Astrologija| Ljudska prava| Mediji| Politika| Sex

Pitanje jednog krezavog i neupućenog

tasadebeli RSS / 03.03.2019. u 11:56

У рубрици под називом

 

 Pisma-prestonickom-listu-A-Teofanovic_slika_O_37802441.jpg

 

 

 

 

А зашто протестери (Стјепан ме је научио да нису протестанти него протестери) у својим шетњама суботом упорно и редовно иду испред Јавног сервиса РТС да протестују незадовољни извештавањем медија када сам ја, само примера ради, у петак, прекјуче, слушао на Радио Београду 1 емисију "Земља чуда" која је била баш као да је уређују ти исти протестери?

 

Зашто протестери у својим шетњама никада, ама баш никада, не оду да протестују због извештавања медија у Србији испред оне телевизије чији је власник онај ружичасти љубитељ италијанске опере?

 

Није ваљда да су протестери задовољни извештавањем ружичасте телевизије?

 

Мислим, и то је такође један масмедиј у Србији... И та ружичаста телевизија у Србији, колико знам, има већу гледаност од Јавног сервиса РТС...

 

 



Komentari (269)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

veselica veselica 07:09 04.03.2019

Re: Pescanik

Slavoj Žižek



vrabac_onaj vrabac_onaj 20:41 03.03.2019

Čeda Čupić vs Pink

Ovo je zanimljiva knjiga:

Medijska etika i medijski linč

Kada se pročita, mnoge stvari bivaju malo jasnije.
alselone alselone 20:48 03.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

vrabac_onaj
Ovo je zanimljiva knjiga:

Medijska etika i medijski linč

Kada se pročita, mnoge stvari bivaju malo jasnije.


Je l' to ono kad je Djindjic rekao da ga ne zanima sto se vrapci tuku?
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:54 03.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

alselone
vrabac_onaj
Ovo je zanimljiva knjiga:

Medijska etika i medijski linč

Kada se pročita, mnoge stvari bivaju malo jasnije.


Je l' to ono kad je Djindjic rekao da ga ne zanima sto se vrapci tuku?


Da.
Međutim ima tu još mnogo toga.

Nego, koga zanima za 5 minuta na NG kreće premijera:

https://www.nationalgeographic.com/films/free-solo/
softelectronics_e softelectronics_e 21:04 03.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

vrabac_onaj
alselone
vrabac_onaj
Ovo je zanimljiva knjiga:

Medijska etika i medijski linč

Kada se pročita, mnoge stvari bivaju malo jasnije.


Je l' to ono kad je Djindjic rekao da ga ne zanima sto se vrapci tuku?


Da.
Međutim ima tu još mnogo toga.

Nego, koga zanima za 5 minuta na NG kreće premijera:

https://www.nationalgeographic.com/films/free-solo/

Taj kanal je okupirala moja žena stalno gledajući istrage o avionskim nesrećama.
alselone alselone 21:05 03.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

Da.
Međutim ima tu još mnogo toga.


To je bio baš indikativan događaj. Sačuvao ga Điki, ko Koštunica Radeta Markovića.

shone shone 21:12 03.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

evo premijere odma - odavno

https://www.gledalica.com/sa-prevodom/free-solo-2018-video_eb4309089.html
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:41 03.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

Nego, koga zanima za 5 minuta na NG kreće premijera:

https://www.nationalgeographic.com/films/free-solo/


Uf, ja se spremam da ga odgledam u IMAX-u. Osećam da je keva od filma, a i obožavam ovog Džimi Čin-a, dobro, Alex je tu vanzemaljac.
mesan mesan 14:00 05.03.2019

Re: Čeda Čupić vs Pink

vrabac_onaj

Nego, koga zanima za 5 minuta na NG kreće premijera:

https://www.nationalgeographic.com/films/free-solo/

Što niste doveli ovog dečka i u Srbiju:

Deluje impresivno, sigurno je inspirativan, npr.
www.youtube.com/watch?v=ZRTNHDd0gL8
G.Cross G.Cross 22:43 03.03.2019

Taso, zamalo da pogodis

Мислим, и то је такође један масмедиј у Србији... И та ружичаста телевизија у Србији, колико знам, има већу гледаност од Јавног сервиса РТС...




Pa verovatno razumeju da protestvovati protiv Pink televizije a ne podici buku do neba da je sin "vlasnika" te televizije ubio devojku na pesackom prelazu i da nikad nece biti osudjen zbog uticaja svog oca nema apsolutno nikakvog smisla.

Da iko u toj opoziciji u Srbiji ima osecaj za kako dobiti bitku bi se fokusirao na oca ubice sa pesackog prelaza. ALi zbog necega svi osim Filipa cute.

Meni ne treba alternativna vlast u kojoj taj ubica ne bi bio odmah osudjen ( znam, sudvtvo je nezavisno ali ovde govorimo o Srbiji).

Pink jasno nije privatna televizija zato proteste ne treba fokusirati na nju. Treba fokusirati na Mitrovica.

Ali to niko nece da uradi.

Zasto?
maksa83 maksa83 23:03 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Pa verovatno razumeju da protestvovati protiv Pink televizije a ne podici buku do neba da je sin "vlasnika" te televizije ubio devojku na pesackom prelazu i da nikad nece biti osudjen zbog uticaja svog oca nema apsolutno nikakvog smisla.

Ja ipak mislim da je stvar u tome da je razdaljina od Trga Republike do Pinka (ako je verovati Google Mapama) 5km, što je nešt preko 1h hoda, i ima donde i nizbrdo a i uzbrdo. Video sam u toj gomilii dosta starijih ljudi kojima bi to bilo previše. Dodatno, ako bi tamo odveo tu količinu ljudi peške napravio bi usput vrlo ozbiljan saobraćajni haos + bi kad dođeš tamo zagušio prilaz do nekoliko bitnih zdravstvenih ustanova u okolini, npr. dečija plućna bolnica se nalazi neposredno pored, a onda bi bilo Oni Ne Daju, Ovaj Umro Zbog Njih, Evo Ovaj Građanin Zbog Đilasa Ne Može Da Dovede Dete its. its., što rade i ovako montiranim bolničkim kolima u kojima nema nikog, ali mnogo teže.

Da ne zanemarimo ni što je RTS - Javni Servis koji nam svakog meseca naplate tako što račun za RTS prikače na račun za struju, a Pink privatna šundovizija. Isto važi i za Studio B koji je kažu još gori (drže ga isto dvoje koje drže tabloid Alo!, Informer klon, tj. još jedan FSB fanzin).
Bili Piton Bili Piton 23:12 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Oni Ne Daju, Ovaj Umro Zbog Njih, Evo Ovaj Građanin Zbog Đilasa Ne Može Da Dovede Dete its. its.,


Da. Naslovi se sami pišu.
G.Cross G.Cross 23:16 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Pa verovatno razumeju da protestvovati protiv Pink televizije a ne podici buku do neba da je sin "vlasnika" te televizije ubio devojku na pesackom prelazu i da nikad nece biti osudjen zbog uticaja svog oca nema apsolutno nikakvog smisla.

Ja ipak mislim da je stvar u tome da je razdaljina od Trga Republike do Pinka (ako je verovati Google Mapama) 5km, što je nešt preko 1h hoda, i ima donde i nizbrdo a i uzbrdo. Video sam u toj gomilii dosta starijih ljudi kojima bi to bilo previše. Dodatno, ako bi tamo odveo tu količinu ljudi peške napravio bi usput vrlo ozbiljan saobraćajni haos + bi kad dođeš tamo zagušio prilaz do nekoliko bitninh zdravstvenih ustanova, npr. dečija plućna bolnica se nalazi neposredno pored, a onda bi bilo Oni Ne Daju, Ovaj Umro Zbog Njih, Evo Ovaj Građanin Zbog Đilasa Ne Može Da Dovede Dete its. its., što rade i ovako montiranim bolničkim kolima u kojima nema nikog, ali mnogo teže.

Da ne zanemarimo ni što je RTS - Javni Servis koji nam svakog meseca naplate tako što račun za RTS prikače na račun za struju, a Pink privatna šundovizija. Isto važi i za Studio B koji je kažu još gori (drže ga isto dvoje koje drže tabloid Alo!, Informer klon, tj. još jedan FSB fanzin).


Eh pa dobro. Svi ti starci ( kako se vremena menjaju, za Slobu su bili samo starci a protiv ovoga po tebi samo opet starci) su mogli da imaju makar jedan baner tipa " Pravda za devojku koju je ubio Mitrovicev sin".

Sve u svemu promasaj Tasinog posta je u time da he apsolutno ljigavo napadati Pink na intelektualnoj ravni politickog marketinga dok je ubica sin takozvanog vlasnika te stanice slobodan zbog pripadnosti svog oca Sluzbi.


maksa83 maksa83 23:23 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Eh pa dobro. Svi ti starci ( kako se vremena menjaju, za Slobu su bili samo starci a protiv ovoga po tebi samo opet starci)

Ne piše nigde "samo starci" nego da ima starijeg sveta, kao što ima.

Pravo da ti kažem, za razliku od onih antiSloba protesta na ovima stvarno ima upadljivo više starijeg sveta, npr. neke srednje godine pa naviše. Mislim, ima i mlađarije, ali nemam utisak da su najveći deo, verovatno sede kući i uče nemački, norveški...

su mogli da imaju makar jedan baner tipa " Pravda za devojku koju je ubio Mitrovicev sin".

Moćan taj periskop koji dobacuje dovde pa znaš da nije bilo ničeg sličnog + što to diskreditutje celu stvar.
G.Cross G.Cross 23:29 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Eh pa dobro. Svi ti starci ( kako se vremena menjaju, za Slobu su bili samo starci a protiv ovoga po tebi samo opet starci)

Ne piše nigde "samo starci" nego da ima starijeg sveta, kao što ima.

Pravo da ti kažem, za razliku od onih antiSloba protesta na ovima stvarno ima upadljivo više starijeg sveta, npr. neke srednje godine pa naviše. Mislim, ima i mlađarije, ali nemam utisak da su najveći deo, verovatno sede kući i uče nemački, norveški...

su mogli da imaju makar jedan baner tipa " Pravda za devojku koju je ubio Mitrovicev sin".

Moćan taj periskop koji dobacuje dovde pa znaš da nije bilo ničeg sličnog + što to diskreditutje celu stvar.


DA znas da sam obavestio moderatora. Zbog glupo postavljenog dugmeta "obavesti moderatora".

Ako je bio slican baner povlacim primedbu.


Eh a ti sada starci su bili oni mladi na Slobinim protestima.
maksa83 maksa83 23:33 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Ako je bio slican baner povlacim primedbu.

Ma nemam pojma da li ga je bilo, sasvim moguće da je neko poneo nešto slično, najverovatnije zapravo nije, nego je stvar u tome da se ovde nagomilalo toliko takvih sranja - pa onaj jebeni imbecil Babić je pre mesec dana ubio ženu, Putevi Srbije ne daju snimak, neki fantomski vozač bez imena i prezimena je šatro priveden, a priča se da u kolima nije bilo nikog osim Babića - da možeš uvek da pitaš "a što niko nije ovo, a što niko nije ono". Sve je to isti k., jedno veliko sranje sastavljeno iz gomile manjih, i zato su ti ljudi tamo.

freehand freehand 23:49 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Zasto?

Da, stvarno je neverovatno da ovde niko ne vidi šta je najvažnije i šta je apsolutno neophodno učiniti.
A ti daleko.
A Tasu mrzi.
E jebiga.
tasadebeli tasadebeli 23:52 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

G.Cross

Sve u svemu promasaj Tasinog posta je u time da he apsolutno ljigavo napadati Pink na intelektualnoj ravni politickog marketinga



А значи тако се сада у српском новоговору 21. века назива стара добра говњива мотка?

Дооооброооо... Да знам за убудуће.
tasadebeli tasadebeli 23:54 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

freehand

A Tasu mrzi.



Ма не мрзи ме, брате...

Него увек држите те протесте у време када игра Чукарички.

И ја се онда ломим, ломим, ломим... Где отићи, мајку му!

Па на крају одем на стадион.

А и нећете да протестујете против Пинка и Жељка Митровића, па ме то још додатно демотивише за протест, а мотивише за утакмицу.
freehand freehand 23:57 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Ма не мрзи ме, брате...

Него увек држите те протесте у време када игра Чукарички.

Dobro, i to je nešto. Živeo sam u uverenju da sem što te ne interesuju nikako ne podnosiš ni protestere (hvala St.jepanu na prosvetljenju) niti se slažeš sa njihovim ciljevima, niti vidiš svrhu svega toga.
Atomski mrav Atomski mrav 23:58 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Па на крају одем на стадион.

Ako te boli patka za proteste, trebalo bi da te boli patka i za to da li se održavaju ispred ove ili one televizije.
freehand freehand 23:59 03.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Atomski mrav
Па на крају одем на стадион.

Ako te boli patka za proteste, trebalo bi da te boli patka i za to da li se održavaju ispred ove ili one televizije.

Možda je fora u tome što se protesti ne održavaju protiv bilo koje televizije?
maksa83 maksa83 00:03 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Možda je fora u tome što se protesti ne održavaju protiv bilo koje televizije?

Ja ne znam zašto vi idete tamo, ali moj motiv je prevashodno pojava Slane Plazme i one alternativne novouvedene dodatnodočokolađene Čokoladne Bananice.

Ko je tu veleizdaju dozvolio predaće Kosovo da ne trepne.
freehand freehand 00:08 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Možda je fora u tome što se protesti ne održavaju protiv bilo koje televizije?

Ja ne znam zašto vi idete tamo, ali moj motiv je prevashodno pojava Slane Plazme i one alternativne novouvedene dodatnodočokolađene Čokoladne Bananice.

Ko je tu veleizdajudozvolio predaće Kosovo da ne trepne.

Čokosmoki, qme. Tu je prelomilo. Posle toga nikad više ništa neće biti isto. Ako se i preko toga ćutke pređe sledeća je čokoprža - i šta će onda od nas ostati?
maksa83 maksa83 00:13 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Čokosmoki, qme. Tu je prelomilo.

Aaaapačekaj - Čokosmoki je uveo Đilas, a tad ti nije smetalo...
Atomski mrav Atomski mrav 00:15 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Čokosmoki, qme.

Jes' vala. Kad sam video to svetogrđe, pomislio sam - moralo se zaratiti.
freehand freehand 00:16 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Čokosmoki, qme. Tu je prelomilo.

Aaaapačekaj - Čokosmoki je uveo Đilas, a tad ti nije smetalo...

Čokođitler
freehand freehand 00:16 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Dupli vrisak u dvostrukoj ekspoziciji
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:18 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Čokosmoki, qme. Tu je prelomilo.

Aaaapačekaj - Čokosmoki je uveo Đilas, a tad ti nije smetalo...


U Pančevu se pravi burek sa vanilom, tako da pusti...
tasadebeli tasadebeli 00:18 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

freehand

Živeo sam u uverenju da sem što te ne interesuju nikako ne podnosiš ni protestere


Боже сачувај, немам ја ништа против тих људи. Нит' их волим нит' их мрзим. Остављају ме равнодушним.


niti se slažeš sa njihovim ciljevima



Циљеви им баш нешто и нису јасни. мало су мутни.

niti vidiš svrhu svega toga.


Не видим.
tasadebeli tasadebeli 00:19 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Atomski mrav
Па на крају одем на стадион.

Ako te boli patka za proteste, trebalo bi da te boli patka i za to da li se održavaju ispred ove ili one televizije.



Ето га сад и овај!

Па рекох већ АО-у на исто ово питање:

Можда зато што сам део овог друштва у Србији?

А шта ти мислиш?
maksa83 maksa83 00:20 04.03.2019

Re: ...

Мним да ти твоји и нису баш неки клинци курсаџије о којима је овде била реч?

Pa nisu kursadžije, verujem da se našao neki uzaludnik koji je otišao i udrio stativu ali matematika i svakodnevnica ne govore u prilog tvojoj tezi. Rapidno ostajemo bez lekara, medicinskih sestara, vozača, šlosera, čegaoćeš... Ostaće samo programeri dok ne nabiju 2 godine iskustva i pale dalje i politički analitičari. Meni je čudno da nisi primetio da su ti se odeljejna smanjila (nas je bilo između 30 i 35 u razredu, u generaciji moje dece ih ima 25-28).

Ovo ti je matematika:



Kako će da izgleda u budućnosti ne smem da zamislim, prilično sam siguran da pad neće biti linearan nego jedno - opa! - vrlo strmo brdašce za 10-15 godina.

freehand freehand 00:23 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

vrabac_onaj
maksa83
Čokosmoki, qme. Tu je prelomilo.

Aaaapačekaj - Čokosmoki je uveo Đilas, a tad ti nije smetalo...


U Pančevu se pravi burek sa vanilom, tako da pusti...

Tako se pre nekoliko godina proneo glas da su uhvatili na delu matorog Grgu kako stavlja meso u burek sa mesom... Ali odrasli smo ljudi, valjda znamo šta su glasine i urbane legende a šta je realnost.
maksa83 maksa83 00:25 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

U Pančevu se pravi burek sa vanilom, tako da pusti...

Znam kako će zvučati, ali ja bi' to probao.
freehand freehand 00:27 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
U Pančevu se pravi burek sa vanilom, tako da pusti...

Znam kako će zvučati, ali ja bi' to probao.

Ima li kraja toj nesreći? Nije dosta što nam je burek odneo Hendriksa i Morisona?
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:28 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
U Pančevu se pravi burek sa vanilom, tako da pusti...

Znam kako će zvučati, ali ja bi' to probao.


Pa ja i probao, donela koleginica koja tamo živi pre par nedelja. Pazi kad je dobar. Al brate onaj sa kolenicom kida.
maksa83 maksa83 00:29 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Ima li kraja toj nesreći? Nije dosta što nam je burek odneo Hendriksa i Morisona?

I Brus Lija.

Ovu sliku sam sveže nabavio:

freehand freehand 00:30 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

vrabac_onaj
maksa83
U Pančevu se pravi burek sa vanilom, tako da pusti...

Znam kako će zvučati, ali ja bi' to probao.


Pa ja i probao, donela koleginica koja tamo živi pre par nedelja. Pazi kad je dobar. Al brate onaj sa kolenicom kida.

tasadebeli tasadebeli 00:32 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Ех, да...

promasaj Tasinog posta



Не бих ја то, друже, називао промашајем...

Видиш да су се овде окупили и јављају се највише они који ме на Блогу Б92 "иначе не читају нити се јављају на моје постове, али само понекад случајно налете" и те муње... То јест они који се обично и не јављају на мојим постовима са темама које се не баве српским кафанским политикантством.

То се, ваљда, на Блогу Б92 фино и културно назива ignore. То када те избегавају...

Али ето, неки пут се просто не могу суздржати.

А мени је баш занимљиво на којим се то темама када се појаве у мојим постовима они не могу суздржати, па се обавезно и љубазно одазову позиву за гостовање...

Сутра је понедељак. Први радни дан нове радне недеље. (Јбг, у овој земљи неко мора и да ради. Не можемо сви да се бавимо политиком и да протестујемо.)

Свакојутарња Химна за добро јутро...




Atomski mrav Atomski mrav 00:33 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

А шта ти мислиш?

Mislim da se foliraš.
maksa83 maksa83 00:44 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Atomski mrav
А шта ти мислиш?

Mislim da se foliraš.

Čekaj hoćeš da kažeš da Tasa nije stvarno postavio iskreno pitanje, nego da je ovo jet anadr haranga po protestima, pošto instinktivno oseća da je cela stvar kontra ideje Dušanovog Carstva v2.0 sa Putinom kao Doživotnim Vladarem i Patrijarhom Sveslavjanskog Pravoslavnog Sveta?

Pa kako te nije sramota...
Atomski mrav Atomski mrav 01:00 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

sa Putinom kao Doživotnim Vladarem i Patrijarhom Sveslavjanskog Pravoslavnog Sveta?

Samo se ti zezaj, ali bio sam u Rusiji 2005. godine i na televiziji sam gledao kako Putin prvo prima tadašnjeg premijera Rusije u svom kabinetu, sedaju za konferencijski sto koji se nalazi ispred onog njegovog masivnog radnog stola i premijer mu podnosi raport o ekonomskim rezultatima u 2004. i projekcijama za 2005. godinu (rast plata, penzija... zvuči poznato?)... nakon toga, premijer odlazi iz Putinovog kabineta a dolazi Patrijarh moskovski i cele Rusije Aleksej II, rukuje se sa Putinom pa sedaju za onaj isti konferencijski sto i onda ponovo sledi podnošenje raporta...
tasadebeli tasadebeli 01:07 04.03.2019

Re: ...

maksa83

Meni je čudno da nisi primetio



Наравно да сам приметио. Сваке године на завршном испиту за основце знам тачан број деце у генерацији.

Само... Ови уписани 2000/2001. (85 000) са седам година рођени су 1993/1994. У години инфлације, рата,...

А ови уписивани као прваци од 2010/2011. па до 2016/2017. (74 000 ка 66 000)рађали су се после 5. октобра (од 2003. па до 2009.), а пре Вучића...

(Ефекте Вучићеве власти ћемо почети да осећамо тек од уписа у први разред основне од школске 2019/2020.)

А сада ти исти за чијег је вакта на власти тако рапидно опао број новорођенчади у Србији хоће преко ових протеста као преко трамбулине да се опет врате на власт у Србији...

Бојим се, Максо... Много се бојим... И ту се не зезам... Kао што се не зезам када кажем да смењивањем Вучића, а довођењем истих таквих на власт нећемо ништа променити суштински.

Вучић је само тек један у низу због којих смо дошли до овде где јесмо. А ови што би да га замене на власти? Па њих смо већ пробали. И нису ваљали.


П.С. - Имаш и ово за ту твоју математичку занимацију:


ДаклеМ, Србија!



Population:

7,078,110 (July 2018 est.)

Age structure:

0-14 years: 14.35% (male 523,473 /female 492,339)
15-24 years: 11.19% (male 408,379 /female 383,385)
25-54 years: 41.27% (male 1,475,243 /female 1,445,935)
55-64 years: 14.21% (male 485,849 /female 520,126)
65 years and over: 18.98% (male 557,307 /female 786,074) (2018 est.)

Median age:

total: 42.8 years
male: 41.2 years
female: 44.5 years (2018 est.)

Population growth rate:

-0.47% (2018 est.)

country comparison to the world: 220

Total fertility rate:

1.44 children born/woman (2018 est.)

Mother's mean age at first birth:

27.9 years (2014 est.)





Мада видим да смо сви из региона ту негде (сем Албанаца)... Чак и ове новопечене ЕУ чланице... (ЛИНК)



Тако да ово о чему ти причаш не видим као појаву искључиво везану за Србију... Други су ту разлози.

Па тако не можемо сад још Вучића кривити и за то што се многима на Балкану кита више не диже иако су у годинама када то не би требало да буде проблем.
nsarski nsarski 01:09 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Atomski mrav
sa Putinom kao Doživotnim Vladarem i Patrijarhom Sveslavjanskog Pravoslavnog Sveta?

Samo se ti zezaj, ali bio sam u Rusiji 2005. godine i na televiziji sam gledao kako Putin prvo prima tadašnjeg premijera Rusije u svom kabinetu, sedaju za konferencijski sto koji se nalazi ispred onog njegovog masivnog radnog stola i premijer mu podnosi raport o ekonomskim rezultatima u 2004. i projekcijama za 2005. godinu (rast plata, penzija... zvuči poznato?)... nakon toga, premijer odlazi iz Putinovog kabineta a dolazi Patrijarh moskovski i cele Rusije Aleksej II, rukuje se sa Putinom pa sedaju za onaj isti konferencijski sto i onda ponovo sledi podnošenje raporta...


C,c,c...šta ostade od onakvog čoveka i džudiste.


maksa83 maksa83 01:09 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Samo se ti zezaj

Ja se uopšte ne zezam, Vlada će da Vlada (hehe, kapiraš ... Vlada - Vlada, ovaj, hm... ništa) kao Leto II Atreid još 4000 godina, transformisaće se u pola-čoveka pola-babušku, izbore će za 100 godina pretvoriti u neki kao verski praznik gde se forme radi porodično ide negde i ubace se neki papirići (niko se ne seća zašto zapravo ni šta to simbolizuje) i onda se svi raduju i zahvale Vladi što sutra sviće novi dan.

tasadebeli tasadebeli 01:09 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Atomski mrav
А шта ти мислиш?

Mislim da se foliraš.



У вези са чим?
maksa83 maksa83 01:17 04.03.2019

Re: ...

(Ефекте Вучићеве власти ћемо почети да осећамо тек од уписа у први разред основне од школске 2019/2020.)

Mislim da će to, taj strmek da se pomeri za jedno 5 godina, ovo što ja gledam ubrzava u posledjnje dve.

Па тако не можемо сад још Вучића кривити и за то што се многима на Балкану кита више не диже иако су у годинама када то не би требало да буде проблем.

Ne samo na Balkanu, Rusija (-0.11) , Belorusija (-0.24), Hrvati su čak gori od nas (-0.51 vs -0.47) pa čak i Nemačka sa svim uvozima žive sile ne drži glavu iznad vode (-0.17). Za utehu nam je što trennutno Bugari odumiru brže od nas (-0.63).

Ali trenutno se stvarno dešava zastrašujuć, što kažu, drain, i to ne samo brain drain (to je počelo devedesetih), nego ode s-v-e živo.
tasadebeli tasadebeli 01:30 04.03.2019

Re: ...

maksa83
(Ефекте Вучићеве власти ћемо почети да осећамо тек од уписа у први разред основне од школске 2019/2020.)

Mislim da će to, taj strmek da se pomeri za jedno 5 godina, ovo što ja gledam ubrzava u posledjnje dve.

Па тако не можемо сад још Вучића кривити и за то што се многима на Балкану кита више не диже иако су у годинама када то не би требало да буде проблем.

Ne samo na Balkanu, Rusija (-0.11) ,Belorusija (-0.24), Hrvati su čak gori od nas (-0.51 vs -0.47) pa čak i Nemačka sa svim uvozima žive sile ne drži glavu iznad vode (-0.17). Za utehu nam je što trennutno Bugari odumiru brže od nas (-0.63).

Ali trenutno se stvarno dešava zastrašujuć, što kažu, drain, i to ne samo brain drain (to je počelo devedesetih), nego ode s-v-e živo.



Да, у праву си... Пише све то тамо на тој линкованој листи.

Мада...

То никада није била нити ће бити константа која када крене једном надоле, не зауставља се и не мења правац...

А мали период је потребан да се ефекат побољшања осети. Замисли да се у следећих пет година, нпр. од 2020. до 2025, у Србији роди 90 000 деце у генерацији? Да клинци, из неког разлога небитно ког, реше да за разлику од својих родитеља почну да праве децу са 18-20 година (као Чеси и Словаци и Источни Немци или Пољаци некада у мрском социјализму који је очигледно имао у тим земљама ту предност што су услови за подизање деце били много бољи него данас, а богами бољи него и у СФРЈ) и да их имају више од двоје што је тек проста репродукција?

Замисли да ова држава озбиљно реши да својим мерама оживи села по Србији?

(Знам много младих људи у свом окружењу, и то парова, који би се из ових стопа вратили на дедовину коју још увек поседују негде у Србији када би имали почетних 5-10 000 евра да оживе то своје имање.

А овако седе по градовима у које су им отац и мајка дошли још пре њиховог рођења па нису ни могли да бирају, тулипане читаве дане без посла, блеје у празно до своје ко зна које године и на крају запале негде напоље.)

Драстично другачија слика, зар не?
maksa83 maksa83 01:40 04.03.2019

Re: ...

Замисли да ова држава озбиљно реши да својим мерама оживи села по Србији?

Mislim da ćeš razumeti ako ti kažem da mogu da zamislim ali ne mogu da zamislim.

Tek to sa oživljavanjem sela se neće desiti, i mnogo uređenije i bogatije i pametnije države od ove to nisu rešile. Dodatno, to je proces veći od svih nas koji traje od kad se des' pećinskih ljudi skupilo i rekli "e, aj' da ne mrdamo sad odavde nego da živimo, kao, tu, gajimo neku stoku (videćemo šta je to 'stoka'), evo ima reka, ima sve što treba, da se ne potucamo više...".

54% svetske populacije je u gradovima, očekuje se da će u sledećih 30 godina da bude 66% i to neće stati, ni ovde, ni drugde.
nsarski nsarski 01:47 04.03.2019

Re: ...

des' pećinskih ljudi skupilo i rekli "e, aj' da ne mrdamo sad odavde nego da živimo, kao, tu, gajimo neku stoku (videćemo šta je to 'stoka'), evo ima reka, ima sve što treba, da se ne potucamo više...".


Veruje se da je poljoprivreda (pre cca 20000 godina) fiksirala ljude da duže borave na jednom mestu. Jbg, posadiš pa sačekaš berbu godinu dana, itd. Neki smatraju da je to najtragičnija promena u razvoju "naše" civilizacije.

Beduini, na primer, idu za stokom i ne zadržavaju se nigde na duže. Nedavno sam saznao da su karavlasi terali ogromna stada stoke sitnog zuba od Dalmacije do Turske. Znaš ono - leti na planine, zimi u doline, i tako se seliš i seliš.
tasadebeli tasadebeli 01:50 04.03.2019

Re: ...

maksa83

Mislim da ćeš razumeti ako ti kažem da mogu da zamislim ali ne mogu da zamislim.



Да, разумем...

Па шта ћемо да радимо?

Код нас неће да се задржавају чак ни ови са Блиског и Средњег Истока. Само пропутују и правац Немачка, Француска, Белгија, Холандија, Шведска,...

Не пада им на памет да остану и да раде у Србији. (А посла има за оног ко хоће да ради, а не само да прима плату не радећи ништа попут многих наших сународника.)

Ко ће онда да насели ове просторе?


Atomski mrav Atomski mrav 01:51 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

У вези са чим?

U vezi sa protestima.
Atomski mrav Atomski mrav 01:54 04.03.2019

Re: ...

Ne samo na Balkanu, Rusija (-0.11) , Belorusija (-0.24), Hrvati su čak gori od nas (-0.51 vs -0.47) pa čak i Nemačka sa svim uvozima žive sile ne drži glavu iznad vode (-0.17). Za utehu nam je što trennutno Bugari odumiru brže od nas (-0.63).


I norveška premijerka nam je za Novu godinu poželela da se *ebemo što više, inače u skoroj budućnosti neće imati ko da održava državu blagostanja (tj. da puni budžet).
nsarski nsarski 01:58 04.03.2019

Re: ...

I norveška premijerka nam je za Novu godinu poželela da se *ebemo što više, inače u skoroj budućnosti neće imati ko da održava državu blagostanja (tj. da puni budžet).


I tamo je natalitet problem? Bemmumiša, ja sam samo jednom bio u Norge pre mnogo godina, na tri nedelje, i bio sam baš iznenađen da svaka mlađa žena gura kolica pred sobom, i još dva mališana se pridržavaju za nju.
Možda zato što je bilo leto, prihvatljivo vreme (lokacija Trondheim), pa svi izašli? Mislio sam: maternity is a big thing in Norway.
maksa83 maksa83 02:04 04.03.2019

Re: ...

Beduini, na primer, idu za stokom i ne zadržavaju se nigde na duže. Nedavno sam saznao da su karavlasi terali ogromna stada stoke sitnog zuba od Dalmacije do Turske. Znaš ono - leti na planine, zimi u doline, i tako se seliš i seliš.

Ovo verovatno pišem već treći put, meni brat od tetke arheolog kaže da su ovde živeli "teritorijalni nadrkani ratoborni stočari" u svojim naseljima, i da je trenutna teza da je za Vinču bilo ključno kad su uspeli da naprave neku mnogo veću kravu, da li ukrštanjem, da li su odnekud doveli, kako god, tad je Vinčance baš baš krenulo.
Atomski mrav Atomski mrav 02:06 04.03.2019

Re: ...

A, pa to je zato što se ovde deca "drže" na (svežem) vazduhu što više, moja ćerka je spavala napolju u kolicima ako nije previše hladno a u šetnje smo išli do petog podeoka ispod nule (naš lekar je rekao da može i do -10 ali mi smo ipak bili malo konzervativniji). Inače je natalitet na istorijskom minimumu - 1,62 dece na svaku ženu u Norveškoj.

Edit: Evo zanimljivog grafikona:

nsarski nsarski 02:09 04.03.2019

Re: ...

Ovo verovatno pišem već treći put, meni brat od tetke arheolog kaže da su ovde živeli "teritorijalni nadrkani ratoborni stočari" u svojim naseljima,


Da, ja sam ovo o karavlasima čuo na predavanju jednog arheologa/istoričara. Gradovi u Dalmaciji su zabranjivali tim čobanima da ulaze u grad sa stokom (jeste da su od njih kupovali i mleko i sir i kožu i meso), tako da su ovi uvek živeli van gradskih zidina i bili smatrani za prostake, tj. čobane. Otuda takva negativna konotacija kod "Hrvata" kada pričaju o Vlasima.

Dodatak: Da, ti čobani su se međusobno mlatili oko pašnjaka, baš kao "teritorijalni nadrkani ratoborni stočari". Uostalom, savremeniji primer je "rat" u Teksasu između onih koji su gajili krave i onih koji su gajili ovce.
Evo ga Džon Vejn da objasni (Big Jake):

tasadebeli tasadebeli 02:09 04.03.2019

Re: ...

nsarski

Veruje se da je poljoprivreda (pre cca 20000 godina) fiksirala ljude da duže borave na jednom mestu. Jbg, posadiš pa sačekaš berbu godinu dana, itd. Neki smatraju da je to najtragičnija promena u razvoju "naše" civilizacije.



Зато што је то био услов за каснији настанак националности, па за њима и националних држава?

Нарочито још ако је та земља коју обрађујеш и од ње живиш у твом власништву, како то рече ономад Коџа Милош.

Кажу да је везаност за земљу и живот од те земље основа сваког здравог национализма.

Ваљда је зато данас, са 51% урбане популације у Србији, постало негативно и ретро, демоде, бити националиста...
tasadebeli tasadebeli 02:11 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Atomski mrav
У вези са чим?

U vezi sa protestima.


Бићу искрен.

О протестима и протестерима размишљам само када дођем на Блог Б92.
nsarski nsarski 02:41 04.03.2019

Re: ...

Зато што је то био услов за каснији настанак националности, па за њима и националних држава?


Pa, ne samo to. U pitanju je nagomilavanje ljudi na jednom mestu, sasvim drugačija vrsta socijalizacije. Zaista, ima mnogo istoričara koji smatraju da je vrhunac naše civilizacije bio kada smo bili hunter-gatherer society. Posle toga smo se srozali.

Evo šta o tome kaže Jared Diamond (pisac knjiga kao što je "Kolaps", na primer.)
The Worst Mistake in the History of the Human Race

The advent of agriculture was a watershed moment for the human race. It may also have been our greatest blunder.

Uostalom, današnji stil života je proizveo ovo (danas se ta "vest" širi svetom putem Reutersa). Trash mountain, toxic canal highlight Serbia's EU waste challenge
tasadebeli tasadebeli 02:46 04.03.2019

Re: ...

nsarski
Ovo verovatno pišem već treći put, meni brat od tetke arheolog kaže da su ovde živeli "teritorijalni nadrkani ratoborni stočari" u svojim naseljima,


Da, ja sam ovo o karavlasima čuo na predavanju jednog arheologa/istoričara. Gradovi u Dalmaciji su zabranjivali tim čobanima da ulaze u grad sa stokom (jeste da su od njih kupovali i mleko i sir i kožu i meso), tako da su ovi uvek živeli van gradskih zidina i bili smatrani za prostake, tj. čobane. Otuda takva negativna konotacija kod "Hrvata" kada pričaju o Vlasima.




Има потомака и данас у Истри...


Istrorumunjski dijalekt je dijalekt pravih ćićkih sela, odnosno Žejana u nekadašnjoj općini Podgrad, Šušnjevice u nekadašnjoj općini Boljun, Nove Vasi, Jasenovika i Brda u nekadašnjoj općini Plomin.




Glazbena praksa violine i bajsa, dvoglasje tijesnih intervala u glazbi, Rovinjska bitinada i istrorumunjski govori – vlaški i žejanski, 4 su kulturna dobra nematerijalne baštine iz Istarske županije , koja su nedavno uvrštena u Registar kulturnih dobara Republike Hrvatske, na inicijativu Etnološkog muzeja Istre i ravnteljice Lidije Nikočević, te etnomuzikologa Darija Marušića.





Vlasi, narod kojeg se danas svi odriču jer je prespavao nacionalnu revoluciju



Na različitim dijelovima Balkana zovu ih različitim imenima: Cincari, Meglenski Vlasi, Karaguni, Kucovlasi, Karavlasi, Karakačani, Faršerioti, Morlaci, Ćići... Knjige su o njima pisane, barem tri nacionalne akademije na Balkanu organizirale su o njima i znanstvene simpozije, ali oni su i danas zagonetka: nitko točno ne zna tko su Vlasi i odakle dolaze.

Neki ih smatraju potomcima Rimljana na Balkanu, dok drugi tvrde kako potječu od romaniziranih antičkih naroda, Ilira i Tračana. Sam naziv “Vlah” javlja se u 11. stoljeću kao oznaka za narod na Balkanu koji je jasno različit od Slavena, Grka i Albanaca. Danas se termin “Vlasi” koristi kao skupni naziv za više malih i srodnih etničkih grupa na Balkanu, koje žive od Istre do Krete: u Rumunjskoj, Srbiji, Makedoniji, Grčkoj, Albaniji, BiH i Hrvatskoj.

Neki ih, poput britanskog autora Hugha Poultona, ubrajaju među tri najstarija naroda na Balkanu, uz Grke i Albance. Međutim, dok Grci imaju tradiciju državnosti još iz antičkih vremena, a Albanci danas imaju čak dvije države, Vlasi ne samo što nikad nisu imali državu, nego im mnogi odriču da su uopće narod, pa ih pišu malim početnim slovom, smatrajući ih isključivo društvenim slojem: tužna sudbina za “balkanske Hazare”, koji su ispali povijesni gubitnici samo zato jer se nikad nisu uspjeli “navući” na nacionalizam, po čemu ih se može usporediti tek s Romima, s tim da su Vlasi izvorni balkanski narod, možda i najizvorniji od svih na Balkanu.

U tom smislu oni su svojevrsna “Vegeta Balkana”: ako i ne postoje u smislu zasebnog jela, oni svim balkanskim jestvinama/narodima daju specifičan začin i aromu, kako još 1918. ističe hrvatski znanstvenik Ivo Pilar: “Nemoguće je pozabaviti se južnoslavenskom poviešću, a da na svakom koraku ne naiđemo na Vlahe, na balkanske Romane.” Kao tradicionalno pastirski narod, traganje za boljim pašnjacima vodilo ih je na sjever čak do Poljske (postoji teorija da su od njih nastali Kozaci), a na istok sve do azijskog dijela Turske i Bliskog istoka (Libanon). Upravo odabir pastirskog načina života odredio je ulogu Vlaha na Balkanu, ali i njihovu sudbinu.





Vlasi (tal. Vlachi), su etnička zajednica koja se sastoji od više manjih etničkih skupina nastanjenih na području jugoistočne Europe, od Apeninskog poluotoka na zapadu do Ukrajine na istoku. Glavne etničke skupine Vlaha su Morlaci (Morovlasi, Mavrovlasi), Ćići (istarski Vlasi), Cincari, Karavlasi, Karaguni, Karavunci, Karakačani i Meglenski vlasi. Vlasi su potomci romaniziranih starosjedilačkih naroda na širem prostoru Balkanskog poluotoka (Tračana, Cincara, Kelta i Ilira), te zaostalih rimskih kolonista.

nsarski nsarski 02:53 04.03.2019

Re: ...

Има потомака и данас у Истри...


Ma, ima ih i na "severu Bačke" koji "pivaju pisme Bunjevačke", a poreklom su vlasi iz Hercegovine.
softelectronics_e softelectronics_e 06:14 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Možda je fora u tome što se protesti ne održavaju protiv bilo koje televizije?

Ja ne znam zašto vi idete tamo, ali moj motiv je prevashodno pojava Slane Plazme i one alternativne novouvedene dodatnodočokolađene Čokoladne Bananice.

Ko je tu veleizdaju dozvolio predaće Kosovo da ne trepne.

Ma, tebi je do zajebancije u ovim presudnim momentima.
veselica veselica 07:14 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

А значи тако се сада у српском новоговору 21. века назива стара добра говњива мотка?

Дооооброооо... Да знам за убудуће.


Ama pišu komentare čitajući samo blog, čak ni Filipa koji se ubi oko posebnog tretmana Mitrovićevog sina.
veselica veselica 07:25 04.03.2019

Re: ...

Код нас неће да се задржавају чак ни ови са Блиског и Средњег Истока. Само пропутују и правац Немачка, Француска, Белгија, Холандија, Шведска,...


Često i ja o tome mislim.
Stigli preko sedam mora, iz bede i ruševina a s decom, i neće ovde.
veselica veselica 08:03 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

tasadebeli
Atomski mrav
У вези са чим?

U vezi sa protestima.


Бићу искрен.

О протестима и протестерима размишљам само када дођем на Блог Б92.



Grešiš TasoDear!
Ja mislim da ćemo teže skinuti Vučića s vlasti nego Miloševića onomad.
Jer je malo pogubljen, malo više.
Pod uslovom da si uopšte za, a čini mi se da baš i nisi.

Osim toga, zaista gadjaš pogrešnu metu: Pink je djubre danas kao što je uvek bio i šta tu još ima novo, ali RTS je Javni Servis koji plaćemo, to obaška.
Znam ja da pljuvanje tzv vukove bastilje ima mnogo od onog žal za mlados' ali se fakat ništa nije promenilo; RTS je odvratan zato što je uvek na strani vlasti i zato mora da se pljuje.
Pa jbt, ako tebe ne interesuju, mene - recimo - interesuju protesti, kako u Beogradu tako i širom Srbije, a u Dnevniku dobiju minut dva. Šta misliš, zašto?
Lično ne idem na proteste ali plaćam RTS i hoću da budem obaveštena.
I hoću Vučiću da vidim ledja, jok i neću. Rano mi jutro ( čitaj duša mi spava ) da sad širim tu priču.








alselone alselone 08:20 04.03.2019

Re: ...

Veruje se da je poljoprivreda (pre cca 20000 godina) fiksirala ljude da duže borave na jednom mestu. Jbg, posadiš pa sačekaš berbu godinu dana, itd. Neki smatraju da je to najtragičnija promena u razvoju "naše" civilizacije.

Beduini, na primer, idu za stokom i ne zadržavaju se nigde na duže. Nedavno sam saznao da su karavlasi terali ogromna stada stoke sitnog zuba od Dalmacije do Turske. Znaš ono - leti na planine, zimi u doline, i tako se seliš i seliš.


Kad to reče - jedna vest koja će vas sigurno iznenaditi.

NASA Says Earth Is Greener Today Than 20 Years Ago Thanks To China, India
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:45 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Бићу искрен.

О протестима и протестерима размишљам само када дођем на Блог Б92.


Nisi iskren!
tasadebeli tasadebeli 09:47 04.03.2019

Re: ...

nsarski
Има потомака и данас у Истри...


Ma, ima ih i na "severu Bačke" koji "pivaju pisme Bunjevačke", a poreklom su vlasi iz Hercegovine.



Знам за писме буњевачке, нарочито преко Звонка Хеви Метал Богдана.






Али грешиш за Буњевце. Нису то Власи.

Буњевачки икавски је штокавски говор, а не неки латински дијалекат са балканизмима као влашки. Немају они везе једни са другима. Чак их ни сточарство не повезује.

Буњевци су ти херцеговачко словенско племе са реке Буне у Херцеговини који кренуше у прадавна времена у сеобе за лакшим условима живота, па је један крак стигао до севера Бачке и у Мађарску, а други крак стигао скроз до 40 км од Ријеке, али не и у Истру.

И имају пуно право данас да захтевају да их не сматрају ни Србима ни Хрватима и да се противе када их неко присваја, попут моје драге која шизне када чује како Хрвати присвајају Буњевце и 'оће да коље зубима сваког оног који каже да су Буњевци Хрвати. (ЛИНК)

(Тешка прича Срба из Хрватске... Не заборавља се лако када ти неко затре два села у Славонији подно Папука која су носила исти назив какво је и твоје презиме. Још увек чувамо тапије на неке славонске шуме које су у власништву мог таста.)


ZAHTEV BUNjEVACA: Nismo Hrvati ni na papiru! (ЛИНК)


Знам то поуздано јербо сам се мало више тиме бавио пошто ти је моја лепша половина по једној баки, по мајци, Буњевка из Кривог пута, на 12 км од Сења уз Велебит. Па бака дошла у Бгд. 1930. и удала се за деду из Радовања, Шумадија (Карађорђе )

И ишао сам са драгом у тај њен Криви пут во времја она. чак имамо још увек неко парче земље тамо јербо смо хтели тамо да зидамо летњу кућицу. (Море ти на 12 км.)

И ти Буњевци из Кривог пута су врло поносни на своју икавску штокавштину. Кажу: Ми говоримо чистије од Сењана који су говорили чакавштином.

(Мада је сада та сењска чакавштина нестала под утицајем културног центра Загреб, као што је у Србији нестао нишлијски говор, рецимо, за којим кука Драгољуб, под утицајем културног центра Београд. Моћ масмедија. И образовања. Остала та сењска чакавштина још само у неком листу који се звао "Метла и шкавацера" и који се штампао за време поклада.)

И ти Буњевци из села Криви пут из којег је моја драга пореклом ми причали када смо одлазили тамо осамдесетих да они у селу знају да их је Марија Терезија покатоличила половином 18. века. Али и данас кажу да су некада били православни.

За време Другог светског рата су се делили на "Муртине" (комунисти) и "Тутанове" (усташе). (моћ Ватикана?)

EDIT: Та женина бака Кривопућанка упокојила се у Београду 1994. И пре него се упокојила, отворила очи, погледала све своје потомке око кревета, две ћерке, зетове, унуке,... и питала:

- Где смо?

- У Београду, мама...

- У Србији? Добро је.

И склопила очи, више се није будила.




Све у свему, Шарски, Буњевци нису Власи. Њихови говори то најбоље показују.

Власи су нешто друго:

Na različitim dijelovima Balkana zovu ih različitim imenima: Cincari, Meglenski Vlasi, Karaguni, Kucovlasi, Karavlasi, Karakačani, Faršerioti, Morlaci, Ćići... Knjige su o njima pisane, barem tri nacionalne akademije na Balkanu organizirale su o njima i znanstvene simpozije, ali oni su i danas zagonetka: nitko točno ne zna tko su Vlasi i odakle dolaze.


Занимљиво је да су Цинцари исто толико способни трговци колико и сточари.






Cincari balkanski Hazari(ЛИНК)




CINCARI (ARMANI) I BALKAN (ЛИНК)








Тривија везана за тај Криви пут: Када смо одлазили тамо, осећао сам се к'о у Хобитону. Моја драга са својих 158 (она каже да је "идеалне висине јербо је толико била висока и Мерлин Монро" ) у Кривом путу је прави грмаљ, за главу виша од свих. И мушкараца.

Стварно су к'о хобити, сунце му жарко! А и имају такве особине... Што се тиче малих уживања у животу. Никада нисам јео лепши хлеб умешен у дрвеном кориту са сиром званим шкрипавац јербо шкрипи под зубима уз зеље и гра' са сушеним месом. На том велебитском ваздуху.
tasadebeli tasadebeli 09:54 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

veselica

Ja mislim da ćemo teže skinuti Vučića s vlasti nego Miloševića onomad.



И ја то исто мислим, другарице.

И мало се прибојавам. Само да не буде неког насиља већег обима. Не треба нам то...


Osim toga, zaista gadjaš pogrešnu metu: Pink je djubre danas kao što je uvek bio i šta tu još ima novo,



Видим да нисам добро објаснио шта ја то гађам...

Пинк је персонификација једног стања духа у Србији. А то стање духа, то је оно што треба променити. Лако ће се после мењати сви вучићи енд компани који нас море и даве и гуше деценијама ако се то стање духа промени.

(После 5. октобра 2000. сам стално понављао: Џабе ти револуција на улици када је стање у главама остало исто к'о и пре 5. октобра.)

Тиме што протестери не показују уопште намеру да промене то стање духа мени само говори да се ти протестери и не разликују баш од оних тренутно на власти против којих се буне.

А ја ћу поћи за оним код којег видим озбиљну намеру да то вишедецијско стање духа у Србији заиста мења набоље.

То је био центар мете овог мог поста.

Ја сам крив... Нисам то објаснио, мислио сам да се то види одмах у мом уводном тексту...



tasadebeli tasadebeli 09:58 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

stefan.hauzer
Бићу искрен.

О протестима и протестерима размишљам само када дођем на Блог Б92.


Nisi iskren!



За прву или за другу реченицу у том мом коментару који си цитирао?
tasadebeli tasadebeli 10:05 04.03.2019

Re: ...

veselica
Код нас неће да се задржавају чак ни ови са Блиског и Средњег Истока. Само пропутују и правац Немачка, Француска, Белгија, Холандија, Шведска,...


Često i ja o tome mislim.
Stigli preko sedam mora, iz bede i ruševina a s decom, i neće ovde.



Па виде они да је Србија исто тако колонија истих оних колонизатора као што је то и њихова отаџбина.



Nice 'N' Sleazy

We Came Across The West Sea
We Didn't Have Much Idea Of The
Kind Of Climate Waiting
We Used Our Hands For Guidance
Like The Children Of A Preacher
Like A Dry Tree Seeking Water
Or A Daughter
Nice 'N' Sleazy
Nice 'N' Sleazy Does It

Nice 'N' Sleazy
Nice 'N' Sleazy
Does It Does It
Does It Every Time
Nice 'N' Sleazy
Nice 'N' Sleazy
Does It Does It
Does It Every Time
Nice 'N' Sleazy Does It

Nice 'N' Sleazy
Nice 'N' Sleazy
Does It Does It
Does It Every Time
Nice 'N' Sleazy
Nice 'N' Sleazy
Does It Does It
Does It Every Time
Nice 'N' Sleazy Does It

An Angel Came From Outside
Had No Halo Had No Father
With A Coat Of Many Colours
He Spoke Of Brothers Many
Wine And Women Song A Plenty
He Began To Write A Chapter
In History
Nice 'N' Sleazy
Nice 'N' Sleazy Does It
Nice 'N' Sleazy Does It
Nice 'N' Sleazy Does It
Does It Every Time


maksa83 maksa83 10:51 04.03.2019

Re: ...

Па шта ћемо да радимо?

Nećemo ništa da radimo, jedino što možemo je da hermetički zatvorimo granice ka spolja i uvedemo obavezan priplod.

U međuvremenu da probamo da napravimo uređenu državu u kojoj SNS mentol u kolima ne može nekažnjeno da ubija na autoputu i Vučićev kum i ostatak ekipe nemaju moć da izbetoniraju 500 reka.
docsumann docsumann 11:06 04.03.2019

Re: ...

maksa83
Па шта ћемо да радимо?

Nećemo ništa da radimo, jedino što možemo je da hermetički zatvorimo granice ka spolja i uvedemo obavezan priplod.

U međuvremenu da probamo da napravimo uređenu državu u kojoj SNS mentol u kolima ne može nekažnjeno da ubija na autoputu i Vučićev kum i ostatak ekipe nemaju moć da izbetoniraju 500 reka.


interesantno da u Srbiji, Crnoj Gori i Albaniji, posao sa MHE vode ljudi koji su prorodično i/ili kumovski bliski s vladarom.
alselone alselone 11:08 04.03.2019

Re: ...

interesantno da u Srbiji, Crnoj Gori i Albaniji, posao sa MHE vode ljudi koji su prorodično i/ili kumovski bliski s vladarom.


mmimjbm ništa im nije sveto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:06 04.03.2019

Re: ...

Ne, upotpunosti sam siguran da većih šarlatana od ovih nema.
tasadebeli tasadebeli 12:33 04.03.2019

Re: ...

maksa83

U međuvremenu da probamo da napravimo uređenu državu u kojoj SNS mentol u kolima ne može nekažnjeno da ubija na autoputu i Vučićev kum i ostatak ekipe nemaju moć da izbetoniraju 500 reka.






Апсолутно за.

Али, мада се слажем са Хаузером да од ових нема већих шарлатана, ипак не бих ту ментолштину тако строго везивао само за СНС. Има тога у свим странкама...

Стога и постављам вазда себи питање ко ће онда то да нам уређује државу.

Хоћу рећи, до сада се показало да ни власт ни опозиција, ко год то био у разним периодима:

а) деведесетих

б) 2000-2012

в) 2012 до сада

уопште нема намеру да уређује ту државу јербо тиме сами себи сужабвају простор за махинације и манипулације којима баве називајући то политичком сценом Србије.

Да поновим са претходне стране ако ниси приметио:


мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље нема утицај на дешавања; народу и даље неочекиване одлуке падају са неба; народ и даље не разуме компликована бирократска правила која се стално мењају; народу и даље дају најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ и даље живи у фарси
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:35 04.03.2019

Re: ...

Atomski mrav
Ne samo na Balkanu, Rusija (-0.11) , Belorusija (-0.24), Hrvati su čak gori od nas (-0.51 vs -0.47) pa čak i Nemačka sa svim uvozima žive sile ne drži glavu iznad vode (-0.17). Za utehu nam je što trennutno Bugari odumiru brže od nas (-0.63).


I norveška premijerka nam je za Novu godinu poželela da se *ebemo što više, inače u skoroj budućnosti neće imati ko da održava državu blagostanja (tj. da puni budžet).

Danci su imali ovakvu kampanju za natalitet:

http://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=vrO3TfJc9Qw
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:55 04.03.2019

Re: ...

tasadebeli
maksa83
(Ефекте Вучићеве власти ћемо почети да осећамо тек од уписа у први разред основне од школске 2019/2020.)

Mislim da će to, taj strmek da se pomeri za jedno 5 godina, ovo što ja gledam ubrzava u posledjnje dve.

Па тако не можемо сад још Вучића кривити и за то што се многима на Балкану кита више не диже иако су у годинама када то не би требало да буде проблем.

Ne samo na Balkanu, Rusija (-0.11) ,Belorusija (-0.24), Hrvati su čak gori od nas (-0.51 vs -0.47) pa čak i Nemačka sa svim uvozima žive sile ne drži glavu iznad vode (-0.17). Za utehu nam je što trennutno Bugari odumiru brže od nas (-0.63).

Ali trenutno se stvarno dešava zastrašujuć, što kažu, drain, i to ne samo brain drain (to je počelo devedesetih), nego ode s-v-e živo.



Да, у праву си... Пише све то тамо на тој линкованој листи.

Мада...

То никада није била нити ће бити константа која када крене једном надоле, не зауставља се и не мења правац...

А мали период је потребан да се ефекат побољшања осети. Замисли да се у следећих пет година, нпр. од 2020. до 2025, у Србији роди 90 000 деце у генерацији? Да клинци, из неког разлога небитно ког, реше да за разлику од својих родитеља почну да праве децу са 18-20 година (као Чеси и Словаци и Источни Немци или Пољаци некада у мрском социјализму који је очигледно имао у тим земљама ту предност што су услови за подизање деце били много бољи него данас, а богами бољи него и у СФРЈ) и да их имају више од двоје што је тек проста репродукција?

Замисли да ова држава озбиљно реши да својим мерама оживи села по Србији?

(Знам много младих људи у свом окружењу, и то парова, који би се из ових стопа вратили на дедовину коју још увек поседују негде у Србији када би имали почетних 5-10 000 евра да оживе то своје имање.

А овако седе по градовима у које су им отац и мајка дошли још пре њиховог рођења па нису ни могли да бирају, тулипане читаве дане без посла, блеје у празно до своје ко зна које године и на крају запале негде напоље.)

Драстично другачија слика, зар не?

Onaj ko prica da je selo i poljoprivreda nasa sansa (vazi za sve narode i narodnosti nase nam pokojne EX) taj ili laze ili nema pojma o poljoprivredi.
Ne znam nijednu razvijenu poljoprivredu a da nije debelo dotirana ili da nije na geografski povoljnom prostoru.
Sa dobro osmisljenom politikom selo se moze iskoristiti za rijrsavanje ili ublazavanje mnogih problema u drustvu ali na najvecem dijelu EX YU samo bavljenje poljoprivredom ne moze donijeti dovoljno prihoda za pristojan zivot.
tasadebeli tasadebeli 13:22 04.03.2019

Re: ...

kamilo_emericki

Ne znam ni jednu razvijenu poljoprivredu a da nije debelo dotirana



То немамо.


ili da nije na geografski povoljnom prostoru.



То имамо.


Sa dobro osmisljenom politikom selo se moze iskoristiti za rijrsavanje ili ublazavanje mnogih problema u drustvu



На пример, за решавање велике стопе незапослености у урбаним срединама настале као последица транзиционе приватизације (или првобитне акумулације капитала ако тако хоћеш) која је одрађена по правилима која су искључиво сами ти данашњи приватни власници у Србији осмислили искључиво само за себе, а затим то преко политичара који су им на платним листама, прогурали као законе, прописе и уредбе у Србији? Са све рукама у примарним емисијама новца преко својих веза у државном врху... Или приступа донацијама из иностранства за развој "отвореног цивилног друштва у Србији".

Кажу да се још већа приватизациона транзициона пљачка од ове после 2000. одиграла још у СФРЈ у доба Анте Марковића и оног његовог министра Вујовића крајем осамдесетих. У СФРЈ и социјализму. А изношење пара из земље и стављање на приватне рачуне у иностранству и оснивање оф шорова се одигравало још седамдесетих и осамдесетих...

(Увек се сетим сина Мике Шпиљака и кофера са парама које је износио из земље да би на крају дигли оптужницу против директора ИНЕ Ђурековића и онда за њим послали Аркана у немачку у коју је Ђурековић побегао јер је схватио да је жртвено јагње да би га Аркан са екипом ликвидирао тамо у Швабији, тобож као усташког емигранта како то у Хрватској и данас представљају. Нема, бре, то је била Служба! Ма шта била? Још увек је!)

Замисли да ти и ја играмо шах али по правилима која сам ја прописао?

Шта мислиш, ко ће да добије партију?



maksa83 maksa83 13:27 04.03.2019

Re: ...

а) деведесетих

б) 2000-2012

в) 2012 до сада

уопште нема намеру да уређује ту државу јербо тиме сами себи сужабвају простор за махинације и манипулације којима баве називајући то политичком сценом Србије.

Ja sam primoran da tu ipak vidim određenu, što kažu, gradaciju. "Svaka vlast je nasilje nad narodom", kaže Isus Pontiju Pilatu u Majstoru i Margariti (zamal' da napišem Šampiti), ali sa nekima se dogovoriš bolje, sa nekima gore. Kako smo se sa ovima "dogovorili" vidimo svaki dan, i nikakva količina a-šta-su-radili-Žuti retorike (koja je, uzgred, okosnica SNS retorike, to je lajtmotiv svih nastupa i njihovih Twitter botova, i onih većekalibarskih eksponiranih mentola tipa Đuka, Rističević, Martinović, itd., sa sve Vučićem kao kompozitorom i dirigentom te žvake) to ne može da sakrije, bar ne od svih onih ljudi koji svake subote izlaze napolje a čiji broj i motive ti uporno dovodiš u pitanje.

tasadebeli tasadebeli 14:25 04.03.2019

Re: ...

maksa83
а) деведесетих

б) 2000-2012

в) 2012 до сада

уопште нема намеру да уређује ту државу јербо тиме сами себи сужабвају простор за махинације и манипулације којима баве називајући то политичком сценом Србије.

Ja sam primoran da tu ipak vidim određenu, što kažu, gradaciju. "Svaka vlast je nasilje nad narodom", kaže Isus Pontiju Pilatu u Majstoru i Margariti (zamal' da napišem Šampiti), ali sa nekima se dogovoriš bolje, sa nekima gore. Kako smo se sa ovima "dogovorili" vidimo svaki dan, i nikakva količina a-šta-su-radili-Žuti retorike (koja je, uzgred, okosnica SNS retorike, to je lajtmotiv svih nastupa i njihovih Twitter botova, i onih većekalibarskih eksponiranih mentola tipa Đuka, Rističević, Martinović, itd., sa sve Vučićem kao kompozitorom i dirigentom te žvake) to ne može da sakrije, bar ne od svih onih ljudi koji svake subote izlaze napolje a čiji broj i motive ti uporno dovodiš u pitanje.




Ја и рекох да је ове немогуће превазићи у шарлатанству, што рече Хаузер...

Но, нећу се нимало боље осећати ако на власт дођу исти они који су сада опозиција и које сам већ гледао на власти 12 година пре Вучића и СНС које сам такође гледао на власти деведесетих, јербо ми се смучило да стално џаба кречим...

За сада неку трећу опцију не видим.






mariopan mariopan 14:30 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Pa verovatno razumeju da protestvovati protiv Pink televizije a ne podici buku do neba da je sin "vlasnika" te televizije ubio devojku na pesackom prelazu i da nikad nece biti osudjen zbog uticaja svog oca nema apsolutno nikakvog smisla.

Ja ipak mislim da je stvar u tome da je razdaljina od Trga Republike do Pinka (ako je verovati Google Mapama) 5km, što je nešt preko 1h hoda, i ima donde i nizbrdo a i uzbrdo. Video sam u toj gomilii dosta starijih ljudi kojima bi to bilo previše. Dodatno, ako bi tamo odveo tu količinu ljudi peške napravio bi usput vrlo ozbiljan saobraćajni haos + bi kad dođeš tamo zagušio prilaz do nekoliko bitnih zdravstvenih ustanova u okolini, npr. dečija plućna bolnica se nalazi neposredno pored, a onda bi bilo Oni Ne Daju, Ovaj Umro Zbog Njih, Evo Ovaj Građanin Zbog Đilasa Ne Može Da Dovede Dete its. its., što rade i ovako montiranim bolničkim kolima u kojima nema nikog, ali mnogo teže.

Da ne zanemarimo ni što je RTS - Javni Servis koji nam svakog meseca naplate tako što račun za RTS prikače na račun za struju, a Pink privatna šundovizija. Isto važi i za Studio B koji je kažu još gori (drže ga isto dvoje koje drže tabloid Alo!, Informer klon, tj. još jedan FSB fanzin).



Ima dosta starijih ljudi i zato se ljutim kad napišu kako mi penzosi podržavamo Vučića, paušalno nas ocrnjuju i vređaju a obaška što ja tu razdaljinu ne mogu peške, jedva duvam i u pištaljku dok hodam.

I dalje mislim da je fokus protesta na institucije sistema pravi način jer nije pink uzrok problema, on je samo posledica, kad padne uzrok, to jest korimpirana i kriminalna vlast pada i pink, alo, kurir i svi drugi.
mariopan mariopan 15:29 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

И мало се прибојавам. Само да не буде неког насиља већег обима. Не треба нам то...


Misliš da se mi ne bojimo isto kao ti?

то стање духа, то је оно што треба променити.


To se ne menja tako što sediš kod kuće i jako se bojiš i smišljaš izgovore zašto ne treba da izađeš. Upravo to održava ovaj sistem, strah, beznađe, uverenje da nam spasa nema, kukavičluk.

To se menja tako što izađeš na ulicu pa vidiš na delu da tog zdravog duha još ima u Srbiji i tamo je na ulici svake subote.
А ја ћу поћи за оним код којег видим озбиљну намеру да то вишедецијско стање духа у Србији заиста мења набоље.

Ne treba ni za kim da pođeš.
Trebalo je da si kao obrazovana osoba i prosvetni radnik (neko ko prosvećuje) pre svih prepoznao znake haosa u ovom društvu i izašao na ulicu, sa svim mislećim ljudima, umetnicima, piscima, doktorima, pravnicima..... jer sistem ti ne onogućava promene na drugi način, i ja (naki narod) da pođem za tobom a ne ti zamnom. Trebalo je da predvodiš jer to je uloga inteligencije i elite u koju po obrazovanju spadaš,da prosvećuje i predvodi, da menja društvo na bolje.

A ti čekaš da neko drugi odradi posao, donese te promene na tacni, pa onda da
pametuješ šta bi bilo bolje ili ako ti se ne dopadnu da likuješ i kažeš " jesam li vam rek'o?

Gde je tebi taj duh? Pojeo ga strah?
Kakve ti garancije tražiš i ko može da ti ih pruži?
Može samo da te laže.

Niko ništa ne može da ti garantuje.

Ni da neće tramvaj iz šina da iskoči i ubije čoveka na trotoaru, ni da će sutra u Srbiji doći neki bolji na vlast...

...samo mogu da ti garantujem da ako ćutimo sve to najgore što zamišljaš može i treba da nam se desi.

I boj se, jako se boj.
freehand freehand 16:50 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

I boj se, jako se boj.

Gospođo, šta se sa vama desilo? Stigao paket iz HN?
tasadebeli tasadebeli 16:50 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

mariopan

Trebalo je da si kao obrazovana osoba i prosvetni radnik (neko ko prosvećuje)



Ма пусти ти то... Када би видела ко је све данас просветни радник, нарочито међу овим "реформаторима" српске просвете и љубитељима донација из иностранства за ту "реформу" током последњих 20 година "реформисања" српског школства, уопште не би имала тако високо мишљење о том позиву.


izašao na ulicu, sa svim mislećim ljudima, umetnicima, piscima, doktorima, pravnicima.....



Бићу искрен, Мариопан... Ови што су сада на улицама у протестима уопште ми не делују мислеће...

Много сам се разочарао у Марчела... Много... Мислио сам да је дечко паметнији од те улоге држача говора на протестима коју су му увалили... Али је вероватно и њему лепо када му маса кличе, па он зато мисли да је мислећи човек, како ти кажеш...

Променио се нешто и он за ових 5-6 година уназад. Оматорио, ваљда, шта ли је...





Ма ко га шиша... Провешће се исто као и Којо и Дуда Ивковић и остали ономад са Сашом Јанковићем. Да не кажем, отраће фукара своју гузицу њиме као гузиц папиром и само ће да пусти воду да то све оде у канализацију.

Trebalo je da predvodiš jer to je uloga inteligencije i elite u koju po obrazovanju spadaš,da prosvećuje i predvodi, da menja društvo na bolje.



Аух, Мариопан! Каква, бре, интелигенција и елита?

Другосрбијанска фукара?

(Шатро, грађанског опредељења, како сами за себе тврде, а до јуче су сви били послушни Титови пионирчићи...)

Не, хвала лепо. Немам апетита више за њих и не подносим их више уопште у својој близини. И никако не спадам међу њих. Можда сам и добијао образовање на истим школама на којима су се и они школовали, али свакако не спадам у ту екипу. Нити желим да спадам међу њих.


(EDIT: Заправо, и не видим неку екипу у Србији у коју бих ја могао да спадам... Осим ФК Чукарички, али то је нешто друго.)




A ti čekaš da neko drugi odradi posao, donese te promene na tacni, pa onda da
pametuješ šta bi bilo bolje ili ako ti se ne dopadnu da likuješ i kažeš " jesam li vam rek'o?

Gde je tebi taj duh? Pojeo ga strah?

I boj se, jako se boj.



Ма јок, одавно ја не чекам ништа... Што би рекао Хари Лајм у оном филму Трећи човек, "они имају свој петогодишњи план, имам га и ја."

Па тако одавно политичари, странке, протестери свих боја, фела и застава и ја живимо у одвојеним световима. Можда паралелним, као две шине на прузи које се никада не дотичу, али одвојеним свакако. Широког колосека.

А и не бојим се ја тога о чему ти причаш... Моји страхови (назовимо их тако) због онога што ће се догодити су друге природе од тога што ти мислиш.


EDIT: Јбт, још ћете ме натерати да заволим Вучића колико га ви мрзите!

И да изађем после 25 и кусур година коначно на неке изборе, па да гласам за СНС и Вучића. Из ината вама мрзитељима.

Шалим се, шалим се, Мариопан... Не бих ја то вама другарима урадио... А и боли ме уво да се млатим с глупостима.

Тривија: Када смо моја жена и ја изашли на своје прве изборе у животу, још смо били студенти и невенчани и било је то у оном једнопартизму у којем се гласало за људе јер за кога год да гласаш, гласаш у ствари за ту једну једину постојећу партију која контролише све, мој таст питао ове на бирачком месту:

"А где вам је цвеће за ове што први пут у свом животу гласају? Макар по један каранфил? Какав је то начин? То је за њих велики дан који се памти читавог живота, а ви тако..."

И одржао им лекцију, а ови ликови на бирачком месту га гледају бело, уопште не могу да појме да се неко усудио да и њима одржи такво предавање.

И тако... Пошто тада нисмо добили макар по један каранфил, моја жена и ја смо схватили да су и ти избори једна обична зајебанција и замајавање раје, па смо решили да се ту више не појављујемо.

И што рекосмо, тако и учинисмо...



maksa83 maksa83 17:15 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Другосрбијанска фукара?

Miki!!!
freehand freehand 17:20 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Другосрбијанска фукара?

Miki!!!

Preporučio Obermoderatoru!
tasadebeli tasadebeli 17:22 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Другосрбијанска фукара?

Miki!!!



Паја Пааатаааак!!!

Шта, бре, "Мики"?
tasadebeli tasadebeli 17:24 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

freehand
maksa83
Другосрбијанска фукара?

Miki!!!

Preporučio Obermoderatoru!



Не може он више... Има други пос'о... У Лидлу.




maksa83 maksa83 17:27 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

tasadebeli
maksa83
Другосрбијанска фукара?

Miki!!!



Паја Пааатаааак!!!

Шта, бре, "Мики"?

Sedite sa rukama dalje od tastature i bez naglih pokreta sačekajte Jezičku Patrolu. Hvala na saradnji.
alselone alselone 17:27 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Паја Пааатаааак!!!

Dobio zadatak.
tasadebeli tasadebeli 17:36 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
tasadebeli
maksa83
Другосрбијанска фукара?

Miki!!!



Паја Пааатаааак!!!

Шта, бре, "Мики"?

Sedite sa rukama dalje od tastature i bez naglih pokreta sačekajte Jezičku Patrolu. Hvala na saradnji.








Мислиш због овог другог дела сложенице? Ово "србијанци"?

Па сами су себе тако назвали... Нисам им ја крив.
maksa83 maksa83 17:37 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

Па сами су себе тако назвали... Нисам им ја крив.

Razumem vaše razloge ali to ćete da objasnite Patroli kad stigne.
tasadebeli tasadebeli 17:41 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

alselone
Паја Пааатаааак!!!

Dobio zadatak.



Да пољуби патку у __________________ слатку. (Попунити црту тачним одговором.)


(Јбт, ово к'о тестови за наше школарце, од основне, па преко средње школе, па све до универзитета! По Болоњи... )




freehand freehand 17:41 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis


Re: Taso, zamalo da pogodis

Nisu. Ako su sebe nekako zvali to je "Druga Srbija". Možda je tek mnogo, mnogo kasnije neko od njih poput Šabana Pajića prihvatio već odomaćen termin među krezavima i neupućenima pa ga i napisao ili izgovorio.
Dakle - ne. Nisu sami sebe tako nazvali.
tasadebeli tasadebeli 17:43 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

maksa83
Па сами су себе тако назвали... Нисам им ја крив.

Razumem vaše razloge ali to ćete da objasnite Patroli kad stigne.



Већ држим шаке притиснуте на јелловв цирцлес.
tasadebeli tasadebeli 17:47 04.03.2019

Re: Taso, zamalo da pogodis

freehand

Re: Taso, zamalo da pogodis

Nisu. Ako su sebe nekako zvali to je "Druga Srbija". Možda je tek mnogo, mnogo kasnije neko od njih poput Šabana Pajića prihvatio već odomaćen termin među krezavima i neupućenima pa ga i napisao ili izgovorio.
Dakle - ne. Nisu sami sebe tako nazvali.



Је л' тако?

А па ја се онда извињавам. Нисам знао да су их они Други (у ствари Први) тако назвали.

А Пајић ће ми посебно платити за ово што ме је завео на погрешан траг. Укинућу му Захарову на најмање месец дана.





softelectronics_e softelectronics_e 18:12 04.03.2019

Re: ...

tasadebeli

...

Бојим се, Максо... Много се бојим... И ту се не зезам... Kао што се не зезам када кажем да смењивањем Вучића, а довођењем истих таквих на власт нећемо ништа променити суштински.

Вучић је само тек један у низу због којих смо дошли до овде где јесмо. А ови што би да га замене на власти? Па њих смо већ пробали. И нису ваљали.
...

Kako da se čovek ne složi sa ovim.
No, kada je već tako, Taso, ja imam jedan predlog.

Da mi, ipak, smenimo Vučića.
Jer - ako budemo čekali da 'stvari rešimo suštinski', sa njim na vlasti, bojim sa da će ostati 'samo dugmići'.

Šta ti misliš o ovom mom predlogu?

jadragoljub jadragoljub 18:13 04.03.2019

Re: ...

Neki smatraju da je to najtragičnija promena u razvoju "naše" civilizacije.

izvini profo al ne mogu da provalim dal si pristalica ove ideje il se zajebavaš?!
čak štaviše ja tu lovačko sakupljačku hordu uopće i ne smatram civilizacijom ni u začetku.
dok su seljaci ratari i stočari udarili kamen temeljac naše civilizacije a samo izrazito ograničeni ne shvataju veličinu i dostignuća naše civilizacije, sveukupne.
nemosmo dečijakoja još pišaju u prašinu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana