Društvo| Kultura| Muzika| Život

Odbegli iz parova – pa pravo na Beoviziju

loader RSS / 01.03.2019. u 11:17

Čak i ja, koji se shodno stavu o našem estradno-kulturnom trendu baš ničem dobrom ne nadam kad je reč o prikazivanju songova koji se kandiduju za nastup na Euroviziji, bejah zatečen. Bejah zatečen uprkos tome što imam vakcinu: poslednjih godina to ne gledam da bih uživao u muzici (koje nema), već kao slučaj koji valja razmotriti. Naravno da estrada nije opera, i to se od nje uopšte i ne očekuje. No, estradi baš i nije mesto na Beoviziji, koja, naposletku, šalje nekoga ko će biti naš reprezent tamo negde. Dakle, ipak je na Beoviziji potrebna neka nijansa prilagođavanja, odlepljivanja od neestetske rutine. Međutim, ne samo da se to "odlepljivanje" nije desilo, nego je stvar otišla na suprotnu stranu – tako da ovo na Beoviziji više nije čak ni estrada. Jer i estrada, takva kakva je, napinje se da bar na nešto liči, da ne ide do totalnog dna. Ovo sada je sprat niže od estrade. Stvarno je teško bilo za gledati. 

 ae7jcGZ.jpg?1


Sadržina koja nam je ponuđena na poslednjoj Beoviziji nije čak ni na nivou koji uglavnom viđamo poslednjih godina i za koji kažemo da spada u scenski neukus. Ovo dobrim delom spada u nivo klaberki, u nivo zabavljačica koje igraju uvijajući se oko šipke, ili u nivo „umetnica“ koje pevanje samo nemušto odmuču, a sav prioritet ostave na svom izgledu, na izazovnosti, i na najnižem stupnju erotizacije „nastupa“ ... Odakle to? Pa, sva beda rijalitija prelila se u Beoviziju. Uz par izuzetaka, koji nemaju tako eksplicitan „vizuelni izbor“, ali su u onom čisto muzičkom smislu takođe potpuni promašaj i ti songovi ni po čemu neće biti pamćeni već za par meseci. Uvijanje zadnjicom, stenjanje koje valjda treba da bude pevanje, nakaradna odežda uglavnom pripijena uz telo, šljašteće boje, ali i šljašteća bezličnost i čežnja za izbijanjem na naslovne strane – neodoljivo vuku na pomisao da je, zaista, jedan broj učesnika parova na dan-dva pobegao odonud i istrčao na scenu Beovizije. Da se cela stvar sasvim kompletira, pred svaki nastup učesnika su išle njihove ranije snimljene izjave, koje se svode na ono – ja naj, ja naj, naporno smo radili, rekli su mi da sam naj, ja naj ... Potpuno se u sve to uklapa i neuspešan pokušaj medijatorstva i zabavljaštva od strane voditeljke Slagalice.

Cela ta opskurna slika izaziva utisak poraženosti. Ali, bez sumnje, priča najpre mora da se završi zaključkom kako je ta audio-vizuelna orgija posledica nekih baš dubokih uzroka, koji sežu u vrednosni sistem, i u limfu kolektivne egzistencije.

Jedini koliko-toliko utešan argument je da se, bilo ko da pobedi i ode na euro-takmičenje, svakako neće obrukati, jer ni Eurosong, u celini, ne odskače mnogo. Čak su veće šanse da se neka odavde poslata glupost onima onamo svidi, kao autentično otkačenjaštvo.

(Da ne zaboravim da naglasim - ono jedno malo početno slovo u naslovu svesno sam napisao kao malo slovo)



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 13:13 01.03.2019

Grešis

Srbija koju predstavljaju jeste to što vidiš.

Prostakluk, neznanje, ošljarenje, primitivizam, pornografija, neukus....čemu se čuditi?

Da se ne lažemo?

Nije to od juče. Već odavno kad hoću da čujem, recimo narodnu pesmu, ja tragam po jutjubu i puštam, recimo, Stanišu Stošića, a za njega nisu ni čuli mlađi od 20 godina?

Poslednja koju je vredelo čuti na nekom međunarodnom festivalu bila je Marija Šerifović. Njoj nije trebao ni stas ni golotinja jer je umela da peva, a ovo sad, što smo mislili da je bruka samo za "unutrašnju upotrebu" uspelo je da se nametne jer je agresivno nametano i nije više samo za "po kući".

Sad ćemo to pokazati celom svetu.
loader loader 13:41 01.03.2019

Re: Grešis

Njoj nije trebao ni stas ni golotinja jer je umela da peva, a ovo sad, što smo mislili da je bruka samo za "unutrašnju upotrebu" uspelo je da se nametne jer je agresivno nametano i nije više samo za "po kući".


Danas, kad neko zna da peva, gledaju ga sumnjičavo ... jer navuklo se to na gluvoću ... i samo pomeranje usana, a pevanje tela ...

Da, propast je odavno počela.
I, taman kad se pomisli da se dotaklo dance, a ono zazjapi još jedan sprat niže ... sa novim "sadržajima" ...
Nije lako kad se spadne sa 60-70 muzičkih godina na 2000 i neke
Bili Piton Bili Piton 13:44 01.03.2019

Re: Grešis

Hteo sam da gledam, čak sam spremio i lekovito bilje da to sve izdržim, ali RTS toliko visoko vrednuje svoje programe da je pretplata za inostranstvo pet evra mesečno, ukinuli su sve free strimove.

Oh well.
alselone alselone 13:47 01.03.2019

Re: Grešis

Bili Piton
Hteo sam da gledam, čak sam spremio i lekovito bilje da to sve izdržim, ali RTS toliko visoko vrednuje svoje programe da je pretplata za inostranstvo pet evra mesečno, ukinuli su sve free strimove.

Oh well.


Tebe razumem, tebi je muzika posao. Ali brate osetim ogromni nivo licemerja ovde. Ceo blog i pola tvitera se iscudjuju ko to gleda farmu i parove a ovde tri dana ne prestaje diskusija o beoviziji i oskaru. Svi gledali.


o.O
loader loader 13:49 01.03.2019

Re: Grešis

Bili Piton

Hteo sam da gledam, čak sam spremio i lekovito bilje da to sve izdržim


loader loader 13:52 01.03.2019

Re: Grešis

alselone
Bili Piton
Hteo sam da gledam, čak sam spremio i lekovito bilje da to sve izdržim, ali RTS toliko visoko vrednuje svoje programe da je pretplata za inostranstvo pet evra mesečno, ukinuli su sve free strimove.

Oh well.


Tebe razumem, tebi je muzika posao. Ali brate osetim ogromni nivo licemerja ovde. Ceo blog i pola tvitera se iscudjuju ko to gleda farmu i parove a ovde tri dana ne prestaje diskusija o beoviziji i oskaru. Svi gledali.


o.O


Ima nezgodna stvar kod daljinca (barem u IPTV varijanti): prebacuješ kanale na brzaka (da bi većinu izbegao), ali to se ipak odvija presporo, jer "preskočeni" kanal ostaje još po čitav sekund dok ne pređe na sledeći. Taj jedan sekund je sasvim dovoljan za skeniranje sadržaja. Dakle, i oni koji nipošto ne bi da to gledaju zapravo gledaju. Hm.



softelectronics_e softelectronics_e 14:03 01.03.2019

Re: Grešis

loader
alselone
Bili Piton
Hteo sam da gledam, čak sam spremio i lekovito bilje da to sve izdržim, ali RTS toliko visoko vrednuje svoje programe da je pretplata za inostranstvo pet evra mesečno, ukinuli su sve free strimove.

Oh well.


Tebe razumem, tebi je muzika posao. Ali brate osetim ogromni nivo licemerja ovde. Ceo blog i pola tvitera se iscudjuju ko to gleda farmu i parove a ovde tri dana ne prestaje diskusija o beoviziji i oskaru. Svi gledali.


o.O


Ima nezgodna stvar kod daljinca (barem u IPTV varijanti): prebacuješ kanale na brzaka, ali to se ipak odvija presporo, jer "preskočeni" kanal ostaje još po čitav sekund dok ne pređe na sledeći. Taj jedan sekund je sasvim dovoljan za skeniranje sadržaja. Dakle, i oni koji nipošto ne bi da to gledaju zapravo gledaju. Hm.




Ja te idiotarije ne gledam.
No to me ni najmanje ne sprečava da o njima diskutujem --- i to proglasim govnima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:05 01.03.2019

Re: Grešis

alselone
Bili Piton
Hteo sam da gledam, čak sam spremio i lekovito bilje da to sve izdržim, ali RTS toliko visoko vrednuje svoje programe da je pretplata za inostranstvo pet evra mesečno, ukinuli su sve free strimove.

Oh well.


Tebe razumem, tebi je muzika posao. Ali brate osetim ogromni nivo licemerja ovde. Ceo blog i pola tvitera se iscudjuju ko to gleda farmu i parove a ovde tri dana ne prestaje diskusija o beoviziji i oskaru. Svi gledali.


o.O


Dobro je, znači nisam lud.

Toliko mi je ta stvar sa beovizijama, evrovizijama dosadna, da me ama baš ni malo ne zanima šta pevaju i ko će pobediti, a onda vidim da mnogo ljudi prati te pesmuljke i kao nešto analizira.

Već sam bio posumnjao da meni nešto mnogo bitno promiče, da nešto sa mnom nije u redu.
ivana23 ivana23 21:45 01.03.2019

Re: Grešis

Beoviziju treba pustati ovima sto hoce da se ubiju, da vide da ima i veceg sranja nego sto je njihov zivot, pa da odustanu.
predatortz predatortz 21:49 01.03.2019

Re: Grešis

ivana23
Beoviziju treba pustati ovima sto hoce da se ubiju, da vide da ima i veceg sranja nego sto je njihov zivot, pa da odustanu.


angie01 angie01 22:49 01.03.2019

Re: Grešis

Beoviziju treba pustati ovima sto hoce da se ubiju, da vide da ima i veceg sranja nego sto je njihov zivot, pa da odustanu.



a autor ove izjave je Tibor,


Pelikán Elvtárs 8
‏ @kazi_tibi
24h24 hours ago

beoviziju treba pustati ovima sto hoce da se ubiju da vide da ima i veceg sranja nego sto je njihov zivot pa da odustanu.

milisav68 milisav68 10:06 02.03.2019

Re: Grešis

loader
Nije lako kad se spadne sa 60-70 muzičkih godina na 2000 i neke



1,520,972,125 views
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:38 02.03.2019

Re: Grešis

Ceo blog i pola tvitera se iscudjuju ko to gleda farmu i parove a ovde tri dana ne prestaje diskusija o beoviziji i oskaru. Svi gledali.

ista stvar i sa pinkom. jbg, ne razumem.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:39 02.03.2019

Re: Grešis

Pelikán Elvtárs


softelectronics_e softelectronics_e 07:34 03.03.2019

Re: Grešis

BebaOdLonchara
Ceo blog i pola tvitera se iscudjuju ko to gleda farmu i parove a ovde tri dana ne prestaje diskusija o beoviziji i oskaru. Svi gledali.

ista stvar i sa pinkom. jbg, ne razumem.

Ja ne gledam to nikakvo đubre iz prostog razloga što na tim đubretarskim kanalima ne gledam ništa drugo - ne bih gledao ni da prikazuju Elizabet Tejlor i Ričarda Bartona.
Što me, naravno, ne sprečava da o tom đubretu diskutujem.

veselica veselica 08:26 03.03.2019

Re: Grešis

Ja te idiotarije ne gledam.
No to me ni najmanje ne sprečava da o njima diskutujem --- i to proglasim govnima.


bas isto su rekli jos neki, a lupetaju sve u 16 ma o cemu.
ivana23 ivana23 13:54 01.03.2019

***

loader loader 14:00 01.03.2019

Re: ***

Bravo, carice - tu sliku sam tražio, da je ovde okačim, ali ne znam kako je ne pronađoh. Evo, pronašla se sama.
Svaka čast
mariopan mariopan 14:12 01.03.2019

Re: ***

ivana23


Ooooo mili Bože.
loader loader 14:16 01.03.2019

Re: ***

... Čuda velikoga
angie01 angie01 16:06 01.03.2019

Re: ***

ova upertlana je bila katastrofa, vrlo amaterski,...a navodno nastupa po Evropi,...mislim, te pertle i sve ostalo, ne bi ni bili bitni, da je imala dobru pesmu i dobro je otpevala- tako da je ceo asesoar samo doprineo cirkusu,...menije i dalje najveca nedoumica Lana i Aldo i njena upornost, da onom njenom jednom istom besmislenom pesmom, koju beskonacno izvodi u raznim aranzmanima, + uzasnim stajlingom, izvodjenjem, da pobedi:(.... da li uopste postoji neko, bilo ko, da to slusa.
loader loader 16:56 01.03.2019

Re: ***

ova upertlana je bila katastrofa

Zvečarka

... pertle i sve ostalo, ne bi ni bili bitni, da je imala dobru pesmu ...


To i jeste nevolja ove naše muzičke epohe - nema dobre pesme (tj. nema svega onoga što podrazumeva stvar koju ćemo da pevušimo i posle 2-3 godine, i posle 10-15 godina). Sad ... prođe puno vremena, pa naiđe kakva-takva stvar ... A ti vremenski razmaci su sve širi ..!

.... da li uopste postoji neko, bilo ko, da to slusa.

Jašta. Msm, to i jeste nevolja. Da to sluša neki manjki procenat zalutalih ne bi bilo opasno, ali ovo 100% slušaju klinci po rođendanima, žurkama, ... ili gruvaju kroz telefon, kroz sluške, pa do ušiju i direktno u mozak .. ..

Hm ... Šta reći .. (?!)

Nego, evo jedne takođe festivalske, ali iz drugog i drugačijeg doba (kad se kod nas ratovalo) ... Popevka je kao multivitaminski sadržetak za šundom izmrcvareni organizam :)
Laura Pausini - Strani Amori

[i][/i]
loader loader 18:33 01.03.2019

Re: ***

Ivana23


Gdjice Ivana,
bio bih beskrajno zahvalan ukoliko biste iskopali i onu babu u kožnjaku

ivana23 ivana23 18:42 01.03.2019

Re: ***

Nisam pazljivo gledala, mozete li mi opisati njenu 'ulogu' tokom izvodjenja pesme.
loader loader 14:25 04.03.2019

Re: ***

Hm ... :)
Vokalna solistkinja pred mikrofonom, u crnim kožnim pantalonama i istoj takvoj jakni ... Plava, 50-60 godina, ... Čudo :)


softelectronics_e softelectronics_e 17:20 04.03.2019

Re: ***

loader
Hm ... :)
Vokalna solistkinja pred mikrofonom, u crnim kožnim pantalonama i istoj takvoj jakni ... Plava, 50-60 godina, ... Čudo :)



50 do 60 godina je za tebe baba?
loader loader 13:35 05.03.2019

Re: ***





Dobro,
mlađa baba
predatortz predatortz 16:50 05.03.2019

Re: ***



50 do 60 godina je za tebe baba?


Jok, devojka je!
jadragoljub jadragoljub 18:35 05.03.2019

Re: ***

predatortz


50 do 60 godina je za tebe baba?


Jok, devojka je!

reciklirana tinejđerka
loader loader 13:59 01.03.2019

Ti u cvećaru, a ono riju svinje


Muzika ima ogroman uticaj. Sluša je aktivno ili posredno ogromna većina ljudi. Posebno adolescenti, koji sa sluškama hodaju kroz svoje mladalačke slike. I, umesto da muzika nosi onu svoju osnovnu namenu, da u formi zvuka pevuši o životu, melodično, sadržajno ... - i da bude podsticaj i sredstvo za jačanje imaginacije - ona se poslednjih godina pretvorila u audio-geler, koji leti unaokolo i kida one nevidljive, tanane spone lepote kojima je ispunjen prostor. Današnji adolescenti odrastaju pod uticajem te antimuzike sa banalnim porukama, poniženom erotikom i, neretko, sa pozivima na nasilje. Posledice? Ništa dobro.


docsumann docsumann 14:10 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Današnji adolescenti odrastaju pod uticajem te antimuzike, sa banalnim porukama i neretko pozivima na nasilje. Posledice? Ništa dobro.


mislim da je to pretjerivanje.
šta misliš kako je to izgledalo našim roditeljima (ne našim kao lično našim, već generacijski) što im djeca slušaju pank i lože se na ta besmisleno destruktivna dernjanja?

pa eto, preživjesmo i mi i oni, a i srpstvo obaška.
softelectronics_e softelectronics_e 14:17 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
Današnji adolescenti odrastaju pod uticajem te antimuzike, sa banalnim porukama i neretko pozivima na nasilje. Posledice? Ništa dobro.


mislim da je to pretjerivanje.
šta misliš kako je to izgledalo našim roditeljima (ne našim kao lično našim, već generacijski) što im djeca slušaju pank i lože se na ta besmisleno destruktivna dernjanja?

pa eto, preživjesmo i mi i oni, a i srpstvo obaška.

Mogu da zamislim kako je to izgledalo tvojim roditeljima.

De, de - šalim se.
loader loader 14:19 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Docsuman

Možda preterujem.
Nego, caka je u tome što je ovo danas skoro isključivi ponuđeni izbor.
Nekada (i u vreme panka) bilo je mnogo vrsta popularne muzike, tako da je njen ukupni uticaj sasvim druga priča. Danas samo audio-blatište.
Možda preterujem. Bilo bi odlično da je tako.



Kad smo već kod spominjanja panka
jedan poklončić: ./././.../../../. ... Save the Queen
mariopan mariopan 14:27 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
Današnji adolescenti odrastaju pod uticajem te antimuzike, sa banalnim porukama i neretko pozivima na nasilje. Posledice? Ništa dobro.


mislim da je to pretjerivanje.
šta misliš kako je to izgledalo našim roditeljima (ne našim kao lično našim, već generacijski) što im djeca slušaju pank i lože se na ta besmisleno destruktivna dernjanja?

pa eto, preživjesmo i mi i oni, a i srpstvo obaška.


Moj sin je slušao metaliku, imao je moćne zvučnike toliko da ako staviš ruku na neku ravnu površinu osetiš kako vibrira u ludačkom ritmu.

Obavezno se slušalo u društvu a ja sam mislila da će svi kolektivno odlepiti do tridesete.

Ništa im se nije desilo osim što ih je ta faza prošla kao dečije bolesti, jedino što je sinak postao zagrižen skupljač LP ploča i kvalitetnih gramofona, i ne daj Bože da ja obrišem prašinu sa nekog od tih svetih predmeta. Kaže da ne znam ja kako se to radi.....pa da, nisam videla gramofon dok mi ga on nije pokazao?
Bili Piton Bili Piton 14:31 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

loader
Možda preterujem.
Nego, caka je u tome što je ovo danas skoro isključivi ponuđeni izbor.
Nekada (i u vreme panka) bilo je mnogo vrsta popularne muzike, tako da je njen ukupni uticaj sasvim druga priča. Danas samo audio-blatište.
Možda preterujem. Bilo bi odlično da je tako.



Danas zapravo ima mnogo više vrsta popularne muzike ali je tržište neuporedivo razudjenije - svi ti zanimljivi podžanrovi imaju svoje niše i relativno mali broj pratilaca i entuzijasta. Osim toga, muzika je većinom praktično dostupna besplatno na netu, jer, količinski je toliko ima da je ljudima jedino rešenje da je izlože za konzumaciju za džabe, ako misle da to iko uopšte sasluša.

Zbog svih tih činilaca, danas ako misliš da zaradiš ikakve ozbiljnije pare od toga opredeljuješ se za mejnstrim, koji je, slažem se, užasniji i nepodnošljiviji nego ikad.
maksa83 maksa83 14:31 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Moj sin je slušao metaliku,

Mariopan, kućo, reci kad to prolazi i koliko traje...
loader loader 14:33 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Mariopan

Rok muzika teži stvaralaštvu. Nivo buke ne bi trebalo da vas zbuni.
Ono o čemu pričamo ovde teži isključivo novcu, popularnosti ... i pravi se bez stvaralaca. Odnosno, to o čemu pričamo prave estradni mufljuzi u studijima. Totalni veštak. Stoga ta audio varijanta nema dušu. Ostalo samo proizilazi.
maksa83 maksa83 14:34 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Zbog svih tih činilaca, danas ako misliš da zaradiš ikakve ozbiljnije pare od toga opredeljuješ se za mejnstrim, koji je, slažem se, užasniji i nepodnošljiviji nego ikad.

Sa' ću opet da smaram sa knjigom koja nije ni Three Body Problem ni Kako Smo Propevali nego The Song Machine: Inside the Hit Factory. Industrija, sa sve pokretnom trakom koja kreće od toplajnera. Npr. Pharrell je počeo kao toplajner, pa ova kudrava LP (Lost on You) i onda shvatili da je bolje da rade za sebe nego za Mašinu.
mariopan mariopan 14:37 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
Moj sin je slušao metaliku,

Mariopan, kućo, reci kad to prolazi i koliko traje...




Meni je trajalo nepodnošljivo dugo, izgubila pojam o vremenu, ali garantujem da prolazi prirodno, ne treba lekovi, nego drži se ti...

Odeš malo u prirodu, na posao, kod rođaka, na pecanje....samo ne kući.

Edit

Hoću reći ne brini za decu, ništa im neće biti.

Ako ti počneš da cimaš glavom ili dobiješ tikove ne brigaj, ni sluh ti ne treba kakva vremena su došla.
Bili Piton Bili Piton 14:37 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

mariopan


Moj sin je slušao metaliku


Nikad neću zaboraviti zabezeknutu facu svoje majke kad je jednom ušla u sobu i zatekla me kako ležim potrbuške na patosu, s glavom izmedju dva zvučnika, iz kojih je u direktnom stereu tutnjao Žan Mišel Žar, imao sam desetak godina, ne više. Mislim da je već tada imala ozbiljnog razloga za zabrinutost.
loader loader 14:38 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Bili Piton

Danas zapravo ima mnogo više vrsta popularne muzike ali je tržište neuporedivo razudjenije - svi ti zanimljivi podžanrovi imaju svoje niše i relativno mali broj pratilaca i entuzijasta.

Da. To je detaljnije i tačnije tumačenje.
No, dobijamo isto, jer problem cele stvari je što se identifikacija ogromne većine vrši kroz ovu anti-muziku koja je tema posta. To je ono što se skoro svuda čuje i što se zalepilo za ogromnu većinu populacije. Manjina koja sluša drukčiju (bolju) muziku ne menja krajnji ishod. Ovo što videsmo na Beoviziji je tipik vremena.
loader loader 14:42 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Bili Piton
mariopan


Moj sin je slušao metaliku


Nikad neću zaboraviti zabezeknutu facu svoje majke kad je jednom ušla u sobu i zatekla me kako ležim potrbuške na patosu, s glavom izmedju dva zvučnika, iz kojih je u direktnom stereu tutnjao Žan Mišel Žar, imao sam desetak godina, ne više. Mislim da je već tada imala ozbiljnog razloga za zabrinutost.




Meni se slično desilo sa Flojdima i "Several species of small furry animals gathered together in a cave and grooving with a pict"
maksa83 maksa83 14:57 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Hoću reći ne brini za decu, ništa im neće biti.

Ako ti počneš da cimaš glavom ili dobiješ tikove ne brigaj, ni sluh ti ne treba kakva vremena su došla.

Ma zezam se ja oko Metalike, meni je to ok (čak ću dajbožezdravlja da ga vodim na koncert za 1. maj), da sluša ovaj domaći kurve-droga-utoke hiphop ili one Jala Brat Buba Koreli džankove tad bih bio nesrećan oko njegovih muzičkih izbora, a i nije baš skroz ograničen na metal, voli i svira i Kridense, Stounse i tako to... (ja za Credence nisam znao do moje 19. godine kad mi ih je otkrila tetka).

docsumann docsumann 15:01 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Mogu da zamislim kako je to izgledalo tvojim roditeljima.


više je smetalo komšijama.

a gazdarica stana u kom sam živio kao student, inače stara cetinjanka, jednom prilikom je izjavila - kakva je to muzika, poaveta bi i najpametniji.
maksa83 maksa83 15:03 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

više je smetalo komšijama.


Moje komšije slušaju fenomenalnu muziku...

... sviđala im se ili ne.


(kola taj mim okolo od kad je interneta ali me mrzelo da bunarim i kačim sliku)
docsumann docsumann 15:08 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
Moj sin je slušao metaliku,

Mariopan, kućo, reci kad to prolazi i koliko traje...


ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca.
to su te godine, kad se rasteže slušna dijafragma, pa si poslije prijemčljiviji za različite eksperimente, zvukove i generalno imaš više sluha za različitosti sa svim njenim zanimljivim ekstremima.
maksa83 maksa83 15:13 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca.
to su te godine,

Ma znaš šta je tu fora, ja recimo znam preko nekoliko Iron Maiden fanova koji su zastrašujuće brzo čim su malo porasli skliznuli u one najgrđe treš narodnjake. Ne umem to da objasnim, ali tako je. A senzibilnost na metal je meni više stvar duha nego sluha, ako razumeš šta hoću da kažem.
Bili Piton Bili Piton 15:16 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
Zbog svih tih činilaca, danas ako misliš da zaradiš ikakve ozbiljnije pare od toga opredeljuješ se za mejnstrim, koji je, slažem se, užasniji i nepodnošljiviji nego ikad.

Sa' ću opet da smaram sa knjigom koja nije ni Three Body Problem ni Kako Smo Propevali nego The Song Machine: Inside the Hit Factory. Industrija, sa sve pokretnom trakom koja kreće od toplajnera. Npr. Pharrell je počeo kao toplajner, pa ova kudrava LP (Lost on You) i onda shvatili da je bolje da rade za sebe nego za Mašinu.


Jednom davno sam imao neku matricu koja je bila vrlo retro elektro disko, s jasnim hintovima na "Automatic Lover" i sav taj kemp. I ne znam kako je to završilo kod neke toplajnerke koja je, kad sam posle čuo rezultat, tako savršeno dobro ukopčala šta sam hteo da sam bio, ono, zadivljen. Nažalost od toga na kraju ništa ne bi. Niti sam je ikad upoznao
docsumann docsumann 15:27 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca.
to su te godine,

Ma znaš šta je tu fora, ja recimo znam preko nekoliko Iron Maiden fanova koji su zastrašujuće brzo čim su malo porasli skliznuli u one najgrđe reš narodnjake. Ne umem to da objasnim, ali tako je. .


meni su Mejdeni too soft i nikad ih nisam vario. ne kažem da su mi bili loši, već me jednostavno taj zvuk nije zaintrigirao, a i malo mi je bacao na seljačizam (da proste fanovi). ne gotivim rock star fazone.
kapiram da je tu taj obrt o kojem pričaš sasvim moguć, pa čak i donekle očekivan.
kad sam bio u metal fazi, slušao sam ozbiljno ljut i težak saund, od Slayera pa na gore i crnje.

ne znam ni jednog slejerovca koji je završio na narodnjacima


A senzibilnost na metal je meni više stvar duha nego sluha, ako razumeš šta hoću da kažem


apsolutno saglasan
Bili Piton Bili Piton 15:32 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann


A senzibilnost na metal je meni više stvar duha nego sluha, ako razumeš šta hoću da kažem


apsolutno saglasan


Prvi koji je povukao paralelu izmedju duha recimo hevi metala i duha dens muzike je bio Nil Tenant iz Pet Šop Bojsa. On je tačno uočio ono što im je zajedničko - taj euforični, ekstatičan osećaj koji je osnovna komponenta oba žanra, ma koliko različiti bili.
docsumann docsumann 15:37 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Bili Piton
docsumann


A senzibilnost na metal je meni više stvar duha nego sluha, ako razumeš šta hoću da kažem


apsolutno saglasan


Prvi koji je povukao paralelu izmedju duha recimo hevi metala i duha dens muzike je bio Nil Tenant iz Pet Šop Bojsa. On je tačno uočio ono što im je zajedničko - taj euforični, ekstatičan osećaj koji je osnovna komponenta oba žanra, ma koliko različiti bili.


trans je trans, bilo na na keca il' na dvije četvrtine

I like both of them
Bili Piton Bili Piton 15:40 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Meni je trans mnoooogo moody i mračan, I've always been a disco boy. Znači mora da je fanki/sexy/uplifting, što će reći - house.
docsumann docsumann 15:44 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Bili Piton
Meni je trans mnoooogo moody i mračan, I've always been a disco boy. Znači mora da je fanki/sexy/uplifting, što će reći - house.


ma nisam mislio na trans kao na trance

mada sam se par puta dobro izvozao na nekim rejvovima.

kad sam nastupao kao puštač muzike, obično bih dens saund bazirao na brejk bitu, s uplivom daba i dnb-a.

Bili Piton Bili Piton 15:47 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
Bili Piton
Meni je trans mnoooogo moody i mračan, I've always been a disco boy. Znači mora da je fanki/sexy/uplifting, što će reći - house.


ma nisam mislio na trans kao na trance





nego, najbolji status sa fejsbuka u vezi sa BVZ

E ljudi koji internet slušaju odnosno koriste ovi učesnici Beovizije?
docsumann docsumann 15:54 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje


evo me na jednom takvom dešavanju. Entrance fetival na Rosama, u ranim jutarnjim časovima...



kamera me fata na 4:30

inače mi ti izraelski psy gruvači uopšte nisu legli. mnogo su bili histerični
alselone alselone 15:58 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

kamera me fata na 4:30


Jesi dojio u to vreme?
docsumann docsumann 16:03 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
kamera me fata na 4:30


Jesi dojio u to vreme?


nisam, al sam baš na tom festivalu doživio da me jedna cura u prolazu ufati za sisu. onako baš muški

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:14 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
kamera me fata na 4:30


Jesi dojio u to vreme?


stefan.hauzer stefan.hauzer 16:32 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

@alse, ne znam da li znaš, ali ove godine nas očekuje Dizni u agresivnoj kampanji rimejkova Damba, Aladina i Kralja lavova i to sve poznata režiserska imena: Tim Barton, Gaj Riči i Džon Favreu, a glumačka ekipa satkana od superzvezda. Ništa crtež. Tebi govorim jer znam da ti na svakom bogovetnom mestu spominješ ove klasike.

Sad zamisli svoje klince kako odrastaju na istim filmovima (a ništa nije isto!)
Bili Piton Bili Piton 16:41 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

stefan.hauzer
ali ove godine nas očekuje Dizni u agresivnoj kampanji rimejkova Damba, Aladina i Kralja lavova i to sve poznata režiserska imena: Tim Barton, Gaj Riči i Džon Favreu, a glumačka ekipa satkana od superzvezda.


Ako ovo nije samozadovoljavanje povlaka preživanje povlaka apsolutan deficit ikakvih novih smislenih ideja onda ne znam...i svi ti filmovi će nesumnjivo biti, ono, technical marvels jer treba nahraniti sva ta usta koja od te goleme industrije direktno ili indirektno žive, ali će ostati baš to - ostaci samozadovoljavanja.
predatortz predatortz 16:45 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca


Saglasan, ali bih akcentovao pank.
Već sam počeo sa indoktrinacijom klinaca. Kod mlađeg prolazi, kod starijeg ne. Jbga, sportista...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
kamera me fata na 4:30


Jesi dojio u to vreme?


Nego, alse, druže, jel se spremaš?
loader loader 17:03 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

predatortz
ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca


Saglasan, ali bih akcentovao pank.
Već sam počeo sa indoktrinacijom klinaca. Kod mlađeg prolazi, kod starijeg ne. Jbga, sportista...


Ne brigati skroz.
Ako u poluvremenima utakmica budu isforsirali neku dobru mjuzu
a to se onako neagresivno vezuje za softver
i te kako ima nade


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:10 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Bili Piton
stefan.hauzer
ali ove godine nas očekuje Dizni u agresivnoj kampanji rimejkova Damba, Aladina i Kralja lavova i to sve poznata režiserska imena: Tim Barton, Gaj Riči i Džon Favreu, a glumačka ekipa satkana od superzvezda.


Ako ovo nije samozadovoljavanje povlaka preživanje povlaka apsolutan deficit ikakvih novih smislenih ideja onda ne znam...i svi ti filmovi će nesumnjivo biti, ono, technical marvels jer treba nahraniti sva ta usta koja od te goleme industrije direktno ili indirektno žive, ali će ostati baš to - ostaci samozadovoljavanja.


Bio zanimljiv članak+ o tome kako se film izmenio od devedeset devete do danas. U međuvremenu, tamo gde se ne snimaju filmovi, neko koristi sopstveni uticaj za ovo:

"From Producer Leonardo DiCaprio comes a Netflix original documentary film about Stanislaw Szukalski, an eccentric artist and self proclaimed genius from Poland. After gaining fame leading up to WW2 he fell into obscurity only to be re-discovered late in life. He’s one of the greatest artists you’ve never heard of"




()
gedza.73 gedza.73 17:28 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje


Bili Piton
zatekla me kako ležim potrbuške na patosu, s glavom izmedju dva zvučnika, iz kojih je u direktnom stereu tutnjao ... imao sam desetak godina, ne više.

dok se nisam oženio

Sređujem klincu potkrovlje pa se tu našlo pomalo od svega... u jednom delu crno beli tv, projektor slajdova, 8mm projektor sa anima svemirskim gusarom kapetanom Harlokom s kraja sedamdesetih, gramofon sa singlicima, vhs kasete i kasete za kasetofon... nema šta nema od muzike i stari zavet i novi zavet i kula stražara... od acid džeza preko bluza, regea, nekih TNT i Queensrÿche čupavaca, rokenrola iz pedesetih, Dilana, Koena, Prislija... čak i rade.

maksa83 maksa83 17:36 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

u jednom delu crno beli tv, projektor slajdova, 8mm projektor sa anima svemirskim gusarom kapetanom Harlokom s kraja sedamdesetih, gramofon sa singlicima, vhs kasete i kasete za kasetofon... nema šta nema od muzike i stari zavet i novi zavet i kula stražara... od acid džeza preko bluza, regea, nekih TNT i Queensrÿche čupavaca, rokenrola iz pedesetih, Dilana, Koena, Prislija... čak i rade.

Čekaj otud ti sve te stvari u ideološki u kulturno i kako god 'oćeš okovanoj tamnici balkanskih naroda (Srba prevashodno)?



softelectronics_e softelectronics_e 17:49 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
u jednom delu crno beli tv, projektor slajdova, 8mm projektor sa anima svemirskim gusarom kapetanom Harlokom s kraja sedamdesetih, gramofon sa singlicima, vhs kasete i kasete za kasetofon... nema šta nema od muzike i stari zavet i novi zavet i kula stražara... od acid džeza preko bluza, regea, nekih TNT i Queensrÿche čupavaca, rokenrola iz pedesetih, Dilana, Koena, Prislija... čak i rade.

Čekaj otud ti sve te stvari u ideološki u kulturno i kako god 'oćeš okovanoj tamnici balkanskih naroda (Srba prevashodno)?




Da - jebote!
I sada kad neko kaže da dragi (im) drug Tito, naš dragi Faraon, nije bio bolji od rođene mame i tate!?
A o zaostalim Italijanima, Englezima, Francuzima i Dancima da ne pričamo.
gedza.73 gedza.73 18:23 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje


Čekaj otud ti sve te stvari u ideološki u kulturno i kako god 'oćeš okovanoj tamnici balkanskih naroda (Srba prevashodno)?






sličan samo sa još intenzivnijom crvenom.
alselone alselone 18:54 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

nisam, al sam baš na tom festivalu doživio da me jedna cura u prolazu ufati za sisu. onako baš muški


Možda je htela da razmenite iskustva o laktaciji, najbolje prakse i slično.
alselone alselone 18:57 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

stefan.hauzer
@alse, ne znam da li znaš, ali ove godine nas očekuje Dizni u agresivnoj kampanji rimejkova Damba, Aladina i Kralja lavova i to sve poznata režiserska imena: Tim Barton, Gaj Riči i Džon Favreu, a glumačka ekipa satkana od superzvezda. Ništa crtež. Tebi govorim jer znam da ti na svakom bogovetnom mestu spominješ ove klasike.

Sad zamisli svoje klince kako odrastaju na istim filmovima (a ništa nije isto!)


Video sam da su nešto na netu popljuvali novog Aladina, ali se nisam udubljivao. U svakom slučaju sjajna vest. Jedva čekam da pogledam dečiji film u režiji Gaja Ričija.

Evo baš juče išao na TVu Petar Pan sa Robinom Vilijamsom i Dastinom Hofmanom kao najboljim kapetanom Kukom svih vremena pa smo gledali. Mada su se klinci smorili i ja nastavio sam. :) Čak je i Džulija Roberts koja je teška smaračica ovde super Zvočica sa velikim osmehom.
alselone alselone 18:58 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Nego, alse, druže, jel se spremaš?


Za dojenje? Moralno se spremam, druže Pajo, moralno.
docsumann docsumann 19:04 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

predatortz
ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca


Saglasan, ali bih akcentovao pank.


nađemo se na hard coru


alselone alselone 19:09 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
predatortz
ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca


Saglasan, ali bih akcentovao pank.


nađemo se na hard coru




moze i oi!
predatortz predatortz 19:10 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
predatortz
ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca


Saglasan, ali bih akcentovao pank.


nađemo se na hard coru




Ko dovodi ribe?
alselone alselone 19:11 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ko dovodi ribe?


Prave ili virtuelne?
docsumann docsumann 19:13 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
nisam, al sam baš na tom festivalu doživio da me jedna cura u prolazu ufati za sisu. onako baš muški


Možda je htela da razmenite iskustva o laktaciji, najbolje prakse i slično.


nisam znao da si toliki pektofil
heh, trebao sam onda neke bolje slike da metnem, ovdje sam prilično van forme (na nekih 70-80% )
predatortz predatortz 19:14 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Ko dovodi ribe?


Prave ili virtuelne?


Daj šta daš!
docsumann docsumann 19:14 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

predatortz
docsumann
predatortz
ozbiljno mislim da je ta faza (bilo da je u pitanju metal, bilo pank, nojz, indastrijel, odnosno bilo kakav heJvi saund) poželjna u ukupnom kulturno-duhovnom razvoju maladjeca


Saglasan, ali bih akcentovao pank.


nađemo se na hard coru




Ko dovodi ribe?


pa to i nije neki hard kore
alselone alselone 19:16 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

nisam znao da si toliki pektofil

Zapravo i jesam. Meni su sve vežbe za grudi zapravo baš moćne i uživam da ih radim (uživao, danas ređe odlazim u teretanu).

I ramena, dok nisam povredio rame, pa sam se kasnije stalno imao nelagodu kad radim sa većim težinama.

Recimo da mi je kosi benč bila omiljena vežba "u svoje vreme".
alselone alselone 19:17 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Daj šta daš!


Kažu da HCM ima neke četnikinje što slušaju metal.
aureus aureus 19:17 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ja slušam Iron Maiden.

Ali juče sam slušao i Edu Gegaja (Okreni moj broj, ti, živote moj), zatim Nina (obrada - Idi, moram da ti kažem, idi, neću da te lažem), onda Merimu Njegomir (Opilo nas vino, crveno i belo, mene tvoje usne, tebe moje telo), pa onda onog đetića Ljubomira Đurovića (Još me peku suze tvoje)...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Nego, alse, druže, jel se spremaš?


Za dojenje? Moralno se spremam, druže Pajo, moralno.


Moraćeš i materijalno, viš da se ovi spremaju da hapse ko se ne odazove (keve mi, ja sam mislio da je to samo zajebancija oko ponovnog uvođenja služenja vojnog roka, ili bar usmereno protiv mlohave srpske omladine, ali sad pominju i vas, što ste civilno kao služili vojni rok, da morate na doradu)! Jedino ako može nekako da se izvrda na konto aktivizma protivu toxic masculinity-ja, ili da se odma javiš da si gej.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Kažu da HCM ima neke četnikinje što slušaju metal.


To je Maksa rezervisao.
Zamolio me čovek, ja obećao, gotovo.
alselone alselone 19:23 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Moraćeš i materijalno, viš da se ovi spremaju da hapse ko se ne odazove (keve mi, ja sam mislio da je to samo zajebancija oko ponovnog uvođenja služenja vojnog roka, ili bar usmereno protiv mlohave srpske omladine, ali sad pominju i vas, što ste civilno kao služili vojni rok, da morate na doradu)! Jedino ako može nekako da se izvrda na konto aktivizma protivu toxic masculinity-ja, ili da se odma javiš da si gej.


A to me pitaš!? Brate ne želim da znam kako si od dojenja došao na asocijaciju vojske. Brrrrr.
Ja sam mislio da me pitaš za bebca.

Što se tiče vojske, jebiga, što se mora nije teško. Za kralja i otadžbinu!
predatortz predatortz 19:24 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Daj šta daš!


Kažu da HCM ima neke četnikinje što slušaju metal.


Metal slušaju komunjare. Tito je bio metalac.
docsumann docsumann 19:26 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje


I ramena, dok nisam povredio rame, pa sam se kasnije stalno imao nelagodu kad radim sa većim težinama.


meni pričaš

lijevo rame mi je hronično u kurcu.

danas benč mogu da radim samo na smit mašini, i to tako da šipku ne spuštam do grudi, već na jedno 80% od pune amplitude. naravno, i težine sam drastično smanjio.

potiske iznad glave uopšte ne mogu da radim.


dobro sam i prošao, kad vidiš kako se tek Roni sjeb'o

alselone alselone 19:27 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

meni pričaš

lijevo rame mi je hronično u kurcu.


Sećam se onog tvog bloga o ramenima, eh sam sam ga samo ranije pročitao, "oči mi je otvorio".

P.S. I meni je levo.
gavros gavros 19:27 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

kamera me fata na 4:30


Ti si ovaj sa tamnim naočarima što se go do pasa probija kroz masu?
docsumann docsumann 19:31 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

eh sam sam ga samo ranije pročitao, "oči mi je otvorio".




to je opšte mjesto
docsumann docsumann 19:31 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

gavros
kamera me fata na 4:30


Ti si ovaj sa tamnim naočarima što se go do pasa probija kroz masu?


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Brate ne želim da znam kako si od dojenja došao na asocijaciju vojske.


Kako? Pa "rani (doji) sina, i šalji u vojsku", ako i tebe pre toga ne smotaju...

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

dobro sam i prošao, kad vidiš kako se tek Roni sjeb'o


Pa šta mu je, jel se preforsir'o?

alselone alselone 19:36 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Kako? Pa "rani (doji) sina, i šalji u vosjku", ako i tebe pre toga ne smotaju...



Ouuuukej.


Nego, uzgred, ovo što Vulini rade mislim da je trenutno najidiotskija stvar koju su mogli uraditi. Izmedju ostalog spakovali i moju dvojicu mladjih kolega i poslalo ih dve nedelje u neku pripizdinu da nešto kao vežbaju. Što je najgore država nadoknađuje plate poslodavcima, a ovi ko uskurac uzeli dvojicu najskupljih. Što ne uzeše neke nezaposlene ili neke sa malim platama, oni našli programere da šalj. Pa to je lose-lose kombinacija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Nego, uzgred, ovo što Vulini rade mislim da je trenutno najidiotskija stvar koju su mogli uraditi. Izmedju ostalog spakovali i moju dvojicu mladjih kolega i poslalo ih dve nedelje u neku pripizdinu da nešto kao vežbaju.


Sećam se da si i ovo pomenuo. Pa kako su se proveli u pripizdini, jesu li naučili nešto, oće li moći da priskoče da brane, otadžbinu, i kralja?

Ja sam znao ovde nekog bilmeza na CU koji se dobrovoljno prijavio u nacionalnu gardu, oni valjda imaju neke treninge vikendom, ne sećam se koliko često, i uglavnom im samo daju da rokaju, iz čega god može, nisam čuo da su ga terali da ukopava nagaznu protivtenkovsku minu, trči preko onih prepreka ili bar da sređuje krug. Ovaj je baš bio srećan sa tom aktivnošću, valjda i dobra prilika da se malo pobegne od žene i kućnih obaveza.
alselone alselone 19:48 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Sećam se da si i ovo pomenuo. Pa kako su se proveli u pripizdini, jesu li naučili nešto, oće li moći da priskoče da brane, otadžbinu, i kralja?


Jedan smršao 7 kila a nije bio debeo. Ništa nisu naučili, smorili se, nadružili se sa budalama, nisu spavali i tako dalje. Ne znam da li su se igradi dojenja ili mame i tate, toliko nisu intimno pričali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ne znam da li su se igradi dojenja ili mame i tate


A, pa to je standardni deo obuke. A i nema šta da pričaju, jer, zna se: Neprijatelj Prisluškuje!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:49 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Jedan smršao 7 kila a nije bio debeo


Pa koliko im je trajala ta vežba? A, vidim, dve nedelje! Jebote, kako izgubi čovek 7 kila za dve nedelje? Stomačni grip?
alselone alselone 19:51 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Pa koliko im je trajala ta vežba?

Samo dve nedelje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:53 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Pa koliko im je trajala ta vežba?

Samo dve nedelje.


Sad si me bacio u neku nervozu, moram da idem da pojedem porciju brisketa kod Dzordzija bojsa.
maksa83 maksa83 19:56 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

srdjan.pajic
alselone
Pa koliko im je trajala ta vežba?

Samo dve nedelje.


Sad si me bacio u neku nervozu, moram da idem da pojedem porciju brisketa kod Dzordzija bojsa.

Izvinjavam se zbog prekida programa.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana