B92 Blog    Članovi    Drago Kovacevic    Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Drago Kovacevic
12:25
PON
28
APR

Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Jučer sam na Dnevniku RTS, tamo negde pred kraj, čuo nemušto saopštenje generalnog direktora javnoga servisa koje je čitao namršteni voditelj.... a kome je, čini mi se, bilo neugodno to čitati. No, moralo se izgleda.

Saopštenje je došlo niotkuda. Nije mu prethodila vest o događaju koji je "inspirisao" saopštenje, a iz njega je trebalo da se razume kako je "neki član izbornog štaba LDP -a sa Voždovca" fizički napao direktora RTS-a Aleksandra Tijanića, te da je on, jeli, u najboljoj tradiciji nesalomive junačine odbio te napade, kaznio napadača i nakon toga odlučio da zatraži policijsku zaštitu i stalnu policijsku pratnj, jer kad već to ima Beba ili Čeda, što ne bi i on.

Kasnije sam, gledajući druge vesti, a i kontaktirajući ljude koji bi mogli znati o čemu se radi, saznao šta se zapravo dogodilo.

Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.

Roberta Tomaša poznajem. Član je i aktivista SDU na Voždovcu i radili smo zajedno u kampanji za parlamentarne izbore u januaru 2007. godine. Mogu reći da se radi o mirnom, vrednom, savesnom i korektnom čoveku i prosto mi zvuči neverovatno da bi on mogao biti izazivač konflikta. Pogotovo je u sferi nemogućega poverovati da je fizički nasrnuo na Tijanića koji je od njega teži jedno 50 kilograma.

E, sad. Siledžija Tijanićevog kalibra je odmah po incidentu otišao u RTS i započeo spinovanje.U saopštenje je ubacio sve, od Vladimira Popovića, preko Čede do Biljane Kovačević- Vučo, jer je to normalno, jeli, pošto je čovek koga je pretukao "član izbornoga štaba LDP-a".Usput je obavestio javnost da mu nužno treba stalna policijska zaštita od "tih siledžija". Pošto Robertu Tomašu ne piše na čelu ime i izborni štab u kome je angažovan, a na Autokomandi gde je imao susret bliske vrste sa Tijanićem bio je potpuno privatno i u društvu supruge, neko je morao Tijaniću dojaviti ko je čovek koga je upravo prebio. Strašno je ako je to uradio onaj kome je Robert prijavio incident, a prijavio ga je policiji.

Ima tu i onoga "da se svako češe tamo gde ga svrbi". Tijanić je isto tako, pre samo mesec dana u prostorijama suda, u Palati pravde, napao i udario čoveka iz sličnih razloga. Nije mu se dopalo kako ga je pogledao, a i primetio ga je u grupi koja je došla na suđenje što ga on ima sa Biljanom Kovačević - Vučo, vezano za ineče dobru knjigu koju je YUKOM objavio, vezano za njegovo javno delovanje. Ono što je indikativno jeste činjenica da je nakon toga incidenta u Palati pravde imao je ista objašnjenja kao i jučer, i da je sebe predstavio preko svog privatnoga "javnoga" servisa, kao žrtvu.

Dakle, od verbalnog nasilja i primitivizma kojim već godinama truje javni prostor u Srbiji, Tijanić je krenuo u široku kampanju fizičkoga nasilja. Za sada bira samo one koji ga "mrko pogledaju" i koji su jedno 50 kilograma lakši od njega. Jer, da nije tako, napao bi i Predraga Sarapu, recimo, koji ga isto tako po nekada neblagonaklono pogleda. Ali, Sarapa je slične kilaže i bio bi veliki rizik nasrnuti na njega.

No, nije ovde problem samo u Tijaniću. Veći je problem u onima koji ga drže mimo ikakvih zakona na mestu gde donosi ogromnu društvenu štetu. A drže ga ljudi koji drže i vlast. Koštunica, Tadić, Velja, Nikolić. Čitav vladajući deo političke klase. U upravnom odboru njegovog servisa su mu naročito skloni ljudi iz SANU i crkve. Za njega su tamo ( izbor je bio jednoglasan), ruku podigli i članovi DS-a, Dragor Hibner i Boško Mijatović. Nikada nikoga iz DS-a nisam čuo da je ikada zucnuo protiv Tijanićevog primitivizma i načina kako vodi RTS. On je čak na slavama i godišnjiciama DS-a, jedan od viđenijih gostiju. Misli li Boris Tadić da će sa Tijanićem "osvojiti Evropu"...

Svakodnevno čitamo i slušamo,, gledamo i događa nam se pred vlastitim očima nasilje. Deca se tuku po osnovnim školama bejbol palicama, srednjoškolci se obračunavaju pištoljima, dvadesetogodišnjaci pale benzinom vršnjaka jer ne posti, na žurkama i klubovima bodu se noževima, u Subotici zato što je žrtva druge nacije, u Kragujevcu ili gde već, jer ima bolju garderobu.

Kad čelni čovek najznačajnije medijske institucije se, na javnom mestu pobije dva puta za mesec dana samo zato što mu se ne sviđaju pogledi prolaznika, onda to više nije samo njegov problem. Onda je to zaista društveni problem prve vrste. Jer  to su akti koji direktno utiču na količinu nasilja oko nas. Ako na te očigledne stvari ćute oni koji ga drže na toj poziciji, onda oni ne rade ništa drugo nego svesno podstiču nasilje. Kako njegovo, tako i u društvu uopšte. Samo što anonimni nasilnici nemaju u rukama tako moćno sredstvo poput javnoga servisa.

 





Komentari (128)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

dragoljub  12:38 28.04.2008
Preporuka: 2

nekad bilo

#Link  Replika: 0
pouzdano znam da je u onoj komunističkoj YU bio na snazi zakon po kome ako neko skupi određen broj tuča 3-5;mislim iliviše od 10 za 6 meseci automatski ide u zatvor na neko vreme .e sad dal taj zakon važi još i ako važi dal se primenjuje na direktore ?:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  12:39 28.04.2008
Preporuka: 0

dragi Drago

#Link  Replika: 33
Slazem se sa Vama!
Ali mislim i da bi bilo bolje da neko ovakav tekst ,malo dotera,lektorise i stilizuje pre objavljivanja!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  12:43 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Zeks
Slazem se sa Vama!
Ali mislim i da bi bilo bolje da BS ovakav tekst ,malo dotera,lektorise i stilizuje pre objavljivanja!


????????????????
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  12:54 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  13:01 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Zeks
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ja samo pitam.vidim gore da izašo konkurs za moderatora pa reko dal izađe i za kolektora:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Lektorka  13:25 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

ahm.
?
:)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  13:34 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Lektorka
ahm.
?
:)


nisam ja ništa....on....;))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  13:41 28.04.2008
Preporuka: 0

Sta treba?

Hm...Hm...na vezi sam
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  13:47 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Sta treba?

Zeks
Hm...Hm...na vezi sam

ja nisam pazio načasu pa sad begam:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  13:51 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago

Dragi Drago,
Zeks, nakon citanja vaseg teksta, predlaze da je trebalo da BS vas tekst malo dotera, lektorise i stilizuje pre objavljivanja.
Da sam na vasem mestu ja bih se naljutio, ispalo je da ste vi nedovoljno pismeni da to sami artikulisete i uradite. A to kazem zato sto sam bas lepo poceo da citam vas tekst i smejao se u sebi rekavsi sebi: Da li se moze zamisliti roman ili prica koja pocinje ovako kako Drago pise:
Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.
U fikciji (prici ili romanu) to bi izgledalo ovako: "Lice NN je napalo lice MM, coveka koga ne poznaje i sa kojim se slucajno sreo na izlazu iz cvecare, jer mu se nije svideo nacin na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je hogarovski strasno lice NN uputilo jagnjece mirnom licu MM - tek onako, iz cistog mira. I onda je doslo do tuce... bla, bla, bla". A da li bi to bilo zanimljivo stivo za citanje, sami citaoci bi odredili. U svakom slucaju, mislim da ne bi bilo dobro da se bavite literaturom.
A onda kazete nesto sto je zaista neverovatno:
Roberta Tomaša poznajem. Član je i aktivista SDU na Voždovcu i radili smo zajedno u kampanji za parlamentarne izbore u januaru 2007. godine. Mogu reći da se radi o mirnom, vrednom, savesnom i korektnom čoveku i prosto mi zvuči neverovatno da bi on mogao biti izazivač konflikta. Pogotovo je u sferi nemogućega poverovati da je fizički nasrnuo na Tijanića koji je od njega teži jedno 50 kilograma


Citajuci policijske hronike, i naivan covek (bio sam do sada sklon da verujem da vi niste od njih) moze da uvidi da nakon stravicnih ubistava i svakojakih maltretiranja koja se povremeno dogadjaju, komsije izvrsitelja obicno kazu da tu osobu znaju kao "mirnog, vedrog, savesnog i korektnog coveka i da prosto zvuci neverovatno da bi on mogao biti izazivac konflikta". Daleko od toga, jer on ni mrava ne bi zgazio.
Nije mi namera da branim Tijanica. Ali pisanje coveka vaseg ranga i integriteta na blogu B92 da on (Tijanic) ide okolo i bije one koji ga mrko pogledaju, u to mozete ubediti samo - male Djokice, a nadam se da tako nisko ne drzite citaoce vaseg teksta.
Na kraju da kazem i ovo. Drago, ponekad s interesom citam vase tekstove, ali ovog puta ste bas prekardasili norme normalnog blogerskog pisanja. Da li znate sta na engleksom znaci rec "bias"? E ovaj vas tekst je toliko "biased", toliko pisan sa usadjenim predrasudama, da je mucno citati cak i dobronamernom citaocu.
A opet, treba pratiti sta "oni drugi rade" i dokle mogu da idu...
Pozdrav,
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:52 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Ko i kako pravi kulturu nasilja.



GIANT OF CROATIAN JOURNALISM = GIGANT hrvatskog novinarstva
Izvor : Vikipedia po citatu Spitske Nedeljna Dalmacija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:08 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Samo jedno pitanje Vladimire...
Da li ste ikada čuli da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope, sa nekim pobio. Verovatno niste, ili pak jeste...? Ako niste, onda sigurno ne možete ni zamisliti da nakon toga uzme sebi za pravo da piše javna saopštenja za medij koji vodi i optužuje žrtvu uz niz konstrukcija, svestan da ne'e trpeti nikakve posledice.E, to se u Srbiji događa dva puta mesečno. I to stvarno jeste ya literaturu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  14:17 28.04.2008
Preporuka: 0

Basss zanimljivo....

Da li smo "culi da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope,sa nekim pobio?
Nisam.
"Onda sigurno ne mozete ni zamisliti da nakon toga ume sebi za pravo da pise javna saopstenja za medij koji vodi i optuzuje zrtvu uz niz konstrukcija,svestan da nece trpeti nikakve posledice"
Ovo citam,al' da razumem - nikako.
Literatura,nema sta!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Nenad M.  14:27 28.04.2008
Preporuka: 2

Re: dragi Drago

Nije mi namera da branim Tijanica.


mozda ti nije bila namera ali cinis upravo to. Ne znam kako tise dopada sto direktor javnog servisa izgovara - Jebo te Ceda i Beba. U normalnim zemljama bi to bio dovoljan razlog za smenu al ovako...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  14:27 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

"Lice NN je napalo lice MM, coveka koga ne poznaje i sa kojim se slucajno sreo na izlazu iz cvecare, jer mu se nije svideo nacin na koji ga je ovaj pogledao

pročitaj ovaj link upravo se to meni desilo jednog lepog dana u beogradu
samo zbog mrkog pogleda
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
vladimir petrovic  14:42 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Drago,
Da li ste ikada čuli da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope, sa nekim pobio. Verovatno niste, ili pak jeste...?

Bio bih neiskren ako bih rekao da jesam.
Ali narod kaze "za svadju je potrebno - dvoje". OK, "good manners" odnosno pravila lepog ponasanja vise su obavezivala Tijanica da se vise kontrolise - jer je on javna licnost, ali vec su neki komentatori napred rekli da je jagnjence Robert Tomas priznao da je vrlog gospodina Tijanica psovao... Da li direktor javnog servisa treba da ima trpljivost ovce i da se pravi da ne vidi kada ga neko gleda u oci i psuje... Da li ti sebe zamisljas kao takvog na celu RTS, jednog lepog dana? Kao coveka koga oni koji se ne slazu s tobom psuju kada ides ulicom, mozda i gadjaju jajima i paradajzom, mozda i sutaju, a ti ces biti miran kao sfinga... Da li? Otrezni se covece, neslaganje sa necijim direktorskim poslom se izrazava na drugi nacin, a ne verbalnim pa i faktickim nasiljem!
Srecom, izbori su na pragu, najverovatnije ce g. Tijanic biti pomeren (sto ce retko ko zazaliti) i neka onda bude srece za celu Srbiju, neka novi direktor bude ovca koja ce da trpi sve...
Ovo kazem zato sto se u civilizovanim zemljama podjednako kaznjava izazivanje zlocina kao i izvrsenje zlocina. Ako te neko pljune u lice taj sigurno racuna da ce primiti samar zbog toga. Da nije Tomasa i njemu slicnih, ne bi bilo incidenata, a izbori ce verovatno dovesti, kao sto sam rekao, do promene na vrhu RTS. Ali nadobudni Tomas nije mogao da ceka, pa mi ga nije zao ako je dobio dobru samarcinu... (Pomalo se cudim samom sebi, jer sam do sada sam za sebe verovao da sam pacifista!).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  16:47 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Basss zanimljivo....

hej zeks,
dosadan si.
i nemoj da se praviš lud.
jer i tovoje kucanje nje bez mahane.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
AlexDunja  16:49 28.04.2008
Preporuka: 2

Re: dragi Drago

I to stvarno jeste ya literaturu.

e, drago:))
ne bih se slozila.
vidi kakva literatura nam treba:

teoretski predgovor
prikazivati apsurd pomocu apsurda je apsurd!
s umetnicke tacke gledista sasvim neproduktivno.
zato sam u nekim svojim delima dosao do
metoda antiapsurda.
sta je to?
objasnicu.
18 baba pada kroz prozor,to je apsurd.
jedna baba,ali rumena,zdrava,vesela,pomalja se kroz
prozor i mase unuku prateci ga u skolu,to je
antiapsurd.
koskin tek onako ubija moskina.
koskin tek onako daje moskinu sto rubalja,to je
antiapsurd.
vi cete reci:to nije istina!u zivotu se tako nesto ne
desava! u zivotu babe kroz prozor prete svojim
unucima i vicu na njih da ce ih istuci ako opet zalepe za pod
njihove papuce i ako se vrate sa jedinicama!
u zivotu koskini tek onako ubijaju desetine i desetine
i stotine moskina,o tome vise ni novine ne pisu,dosadilo im!
iz "teoretskog predgovora"
za zbirku kratkih prica "antiapsurd"
alekseja slapovskog
pozz:)))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  16:54 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago

U normalnim zemljama bi to bio dovoljan razlog za smenu al ovako...

u normalnim zemljama bi bilo normalno (i obavezno) da direkror jedne institucije (koja bi trebalo da ima i obrazovni karater), bude i formalno i faktički obrazoven.
što ovde nije slučaj. prošlo je vreme samoukih.
znaš, možda možeš i sam da naučiš da sviraš manolinu, štagod, al je lakše ako to radi neko kome je to posao.
dosta više na časnu reč.

p.s. molim da mi komentar niko sem lektorke ne ispravlja:)) naročito ne zeks.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  16:58 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

u zivotu koskini tek onako ubijaju desetine i desetine
i stotine moskina,o tome vise ni novine ne pisu,dosadilo im!

Razumeo sam poruku AD....o))
pozz
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
ivana23  17:00 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

u normalnim zemljama bi bilo normalno (i obavezno) da direkror jedne institucije (koja bi trebalo da ima i obrazovni karater), bude i formalno i faktički obrazoven

O obrazovnom karakteru RTS-a brine se valjda urednik tog sektora. Direktor (ma ko bio, nema veze sa tim).
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  17:09 28.04.2008
Preporuka: 0

Nije bitno o cemu se pise

bitno je kako se pise...


Exituse ako sam ti dosadan- ne citaj me!
Ja citam i komentarisem.To je smisao bloga!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  17:18 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

ivana23
obrazovnom karakteru RTS-a brine se valjda urednik tog sektora. Direktor (ma ko bio, nema veze sa tim).


Ne znam koliko je Tijanic obrazovan (ne pratim njegov lik i delo osim kad sam primoran na to) - ali moji roditelji, ljudi kojima se vrlo da verovati, oboje novinari u penziji i izvanredno pametni, nacitani, liberalni i umereni tipovi, tvrde (i to vrlo zustro) - da je on nekada davno bio odlican novinar tj. da je vrlo dobro pisao, makar se oni iks ipsilon puta ne slagali s tim sto je pisao.

DISCLAIMER: Ovo iznad je samo prilog ovoj diskusiji, da ne ispadne da ga na bilo koji nacin branim i da mi se ne bi odmah skakalo u oci.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  17:34 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Basss zanimljivo....

Zeks
Da li smo "culi da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope,sa nekim pobio?Nisam."Onda sigurno ne mozete ni zamisliti da nakon toga ume sebi za pravo da pise javna saopstenja za medij koji vodi i optuzuje zrtvu uz niz konstrukcija,svestan da nece trpeti nikakve posledice"Ovo citam,al' da razumem - nikako.Literatura,nema sta!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  17:36 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago

Zeks
Slazem se sa Vama!Ali mislim i da bi bilo bolje da neko ovakav tekst ,malo dotera,lektorise i stilizuje pre objavljivanja!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Zeks  17:37 28.04.2008
Preporuka: 0

Da

Bas tako!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  17:41 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Da

Zeks
Bas tako!

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dolybell  20:34 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

kolektora:)))


e al ga potrefi !
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
mayo1  21:42 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Ne znam koliko je Tijanic obrazovan (ne pratim njegov lik i delo osim kad sam primoran na to) - ali moji roditelji, ljudi kojima se vrlo da verovati, oboje novinari u penziji i izvanredno pametni, nacitani, liberalni i umereni tipovi, tvrde (i to vrlo zustro) - da je on nekada davno bio odlican novinar tj. da je vrlo dobro pisao, makar se oni iks ipsilon puta ne slagali s tim sto je pisao
.

S ovime bih se složio.
Ne znam kakav je danas, ali ja ga se sjećam po prilično dobrim i britkim tekstovima, mislim u zagrebačkom "Danasu", bio mi je uz Jelenu Lovrić i Tanju Torbarinu jedan od omiljenih novinara.
Ako se ne varam, u "Nedjeljnom popodnevu" TV Zg imao je zanimljiva javljanja iz Beograda.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
oldtajmer  21:56 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago

Ovo kazem zato sto se u civilizovanim zemljama podjednako kaznjava izazivanje zlocina kao i izvrsenje zlocina. Ako te neko pljune u lice taj sigurno racuna da ce primiti samar zbog toga. Da nije Tomasa i njemu slicnih, ne bi bilo incidenata


Ako nije izreceno sa velikom dozom ironije, ovo je jedna od najvecih gluposti (i neistina) koju sam ikada cuo.

Ako te neko pljune u lice, a ti ga osamasris, misils da taj treba krivicno da odgovara? Ako je tako, drago mi je sto ti ne pises zakone ni u jednoj "civilizovanoj" zemlji, jerbo mozes proveriti da takvi zakoni u "civilizovanom" svetu NE POSTOJE.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Bili Piton  01:03 29.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

mayo1
S ovime bih se složio. Ne znam kakav je danas, ali ja ga se sjećam po prilično dobrim i britkim tekstovima, mislim u zagrebačkom "Danasu", bio mi je uz Jelenu Lovrić i Tanju Torbarinu jedan od omiljenih novinara.Ako se ne varam, u "Nedjeljnom popodnevu" TV Zg imao je zanimljiva javljanja iz Beograda.


Da, upravo na to doba mislim, kao i na njegov input u "Danasu". Cudesno je sta 20 godina moze da ucini od coveka pod odredjenim okolnostima.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  02:06 29.04.2008
Preporuka: 2

Re: dragi Drago

Nije mi namera da branim Tijanica. Ali pisanje coveka vaseg ranga i integriteta na blogu B92 da on (Tijanic) ide okolo i bije one koji ga mrko pogledaju, u to mozete ubediti samo - male Djokice, a nadam se da tako nisko ne drzite citaoce vaseg teksta.

ma ne vladimire, tijanic je ustvari jedan gospodin koji se nikada ne ponasa bahato i kojeg ceo grad zna kao vrlo stalozenog i kulturnog coveka. ovo su samo lazne optuzbe ekstremista iz LDP-a.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
irvas  02:17 29.04.2008
Preporuka: 3

Re: dragi Drago

Srecom, izbori su na pragu, najverovatnije ce g. Tijanic biti pomeren (sto ce retko ko zazaliti) i neka onda bude srece za celu Srbiju, neka novi direktor bude ovca koja ce da trpi sve...

ma ne, dovescemo mladjeg i jaceg direktora :)
steta sto je ulemek u zatvoru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  10:36 29.04.2008
Preporuka: 0

Re: dragi Drago

Ne znam koliko je Tijanic obrazovan


Srednjoškolski u Đakovici. Sa srednjom stručnom spremom (fakultet nikada nije završio; izvor answers.com i drugi) je bio ministar i sve ostalo pa čak i direktor Nacionalnog Servisa(?????????) TV.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  10:37 29.04.2008
Preporuka: 1

Re: dragi Drago

ma ne, dovescemo mladjeg i jaceg direktora :)
steta sto je ulemek u zatvoru.

a i završio je srednju muzičku školu i objavio nekoliko knjiga.
podoban.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  12:42 28.04.2008
Preporuka: 2

Misli li?

#Link  Replika: 1
Nikada nikoga iz DS-a nisam čuo da je ikada išta zucnuo protiv Tijanićevog primitivizma i načina kako vodi RTS. On je čak na slavama i godišnjiciama DS jedan od najviđenijih gostiju. Misli li Boris Tadić da će sa Tijanićem "osvojiti Evropu"...

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragan7557  13:25 28.04.2008
Preporuka: 2

Re: što propusti....


Dakle,

što propusti ministar Iliću,
to dočeka Aca Tijaniću......
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
LILLY  13:14 28.04.2008
Preporuka: 1

Drago,

#Link  Replika: 7
ako nije tajna, od koga ste saznali sta se zapravo dogodilo tog, kako vidimo, kobnog sinoc?

Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

p.s.
Za onog prebijenog momka, koji nije "postio", ima i drugacijih vesti, sto pretpostavljam, znate ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  13:27 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Drago,

p.s.
Za onog prebijenog momka, koji nije "postio", ima i drugacijih vesti, sto pretpostavljam, znate ;)

Za tog momka je ključna vest da je zapaljen.....a u ovom što sam pisao nije od nikavoga značaja to koju vrstu posta nije upražnjavao...

ako nije tajna, od koga ste saznali sta se zapravo dogodilo tog, kako vidimo, kobnog sinoc?

Od više ljudi sa Voždovca čija vam imena neće ništa značiti...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  13:42 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Drago,

Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

A kako ti ovo zvuči..prosto na fenomenološkoj ravni..
Čačak: Krštenje Roma na pijaci
28. april 2008. | 11:30 -> 13:57 | Izvor: B92, FoNet
Čačak -- Kandidati za odbornike Grupe građana Za Čačak krstili su dvojicu Roma na stočnoj pijaci, nadležni za romska pitanja oštro su reagovali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
adam weisphaut  13:58 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Drago,

Drago Kovacevic
Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

A kako ti ovo zvuči..prosto na fenomenološkoj ravni..
Čačak: Krštenje Roma na pijaci
28. april 2008. | 11:30 -> 13:57 | Izvor: B92, FoNet
Čačak -- Kandidati za odbornike Grupe građana Za Čačak krstili su dvojicu Roma na stočnoj pijaci, nadležni za romska pitanja oštro su reagovali.

QQ Drago, takvu vest da objaviš na Vaskrsni ponedeljak, sad će da se odma javi neko da su mu povređena religijska osećanja
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:11 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Drago,

adam weisphaut
Drago Kovacevic
Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

A kako ti ovo zvuči..prosto na fenomenološkoj ravni..
Čačak: Krštenje Roma na pijaci
28. april 2008. | 11:30 -> 13:57 | Izvor: B92, FoNet
Čačak -- Kandidati za odbornike Grupe građana Za Čačak krstili su dvojicu Roma na stočnoj pijaci, nadležni za romska pitanja oštro su reagovali.

QQ Drago, takvu vest da objaviš na Vaskrsni ponedeljak, sad će da se odma javi neko da su mu povređena religijska osećanja

Pa zbog fenomenologije, Adame....o))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
goran_rs  14:35 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Drago,

Ovakvi blogovi,neprovereni i jednostrani,polako ali sigurno idu gde im je mesto.Niti ce ih ko citati,niti ce ko imati sta da komentarise,osim da se smeje.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  16:57 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Drago,

Ovakvi blogovi,neprovereni i jednostrani,polako ali sigurno idu gde im je mesto.Niti ce ih ko citati,niti ce ko imati sta da komentarise,osim da se smeje.

vidim da čitaš. divim se tvom mazohizmu.

nego kaži ti nama šta ima novo na tv bijeljina?
štrika li se tamo kod bjelice?
nestade mi kanal a nisam skinula mustru.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
goran_rs  19:22 29.04.2008
Preporuka: 0

Re: Drago,

Exitus Letalis
Ovakvi blogovi,neprovereni i jednostrani,polako ali sigurno idu gde im je mesto.Niti ce ih ko citati,niti ce ko imati sta da komentarise,osim da se smeje.vidim da čitaš. divim se tvom mazohizmu.
nego kaži ti nama šta ima novo na tv bijeljina?štrika li se tamo kod bjelice?nestade mi kanal a nisam skinula mustru.

Veruj mi,tvoja misljenja,komentare i sl uopste ne citam,a procitao sam ih 20-tak.Ista si kao i ovaj blog,jednostrana.cak ise necu ni citati ako mi odgovoris,ni toliko.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tigrks  13:29 28.04.2008
Preporuka: 0

Ko i kako pravi kulturu nasilja...

#Link  Replika: 13
Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.

Pa neće biti da je baš ovako. Danas sam u nekim vestima video izjavu Roberta Tomaša. Prilično nemušto je opisao događaj. Međutim, najpre je rekao da je ugledavši Tijanića, i onako, više za sebe, opsovao ga... i odatle je sve počelo. Daleko od toga da pravdam siledžiju Tijanića, on je nesreća za ovu zemlju, ali očigledno je da i gospodin Tomaš u ovom događaju nije baš nevinašce.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  13:36 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

tigrks
Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.

Pa neće biti da je baš ovako. Danas sam u nekim vestima video izjavu Roberta Tomaša. Prilično nemušto je opisao događaj. Međutim, najpre je rekao da je ugledavši Tijanića, i onako, više za sebe, opsovao ga... i odatle je sve počelo. Daleko od toga da pravdam siledžiju Tijanića, on je nesreća za ovu zemlju, ali očigledno je da i gospodin Tomaš u ovom događaju nije baš nevinašce.

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dragoljub  13:39 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

mene podseća na ono što sam opisao kod unfa,ista meta isto odstojanje:))))
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tigrks  13:46 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

Baš tako. Pitanje je samo ko ovde relativizuje?
Ja prenosim ono što sam video, izjavu Roberta Tomaša. Na osnovu te izjave osuđujem i Tomaša, a ne samo Tijanića. Mogu da prihvatim da tebi izjava g. Tomaša ne deluje nemušto, ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Drago Kovacevic  14:00 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

tigrks
Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

Baš tako. Pitanje je samo ko ovde relativizuje?
Ja prenosim ono što sam video, izjavu Roberta Tomaša. Na osnovu te izjave osuđujem i Tomaša, a ne samo Tijanića. Mogu da prihvatim da tebi izjava g. Tomaša ne deluje nemušto, ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.

Ne, izjavio je da je napravio neprijatnu grimasu.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
hoochie coochie man  14:08 28.04.2008
Preporuka: 3

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.

I to je opravdanje (ili dovoljan razlog) da direktor javnog servisa udara prolaznika!? I da ostane direktor. i da niko ne razmislja o ostavci, o smeni....
A zna da je "Cedin" (''Jebo te Ceda")
Ako su ti Cedini nasilni lako cemo sa njima, jednostavno ih ne glasamo i to je to. A sta cemo sa nasilnikom koji trosi nase pare?
I da budem iskren, i do sada je bio bahat ali sad vec izaziva.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac  14:39 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Ne placam TRS.Ne gledam je. Verujem Vam da se takvo saopstenje culo sa ekrana Kossturdistana,na kojem "pijani bivo" baca u depresiju milionsko gledaliste. Iskreno,koga moze ta "nemoralna gromada", "vonj svinjski" ,"bizgov guzati" big deddy ...ostaviti ravnodusnim makar ili u prolazu na Vozdovcu ili u ZOO vrtu,ili...
Da doticni ima uverenje da kao kostunicid moze das napada i klevece to takodje nije nista novo.
Prisecanje : "Nas su uvukli u ulicnu tucu ,u kojoj oni koriste noge,motke,nozeve,pistolje,udaranje ispod pojasa,prevare ,obmane,a nama dozvoljavaju da koristimo samo reci".
Citat pozajmlljen iz cuvenog Identiteta i ne treba posebno isticati jer se prepoznaje kosovski (kos kao pica ,a ne teritorija) govor.
Sta sad bi? I Bi Rec.Dan sveti. Vaskrsnji.Osoba RT dozvoli sebi da kaze samo reci,onako kao za sebe, a AT ga propusta kroz hriscanske pesnice. Pesnicom na rec. Ko koga danas uvlaci u ulicnu tucu?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tigrks  15:05 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

"nemoralna gromada", "vonj svinjski" ,"bizgov guzati" big deddy ...ostaviti ravnodusnim makar ili u prolazu na Vozdovcu ili u ZOO vrtu,ili...

Čemu znaci navoda?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
napolitanac  15:15 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Ne karikiram. Citiram.Kad citirate druge ,onda su nuzni znaci navoda. Mozda ste u pravu,ako se ima u vidu da su navedeni termini vec postali deo vokablara kada se govori o doticnom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tigrks  15:28 28.04.2008
Preporuka: 1

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.
I to je opravdanje (ili dovoljan razlog) da direktor javnog servisa udara prolaznika!? I da ostane direktor. i da niko ne razmislja o ostavci, o smeni....
A zna da je "Cedin" (''Jebo te Ceda")
Ako su ti Cedini nasilni lako cemo sa njima, jednostavno ih ne glasamo i to je to. A sta cemo sa nasilnikom koji trosi nase pare?
I da budem iskren, i do sada je bio bahat ali sad vec izaziva.
Nisam uopšte napisao da je to dovoljan, ili potreban razlog, niti bilo kakav razlog.
Napisao sam samo činjenice, ali tebi očigledno ne smetaju sopstvene psovke, gnušaš se samo tuđih.
O bahatosti i sirovosti Tijanića ne bih, i mene neograničeno iritira njegova arogancija i prostakluk, činjenica je da njemu i ne treba povod za bahatost, ali je takođe i činjenica da je u ovoj situaciji imao šlagvotrt. Dobar ili loš, nije od značaja.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
trener  15:40 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

na kojem "pijani bivo" baca u depresiju milionsko gledaliste. Iskreno,koga moze ta "nemoralna gromada", "vonj svinjski" ,"bizgov guzati" big deddy ...ostaviti ravnodusn


   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
tigrks  15:48 28.04.2008
Preporuka: 0

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Pitanje je postavljeno baš u tom kontekstu.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Exitus Letalis  17:01 28.04.2008