ići sve dublje i dublje, i sve fantastičnije i fantastičnije podaleko od istinitosti.

*antišemi, protiv Šema, protivbožni komentari.
freehand freehand 20:23 03.01.2019

Re: Spisak želja

ostaviću se prethodnog dela dela komentara, koji je očito, što bi rekli hrvati, pristran

Držanje čnjenica bilo bi sasvm dovoljno u tom i u drugom delu komentara.

a) Ši'iti su mesijanski agresivni;

Ajde? Oni su od Tvorca "izabrani narod" kome je zabranjeno da se meša sa nečistima?
(tj. možda i veruje zapadno hrišćanstvo, grkopravoslavno ne veruje).

Misliš praktkuje/ne praktikuje?
c) Jevreji ne veruju da su gojimi (narodi, nations) nečisti; no ne čudi da, kada te je već spopala boleština antišemijuta, da će sada ići sve dublje i dublje, i sve fantastičnije i fantastičnije podaleko od istinitosti.

Jel? Ali su Šiiti zlo po sebi koje treba satrt jer imaju te zle misli i zla dela?
Hoćeš li jednom skapirati da raszam, šovnizam naczam ne mogu da proizvedu reakciju drugačiju no što proizvode a da je tvoja foliranicja upravo to - samo folirancija?
Pogledaj još jednom klip koji ti je Beba na tvom blogu okačila, onog bivšeg izraelskog vojnika. Jel on Šiit?
alselone alselone 08:26 03.01.2019

SBB

Ko koristi SBB neka nazove centralu i raspita se o novim paketima. Slucajno sam ih nazvao i ispostavilo se da imaju fantasticnu ponudu a ne javljaju korisnicima, ne znam zasto.

Na primer, mi koristimo trio - internet, TV i fiksni (gde su klinci proletos sakrili aparat, onda smo na leto shvatili da ga nema par meseci pa smo ga trazili i nismo nasli i onda smo jesenas odlucili da cemo kupiti novi - jos uvek nismo). Uglavnom, za istu cenu pretplate kao danas, dobicemo 300 megabita i sve kanale otkljucane, plus D3 uredjaj sa androidom umesto ovog polusakatog.

Zaista dobra ponuda. Od one firme koju su mrzeli svi korisnici postali su zaista profesionalni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 03.01.2019

Re: SBB

Deca - bojkot Dače Petrejusa. Možda to ima veze s tim što ste izgubili aparat?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:07 03.01.2019

Re: SBB

Ček, jesu to ove Eon Boxes?
alselone alselone 09:07 03.01.2019

Re: SBB

Možda to ima veze s tim što ste izgubili aparat?


Vrlo moguće.

I neki dan ja u Mega Rodi i setim se! I reko daj da kupim faking fiksni pa neka makar stoji kad ga vec placamo. Kad ja tamo a ono međutim. Od sve one silne tehnike nemaju fiksne telefone.
alselone alselone 09:09 03.01.2019

Re: SBB

Ček, jesu to ove Eon Boxes?


Jesu. Nisam još vido spravu, al operater što mi je isprčao, odlično je. A i brate 300 megabita + TV za 35 evra, to je zaista odlična ponuda. Neka kažu blogodrugari koliko bi tako nešto koštalo u Americi ili nedajbože Kenjadi.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:10 03.01.2019

Re: SBB

A, ne meremo svi preći na Eona, neg' samo vi koji ste izgubili prethodno. Znači, deca namerno sklonila staru, buđavu opremu, da se Babo otvori za novi softver...

(E, dolazi nam u NS neki Srbin, IT-jevac, iz Džaredovog tima, u junu ili julu, pa Bismi'lla da se vidimo s njim).

... 150 dolara mesečno slična oprema u Iziju.
alselone alselone 11:19 03.01.2019

Re: SBB

(E, dolazi nam u NS neki Srbin, IT-jevac, iz Džaredovog tima, u junu ili julu, pa Bismi'lla da se vidimo s njim).


The Džareda?
He, he, kul.
alselone alselone 09:05 03.01.2019

Fali astronomije na blogu

10 godina orbite zvezda oko crne rupe

Milan Novković Milan Novković 09:09 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

alselone
10 godina orbite zvezda oko crne rupe


Fali

Si vido da su se noćas, 2:30 GMT, Kinezi spustili na tamnu stranu meseca?!

Uopšte, Made in Chine 2025 je major igrač u novoj geopolitici, i ovoj US turbulenciji.

alselone alselone 09:12 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Si vido da su se noćas, 2:30 GMT, Kinezi spustili na tamnu stranu meseca?!


Nisam! Saću izguglam. Čouveće, nisam imao pojma!

Made in Chine 2025 je major igrač u novoj geopolitici

Da, da slažem se. Neki dan kad je Tramponja najavio povlačenje iz Sirije, bas sam se tebe setio i čekam komentar sa analizom a ti se baš zainatio da ne napišeš. Šta misliš, zašto tako naizgled ishitrena odluka?
Milan Novković Milan Novković 09:21 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

alselone
Si vido da su se noćas, 2:30 GMT, Kinezi spustili na tamnu stranu meseca?!


Nisam! Saću izguglam. Čouveće, nisam imao pojma!

Made in Chine 2025 je major igrač u novoj geopolitici

Da, da slažem se. Neki dan kad je Tramponja najavio povlačenje iz Sirije, bas sam se tebe setio i čekam komentar sa analizom a ti se baš zainatio da ne napišeš. Šta misliš, zašto tako naizgled ishitrena odluka?

Praznujemo već skoro 3 nedelje, a pre toga nikako da se porodimo

Al hoću, fascinantne su promene u svetu - bitka u US je bolja od šaha za posmatrati - ne znam da li si video da su "hakeri" pokrali tone 9/11 dokumenata i prete

Tj male su šanse da su pravi hakeri, najverovatnije je potez Trampovih igrača, sad kad "demokrati" preuzimaju kongres ...
alselone alselone 09:26 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Al hoću, fascinantne su promene u svetu - bitka u US je bolja od šaha za posmatrati - ne znam da li si video da su "hakeri" pokrali tone 9/11 dokumenata i prete


Nisam ni to video.

Za vesti se napajam sa Googla na Androidu. Mislim na onu aplikaciju gde on uči šta čitaš pa ti servira vesti iz tih oblasti, da te ne spamuje ostalim vestima. I sad sam se smorio pošto mi nisu servirali ni ovu vest, a ni onu za Kineze na Mesecu.

I meni je ovo bolje od šaha, mada sam jutros odigrao par baš lepih cugera . Prvi put posle koliko - 20 i nešto godina Amerika malo smiruje strasti sa sejanjam i održavanjem ratova širom sveta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:48 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Tj male su šanse da su pravi hakeri, najverovatnije je potez Trampovih igrača, sad kad "demokrati" preuzimaju kongres ...

Ne verujem da je to krucijalno, jer odluke ipak moraju proći kroz više instance, gde je Daddy siguran, tj. delimično siguran do 20.1.2021.
nsprof nsprof 09:56 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Milan Novković
alselone
10 godina orbite zvezda oko crne rupe


Fali

Si vido da su se noćas, 2:30 GMT, Kinezi spustili na tamnu stranu meseca?!

Uopšte, Made in Chine 2025 je major igrač u novoj geopolitici, i ovoj US turbulenciji.



Letelica New Horizons je baš za NG proletela pored Ultima Thule objekta i poslala slike svemirskog Sneška:

http://www.astronomija.org.rs/misije/12775-snesko-iz-praskozorja-suncevog-sistema
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:16 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Neki naši drugari, Belići, su dobili sina i nazvali ga - Sneško. Tako da sada imamo srpskog građanina imenjaka i prezimenjaka čuvenog Sneška.
Milan Novković Milan Novković 10:29 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

nsprof
Milan Novković
alselone
10 godina orbite zvezda oko crne rupe


Fali

Si vido da su se noćas, 2:30 GMT, Kinezi spustili na tamnu stranu meseca?!

Uopšte, Made in Chine 2025 je major igrač u novoj geopolitici, i ovoj US turbulenciji.



Letelica New Horizons je baš za NG proletela pored Ultima Thule objekta i poslala slike svemirskog Sneška:

http://www.astronomija.org.rs/misije/12775-snesko-iz-praskozorja-suncevog-sistema

Video sam i to

Pa je ranije ove godine Parker Solar Probe otišla ka suncu. Nije bitno kako je postigla (gravitacija sunca) do 190 Km/sec (Prigrevica - Beograd u jednom sekundu) (690,000 Km na sat), nego je bitno da će Sale, Pajitj i slična mladež za života voditi ženu negde na večeru u solarni sistem

Ne zna čovek za koga više da navija, multipolarnost, evroazijsku integraciju, kraj ratova na planeti Zemlji obavezno, kilavu Evropu da se malo trgne, Srbiju, Jugoslaviju, Balkan, pa US svakako, da zbace military-security zlikovce što komadaju nevine ljude po svetu s grbače, pa ostale neocon pljačkaše, i skrenu kintu tamo gde su još uvek naj, R&D, High Tech, preduzimačka kultura.




softelectronics_e softelectronics_e 10:32 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Milan Novković
nsprof
Milan Novković
alselone
10 godina orbite zvezda oko crne rupe


Fali

Si vido da su se noćas, 2:30 GMT, Kinezi spustili na tamnu stranu meseca?!

Uopšte, Made in Chine 2025 je major igrač u novoj geopolitici, i ovoj US turbulenciji.



Letelica New Horizons je baš za NG proletela pored Ultima Thule objekta i poslala slike svemirskog Sneška:

http://www.astronomija.org.rs/misije/12775-snesko-iz-praskozorja-suncevog-sistema

Video sam i to

Pa je ranije ove godine Parker Solar Probe otišla ka suncu. Nije bitno kako je postigla (gravitacija sunca) do 190 Km/sec (Prigrevica - Beograd u jednom sekundu) (690,000 Km na sat), nego je bitno da će Sale, Pajitj i slična mladež za života voditi ženu negde na večeru u solarni sistem

Ne zna čovek za koga više da navija
, multipolarnost, evroazijsku integraciju, kraj ratova na planeti Zemlji obavezno, kilavu Evropu da se malo trgne, Srbiju, Jugoslaviju, Balkan, pa US svakako, da zbace military-security zlikovce što komadaju nevine ljude po svetu s grbače, pa ostale neocon pljačkaše, i skrenu kintu tamo gde su još uvek naj, R&D, High Tech, preduzimačka kultura.


Naravno - uvek za Srbiju.
Ostali neka se je..du o svom trošku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:59 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Uvek za Srbiju (osim kada igra protiv Izija - tade za Izi), no moradeće i Srbija malo da se je.ucka o globally intertwined trošku.
Atomski mrav Atomski mrav 11:00 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Patriotism is supporting your country all the time, and your government when it deserves it.

Mark Twain
alselone alselone 11:11 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

Pa je ranije ove godine Parker Solar Probe otišla ka suncu. Nije bitno kako je postigla (gravitacija sunca) do 190 Km/sec (Prigrevica - Beograd u jednom sekundu) (690,000 Km na sat), nego je bitno da će Sale, Pajitj i slična mladež za života voditi ženu negde na večeru u solarni sistem


Kinezi napreduju koracima od sedam milja.

Sa druge strane gledam Maska. Covek sve vise pada u mojim ocima. Gledam onaj tunel sto je napravio u LA, pa ono je cista zajebancija.
Milan Novković Milan Novković 11:18 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

alselone
Pa je ranije ove godine Parker Solar Probe otišla ka suncu. Nije bitno kako je postigla (gravitacija sunca) do 190 Km/sec (Prigrevica - Beograd u jednom sekundu) (690,000 Km na sat), nego je bitno da će Sale, Pajitj i slična mladež za života voditi ženu negde na večeru u solarni sistem


Kinezi napreduju koracima od sedam milja.

Sa druge strane gledam Maska. Covek sve vise pada u mojim ocima. Gledam onaj tunel sto je napravio u LA, pa ono je cista zajebancija.

Mask i Amazon su interesantni primeri piramidnih šema - na tom nivou ipak neverovatno vuku svet napred, probijaju nove granice - uvek odnekle "neuredan" i nepredvidljiv biznis
zemljanin zemljanin 12:17 03.01.2019

Re: Fali astronomije na blogu

to su sve fantasticni inzenjerski poduhvati, vise su pod okriljem "istrazivanje svemira" nego astronomija ali svejedno veliki uspesi u nasoj zelji da prokljuvimo sta je tamo i kako do tamo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana