Životinjski svet

Baba gori a Selo se češlja

G.Cross RSS / 01.02.2019. u 21:08

Iliti  nekultura kulta ličnosti.

 

 "Znanje, ali i moral, odgovornost i pre svega ljudskost i čestitost, osobine su koje u svakom od nas traži naš predsednik. I ne treba da mi kaže bilo šta. Ako me je predložio na funkciju, onda znam šta mi je činiti", rekao je Babić. 


Da je ovo rekao neki Sovjet o Staljinu za vreme Staljinizma rekli bi mu da ne  preteruje sa dupeuvlačenjem.

12042512845c548fbcc9774921812918_w640.jpg



Komentari (413)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 09:13 05.02.2019

Re: Predlažem

bene_geserit

da batalimo ovo sa analizama "zbog čega nam se Tasa uvredio",






Коначно, неко паметан!


Jel ima šanse da izgubi u sledeća 2 izborna ciklusa?



Са оваквом опозицијом, овако организованом и са истим оним људима чијим потезима захваљујући док су били на власти тај Вучић и јесте дошао на власт, са опозицијом која је сасвим озбиљно схватила свој задатак дат јој одмах чим је Вучић засео на трон да треба тог Вучића својим поступцима што дуже да одржава на власти (све док он не обави свој задатак - признавање независности Косова и Метохије и дефинитивно правно губљење те територије отете ратом), нема шансе да се решимо те беде ни у наредна два циклуса.

А и лакше је тој опозицији да прво Вучић призна Косово, па да тек онда они дођу на власт. Што они тиме да се замајавају кад се овај већ "сам" потурио да заврши посао који је та опозиција започела док је била на власти.

Ма, Вучић мање-више...

Шта ћемо са свим овим његовим пилићарима који ће и ту неку евентуалну нову партију на власти по паду Вучића пригрлити као своју најрођенију и одмах се пршљамчити да наставе започети посао под Вучићем?

Шта ћемо са свим тим силним Вулинима, Весићима, керамичарима, ваздуплоховима,...?

Знаш ли како то изгледа у власти на локалу која ти је и најбитнија за квалитет свакодневног живота?

То је много већи проблем. Вучић је само персонификација тог проблема.


На оно твоје прво питање о Дебелом не знам одговор. Прочитао сам оно што је Анђа окачила.

А ако је неко баш и интересантан чути моје мишљење...

Па чуј, стари мој, од нечега мора да се живи. Тако било и док је Слоба био на власти, тако било и после 5. октобра па до 2012, тако је и под Вучићем.

Не бих ја ни Дебелог ни Џуру нити било кога осуђивао због тога.

Како иде оно у Светом писму са оним ко први бацви камен?

Сви смо ми помало проститутке током читавог свог живота.

Само се у овом тренутку Дебели и Џура најбоље виде од свих нас.

Зашто нико не осуђује оне који снимају спотове за опозицију (да би зарадили)?

И то је исто такође проституисање, зар не?

Исто тако, никада нисам осуђивао оне (Дуда Ивковић, Никола Којо, Бранка Катић ми први падају на памет) који су јавно ономад подржали оног Јанковића којег су после исти ти сви опљували јер и треба да га опљују таквог какав је?

Или ако хоћеш да мало уозбиљимо ствар, зашто нико не осуђује чланове српског огранка Трилатералне комисије? (ЛИНК)

Зна се чему је она намењена и са каквим циљевима је основана.


The Trilateral Commission was formed in 1973, and it is widely perceived as an off-shoot of the Council On Foreign Relations. According to Christopher Lydon, writing in the July 1977 Atlantic, "The Trilateral Commission was David Rockefeller's brainchild." At the time, David Rockefeller was Chairman of the Council On Foreign Relations, having been elected to that post in 1970. David Rockefeller became the founding Chairman of the Trilateral Commission, which consists of leaders in business, banking, government and mass media from North America, Europe, and Japan invited to join by Rockefeller himself.

As noted, the Trilateral Commission was founded in 1973, in the midst of the Middle East oil crisis. The ostensible cause of the oil crisis was a decision by the Organization of Petroleum Exporting Countries to dramatically raise the posted price for oil, with the price hike enforced by limited production quotas for each member country.

The sales of increasing quantities of oil at increasingly higher prices generated tens of billions of dollars in income for the royal families of Saudi Arabia and Kuwait, and for state-owned oil companies in Iran, Iraq, Algeria and other countries. This money ended up largely in American and European banks.


Зар то није највеће проституисање од свих?

А нисам приметио да су ове наше српске "величине", чланови српског огранка те Трилатералне комисије, нешто гадљиви на то.


"Сине, политика ти је највећа курва од свих," имала је обичај да каже моја кева када бисмо у кући у породичном кругу потегли разговоре о политици.

Са све Србијом као малом коцкицом у том мозаику и мојом породицом као још мањом коцкицом у том мањем мозаику.



cassiopeia cassiopeia 09:21 06.02.2019

...

Pošto niko linkove ne otvara, kopiram ceo tekst ovde.

Davno sam rekla da ćemo sami sebi doći glave, ko izborom, ko bojkotom.

Opasnost ispod centra Beograda


Evropska žila-kucavica Srbije doživela je težak infarkt. Železnički Koridor 10 prekinut je na delu od Beograda do Novog Sada u petak uveče 1. februara.

Piše: Miša Brkić 05. februara 2019.

Pruga neće biti u funkciji naredne četiri godine. Toliko vremena biće potrebno da ruska firma RŽD sagradi dvokolosečnu brzu prugu Beograd-Novi Sad čiji se izgradnju finansira iz kineskog državnog kredita.

Kako je iz preduzeća „Infrastruktura železnice Srbije“ objavljena vest o zatvaranju pruge i obustavljanju putničkog saobraćaja tako se sva pažnja usmerila na pitanje kako će narod sada da putuje između dva grada.

Potpuno nezasluženo u drugi plan gurnut je teretni saobraćaj na železničkom Koridoru 10 kojim su robe s jugoistoka i juga Evrope i s Bliskog istoka transportovane prema centralnoj i severnoj Evropi. Mediji su se zadovoljili šturim objašnjenjem da su za teretni saobraćaj Železnice Srbije zajedno sa preduzećem „Infrastruktura železnice Srbije“ i resornim Ministarstvom napravili „bajpas“ preko – Pančeva. I time je priča završena.

Time, međutim, počinje – drama. Glavni „junak“ te drame je tunel „Vračar“ u centru Beograda, a scenario drame mogao bi da ima elemente filmskog horora sa scenama masovnog trovanja ili nekontrolisanog požara. Kakva to drama preti Beogradu?

Doskoro se teretni železnički saobraćaj u pravcu Pančeva račvao u Beogradu na dve trase. Jedna je išla od Ranžirne stanice u Makišu pored Save i Dunava oko Kalemegdana na Pančevački most i njom su transportovane sve opasne (zapaljive i otrovne) materije vezane za Rafineriju, Azotaru i Petrohemiju u Srbiji i slične robe za Rumuniju i obrnuto. Pasionirani šetači pored Save imali su priliku do skoro da posmatraju kompozicije s 30 vagona-cisterni koje voze benzin iz Rafinerije ili amonijak za Azotaru (u međuvremenu oterana u stečaj). Druga trasa ide iz Makiša za Pančevo kroz 3,2 kilometra dugačak tunel „Vračar“ koji se proteže ispod užeg centra glavnog grada od Veterinarskog fakulteta, preko Vukovog spomenika do Bogoslovije i dalje preko Pančevačkog mosta. Ta trasa koristi se za prevoz putnika, ali i za prevoz robe (od ponoći do pet sati ujutro) koja nije opasna po život. „Kroz taj tunel prosečno dnevno prođe između šest i deset teretnih vozova, od kojih manji broj prevozi opasne materije“, saopštili su (23. 7. 2018) iz preduzeća „Infrastruktura železnice Srbije“ i objasnili da se roba vozi noću „isključivo iz psiholoških razloga“ da teretni vagoni ne bi iritirali putnike.

Situacija se, međutim, drastično menja izgradnjom stambeno-poslovnog kompleksa „Beograd na vodi“ kroz koji je prolazila železnička trasa za prevoz opasnog tereta iz Pančeva i za Pančevo. Gradski arhitekta Milutin Folić izjavio je (22. 2. 2017) da „najopasniji tereti i otrovne materije iz Azotare, NIS-a i sličnih fabrika jedino idu oko Kalemegdana jer ne smeju da uđu u tunel“. Prošle jeseni šine su ipak uklonjene i taj transportni pravac potpuno je zatvoren.

Zbog toga je od 1. 2. 2019. tunel „Vračar“ potpuno otvoren za prevoz zapaljivih tereta i otrovnih materija.

Problem je što ti tereti sada nisu samo (za i) iz pančevačkih fabrika. Nego i iz ogromnog intermodalnog terminala „Halkali“ u Istanbulu gde se sabira roba iz Turske, Irana, Azerbejdžana i drugih država Bliskog istoka… zatim iz luka Solun i Pirej u koje stižu robe iz Kine, Japana, Malezije, Singapura, Indonezije, Filipina i iz Luke Bar. Reklo bi se, roba iz pola sveta. To nije samo hrana, televizori, igračke, automobili… nego i sirovine za hemijsku i farmaceutsku industriju izuzetno opasne po zdravlje i bezbednost ljudi. Najveći deo tih proizvoda i sirovina namenjen je tržištu i proizvođačima u centralnoj, severnoj pa i zapadnoj Evropi.

Sve se to sliva na tri železnička pravca u Srbiji – od Dimitrovgrada, od Preševa (ta dva pravca spajaju se u Nišu) i od Prijepolja. Srpsko fokus čvorište je u Makišu, odakle se najveći deo robe transportovao za Evropu prugom Beograd – Novi Sad – Budimpešta. Od petka, 1. februara, sva ta silesija gotovih proizvoda i sirovina s Bliskog i Dalekog istoka, među kojom ima i materija opasnih po bezbednost i život građana, da bi stigla u Evropu, mora da prođe kroz tunel „Vračar“ ispod centra Beograda. I da nastavi alternativnim putnim pravcem Pančevo-Orlovat-Rimski Šančevi-Novi Sad i dalje za Budimpeštu. Pruga na tom alternativnom pravcu je, po rečima ministarke Zorane Mihajlović, rekonstruisana. Preduzeće „Infrastruktura železnice Srbije“ saopštila je da to omogućava povećanje brzine sa 30 na 60 km/h i povećano opterećenje sa 18 na 22,5 tona po osovini, što bi trebalo da obezbedi „nešto veći“ protok saobraćaja. Ta pruga, međutim, nije elektrificirana pa će na njoj (uključujući i tunel „Vračar“) morati da saobraćaju dizel lokomotive. Prema jednom železničkom Pravilniku od prošlog leta dizel lokomotive mogu da saobraćaju kroz tunel, ali samo „u hladnom režimu“, odnosno sa ugašenim motorom. Zašto?

Da li će tunel „Vračar“ biti sposoban da prihvati toliki teretni saobraćaj u tako kratkom vremenu (od ponoći do pet sati ujutru) ili će taj period morati da se produži? I kako će se to „psihološki“ odraziti na putnike?

To se za sada ne zna. A trebalo bi da se sazna.

Bio bi red da državna firma „Infrastruktura železnice Srbije“ objavi rezultate studije „Definisanje uslova za saobraćaj vozova sa dizel vučom i saobraćaj vozova za prevoz opasnih materija kroz tunel Vračar i ostale objekte na području Beogradskog železničkog čvora“. Pre svih, pored tunela „Vračar“, važno je definisati sposobnost Pančevačkog mosta (za koji stručnjaci tvrde da nije u najboljem staju) da prihvati sav taj saobraćaj.

Studija je naručena kao Javna nabavka 23/2018 na tenderu 31. 7 2018. godine. Naručivanje Studije pokazuje da postoji svest o opasnostima koje se kriju u tunelu „Vračar“ posle zatvaranje Koridora 10 na delu od Beograda do Novog Sada. Bilo bi dobro da Beograđani čuju jesu li i koliko bezbedni u slučaju da se (daleko bilo) dogodi incident s prosipanjem amonijaka kakav se nedavno dogodio u selu Jasenovik kod Niša zbog koga su evakuisani meštani.

Zatvaranje dela Koridora 10 otvorilo je još jedno intrigantno pitanje koje dovodi u sumnju odluku o prekidu saobraćaja na pruzi BGD-Novi Sad.

Naime, Saobraćajni institut CIP imao je, prema verodostojnim izvorima, projekat po kome nije bio predviđen prekid saobraćaja na pruzi Beograd-Budimpešta. Taj projekat podrazumevao je da se novi kolosek za brzu prugu gradi a da postojeći kolosek i dalje funkcioniše. Zatim, kad novi bude pušten u saobraćaj, onda bi počela modernizacija starog koloseka i takav model omogućio bi nesmetano odvijanje saobraćaja.

Međutim, CIP-ov projekat nije prihvaćen u Vladi Srbije, koja se odlučila za projekat kineskih partnera, a oni su i finansijeri projekta.

Jedan od stručnjaka, nespornih autoriteta u ovoj oblasti, tvrdi da je skandal da država-investitor popusti pred ucenom kreditora i dozvoli da kreditor bira projektanta za ovako veliki infrastrukturni objekat.

Autor je ekonomski analitičar
Bili Piton Bili Piton 09:42 06.02.2019

Re: ...

Stvarno da se krstiš levom nogom šta se radi.
cassiopeia cassiopeia 10:19 06.02.2019

Re: ...

Stvarno da se krstiš levom nogom šta se radi.


Kad god pomislim da nema dalje, oni me demantuju. :(

Krivični zakonik Srbije precizno definiše šta se smatra krivičnim delom izazivanja opšte opasnosti. Samo što nema ko zakon da sprovede. Meni je ova situacija u rangu terorističkog napada.

Bitno da je uhapšen čovek koji je nosio vešala na protestu, a vozač Koridora koji je direktni krivac za smrt žene na naplatnoj, brani se sa slobode.

E, tako će, ne daj Bože da se nešto desi, odgovarati i neko za nakaradni projekat kojim je stotine hiljada ljudi doveo u direktnu opasnost. I autor projekta i onaj ko je to aminovao.


mariopan mariopan 14:02 06.02.2019

Re: ...

cassiopeia
Stvarno da se krstiš levom nogom šta se radi.


Kad god pomislim da nema dalje, oni me demantuju. :(

Krivični zakonik Srbije precizno definiše šta se smatra krivičnim delom izazivanja opšte opasnosti. Samo što nema ko zakon da sprovede. Meni je ova situacija u rangu terorističkog napada.

Bitno da je uhapšen čovek koji je nosio vešala na protestu, a vozač Koridora koji je direktni krivac za smrt žene na naplatnoj, brani se sa slobode.

E, tako će, ne daj Bože da se nešto desi, odgovarati i neko za nakaradni projekat kojim je stotine hiljada ljudi doveo u direktnu opasnost. I autor projekta i onaj ko je to aminovao.




Čitam i ne-ve-ru-jem.

Pa oni nisu samo neodgovorne lopurde oni su opasni po život, manijaci!!!

Zašto se oko ovoga nije digla veća prašina od strane stručnjaka pre svega da se taj opasan poduhvat zaustavi ili izmeni pre nego što se desi neka velika nesreća?


freehand freehand 14:04 06.02.2019

Re: ...


E, tako će, ne daj Bože da se nešto desi, odgovarati i neko za nakaradni projekat kojim je stotine hiljada ljudi doveo u direktnu opasnost. I autor projekta i onaj ko je to aminovao.

BTW - bolje da ne znate šta će sve tuda prolaziti.

P.S. Inače su ljudi u prestonici dosta dobro lobotomirani po pitanju Pančeva i Bariča. U vreme bombardovanja sam u nekom trenutku prestao da se nerviram kad mi se jave zabrinuti za nas Pančevce. Mislim, ljudi jednostavno nisu svesni ni koliko im je sve to blizu, ni koliko zaistta zavise samo od ruže vetrova u nekim momentima, ni šta m sve dolazi iz tog pravca, ni kakve su potencijalne posledice neke velike havarije.
U to vreme, dakle vreme bombardovanja, prvih desetak dana su se među bezbednjacima i rukovodstvima fabrika Južne zone (Azotara, Rafinerija i - najgora - Petrohemija - vodile žučne rasprave - šta činiti sa svim tim opasnim materijama. u jednom trenutku je iz Petrohemije izašla dugačka kompozicija cisterni koja je nedeljama muvana tamo-vamo ne bi li je sklonili od najbližih naseljenih mesta.
Pa su išle neke umirujuće priče, na primer o tome kako pogađanje Etilena kao srca fabrike ne bi izazvala trovanje, jer, Bože moj - u ptianju je samo eksplozija koja bi napravila rupčagu prečnika nekoliko stotina metara i dubine od nekoliko desetina metara. Valjda misleći da su svi debili i da niko nezna šta se od postrojenja i rezervoara nalazi na tih nekoliko stotina metara i kakva bi lančana reakcija nastala.
I ovako niko ne može da skapira i izračuna šta je sve otišlo posle "hirurškog" bombardovanja, kamoli da je pukao Etilen.
Inače, jedna od trivija je i rep neeksplodirane rakete koji je virio iz Elektorlize a to je inače ono postrojenje u kome je bila sva živa ovog sveta. Pa bolje da ne računamo šta bi se desilo da je eksplodirala.
Još jedna trivija oko te rakete jeste da je ono što je tom repu pisalo mogao da čita samo onaj ko je znao ruski.
cassiopeia cassiopeia 14:34 06.02.2019

Re: ...

Zašto se oko ovoga nije digla veća prašina od strane stručnjaka pre svega da se taj opasan poduhvat zaustavi ili izmeni pre nego što se desi neka velika nesreća?


Nemam pojma, a i ne razumem da bi sve moglo ostati na jednom novinskom članku, koji će mali broj ljudi i da pročita.

cassiopeia cassiopeia 14:39 06.02.2019

Re: ...

BTW - bolje da ne znate šta će sve tuda prolaziti.


Uh, znam da nisam svesna količine opasnosti i možda je i bolje tako, veeeliki sam paničar. A, opet, kako ću da se ponašam za ne daj Bože, ako ne znam.


P.S. Inače su ljudi u prestonici dosta dobro lobotomirani po pitanju Pančeva i Bariča.


U pravu si. Par puta sam tako slušala komentare ljudi, gledaju u žuto nebo iznad Pančeva i sve su u fazonu "žao mi, jadni ljudi, truju ih". Totalno naivno.
mariopan mariopan 15:42 06.02.2019

Re: ...

cassiopeia
BTW - bolje da ne znate šta će sve tuda prolaziti.


Uh, znam da nisam svesna količine opasnosti i možda je i bolje tako, veeeliki sam paničar. A, opet, kako ću da se ponašam za ne daj Bože, ako ne znam.


P.S. Inače su ljudi u prestonici dosta dobro lobotomirani po pitanju Pančeva i Bariča.


U pravu si. Par puta sam tako slušala komentare ljudi, gledaju u žuto nebo iznad Pančeva i sve su u fazonu "žao mi, jadni ljudi, truju ih". Totalno naivno.


Biti svestan opasnosti nije "paničarka", to je sasvim razumno jer više nemamo institucije koje bi nas štitile od opasnih poteza nerazumnih i nestručnih koj odlučuju i koji su se nekako dočepali vlasti i moći da prave ovako opasne poteze.

Naknadna pamet bi nas preskupo koštala.

Da su ljudi lobotomirani u vezi opasnosti fri je sasvim u pravu. Interesuje ih samo ono što narušava njihov trenutni komfor sve drugo ne znaju i ne žele da znaju.

Mislim da se oko ovoga mora podići veća frka nego što se to može preko društvenih mreža? Ne znam kako ali svakako se ne sme dozvoliti igranje sa životima ljudi.

Hvala ti za ovaj tekst, čitam "Danas" ali ga verovatno ne bih primetila.
softelectronics_e softelectronics_e 17:56 06.02.2019

Re: ...

freehand

...
Inače, jedna od trivija je i rep neeksplodirane rakete koji je virio iz Elektorlize a to je inače ono postrojenje u kome je bila sva živa ovog sveta. Pa bolje da ne računamo šta bi se desilo da je eksplodirala.
Još jedna trivija oko te rakete jeste da je ono što je tom repu pisalo mogao da čita samo onaj ko je znao ruski.

Eeee, lukavi su ti Ameri, čega li se samo ne sete.
freehand freehand 17:58 06.02.2019

Re: ...

softelectronics_e
freehand

...
Inače, jedna od trivija je i rep neeksplodirane rakete koji je virio iz Elektorlize a to je inače ono postrojenje u kome je bila sva živa ovog sveta. Pa bolje da ne računamo šta bi se desilo da je eksplodirala.
Još jedna trivija oko te rakete jeste da je ono što je tom repu pisalo mogao da čita samo onaj ko je znao ruski.

Eeee, lukavi su ti Ameri, čega li se samo ne sete.

Jes, uvaljivali nam ruske protivavionske.
Jedna takva je pičnula kuću u STarčevu.
A ona što je ubila Veličkovića - ta je bila američka.
tasadebeli tasadebeli 01:32 07.02.2019

Уговор са народом



Али Уговор!

Па још са Народом!





Само, сада ћемо га звати "споразум"...



mariopan mariopan 15:46 07.02.2019

Re: Уговор са народом

tasadebeli


Али Уговор!

Па још са Народом!





Само, сада ћемо га звати "споразум"...





Samo se ti smej Taso.

Ni ja nisam srećna što vidim likove koje bih najradije zaboravila ali oni jesu opozicija i tu se ništa ne može.

Protest mora da dobije svoje predstavnike, mora da atrikuliše zahteve, mora da napravi listu prioriteta šta se radi sada a šta posle itd da ti ne crtam u detalje ono što i sam znaš.

Prvi uslov su fer i pošteni izbori sa sređenim biračkim spiskovima i izmenjenim zakonom gde bi se glasalo za ljude sa imenom i prezimenom a ne za stranke.

Ako se i samo to dobije ovim protestima - ovi koje ni ja ne volim će sami otpasti kao blato sa cipela, jer u svakoj sredini postoje pošteni i sposobni ljudi koji su sada skrajnuti, i koji bi se možda prihvatili posla stvaranja države iz pepela.

Za ove što ih baš ne volemo bi na tim i takvim izborima glasali samo njihovi članovi pa bi sve leglo na mesto, to jest imali bi taman toliko glasova kao i sad a to je ništa.
Misliš da oni to ne znaju?
Pa znaju ali ipak žele da pokušaju i neka ih.

Kako nije lako stvoriti ispočetka državu i institucije kakve bi trebalo da budu možda bi neko od tih nepodobnih mogao biti savetnik, pre svega zato što zna kako se vodi politika zemlje ali i zato što znaju sve načine muljanja koje zdrav mozak ne može ni da zamisli pa ih ne bi prepoznao ni da se o njih saplete. Tu bi mogli da pomognu kod lustracije, iskopavanja afera itd. Bio bi to dokaz da su se pokajali i popravili, i ako žele nazad u politiku moraće triput više da se potrude da im bude oprošteno? Ako nisu previše zabrazdili?

A sve to ne možemo imati ako se ti plašiš da izađeš na ulicu i izboriš se za tu bolju državu. Nisu oni za dan urušili sve čega su se latili, mi smo ih pustili da to rade godinama sve plašeći se da će doći neko još gori.
Boj se ovna boj se govna...

Biti zabarikadiran u svom mikrokosmosu jer se gadiš stvarnosti oko sebe je zapravo dobrovoljno izgnanstvo od života.

Sve oko nas je život.

Ili ćeš ga ti zgrabiti i savladati ili će on tebe, hteo ne hteo.

Ti si se predao.

Ja nisam. I nisu svi oni ljudi na ulicama.

Poštuj to i nemoj se podsmevati. Ako umeš bolje samo izvoli.

Pozdrav

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana