Društvo| Gost autor| Gradjanske inicijative

Ibarski mars

angie01 RSS / 15.01.2019. u 14:54

Gost autor: Marka Zvaka, Lokalni front

 

 

 

Vidimo se u sredu!



Komentari (295)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 09:34 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

u retkim slučajevima kad se to zlostavljanje okrene protiv njih

Bili Piton Bili Piton 09:39 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

tasadebeli
Bili Piton

Vidi, kad pogledam tebe, tako prepunog gorčine i jedva sakrivenog besa,



Ти си баш сигуран у то? Тако читаш оно што ја напишем овде?


Apsolutno, a reklo bi se da nisam i jedini.

Nego, kako je ovaj tvoj komentar narastao preko noći kao sufle, ne verujem kako ti uvek tako dobro uspe, u čemu je tajna? Pitam za jednu očajnu domaćicu.
Bili Piton Bili Piton 09:46 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Srđan Fuchs

ps. ove godine 30 godina ateista. :)


Gle Varburg!

Što me podseti - nemoj da se neko zeznuo pa uzeo da gleda ovu novu Suspiriju što je izašla, teško sranje, prosto da čovek poželi da uleti Ardjento s jednom od svojih budalaština i unese malo života u taj film. Ali je zato period design sjajan - na sve strane Varburzi i Trabanti, baš kao nekad.
cassiopeia cassiopeia 09:58 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

kao sufle


Rado bih saznala u čemu je tajna njegovog uspeha. Meni taj sufle totalna enigma, za sad samo čitam kako da ti ne uspe sufle.
angie01 angie01 09:58 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

...jede, tovi se, ne smem vise ni da mu pridjem kakav monstrum je postao.

angie01 angie01 10:26 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

kao sufle

Rado bih saznala u čemu je tajna njegovog uspeha.


tasa stalno ima bojazan da nije dovoljno otrova posuo, pa stalno uporno ponavlja svoje mudrosti, dodaje, dodaje,....al onaj Cvorovic u njemu mu ne da miram, pa mora jos, jos,....prekriva carsavima da se ne vidi sve sto bi smetalo:).

...inace, upravo je jedan od clanova LF sa magistrale u intervjuu za N1 rekao, kako reakcija na njihov neuobicajeni dolazak na proteste ima svakodnevno i da se kroz njih jasno profilisu ljudi i njihove namere.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:07 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

angie01





sluška? pazi kada nemam živaca za to, ljudi drndaju to onda stalno i zanimaju se sluškama umesto da slušaju i gledaju interpretatora. bolje pištaljku ovako, pa kao i Bili i SrlePajče sa Комрадима Попугаевыем
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:19 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

angie01


ima ih jos na blogu- koji rade.



ма да, капирам, уплели су се на све нивое, само још из клозетске шоље што не извирују. но, у свим аспектима друштва се препознаје та примитивна шабанска агресија, небитно да ли је религио-, културо-, економико-, антропо- или козмологија. чак није ни толико вучков потпис, колико службин. не знам да ли тасић то ради свесно или намерно, или је просто продукт њиховог брејнвоша којем је Србија изложена даноноћно откако су ови вратили fullpower на влас'. желим да верујем да је ово друго. немој их бановати. једначимо се тако с њима, што служби и јесте циљ, да нас све сведе у тај муљ и облати. поз. ајд, оћеш на Протесте код нас, па да идемо да ждеремо и лочемо после?

angie01 angie01 14:07 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

sluška?


pistaljka!

немој их бановати


caneta sam poslala na kafu, da ne proziva ovde sta je ko zavrsio i oseca se inferiorno zbog toga.

...ne znam, kakav to profil neko treba da ima, da bi svaki put samo iskakao sa necim ruznim, pa jos lose skockanim i to prosipao po prisutnima.
Bili Piton Bili Piton 14:42 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

angie01


caneta sam poslala na kafu, da ne proziva ovde sta je ko zavrsio i oseca se inferiorno zbog toga.



Ne znam za druge ali meni se baš dopalo ono "tamburaš", svakojako su me nazivali ali tako baš niko do sada, prilično je originalno. Mislim da ću tako od sad da se predstavljam, bez obzira što u tamburu ne umem da sviram, samo u glasovir
highshalfbooze highshalfbooze 15:22 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

tasadebeli

Ево неких управо добијених информација о учесницима Ибарског марша на Марсу које до малопре нисам знао:


Ja sam upravo saznao da su oni u stvari hodali dopisnim putem. Ove društvene mreže su čista propaganda stranih službi i domaćih izdajnika.
Nema tice do desnice.
tasadebeli tasadebeli 16:38 16.01.2019

Budimo se i mi! У надреалној фарси...

cassiopeia

I smanji rakiju.



Ма каква ракија... Слабо ти ја користим та алкохолна пића и остале опојне дрозе нервозе.

Него то из мене проговара здрав разум.

Што би рекли неки својевремено, у октобру 2000. а и раније, само вас посматрам.


tasadebeli tasadebeli 16:40 16.01.2019

Budimo se i mi! У надреалној фарси...

angie01

tebi se niko nije ni obratio, niti na tebe racuna- mozes biti spokojan u tom smislu.



Па нисам се ни ја теби обратио, него сам коментарисао ово пропагандистичко-политикантско срање од клипа који си окачила.

Теби лично нисам ништа рекао.

Не схватам чему та нервоза код тебе.

Забрањено је коментарисати твоје блогове?
tasadebeli tasadebeli 16:48 16.01.2019

Budimo se i mi! У надреалној фарси...

angie01
Au


to samo, kad me cepa migrena i jos me tasa inspirise.



Ау, извини!

Нисам знао за ту мигрену.

А 'оће од размишљања да заболи глава, 'оће...

Знам, често ми се жале на то они који тек у позним годинама укључе мозак и почну мало да размишљају о ономе што виде и чују.

Иначе, добар ти пост, Анђо, баш уживам.

Жао ми је што морам да вас напустим, али снаћи ћете се ви и без мене.

Важно је да је процес размишљања покренут после дужег застоја. За(х)рђали зупчаници и шрафофићи опет прорадили, фала богу.

Даље можете и сами.

Видимо се опет неком сличном приликом. И неприликом.

(Од Прилика па до Ивањице 12 километара, јебига... Није баш близО.)

Уживајте, блогодругарице и блогодругари моји!





stefan.hauzer stefan.hauzer 16:53 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Знам, често ми се жале на то они који тек у позним годинама укључе мозак и почну мало да размишљају о ономе што виде и чују.



Zato i ne jebu više!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:47 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

caneta sam poslala na kafu


Endži, ovo ti je bez veze, bezobrazno čak.

Banovala si ge, ok, tvoje pravo pa šta god ko mislio o tome, ali što se sad sprdaš s njim, pokušavaš da budeš vickasta zajebavajući ćovekla kome si onemogućila da ti odgovori je jando.
Najelemantranije vitešvo nalaže da kažeš da si ga banovala, i da tu staneš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:49 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Je l', a doklen to sovjeti-ljotićevci rade, onda je okej. Nego zamisli, zvao me danas neki stari deda iz Bostona, sin Kalabinog kurira. Iz Bostona, da im organizujem putovanje. Pitam ja: "Oprostite, jeste vi Ljotićevci? Da Vas pitam otvoreno: jeste li antisemiti?"
"Sine, nismo antisemiti, a nismo nikada ni bili. Videćeš."

Uglavnom, nije mi zvučao kao antisemita, pa im pravim program.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

sin Kalabinog kurira......Pitam ja: "Oprostite, jeste vi Ljotićevci?

Ccccc, Srki, Srki..šta ti pitaš pristojan svet:)
tasadebeli tasadebeli 21:03 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

stefan.hauzer
Знам, често ми се жале на то они који тек у позним годинама укључе мозак и почну мало да размишљају о ономе што виде и чују.



Zato i ne jebu više!



Нити буду јебани. Једном речју, нико више не обраћа пажњу на њих.

Да да, друже, види се то и по коментарима те (ваше? - извини, питам, не знам) демократско-радикалско-напредњачке турбо-фолк екипе петооктобараца шатро отпораша на Блогу Б92.

Баш се види да им недостаје секс откако су оматорили, па стално покушавају да то надомјесте угуравајући се упорно међу ове нове клинце што тек надиру да би се тако мало закамуфлирали.

Онако, све по 'ладу (Ибарском магистралом) да их не познаду.

(Узгред, ова моја општина Чукарица пуна све неких кадрова са те Ибарске магистрале... Дрмају, жаре и пале општином већ деценијама...)

Нарочито то воле да раде суботом кад се угуравају на силу у оне шетачке колоне, а нико их тамо неће.

Носе, брате, на леђима грбу на којој пише 5. октобар, па их ови нови клинци одмах провале ко су и шта су.

Шта ћеш, мученици.

И то је жив човек... 'Оће да једе, 'оће да јебе... А то кошта...

Ти беше оно много волиш музику да качиш?

Ево ти један хит из кафана на Ибарској магистрали... У теми је...




angie01 angie01 21:10 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Endži, ovo ti je bez veze, bezobrazno čak.


sto- odgovorila sam srksu na pitanje i jos nezno upakovala, s obzirom na canetov nastup i ovde, a i na drugom blogu- a i uvek.


Najelemantranije vitešvo nalaže da kažeš da si ga banovala, i da tu staneš.


sad, ti da me ucis o vitestvu, koji primenjujes razne neviteske nacine u komunikaciji, bas je ono,...

kada je neko stalno- ono STALNO- bezobrazan i samo zbog toga dodje, da ispolji jos bezobrazluka, ja ne vidim nikakvog razloga da mu se to dopusta i dalje, niti obavezu za neki fer plaj,...kome sam ja pak pribegla, obavestivsi da je iskljucen ne vredjajuci ga, za razliku od njega...
angie01 angie01 21:22 16.01.2019

Re: Budimo se i mi! У надреалној фарси...

Па нисам се ни ја теби обратио,


kada komentarises da ti neko podmece i treskas se tu u hekleraju, ispustajuci neki besmisleni otrov, ne bi li nas sve podavio, onda valjda moram da ti napomenem, da se tebi nije niko ni obratio, pa ti tako ni ne podmece nista.


него сам коментарисао ово пропагандистичко-политикантско срање од клипа који си окачила.


na ovo mogu samo da citiram deo iz teksta nesto nize,

Ali da zaključimo: Ko god traži da se pronađu i kazne ubice Olivera Ivanovića – i to ne samo puki izvršioci, već i nalogodavci – zastupa ideje za koje se Oliver borio. Ko god taj zahtev posmatra kao političku manipulaciju i sam je izmanipulisan. Ili je u prećutnom savezu sa manipulatorima.

Не схватам чему та нервоза код тебе.


uopste nisam nervozna, koliko vidim-ti si.
tasadebeli tasadebeli 21:25 16.01.2019

Re: Budimo se i mi! У надреалној фарси...

angie01

da se tebi nije niko ni obratio,



Како није?

Па ти си ми се директно обратила у том коментару који сам цитирао.


uopste nisam nervozna, koliko vidim-ti si.



Ма јок, грешиш.

Рекох ти већ да уживам у овом твом блогу.

Да сам нервозан, не бих уживао.

Него, овде код тебе забавно у пизду материну... Боље него репризе Монти Пајтона пресечене репризама Бољег живота заједно. Пардон, Заједно.

Какав црна неуроза. Опуштенција, рокенрол...
angie01 angie01 21:27 16.01.2019

Re: Budimo se i mi! У надреалној фарси...

Нисам знао за ту мигрену.

А 'оће од размишљања да заболи глава, 'оће...


je l ti to kao mene zahebavas sto trpim bol?!...uspostavio si novu meru bedastoce- od nule do tasa.
tasadebeli tasadebeli 21:33 16.01.2019

Re: Budimo se i mi! У надреалној фарси...

angie01
Нисам знао за ту мигрену.

А 'оће од размишљања да заболи глава, 'оће...


je l ti to kao mene zahebavas sto trpim bol?!...uspostavio si novu meru bedastoce- od nule do tasa.



Не зајебавам него знам да када неко има мигрену, онда не буљи у сокоћала, него замрачи собу, утиша све око себе и погаси чак и своје укућане на шапат и чека да га та беда прође.

Чуо сам од многих да се једино тако боре са том својом муком званом мигрена. (Уз тоне прогутаних кафетина или неких других убиболова.) Не зезам се, озбиљно.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:34 16.01.2019

Re: Budimo se i mi! У надреалној фарси...

Više kao sujetа, kao, teško mu je da kaže da je ispao pička - полазимо и даље од премисе да не ради за Службу, што би значило да делимично и јесте пичка.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

sto- odgovorila sam srksu na pitanje i jos nezno upakovala, s obzirom na canetov nastup i ovde, a i na drugom blogu- a i uvek.


Ok, ispada da si u pravu ali samo zato što sam citirao pogrešan komentar.
Čitao ih sve, hteo da navedem jedan, ali me mrzelo da tražim pa stavio ovo, sad moram da nađem onaj deo u kom jesi drska, nesporno
znaci, iz najboljih namera prema njemu.


Banovala si ga za njegovo dobro.
To ti ne zvuči kao iživljavanje nad onim ko ne može da ti odgovori, jer si ga ti banovala?
Ali ok, ti radiš onako kako misliš da je u redu, tvoje pravo. tvoj obraz, nego ovo mi se mota po glavi od kad si postavila onaj tekst dole na dnu.

Koliko si pratila politički rad Olivera Ivanovića, i da li si se slagala sa njegovom politikom, pošto vidim da si baš agilna oko toga?

Pitam jer sam malo zbunjen, znajući tvoje stavove ovde, i znajući njegovu politiku, teško da bih vas ikad svrstao na istu stranu.
Šta se to desi najedanput pa ti poče i o njemu kao političaru i kao čoveku sve najbolje?
angie01 angie01 21:44 16.01.2019

Re: Budimo se i mi! У надреалној фарси...

Не зајебавам него знам


pa vidi- bilo ko da ti kaze da ga nesto boli,( pri tome, nije uopste bila namera da se na to skrece paznja, nego je slucajno upalo u komentar), nije bas duhovito da tu udaras-nego je bedno.
predatortz predatortz 21:44 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Šta se to desi najedanput pa ti poče i o njemu kao političaru i kao čoveku sve najbolje?


Direktiva, druže! O'zgo!
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:45 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ти беше оно много волиш музику да качиш?

tasadebeli tasadebeli 21:48 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

highshalfbooze
tasadebeli

Ево неких управо добијених информација о учесницима Ибарског марша на Марсу које до малопре нисам знао:


Ja sam upravo saznao da su oni u stvari hodali dopisnim putem. Ove društvene mreže su čista propaganda stranih službi i domaćih izdajnika.
Nema tice do desnice.



И нема пице до левице!

Ни маснице до левице и деснице кад већ до тога дођосмо.



predatortz predatortz 21:52 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

И нема пице до левице!


Misliš, device?
angie01 angie01 21:53 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Banovala si ga za njegovo dobro.


citiraj ceo komentar i one njegove, zbog kojih je ovaj tako napisan-...o tom tvom vitestvu pricam.


To ti ne zvuči kao iživljavanje nad onim ko ne može da ti odgovori, jer si ga ti banovala?


pa sad, izvini na novom vitestvu, a tako gusto nanizanim- on se ovde izvivljavao, kao i svaki put,.....a odgovorio mi je mnogo pre, nego sam ovo napisala, na drugom blogu- nesto je pobrisano, a nesto ne.


sve ovo ostalo cu preskociti- jer nemam nameru da se s tobom natezem, narocito u uobicajenom tvom dobronamernom fazonu.

slobodno misli sta te je volja,...a i tvoj kompanjon, koji bas nema osecaj blama, pa lupeta sta god mu padne napamet.
not2old2rock not2old2rock 22:00 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

hoochie coochie man


Koliko si pratila politički rad Olivera Ivanovića, i da li si se slagala sa njegovom politikom, pošto vidim da si baš agilna oko toga?

Pitam jer sam malo zbunjen, znajući tvoje stavove ovde, i znajući njegovu politiku, teško da bih vas ikad svrstao na istu stranu.
Šta se to desi najedanput pa ti poče i o njemu kao političaru i kao čoveku sve najbolje?


Preteče me, baš htedoh da priupitam. U jedno sam siguran, kakav god da dobiješ odgovor, ič ga nećeš razumeti, naravno ne samo ti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:10 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

kakav god da dobiješ odgovor, ič ga nećeš razumeti,


A prevarili smo se, evo stigao odgovor koji sve objašnajva
sve ovo ostalo cu preskociti


Ovo znači samo jedno, nemam pojma, al takva je moda :)

Čak mislim i da Predator greši kad misli da je u pitanju
Direktiva, druže! O'zgo!


Ma jok, to bi bila ozbiljnija stvar, ovo je samo moda.


predatortz predatortz 22:17 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!


Ma jok, to bi bila ozbiljnija stvar, ovo je samo moda.


Naša Anđa, preko noći, postala stručnjak za Ustav BiH, krivične zakone i ustrojstvo sudova te složene države u kojoj najmudrije sede pravničke glave koplja lome oko tih pitanja.
Potom apsolvirala lik i delo Ivanovića.

U oba slučaja, gle čuda, politizuje se smrt.

Ako je moda, jeb'o takvu modu!
alselone alselone 22:21 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ako je moda, jeb'o takvu modu!


Da li vam pada na pamet da nije moda nego bunt? Evo ja na primer ne znam mnogo o OI, ali bih danas setao u njegov pomen da sam u Beogradu iz cistog protesta protiv ubistva.

Mislite da bih time podrzao neke njegove stavove sa kojima se mozda ne slazem? Ja mislim da ne. Mislim da
predatortz predatortz 22:29 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Da li vam pada na pamet da nije moda nego bunt?


Onda je kontraproduktivan. Ako udaraš kao pijan bokser, bez fokusa i jasnog cilja, ne računaj na podršku ozbiljnih ljudi.

A većini je do Ivanovića stalo upravo onoliko koliko je pripadnicima nekih zloglasnih muslimanskih jedinica, koji su davali podršku Davoru, stalo do Davida.

Jok, jarane!
Ovo je samo zgodno za to da se svaka šuša prišljamči "borbi za istinu".
A mrtvi su uvek zgodna prilika za to.
freehand freehand 22:39 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Нарочито то воле да раде суботом кад се угуравају на силу у оне шетачке колоне, а нико их тамо неће.

Kako ti to znaš?
Mislim, to nje isto kao kad trošiš hektare ekrana ne bi li nekog isprovocirao i ugurao se serendajući stalno iste besmislice pa još neprestano dopisujući a niko te ne brenuhje, pa onda prsneš pa počneš da sikćeš i psuješ, pa te i dalje niko ne brenuje pa se eto po neka dobra duša sažali da ti nešto kao odgovori, kao ovo ja sad.
not2old2rock not2old2rock 22:51 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

alselone
Ako je moda, jeb'o takvu modu!


Da li vam pada na pamet da nije moda nego bunt? Evo ja na primer ne znam mnogo o OI, ali bih danas setao u njegov pomen da sam u Beogradu iz cistog protesta protiv ubistva.

Mislite da bih time podrzao neke njegove stavove sa kojima se mozda ne slazem? Ja mislim da ne. Mislim da


Bunt je normalan i poželjan, to nije sporno (valjda?) ali su nadrkani ljudi najzgodniji za manipulaciju. I onda navalili drugosrbijanci u crkvu (čekam da pročitam negde da se Vesna Pešić buni da je nisu pustili u crkvu), neki ih neizdrž odjednom masovno napao, oće u crkvu, pa oće i svi psuju patrijarha što je crkvu zaključao (on lično!), jer, kako oni kažu, crkva mora da radi kao Mc Donald's, 24/7!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Da li vam pada na pamet da nije moda nego bunt?


Može i tako da se zove, ali i bunt mora da ima neke ljudske granice i principe.

Protesti protiv vlasti su ok, insistiranje na otkrivanju ubica naravno da je ok, ali kad se napiše (ili prenese i podeblja) npr
ko god traži da se pronađu i kazne ubice Olivera Ivanovića – i to ne samo puki izvršioci, već i nalogodavci – zastupa ideje za koje se Oliver borio

ima li išta logičnije od pitanja: a znaš li ti koje je to on ideje zastupao?

A kad si prilično siguran da taj ko na tome insistira, zastupa ideje koje nisu baš bliske onima "za koje se Oliver borio" bude malo muka u stomaku od takvog bunta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

U oba slučaja, gle čuda, politizuje se smrt.


E to je ono što meni posebno smeta.
Ajd da profitiramo na smrti.

Gledam ovo otimanje između Vučića i opozicije koga će na svoju stranu privoleti, dal ženu dal brata, pa po tome ko gde priđe procenjujemo kakav je čovek.
Ako je na našoj može biti i ubica kao ti komandanti u Banja Luci, odmah je super, a ako je protiv, pa nek insuistira na zakonu, odmah je skot..... aman ljudi ima li mere?
highshalfbooze highshalfbooze 23:29 16.01.2019

Re: Budimo se i mi!

tasadebeli

Ни маснице до левице и деснице кад већ до тога дођосмо.


Ne, barem što se mene tiče. Nemam ja ništa protiv desničara, čak imam i omiljenog. To je Lauren Southern.

Jedino što ne razumem je šta imaš protiv ljudi koji hodaju i nikom ne smetaju, ne arče javne resurse već svoje, i to sve rade u svoje vreme a ne u radno vreme. Zahtevi su im da se razreše ubistva, obnaroduje plan za Kosovo i slične stvari što je sve inače od javnog interesa.
Čemu lični antagonizam prema tim ljudima i prema kanalu "Marka žvaka".
not2old2rock not2old2rock 00:23 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

highshalfbooze

Jedino što ne razumem je šta imaš protiv ljudi koji hodaju i nikom ne smetaju, ne arče javne resurse već svoje, i to sve rade u svoje vreme a ne u radno vreme. Zahtevi su im da se razreše ubistva, obnaroduje plan za Kosovo i slične stvari što je sve inače od javnog interesa.
Čemu lični antagonizam prema tim ljudima i prema kanalu "Marka žvaka".


Pre svega, zbog tvog omiljenog desničara razmišljam da se aktiviram, politički i sanjam duuuge pregovore...

Još nešto, koji vam je krasni, šta god da Tasa napiše skačete kao hijene na njega?!?!? Hoće li ova histerija ikada da prestane???

I o temi, iako nisam Tasin PR, NIKOME ovde nisu sporni ljudi koji protestvuju protiv vlasti, ali nije li takođe legitimno i da se postavi pitanje o zajedničkim idejama i ciljevima ljudi sa OZBILJNIM političkim razlikama i tu pitanja da li će dva pedera ili dve lezbejke moći da usvoje dete su periferna u zemlji koja ne zna svoje granice, verujem da je i političkim diletantima jasno?

tasadebeli tasadebeli 00:46 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

highshalfbooze

Jedino što ne razumem je šta imaš protiv ljudi koji hodaju i nikom ne smetaju,



Ништа, боли ме уво за њих, остављају ме потпуно равнодушним.

Него су ми крајње смешни ови наши блогерски ходачи, оматорели петооктобарци који би да се врате у 2000. годину и да буду опет млади.

Али не може, не иде. Сустигле годинице. А и није ово данас исто то време од пре 20 година. Много тога се у међувремену догодило и много тога смо се и нагледали и наслушали. (Да не набрајам сада све од тог 5. октобра 2000. на овамо...)

Čemu lični antagonizam prema tim ljudima i prema kanalu "Marka žvaka".


Према емисији Марка Жвака не осећам никакав антагонизам. Заправо, да будем искрен, према тој емисији и њеним ауторима не осећам ништа. И та емисија ме оставља равнодушним као и ови ходачи суботари. Ни Марка Жвака ни ходачи суботари ми нису чак ни смешни колико су ми смешни ови наши блогерски ходачи.

Него, осећам итекакав антагонизам према тој екипи превараната из Краљева (који су сасвим слични овим преварантима из СНС када је медијска манипулација у питању) који ходају Ибарском магистралом тобож у име некаквог протеста. А тај антагонизам осећам зато што су преваранти и зато што од те њихове преваре медији праве догађај (живимо у доба спектакла, што би рекли они који се баве медијима у овом нашем добу), а догађаја у ствари нигде нема. Измишљају га, онако на силу, тек да би се прдело нешто по медијима. И то да би се прдело спектакуларно.

К'о некаква кафанско-политикантска Фарма и Парови, јбт...

Уосталом, мој први коментар овде на Анђином блогу је уједно и моје мишљење о том Ибарском маршу.

Прдеж. Обичан медијски прдеж и ништа више.

Фолиранти и преваранти из кафанско-политикантског миљеа заклоњени иза некакве тобожње борбе за демократију у Србији.

'Ајде бре... Па такве ствари су могли да се изводе пре 20, 30 и кусур година када нам се свима није још увек било наталожило оволико искуство у таквим стварима.

Али да покушавају исте форе да продају деценијама?

Смешно.

Најкраће речено, смешни су колико су ретро.

И такви треба да буду промена?

Не, хвала, немам апетита за такве "промене".

А не могу да поверујем да паметни људи, каквима ја сматрам своје саговорнике на Блогу Б92, још увек падају на те исте преварантске форе.

Па шта су радили све ово време 30 и кусур година уназад?

Ишли кроз живот к'о пас кроз росу?

Ни маснице до левице и деснице кад већ до тога дођосмо.


Ne, barem što se mene tiče.


Из твојих уста у божје уши.

Само знаш и сам из искуства из прошлости да нама никада нису ни дозвољавали да одлучујемо да ли ћемо једни другима правити маснице због левице и деснице, него би нас само гурнули у то к'о стоку, да гинемо и убијамо једни друге због некаквих тобожњих идеала, а у ствари за туђе интересе.

Но добро, ево свечано обећавам да вам више нећу кварити на Блогу Б92 тај ваш ходачки блогерски угођај постављајући незгодна питања јер ми је много тога у свем том вашем ходању смрдљиво и нелогично и не видим му ни сврху ни циљ (сем да се потроши онај потребни набој да се Вучић уклони са власти, па када тај набој буде стварно потребан, неће га ни бити).

Знаш, пре неко вече ми један мој близак из фамилије (не из куће, али из фамиије) током сеансе уз кафицу у мојој кући рече дословце после вишесатног општег пљувања по Вучићу и СНС док сам ја ћутао све време:

"Добро, видим да ти не пљујеш по Вучићу. То значи да се слажеш са њим и да си његов гласач."

Ја га онда питао да ли морам, да бих био против Вучића, да будем гласан док ми жиле на врату не забрекну у кругу од нас неколико уз кафицу.

Значи, треба пред другима да се декларишем јер ако се не декларишем против Вучића пред другим људима, онда сам за Вучића?

(А при томе не помишљају да од тог пљувања по Вучићу, у кругу од нас неколико, к'о на Блогу Б92, никакве вајде нема.)

И још сам га питао која је сврха тог пљувања у приватном друштву и декларисања пред другима ко је за на Наше а ко за Њихове.

(К'о она партизанка Мара, официруша Борка Вучић која је стално изјављивала:"Ко није са нама, тај је против нас!" - јебем ти те Титове пионире једносмерних мозгова.)

Тај мој близак из фамилије није знао шта да ми одговори. Заћутао.

Знаш ли ти можда да ми одговориш на та моја питања? Зашто морам да вречим и дречим против Вучића у кругу од нас неколико овде на Блогу Б92 (скоро па као приватна седељка) да ме не би сматрали Вучићевим гласачем?

Јесмо ми то на неким митинзима против народних непријатеља попут оних из 1945?

П.С. - Мрзим да радим ствари које су без икакве сврхе и којима не видим циљ осим да се исфрустрирани људи незадовољни пре свега својим приватним животом извентилирају и испразне кроз политикантство. Оно кафанско политикантство најгоре врсте којег у Србији никада и никако да се решимо, него нам се политика у Србији и за Србију вазда кроји уз кило белог и ћевапе за карираним столњаком и плеханом пикслом. (Негде на Ибарској магистрали. )

Од такве политике (политикантства) вајде нема, а ни промене ни напретка.
martin_krpan martin_krpan 08:00 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Bili Piton
tasadebeli


Док не дође до истинског великог ресетовања Србије.

И Срба у Србији и ван ње.


Ne znam kakvo resetovanje zazivaš ali imajući u vidu tvoj prilično zlovoljan (ovo je understatement) ton, nešto gadno se sprema, dobro je u takvoj situaciji biti makar predostrožan.


Au brate, treba se paziti.

highshalfbooze highshalfbooze 10:06 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

tasadebeli

Из твојих уста у божје уши.


Malo će nam ta uzrečica pomoći ako savako svojim ličnim primerom ne doprinese.

Vraćaju se antagonizmi iz devedesetih, jer su na čelu države isti tipovi koji su i tada širili antagonizme među ljudima.
Evo, pre neki dan slušam sudiju Majića na N1, govorio je o novim "merama" koje je putem "medija" (u daljem tekstu radio Mileva) po ugledu na Idi Amina proklamovao vođa. I čovek je lepo rekao da je, čineći to, izašao iz ustavnih i zakonskih okvira svoje nadležnosti. Lepo je razložno rekao zašto se zakoni ne predlažu tako i zbog čega je to loše i zbog čega to sigurno neće doprineti smanjenju broja krivičnih dela.
I sutradan, nema da fali, vođa preko radio Mileve prenosi raspravu na ad hominem i kaže, parafraziram, pa di njega nađoste - taj prvo ide po svoje mišljenje u američku ambasadu, pa onda dođe da nam kaže svoje mišljenje.
I onda radio Mileva kontaktira sudiju Majića, pod okriljem toga da se čuje druga strana navijajući za pljuvačinu. Međutim čovek nije hteo na to da odgovara sem što je rekao da nije znao da ide po svoje mišljenje u američku ambasadu.
Te "debate" koje vodi radio Mileva liče na skoro viđenu situaciju kada nekog potpuno nebitnog opozicionog stranačkog aktivistu vređaju u studiju, a kada on zamoli Milevu da upristoji svoju emisiju, ova mu kaže "pa uđite u debatu", priželjkujući da ovaj pesnicama nasrne na protivnika a ovaj drugi da izvadi brisu iz džepa da prikolje nešto pred kamerama.

tasadebeli

Знаш ли ти можда да ми одговориш на та моја питања? Зашто морам да вречим и дречим против Вучића у кругу од нас неколико овде на Блогу Б92 (скоро па као приватна седељка) да ме не би сматрали Вучићевим гласачем?


Ne mogu da ti odgovorim jer odgovor ne znam, kao što ne znam odgovor zašto mora da se vreči i vređaju protivnici Vučića da ga ne bi smatrali glasačem protivnika Vučića.

Dodato: Zapravo ne znam zbog čega je potrebna polarizacija, možda zbog toga što Homo palankus ima dve fijoke u glavi, pa se zbuni u koju fijoku će da stavi to.
angie01 angie01 10:58 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Прдеж. Обичан медијски прдеж и ништа више.

Фолиранти и преваранти из кафанско-политикантског миљеа заклоњени иза некакве тобожње борбе за демократију у Србији.


zanimljiva kolicina reci u onolikim komentarima neobicno slozena u neku papazjanuju, al sa ciljem da ispusta otrovni plin,...sa "gomilom dokaza" koji "jasno" pokazuju o cemu se radi, a nije vredno paznje:)

a sve zbog licnog cina par ljudi okupljenih u aktivisticku grupu, koja svojim akcijama pokusava da ukaze na lose stvari u drustvu i na njih reaguje- u ovom slucaju, na mucko politicko ubistvao, sa sest metaka u ledja, cija istraga vrlo cudno tapka u mestu.

i sada ti i ekipica trazite i dokazujete sta tu nije kako treba i u cemu je sve losost i njih i njihove podrske, pa do blogera, koji su matori, ovakvi, onakvi i ne hebu,...pastvarno,

isto tako je bilo i za proteste povodom ubistva Davida Dragicevica,....izmanipulisani roditelji, krimosi i kojekakvi oko njih, placenici, izdajnici,...

kako da vam kazem-radi se o strasnim stvarima, o muckim ubistvima, gde svaka deoba na leve, desne, partizane cetnike, stagod prestaje i postoji samo ljudskost, jer je inace sve besmisleno, ako ona izgubi svoj smisao.

...a na ovakav nacin braniti neodbranjivo i ipak, po svaku cenu zauzimati stranu i to onu drugu, jasno pokazuje sve sto treba- mrsko mi je da to i definisem.

...i spc je pokazala stranu- bez reci, samo je zatvorila hram za gradjane zbog kojih navodno postoji i cija bi trebalo da je zastitnik.
Biljana 77 Biljana 77 11:24 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ulogovala sam se na blog posle par godina samo da ti kažem da ti informacije nisu za qrac, volela bih da ih taj što ti ih poslao postuje javno, a ne da u PP šerujete bljuvotine.
O učesnicima Ibarskog marša, tj. o ekipi iz Fronta možeš od mene da dobiješ vrlo precizne i proverene informacije.
Ukratko: nedostojno mi je da ti uopšte pišem i ovoliko.

"Ničim zasluženi direktor Kraljevčkog pozorišta" Vladan Slavković, je čovek koji vodi GrupaGroup koja je za deset godina postojanja imala svake godine po jednog studenta upisanog na studije glume na univerzitetu u BG i NS. Takođe je i organizator A.N.F.I teatra koji već godinama u Kraljevo dovodi najangažovanije i najbolje predstave koje se igraju u Srbiji i prateći kulturni program. O njegovom radu i druženju sa decom sa posebnim potrebama može udžbenik da se napiše.

"Lik sa fancy naočarima je advokat" Vladimir Beočanin je pešačio "samo" jedan ceo dan, kao i još nekolicina drugih ljudi.

"Prvi koji najviše govori, je okej lik" Predrag Voštinić je "lik" kakvog bih poželela svakom čoveku za najbližeg prijatelja, a svakom građaninu za predstavnika.

Među ostalim "opskurnim likovima koji nemaju nikakvu političku, ni intelektualnu težinu" je i prof. Vladimir Marović, možeš da guglaš.

Znam imena i svih ostalih, i nadimke, kako im se zovu žene, deca, broj obuće. To su ljudi kojima bih u ruke stavila svoj život, budućnost svoje dece i beskrajno sam ponosna što sam deo ekipe. Potraži bolje izvore informacija, ili bar neke koji su spremni javno da ih podele. Ovako ste samo zle babe.
Bili Piton Bili Piton 11:57 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Biljana 77
Ulogovala sam se na blog posle par godina



Better late than never, mogla bi češće da nas obidješ
Biljana 77 Biljana 77 12:02 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Odselila sam se na tviter. Za stalno.:)
angie01 angie01 12:02 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ulogovala sam se na blog posle par godina samo da ti kažem da ti informacije nisu za qrac, volela bih da ih taj što ti ih poslao postuje javno, a ne da u PP šerujete bljuvotine.


smutljvci iz mraka, bi da pogase svako i najmanje svetlo koje se neko odvazi da upali u ovoj tami, jer im ono smeta, mrak im je priodna sredina....jer se u njemu lakse mulja, onako kako im odgovara, dok su im puna usta prvde i istine.

Bili Piton Bili Piton 12:10 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Biljana 77
Odselila sam se na tviter. Za stalno.:)


Fuj to, pi kakano.

Nego Endži nam mudro ćuti a udaje se danas




angie01 angie01 12:16 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

ne mogu da odgonetnem, sta to andjeo drzi u rukama?
Bili Piton Bili Piton 12:21 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Pa zemljinu kuglu, koja je začudo zbilja u obliku kugle, ploču i slonove je verovatno bilo komplikovano uklopiti u ovu harmoničnu celinu.

angie01 angie01 12:28 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Pa zemljinu kuglu,


aaaghh,...nesto mi prozracna, kao sveti duh.


...nego brinem, da l ce suzuguzu da puste da upozna andjela i da joj dozvole da mu otpeva nesto.
tasadebeli tasadebeli 16:02 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

highshalfbooze

Vraćaju se antagonizmi iz devedesetih, jer su na čelu države isti tipovi koji su i tada širili antagonizme među ljudima.



Зато и не сме да им се иде на руку у томе.

Да, то и мене плаши. У почетку, када се закотрљало 2012. све ово са Вучићем који је само персонификација тих кола која су кренула низбрдо, највише сам кукумавчио баш због тога што је све то одмах, у старту, почело да личи на деведесете. Две године касније, када су у стихијном налету чистили све и постављали своје партијске људе по фирмама све до баба сере, па чак и у небитним школским одборима, видео сам и сам колико дубоко је ишло то у шта смо ушли. Баш дубок паразитски рез на друштвеном ткиву Србије.

(Немој заборавити да су Вучића у његовом успону на престо од самог почетка подржавали и редовни гости америчке и немачке амбасаде у Србији, онај Зукорлић, па Соња ЛиФт, па онај педерчић из ЦЕСИД-а којем никако не могу да запамтим име, па Тахир-Ковачић Трилатерала и још неки извикани носиоци "демократских" промена од 5. октобра 2000.)

Сада, после 6 година котрљања свих тих гована преко наших глава и живљења са тим говнима и у тим говнима, (Опет! Исто к'о деведесетих! - Само ми носати смо преживели у том метроу поред којег иде канализација и говна у мимоходу. ), већ сам се свикао на ту помисао. Није ми лакше јер сам 20 и кусур година старији и тешко ми је да опет пролазим кроз иста она говна кроз која смо пролазили деведесетих. (Поготово у просвети и школама, знаш већ на шта мислим.) Али сам се свикао на ту помисао. Што рече ономад Жанетић, Србијом влада група гласних шарлатана који ништа друго не знају да раде осим да залепе плакат за изборе да не буде наопачке залепљен.

Међутим, иако сам се свикао на шарлатане око себе који не знају свој посао, али су зато чланови Странке, заузврат ми је постао примарни тај страх од продубљивања антагонизама који се бучно враћају на сцену (оштра подела Србије на Ми и Они). И бојим се какве последице могу из тога да настану.

Ne mogu da ti odgovorim jer odgovor ne znam, kao što ne znam odgovor zašto mora da se vreči i vređaju protivnici Vučića da ga ne bi smatrali glasačem protivnika Vučića.

Dodato: Zapravo ne znam zbog čega je potrebna polarizacija, možda zbog toga što Homo palankus ima dve fijoke u glavi, pa se zbuni u koju fijoku će da stavi to.






Управо на то и ја мислим све време.

Причица (нисам сигуран да велики проценат блогера купује и чита Политику, па може бити занимљива информација некоме):

Прошлог петка си уз Политику на киоску добијао и брошурицу, 30 листова, 60 страна, на луксузном папиру, фина штампа. Пропагандни материјал СНС о томе шта су они све постигли, какве успехе, па да кажу то народу.

(Цена Политике прошлог петка је била као и увек петком, није додатно била повећана цена примерка, што значи да је та страначка пропаганда финансирана из неких других извора, а ти знаш ко је сада власник Политике, да то не распредамо.)

Елем, моја жена када је видела ту Политику и тај додатак, само је рекла:"Е, сад је стварно готов!"

Пази, ја верујем мојој жени по том питању јер када је она последњи пут употребила то своје Е, сад је стварно готов! било је лето 2000. када је Милошевић био расписао своје последње изборе у животу.

Хоћу да ти кажем, друже, да ја уопште не постављам питање ДА ЛИ ће Вучић да оде, него КАКО ће да оде. Надам се да то неће бити уз неко изгинуће невиних људи и крв по улицама јер смо ми Срби склони томе да усеремо сами себе до балчака онда када нам је тешко. А подгревањем ове атмосфере у којој се праве оштре поделе на Наше и Њихове иде само у корист таквом расплету ситуације. Грађански рат у СФРЈ су почели прво медији, је л' тако?

Не бих никако волео да до тога дође прво због страдања невиних људи, а друго зато што би се таквом расплету радовали искључиво и само они који ионако овој Србији и Србима у Србији и ван ње никако не желе добро.

И, наравно, осим тога КАКО ће да оде, важно је и КО ће да га замени. Не бих никако волео да то буду исти они који су нас тако великодушно "демократски" препустили Вучићу и његовим хордама башибозука и пилићара.

Ипак не треба ту ни заборавити да су гувернери Србије из иностранства тог Вучића и довели на власт са једним јединим циљем - признање Косова као независне државе за шта му је пут утрла она претходна Тадићева власт измештањем питања Косова и Метохије из Уједињених нација у Европску унију. (А сада су те исте "демократе" тобож забринути за судбину Косова и Метохије, па то користе као аргумент у даљем продубљивању антагонизама и подела на Ми и Они у Србији.)

Дакле укратко, у овом тренутку, друже, уопште није питање ДА ЛИ ће Вучић да оде, него КАКО ће да оде и КО ће да га замени.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:11 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

freehand
Ма терајте се, бре, у пизду материну сви Заједно, и опозици(ција) и власт. Све вас је Служба поставила ту где сте сада и солите нам памет деценијама.

Manje vina manje vina



Eh, da je manje vina pa ni po jada, ali ta jada je odavno na “manje vinjak litrenjaka...”

NB - inace, pop referenca je odlična, čakndapače smehotresna :)
tasadebeli tasadebeli 17:17 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

angie01

i sada ti i ekipica



Каква екипица када лепо видиш да сам овде сам?

Нико ме не подржава. Само тек понеки покушавају да комуницирају са мном нормално иако се не слажемо у мишљењима и са аргументима уместо са етикетама и квалификацијама моје личности, а не онога што сам рекао. (Што и једино сматрам достојним поштовања, па са таквима сасвим уљудно онда и комуницирам узвраћајући им онолико поштовања колико они покажу за мене на овом твом блогу. Што би се рекло, свакоме показујем поштовања према његовим заслугама.)

Лепо вам написа онај човек,

Još nešto, koji vam je krasni, šta god da Tasa napiše skačete kao hijene na njega?!?!? Hoće li ova histerija ikada da prestane???


али ви не хајете... Важно је Тасу попљувати јер вам овде кроз коментаре каже у лице ко сте, какви сте и шта сте не увијајући то у лицемерне обланде.

Постајеш параноична, Анђо.

Да не кажем, к'о нека зла баба.

То је обично и онај прави тренутак када сваку причу и са тобом и са теби сличнима (злим бабама?) треба прекинути јер је очигледно да та прича више и нема никакав смисао него се претвара у расправу пиљарица на пијаци.

Уз леп поздраУ, уживајте без мене у тој својој блогерској политикантској Фарми и Паровима, блогодругарице и блогодругари!



tasadebeli tasadebeli 17:32 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Biljana 77

Ulogovala sam se na blog posle par godina samo da ti kažem da ti informacije nisu za qrac,

O učesnicima Ibarskog marša, tj. o ekipi iz Fronta možeš od mene da dobiješ vrlo precizne i proverene informacije.



А зашто бих ја теби веровао?

Чиме си ти то заслужила да бих ти веровао?

Овоме од кога сам добио те информације за које тврдиш да нису ни за курац верујем јер је човек то заслужио.

А ти баш ничим то ниси заслужила.

Па тако можемо читаву ствар и да обрнемо па да ја теби кажем да те твоје информације које ми подастиреш овде, што се мене тиче, нису ни за курац.

volela bih da ih taj što ti ih poslao postuje javno, a ne da u PP šerujete bljuvotine.


А то је оно што највише боли, а?

(Ниси једина, и Фрихенд је био интересантан то знати. Дупе би своје изјео само да сазна... Али то је у реду, то је Фрихенд... Он је мој другар и исписник. Cohort efect, Дан младости и те муње, па имам разумевања за његове слабости.

Али зато има ту још неких блогогованаца, Фрихенд је мој друг па га издвајам из те клозетске блогерске екипице, који се каче својим вицкастим коментарима јер им мозак само дотле и досеже да умеју једино да увреде онога ко се не слаже са њима у њиховом високоумљенију.)

Е, па кад већ спомињемо споловила (прва си почела), шта те боли курац од кога сам добио те инфоормације када те информације за тебе ионако нису ни за курац.
Biljana 77 Biljana 77 17:47 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Kad bolje razmislim, boli me kurac.
tasadebeli tasadebeli 17:49 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Biljana 77
Kad bolje razmislim, boli me kurac.



Зар ниси рекла да си на твитеру?
predatortz predatortz 18:00 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Biljana 77
Kad bolje razmislim, boli me kurac.


Razo, ti li si?

PS
Ništa lično i ne bih da se mešam u vašu prepirku, samo me citirano asociralo na Razu Mujanović i njene legendarne izjave.
Bili Piton Bili Piton 18:01 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

tasadebeli
Biljana 77
Kad bolje razmislim, boli me kurac.



Зар ниси рекла да си на твитеру?


Vala jasno je i zašto je pobegla tamo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:06 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Vala jasno je i zašto je pobegla tamo.


kako bilo da bilo tamo su je baš iskvarili, izgleda.
Ne sećam je se odavde u izdanju, ni za *urac, boli me *urac....

Ili je to ono za čim treba žaliti što odlazi?
tasadebeli tasadebeli 18:09 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

predatortz
Biljana 77
Kad bolje razmislim, boli me kurac.


Razo, ti li si?

PS
Ništa lično i ne bih da se mešam u vašu prepirku, samo me citirano asociralo na Razu Mujanović i njene legendarne izjave.



Да, и ја сам све време док сам оно писао мислио на Разу Мујановић и оног њеног тренера... Беше Васојевић, је л' тако?
Biljana 77 Biljana 77 18:10 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Sa džentlmenima damski, sa ostalima po nahođenju.
A ima i ono... vratiće se Valter.
Šalim se, neću, dovoljno mi je i ovoliko bilo.
tasadebeli tasadebeli 18:16 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Biljana 77

Sa džentlmenima damski, sa ostalima po nahođenju.



Не, не, ниси у праву... Него свакоме према заслугама.

А то што би неки да буду мало џентлмени када им то одговара, а онда мало даме када им то одговара, уопште не узимам у обзир.

Мислим да би то била и увреда за такве.


A ima i ono... vratiće se Valter.



Тоооо!!!

Такву те волим!



angie01 angie01 18:35 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Каква екипица када лепо видиш да сам овде сам?



ne kazem da nisi- mada je to vrlo diskutabilno:)- nego ovi verni pratioci, kada treba da se opstruira bilo sta sto smeta mraku u koji smo zaglibili,...uvek isti dodju ta kazu da nije uputno da se pali svetlo.


и са аргументима уместо са етикетама и квалификацијама моје личности,

Што и једино сматрам достојним поштовања,



pa zanimljivo- pa je l ti nisi onaj isti tasa koji optuzuje, klevece, izmislja da su blogeri ovo/ono, kaci spiskice?!

ili kaze,:)

јер вам овде кроз коментаре каже у лице ко сте, какви сте и шта сте не увијајући то у лицемерне обланде.


ti si samo na ovom blogu naslepo izvredjao i klevetao i blogere i ove ljude iz Lokalnog fronta- jer su sta, organizaovali akciju skretanja paznje na uzasne stavri, koje prelaze liniju do koje bi eventualno i moglo da se cuti,...ako si bas takav,....i to sve sproveli za svoj gros,...a ti nisi samo onaj koj u zahebanima vremenima stoji sa strane i tihuje, ceka, pa kada se nesto desi, stane opet na najzaklonjeniju stranu, nego jos imas protiv necijih tudjih akcija, sa kojima ti ako neces, ne moras da imas nista i razvijas teorije po kojima im dajes neka losa, ali nepostojeca znacenja i njima i onima koji su uz njih- znaci da branis onu drugu stranu, da si se svrstao,...a kao nisi, zabole te,....sto bi toliko reci, uvreda i energije uopste trosio na nesto sto te se ne tice i kojim pravom govoris neistine o ljudima koje ne poznajes, ni te iz LF, niti blogere ovdasnje.


То је обично и онај прави тренутак када сваку причу и са тобом и са теби сличнима


pa rekoh ti, nije bilo ni razloga da se uznemiravas necim sto nema nikakve veze sa tobom.


Лепо вам написа онај човек,


pa zanimljivo, coveku je promaklo da si ti prvi skocio kao hijena, kako on naziva one koji su reagovali na tvoje hitericno ponasanje sa ucitavanjem, "dokazivanjem" i ostalim uobicajenim demagogijama.

уживајте без мене у тој својој блогерској политикантској Фарми и Паровима, блогодругарице и блогодругари!


pa ti se pozdravljas vise puta, kao i tvoja blogodrugarica.

...a farma i parovi vise odgovaraju tvojim komentarima i po nacinu i po sadrzaju.


vcucko vcucko 18:37 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

tasadebeli

Нико ме не подржава.



Evo ja te podržavam. Načelno. Ali najiskrenije i najdobronamernije ne vidim svrhu. Za čije babe zdravlje?

S kim i o čemu?

angie01 angie01 18:39 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Зар ниси рекла да си на твитеру?


a, izvini, sta to tebe briga, njena stvar da li ce doci, ili nece,...ili ti je bas zasmetalo sto se pojavio jos neko ko poznaje ljude iz LF i demantovao tvoje uporne lazi o njima.
angie01 angie01 18:45 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

А зашто бих ја теби веровао?

Чиме си ти то заслужила да бих ти веровао?


ti nemoj, jer ti neodgovara,... a zasluzila je jer nije lagala, ucitavala, izvrtala, spinovala, treskala se, zpomagala, klevetala, optuzivala i nije radila sve ostale stvari iz tvog bogatog repertoara bedastoca, dok je ovde pisala, tako da je zasluzila- uostalom, sve info su proverljive, pa je smesno da i dalje poturas svoje spinovanje, narocito ako te toliko neinteresuje.
Biljana 77 Biljana 77 18:54 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ma bre, endži, pusti...
Ja sud o ljudima dajem kad sa njima pojedem dovoljno hleba, popijem kafa i rakija, smejem se i plačem dovoljno dugo. Kad (mi) se nađu u nevolji i u radosti. Sve drugo bilo bi nepristojno i neodgovorno.
Bili Piton Bili Piton 18:58 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

hoochie coochie man


Ili je to ono za čim treba žaliti što odlazi?


Ako moram da biram izmedju toga i onog što je došlo, svakako.
angie01 angie01 19:01 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ja sud o ljudima dajem


ne dajem sud o ljudima, jer nikoga fakat dobro ne poznajem, iako sam mnoge upoznala, ( pa su mi mahom simpaticni:),...nego komentarisem napisano.
ivana23 ivana23 19:19 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Nema te tamo?! Na tviteru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:27 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ako moram da biram izmedju toga i onog što je došlo, svakako.


Tabori, čuveni :)

Nek si moj pa možeš kako hoćeš, sve ću ti oprostiti, ma ne oprostiti, sve tvoje ću prihvatiti kao suštu mudrost.
Kad ti kažeš, boli me *kurac, to nije prostakluk, to je suvo zlato, a ako bi to Tasa rekao, e onda bi usledilo, normalno, zgražavanje.


Jer, Bili, ajd da vidimo šta smo imali..

Tasu, koji kaže da su ti iz LF ovakvi ili onakvi, ne baš za hvalu, i Biljanu koja kaže sasvim suprotno od toga.
Većina ovde nema nekih svojih informacija o njima, pa ostaje da verujemo jednom ili drugom, a i jedno i drugo oprilike istim argumentima dokazuju svoje tvrdnje, jedno kaže rekao mi čovek kome verujem, a ko ih poznaje, drugo, ja ih poznajem.
Slična težina argumenata.

Pa otkud onda toliko pristrasnosti koja ide dotle da se kaže: ti si kriv što si ovakvog blogera oterao.
Ili, šta se ti mešaš kad od tebe ništa ne traže niti se to tebe tiče?

Traži se zapravo da se ne javljaju oni sa drugačijim stavom jer, jebote, oteraće neke druge koji imaju nama bliske stavove.

Ako im je uslov da ne idu odadve to da im niko ne protivreči, što se mene tiče neka idu kad god hoće i gde god hoće.

Ili ovo Endžino, što ne ćutiš kad se tebe ne tiče...
Ima li šta budalastije od toga?

Nešto se dešava u društvu, neki proces, neka pojava, neki događaj, i na to se kaže šta se to tebe tiče.
Pa kako bre da ga se ne tiču stvari u njegovoj državi, njegovom gradu?

Ovo što Endži radi, ćuti jer tebe ne dotiče, bi bilo isto kao kad bi Vučić tim šetačima rekao, šta se bre vas tiče Ivanović i ko ga je ubio.
Nedopustivo, tačno onoliko koliki i ućutkivanje Tase od strane endži tim argumentima.

I meni često zasmetaju Tasini kilometarski komentari (kao ovaj moj:)) sa sto klipova i dvesta linkova, i meni je bilo drago kad sam video da se Biljana javila (šta god da je napisala) ali niti mi Tasin stil toliko smeta, niti bih zbog bilo koga, pa ni Biljane, žrtvovao elementarne principe pristojnosti i slobode.
Biljana 77 Biljana 77 19:38 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

i meni je bilo drago kad sam video da se Biljana javila (šta god da je napisala) ali niti mi Tasin stil toliko smeta, niti bih zbog bilo koga, pa ni Biljane, žrtvovao elementarne principe pristojnosti i slobode.


Drago mi je da me niste zaboravili. :) Za mene je daleko veće žrtvovanje elementarnih principa pristojnosti i slobode iznositi neistine nego psovati. Sve što sam ja napisala lako je proverljivo, čak i na netu. Ne pada mi na pamet da ovde iznosim "dokaze" svojih privatnih odnosa sa tim ljudima. Napisala sam jasno da sud o ljudima donosim posle ozbiljnog prijateljstva u dobrom i u lošem, ne na osnovu reče mi jedan čo'ek. Možeš da veruješ, možeš da ne veruješ, ali sama činjenica da sam se uopšte javila posle toliko vremena pokazuje da mi je bilo važno. A važno mi je jer su to moji prijatelji. I kao i u kafani gde nikad ne bih sedela sa za stolom sa ljudima koji mi blate prijatelje bez da kažem šta imam i odem, tako i ovde. Rekla sam šta imam, žao mi je ako su psovke zaparale osetljive uši, malo sam se odvikla od nežnih pahuljica koje ovde obitavaju.
Bili Piton Bili Piton 19:42 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

hoochie coochie man
Ako moram da biram izmedju toga i onog što je došlo, svakako.


Tabori, čuveni :)


Nisu nikakvi tabori nego bih mnogo radije čitao Biljanin jasan i neumišljen stil nego Tasina davljenja i Čarlijeva čepljenja, to je tako self explanatory. Ne znam šta tu još ima da se doda od bitnog.
angie01 angie01 19:49 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Tasu, koji kaže da su ti iz LF ovakvi ili onakvi, ne baš za hvalu, i Biljanu koja kaže sasvim suprotno od toga.
Većina ovde nema nekih svojih informacija o njima, pa ostaje da verujemo jednom ili drugom, a i jedno i drugo oprilike istim argumentima dokazuju svoje tvrdnje, jedno kaže rekao mi čovek kome verujem, a ko ih poznaje, drugo, ja ih poznajem.
Slična težina argumenata.


njao, njao, kakva uobicajena tvoja demagogija- koji su tacno tasini argumenti, rekao mu neko,...ili neki pdf sa tekstom o necemu sto nikakve veze nema sa ovim ljudima, pri tome, napisao je gomilu reci u kojima je protiv, jer zna on, a i ovi blogeri koji su,....alo bre, demagozi mraka, dosta vise,...a Biljana je rekla da ih dobro poznaje, da su joj prijatelji i sve najbolje, znaci iz prve ruke,....a pri tome, sve se uredno moze proveriti, ko su i sta rade,...a najbitnije- nista lose nisu ucinili ovim marsom, naprotiv,...i nista ni od koga nisu trazili, znaci za svoj gros i svoja uverenja,...o cemu ti pricas.


Ili ovo Endžino, što ne ćutiš kad se tebe ne tiče...


evo jos jedan sladak spin, kao i obicno, izvucen iz konteksta- tasa je rekao da ga je bas briga za prdez, kako je ovu akcijunazvao- a ja sam mu na to rekla da se suvise potrudio za nesto za sta ga nije bas briga.

Ovo što Endži radi, ćuti jer tebe ne dotiče, bi bilo isto kao kad bi Vučić tim šetačima rekao, šta se bre vas tiče Ivanović i ko ga je ubio.
Nedopustivo, tačno onoliko koliki i ućutkivanje Tase od strane endži tim argumentima.


...kao i ova pokvarenstina,...kakav treba neko da ima profil, da mu nije neprijatno da ovo napise, sa sve morbidnim uporedjenjem.

huci, nevidjeno gadno....i jos se pozivas na elementarne principe pristojnosti i slobode,...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Drago mi je da me niste zaboravili. :)

:)
Valjda ti je sad jasno gde pripadaš.
Pazi, ovde te CEO blog zna i pamti, a tamo tek neko ćoščić tvitera, pa kakav god da ti je rejting.
I zato, zaboravi odlazak, i da se redovnije javljaš.
Komentari da budu makar kao Tasini, a valjalo bi i duži :)
Za mene je daleko veće žrtvovanje elementarnih principa pristojnosti i slobode iznositi neistine


E sad, šta je istina šta neistina, posebno kad se o proceni nečijih kvaliteta, posebno političkih, radi..nema ta priča kraja.

Glupo mi je da ti ja sad kao objašnjavam, znaš ti kako to radi, kažeš ti, kaže neko drugi, ako ti je stalo ti insistiraš, ako ne nikom ništa, samo ne valja da se iko učutkuje, a posebno ne valja ono, ovakvog si čoveka našao da....teraš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

koji su tacno tasini argumenti, rekao mu neko,


A koji su Biljanini, znam ja?
Baš je razlika.

Rekoh već i Biljani gore, ako je nekome stalo da dokaže svoje tvrdnje (a ne znam što bi) i Tasa i Biljana bi morali nešto jače od toga.

Ja ne verujem da bih čitao te dokaze, jer me nešto posebno i ne interesuju pojedinci u toj koloni, više kolona sama ze sebe i ciljevi svega toga, ali, kažem, ako im je važno nek dokazuju, a ne da se ljute što im neko na reč ne veruje.
evo jos jedan sladak spin, kao i obicno, izvucen iz konteksta-


Uh, opet treba da tražim citat.
Ne mogu sad, a ako opet budem naleteo na njega, kao i prošli put, postaviću ga.
Biljana 77 Biljana 77 20:07 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

kad se o proceni nečijih kvaliteta, posebno političkih, radi..nema ta priča kraja.


Ja sam ih procenila kao ljude. Tu se sva priča za mene završava.

Valjda ti je sad jasno gde pripadaš.


Ovde ne pripadam odavno, jasnije danas nego ikad.
tasadebeli tasadebeli 20:17 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

vcucko
tasadebeli

Нико ме не подржава.



Evo ja te podržavam. Načelno. Ali najiskrenije i najdobronamernije ne vidim svrhu. Za čije babe zdravlje?

S kim i o čemu?




Па јес, у праву си...
angie01 angie01 20:19 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Uh, opet treba da tražim citat.
Ne mogu sad, a ako opet budem naleteo na njega, kao i prošli put, postaviću ga.


ne nego lazes, izvlacis iz konteksta i tumacis.
tasadebeli tasadebeli 20:24 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Bili Piton

Čarlijeva čepljenja



Да, стварно!

Où est Charlie ?



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:24 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Ovde ne pripadam odavno, jasnije danas nego ikad.


Ti bolje znaš.
ne nego lazes, izvlacis iz konteksta i tumacis.


Stara, dobra vađevina :)
tasadebeli tasadebeli 20:26 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

hoochie coochie man



Јеси ти то сада на себе преузео да бринеш о бабином здрављу пошто сам ја одустао?






hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Јеси ти то сада на себе преузео да бринеш о бабином здрављу пошто сам ја одустао?


Ma jok, ja to nešto malo oko principa, iako znam da je to prevaziđena stvar.
Al šta ćeš, valjda je to stvar godina, nekome ne ide to prešaltavanje tako lako pa to ti je.
predatortz predatortz 20:58 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Беше Васојевић, је л' тако?


Jeste, Ciga Vasojević.

A Razu sam baš gotivio. Ceo grad je voleo, onako otkačenu.
Mene i drugara, koji je sa mnom bio u aeroklubu, pozdravljala je:

Đe ste, padobranci! Jebeš mi nater ako ste vi normalni!

Dobar čovek, a najebala za medalju! Ni deseti deo joj Tuzla nije vratila, koliko je carica zaslužila.
tasadebeli tasadebeli 21:06 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

hoochie coochie man
Јеси ти то сада на себе преузео да бринеш о бабином здрављу пошто сам ја одустао?


Ma jok, ja to nešto malo oko principa, iako znam da je to prevaziđena stvar.
Al šta ćeš, valjda je to stvar godina, nekome ne ide to prešaltavanje tako lako pa to ti je.



Немој тако.

Ако ови модерни Њу Ејџ мислиоци и кажу да је то превазиђена ствар, то не значи да ми треба да одустанемо од ње.

Као што видиш, ни мени не иде то прешалтавање...




tasadebeli tasadebeli 21:08 17.01.2019

Re: Budimo se i mi!

predatortz
Беше Васојевић, је л' тако?


Jeste, Ciga Vasojević.

A Razu sam baš gotivio. Ceo grad je voleo, onako otkačenu.
Mene i drugara, koji je sa mnom bio u aeroklubu, pozdravljala je:

Đe ste, padobranci! Jebeš mi nater ako ste vi normalni!

Dobar čovek, a najebala za medalju! Ni deseti deo joj Tuzla nije vratila, koliko je carica zaslužila.


Раза?

Обожавао сам је!

Какав је то лик!
angie01 angie01 08:31 18.01.2019

Re: Budimo se i mi!

Stara, dobra vađevina :)


vadjevina-tebi?...koji skockavas prilicno neinteligentne,(kojima pak ne nedostaje srama) spinove, pravis poredjenja, kojih bi se postideo svako iole moralan i uvek zajedljivo i zlonamerno istupas prema stvarima koje nisu retrogradne, ali zato branis one, koje su svojim sadrzajem daleko presle liniju strahote, posle koje nema diskusije kako bi trebalo da budu tretirane...


Spiridon Spiridon 18:59 15.01.2019

..

neke od njih poznajem... svaka im cast!
angie01 angie01 19:39 15.01.2019

Re: ..

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:12 15.01.2019

relativizovanje svega

and the point is... exactly what?

a da ne pricamo kakva je ovo relativizacija igmmanskog marsa.

angie01 angie01 19:35 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

and the point is... exactly what?


nisi razumeo sta su rekli na snimku- you don't understand Serbian?

a da ne pricamo kakva je ovo relativizacija igmmanskog marsa.


ne znam da l bi umeo da objasnis u cemu se ona sastoji/ogleda:))
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:38 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

nisi razumeo sta su rekli na snimku- you don't understand Serbian?


no, I don't.

angie01 angie01 19:40 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

a sto onda komentarises?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

a da ne pricamo kakva je ovo relativizacija igmmanskog marsa.


I mene ovo baš razočaralo, gde takvu epopeju da skrnave jbt :)
Tačno je, baš asocira na taj mit, ali više to pravi problema ovim Kraljevčanima nego mitu.

Nekako ih ideološki svrstava, malo crvenkasto deluju, a ne paše svima to.
Mada, nihovo pravo, ja samo primećujem da su mogli i bez te ideologije.
Bili Piton Bili Piton 21:45 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

hoochie coochie man


Nekako ih ideološki svrstava, malo crvenkasto deluju, a ne paše svima to.


Ja mislim da njima i nije cilj da svima pašu, već samo nekima, a što je više takvih, to bolje

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana