Životinjski svet

Baba gori a Selo se češlja

G.Cross RSS / 01.02.2019. u 21:08

Iliti  nekultura kulta ličnosti.

 

 "Znanje, ali i moral, odgovornost i pre svega ljudskost i čestitost, osobine su koje u svakom od nas traži naš predsednik. I ne treba da mi kaže bilo šta. Ako me je predložio na funkciju, onda znam šta mi je činiti", rekao je Babić. 


Da je ovo rekao neki Sovjet o Staljinu za vreme Staljinizma rekli bi mu da ne  preteruje sa dupeuvlačenjem.

12042512845c548fbcc9774921812918_w640.jpg



Komentari (413)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 07:16 02.02.2019

Re: bahatost


Од последњих десет коментара девет сам уобичајено прескочио све пазећи да не угазим.

И реплику ћу прескочити, наравно.
mlinarslavko mlinarslavko 10:25 02.02.2019

Re: bahatost

Kakva mu je druga izjava, gde koristi tragediju da se uvlaći Vučiću, takva mu je i prva. I da je znao i da nije da je žena stradala prva izjava bi mu bila ista. Tek poruke podrške funkcionera, naročito Lajića koji žali zbog smrtnog ishoda, ali se zahvaljuje bogu što se nije dogodila veća tragedija? Težak folirant.

Svi znamo da njih zabole za državu i ljude i da gledaju samo kako da se nakradu po cenu da gaze preko mrtvih, ali oni više ne osećaju potrebu ni da se foliraju, svesno pljuju po narodu.

Tačno, jedina činjenica je da je vozač kriv, sve ostalo od strane Babića, njegovih kolega, novinara, eksperata je teška govnarija. Mada što neko reče, to je paralelaln svet, njima i njihovom okruženju je ponos da budu smeće ako od toga imaju korist.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:27 02.02.2019

Re: bahatost

Nije krivac on, već vozač.
Sve ostalo su špekulacije.
Tako kaže zakon.

Сећам се, мутно, да је овако нешто већ потезано раније, и да, чини ми се, ипак има нека законска суодговрност директора за пропуст (пребрза вожња) или незакониту наредбу ("Вози брзо!).
mariopan mariopan 11:01 02.02.2019

Re: bahatost

anonymous
Nije krivac on, već vozač.
Sve ostalo su špekulacije.
Tako kaže zakon.

U sledećoj izjavi posle dva dana daje ostavku zato što je "izgubljen ljudski život".
Sve u svemu, osim idiotskog šlihtanja Vučiću, sve ostalo mi deluje normalno.
Osim ovog hora ovde koji mu učitava ne znam šta sve.
Valjda je poenta da budete bolji od njih?




Neverovatna je količina ostrašćenosti i spremnosti na javni linč.
Čak bih se usudio da kažem - i sa primesama rasizma.

Ništa zakon, ništa demokratske procedure.

Giljotina.

Da li to ima veza sa tim šta mislim o vlasti ili političkoj eliti - nema...nikakve.

Samo o tome kakvi smo mi .



Zapravo , krenulo se sa traganjem za staljinističkim kultom ličnosti , a isterao se autoritarni mentalitet .

Gazi onog dole - savijaj kičmu pred onim gore.

Šutni magare u blatu.





Lepo je kad si tako fin, mnogo lepo, zato nam je ovako. Svi su lepo vaspitani pa čekaju da se AV sam seti da bi trebalo drugačije da radi a ne ovako.

Nego da mi lepo zamolimo Vučića da počne da poštuje zakon, da prestane da laže, da institucije počnu da rade svoj posao....?

I on će nas poslušati.

Jednostavno.

Sram nas bilo.

Nije lepo što smo se ostrvili na čoveka.
anonymous anonymous 15:42 02.02.2019

Re: bahatost


Mariopan, nije u pitanju Vučić , nego teleprontovani.

A i da jeste Vučić, šta pomaže izliv žuči.

Tražili smo demokratiju - dobili smo demokratiju.

Ništa manje neefikasnu nego u drugim zemljama.

Vlast nam se ne sviđa, a što se mene tiče, a izgleda da je to i ostalim Srbima svojstveno - neće mi se nikada sviđati.

I šta je raditi.

Hoćemo li je svaki put rušiti u revolucijama ?

Na ulici. U građanskom ratu .

Neprijatelj bi se tome radovao.

A imamo ih , hvala Bogu dosta.

Po meni, dakle, otpor treba da postoji ....i kritika treba da postoji, ali - konstruktivna .

Ona koja donosi i rešenja.

U svakom slučaju , na prvom mestu treba sačuvati državu, a istovremeno izgrađivati civilno društvo.
Pa ma koliko dugo to trajalo.

Drugog puta nema.

Sada vidim da prolazimo ono što smo već prošli.

Rušenje Miloševića, imalo je jednu cenu,jasno vidljivu.
Plašim se da bismo trenutnim rušenjem Vučića platili još veču.






freehand freehand 15:55 02.02.2019

Re: bahatost

Rušenje Miloševića, imalo je jednu cenu,jasno vidljivu.
Plašim se da bismo trenutnim rušenjem Vučića platili još veču.

anonymous anonymous 15:57 02.02.2019

Re: bahatost

freehand
Rušenje Miloševića, imalo je jednu cenu,jasno vidljivu.
Plašim se da bismo trenutnim rušenjem Vučića platili još veču.



Pojasni.

Zar moramo da se slažemo.
freehand freehand 16:22 02.02.2019

Re: bahatost

anonymous
freehand
Rušenje Miloševića, imalo je jednu cenu,jasno vidljivu.
Plašim se da bismo trenutnim rušenjem Vučića platili još veču.



Pojasni.

Zar moramo da se slažemo.

Upravo sam te na drugom blgou pitao - šta je to za tebe Vučić?
Pravna država? Sloboda? Demokratija? Kultura? Obrazovanje? Sloboda govora i izražavanja? nezavisnost?
Ne, tebra, sve suprotno od toga.
Lutka na koncima koja se uplela i batrga se tako upletena ne znajući gde su joj ruke a gde noge jer je obećala nešto što ne može da ispuni pa udarila čelom u hladan čelični zid i sad se batrga vukući za sobom i sve nas umobolne kretene koji su sebi dozvolili da im takav bude sve i svja u državi.
Srušimo Vučića pa ćemo dobiti - šta? Nekog ko će ponosno izjavljvati kako nikad ne bi učinio nešto mi mo volje Frau Merkel? Nekog koga će Klinton maziti po glavi zato što se parama ovdašnjih poreskih obveznika u zenitu izbora u SAD zaleteo da nas svrsta na stranu gubitnika? Nekog ko ratnog zločinca Blera dovede da mu bude savetnik i lobista? nekog ko će da dovuče hiljadu autobusa ucenjenih nesrećnika da kliču Putinu?
Ili nešto još gore?
mariopan mariopan 17:26 02.02.2019

Re: bahatost

anonymous

Mariopan, nije u pitanju Vučić , nego teleprontovani.

A i da jeste Vučić, šta pomaže izliv žuči.

Tražili smo demokratiju - dobili smo demokratiju.

Ništa manje neefikasnu nego u drugim zemljama.

Vlast nam se ne sviđa, a što se mene tiče, a izgleda da je to i ostalim Srbima svojstveno - neće mi se nikada sviđati.

I šta je raditi.

Hoćemo li je svaki put rušiti u revolucijama ?

Na ulici. U građanskom ratu .

Neprijatelj bi se tome radovao.

A imamo ih , hvala Bogu dosta.

Po meni, dakle, otpor treba da postoji ....i kritika treba da postoji, ali - konstruktivna .

Ona koja donosi i rešenja.

U svakom slučaju , na prvom mestu treba sačuvati državu, a istovremeno izgrađivati civilno društvo.
Pa ma koliko dugo to trajalo.

Drugog puta nema.

Sada vidim da prolazimo ono što smo već prošli.

Rušenje Miloševića, imalo je jednu cenu,jasno vidljivu.
Plašim se da bismo trenutnim rušenjem Vučića platili još veču.







Pokušala sam da ti odgovorim ali mi je komentar bio predugačak, čak i meni dosadan da ga pišem pa sam odustala.
Pozdravljam te, uživaj u toj "demokratiji" koju ti vidiš, ne sumnjam da je nekim ljudima dobro i ovako.
bene_geserit bene_geserit 22:36 02.02.2019

Re: bahatost

Predrag Brajovic
... чини ми се, ипак има нека законска суодговрност директора за пропуст (пребрза вожња) или незакониту наредбу ("Вози брзо!).

Really?
Znači guzonja sedi uvaljen pozadi, i treba da prati ograničenje brzine na putu i preko ramena vozača da zeva kojom brzinom auto ide.
A ne sme da telefonira, spava, sređuje dokumenta i sl.
Zajebaš me?

Što se tiče nezakonite naredbe, ako su guzonja i vozač jedini u kolima, onda ne može da se dokaže (ako jedan tvrdi jedno, drugi drugo).
U tom slučaju verovatno postoji neko krivično delo podstrekivanja.
sweet64 sweet64 23:53 02.02.2019

Re: bahatost

anonymous


Rušenje Miloševića, imalo je jednu cenu,jasno vidljivu.
Plašim se da bismo trenutnim rušenjem Vučića platili još veču.




Kako se beše za ovo kaže - oksimoron?
Pa zar ovo trenutno nije plaćanje najveće moguće cene. Tako, nekoć i Koštunica hteo sve polako, protokolarno i po redu poštujući procedure (onaj Mićkov glas ili iz Nikad izvini), a ovi cepaj bato dogod ih neko pušta.
st.jepan st.jepan 01:12 03.02.2019

Re: bahatost

angie01
mi znamo samo ono sto smo procitali,

Da, a pročitali smo (i videli) koješta zanimljivog, na primer:
1. Da je vozilo u kojem je bio Babić, promašilo rampu sa elektronskim plaćanjem i ogromnom brzinom naletelo na vozla koja su stjala pred običnom rampom. Teško je zamislivo da se tako što moglo desiti profi vozaču, naročito vozaču koji je sigurno tuda prolazio često.
2. Da je vozač nepovređen, a to je takođe slabo moguće.
3. Da je Babićevo vozilo odmah odneseno.
4. Da je vozač uhapšen tek 24 sata nakon nesreće, a najnormalnije bi bilo da je rutinski uhapšen na licu mesta.
5. Da se na snimku nessreće ne vidi trenutak zakucavanja, tj. da je dva tri frejma odstranjeno, najverovatnije da se ne bi videla silina udara, tj. brzina kojom je Babićevo vozilo dojurilo, a možda i nešto važnije. Vidi se samo kako Škodin zadnji deo pored kamere promiče brzinom koja je, od udarca i guranja dva auta ispred sebe, već bitno smanjena.
6. Da je uhapšeni vozać odmah pušten.
Edit (thanks Angie): 7. Da je Babić brzometno podneo ostavku. Iz moralnih razloga!!!
angie01 angie01 01:35 03.02.2019

Re: bahatost

Da, a pročitali smo (i videli) koješta zanimljivog, na primer:


upravo,...ti si podrobnije razjasnio, sta bi sve moglo da bude izmedju redova,...a i ostavke- a posle naherenog tvita-,...koju do sada apsolutno niko od jih nije ni za uzasnije stvari, ni pomislio da podnese.

angie01 angie01 02:28 03.02.2019

Re: bahatost

7. Da je Babić brzometno podneo ostavku. Iz moralnih razloga!!!


ima i 8. i 9.,...sofera pominju pod inicijalima, kao da nije ni bitno ko je, zenu koja je stradala niko nije takodje imenovao, niti bilo sta drugo o njoj napisao, kao ni o ostalim koji su bili povredjeni i pretrpeli stetu- ono, kao boranija, scenografija i statisti....sto manje podataka, sem o tome da je vazuplohovac dobro i da je podneo moralnu ostavku, zahvaljucuci tome sto zbog vucka zna sta mu je ciniti, jer bog, samo takve i bira.
st.jepan st.jepan 02:38 03.02.2019

Re: bahatost

angie01
7. Da je Babić brzometno podneo ostavku. Iz moralnih razloga!!!


ima i 8. i 9.,...sofera pominju pod inicijalima, kao da nije ni bitno ko je, zenu koja je stradala niko nije takodje imenovao, niti bilo sta drugo o njoj napisao, kao ni o ostalim koji su bili povredjeni i pretrpeli stetu- ono, kao boranija, scenografija i statisti....sto manje podataka, sem o tome da je vazuplohovac dobro i da je podneo moralnu ostavku, zahvaljucuci tome sto zbog vucka zna sta mu je ciniti, jer bog, samo takve i bira.

Naknadno sam editovao edit - zahvalio ti na sedmici.
Osmicu sam zapazio odmah, bila mi je prvi signal, ali sam zaboravio da je dodam.
st.jepan st.jepan 02:59 03.02.2019

Re: bahatost

ima i 8. i 9.

A ima i 10.
Babiću je, kažu, smrskana noga, a sem nagnječenja jedog pršljena, neke druge povrede se ne pominju.
Nije baš uobičajeno da putniku na zadnjem sedištu bude smrskana noga (i ništa drugo!), jer štite je meka prednja sedišta.
Takva povreda, a bez drugih povreda, karakterističnija je za putnika na prednjem sedištu, ili za vozača , jer glave i gornje delove tela štite im vazdušni jastuci.
st.jepan st.jepan 04:03 03.02.2019

Re: bahatost

što neko reče, to je paralelaln svet, njima i njihovom okruženju je ponos da budu smeće ako od toga imaju korist.

Di je interEsa, ni sramotE!
(stara hvarska)
angie01 angie01 14:12 03.02.2019

Re: bahatost

Nije baš uobičajeno da putniku na zadnjem sedištu bude smrskana noga (i ništa drugo!), jer štite je meka prednja sedišta.


evo ga snimak automobila ubice, gde se jasno vidi da je glavni udar bio sa vozaceve strane.


st.jepan st.jepan 16:41 03.02.2019

Re: bahatost

angie01

evo ga snimak automobila ubice, gde se jasno vidi da je glavni udar bio sa vozaceve strane.

Ejbg Anđo!
Ovaj snimak pojačava sumnju u zvaničnu verziju, po kojoj je vozač nepovređen, a putnik na zadnjem sedištu vrlo povređen.
Žao mi je što je tako.
Jer, ne'š vjerovat', meni je Babić na neki način... pa ne bih rekao simpatičan, pre da u meni izaziva izvesnu nežnost. Nije on baš toliki retard - jednom sam ga slušao duže, i mogu reći da je govorio sasvim konsistentno. A one njegove vazduplohovne gafove skloniji sam da pripišem disleksičnosti, nego gluposti.
angie01 angie01 17:19 03.02.2019

Re: bahatost

pre da u meni izaziva izvesnu nežnost.


ganutost, kao sto to uvek izazivaju ljudi, koje, km, treba razumeti strpljivije
,...al brate, kada te ugrozavaju tako sto im je data moc ugrozavanja, e onda, izvini,...nesto nemam strpljenja.
st.jepan st.jepan 17:26 03.02.2019

Re: bahatost

angie01
pre da u meni izaziva izvesnu nežnost.


ganutost, kao sto to uvek izazivaju ljudi, koje, km, treba razumeti strpljivije
,...al brate, kada te ugrozavaju tako sto im je data moc ugrozavanja, e onda, izvini,...nesto nemam strpljenja.

Pa nije on kriv što mu je data moć!
Čovek je prosećan ili bezmalo prosećan, ne očekuješ valjda od njega realno sagledavanje sopstvenih sposobnosti i samokritičnost. To bii bilo kao da od onog Kaligulinog konja senatora očekuješ da odbije ukazanu čast.
angie01 angie01 17:32 03.02.2019

Re: bahatost

Pa nije on kriv što mu je data moć!


kriv je sto je koristi na nacin na koji je koristi- ako je punoletan i nije proglasen za nekog kome treba pratilac, znaci da podleze odgovornosti za svoje postupke.

...kapiram ja sta si 'teo reci:),...al nije samo sam bog kriv, njega i odrzavaju ovi okolo.
mariopan mariopan 18:13 03.02.2019

Re: bahatost

angie01
Nije baš uobičajeno da putniku na zadnjem sedištu bude smrskana noga (i ništa drugo!), jer štite je meka prednja sedišta.


evo ga snimak automobila ubice, gde se jasno vidi da je glavni udar bio sa vozaceve strane.



Kako je onda moguće da vozač ne bude ozbiljnije povređen?

Pu, pu, daleko bilo da želim zlo tom čoveku ali ko je zapravo vozio?
milisav68 milisav68 19:35 03.02.2019

Re: bahatost

mariopan
Kako je onda moguće da vozač ne bude ozbiljnije povređen?

Air-bag i pojas, plus što je verovatno počeo da koči, pa brzina nije bila veća od 60-70km/h prilikom sudara.

Babić verovatno nije bio vezan, verovatno i zavaljen ili je spavao, pa je poleteo svom težinom napred, otud i povrede pršljena i noge (ako je tačno to što pišu novine).

Nesretna žena je sedela pozadi, i verovatno je ceo zadnji deo bio smrskan (Opel Astra), jer je zadnje sedište veoma blizu zadnjem delu auta.


angie01 angie01 21:02 03.02.2019

Re: bahatost

Air-bag i pojas, plus što je verovatno počeo da koči, pa brzina nije bila veća od 60-70km/h prilikom sudara.


prvo, na snimku se vidi da je projurio pre udara- ne lici bas na kocenje, 60-70 km/h je dovoljna da omoguci katastrofalnu silinu udara-koja se uostalom vidi na snimku,...air-bag sprecava cimanje glave, koje je obicno fatalno i povrede grudnog kosa i stomaka, ali ne i nogu,...narocito u sudaru u kome je silina udarca bila tolika, da je usmrtila nekog u automobilu ispred....ono, bas da mu nista nije...

...meni recimo, nije normalno da profi vozac takvom brzinom uopste pokusava da udje u naplatnu rampu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 03.02.2019

Re: bahatost

Air-bag i pojas, plus što je verovatno počeo da koči, pa brzina nije bila veća od 60-70km/h prilikom sudara.


Ma, Milisave, sumnja se da je Babić vozio.

Sve postaje logičnije ako se pretpostavi da je on vozio, i sumanuto mašenje trake (teško da se tako nešto desi vozaču koji najverovatnije često vozi tom trasom) i povrede Babića a nepovređivanje vozača, i ekspresno evakuisanje njegovog vozila, isečen snimak, nepostojanje snimka kad prilazi rampi na kom bi se video vozač, njegovo naglašavanje da nije vzio..i dosta toga.

Ne može se tvrditi, ali zaista se sve lako uklopi u logiku ako se on "postavi" za volan.
milisav68 milisav68 21:25 03.02.2019

Re: bahatost

angie01
prvo, na snimku se vidi da je projurio pre udara-

Ma na snimku nema nekoliko frejmova - trenutak samog udara.
air-bag sprecava cimanje glave, koje je obicno fatalno i povrede grudnog kosa i stomaka, ali ne i nogu,

To važi za suvozača, vozač se upre o volan, a nogama stiska kočnicu i tako se odupire.
narocito u sudaru u kome je silina udarca bila tolika, da je usmrtila nekog u automobilu ispred..

Škoda Superb je veliki jak i težak auto, naspram recimo Opel Astre, plus što je ispred AStre bio još jedan auto, pa Astra nije mogla da odleti napred.
meni recimo, nije normalno da profi vozac takvom brzinom uopste pokusava da udje u naplatnu rampu.

Nije normalno, kao što nije normalno, da tamo nema nikakav znak ispred da je tu naplatna rampa i da treba da se uspori.

Tog jutra je bila baš gusta magla, i policija je rekla da je vozio neprilagođenom brzinom.
milisav68 milisav68 21:30 03.02.2019

Re: bahatost

hoochie coochie man
Ne može se tvrditi, ali zaista se sve lako uklopi u logiku ako se on "postavi" za volan.

Meni povrede nisu nelogične, a sečenje snimka izaziva sumnju.

Dopuna.

Evo ovde ima ceo snimak.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=44&v=TcNcJytP0B4
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 03.02.2019

Re: bahatost

Meni povrede nisu nelogične, a sečenje snimka izaziva sumnju.


Pa pazi, možda neki eksperti mogu i da kažu koje su najčešće povrede u određenim situacijama, ali ne verujem da iko može samo na osnovu povreda da tvrdi bilo šta.
Milsim da niko ne može da tvrdi da su neke povrede obavezne a neke druge apsolutno nemoguće, svakakve situacije se dešavaju.
Ali ako je slupana vozačeva strana nekako se nameće da je vozač najviše i stradao.
Naravno da to nije jedini mogući ishod.

Ali sve ostalo, plus takve povrede... jednostavno, previše lako se uklapa u logiku da se ne bi sumnjalo.
st.jepan st.jepan 21:41 03.02.2019

Re: bahatost

tamo nema nikakav znak ispred da je tu naplatna rampa i da treba da se uspori.

Pred tom naplatnom rampom (na autoputu!) nema znaka? Nijednog?
To je zaista vrlo neobično.
Znaš iz ličnog iskustva, ili si negde pročitao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 03.02.2019

Re: bahatost

Evo ovde ima ceo snimak.


Da, o tom snimku se radi.
Vidi se kad pasat dolazi, plaća, stiže astra, i kupi ih škoda.
Ali primeti da se vidi samo zadnji kraj škode koji prolazi pored šaltera, ne vidi se sam udarac, to je isečeno.
A i verujem da postoji kamrera koja snima dolazak vozila na rampu pored ove koja snima ovo mesto koje se vidi.
Ta kamera bi sve rešila.
Ne znam postoji li takva ali mi je nelogično da je nema.
st.jepan st.jepan 21:44 03.02.2019

Re: bahatost

previše lako se uklapa u logiku da se ne bi sumnjalo.

Tačno!
Samo redanje činjenica, logika, sumnja, razmatranje.
Nipošto optuživanje.
milisav68 milisav68 21:44 03.02.2019

Re: bahatost

st.jepan
Znaš iz ličnog iskustva, ili si negde pročitao?

Prošao pre mesec dana, nego nisam vozio brzo, i nije bila magla.

Idi google earth pa pogledaj kako izgleda.
milisav68 milisav68 21:50 03.02.2019

Re: bahatost

hoochie coochie man
.
Ali primeti da se vidi samo zadnji kraj škode koji prolazi pored šaltera, ne vidi se sam udarac, to je isečeno.

Ma na ovom snimku se vidi, ovaj snimak traje 45 sekundi, isečeni 41.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 03.02.2019

Re: bahatost

st.jepan
previše lako se uklapa u logiku da se ne bi sumnjalo.

Tačno!
Samo redanje činjenica, logika, sumnja, razmatranje.
Nipošro optuživanje.


Ma naravno, ozbiljni ljudi nikoga tek tako ne optužuju za ozbiljne stvari.
Ali isto tako dovoljno ozbiljni da ne gutaju bez pogovora i razmišljanja ono što im se servira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 03.02.2019

Re: bahatost

Ma na ovom snimku se vidi, ovaj snimak traje 45 sekundi, isečeni 41.


Ovo ne volim da radim :)

O tome sam pričao, to je (valjda) prvi trenutak u kom se vidi škoda, a tu je (verujem) nemoguće videti ko je za volanom.

Što nema snimka škode od pre nekoliko metara, recimo sa onog mesta na kom je stajala astra dok je čekala?
milisav68 milisav68 22:10 03.02.2019

Re: bahatost

hoochie coochie man
Što nema snimka škode od pre nekoliko metara, recimo sa onog mesta na kom je stajala astra dok je čekala?

Nije radila ta kamera:) ali se vidi sam udarac, to sam hteo da kažem.
angie01 angie01 22:35 03.02.2019

Re: bahatost

trenutak samog udara.


pa vidi se da je neko zaletanje u pitanju,...znam da je deo isecen,


To važi za suvozača, vozač se upre o volan, a nogama stiska kočnicu i tako se odupire.


pazi, razne su situacije, automobili, reakcije, sam udarac, meni nije bas prihvatljivo, da je onaj koji je vozio, posle takvog udarca, gde ima vise stradalih u drugim vozilima, samo izasao i otresao prasinu,...pri tome, svako ko nije vezan, najvecu opsanost trpi u slucaju udarca, od cimanja glave,...a toga nema u ovom slucaju, sve donji ekstremiteti...

plus što je ispred AStre bio još jedan auto, pa Astra nije mogla da odleti napred.


ima vise povredjenih, to ti kazem, znaci da je udarac bio toliki da su oni u automobilima ispred, svi redom povredjeni- niko ne kaze koliko njih, ni sta ni ko, sem sto su rekli da je jedna zena poginula- znaci, veoma je neobicno, da vozac ostane bez ogrebotine posle takvog udarca.


Tog jutra je bila baš gusta magla, i policija je rekla da je vozio neprilagođenom brzinom.



magla, ne magla, profi vozac zna gde mu je rampa, postoje i najave i signalizacija, ...ne znam sto nudis googl snimak, pa ni jedna naplatna rampa se ne pojavljuje iznaneda u magli.
st.jepan st.jepan 00:00 04.02.2019

Re: bahatost

hoochie coochie man
st.jepan
previše lako se uklapa u logiku da se ne bi sumnjalo.

Tačno!
Samo redanje činjenica, logika, sumnja, razmatranje.
Nipošro optuživanje.


Ma naravno, ozbiljni ljudi nikoga tek tako ne optužuju za ozbiljne stvari.
Ali isto tako dovoljno ozbiljni da ne gutaju bez pogovora i razmišljanja ono što im se servira.


Evo sam većeras nalete na još neke ljude koji takođe ne optužuju, ali ni ne gutaju bez pogovora:

zilikaka zilikaka 07:44 04.02.2019

Re: bahatost

Mislim se nešto, bez sve šale, da bi za ovo trebalo uvesti novi, konkretan zahtev na protestima- uvodjenje noš jedne, nezavisne stručne komusije kojoj bi bili stavljeni na raspolaganje svi dokazi.
Najbolje bi bilo da to bude neko spolja jer ne mogu da ga ucenjuju.
Ovo je klasična saobraćajka, nema ničeg što ne bi smelo da budepoznato javnosti zbog nekih državnih interesa, a privatne interese treba isterati iz rupe.
mariopan mariopan 15:36 04.02.2019

Re: bahatost

hoochie coochie man
Air-bag i pojas, plus što je verovatno počeo da koči, pa brzina nije bila veća od 60-70km/h prilikom sudara.


Ma, Milisave, sumnja se da je Babić vozio.

Sve postaje logičnije ako se pretpostavi da je on vozio, i sumanuto mašenje trake (teško da se tako nešto desi vozaču koji najverovatnije često vozi tom trasom) i povrede Babića a nepovređivanje vozača, i ekspresno evakuisanje njegovog vozila, isečen snimak, nepostojanje snimka kad prilazi rampi na kom bi se video vozač, njegovo naglašavanje da nije vzio..i dosta toga.

Ne može se tvrditi, ali zaista se sve lako uklopi u logiku ako se on "postavi" za volan.

Upravo tako.
nsarski nsarski 15:43 04.02.2019

Re: bahatost

Ne može se tvrditi, ali zaista se sve lako uklopi u logiku ako se on "postavi" za volan.


Ovde je na delu Kopernikanski obrt!
Bili Piton Bili Piton 15:44 04.02.2019

Re: bahatost

nsarski


Samo da primetim da mi ovde veštačimo jer pravog veštačenja neće biti.
mariopan mariopan 15:47 04.02.2019

Re: bahatost

st.jepan
previše lako se uklapa u logiku da se ne bi sumnjalo.

Tačno!
Samo redanje činjenica, logika, sumnja, razmatranje.
Nipošto optuživanje.

Svakako.
nsarski nsarski 15:53 04.02.2019

Re: bahatost

Samo da primetim da mi ovde veštačimo jer pravog veštačenja neće biti.



Bili, ja se pomalo zezam. Nisam uopšte stručan da "veštačim" o ovakvim događajima.
Ali, znam ovo iz ličnog iskustva: više puta mi se desilo da budem prisutan na licu mesta kada je kroz naplatne rampe na autoputu kolona guzonja proletela veoma velikom brzinom bez zaustavljanja. U prisustvu policije koja je obezbeđivala.
Bili Piton Bili Piton 16:21 04.02.2019

Re: bahatost

nsarski
Samo da primetim da mi ovde veštačimo jer pravog veštačenja neće biti.



Bili, ja se pomalo zezam. Nisam uopšte stručan da "veštačim" o ovakvim događajima.
Ali, znam ovo iz ličnog iskustva: više puta mi se desilo da budem prisutan na licu mesta kada je kroz naplatne rampe na autoputu kolona guzonja proletela veoma velikom brzinom bez zaustavljanja. U prisustvu policije koja je obezbeđivala.


Rekoh to s gorčinom, pošto sam potpuno siguran da porodica te sirotice koja je poginula nikada neće saznati kako je tačno došlo do njene smrti.
angie01 angie01 17:15 04.02.2019

Re: bahatost

evo sta seruju na tviteru,...sad, sta se stvarno zbilo...pojela maca.


SUzasada
‏ @upsklinka
Replying to @upravnikkk

Kreten je isao 178 km/h, to je policija izjavila na uvidjaju,prvi auto koji je uslikan je vozio komsija mojih roditelja, zove se Stanoje, eno ga covek sav izlomljen lezi kuci, iz Babicevog auta je izvucen samo krmak, nije bilo vozaca! Kucao poruke, nije video rampu!
st.jepan st.jepan 18:12 04.02.2019

Re: bahatost

nsarski
Ovde je na delu Kopernikanski obrt!


Elementary my dear Watsoon, elementary!
nsarski nsarski 18:46 04.02.2019

Re: bahatost

st.jepan
nsarski
Ovde je na delu Kopernikanski obrt!


Elementary my dear Watsoon, elementary!

Aha, Watsoon!
Nego, kako sada tvoj link razumeti? Ako je Babić bio sam, kog to "vozača" su onda apsili pa puštali?

Hvala Donaldu Trampu što nam je omogućio da živimo potpuno okruženi fake vestima. Od svega što do nas dopre, ništa nije tačno! Mašala!

Kao u onom starom vicu iz SSSR-a koji počinje vešću da se u Moskvi automobili dele besplatno.
st.jepan st.jepan 19:26 04.02.2019

Re: bahatost

nsarski
st.jepan
nsarski
Ovde je na delu Kopernikanski obrt!


Elementary my dear Watsoon, elementary!

Aha, Watsoon!
Nego, kako sada tvoj link razumeti? Ako je Babić bio sam, kog to "vozača" su onda apsili pa puštali?

Verujem da ćemo to saznati čim pronađu nekoga dovoljno pouzdanog, a spremnog da, za recimo milionče, odleži godinicu dve.
Tom bajage uhapšenom pa pušćenom, objavili su samo inicijale.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 04.02.2019

Re: bahatost

a spreman da, za recimo milionče, odleži godinicu dve.


Ne mora ni da odleži, bude osuđen, pa otpusti, pomilovanja, skraćenja, ko će to da prati i da insistira na tome posle recimo godinu dana..a ne mora ni samo milionče, može se samo nagađati šta može da mu bude ponuđeno... to su stvarno samo tehnikalije, a najgore što je to sasvim moguće i sasvim zamislivo sa ovima.

Oni, danas čujem, šteluju i koja će žena da se porodi prva posle ponoći u novoj godini, oni sve mogu.

Samo, mislim da se gube polako, ne mogu više da se kontrolišu.
Ova ludost sa hapšenjem zbog vešala im se ne bi otela pre nekog vremena, sad su i u to uleteli.

Milsim, jeste ružno to što su se pojavila vešala, ni meni se ne sviđa, ali nije protivzakonito, pa ne možeš hapsiti sve koji ti se ne dopadaju.


nsarski nsarski 19:43 04.02.2019

Re: bahatost

Verujem da ćemo to saznati čim pronađu nekoga dovoljno pouzdanog, a spremnog da, za recimo milionče, odleži godinicu dve.
Tom bajage uhapšenom pa pušćenom, objavili su samo inicijale.


Ali, zamisli kolike bi pare novine zaradile kada bi bili kreativni pa jave da je "vozač" pobegao iz zemlje u nepoznatom pravcu!? Pa krenu tabloidi da špekulišu gde je, ko ga štiti, ko mu je omogućio beg i slične divote.

To je bolje rešenje jer: prvo, zna se ko je krivac (vazduplohov može da se prebaci u Air Serbia kao executive da ne trpi suviše dugo bez funkcije) i, drugo, novine zarađuju nedeljama štampajući senzacionalne priče i naslove iz dalekih krajeva sveta o lovu na vozača-ubicu.
st.jepan st.jepan 20:13 04.02.2019

Re: bahatost

Ali, zamisli kolike bi pare novine zaradile kada bi bili kreativni pa jave da je "vozač" pobegao iz zemlje u nepoznatom pravcu!? Pa krenu tabloidi da špekulišu gde je, ko ga štiti, ko mu je omogućio beg i slične divote.

To je bila moja prva misao, čim sam čuo da je odmah pušćen.
Druga je bila da neće uspeti da se izbori sa savešću, i da će... ju ju, ne d'o bog.
Ali ne, verovatnije je ovo s miliončetom, jer SNS štekuje ogromnu količinu neopranog novca - milionće je za njih sića.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:30 02.02.2019

Па, логично је...

Da je ovo rekao neki Sovjet o Staljinu za vreme Staljinizma rekli bi mu da ne preteruje sa dupeuvlačenjem.


Овакви као Бабић без Њега не постоје.
Мало је око Њега људи који имају "тежину" без Његове гравитације.
nikvet pn nikvet pn 17:49 02.02.2019

Re: Па, логично је...

Ali to ide uzajamno. Na Njih On itekako misli. Dopušta im bogaćenje na vrlo inventivne načine.

Svaka opština ima zakonsku obavezu komunalne higijene pa stoga i stavku u budžetu za pse lutalice, između ostalog. Treba azil ili da se plati tuđ. Pogodimo čiji je azil u ovoj državi (državi?!) najuspešniji? Ima godisnje ugovore sa 40-50 okolnih opština koje azile nemaju niti smeju da naprave. Iz moje prosečne srpske ide 4,3 mil.godišnje u tom smeru. Impresivan zbir za mikrofirmicu.

Učinak se vidi golim okom na ulicama. A kvalitet, humanost? O tome govore društva za zaštitu životinja koja su dosad dala nekoliko stotina krivičnih prijava.

Babiću se dogodilo upravo ono što mu je kučkarska javnost odavno poželela. Još samo, da prenesem, preostalo.je da ga posle bolnice za zdravu nogu ujede pas lutalica.
alselone alselone 12:32 02.02.2019

Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz predatortz 15:08 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Ok, ako je zbog zadušnica, nije strašno. Kod katolika, takođe, na taj dan sve staje. Čak je i neradni.
Posvetiti jedan dan godišnje za obilazak grobova i za sećanje na pokojnike je sasvim ok.
Ne vidim tu nikakav problem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:17 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz
Ok, ako je zbog zadušnica, nije strašno. Kod katolika, takođe, na taj dan sve staje. Čak je i neradni.
Posvetiti jedan dan godišnje za obilazak grobova i za sećanje na pokojnike je sasvim ok.
Ne vidim tu nikakav problem.

True that.

Па и Божић, Ускрс, слава... религијски кохезивни маркери једне нације.
Bili Piton Bili Piton 15:33 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz
Ok, ako je zbog zadušnica, nije strašno. Kod katolika, takođe, na taj dan sve staje. Čak je i neradni.
Posvetiti jedan dan godišnje za obilazak grobova i za sećanje na pokojnike je sasvim ok.
Ne vidim tu nikakav problem.


Ja bogami vidim. Kad crkvu pustiš da vršlja ponaša se kao i svaka druga autoritarna vlast, komunjare na primer, s tim što je s njom uvek još gore pošto je po definiciji ona koja vuče unazad a ne unapred.
predatortz predatortz 15:42 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Ja bogami vidim. Kad crkvu pustiš da vršlja ponaša se kao i svaka druga autoritarna vlast,


Pazi, kad taj dan uopšte ne vezujem za crkvu.
To je dan na koji se sećam predaka, dan kada se podsećam na to da niko od nas nije samonikao. Upalim auto, obiđem grobove, zapalim sveće, odćutim neko vreme, setim se nekih događaja.
Nema tu ni crkve, ni popova, ni rituala, ni moranja.
Samo gtobovi, ja i sećanja.
Bili Piton Bili Piton 16:40 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz
Ja bogami vidim. Kad crkvu pustiš da vršlja ponaša se kao i svaka druga autoritarna vlast,


Pazi, kad taj dan uopšte ne vezujem za crkvu.
To je dan na koji se sećam predaka, dan kada se podsećam na to da niko od nas nije samonikao. Upalim auto, obiđem grobove, zapalim sveće, odćutim neko vreme, setim se nekih događaja.
Nema tu ni crkve, ni popova, ni rituala, ni moranja.
Samo gtobovi, ja i sećanja.


Izvini ali slaviti dan mrtvih ima isto toliko smisla koliko slaviti i dan žena.

Ako ti treba zvaničan dan da se setiš i jednih i drugih onda okej, ljudi su različiti, ali ja i dalje mislim da je to potpuna besmislica.
predatortz predatortz 16:47 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam


Izvini ali slaviti dan mrtvih ima isto toliko smisla koliko slaviti i dan žena.


Prvo, slavlje nigde nisam pominjao.
Obeležiti bi bio prikladniji izraz.
Drugo, postoji i neka tradicija, nešto što se sa kolena na koleno, generacijama, prenosi i baštini.
Moji pokojnici su se sećali svojih mrtvih baš na taj dan. Učen sam da se i ja na taj način setim njih. Učili su me to za života, dajući mi lični primer. Tako porodica nastavljaju da budu to što jesu, i što treba da budu.
Bili Piton Bili Piton 16:55 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz

Izvini ali slaviti dan mrtvih ima isto toliko smisla koliko slaviti i dan žena.


Prvo, slavlje nigde nisam pominjao.
Obeležiti bi bio prikladniji izraz.
Drugo, postoji i neka tradicija, nešto što se sa kolena na koleno, generacijama, prenosi i baštini.
Moji pokojnici su se sećali svojih mrtvih baš na taj dan. Učen sam da se i ja na taj način setim njih. Učili su me to za života, dajući mi lični primer. Tako porodica nastavljaju da budu to što jesu, i što treba da budu.


Počeli smo, da podsetim, od toga da se takmičenje iz matematike pomera zbog obeležavanja (proslave) dana mrtvih, što u mojoj glavi ima taman toliko smisla koliko pomerati takmičenje zbog dana žena. To je meni naopako i nerazumno, a tradicija je izgovor sa dvoseklim mačem, kao što znamo.
alselone alselone 16:56 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Jao brate dajte ne zezajte. Odlazu takmicenje iz matematike za par sati zbog zadusnica. Meni je to ziva zajebancija.
predatortz predatortz 17:00 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

alselone
Jao brate dajte ne zezajte. Odlazu takmicenje iz matematike za par sati zbog zadusnica. Meni je to ziva zajebancija.


Nije. Recimo, ja na taj dan obiđem tri grada u RS. Većina roditelja je na taj dan posvećena odlascima na groblja.
Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.
To što on nešto ne praktikuje, ne daje mu za pravo sa omete druge.
Bili Piton Bili Piton 17:02 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

alselone
Jao brate dajte ne zezajte. Odlazu takmicenje iz matematike za par sati zbog zadusnica. Meni je to ziva zajebancija.


Živa i gorka. Za pedeset godina ovim tempom imaćemo opet odvojena muška i ženska odeljenja.

Kuriozitet - dan mrtvih se i za vreme SFRJ slavio u Sloveniji. Pisalo u Pravoslavnom kalendaru koji se dobijao (valjda) uz "Pravoslavlje", takodje široko dostupno svakome ko je hteo da ga kupi.
Bili Piton Bili Piton 17:05 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.
alselone alselone 17:07 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Bili Piton
predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.


Mislim - realno šta je mislio.

Predo, zadušnice nikad nisu bile neradni praznik kao Božić ili Uskrs. Razumem da poštuješ praznik i to mi se iskreno svidja, i ja poštujem tradiciju i važna mi je, ali ovo mi je previše. Postali smo bukvalno nacija odliva mozga.
predatortz predatortz 17:12 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Bili Piton
predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.


Taj ko je zakazao takmilenje je ispoljio visok stepen nekulture, netolerancije i nepoznavanja tradicije i običaja naroda zemlje u kojoj živi.
Narodski, ispao je glup.
Neko inteligentniji od njega je to uočio, te grešku ispravio.
Mržnja prema crkvi, kao ni bilo koja druga mržnja, nije zdrava. Nepoštovanje tuđih običaja je primitivno.
predatortz predatortz 17:15 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Predo, zadušnice nikad nisu bile neradni praznik kao Božić ili Uskrs.


Nisam ni rekao da jesu. Neke katoličke zemlje su proglasile neradni dan na taj datum.
Kod nas, pravoslavnih, uvek padaju u subotu.
Glupo je, od 52 subote godišnje, baš tu uzeti za termin takmičenja.
Glupo i bezobrazno.
Bili Piton Bili Piton 17:19 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz
Bili Piton
predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.


Taj ko je zakazao takmilenje je ispoljio visok stepen nekulture, netolerancije i nepoznavanja tradicije i običaja naroda zemlje u kojoj živi.
Narodski, ispao je glup.
Neko inteligentniji od njega je to uočio, te grešku ispravio.
Mržnja prema crkvi, kao ni bilo koja druga mržnja, nije zdrava. Nepoštovanje tuđih običaja je primitivno.


Okej, na ovom primeru se lepo vidi koliko smo "sekularna država". Sve manje, i ja mislim da je to vrlo opasno, ali ko mene pita.
alselone alselone 17:20 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Neke katoličke zemlje proglase i nedelju za neradnu pa ja mislim da je to izvrsno glupa ideja.
alselone alselone 17:20 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Bili Piton
predatortz
Bili Piton
predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.


Taj ko je zakazao takmilenje je ispoljio visok stepen nekulture, netolerancije i nepoznavanja tradicije i običaja naroda zemlje u kojoj živi.
Narodski, ispao je glup.
Neko inteligentniji od njega je to uočio, te grešku ispravio.
Mržnja prema crkvi, kao ni bilo koja druga mržnja, nije zdrava. Nepoštovanje tuđih običaja je primitivno.


Okej, na ovom primeru se lepo vidi koliko smo "sekularna država". Sve manje, i ja mislim da je to vrlo opasno, ali ko mene pita.

Bili Piton
predatortz
Bili Piton
predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.


Taj ko je zakazao takmilenje je ispoljio visok stepen nekulture, netolerancije i nepoznavanja tradicije i običaja naroda zemlje u kojoj živi.
Narodski, ispao je glup.
Neko inteligentniji od njega je to uočio, te grešku ispravio.
Mržnja prema crkvi, kao ni bilo koja druga mržnja, nije zdrava. Nepoštovanje tuđih običaja je primitivno.


Okej, na ovom primeru se lepo vidi koliko smo "sekularna država". Sve manje, i ja mislim da je to vrlo opasno, ali ko mene pita.


Tako je. Meni je trend ove to što je strašno. Da je oduvek bilo tako, bože moj, ali trend je negativan.
angie01 angie01 17:27 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

alselone
Jao brate dajte ne zezajte. Odlazu takmicenje iz matematike za par sati zbog zadusnica. Meni je to ziva zajebancija.


to je, sem sto je bezobrazluk, dokaz da u sekularnoj drzavi, crkva ima svoj jasan uticaj.
predatortz predatortz 17:30 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Tako je. Meni je trend ove to što je strašno. Da je oduvek bilo tako, bože moj, ali trend je negativan


Trend je civilizacijski iskorak.
Civilizacijsko nazadovanje je bio period u kom je taj i slični dani bio tabu tema. Postoji jedna velika grupa ljudi koja sebe smatra vernicima. Ta grupa ima svoje ustavom zagarantovano pravo na slobodu ispoljavanja svoje vere. Niko nema zakonsku obavezu da veruje. Meni je to fer.
Zakazati takmičenje na dan kada većina ljudi, pa verovatno i onih koji učestvuju u organizaciji, izlazi na groblje je stvar lošeg karaktera.
milisav68 milisav68 17:33 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz
Glupo je, od 52 subote godišnje, baš tu uzeti za termin takmičenja.

Zadušnice nisu jednom, već četiri puta godišnje.

Drugo, na groblje može da se ode i posle takmičenja, eventualno i sutradan, to je lični osećaj.
Bili Piton Bili Piton 17:38 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz

Civilizacijsko nazadovanje je bio period u kom je taj i slični dani bio tabu tema. Postoji jedna velika grupa ljudi koja sebe smatra vernicima. Ta grupa ima svoje ustavom zagarantovano pravo na slobodu ispoljavanja svoje vere.


Zamisli da petoro učenika iz razreda tvog deteta ne dozvoljava da se ide na ekskurziju od tada do tada jer upravo za to vreme pada recimo Ramadan. Jel bi pizdeo u sebi zbog toga? Naravno da bi i bio bi u pravu.

Religijske i državne stvari - uvek u zasebne fioke, i ZNA se koja fioka je na vrhu u normalnoj zemlji.


predatortz predatortz 17:41 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

milisav68
predatortz
Glupo je, od 52 subote godišnje, baš tu uzeti za termin takmičenja.

Zadušnice nisu jednom, već četiri puta godišnje.

Drugo, na groblje može da se ode i posle takmičenja, eventualno i sutradan, to je lični osećaj.


Znam da jesu, ali je izabrana subota kada jesu.
Neko može otići posle takmičenja, neko ne. Nisu svima bližnji sahranjeni u mestu boravka. Potom, neko obilazi više lokacija.
Na groblje se može otići uvek, ali zadušnice su dan(i) kada to ljudi najčešće čine. To nema toliko veze sa religijom, koliko ima sa kulturom i tradicijom jednog naroda.
To bi onaj koji organizuje takmičenje trebao da zna i poštuje.
Recimo, primer:
Organizovsti nešto slično u Pazaru, Sjenici, Tutinu na dan Bajrama, po meni, bilo bi vrhunski bezobrazno i netolerantno.
Znači li to da sam ja musliman?
Ne znači. Znači samo da umem da poštujem tuđe.
freehand freehand 17:54 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Organizovsti nešto slično u Pazaru, Sjenici, Tutinu na dan Bajrama, po meni, bilo bi vrhunski bezobrazno i netolerantno.

Da nisi sad ipak malo preterao poredeći bajram sa zadušnicama?
Inače, što se kulture tiče i dana određenog za takmičenje moram da primetim samo kako se na zadušnice inače na grobljima od dece živeti ne može: to hrli, to jedva čeka, to u buljucma na groblja žuri da predacima oda poštu!
Po nekim istraživanjima ti što se takmiče iz matematike su najprilježniji i na časovima veronauke i u pridržavanju starostavnih običaja.
Mislim, stvarno...
milisav68 milisav68 18:01 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

predatortz
To nema toliko veze sa religijom, koliko ima sa kulturom i tradicijom jednog naroda.

To je jasno, nego svaki kraj ima svoje običaje.

Konkretno kod nas, ako imaš nekog sahranjenog van svog mesta, možeš da odeš u crkvu i da zapališ sveću za njega (nju).

Hoću da kažem da je "rastegljivo", i da zbog toga postoje četiri termina godišnje.

Drugo su veliki praznici, odnosno Bajram koji pominješ.
predatortz predatortz 18:07 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Inače, što se kulture tiče i dana određenog za takmičenje moram da primetim samo kako se na zadušnice inače na grobljima od dece živeti ne može: to hrli, to jedva čeka, to u buljucma na groblja žuri da predacima oda poštu!


Ima dece koja izađu na groblje sa roditeljima. Tako se i uči, stiču navike. Tako nastaju tradicije, uostalom.
Potom, možda bi neki nastavnik, domar, tetkica izašli na groblje, da se neka nadobudna budala nije dosetila da im to pravo zakomplikuje. U subotu, koja bi i inače trebala da im bude neradan dan. I to baš tu subotu.
alselone alselone 18:25 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

možda bi neki nastavnik, domar, tetkica izašli na groblje

Ovo zvuči kao ozbiljan problem za održavanje takmičenja iz matematike.
predatortz predatortz 18:33 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

alselone
možda bi neki nastavnik, domar, tetkica izašli na groblje

Ovo zvuči kao ozbiljan problem za održavanje takmičenja iz matematike.


Ok, istrolovasmo čoveku blog.
Smatram da je termin nespretno ili glupo izabran.
softelectronics_e softelectronics_e 18:37 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

freehand
Organizovsti nešto slično u Pazaru, Sjenici, Tutinu na dan Bajrama, po meni, bilo bi vrhunski bezobrazno i netolerantno.

Da nisi sad ipak malo preterao poredeći bajram sa zadušnicama?
Inače, što se kulture tiče i dana određenog za takmičenje moram da primetim samo kako se na zadušnice inače na grobljima od dece živeti ne može: to hrli, to jedva čeka, to u buljucma na groblja žuri da predacima oda poštu!
Po nekim istraživanjima ti što se takmiče iz matematike su najprilježniji i na časovima veronauke i u pridržavanju starostavnih običaja.
Mislim, stvarno...

Moja deca su završila Matematičku gimnaziju.
Sve vreme su išli na časove veronauke. Imali su fenomenalnog veroučitelja.
Časovi su bili veoma zanimljivi - jer su to bistra deca.
Začudio bi se koliki je procenat dece na časovima veronauke.
Takođe bi se začudio da u toj školi vlada istinska tolerancija između đaka koji idu na veronauku i onih koji idu na građansko.
Apsolutno nema nikakvog podvajanja jednih u odnosu na druge.
Za 12 godina (oba deteta su tamo bila nakon 6. razreda osnovne) nisam niti jednom jedini puta čuo od njih da je bilo nekih ružnih komentara ka drugoj grupi.
Zamisli - i sada kada se sastaju (u 'svom' kafiću Veroni, pored gimnazije, bilo gde drugde u gradu ili, na žalost - ili na sreću, u svetu, ne dele se prema 'veronauci i građanskom').

Ovom prilikom bih pohvalio Predatortzov rad na ovom tredu u pokušaju da dogmatskim mozgovima 'otvori oči'.
Ono što je zanimljivo je veliko nipodaštavanje tradicije vlastitog naroda od strane onih ljudi koji žive u zapadnim zemljama gde je tradicija apsolutno uzdignuta na vrh državnih prioriteta.
Čudno je kako ti 'slomljeni' mozgovi razrešavaju takvu koliziju.
Prema tome - bravo Predatortze na strpljenju koje si iskazao crtajući očigledno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Hoću da kažem da je "rastegljivo", i da zbog toga postoje četiri termina godišnje.


Vrlo rastegljivo.
Ja, npr nikada ne idem na groblje, nije išao ni moj otac, ni deda, a daleko od toga da su bili ateisti (gde bi se mene i moglo strpati).
Sećam se šerpe sa pšenicom u koju su pobodene zapaljene sveće, uvek je stajala ispred kuće.
"Nameni se" tj za svakog pokojnika se upali po jedna sveća.
Taj koji "namenjiva" taj dan ne treba da radi, ostali mogu, i to je to.

A sad oko ovog odlaganja, asocira pomalo na teokratiju, istina, ali možda je u pitanju najobičniji organizacioni potez, neko se javio, ili nekoliko njih, da im termin ne odgovara, pa pomerili za nekoliko sati.
Što bi to bio veliki problem?

Ne poznajem lično predsednika društva, ali znam dosta o njemu jer je Valjevac, poznat u gradu i kao profesor u gimnaziji a i kao političar, svi ga znaju, i mnogo toga se o njemu može reći ali da je neki izraženi vernik, ili da je pod uticajem crkve sigurno ne.
freehand freehand 18:41 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Začudio bi se koliki je procenat dece na časovima veronauke.

Šta te navodi na tu pomisao?
Po onome što sam do sada pročitao mislim da su moja deca mlađa od tvoje i da su mi iskustva svežja. Samo, to apsolunto nikakve veze sa zadušnicama nema, naročito sa zakazivanjem takmišenja baš da deca ne bi mogla da odu na groblje i tako ostanu duhovno ranjena, ucveljenih duša.
softelectronics_e softelectronics_e 18:46 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

freehand
Začudio bi se koliki je procenat dece na časovima veronauke.

Šta te navodi na tu pomisao?
Po onome što sam do sada pročitao mislim da su moja deca mlađa od tvoje i da su mi iskustva svežja. Samo, to apsolunto nikakve veze sa zadušnicama nema, naročito sa zakazivanjem takmišenja baš da deca ne bi mogla da odu na groblje i tako ostanu duhovno ranjena, ucveljenih duša.

Ma ništa - pričamo.
Usput --- inače, deca mi imaju dosta prijatelja iz Pančeva. Pančevo i Šabac imaju dosta dobre matematičare. Dosta novih godina su proslavila u Pančevu sa tim društvom.
freehand freehand 18:50 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

softelectronics_e
freehand
Začudio bi se koliki je procenat dece na časovima veronauke.

Šta te navodi na tu pomisao?
Po onome što sam do sada pročitao mislim da su moja deca mlađa od tvoje i da su mi iskustva svežja. Samo, to apsolunto nikakve veze sa zadušnicama nema, naročito sa zakazivanjem takmišenja baš da deca ne bi mogla da odu na groblje i tako ostanu duhovno ranjena, ucveljenih duša.

Ma ništa - pričamo.

Pa pričaš kao da pričaš sa nekim ko je sa Marsa pao. Moja deca su išla - isključivo svojim izborom - na građansko. Ni na koji način nismo uticali na odluku sem kratkim objašnjenjem šta je, otprilike, šta. Mislim da su se opredeljivali i po društvu iz razreda.
Ali ova priča sa zadušnicama je kao pomodarska malograđanština level imendan. Jebote - ko je još zadušnice i decu trpao u isti koš?
softelectronics_e softelectronics_e 18:54 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

freehand
softelectronics_e
freehand
Začudio bi se koliki je procenat dece na časovima veronauke.

Šta te navodi na tu pomisao?
Po onome što sam do sada pročitao mislim da su moja deca mlađa od tvoje i da su mi iskustva svežja. Samo, to apsolunto nikakve veze sa zadušnicama nema, naročito sa zakazivanjem takmišenja baš da deca ne bi mogla da odu na groblje i tako ostanu duhovno ranjena, ucveljenih duša.

Ma ništa - pričamo.

Pa pričaš kao da pričaš sa nekim ko je sa Marsa pao. Moja deca su išla - isključivo svojim izborom - na građansko. Ni na koji način nismo uticali na odluku sem kratkim objašnjenjem šta je, otprilike, šta. Mislim da su se opredeljivali i po društvu iz razreda.
Ali ova priča sa zadušnicama je kao pomodarska malograđanština level imendan. Jebote - ko je još zadušnice i decu trpao u isti koš?

Štaaaaa?
Nisi sa Marsa?!
Nismo ni mi nešto specijalno agitovali ni za ni protiv.
Možda smo se, istina, žena i ja smatrali dovoljno građanima da im taj segment sami pružimo.
Naravno, uz pomoć svih njihovih Učitelja koji su listom bili veoma pristojni građani.
Čak iako su velika većina (Učitelja) bili Srbi.
alselone alselone 18:55 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

freehand freehand 18:59 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Naravno, uz pomoć svih njihovih Učitelja

Šta znam, mi smo imali jednog učitelja i jednu učiteljicu. Nije valjda da ste ponavljali?
softelectronics_e softelectronics_e 19:25 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

freehand
Naravno, uz pomoć svih njihovih Učitelja

Šta znam, mi smo imali jednog učitelja i jednu učiteljicu. Nije valjda da ste ponavljali?

Mi smo imali mnogo Učitelja.
Bili Piton Bili Piton 19:27 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Ovi gifovi su ZLO.
alselone alselone 19:32 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Ovi gifovi su ZLO.


Imam jednog drugara koji je na doktorskim u Americi i jako je fin, pažljiv, uljudan, bira reči itd.

I meni je najbolje kada on hoće da kaže nešto za Tomu, i sad bi običan čovek verovatno opsovao ili makar bacio neki masni pridev a moj drug kaže - Toma Nikolić je najveći overachiever ikad.

Overachiever!
freehand freehand 19:53 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

softelectronics_e
freehand
Naravno, uz pomoć svih njihovih Učitelja

Šta znam, mi smo imali jednog učitelja i jednu učiteljicu. Nije valjda da ste ponavljali?

Mi smo imali mnogo Učitelja.

Čarli, u našem sistemu obrazovanja od prvog do četvrtog razreda deca imaju JEDNOG učitelja (učiteljicu). Ako iz nekog razloga učitelj/učiteljica ne ode ili dete ne promeni razred ili školu. Sad, ne znam šta je kod vas u pitanju al mi se čini da si odvalio neuspelu metaforu.
softelectronics_e softelectronics_e 19:56 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

freehand
softelectronics_e
freehand
Naravno, uz pomoć svih njihovih Učitelja

Šta znam, mi smo imali jednog učitelja i jednu učiteljicu. Nije valjda da ste ponavljali?

Mi smo imali mnogo Učitelja.

Čarli, u našem sistemu obrazovanja od prvog do četvrtog razreda deca imaju JEDNOG učitelja (učiteljicu). Ako iz nekog razloga učitelj/učiteljica ne ode ili dete ne promeni razred ili školu. Sad, ne znam šta je kod vas u pitanju al mi se čini da si odvalio neuspelu metaforu.

Mnogo puta sam objašnjavao šta je (za mene) Učitelj.
Mrzi me ponovno.

A i moram nešto da večeram - mimo inače definisanog ritma.
Ma, normalno da sam danas 'razdešen' kada jutro nije počelo sa kačamakom, projom ili poparom.
zilikaka zilikaka 20:04 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Ma, normalno da sam danas 'razdešen' kada jutro nije počelo sa kačamakom, projom ili poparom.

Čarli, a da ti lepo počneš da zapisuješ šta, kad, kako i koliko jedeš. pa da to jednog dana i objaviš, uz pripadajuće utiske i komentare, naravno.

Trenutno mi padaju na pamet dve koristi od tako nečeg, a ti si pametan čovek pa ćeš ih sam provaliti.

kamilo_emericki kamilo_emericki 20:09 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Bili Piton
predatortz
Bili Piton
predatortz

Samo debil je na taj dan mogao organizovati takmičenje.


Zar na crveno slovo takmičenje iz matematike, taj je stvarno pobrkao prioritete.


Taj ko je zakazao takmilenje je ispoljio visok stepen nekulture, netolerancije i nepoznavanja tradicije i običaja naroda zemlje u kojoj živi.
Narodski, ispao je glup.
Neko inteligentniji od njega je to uočio, te grešku ispravio.
Mržnja prema crkvi, kao ni bilo koja druga mržnja, nije zdrava. Nepoštovanje tuđih običaja je primitivno.


Okej, na ovom primeru se lepo vidi koliko smo "sekularna država". Sve manje, i ja mislim da je to vrlo opasno, ali ko mene pita.

Francuska je laicka drzava i 1. novembar je drzavni praznik. Isto tako u periodu oko 1. novembra uvijek ima skolsko ferie u trajanju 2 sedmice.

softelectronics_e softelectronics_e 20:25 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

zilikaka
Ma, normalno da sam danas 'razdešen' kada jutro nije počelo sa kačamakom, projom ili poparom.

Čarli, a da ti lepo počneš da zapisuješ šta, kad, kako i koliko jedeš. pa da to jednog dana i objaviš, uz pripadajuće utiske i komentare, naravno.

Trenutno mi padaju na pamet dve koristi od tako nečeg, a ti si pametan čovek pa ćeš ih sam provaliti.


Ma!
Nema tu mnogo šta da se piše.
Najlepša jutra su mi sa kačamakom, projom i poparom - upravo redosledom kako je i navedeno.
Preko zime jedem dosta kiselog kupusa - i to najbolje kao salata.
Naravno, dosta i ajvara, kisleih krastavčića, barene paprike, paprike somborke i slično.
Preko noći, kada 'zaglavim' nešto radeći ili, naprosto, blejeći (i jedno i drugo sve manje, jer, uglavnom, već oko pola 9 idem u krpe), onda samo glođem parče staroga hleba.
Iz tog razloga nastojimo da u spremištiu za hleb uvek bude ostareloga tvrdog hleba.
I to je sav recept.
Kako vreme prolazi, mesa - imalo, ne imalo.

G.Cross G.Cross 20:26 02.02.2019

Re: Ako vas još uvek nije dovoljno blam

Ma, normalno da sam danas 'razdešen' kada jutro nije počelo sa kačamakom, projom ili poparom.



Carli, nije to nego nisi dobro poplašio kačamak onomade kad si ga konzumirao.

Nepoplasen kacamak je, kako da ti kazem, ko riba bez becikla.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana