Ekologija| Gradjanske inicijative| Politika| Region| Sex

Voodoo in da Hood(oo)

tasadebeli RSS / 06.03.2019. u 07:49
 
 
 

 

BELE-POKLADE.jpg 

 

Прво су проносили вешала.

А онда...

Спаљена лутка са ликом Милорада Пуповца.

Спаљена лутка са ликом Жељка Комшића.

Спаљена лутка са ликом Андреја Пленковића.

Спаљена лутка са ликом... ?

 

 

 
 
image.jpg?imageId=9631&thumb=1
 
 
 
belepoklade.jpg 
 
 
 
bele-poklade5.gif 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
%D0%9F%D0%B8%D0%B6%D0%BE-%D0%B8-%D0%9F%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0-1.jpg 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
bele5.jpg 
 
 
 
 
 
 


Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 07:50 06.03.2019

Кула стражара

shone shone 08:08 06.03.2019

krndžanje

shone shone 08:56 06.03.2019

Re: krndžanje

Haustor - 1984 - Radnicka Klasa Odlazi U Raj


Živjela radnička klasa,živjela i strndžala se dovijeka!

tasadebeli tasadebeli 09:19 06.03.2019

Re: krndžanje

shone
Haustor - 1984 - Radnicka Klasa Odlazi U Raj


Živjela radnička klasa,živjela i strndžala se dovijeka!




Ма живела, живела... И нек' се стрнџа...


Него само да не дођу на крају и по мене...


А ко зна, можда ће мене међу првима?

А? Шта ти мислиш, друже?
shone shone 10:50 06.03.2019

Re: krndžanje

А ко зна, можда ће мене међу првима?


U topli obrok da neće.

tasadebeli tasadebeli 12:40 06.03.2019

Re: krndžanje

shone
А ко зна, можда ће мене међу првима?


U topli obrok da neće.




Мало је, куме!

Стави и регрес на сто ако смеш!







Иначе извини, мораћу да те одбијем за то клађење јербо су топли оброк и регрес нама по школама укинули још СрБски Нострадамус Лабус звани "Пет дина свирања у фалус" и Миросинкин мали, Динкић. То јест, угурали га у коефицијент плате, али тако да сада добијамо мање пара него што бисмо добијали са топлим оброком и регресом.

Срећом, ево видим да ова садашња власт, која је одувек и вазда била против тих претходних којима су Нострадамус Лабус и Миросинкино чедо припадали срцем и душом, решила да исправи неправду јер ови садашњи брину о овом народу, па су за почетак решили да врате топли оброк и регрес запосленима у локалној самоуправи, тј. да им то изузму из коефицијента плата што је било једно обично Лабус/Динкић (Удовички? ) шибицарење када је спроведено у јавном сектору и да сада топли оброк и регрес исплаћују посебно. Овима у локалним самоуправама.

То је улило велику наду и нама просветарима да ће и на нама једнога дана бити задовољена та социјална правда и исправљена једна велика социјална неправда коју су нам нанели експерти из експертске групе за екпертизу и експедовање новца из Србије окупљени у тајном друштву Геј 17+.


(Ма где је сада Филип Младеновић када ми је најпотребнији! Увек се негде изгуби када је најгушће и када дође до онога бити или не бити. )





Kada je reč o regresu i toplom obroku, dogovoreno je da se oni iskazuju posebno, a ne u koeficijentu, sa mogućnostima budžeta u budućnosti - objasnila je Udovički. - Lokalne samouprave će i ubuduće morati da dogovaraju svoje budžete i da uređuju osnovice za plate, i tako će se otkloniti neustavnost sadašnje situacije gde su koeficijenti drugačije određeni. Pred nama je veliki posao, ali posao koji obećava jer uvodimo red na način koji obećava.




Одувек сам слутио да је ова садашња тренутна власт, за разлику од оних бивших, социјалне природе и да искрено и самопрегалачки и самопожртвовано брине о стању овог народа.

Зато сам и гласао за њих још 2012, а и после...

И опет ћу кад затреба!







П.С. - Извини, не умем ја другачије о тим стварима...







П.П.С. - Јбг...



shone shone 15:08 06.03.2019

Re: krndžanje


П.П.С. - Јбг..


Jbg.


nsarski nsarski 15:36 06.03.2019

Re: krndžanje

shone

П.П.С. - Јбг..


Jbg.



Ah, vi iz virtuelnog sveta! Okrenite se realnosti...

nsarski nsarski 15:50 06.03.2019

Re: krndžanje

A za one istinski nostalgične za Volođom I. Lenjinom, evo je fado verzija - obratite pažnju, pesma je u stvari sjajna.

shone shone 15:53 06.03.2019

Re:nsarski


Ah, vi iz virtuelnog sveta! Okrenite se realnosti...


Dobro,ako baš insistiraš, ali .... nekako tužno.






Feministkinje stavile kecelju na spomenik patrijarhu Pavlu! A EVO KOJA JE PORUKA NA NJOJ!
nsarski nsarski 16:42 06.03.2019

Re: Re:nsarski

A EVO KOJA JE PORUKA NA NJOJ!


Pisana latinicom...šta drugo i da se očekuje?
shone shone 17:10 06.03.2019

Re: Re:nsarski


Pisana latinicom...šta drugo i da se očekuje?


Мислиш да ту лежи зец? Dobro zapažanje.

jadragoljub jadragoljub 17:13 06.03.2019

Re: Re:nsarski

shone








Feministkinje stavile kecelju na spomenik patrijarhu Pavlu! A EVO KOJA JE PORUKA NA NJOJ!

so what?
shone shone 17:52 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

so what?


Gde te žulja?
jadragoljub jadragoljub 19:20 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

shone
so what?


Gde te žulja?

kolko vidim iz tvog posta tebe žulja pa ti stavljam do znanja da to nikog nije briga, ovde na blogu.
shone shone 19:56 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

pa ti stavljam do znanja da to nikog nije briga, ovde na blogu.


Aha,to te žulja. Oćeš kadar Dragoljube?
Eto ,,dao si mi do znanja,,.



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

pa ti stavljam do znanja da to nikog nije briga, ovde na blogu.


A kako si ti došao do tog znanja?
Anketa neka?
Milsim, niko na blogu.
jadragoljub jadragoljub 20:41 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

hoochie coochie man
pa ti stavljam do znanja da to nikog nije briga, ovde na blogu.


A kako si ti došao do tog znanja?
Anketa neka?
Milsim, niko na blogu.

jednostavno, niko sem profe nije komentarisao, pa i to što je profa komentariso je bilo više onako bez velikog interesovanja.
eto ni ti ne komentarišeš njegov post već moj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

eto ni ti ne komentarišeš njegov post već moj.


Pa evo, mislim da je stvarno kretenski na taj spomenik stavljati bilo kakvu kecelju, a posebno kecelju sa takvim natpisom.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:00 06.03.2019

Re: Re jadragoljub

kolko vidim iz tvog posta tebe žulja pa ti stavljam do znanja da to nikog nije briga, ovde na blogu.

A kako si ti došao do tog znanja?
Anketa neka?
Milsim, niko na blogu.

ne mora, jer su to te neke istine koje ne moramo proveravati.
tasadebeli tasadebeli 22:48 06.03.2019

Re: Re:nsarski

nsarski
A EVO KOJA JE PORUKA NA NJOJ!


Pisana latinicom...šta drugo i da se očekuje?



Чекај, чекај,... Немој да сте такви.

Јес латиница и јес абортус, али је на кухињској кецељи.

Из чега закључујем да оно перем, пеглам, пушим ипак остаје и даље као опција.



ephemeris ephemeris 08:47 06.03.2019

Ovako to rade profesionalke

tasadebeli tasadebeli 09:40 06.03.2019

Re: Ovako to rade profesionalke

ephemeris









Обожавам ону сцену која иде после, оно у цркви...






Причица из школског живота...

Радио ја са мојим ђацима у лингвистичкој секцији тему "Језици Балкана". Па удри редом, од матерњих нам срспког и ромског (моју школу похађа 20% ромске деце), преко русинског, словачког, мађарског, румунског, бугарског, албанског, до грчког и турског итд. Они припремају материјал код куће, скидају са интернета, из књига, у породици, па донесу у школу, осмислимо паное на ходнику и лепимо и онда тај резултат нашег рада стоји месец дана.

И један мали, иначе мој презимењак Тасић само родитељи му из Источне Србије, нису јужна пруга, каже:"Разредни, моја мама зна влашки. Да донесем нешто што она напише на том језику?"

"Одлично, донеси!"

Долази мали следећи пут са једним папиром и каже:"Ево, разредни, моја мама написала... Само моја мама каже да је то нека магија."

"Ауу, немој онда, Пеђа, молим те, то да качимо... Па шта треба, свако ко то прочита на паноу да се претвори у жабу?"



Беше она Кирка на Корчули Одисејеве морнаре претворила у прасиће?















maksa83 maksa83 08:48 06.03.2019

ideja


Da im sledeći put kad dođe njihova delegacija spalimo zastavu u našem Parlamentu. Opet.

(Svestan sam da ideja nije originalna, ali od nečeg mora da se počne.)

tasadebeli tasadebeli 09:51 06.03.2019

Re: ideja

maksa83

Da im sledeći put kad dođe njihova delegacija spalimo zastavu u našem Parlamentu. Opet.

(Svestan sam da ideja nije originalna, ali od nečeg mora da se počne.)




Чију заставу?
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:54 06.03.2019

Re: ideja

Чију заставу?


Evropske unije!
maksa83 maksa83 10:03 06.03.2019

Re: ideja

Чију заставу?


Šta znam, krene se redom...







tasadebeli tasadebeli 10:11 06.03.2019

Re: ideja

stefan.hauzer
Чију заставу?


Evropske unije!



maksa83

Чију заставу?



Šta znam, krene se redom...



А, то!

Ако већ мора да се спаљује...

Само нека иде по реду и без гурања молим!





Е, Максо, јеси видео ону моју причу на блогу АО о пребијању српских ватерполиста у Сплиту?

Мислим, кад смо већ код спаљивања...



годину дана касније (7-8 основне - прим.) налетео сам пред један Дерби код Аутокоманде на гробаре.

Био сам сам, каснио, моје друштво већ ушло раније на стадион. А ја око врата дугачки, дугачки Звездин шал (кратка сукњица у овој причи) који ми је баба штрикала. (Тад ниси имао клупске продавнице као сада па да купиш готове навијачке реквизите.)

И угледа ме група од тридесетак гробара тако слатког, малог и дебелог са тим Звездиним шалом око врата...

Оборили су ме на земљу вукући ми тај шал са врата у покушају да ми га стргну, вукли ме за њега 20-30 метара шутирајући ме успут, све док ми нису стргнули шал, а онда су отишли.

После сам за време утакмице гледао кроз сузе са Севера како на Југу горе Звездине заставе, шалови које су гробари отели пре утакмице таквима као ја и мислио на моју бабу која ми је штрикала тај шал.

Од тада сам вазда ишао на Звездине текме носећи око врата само једну малу вунену штрикану кравату дужине 30 цм.

Човек се учи на својим грешкама док је жив.




nsarski nsarski 11:10 06.03.2019

Re: ideja

U međuvremenu, negde u podzemlju Londona...

maksa83 maksa83 11:17 06.03.2019

Re: ideja

Е, Максо, јеси видео ону моју причу на блогу АО о пребијању српских ватерполиста у Сплиту?

Da, sad vidim da sam video, ali moram priznati da mi se jedina zapatila ona alseloneova opservacija o Crnogorcu u tom incidentu i Crnoj Gori kao državi koja se isto ponaša u širem kontekstu, vidi se da je dečko programer - odmah ga refaktorisao tj. što bi rekao naš kujundžijski narod generički parametrizovao.
romi.daba romi.daba 13:09 07.03.2019

Re: ideja

Vojislav Šešelj hercegovački isprdak
jadragoljub jadragoljub 19:26 06.03.2019

skripta

nego ima li još neko problema sa učitavanjem tasinih blogova, a i općenito blogova koji prebace 200 i kuaur komentara, stalno me izvešćuje lija da imma neka skripta koja se zatupljuje, pa da znam dal je do lije, ovih svih dušebrižnika zvanih adonsi koji brinu o mojoj sigurnosti, ili do tase ili do bloga.
veselica veselica 20:15 06.03.2019

Re: skripta

stalno me izvešćuje lija da imma neka skripta


a ti kao ne znaš ko je držač istih govana? ajde bogati!
što dolaziš na Tasin blog ako ti ne valja????!!!
jadragoljub jadragoljub 20:48 06.03.2019

Re: skripta

veselica
stalno me izvešćuje lija da imma neka skripta


a ti kao ne znaš ko je držač istih govana? ajde bogati!
što dolaziš na Tasin blog ako ti ne valja????!!!

ja nisam reko da tasin blog ne valja, niti znam ko je držač istih govana niti šta ustvari ti hoćeš da kažeš, osim da želiš svađu, po tonu pisanja.
samo sam reko da se javlja neka skripta koja zaglupljuje, to znači da je moguće da se sa nekog sajta, sa kog se linkuje, i kačenjem ovolikih tuboba povlači i neka skripta koja otežava učitavanje i pitam druge dal imaju taj problem.
sa 100Mb/s ne bi smelo da mi se pola minuta i više učitava blog ili da se blokira.
milisav68 milisav68 21:21 06.03.2019

Re: skripta

jadragoljub

samo sam reko da se javlja neka skripta koja zaglupljuje, to znači da je moguće da se sa nekog sajta, sa kog se linkuje, i kačenjem ovolikih tuboba povlači i neka skripta koja otežava učitavanje i pitam druge dal imaju taj problem.
sa 100Mb/s ne bi smelo da mi se pola minuta i više učitava blog ili da se blokira.

Puno komentara sa puno video klipova otežava učitavanje bloga.

A tebi verovatno na to i neki addons.

Meni Ublock (na Firefoksu) kaže da ima 101 blokirana reklama i štagod već, a Ghostery 18, na ovom blogu.
veselica veselica 21:25 06.03.2019

Re: skripta

ja nisam reko da tasin blog ne valja


rekao si.

sta je ovo -

nego ima li još neko problema sa učitavanjem tasinih blogova..........


tebi kako padne, svuda dodjes da nesto zakeras.

ja stvarno imam problem sa citanjem tvojih niških komentara tako da baj, jer su ono sve izokola, kao razumeš ne razumeš, samo pitaš, ništa drugo samo pitaš,
živ smor.
jadragoljub jadragoljub 22:00 06.03.2019

Re: skripta

tako da baj,

maksa83 maksa83 22:14 06.03.2019

Re: skripta

Puno komentara sa puno video klipova otežava učitavanje bloga.

Cela strana je teška 15 Mb i pravi unutra 416 (četristošesnaest) rikvestova. To znači da se strana rastrči na 416 mesta da bi se cela sastavila, a tu spadaju i slike, sličice, jućubi (tj. njihovi thumbnailovi), trekeri, reklame... Ras-pad.
tasadebeli tasadebeli 22:16 06.03.2019

Re: skripta

jadragoljub

nego ima li još neko problema sa učitavanjem tasinih blogova, a i općenito blogova koji prebace 200 i kuaur komentara,



Мислим да то није до броја коментара него до овога што Милисав каже... Великог броја клипова.

Ево, пробај да одеш на овај мој блог. Отвараће га пола сата због броја клипова (а морало је због теме блога). Чак се и Омега тада изнервирао због тога...


Subotom uveče *



omega68


Ovaj blog

više neću da otvaram ili će mi crći kompjuter.
Je l to namerno radiš , ovo sa klipovima?



jadragoljub jadragoljub 22:38 06.03.2019

Re: skripta

ma i ti i maxa ste upravu, nisam teo da započinjem svađu preporukom da malo smanjiš tubove,jer u startu dok je još 'nov' blog ti nakačiš tubove i tako , ali tvoj blog tvoja odluka.
mene zbunilo obaveštenje lije da je neka skripta, čak sam i dao dozvolu istoj da odmah ukine tu skriptu.
sad sam gledao protok i vidim da se uglavnom kreće u par stotina KB retko pređe Mb, sad do čega je to, dal sam sajt ima mali protok pa dok sve podeli na nas. ko će ga znae.
ima negde u podešavanjmima lije da se tubovi ne skidaju dok se ne klikne na njih, al... to je problem samo na ovom blogu i sad dal zbog njega da stavim zabranu za sve, ne radi na izuzecima.
šta znam, uglavnom hteo sam da znam dal se i drugima dešava ili sam ja optereto liju sa mnogo adonsa koji čuvaju privatnost, praćenje i svašta nešto na tu temu , pa da me zeza zbog toga.
maksa83 maksa83 22:43 06.03.2019

Re: skripta

šta znam, uglavnom hteo sam da znam dal se i drugima dešava ili sam ja optereto liju sa mnogo adonsa koji čuvaju privatnost, praćenje i svašta nešto na tu temu , pa da me zeza zbog toga.

Najverovatnije jesi. Da strana istera svih tih svojih 416 rikvestova i da svi oni završe ili istajmautuju stvarno treba oko 4 minuta, moguće da imaš nešto unutra od tih addonova što čeka da svi rikvestovi završe, boktepita...
tasadebeli tasadebeli 22:53 06.03.2019

Re: skripta

jadragoljub

nisam teo da započinjem svađu preporukom da malo smanjiš tubove



Ма јок, неб' се ја свађао због тога јербо је то истина. А и не би ти био први који ми то каже. Многи до сада су ми то говорили... Неки и више пута.

Ал' ето... Кад волем... Не мерем се суздржати...

Рачунам, коме је стало да прође кроз блог, он ће и проћи, са клиповима или без клипова.

Коме није стало, њега не би привукла ни брзина отварања блога.


jadragoljub jadragoljub 23:12 06.03.2019

Re: skripta

Puno komentara sa puno video klipova otežava učitavanje bloga.

da , ali ovaj blog ima malo preko 44 komentara a škripi, ja sad pogledo broj, mislio da ih ima bar 200.
pa sad šta je tu je, ali ove adonse štp štite od praćenja i ostalih voajera nemam nameru da skidam, adblok sam mora zbog planeterts, tu je pa tek zajebancija od sajta. a ima sve više sajtoova koji neće da otvore ako imaš adblok. pa ga ja skinuo, al izgleda da lja za linux ima već u sebi nešto slično pa mi neki zameraju iako nijedan ad blok smoje strane nije uključen.
tko bi ga znao , zare igra što kažu leskovčani.
Черевићан Черевићан 00:50 07.03.2019

клипомами

проблеми са читањем блогова

подуго ме ........умишљај походи
да клипасте саставе прилажем,
те избегнем жуљање keyboardа
нисам незнам зашто то одлажем

tasadebeli tasadebeli 07:17 07.03.2019

Re: клипомами

Черевићан
проблеми са читањем блогова

подуго ме ........умишљај походи
да клипасте саставе прилажем,
те избегнем жуљање keyboardа
нисам незнам зашто то одлажем









Љута модерност нас уби,
од ње нам трну зуби.
Не питајући за цену,
радо бисмо сваку... жену?
Тако вам ту ствари стоје, драги мој гос'н Чер,
и зато Вам ја од човека тастатуре постадох кер.




Ми Тасићи смо Вам тако заљуљани још у колевци.


Не могу се ја у овоме мерити са Вама... Мој наклон и поштовање!



veselica veselica 21:00 07.03.2019

Re: skripta

Рачунам, коме је стало да прође кроз блог, он ће и проћи, са клиповима или без клипова.

Коме није стало, њега не би привукла ни брзина отварања блога.


O čemu je ovaj blog?
Ja sam about poslednja da pitam tako nešto, ali ovoliku raznolikost, pa to je trebalo postići....



Taso




veselica veselica 21:50 06.03.2019

travelland

ajde malo da trolujem kod svog druga, kad drugi mogu o mačkama i serijama i ostalim skriptGovnima, mogu i ja da uzmem mikrofon i kažem:

NE putujte NIKAD s turističkom agencijom TRAVELLAND, u prevodu thiefland.
Mene su danas prevarili za 50 000 rsd, ono na kvarno skroz, grozni su, remember my words.



Prijavila inspekciji, to je kao gradskom vodovodu, znam, ali da vidimo, možda čuda postoje.

Rasime, jel se čujemo?
tasadebeli tasadebeli 22:25 06.03.2019

Re: travelland

veselica

ja nisam reko da tasin blog ne valja



rekao si.

sta je ovo -

nego ima li još neko problema sa učitavanjem tasinih blogova..........



Ма не брине мене да ли неко има проблема са учитавањем мојих блогова.

Него ми жао што постоје проблеми са читањем мојих блогова.


Mene su danas prevarili za 50 000 rsd, ono na kvarno skroz, grozni su, remember my words.



У, сунце ти!

Познајем ликове који би неког (било кога, само им покажеш прстом) оверили и за половину те суме.

Боље да се ти из Травелалалалаленда малкице причувају. Србија је постала мало незгодна земља са толико неурозних који се вуку по улицама градова.
softelectronics_e softelectronics_e 06:11 07.03.2019

Re: travelland

veselica
ajde malo da trolujem kod svog druga, kad drugi mogu o mačkama i serijama i ostalim skriptGovnima, mogu i ja da uzmem mikrofon i kažem:

NE putujte NIKAD s turističkom agencijom TRAVELLAND, u prevodu thiefland.
Mene su danas prevarili za 50 000 rsd, ono na kvarno skroz, grozni su, remember my words.



Prijavila inspekciji, to je kao gradskom vodovodu, znam, ali da vidimo, možda čuda postoje.

Rasime, jel se čujemo?

Za 50 hiljada?!
Pa šta ti oni kažu na to?
Usput - koliko govana se nakotilo u tim agencijama, neverovatno.
G.Cross G.Cross 06:51 07.03.2019

Re: travelland

veselica
ajde malo da trolujem kod svog druga, kad drugi mogu o mačkama i serijama i ostalim skriptGovnima, mogu i ja da uzmem mikrofon i kažem:

NE putujte NIKAD s turističkom agencijom TRAVELLAND, u prevodu thiefland.
Mene su danas prevarili za 50 000 rsd, ono na kvarno skroz, grozni su, remember my words.



Prijavila inspekciji, to je kao gradskom vodovodu, znam, ali da vidimo, možda čuda postoje.

Rasime, jel se čujemo?


Ne razumem zasto bi iko u 2019. Godini koristio agenciju umesto booking.com ili slicnih sajtova.
veselica veselica 07:34 07.03.2019

Re: travelland

Ljudi nisu svesni da ulaze ne u turističku agenciju nego u kasapnicu. Imaš prava samo da daš novac. I kraj. U životu sam putovala i putovala, ali takav hohštapleraj nisam srela.
Prvo, Travelland nas je ubio reklamom, nisam mogla da otvorim komp a da me ne zaskoči, sve u oči, nos i usta. Bez šale, prosto se nije moglo biti na netu a da te ne zveknu. Tako sam se navukla. Bilo je to vreme sajamskih popusta, ja prvo telefon - ono daju samo jedan broj pa izvol'te vrtite dok ne crknete - i dobijem konačno agenciju; javi se najpre neki mladji glas, ženski, koja me brzo otkači sa onim javiće mi, više i ne znam dje je ba bilo zapelo s mojim pitanjem. E onda me - jer sam ostavila broj mobilnog - uzme pod svoje izvesna Olivera i krene u tešku obradu. Slatka Preslatka. Toliko zvanja i tolika slatkorečivost, pa ta bi pesak prodala beduinima. Još me i ubedi da sutra sutra sutra dodjem jer postoji velika opasnost od promene cene avionske karte, znači odmah, ja sutra trči trči trči, nadjem ih nekako, udjem u agenciju koja je na prvom spratu a tamo kao da se dele besplatna putovanja. Došla braća/sestre Srbi s decom, ama velika gomila ljudi koja čeka u redu prvi slobodni "šalter", došli da jeftinije rezervišu grčke, turske, bem li ga, došli s decom, znam da je bila subota, meni ovoliko trebalo da se okrenem i odem i kamo sreće da jesam, ali me neka provali i stvori se ispred mene sa osmehom i pita: Gde putujete? Kažem joj gde i pomenem Oliveru. Trenutno me odvede do nje, ona tad baš nešto čitala, ili neke pare svrstavala, ukratko odmah me primi. Podsetim je ko sam, ona mi tutnu neki papir da potpišem, uzme 60% posto od cene aranžmana to jest 50 000 rsd što je nešto manje, za par hiljada, sve trajalo tri minuta, dovidjenja kako ste sistem, vidimo se 20 dana pred put sa ostatkom duga, ja se kroz masu jedva probila na hodnik gde je takodje bilo ljudi u redu a stambena je zgrada, i da, još ovo: napolju bilo jezivo hladno, nešto i padalo, ama ko pred smrt.
Nekoliko dana kasnije počeo Fest i ja krenula komtužur svaki dan u masu. Tamo fasovala slavni grip, ali negde pred kraj. Lekarka mi pri kontrolnom ( dakle, drugom pregledu ) rekla bolje da ne putujem, s takvim plućima a tako daleko - ona ne bi savetovala nikako ali nikako.
Pošto sam ležala i jedva disala par dana, juče prelomim jer vidim da sam baš loše i okrenem ( vrtela - da ponovim - oko pola sata jedini broj agencije koji je na raspolaganju nama odnosno stoci ), konačno se javi muški glas, ukratko kažem da sam bolesna a što se lepo čulo i po mom glasu, i pitam koliko bi me došli penali ako moram zbog bolesti da otkažem a bojim se da ću morati. On je na to rekao momenat momenat saću da vam kažem i kaže: Pa evo, dobili biste oko 50 evra, nešto manje. Od šoka sam samo prekinula vezu. Reč nisam rekla. Onda znate kako mi je bilo.
Padnem natrag u krevet. Kad mi nešto kasnije bilo malo bolje, sednem i napišem pismo. Ništa. Ništa. Ništa. Vratim se da spavam od iscrpljenosti, izuzetne slabosti, ovaj grip je strašan, da bih posle jedno dva sata našla mejl u kome mi javljaju da mi uzimaju 100 % jer sam ušla u 25 dana pred putovanje i da to sve lepo piše u ugovoru koji sam potpisala.
Znam vic o malim slovima, ali to što je ta žena, izvesna Zlatica, meni nasvirala NIGDE NE PIŠE, odnosno mufljuski piše "prema zakonu". Mislim, u onoj panici i gužvi ko uopšte išta čita od tih papira??!!
Tako krene moja prepiska s njom u kome mi ona javlja da je agencija već ušla u proceduru storniranja, da agencija ima svog advokata, umal nije rekla i svog sudiju, shortly - nemam nikakva prava, a svakako ni kintu od 50 000 rsd.
Javila se ja onda Yuti, ali Yuta ničemu ne koristi, posebno ne ako agencija nije njen član kao što Travelland nije. Čovek mi ljubazno dao telefon Turističke inspekcije. Bilo to sinoć oko sedam/osam. Naravno, tamo nikog. Ostavila sam, ipak, poruku posle zvučnog signala.
Sad čekam da prorade..............
Da, da ne zaboravim čuvenu Oliveru koja mi je treskala telefon a da reč jednu nije čula. Jer ja sam, tako mi je rekla i ostala dosledna, za njih završena priča, još dodala i da ima puno posla i da je pustim. Znači, ona koja me je zvala jedno sto puta dok nisam samu sebe vezala velikom kintom, sad nema ni minut vremena.
Jer ja sam završena priča.

veselica veselica 07:38 07.03.2019

Re: travelland


Ne razumem zasto bi iko u 2019. Godini koristio agenciju umesto booking.com ili slicnih sajtova


Ni ja ne razumem.
Isključivo koristim Booking.com, ali je sad djavo došao.
maksa83 maksa83 08:36 07.03.2019

Re: travelland

Ne razumem zasto bi iko u 2019. Godini koristio agenciju umesto booking.com ili slicnih sajtova.

Pravo pitanje je zašto bi iko koristio booking.com pored AirBnBa ali ajde. Jedini razlog da koristiš agenciju je što možeš da uštediš pošto oni kupuju "fjučere/opcije na smeštaj" (gruba analogija), tj. vlasnik hotela proda agenciji npr. "50 soba za 10000 od-tad-do-tad" i tako vlasnih hotela ima sigurnih 10000 iako bi od 50 soba da ih prodaje sam mogao da zaradi recimo 15000, ali onda treba sam da ih prodaje (preko npr. bookig.com) a i može da ih ne proda sve. Ovako je prodao agenciji "paket" koji ona rasparča i preprodaje dalje.

Drugi razlog da ideš negde preko agencije je ako je neka destinacija do koje te vodi samo čarter let, njih (čarter let) je ovde jako teško kupiti odvojeno.

Inače, booking.com je apsolutno neverovatno katastrofalan po pitanju hedlovanja tvojih podataka. Npr. svi podaci za naplatu sa tvoje kreditne kartice završe kod krajnjeg prodavca, bio to vlasnik apartmana koji to drži u sveščici na stolu u bašti (true story iz prve ruke) ili kompjuter hotela čija je mreža zaražena virusima (isto true story iz prve ruke). Nikad ne zaboraviti da je booking.com samo "veza" ka krajnjem prodavcu, ne i broker koji hendluje naplatu.


alselone alselone 09:01 07.03.2019

Re: travelland

AirBnBa


Za ozbiljnija putovanja, tipa posao, tipa vodim decu preko raspusta ili slicno kada ne mozes da menjas termine, AirBnB je katastrofa, jer se vrlo lako desava (iz prve ruke) da se vlasnik nekretnine probudi par dana pred tvoje putovanje i odluci da ti otkaze smestaj jer je tako u mogucnosti.
maksa83 maksa83 09:06 07.03.2019

Re: travelland

Za ozbiljnija putovanja, tipa posao, tipa vodim decu preko raspusta ili slicno kada ne mozes da menjas termine, AirBnB je katastrofa, jer se vrlo lako desava (iz prve ruke) da se vlasnik nekretnine probudi par dana pred tvoje putovanje i odluci da ti otkaze smestaj jer je tako u mogucnosti.

Ja sam ovo doživeo samo jednom sad zimus u Milanu, bilo je doduše 2 nedelje pre (i stvarno sam baš baš popizdeo pošto je soba rezervisana u oktobru), ali vlasink je ponudio alternativu koja je ispala super. Moja AirBnB iskustva (nevelika doduše, 4-5 puta) su vrlo pozitivna. Inače, taj vlasnik vrlo brzo dođe na crnu listu ako mu to pređe u naviku (što tebi u tom trenutku ne pomaže, ali postoji kao neka (neka ta) regulacija sistema).
alselone alselone 09:50 07.03.2019

Re: travelland

Inače, taj vlasnik vrlo brzo dođe na crnu listu ako mu to pređe u naviku (što tebi u tom trenutku ne pomaže, ali postoji kao neka (neka ta) regulacija sistema).


To jeste, cak AirBnB ima mehanizam kojim se automatski ostavljaju javni komentari na profilu domacina svaki put kada to uradi, ali opet. Na primer, gledao sam neki smestaj proslo leto i nasao sam par njih koji imaju sasvim solidne ocene, ali imaju i 4, 5 ispala ljudi. I sad sta da radim, pitao sam se ja, da li je vredno rizika (al sam ga srimovo). Na kraju nisam rizikovao.
veselica veselica 10:45 07.03.2019

Re: travelland

Usput - koliko govana se nakotilo u tim agencijama, neverovatno.


Svuda.
maksa83 maksa83 11:05 07.03.2019

Re: travelland

. I sad sta da radim, pitao sam se ja, da li je vredno rizika (al sam ga srimovo)

Mogu da ti napravim pesmu Đoke Balaševića od toga

<A-mol>
I sad šta da radim
<E-mol>
Pitao sam se ja

<D-mol>
Da l' je vredno
<E-dur>
Rizikaaaa
veselica veselica 13:43 07.03.2019

Re: travelland

Jer ja sam završena priča.


Pao dogovor. Ipak idem. O tom potom.
A to je ono što neću, odnosno ne mogu.
Ali najmanje košta takva odluka, ne samo u parama.

Jer, ja sam još bolesna, ali je najrazumnije da otputujem, tako mi makar novac nece propasti, a skraticemo i advokate, eventualno sud.
Moram da pohvalim lep muški glas iz agencije, ali i Turističku inspekciju.
Najviše se zbog njih uključujem.

shone shone 16:01 07.03.2019

Re: travelland

Lekarka mi pri kontrolnom ( dakle, drugom pregledu ) rekla bolje da ne putujem, s takvim plućima a tako daleko - ona ne bi savetovala nikako ali nikako


Doktorka je zahebala - iz pouzdanih izvora znam da doktorka radi na procenat za travelland. Treba probati sa zaštitnikom prava pacijenata. To je prava adresa.

tasadebeli tasadebeli 07:50 07.03.2019

Него!

Другари! (copyright by Бранко Коцкица)

Ево, после 50 коментара, нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,...

А све у склопу вуду/худу медијских луткица, пилећих ногица са обмотаном црвеном пантљиком, стрнџања, крнџања, коринђања, бајања и мађијања... И омађијања овом Баба Мартом тренутном. По Србији и региону ( ). То јест, ин да худ.

Чак нема ни нагађања и погађања са чијим ликом ће бити спаљена следећа лутка у Србији земљи и њеном ближем окружењу (кажем, ин да худ). Или даљем окружењу, свеједно... На исто му изађе. Све је то ин да худ, јер смо, је л' те, умрежени са читавим светом и тако постали делић тог глобалног села. Заселак, такорећи...

(Неки би рекли глобална "паланка", али ја нећу намерно. Та (См.) Паланка са околином је једно од само 2-3 места у Србији које поред Београда највише волим и стављам у исту емотивну раван са завичајем ми, белим поноситим градом на ушћу, али не тржном центру, двеју река, успијаче и маторе удаваче, пробиранке, Саве и маторог нежење, шене блау хер Донау. Је л' тако, Милисаве?)



Бије батинаш, богме својски распалио
пуца нам кожа, лете мрвице меса;
бије сат, бије два, бије три,
откуд му толико штапова и беса?
Удара богато, удара од свег срца,
већ му се лице од напoра криви,
губи дах, застаје, предише, више не може,
и пада мртав уморан,
а ми живи.

Поређају нас везане уза зид,
пуцају у нас – прска нам лобања,
прска цеваница, подлактица, коска,
отежасмо од олова у телу.
Дође и вече. Уморили се стрелци.
Одвезују нас, псују нам Бога и мајку.
Са стрељања се враћамо кући
ко с посла,
и док се у кујни подгрева вечера
жене нам крпе рупе у оделу.

После вечере прегледам домазлук:
закрпим кров, подупрем ограду,
накупим кишницу у каце и араније.
Уто и спавању време. Пре но заспим
кажем жени: вешаће ме у пет,
гледај да ме пробудиш нешто раније.

Ујутру вешала, нова новцата, чврста,
ужад јака, џелати обучени,
- руку на срце, ничему замерке нема.
Вешају нас брзо, вешто и лако.
Висимо тако обешени до мрака,
време је вечери, скидају нас, - ми живи,
сви нас туку и псују; али ако.

Сутрадан зором довуку грања и дрва,
наслажу ломачу, за њу нас голе вежу,
принесу шибицу, потпале,
и гори тако, гори недељу дана,
цела варош од пепела посиви.
Кад све догори, ми изађемо из дима,
краљица пада у несвест, а краљ
трља очи и гледа нас запрепашћен:
Сунце вам ваше, па ви опет живи!


Растржу нас коњма на репове, распињу нас на точку,
секу нам главе, руке и ноге – страшно!
Стрељане нас вешају, поклане нас гуше,
не знамо зашто, а није ни важно.

Судијама је већ свега тога доста!
Смењују стрелце, отпуштају војнике,
џелате вешају – они им као криви.
Па опет на нас: те топузином, те топом,
те вешај, те сеци, те кољи!
А ми живи.

Није ту нешто у реду, шапће народ,
то неко штити судије од греха!

А и нас каткад хвата зебња пред сан:
нисмо бесмртни, неће то дуго овако,
доћи ће једном и нама крај,
нећемо издржати,
и умрећемо
од смеха.

vcucko vcucko 08:21 07.03.2019

Re: Него!

tasadebeli
Другари! (copyright by Бранко Коцкица)

Нико још (осим Максе периферним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,... У склопу стрнџања, крнџања, коринђања, бајања и мађијања... И омађијања овом Баба Мартом тренутном. По Србији и региону ( ).


Evo malo trola kod fudbalskog sabrata, ako je trol (ima veze sa cijanidiranjem i gasiranjem, u stvari moglo bi da ima ako ovako nastave).

Elem, u subotu bio na derbiju, opisao ovde. Nemamo pojma, nemaju ni oni, ali Batica naše našpanovao na režim pogini, ali ne izgubi i prošlo je kako je prošlo. Malo osokoljen, odem juče na jug (posle valjda 10 godina). Strava i užas. Mislim niko tu nema pojma, katastrofa opšta. Za sat i po igre dve smislene, oni kad su dali gol i mi kad smo zveknuli stativu. Ostalo neko beslovesno zombi trčanje, dok ne popadaju oko 60. minuta, a lopta se odbija od nogu, kao fliper da gledaš.

Onda uveče malo gleducnuo Ligu šampiona, vidi jasno je meni koliko para toliko muzike. Ali prema ovom našem to je neka sasvim druga vrsta igre, sa drugim pravilima i rezonima.

Moram: posle ova dva izleta na naše najveće stadione (ona čuvena floskula radio i TV reportera), jedini zaključak - ono protiv Liverpula, Tvorza podelio grdne pare sa Englezima u nekoj kladži u Hong Kongu. Ne vidim drugo racionalno objašnjenje. I ovo nema veze s nama, mi smo crnji nego ikad, onaj tim što je popio pet komada u Zagrebu, onaj jad je za ove danas gromada
jadragoljub jadragoljub 08:29 07.03.2019

Re: Него!

Ево, после 50 коментара, нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,.

pa izgleda da nitko nije 'iznenađen i uvređen' samim događajem koji je tvoja tema, možda ti poređenje nije uspelo, ili se jednostavno otupelo na takve događaje jer se nije desilo ništa što bi bilo neočekivano.
tasadebeli tasadebeli 09:04 07.03.2019

Re: Него!

vcucko

Moram: posle ova dva izleta na naše najveće stadione (ona čuvena floskula radio i TV reportera), jedini zaključak - ono protiv Liverpula, Tvorza podelio grdne pare sa Englezima u nekoj kladži u Hong Kongu. Ne vidim drugo racionalno objašnjenje. I ovo nema veze s nama, mi smo crnji nego ikad, onaj tim što je popio pet komada u Zagrebu, onaj jad je za ove danas gromada



Па ћуј, стари мој...

Када годинама и деценијама нешто упропашћујеш зарад ситносопственичких интереса сакупљачке потрошачке природе, онда то на крају баладе буде и упропашћено.

Иста прича ти је и са српским образовањем у којем су неки људи који ипак имају виши степен образовања од фудбалера, фудбалских менаџера и свих осталих пилићара у нашем фудбалу, па смо опет добили исти резултат, тј. исте последице.

Једино могу да закључим из свега тога да ту уопште није ствар до степена нечијег образовања. Друге ствари су у питању...

tasadebeli tasadebeli 09:12 07.03.2019

Re: Него!

jadragoljub
Ево, после 50 коментара, нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,.

pa izgleda da nitko nije 'iznenađen i uvređen' samim događajem koji je tvoja tema, možda ti poređenje nije uspelo, ili se jednostavno otupelo na takve događaje jer se nije desilo ništa što bi bilo neočekivano.



Да, могуће је и једно и друго и треће. Нико није баш заинтересован за тему, можда је у питању и отупелост на такве ствари, а сасвим је могуће и да ми поређење није успело.

Јбг, што би ти рекао Алесандро Барико, ми "уметници" испред себе увек имамо једну безобличну масу, као тесто, па се онда прихватимо мешења и месимо, месимо, месимо... Па шта испадне на крају.

Неки пут буду и колачи, а неки пут не добијемо ни обичан хлеб.
vcucko vcucko 09:33 07.03.2019

Re: Него!

tasadebeli

Па ћуј, стари мој...

Nego zaboravih gore, da čestitam Dragoljubu. Ovaj Tončev Junajted je definitivno bolji (manje loš) od nas. Mislim zasluženo su drugi, a na nekom drugom mestu i u neko drugo vreme možda bi se i ozbiljno borili za titulu (kakva je da je).

Sad, koliko to ima veze sa nekadašnjim Radničkim, ono kude je taj Niš, Kup UEFA i tako to, ne znam.
docsumann docsumann 10:56 07.03.2019

Re: Него!

Ево, после 50 коментара, нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,...


pošto je kod nas u Boki običaj spaljivanja karnevala tradicija, za svog života sam se nagledao "spaljivanja" svih i svjah; od nekog lika koji je (ne)uvijeno predtsvaljao Sveta M. pa džinovskog surlaša, gripuna svinjića, tajkuna opšte prakse ...tako da nisam nešto naročito presablažnjen
jadragoljub jadragoljub 12:19 07.03.2019

Re: Него!

Sad, koliko to ima veze sa nekadašnjim Radničkim, ono kude je taj Niš, Kup UEFA i tako to, ne znam.

sad mislim da ti više znaš od mene, ja to nisam pratio ni kad su onomad pravili krš po jevropi, konji konji konji i samo konji su predmet mog insteresovanja , fuzbaleri su druga vrsta konja koje mi oko ne fata.

ali sam slučajno video incident u kruševcu kad su iznervirali ovog trenera a čovek bio u kruševac dal trener dal fuzbaler pre nego što došo uniš.
to je sve što znam , i da čuo da su pobedili partizan i ništa mi nije bilo jasno.
jadragoljub jadragoljub 12:23 07.03.2019

Re: Него!

можда је у питању и отупелост

jeste, mislim da smo ispričali sve što smo imali po pitanju incidenata sa hrvaćanske strane i da više nema volje da se beskonačno ponavljamo i rezilimo na njihove postupke našem sobstvu :)
Atomski mrav Atomski mrav 14:14 07.03.2019

Re: Него!

нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,...


Da bi se komentarisao neki tekst, teksta mora da bude. Napravio si post od dva YouTube klipa, 5 slika i 4 linka. To su samo koske, fali "mesa".
maksa83 maksa83 15:17 07.03.2019

Re: Него!

Da bi se komentarisao neki tekst, teksta mora da bude. Napravio si post od dva YouTube klipa, 5 slika i 4 linka. To su samo koske, fali "mesa".

Ja bih konstatovao i da postoji (neka ta) kurcobolja oko Tasinih opsesija. To očekivanje da svi poskačemo i živo diskutujemo oko prizora nekoliko hrvatskih mentola ... je malo preterano.
softelectronics_e softelectronics_e 18:36 07.03.2019

Re: Него!

maksa83
Da bi se komentarisao neki tekst, teksta mora da bude. Napravio si post od dva YouTube klipa, 5 slika i 4 linka. To su samo koske, fali "mesa".

Ja bih konstatovao i da postoji (neka ta) kurcobolja oko Tasinih opsesija. To očekivanje da svi poskačemo i živo diskutujemo oko prizora nekoliko hrvatskih mentola ... je malo preterano.

Linkove ne otvaram.
Ne otvaram ni jutjubove - no, na njima makar vidim sliku i to mi je dovoljno.
milisav68 milisav68 19:03 07.03.2019

Re: Него!

Ево, после 50 коментара

Pa nema šta da se komentariše - spaljuju političare...ništa novo - vašar, samo njihov.

Mi vudu-magiju radimo u četiri zida.

A vašar je Krstovdanski, uz kupus, pečenje i pevaljke.Nekad je to bilo komisija za snimanje ploče.Posle narod glup pa ne zna da izabere...

A Palanka, pa bilo nekad, k`o i vašar...

Lepše je okolo, po selima.I ja gledam da se izmestim u tazbinu.

softelectronics_e softelectronics_e 19:46 07.03.2019

Re: Него!

milisav68
Ево, после 50 коментара

Pa nema šta da se komentariše - spaljuju političare...ništa novo - vašar, samo njihov.

Mi vudu-magiju radimo u četiri zida.

A vašar je Krstovdanski, uz kupus, pečenje i pevaljke.Nekad je to bilo komisija za snimanje ploče.Posle narod glup pa ne zna da izabere...

A Palanka, pa bilo nekad, k`o i vašar...

Lepše je okolo, po selima.I ja gledam da se izmestim u tazbinu.


Bio pre nekih 6 ili 7 godina.
shone shone 19:52 07.03.2019

Re: Него!

А и нас каткад хвата зебња пред сан:
нисмо бесмртни, неће то дуго овако,
доћи ће једном и нама крај,
нећемо издржати,
и умрећемо
од смеха.


Uđu tri tipa u taxi.
Dokle pita taxista?
Vozi na Dorčol.
Taxista upali motor, ugasi i kaže: evo stigli smo.
Dvojca izađu a treći mu zvizne dandaru i kaže:
budalo kad pre stigosmo, vozio si brzo ko ludak mogo si sve da nas poubijaš.

Dolazi riba kod doktora sva smorena,depresivna,žali se na sve.
Kaže dr evo daću vam malo muških hormona-testosterona nova saznanja u medicini,rešava problem depresije kod žena.
Posle dva meseca dolazi riba na kontrolu,sva u top formi,zadovoljna.
Pita je dr ima li nekih problema,nuspojava?
Kaže riba sve je ok osim malo pojačane maljavosti.
Dobro,kaže dr to je očekivano,rešava se danas elegantno depilacijom, a gde je maljavost najviše zastupljena?
Na jajima najviše doktore to me malo ubija.



shone shone 20:12 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

Ево, после 50 коментара, нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,...


Kako brate Taso da se bavimo tim visokosofisticiranim zahebancijama u komšiluku kad u vlastitom dvorištu izgibosmo od realnosti.





Ograđujem se u slučaju da sve ovo dolazi od uzvodno - onda ništa.
tasadebeli tasadebeli 20:59 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

jadragoljub

jeste, mislim da smo ispričali sve što smo imali po pitanju incidenata sa hrvaćanske strane


maksa83

To očekivanje da svi poskačemo i živo diskutujemo oko prizora nekoliko hrvatskih mentola ...



shone

Kako brate Taso da se bavimo tim visokosofisticiranim zahebancijama u komšiluku



Ко каже да су овде тема дешавања САМО у комшилуку?

Или САМО код нас?

(Лепо сам питао чију ће лутку следећу да пале... одговор је могао да буде и и Трампову, јбг.

Ма тко је то само мени опседнут браћом Хрватима овдје? Ви или ја?

А имали сте, брате, и вуду и худу и вештице и народне обичаје и долазак пролећа и паганизам у савременој култури, српској и иној,

и нарастајући тоталитаризам у целом свету (код нас се итекако виде рефлексије тога) понајвише захваљујући модерним технолошким инивацијама...

Дакле, тема кол'ко 'оћеш...

Па сад... Свако је вероватно видео оно што жели да види.



jadragoljub jadragoljub 21:10 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

Па сад...

nemo se praviš....pa ne znamo se od sutra
shone shone 21:20 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

Лепо сам питао чију ће лутку следећу да пале... одговор је могао да буде и и Трампову,


To bi te baš potreslo a i njega.


Dočim za travelland

tasadebeli tasadebeli 21:34 07.03.2019

Re: Него!

Atomski mrav
нико још (осим Максе периферним видом и Ефемериса централним видом) да се дотакне спаљивања, вешања, черечења, растрзања коњ'ма на репове, шкерлетних слова, стрељања, цијанидирања, гасирања и електрифицирања,...


Da bi se komentarisao neki tekst, teksta mora da bude. Napravio si post od dva YouTube klipa, 5 slika i 4 linka. To su samo koske, fali "mesa".



Друже, дат' ка'ем ја нешто из искуства (скоро 8 година коментарисања и скоро 3 године онанописања ауторских текстова на Блогу Б92). Без и најмање љутње, сасвим трезвено и после дугих анализа узрока и последица зашто је то тако.

И када сам писао текстове са много "меса" и када сам се заиста и трудио око тог основног текста и када сам имао сасвим озбиљну намеру да се зачне некакав дијалог паметних људи по коментарима испод мојих текстова, углавном сам добијао исте овакве коментаре.

(Проврти мало моје ауторске постове с почетка.)

Логично сасвим, закључио сам да се не вреди толико трудити да би те друштво испред задруге са флајком пива у руци онда још поврх свега зајебавало.

И мајмун се научи после неколико неуспешних покушаја, па што не бих и ја?







Хоћу да ти кажем, зашто бих се ја овде нешто сасвим озбиљно распростирао ако раја долази овде углавном само да би малкице опустила мозак после свакодневних напора у RL, па коментари углавном личе на неку блеју са необавезном спиком. Коме шта прво падне на памет.

Осим када су политикантско/кафански блогови у питању, па ту одмах узаври крв (српска посла) и крене пичвајз са јахањем и пуцањем.

Погледај колико је коментара имао Јаковљевић са оном сјајном причом која је покупила убедљиво највише препорука у последњих, ја мислим, годину дана... Оно о дечацима Павлове улице Препоруке даване (34), коментара 22. А прича лепа, топла, људска,...

Него, друже... Биће да смо сви ми овде презасићени свим причама, презасићени једни другима (јер слабо ко нови и долази), сви све знамо о себи, другима и свету око нас, па више једноставно и не постоји воља да се оде даље од те неке необавезне блеје.

И сад ти од мене захтеваш да се по томе распрострем. И да терам људе на нешто што они неће.

Не иде, брате...

О томе да је култура дијалога минимална и да се у свакој расправи дође обавезно до јахања и пуцања зато што људи овде имају један мени несхватљив обичај да када им се не свиђа нешто што неко мисли о нечему, они онда и не покушавају да расправљају о томе аргументима, него углавном одмах почну са некаквом гомилом хејтова која у старту одмах поквари све изгледе за било какав цивилизовани, пристојни дијалог одраслих васпитаних људи какви смо, смаатрам ја, сви ми овде.

А и то све, друже, опет је у контексту оне поменуте блеје испред задруге са флајком пива у руци, па кога угледају да пролази, њега и зајебавају да им прође од досаде и доколице тај дуги дан који треба да одробијају у свом животу.

Уосталом, ове теме које ја и постављам чак и оваквим блоговима без меса, како кажеш, врло су озбиљне... Барем их ја сматрам врло озбиљним.

Жао ми је што скоро нико и не отвара линкове и тјубове јер у њуима је срж тих тема:


IN MEMORIAM (ЛИНК)


Dva-tri lica jednog pisca i mnoga lica Srbije (ЛИНК)


I dok dlanom o dlan, prođe četvrt veka... (ЛИНК)


Једноставно, друже, постоји нека, што би рекао Макса, курцобоља. И то не за моје текстове, како он мисли, него нека генерална курцобоља на Блогу Б92 за сваку тему и било чије ауторске текстове (осим за оне политикантско/кафанске теме, као што рекох, само ту људи мало живну).

Што бих ја сад, друже, наметао људима нешто што не желе?


Ако ми се и прича са неким о тим темама које ти поменух, ја такве људе имам и ван Блога Б92.


Зашто онда да некога на Блогу Б92 упорно присиљавам на нешто што он заправо не жели и на сваки такав мој покушај одговара зајебанцијом и подсмехом са својих духовних висина недосежних за нас, обичне смртнике?


Ето, тако ти ту стоје ствари...



tasadebeli tasadebeli 21:42 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

jadragoljub

nemo se praviš....pa ne znamo se od sutra



shone

To bi te baš potreslo a i njega.



И? (За)другари?

Не одговористе ми...

Је л' вас стварно потресају ти... Ти... Ти... Ма, Хрвати?

Мислим, кад у свему и од свачега ви видите Хрвате...



jadragoljub jadragoljub 22:10 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

Мислим, кад у свему и од свачега ви видите Хрвате...

ne mi , ti. ti si ovo postavio kao reakciju na spaljivanje one lutke sa likom onog srpskog političara.
stvarno se praviš blesav , kao nisam ja , majke mi.
tasadebeli tasadebeli 22:16 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

jadragoljub
Мислим, кад у свему и од свачега ви видите Хрвате...

ne mi , ti. ti si ovo postavio kao reakciju na spaljivanje one lutke sa likom onog srpskog političara.
stvarno se praviš blesav , kao nisam ja , majke mi.



И хрватског политичара из Федерације, Комшића, и хрватског премијера Пленковића и вешала на улицама Београда и других градова по Србији... И питао чија је лутка следећа на реду.

Као што видиш, не правим се блесав, сасвим озбиљно ти одговарам.


EDIT: Изгледа ми, Драгољубе, да ти имаш већ унапред изграђену неку пројекцију у глави какав сам ја човек, ко сам ја, који су ми политички и остали ставови и са којих то позиција наступам... (Приметио сам да се те позиције било кога на Блогу Б92 гледају и мере искључиво кроз политичку, да не кажем политикантско/кафанску призму.)

Па тако ти изгледа боље знаш шта сам ја то мислио него што ја то знам?
shone shone 22:26 07.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu


Хоћу да ти кажем, зашто бих се ја овде нешто сасвим озбиљно распростирао ако раја долази овде углавном само да би малкице опустила мозак после свакодневних напора у RL, па коментари углавном личе на неку блеју са необавезном спиком. Коме шта прво падне на памет


Sve si reko bajo.
Pa zar blog nije bio uvek ,,to,, samo malo zapakovan u psudointelektualštinu hipertrofisanonekritičnih superega ili da te citiram;
Bullseye 1,2 a boga mi i 3
Korisničkih imena 1,2....
Krkara drkara i ostalih - ovde daj mašti na volju pa ga izrimuj a počinje na ,,F,,

Ps. više sam očekivao od kopernikus philosophie - baš zvuči to onako do džaja - među nama.

Ps2. Moram da ti citiram komentare sa jednog drugog bloga-jednom davno dok je u ovoj zemlji još bilo nade:


blog B92

internet lokacija na kojoj sertifikovani marginalci iz nepoznatog razloga dobijaju titulu VIP blogeri

Brlog gde piše moj do mog. Ustvari - njihov do njihovog.

"... Gledam vas bre kako ovde godinama silujete razum sve u zelji da i sebi i drugima potvrdite svoje psihotichne slike sveta i pri tome vatru bljujete na svakog ko se usudi da vam kazhe 'chekaj bre...' Gledaj samo shta radite u poslednjih nekoliko dana. Ti koja se ubi da drugima nametnesh sve moguce evropske vrednosti kao jedine moguce, onog trenutka kada tebi te vrednosti ne odgovaraju kazhesh 'Trt, evropski kulturni imperijalizam...'
....
Ima li kraja vashem ludilu, gluposti, licemerju, bezobrazluku... (raspodeli prema volji, ionako vas je vecina multitalentovana)..."

Najbolji nacin da se kvalitetno iznerviraš za nanosekundu.
Potpuno idealno mesto za praktikovanje mentalnog mazohizma.



Što svraćam ovde? Da se zahebavam sa citiranim.

Što se tebe tiče - ništa lično - vrati deda mraza bio je prepoznatljiviji nik.

sve u svemu

jadragoljub jadragoljub 00:01 08.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

И хрватског политичара из Федерације, Комшића, и хрватског премијера Пленковића

viš to nisam čuo , prvo sam čuo da su 'samo' pupovčevu lutku spalili, taka vest bila, kasnijese kkao šum pojavilo za ove ostale . ostalo na nivou šuma.
Па тако ти изгледа боље знаш шта сам ја то мислио него што ја то знам?

ma jok ja sam glup. otvorio sam par linkova, ono magija i ostalo i zaključio da sam glup da shvatim o čemu se radi i nisam do sad ni komentarisao temu, a kolko vidim ni ostali se nisu baš pretrgli sa razumevanjem.
(Приметио сам да се те позиције било кога на Блогу Б92 гледају и мере искључиво кроз политичку, да не кажем политикантско/кафанску призму.)

pa ovo štto si postavio je političko-politikantski blog, il grešim?
smernice koje si dao nisu išle u pravcu cerna i otkrivananja tamne materije sigurno. mada neke tamne materije prisustvo postoji.
znaš, mogu da napišem ceo čaršav , al đaba ga bilo.
mislim el ti zameraš blozerima što ih tvoja tema nije zainteresovala pa ih sad kritikuješ?
to je dečje.
a ovaj što ti drži tercu...razmisli dal to radi iz prijateljskih nadobuda.
nego el si primetio da tamo kod posta sa išaranim pavelićem grobom nema nijedan lajk, što bi philip reko- mislite o tome.
mene baš interesuje jedna analiza zašto niko nije lajkovao skrnavljenje groba najvećeg srpskog dušmanina od avelja do ....koj ti je po volji, tita , pretpostavljam.
zašto se nije neko seirio nad tom fotkom.
tasadebeli tasadebeli 00:13 08.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

shone

Pa zar blog nije bio uvek ,,to,, samo malo zapakovan u psudointelektualštinu hipertrofisanonekritičnih superega



Могуће... Само вероватно нисмо сви довољно паметни да то одмах и препознамо.

А и кад препознамо, многи од нас дуго одбијамо да тако нешто прихватимо.

(Што се ич не разликује од нас таквих какви смо у RL. Свесни много чега, добро и сами видимо а ипак, признајемо му право на постојање и одбијамо да због тога било шта мењамо. Могу да прођу године и године док нешто не предузмемо. С тим што када предузмемо, онда је предузето за вјеки вејеков.)

А и кад прихватимо, има увек онај један танушни, слабашни, али зато постојани гласић који нам шапуће однекуд изнутра:"Људи су то... Све то је тако нормално за људе. И зато не треба бити строг нити било кога осуђивати јер се заправо нимало не разликујеш од њих и зато и немаш право да будеш онда према свему томе тако строг и да било кога осуђујеш јербо је свако сам себи најбољи судија."

И онда једино још преостаје недоумица да ли отићи или остати, што би рекли они ликови из Клеша.

više sam očekivao od kopernikus philosophie - baš zvuči to onako do džaja - među nama.


Kopernikus или Copernicus?

Пошто то kopernikus ме асоцира на нешто сасвим различито од copernicus.

Moram da ti citiram komentare sa jednog drugog bloga-jednom davno dok je u ovoj zemlji još bilo nade:



Да знам, видео сам то... Мислим да је у питању Вукајлија.

А што се тиче наде...

Ако се макар један у тој земљи рачуна као неко ко верује да ипак има наде, важи ли се то?

Наду никада нисам ни губио. Надам се да никада и нећу.

Јер ако наде нема...

Чему онда наставити даље?

Зарад пуке физичке егзистенције? Постојања тек само зарад самог постојања без наде, сврхе и смисла?

Па то онда могу и петуније или цикламе, њихове способности су сасвим довољне за тако нешто. Није у том случају за то потребан онда неки тамо Таса... Или којегод име хоћеш да ставиш.


Što se tebe tiče - ništa lično -



Ниједног момента нисам тако нешто ни помислио... Чак ни осетио. (Ослањам се доста на интуицију када су људи око мене у питању. Па шта ми она каже, најчешће тако и радим. Ретко када код мене ту нешто делује разум са својом логиком и осталим просветитељским и просветарским зајебанцијама.

vrati deda mraza bio je prepoznatljiviji nik.


Ник или аватар?

Пошто је Таса Дебели једини ник који сам овде користио осим оног азилантског Корисничко име 2 којег сам креирао једаред из чисте зајебанције због ових који имају те вишеструке никове, али ми је касније добро дошао јер сам га онда користио као азилантски избеглички центар када би ме бановали на Блогу Б92.

А Таса Дебели никада нисам мењао за неког Деда Мраза.

Биће да ти мислиш на оног Снешка Белића који је изгледао као фотеља?
shone shone 00:29 08.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

Биће да ти мислиш на оног Снешка Белића који је изгледао као фотеља?


Da, avatar - greška

Зарад пуке физичке егзистенције? Постојања тек само зарад самог постојања без наде, сврхе и смисла?


Voleo bi da me neko prosvetli pa da mi otkrije šta je u ljudskom postojanju nada,svrha i smisao - osim produženja vrste koja će se i dalje pitati šta su nada,svrha i smisao?
Do konačne spoznaje jedini smisao je osećati se dobro šta god to značilo - a tu tek kreće igranka.

Чему онда наставити даље?


Strah od smrti ili u prevodu - nepoznatog.

Све то је тако нормално за људе. И зато не треба бити строг нити било кога осуђивати јер се заправо нимало не разликујеш од њих и зато и немаш право да будеш онда према свему томе тако строг и да било кога осуђујеш јербо је свако сам себи најбољи судија."


Pa to ti kažem - živi i pusti druge da žive - ali priznaćeš to nije atmosfera koja je ikad vladala ovde na blogu kako god se on zvao b92,Kopernikus ili Copernicus. Ovo Copernicus mi vuče na mužijaka od veštice,copernice.

Mnogo brale negativne energije na blogu koja se pakuje na razne načine. Poenta je što je ovo preslikana stvarnost samo na malom uzorku ali svakako reprezentativnom.Sve ovo gledamo svaki dan svuda oko nas - jbg nažalost.


tasadebeli tasadebeli 00:56 08.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

jadragoljub

ma jok ja sam glup. otvorio sam par linkova, ono magija i ostalo i zaključio da sam glup da shvatim o čemu se radi i nisam do sad ni komentarisao temu, a kolko vidim ni ostali se nisu baš pretrgli sa razumevanjem.



Не, ниси глуп. само имаш дубоко усађене предрасуде о другим људима око себе као уосталом и сви ми остали. И то није никакво чудо, то се зове линија мањег отпора. Не изискује онда од нас много напора као што то тражи промишљање о људима са којима си у контакту. Било које врсте контакту.

viš to nisam čuo , prvo sam čuo da su 'samo' pupovčevu lutku spalili, taka vest bila, kasnijese kkao šum pojavilo za ove ostale . ostalo na nivou šuma.


Па и јесте било на нивоу шума у свеопштој какофонији.

(Сад ми је жао што те вести о Комшићу и Пленковићу нисам линковао. Биле су на Б92 страни.)

pa ovo štto si postavio je političko-politikantski blog, il grešim?


Блог је постављен тако (што радим понеки пут) да свако може да одабере, као са неке полице у супермаркету, тему коју жели па да о томе пише...

Ко је желео да овај мој блог буде политичко-политикантски, за њега је то био. Ко је хтео о магији или вештицама, за њега је то био.

На жалост, нико се није дотакао пролећа, народних обичаја, паганизма у савременој култури или једноставно шароликости Балкана на којем су сви тако слични, а опет сви тако различити што све заједно тако лепо изгледа на овоме свету где је унификација, униполаризација, униформисање, чипирање, баркодирање и жигосање свега и свачега и сва остала технолошка чуда Нашег Доба званична политичка, идеолошка, економска, културна, медијска и друштвена доктрина.

mislim el ti zameraš blozerima što ih tvoja tema nije zainteresovala pa ih sad kritikuješ?
to je dečje
.


Не, не замерам никоме... Ево, рекох у претходном коментару овоме што ти кажеш да ми терцира да ми тај гласић из унутра вазда шапуће да не треба никада никога ни за шта да осуђујем јер сам у ствари исти као и тај кога бих осуђивао.

Само сам покушао да подсетим присутне после 50. коментара да овде има материјала од којег би могло да се меси, па да изволе ако хоће...

Отприлике као оно када те у гостима по ко зна који пут нуткају јелом и пићем да би ти рекли да не треба да се стидиш.

nego el si primetio da tamo kod posta sa išaranim pavelićem grobom nema nijedan lajk, što bi philip reko- mislite o tome.



Нисам уопште видео тај пост.


mene baš interesuje jedna analiza zašto niko nije lajkovao skrnavljenje groba najvećeg srpskog dušmanina od avelja do ....koj ti je po volji, tita , pretpostavljam.
zašto se nije neko seirio nad tom fotkom.



Да, у праву си... Занимљива тема за расправу.

А јеси ти видео ово:


"Dogodine u Prizrenu": "Nisi patriota, ako nosiš majicu"

Beograd -- “Nisi patriota, ako nosiš majicu”, ovo su reči direktora, koji je učenike vratio sa časa fizičkog i rekao im da presvuku majice sa “neprimerenim sadržajem”.

IZVOR: B92, PRVA ČETVRTAK, 7.03.2019. | 19:30


Incident je ostavio mnoge u čudu.

Kako prenose pisani mediji, direktor škole skinuo je đacima majice sa likom Gavrila Principa, nazvao Gavrila Principa majmunom i oduzeo im mobilne telefone.

Isprovocirani natpisima na majicama direktor i razredni starešina odlučili su da učenike pošalju na presvlačenje.

Više u video-prilogu:



ЛИНКЛИНКЛИНК


Потпуно си у праву... И јесте занимљива тема за расправу та српска протестантска логика. (Нисам рекао протестерска, него протестантска. Православно протестантска.)

И док сам читао вест и гледао клип са изјавом директора школе, питао сам се шта бих ја урадио да сам био на месту тог разредног старешине (јер јесам разредни старешина, и то ове године баш осмацима; који без икаквих замерки наставника и директора моје школе носе мајице са називима музичких група, вицкастим натписима, лобањама, то ови хеви металци, и слично).

А шта бих урадио да сам на месту тог директора из Раковице, немам појма јер директор школе никада нисам ни био нити желим да то постанем. Икада.

(Јебеш ти ту позицију... Ови одоздо те запишавају, а ови одозго ти серу по глави. А ти одговоран за све. Чак и за то што Мађарска нема море.)

Ови моји ђаци када се сликају оно једном годишње као одељење на дворишту школе, обавезно донесу од куће државну заставу Србије коју држе испред себе док се сликају. Нисам их ја томе научио, кеве ми. То они све сами тако слободоручно... Тако их васпитали код куће.

Питали ме је л' може, ја рекао може.

Сад не знам да ли сам погрешио. Можда је и та застава провокација. Мораћу да тражим правно тумачење из Министарства просвете или чак и од министра лично.
















EDIT:

Заборавих да ти одговорим на ово:


najvećeg srpskog dušmanina od avelja do ....koj ti je po volji, tita , pretpostavljam.



Ма јок, иде тај низ и после Тита.

Као што то видиш из овог мог малог прилога о Србима, православним протестантима нове синкретичке глобалне религије.
softelectronics_e softelectronics_e 11:08 08.03.2019

Re: Него!

tasadebeli

...


Друже, дат' ка'ем ја нешто из искуства (скоро 8 година коментарисања и скоро 3 године онанописања ауторских текстова на Блогу Б92). Без и најмање љутње, сасвим трезвено и после дугих анализа узрока и последица зашто је то тако.

И када сам писао текстове са много "меса" и када сам се заиста и трудио око тог основног текста и када сам имао сасвим озбиљну намеру да се зачне некакав дијалог паметних људи по коментарима испод мојих текстова, углавном сам добијао исте овакве коментаре.
...

Ne daj se Taso!
Samo po svom planu - i 'dokle - dotle'.
softelectronics_e softelectronics_e 11:12 08.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

tasadebeli

...

А јеси ти видео ово:


"Dogodine u Prizrenu":
...


Sećam se, ne tako davno, jedan bloger u jednom komentaru pozdravio sa - Dogodine u Prizrenu.
Skočila ala i vrana (blogovska) - i blogera banovalo.
Kad ono - nakon cca mesec dana Beogradski sindikat objavi 'Dogodine u Prizrenu'.
Atomski mrav Atomski mrav 11:51 08.03.2019

Re: Него!

Друже, дат' ка'ем ја нешто из искуства (скоро 8 година коментарисања и скоро 3 године онанописања ауторских текстова на Блогу Б92). Без и најмање љутње, сасвим трезвено и после дугих анализа узрока и последица зашто је то тако.

И када сам писао текстове са много "меса" и када сам се заиста и трудио око тог основног текста и када сам имао сасвим озбиљну намеру да се зачне некакав дијалог паметних људи по коментарима испод мојих текстова, углавном сам добијао исте овакве коментаре.

(Проврти мало моје ауторске постове с почетка.)

Логично сасвим, закључио сам да се не вреди толико трудити да би те друштво испред задруге са флајком пива у руци онда још поврх свега зајебавало.


Druže, na Blogu sam mnogo duže od tebe, pa ti iz sopstvenog iskustva mogu reći sledeće:

You can lead a horse to water but you can't make him drink.



P.S. Stalno se nešto vajkaš, vidi koliko si teksta napisao u ovom komentaru... trebalo je tu energiju da utrošiš u samom tekstu posta, da izreklamiraš te linkove koje smatraš važnima kako bismo se zainteresovali za ono što se iza njih krije. Ako si nesrećan zbog broja komentara na svojim tekstovima, ovo sigurno nije način da to popraviš. A kad već pominješ Jakovljevića, čitam njegove tekstove i dajem im preporuku ali ne mogu da napišem neki smisleni komentar sem puke pohvale za tekst a to mi deluje suviše prozaično... to mi se takođe često dešava sa npr. Mikeleovim tekstovima. Na kraju krajeva, broj komentara i preporuka ne treba da bude nešto zbog čega pišeš na Blogu, po mom mišljenju.
tasadebeli tasadebeli 12:29 08.03.2019

Re: Него!

Atomski mrav

You can lead a horse to water but you can't make him drink.



Да, то сам чак и ја на крају укапирао као што видиш


Ako si nesrećan zbog broja komentara na svojim tekstovima


Нисамнесрећан ни због чега на Блогу Б92. Само констатујем чињенично стање ствари.

Ако ти те моје констатације доживљаваш као неки мој емотивни однос према свему томе, грдно грешиш. Емоције у свом животу улажем у неке друге ствари.


A kad već pominješ Jakovljevića, čitam njegove tekstove i dajem im preporuku ali ne mogu da napišem neki smisleni komentar sem puke pohvale za tekst a to mi deluje suviše prozaično... to mi se takođe često dešava sa npr. Mikeleovim tekstovima.


Да,то могу да схватим... Мада, за разлику од тебе, не штедим похвале и нијем ми никакав проблем да то јавно и кажем. И не доживљавам тоонда ни патетично ни прозаично. А животно искуство са људима (и децом) ме је неучило да похвала сваком уху годи, ма колико год тај неко био намћор, мизантроп, нихилиста или шта год већ. Такви се обично само фолоиреају да имн не прија јер су, тобож,изнад тога.


Na kraju krajeva, broj komentara i preporuka ne treba da bude nešto zbog čega pišeš na Blogu, po mom mišljenju.


Поштујући твоје мишљење које је у мом случају сасвим блиско истини (иначе бих због оне поменуте генералне курцобоље за моје постове коју је Макса приметио, одавно одустао од блоговања на Блогу Б92 јеер толикимазохиста баш и нисам), ипак морам дати поставим једно питање...

Ако је то већ тако за препоруке и коментаре, зашто онда Јаковљевићу лупаш препоруке?

Мислим, ако је небитно...

(Надам се да Јаковљевић схвата да ово нема везе са њим, и ја му лупам препоруке такође... И учествујем на његовим блоговима када имам нешто да испричам за шта мислим да би можда некоме било интересантно дапрочита и да тако обогатим, по мом мишљењу нечији блог.

Одувек сам био везни играч у фудбалу, онај који намешта голове, а не онај који их даје...



"UTULJENA KANDILA" Dragiše Vasića (JAVI SE, RUŽOOOO!) (ЛИНК)
Atomski mrav Atomski mrav 12:55 08.03.2019

Re: Него!

Ако је то већ тако за препоруке и коментаре, зашто онда Јаковљевићу лупаш препоруке?

Moram da ti odgovorim lakonski - zato što mi se sviđaju njegovi tekstovi.
Ali ne rangiram tekstove po broju preporuka već po tome koliko se meni lično sviđaju.
softelectronics_e softelectronics_e 13:31 08.03.2019

Re: Него!

Atomski mrav

...
to mi se takođe često dešava sa npr. Mikeleovim tekstovima. Na kraju krajeva, broj komentara i preporuka ne treba da bude nešto zbog čega pišeš na Blogu, po mom mišljenju.

A šta onda drugo?!
docsumann docsumann 16:15 08.03.2019

Re: Него!

softelectronics_e
Atomski mrav

...
to mi se takođe često dešava sa npr. Mikeleovim tekstovima. Na kraju krajeva, broj komentara i preporuka ne treba da bude nešto zbog čega pišeš na Blogu, po mom mišljenju.

A šta onda drugo?!


nivo tri-fosfat izomeraze ekscitirane pozadinskim emotivno-reaktivnim odzivom na značenje pročitanog teksta/komentara.
veselica veselica 15:36 10.03.2019

Re: spasimo vodu u Beogradu

И хрватског политичара из Федерације, Комшића, и хрватског премијера Пленковића и вешала на улицама Београда и других градова по Србији... И питао чија је лутка следећа на реду.




Ovo sa Blajburgom mi palo ko melem na ranu. Pa svaka cast. Braca poludela, ne mogu da veruju, vec kukaju da je to kraj hrvatskog bića/naroda.

veselica veselica 10:59 07.03.2019

Booking.com

je Zakon.

Uvek kažem da sam svoja agencija. Kupim u Resavskoj JEFTINE KARTE, ostalo nadjem preko Bukinga, pola Evropa tako prošla, celu Andaluziju u maju prošle godine, o Italiji da ne govorim, tamo idem 2 puta godišnje.
JER PUTOVANJA SU MOJA RADOST

Tako da me Travelland zaprepastio.
jadragoljub jadragoljub 20:18 07.03.2019

evo o temi, da se tasa ne depresira



tasadebeli tasadebeli 21:56 07.03.2019

И само још да кажем Чучку

да опет навија за погрешан клуб.

Јер...

"Цигани поздрављају свог шампиона."




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana