Društvo| Kultura| Muzika| Život

Odbegli iz parova – pa pravo na Beoviziju

loader RSS / 01.03.2019. u 11:17

Čak i ja, koji se shodno stavu o našem estradno-kulturnom trendu baš ničem dobrom ne nadam kad je reč o prikazivanju songova koji se kandiduju za nastup na Euroviziji, bejah zatečen. Bejah zatečen uprkos tome što imam vakcinu: poslednjih godina to ne gledam da bih uživao u muzici (koje nema), već kao slučaj koji valja razmotriti. Naravno da estrada nije opera, i to se od nje uopšte i ne očekuje. No, estradi baš i nije mesto na Beoviziji, koja, naposletku, šalje nekoga ko će biti naš reprezent tamo negde. Dakle, ipak je na Beoviziji potrebna neka nijansa prilagođavanja, odlepljivanja od neestetske rutine. Međutim, ne samo da se to "odlepljivanje" nije desilo, nego je stvar otišla na suprotnu stranu – tako da ovo na Beoviziji više nije čak ni estrada. Jer i estrada, takva kakva je, napinje se da bar na nešto liči, da ne ide do totalnog dna. Ovo sada je sprat niže od estrade. Stvarno je teško bilo za gledati. 

 ae7jcGZ.jpg?1


Sadržina koja nam je ponuđena na poslednjoj Beoviziji nije čak ni na nivou koji uglavnom viđamo poslednjih godina i za koji kažemo da spada u scenski neukus. Ovo dobrim delom spada u nivo klaberki, u nivo zabavljačica koje igraju uvijajući se oko šipke, ili u nivo „umetnica“ koje pevanje samo nemušto odmuču, a sav prioritet ostave na svom izgledu, na izazovnosti, i na najnižem stupnju erotizacije „nastupa“ ... Odakle to? Pa, sva beda rijalitija prelila se u Beoviziju. Uz par izuzetaka, koji nemaju tako eksplicitan „vizuelni izbor“, ali su u onom čisto muzičkom smislu takođe potpuni promašaj i ti songovi ni po čemu neće biti pamćeni već za par meseci. Uvijanje zadnjicom, stenjanje koje valjda treba da bude pevanje, nakaradna odežda uglavnom pripijena uz telo, šljašteće boje, ali i šljašteća bezličnost i čežnja za izbijanjem na naslovne strane – neodoljivo vuku na pomisao da je, zaista, jedan broj učesnika parova na dan-dva pobegao odonud i istrčao na scenu Beovizije. Da se cela stvar sasvim kompletira, pred svaki nastup učesnika su išle njihove ranije snimljene izjave, koje se svode na ono – ja naj, ja naj, naporno smo radili, rekli su mi da sam naj, ja naj ... Potpuno se u sve to uklapa i neuspešan pokušaj medijatorstva i zabavljaštva od strane voditeljke Slagalice.

Cela ta opskurna slika izaziva utisak poraženosti. Ali, bez sumnje, priča najpre mora da se završi zaključkom kako je ta audio-vizuelna orgija posledica nekih baš dubokih uzroka, koji sežu u vrednosni sistem, i u limfu kolektivne egzistencije.

Jedini koliko-toliko utešan argument je da se, bilo ko da pobedi i ode na euro-takmičenje, svakako neće obrukati, jer ni Eurosong, u celini, ne odskače mnogo. Čak su veće šanse da se neka odavde poslata glupost onima onamo svidi, kao autentično otkačenjaštvo.

(Da ne zaboravim da naglasim - ono jedno malo početno slovo u naslovu svesno sam napisao kao malo slovo)



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:57 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Sad si me bacio u neku nervozu, moram da idem da pojedem porciju brisketa kod Dzordzija bojsa.

UzNi rebra, bolja su od brisketa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Sad si me bacio u neku nervozu, moram da idem da pojedem porciju brisketa kod Dzordzija bojsa.

UzNi rebra, bolja su od brisketa.


Važi, i misliću na tog tvog -7 kila kolegu.
alselone alselone 20:12 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Važi, i misliću na tog tvog -7 kila kolegu.


Ajde pre nego što odeš "Kod Džordžija" da misliš o mojih drugovima, da te pitam šta radis sa mačkama tokom leta. Je l' ih puštaš da odlaze i dolaze ili paziš da su ti stalno zatvorena vrata od terase?
maksa83 maksa83 20:32 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Nego, uzgred, ovo što Vulini rade mislim da je trenutno najidiotskija stvar koju su mogli uraditi. Izmedju ostalog spakovali i moju dvojicu mladjih kolega i poslalo ih dve nedelje u neku pripizdinu da nešto kao vežbaju

Č-č-č-ček...

Sacreed Band of Thebes

Odande:

The Sacred Band of Thebes (Ancient Greek: Ἱερὸς Λόχος, Hieròs Lókhos) was a troop of select soldiers, consisting of 150 pairs of male lovers which formed the elite force...


Brate, Vulin gone full retro-retard.
alselone alselone 20:36 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

The Sacred Band of Thebes (Ancient Greek: Ἱερὸς Λόχος, Hieròs Lókhos) was a troop of select soldiers, consisting of 150 pairs of male lovers which formed the elite force...


Ima smisla. Ako su ljubavnici ratnici, onda se jos vise bore zajedno.

Meni je na primer pričalo, da je najbolja kombinacija pasa za čuvanje farme ili većeg imanja od lopova, muško ženski par dobermana. Kaže da kada se to spari i saživi sa imanjem, da tu ne može ni muva da prođe.
maksa83 maksa83 20:38 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ima smisla. Ako su ljubavnici ratnici, onda se jos vise bore zajedno.

Da, to im je bila ideja, i izgleda da je radila.

Ali sad čekaj stani, ako je taj odred onomad sjebao Spartance, onda možda to nije loš model za softversku firmu? Zamisli, ono, za 5 godina MS i Google drhte, FB na kolenima.
alselone alselone 20:40 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

onda možda to nije loš model za softversku firmu?


Malo peer programing malo puškaranje... Što se mene tiče samo nek bagove ne prave, sve ostalo ne marim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Važi, i misliću na tog tvog -7 kila kolegu.


Ajde pre nego što odeš "Kod Džordžija" da misliš o mojih drugovima, da te pitam šta radis sa mačkama tokom leta. Je l' ih puštaš da odlaze i dolaze ili paziš da su ti stalno zatvorena vrata od terase?


Pa mačke su mi kućne, dakle, mandalim vrata. Ovde te, spoljnje, ne žive baš dugo, a imam sad i par velikih, najvećih, sovuljaga na onom drveću u dvorištu, sine, od njih bi se i albicila pribojavao, tu im je osmatračnica, tako da se sad dodatno bojim za mačke, a i za ovo manje dete, ne smem samu na ljuljašci da je ostavim... Ponekad mačke i klisnu, ili ih ja sam pustim u dvorište po danu, da tamo malo pasu travu, i onda nazad, u kuću.
alselone alselone 21:20 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Pa mačke su mi kućne, dakle, mandalim vrata. Ovde te, spoljnje, ne žive baš dugo, a imam sad i par velikih, najvećih, sovuljaga na onom drveću u dvorištu, sine, od njih bi se i albicila pribojavao, tu im je osmatračnica, tako da se sad dodatno bojim za mačke, a i za ovo manje dete, ne smem samu na ljuljašci da je ostavim... Ponekad mačke i klisnu, ili ih ja sam pustim u dvorište po danu, da tamo malo pasu travu, i onda nazad, u kuću.


Da, kapiram. Ali mi to ne zvuči realno za naše primene. Ovde su leta ipak malo duža i malo toplija, nije mi realno da su mi vrata madaljena stalno. Em što lep trem na kom uživam da sedim.

A puštim mačketinu ni to mi nije realno da se posle vraća u kuću spolja međ decu.

Ne znam šta da radimo. Razmatram ideju da maćka bude ko hajduk, da od Đurđevdana do Mitrovdana bude dvorišni mačak, da kulira po komšiluku, a onda od Mitrovdana do Đurđevdana da ode kod veterniara, isproverava se, očisti pa onda u jatake.
maksa83 maksa83 21:22 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ponekad mačke i klisnu, ili ih ja sam pustim u dvorište po danu, da tamo malo pasu travu, i onda nazad, u kuću.


maksa83 maksa83 21:30 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

A puštim mačketinu ni to mi nije realno da se posle vraća u kuću spolja međ decu.

Ako pustiš kućnu mačku napolje postoje što kaže Paja nemali izgledi da postrada, dosta je da odluta na teritoriju gde operiše neki okretniji pas i to je ćao zdravo. U kući do kuće u kojoj radim su pre otpr. 2 godine nabavili štenca onog Belgijskog Malinoa (zanimljiv pas, sve super, obraduje mi se, maše repom, dotrči i bogznakako se ispričamo kad blejim u bašti koja je čeličnom ogradom odvojena od njegove, ali kad sam pružio ruku kroz ogradu da ga pomazim vrlo jasno mi je dao do znanja da je ta ograda Granica). Elem, požali mi se baba čija je kuća pre neki dan da je "ljuta na njega", "što ste ljuti na njega gospođo?" "ma zadavio je mačku". Elem, bila tu i neka mačka koja se motala između naših dvorišta, mi je ponekad hranili, izgleda i baba, on je reklo bi se neko vreme to tolerisao a onda kad je napunio kritične 2 godine rešio da je bilo dosta.
alselone alselone 21:38 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
A puštim mačketinu ni to mi nije realno da se posle vraća u kuću spolja međ decu.

Ako pustiš kućnu mačku napolje postoje što kaže Paja nemali izgledi da postrada, dosta je da odluta na teritoriju gde operiše neki okretniji pas i to je ćao zdravo. U kući do kuće u kojoj radim su pre otpr. 2 godine nabavili štenca onog Belgijskog Malinoa (zanimljiv pas, sve super, obraduje mi se, maše repom, dotrči i bogznakako se ispričamo kad blejim u bašti koja je čeličnom ogradom odvojena od njegove, ali kad sam pružio ruku kroz ogradu da ga pomazim vrlo jasno mi je dao do znanja da je ta ograda Granica). Elem, požali mi se baba čija je kuća pre neki dan da je "ljuta na njega", "što ste ljuti na njega gospođo?" "ma zadavio je mačku". Elem, bila tu i neka mačka koja se motala između naših dvorišta, mi je ponekad hranili, izgleda i baba, on je reklo bi se neko vreme to tolerisao a onda kad je napunio kritične 2 godine rešio da je bilo dosta.


Da, to me i plaši, ali me isto i plaši mogućnost da dvoje, troje vrata na kući budu zatvorena 4, 5 meseci u cugu, pored dvoje male dece.

Ali tjah, videćemo.
zilikaka zilikaka 21:42 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

To sa ogradom je uobičajeno kod kerova.
A i za mačke, Dešavalo se da jadna zaluta u dvorište pa da ova dva skota složno krenu tako da pomaže samo šmrk za vodu.
A onda kad njih skloniš istim tim šmrkom pokušavaš razjarenu i unezverenu mačku da oteraš na sigurnu teritoriju.
maksa83 maksa83 21:45 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Da, to me i plaši, ali me isto i plaši mogućnost da dvoje, troje vrata na kući budu zatvorena 4, 5 meseci u cugu, pored dvoje male dece.

Rešenje ti je verovatno da ih proglasiš za "kućno-sa-okućnicom mačke" i pomiriš se sa rizicima. Ako je sterilisan/a manja je verovatnoća da će da luta okolo, al' nema garancija. Znam i par mačaka koje su u Beogradu (koji je prilično surova sredina za mačke - puno kola, puno avlijanera, ljudi kreteni) poživele u tom aranžmanu, ali ih znam više koje nisu potrajale duže od par meseci.
alselone alselone 21:53 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Mačak jeste sterilisan ali to je baš ono što ne mogu u ovom momentu. Da je za par godina, moglo bi, ali sada nema šanse, jer su rizici preveliki pa ih ne mogu pomiriti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:00 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Da, kapiram. Ali mi to ne zvuči realno za naše primene. Ovde su leta ipak malo duža i malo toplija, nije mi realno da su mi vrata madaljena stalno. Em što lep trem na kom uživam da sedim.


Da, to je tehnički problem. Ja imam, ako se sećaš, onaj neki pomični komarnik, to drži mačke unutra kad su glavna vrata širom otvorena leti. Ali kad god se neko spetljano dete, moje, ili komšijsko, tu nađe, sledi panično jurenje prokletih mačaka po komšiluku. Tu je Uške ustvari bolji, jer je zentara, on protrči malo okolo i sam se vrati do vrata. Dok je ova druga, avanturistički duh, kontejnerka iz azila, nju smo do sada gubili jedno 5 puta i nalazili je posle dan dva, čak na drugom šoru, ta voli da odmaglli daleko, a ima astmu i još neke probleme, pa joj čulo mirisa ne funkcioniše baš najbolje, tako da kad se izgubi, ne ume da se vrati.

Moj stav je da mačke treba da su ili kućne, ili ne, a to neko sezonsko secanje im ne prija. U smislu da, ako odlučiš da ih puštaš napolje, onda ugradi onu klapnu za mačku na spoljnim vratima, da uđe kad joj je ladno, ili joj dosadi da se vija napolju sa nemanima, a da može da izađe kad joj se ćefne. I tako preko cele godine.

Međutim, ima ta neka mačija leukemija, to bi nikvet bolje objasnio, od koje bi trebalo da vakcinišeš mačku dodatno, ako odlučiš da je puštaš napolje, nije opasna po ljude, nego po mačke, ono, smrtonosna. Ali ta vakcina je valjda poznata po tome da izaziva često tu neku sarkomu (Milanče se sad već raduje, konačno neka vakcina koja je stvarno opasna, makar i samo za mačke! ). I onda ljudi koji drže mačke u kući često biraju opciju da budu antvekseri po pitanju te jedne vakcine - ja sam za Ušketa, na primer, morao da potpišem dokument, pošto je rasna mačka, da ga nikad neću konvertovati u spoljnju, upravo zbog te vakciine. A druga stvar je mononukleoza, mada to možeš valjda i od drugih ljubimaca da fasuješ, i opasno je jedno za trudnice. Dobro, i motocikliste (pitaj Brajovića da ti objasni, on je pratio statistike i čitao radove). A za mono, ako se dobro sećam, nema metode da se blagovremebo ustanovi da li je mačka zaražena ili nije. To jest, ti odneseš govance, i u njemu ti nađu mono, ali tad već mačka nema više taj parazit, i ne moraš da brineš više.

(e, nisam kupio rebarca, ne mogu bre da glođem koske, a i primio sam platu ovog meseca, pa mogu valjda da se počastim lepim komadom mesa )


alselone alselone 22:03 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Nije mononukleoiza nego toksoplazmoza. I mi smo našeg mačka testirali na to.
zilikaka zilikaka 22:05 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Da li siguran da je mononukleoza?
Da nije toksoplazmoza?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
Nije mononukleoiza nego toksoplazmoza. I mi smo našeg mačka testirali na to.


E, da, tokso, uvek pobrkam to.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:12 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje


A kad pomenuh sove. Mislim, video si ovo, iz mog dvorišta:



A evo je Megi, posle jednog odmetanja u komšiluk sa zamalo fatalnim ishodom:

niccolo niccolo 22:13 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

A evo je Megi, posle jednog odmetanja u komšiluk sa zamalo fatalnim ishodom:

U čoveče...
alselone alselone 22:14 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Au bokte kolika sovuljaga.

I bome je ova maca baš nagrabusila.

Sto se tiče toksoplazme, imao je profa davno blog na tu temu.

LINK
alselone alselone 22:17 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ta sovuljaga kao onaj Đuka iz onog crtanog Pevac Pevoje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:19 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

niccolo
A evo je Megi, posle jednog odmetanja u komšiluk sa zamalo fatalnim ishodom:

U čoveče...


Ušetala u nečije dvorište, pravo među kerove, srećom videla je neka baba pa pritrčala, rasterala kerove i spasla mačku, bukvalno iz čeljusti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Au bokte kolika sovuljaga.


Jeste, kad je vidiš uživo, nije ti svejedno. Ovaj osprej ispod, pokojni, imao je jedno pola metra u sebi, jedva mi stao u kantu za đubre, posle kad je ova zla kob otišla.
niccolo niccolo 22:26 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Jeste, kad je vidiš uživo, nije ti svejedno.

To mu dođe neka novosvetska rođaka velike ušare?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:33 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

niccolo
Jeste, kad je vidiš uživo, nije ti svejedno.

To mu dođe neka novosvetska rođaka velike ušare?


Great Horned Owl.

(ne znam da li je rođaka od ušare, ili je posebna vrsta. Kažu da odrasla ženka može da ukoka manjeg jelena, ako se dovoljno iznervira).
alselone alselone 22:35 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

(ne znam da li je rođaka od ušare, ili je posebna vrsta. Kažu da odrasla ženka može da ukoka manjeg jelena, ako se dovoljno iznervira).


To skoro ko hapija. Sećam se da harpija ima kandže koliko i grizli.

Divna je Amerika jer je očuvala divlji svet.
Atomski mrav Atomski mrav 22:36 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Kažu da odrasla ženka može da ukoka manjeg jelena, ako se dovoljno iznervira).

Pajiću, izgleda da je bezbednije živeti u Donjecku ili Kašmiru nego u tvom komšiluku. Pume, kojoti, džinovske sove...
Atomski mrav Atomski mrav 22:38 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

ali sad pominju i vas, što ste civilno kao služili vojni rok

Ček' - zar preduslov za civilno služenje vojnog roka nije bilo da se potpiše izjava kako ne želiš da nosiš oružje?
maksa83 maksa83 22:39 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Pajiću, izgleda da je bezbednije živeti u Donjecku ili Kašmiru nego u tvom komšiluku. Pume, kojiti, džinovske sove...

Zato smo tamo poslali Jokića i Pajića, da vrate balans u prirodu i održe homo sapiensa na vrhu lanca ishrane.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:42 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

alselone
(ne znam da li je rođaka od ušare, ili je posebna vrsta. Kažu da odrasla ženka može da ukoka manjeg jelena, ako se dovoljno iznervira).


To skoro ko hapija. Sećam se da harpija ima kandže koliko i grizli.

Divna je Amerika jer je očuvala divlji svet.


Ma jebo ti to, kad ne smeš da ostaviš dete na ljuljašci... odnese ti ga 'tica.

E, ovde je sad trenutno sezona upisivanja dece u letnje kampove (sve što valja se brzo razgrabi). Mi smo snimili neki ranč, tu, par zaselaka pored, gde dovedeš dete ujutro, i pokupiš je uveče, a u međuvremenu - jašu konje. I tako par nedlja. Dobro, kao, malo i rade sa njima i drugim životinjama, hrane, timare, čiste govna i menjaju slamu, ali je jahanje glavno. Nismo joj još rekli šta je čeka, ali znam da će da poludi od sreće, jedva čekam da vidim tu facu...
alselone alselone 22:46 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

I ovde je. Imam neki lep kamp, Vidre se zove i nalazi se u malom idiličnom mestu Panonija. Pa onda ima još 5, 6 takvih sličnih. Taj mi je zapao za oko jer mi tamo tetka živi pa može da ima baba tetku i velike stričeve, na 10 minuta od kampa.

Mada i pored tog kampa ima još 5, 6 zaista lepih u ponudi. Proradilo je to tržište, ljudi stvarno organizuju lepe stvari.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:46 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Atomski mrav
Kažu da odrasla ženka može da ukoka manjeg jelena, ako se dovoljno iznervira).

Pajiću, izgleda da je bezbednije živeti u Donjecku ili Kašmiru nego u tvom komšiluku. Pume, kojoti, džinovske sove...


Jesi video? A kad dođem u Srbiju, svako mi kaže - ma, lako je tebi, ti si emigrirao na vreme...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:52 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Mada i pored tog kampa ima još 5, 6 zaista lepih u ponudi. Proradilo je to tržište, ljudi stvarno organizuju lepe stvari.


Super!

Mi ćemo to, i onda da udenemo nekoliko lepih kampovanja u svojoj organizaciji, možda i neku pećinicu da posetimo i to je to.
niccolo niccolo 22:53 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

ili je posebna vrsta

Kaže viki da su posebne vrste, ali dosta slične. Većina tih novi svet-stari svet se i smatraju posebnim vrstama, valjda je samo pitanje da li imaju više ili manje sličnosti jedni s drugima...
jadragoljub jadragoljub 23:03 01.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

novi svet-stari svet

kad smo već kod tog staronovg sveta, skoro sam proćitao-ćuo da su prvi konjovi nastali u ameriki pa emigrirali u aziju dok je politička situacija bila povoljna. a ono što ostalo požderali indijanci, ili kako su se već zvli ti čoveci koji su emigrirali iz azije u novi svet. što bi se reklo razmena dobara.
kamilo_emericki kamilo_emericki 01:08 02.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
Hoću reći ne brini za decu, ništa im neće biti.

Ako ti počneš da cimaš glavom ili dobiješ tikove ne brigaj, ni sluh ti ne treba kakva vremena su došla.

Ma zezam se ja oko Metalike, meni je to ok (čak ću dajbožezdravlja da ga vodim na koncert za 1. maj), da sluša ovaj domaći kurve-droga-utoke hiphop ili one Jala Brat Buba Koreli džankove tad bih bio nesrećan oko njegovih muzičkih izbora, a i nije baš skroz ograničen na metal, voli i svira i Kridense, Stounse i tako to... (ja za Credence nisam znao do moje 19. godine kad mi ih je otkrila tetka).


Boze koliko sam ruma popio igrajuci remi i slusajuci Kridense.

marco_de.manccini marco_de.manccini 04:00 02.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

ove godine nas očekuje Dizni u agresivnoj kampanji rimejkova Damba, Aladina i Kralja lavova

Кога не мрзи, пет минута читања, Onion о римејковима и сл: MPAA Adds New Rating To Warn Audiences Of Films Not Based On Existing Works
softelectronics_e softelectronics_e 07:09 02.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
A puštim mačketinu ni to mi nije realno da se posle vraća u kuću spolja međ decu.

Ako pustiš kućnu mačku napolje postoje što kaže Paja nemali izgledi da postrada, dosta je da odluta na teritoriju gde operiše neki okretniji pas i to je ćao zdravo. U kući do kuće u kojoj radim su pre otpr. 2 godine nabavili štenca onog Belgijskog Malinoa (zanimljiv pas, sve super, obraduje mi se, maše repom, dotrči i bogznakako se ispričamo kad blejim u bašti koja je čeličnom ogradom odvojena od njegove, ali kad sam pružio ruku kroz ogradu da ga pomazim vrlo jasno mi je dao do znanja da je ta ograda Granica). Elem, požali mi se baba čija je kuća pre neki dan da je "ljuta na njega", "što ste ljuti na njega gospođo?" "ma zadavio je mačku". Elem, bila tu i neka mačka koja se motala između naših dvorišta, mi je ponekad hranili, izgleda i baba, on je reklo bi se neko vreme to tolerisao a onda kad je napunio kritične 2 godine rešio da je bilo dosta.

Ma.
To sa životinjama nikada nije lako.
Previše se zbližiš - i onda ih samo jedan dan nema.
Posebno mačaka.
Uz sve rizike koje to podrazumeva - ja sam mačore uvek puštao da urede život kako njima odgovara.
Kada im je do boravka u kući - a kada im je do odlaska u život.
Kada su mi blizanci 'otišli', odlučili smo da je bilo dosta.
Sve do jesenas, nakon 4 do 5 godina, dok u dvorište nije počela da svraća jedna bela maca ... i bila upornija od drugih koje su svraćale.
Odlučio sam da joj prepustim 80 kvadrata suterena, napravio vratanca, instalirao kutiju sa stiroporom i ćebencetom (no, ona normalno bira trosed itd...).
Instalirao sam joj tamo hranilište - čantru za redovnu hranu, čantru za mleko ... i dokle traje, traje.
Zanimljivo je da ima navike kao pas - nema jutra da me ne isprati na posao, kao što me i dočeka kada se vratim.
Eeee, sada - tanko mesto vratanca na suterenu je što se počesto pridruže Sivko i Žućko, a primetio sam, kada je bilo hladnih noći, znao da se pridruži i Crni, kao i jedno mače.
Zanimljivo je da je mače, kada god bih ga dole pronašao, uvek ležalo na stolici za 'programerskim' stolom, bez obzira što je stolica za 'elektroničarskim' stolom mnogo udobnija.
nikvet pn nikvet pn 09:59 02.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

maksa83
u Beogradu (koji je prilično surova sredina za mačke - puno kola, puno avlijanera, ljudi kreteni)


Велеград доноси и додатни ризик од зараза које очас похарају популацију; ту заиста треба вакцинисати све што ветеринар препоручи. Строго кућна мачка ту има лепе шансе за дуг век, излазеће мачке слабо.

Обрнута ствар је у бољем амбијенту за мачке као што је село или мали град са пуно зеленила. Боље пустити је ван нек ужива. Стерилисана и превенирана од зооноза (беснило, ехонококоза) безбедна је али и доприноси имунитету власника; о томе се мало прича јер никоме кинту не доноси. Уносећи нам разне бенигне м-организме у кућу практично провоцира наш имунитет да створи антитела узгредно делотворна на опасније сојеве који би изазвали болест; паралелни имунитет.

Управо зато људи у директном додиру са животињама (сточари, месари, ветеринари...) стекну леп широкопојасни имунитет па је ту оболевање од зараза (грип нпр) ретко или никако.
jadragoljub jadragoljub 10:06 02.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Строго кућна мачка ту има лепе шансе за дуг век, излазеће мачке слабо.

moj Mika je lepo požive 20ak godina kao kućna, stanska, mačka.
nego doco to sa vakcinama el smo i mi mačkari zaštićeni od zoonoza, tako se valjda vikaju one bolesti što sa živuljci prelaze na čoveci, mislim ako je mačka vakcinisana od pajitjeve mononukleoze kake su šamse da , naprimer pajitju ipak prense mononukleozu? mislim da sam negde čuo-čitao da vakcinisanjem štitimo i sebe.
daklem doktore kako je to biti majka?
veselica veselica 08:36 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ko dovodi ribe?


gde ti nestade Helga, nismo mogli jedno vreme da zivimo bez nje.
veselica veselica 08:38 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Ali juče sam slušao i Edu Gegaja (Okreni moj broj, ti, živote moj), zatim Nina (obrada - Idi, moram da ti kažem, idi, neću da te lažem), onda Merimu Njegomir (Opilo nas vino, crveno i belo, mene tvoje usne, tebe moje telo), pa onda onog đetića Ljubomira Đurovića (Još me peku suze tvoje)...


I told you so.
docsumann docsumann 09:33 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

veselica
Ali juče sam slušao i Edu Gegaja (Okreni moj broj, ti, živote moj), zatim Nina (obrada - Idi, moram da ti kažem, idi, neću da te lažem), onda Merimu Njegomir (Opilo nas vino, crveno i belo, mene tvoje usne, tebe moje telo), pa onda onog đetića Ljubomira Đurovića (Još me peku suze tvoje)...


I told you so.





veselica veselica 09:53 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann

srećo, oć se družiš?



ne slušam ti ja to tvoje, nisam ni otvorila jer već na samu pojavu
mislim kao da je hauzer birao



ja ono sigurica, sia sia sia pomešano s dobrim, starim, springstinom.

softelectronics_e softelectronics_e 10:08 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

veselica
docsumann

srećo, oć se družiš?



ne slušam ti ja to tvoje, nisam ni otvorila jer već na samu pojavu
mislim kao da je hauzer birao



ja ono sigurica, sia sia sia pomešano s dobrim, starim, spingstinom.


Šta je spingstin?
aureus aureus 10:19 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann

LINK - Molecule Feat. Promoe - Faluja (French Dub System)

Pobogu, Dokse, kakva ti je to muzika?

Ovo se traži:

Dobri stari Sami Yusuf i njegova Asma'u Allah.

Ili ova - You Came to Me.

Elevating, isn't it?
veselica veselica 10:52 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Šta je spingstin?




cik zore.
docsumann docsumann 11:47 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

Dobri stari Sami Yusuf i njegova Asma'u Allah.


so bizare
docsumann docsumann 11:50 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje


koji ste dinosaurusi

aureus aureus 11:53 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
Dobri stari Sami Yusuf i njegova Asma'u Allah.


so bizare


Znam i tu.
docsumann
koji ste dinosaurusi
LINK - Bebe (Siempre Me Quedara)

Može Bebe.
Volim onu Tu silencio s prvog albuma.



Znam da ste mislili da slušam samo Edu Gegaja. Pogriješili ste. Bebe je bolja od Ede.
veselica veselica 12:56 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

docsumann
Dobri stari Sami Yusuf i njegova Asma'u Allah.


so bizare





pa vi ste iz onog filma tell me something boy
predatortz predatortz 16:19 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

veselica
Ko dovodi ribe?


gde ti nestade Helga, nismo mogli jedno vreme da zivimo bez nje.


Tu je. Pozdravlja te i zahvaljuje što brineš.
veselica veselica 17:56 03.03.2019

Re: Ti u cvećaru, a ono riju svinje

predatortz
veselica
Ko dovodi ribe?


gde ti nestade Helga, nismo mogli jedno vreme da zivimo bez nje.


Tu je. Pozdravlja te i zahvaljuje što brineš.




Fina žena a ja osetljiva na finoću.
aureus aureus 23:06 01.03.2019

Vlasnik ovog skromnog doma...

...voli Led Zeppelin.



Vidi se da čovjek ima ukusa.
angie01 angie01 23:33 01.03.2019

Re: Vlasnik ovog skromnog doma...

Vidi se da čovjek ima ukusa.


mene bi tu zanimao onaj bazen i palma,...
aureus aureus 23:42 01.03.2019

Re: Vlasnik ovog skromnog doma...

angie01

mene bi tu zanimao onaj bazen i palma,...

Palma.

angie01 angie01 01:12 02.03.2019

Re: Vlasnik ovog skromnog doma...

Palma.


ovog zadrzi....je l mu to leteci cilim oko vrata?
docsumann docsumann 10:12 02.03.2019

Re: Vlasnik ovog skromnog doma...

angie01
Palma.


ovog zadrzi....je l mu to leteci cilim oko vrata?



izgleda da ono nije bio bazen, već Palma prilego u dvorištu, u tom aljetku...
Черевићан Черевићан 14:46 02.03.2019

lako za konzumiranje,

а ne zahteva velikog duhovnog ili intelektualnog napora

пробирљива песмом је Еуропа
с' тога недорек у мени се буди,
уметника труд поштовати треба
наслуха кича* не треба да чуди

*
kič se dovodi u vezu sa masovnom kulturom i poistovećuje se sa neukusom, dok u užem smislu predstavlja komercijalizaciju i degradaciju umetnosti koja pre svega teži da bude dopadljiva čulima
milanb milanb 15:18 02.03.2019

Re: lako za konzumiranje,

Много се залуђујете том музиком.

Хајде да расправљамо о Вучићу.
veselica veselica 08:47 03.03.2019

Re: lako za konzumiranje,

milanb
Много се залуђујете том музиком.

Хајде да расправљамо о Вучићу.



veselica veselica 19:30 03.03.2019

Re: lako za konzumiranje,

Хајде да расправљамо о Вучићу.




Vapaj! Morala opet, da se čuje.
Obožavam.

Ali preče mačke, ribe, živuljke. Jer to vole.
Raspušteni pa ubijaju vreme.

Vučiću, vladaćaš dokle oćeš.

alselone alselone 19:40 02.03.2019

Propas' filma

Jebo i Beoviziju i Oskare, kad čovek više nema šta da pogleda. Brauzujem HBO OD, brauzujem Netflix, ugasim tab.

Znači sve je škart onaj najgori. HBO OD kada sortiraš po IMDB ocenama, već posle 10. filma ocene padaju oko 7, što je realno sranje. Netflix još gori.

Živa ka-ta-stro-fa.

maksa83 maksa83 20:11 02.03.2019

Re: Propas' filma

Jebo i Beoviziju i Oskare, kad čovek više nema šta da pogleda. Brauzujem HBO OD, brauzujem Netflix, ugasim tab.

Nonononono. Na HBO GO imaš Berlin Station npr., tamo su i Billions (ako nisi gledao, sjajno je), Fargo, Tri Bilborda ispred Ebing Misuri, itd.
alselone alselone 20:28 02.03.2019

Re: Propas' filma

maksa83
Jebo i Beoviziju i Oskare, kad čovek više nema šta da pogleda. Brauzujem HBO OD, brauzujem Netflix, ugasim tab.

Nonononono. Na HBO GO imaš Berlin Station npr., tamo su i Billions (ako nisi gledao, sjajno je), Fargo, Tri Bilborda ispred Ebing Misuri, itd.


Berlin station vido da ti i Milan pominjete, proguglo, nije me dojmio zaplet, mlzda gresom. Billions cekam nastavak sad u martu ko ozebo sunce. Nisam postenu seriju gledao od kraja proslog serijala. Fargo gledao. Tri Bilborda nikad cuo, sacu izguglam.
floki floki 21:20 02.03.2019

Re: Propas' filma

ja kontam da meni sledi uskoro višemesečni preventivni ban ovde, kad krene GoT, pa da se javim dok još mogu...

ja gledam true detective 3, ali nisam nešto zagrizao baš... i onu suburru italijansku isto, mada sam puno zaboravio šta je bilo u prvoj sezoni...

e da, ona domaća serija "besa" gde glumi onaj bukvić ili kako se već zove je u redu skroz, dok ne krenu billions, GoT, senke nad balkanom...
Milan Novković Milan Novković 23:03 02.03.2019

Re: Propas' filma

alselone
maksa83
Jebo i Beoviziju i Oskare, kad čovek više nema šta da pogleda. Brauzujem HBO OD, brauzujem Netflix, ugasim tab.

Nonononono. Na HBO GO imaš Berlin Station npr., tamo su i Billions (ako nisi gledao, sjajno je), Fargo, Tri Bilborda ispred Ebing Misuri, itd.


Berlin station vido da ti i Milan pominjete, proguglo, nije me dojmio zaplet, mlzda gresom. ...

Odličan, Rhys Ifans fenomenalan, iako su svi likovi odlični - bolji nego u The Americans (al tamo je osnovna nit cute

Ja sam odgledao u dve faze, 3+7, četvrtak uveče i petak ujutro

Druga sezona - odgledao prvu epizodu, NBC ga stavili na YouTube, pa sam brutalno zaustavljen tu, na amazon.com mi ne pali više izigravanej Amera iz Džersija uz pomoć VPN-a pa plaćanje gift depozitom koji sam poklonio sam sebi - tj VPN radi lepo, al sam plaćanje može samo karticom, koja mi nije izdata u US

UK su useless, C4 imaju prava ali im ne radi streming i imaju isto samo prvu sezonu, a i pristižem s drugim poslom

Tj ja mislim da idem za vama par godina u iskustvu, a učim kampanjski, pa još uvek svako malo moram da češkam glavu gde nešto da odgledam

Pa učim stihijski, odgledao već desetine serija i nisam street-wise, tj ne znam šta se podrazumeva da ste već odgledali pa je uvredljivo da vam savetujem

Za tebe Battlestar Galactica, naravno, jedinstveno dobra, The Expanse (cool, The Three Body Problem će biti bolji, al dok to Amazon zrikta, ...), Altered Carbon (nako), ... SciFi ti listam, True Detective - vidim Floki posustaje, ja sam odgledao i S3 (Zen(ish), meni cool), pa ....

... Turkse serije, jelte

... browsovao i ja tako ko ti i naletim na jednu, kažem aj da vidim, adgledam par epizoda i kažem ok plot, glumci, scenaristi ... ima još evolucije da se odradi ....

... sledećeg dana zaboravim kako se serija zove da vidim i treću epizodu, Netflix uradio neki update i slupao mi delove profila, pa odem da guglujem .... lele, serija ko šodera, to izgleda tamo rade klinci za malu maturu
veselica veselica 08:51 03.03.2019

Re: Propas' filma

Milan Novković
alselone
maksa83
Jebo i Beoviziju i Oskare, kad čovek više nema šta da pogleda. Brauzujem HBO OD, brauzujem Netflix, ugasim tab.

Nonononono. Na HBO GO imaš Berlin Station npr., tamo su i Billions (ako nisi gledao, sjajno je), Fargo, Tri Bilborda ispred Ebing Misuri, itd.


Berlin station vido da ti i Milan pominjete, proguglo, nije me dojmio zaplet, mlzda gresom. ...

Odličan, Rhys Ifans fenomenalan, iako su svi likovi odlični - bolji nego u The Americans (al tamo je osnovna nit cute

Ja sam odgledao u dve faze, 3+7, četvrtak uveče i petak ujutro

Druga sezona - odgledao prvu epizodu, NBC ga stavili na YouTube, pa sam brutalno zaustavljen tu, na amazon.com mi ne pali više izigravanej Amera iz Džersija uz pomoć VPN-a pa plaćanje gift depozitom koji sam poklonio sam sebi - tj VPN radi lepo, al sam plaćanje može samo karticom, koja mi nije izdata u US

UK su useless, C4 imaju prava ali im ne radi streming i imaju isto samo prvu sezonu, a i pristižem s drugim poslom

Tj ja mislim da idem za vama par godina u iskustvu, a učim kampanjski, pa još uvek svako malo moram da češkam glavu gde nešto da odgledam

Pa učim stihijski, odgledao već desetine serija i nisam street-wise, tj ne znam šta se podrazumeva da ste već odgledali pa je uvredljivo da vam savetujem

Za tebe Battlestar Galactica, naravno, jedinstveno dobra, The Expanse (cool, The Three Body Problem će biti bolji, al dok to Amazon zrikta, ...), Altered Carbon (nako), ... SciFi ti listam, True Detective - vidim Floki posustaje, ja sam odgledao i S3 (Zen(ish), meni cool), pa ....

... Turkse serije, jelte

... browsovao i ja tako ko ti i naletim na jednu, kažem aj da vidim, adgledam par epizoda i kažem ok plot, glumci, scenaristi ... ima još evolucije da se odradi ....

... sledećeg dana zaboravim kako se serija zove da vidim i treću epizodu, Netflix uradio neki update i slupao mi delove profila, pa odem da guglujem .... lele, serija ko šodera, to izgleda tamo rade klinci za malu maturu



samo sam floki razumela, sta si nam Milance u stvari rekao?
alselone alselone 09:10 03.03.2019

Re: Propas' filma

izigravanej Amera iz Džersija uz pomoć VPN-a pa plaćanje gift depozitom koji sam poklonio sam sebi


Jao koja genijalna ideja.

Probao sam Expanse od ovoga što savetuješ i posustao. Mislim, sve su to solidne serije, ali meni se gleda nešto baš dobro, nešto što naiđe na par godina, GoT, Sopranos, Breaking Bad itsl.

Možda je vreme da dok ne krenu Billions i GoT malo čitam knjige. Tu sam naštekao dobrih ideja na Goodreads i vreme je da ih malo počistim.
Milan Novković Milan Novković 12:15 03.03.2019

Re: Propas' filma

veselica
...
samo sam floki razumela, sta si nam Milance u stvari rekao?

Ma cmizdrenje serijskog gledača serija (i sam sebe ignorišem, al ovo nemoj nikom da kažeš)

A pitanje svih pitanja - šta gledati kad smo toliko lenji da nas mrzi da odemo do polica sa kvalitetnim filmovima, tj da dignemo dupe iz gde god da smo ga posadili, i imamo samo daljinsku, komada nekoliko, i mobilni, bez obzira što na policama imamo na stotine fenomenalnih filmova, nego baksuze onda moramo i da udenemo u player - too much for one weak heart

Al evo i pešest indirekcija "kreativnog" pitanja, kasmo već kod Rhys Ifansa (Hugh Grantov razbarušeni cimer u Notting Hillu, fe-no-me-nalan u Berlin Station seriji) - ja sam svaki put dobio packe kad sam ženama "spomenuo" da je Hugh Grant loš čovek, dok, kao pavlovljem pas, nisam prestao to da spominjem

U čemu je fora (pošto je on stvarno loš čovek, obaška, u životu i u smrtu)?!
veselica veselica 13:02 03.03.2019

Re: Propas' filma

Ma cmizdrenje serijskog gledača serija (i sam sebe ignorišem, al ovo nemoj nikom da kažeš)


Nikad.
too much for one weak heart


Kome pričaš, danas sva srećna ne idem na fest a sutra u podne gledam "Hladni rat" čisto da proverim štefov ukus, to mi jedini razlog.


da je Hugh Grant loš čovek,


Ljiga najveća a sve kao stidljiv, ovoono, kad tamo beverli hils na delu.........Medjutim, meni on sad postariji bolje izgleda i pljunem ti svoj ukus.


maksa83 maksa83 13:07 03.03.2019

Re: Propas' filma

Al evo i pešest indirekcija "kreativnog" pitanja, kasmo već kod Rhys Ifansa (Hugh Grantov razbarušeni cimer u Notting Hillu, fe-no-me-nalan u Berlin Station seriji)

Jeltoon!

Pazi kad sam pomislio "ovaj liči na onog Velšanina cimera Hju Granta" ali sam brzo odbacio pomisao, kad ono...
Milan Novković Milan Novković 13:14 03.03.2019

Re: Propas' filma

alselone
izigravanej Amera iz Džersija uz pomoć VPN-a pa plaćanje gift depozitom koji sam poklonio sam sebi


Jao koja genijalna ideja.

Probao sam Expanse od ovoga što savetuješ i posustao. Mislim, sve su to solidne serije, ali meni se gleda nešto baš dobro, nešto što naiđe na par godina, GoT, Sopranos, Breaking Bad itsl.

Možda je vreme da dok ne krenu Billions i GoT malo čitam knjige. Tu sam naštekao dobrih ideja na Goodreads i vreme je da ih malo počistim.

Nači Berlin Station je meni bolji od Breaking Bad (odgledao s uživanjem) - vrlo kvalitetan tim radiJo, they aint kidding, primer (Oscar za Forrest Gump adapted scenarijo, ali vidi listu (bio i Jim Morrisonon pajtos iz škole)):

"... Eric R. Roth (born March 22, 1945) is an American screenwriter. He has been nominated five times for the Academy Award for Best Adapted Screenplay for Forrest Gump (1994), The Insider (1999), Munich (2005), The Curious Case of Benjamin Button (2008), and A Star Is Born (2018), winning for Forrest Gump. He also wrote the screenplay for the Oscar-nominated film Extremely Loud & Incredibly Close (2011)..."

To je bilo sa Wikipedije, a onda:

"... One of my favorite (woefully underutilized) actors, Rhys Ifans, is simply hypnotic. He is a mess, a believable mess, and every emotion seems to come from deep within his life and experiences. To think we’ve only seen him as Jonny Lee Miller’s brother, Mycroft, in “Elementary” and a bit part here and there, is absurd. I would buy a ticket to ANYTHING he was in. ...

... So, listen, it’s not perfect, and at times its downright annoying. BUT, while it may be worse than some, it’s better than most, and, if you can ignore the meandering quality of first few episodes, ...
"

Ovo sam malopre pročitao i kritičar ima skoro identične osnovne utisake kao ja, iako on, profesionalac, ima mnogo više znanja pa skreće pažnju na delove koje ja nisam primetio.
A imaš i:

- Fauda

- Lucifer - super zezanje limunadica, Tom Ellis odličan (nama u kući drag pošto moja mlađa ćerka zna NAPAMET scenarija cele jedne serije ovde, Miranda, gde su Miranda (visoka ko ti samo 4x šira u ramenima, struku i kukovima) i on smotano i nekonzumirano (ružne li riječi) zaljubljeni jedno u drugo

- You

- The Expanse (čujem šta pričaš, ali često imamo svi taj problem prvih 2-3 epizode, ide poso oko realm-like ideja kasnije, simpa, tipa The TBP, ovo sad Str Treka itd

- Peaky Blinders - možda malo teži za cenjenje vama, the Young Turks, ali je exquisite, pa muzika ...

- ...

... Možda je vreme da dok ne krenu Billions i GoT malo čitam knjige....

Šta ti je!!!
softelectronics_e softelectronics_e 13:15 03.03.2019

Re: Propas' filma

maksa83
Al evo i pešest indirekcija "kreativnog" pitanja, kasmo već kod Rhys Ifansa (Hugh Grantov razbarušeni cimer u Notting Hillu, fe-no-me-nalan u Berlin Station seriji)

Jeltoon!

Pazi kad sam pomislio "ovaj liči na onog Velšanina cimera Hju Granta" ali sam brzo odbacio pomisao, kad ono...

Da li je to onaj glumac koji glumi u svim onim slatkastim filmovima gde je zaljubljen i slično?
alselone alselone 13:19 03.03.2019

Re: Propas' filma

Ništa, to je to onda. Činija, naćosi, dip, Berlin Station.



jadragoljub jadragoljub 22:20 02.03.2019

kad je o moralu, morosam

loader loader 14:30 04.03.2019

Re: kad je o moralu, morosam







jadragoljub jadragoljub 11:11 03.03.2019

nešto o čemu često pričamo

daklem ovo je sanstefanski mir done srbima i blgarima,sad rusofili nek ovo pogledaju

plus linak koji 'objašnjava kako o zašto tolka blgarija'

na današnji dan potpisan sanstefanski ugovor
aureus aureus 11:28 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

jadragoljub
daklem ovo je sanstefanski mir done srbima i blgarima,sad rusofili nek ovo pogledaju
plus linak koji 'objašnjava kako o zašto tolka blgarija'
na današnji dan potpisan sanstefanski ugovor

Meni je još zanimljivije da su uprkos tom tutorisanju, Bugari u oba svjetska rata bili kontra Rusa, a čak su s njima imali i vojne okršaje.

I opet milostivi Rusi - progledaše Bugarima kroz prste.
Nisu ih sravnili sa zemljom.
A 'vamo se Srbi plaše da uvedu blage ekonomske sankcije Rusiji.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:00 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

jadragoljub
daklem ovo je sanstefanski mir done srbima i blgarima,sad rusofili nek ovo pogledaju

plus linak koji 'objašnjava kako o zašto tolka blgarija'

na današnji dan potpisan sanstefanski ugovor

Imam nekoliko pitanja.
Kakav je bio nacionalni profil stanovnistva ovih "novozaposednutih podrucja oko Vranja i Pirota"?
Zasto bi rusofili ili rusofobi ovo trebalo da pogledaju?
"Временом је у Србији формиран мит о „руској издаји“, иако је стварање велике Бугарске било руковођено виталним националним интересима Руског Царства, као што је излазак на егејско море. Претходно је ултиматум Русије Турској спасао Србију катастрофе 1876, а руске победе над Турском 1877. и 1878. и Санстефански мир омогућили су Србији независност, ослобођење и територијално проширење."
Da li ovo smatras izdajom ili pomoci?
jadragoljub jadragoljub 17:24 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

kad porasteš kašće ti se samo
jadragoljub jadragoljub 17:26 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

Meni je još zanimljivije da su uprkos tom tutorisanju, Bugari u oba svjetska rata bili kontra Rusa, a čak su s njima imali i vojne okršaje.

može im se kontrolišu izlaz na topla mora kojima rusi teže. jedno od razloga koje sam ja čuo i koji mi je najprihvatljiviji.
maksa83 maksa83 17:42 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

može im se kontrolišu izlaz na topla mora kojima rusi teže. jedno od razloga koje sam ja čuo i koji mi je najprihvatljiviji.

To je to - izlaz na toplo more, luke koje nisu zamrznute 4 meseca godišnje.
aureus aureus 18:25 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

jadragoljub
Meni je još zanimljivije da su uprkos tom tutorisanju, Bugari u oba svjetska rata bili kontra Rusa, a čak su s njima imali i vojne okršaje.

može im se kontrolišu izlaz na topla mora kojima rusi teže. jedno od razloga koje sam ja čuo i koji mi je najprihvatljiviji.

Velika je greška Srba što se prilikom doseljavanja na Balkan nisu naselili u Bugarsku.

Ili makar u Hrvatsku.
jadragoljub jadragoljub 18:36 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

aureus
jadragoljub
Meni je još zanimljivije da su uprkos tom tutorisanju, Bugari u oba svjetska rata bili kontra Rusa, a čak su s njima imali i vojne okršaje.

može im se kontrolišu izlaz na topla mora kojima rusi teže. jedno od razloga koje sam ja čuo i koji mi je najprihvatljiviji.

Velika je greška Srba što se prilikom doseljavanja na Balkan nisu naselili u Bugarsku.

Ili makar u Hrvatsku.

zajebavajzajebavaj.
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:38 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

jadragoljub
kad porasteš kašće ti se samo

Hvala na odgovorima.
aureus aureus 18:50 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

jadragoljub
aureus
jadragoljub

može im se kontrolišu izlaz na topla mora kojima rusi teže. jedno od razloga koje sam ja čuo i koji mi je najprihvatljiviji.

Velika je greška Srba što se prilikom doseljavanja na Balkan nisu naselili u Bugarsku.

Ili makar u Hrvatsku.

zajebavajzajebavaj.

Zamisli: umjesto u Split, ti odeš na Peštersku visoravan, zauzmeš gudure oko rijeke Ibar...

Kakva skromnost.

Vrijeme je da okolni narodi Srbima kažu - hvala.
Malo ko bi pokazao takvu suzdržanost.
predatortz predatortz 18:58 03.03.2019

Re: nešto o čemu često pričamo

Vrijeme je da okolni narodi Srbima kažu - hvala.
Malo ko bi pokazao takvu suzdržanost.


Ironišeš, ali si u pravu. Bar što se Hrvata tiče.
Malo bi ko, kao što su Srbi, dva puta oprostio a nikad vratio onoliko zlo.
Mislim da to više, u našem slučaju, nije u pitanju ni hrišćanska vrlina. Toliko praštanje nije normalno.
Neka se zahvale Bogu i onim koji su nas vodili. Naročito njima.
Nadam se da takvih budala, na čelu naroda, nikad više nećemo imati.
veselica veselica 11:19 03.03.2019

al da s narodom

razgovara putem instagrama,



pola srbije ne zna ni da izgovori.......





loader loader 14:28 04.03.2019

Re: al da s narodom

putem instagrama



veselica veselica 18:24 04.03.2019

Re: al da s narodom

loader
putem instagrama





nemam nalog, samo mi još instagram fali.
ali tako se kaze.

kazu :))

loader loader 13:34 05.03.2019

Re: al da s narodom




Nema problema... Pa, valjda nećemo zbog instagrama da se zameramo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana