Budućnost| Društvo| Gost autor| Kultura| Moj grad

Neznanje i paranoja u Novom Sadu

Srđan Fuchs RSS / 05.03.2019. u 10:41

                      Piše: Igor Mihaljević, Znaš ti zašto weblog

 Poštovani građani i građanke Vojvodine,

Ako je do sada postojala razumna sumnja da “vojvođansko pitanje” dobar deo političke elite ne razume, otklonjena je govorom predsednika Pokreta slobodnih građana Sergeja Trifunovića u Novom Sadu, na protestu “1 od 5 miliona” 1. marta. Na adresu Trifunovića od tada su stigle različite reakcije javnosti, od podrške do osude, i o njima se može i mora diskutovati. Međutim, ono što je te večeri do apsurda ogoljeno – činjenica da dobar deo političkih lidera u Srbiji suštinski ne razume “vojvođansko pitanje”, više ne sme da bude predmet analize, pojašnjavanja i dijaloga. Takođe, dosta ljudi smatra da je glumčev govor bio nasilan i pun mržnje, što nije kapital kojim se zajednički ruši despot.

Pregolemo je neznanje o problemu sa kojim se svi suočavamo.

 Zato je ovaj tekst upućen vama, a ne osobama koje pretenduju na visoki politički položaj. Da ne bude zabune, lično sam spreman da se opkladim da glumac Sergej Trifunović u politiku nije ušao da bi se okoristio, oprao, podmirio dugovanja ili sahranio Vojvodinu, ali znam da je te večeri katastrofalno iskrivio stvarnost i odmogao građanima i građankama Vojvodine u pokušaju da žive onako kako zaslužuju.

Ako je taj govor, vatren, emotivan i politički neopran kakav jeste bio, sabrao političke poruke glumca upućene ljudima koji žive u Vojvodini, verujem da ćemo se složiti da Trifunović apsolutno ne razume “vojvođansko pitanje”. Štaviše, njegov dalji angažman u istom smeru može koristiti isključivo osobama i pravnim licima koje ili ne razumeju problem, kao govornik, ili imaju političke ciljeve u kojima ne postoji ni naznaka volje da ljudi u Pokrajini žive, ponavljam, onako kako zaslužuju.

Nisam siguran da će deo publike na koju ciljam razumeti ovaj tekst, zato što se ne bavi lažnim, bezumno izraubovanim konceptom secesije i političarima koji su se materijalno okoristili faličnom borbom za interese građana i građanki Vojvodine. Voleo bih da me razumeju ljudi kojima je glumčev govor dobar i prihvatljivo im je da glumica Mirjana Karanović nema pravo na svoj.

Čoveku nije potrebna diploma Fakulteta političkih nauka da bi prepoznao kome se Trifunovićev govor dopao, a kome nije. Oni kojima se dopao jednako ne razumeju “vojvođansko pitanje” i pokušavaju da ga uglave u lične agende koje su po definiciji ništavne spram istorijskog, političkog, demografskog, kulturnog i geografskog pedigrea Severne Srbije, kako to vole da istaknu, ili Severne Srpske Pokrajine, kada su blagonakloni u nameri da Vojvodinu ludački izjednače sa Kosovom po ama svakom pitanju. Što je galama o velikoj Srbiji veća, Srbija fizički postaje sve manja.

Davno mi je iskusna, odlična koleginica rekla da je najveći problem vojvođanske posebnosti duboko ukorenjeno uverenje da Vojvođani i Vojvođanke moraju živeti lošije nego što zaslužuju, samo zato da bi svi ljudi u Srbiji živeli jednako bedno. To mi je rekla dok je Zoran Đinđić bio živ. Danas ni to više nije dovoljno.

Na ovom mestu razuman čovek bi moguće kazao da u Srbiji, pravoj, realpolitičkoj, opipljivoj i fiskalnoj, postoji samo jedna pokrajina i zove se Grad Beograd, ali taj pristup nikada nije dao rezultat. Kritike Vojvođana/ki upućene glavnom gradu kao administrativnom simbolu i centru poluga moći, bile su i ostale prosuto mleko. Vojvodina će postojati u onoj i onolikoj meri koliko Vojvođani i Vojvođanke budu spremni da se za nju izbore.

Da, izbore. Nenasilno i legalno, kako smo kupovali slobodu od Beča i Pešte, zbog čega su nam današnji evropejci i borci za svačija prava pre deset i više godina govorili da smo kukavice, slabići i bednici. O svojim plodovima borbe, herojske, patriotske i junačke, nabijene pulsom jednog naroda i nacionalnih manjina koje on tako plemenito trpi, danas ne smeju da govore jer su rezultati mereni teritorijama i ljudima genocidno i egzodusno poražavajući.

Večeri kada je Trifunović govorio u Novom Sadu ne mali broj osoba osećao se kao u bizarnom vremeplovu. U tom su govoru pomešane poruke i sentimenti različitih lidera iz različitih partija i decenija, pod kapom totalnog neznanja u šta se govornici upuštaju. Pošteno govoreći, u sličnu zamku upadaju i “provereni Vojvođani/ke”, čija mantra počinje i završava parama koje Beograd bezočno otima Novom Sadu i vraća mu disproporcijalno uvredljivu sumu. To jeste finansijska istina ali izmeštena van konteksta vojvođanske posebnosti. Ako se ona preskoči, sve izrečeno postaje politički, društveno i kulturno nepotrebljivo. Otpad koji kratkotrajno razgaljuje ljude nezadovoljne svojim životima i rešenja traže gde ih nema.

Ne sme da nas mrzi da napišemo hiljaditi put: Vojvodina je njena priroda i zbir stvaralaštva njenih konstitutivnih naroda. Množina sopstva, od paora do akademika. Crne ruke i tanane misli pod krovom specifičnog mentaliteta i kulture.

Razumljivo je i ljudski da osobe koje to ne razumeju osećaju antagonizam i strah od vojvođanske posebnosti. Razumljivo je i to da ih zloupotreba takvog narativa može učiniti povređenim ili osujećenim, zato što im je 30 godina sa vrha objašnjavano da je biti poseban loše. U mrklom mraku neznanja i nerazumevanja, posebnost predstavlja potencijalno odustajanje od kolektivnog suicida, a u nekim slučajevima izaziva komplekse niže vrednost bez realnog povoda.

Činjenica da vojvođansku posebnost mahom osporavaju ljudi opsednuti srpskom posebnošću dodatno ih zbunjuje i čini sposobnim za nezamislive stvari. Postaju iracionalno racionalni. Pucanje u vojvođansku nogu je tek najočigledniji primer.I

 Igor Mihaljević je dugogodišnji nezavisni novosadski novinar i trenutno služi u Savetu novosadskih "1 od 5 miliona" protesta.



Komentari (446)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

deset_slukom deset_slukom 14:12 08.03.2019

Re: .

gedza.73
jednostavno onaj koji je bio za 'ono', ili mu 'ono' ima dobre strane


Sad sam ukapirao. Iz ove polurečenice crpiš inspiraciju za onoliko sranje od posta.

Tvoj mozgić nikada neće razumeti da je onakva, objektivno pogrešna skalamerija od SFRJ bila po svim parametrima ozbiljnija država od sadašnje Srbije.

Kada bi se te dve tužne države poredile po kriterijumima za pristupanje EU, uzmimo poglavlja 23 i 24, kao i borbu protiv korupcije, SFRJ bi se činila kao svetionik demokratije u odnosu na sadašnje stanje. To potpisujem, potpisaće i svako ko ima zrno soli u glavi, a ti lupetaj šta god hoćeš.
angie01 angie01 14:24 08.03.2019

Re: .

Nikad o Arkanu i navijačima ni slovo nisam napisao, o UDBI pišeš kao da ju je moj tata napravio, nešto mi nabacuješ Slobu, Miru, Vulina... ti si, kanda, mene zamenio s nekim? To te, ipak, ne opravdava.


pa to je uobicajeni manir patriJotskih snaga ovde- sta god da kaze druga strana, sto se ne uklapa u njihovu mantru, uvek ide jedna ista pesmica/recitacija, po kojoj je neistomisljenik u stvari najveci krivac i primer za svu losost i to skolski- iako veze nema ni sa cim sto mu se spocitava, niti sama replika ima bilo kakve veze sa onim komentarom na koji je nadovezana...niti se cinjenice uvazavaju,...eto, tako:))...nije gedza tu cak ni najjaci primer, on samo pusta jednu istu kasetu.

Kada bi se te dve tužne države poredile po kriterijumima za pristupanje EU, uzmimo poglavlja 23 i 24, kao i borbu protiv korupcije, SFRJ bi se činila kao svetionik demokratije u odnosu na sadašnje stanje. To potpisujem, potpisaće i svako ko ima zrno soli u glavi, a ti lupetaj šta god hoćeš.


pa naravno- drzava koja je izgradila sistem, institucije, obrazovanje, zdravstvo, brinula o kulturi, u kojoj si bio bezbedan, koja je bila priznata u svetu- u odnosu na sve posle, sto je sve jedan isti period krcmenja svega sto je u SFRJ stvoreno,...al to kad kazes, odmah si ti onaj najgori komunjara, koji se gorepomenute samlice oglasio da je neko nevin kriv i potom se uselio u njegov dom.
softelectronics_e softelectronics_e 14:46 08.03.2019

Re: .

deset_slukom
gedza.73
jednostavno onaj koji je bio za 'ono', ili mu 'ono' ima dobre strane


Sad sam ukapirao. Iz ove polurečenice crpiš inspiraciju za onoliko sranje od posta.

Tvoj mozgić nikada neće razumeti da je onakva, objektivno pogrešna skalamerija od SFRJ bila po svim parametrima ozbiljnija država od sadašnje Srbije.

Kada bi se te dve tužne države poredile po kriterijumima za pristupanje EU, uzmimo poglavlja 23 i 24, kao i borbu protiv korupcije, SFRJ bi se činila kao svetionik demokratije u odnosu na sadašnje stanje. To potpisujem, potpisaće i svako ko ima zrno soli u glavi, a ti lupetaj šta god hoćeš.

Izvini se Gedži zbog hrpe uvreda (da ne kažem, poput tebe, govana) kojima ga zasipaš, ne mogavši da pronađeš iole korektan odgovor na njegove stavove.
Kada već pominješ komunjarama toliko dragu crkotinu zvanu Jugoslavija - podsećam te na marksističko učenje dijalektike (kontinuiteta) - da sve novo nastaje u krilu staroga.
Dakle, najzaslužniji za ovakvo današnje stanje Srbije (koje je više nego užasno) je upravo ta propala Jugoslavija - i njeni fenomenalni, nikada bolji, kadrovi.
Ili što bih ja 'karikauralno' rekao --- jadni Luksemburžani, Francuzi, Italijani i Danci (i još mnogi slični) koji nisu imali sreću da ih faraon Tito vodi u svetlu budućnost.
maksa83 maksa83 15:16 08.03.2019

Re: .

Dakle, najzaslužniji za ovakvo današnje stanje Srbije (koje je više nego užasno) je upravo ta propala Jugoslavija - i njeni fenomenalni, nikada bolji, kadrovi.

Nema luzerskijeg mentaliteta od onog u kome ti je neko drugi kriv za sopstvene nedaće, pogotovo pošto si imao 30 godina da nešto pametno uradiš.
freehand freehand 15:25 08.03.2019

Re: .

maksa83
Dakle, najzaslužniji za ovakvo današnje stanje Srbije (koje je više nego užasno) je upravo ta propala Jugoslavija - i njeni fenomenalni, nikada bolji, kadrovi.

Nema luzerskijeg mentaliteta od onog u kome ti je neko drugi kriv za sopstvene nedaće, pogotovo pošto si imao 30 godina da nešto pametno uradiš.

Lako je tebi da kao sin udbaša koji je bio sin kosovca koji je došao iz bosanske šume i koji je oteo vilu na Dedinju od nevine čeljadi koju je poklao iza kuće pričaš kako ti je bilo lepo.
Dažaba ti je da se pravdaš, prvi sam reko.
maksa83 maksa83 15:32 08.03.2019

Re: .

Lako je tebi da kao sin udbaša koji je bio sin kosovca koji je došao iz bosanske šume i koji je oteo vilu na Dedinju od nevine čeljadi koju je poklao iza kuće

Decu sam im poštedeo ali sam posle ipak sredio da odu na Goli Otok pošto su mi se svidele njihove igračke.

Sad kad to reče upravo sam shvatio da imam golootokaše sa obe strane - ćaletov ujka Dobra (insidentali on je iz Pančeva, imao je i sojenicu na Beloj Steni) i mamin stric Mata (i on i strina oboje "letovali" ).
freehand freehand 15:41 08.03.2019

Re: .

Decu sam im poštedeo ali sam posle ipak sredio da odu na Goli Otok pošto su mi se svidele njihove igračke.

Al ste zato rodoljube i borce za slobodu jurili do Kočevskog roga, a i pradeda ti je bio udbaš koji je ono 1918. malo palio, malo streljao malo kundačio po Kosovu i Makedoniji, al pošteni istoričari danas kažu da niste pa ti se to prašta.
Sad kad to reče upravo sam shvatio da imam golootokaše sa obe strane - ćaletov ujka Dobra (insidentali on je iz Pančeva, imao je i sojenicu na Beloj Steni) i mamin stric (i on i strina oboje "letovali" ).

Ih, mog deda strica su malo pekli strujom, jedno nekoliko meseci, valjda, po porodičnom predanju; pa pošto je njegov brat a moj rođeni deda uspeo nekako da skupi svedočenja da mučeni Čila Radivoje kao golobradi četnik nikad nikog nije takao a kamoli klao - onda su ga poslali na radnu akciju da gradi autoput, pa je i moja keva bila tamo s njim.

Nego, sve vreme mi se nešto drugo mota po glavi, a što nikad nisam napisao o ljudima i njihovim postupcima: u onom izvanrednom dokumentarcu u kome Danilo Kiš razgovara sa one četiri Jevrejke iz Srbije koje su sve prošle Sveti Grgur (ženski Goli otok) a posle emigrirale u Izrael.
elem, jedna mi se epizoda duboko urezala u sećanje. Kad jedna od njih priča kako je kao gimnazijalka '41 postala član SKOJ, a onda 27. ili 28. marta uveče zajedno sa drugim vršnjacima iz gimnazje išla da kamenicama lupa prozore svoje drugarice iz razreda, Nemice.
Svašta se iz ovoga može iščitati, a da smo svi krvavi pod kožom čini mi se najpre.
gedza.73 gedza.73 18:22 08.03.2019

Re: .

Tvoj mozgić nikada neće razumeti da je onakva, objektivno pogrešna skalamerija od SFRJ bila po svim parametrima ozbiljnija država od sadašnje Srbije.

i qrac od države za bilo koju normalnu evropsku zemlju.
CEo svet protestvuje za slobode i prava u Srbiji studenti prave crveni Marsk univerzitet i čekaju Druga TIta da im kaže šta da rade.

A ti ljudi su učestvovali u stvaranju politike danas.

i ti to porediš sa svetom?


samo da podsetim da se Srbija sama oslobodila, da je Srbija svojom vojskom uvećavala svoje teritorije, da je napravila Jugoslaviju koja je podeljena na banovine a ne na nacionalne republike, da je u kraljevini uvedeno integralno jugoslovnestvo, da su komunisti zajedno sa ustašama tvrdili da je takva Jugoslavija velikosprska tvorevina i da svi narodi treba da imaju pravo na nacionalno opredeljenje, da su ustaše, VRMO ubile kralja koji je stvorio Jugoslaviju, da je Srbija bila podeljena na tri dela (a ne na primer Hrvatska), da su rubna područja centralne Srbije prepisali Kosovu naši partijski kadrovi a sovjetskim ustrojstvom smanjili njen privredni potencijal.


deset_slukom
kao i borbu protiv korupcije, SFRJ bi se činila kao svetionik demokratije u odnosu na sadašnje stanje. To potpisujem, potpisaće i svako ko ima zrno soli u glavi, a ti lupetaj šta god hoćeš.


e zato ti i kažem da si u istoj ekipi sa

Nikad o Arkanu i navijačima ni slovo nisam napisao, o UDBI pišeš kao da ju je moj tata napravio, nešto mi nabacuješ Slobu, Miru, Vulina... ti si, kanda, mene zamenio s nekim


ta ekipa je držala i upravljala Jugoslavijom. A to što 'tvoj mozgiće ne može da poveže' i razume nije toliko strašno.

Strašno je što vas ima taman toliko koliko zaluđenih nacionalista.

Korupcija u SFRJ bila svetionik demokratije?

Jesi li pročitao Milisavljev komentar da smo jedina država u kojoj nisu otvorena tajna dosijea?
uredno si ga preskočio?

Nalazili su ljudi omote spisa sa imenima i prazne fascikle. Opravdanje da se ne bi unosila zla krv.
Po blogovskoj logici trebali su oštećeni da idu i motkama premlaćuju potpisane. većina od sramote ne bi ulicama išla.

nas su vodili pod 'nesvrstani komunisti' a Srbe pod 'male RUse'.
Osnove SFRJ nisu kompatibilne sa demokratskim vrednostima. tu je početak i kraj priče.



maksa83
Nema luzerskijeg mentaliteta od onog u kome ti je neko drugi kriv za sopstvene nedaće, pogotovo pošto si imao 30 godina da nešto pametno uradiš.


Makso misliš da nije imalo pametnije dece od VUka Jeremića? Ali nisu imali 'poreklo' niti je postojao ravnopravan sistem za stipendiranje dece.
Ili Borko Stefanović (vidi pod Miladin Kovačević). Koji je došao tu gde je došao kako je došao.
To ti je SFRJ. Ovo ti je danas SFRJ. Samo što je capo di tutti capi umro pa sitni dilerčići se otrgli s lanca i biju se među sobom ko će da preuzme teritoriju.

maksa83 maksa83 18:44 08.03.2019

Re: .

Makso misliš da nije imalo pametnije dece od VUka Jeremića?
Ili Borko Stefanović

B'ate pa Vuk Jeremić je frindž krindž miško ufuriško penjač po hijerarhijama koji bi sa svojom strankom u ovom trenuntku bio otpr. na pola cenzusa, irelevantan tip, kao i Borko Stefanović koji bi bio zaboravljen da mu Vučićev bandit nije razbio glavu. Ne-bit-ni.

A trenutno te ne jebu Jugosloveni ni deca SFRJ kadrova nego Osvešćeni Pravi Punokrvni Srbi iz devedesettih, tj. radikalski šljam i reka submediokriteta koja im daje masu.

softelectronics_e softelectronics_e 18:47 08.03.2019

Re: .

maksa83
Dakle, najzaslužniji za ovakvo današnje stanje Srbije (koje je više nego užasno) je upravo ta propala Jugoslavija - i njeni fenomenalni, nikada bolji, kadrovi.

Nema luzerskijeg mentaliteta od onog u kome ti je neko drugi kriv za sopstvene nedaće, pogotovo pošto si imao 30 godina da nešto pametno uradiš.

Neki koji me poznaju tvrde da sam uradio dosta pametnog - usprkos svemu.
Neki drugi su mi govorili --- pa ti si lud, zašto 'pišaš uz vetar'.
Ja sam im odgovarao - to radim iz oportunizma, tako mi je lakše.
Jer - se govnima nisam pokoravao.
Kao uostalom i sada.
I kažu još da bi uradio mnogo više da nisam živeo u 'i posle Tite Tito'.
Dakle, svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu.
Bilo ne ponovilo se - nikome.

I što bi rekao jedan seljak gledajući komunjare kako se baškare u otetom - seljak, najviše što može da se popne je - do vešala.
I okrenuo leđa bagri da ih više nikada ne vidi - nije mu bila potrebna ni njihova penzija.
A bio na pobedničkoj strani od četres prve.
No - sa govnima nije hteo da ima išta.
I bio je u pravu.
milisav68 milisav68 18:59 08.03.2019

Re: .

ta ekipa je držala i upravljala Jugoslavijom


Ovo što se zove Srbija nisu pravili Srbi nego komunisti.

I kao što ih niko nije pitao kada se pravila Titova Jugoslavija, tako ih niko nije pitao kada je nastalo ovo što se zove Srbija, nego je nastala od otpadaka onoga što drugi nisu uzeli.

Kompletna savezna administracija se samo preselila na "republičku".

Pa smo tako 2012. imali:
Penzije iznad prosečne zarade u februaru je primilio 131.953 penzionera iz zaposlenih, 21.412 vojnih, 5.898 samostalnih i 58 poljoprivrednih.

Po posebnim propisima u kategoriji zaposlenih penzije je u februaru primilo 134.005 lica. Tako imamo:

Prema posebnim saveznim propisima:

Učesnike NOR-a pre 9.9.1943 – 12.718 lica (prosečna penzija 28.582 dinara)

Nosioce spomenica iz 1941. godine – 1.314 (45.659RSD)

Savezno MIP – 213 (44.366RSD)

Savezno MUP – 1.301 (40.512RSD)

Administrativne penzije – 1.054 (31.180RSD)

Prema posebnim republičkim propisima:

Učesnici NOR-a posle 9.9.1943 – 44.652 (22.100RSD)

Borci na odgovornim dužnicima – 499 (30.792RSD)

Republičko MUP – 22.867 (41.650RSD)

Izuzetne penzije – 225 (32.839RSD)

Akademici – 28 (57.901RSD)

Rudari – 2.243 (23.681RSD)

Prof.vojna lica 46.890 (42.206RSD).

Pazi - Administrativne penzije.

A ovo je tek posebno interesantno:

Učesnika NOR-a, boraca ima i kod samostalnih delatnosti (1.716 lica), a i među poljoprivrednicima (5.013 lica). Interesantno je da je najveća razlika između učesnika NOR-a do i nakon 1943. godine kod poljoprivrednih penzionera: 271 je bio u NOR-u pre 9.9.1943. a čak 4.739 nakon tog datuma, dok je kod zaposlenih odnos 12.718 prema 44.652 lica.

Interesantno je da je ukupan broj korisnika penzija iz učešća u NOR-u, zaslužnih boraca u februaru bio 65.906 lica i primili su penzije u iznosu od 1.451,7 miliona dinara. Interesantno je, jer ako pođemo od pretpostavke da se u NOR išlo sa 20 godina, a rat je završen sa prosečnih 24 godine, prosečna starost učesnika NOR-a trebalo bi da danas bude 91 godina. Stoga bi bilo dobro da se uporedi ovaj broj boraca sa popisanim brojem osoba starijih od 90 godina prema popisu stanovništva iz prošle godine, a kako bi se utvrdilo da li su i bebe i deca ratovali pre 67 godina.


Makroekonomija
gedza.73 gedza.73 19:00 08.03.2019

Re: .

njih dvojica mi pali na pamet zato što su starlete. ko zna koliko takvih ima iza kulisa koji povlače konce. ljudi koji su odradili 'prvobitnu akumulaciju kapitala' pripadaju glavnokomandujućim ešalonima poniklim u SFRJ.

Oni su donosili zakone ne da društvu bude bolje već da sebe obezbede i zaštite.
a onda dolaze paljevine iz

A trenutno te ne jebu Jugosloveni ni deca SFRJ kadrova nego Osvešćeni Pravi Punokrvni Srbi iz devedesettih, tj. radikalski šljam i reka submediokriteta koja im daje masu.


ne kažem da nisi u pravu. samo mora da je nešto uzrok a nešto posledica.
Da su Srbi bili radikalski šljam i punokrvni nacionalisti ne bi kraljevina Jugoslavija stvorena onako kako je stvorena.

ja mislim da su ljudi tu isključivost u kojoj su odrasli da imamo četvrtu armiju u svetu, da nam je privreda jača od Japana, da nas svi mrze, da smo najobrazovaniji, da nas je Evropa rasturila pošto bi bili jači od nje samo našli na drugoj strani.

pa su postali isključivi Srbi, isključivi vernici...

ili je bio presek da se umlate motkama pripadnici režima (kao nakon rata kad je silom zatučeno ono što nije bilo po volji vlasti) ili da prođemo kroz sve ove periode dok se ne unormalimo.

ovo danas je ono što je trebalo da se prođe nakon četres pete.

ne možemo da preskačemo faze.

gedza.73 gedza.73 19:07 08.03.2019

Re: .

milisav68
Interesantno je, jer ako pođemo od pretpostavke da se u NOR išlo sa 20 godina, a rat je završen sa prosečnih 24 godine, prosečna starost učesnika NOR-a trebalo bi da danas bude 91 godina. Stoga bi bilo dobro da se uporedi ovaj broj boraca sa popisanim brojem osoba starijih od 90 godina prema popisu stanovništva iz prošle godine, a kako bi se utvrdilo da li su i bebe i deca ratovali pre 67 godina.




mala je ovo brojka koliko heroja ima danas. oni se podmlađuju svake godine. Iako sami partizani kažu da su se brojali na prste pri prelazu iz Srbije u Bosnu.

tako ih niko nije pitao kada je nastalo ovo što se zove Srbija

Ono što su preci oslobodili i stvorili potomci su sjebali zbog boračkih penzija i vođinog milovanja rukom.
milisav68 milisav68 19:13 08.03.2019

Re: .

maksa83
A trenutno te ne jebu Jugosloveni ni deca SFRJ kadrova nego Osvešćeni Pravi Punokrvni Srbi iz devedesettih, tj. radikalski šljam i reka submediokriteta koja im daje masu.

To ti Laufer javlja.

Te Srbe iz devedestih je "organizovao" Jovica Stanišić.

A među njima ti je (premijerka) i unuka Titovog potpukovnika.

Čak ni Zoran i Ružica Đinđić nisu bili gadljivi nego su se uselili u vilu na Dedinju, gde Ružica i danas živi.

Katastar i privatna svojina i dalje služi za sprdnju, gde još uvek nisi vlasnik, nego držaoc prava nad objektom - nekretninom ili placem/njivom.
maksa83 maksa83 19:17 08.03.2019

Re: .

Neki koji me poznaju tvrde da sam uradio dosta pametnog - usprkos svemu.


Mogu da ti napravim od ovoga pesmu Kerbera.

<E5>
Neki
<D5>
Koji me poznaju
<C5>
tvrde
<B5>
da sam uradio
<E5>
dosta
<D5>
pametnog
<C5>
uprkos svemu

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 08.03.2019

Re: .

Nema luzerskijeg mentaliteta od onog u kome ti je neko drugi kriv za sopstvene nedaće, pogotovo pošto si imao 30 godina da nešto pametno uradiš.


Neko ti zapali kuću, ti za trideset godina ne uspeš da je popraviš, i onda svi krenu da osuđuju tebe jer si nesposoban.
Nije baš da nemaju razloga.

Ali je problem kad palikući sve opsroste i samo o tvojoj nesposobnosti govore.
Još ga i hvale po malo.
gedza.73 gedza.73 19:25 08.03.2019

Re: .

nego držaoc prava nad objektom - nekretninom ili placem/njivom.

poslušni proleter koji zavisi od dobre Vođine volje i partije jer
nisi vlasnik


Te Srbe iz devedestih je "organizovao" Jovica Stanišić.

Sve je odradila ta SFRJ komunistička ekipa vaspitana, drilovana i vrbovana u ono vreme kad je 'SFRJ bila najuređenija zemlja na svetu'. Privatizaciju, zakonodavstvo, pravosuđe... svaki bitan segment društva.
deset_slukom deset_slukom 19:31 08.03.2019

Re: .

gedza.73


i ti to porediš sa svetom?



Ne vredi... jednostavno, nisi sposoban da se fokusiraš, pričaš sam sa sobom, sagovornik ne dopire do tvog aparata za razmišljanje. Aj' zdravo.
Bili Piton Bili Piton 19:45 08.03.2019

Re: .

milisav68


Ovo što se zove Srbija nisu pravili Srbi nego komunisti.


Mogu misliti na šta bi tek ličila da nisu. Uostalom, sve više vidimo kako to izgleda u praksi.
nikvet pn nikvet pn 19:58 08.03.2019

Re: .


После '45 Србија као да живи у паралелном свемиру, у другој димензији. Да су наставили да је граде Теокаревићи и слични домаћини да ли би привреда данас била овако руинирана? Стечени капитал боље се чува и пази од уграбљеног.

То што смо засадили '45 управо и беремо.
milisav68 milisav68 20:16 08.03.2019

Re: .

Bili Piton
Mogu misliti na šta bi tek ličila da nisu.

To nažalost nikad nećemo da saznamo.
Uostalom, sve više vidimo kako to izgleda u praksi.

Kako možeš da vidiš nešto što se nije desilo?

To što se ova mini Jugoslavija zove Srbija, ne znači da bi to bila Srbija koja je nestala 1914. odnosno posle 1945.

"Čorba je napravljena, nema više akvarijuma".

Ostali samo samoupravljači.
gedza.73 gedza.73 20:20 08.03.2019

Re: .

Mogu misliti na šta bi tek ličila da nisu.

Na neke od evropskih država. ne na rusku guberniju.
kakva god Srbija bila ona je imala dosta dodirnih tačaka sa Evropom.

Komunisti su nakon rata prepisali sovjetske zakone, bezbednost ustrojili po Staljinovoj službi bezbednosti, revoluciju izveli po Lenjinovim ekonomskim idejama, vojsku napravili po sovjetskom uzoru.

Zato smo sad mali Rusi a ne mali Evropljani. al' je nekima to odlično. samo još da mogu u Trs' po farmerke...

Moji rođaci su imali palog borca kako li se već to zvalo.

Ceo život su ciketanski živeli na državnoj sisi. tri generacije. Boračka penzija, tuđa nega, socijalna pomoć... U nekom okrpljenom džemperiću sa kapčetom što ima cuculjić na vrhu deda ceo život čekao da Amerika propadne.
Javno su glasali za Komunističku partiju, nakon toga za Miloševića pa za SPS.
Uvek protiv opozicije ('sve su to izdajnici').

Jugoslavija im je i dalje najbolje mesto za život. Kako kažu 'znao se red'.

jbg. ima i takvih. ne znam dal' da ih žalim ili da ih podjebavam onako mučne.


gedza.73 gedza.73 20:38 08.03.2019

Re: .

deset_slukom
Ne vredi... jednostavno, nisi sposoban da se fokusiraš, pričaš sam sa sobom, sagovornik ne dopire do tvog aparata za razmišljanje.


deset_slukom
Tvoj mozgić nikada neće razumeti da je onakva, objektivno pogrešna skalamerija od SFRJ bila po svim parametrima ozbiljnija država od sadašnje Srbije.

Kada bi se te dve tužne države poredile po kriterijumima za pristupanje EU, uzmimo poglavlja 23 i 24, kao i borbu protiv korupcije, SFRJ bi se činila kao svetionik demokratije u odnosu na sadašnje stanje. To potpisujem, potpisaće i svako ko ima zrno soli u glavi, a ti lupetaj šta god hoćeš.


verovatno nisam u pravu.

ti si u stvari hteo da kažeš kako se slažeš sa nekim SNS botom koji recimo napiše sličan sklop poput

Tvoj mozgić nikada neće razumeti da je onakva, objektivno pogrešna skalamerija od Srbije po svim parametrima ozbiljnija država od sadašnje Somalije.

Aj' zdravo.

aj zdravo.
freehand freehand 20:46 08.03.2019

Re: .

Bili Piton
milisav68


Ovo što se zove Srbija nisu pravili Srbi nego komunisti.


Mogu misliti na šta bi tek ličila da nisu. Uostalom, sve više vidimo kako to izgleda u praksi.

Ti si Bili mali Rus, isto kao karađorđe. Dobro, možda malo manji. kao Vuk Isakovič.
softelectronics_e softelectronics_e 21:19 08.03.2019

Re: .

maksa83
Neki koji me poznaju tvrde da sam uradio dosta pametnog - usprkos svemu.


Mogu da ti napravim od ovoga pesmu Kerbera.


Neki

Koji me poznaju

tvrde

da sam uradio

dosta

pametnog

uprkos svemu


Ooooo, fala, fala na uglazbljivanju.

Evo i tebi nešto pošto voliš gitariste - juče videh Dragog Jelića, svratio kod mog komše - pa se nešto večeras zadržah na bespućima Jutjuba ... i, pošto baš i ne slušam mnogo 'domaće - ali ovo je po meri i za tebe.


maksa83 maksa83 21:27 08.03.2019

Re: .

i, pošto baš i ne slušam mnogo 'domaće - ali ovo je po meri i za tebe.

O pa ovo je sjajno, ovaj mladac je udahnuo pesmi nov život takoreći.

Vidi jedan komentar odande:



Kaže da je Jugoslavija bila svetska klasa.
softelectronics_e softelectronics_e 21:46 08.03.2019

Re: .

maksa83
i, pošto baš i ne slušam mnogo 'domaće - ali ovo je po meri i za tebe.

O pa ovo je sjajno, ovaj mladac je udahnuo pesmi nov život takoreći.

Vidi jedan komentar odande:



Kaže da je Jugoslavija bila svetska klasa.

Držali klasu Jelići iz Kraljeva - šaka nedotučenog srpstva.
Bilo kako bilo, ovaj dečkić, Petar, zna da ožeže.
freehand freehand 21:50 08.03.2019

Re: .

softelectronics_e
maksa83
i, pošto baš i ne slušam mnogo 'domaće - ali ovo je po meri i za tebe.

O pa ovo je sjajno, ovaj mladac je udahnuo pesmi nov život takoreći.

Vidi jedan komentar odande:



Kaže da je Jugoslavija bila svetska klasa.

Držali klasu Jelići iz Kraljeva - šaka nedotučenog srpstva.
Bilo kako bilo, ovaj dečkić, Petar, zna da ožeže.

Polako, Čarli, mlad si. Otkrićeš i ti Buldožer i September jednog dana.
softelectronics_e softelectronics_e 22:08 08.03.2019

Re: .

freehand
softelectronics_e
maksa83
i, pošto baš i ne slušam mnogo 'domaće - ali ovo je po meri i za tebe.

O pa ovo je sjajno, ovaj mladac je udahnuo pesmi nov život takoreći.

Vidi jedan komentar odande:



Kaže da je Jugoslavija bila svetska klasa.

Držali klasu Jelići iz Kraljeva - šaka nedotučenog srpstva.
Bilo kako bilo, ovaj dečkić, Petar, zna da ožeže.

Polako, Čarli, mlad si. Otkrićeš i ti Buldožer i September jednog dana.

Eeee, moj dečko ...
Ti si pišao po prašini (i vukao šerpice) dok ... itd ... znaš i sam nastavak.
Eeee, da - samo da prijavim, sutra za doručak pržena jaja i slanina sapunjara (od mangulice, naravno), takođe, blago popržena.
Jer mora jača hrana od kačamaka - idem da pomognem jednom drugaru da se preseli.

Jebote - kod nas sva slanina od mangulice, sav krompir iz Ivanjice i sav kupus iz Futoga.
gedza.73 gedza.73 22:13 08.03.2019

Re: .



vidi Ukrajinac. kako je svet mali.
za babu mog brata sam bio ubeđen da je Bosanka.
Kad ono Ukrajinka. Izbegla cela porodica nakon 1918.
Sestra joj ostala u Bosni a ona došla u Šumadiju. Mnogo dobra žena bila.

freehand freehand 22:15 08.03.2019

Re: .

Eeee, moj dečko ...
Ti si pišao po prašini (i vukao šerpice) dok ... itd ... znaš i sam nastavak

Nije valjda i Brecelj nedotučeni Srbin?
Ili hoćeš da kažeš da si slušao i neke koji to nisu ali da se on ne računaju?
Ili tako već nešto pametno.
Eeee, da - samo da prijavim, sutra za doručak pržena jaja i slanina sapunjara (od malgulice, naravno), takođe, blago popržena.

Ovo sa sutrašnjim doručkom mora da ima posebnu šifru.
freehand freehand 22:16 08.03.2019

Re: .

vidi Ukrajinac. kako je svet mali.

Bili Piton Bili Piton 23:59 08.03.2019

Re: .

milisav68

Kako možeš da vidiš nešto što se nije desilo?


To ne mogu, ali mogu da uključim mozak na primer pa da mi sine da "ovakvu Srbiju nisu pravili Srbi već komunisti" u sebi sadrži najmanje jednu ozbiljnu logičku grešku.

A možemo i izokola, ako baš hoćeš da se igramo - evo, na današnjem primeru vidimo kako to izgleda kad Srbi sami sebi uredjuju zemlju. Ko preživi pričaće. Dakle, komunisti bi u tom kontekstu bili dečija bolest.
milisav68 milisav68 08:26 09.03.2019

Re: .

Bili Piton
To ne mogu, ali mogu da uključim mozak na primer pa da mi sine da "ovakvu Srbiju nisu pravili Srbi već komunisti" u sebi sadrži najmanje jednu ozbiljnu logičku grešku.

Najmanje?

A Kosovo i Bosnu su pravili narodi koji žive tamo ili USA i EU.

Ili Irak i Libiju?
A možemo i izokola, ako baš hoćeš da se igramo - evo, na današnjem primeru vidimo kako to izgleda kad Srbi sami sebi uredjuju zemlju. Ko preživi pričaće. Dakle, komunisti bi u tom kontekstu bili dečija bolest.

Ma možemo da okrenemo glavu na drugu stranu ili da je nabijemo u pesak rezultat je isti.

Da bi Srbi uredili svoju zemlju, morala bi da postoji lustracija, restitucija, da se otvore dosijea tajne policije, da se napravi Ustav i zakoni koji neće da se naslanjaju na SFRJ (a Srbija je zvanično naslednica SFRJ), a pre toga stvarno slobodni izbori, a ne puč koji je organizovala USA/EU sa delom nezadovoljne DB.

I mogu ja sad da ti navodim primere, ti to nećeš ili ne možeš da shvatiš jer nismo rasli i živeli u istoj zemlji.
gedza.73 gedza.73 08:44 09.03.2019

Re: .

freehand
vidi Ukrajinac. kako je svet mali.


ahahaha (level Bata Stojković u 'Idemo dalje')

mada sam mogao boljim primerom od veze baba ukrajinac muzika.

Zdravo iz SFRJ. Volim ovu čokoladu. Dok se kod nas jele šećerne table Austrija je imala čokoladu svetskog glasa.

Ili

Zdravo iz SFRJ. Volim vaše puteve i ulično osvetljenje. Dok smo kod nas išli po blatnjavim džadama vi u Italiji ste po selima imali puteve evropskog nivoa.

ili

Novak Đoković je najbolji teniser sveta zato što je Srbin. A to se ponovo desilo zbog mudrog rukovodstva našeg vođe.

ja ubeđen da neko uspe zbog talenta, svog vrednog i napornog rada kad ono zbog Tita.

Sva moja ljubav pod ovim suncem je za Tita
i nikada na drugog da pređe neće
...
Živi Tito, čovjek drug, mi smo s Titom, a put je dug, živi Tito, k'o bedem jak, mi smo s Titom, to naš je znak



Pesma o TITU
Živi TITO
Druze Tito mi ti se kunemo
Triput sam video Tita
Racunajte na nas

i komentari ispod
'raj, najbolja zemlja, živeo tito i partija, prokleta je amerika, dole kapitalizam, klonirajte zagorca, demokratija ne valja
Jenini ljudi koji su protivnici komunizma su:
1. Prljavo bogati
2. Umno zaostali.
Trece nema !!

Da vas pitam drugovi majku li vam vašu zakaj ste razjebali ljepu JUGO našu bratsva i jedinstva ugasili ste plamen vsi čete na goli otok tucačete kamen
'

pre godinu, dve, tri, od juče... biračko telo.


od četrdeset pete do osamdesete jedan jedini čovek alfa i omega države, zakona i uređenje od četres pete do dve hiljadite jedna partija ('formalno pravni' sledbenik sovjetskog komunističkog uređenja) svedržitelj svega vidljivog i nevidljivog na ovom prostoru.


predatortz predatortz 08:54 09.03.2019

Re: .




Pesma o TITU
Živi TITO
Druze Tito mi ti se kunemo
Triput sam video Tita
Racunajte na nas


Mislim da je vreme da se u leksikon oboljenja i poremećaja uvede nova šifra, neki "F" čije bi simptome opisivao kao:
Titoizam, izražena jugonostalgija, manično ponavljanje neistina radi ulepšavanja prošlosti, život u prošlosti i strah od budućnosti.
gedza.73 gedza.73 09:28 09.03.2019

Re: .

freehand
Ti si Bili mali Rus, isto kao karađorđe

preskočilo se.

Karađorđe je bio i frajkor. ratovao za atlantski vojni blok onog vremena.
vojno iskustvo iz austrugarske je jedan od razloga zašto je izabran za vođu...
Kao što je bio saradnik grčke sekte pa malo falilo da izvede 27. mart samo ne za Britance već za Grke (i Ruse)

Miloš Obrenović je takođe sve vreme lavirao između ponuđenih opcija kako bi Srbiji izdejstvovao što bolji status.

Najverovatnije bi ga jugoslovenski oslobodioci streljali prvog kao izdajnika i saradnika stranog okupatora a ustanike prebijali po ulici...

nsarski nsarski 11:11 09.03.2019

Re: .

od četrdeset pete do osamdesete jedan jedini čovek alfa i omega države, zakona i uređenje od četres pete do dve hiljadite jedna partija ('formalno pravni' sledbenik sovjetskog komunističkog uređenja) svedržitelj svega vidljivog i nevidljivog na ovom prostoru.


Sedim juče u kafani u zanimljivom društvu, a za susednim stolom sede neki matorci i dogovaraju se da odu u Požarevac na grob SM - iz razgovora sam skapirao da je neka godišnjica njegove smrti ovih dana. Najlepše, čuo sam da su oni glavni u Društvu za očuvanje lika i dela Slobodana Miloševića. Mentalitet kominterne.
Svašta sam još čuo od te vesele, glasne i pripite grupe penzionisanih udbaša, ali ne bih da tračarim.
gedza.73 gedza.73 18:14 09.03.2019

Re: .


nsarski
Sedim juče u kafani u zanimljivom društvu, a za susednim stolom sede neki matorci i dogovaraju se da odu u Požarevac na grob SM - iz razgovora sam skapirao da je neka godišnjica njegove smrti ovih dana. Najlepše, čuo sam da su oni glavni u Društvu za očuvanje lika i dela Slobodana Miloševića. Mentalitet kominterne.
Svašta sam još čuo od te vesele, glasne i pripite grupe penzionisanih udbaša, ali ne bih da tračarim.



padne mi ponekad na pamet kako bi blogovska diskusija izgledala u kafani u stvarnosti. Nekada.

od teme do teme, udara se sve jačim i jačim argumentima, podiže se ton dok neko iz društva ne kaže
-Ćutite budale, čuće vas neko, svi ćemo da najebemo.


a za susednom stolom neprimetni Heroj Rada pijucka komplet i nezainteresovano gleda utakmicu.

Sutra upadaju Drugovi sa kačketima u kafanu, 'fino' pitaju vlasnika ko su bili gosti za onim stolom (sve dok se ne seti) a posle jednog po jednog pozivaju na razgovor. One tvrđe u sobu 101.


Meni kod 'ćuti čuće te neko' počinje i prestaje bilo kakva priča o normalnom društvu.

ne kažem da nema ko to vole.

Bili Piton Bili Piton 20:07 09.03.2019

Re: .

gedza.73



Meni kod 'ćuti čuće te neko' počinje i prestaje bilo kakva priča o normalnom društvu.





Ja ne znam koji je vama djavo. Evo pre neko veče sam bio u pabu sa ortakom i podalje je bila pijana galama, jedan je nešto srao o crncima naglas i utišavali su ga baš tim rečima.

Istina, ovo ovde nije "normalno društvo", naročito ne poslednjih par godina. Ali ne u ovom smislu u kom pričamo.
nsarski nsarski 21:02 09.03.2019

Re: .

padne mi ponekad na pamet kako bi blogovska diskusija izgledala u kafani u stvarnosti. Nekada.


Da, nekada.

Ja sam sedeo u društvu par pisaca i novinara i prosto smo ćaskali i uživali u lepom danu. Ovi udbaši, redovni gosti te kafane, su sedeli za stolom odmah do nas i prilično glasno pričali svoju priču.

Od mog društva sam, recimo, saznao da je ova akcija sa vojnom obukom kopirana od Hrvata. Prva ideja je bila obuka od godinu dana, pa su ukapirali da bi to bilo užasno skupo, pa su smanjili na 6 meseci, pa je i to skupo, pa su se najzad odlučili za ograničenu akciju od dve nedelje (i to van zimskih uslova!). Naravno, za dve nedelje neuke ljude ne možeš da obučiš ni da ih držiš postrojene. Ali, važno ali, posle dve nedelje se oni prevode u rezervni sastav i tako ti se, na papiru, povećava vojna moć. Niko se tu nije suzdržavao glede zajebavanja sa sistemom.
freehand freehand 21:10 09.03.2019

Re: .

nsarski
padne mi ponekad na pamet kako bi blogovska diskusija izgledala u kafani u stvarnosti. Nekada.


Da, nekada.

Ja sam sedeo u društvu par pisaca i novinara i prosto smo ćaskali i uživali u lepom danu. Ovi udbaši, redovni gosti te kafane, su sedeli za stolom odmah do nas i prilično glasno pričali svoju priču.

Od mog društva sam, recimo, saznao da je ova akcija sa vojnom obukom kopirana od Hrvata. Prva ideja je bila obuka od godinu dana, pa su ukapirali da bi to bilo užasno skupo, pa su smanjili na 6 meseci, pa je i to skupo, pa su se najzad odlučili za ograničenu akciju od dve nedelje (i to van zimskih uslova!). Naravno, za dve nedelje neuke ljude ne možeš da obučiš ni da ih držiš postrojene. Ali, važno ali, posle dve nedelje se oni prevode u rezervni sastav i tako ti se, na papiru, povećava vojna moć. Niko se tu nije suzdržavao glede zajebavanja sa sistemom.

Da razumem sad da imaš glupog stražara na Golom otoku koji ne samo da ti je ostavio mobilni nego i uključen hot spot, ili da je sistem prso a udba se raspala?
nsarski nsarski 21:47 09.03.2019

Re: .

ili da je sistem prso a udba se raspala?


Živa je ona i zdrava, moj free, i sada uživa u plodovima svog minulog rada. Ne brinem se ja za njih, no sam imun na te likove još od studentskih dana. Najviše me iznenađuje da ih je baš toliko bilo i da se više uopšte ne stide da kažu kome i kako su služili. Naprotiv, hvale se svojim dostignućima.

freehand freehand 21:54 09.03.2019

Re: .

nsarski
ili da je sistem prso a udba se raspala?


Živa je ona i zdrava, moj free, i sada uživa u plodovima svog minulog rada. Ne brinem se ja za njih, no sam imun na te likove još iz studentskih dana. Najviše me iznenađuje da ih je baš toliko bilo i da se više uopšte ne stide da kažu kome i kako su služili. Naprotiv, hvale se svojim dostignućima.


Pa znam ih i ja nekolicinu, sa nekima imam vrlo neprijatna lična iskustva, ali sve je to isti J.E. Huver. Hću reći - zavisi koji aspekt i sa koje pozicije gledaš, i da li hoćeš da budeš objektivan ili pičiš rendom a vazda iste besmislice kao tandrčak.
Jebiga, u nemačkoj začas uhapse za naci pozdrav a rekao bih da kad tražimo sinonim za policijsku državu meni prva na pamet padne - švajcarska.
gedza.73 gedza.73 08:52 10.03.2019

Re: .

- Policija? Dobar dan. Ovde Hans sa trećeg sprata. Komšinica Đina je bacila đubre van kontejnera a Simon opet parkirao auto na zelenoj površini.

- Policija? Ovde drug sa kodnim imenom Ćuk. Komšija Mirko u razgovoru sa Slavkom je rekao kako je bolje bilo dok smo imali Demokratsku, Liberalnu i Zemljoradničku stranku a od kad su došli komunisti sve pokupiše i postaviše nepismene klimoglave botove na vlast.
ne znam dal' sam vam već pričao ali njegovi su pre rata bili za kralja.
Slavko je potvrđujuće klimao glavom.
posle su se smejali vicu kojim su ismevali tekovine našeg socijaslitičkog društva i samog Druga Tita.
Molim da me se obavesti o daljim koracima koje trebam poduzeti.


Po završetku Drugog svetskog rata i komunističke revolucije Sud časti Beogradskog univerziteta je procenjujući podobnost Milutina Milankovića, za novi poredak, doneo sledeću karakteristiku u kojoj se priznaje da se Milanković istakao kao odličan stručnjak i naučnik koji se bavi astronomijom i nebeskom mehanikom,
ali je "vrlo star i o nekom njegovom ličnom razvoju nema ni govora". Doduše, i on je dobar pedagog, ali "predavanja jedva otaljava".

"Po političkoj orijentaciji pripada poznatoj matematičkoj kliki...

Marksizam-lenjinizam uopšte ne poznaje niti pokazuje ikakav interes.

Smatramo da je naš politički neprijatelj i da će kao takav umreti. Može se iskoristiti kao nastavnik i naučnik"
(1. jul 1950).

Kada su nemačke okupacione vlasti u Drugom svetskom ratu 1941. godine tražile od profesora Beogradskog univerziteta da potpišu Apel srpskom narodu (i podrže okupaciju zemlje), Milutin Milanković je jedan od nekolicine profesora koji je odbio da to učini.





angie01 angie01 14:13 05.03.2019

e, hebiga sad,

izgleda da sam ga ja jedina razumela:)...mada se trudio da ne bude eksplicitan- kao Serz, a u suprotnom smislu i znacenju, verovatno zbog opste preosetljivosti na istu.
deset_slukom deset_slukom 14:26 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
izgleda da sam ga ja jedina razumela:)...


Nije, nego se prave ludi.

Činjenica da vojvođansku posebnost mahom osporavaju ljudi opsednuti srpskom posebnošću
looping looping 14:37 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

deset_slukom
angie01
izgleda da sam ga ja jedina razumela:)...


Nije, nego se prave ludi.

Činjenica da vojvođansku posebnost mahom osporavaju ljudi opsednuti srpskom posebnošću

Ko? Sergej Trifunović opsednut srpskom posebnošću?
Sergej ne razume vojvođansko pitanje?

Kuku nama, komentarišemo govor ST.
g.radicevic g.radicevic 14:44 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Nije, nego se prave ludi.

tipično srpski
pravim se lud i okrećem glavu od problema
a onda sam kao iznenađen kad me snađe belaj
deset_slukom deset_slukom 15:02 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

looping

Kuku nama, komentarišemo govor ST.


Ne znam šta ti komentarišeš, ja sam komentarisao reagovanje blogera. Govor ST-a je kod mene izazvao transfer blama, sličan onome prilikom (ne)slušanja AV.
looping looping 15:05 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

deset_slukom
looping

Kuku nama, komentarišemo govor ST.


Ne znam šta ti komentarišeš, ja sam komentarisao reagovanje blogera. Govor ST-a je kod mene izazvao transfer blama, sličan onome prilikom (ne)slušanja AV.

Reagovanje blogera na reagovanje nekog novinara na govor ST.
Još gore.

Siguran sam da će biti još blogova o govorima ST.
deset_slukom deset_slukom 15:13 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

looping

Reagovanje blogera na reagovanje nekog novinara na govor ST.
Još gore.


Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.
zemljanin zemljanin 15:19 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

deset_slukom
looping

Reagovanje blogera na reagovanje nekog novinara na govor ST.
Još gore.


Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

pri cemu taj novinar nije nasao za shodno da barem pojasni o cemu se tu zapravo radi ... mozda je ovo samo pisanije za uski krug ljudi koji znaju istorijat problema i prate doticnog, pa samo da popuni praznine ... za mene je apsolutno neprofesionalno izvestavanje jer je tekst ludilo za nekoga ko se izjasnjava kao novinar ... pri tome ne mogu da diskutujem o temi jer ne znam sta je tema

a tekst je mogao da bude i o gibanici, ali ovako napisan, imao bi isti komentar
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:30 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Тишноћа Есенесџе - ево мало озбиљнији текст.
maksa83 maksa83 15:31 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

Tekst je gomila ničeg.
antioksidant antioksidant 15:41 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

maksa83
Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

Tekst je gomila ničeg.

sem matematičkih operacija sa sopstvom
Atomski mrav Atomski mrav 15:45 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

sem matematičkih operacija sa sopstvom

Ako ništa drugo, dobili smo novu omiljenu frazu na Blogu.
maksa83 maksa83 15:47 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

antioksidant
maksa83
Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

Tekst je gomila ničeg.

sem matematičkih operacija sa sopstvom

A-a-a-a ne znamo je l' jezička ili matematička. Znači da li je nasuprot množine sopstva - jednina sopstva, ili je nasuprot množine sopstva - deljina sopstva.
mariopan mariopan 15:52 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

zemljanin
deset_slukom
looping

Reagovanje blogera na reagovanje nekog novinara na govor ST.
Još gore.


Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

pri cemu taj novinar nije nasao za shodno da barem pojasni o cemu se tu zapravo radi ... mozda je ovo samo pisanije za uski krug ljudi koji znaju istorijat problema i prate doticnog, pa samo da popuni praznine ... za mene je apsolutno neprofesionalno izvestavanje jer je tekst ludilo za nekoga ko se izjasnjava kao novinar ... pri tome ne mogu da diskutujem o temi jer ne znam sta je tema

a tekst je mogao da bude i o gibanici, ali ovako napisan, imao bi isti komentar

antioksidant antioksidant 15:54 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

maksa83
antioksidant
maksa83
Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

Tekst je gomila ničeg.

sem matematičkih operacija sa sopstvom

A-a-a-a ne znamo je l' jezička ili matematička. Znači da li je nasuprot množine sopstva - jednina sopstva, ili je nasuprot množine sopsrtva - deljina sopstva.

kontekst ukazuje na matematiku (ja - "sopstvo", ti i ja - "vojvodina", mada zašto nije rekao "zbir"?)
maksa83 maksa83 15:56 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

kontekst ukazuje na matematiku (ja - "sopstvo", ti i ja - "vojvodina", mada zašto nije rekao "zbir"?)

Sad sam se setio na šta me tekst podseća. Kao kad malo dete nešto vidi i dotrči da ti saopšti i onako skroz uzbuđeno ti priča a tebi nije jasno da li je video zmaja koji bljuje vatru, đubretarski kamion ili neku strašno zanimljivu loptu...
mariopan mariopan 15:58 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Srđan Fuchs
Тишноћа Есенесџе - ево мало озбиљнији текст.


Nemam i dalje pojma o čemu se tu radi, koga je i kako uvredio, kojim rečima? Vidim samo da su uvređeni.

Valjda i to treba da znam da bih mogla bilo šta da kažem o tom događaju?
deset_slukom deset_slukom 16:00 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

maksa83
đubretarski kamion


Ovo.
maksa83 maksa83 16:03 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Ovo

Jedinstveno sopstveni đubretarski kamion...

Skroz ima smisla.
angie01 angie01 16:24 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Ne znam šta ti komentarišeš, ja sam komentarisao reagovanje blogera. Govor ST-a je kod mene izazvao transfer blama, sličan onome prilikom (ne)slušanja AV.


novinar je nespretno i upakovano reagovao na Serzov govor, koji je bio srcan, nepromisljen, ali iskren, i iz dobrih namera, a izrecen u nekom sveopstem popizditisu i posebnom stanju ionako razbaruseng glumca, koji vec mesecima trpi najgoru mogucu hajku, osude, klevete, progone, od onih koji ne prezaju ni od cega, sve im je dozvoljeno i guraju najgorim mogucim sredstvima,...koji je u politiku usao nesmotreno ,bez potrebnog znanja, skilsa, bez adekvatnog tima- ali sa iskrenim namerama, kao sto je pokrenuo i humanitarni fond, ciji je zacetak bio, kada je sa onim kartonom sa brojem ziro racuna, naprvio diverziju uzivo u programu, da l Velikog Brata, ili tako neke zabave,...znaci, navijam za Vojvodinu i pravda za Serza- kome ceo ovaj cirkus ne treba, al je istupio kad niko nece da se lati vruceg krompira i samo s visine pljucka neko svoje misljenje-kritike- kako bi neko nesto trebalo da radi i da li je dobar ili ne...i njemu bi bilo lakse da ima pomoc nego publiku koja ceka.
freehand freehand 16:30 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

pravda za Serza

To!

neoprani lažljivi sergej. e to vam je vodja. uvek je bio podmukli lažov, uvek na isti ovaj način na koji me sada uvlači u svoj tabloidni smrdljivi život sa kojim nemam ništa i ne želim da imam ništa. uvek mi se ulizivao, bio zlatna medalja u uvlačenju u dupe, uvek obigravao okolo i sa onim glupim osmehom i groznim zadahom da ne znaš gde da pobegneš.
uvek je lagao, uvek i smrdeo, uvek se grebao za novac, obrok, piće (ali ono, vidi te, sedne, poruči i ode kad treba da plati), uvek je pričao najgnusnije laži, nikad se nije prao, uvek je varao kolege, uništavao predstave, ostavljao pune pozorišne sale da ga čekaju i ne dočekaju, dok laže da ima srčani udar ili se jednostavno čak ni ne odjavi na telefon kolegama što ne znaju šta će sa sobom na sceni od sramote pred publikom.
sergej je takodje poznat i po tome što je legiji plakao kao mala pičkica, na cecinom rodjendanu u stupici, što su mu neki iz obilića lupili šamar jer se bacakao kao urbano po njima, pa je onda legija pripucao, da zaštiti uplakanog druga, bio uhapšen, ražalovan i penzionisan. tom prilikom se zakleo da će upravo zbog toga djindjiću doći glave, i tako i bi samo nekoliko meseci kasnije, dok je ovaj smrdljivac prošao neoštećen, osim što je godinama srao najgore bljuvotine po mrtvom djindjicu, hvalio se prijateljstvom sa ulemekom, dok je ovaj robijao za najgore zločine i lelekao javno za njim ("cemo moj, šta uradi, ceeeemo" bukvalno tako, što će vam dosta svedoka potvrditi) zbog čega su ga ljudi uvek smatrali apsolutnim degenerikom koji može još samo da prodje kod didžejuša iz bataje, tamo gde ima masovna grobnica "šiptara" je li, što sergej kaže da je legija ubijao da oslobodi srbe. (EDIT za one sto se prave glupim, nije se ulemek zarekao zbog ove budale, nego zato sto je PENZIONISAN i time udaljen iz paralelnog centra moci)
sergej je takodje i ozbiljan degenerik i za posao, zato ga više ni ne vidite u pozorištu, jer je budala koja ponižava kolege, maltretira ih dok rade i beži sa proba i predstava, dok laže da leži kući bolestan. tako da, kad vam kaže da će doći na protest, pa ne dodje, jer je bolestan, laže vas, govno, to mu je uvek bio manir i to su sve sitne stvari sitnoga čoveka.
što se mene lično tiče, već sam mu se jednom obratila vajberom da ne laže o meni po internetu, tad je spustio nosić i krenuo u priču "ko? ja muzičar?"
sad, pošto se ceo dan prećutno napušava sa rodjenim bratom, kineskim sergejem, oko toga ko je glavniji u protestima, proširio je priču i na uobičajene mete, pa me uvaljuje u svoja govna. meni je to navika od takvih ljudi i nije problem. problem je što se desetine i desetine hiljada ljudi dižu misleći da im dva brata glumca stvarno mogu ponuditi nešto. jedan je netalentovaniji ali je pošteniji, drugi ima mesijanski kompleks i ne može da podnese da mu je brat popularniji od njega, a vi se ceo dan raspravljate je l mogu stranke ili ne mogu stranke, je l treba jaja il ne treba jaja, umesto da jednom ovde budu protesti ljudi koji će da oteraju SVA govna i da im više niko ne uvaljuje "lidere", nedovršene ljude koje udba nije mogla da nacrta da je htela takve.
smrdljivi, lažljivi sergej, legijin upišani ortak, kome je to govno vodja za bilo šta, tako mu i treba.
taj djvučićevič opozicije će me sad danima peglati po onoj kanalizaciji od tvitera, i to će se onda prelivati na uobičajene tabloide koji me decenijama targetiraju, a njega veličaju kako je baš lepo i s puno pijeteta igrao heroja arkana i kako mame mi nije znao da je na majici divjak, ja sam vaš braćo, nisam znao, prevarili su me, sve dok se ne nadje neko da mu konačno polomi pičku. evo, na primer ja.
angie01 angie01 16:36 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

freehand


ti si izgleda, pored onolike konkurencije, ipak najveci, NAJ-VE-CI obozavalac BS!
freehand freehand 16:40 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
freehand


ti si izgleda, pored onolike konkurencije, ipak najveci, NAJ-VE-CI obozavalac BS!

Zar nije ovde reč o Seržu?!
A samo navodim relevantne izvore i poznaaoce teme.
angie01 angie01 17:04 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Zar nije ovde reč o Seržu?!


pa nije, nego o neobicnoj fascinaciji, koju prilicno sistematicno iskazujes.


A samo navodim relevantne izvore i poznaaoce teme.


tebi su licna prepucavanja relevanti izvori- ne verujem,...ipak je fascinacija relevantna,...inace BS i ST su se na blogu prilicno uvazavali, u najmanju ruku.
freehand freehand 17:14 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
Zar nije ovde reč o Seržu?!


pa nije, nego o neobicnoj fascinaciji, koju prilicno sistematicno iskazujes.


A samo navodim relevantne izvore i poznaaoce teme.


tebi su licna prepucavanja relevanti izvori- ne verujem,...ipak je fascinacija relevantna,...inace BS i ST su se na blogu prilicno uvazavali, u najmanju ruku.

Zar ti se ne čini da je ovo dosta neobično - novinar o Seržu (Bože kako je iritantno to baratanje nadimcima u pokušaju iskazvanja bliskosti), ti o Seržu, Srbljanovićka o Seržu, ja o Trifunoviću, a ti o Srbljanovićki i o meni.
Fascinacija da jebe oca.
angie01 angie01 18:02 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

u pokušaju iskazvanja bliskosti


to mi ni najmanje nije namera- nesto se ne secam da sam ovde svakomalo pokazivala koga sve od poznatih znam i ko su mi medju njima prijatelji, kao sto to neki uporno rade- jer sam upravo operisana od fascinacije te vrste,...a ti uzmi kako hoces, svakako, nije zgoreg da mi uvek nesto zameris, cak i kada nema razloga za to,...no, to si ti, pa zabavljaj se.
freehand freehand 18:30 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
u pokušaju iskazvanja bliskosti


to mi ni najmanje nije namera- nesto se ne secam da sam ovde svakomalo pokazivala koga sve od poznatih znam i ko su mi medju njima prijatelji, kao sto to neki uporno rade- jer sam upravo operisana od fascinacije te vrste,...a ti uzmi kako hoces, svakako, nije zgoreg da mi uvek nesto zameris, cak i kada nema razloga za to,...no, to si ti, pa zabavljaj se.

Aman, nije se odnosilo na tebe specifično, generalno kažem.
softelectronics_e softelectronics_e 18:59 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

maksa83
antioksidant
maksa83
Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

Tekst je gomila ničeg.

sem matematičkih operacija sa sopstvom

A-a-a-a ne znamo je l' jezička ili matematička. Znači da li je nasuprot množine sopstva - jednina sopstva, ili je nasuprot množine sopstva - deljina sopstva.

Molim pojašnjenje!
softelectronics_e softelectronics_e 19:03 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
u pokušaju iskazvanja bliskosti


to mi ni najmanje nije namera- nesto se ne secam da sam ovde svakomalo pokazivala koga sve od poznatih znam i ko su mi medju njima prijatelji, kao sto to neki uporno rade- jer sam upravo operisana od fascinacije te vrste,...a ti uzmi kako hoces, svakako, nije zgoreg da mi uvek nesto zameris, cak i kada nema razloga za to,...no, to si ti, pa zabavljaj se.

Nisi u pravu!
U stvari, možda i jesi - jer uvek imaš spremnu odstupnicu - ne može niko nikada da te uhvati 'ni za glavu, a niti za rep?.
maksa83 maksa83 20:01 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Molim pojašnjenje!

Pa stani u red, vidiš da svi Mole Pojašnjenje.

angie01 angie01 20:01 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

softelectronics_e


ti, tviteraski Jutka, nikako da uvazis da se maknes od mene- to sto uporno bulaznis neke budalsatine koje nista ne znace, al, eto, moras nesto da kazes, je vise nego uzaludno...ali je zato prilicno manijaklano opsesivna potreba.

nadam se da u RL, ne ides za ljudima koji ne bi sa tobom da komuniciraju da bi im uporno nesto glupavo dobacivao.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:49 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

navijam za Vojvodinu i pravda za Serza


a ovaj gore linkovani "ozbiljniji" tekst? džizs. "Sergej Trifunović uverio ih je da okupljanje i protest nemaju smisla." pa jbt :)))))))))))))
koji smo mi narod jebo te, sve nam treba ovo ovako, i gore da nam bude, i ti studneti po menzama da diplomiraju što pre i da se nose u pizdu materinu, i da posle povedu i roditelje da im čuvaju decu po evropi i kanadi i da propadnemo što pre, da ova agonija više prestane.
docsumann docsumann 20:54 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

maksa83
antioksidant
maksa83
Zato što blogeri nisu reagovali na govor ST, nego na reagovanje nekog novinara, na šta je usledio moj zaključak da se prave ludi. U pravu si, nije dobro.

Tekst je gomila ničeg.

sem matematičkih operacija sa sopstvom

A-a-a-a ne znamo je l' jezička ili matematička. Znači da li je nasuprot množine sopstva - jednina sopstva, ili je nasuprot množine sopstva - deljina sopstva.


mislim da izraz "množine sopstva" označava da sopstvo ima više množina.
tj. prva, druga, treća...n-ta množina sopstva
svaka množina sopstva ima najmanje jedno sopstvo... cijenim da već nazirete matričnu strukturu, gdje je sopstvo51, prvo sopstvo pete množine sopstva.
pitanje je, dakle - o kom sopstvu, mi zapravo pičamo? ili tačnije - koja množina sopstva sadrži dato sopstvo, i naravno - zašto?
freehand freehand 22:47 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
softelectronics_e


ti, tviteraski Jutka, nikako da uvazis da se maknes od mene- to sto uporno bulaznis neke budalsatine koje nista ne znace, al, eto, moras nesto da kazes, je vise nego uzaludno...ali je zato prilicno manijaklano opsesivna potreba.

nadam se da u RL, ne ides za ljudima koji ne bi sa tobom da komuniciraju da bi im uporno nesto glupavo dobacivao.

Šta je to "tviteraški jutka"? Jer, iskreno, sem onih nekih denuncijacija da je čarli nešto drndao po tviteru - što čak i da ima smisla (a nije belodano dokazano) nema veze sa ovim mestom, po kom sad snovu bi ga ti mogla proskribovati?
Jer - činjenica je da ume da smori ali Čarli NIKAD da ja znam nije bio ni nasilan ni bezobrazan. Ni pod jednim nick-om.
Mislim, ne bih ja to sad ovde baš podvlačio da ne vidim kako imaš taj osećaj za nijanse oko raznarušenosti,pa rekoh - nije u redu da se ni Čarliju ne dozvoli da protrese glavom i ostei vetar u kosi.
angie01 angie01 22:49 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Čudi me da si tako sigurna u vezi boldovanoga.


kako da nisam- kopirano je ovde sa tvitera,...jos se besramno ovako vadis.


Prema tome - htela ti da komuniciraš ili ne, ja sam odlučujem


pa vidi, ladno cu da te prijavim- evo, javno ti kazem, da ne kmecis posle da ti neko iz ledja nesto radi- vec si toliko nikova promenio jer te banuje moderacija zbog ponasanja, a ti nikako da se urazumis.

znaci, evo, da ne bude zabune, ovog puta cu te ja prijaviti, budes li me i dalje stalkovao.

lepo sam te zamolila vise puta, ignorisala onoliko- e, sad vise necu da trpim da mi se lepis tim tvojim budalastinama....dovoljno mi je odvratno to sto si pokazao da si sposoban da kacis po netu.
angie01 angie01 22:54 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

Jer - činjenica je da ume da smori ali Čarli NIKAD da ja znam nije bio ni nasilan ni bezobrazan.


vazi- eto ti ga tebi,...i carli i cinjenica da on nikada.


što čak i da ima smisla (a nije belodano dokazano) nema veze sa ovim mestom,


sta, promasio si da skrinsotujes:))),...a bas su neki kacili, pa se lepo videlo.

...mozda tebi nema, to sto je neko porn predatorski nastupa negde drugde,...kako da ti kazem, pa ni Jutak nije nasilan svuda, to ne menja na stvari da je djubre.
alselone alselone 22:56 05.03.2019

Re: e, hebiga sad,

i carli i cinjenica da on nikada.


To Čarli nikad je isto koliko i Djindjic nikad. Mrena se nakupila.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:08 06.03.2019

Re: e, hebiga sad,

mariopan
Srđan Fuchs
Тишноћа Есенесџе - ево мало озбиљнији текст.


Nemam i dalje pojma o čemu se tu radi, koga je i kako uvredio, kojim rečima? Vidim samo da su uvređeni.

Valjda i to treba da znam da bih mogla bilo šta da kažem o tom događaju?


Širio je neki strah od Vojvođana, uglavnom, došao je sa tim nekim stavom, "vi Vojvođani ne smete", kaže moja Žena: "Šta mi ne smemo? Ko si ti da nam određuješ?" Sada, može biti da je subjektivna, moram i sa tastom da vidim (tast i Mihaljevićev ćale su radili ceo vek u Дневнику, tako da se Žena i Igor znaju odmalena, od prve dodele NG-paketića pre 40 godina), pa ću ti javiti. Ako tast - stara opoziciona NS garda - kaže da su uvređeni, onda je amin, uvređeni su.
looping looping 07:52 06.03.2019

Re: e, hebiga sad,

angie01
Ne znam šta ti komentarišeš, ja sam komentarisao reagovanje blogera. Govor ST-a je kod mene izazvao transfer blama, sličan onome prilikom (ne)slušanja AV.


novinar je nespretno i upakovano reagovao na Serzov govor, koji je bio srcan, nepromisljen, ali iskren, i iz dobrih namera, a izrecen u nekom sveopstem popizditisu i posebnom stanju ionako razbaruseng glumca, koji vec mesecima trpi najgoru mogucu hajku, osude, klevete, progone, od onih koji ne prezaju ni od cega, sve im je dozvoljeno i guraju najgorim mogucim sredstvima,...koji je u politiku usao nesmotreno ,bez potrebnog znanja, skilsa, bez adekvatnog tima- ali sa iskrenim namerama, kao sto je pokrenuo i humanitarni fond, ciji je zacetak bio, kada je sa onim kartonom sa brojem ziro racuna, naprvio diverziju uzivo u programu, da l Velikog Brata, ili tako neke zabave,...znaci, navijam za Vojvodinu i pravda za Serza- kome ceo ovaj cirkus ne treba, al je istupio kad niko nece da se lati vruceg krompira i samo s visine pljucka neko svoje misljenje-kritike- kako bi neko nesto trebalo da radi i da li je dobar ili ne...i njemu bi bilo lakse da ima pomoc nego publiku koja ceka.

Serž je ko struja, ima dobre namere ali se nekad otme kontroli.

Šta je on mislio kad je ulazio u politiku?
Ovo je tek početak.
Treba malo da se opusti jer ako ovako nastavi strefiće ga neka srčka.
freehand freehand 16:16 05.03.2019

A u stvari

... su Vučićeve marionete Čanak i onaj drugi niko krenule da potpiruju i prave atmosferu kako postoji ozbiljan razlog da se izađe na buduće Vučćeve izbore, specifičan za Vojvodinu i da to nije samo jeftina kolaboracija nego sad il nikad da se Vojovdina osovi na sopstvo u smislu nogu.
Pa se Trifunović primio na to pičeći po Čanku i onom drugom nikom onako suftilno kako to samoon zna, pa su se onda na to primili ovi kojekakvi dramoseri po Ujvideku koji veruju da bi Čanak i onaj drugi niko stvarno nešto da otcepljuju a srbočetnički Srgej Trifunović im to neda.
I onda se nađe i Fuks da to ovde objavi kao da se stvarno nešto desilo.

Nego jedno još ne razumem, šta kojmoj ovaj što se gore potpisuje kao novinar služi na novosadskom protestu?! Neki Vulinov saborac, poslali ga Vulin i Vučić nacivilno služenje u tu organizaciju?
Igor Mihaljević je dugogodišnji nezavisni novosadski novinar i trenutno služi u Savetu novosadskih "1 od 5 miliona" protesta.
niccolo niccolo 19:56 05.03.2019

Re: A u stvari

služi

Kafu i rakiju?*


* Špekulišem


mariopan mariopan 20:06 05.03.2019

Re: A u stvari

niccolo
služi

Kafu i rakiju?*


* Špekulišem




Vojni rok?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:39 05.03.2019

Re: A u stvari

Mešaret - Hebrew thought, doing the civil service. Šta će ovaj Nosferatu ođe, kako to nisam banov'o?

predatortz predatortz 00:12 06.03.2019

Re: A u stvari

Nego jedno još ne razumem, šta kojmoj ovaj što se gore potpisuje kao novinar služi na novosadskom protestu?!


Čaj, kuvano vino, vodu...
Черевићан Черевићан 17:09 05.03.2019

лутања

а voleo bih da me razumeju

мало.. мало појави се Неко да таласа
што да буде мирно кад умишљај маами,
политички ofskroz - (јебеш све осталe)
а ОНО шта можемо не знамо ни сами
shone shone 18:44 05.03.2019

dovoljno je reći


Volim Vojvodinu i Vojvođane!

A tamiške šume najvolijem !

mariopan mariopan 19:12 05.03.2019

Re: dovoljno je reći


Meni najlepši deo kad je opleo Čanka, dobio je ovacije, kako narod voli tog Čanka čudo jedno.
angie01 angie01 19:49 05.03.2019

Re: dovoljno je reći

A tamiške šume najvolijem !


kakva vrhunska bleja!
alselone alselone 19:55 05.03.2019

Dajte neki siže

Nakucali ste puno dok me nije bilo, ko će sad to sve da čita.
niccolo niccolo 19:57 05.03.2019

Re: Dajte neki siže

S. Trifunović kazao nešto nekom prilikom, pa neki novinar napisao nešto o tome što je ovaj kazao, ali tako da niko ne razume o čemu je pisao.
maksa83 maksa83 20:00 05.03.2019

Re: Dajte neki siže

S. Trifunović kazao nešto nekom prilikom, pa neki novinar napisao nešto o tome što je ovaj kazao, ali tako da niko ne razume o čemu je pisao.

Anđa razume, a i deset_slukom, ali glume ludilo kao, šašaniejasno, a neće da objasne (osim neštonešto đubretarski kamion, što mene još više baca u neznanye).
alselone alselone 20:04 05.03.2019

Re: Dajte neki siže

Aha.

Ništa mi to ne znači. Dajte makar siže o tome ko je od blogera za a ko protiv pa da se blanko prikloniim i krenem da kenjam u prazno.
maksa83 maksa83 20:09 05.03.2019

Re: Dajte neki siže

Ništa mi to ne znači. Dajte makar siže o tome ko je od blogera za a ko protiv pa da se blanko prikloniim i krenem da kenjam u prazno.

Ništa se još ne zna, Čarli je protiv članka, Anđa je reklo bi se za, ostali ne umem da kažem, dakle preporuke su kenjanje u prazno dok se stvar još malo ne iskristališe.

U međuvremenu možemo da se zajebavamo na račun Vulinovog služenja petnaesotdnevnog vojnog roka koji je sam za sebe izmislio.

alselone alselone 20:16 05.03.2019

Re: Dajte neki siže

Čarli je protiv članka, Anđa je reklo bi se za,



Au! Šta činiti!? Naginjem da se priklonim Andji jer verovatno fale maloletnice sa Tvitera, čim je upasani pupak protiv, ali opet...

Need more data...
angie01 angie01 20:16 05.03.2019

Re: Dajte neki siže

Anđa razume, a i deset_slukom, ali glume ludilo kao, šašaniejasno, a neće da objasne.


s tim, sto se deset_slukom sablaznio na Sergejev govor, a ja imam razumevanja, jer mislim da je bio u popizditisu od svega i prilicno nalozeno i bez kocnica, kako on to vec ume, a i bez neke jasne slike i informacija, ocepio po svemu sto ga je u tom trenutku iznerviralo....a ovaj novinar je probao da, doduse nespretno, jer se trudio da sto vise upakuje, kaze, kako kapira da su Sergejeve namere bile dobre, ali da je vojvodjansko pitanje mnogo kompleksnije od prvosrbijanskih vizura i usklika, koji se obicno ispoljavaju, kada se pomene odcepljenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana