Astronomija

Imamo osudu ali za šta tačno?

antioksidant RSS / 10.02.2019. u 20:53


Pretpostavljam da ste svi upoznati sa incidentom u Splitu (napad na vaterpoliste Crvene Zvezde na Rivi, napad koji srećom nije rezultirao povredama, ali je lepo ilustrovao linije podela koje su još zdravo žive na Balkanu, hvala na pitanju). To da budala ima znamo, to da one često prave idiotluke, takođe znamo, znamo i da ih se ponekad kazni a znamo da, kada je slučaj ovako medijski vidljiv, mnogi koji imaju uticaja na tokove našeg suživota, tj oni koji imaju pristup medijima, osuđuju napade. Ovog puta je zabeleženo da čak i Vlada Republike Hrvatske osuđuje napad i to najoštrije, ali želeo bih skrenuti pažnju na to da je neposredni uzrok napada to što je neko video Zvezdin grb na majcama momaka koji su sedeli u kafiću.

Da ponovim: neko je video Zvezdin grb na majci i napao je.

 

split-napad.jpg 

 

Koliko razumem, sve osude, ako su iskrene, pa i osuda Vlade RH koju komentarišem, bi trebalo da znače da je sasvim OK u Splitu nositi Zvezdinu majcu.

Ili možda nije?

Za sada smo naučili da Zvezdinu majcu mogu nositi i sportisti i kao što vidimo nije OK napadati sportiste kad nose boje kluba za koji igraju a od pre nam je medijima usađeno da je mogu nositi huligani a da njih napadnu drugi huligani je sasvim očekivano ali - da li postoji neko između?

Probaću da objasnim zašto to pitam. Siguran sam da mnogi Zvezdu identifikuju sa huliganima, sličnim ovima koji su napali vaterpoliste, samo iz drugačijeg plemena, ali to je glupost. Ima puno ljudi koji navijaju za Zvezdu, koji vole Zvezdu a nikakve veze sa huliganizmom nemaju. Da zanemarimo za sad odvratnu jednakost koja je motivisala (na hrvatskom je "motivirala") ove majmune iz Splita da atakuju (Zvezda = Srbija = Zlo; Zašto je Zvezda Srbija?, Zašto je Srbija Zlo?) i da postavimo pravo pitanje: da li je OK da se u Splitu nosi Zvezdina majca ako nisi sportista (ali baš poznat pa da te prepoznaju pre nego te pojure) i nisi huligan (pa kao takav i očekuješ i tražiš neku frku), već si sasvim običan lik koji ima klub za koji navija ili si neki klinac kome su roditelji kupovali benkice sa Zvezdinim šarama ili ti je cura kupila za rođendan majcu u prolazu kod Bezistana?

Na to pitanje bih voleo da mi odgovori bar neko ko osuđuje napad jer bih voleo da razumem šta se tačno to osuđuje?

Jer ako je OK da se obuče Zvezdina majca i ako sam taj čin nije dovoljan za smrtnu osudu, da li bi npr, neko iz Vlade RH koja je najoštrije osudila napad na Zvezdine vaterpoliste, obukao neku Zvezdinu majcu i tako pokazao da je to OK? Da ponovim - pokazao da je OK obući Zvezdinu majcu i popiti kafu u Splitu. Jer ako nije OK, šta su tačno pogrešili napadači?

Najbolje bi bilo da to uradi baš Plenković a ako pristane ja ću mu majcu i poslati. Imam ih nekoliko a naći se se neka i za njega.

 

 

 



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 20:54 10.02.2019

негативни тастер

nsarski nsarski 21:02 10.02.2019

Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama


Budući da je veliki zagovarač bratstva/jedinstva, Filip Mladenović, maločas postavio ovakav komentar o "incidentu" u Splitu (videt Filipov najnoviji post)

Re: !
Otopiće se i ti ledeni bregovi...
Kada su mogli izmedju Francuza i Nemaca, moći će i izmedju Srba i Hrvata.

Pre ili kasnije svi balkanski narodi opet će biti u istoj državi, samo sa drugim imenom.



ja predlažem da se Filip obuče u dres Crvene Zvezde (ili nešto slično što nosi obležja tog kluba) i pošalje na splitsku rivu da tamo prošeta, sedne u kafić, popije kafu...
Spreman sam da snosim troškove za majicu i kafu.

Takav eksperiment bi razrešio sve naše sumnje, rekao bih.
antioksidant antioksidant 21:04 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

uvek je lako tuđim kurcem floginje mlatiti.
lako i pomalo jadno.
nsarski nsarski 21:07 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

antioksidant
uvek je lako tuđim kurcem floginje mlatiti.
lako i pomalo jadno.


Misliš, moralnije bi bilo da ja izvršim sličnu šetnju Splitom? Možda, ali ja nemam ništa da dokazujem.

To je kao da ti dokazujem da gravitacija postoji tako što ću da skočim sa trećeg sprata. No, thanks.
antioksidant antioksidant 21:12 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

ali bi rado kupio drugom kartu za lift u empire state building
nsarski nsarski 21:16 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

antioksidant
ali bi rado kupio drugom kartu za lift u empire state building

Naravno, ako tvrdi da gravitacija ne postoji, ja bih mu velikodušno pomogao da to dokaže.

Uostalom, kako se to razlikuje od tvog predloga da
Najbolje bi bilo da to uradi baš Plenković a ako pristane ja ću mu majcu i poslati. Imam ih nekoliko a naći se se neka i za njega.?


Ili nešto nisam baš sasvim ukapirao?
antioksidant antioksidant 21:21 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

Nisi ukapirao
nsarski nsarski 21:24 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

antioksidant
Nisi ukapirao


OK, dešava se. Hvala što si mi skrenuo pažnju.
tasadebeli tasadebeli 23:02 10.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

nsarski

ja predlažem da se Filip obuče u dres Crvene Zvezde (ili nešto slično što nosi obležja tog kluba) i pošalje na splitsku rivu da tamo prošeta, sedne u kafić, popije kafu...
Spreman sam da snosim troškove za majicu i kafu.

Takav eksperiment bi razrešio sve naše sumnje, rekao bih.



Ма неће Филип пристати...

Него!

Да га ми на'ватамо и да му на силу обучемо Звездин дрес, па да га избацимо из аута у покрету на сплитској риви?

Па да чекамо да видимо шта ће се догодити?

Сносим трошкове за кокице и семенке.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:22 11.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

nsarski
antioksidant
uvek je lako tuđim kurcem floginje mlatiti.
lako i pomalo jadno.


Misliš, moralnije bi bilo da ja izvršim sličnu šetnju Splitom? Možda, ali ja nemam ništa da dokazujem.



Zaista?

A kojij kurac drkaš nad Filipom o čemu god da piše, šta time dokazuješ?

Zvao si ga spojku pa te oladio, kaže nije peder, pa ga od tada držiš na nišanu, ili si naprosto preispoljni drkadžija koji zaista nema pametnija posla?

Ili možda oba?
softelectronics_e softelectronics_e 20:06 11.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

Dont Fear The Reaper
nsarski
antioksidant
uvek je lako tuđim kurcem floginje mlatiti.
lako i pomalo jadno.


Misliš, moralnije bi bilo da ja izvršim sličnu šetnju Splitom? Možda, ali ja nemam ništa da dokazujem.



Zaista?

A kojij kurac drkaš nad Filipom o čemu god da piše, šta time dokazuješ?

Zvao si ga spojku pa te oladio, kaže nije peder, pa ga od tada držiš na nišanu, ili si naprosto preispoljni drkadžija koji zaista nema pametnija posla?

Ili možda oba?

Molim te da budeš pažljiviji, jer nije zdravo da se kurac toliko uzima 'u usta'?
Nismo dužni da pratimo tvoje izdrkavanje (kurca) - kada već toliko insistiraš na terminologiji.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:53 14.02.2019

Re: Ja imam predlog inspirisan tvojim idejama

ali bi rado kupio drugom kartu za lift u empire state building


neverovatan nesrazmer izmedju kvaliteta bloga i razumevanja sta je sarski hteo da kaze.

vrabac_onaj vrabac_onaj 21:11 10.02.2019

Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Na primer ima ljudi, ovde u Srbiji, koji osuđuju vaterpoliste što su se vratili i nisu odigrali utakmicu.
Kažu da ako je Tuluz odigrao utakmicu posle napada na Tatona mogli su i ovi vaterpolisti da odigraju utakmicu a ne da se vrišteći vrate kući.

Ne znam da li takvima uopšte vredi objašnjavati razliku između napada na navijače i napada na igrače, i to sa čisto tehničkog aspekta odigravanja utakmice.

Ali eto, ima i onih kojima je izgleda najveći problem to što su se Zvezdini vaterpolisti "vrišteći vratili kući".
antioksidant antioksidant 21:14 10.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

ima i onog odbornika iz splita koji kaze da su vaterpolisti provocirali noseci majce pa je ok da provere kakvo je more u februaru
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:25 10.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
ima i onog odbornika iz splita koji kaze da su vaterpolisti provocirali noseci majce pa je ok da provere kakvo je more u februaru


Znaš kako, najluđe je što je on u pravu. U Splitu se to zaista smatra provokacijom. Sad, to što je takva atmosfera nenormalna to je druga stvar. Meni je na to skrenuta pažnja u Osijeku zbog toga što sam imao Zvezdin upaljač na stolu u kafani (tip je inače negde iz zaleđa Splita). I to sasvim slučajno, nisam bio ni svestan šta imam u rukama (pokupio upaljač kod kumova).
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:30 10.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja



Ako se ne vidi, čovek kaže Sergeju Trifunoviću, Slobodno reci da su igrači CZ krivi, jer to ti i jeste cilj, a ovaj mu uzvraća sa, "A nisu" ?
antioksidant antioksidant 21:34 10.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

vrabac_onaj
antioksidant
ima i onog odbornika iz splita koji kaze da su vaterpolisti provocirali noseci majce pa je ok da provere kakvo je more u februaru


Znaš kako, najluđe je što je on u pravu. U Splitu se to zaista smatra provokacijom. Sad, to što je takva atmosfera nenormalna to je druga stvar. Meni je na to skrenuta pažnja u Osijeku zbog toga što sam imao Zvezdin upaljač na stolu u kafani (tip je inače negde iz zaleđa Splita). I to sasvim slučajno, nisam bio ni svestan šta imam u rukama (pokupio upaljač kod kumova).

Pa to sto je atmosfera nenormalna je prilicno posledica i aktivnosti neaktivnosti i onih na vlasti (i ovde i tamo)
alselone alselone 06:56 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

hoochie coochie man


Ako se ne vidi, čovek kaže Sergeju Trifunoviću, Slobodno reci da su igrači CZ krivi, jer to ti i jeste cilj, a ovaj mu uzvraća sa, "A nisu" ?


Ima mišljenje, plaši se da ga jasno formuliše i potkrepi pa odgovara pitanjem u kom je bezmudo sadržano i mišljenje.

Kao da sam to negde ranije video.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Ima mišljenje, plaši se da ga jasno formuliše i potkrepi pa odgovara pitanjem u kom je bezmudo sadržano i mišljenje.

Kao da sam to negde ranije video.


Ali mu iz toga se sasvim lepo može pretpostaviti i eventualna politika, naročito spoljna, tako da....jbg, moram(o) tražiti nekog sa mu*ima.
alselone alselone 19:28 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

hoochie coochie man
Ima mišljenje, plaši se da ga jasno formuliše i potkrepi pa odgovara pitanjem u kom je bezmudo sadržano i mišljenje.

Kao da sam to negde ranije video.


Ali mu iz toga se sasvim lepo može pretpostaviti i eventualna politika, naročito spoljna, tako da....jbg, moram(o) tražiti nekog sa mu*ima.


Videćemo.
Meni se ovo nije svidelo, ali mislim da on nije zapravo takav nego da je navikao da se kurči i svađa po Tviteru a ne da o svakoj rečenici razmišlja kao o zvaničnom stavu. Ali to su samo moja nagađanja.

Sa druge strane od dobrih prijatelja koji ga znaju lično nisam čuo bog zna kako pohvalne priče.

Ali, sa treće strane , bolji je od ovih i što kaže Milić Vukašinović - "svugde mu je bolje nego u gaćama". Misli se na naliv pero i džep. Misli se na izbore. Svi, svi, svi!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Meni se ovo nije svidelo,


Ja se čak i iznenadio, stvarno nisamo čekivao.
A posle vidim da se prepucava sa Brajom oko toga, i previše mi tu liči na Filipa.
Ono, Split je super, čitaj Miljenka Smoje, tu su huligani.....
Naivno, mnogo naivno za političara, al hajd ima i dobrih stvari, videćemo, ali veliki mu je ovo minus.
Bili Piton Bili Piton 19:40 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

hoochie coochie man


Ako se ne vidi, čovek kaže Sergeju Trifunoviću, Slobodno reci da su igrači CZ krivi, jer to ti i jeste cilj, a ovaj mu uzvraća sa, "A nisu" ?


A što bi bili krivi? Ima detaljan opis čitavog incidenta, pričao Kralj, pričao onaj drugi i treći potanko. Potpuno je bila bezazlena situacija dok ih kelner nije mrko pogledao. Onda su seli u drugi kafić, odmah pored (u prvom ionako nije bilo mesta) i petnaestak minuta kasnije su napadnuti, bilo je i noževa. Što će reći, kelner je pozvao društvo da reaguju, vrlo jednostavno.

Sergej sere.
alselone alselone 19:44 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

hoochie coochie man
Meni se ovo nije svidelo,


Ja se čak i iznenadio, stvarno nisamo čekivao.
A posle vidim da se prepucava sa Brajom oko toga, i previše mi tu liči na Filipa.
Ono, Split je super, čitaj Miljenka Smoje, tu su huligani.....
Naivno, mnogo naivno za političara, al hajd ima i dobrih stvari, videćemo, ali veliki mu je ovo minus.


Je l' može link do rasprave na TW?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:44 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja


A što bi bili krivi?
........................
Sergej sere.

Filip, kažem ja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:45 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Je l' može link do rasprave na TW?


ček, saću
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

https://twitter.com/WhistlerDick/status/1094681552745840640
alselone alselone 19:58 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Da, Filip. Doduše 0.1 Fiipa. Da bi bio ceo 1 Filip treba još mnogo da vežba. Na kraju kao u Super Mariju kada je zadnji level, treba da odbrani pevanje nacističkih pesama na trgu kao irelevantno i nevažno i da te koji pevaju proglasi za pre svega borce za slobodu a onda i za veoma dobre ljude.
tasadebeli tasadebeli 21:03 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Bili Piton

Sergej sere




Сергеј генерално сере и просерава се већ дуже време уназад.

Онако баш неодговорно.

Нису ми јасни ови из овог Покрета што су га поставили да им "буде челник". Само их упропашћује.

Мислим, схватам ја да је то његово срање и просеравање последица његовог менталног и духовног стања.

Али онда такве не стављаш да ти буду на билбордима за изборе.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:09 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.
antioksidant antioksidant 21:24 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.

Da, kad pogledas ko mu zamera, ora da nesto radi kako treba
predatortz predatortz 21:26 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Videćemo.
Meni se ovo nije svidelo, ali mislim da on nije zapravo takav nego da je navikao da se kurči i svađa po Tviteru a ne da o svakoj rečenici razmišlja kao o zvaničnom stavu. Ali to su samo moja nagađanja.


Jbte, alse, ti stvarno veruješ da Sergej Trifunović ima neki čvrst stav, viziju, da je čovek koji može nešto menjati?
tasadebeli tasadebeli 21:30 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.



Ако, брате, буди доследан какав си и био свих ових година и деценија...

Јер, као што и сам видиш, ова журка се не завршава већ 75 година.







П.С.- 'Ајде, леба ти, престаните да пишете то ПСЖ јер ја заиста увек помислим прво на Пари Сен Жермен и ону шестицу коју су увалили Звезди јесенас. Будим се ноћу у зноју, усплахирен и разрогачених очију питам жену:

"Је л' Кавани?"

Још увек са неверицом гледам статистику са те текме...



Ма нема везе, важно да смо ми пукли оне будале из Енглеске... Из Премијер (јбт!) лиге...

Све друго је мање битно.


alselone alselone 21:32 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
Videćemo.
Meni se ovo nije svidelo, ali mislim da on nije zapravo takav nego da je navikao da se kurči i svađa po Tviteru a ne da o svakoj rečenici razmišlja kao o zvaničnom stavu. Ali to su samo moja nagađanja.


Jbte, alse, ti stvarno veruješ da Sergej Trifunović ima neki čvrst stav, viziju, da je čovek koji može nešto menjati?


Cilj protesta je da se sruši mafijaški SNS režim i da se uspostavi okruženje za koliko toliko normalne izbore. Ja to pozdravljam i glasaću za to. U svakom slučaju, o Sergeju mislim bolje nego o velikom velikom broju zvaničnih političara.
alselone alselone 21:34 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.


Sa mirom Diogena iz bureta. Potpuno kul smireno bih glasao.
predatortz predatortz 21:35 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

alselone
predatortz
Videćemo.
Meni se ovo nije svidelo, ali mislim da on nije zapravo takav nego da je navikao da se kurči i svađa po Tviteru a ne da o svakoj rečenici razmišlja kao o zvaničnom stavu. Ali to su samo moja nagađanja.


Jbte, alse, ti stvarno veruješ da Sergej Trifunović ima neki čvrst stav, viziju, da je čovek koji može nešto menjati?


Cilj protesta je da se sruši mafijaški SNS režim i da se uspostavi okruženje za koliko toliko normalne izbore. Ja to pozdravljam i glasaću za to. U svakom slučaju, o Sergeju mislim bolje nego o velikom velikom broju zvaničnih političara.


Jebo te rezon!
Jednog egomanijaka da zameniš drugim. Kad već menjamo, ajde da gledamo da se ne osećamo kao volovi par meseci posle promene.
Sergej nije u vinklu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:35 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Ако, брате, буди доследан какав си и био свих ових година и деценија...


Reci, bre, Taske, zar nisi od mene očekivao takav komentar. Plus, za ove današnje uslove, jedan (ne)primeren post:








tasadebeli tasadebeli 21:36 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
stefan.hauzer
Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.

Da, kad pogledas ko mu zamera, ora da nesto radi kako treba



Како год, ма шта год ви мислили, једно се не може порећи. Човек није за то место на које су га поставили. Наноси више штете него што је користан. Можда ће привући вас двојицу, тј. ваше гласове, зато што се зове Сергеј Трифуновић, али ће зато одбити од тог свог Покрета на стотине и хиљаде других људи.

Што би рекли наши стари: "И онда буде скупља дара него мера."

наравно, уз оно: "Нашла се вила у чем' није била."
alselone alselone 21:39 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Jebo te rezon!


Izvini se !

antioksidant antioksidant 21:40 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

tasadebeli
antioksidant
stefan.hauzer
Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.

Da, kad pogledas ko mu zamera, ora da nesto radi kako treba



Како год, ма шта год ви мислили, једно се не може порећи. Човек није за то место на које су га поставили. Наноси више штете негого што је користан. Можда ће привући вас двојицу, тј. ваше гласове, зато што се зове Сергеј Трифуновић, али ће зато одбити од тог свог покрета на стотине и хиљаде других људи.

Што би рекли наши стари: "И онда буде скупља дара него мера."

Обавезно уз оно: "Нашла се вила у чем' није била."
taso, nema dvojice, ni pijan ne bih gasao za sergeja ni za sektu, a i inace sam u posledne vree retko pijan u nedelju kad pocinje dan
predatortz predatortz 21:42 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

alselone
Jebo te rezon!


Izvini se !



Oću, Tita mi!
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:44 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

зато што се зове Сергеј Трифуновић


To što je Sergej Trifunović, u ovom slučaju mi je najmanji plus, više mi se dopada to što ide većini na onu stvar. :)
alselone alselone 21:45 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
alselone
Jebo te rezon!


Izvini se !



Oću, Tita mi!



Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu. Vučić je pandan Slobi, bolesnik, manijak, tip koji bi bio spreman lako žrvovati živote, ratovati radi vlasti, ratovati kada ne mora, tip koji bi čuvao ubice, lažove, kriminalce i tako dalje. Sergej to nije. Jeste egomanijal ali sve ovo ostalo nije.

I što je najvažnije, imao je muda da ustane kada malo njih jeste.

Zbog svega toga je zaslužio glas.
tasadebeli tasadebeli 21:47 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
Ако, брате, буди доследан какав си и био свих ових година и деценија...


Reci, bre, Taske, zar nisi od mene očekivao takav komentar. Plus za ove današnje uslove, jedan (ne)primeren post:



Ма, друже, ти ме никада не изненадиш.

Али ме зато и не разочараш.

(Добра музика! )

П.С. - Имам више таквих другара, увик контра, али један је мајстор... Подријетлом баш из Далмације, али Београђанин. И увек те своје контра исказе започиње са: "Ма какви курац...!" па онда оно о чему се прича.

А када сам ишао код њега у госте својевремено (још увек тада живео са ћалетом, кевом, братом, и он и брат са све женама и децом на гомили) и када разговараш уз неку клопу за столом, са свих страна се само чује:

"Ма какви курац...!"

Хоћу да ти кажем, друже, то је ствар генетике.

Није њима било лако у кући, једнима са другима. Требало је то издржати. И научити се да опстанеш у таквим породичним условима.
tasadebeli tasadebeli 21:49 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
tasadebeli
antioksidant
stefan.hauzer
Evo, mirne duše glasaću za Sergeja, ako se ikad kandiduje. I za PSŽ, ako treba.

Da, kad pogledas ko mu zamera, ora da nesto radi kako treba



Како год, ма шта год ви мислили, једно се не може порећи. Човек није за то место на које су га поставили. Наноси више штете негого што је користан. Можда ће привући вас двојицу, тј. ваше гласове, зато што се зове Сергеј Трифуновић, али ће зато одбити од тог свог покрета на стотине и хиљаде других људи.

Што би рекли наши стари: "И онда буде скупља дара него мера."

Обавезно уз оно: "Нашла се вила у чем' није била."
taso, nema dvojice, ni pijan ne bih gasao za sergeja ni za sektu, a i inace sam u posledne vree retko pijan u nedelju kad pocinje dan



Ето видиш! Дакле Сергеј ни на два сигурна гласа не може да рачуна!

Само Хаузер.

И то из ината, да му оца мангупског!
alselone alselone 21:53 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Само Хаузер.


Ima dva. Naći ćemo i trećeg. Triput Bog pomaže.
predatortz predatortz 21:54 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja


Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu.


Nije da nisu. Oba bi, u konačnici, razjebali ovo malo Srbije.
Jedan krađama, muljanjem, praznim kurčenjem.
Drugi davanjem dupeta.
Sergejev dobačaj je da bude spiker protesta, i to da mu pametni ljudi daju smernice. Preko toga on potencijal nema.
Bili Piton Bili Piton 21:54 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

alselone



Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu. Vučić je pandan Slobi, bolesnik, manijak, tip koji bi bio spreman lako žrvovati živote, ratovati radi vlasti, ratovati kada ne mora, tip koji bi čuvao ubice, lažove, kriminalce i tako dalje. Sergej to nije. Jeste egomanijal ali sve ovo ostalo nije.

I što je najvažnije, imao je muda da ustane kada malo njih jeste.

Zbog svega toga je zaslužio glas.


I najbitnije od svega, Serž bi bio smenjiv ako ne bi valjao. Mislim kad već fantaziramo. Za toliko sam siguran.
alselone alselone 21:55 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz

Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu.


Nije da nisu. Oba bi, u konačnici, razjebali ovo malo Srbije.
Jedan krađama, muljanjem, praznim kurčenjem.
Drugi davanjem dupeta.
Sergejev dobačaj je da bude spiker protesta, i to da mu pametni ljudi daju smernice. Preko toga on potencijal nema.


Nisi u pravu !
alselone alselone 21:56 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Bili Piton
alselone



Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu. Vučić je pandan Slobi, bolesnik, manijak, tip koji bi bio spreman lako žrvovati živote, ratovati radi vlasti, ratovati kada ne mora, tip koji bi čuvao ubice, lažove, kriminalce i tako dalje. Sergej to nije. Jeste egomanijal ali sve ovo ostalo nije.

I što je najvažnije, imao je muda da ustane kada malo njih jeste.

Zbog svega toga je zaslužio glas.


I najbitnije od svega, Serž bi bio smenjiv ako ne bi valjao. Mislim kad već fantaziramo. Za toliko sam siguran.


Ma da. A i - je l' možeš zamisliti Baneta Trifunovića kako ide i reketira okolo?
predatortz predatortz 21:58 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Ma da. A i - je l' možeš zamisliti Baneta Trifunovića kako ide i reketira okolo?


Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:59 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Serž bi bio smenjiv ako ne bi valjao.


.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:59 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?
alselone alselone 22:00 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
Ma da. A i - je l' možeš zamisliti Baneta Trifunovića kako ide i reketira okolo?


Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Al si se zainatio.
Ukopavaš se dalje bez veze.
predatortz predatortz 22:03 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

alselone
predatortz
Ma da. A i - je l' možeš zamisliti Baneta Trifunovića kako ide i reketira okolo?


Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Al si se zainatio.
Ukopavaš se dalje bez veze.


Tebi burazeri Trifunovići ne deluju sujetno i nadobudno?
Kad su takvi sad, kad su realno go qratz, kakvi bi bili da dobiju vlast?
tasadebeli tasadebeli 22:04 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

alselone

Zbog svega toga je zaslužio glas.




Макар један глас!

Хаузеров.



Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu. Vučić je pandan Slobi, bolesnik, manijak, tip koji bi bio spreman lako žrvovati živote, ratovati radi vlasti, ratovati kada ne mora, tip koji bi čuvao ubice, lažove, kriminalce i tako dalje. to nije. Jeste egomanijal ali sve ovo ostalo nije.



Није, у праву си.

Додуше, има ту још једна ситничица, али ако узмемо у обзир развој ситуације у Србији, нарочито међу омладином, са повећаним прометом робе на овој нашој раскрсници између Истока и Запада, Сергеју се онда та ситничица може узети само као плус на изборима.

На гласове млађих бирача свакако такође може да рачуна.

Додуше, захваљујући имену моћи ће да рачуна и на гласове неких мало старијих бирача, оних мало заборавних, који ће гледајући те предизборне билборде помислити да су стигли Руси.

Ако се буде Сергеј кандидовао за председника Републике, имаћемо председника таман какав нам је потребан. У овом тренутку... Нашег развоја... У овој нашој...

Нервира ме овај Хаузер са том својом мало познатом музиком... Не знам ја те његове...



tasadebeli tasadebeli 22:05 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Bili Piton
alselone



Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu. Vučić je pandan Slobi, bolesnik, manijak, tip koji bi bio spreman lako žrvovati živote, ratovati radi vlasti, ratovati kada ne mora, tip koji bi čuvao ubice, lažove, kriminalce i tako dalje. Sergej to nije. Jeste egomanijal ali sve ovo ostalo nije.

I što je najvažnije, imao je muda da ustane kada malo njih jeste.

Zbog svega toga je zaslužio glas.


I najbitnije od svega, Serž bi bio smenjiv ako ne bi valjao. Mislim kad već fantaziramo. Za toliko sam siguran.



Са толиким егом и сујетом?

Јеси сигуран?
antioksidant antioksidant 22:06 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?

Na mene misli, pusti.
Inace, Bane je kvalitetniji iako je Sergej potentniji. Ali nije na nama na biramo, Djilas ce odluciti.
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan. Ubice zabokrecina.
tasadebeli tasadebeli 22:06 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

alselone
Bili Piton
alselone



Aj sad realno, Vučić i Trifunović nisu ni nablizu. Vučić je pandan Slobi, bolesnik, manijak, tip koji bi bio spreman lako žrvovati živote, ratovati radi vlasti, ratovati kada ne mora, tip koji bi čuvao ubice, lažove, kriminalce i tako dalje. Sergej to nije. Jeste egomanijal ali sve ovo ostalo nije.

I što je najvažnije, imao je muda da ustane kada malo njih jeste.

Zbog svega toga je zaslužio glas.


I najbitnije od svega, Serž bi bio smenjiv ako ne bi valjao. Mislim kad već fantaziramo. Za toliko sam siguran.


Ma da. A i - je l' možeš zamisliti Baneta Trifunovića kako ide i reketira okolo?



Зависи... Од оних које рекетира...
tasadebeli tasadebeli 22:09 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
stefan.hauzer
Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?

Na mene misli, pusti.
Inace, Bane je kvalitetniji iako je Sergej potentniji. Ali nije na nama na biramo, Djilas ce odluciti.
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan. Ubice zabokrecina.



Оде ти блог са добросуседских односа у предизборну кампању.

(Српска цицварићевска посла.)

Додуше, и ја му га дајем да у том правцу нарасте, само тако.

Нећу више, извини. То ја за себе, за друге не знам.
antioksidant antioksidant 22:12 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

tasadebeli
antioksidant
stefan.hauzer
Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?

Na mene misli, pusti.
Inace, Bane je kvalitetniji iako je Sergej potentniji. Ali nije na nama na biramo, Djilas ce odluciti.
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan. Ubice zabokrecina.



Оде ти блог са добросуседских односа у предизборну кампању.

Додуше, и ја му га дајем да у том правцу нарасте, само тако.

Нећу више, извини. То ја за себе, за друге не знам.

Ma nastavi Taso, orno je tvoje pisanje. Treba te razumeti pa sve suprotno onda. To bi bilo OK.
Bili Piton Bili Piton 22:12 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Sergej je magarac ali nije psihopata i nije radikalska škola. Toliko.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:12 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan.




Meni je trenutno zanimljivije to što je Borko Stefanović rekao; da je (akcija/pokret/stranka?) NDMBGD predložila zajedničku opozicionu listu. Zanimljivo.
predatortz predatortz 22:16 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Bili Piton
Sergej je magarac ali nije psihopata i nije radikalska škola. Toliko.


Izvini, ali koji će nam moj magarac?

Nije li ti malo čudno što magarci izbijaju u prvi plan da vode nezadovoljan narod?
Jebeš ga, meni to malo čudno.
antioksidant antioksidant 22:16 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan.




Meni je trenutno zanimljivije to što je Borko Stefanović rekao; da je (akcija/pokret/stranka?) NDMBGD predložila zajedničku opozicionu listu. Zanimljivo.
ovo ide ka tome da nepomen raspise izbore a da se opozicija ne pojavi. to je zanimljivo.
antioksidant antioksidant 22:18 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
Bili Piton
Sergej je magarac ali nije psihopata i nije radikalska škola. Toliko.


Izvini, ali koji će nam moj magarac?

Nije li ti malo čudno što magarci izbijaju u prvi plan da vode nezadovoljan narod?
Jebeš ga, meni to malo čudno.

predatortz
Bili Piton
Sergej je magarac ali nije psihopata i nije radikalska škola. Toliko.


Izvini, ali koji će nam moj magarac?

Nije li ti malo čudno što magarci izbijaju u prvi plan da vode nezadovoljan narod?
Jebeš ga, meni to malo čudno.
magarac bi bio civilizacihski napredak. kad je kaligula mogao konja mozemo i mi magarca
Bili Piton Bili Piton 22:19 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
Bili Piton
Sergej je magarac ali nije psihopata i nije radikalska škola. Toliko.


Izvini, ali koji će nam moj magarac?

Nije li ti malo čudno što magarci izbijaju u prvi plan da vode nezadovoljan narod?
Jebeš ga, meni to malo čudno.


Ima tome puno razloga, da sad ne produbljujemo. Meni je i magarac bolji od Šešeljevog da-ne-kažem-ono-baš-ružno.

Samo pokušavam da predočim šta je jedan a šta je drugi, kad ih već poredimo. A zašto smo u situaciji da o njima dvojici uopšte pričamo u istom kontekstu, to je za baš dugu i tešku priču.
predatortz predatortz 22:20 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

magarac bi bio civilizacihski napredak. kad je kaligula mogao konja mozemo i mi magarca


Pa i ne bi.
Konj je, evolucijski, iznad magarca.
antioksidant antioksidant 22:25 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
magarac bi bio civilizacihski napredak. kad je kaligula mogao konja mozemo i mi magarca


Pa i ne bi.
Konj je, evolucijski, iznad magarca.
pokusaj da komentarises sta je napisano a ne sta utripujes da ti odgovara. konj je pomenut u kontekstu kaligule i vlasti a nepomen je civilizacijsko dno.
a ako pravis evolucijske gradacije izmedju 2 divne zivotinje ne cudi me ni mogucnost poredjenja nacija (ne kazem da to radis samo da verujem da postoji mogucnost)
alselone alselone 22:26 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

A zašto smo u situaciji da o njima dvojici uopšte pričamo u istom kontekstu, to je za baš dugu i tešku priču


Svasta smo pricali ovde za sve ove godine i tesko se iznenadim a ovo me je malo soknulo.
predatortz predatortz 22:38 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

a ako pravis evolucijske gradacije izmedju 2 divne zivotinje ne cudi me ni mogucnost poredjenja nacija (ne kazem da to radis samo da verujem da postoji mogucnost


A ne, to ne radim ja. To rade oni koji tvrde da su njihove civilizacijske vrednosti toliko iznad nekih drugih, da je postao imperativ da se tim njihovim vrednostima mora povinovati.

Jbga, što su među tu superiornu raju primljeni i ovi koji bi da malo kolju vaterpoliste i veličaju "radne logore", to nemoj meni na dušu.
antioksidant antioksidant 22:46 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
a ako pravis evolucijske gradacije izmedju 2 divne zivotinje ne cudi me ni mogucnost poredjenja nacija (ne kazem da to radis samo da verujem da postoji mogucnost


A ne, to ne radim ja. To rade oni koji tvrde da su njihove civilizacijske vrednosti toliko iznad nekih drugih, da je postao imperativ da se tim njihovim vrednostima mora povinovati.

Jbga, što su među tu superiornu raju primljeni i ovi koji bi da malo kolju vaterpoliste i veličaju "radne logore", to nemoj meni na dušu.
svako ko svoje vrednosti dozivljava kao neupitni imperativ za sve je obican idiot
Bili Piton Bili Piton 22:48 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz


Jbga, što su među tu superiornu raju primljeni i ovi koji bi da malo kolju vaterpoliste i veličaju "radne logore", to nemoj meni na dušu.


Primljeni su i kojekakvi Madjari i Poljaci sa svojom neo-naci desnicom tako da to nije nikakva nepremostiva prepreka. Bićemo primljeni i mi jednog dana sa sve svojim čirevima božezdravlja jer je to prosto prirodan proces. U nekoj budućnosti, verovatno ne bliskoj.
tasadebeli tasadebeli 23:20 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
tasadebeli
antioksidant
stefan.hauzer
Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?

Na mene misli, pusti.
Inace, Bane je kvalitetniji iako je Sergej potentniji. Ali nije na nama na biramo, Djilas ce odluciti.
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan. Ubice zabokrecina.



Оде ти блог са добросуседских односа у предизборну кампању.

Додуше, и ја му га дајем да у том правцу нарасте, само тако.

Нећу више, извини. То ја за себе, за друге не знам.

Ma nastavi Taso, orno je tvoje pisanje. Treba te razumeti pa sve suprotno onda. To bi bilo OK.



Good one!



Thanks!
tasadebeli tasadebeli 23:22 11.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz

Izvini, ali koji će nam moj magarac?



Па да би ови из Загреба могли и нас да зову товари, а не само Сплићане.


Nije li ti malo čudno što magarci izbijaju u prvi plan da vode nezadovoljan narod?
Jebeš ga, meni to malo čudno.






Мућо интересанте.
sweet64 sweet64 01:13 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Tebi burazeri Trifunovići ne deluju sujetno i nadobudno?
Kad su takvi sad, kad su realno go qratz, kakvi bi bili da dobiju vlast?


Sa Sergejem bi nam bilo/će nam biti: Onako ti je kako ti je.
A ja to najviše volim, dočim u politici nema mesta emocijama koje se kod ove dvojice generišu neprekidno. Srpski narod oće da ga mažu, zavlače, i tako razna palamuđenja - najgori oblik značenja reči diplomatija. I zašto sada opet ovde dosta mislećih ne razabira suštinu i nalazi analogiju između primerice Belog i Sergeja nije jasno. Sujeta makar u malim dozama je neophodna da bi se sklonio neko kome je sujeta srednje ime.
softelectronics_e softelectronics_e 06:07 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

stefan.hauzer
зато што се зове Сергеј Трифуновић


To što je Sergej Trifunović, u ovom slučaju mi je najmanji plus, više mi se dopada to što ide većini na onu stvar. :)

Ma samo da ovom čudu vidimo leđa.
Nema tu prostora za previše palamuđenja.

Što bi rekli Alan Fordovci - 'sada je vrijeme velikih odluka'.
Mislim - samo neka se okreće.
Čekajući da se isprofiliše nešto svima potaman je suludo dok živimo ovo što teško da može i da se definiše.
niccolo niccolo 11:15 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Konj je, evolucijski, iznad magarca.

Koje parametre uzimaš kad ovo zaključuješ? Koliko je meni poznato, to su dve različite vrste istog roda, pa mi nije jasno na osnovu čega je jedva vrsta istog roda evolucijski iznad druge vrste?
predatortz predatortz 16:00 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
stefan.hauzer
Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?

Na mene misli, pusti.
Inace, Bane je kvalitetniji iako je Sergej potentniji. Ali nije na nama na biramo, Djilas ce odluciti.
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan. Ubice zabokrecina.


Kako li si ti izvukao zaključak da mislim na tebe, kad je iole pismenim jasno da sam mislio na braću Trifunoviće?
predatortz predatortz 16:08 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

niccolo
Konj je, evolucijski, iznad magarca.

Koje parametre uzimaš kad ovo zaključuješ? Koliko je meni poznato, to su dve različite vrste istog roda, pa mi nije jasno na osnovu čega je jedva vrsta istog roda evolucijski iznad druge vrste?


Pošto su obe životinje iz roda konja, ne čini li ti se da je konj u mnogo čemu superiorniji od magarca?
Ta vaša politička korektnost je toliko dosadna i jalova rabota, pa se sad ne sme da kaže ni da je konj superiorniji od magarca. Da se čovek prekrsti!
niccolo niccolo 18:02 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Ta vaša politička korektnost

Kakva politička korektnost, pričamo o evoluciji. To je pitanje biologije, a ne politike. I svakako ne korektnosti...
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:12 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

To je pitanje biologije, a ne politike.


Evo ih cepidlake :)
Pa zar nije jasno šta se želelo reći?
Da je konj vredniji, upotrebljiviji, korisniji, bolji od magarca, ma gde se nalazili na lestvici sisematike.

Ne kaže se uzalud, pao sa konja na magarca, za situaciju kad neko nazaduje.
niccolo niccolo 18:17 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Pa zar nije jasno šta se želelo reći?

Nije.

A i nisam siguran da si u pravu da se to želelo reći, jedino ako kolega ne zna značenje reči evolucijski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja


niccolo
Pa zar nije jasno šta se želelo reći?

Nije.

A i nisam siguran da si u pravu da se to želelo reći, jedino ako kolega ne zna značenje reči evolucijski.


Ma ne bih ja da presuđujem i da se stavljamna strane, samo, meni je odmah bila jasna ideja i pored, nesporno, nepreciznog termina.

Sad, ako sam ja pogrešno shvatio, bem li ga, ne bi mi bio prvi put, sigurno.
antioksidant antioksidant 18:48 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
antioksidant
stefan.hauzer
Ne potcenjuj sujetne ljude. Nikad to ne radi.


Sujetne?

Na mene misli, pusti.
Inace, Bane je kvalitetniji iako je Sergej potentniji. Ali nije na nama na biramo, Djilas ce odluciti.
Mada bilo ko ko nervira usedele je neophodan. Ubice zabokrecina.


Kako li si ti izvukao zaključak da mislim na tebe, kad je iole pismenim jasno da sam mislio na braću Trifunoviće?
zajebavam (te) se a ti se primaš
opusti se
predatortz predatortz 18:56 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja


A i nisam siguran da si u pravu da se to želelo reći, jedino ako kolega ne zna značenje reči evolucijski.


Kolega je želeo da kaže da je fora o konju i magarcu loša fora.
I da Srbiji ne treba magarac kako ga kolega,koji zastupa stav da treba glasati za njega, zove.
Ja sam dovoljno mator da sam naučio da zamena lošijeg za lošeg i nije nešto čemu treba težiti.
A Sergej kao odgovoran političar - nemojte me zajebavati!
Ionako živimo u lošem vicu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:11 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

I najbitnije od svega, Serž bi bio smenjiv ako ne bi valjao. Mislim kad već fantaziramo. Za toliko sam siguran.

jbg, od kad je napravio fondaciju za lečenje dece, ja stojim pred njim mirne duše. sve mu je oprošteno unapred. ali to sam ja, drugi ne moraju. sva ova govna i današnja i bivša i ona sadašnja od pre, niko kurcem nije mrdn'o na tu temu. premijerka nas ubeđuje da je siromaštvo iskorenjeno kod nas. pa mamu joj jebem govnarsku da joj jebem!

imam utisak ne samo da bi bio smenjiv, nego da bi u nekom momentu rekao "e deco, ajde sad, sredili smo govna, nemojte da userete opet, a ja idem malo da snimam filmove".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:26 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Зависи... Од оних које рекетира...

taso, dmt nije za tebe, jbt. mani se toga.
Atomski mrav Atomski mrav 23:50 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Ima mišljenje, plaši se da ga jasno formuliše i potkrepi pa odgovara pitanjem u kom je bezmudo sadržano i mišljenje.


Sergej je kao veliki grobar (brat mu je Zvezdaš, qq majci...) pa mu se na pomen Zvezde sama čakija u džepu otvara. Da su najebali vaterpolisti (ili neki drugi sportisti) Partizana, drugu bi pesmu pevao.
Atomski mrav Atomski mrav 23:53 12.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Meni se ovo nije svidelo, ali mislim da on nije zapravo takav nego da je navikao da se kurči i svađa po Tviteru a ne da o svakoj rečenici razmišlja kao o zvaničnom stavu. Ali to su samo moja nagađanja


Tačno tako. Zbog toga je, recimo, napustio Blog B92. A o tome da ne razmišlja dovoljno o tome što govori i piše, svedoči i ona izjava o desničarima i levičarima zbog koje je popio packu od Jevrejske Opštine Beograd pa im se posle izvinjavao i opravdavao nadugačko i naširoko.
Atomski mrav Atomski mrav 00:01 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

To što je Sergej Trifunović, u ovom slučaju mi je najmanji plus, više mi se dopada to što ide većini na onu stvar. :)


S jedne strane, ovo bi bila bolja kvalifikacija za, recimo, Zadrugu a ne za nekog ko se bavi politikom. S druge strane - i nema neke razlike između političke scene u Srbiji i Zadruge.
Atomski mrav Atomski mrav 00:06 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

(Српска цицварићевска посла.)


Taso, šta ti ovo znači? Pojasni, molim te, za nas sa jeftinijim ulaznicama. Ionako je ovo polu-trolovski segment. Jedini cicvarići (ljudi koji vole da jedu cicvaru?) za koje sam čuo su ovi:

Atomski mrav Atomski mrav 00:15 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Kad već menjamo, ajde da gledamo da se ne osećamo kao volovi par meseci posle promene.


Lepo zvuči, onako u teoriji. E sad, čisto teorijski gledano - nema razlike između teorije i prakse. Međutim, praksa pokazuje da razlike i te kako ima.

A ovo što sam boldovao - ispada kako je pad/smena Vučića već gotova stvar, kao kad se odlučiš da batališ mobilni telefon koji trenutno koristiš i kupiš novi pa gledaš da kupiš što bolji model... Dakle, treba prvo doći u poziciju da možemo da menjamo. Da li su šanse za to veće sa ili bez Sergeja Trifunovića na čelu jedne od opozicionih stranaka, o tome se može diskutovati. Mislim da je njegov politički angažman neka vrsta kvake 22 - ovakav kakav je, nema šanse da uspe kao političar a ako se promeni - koji će nam k**ac?
softelectronics_e softelectronics_e 12:50 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Atomski mrav
(Српска цицварићевска посла.)


Taso, šta ti ovo znači? Pojasni, molim te, za nas sa jeftinijim ulaznicama. Ionako je ovo polu-trolovski segment. Jedini cicvarići (ljudi koji vole da jedu cicvaru?) za koje sam čuo su ovi:


Ja jedem poparu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:59 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Atomski mrav
To što je Sergej Trifunović, u ovom slučaju mi je najmanji plus, više mi se dopada to što ide većini na onu stvar. :)


S jedne strane, ovo bi bila bolja kvalifikacija za, recimo, Zadrugu a ne za nekog ko se bavi politikom. S druge strane - i nema neke razlike između političke scene u Srbiji i Zadruge.


Pogotovo otkako je srpska opozicija u skupštini prešla na "vaninstitucionalnu" borbu protiv režima u holu Narodne skupštine. :)
antioksidant antioksidant 13:59 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

fora o konju i magarcu loša fora.

fora je inače (da citiram da se lakše prati) "magarac bi bio civilizacijski napredak, kad je mogao kaligula konja, možemo mi magarca"
Naglasak je na tome da su u odnosu na ove sada na vlasti i magarci i konji korak u bolje (a kaligula je konja postavio za senatora)

mada to je već nacrtano ali izgleda da ne vredi

pokusaj da komentarises sta je napisano a ne sta utripujes da ti odgovara. konj je pomenut u kontekstu kaligule i vlasti a nepomen je civilizacijsko dno.

nekom je izgleda previše stalo da gradira životinje iz roda konja


drugo

kako ga kolega,koji zastupa stav da treba glasati za njega

jasno sam rekao da ni pijan ne bih glasao za sektu, tako da ova dva minusa možda i ukače neki plus
predatortz predatortz 18:53 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

jasno sam rekao da ni pijan ne bih glasao za sektu, tako da ova dva minusa možda i ukače neki plus


A gde je napisano da si ti rekao?
Jesi li ti Sergeja nazvao magarcem, ili je to uradio Bili?
Ajde, molim te, koncentriši se.

Uzgred, jasno mi je da si želeo da naglasiš da su svi, pa i magarci, bolji od ovih. Tu se delimično slažemo. Jedina razlika je u tome što ja magarce ne doživljavam kao prihvatljivo rešenje.
No, ta ekipica oko Sergeja teško da će dobaciti do cenzusa, tako da je i ova rasprava bespredmetna.
Mislim, ko bi ozbiljan glasao za nešto što vodi Sergej Trifunović?
antioksidant antioksidant 20:00 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

Uzgred, jasno mi je da si želeo da naglasiš da su svi, pa i magarci, bolji od ovih

najzad!!!!!!!!!!!!!!!!!
predatortz predatortz 20:10 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

antioksidant
Uzgred, jasno mi je da si želeo da naglasiš da su svi, pa i magarci, bolji od ovih

najzad!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jbte, zar se nekad ne stidiš zbog ovih ofucanih fora?
Kao ti pametan, drugi glupi, pa ih ti prosvećuješ.
Zar se to ne završava do petnaeste?
antioksidant antioksidant 20:48 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

predatortz
antioksidant
Uzgred, jasno mi je da si želeo da naglasiš da su svi, pa i magarci, bolji od ovih

najzad!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jbte, zar se nekad ne stidiš zbog ovih ofucanih fora?
Kao ti pametan, drugi glupi, pa ih ti prosvećuješ.
Zar se to ne završava do petnaeste?

predatortz
antioksidant
Uzgred, jasno mi je da si želeo da naglasiš da su svi, pa i magarci, bolji od ovih

najzad!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jbte, zar se nekad ne stidiš zbog ovih ofucanih fora?
Kao ti pametan, drugi glupi, pa ih ti prosvećuješ.
Zar se to ne završava do petnaeste?

opet se primas a niko te ne zove
predatortz predatortz 20:53 13.02.2019

Re: Ima raznih osuda povodom ovog događaja

opet se primas a niko te ne zove


Ne znam koji je tvoj problem, ali evidentan je.

Odgovor na ta tvoja sitna vređanja nije "primanje". Bio je to pokušaj skretanja pažnje da komunikacija ide tokom koji nije primeren. Uzaludan pokušaj, očigledno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana