Društvo| Lingvistika| Mediji| Politika| Život

Još nam samo ale fale

tasadebeli RSS / 07.02.2019. u 08:42

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)

 

 Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.

 

  

Tagovi



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 19:28 07.02.2019

Re: ..

Уговор са народом
tasadebeli


Али Уговор!

Па још са Народом!





Само, сада ћемо га звати "споразум"...

mariopan


Samo se ti smej Taso.

Ni ja nisam srećna što vidim likove koje bih najradije zaboravila ali oni jesu opozicija i tu se ništa ne može.

Protest mora da dobije svoje predstavnike, mora da atrikuliše zahteve, mora da napravi listu prioriteta šta se radi sada a šta posle itd da ti ne crtam u detalje ono što i sam znaš.

Prvi uslov su fer i pošteni izbori sa sređenim biračkim spiskovima i izmenjenim zakonom gde bi se glasalo za ljude sa imenom i prezimenom a ne za stranke.

Ako se i samo to dobije ovim protestima - ovi koje ni ja ne volim će sami otpasti kao blato sa cipela, jer u svakoj sredini postoje pošteni i sposobni ljudi koji su sada skrajnuti, i koji bi se možda prihvatili posla stvaranja države iz pepela.

Za ove što ih baš ne volemo bi na tim i takvim izborima glasali samo njihovi članovi pa bi sve leglo na mesto, to jest imali bi taman toliko glasova kao i sad a to je ništa.
Misliš da oni to ne znaju?
Pa znaju ali ipak žele da pokušaju i neka ih.

Kako nije lako stvoriti ispočetka državu i institucije kakve bi trebalo da budu možda bi neko od tih nepodobnih mogao biti savetnik, pre svega zato što zna kako se vodi politika zemlje ali i zato što znaju sve načine muljanja koje zdrav mozak ne može ni da zamisli pa ih ne bi prepoznao ni da se o njih saplete. Tu bi mogli da pomognu kod lustracije, iskopavanja afera itd. Bio bi to dokaz da su se pokajali i popravili, i ako žele nazad u politiku moraće triput više da se potrude da im bude oprošteno? Ako nisu previše zabrazdili?

A sve to ne možemo imati ako se ti plašiš da izađeš na ulicu i izboriš se za tu bolju državu. Nisu oni za dan urušili sve čega su se latili, mi smo ih pustili da to rade godinama sve plašeći se da će doći neko još gori.
Boj se ovna boj se govna...

Biti zabarikadiran u svom mikrokosmosu jer se gadiš stvarnosti oko sebe je zapravo dobrovoljno izgnanstvo od života.

Sve oko nas je život.

Ili ćeš ga ti zgrabiti i savladati ili će on tebe, hteo ne hteo.

Ti si se predao.

Ja nisam. I nisu svi oni ljudi na ulicama.

Poštuj to i nemoj se podsmevati. Ako umeš bolje samo izvoli.

Pozdrav
veselica veselica 19:28 07.02.2019

Re: ..

Zato nije lepo da ti, koji nećeš da pomogneš ili ne veruješ da su promene moguće, saplićeš one koji veruju da mogu nešto da učine i bore se za to mesecima.


dobaciš ti iz atine.
plus si generalno pogrešno razumela celi blog.

oće to iz inostranstva, malo znamo ali smatramo.

mariopan mariopan 19:31 07.02.2019

Re: ..

veselica
Zato nije lepo da ti, koji nećeš da pomogneš ili ne veruješ da su promene moguće, saplićeš one koji veruju da mogu nešto da učine i bore se za to mesecima.


dobaciš ti iz atine.
plus si generalno pogrešno razumela celi blog.

oće to iz inostranstva, malo znamo ali smatramo.



dolazim u subotu.

Ne vidim da se moj odmor katastrofalno odrazio na proteste. Gledacu da popravim stetu cim se vratim.
Edit

Ovo nije odgovor samo Tasi, ima još blogera koji misle da ništa ne treba preduzimati protiv ove vlasti nego da čekamo izbore pa onda glasanjem da ih skidamo, jer to je demokratija. Samo oni (još) nisu napisali blog o tome nego se oglašavaju kroz komentare.

Nisam pogrešno razumela Tasin blog, na tu temu sam mu već odgovorila kod crossa, pa sam sad kopirala i taj odgovor jer ovde i spada, to je tema bloga.
niccolo niccolo 19:32 07.02.2019

Re: ..

U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.

Misliš, neki od vas su omatorili i postali drkadžije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:50 07.02.2019

Re: ..

ali oni jesu opozicija i tu se ništa ne može.


Da, stoji i to, ali ovaj "sporazum sa narodom", toliko je tu demagogije da se čoveku smuči.
Šta im je to trebalo kad to nije nikakav sporazum sa narodom, nego njihov međusobni sporazum, nešto što su oni dogovorili da im bude zajednička platforma.

I to je u redu, takvi su kakvi su, dogovorili su se to što su se dogovorili, i sa tim dogovorom treba da se obraćaju narodu, a ne da demagoški trpaju narod u sve to.
Smučili su mi se više ti govornici u ime naroda.

Nije ni čudo što je pun internet pitanja, a ko je taj sporazum potpisao sa strane naroda, kad šaljete narodu na potpis,. jesam li ja narod...i slična sprdanja.
mariopan mariopan 20:16 07.02.2019

Re: ..

hoochie coochie man
ali oni jesu opozicija i tu se ništa ne može.


Da, stoji i to, ali ovaj "sporazum sa narodom", toliko je tu demagogije da se čoveku smuči.
Šta im je to trebalo kad to nije nikakav sporazum sa narodom, nego njihov međusobni sporazum, nešto što su oni dogovorili da im bude zajednička platforma.

I to je u redu, takvi su kakvi su, dogovorili su se to što su se dogovorili, i sa tim dogovorom treba da se obraćaju narodu, a ne da demagoški trpaju narod u sve to.
Smučili su mi se više ti govornici u ime naroda.

Nije ni čudo što je pun internet pitanja, a ko je taj sporazum potpisao sa strane naroda, kad šaljete narodu na potpis,. jesam li ja narod...i slična sprdanja.


Samnom nikakav ugovor nisu potpisali.

Znam dobro ko su i šta su, samo su u ovom času potrebni.

Svaku pukotinu u protestu, pa i izrugivanje ovom ugovoru će AV da iskoristi da zabije klin i razbije proteste ako može, zato ličnu netrpeljivost prema tim likovima i ja ostavljam sa strane, za sada.

To je najveća žaba koju moramo progutati, samo to znam.

Evo Tasa ne može.

Razumem.

Onda neka pusti druge da gutaju i neka se ne podsmeva ako može bar dok se posao ne obavi?

I ne mislim samo na Tasu, mislim na sve koji kažu da je ovo demokratija i da smo to hteli i sad treba da ćutimo do sledećih izbora.
Bili Piton Bili Piton 20:16 07.02.2019

Re: ..

niccolo

Misliš, neki od vas su omatorili i postali drkadžije?


Kod mene se priča o mačoru, kad sam zbriso ovamo znaš kolko je sati
mariopan mariopan 20:26 07.02.2019

Re: ..

Bili Piton
niccolo

Misliš, neki od vas su omatorili i postali drkadžije?


Kod mene se priča o mačoru, kad sam zbriso ovamo znaš kolko je sati

Kakav mačor?

Zar nije priča o pevcu i to u prošlom vremenu?

(Imo' sam strašnog pevca, bio je pravi đavo....)
veselica veselica 21:21 07.02.2019

Re: ..

Ne vidim da se moj odmor katastrofalno odrazio na proteste.

uopste ne idem na proteste, jer - s kim?
bracom trifunovic? ajde bogati.

za vucica sam koliko i ti.
ove poslednje godine su mi najgore u zivotu.

u blogu je rec o grotesknom sporazamu s narodom, aman!
pa to jeste za ruganje i podsmevanje.
mislim, ako taj sporazum ne zavrsi posao, ne znam sta ce?

srecno u subotu.



tasadebeli tasadebeli 22:11 07.02.2019

Re: ..

mariopan

Samo se ti smej Taso.



Пренела си цео онај коментар од Кроса?

Ако си!




О уговарачима са народом:


Него, Мариопан, стално хоћу да те питам... И тебе и све остале, па ко зна, нека ми одговори. И то питам без намере да подривам протесте.

(За опозицију ти то већ не могу да обећам, јер ми се мало смучило да стално изнова "стварамо државу из пепела." К'о Дан мрмота...

Ови што сада нуде Споразум са народом су потрошили све своје кредите код тог истог народа... А сада би опет да тај народ ставе под своју контролу. Не иде ми то некако...)


О протестима:

Елем, кажеш ти


Svi oni ljudi na ulicama su budale?



Не, то нисам рекао.

Само ме занима, а колико је то стварно људи на улицама суботом?

Зна ли неко некакве приближне цифре. Бићу захвалан да их чујем.

Приметио сам да се пише и говори о "хиљадама грађана"...

Али колико је то заправо "хиљада грађана"?

Медији то не кажу. Не кажу ни ови на власти ни ови из опозиције.

Само се чује синтагма:

"Хиљаде грађана на улицама Београда и осталих градова Србије."

Колико је то?

Волео бих то да знам да бих макар малкице наслутио постоји ли она неопходна критична маса за оно што се на тим протестима захтева.

Немој да испадне као оно када сви "светски" медији под ознаком хитно јаве да се у Москви одржавају демонстрације против Путина, а онда се испостави да се није скупило ни њих 10 хиљада. У Москви од 10 милиона становника!

(Више нас онда има викендима на утакмицама наше Прве фудбалске лиге која је европски и светски позната по најмањим посетама фудбалским стадионима.)

Јер...

Ако је то случај и са овим протестним шетњама суботом у Србији, онда те шетње и нису ништа друго него само декор, сценографија, за оно што тек треба да уследи после избора када ће кренути кукњава опозиције о покраденим изборима.

(Па наравно да ће ови на власти да краду; крали су и ови из опозиције док су били на власти; зато им је масовно и отказано поверење бирача пре 5-8 година, а то већ нису онда могли да лажирају; неће ни ови сада на власти моћи ако до тога дође. Није могао ни свемоћни, за све њих ТАТА за такве ствари, Слоба Милошевић 2000.)

А то онда, драга моја Мариопан, значи све нове и нове блокаде државних институција (које ионако функционишу уз помоћ штапа и канапа већ 30 година уназад због свих тих наших усрећитеља који су своју родбину, пријатеље и кумове, неквалификоване за те послове, позапошљавали по тим државним институцијама), блокада читаве државе (Како би се пензионерима свидело када не би добијали пензије једно 3 месеца - дај боже кад би било само три. - А како би се то тек свидело Лидлу и осталима? Камо онда порези, како ће све функционисати?), заустављање послова којих ионако нема много, блокада Србије на спољном плану (што нам је такође важно због Косова и Метохије) итд. итд.


Зато и питам тебе и све остале:


Колико заправо заиста има шетача суботом у протестним шетњама у Београду и Србији?

Осим оне звучне, али зато ништа мање булшитерске пароле "1 од 5 милиона", нисам успео нигде, ни на медијима, ни код власти ни код опозиције да видим о коликој се цифри (приближно) ту заиста ради.
tasadebeli tasadebeli 22:12 07.02.2019

Re: ..

hoochie coochie man
ali oni jesu opozicija i tu se ništa ne može.


Da, stoji i to, ali ovaj "sporazum sa narodom", toliko je tu demagogije da se čoveku smuči.
Šta im je to trebalo kad to nije nikakav sporazum sa narodom, nego njihov međusobni sporazum, nešto što su oni dogovorili da im bude zajednička platforma.

I to je u redu, takvi su kakvi su, dogovorili su se to što su se dogovorili, i sa tim dogovorom treba da se obraćaju narodu, a ne da demagoški trpaju narod u sve to.
Smučili su mi se više ti govornici u ime naroda.

Nije ni čudo što je pun internet pitanja, a ko je taj sporazum potpisao sa strane naroda, kad šaljete narodu na potpis,. jesam li ja narod...i slična sprdanja.




mariopan mariopan 22:16 07.02.2019

Re: ..

veselica
Ne vidim da se moj odmor katastrofalno odrazio na proteste.

uopste ne idem na proteste, jer - s kim?
bracom trifunovic? ajde bogati.

za vucica sam koliko i ti.
ove poslednje godine su mi najgore u zivotu.

u blogu je rec o grotesknom sporazamu s narodom, aman!
pa to jeste za ruganje i podsmevanje.
mislim, ako taj sporazum ne zavrsi posao, ne znam sta ce?

srecno u subotu.





Ništa ja ne mislim drugačije o tom "ugovoru"nego vi, samo nije trenutak da tom konju gledamo u zube jer je potreban, a toplo se nadam lustraciji i za neke od potpisnika tog ugovora, ako bude pravde i zakona.

Mislim da druge prilike za skidanje ovog režima neće biti i da je ovo posledja prilika. Zato je potrebno da se slabosti ovog protesta, kao baš ovaj "ugovor", ne potenciraju toliko jer će ga to oslabiti i odbiti moguće nove pristalice?

A bila bi šteta da propadnu kao oni poslednji.
tasadebeli tasadebeli 22:44 07.02.2019

Re: ..

Bili Piton
mariopan

Ako ne možeš da pomogneš bar nemoj da saplićeš one koji hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade.


Da, destilisano - to je to, i nije mi jasno zašto je to tako teško za razumeti.

U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.



Није тешко разумети.

Тешко је прихватити.

Због тих "hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade."

Пошто се већ у њих нема нимало поверења.

Сами су за то криви, прокоцкали су то поверење одавно.

А са таквима и за такве, солидарности немам.
mariopan mariopan 22:48 07.02.2019

Re: ..

Ne znam Taso koliko je to ljudi, ako te ne mrzi da brojiš možda ti uspeš da izbrojiš?

A zašto je bitna ta cifra koliko tačno ima ljudi, zar nije bitnije zašto su oni na ulicama, zašto sve to što traže ne traže od institucija koje postoje radi građana?

Zašto građani na ulici traže bilo šta, pa zar nemaju državu kao servis za svoje potrebe?

mariopan mariopan 22:51 07.02.2019

Re: ..

tasadebeli
Bili Piton
mariopan

Ako ne možeš da pomogneš bar nemoj da saplićeš one koji hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade.


Da, destilisano - to je to, i nije mi jasno zašto je to tako teško za razumeti.

U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.



Није тешко разумети.

Тешко је прихватити.

Због тих "hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade."

Пошто се већ у њих нема нимало поверења.

Сами су за то криви, прокоцкали су то поверење одавно.

А са таквима и за такве, солидарности немам.



Taso, oni koji hoće i pokušavaju nešto da promene su građani u protestu, ne političari koji su se kompromitovali i sad potpisuju spisak lepih želja sami sa sobom.

Čitaj sa razumevanjem, molim te.
tasadebeli tasadebeli 22:55 07.02.2019

Re: ..

mariopan

Ništa ja ne mislim drugačije o tom "ugovoru"nego vi, samo nije trenutak da tom konju gledamo u zube jer je potreban,



Није нам потребан.

Јер има у овом народу и много паметнијих и способнијих људи (као што их је било и свих ових 30 година уназад) од те опозиције који би могли да заузму њихово место. И међу њима има и оних вољних који су спремни да се лате тог посла...

Само што ни власт ни опозиција не дозвољавају (ко контролише медије?) да те паметне и способне ми видимо и чујемо.

Свесни су и власт и опозиција у Србији (стави им етикету, страначку налепницу коју год хоћеш на једно и на друго) шта то онда значи за њих.
tasadebeli tasadebeli 23:03 07.02.2019

Re: ..

mariopan
tasadebeli
Bili Piton
mariopan

Ako ne možeš da pomogneš bar nemoj da saplićeš one koji hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade.


Da, destilisano - to je to, i nije mi jasno zašto je to tako teško za razumeti.

U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.



Није тешко разумети.

Тешко је прихватити.

Због тих "hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade."

Пошто се већ у њих нема нимало поверења.

Сами су за то криви, прокоцкали су то поверење одавно.

А са таквима и за такве, солидарности немам.



Taso, oni koji hoće i pokušavaju nešto da promene su građani u protestu, ne političari koji su se kompromitovali i sad potpisuju spisak lepih želja sami sa sobom.

Čitaj sa razumevanjem, molim te.



Мариопан, мораш да схватиш, најозбиљније ти кажем, да Срби нису исто што и Грци у овом тренутку. Нити је плато испред Филозофког Синтагма у Атини.

За разлику од Грка, много тога смо ми са разнима прошли. (Док су браћа Грци уживали трошећи иностране кредите као ми некада седамдесетих. ) И научили смо ми одавно како те ствари функционишу.

Зар ти Сириза и Ципрас нису били довољан наук у Грчкој. Сећам се да си и ти подржавала Ципраса и Варуфакиса у почетку исто као и ја. (Јбг, тада сам мислио да Грци знају шта раде за разлику од нас.)

И?

Шта сада да кажемо?

А ја сам уверен да су Срби прошли много више таквих као Ципрас до сада.

И у томе се разликујемо.

Научиће и Грци то, сигуран сам

После још једно пар Ципраса на власти.


Ево ти на поклон једна радио емисија о једној књизи из тог доба... (ЛИНК)
mariopan mariopan 23:12 07.02.2019

Re: ..

tasadebeli
mariopan

Ništa ja ne mislim drugačije o tom "ugovoru"nego vi, samo nije trenutak da tom konju gledamo u zube jer je potreban,



Није нам потребан.

Јер има у овом народу и много паметнијих и способнијих људи (као што их је било и свих ових 30 година уназад) од те опозиције који би могли да заузму њихово место. И међу њима има и оних вољних који су спремни да се лате тог посла...

Само што ни власт ни опозиција не дозвољавају (ко контролише медије?) да те паметне и способне ми видимо и чујемо.

Свесни су и власт и опозиција у Србији (стави им етикету, страначку налепницу коју год хоћеш на једно и на друго) шта то онда значи за њих.



Gde su ti nekompromitovani, znaš li neke da hoće da se prihvate lopate i da čiste ovu štalu? Ozbiljno? Predlaži, lepo rekoh ako umeš bolje samo izvoli.
Lepo je i da toliko pomogneš.

Ako bude stvarno fer izbora ove kompromitovane će upravo izbori izbaciti iz priče.

Ja ti nisam pravi sagovornik za ovu temu, ovo što pišem je samo moje mišljenje i moje razumevanje sadašnjih događaja.
Nadam se boljem i strepim da je ovo poslednji voz.
mariopan mariopan 23:17 07.02.2019

Re: ..

tasadebeli
mariopan
tasadebeli
Bili Piton
mariopan

Ako ne možeš da pomogneš bar nemoj da saplićeš one koji hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade.


Da, destilisano - to je to, i nije mi jasno zašto je to tako teško za razumeti.

U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.



Није тешко разумети.

Тешко је прихватити.

Због тих "hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade."

Пошто се већ у њих нема нимало поверења.

Сами су за то криви, прокоцкали су то поверење одавно.

А са таквима и за такве, солидарности немам.



Taso, oni koji hoće i pokušavaju nešto da promene su građani u protestu, ne političari koji su se kompromitovali i sad potpisuju spisak lepih želja sami sa sobom.

Čitaj sa razumevanjem, molim te.



Мариопан, мораш да схватиш, најозбиљније ти кажем, да Срби нису исто шзо Грци у овом тренутку. Нити је плато испред Филозофког Синтагма у Атини.

За разлику од Грка, много тога смо ми са разнима прошли. И научили смо како те ствари функционишу.

Зар ти Сириза и Ципрас нису били довољан наук. Сећам се да си и ти подржавала Ципраса и Варуфакиса у почетку.

И?

Шта сада да кажемо?

А ја сам уверен да су Срби прошли много више таквих као Ципрас до сада.

И у томе се разликујемо.

Научиће и Грци то, сигуран сам

После још једно пар Ципраса на власти.


Ево ти на поклон једна радио емисија о једној књизи из тог доба... (ЛИНК)


Dobro bre Taso jel' da ništa ne radimo onda?

Da ih pustimo da rade šta hoće jer kako god se okreneš dupe ti pozadi?

Edit

Pozdravljam te i odjavljujem se, odo na spavanje.
tasadebeli tasadebeli 23:23 07.02.2019

Re: ..

Него, Мариопан, опусти се... Немој да те медији у Србији доведу у стање хистерије као толико људи овде.

Две причице о мојим Грцима? (Са Тасоса, наравно, одакле би Таса познавао Грке.)

Може?

1. Њих двојица (Грка) веслају у сандолини и долазе до плаже на којој се купам. Изађу из сандолине, поздравимо се, поразговарамо, па их ја питам:

- Where are you going?

А један од њих двојице каже:

- No plan B. Like Varoufakis.


2. Седимо увече на газдиној тераси, газда тих студија, још двојица Грка и ја, ударили у расправу... Политики, демократики...

Тачно у поноћ појављује се газдарица, раздере се Калинихта!!! и угаси нам светло, а нас четворица останемо у потпуном мраку на тераси, не видимо, ни буквално, ни политички, један другог за столом.

3. Купам се са газдиним кузеном (један од поменуте двојице из претходне цртице), професором атинског униоверзитета. Човек је мојих година.

Заправо, не купамо се, него стојимо у мору, у дубини до груди, и обојица масирамо домаћинске стомаке шакама уз помоћ таласања воде (умислили смо да се тако мршави, тако нам рекли) и повремено оквасимо главу да нас сунце не убије.

И причамо по два и по-три сата о политици, историји, он кука на стање у Грчкој, како су упропастили пољопривреду итд, ја кукам на стање у Србији, како су упропастили пољопривреду итд, и тако док не помодримо од оне воде и соли.

(Каже после моја жена која за то време чита на плажи у лежаљци:"Како вас не мрзи? Погледајте се на шта личите... Ем сте дебели, ем сте још сада и помодрели." )

И газдин кузен те наше разговоре о политици, демократији, социјали, међународној политици увек заврши речима:

"Ма преживећемо! Навикли смо се ми да преживљавамо... И ми Грци и ви Срби... Хиљаде година искуства се наталожило, разни окупатори, довољно да се све преживи и настави даље..."






tasadebeli tasadebeli 23:28 07.02.2019

Re: ..

mariopan

Da ih pustimo da rade šta hoće jer kako god se okreneš dupe ti pozadi?



Зато ти и кажем, дупе уза зид.

Па када фукара више не буде имала кога, отићи ће и сама и пустиће неке друге, способније и паметније да буду и власт и опозиција.


No money, no parts, no deal!


Једино тако...


Pozdravljam te i odjavljujem se, odo na spavanje.



tasadebeli tasadebeli 00:19 08.02.2019

Re: ..

mariopan
Ne znam Taso koliko je to ljudi, ako te ne mrzi da brojiš možda ti uspeš da izbrojiš?

A zašto je bitna ta cifra koliko tačno ima ljudi, zar nije bitnije zašto su oni na ulicama, zašto sve to što traže ne traže od institucija koje postoje radi građana?




Битна је, врло битна та цифра...

Мислиш да би Милошевић отишао ономад да чува унучиће да се испред Скупштине скупило нас пар хиљада?

(А "скупила" се тада цела Србија не зато што су били за Ђинђића, Коштуницу, било кога од њих, него зато што су се осетили пониженим због тога што се сасвим јасно исказана изборна воља њих грађана крши тако бескрупулозно. Не крадуцкање на ситно, што би рекао Веља Илић, него на много.)


Zašto građani na ulici traže bilo šta, pa zar nemaju državu kao servis za svoje potrebe?



Па баш зато што стално градимо државу и институције из пепела.

Јер овде сви они који се боре за ту власт (и опозиција и власт) не схватају државу и њене институције тако како ти кажеш, као сервис грађана, него као сервис за сопствено богаћење и ситуирање себе и својих потомака за неколико векова од данас.

И тако је од почетка вишестраначја у Србији, деведесетих.

(Да не улазимо сада у то како је то изгледало пре деведесетих са моралом полазника кумровачке политичке школе.)
tasadebeli tasadebeli 00:33 08.02.2019

Re: ..

mariopan

Ja ti nisam pravi sagovornik za ovu temu, ovo što pišem je samo moje mišljenje i moje razumevanje sadašnjih događaja.



Наравно, тако ја то и разумем. И ја само кажем шта мислим и како све то разумем, онако као лаик који се и не бави тиме, него је само бирач на изборима. Не заступам никога сем себе овде.




Nadam se boljem i strepim da je ovo poslednji voz.



За Чачак?

Кларксвил?



Није, Мариопан, у том послу нема последњих возова. Не гледам то само из свог угла, него генерална слика, са онима који долазе после нас. Јер нисмо ми ни први ни последњи у овом низу у Србији у Европи на планети Земљи.

(Уосталом, види како онај професор атинског универзитета завршава наше вишесатне разговоре на теме деморатики, политики, плутократија,... )





tasadebeli tasadebeli 00:50 08.02.2019

Re: ..

mariopan

Gde su ti nekompromitovani, znaš li neke da hoće da se prihvate lopate i da čiste ovu štalu? Ozbiljno? Predlaži, lepo rekoh ako umeš bolje samo izvoli.
Lepo je i da toliko pomogneš.



Да се ја нешто питам, ја бих тебе одмах поставио за бригу о породици, Милана за министра финансија. Чарлија за министра полиције, Шарског на место министра спољних послова, Мирелу за министра образовања, Веселицу за министра културе и информисања, Хучија за заштиту културног блага Србије, гос'н Чера и Микелеа заједно за рад, запошљавање, социјална и борачка питања и здравство (та два министарства бих објединио зарад уштеде), за европске интеграције Чучка и Апостату, Алса за енергетику, Максу за туризам, Кроса за привреду, Геџу за пољопривреду, Брају за министра правде, Преду за војску, Земљанина за верска питања,... Нашло би се ту још...

Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.

Једино не знам ко би нам био председник државе и председник владе.

Истовремено, наравно, како то већ ваља и требује у Србији одувек.


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:31 08.02.2019

Re: ..

Bili Piton
niccolo

Misliš, neki od vas su omatorili i postali drkadžije?


Kod mene se priča o mačoru, kad sam zbriso ovamo znaš kolko je sati


Kriv sam, priznajem, navuko me čarli (na mačora), nadam se samo da nisam sjebao protest i podrio Ugovor sa Narodom na neki način.
softelectronics_e softelectronics_e 05:38 08.02.2019

Re: ..

tasadebeli

...

Да се ја нешто питам, ја бих тебе одмах поставио за бригу о породици, Милана за министра финансија. Чарлија за министра полиције, Шарског на место министра спољних послова, Мирелу за министра образовања, Веселицу за министра културе и информисања, Хучија за заштиту културног блага Србије, гос'н Чера и Микелеа заједно за рад, запошљавање, социјална и борачка питања и здравство (та два министарства бих објединио зарад уштеде), за европске интеграције Чучка и Апостату, Алса за енергетику, Максу за туризам, Кроса за привреду, Геџу за пољопривреду, Брају за министра правде, Преду за војску, Земљанина за верска питања,... Нашло би се ту још...

Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.

Једино не знам ко би нам био председник државе и председник владе.

Истовремено, наравно, како то већ ваља и требује у Србији одувек.



Gde mene za ministra policije?
Eee, da, Taso - da samo sažmem tvoj rad na ovoj temi kratkim pitanjem.

Da onda ne menjamo ništa?
veselica veselica 08:54 08.02.2019

Re: ..

oni koji hoće i pokušavaju nešto da promene su građani u protestu, ne političari koji su se kompromitovali i sad potpisuju spisak lepih želja sami sa sobom.



ne sa sobom, s narodom.
populizam strikes back.

sutra ce marko vidojkovic da vodi protest, jedan od, inače, lokalnih vip blogera.
imace samo jedan problem - da sastavi jednu ali jednu recenicu bez psovanja.

veselica veselica 08:55 08.02.2019

Re: ..

Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.



bene_geserit bene_geserit 09:09 08.02.2019

Re: ..

Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.
Gde mene za ministra policije?

Dabre, gde Čarlija za ministra policije kad se već kandidovao za ministra za omladinu, pardon omladinke.
tasadebeli tasadebeli 09:29 08.02.2019

Re: ..

veselica
Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.






Па да бих могао бесплатно да улазим на увек дупке пуне, крцате, фудбалске стадионе широм Србије.




Сам ти причао да је на Чукаричком бесплатан улаз за све текме осим када долазе Звезда и Партизан?

(То ти све говори колико нас је тамо у гледалишту на утакмицама. Ја сам вођа навијачке групе пензионера хулигана под именом The Good Old Boys. Било би нас и више када би сваки од чланова моје навијачке групе могао да се сети викендима где је затурио штап и наочаре без којих не излази из куће.)

Па ми полазна идеја за моје министарско место била да могу да улазим на стадион Чукаричког бесплатно чак и када нам долазе у госте на врх Брда Звезда и Партизан.







И шта кажеш, Видојковић води протест сутра?

Господе боже!


Па не, мислим, они се стварно добро зајебавају... Баш је онако неозбиљно...


П.С. - И после каже Мариопан како не треба да им се подсмевам да им не бих одмагао тиме...

Па како, бре, да се не подсмевам! Видојковић! (Ово сада два пута јербо се крстим и левом и десном руком.)

"Писац" кућни љубимац (бишон?) из онијех дана пре Вучића свих другосрбијанских баба и деда у српској култури. (По принципу: Падни ми на груди, сине!) Писац чији је речник стварно сведен на три псовке и четири жаргонске речи.

Мислим, Видојковићев, не речник тих баба и деда...

(Мада, када мало боље размислим... Слично се сличном привлачи...)

Они сами себи највише одмажу.

Није им потребан никакав Таса и његово мишљење о томе на Блогу Б92.

Они сами себе најбоље упропасте. Није ни овај Споразум са народом ни због чега настао и ни из чега постао, а са "племенитом" основном идејом и сврхом.

(К'о Декларација о независности, јбт! )
veselica veselica 09:34 08.02.2019

Re: ..

Zašto građani na ulici traže bilo šta, pa zar nemaju državu kao servis za svoje potrebe?


jes vala, i oni francuzi isto.
tasadebeli tasadebeli 09:53 08.02.2019

Re: ..

softelectronics_e

Gde mene za ministra policije?



Због нежне и осећајне душе.


Eee, da, Taso - da samo sažmem tvoj rad na ovoj temi kratkim pitanjem.

Da onda ne menjamo ništa?



Исти си к'о ова моја фамилија што сам је поменуо што се љути на мене и хоће да се свађамо и бијемо зато што ћутим и не проговарам ни реч док они пљују Вучића за трпезом за Бадње вече и Божић (где вам је, бре, оно Мир Божји - Христос се роди, јебо вас и Вучић и протести и опозиција! ) забреклих жила на вратовима од урлања.

Нема, ако се не ухватиш у то коло, онда си против нас.

(Како је то већ формулисала она генералска ћерка из Центра за културну деконтаминацију: "Ко није са нама, он је против нас."

И не постиде се и не покаја се жена због тих речи никада. А предводи Центар за културну деконтаминацију. )
tasadebeli tasadebeli 09:55 08.02.2019

Re: ..

bene_geserit
Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.
Gde mene za ministra policije?

Dabre, gde Čarlija za ministra policije kad se već kandidovao za ministra za omladinu, pardon omladinke.



Па добро, закон му омогућава да може да их приводи и задржава 48 сати без неке одлуке виших инстанци.

Контам, 48 сати му је довољно. После приведе следећег... Следећу...

И тако редом... Систематично, од општине до општине, од улице до улице, од куће до куће...


Родитељи женске деце тешко се решавају да их пусте саме на дочек Нове године. Родитељи мушке деце сматрају да то није фер са њихове стране.



nsarski nsarski 10:30 08.02.2019

Re: ..

Родитељи женске деце тешко се решавају да их пусте саме на дочек Нове године. Родитељи мушке деце сматрају да то није фер са њихове стране.


Očevima ženske dece teško pada kad se sete šta su oni radili ženskoj deci nekih očeva.
veselica veselica 10:42 08.02.2019

Re: ..

Они сами себи највише одмажу.


Kad bi ti znao koliko se oni na tviteru zanose pobedom!
Samo što nisu, to tako tamo izgleda.


Najviše volim tviter. Dobro, Tramp ga voli malo više.
Jedini nezavisni medij.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:31 08.02.2019

Re: ..

niccolo
U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.

Misliš, neki od vas su omatorili i postali drkadžije?


Smešno je jer je istinito
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:38 08.02.2019

Ima ih

Tačno onoliko koliko ih svako od nas vidi.
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 17:24 08.02.2019

u pogršno vreme pogrešni komentari

Izvinjavam se za moj komentar. On je bio za neku sasvim drugu repliku.
softelectronics_e softelectronics_e 17:26 08.02.2019

Re: ..

bene_geserit
Себи бих сасвим скромно оставио место министра за спорт и омладину.
Gde mene za ministra policije?

Dabre, gde Čarlija za ministra policije kad se već kandidovao za ministra za omladinu, pardon omladinke.

Ako imaš neke devojčice od 40+, prijavi.
Jer - uskoro prelazim na devojčice od 50+.
tasadebeli tasadebeli 18:46 08.02.2019

Re: Ima ih

dr.hans-zarkov
Tačno onoliko koliko ih svako od nas vidi.


Ех...

Значи, следује ми дуги и исцрпљујући information bias кроз густу прашуму
media bias из чега ће се онда родити као некакав Франкенштајн Јуниор са мозгом Абнора Мала и мој cognitive bias по овом питању.

Као и толике деценије уназад када је српска политичка сцена у питању...

Ништа ново под неоном, што рече највећи песник српског језика нашега доба.

Ниси ми баш нешто помогао, овај одговор је баш оно што сам и очекивао данас у Србији и од медија и од политичара, па следствено томе и од свих људи око себе (и у RL и у виртуелном животу) од којих сам на крају тог мог лутања и путешествија и тражио одговор.

(Па јес. Не могу људи око мене ништа то боље да знају ако већ политичари и медији ту информацију крију као змија ноге.)

У сваком случају, хвала ти на уложеном труду.

Одох да се шетам док размишљам о овом питању...



veselica veselica 08:31 09.02.2019

Re: ..

I ne mislim samo na Tasu, mislim na sve koji kažu da je ovo demokratija i da smo to hteli i sad treba da ćutimo do sledećih izbora.


Draga M, jedva nadjoh ovo a još juče ugledala: ko to kaže, i gde kaže?
Milan Novković Milan Novković 23:41 09.02.2019

Re: ..

Bili Piton
mariopan

Ako ne možeš da pomogneš bar nemoj da saplićeš one koji hoće i mogu, ili bar pokušavaju nešto da urade.


Da, destilisano - to je to, i nije mi jasno zašto je to tako teško za razumeti.

U stvari znam - zaboravili smo na one lepe stvari kojima su nas učili kao decu, solidarnost i to, u to više ne verujemo.

Mislite, vas dvoje, ne ostavljaj za sutra ništa što možeš da ne pomogneš danas

Šalim se, ma borimo se za solidarnost, bre

Usput se malo šalimo
G.Cross G.Cross 21:03 07.02.2019

Ceterum autem censeo Carthaginem ...

...esse delendam

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)



Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.



Mojih pet para....

Sadasnja opozicija u Srbiji je opozicija Vucicu koliko je i njegov Tata Seselj bio opozicija Milosevicu.

Znam da cu da uvredim mnoge ovde koji su obicno na istoj strani kao ja ali Ugovor sa Narodom, mislim koja bedastoca, to je genetically engineered to fail. Niko ne moze da bude toliko glup osim onih koji hoce da neuspeju.

I prica o opoziciji u Srbiji odzvanja lepo u Briselu i prave gazde znaju da je sve pod kontrolom.

Mislim, zaista, ko im pravi komunkacisku strategiju ? Krstic ?

Evo vam hint marketinski diletanti. Narodu ne treba "Ugovor". Narodu treba Hleba i Slobode.

EDIT: i narodu treba pravde, da deca "uspesnih" ljudi i soferi politicara ne mogu da ubijaju automobilima okolo bez kazne.

I treba da unistimo Kartaginu ( u srpkom slucaju farma ili zadruga ili kako se vec zove)

Srbija je puna mladih IT uspesnih ljudi koji prave mnogo para. I niko od njih nije u politici?

I podastiru ove podgrejane gubitnike kao nadu Srbije. Idi bre.

UDBA at it's best.


softelectronics_e softelectronics_e 05:39 08.02.2019

Re: Ceterum autem censeo Carthaginem ...

G.Cross
...esse delendam

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)



Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.



Mojih pet para....

Sadasnja opozicija u Srbiji je opozicija Vucicu koliko je i njegov Tata Seselj bio opozicija Milosevicu.

Znam da cu da uvredim mnoge ovde koji su obicno na istoj strani kao ja ali Ugovor sa Narodom, mislim koja bedastoca, to je genetically engineered to fail. Niko ne moze da bude toliko glup osim onih koji hoce da neuspeju.

I prica o opoziciji u Srbiji odzvanja lepo u Briselu i prave gazde znaju da je sve pod kontrolom.

Mislim, zaista, ko im pravi komunkacisku strategiju ? Krstic ?

Evo vam hint marketinski diletanti. Narodu ne treba "Ugovor". Narodu treba Hleba i Slobode.

EDIT: i narodu treba pravde, da deca "uspesnih" ljudi i soferi politicara ne mogu da ubijaju automobilima okolo bez kazne.

I treba da unistimo Kartaginu ( u srpkom slucaju farma ili zadruga ili kako se vec zove)

Srbija je puna mladih IT uspesnih ljudi koji prave mnogo para. I niko od njih nije u politici?

I podastiru ove podgrejane gubitnike kao nadu Srbije. Idi bre.

UDBA at it's best.



Kros, kada je već tako kako kažeš - da onda ne menjamo ništa?!
veselica veselica 08:57 08.02.2019

Re: Ceterum autem censeo Carthaginem ...

..
G.Cross G.Cross 20:35 08.02.2019

Re: Ceterum autem censeo Carthaginem ...

softelectronics_e
G.Cross
...esse delendam

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)



Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.



Mojih pet para....

Sadasnja opozicija u Srbiji je opozicija Vucicu koliko je i njegov Tata Seselj bio opozicija Milosevicu.

Znam da cu da uvredim mnoge ovde koji su obicno na istoj strani kao ja ali Ugovor sa Narodom, mislim koja bedastoca, to je genetically engineered to fail. Niko ne moze da bude toliko glup osim onih koji hoce da neuspeju.

I prica o opoziciji u Srbiji odzvanja lepo u Briselu i prave gazde znaju da je sve pod kontrolom.

Mislim, zaista, ko im pravi komunkacisku strategiju ? Krstic ?

Evo vam hint marketinski diletanti. Narodu ne treba "Ugovor". Narodu treba Hleba i Slobode.

EDIT: i narodu treba pravde, da deca "uspesnih" ljudi i soferi politicara ne mogu da ubijaju automobilima okolo bez kazne.

I treba da unistimo Kartaginu ( u srpkom slucaju farma ili zadruga ili kako se vec zove)

Srbija je puna mladih IT uspesnih ljudi koji prave mnogo para. I niko od njih nije u politici?

I podastiru ove podgrejane gubitnike kao nadu Srbije. Idi bre.

UDBA at it's best.



Kros, kada je već tako kako kažeš - da onda ne menjamo ništa?!



Upravo suprotno dragi prijatelju. "Ugovorom sa narodom" se nista ne moze i nece promeniti.

Ja dolazim iz realnosti u kojoj se prvo skoci pa kaze hop. Prvo se ima vizija ; pa plan, pa se nadju ljudi koji mogu da ga ispune pa se napravi ugovor. Recimo o gradnji hotela.

Prvo napraviti ugovor o gradnji hotela pa onda napraviti plan kako ce da izgleda i koliko ce da kosta i najvaznije koji ljudi ce da ga grade je recpept za jos jedno razocarenje.


Osim ako neko ne planira namerno da propadne.

Eto dragi Carli, tako stoje stvari u mom univerzumu.

Rekoh u komentaru, sve pocinje sa ljudima.

First who than what rece jedan tip kojeg sam imao cast da upoznam.

Napisao izmedju ostalog knjigu " Good to Great "

Ima toliko mladih, pametnih sposobnih uspesnih ljudi u Srbiji.
Nagovorite ih da se bave politikom.

Ili jos tacnije, motivisite ih da se bave politikom.

Kako ?
Lako.
softelectronics_e softelectronics_e 21:30 08.02.2019

Re: Ceterum autem censeo Carthaginem ...

G.Cross
softelectronics_e
G.Cross
...esse delendam

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)



Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.



Mojih pet para....

Sadasnja opozicija u Srbiji je opozicija Vucicu koliko je i njegov Tata Seselj bio opozicija Milosevicu.

Znam da cu da uvredim mnoge ovde koji su obicno na istoj strani kao ja ali Ugovor sa Narodom, mislim koja bedastoca, to je genetically engineered to fail. Niko ne moze da bude toliko glup osim onih koji hoce da neuspeju.

I prica o opoziciji u Srbiji odzvanja lepo u Briselu i prave gazde znaju da je sve pod kontrolom.

Mislim, zaista, ko im pravi komunkacisku strategiju ? Krstic ?

Evo vam hint marketinski diletanti. Narodu ne treba "Ugovor". Narodu treba Hleba i Slobode.

EDIT: i narodu treba pravde, da deca "uspesnih" ljudi i soferi politicara ne mogu da ubijaju automobilima okolo bez kazne.

I treba da unistimo Kartaginu ( u srpkom slucaju farma ili zadruga ili kako se vec zove)

Srbija je puna mladih IT uspesnih ljudi koji prave mnogo para. I niko od njih nije u politici?

I podastiru ove podgrejane gubitnike kao nadu Srbije. Idi bre.

UDBA at it's best.



Kros, kada je već tako kako kažeš - da onda ne menjamo ništa?!



Upravo suprotno dragi prijatelju. "Ugovorom sa narodom" se nista ne moze i nece promeniti.

Ja dolazim iz realnosti u kojoj se prvo skoci pa kaze hop. Prvo se ima vizija ; pa plan, pa se nadju ljudi koji mogu da ga ispune pa se napravi ugovor. Recimo o gradnji hotela.


Prvo napraviti ugovor o gradnji hotela pa onda napraviti plan kako ce da izgleda i koliko ce da kosta i najvaznije koji ljudi ce da ga grade je recpept za jos jedno razocarenje.


Osim ako neko ne planira namerno da propadne.

Eto dragi Carli, tako stoje stvari u mom univerzumu.

Rekoh u komentaru, sve pocinje sa ljudima.

First who than what rece jedan tip kojeg sam imao cast da upoznam.

Napisao izmedju ostalog knjigu " Good to Great "

Ima toliko mladih, pametnih sposobnih uspesnih ljudi u Srbiji.
Nagovorite ih da se bave politikom.

Ili jos tacnije, motivisite ih da se bave politikom.

Kako ?
Lako.

Moj prijatelju - razumem ja tvoju realnost.
Jer - nisam ni ja 'pao s Marsa'.
No, tvoja realnost je milionima kilometara daleko od naše realnosti - i zato su tvoji zaključci (trenutno) neprimenjivi na našu situaciju.
Jer - kod nas je 'emergency' situacija (poput požara, epidemije, zemljotresa i cunamija zajedno).
Delanje u 'emergency' situaciji je ogoljeno - i jednostavno ... suprotstaviti se (samoj) situaciji i sanirati (neposredne) posledice.
Tvoj način dolazi u nekoj od narednih iteracija.
Da bi tvoj način mogao da deluje, nužne su osnovne pretpostavke - a prva od njih je ... da se ovo promeni.
Tek tada, rekoh, u nekoj od narednih iteracija, dolazi tvoj način - i tvoje znanje.
Nadam se da će nam biti potrebno - i da bi ti, i mnogi drugi, mogao da nam pomogneš - no, rekoh, potreban je ovaj prvi korak.
Da bi bilo gde stigao, taj prvi korak mora da se napravi - i mora da bude u pravom smeru.
Itd ...
G.Cross G.Cross 23:00 08.02.2019

Re: Ceterum autem censeo Carthaginem ...

softelectronics_e
G.Cross
softelectronics_e
G.Cross
...esse delendam

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)



Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.



Mojih pet para....

Sadasnja opozicija u Srbiji je opozicija Vucicu koliko je i njegov Tata Seselj bio opozicija Milosevicu.

Znam da cu da uvredim mnoge ovde koji su obicno na istoj strani kao ja ali Ugovor sa Narodom, mislim koja bedastoca, to je genetically engineered to fail. Niko ne moze da bude toliko glup osim onih koji hoce da neuspeju.

I prica o opoziciji u Srbiji odzvanja lepo u Briselu i prave gazde znaju da je sve pod kontrolom.

Mislim, zaista, ko im pravi komunkacisku strategiju ? Krstic ?

Evo vam hint marketinski diletanti. Narodu ne treba "Ugovor". Narodu treba Hleba i Slobode.

EDIT: i narodu treba pravde, da deca "uspesnih" ljudi i soferi politicara ne mogu da ubijaju automobilima okolo bez kazne.

I treba da unistimo Kartaginu ( u srpkom slucaju farma ili zadruga ili kako se vec zove)

Srbija je puna mladih IT uspesnih ljudi koji prave mnogo para. I niko od njih nije u politici?

I podastiru ove podgrejane gubitnike kao nadu Srbije. Idi bre.

UDBA at it's best.



Kros, kada je već tako kako kažeš - da onda ne menjamo ništa?!



Upravo suprotno dragi prijatelju. "Ugovorom sa narodom" se nista ne moze i nece promeniti.

Ja dolazim iz realnosti u kojoj se prvo skoci pa kaze hop. Prvo se ima vizija ; pa plan, pa se nadju ljudi koji mogu da ga ispune pa se napravi ugovor. Recimo o gradnji hotela.


Prvo napraviti ugovor o gradnji hotela pa onda napraviti plan kako ce da izgleda i koliko ce da kosta i najvaznije koji ljudi ce da ga grade je recpept za jos jedno razocarenje.


Osim ako neko ne planira namerno da propadne.

Eto dragi Carli, tako stoje stvari u mom univerzumu.

Rekoh u komentaru, sve pocinje sa ljudima.

First who than what rece jedan tip kojeg sam imao cast da upoznam.

Napisao izmedju ostalog knjigu " Good to Great "

Ima toliko mladih, pametnih sposobnih uspesnih ljudi u Srbiji.
Nagovorite ih da se bave politikom.

Ili jos tacnije, motivisite ih da se bave politikom.

Kako ?
Lako.

Moj prijatelju - razumem ja tvoju realnost.
Jer - nisam ni ja 'pao s Marsa'.
No, tvoja realnost je milionima kilometara daleko od naše realnosti - i zato su tvoji zaključci (trenutno) neprimenjivi na našu situaciju.
Jer - kod nas je 'emergency' situacija (poput požara, epidemije, zemljotresa i cunamija zajedno).
Delanje u 'emergency' situaciji je ogoljeno - i jednostavno ... suprotstaviti se (samoj) situaciji i sanirati (neposredne) posledice.
Tvoj način dolazi u nekoj od narednih iteracija.
Da bi tvoj način mogao da deluje, nužne su osnovne pretpostavke - a prva od njih je ... da se ovo promeni.
Tek tada, rekoh, u nekoj od narednih iteracija, dolazi tvoj način - i tvoje znanje.
Nadam se da će nam biti potrebno - i da bi ti, i mnogi drugi, mogao da nam pomogneš - no, rekoh, potreban je ovaj prvi korak.
Da bi bilo gde stigao, taj prvi korak mora da se napravi - i mora da bude u pravom smeru.
Itd ...



Tvoj nacin Charlie bi samo doveo nove stanare u vilama na Dedinju.

Vreme tu nije problem . Niti hitnost.
Problem je upravo KO .

Ti kazes hajde samo da avion poleti , nije vazno ko je pilot.

Ja ne bih leteo tim avionom.

softelectronics_e softelectronics_e 06:32 09.02.2019

Re: Ceterum autem censeo Carthaginem ...

G.Cross
softelectronics_e
G.Cross
softelectronics_e
G.Cross
...esse delendam

Opozicija objavila predlog "Sporazuma sa narodom" (ЛИНК)



Једино још фали поломљена оловка... То јест, добро старо бомбардовање из 1999.



Mojih pet para....

Sadasnja opozicija u Srbiji je opozicija Vucicu koliko je i njegov Tata Seselj bio opozicija Milosevicu.

Znam da cu da uvredim mnoge ovde koji su obicno na istoj strani kao ja ali Ugovor sa Narodom, mislim koja bedastoca, to je genetically engineered to fail. Niko ne moze da bude toliko glup osim onih koji hoce da neuspeju.

I prica o opoziciji u Srbiji odzvanja lepo u Briselu i prave gazde znaju da je sve pod kontrolom.

Mislim, zaista, ko im pravi komunkacisku strategiju ? Krstic ?

Evo vam hint marketinski diletanti. Narodu ne treba "Ugovor". Narodu treba Hleba i Slobode.

EDIT: i narodu treba pravde, da deca "uspesnih" ljudi i soferi politicara ne mogu da ubijaju automobilima okolo bez kazne.

I treba da unistimo Kartaginu ( u srpkom slucaju farma ili zadruga ili kako se vec zove)

Srbija je puna mladih IT uspesnih ljudi koji prave mnogo para. I niko od njih nije u politici?

I podastiru ove podgrejane gubitnike kao nadu Srbije. Idi bre.

UDBA at it's best.



Kros, kada je već tako kako kažeš - da onda ne menjamo ništa?!



Upravo suprotno dragi prijatelju. "Ugovorom sa narodom" se nista ne moze i nece promeniti.

Ja dolazim iz realnosti u kojoj se prvo skoci pa kaze hop. Prvo se ima vizija ; pa plan, pa se nadju ljudi koji mogu da ga ispune pa se napravi ugovor. Recimo o gradnji hotela.


Prvo napraviti ugovor o gradnji hotela pa onda napraviti plan kako ce da izgleda i koliko ce da kosta i najvaznije koji ljudi ce da ga grade je recpept za jos jedno razocarenje.


Osim ako neko ne planira namerno da propadne.

Eto dragi Carli, tako stoje stvari u mom univerzumu.

Rekoh u komentaru, sve pocinje sa ljudima.

First who than what rece jedan tip kojeg sam imao cast da upoznam.

Napisao izmedju ostalog knjigu " Good to Great "

Ima toliko mladih, pametnih sposobnih uspesnih ljudi u Srbiji.
Nagovorite ih da se bave politikom.

Ili jos tacnije, motivisite ih da se bave politikom.

Kako ?
Lako.

Moj prijatelju - razumem ja tvoju realnost.
Jer - nisam ni ja 'pao s Marsa'.
No, tvoja realnost je milionima kilometara daleko od naše realnosti - i zato su tvoji zaključci (trenutno) neprimenjivi na našu situaciju.
Jer - kod nas je 'emergency' situacija (poput požara, epidemije, zemljotresa i cunamija zajedno).
Delanje u 'emergency' situaciji je ogoljeno - i jednostavno ... suprotstaviti se (samoj) situaciji i sanirati (neposredne) posledice.
Tvoj način dolazi u nekoj od narednih iteracija.
Da bi tvoj način mogao da deluje, nužne su osnovne pretpostavke - a prva od njih je ... da se ovo promeni.
Tek tada, rekoh, u nekoj od narednih iteracija, dolazi tvoj način - i tvoje znanje.
Nadam se da će nam biti potrebno - i da bi ti, i mnogi drugi, mogao da nam pomogneš - no, rekoh, potreban je ovaj prvi korak.
Da bi bilo gde stigao, taj prvi korak mora da se napravi - i mora da bude u pravom smeru.
Itd ...



Tvoj nacin Charlie bi samo doveo nove stanare u vilama na Dedinju.

Vreme tu nije problem . Niti hitnost.
Problem je upravo KO .

Ti kazes hajde samo da avion poleti , nije vazno ko je pilot.

Ja ne bih leteo tim avionom.


Au contraire!
Avion već leti sa pilotom za komandama koji nas vozi vidimo gde.
Ako želimo da sletimo, oduzmimo takvom pilotu komande.
O uzletanju potom, rekoh ti, u nekoj od narednih iteracija.

Dakle - pošto vidim da mora da se ponovi nekoliko puta ... sa ovim pilotom, sudbina nam je definisana.
Istina, kada si pomenuo nepotrebnost hitnosti, tu jesi u pravu.
Jer - nas jebe kojekakva gamad bar po deceniju, ili čak nekoliko.
Saglasno tome - ovo je sića.
Dakle - ne bih mogao da se složim sa tobom o aktuelnom.
Ono u čemu mogu da se složim sa tobom - i svim našima u rasejanju (koji su se u tom naprednijem svetu - koji sam ja nekoliko puta samo okrznuo - naoružali znanjem koje nam je najpotrebnije), je da vi imate kako da nam pomognete - osim slanja doznaka.
I da bih ja bio srećan kada bi ta sinergija - Rasejanja i Matice - mogla da se ostvari.
No, za sada ove 'prljave' poslove u Matici moramo da uradimo sami.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 07.02.2019

??

Pričali mi ovo ili ono, eno je Olivera Kovačević na RTS dovela Mariju Bogdanović, Vladetu Janković ... pale pa vlasti lepo.

Onaj jadan Milan Božić vrti fraze
veselica veselica 21:39 07.02.2019

Re: ??

hoochie coochie man
Pričali mi ovo ili ono, eno je Olivera Kovačević na RTS dovela Mariju Bogdanović, Vladetu Janković ... pale pa vlasti lepo.

Onaj jadan Milan Božić vrti fraze


ocekivano od svih pomenutih, sta jos ima novo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 07.02.2019

Re: ??

ocekivano od svih pomenutih, sta jos ima novo?


Da ti pravo kažem, nisam očekivao njih dvoje na RTSu.
Prijatno iznenađenje.
A kad već prepričavam, iznenadila me i voditeljka, i ona je prilično otvoreno strani ovih dvoje.
veselica veselica 21:47 07.02.2019

Re: ??

iznenadila me i voditeljka


sifra borko

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 07.02.2019

Re: ??

Sunce ti žarko! :)

Pojma nisam imao šta ti znači ovo šifra Borko, odem na gugl, kad imam šta i da vidim.

Posle kažu da tabloide ne treba pratiti :)
G.Cross G.Cross 22:01 07.02.2019

Re: ??

hoochie coochie man
ocekivano od svih pomenutih, sta jos ima novo?


Da ti pravo kažem, nisam očekivao njih dvoje na RTSu.
Prijatno iznenađenje.
A kad već prepričavam, iznenadila me i voditeljka, i ona je prilično otvoreno strani ovih dvoje.



Voditeljka nikada ne treba da je na icijoj strani

Cak ni onih koji se tebi svidjaju.

Timeo Danaos et dona ferentis

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 07.02.2019

Re: ??

Voditeljka nikada ne treba da je na icijoj strani


Pričamo o Oliveri Kovačević.
A kad je o njoj reč, bolje neka je na onoj koja se meni sviđa, pošto na jednoj sgurno hoće.

Ma ni meni se ne dopada naćin na koji ona radi, ali večeras je makar potrefila stranu.
G.Cross G.Cross 22:11 07.02.2019

Re: ??

Oliveri Kovačević.


OK verujem ti. Pojma nemam koja je doticna gospodja.

Ali jos uvek verujem da ako su voditelji na "nasoj strani" to ne znaci da su:

1) U pravu
2) da su stvarno na nasoj strani

Sama rec "voditelj" je ja bih rekao klizava.

Sta ili koga oni vode ?


mirelarado mirelarado 22:12 07.02.2019

Re: ??

G.Cross
hoochie coochie man
ocekivano od svih pomenutih, sta jos ima novo?


Da ti pravo kažem, nisam očekivao njih dvoje na RTSu.
Prijatno iznenađenje.
A kad već prepričavam, iznenadila me i voditeljka, i ona je prilično otvoreno strani ovih dvoje.



Voditeljka nikada ne treba da je na icijoj strani

Cak ni onih koji se tebi svidjaju.

Timeo Danaos et dona ferentis



Moj utisak je da nije toliko otvoreno bila na njihovoj strani, ali nije bila ni treći član provladine ekipe, što je za voditelje na RTS-u veoma neobično.
nsarski nsarski 22:15 07.02.2019

Re: ??

Onaj jadan Milan Božić vrti fraze


MB odlično zna šta priča. Veruj mi, poznajem čoveka više nego odlično.

Večeras je takođe znao, poremetio je celu diskusiju, i na kraju je Marija rekla da je "sve relativno". Zaista, razgovor je fluidno išao s teme na temu pa je Vladeta povremeno pozivao "da se vratimo na osnovnu temu". Džaba.
Mission accomplished.
vcucko vcucko 22:38 07.02.2019

Re: ??

G.Cross
Oliveri Kovačević.


OK verujem ti. Pojma nemam koja je doticna gospodja.


O nivou ludila u Rep. Srbiji (na duuge staze) dovoljno govori podatak, da je dotična bila na naslovnoj strani i tzv. duplerici prvog broja srpskog izdanja "Plejboja".

Na duplerici "Plejboja". Olivera Kovačević.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:48 07.02.2019

Re: ??

G.Cross
hoochie coochie man
ocekivano od svih pomenutih, sta jos ima novo?


Da ti pravo kažem, nisam očekivao njih dvoje na RTSu.
Prijatno iznenađenje.
A kad već prepričavam, iznenadila me i voditeljka, i ona je prilično otvoreno strani ovih dvoje.



Voditeljka nikada ne treba da je na icijoj strani

Cak ni onih koji se tebi svidjaju.

Timeo Danaos et dona ferentis


Tacno, ne treba voditelj da drzi bilo ciju stranu, ali ja sam do sada vidio samo dva takva voditelja. Nekad davno, Dragan Babic u Jugoslaviji i danas, Frederik Tadei u Francuskoj. Svi drugi su imali ili imaju stranu. Neki to neuvijeno pokazu a neki suptilnim odabirom sagovornika i nacinom usmjeravanja diskusije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:50 07.02.2019

Re: ??

Večeras je takođe znao, poremetio je celu diskusiju, i na kraju je Marija rekla da je "sve relativno". Zaista, razgovor je fluidno išao s teme na temu pa je Vladeta povremeno pozivao "da se vratimo na osnovnu temu". Džaba.
Mission accomplished.


Možda je to preciznija formulacijama, frazama ostvario ono što mu je cilj.
Ali ipak fraze, o napretku, o kurvama, Vučiću....
............................................................................

Kraj nisam gledao, navukoh se na žigosane u reketu (jbt onaj Dugalić glumac i po, i Šovagović )
mirelarado mirelarado 23:01 07.02.2019

Re: ??

Možda je to preciznija formulacijama, frazama ostvario ono što mu je cilj.
Ali ipak fraze, o napretku, o kurvama, Vučiću....


I moje je mišljenje da baš i nije izdominirao. Najviše je remetio razgovor nerazgovetnim blebetanjem, gutanjem reči i slogova. A onaj drugi, nije mi poznat, nije mu bio od neke pomoći...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 07.02.2019

Re: ??

I moje je mišljenje da baš i nije izdominirao. Najviše je remetio razgovor nerazgovetnim blebetanjem, gutanjem reči i slogova. A onaj drugi, nije mi poznat, nije mu bio od neke pomoći...


Isti utisak.
A da je vešt sa rečima, jeste, ko ga se seća iz ranijih vremena ne može to da ospori.

Samo, previše mu je putera na glavi, a i Janković mu je to natuknuo i to u kontekstu da intelektualac ne sme da se povodi kako vetar duva, pa mu spomenuo "žute"...nije mu bilo lako sigurno.

A oko voditeljkinog svrstavanja, onaj detalj kad ju je na temu partijskog zapošljavanja Božić pitao, a kako ste se vi zaposlili, i kad mu je ona pomenula zapošljavanje Babića, je bio baš direktno svrstavanje protiv vlasti.

(nego, važnije, da li se to i Bujošević svrtsao pa dopustio ovakav sastav gostiju?:))
nsarski nsarski 23:14 07.02.2019

Re: ??

I moje je mišljenje da baš i nije izdominirao. Najviše je remetio razgovor nerazgovetnim blebetanjem, gutanjem reči i slogova. A onaj drugi, nije mi poznat, nije mu bio od neke pomoći...


Nije ni bio cilj da izdominira, to je jasno. Njegov posao je bio da svaku artikulisanu diskusiju ubije u začetku i u tome je, mislim, uspeo.
Diskusija se nije ni razvila, skretalo se sa teme, pominjali Tramp i Ljotić i kurve i sve ostalo; ukratko, cela stvar je potpuno minirana. A to je bio cilj lakeja vlasti.

Čak i neki začetak diskusije o lažnim diplomama, Bolonji i slično, je prekinut i lopta je prebačena na sasvim drugi teren. Zahvaljujući dvojici diskutanata iz vlasti. Klasična šibicarska taktika - skrenuti pažnju na nešto drugo.
mirelarado mirelarado 23:26 07.02.2019

Re: ??

(nego, važnije, da li se to i Bujošević svrtsao pa dopustio ovakav sastav gostiju?:))


To bi bio dobar znak, makar i ako samo 'vata rezervni položaj, za svaki slučaj. :))
mirelarado mirelarado 23:30 07.02.2019

Re: ??

nsarski
I moje je mišljenje da baš i nije izdominirao. Najviše je remetio razgovor nerazgovetnim blebetanjem, gutanjem reči i slogova. A onaj drugi, nije mi poznat, nije mu bio od neke pomoći...


Nije ni bio cilj da izdominira, to je jasno. Njegov posao je bio da svaku artikulisanu diskusiju ubije u začetku i u tome je, mislim, uspeo.
Diskusija se nije ni razvila, skretalo se sa teme, pominjali Tramp i Ljotić i kurve i sve ostalo; ukratko, cela stvar je potpuno minirana. A to je bio cilj lakeja vlasti.

Čak i neki začetak diskusije o lažnim diplomama, Bolonji i slično, je prekinut i lopta je prebačena na sasvim drugi teren. Zahvaljujući dvojici diskutanata iz vlasti. Klasična šibicarska taktika - skrenuti pažnju na nešto drugo.


Nisam baš ubeđena da će njegov šef, ego-manijak, biti zadovoljan tom taktikom i rezultatom...
tasadebeli tasadebeli 01:05 08.02.2019

Re: ??

kamilo_emericki

ja sam do sada vidio samo dva takva voditelja. Nekad davno, Dragan Babic u Jugoslaviji i danas, Frederik Tadei u Francuskoj. Svi drugi su imali ili imaju stranu. Neki to neuvijeno pokazu a neki suptilnim odabirom



Свога речника?

Попут великог генија и мага фудбала и политике, Милојка Пантића са оним већ легендарним током преноса Дербија Звезде и Партизана:

"Добар дан, драги гледаоци! Ево, управо смо се укључили у пренос у тренутку када на терен излазе играчи Партизана... А ево и наших!"


veselica veselica 08:58 08.02.2019

Re: ??

Posle kažu da tabloide ne treba pratiti :)


I izbegavati kafiće.......




veselica veselica 09:39 08.02.2019

Re: ??

(nego, važnije, da li se to i Bujošević svrtsao pa dopustio ovakav sastav gostiju?:))


ma jok, folira, trebalo da ode u penziju sad 1. Januara pa mu produžili 6 meseci, da posluži do i za izbore, onda će verovatno još 6.



edit

videla negde da se olja bećković vraća sa utiskom od aprila, radi se o tv za koju nikad nisam čula.

gedza.73 gedza.73 17:43 08.02.2019

Re: ??

hoochie coochie man
(nego, važnije, da li se to i Bujošević svrtsao pa dopustio ovakav sastav gostiju?:))

RTS je državna televizija. Na njoj su političke emisije u kojima učestvuju predstavnici opozicije. Dobijaš privid medijskih sloboda (sliku koju pokušavaju da stvore pošto već imaju jak kontrateg s privatnim tv nacionalnim frekvencijama ... 'analitičari', 'politikolozi', 'marketing stručnjaci' i Dragan J. Vučićević... na njihovu uređivačku politiku i goste 'vlast ne može da utiče')

A gostujuća opozicija su uglavnom vaspitani ljudi ( Sandra R.I., Tadić, Vladeta Janković) koje ne bije glas svađalačkih, nekulturnih divljaka.

ja kad vidim pomenutog Vučićevića i Aleksandra Martinovića meni počne svaki put da igra oko od stresa pomislim 'evo ga moždani'

problem sa opozicijom što ih je vlast u'vatila u micu trakalicu do poslednjeg zrna pasulja. A vala i glave opozicije kao da je postavila vlast. od nepotrebnih prekršaja u sopstvenom šesnaestercu do glupih autogolova. nisi siguran da li ne znaju da igraju ili su potkupljeni da namerno izgube.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:02 13.02.2019

Re: ??

ja kad vidim pomenutog Vučićevića i Aleksandra Martinovića meni počne svaki put da igra oko od stresa pomislim 'evo ga moždani'

bre ljudi, ja stvarno ne kapiram kako vi to sve možete da gledate?? jel vas neko tera motkom?! pa bar kanal na tv-u možeš da promeniš u roku od milisekunde ako već ne možeš vlast (u tako kratkom roku). isto i oni koji kenjaju o pinku, i uporno ga gledaju. stvarno ne mogu da razumem. ok, mogu ako je mazohizam u pitanju. ukusi su različiti, ne osuđujem.
veselica veselica 21:36 07.02.2019

ne znam

da li ste primetili&osetili da vlada besnilo, ma ovoliko fali da se ubijamo na ulici, u prevozu, psovanje je vec jedina komunukacija.


mariopan mariopan 23:19 07.02.2019

Re: ne znam

veselica
da li ste primetili&osetili da vlada besnilo, ma ovoliko fali da se ubijamo na ulici, u prevozu, psovanje je vec jedina komunukacija.



Da, ja primetila, divljaštvo uzelo maha, kratak fitilj, svi samo ujedaju.
tasadebeli tasadebeli 23:51 07.02.2019

Re: ne znam

mariopan
veselica
da li ste primetili&osetili da vlada besnilo, ma ovoliko fali da se ubijamo na ulici, u prevozu, psovanje je vec jedina komunukacija.



Da, ja primetila, divljaštvo uzelo maha, kratak fitilj, svi samo ujedaju.



Е, то је оно што ме плаши...

Зато и мислим да треба мало спустити тензије, а не распиривати их.

Протести и Споразум са народом баш распирују то фитиљче да изгори до краја и да експлодира.

Рекох већ шта је могући сценарио после избора ако су ти протести само декор и сценографија за послеизборну кукњаву о покраденим изборима. И у шта то може да се изроди. На једном од претходних блогова и рекох да уопште није питање да ли ће Вучић отићи. Отићи ће свакако. А небитно је и то када ће отићи. Много је важније КАКО ће отићи. Јер од тога зависи много и стање у Србији са свим њеним грађанима, а не само једном или другом страном, после свега, "када се пир заврши".


(Још увек нисам сазнао колико се отприлике то стварно "хиљада грађана" окупља на тим протестима суботом. Знам само ту синтагму из медија "на хиљаде грађана". Што је прилично широког значења, креће се од 2000 па до 7 милиона колико нас има у Србији.)


Многи при томе заборављају на ону трећу страну која представља огромну већину грађана ове Србије (то је тај фамозни народ из наслова овог споразума о којем је овде реч). Е, због њих/нас не би никако ваљало да та Србија остане у некаквим нерашчишћеним политичким рачунима као што је то било 2000. Ма не дај боже, не желим ни да мислим о томе. Доста је тога било, стварно.

Видим да је Вучић данас почео своју кампању.

Чиме је опозиција почела своју кампању?

Споразумом са народом?

Е, јбг...

Схватио сам то, докле то иде, та острашћеност и кратко фитиљче, када ми се моја најближа фамилија, не укућани него фамилија, сад за време новогодишњих и божићних окупљања обратила речима:

"Добро, видим ти ћутиш, не нападаш Вучића, значи теби је лепо!"

И све у том стилу...

И још се озбиљно љутнуше на мене.

А ја све време ћутао, ни реч нисам рекао ни за протесте, ни против протеста, ни за опозицију ни против опозиције, ни за Вучића ни против Вучића.

Нисам ни знао да морам све време да урлам против Вучића док не промукнем да бих био против Вучића.

Остао сам у забезеку (то је одмах ту код Мале Моштанице)...

Пази, не смета им ништа што сам рекао или учинио јер ништа и нисам рекао или учинио изнад те празничне породичне (у ширем смислу јер се сви окупљају код нас) трпезе...

Сметало им је што сам ћутао и слушао њих како се надгорњавају.

Та атмосфера ме помало подсећа на онај почетак деведесетих (91/92.) када су ме острашћене будале оптуживале да сам за Милошевића само зато што сам рекао да је Драшковић исто што и Милошевић, само се није дочепао власти (Изногуд, јбт!) и да он у то време почетком деведесетих игра улогу "дуплог попа" (види под преферанс) америчке политике у Србији.

Не свиђа ми се то никако... Таква атмосфера у друштву коју и ова власт и ова опозиција још намерно подстичу преко медија које контролишу.


Коначно, није ли ћутање као избор, имајући у виду обесмишљеност јавног простора, једини начин да се не учествује у својеврсној производњи буке? Није ли оно, упркос хорским оптужбама за дефетизам и неодговорност интелектуалаца, управо последња одбрана могућности отпора свеопштој културној патологији која, упркос својеврсној принуди умрежавања, опозива концепт заједнице као хоризонт смисла?



softelectronics_e softelectronics_e 05:43 08.02.2019

Re: ne znam

mariopan
veselica
da li ste primetili&osetili da vlada besnilo, ma ovoliko fali da se ubijamo na ulici, u prevozu, psovanje je vec jedina komunukacija.



Da, ja primetila, divljaštvo uzelo maha, kratak fitilj, svi samo ujedaju.

A neki (od nas ovde) ne nbi da išta menjaju - nisu im dovoljno referenti oni koji šetaju?!
Jebote!!
Stoga, mariopan - bravo.
Odajem ti priznanje na shvatanju suštine - a suština je u menjanju.
Jer -kada konstatuješ da nešto ne valja, onda menjaš kako god znaš i umeš.
Brzina promena postaje faktor razvoja.
Nemamo svi 9 života kao mačke.
Dakle - samo promene - i to što brže.
AKo je potrebno - na svakih 10 meseci kao Italijani.
10 meseci je prosečno trajanje njihove vlade.
veselica veselica 09:27 08.02.2019

Re: ne znam

mariopan
veselica
da li ste primetili&osetili da vlada besnilo, ma ovoliko fali da se ubijamo na ulici, u prevozu, psovanje je vec jedina komunukacija.



Da, ja primetila, divljaštvo uzelo maha, kratak fitilj, svi samo ujedaju.


Pre dva dana u onoj Skroz dobra pekara u bivšoj 14. Decembra, ne znam kako se sad zove ta ulica, srce Vračara enivej, troje mladih prodavaca iza pulta, ulazim i ispred mene samo jedna žena, čekam, kreće razgovor prodavca ( ima oko 20 godina ) i te žene, on pita: "Šta oćete?", ona kaže; "Ove male sendviče za sto dinara." Na to on - dok je paralelno razgovarao s nekim u kuhinji, ponovo kaže: "Šta oćete?", žena od oko pedeset godina ponovi isto što je rekla, ali isto, u tom treći put mladi prodavac, sve raspravljajući se u pola glasa sa onim u kuhinji, iznova:"Šta oćete?", na to mu žena kaže "Pa rekla sam, treći put vam kažem..", e u tom će njoj taj klinac: "Šta se drkate na mene!"

Eto.
Meni kriv Vučić. Ozbiljno kažem. Toliku agresiju i prostački jezik je uveo u narod, sasvim iscrpljen gledanjem njega oko šest sati na dan godinama, da se primilo.
Kako u toj pekari, tako svuda.

Vučiću mogu da oprostim sve a ne mogu ništa, ali ono što izvesno ne mogu jeste da je ljude toliko sludeo ponašanjem, lažima, rečnikom, pretnjama - da se ponašaju kao on. Svi.

veselica veselica 09:31 08.02.2019

Re: ne znam

Остао сам у забезеку (то је одмах ту код Мале Моштанице)...



anonymous anonymous 10:06 08.02.2019

Re: ne znam

veselica

Meni kriv Vučić. Ozbiljno kažem. Toliku agresiju i prostački jezik je uveo u narod, sasvim iscrpljen gledanjem njega oko šest sati na dan godinama, da se primilo.
Kako u toj pekari, tako svuda.





Au , gospoja....

Do juče smo igali kadril, koristili francuske fraze i brisali nos čipkastim maramicama.

Verovatno i što se ovoliko malo dece rađa - kriv je , ko drugi nego - Vučić.

Ne stiže na sve strane.





veselica veselica 10:18 08.02.2019

Re: ne znam

anonymous
veselica

Meni kriv Vučić. Ozbiljno kažem. Toliku agresiju i prostački jezik je uveo u narod, sasvim iscrpljen gledanjem njega oko šest sati na dan godinama, da se primilo.
Kako u toj pekari, tako svuda.





Au , gospoja....

Do juče smo igali kadril, koristili francuske fraze i brisali nos čipkastim maramicama.

Verovatno i što se ovoliko malo dece rađa - kriv je , ko drugi nego - Vučić.

Ne stiže na sve strane.







drž se ti svog pajtosa a za duže razgovore, kojima ste skloni, iznajmite sobu.
tasadebeli tasadebeli 10:23 08.02.2019

Re: ne znam

softelectronics_e

A neki (od nas ovde) ne nbi da išta menjaju - nisu im dovoljno referenti oni koji šetaju?!



По трећи пут, која је цифра тих који шетају?

('Ајде, покажи се, ти си мој министар поклиције.)

Да бих ја имао било какве "референте", није ми битно само што шетају (шетају се и хиљаде Београђана Ушћем и Адом када је лепо време), него колико их је... То је питање на које одговор никако и нигде да нађем.
tasadebeli tasadebeli 10:30 08.02.2019

Re: ne znam

veselica

Vučiću mogu da oprostim sve a ne mogu ništa, ali ono što izvesno ne mogu jeste da je ljude toliko sludeo ponašanjem, lažima, rečnikom, pretnjama - da se ponašaju kao on. Svi.







Да видиш само директоре школа по Србији и Београду који су сви, наравно, по дифолту чланови СНС, морају да би се одржали на том месту... Ако нису били, онда подносе захтев за пријем у странку истовремено са кандидатуром за директора школе.

Сви се понашају као он.

Како оно називају такве? Контрол фрик?

Интересује их чак и колико ћеш папира да потрошиш у школској фотокопирници, 20 или 30 листова, када с клинцима радиш нека вежбања или контролне. Мало им лакне када им кажем да сам купио папир у књижари и да не тражим рачун од школе за то, али се и даље осећају нелагодно јербо трошим тонер фотокопир апарата.

Стварно Mad New World Order у Србији завладао.


EDIT: А што је најтужније, и ови из опозиције се понашају у длаку као и он.

Примери за које сам чуо пратећи само површно "вести":

- "ђикијево" обезбеђење некоме не дозвољава да се прикључи протестима;

- па онда Сергеј Трифуновић, твитер махер, и она новинарка;

- па понашање појединих протестаната и опозиционара (као тај дечко из пекаре што си испричала);

Могу да набрајам колико хоћеш тога...

То је оно што ми највише смета код њих, опозиције, поред њихове "светле" политичке прошлости.

И због тога и тврдим да јесу исти као и Вучић. Ма колико год мењали амбалажу, паковање, у суштини су исти. Њиховим доласком на власт не би дошло ни до какве квалитативне промене на том пољу у Србији.

И то ме највише и одбија и од њих и од протеста.

EDIT EDIT: Сад смо поред лингвистике, политике, друштва и категорије живот (Аријана), начели и последњу категорију овог блога - медије.


Листа догађаја од националног интереса (ЛИНК)


Листа телевизијских програма за које је предвиђен обавезан пренос као мера заштите медијског плурализма (ЛИНК)


Интерпретативно саопштење поводом стављања ван снаге Листе канала за које је предвиђен обавезан пренос (ЛИНК)


326. ванредна седница (ЛИНК)
veselica veselica 10:50 08.02.2019

Re: ne znam

Mad New World Order у Србији завладао.


Tim rečima.

mariopan mariopan 14:27 08.02.2019

Re: ne znam

Taso, da sažmem što bi rek'o Emsi

Svi ste vi u pravu i za sve ste u pravu jer to što vi vidite vidim i ja.

Samo što ja kažem da smo ih mi pustili da nam sve to urade, pustili smo ih.

Niko se nije bunio.
I ako jeste nikoga nije bilo uz njega da ga podrži.
Kako su se ovoliko razularili, kako su pobesneli pa im se sve može?

Tako Taso što smo mi ćutali.

Uvek se neko pitao sva ova pitanja koja i ti sada pitaš, ili ona druga pitanja što su ih drugi postavili....koliko je to "nas", ko stoji iza nas, ko nas huška, ko će da zasedne na presto pa da nas uzjaše kao što jesu do sada, kakvi su to govornici a kakvi su tek ovi....i ne izađosmo nijednom na ulicu kada je to počinjalo, to otimanje prava na pristojan život običnom čoveku.

Ne izađosmo ni kada su se radnici besili po fabrikama, ni kad su ih izbacivali na ulice bez ikakvih prihoda, da gladuju, ne izađosmo ni kada su fabrike budzašto prodavali svojim pulenima a u skupštinskom cirkusu stvarali privid zakonitosti, da zaštite bivše i sopstvene lopove i svoju neprikosnovenu vlast......ne izađosmo na vreme Taso, na vreme je najbitnija reč u ovom što pišem.

Pustili smo ih mi, niko drugi.

Sa Grcima ovo nema nikakve veze, od njih bih samo osećaj solidarnosti pozajmila jer mi to više nemamo, sve merimo aršinom "dok je meni dobro".

Ujedno se i stidimo što smo ih pustili, nismo mi baš bez duše i to nas gruze.... što smo bili glupi pa ih nismo pročitali na vreme pa su nas preveslali kao najveće budale, i stidimo se do neba, ne poštujemo više sebe jer smo postali krpe, taoci jedne sulude politike, opšteg bezakonja i ludila jednog čoveka.

Ja neću da se oko ovoga ubeđujem ni sa tobom ni sa ostalima jer vas poštujem, i vaše mišljenje uvažavam, samo iznosim i svoje.

Mislim da se makar radi sopstvene duše čovek mora boriti protiv svega onoga što si i ti i drugi ovde naveli, a to ne možemo nesložni ni ako nam svaka dlaka smeta.

Ne možemo više da ih pustimo otišli su predaleko.

Nikoga ne zovem da dođe da se ne bi sutra kajali jer stvarno nema nikakve garancije da nas neće neka bagra opet uzjahati.

Mogu samo da poželim da ako se to desi narod masovno izađe na ulice i spreči tu bagru da se razulari, da znaju da ih kontrolišemo i da su dužni da svom narodu podnesu računa šta rade.

Oni to nikada sami neće uraditi, mi treba da ih nateramo, građanskom neposlušnošću, protestima, na sve načine.

Sad i ubuduće.

To je jedini način, druge garancije nema jer ako budemo i njima ćutali istorija će nam se ponavljati kao dan mrmota.


tasadebeli tasadebeli 14:53 08.02.2019

Re: ne znam

mariopan

Ja neću da se oko ovoga ubeđujem ni sa tobom ni sa ostalima jer vas poštujem, i vaše mišljenje uvažavam, samo iznosim i svoje.



Ма наравно, Мариопан, немој да се устежеш. И треба да кажеш шта мислиш као и сви остали. То што ти и ја не мислимо исто, то никако не значи да ћу те ја, не дај боже, због тога мрзети, бити нетрпељив, вређати те... Таман посла! Па онда бих мрзео самог себе.

(Ево, Емси се слаже са тобом. Али то не значи да ја онда Емсија због тога не подносим. Напротив. То што се не слажемо у свему, може да буде само корисно за сваког од нас понаособ.)

(Ако си и помислила на то можда због начина на који комуницирам са појединим блогерима, то је само зато што им узвраћам ону дужну меру "поштовања" какву они показују према мени своји речником, начином обраћања,...)

А на крају крајева, људи смо... Са свим својим добрим лошим странама. И као такви и треба да гледамо једни друге. Знам да је то тешко када пред собом видиш само ник и аватар, али ја то увек пребацујем на комуникацију "очи у очи", па се трудим да видим и човека с друге стране овог сокоћала.


Pustili smo ih mi, niko drugi.


Tako Taso što smo mi ćutali.



Све си у праву што кажеш. И мислим да су код многих ту преваладали неки ситни интереси из којих се породила строга контрола онога што се сме мислити и рећи (сакривена разним еуфемизмима попут политичке коректности, новоговора који је промовисала та елита штитећи пре свега своје интересе, изолације, медијске и сваке друге, оних који нису хтели да пристану на то), па онда је затим дошао и страх за сопствену егзистенцију.

(Сети се како су изгледале 2001, 2005, 2008, 2014,... Шта си смео да кажеш, како су се људи око тебе понашали тада ако то није баш било мејнстрим "правоверно".

Један од примера: мени је један колега у школској зборници те 2014. отворено рекао да ће ме власт ухапсити зато што тако пљујем Вучића - - Еј! Колега човек високообразован, наставник у школи, педагог, млађи од мене 15 година...

Што рече онај амерички водитељ мојих година млађима од себе када се сукобио са њима јер су му поповали како је непоћудан у својим мишљењима и речима у Њу Ејџу у којем живимо:

"Ало, бре, не треба ја вас да саблажњавам! Мени је 55 година, а вама 25! Треба ви мене да саблажњавате својим идејама, мишљењима,...! Само тако можемо да напредујемо!" )


Nikoga ne zovem da dođe da se ne bi sutra kajali jer stvarno nema nikakve garancije da nas neće neka bagra opet uzjahati.



Наравно, свако од нас има своју слободну вољу и то тако и треба да буде докле год та слободна воља не почне да ограничава и угрожава слободну вољу оног Другог поред нас.
mariopan mariopan 15:12 08.02.2019

Re: ne znam

Drago mi je da smo se razumeli.
veselica veselica 16:54 08.02.2019

Re: ne znam

И треба да кажеш шта мислиш као и сви остали. То што ти и ја не мислимо исто, то никако не значи да ћу те ја, не дај боже, због тога мрзети, бити нетрпељив, вређати те...




Upravo ti javila da ste se razumeli.
Mariopan je izuzetno dobra osoba i fini bloger, ali malo pregazena vremenom. Vrti iste mantre.

Sutra je dan M, pozdravi hiljade i hiljade, i vidojkovica!

mariopan mariopan 17:07 08.02.2019

Re: ne znam

veselica
И треба да кажеш шта мислиш као и сви остали. То што ти и ја не мислимо исто, то никако не значи да ћу те ја, не дај боже, због тога мрзети, бити нетрпељив, вређати те...




Upravo ti javila da ste se razumeli.
Mariopan je izuzetno dobra osoba i fini bloger, ali malo pregazena vremenom. Vrti iste mantre.

Sutra je dan M, pozdravi hiljade i hiljade, i vidojkovica!


softelectronics_e softelectronics_e 17:34 08.02.2019

Re: ne znam

tasadebeli

...

Да видиш само директоре школа по Србији и Београду који су сви, наравно, по дифолту чланови СНС, морају да би се одржали на том месту... Ако нису били, онда подносе захтев за пријем у странку истовремено са кандидатуром за директора школе.
...

I šta (onda) kažeš Taso - da ne menjamo ništa?!

Usput - pitao si za broj. Ne mogu to da ti kažem, osim da se nadam da će biti sve veći - a onda se stvar reši sama od sebe, po 'zakonu velikih brojeva'.

Usput 2 - na žalost, u ovoj plodnoj raspravi, moram da podržim stranu koju emanira Mariopan - uz rezolutno odbijanje veseličine konstatacije o mariopaninom pregaženošću vremenom.
Kamo sreće da su mlađi od mariopan mladi makar 20 procenata koliko je mlada mariopan.
anonymous anonymous 17:36 08.02.2019

Re: ne znam

veselica
anonymous
veselica

Meni kriv Vučić. Ozbiljno kažem. Toliku agresiju i prostački jezik je uveo u narod, sasvim iscrpljen gledanjem njega oko šest sati na dan godinama, da se primilo.
Kako u toj pekari, tako svuda.





Au , gospoja....

Do juče smo igali kadril, koristili francuske fraze i brisali nos čipkastim maramicama.

Verovatno i što se ovoliko malo dece rađa - kriv je , ko drugi nego - Vučić.

Ne stiže na sve strane.



drž se ti svog pajtosa a za duže razgovore, kojima ste skloni, iznajmite sobu.


Au gospoja, ja skrenuh pažnju na jedan komentar, a možda je trebalo i na ličnost, pa da Vas uputim na društvo i gde da se sastajete.

U pravu ste da duži razgovori neke smaraju i nisu im skloni.

Više vole slikovnice sa instagrama.

Baz reči.

Ali to govori o njima, a ne onima koji razgovaraju, sa malo više angažovanih vijuga .


tasadebeli tasadebeli 18:25 08.02.2019

Re: ne znam

veselica

Mariopan je izuzetno dobra osoba i fini bloger, ali malo pregazena vremenom.



Зато смо се Мариопан и ја одмах нашли. То су те тајне нити која повезује нас двоје и чини нас врло сличнима иако не морамо баш о свему вазда обоје исто да мислимо.



Обема по .
tasadebeli tasadebeli 18:58 08.02.2019

Re: ne znam

softelectronics_e

I šta (onda) kažeš Taso - da ne menjamo ništa?!



Ма ја од јуче (почела Вучићева предизборна кампања) не одговарам више ни људима на улици колико има сати.

Зашто?

Распричаће.


pitao si za broj. Ne mogu to da ti kažem,



А ко онда уопште и може то да каже?

И ко је тај који то зна, а неће да каже?

na žalost, u ovoj plodnoj raspravi, moram da podržim stranu koju emanira Mariopan



Зашто на жалост?

Ко зна, можда сте вас двоје у праву, а ја нисам.

Мислите о томе...
veselica veselica 19:02 08.02.2019

Re: ne znam

U pravu ste da duži razgovori neke smaraju i nisu im skloni.





Više vole slikovnice sa instagrama.


cc, juče TI Vučić otvorio nalog na instagramu, pazi šta pljuješ.


Baz reči.


nervioso? pukla vam korešpodencija or what?

Ali to govori o njima, a ne onima koji razgovaraju, sa malo više angažovanih vijuga .




over&out
veselica veselica 19:03 08.02.2019

Re: ne znam

Обема по


mariopan mariopan 20:23 08.02.2019

Re: ne znam

softelectronics_e
tasadebeli

...

Да видиш само директоре школа по Србији и Београду који су сви, наравно, по дифолту чланови СНС, морају да би се одржали на том месту... Ако нису били, онда подносе захтев за пријем у странку истовремено са кандидатуром за директора школе.
...

I šta (onda) kažeš Taso - da ne menjamo ništa?!

Usput - pitao si za broj. Ne mogu to da ti kažem, osim da se nadam da će biti sve veći - a onda se stvar reši sama od sebe, po 'zakonu velikih brojeva'.

Usput 2 - na žalost, u ovoj plodnoj raspravi, moram da podržim stranu koju emanira Mariopan - uz rezolutno odbijanje veseličine konstatacije o mariopaninom pregaženošću vremenom.
Kamo sreće da su mlađi od mariopan mladi makar 20 procenata koliko je mlada mariopan.


Mnogo ti hvala ali grešiš.

Ja sam ipak iz ove lige.

Pregazilo me vreme vidim i ja da vrtim sve jednu istu priču pa me dugo nije ni bilo na blogu baš iz tog razloga.
Nije se događalo ništa novo, zar da se iščuđavam na sve jedne iste postupke vlasti koje se u dlaku mogu predvideti i da onda ganjamo 400 komentara, o čemu?

Pa sam tihovala.

Sad mislim da je vredno truda ovo nešto što se događa pa hajd' da se javim.

To bi bilo mojih pet para.

Tebi
mariopan mariopan 20:26 08.02.2019

Re: ne znam

tasadebeli
veselica

Mariopan je izuzetno dobra osoba i fini bloger, ali malo pregazena vremenom.



Зато смо се Мариопан и ја одмах нашли. То су те тајне нити која повезује нас двоје и чини нас врло сличнима иако не морамо баш о свему вазда обоје исто да мислимо.



Обема по .

Misliš iz iste smo lige?



tasadebeli tasadebeli 20:39 08.02.2019

Re: ne znam

mariopan
tasadebeli
veselica

Mariopan je izuzetno dobra osoba i fini bloger, ali malo pregazena vremenom.



Зато смо се Мариопан и ја одмах нашли. То су те тајне нити која повезује нас двоје и чини нас врло сличнима иако не морамо баш о свему вазда обоје исто да мислимо.



Обема по .

Misliš iz iste smo lige?








То ти кажем. Из исте смо лиге.

И делимо ту у тој лиги иста места на табели.

veselica veselica 21:25 08.02.2019

Re: ne znam

Pregazilo me vreme vidim i ja da vrtim sve jednu istu priču pa me dugo nije ni bilo na blogu baš iz tog razloga.


Jasna mi aluzija.
Ali, pazi: onoliko smo poginuli da sklonimo tadića i žute, a sada imamo u ponudi upravo njih, plus boška.
Pa nikad.

E, kad to kažem, onda sam za vučića.
Kako da ne, kako da nisam!

Nema tog protesta od 96. na kome nisam bila.
Bez mene ovog puta, e basta.

Zgadili mi se ekipno.
Njima uvek super.
Uvek jedni te isti, uvek u nekom dobrom dilu, puni para, kuća, stanova, putuju/letuju, šoferi/avioni/džipovi.

Ja?
Pa naučila da pažljivo i s ljubavlju gledam svoj mali život i, nećeš verovati, ponekad mi baš ide ono super.
Plačem samo s bolom srca svoga :))



softelectronics_e softelectronics_e 21:32 08.02.2019

Re: ne znam

veselica
Pregazilo me vreme vidim i ja da vrtim sve jednu istu priču pa me dugo nije ni bilo na blogu baš iz tog razloga.


Jasna mi aluzija.
Ali, pazi: onoliko smo poginuli da sklonimo tadića i žute, a sada imamo u ponudi upravo njih, plus boška.
Pa nikad.

E, kad to kažem, onda sam za vučića.
Kako da ne, kako da nisam!

Nema tog protesta od 96. na kome nisam bila.
Bez mene ovog puta, e basta.

Zgadili mi se ekipno.
Njima uvek super.
Uvek jedni te isti, uvek u nekom dobrom dilu, puni para, kuća, stanova, putuju/letuju, šoferi/avioni/džipovi.

Ja?
Pa naučila da pažljivo i s ljubavlju gledam svoj mali život i, nećeš verovati, ponekad mi baš ide ono super.
Plačem samo s bolom srca svoga :))




Eeee, pa vidiš - to i jeste njihov (ekipni) cilj - da se tebi zgadi.
Tada je posao završen - više nemaš šta da brineš.
mariopan mariopan 00:58 09.02.2019

Re: ne znam

veselica
Pregazilo me vreme vidim i ja da vrtim sve jednu istu priču pa me dugo nije ni bilo na blogu baš iz tog razloga.


Jasna mi aluzija.
Ali, pazi: onoliko smo poginuli da sklonimo tadića i žute, a sada imamo u ponudi upravo njih, plus boška.
Pa nikad.

E, kad to kažem, onda sam za vučića.
Kako da ne, kako da nisam!

Nema tog protesta od 96. na kome nisam bila.
Bez mene ovog puta, e basta.

Zgadili mi se ekipno.
Njima uvek super.
Uvek jedni te isti, uvek u nekom dobrom dilu, puni para, kuća, stanova, putuju/letuju, šoferi/avioni/džipovi.

Ja?
Pa naučila da pažljivo i s ljubavlju gledam svoj mali život i, nećeš verovati, ponekad mi baš ide ono super.
Plačem samo s bolom srca svoga :))





Vidim, ništa nisi razumela.

Mene jeste pregazilo vreme, nema tu nikakve aluzije, tu grešiš. Umorila sam se od te jedne iste priče a to je prvi znak da me vreme pregazilo.
Nije morao niko da mi kaže, ja sam pametna žena, bar do sad bila.

I nisi pazila na času.

Vlada sastavljena od stručnjaka trebalo bi da "vozi taj avion" posle izbora, kako reče cross, ne ovi likovi. I to ograničeno vreme, mislim samo godinu dana. Ovi iz opozicije su samo "kvisko" za ovaj protest.

A izbori će da kažu ko će da kosi a ko vodu da nosi. Imaćeš priliku da biraš, i ti i svako drugi. Pa slobodno preskoči sve koji su ti se smučili, tako ću i ja da uradim.

Zar nije to cilj, kako drugačije da ih menjamo?

Tako sam ja razumela cilj protesta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana