Demant

jaksa scekic RSS / 29.04.2008. u 12:00

23. aprila sam napisao

 1. Svi sad kazu nema sporazuma sa EU  pre 11.maja.

Danas je dosla vest

Srbija danas potpisuje SSP!

29. april 2008. | 07:21 -> 12:26 | Izvor: B92, Beta, Tanjug
Luksemburg, Beograd -- Evropska unija će danas u 16 sati potpisati sa Srbijom Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, odlučili su danas u Luksemburgu šefovi diplomatija EU.

Nije dobro za novinare kad "popiju" demant.Ali ovog puta mi je ipak drago.

ko hoce da gleda live evo linka

http://ec.europa.eu/avservices/ebs/schedule.cfm

   


Komentari (229)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 12:13 29.04.2008

Bravo svima i čestitam!

Evo nam radosne vesti! Meni ovo konkretno ništa ne znači ali se radujem zbog vas!
Bravo, Borise, ljudino!
Hoće li nekom tom čoveku odati priznanje ili je i njega, kao Đikija, potrebno prvo ubiti da bi onda kukali koliko je bio dobar? Daleko od toga da je idealan (a ko jeste?), ali doveo DS do stabilnih 1.2M, potpisao SSP... Malo li je na ovu skupoću?
rayzippo rayzippo 12:15 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

vidoviti drago nam se malo zayeb'o...
Atomski mrav Atomski mrav 12:21 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Ha ha ha... hold your horses... EU zapravo ne zna šta bi sa Srbijom, a bogami ni sa Kosovom, BiH i Makedonijom... ovo potpisivanje SSP je rezultat teškog "uvrtanja ruku" određenim članicama EU a što se Srbije tiče, sam potpis je ipak jedan simboličan čin koga ne bi bilo da nije ovih izbora i situacije na političkoj sceni u Srbiji. Jer, SSP i prateći sporazum koji se spominje će biti zamrznuti odmah nakon potpisivanja i ostaće tako dok se uslovi za ratifikaciju tog sporazuma ne ispune (obaveze prema Haškom tribunalu). S druge strane, pored članica EU, taj sporazum mora ratifikovati i Skupština Srbije a tek ostaje da se vidi ko će u njoj imati većinu posle majskih izbora...
adam weisphaut adam weisphaut 12:21 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Hoće li nekom tom čoveku odati priznanje ili je i njega, kao Đikija, potrebno prvo ubiti da bi onda kukali koliko je bio dobar?

Odakle ti pravo da govoriš o pokojnom premijeru kao o Đikiju, da nisi bio drugar s njim?
Doctor Wu Doctor Wu 12:23 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Atomski mrav
Ha ha ha... hold your horses... EU zapravo ne zna šta bi sa Srbijom, a bogami ni sa Kosovom, BiH i Makedonijom... ovo potpisivanje SSP je rezultat teškog "uvrtanja ruku" određenim članicama EU a što se Srbije tiče, sam potpis je ipak jedan simboličan čin koga ne bi bilo da nije ovih izbora i situacije na političkoj sceni u Srbiji. Jer, SSP i prateći sporazum koji se spominje će biti zamrznuti odmah nakon potpisivanja i ostaće tako dok se uslovi za ratifikaciju tog sporazuma ne ispune (obaveze prema Haškom tribunalu). S druge strane, pored članica EU, taj sporazum mora ratifikovati i Skupština Srbije a tek ostaje da se vidi ko će u njoj imati većinu posle majskih izbora...

Bez obzira. Kakvi smo kao narod, pogotovu sa ovim povampirenim komunistima i fašistima, mislim da je ovo OGROMAN uspeh.
Atomski mrav Atomski mrav 12:23 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Pa, bogami se mnogi busaju u grudi da su bili s njim k'o nokat i meso...
Doctor Wu Doctor Wu 12:25 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

ademi komi
Odakle ti pravo da govoriš o pokojnom premijeru kao o Đikiju, da nisi bio drugar s njim?

A to te najviše boli?
Atomski mrav Atomski mrav 12:26 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Jes' bogami... k'o fudbalska reprezentacija kad se plasira na Svetsko prvenstvo defanzivnom igrom sa 5 odbrambenih igrača, dva zadnja vezna i gomilom nerešenih utakmica... pa nas posle sačeka neka Holandija ili Argentina i traas...
adam weisphaut adam weisphaut 12:29 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Atomski mrav
Pa, bogami se mnogi busaju u grudi da su bili s njim k'o nokat i meso...

Briga me ko jeste ili nije, ali Điki nije prikladno, to je onaj manir kojim Bora s brojanicama govori o pokojnom premijeru. Takođe porediti pokojnog premijera,njegovu energiju, njegovu inteligenciju i viziju sa Tadićem u najboljem slučaju zvuči kao loša šala.
Doctor Wu Doctor Wu 12:29 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Atomski mrav
Jes' bogami... k'o fudbalska reprezentacija kad se plasira na Svetsko prvenstvo defanzivnom igrom sa 5 odbrambenih igrača, dva zadnja vezna i gomilom nerešenih utakmica... pa nas posle sačeka neka Holandija ili Argentina i traas...

:), a Kamerun? I nemoj tu da širiš defetizam: Holanđani nas nisu odvalili (bar ne na ovom zadnjem SP).
Vračarac Vračarac 12:31 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

vidoviti drago nam se malo zayeb'o...

U D. mi ne dirajte. Znate li koliko je vremena potrebno da se napišu onolike kritike. Poštujte trud.
Atomski mrav Atomski mrav 12:33 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Briga me ko jeste ili nije, ali Điki nije prikladno, to je onaj manir kojim Bora s brojanicama govori o pokojnom premijeru. Takođe porediti pokojnog premijera,njegovu energiju, njegovu inteligenciju i viziju sa Tadićem u najboljem slučaju zvuči kao loša šala.

Slažem se da o pokojnom premijeru treba govoriti sa pijetetom. Tačka.
Atomski mrav Atomski mrav 12:33 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Holanđani nas nisu odvalili (bar ne na ovom zadnjem SP).

Na SP nisu, ali zato na EP...
adam weisphaut adam weisphaut 12:37 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Jer, SSP i prateći sporazum koji se spominje će biti zamrznuti odmah nakon potpisivanja i ostaće tako dok se uslovi za ratifikaciju tog sporazuma ne ispune (obaveze prema Haškom tribunalu).

Ako i ništa ne znači bar će biti dobar photo op za Penkalo.
Doctor Wu Doctor Wu 12:37 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

ademi tuzni & zabroyani

Briga me ko jeste ili nije, ali Điki nije prikladno, to je onaj manir kojim Bora s brojanicama govori o pokojnom premijeru. Takođe porediti pokojnog premijera,njegovu energiju, njegovu inteligenciju i viziju sa Tadićem u najboljem slučaju zvuči kao loša šala.

Interesantno kako ovi "urbani" & anticrkveni liberali čim ih stvarnost ujede odmah kreću u babska rantovanja tipa "Bora s brojanicama", "ne diraj mi pokojnog premijera".

Kao da su svi na tripu "ne žaleći da u toj borbi dam i svoj život". Čudni neki liberali (deluje mi, pre svega Bader-Majnhofovske provenijencije).
Atomski mrav Atomski mrav 12:40 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Ako i ništa ne znači bar će biti dobar photo op za Penkalo.

Tja, nadam se da je čitava ta predstava ipak nešto više od predizborne reklame, ali sam na kraju krajeva ipak optimista sa iskustvom...
adam weisphaut adam weisphaut 12:42 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Interesantno kako ovi "urbani" & anticrkveni liberali čim ih stvarnost ujede odmah kreću u babska rantovanja tipa "Bora s brojanicama", "ne diraj mi pokojnog premijera".

Kao da su svi na tripu "ne žaleći da u toj borbi dam i svoj život". Čudni neki liberali (deluje mi, pre svega Bader-Majnhofovske provenijencije).

Hejt? Pa tako čovek izgleda, brojanice i masna kosa i tako zbori, al' za razliku od tebe on ima izgovor što ne posećuje AA
Doctor Wu Doctor Wu 12:51 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

ademi the smor
Hejt? Pa tako čovek izgleda, brojanice i masna kosa i tako zbori, al' za razliku od tebe on ima izgovor što ne posećuje AA

ma, ne sumnjam da je teško zadovoljiti vaše visoke standarde. šta mu je još greh? što ne klanja?
benevolent benevolent 12:51 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Ha ha ha... hold your horses... EU zapravo ne zna šta bi sa Srbijom, a bogami ni sa Kosovom, BiH i Makedonijom... ovo potpisivanje SSP je rezultat teškog "uvrtanja ruku" određenim članicama EU a što se Srbije tiče, sam potpis je ipak jedan simboličan čin koga ne bi bilo da nije ovih izbora i situacije na političkoj sceni u Srbiji. Jer, SSP i prateći sporazum koji se spominje će biti zamrznuti odmah nakon potpisivanja i ostaće tako dok se uslovi za ratifikaciju tog sporazuma ne ispune (obaveze prema Haškom tribunalu). S druge strane, pored članica EU, taj sporazum mora ratifikovati i Skupština Srbije a tek ostaje da se vidi ko će u njoj imati većinu posle majskih izbora...

..Што, ако сте саггласни, уопште није наивна политичка ситуација, да не кажем да се период нестабилности у Србији не прекида, већ се тензија доводи до усијања.. нажалост.
Brooklyn Brooklyn 12:56 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Doctor Wu

Kakvi smo kao narod, pogotovu sa ovim povampirenim komunistima i fašistima, mislim da je ovo OGROMAN uspeh.

pa izgleda, po komentarima, da je cela stvar najteze pala ekipici
adam weisphaut adam weisphaut 12:59 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

ma, ne sumnjam da je teško zadovoljiti vaše visoke standarde. šta mu je još greh? što ne klanja?

Vidiš kako tvom oštrom oku i britkom umu ništa ne promakne
Palilula Palilula 13:17 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Tja, nadam se da je čitava ta predstava ipak nešto više od predizborne reklame, ali sam na kraju krajeva ipak optimista sa iskustvom...



I ja se nadam, LAKNULO MI JE......................
Nenad M. Nenad M. 13:20 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Doctor Wu
Evo nam radosne vesti! Meni ovo konkretno ništa ne znači ali se radujem zbog vas!
Bravo, Borise, ljudino!
Hoće li nekom tom čoveku odati priznanje ili je i njega, kao Đikija, potrebno prvo ubiti da bi onda kukali koliko je bio dobar? Daleko od toga da je idealan (a ko jeste?), ali doveo DS do stabilnih 1.2M, potpisao SSP... Malo li je na ovu skupoću?


nek si otvorio dusu, premda su ti poredjenja neumesna.

Nisam znao da su ti svojstveni ljubavni izlivi prema Tadicu jer je to upravo ono sto si nama tzv . cedistima zamerao.
Doctor Wu Doctor Wu 13:25 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Neško Igla

nek si otvorio dusu, premda su ti poredjenja neumesna. Nisam znao da su ti svojstveni ljubavni izlivi prema Tadicu jer je to upravo ono sto si nama tzv . cedistima zamerao.

I to je prvo što ti je palo na pamet kad si pročitao vest?
Nenad M. Nenad M. 13:34 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Doctor Wu
Neško Igla

nek si otvorio dusu, premda su ti poredjenja neumesna. Nisam znao da su ti svojstveni ljubavni izlivi prema Tadicu jer je to upravo ono sto si nama tzv . cedistima zamerao.

I to je prvo što ti je palo na pamet kad si pročitao vest?


ma jok. Vest sam cuo jos pre par sati, kod mene u kuci se slavi uz pivo, ja uzdrzan dok ne dobijem sve informacije.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:03 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Doctor Wu

Bez obzira. Kakvi smo kao narod, pogotovu sa ovim povampirenim komunistima i fašistima, mislim da je ovo OGROMAN uspeh.

Neverovatno, dokle ce stvari doci, da se mi oko neceg slazemo! Zbilja lepa vest i u to ime Ziveli! (uzgred, just for the record, na ovom blogu si prvi pomenuo komuniste i fashiste koje doista treba pljunuti u svakoj prilici, obicno mene prozivaju zog toga, svaka cast, doktore)
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:24 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Malo je rano za cestitanje. Na TV 92 procitali da ce Sporazum, odmah po potpisivanju, biti stavljen van snage (citajte zamrznut ili suspendovan) do ispunjenja odredjenih uslova. To moze da tumaci svako kako hoce, ali kao nekakav veliki uspeh - sigurno ne moze. Da nije bilo ovih problema sa KiM, cemu je EU, pod pritiskom SAD, kumovala, taj sporazum bi potpisala Kostunicina vlada, na nacin kako ga je prosle godina i parafirala, odnosno dovela do njegovog perfektuiranja. Ovako sada... Ja mislim da se oni u EU zezaju sa Srbijom, a BT to ne oseca... Misle da ce time omoguciti BT da dobije neki glasic vise, a ujedno zele i svoj prljavi obraz da koliko-toliko sacuvaju... Sve je to tako prozaicno, tako providno... Naravno, lose bi bilo i da radikali dodju na vlast pa da onda dibidus odemo na dno! Tesko je sada biti pametan!
Doctor Wu Doctor Wu 15:35 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

vladimir petrovic
Malo je rano za cestitanje...

Ma, dobro, ali kapiram da je ipak bolje da je SSP potpisan nego da nije.
A i inače smatram da je ukidanje viza važnije od pristupanja EU.
Ovo vidim kao korak u tom smeru.
Dawngreeter Dawngreeter 15:39 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Doctor Wu
vladimir petrovic
Malo je rano za cestitanje...

Ma, dobro, ali kapiram da je ipak bolje da je SSP potpisan nego da nije.
A i inače smatram da je ukidanje viza važnije od pristupanja EU.
Ovo vidim kao korak u tom smeru.


'Bem ti zivot, evo i ja se slazem sa Wu-om. Something's not right with the world.
angie angie 16:01 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

'Bem ti zivot, evo i ja se slazem sa Wu-om. Something's not right with the world.


Josh si ti mlad- a ovo nije crno bjeli svjet!:)
Bili Piton Bili Piton 16:18 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

angie
Josh si ti mlad- a ovo nije crno bjeli svjet!:)


To stoji. Samo se bojim da se kukavnom Tadicu ne sprema ono "dooooolje, u mraku kod posljednje tramvajske stanice...."

Kuc kuc, ne culo zlo.
florian florian 17:57 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Vladimir Petrović

Malo je rano za cestitanje. Na TV 92 procitali da ce Sporazum, odmah po potpisivanju, biti stavljen van snage (citajte zamrznut ili suspendovan) do ispunjenja odredjenih uslova. To moze da tumaci svako kako hoce, ali kao nekakav veliki uspeh - sigurno ne moze.


Pa što se onda nervirate?

Da nije bilo ovih problema sa KiM, cemu je EU, pod pritiskom SAD, kumovala, taj sporazum bi potpisala Kostunicina vlada, na nacin kako ga je prosle godina i parafirala, odnosno dovela do njegovog perfektuiranja.

Koji "problemi sa KIM" ( lep eufemizam).
Da ga je Koštunica potpisao onda bi SSP bio OK?

Ja mislim da se oni u EU zezaju sa Srbijom, a BT to ne oseca...


Da , uzeli slobodne dane od do 1. maja, pa nemaju pametnija posla nego malo uvatili da se šegače.

a ujedno zele i svoj prljavi obraz da koliko-toliko sacuvaju...


Da ga sačuvaju kao takav ( prljav), ili da se malo umiju?

I SAD GRAN FINALE

Sve je to tako prozaicno, tako providno... Naravno, lose bi bilo i da radikali dodju na vlast pa da onda dibidus odemo na dno! Tesko je sada biti pametan!


Teško i sad i uopšte moj Vladimire.Šta da ti kažem. Jedino nam ostaje da Voja i Velja osvoje više od 50% glasova na ovim izborima, pa da lepo sami formiraju vladu, i da lepo onda perfektuiraju i potpisuju šta oni hoće, a sve na našu polzu.
banem banem 22:22 29.04.2008

Re: Bravo svima i čestitam!

Doctor Wu
vladimir petrovic
Malo je rano za cestitanje...

Ma, dobro, ali kapiram da je ipak bolje da je SSP potpisan nego da nije.
A i inače smatram da je ukidanje viza važnije od pristupanja EU.
Ovo vidim kao korak u tom smeru.


E blago tebi, ti očigledno nemaš blage veze šta je EU i kako funkcionišu države unutar nje. Sad ću da ti otkrijem tajnu: između država EU je slobodan protok ljudi, ideja, robe i usluga. Prenesi to na sve aspekte života i nema tog gde se uticaj članstva u EU ne oseti. Te vize su tako smešna priča iz neke perspektive da je to već žalosno. Evo, videćeš za 10 godina, pa kad se setiš ovog vremena. Vize su samo jedan majušni delić benefita od članstva.

Uostalom, svako ko je hteo da otpuje, otputovao je (osim retkih izuzetaka za koje postoje valjani razlozi). Ukidanje viza je prosto smanjenje administracije, zrnce peska na plaži, a tebi je to najvažnije??

Treba gledati ne malo, već mnogo šire.
gordanac gordanac 12:21 29.04.2008

:))

...pa. kad ne mogu da odolim! :)
Zeks Zeks 12:24 29.04.2008

Ni ja ne mogu da odolim...

Moram da pohvalim Vase lepo pisanje...
Dobro je da medju politicarima(rkama) ima nekog ko pise smisleno...
Ali pitam se o necemu,u vezi je sa DS-om,pa cu i Vas da pitam,kao nekog sto dobro pise:

Zasto Vasa stranka,objavljuje tako lose parole i propagandne tekstove?
Razumem potrebu za sirinom...

Slazem se da treba ciljati siroku publiku,ali to ne mora da bude u glupom stilu:
kao slogan "Da osvojimo Evropu zajedno" ili kao pateticna Tadiceva biografija,
objavljena tokom predsednicke kampanje na Vasem sajtu...
florian florian 13:27 29.04.2008

Re: :))

:) :) :) :) :)

Ti bre Gordanac za razliku od Jakše pogodi prekjuče kad si rekla da će ove godine biti sigurno potpisan. Kaki ove godine, evega već danas.



Budući da tako dobro gataš ( a nejverovatnije i u soc u šolju dobro gledaš i vidiš) mogu'l da ti ostali podaci pošaljem na PP pa da mi kažeš nešto i o posao i ljubav i zdravlje ako ti nije teško.

Od sad pa u buduće ne dovodim više u pitanje niš što ti kažeš da će da bidne

Neznam da'l ti i ovi odozgore dolazu na pesmu Evrope i za koju zemlju , al mislim da je ovo sve zbog Eurovision Belgrade 2008.

Kako da imamo Euro vision ako oni ne potpišu, moliću fino?

A kad potpišu onda imamo i Euro vision, pa kad tad biće.

Ili možda da odma objavimo bojkot svakog oblika Euro vision u Beogradu i širom Srbije?

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 12:42 29.04.2008

........

svaka cast
LemonPie LemonPie 12:45 29.04.2008

ako nista drugo...

nadam se da ce ovim potpisivanjem biti upokojena svaka pomisao o koalciji DS sa DSS...
pa da je i samo to rezultat, nije lose...
Atomski mrav Atomski mrav 12:48 29.04.2008

Re: ako nista drugo...

nadam se da ce ovim potpisivanjem biti upokojena svaka pomisao o koalciji DS sa DSS...
pa da je i samo to rezultat, nije lose...

Hej, pa ovoga se nisam setio! Aferim! (Preporuka - prim. prev.) :)
Nenad M. Nenad M. 12:51 29.04.2008

Holandija: SSP praktično van snage


Uprkos odluci da Srbija i EU danas potpišu SSP, iz Holandije je stigla izjava da je Savet ministara Evropske unije doneo danas odluku i da SSP odmah po potpisivanju praktično automatski bude stavljen van snage sve do ispunjenja uslova pune saradnje s Haškim tribunalom.

To je za Tanjug tvrdi portparol holandskog ministarstva spoljnih poslova Bart Rijs. "Potpisujemo SSP i prelazni sporazum, ali je Savet upravo doneo odluku da će oba sporazuma biti automatski stavljena van snage", izjavio je on.

"Ratifikacija i primena sporazuma će početi tek kada Savet bude odlučio da je Srbija ostvarila punu saradnju s Haškim tribunalom", dodao je holandski portparol.


Dakle, potpisujemo i odmah van snage. Znaci corak. Predizborni trik. Nista sem simbolickog gesta.
Atomski mrav Atomski mrav 12:55 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

To i ja kažem... mada, ako zaista (i konačno) posvađa DS i DSS, nije ni to loše...
ivana23 ivana23 13:01 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Nenad M.
Uprkos odluci da Srbija i EU danas potpišu SSP, iz Holandije je stigla izjava da je Savet ministara Evropske unije doneo danas odluku i da SSP odmah po potpisivanju praktično automatski bude stavljen van snage sve do ispunjenja uslova pune saradnje s Haškim tribunalom.To je za Tanjug tvrdi portparol holandskog ministarstva spoljnih poslova Bart Rijs. "Potpisujemo SSP i prelazni sporazum, ali je Savet upravo doneo odluku da će oba sporazuma biti automatski stavljena van snage", izjavio je on."Ratifikacija i primena sporazuma će početi tek kada Savet bude odlučio da je Srbija ostvarila punu saradnju s Haškim tribunalom", dodao je holandski portparol. Dakle, potpisujemo i odmah van snage. Znaci corak. Predizborni trik. Nista sem simbolickog gesta.


SAVET MINISTARA EU: SRBIJA DANAS POTPISUJE S S P
12:23 LUKSEMBURG, 29. aprila (Tanjug) - Savet ministara Evropske unije ponudio je Srbiji da već danas potpiše Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, saopšteno je danas u Luksemburgu.

Predsedavajući Saveta, slovenački ministar spoljnih poslova Dimitrij Rupel rekao je novinarima da će predsedniku Srbije Borisu Tadiću biti upućen zvaničan poziv da danas u 16 sati potpiše S S P.

Prema Rupelovim rečima, ministri zemalja članica EU odlučili su da Srbiji ponude da danas potpiše S S P, kao i privremeni sporazum, kao prateći dokument, na osnovu kojeg se Srbiji pruža mogućnost da koristi skoro 90 odsto beneficija na osnovu S S P-a i pre nego što ga ratifikuju sve zemlje članice Unije.
Implementacija tog pratećeg dokumenta zavisiće, međutim, kako je objasnio slovenački ministar, od ocene Saveta ministara o ispunjenosti saradnje Srbije sa Haškim tribunalom.

Rupelov portparol Bojan Brežigar prethodno je novinarima saopštio odluku Unije i napomenuo da je oko podne slovenački ministar razgovarao telefonom sa predsednikom Tadićem.

Atomski mrav Atomski mrav 13:03 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Da, bilo bi zaista lepo kad bismo znali ko je u pravu. Ipak mi se čini da su to Holanđani, jer je Rupel lupetao svašta poslednjih meseci...
LemonPie LemonPie 13:07 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Predizborni trik. Nista sem simbolickog gesta.


pa sta ako je predizborni trik?
meni se cini da bi ovaj gest mogao samo da doprinese pro-evropskim snagam u Srbiji
ali izgleda da Vama zbog toga, kao pristalici LDP, nije bas drago...
iskreno, mene Vasi stavovi vrlo cesto zbunjuju
za sta ste Vi i protiv cega ste, tacno?
Vračarac Vračarac 13:14 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

i protiv cega ste, tacno?

Protiv DS-a.
Doctor Wu Doctor Wu 13:17 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

LemonPie
za sta ste Vi i protiv cega ste, tacno?

Teško je sa aktivistima. Oni su svoju egzistenciju, razmišljanje su potpuno posvetili samo jednom čoveku/partiji/ideji i napadaju sve što nije u direktnim interesu tog čoveka. Čak i onda kad jeste (ili može biti) u njihovom ličnom.

Oni su u neku ruku k'o đankoze- posle nekog vremena fiksaju se ne zbog toga da budu high, nego da održe nivo heroina u krvi, potpuno poništavajući sebe (neka vrsta psihičkog samoponištavanja, takoreći samoubistva). I zato psihijatri kažu da su narkomani najteži, po pravilu, neizlečivi pacijenti. Nisam psihijatar ali čini mi se da partijski aktivisti nisu daleko od toga.
Palilula Palilula 13:18 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

[quoteTo i ja kažem... mada, ako zaista (i konačno) posvađa DS i DSS, nije ni to loše...]

Cak je jako dobro!
Nenad M. Nenad M. 13:25 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

LemonPie
Predizborni trik. Nista sem simbolickog gesta.


pa sta ako je predizborni trik?
meni se cini da bi ovaj gest mogao samo da doprinese pro-evropskim snagam u Srbiji
ali izgleda da Vama zbog toga, kao pristalici LDP, nije bas drago...
iskreno, mene Vasi stavovi vrlo cesto zbunjuju
za sta ste Vi i protiv cega ste, tacno?


ja sam za sto brze ukljucivanje u EU. A ne znam sta je tebi zasmetalo? To sto primecujem da, ukoliko se stav Holandije ne promeni, ovaj sporazum nece moci da se primenjuje!? Nisam to ja izmislio, samo procitao i preneo vest.
Ne mogu da budem srecan jer sam ocekivao ovaj sporazum od 2003. i malo se umorio od prece o istom. Dalje, mi smo jedina zemlja koja povodom ovog pitanja ima dubokre podele u politickoj eliti. Ovde pisem licne stavove a ne stavove Ldp-a koja je bajdvej jako insistirala na potpisivanju ovog sporazuma
Nenad M. Nenad M. 13:30 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Doctor Wu
LemonPie
za sta ste Vi i protiv cega ste, tacno?

Teško je sa aktivistima. Oni su svoju egzistenciju, razmišljanje su potpuno posvetili samo jednom čoveku/partiji/ideji i napadaju sve što nije u direktnim interesu tog čoveka. Čak i onda kad jeste (ili može biti) u njihovom ličnom.

Oni su u neku ruku k'o đankoze- posle nekog vremena fiksaju se ne zbog toga da budu high, nego da održe nivo heroina u krvi, potpuno poništavajući sebe (neka vrsta psihičkog samoponištavanja, takoreći samoubistva). I zato psihijatri kažu da su narkomani najteži, po pravilu, neizlečivi pacijenti. Nisam psihijatar ali čini mi se da partijski aktivisti nisu daleko od toga.


ovo sto pises je skroz jadno. Ne znam koji je tvoj problem? Prvo, nisam nikakav aktiivsta ili ne vise od tebe ( ukoliko je pisanje na blogu aktivizam). Dalje, drago mi je sto je potpisan sporazum ali u mom interesu je da se primenjuje ( i to sto pre ) a ne samo potpise. Ovako, potpis bez primene bi ostao na pomenutom simbolickom znacaju koji sluzi u predizborne svrhe. Ali da sacekamo, mozda ova vest sa b92 nije tacna!
Nenad M. Nenad M. 13:32 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

ok ivana, ja citirao vest sa b92, ti takodje. Ako oni lazu onda i ja lazem.
adam weisphaut adam weisphaut 13:35 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage


Teško je sa aktivistima. Oni su svoju egzistenciju, razmišljanje su potpuno posvetili samo jednom čoveku/partiji/ideji i

Doktor se potpuno otvorio, prvo nam je otkrio svoje idelopoklonstvo prema Tadiću zatim nam objašnjava razloge za svoje bitisanje na blogu
Vračarac Vračarac 13:37 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Aktivisti svih stranaka predsatavljaju neku vrstu partijskih kerbera. Za njih je karakteristična pojava odsustvo svake vrste eventualnog poštovanja tuđe (političke) različitosti, t.j. apsolutno su posvećeni sprovođenju stranačkih (liderskih) ciljeva i ambicija, poznatijih kao program stranke. Svoju (političku) individualnost su u potpunosti podredili stranačkim dogmama i dolikuje ih apsolutna zatvorenost za bilo kakvo drugačije mišljenje. Stranački aktivisti se od običnih stranačkih simpatizera razlikuju i po drastično povećanom stepenu agresivnosti i netrpeljivosti. Zbog čega je to tako, teško je dati pravi, precizan odgovor. Ja lično mislim da dobar deo aktivista dodatno naglašava svoju agresivnost prema političkim neistomišljenicima (kao što naglašava i svoju slepu vernost partiji kojoj pripada) iz želje za ličnom koristi. Drugim rečima, trude se da se istaknu u očima svojih lidera i za sebe ućare neku funkcijicu (počinje se sa plakatima i pravljenjem mase na skupovima, pa član opštinskog odbora, pa, opštinski odbornik, pa ...). Za tu vrstu aktivista karakteristična pojava je i relativno često menjanje stranaka u slučaju da lične ambicije nisu do kraja ispunjene. Ta promena po pravilu povlači i najveće uvrede i pokušaje diskreditacije stranke čiji je aktivista sve do nedavno bio član. Doduše nikada ne smemo zaboraviti i veliki broj aktivsta koji su "politički aktivni" iz najčistijih, ideoloških razloga.
ivana23 ivana23 13:39 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Nenad M.
ok ivana, ja citirao vest sa b92, ti takodje. Ako oni lazu onda i ja lazem.

Ja copy/paste sa sajta Tanjuga :))
Nenad M. Nenad M. 13:40 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

adam weisphaut

Teško je sa aktivistima. Oni su svoju egzistenciju, razmišljanje su potpuno posvetili samo jednom čoveku/partiji/ideji i

Doktor se potpuno otvorio, prvo nam je otkrio svoje idelopoklonstvo prema Tadiću zatim nam objašnjava razloge za svoje bitisanje na blogu

ma dr polazi od sebe, to nam je malo pre i obznanio neskrivenim simpatijama prema Tadicu koje spocitava nama. E kad me je jos prepoznao kao aktivistu koji svoju egzistenciju vezuje stranacki sve mi je bilo jasno.
Bonner D Bonner D 13:46 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Nenad M.
...Dakle, potpisujemo i odmah van snage. Znaci corak. Predizborni trik. Nista sem simbolickog gesta.


Ima ona večita priča o polupraznoj i do pola ispunjenoj čaši. Čaša ispunjena sa vodom do nekog nivoa i dvoje ljudi je posmatraju i jedan uporno kuka i nariče kako je čaša poluprazna i samo još malo nedostaje i potpuno će da se isprazni, evo ovog trenutka, svaki sekund će to da se dogodi, stoji iznad čaše i drhti, grči se i kukumavči kako je sve loše i propalo i čaša samo što se nije potpuno ispraznila a onda i razbila.

A onaj drugi posmatra čašu i sve vreme govori ovome da pogleda malo bolje, da shvati da je i za njega čaša do pola ispunjena i da tako malo treba da bude ispunjena do vrha, potpuno, da bude puna, i zasuče rukave i krene da smišlja i radi kako da čašu što pre ispuni.

Jedna čaša a dva pogleda na svet i na život, pa odaberite...

Bravo za SSP!

Doctor Wu Doctor Wu 13:47 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Vračarac
Ja lično mislim da dobar deo aktivista dodatno naglašava svoju agresivnost prema političkim neistomišljenicima (kao što naglašava i svoju slepu vernost partiji kojoj pripada) iz želje za ličnom koristi.

Da, to važi za jedan deo.

Ali, deo njih je agresivan zato jer nisu sigurni u ono što pričaju, i onda tom agresivnošću pokušavaju da ubede i sebe i druge u iskrenost svojih stavova. Zato i imaš ta ludila da komunisti (doduše i ex-četnici) pravo iz kozaračkih kola, kordunaških & ličkih sela počinju da propagiraju i prikazuju kao svoje najdesnije liberalne ideje. Ali, znaš šta, ova vest je da se slavi, a da ostavimo psihološko profilisanje nedojebanih za neku drugu priliku.
LemonPie LemonPie 13:50 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

ukoliko se stav Holandije ne promeni, ovaj sporazum nece moci da se primenjuje


e, pa vidis, ja ne ocekujem da Holandija promeni stav, stavise ocekujem da cvrsto ostane pri njemu
s druge strane, ocekujem da Srbija nastavi saradnju s Tribunalom

a sta mi je zasmetalo?
pa iskreno, smeta mi to sto je LDP-u izgleda najveci neprijatelj Tadic, tj. DS
s moje tacke gledista, LDP ima nekih malo ociglednijih protivnika na politickoj sceni
ali se njima iz nekog razloga ne bavi, bar ne s onim zarom s kojim pristupa pljuvanju Tadica, pa cak i kad nema bas razloga za to
za nekoga ko se lomi da li ili ne da glasa bas za LDP, bas mi smeta
uz sve ostale zamerke koje sam nas vas racun iznosila
ali, ja nisam ostrascena i pokusavam da racionalizujem, da nadjem neki smisao u ovom politickom ludilu
Nenad M. Nenad M. 13:51 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Vračarac
i protiv cega ste, tacno?

Protiv DS-a.



biti protiv politike ds-a u predhodne 4 godine ne znaci biti protiv sporazuma. Ajd prvo da cujemo sve informacije, ako SAA nece biti stavljen van snage na zahtev Holandije ili Belgije - super, ako pak hoce slaba nam vajda od potpisa.
Vračarac Vračarac 13:52 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Ali, deo njih je agresivan zato jer nisu sigurni u ono što pričaju, i onda tom agresivnošću pokušavaju da ubede i sebe i druge u iskrenost svojih stavova.

...A nesigurni su iz razloga što razmišljaju svojim novčanikom a ne mozgom t.j. Strančka politika ih onoliko zanima koliko koristi mogu da izvuku za sebe.
adam weisphaut adam weisphaut 13:53 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Evo ih dva tehničara u žutom dresu Doktor za r'n'r i Gazza su počeli da imaju svoj šou na sredini terena, vezu sitan vez i umiru u lepoti
Vračarac Vračarac 13:53 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

ako pak hoce slaba nam vajda od potpisa.

Tu ste apsolutno u pravu.
Nenad M. Nenad M. 14:08 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Jedna čaša a dva pogleda na svet i na život, pa odaberite...


ok ti je prica sa casom. Ja sam pristalica one definicije da je pesimista dobro obavesten optimista. Bravo za SPP koji ce primenjen doneti bolji zivot svim gradjanima Srbije
Atomski mrav Atomski mrav 14:10 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

ok ti je prica sa casom. Ja sam pristalica one definicije da je pesimista dobro obavesten optimista. Bravo za SPP koji ce primenjen doneti bolji zivot svim gradjanima Srbije

To si dobro rek'o...
Nenad M. Nenad M. 14:15 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Vračarac
ako pak hoce slaba nam vajda od potpisa.

Tu ste apsolutno u pravu.


eto i mi se slozismo. ne znam samo sto sam ovde napadnut od tadicevaca jer sam se "usudio" da prenesem vest sa b92. A i smeta mi malo ova predizborna manipulacija u kojoj ce se izbegavati ova vest - da je sporazum stavljen van snage dok se ne ostvari saradnja sa Hagom.

Inace, ja sam ZA sporazume i to sto pre!!!!
nikson nikson 14:18 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

eto i mi se slozismo. ne znam samo sto sam ovde napadnut od tadicevaca jer sam se "usudio" da prenesem vest sa b92. A i smeta mi malo ova predizborna manipulacija u kojoj ce se izbegavati ova vest - da je sporazum stavljen van snage dok se ne ostvari saradnja sa Hagom.

Inace, ja sam ZA sporazume i to sto pre!!!!


potpisivanje je politicki cin. primenjivanje standarda iz sporazuma je nesto drugo i to moze da se uradi i bez potpisivanja. i to je to
Vračarac Vračarac 14:24 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

eto i mi se slozismo. ne znam samo sto sam ovde napadnut od tadicevaca jer sam se "usudio" da prenesem vest sa b92.

Samo jedno pitanje, Kako i na osnovu čega odlučujete kada ćete za nekog člana ili simpatizera DS-a upotrebiti naziv DSovac a kada "Tadićevac"?
Bonner D Bonner D 14:49 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Nenad M.
...ok ti je prica sa casom. Ja sam pristalica one definicije da je pesimista dobro obavesten optimista. Bravo za SPP koji ce primenjen doneti bolji zivot svim gradjanima Srbije


Pesimista je uvek i samo pesimista, tu ni antidepresivi ne pomažu, na žalost. Ali zato su optimisti tu da veruju i da rade i da stvaraju. I onda stigne i potpisan SSP!


Nenad M. Nenad M. 16:23 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Vračarac
eto i mi se slozismo. ne znam samo sto sam ovde napadnut od tadicevaca jer sam se "usudio" da prenesem vest sa b92.

Samo jedno pitanje, Kako i na osnovu čega odlučujete kada ćete za nekog člana ili simpatizera DS-a upotrebiti naziv DSovac a kada "Tadićevac"?


ds-ovac je clan ds-a a tadicevac ne mora da bude clan al navija za istog
Nenad M. Nenad M. 16:29 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

LemonPie
ukoliko se stav Holandije ne promeni, ovaj sporazum nece moci da se primenjuje


e, pa vidis, ja ne ocekujem da Holandija promeni stav, stavise ocekujem da cvrsto ostane pri njemu
s druge strane, ocekujem da Srbija nastavi saradnju s Tribunalom

a sta mi je zasmetalo?
pa iskreno, smeta mi to sto je LDP-u izgleda najveci neprijatelj Tadic, tj. DS
s moje tacke gledista, LDP ima nekih malo ociglednijih protivnika na politickoj sceni
ali se njima iz nekog razloga ne bavi, bar ne s onim zarom s kojim pristupa pljuvanju Tadica, pa cak i kad nema bas razloga za to
za nekoga ko se lomi da li ili ne da glasa bas za LDP, bas mi smeta
uz sve ostale zamerke koje sam nas vas racun iznosila
ali, ja nisam ostrascena i pokusavam da racionalizujem, da nadjem neki smisao u ovom politickom ludilu


ok, samo ne znam zasto sve svodis na sukob ldp vs ds koji bar po pitanju sporazuma uopste ne postoji. Ne znam gde si procitala moju kritiku ds-a sto se sporazum potpisuje!? Kako te kritike nema niti je postajala ikada kada je brze prikljucenje EU u pitanju, tvoji dalji komentari su pogresni jer su zasnovani na pogresnim premisama.

I da, procitaj dole izjavu CJ od danas koju sam preneo bas zbog ovakvih komentara poput tvog
Vračarac Vračarac 16:39 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

ds-ovac je clan ds-a a tadicevac ne mora da bude clan al navija za istog

Hvala na objašnjenju
nsarski nsarski 16:58 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

ds-ovac je clan ds-a a tadicevac ne mora da bude clan al navija za istog

A kako se zovu ljudi koji se prosto raduju cinjenici da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost), i ne razmisljaju pomocu dekreta bilo koje partije?
Doctor Wu Doctor Wu 17:00 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

nsarski
ds-ovac je clan ds-a a tadicevac ne mora da bude clan al navija za istog A kako se zovu ljudi koji se prosto raduju cinjenici da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost), i ne razmisljaju pomocu dekreta bilo koje partije?

aa, ti su najgori...
Unfuckable Unfuckable 17:05 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

A kako se zovu ljudi koji se prosto raduju cinjenici da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost), i ne razmisljaju pomocu dekreta bilo koje partije?



nsarski, preporuka k'o vrata !
Maksa Maksa 17:10 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

pa iskreno, smeta mi to sto je LDP-u izgleda najveci neprijatelj Tadic, tj. DS
s moje tacke gledista, LDP ima nekih malo ociglednijih protivnika na politickoj sceni


LDP ima očiglednije protivnike, ali nema očigledniju konkurenciju.
U ovom kontekstu LDP (a i svaka druga stranka) ima "protivnike" i "konkurenciju" kao dve odvojene grupe.
Konkurencija su oni u čije bi glasačko telo stranka da za'vati, a protivnici su oni koji su ideološki u drugom ćošku ringa. Prilično je jasno ko je tu šta.

Nenad M. Nenad M. 17:58 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

nsarski
ds-ovac je clan ds-a a tadicevac ne mora da bude clan al navija za istog

A kako se zovu ljudi koji se prosto raduju cinjenici da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost), i ne razmisljaju pomocu dekreta bilo koje partije?


dekret bilo koje partije? znam nasto ciljas al cilj ti pogresan. nisam u partiji. Nego da odgovorim, zovu se - entuzijasti. Mene primena sporazuma zanima ali stvarno i da li cemo imati pristojnu skupstinsku vecinu koja isti ne bi ponistavala vec ratifikovala.
florian florian 18:17 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

A kako se zovu ljudi koji se prosto raduju cinjenici da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost), i ne razmisljaju pomocu dekreta bilo koje partije?

Pa znaš ti to dobro nsarski. Čim kažeš
da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost),


odmah si u ovoj državi u g...... Ko ti daje pravo da ti procenjuješ da li je to dobar pravac. Ima već ko će od ovih brižnih da ti kaže šta je dobar pravac. A ima i ovih drugih koji će to posle da ponavljaju kao papagaji a sve da bi se stekao osećaj da je to većinsko mišljenje.
Ako im se i dalje budeš mešao u posao, onda će pravilno da shvate da oćeš da im ga otmeš a oni baš nisu tome jako voljni, pa ćeš da daobiješ od izdajnik,... pa dalje biraj sam.

I uopšte si ti neki čudan tip. Normalno je kad si van zemlje da dociraš ( iako nemaš titulu, a ti i to imaš) na blogu ovima u zemlji šta ustvari treba da rade u vezi sa dostojanstvom i kako da se ne prodaju i ne pokleknu pred ucenama .

Zaista me čudi otkud to da nam ti ne jačaš patriotizam u izgovaranjima istorijskih ne.Pa šta te košta,posledice i tako nećeš snositi ti nego mi u zemlji.

Sumnjiv si ti meni.
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:33 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Nsarski,
svidja mi se ovo
Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu
Ipak, pitam se da nije samo osmina od koraka, mada priznajem da je u - dobrom pravcu. Mic po mic, za 50 godina cemo valjda stici, he, he, he....
banem banem 22:39 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Jedna čaša a dva pogleda na svet i na život, pa odaberite...



Mojne nam držiš predavanja. Čaša je uvek puna, pola sa vazduhom, pola sa vodom.
Dawngreeter Dawngreeter 22:44 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

U stvari, casa je uvek prazna. Razmaci izmedju podatomskih cestica su toliki da same cestice predstavljaju zanemariv deo.


:)
tribal tribal 23:05 29.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

nsarski
ds-ovac je clan ds-a a tadicevac ne mora da bude clan al navija za istog A kako se zovu ljudi koji se prosto raduju cinjenici da je Srbija napravila barem polu-korak u dobrom pravcu (dobrom za ceo narod i njegovu buducnost), i ne razmisljaju pomocu dekreta bilo koje partije?


Potpis profo!!
nsarski nsarski 00:41 30.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

znam nasto ciljas al cilj ti pogresan. nisam u partiji.

Na tebe ne ciljam, u to te uveravam. Nemam pojma da li si u nekoj partiji ili ne, niti me to zanima. Samo kazem da jednu pozitivnu (ne savrsenu, ne odlicnu, ne sjajnu, ne velicanstvenu - pozitivnu vest), ovde ljudi komentarisu sa velikom dozom otrova i malicioznosti kakvu samo uski partijski diktat ili licni bezobzirni interes moze da proizvede. To je sve.
vnk vnk 08:08 30.04.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

Stranački aktivisti se od običnih stranačkih simpatizera razlikuju i po drastično povećanom stepenu agresivnosti i netrpeljivosti. Zbog čega je to tako, teško je dati pravi, precizan odgovor.


Ti si sam prilicno precizno odgovorio:

Ja lično mislim da dobar deo aktivista dodatno naglašava svoju agresivnost prema političkim neistomišljenicima (kao što naglašava i svoju slepu vernost partiji kojoj pripada) iz želje za ličnom koristi. Drugim rečima, trude se da se istaknu u očima svojih lidera i za sebe ućare neku funkcijicu (počinje se sa plakatima i pravljenjem mase na skupovima, pa član opštinskog odbora, pa, opštinski odbornik, pa ...)


Gledajuci sa strane i stranacki neutralno, meni jako upada u oci potpuno iracionalno velicanje Borisa Tadica od strane aktivista DSa u toku svake predizborne kampanje, iako je vrlo malo (nista?) od predizbornih obecanja ikada ispunio. I ne samo to, nego je realno unazadio Srbiju za dodatnih 5-10 godina, nemajuci kicmu da se suprotstavi Kostunici u makar jednom bitnom pitanju.

Kao sto drugi vec primetise, ovaj potpis je obicna magla - Srbija ga nije ratifikovala, EU ga je odmah suspendovala, a mi nismo ni korak blize ispunjavanju vaznih uslova za primenu potpisanog sporazuma.

Eto, to je Tadic uspeo danas.
Vera Johnson Vera Johnson 01:06 02.05.2008

Re: Holandija: SSP praktično van snage

holandjanima nikad obraz nece biti cist. bili u srebrenici, mogli da sprce genocid, pa nisu? zasto? pala vlada?
Dawngreeter Dawngreeter 12:55 29.04.2008

Iznenadjen sam

Iako je sve potpuno besmisleno i potpisuju k'o da nepotpisuju (odma zamrzavanje, ratifiakcija, izglasavanje, bla bla bla... potpis u praksi ne znaci nista), ako se ovo stvarno potpise ja cu biti srecan. Mozda se DS i DSS ovaj put stvarno posvadjaju. Malo verovatno al' nada umire zadnja.
tribal tribal 23:09 29.04.2008

Re: Iznenadjen sam

Dawngreeter
Iako je sve potpuno besmisleno i potpisuju k'o da nepotpisuju (odma zamrzavanje, ratifiakcija, izglasavanje, bla bla bla... potpis u praksi ne znaci nista), ako se ovo stvarno potpise ja cu biti srecan. Mozda se DS i DSS ovaj put stvarno posvadjaju. Malo verovatno al' nada umire zadnja.


...poslednja.
Dawngreeter Dawngreeter 23:28 29.04.2008

Re: Iznenadjen sam

Ja sam deo pokreta otpora protiv tog "zadnja je prostorno a poslednja konceptualno" arbitrarnog pravila.
Nikola Knežević Nikola Knežević 12:55 29.04.2008

Pobeda za proevropske snage u Srbiji

Ovo je podrška za sve stranke koje smatraju da EU nema alternativu. Drago mi je da je Evropa učinila jedan taktičan potez i na taj način nam pomogla u predizbornoj trci i verujem u budućoj zajedničkoj pobedi protiv Radikala i Narodnjaka.
Zeks Zeks 13:05 29.04.2008

EVROPA NEMA ALTERNATIVU...

Pa kao recenica,nekako moze da prodje...
...ali kao parola NE!

...ubija ga ono latinsko,mutno,pa jos u nezgodnom padezu:ALTERNATIVU!
Spiridon Spiridon 13:09 29.04.2008

pretpostavka

ako se sporazum potpise, pa Kostunjavi preduzme neke konkretne korake da blokira celu stvar, studentarija ce izaci na ulicu. Frka mi je da ih tamo ne sacekaju obrazovci, skinhedsi i ostali destruktivci...
Urosh Urosh 13:19 29.04.2008

Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a

Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a.
Ovo sto je danas EU uradila je svojevrsan akt relativizacije zlocina ucinjenih u Srebrenici i u tzv.samorpoglasenoj RSK devedesetih, nagrada za nesaradnju sa Tribunalom u Hagu.
Danas se zrtve Srebrenice i Zepe prevrcu u grobovima, jer ih se vredja na najstrasniji nacin, potpisivanjem SSP-a sa Srbijom.
13 godina posle genocida u Srebrenici, Ratko Mladic, Radovan Karadzic i Stojan Zupljanin su jos uvek na slobodi, 13 godina posle ukidanja samoproglasene tzv.RSK, Goran Hadzic je na slobodi.
Srebrenica 1995.-2008.-OPROSTITE NAM!
nikson nikson 13:23 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a.


te dve stvari nemaju veze jedna sa drugom. i hrvatska je potpisala ssp pa danas slave oluju i ko im na tome zamera? niko. vezivanje ssp i zlocina je jos jedan zlocin
Spiridon Spiridon 13:25 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

Urosh
Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a.
Ovo sto je danas EU uradila je svojevrsan akt relativizacije zlocina ucinjenih u Srebrenici i u tzv.samorpoglasenoj RSK devedesetih, nagrada za nesaradnju sa Tribunalom u Hagu.
Danas se zrtve Srebrenice i Zepe prevrcu u grobovima, jer ih se vredja na najstrasniji nacin, potpisivanjem SSP-a sa Srbijom.
13 godina posle genocida u Srebrenici, Ratko Mladic, Radovan Karadzic i Stojan Zupljanin su jos uvek na slobodi, 13 godina posle ukidanja samoproglasene tzv.RSK, Goran Hadzic je na slobodi.
Srebrenica 1995.-2008.-OPROSTITE NAM!


ima dosta istine u ovome
Torpedo Torpedo 13:29 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

Spiridon
Urosh
Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a.
Ovo sto je danas EU uradila je svojevrsan akt relativizacije zlocina ucinjenih u Srebrenici i u tzv.samorpoglasenoj RSK devedesetih, nagrada za nesaradnju sa Tribunalom u Hagu.
Danas se zrtve Srebrenice i Zepe prevrcu u grobovima, jer ih se vredja na najstrasniji nacin, potpisivanjem SSP-a sa Srbijom.
13 godina posle genocida u Srebrenici, Ratko Mladic, Radovan Karadzic i Stojan Zupljanin su jos uvek na slobodi, 13 godina posle ukidanja samoproglasene tzv.RSK, Goran Hadzic je na slobodi.
Srebrenica 1995.-2008.-OPROSTITE NAM!


ima dosta istine u ovome


Koliku mrznju neki ljudi na ovom blogu u sebi kriju...
Dakle, Kolumbo, Mejunarodni sud pravde u tako cesto spominjanom Hagu je prosle godine doneo neku presudu glede tvoga pisanija...
Atomski mrav Atomski mrav 13:31 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

Ima... i ćorava koka koje zrno ubode...
Doctor Wu Doctor Wu 13:32 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a

Urosh
Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a.Ovo sto je danas EU uradila je svojevrsan akt relativizacije zlocina ucinjenih u Srebrenici i u tzv.samorpoglasenoj RSK devedesetih, nagrada za nesaradnju sa Tribunalom u Hagu.Danas se zrtve Srebrenice i Zepe prevrcu u grobovima, jer ih se vredja na najstrasniji nacin, potpisivanjem SSP-a sa Srbijom.13 godina posle genocida u Srebrenici, Ratko Mladic, Radovan Karadzic i Stojan Zupljanin su jos uvek na slobodi, 13 godina posle ukidanja samoproglasene tzv.RSK, Goran Hadzic je na slobodi. Srebrenica 1995.-2008.-OPROSTITE NAM!

Uki, care! Falio si nam! Svima.

Naravno da nisi u pravu jer je situacija potpuno obratna. Da je Srbija (& resto Jugoslavije) potpisala SSP u aprilu 1990., do Bratunca, Srebrenice, Žepe, Foče nikad ne bi ni došlo.

Tako da današnjim činom EU ispravlja grešku koju ja nepravila pre 18 godina.
Spiridon Spiridon 13:33 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

te dve stvari nemaju veze jedna sa drugom. i hrvatska je potpisala ssp pa danas slave oluju i ko im na tome zamera? niko. vezivanje ssp i zlocina je jos jedan zlocin


Kakva politicka floskula. Jel ti zaista verujes da isporucivanje Karadzica i Mladica nemaju veze sa SSP???

Jel ti zaista verujes da nepostovanje suda u Hagu i trazenje pristupa u EU nisu povezani. Kako hoces, direktno ili indirektno.

To je klasicna prica dogovorena od strane nasih i evropskih politicara da bi se smirila polupismena rulja koja se lomi za koga da glasa, i ti sada nama ovde na blogu serviras tu glupost kao neki argument!

Ti si sine pogresio sajt. Potrazi fudbalerske webove, tamo takvi stosevi prolaze.


nikson nikson 13:41 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

Spiridon
te dve stvari nemaju veze jedna sa drugom. i hrvatska je potpisala ssp pa danas slave oluju i ko im na tome zamera? niko. vezivanje ssp i zlocina je jos jedan zlocin


Kakva politicka floskula. Jel ti zaista verujes da isporucivanje Karadzica i Mladica nemaju veze sa SSP???

Jel ti zaista verujes da nepostovanje suda u Hagu i trazenje pristupa u EU nisu povezani. Kako hoces, direktno ili indirektno.

To je klasicna prica dogovorena od strane nasih i evropskih politicara da bi se smirila polupismena rulja koja se lomi za koga da glasa, i ti sada nama ovde na blogu serviras tu glupost kao neki argument!

Ti si sine pogresio sajt. Potrazi fudbalerske webove, tamo takvi stosevi prolaze.




a da recimo procitas ono sto sam napisao? potpisivanje ssp nema veze sa zlocinom, vec je to niz obaveza za srbiju.

ne namecite nam obaveze jer su izvrseni zlocini - ssp se ovde dozivljava kao med i mleko a to je zapravo niz standarda koji treba da se ispune. nece nereformisane sluzbe uhapsiti nekog nego reformisane.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:30 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a

Za koga radite? Ciji ste vi prijatelj?
pnbb pnbb 16:28 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a

Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP-a.
Ovo sto je danas EU uradila je svojevrsan akt relativizacije zlocina ucinjenih u Srebrenici

slazem se!
ko je za da se uvedu sankcije genocidnoj velikosrBskoj tvorevini znanoj kao EU?
ne mozemo se smiriti dok klerofasisticke vodje EU ne kleknu i poklone se senima stradalih . glede daljnjih sankcija, predlazem bombardiranje srbije, dapace cacka. unatoc potpisivanja.
mayo1 mayo1 18:45 29.04.2008

Re: Srbija nije zasluzila potpisivanje SSP

nikson:
potpisivanje ssp nema veze sa zlocinom, vec je to niz obaveza za srbiju.

ne namecite nam obaveze jer su izvrseni zlocini - ssp se ovde dozivljava kao med i mleko a to je zapravo niz standarda koji treba da se ispune. nece nereformisane sluzbe uhapsiti nekog nego reformisane
.

Točno.
Zaboravlja se da su svi uvjeti koje EU traži prvenstveno u korist same države i njenih građana [u ovom slučaju Srbije] i sve obveze i promjene Srbija radi zbog sebe, a ne zbog nekog drugog.
Potpisivanje SSP je dobra vijest i nadam se da će tako i ostati nakon izbora.

Hvatanje optuženih za ratni zločin je prvenstveno interes same Srbije - praksa je pokazala da su oni koji su naučili pljačkati i ubijati, to i dalje čine - samo ovog puta kod kuće. Vjerujem da normalan čovjek ne želi živjeti pored ubojica.
Rat je davno prošao i treba već jednom podvući crtu. Život je danas i danas se stvara budućnost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana