Politika| Satira| Zabava

Zašto nemamo svog Stivena Kolbera?

Srđan Mitrović RSS / 29.04.2008. u 20:21

colbert.jpgNa današnji dan pre dve godine bila je održana tradicionalna večera dopisnika iz Bele kuće s domaćinom.

Predsednik Buš sa svitom, skoro kompletan vrh Pentagona i kompletna sedma sila. Zabavljač večeri bio je Stiven Kolber. O, kakva je to strateška greška bila. On se veoma oštro i duhovito ustremio kako na predsednika Buša tako i na svoje kolege. Skoro punih pola sata, Stiven Kolber je brisao pod sa Bušovom administracijom kao i sa dopisnicima iz Bele kuće.

 

Publika je bila šokirana. Tek se čuo poneki prigušeni smeh ili aplauz. Posle ove čuvene večere, svi su se pravili kao da se ništa nije dogodilo. Mediji su prosto ignorisali Stivenov govor jer Stiven nije napadao samo Buša, nego i medije.

Oni zlonamerni tvrde da reakcije medija nije bilo jer Stiven nije bio duhovit. Na svu sreću postoji internet i jutjub pa je snimak sa večeri dospeo u javnost i preko noći postao hit. Magazin Tajm je ovaj Stivenov govor označio kao kulturni događaj 2006. godine. Njujork tajms se usudio tek nekoliko meseci kasnije da oceni kako je Stivenov govor događaj i jedan od momenata koji su definisali 2006. godinu.

stephen_colbert_flag_1.jpgKod nas je predizborna kampanja u toku. Idealno vreme da naše političare debelo preispitamo i izvrnemo naglavačke. Samo je problem to što u Srbiji ne postoje novinari, satiričari, pisci koji bi to radili na način Stivena Kolbera.

Čast pojedincima kojih je vrlo malo. Gde su naši hrabri i duhoviti novinari? Ko ima hrabrosti da političarima u lice saopšti ono što su zaslužili da čuju? Zašto naši novinari nemaju ironijski odmak od političara? Zašto dopuštaju da ih političari koriste kao krpe na konferencijama za štampu? Zašto dozvoljavaju da ih poitičari maltretiraju i teraju da na konferencije čekaju satima? Zašto trče u izborne štabove i rade u uslovima koji nusu ni približno zadovoljavajući? Zašto se podilaze političarima? Zašto su fascinirani ljudima koji poseduju nekakvu moć? Šta se desilo s mitskim srpskim smislom za humor? Gde je nestao duh studentskih demonstracija?
Ljudi koji su tada imali hrabrosti, sada pišu udvoričke tekstove koji mogu da konkurišu samo na "vazelin listi".

steven-animation.gifTreba nam jedan Stiven Kolber! Treba nam neko ko će ovima na vlasti kao i ovima u opoziciji reći ko su i šta su, a ne stvarati im neki privid kako su važni i moćni. Bitni.
Postojao je u Srbiji jedan svetli trenutak kada se pojavila emisija "Nikad izvini". Jedni problem je bila televizija na kojoj je emitovana, pa je oštrica samim tim bila otupljena i obesmišljena. Namerno verovatno. Suviše su bili subverzivni. Pojavila se još jedna serija "Džet set" koju niko nije hteo da emituje. Svi se plaše političara.

Zbog toga vam toplo preporučujem da pogledate, ako već niste, govor Stivena Kolbera od pre tačno dve godine.


Čujemo se posle....

PRVI DEO:

DRUGI DEO:

TREĆI DEO:



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Brooklyn Brooklyn 20:36 29.04.2008

ja samo da kazem

da sam ja fan broj jedan od stivena, jos od kad je bio na daily show-u u indecision 2004
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:37 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

čovek je apsolutni car. da nam je bar jedan
Dawngreeter Dawngreeter 21:40 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Brooklyn
da sam ja fan broj jedan od stivena, jos od kad je bio na daily show-u u indecision 2004

E pa ja sam veci fan

A ovaj snimak sam gledao do sada sigurno desetak puta. It never gets old. :)
Ja mislim da niko nije ocekivao da se ovo odigra na ovaj nacin. Cak je i Jon Stewart posle vecere prokomentarisao, parafraziram: "We are all very proud of Stephen of course, but... holy shit!". Siguran sam da ne postoji jos jedan covek koji bi imao petlje za tako nesto.
bobo bobo 21:46 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Dawngreeter
Cak je i Jon Stewart posle vecere prokomentarisao, parafraziram: "We are all very proud of Stephen of course, but... holy shit!".

Zasto "Cak"? John Stewart nije prisao ivici nikada i od njega se tako nesto i ocekuje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:48 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

mislim da bi nam i John Stewart poslužio
Niš-tavilo Niš-tavilo 21:49 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

bobo
Dawngreeter
Cak je i Jon Stewart posle vecere prokomentarisao, parafraziram: "We are all very proud of Stephen of course, but... holy shit!".

Zasto "Cak"? John Stewart nije prisao ivici nikada i od njega se tako nesto i ocekuje.


Bas tako, Stewart vise vice u emisijama, ali manje kaze od Colberta. Mada je i on ok.
Dawngreeter Dawngreeter 22:20 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Stewart je mnogo ozbiljniji politicki komentator od Coblerta. To se pogotovo moze videti u njegovim "ozbiljnim" intervjuima van svoje emisije. Jedina ozbiljna kritika koju imam na njegov racun je sto ponekad izbegava malo direktnije konfrontacije sa svojim gostima, mada ima situacija koje pokazuju suprotno (pada mi na pamet onaj cuveni intervju sa John McCain-om). Takodjer, zvanicno-nezvanican razlog za ukidanje politicke emisije Crossfire je bilo bas Stewart-ovo gostovanje kada je oba voditelja razbucao tako brutalno da je to za epske pesme.

No, naravno, meni je Colbert ipak drazi. Mislim da mnogo direktnije proziva i politicare i medije kroz parodiranje celog tog cirkusa (ocigledno, to radi toliko dobro da ni republikanci nisu znali sta on tacno radi kada su ga pozvali na correspondance dinner).
Niš-tavilo Niš-tavilo 22:29 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Dawngreeter
Stewart je mnogo ozbiljniji politicki komentator od Coblerta...


Verovatno si u pravu, ali i meni je drazi Stephen.
Sigurno si gledao Colbert vs O'Reilly, ali ko nije uzivace.


man ray loves me man ray loves me 22:34 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Stewart je mnogo ozbiljniji politicki komentator od Colberta.

Nije, samo je manje smesan. Nista sto je Stewart rekao nije tako dobro kao npr. Colbertov truthiness. Mada, I like them both. Colbertov format je zanimljiviji.
Dawngreeter Dawngreeter 22:37 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Gledao naravno, vise puta. Fascinantno koliko bas u ovakvim situacijama Colbert briljira - cinjenica da je O'Reilly potpuno ozbiljan a na istom je nivou sa Colbert-ovim zajebavanjem dodaje potpuno novi i dragoceni nivo ironije.

Nego, nikako ne mogu da nadjem epizodu u kojoj je izgleda O'Reilly bio kod Colberta, posto se iz konteksta ovog snimka moze zakljuciti da su imali "razmenu". Mada sumnjam da je ovoliko dobro ispalo.
Brooklyn Brooklyn 22:46 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

O'Reilly bio kod Colberta, meni ga cak bilo zao, u jednom trenutku. O'Reilly-ja mislim.
Niš-tavilo Niš-tavilo 22:46 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Dawngreeter
Nego, nikako ne mogu da nadjem epizodu u kojoj je izgleda O'Reilly bio kod Colberta, posto se iz konteksta ovog snimka moze zakljuciti da su imali "razmenu". Mada sumnjam da je ovoliko dobro ispalo.


http://www.comedycentral.com/videos/index.jhtml?videoId=81003

Ni ja nisam gledao, ali cini mi se da je to.
Niš-tavilo Niš-tavilo 22:51 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Dawngreeter
Gledao naravno, vise puta. Fascinantno koliko bas u ovakvim situacijama Colbert briljira - cinjenica da je O'Reilly potpuno ozbiljan a na istom je nivou sa Colbert-ovim zajebavanjem dodaje potpuno novi i dragoceni nivo ironije.

Nego, nikako ne mogu da nadjem epizodu u kojoj je izgleda O'Reilly bio kod Colberta, posto se iz konteksta ovog snimka moze zakljuciti da su imali "razmenu". Mada sumnjam da je ovoliko dobro ispalo.

evo i ovde celo

http://www.glumbert.com/media/oreillycolbert
Dawngreeter Dawngreeter 22:54 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Beskrajno zahvalan. Sad mogu da umrem srecan (cim odgledam) :)
Niš-tavilo Niš-tavilo 22:57 29.04.2008

Re: ja samo da kazem

Dawngreeter
Beskrajno zahvalan. Sad mogu da umrem srecan (cim odgledam) :)


Daleko bilo!!! Hehehe, nema na cemu.
nsarski nsarski 13:44 30.04.2008

Re: ja samo da kazem

Brooklyn
O'Reilly bio kod Colberta, meni ga cak bilo zao, u jednom trenutku. O'Reilly-ja mislim.

Meni O'Reilly-ja nikad nije zao, jer on je nadobudni siledzija i placeni lazov koji neistomisljenike u svojim emisijama maksimalno maltretira i prostacki vrdja. Nesto kao Seselj u svojim TV duelima. Zasluzio je svako zlo koje ga stigne.
Ali, Colbert mu je doakao!
Dilan Dog Dilan Dog 20:37 29.04.2008

smelost

Srđan Mitrović
Stiven Kolber je brisao pod sa Bušovom administracijom kao i sa dopisnicima iz Bele kuće.

Hm, to kod nas niko ne bi smeo da radi
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:39 29.04.2008

Re: smelost

pa i pitanje je ZAŠTO?
Dilan Dog Dilan Dog 20:45 29.04.2008

Re: smelost

Pa zato sto kod nas jos nije razvijena demokratija. Mislim, ako nesto
mozes u Americi to je da mozes pljujes po predsdniku, a da ti nista ne fali.

Moralo bi malo to da krene i kod nas. Ali, kod nas su politicari najpopularnije licnosti,
samo se o politici prica. Verovatno da se ljudi ne usudjuju na tako nesto zbog straha.
Doduse, imali smo Indexovce. Oni su umeli da opljuju sve redom.

bobo bobo 20:45 29.04.2008

Re: smelost

Srđan Mitrović
pa i pitanje je ZAŠTO?

daj neko lakse pitanje :)))

Ja slabo pratim Stivena ali zato Bill Mahera ne propustam <3
Bilo sta slicno bi bilo dobrodoslo u Srbiji.
ivana23 ivana23 20:49 29.04.2008

Re: smelost

Srđan Mitrović
pa i pitanje je ZAŠTO?

Zato sto nema osobe sa integritetom za tako nesto!

Dobro, nije bas za poredjenje, ali se secam kao klinka skeceva u kojima je Ckalja "zvao telefonom" visoke rukovodioce, kako se tada govorilo i bogami svasta im govorio i pitao ih.. Bile su to tada veoma skakljive teme.
Bili Piton Bili Piton 20:51 29.04.2008

Re: smelost

Srđan Mitrović
pa i pitanje je ZAŠTO?


Prvo, nema stand up comedy tradicije, nije negovana. Samo izolovani slucajevi, i to izdaleka.

Drugo, treba velika mooda.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:52 29.04.2008

Re: smelost

treba velika mooda.

mislim da samo blizu odgovora
Bili Piton Bili Piton 21:00 29.04.2008

Re: smelost

Srđan Mitrović
mislim da samo blizu odgovora


Ja se pitam sta ce biti posle Koraksa (da malo prosirimo vizuru).

Mozda je bolje za pocetak postaviti pitanje gde se zagubila srpska satira, u kojoj imamo tradiciju (pa onda, u vezi s tim, i gde je humor, narocito onaj crni).
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:02 29.04.2008

Re: smelost

gde se zagubila srpska satira

otišla u politiku!
zar nisu svi pisci, reditelji, glumci u nekakvim partijama
Dilan Dog Dilan Dog 21:14 29.04.2008

Re: smelost

Srđan Mitrović
gde se zagubila srpska satira

otišla u politiku!
zar nisu svi pisci, reditelji, glumci u nekakvim partijama

Da...
Bili Piton Bili Piton 21:31 29.04.2008

Re: smelost

Srđan Mitrović
otišla u politiku!


Mislim da smo blizu odgovora.


Dusa me zaboli kakvog materijala po Srbiji ima za TV sou intelektualnog humora tipa "Have I Got News For You" (BBC). Ali nema za to ljudi, bar ja ne vidim. A i klima je sasvim drugacija. Galaksijama daleko.

Pored toga, jos jedna bitna stvar. U Srbiji se sve shvata vrlo licno (slucajan primer - famozne cipkaste gace).

Jednog zelenog dana, mozda mozda.
vucko vucko 21:53 29.04.2008

Posle Koraksa

Ja se pitam sta ce biti posle Koraksa (da malo prosirimo vizuru).


I posle Koraksa - Hattori!



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:57 29.04.2008

Re: Posle Koraksa

Hattori!

moj idol!
Bili Piton Bili Piton 21:57 29.04.2008

Re: Posle Koraksa

vucko
Ja se pitam sta ce biti posle Koraksa (da malo prosirimo vizuru). I posle Koraksa - Hattori!


Bravo Vucko. Potpuno sam smetnuo s uma, greh na moju dusu....
ivana23 ivana23 21:59 29.04.2008

Jedna od najboljih

vucko vucko 22:01 29.04.2008

Re: Jedna od najboljih

Od grupnjaka, ni ova nije loša:
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:01 29.04.2008

Re: Jedna od najboljih

mislim da su ciklotronci napravli prilog o Hatoriju. ne znam da li je emitovan u okviru jutarnjeg programa (marka žvaka), treba proveriti na youtube..
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:02 29.04.2008

HATTORI -

pronašao!

Bili Piton Bili Piton 22:10 29.04.2008

Re: HATTORI -

Srđan Mitrović
pronašao!



Mega je tip. Jel on lala??

Inace ja se redovno pocepam na onu sa Merilinom Mensonom, ta je potpuno nadrealna, hehe..
angie angie 02:21 30.04.2008

Re: HATTORI -

Srđan Mitrović
pronašao!


hattori care-kandiduj se za predsednika da mogu ljudi opushteno da glasaju.

dodji barem da blogujesh:)))
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:45 29.04.2008

Srpski smisao za humor?

Srdjane, dobar tekst.
Samo sam na jednom mestu zastao... nisam razumeo
Šta se desilo s mitskim srpskim smislom za humor?

Pitam se da li zbog svoje mladosti nisam stigao sve da doznam o Srbima, ali znam o mnogim drugim mitovima (Srbi su hrabri, izdrzljivi, trpeljivi, ponosni) osim sto nikada nisam cuo i da su humoristicni! Srpski smisao za salu?
Serbian Sense of Humour? Pa zar je to ikada postojalo?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:47 29.04.2008

Re: Srpski smisao za humor?

Javlja se samo u ekstremnim slučajevima: demonstracije ili bombardovanja.
inače, ostalim danima uglavnom smo stručnjaci za crni humor (maratonci, ko to tamo peva...)
dusavu dusavu 20:48 29.04.2008

Nedostatak javnosti

"Stiven Kolber je brisao pod sa Bušovom administracijom".

Nemamo mi u Srbiji "pod" za brisanje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:49 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

ali imamo zahvalnu administraciju
dusavu dusavu 20:58 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

Srđan Mitrović
ali imamo zahvalnu administraciju

U pravu ste Srđane ima tu goriva, ima na čemu da se radi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:01 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

mislim da bi samo o sekretaru vlade (dejan Mihajlov) bi mogla cela pozorisna predstava da se napravi. Mjuzikl, sa naslovom: "Šta nije jasno u majčinim rečima"

dusavu dusavu 21:07 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

(dejan Mihajlov) cela
pozorisna predstava da se napravi.


Međutim, stvar je ozbiljna.
Dejan Mihailov - bojovnik. Inače vrlo je malo u javnosti. Ali što je manje u javnosti sve više radi protiv nje.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:11 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

Međutim, stvar je ozbiljna.

onda opera!
Dilan Dog Dilan Dog 21:15 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

Srđan Mitrović
mislim da bi samo o sekretaru vlade (dejan Mihajlov) bi mogla cela pozorisna predstava da se napravi. Mjuzikl, sa naslovom: "Šta nije jasno u majčinim rečima"


Njega bi trebalo staviti u crnu knjigu Srbije...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:19 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

mislim da je trenutno najveće zlo srbije dvojac Samardžić - Lončar. svi ostali su za njih mala deca
Niš-tavilo Niš-tavilo 21:22 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

Srđan Mitrović
ali imamo zahvalnu administraciju


Prvo, o Colbertu sve najlepse, svakog dana prva stvar je da se ukljuci torrent emisije emitovane prethodne veceri.

Drugo, vec neko vreme radim na jednom projektu (zvucim ko narodna pevacica) ali ga drzim low-profile zato sto ne znam koliko ce mi vremena trebati da sve bude gotovo. Prvobitna ideja je bila da to budu epizode od 15-20 minuta ali sam ipak resio da prvo probam da uradim jedan dugometrazni film. A tema, ukratko, nasi 'velikani' (politicari) u kombinaciji sa South Parkom. Imaju po 7 godina, u prvom su razredu osnovne skole (koja se zove O.Sh. Milka Canic btw.) i suocavaju se sa svim problemima sa kojima se suocava narod u Srbiji, ali, naravno na sve to gledaju onako kako bi i svaki sedmogodisnjak. Da ne duzim previse, evo par slika sa likovima, i dva Youtube linka gde sam samo probao kako bi izgledale animacije i koliko sam u stanju da to napravim.

Naravno, ukoliko bilo ko smatra da ovo moze da zazivi i stvarno dobro prodje kod naroda, svaka ideja je vise nego dobro dosla.









A, da, radno ime je 'Na putu za ludilo'.
Niš-tavilo Niš-tavilo 21:26 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

Niš-tavilo
Srđan Mitrović
ali imamo zahvalnu administraciju


Prvo, o Colbertu sve najlepse, svakog dana prva stvar je da se ukljuci torrent emisije emitovane prethodne veceri.
....


I izvinjavam se ako je moj prethodni komentar upao u kategoriju spam, posto je tema ipak o Colbertu. Mozda je trebalo ipak da stavim samo linkove a ne ovolike slike, sorry.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:29 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

majstore, svaka čast treba za realizaciju puuuuuno vremena.
čudna j ovo zemlja, nikad ne znaš šta će da upali. hit serije su i Seks i grad i Slo gori baba se češlja! pa ti vidi.
mou da ponudim ovaj blog za promociju.
Niš-tavilo Niš-tavilo 21:32 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

Srđan Mitrović
majstore, svaka čast treba za realizaciju puuuuuno vremena.
čudna j ovo zemlja, nikad ne znaš šta će da upali. hit serije su i Seks i grad i Slo gori baba se češlja! pa ti vidi.
mou da ponudim ovaj blog za promociju.


Hvala puno. Probacu da zavrsim do jeseni 2008. mislim da uz dobru promociju moze fino da prodje, ali ko sto ti rece, selo gori a baba se ceslja, hehe.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:39 29.04.2008

Re: Nedostatak javnosti

ako neće televizije, tu je uvek youtube. mnoge stvari su krenule odatle.
Bili Piton Bili Piton 20:49 29.04.2008

Kakvo nemilosrdno....



...i superiorno prcanje.

Jos gledam.
Doctor Wu Doctor Wu 21:07 29.04.2008

Zašto nemamo svog Stivena Kolbera?

Kako nemamo? A Pjera Kulov(ić)?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:11 29.04.2008

Re: Zašto nemamo svog Stivena Kolbera?

ne želimtrol na tu stranu!
a i ne znam ja ko je to
nije dovoljno samo biti prost.
Bili Piton Bili Piton 21:12 29.04.2008

Re: Zašto nemamo svog Stivena Kolbera?

Doctor Wu
Kako nemamo? A Pjera Kulov(ić)?


Ako hoces ozbiljan odgovor: zato sto on nije kapacitet da nekog ufino prca. To kod njega mora u nekom trenutku da predje u vulgarno.

Sto osvetljava jednu siru sliku.
Doctor Wu Doctor Wu 21:25 29.04.2008

Re: Zašto nemamo svog Stivena Kolbera?

Zybncya je naravno bila u pitanju.
Meni više od prostakluka smeta to što je "rent-a-bubreg".
Ivana K.Landesteen Ivana K.Landesteen 21:50 29.04.2008

Mali osvrt

Ovo je sjajno, Srdjane!
Nisam gledala ranije iako sam citala kritiku nastupa (koja je Stevena ocrnila, vrlo elokventno doduse) i nije me interesovalo da potrazim dalje, jer mi je politicki humor najmanje omiljena vrsta humora.
Ovo je zahtevalo puno hrabrosti od Colberta. I on je nastup izveo majstorski.
Zanimljivo bi bilo videti sta se desilo karijeri tog tipa koji ga je pozvao, ili ako nije na dnu okeana sa betonskom stolicom (karijera), kako se iz toga izvukao.
Ne verujem da mogu mnogo da kazem na temu zasto nema Stevena u Srbiji. Za sve moraju da se steknu pravi uslovi, da se talenti gaje, i da se ljudi ne boje za svoj zivot ili egzistenciju. Steven je mogao ovime da napravi pogresan korak i upropasti svoju karijeru, ali on ne bi izgubio sve sto ima, niti bi mu sva vrata bila zatvorena, i ne verujem da bi ikada bio u fizickoj opasnosti. Amerika je velika zemlja. U tome lezi ogromna razlika.
Svejedno, na vrhuncu karijere uraditi ovako nesto, na pet metara od predsednika, prozvati medije, generale, i ostale... - very, very gutsy.
No, ako trenutno i nema Colberta u Srbiji, ne znaci da on ili ona ovog trenutka ne vezbaju, ili bar rastu.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:58 29.04.2008

Re: Mali osvrt

No, ako trenutno i nema Colberta u Srbiji, ne znaci da on ili ona ovog trenutka ne vezbaju, ili bar rastu.

nadam se da si u pravu.

man ray loves me man ray loves me 21:52 29.04.2008

Zasto nemamo Colberta?

Zato sto nemamo zastavu!



PS: Imamo Ljubu Zivkova. Kad se nadje televizija da mu da pola sata dnevno, voila.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:57 29.04.2008

Re: Zasto nemamo Colberta?

Imamo Ljubu Zivkova.

vaistinu imamo.
bobo bobo 22:59 29.04.2008

Re: Zasto nemamo Colberta?

Imamo Queeriju ali se oni ne cuju daleko.
bauer bauer 23:41 29.04.2008

Re: Zasto nemamo Colberta?

Imamo Ljubu Zivkova.

imamo teofila pancica
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:42 29.04.2008

Re: Zasto nemamo Colberta?

imamo teofila pancica

hmmm
man ray loves me man ray loves me 23:49 29.04.2008

Re: Zasto nemamo Colberta?

imamo teofila pancica

he's not funny.
ivana23 ivana23 23:47 29.04.2008

Po obicaju trol..



Kod Buša na večeri - poslednji put
Nedelja, 27. april 2008.

Predsednik SAD Džordž Buš ismejao je svoje potencijalne naslednike u subotu uveče, na tradicionalnoj večeri sa novinarima i slavnim ličnostima.

Buš, poznat po brojnim "duhovitim" ispadima, iznošenjem potpuno neobaveštenih izjava i čudnim postupcima prema drugim političarima, u subotu je bio neobično "u elementu", pa je sav smeh publike bio na račun njegovih naslednika.

"Oprostićete Hilari Klinton, nije mogla da dođe jer je pod snajperskom vatrom" rekao je Buš, aludirajući na neistinite tvrdnje demokratske senatorke, koja je slagala da je u Bosnu 1995. godine sletela dok su oko nje pucali snajperi "sve u šesnaest".



"Senator Obama je u crkvi" dodao je Buš. Džeremaja Rajt iz Čikaga, dugogodišnji sveštenik porodice Baraka Obame, izneo je nedavno veoma negativne komentare na račun SAD.

"Nema ni senatora Mekejna" primetio je Buš.

"Verovatno je hteo da se distancira od mene. Nije jedini, i ćerka mi se udaje i beži iz kuće" dodao je on.

Predsednik nije poštedeo ni slavne ličnosti u publici.

"Pamela Anderson i Mit Romni u istoj prostoriji? Zar to nije jedan od znakova apokalipse" pitao je on.

Buš je priznao da je pomalo melanholičan, jer je ovo poslednja večera sa novinarima u njegovom mandatu, i svoju nostalgiju ilustrovao video klipovima svojih govora iz prethodnih godina.

"Nastup" je završio dirigujući Mornaričkim orkestrom SAD, čiji se repertoar sastojao uglavnom od patriotskih marševa.





Nakon predsednika, mikrofon je preuzeo voditelj emisije "Late late show" Kreg Ferguson, koji je imitirao poznate, i preporučio Bušu da sada potraži posao "sa više slobodnih dana".




man ray loves me man ray loves me 23:54 29.04.2008

Re: Po obicaju trol..

"Ah, writers, is there a douchebag you can't humanize?"
Inner Party Inner Party 02:25 30.04.2008

Preporuka!

Obozavam Kolbera!
Mada malo manje nego Sjuarta...

Zao mi je sto ih niko ne otkupljuje za nase trziste!

Ne razumem cemu pohvale za Nikad Izvini?!
Taj show nit' je bio zabavan nit' previse inteligentno pisan...

Ali u stvari, prilike u Srbiji su vise za neki nadrealisticki show, neki brehtovski kabare...
shone shone 02:47 30.04.2008

Colbert

Ja sam enormni fan .

Colbert (i John Stewart u manjoj mjeri ) je takode dio te Amerike koju tako volimo da ne volimo i kao sto je neko rekao ;"Neko ko voli film ne moze da ne voli Ameriku" ja dodajem Colebrt je sigurno dio Amerike koju volim i iskreno (having spent some time here in NA and there in mother Europe) ne mislim da je moguc tamo-ne zato sto nema publicuma ,nego zato sto mi se cini da je tolika kolicina kreativnosti moguce da dode samo sa ove strane.


BTW Moze li se Colbert Report vidjeti u Srbiji (Evropi ) ?

shone shone 03:32 30.04.2008

Colbert for president

shone shone 04:23 30.04.2008

Re: I to je Amerika

Evo jos jedna Americka prica ixie Chicks Story (Izvinjavam se ako je malo izvan konteksta)


The Dixie Chicks are a multiple Grammy-award winning alternative country band and are the highest-selling female band in any musical genre, having sold over 36 million albums as of March 2008.

During the run-up to the invasion of Iraq, the band performed in concert in London on March 10, 2003, at the Shepherd's Bush Empire theatre. During this concert, the band gave a monologue to introduce their song Travelin' Soldier, during which Natalie Maines, a Texas native, was quoted by The Guardian as saying, "Just so you know, [...] we're ashamed that the President of the United States is from Texas."[7]

The comment angered many country music fans and was financially damaging. Following the uproar and the start of a boycott of Dixie Chicks' music, Maines attempted to clarify matters on March 12 by saying, "I feel the President is ignoring the opinions of many in the U.S. and alienating the rest of the world." [12]

The statement failed to quiet her critics, and Maines issued an apology on March 14: "As a concerned American citizen, I apologize to President Bush because my remark was disrespectful. I feel that whoever holds that office should be treated with the utmost respect. We are currently in Europe and witnessing a huge anti-American sentiment as a result of the perceived rush to war. While war may remain a viable option, as a mother, I just want to see every possible alternative exhausted before children and American soldiers' lives are lost. I love my country. I am a proud American."[13][14]

While some people were disappointed that Maines apologized at all, others dropped their support of Dixie Chicks and their sponsor Lipton. In one famous anti-Dixie Chicks display, former fans were encouraged to bring their CDs to a demonstration at which they would be crushed by a bulldozer. The degree of hatred directed toward the Chicks - including death threats[15] - provoked concern among the band about their safety and that of their families. Bruce Springsteen and Madonna even felt compelled to come out in support of the right of the band to express their opinions freely.[16]


On March 16, 2006, Dixie Chicks released the single "Not Ready to Make Nice" in advance of their upcoming album. Written by all three Chicks alongside Dan Wilson, it directly addressed the political controversy that had surrounded the group for the past three years:

I’m not ready to make nice
I’m not ready to back down
I’m still mad as hell and I don’t have time to go 'round and 'round and 'round
It’s too late to make it right
I probably wouldn’t if I could
‘Cause I’m mad as hell
Can’t bring myself to do what it is you think I should

and, in criticism of the death threats the women (particularly Maines) received,

It’s a sad sad story when a mother will teach her
Daughter that she ought to hate a perfect stranger
And how in the world can the words that I said
Send somebody so over the edge
That they’d write me a letter
Sayin’ that I better
Shut up and sing or my life will be over




In 2006, Taking the Long Way was the ninth best-selling album in the United States. It won the 2007 Grammy Award for Best Album, Best Record, and Best Song (for "Not Ready To Make Nice" - 14 years since one artist or group last swept those three awards[35] - and Best Country Album on February 11, 2007.





bauer bauer 06:48 30.04.2008

malo trola...

...brook ce ovaj izbor pesme verovatno da izvuce, david cook bio odlican, ali pevao pesme za koje niko nikada nije cuo. ako mene pitate, ispada kovrdzavko (a bolje je da me ne pitate, jer ja nikada nista nisam pogodio :)))
Bili Piton Bili Piton 16:24 30.04.2008

Re: malo trola...

bauer
...brook ce ovaj izbor pesme verovatno da izvuce, david cook bio odlican, ali pevao pesme za koje niko nikada nije cuo. ako mene pitate, ispada kovrdzavko (a bolje je da me ne pitate, jer ja nikada nista nisam pogodio :)))



A da otvori Djansr nedeljni sub-blog o toj tematici, pa da se vi dva ispricate naste srca. I jos da vas ne bude blam sto trolujete.
bauer bauer 17:18 30.04.2008

Re: malo trola...

I jos da vas ne bude blam sto trolujete.

sto da nas bude blam? pa svi troluju :) evo, zipa ovo:



kazu da je negde na vidikovcu. kako bi sada otisao da im overim suljpa, samo tako :))
Bili Piton Bili Piton 17:46 30.04.2008

Re: malo trola...

bauer
kako bi sada otisao da im overim suljpa, samo tako :))


Pa ko ce Misi odoleti, dao bog svaka mu se izdinstala.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:09 02.05.2008

Re: malo trola...

...brook ce ovaj izbor pesme verovatno da izvuce,

bojim se da je nije izvukao
ode, a taman je počela opasno da me nervira. toliko se prenemaže. tako ti je to u životu, do juče mi je bila ljubimica, a danas...
veliki dejvid je zaista bio fenomenalan.
mislim da že to biti finale dva dejvida. mali ima više šanse jer je ovo osim takmičenja u pevanju takođe i takmičenje u popularnosti.
a kovrdžavko nikako da ispadne!

zonky8 zonky8 08:55 30.04.2008

petar lukovic

...i ja bih skromno pomenuo to ime...ako je to u ovoj crkvi dozvoljeno...
jer pera je jedan od najvecih satiricara u nas...njegov zovijalni i vulgarni nastup ne moze ni malo da umanji sadrzaje o kojima ovaj rasni novinar prica...dapace, njegov intimni nastup je jedini nacin da ga govedo razume...
svi njegovi nastupi su spontani i prica sve 'iz glave'...cak i ne razmislja dok govori, ako me iko shvati (prica iz 'kosmicke svesti', a tu bate nemaju beleske)...mozda je i jedina zamerka pjeru sto je covek iz beogradskog miljea, pa ga fukara i zbog toga ne trpi...
da se ne lozimo da ameri imaju tu veliku masu probudjenih stend up (fight for your rights) komicara...bill maeher, ili colbert, david chapell, greg ferguson, david stewyart (sve moje spellovanje za minuciozne), a i oni se na kraju 'isposte' i izgube britkost...
i amera se zesce propandurisala pod klero-fashisoidnom -autoritarnom red neck desnicom i ni tamo nije lako reci sve kao sto pokusava stephen...lora bush ga je otpickarala te veceri 'fuck off''she said when he tried to say hallo...
politicki nekorektnog billa maehera su sklonili sa javne televizije gde je godinama imao dobar show, kada je 9/11 rekao 'da je za samoubilacki akt potrebna hrabrost.'..neki su u emisiji komentarisali da su teroristi kukavice i td....
sada je na 'hbo' gde moze da psuje i prica kokainske viceve i protiv busha, koliko mu je drago...kod njih je bush ona pljuvaonica iz kaubojskih filmova...svako se na tu hulju isprojicira...kao shto je kod nas bio sloba sadam...
ali tada kada je murija pritegla amerskog gradjanina do daske ludilima novih 'patriotskih zakona', mnogi glumci i umetnici i normali ljudi su nestali...
recimo ,shon penn, kome su i oca proganjali u vreme macarty paranoje ...mnogima su filmovi bojkotirani..franch fries su promenili ime u' freedom fries' zbog francuskog neucesca u okupaciji iraka i td...
.posle russenja ekonomskog rajhstaga mnogi su nestali sa scene, kao sto je i kod nas 'nestao' beogradski lenny bruce , pera lukovic..
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:14 30.04.2008

Re: petar lukovic

...i ja bih skromno pomenuo to ime...ako je to u ovoj crkvi dozvoljeno...

pogrešna crkva, al ajde sad kad si se potrudio.
Bili Piton Bili Piton 14:16 30.04.2008

Re: petar lukovic

zonky8
beogradski lenny bruce, pera lukovic.


Malo stipa za oci ova komparacija, priznajem. Ne bih se sam usudio da je povlacim.

Bas cu da obrnem taj film veceras ("Lenny", dugo ga nisam gledao. A treba, bar jednom godisnje. Trollover and out.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:24 30.04.2008

Re: petar lukovic

Bas cu da obrnem taj film veceras ("Lenny"

a pre toga možeš ALL THA T JAZZ, jer u njemu Roj šajder uporno pokušava da dovrši dokumentarac o Leniju
Bili Piton Bili Piton 14:37 30.04.2008

Re: petar lukovic

Srđan Mitrović
a pre toga možeš ALL THA T JAZZ, jer u njemu Roj šajder uporno pokušava da dovrši dokumentarac o Leniju


Da, to obicno ide u double bill-u.

A lako bude i tripl, ni Kabare nisam gledao sto godina.





nsarski nsarski 16:16 30.04.2008

Re: petar lukovic

a pre toga možeš ALL THA T JAZZ, jer u njemu Roj šajder uporno pokušava da dovrši dokumentarac o Leniju

Ah Lenny, moj omiljeni filozof! Kad su ga optuzili da suvise koristi psovke - posebno je cesto koristio rec "fuck" u svom sou nastupu u Cikagu, on je rekao:
"Take away the right to say fuck and you take away the right to say 'fuck the government'."
zonky8 zonky8 17:11 30.04.2008

Re: petar lukovic

posebno je cesto koristio rec "fuck" u svom sou nastupu u Cikagu, on je rekao:
"Take away the right to say fuck and you take away the right to say 'fuck the government'."
...a koristio je cesto i 'teets and arses' (sifoni i buljonferi) zbog cega je ishao na bezbroj cuvenih sudjenja koje je na kraju sve podobijao i zbog lenija je promenjen amerski ustav (cenzorski amandmani)...
eto lepoga primera da je jedan outcast promenio historiju...primer pozitivne idolatrije jednoga gubitnika i propalice...lenny bruce je umro 67-me u ny od prekomjerne doze, nije izdrzao pritisak stalnih 'apsenja...ima song 'lenny bruce is dead', kako se bob dylan jednom vozio sa njim u taxiju..
ali ako se obozava i 'napumpa' neki poluinteligent (velika govedja glava za macora) sumnjive moralnosti, vjerujte mi, taj moze da napravi veliko njesra...takvi 'nepripremljeni' cesto placaju veliku cenu svoje vlastoljubivosti...
*novo

dusavu dusavu 09:24 30.04.2008

Ima, ima

...i ja bih skromno pomenuo to ime...ako je to u ovoj crkvi dozvoljeno...
jer pera je jedan od najvecih satiricara u nas...njegov zovijalni i vulgarni nastup ne moze ni malo da umanji sadrzaje o kojima ovaj rasni novinar prica...dapace, njegov intimni nastup je jedini nacin da ga govedo razume...
svi njegovi nastupi su spontani i prica sve 'iz glave'...cak i ne razmislja dok govori, ako me iko shvati (prica iz 'kosmicke svesti', a tu bate nemaju beleske)...mozda je i jedina zamerka pjeru sto je covek iz beogradskog miljea, pa ga fukara i zbog toga ne trpi...

Ima još jedan: Dragan Todorović "Vreme", a nije iz bg miljea, iz Valjeva je.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:26 30.04.2008

Re: Ima, ima

dobro, toliko o peri.
a možda je jedna od zamerki peri što radi za pink?

man ray loves me man ray loves me 10:37 30.04.2008

Re: Ima, ima

njegov intimni nastup je jedini nacin da ga govedo razume...

pa ga fukara i zbog toga ne trpi...

nejasno je, jesu li govedo i fukara jedno te isto?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:46 30.04.2008

Re: Ima, ima

nejasno je, jesu li govedo i fukara jedno te isto?

molim da se rasprava o PL ovde završi.
znam da je predizborna kampanja, ali ne mora baš u moj bunar.
a i nisam fan lika i dela dotičnog, pogotovo posle prostačkog napada na neke novinarke.
hvala
Doctor Wu Doctor Wu 10:51 30.04.2008

Re: Ima, ima

Srđan Mitrović
molim da se rasprava o PL ovde završi.

Evo samo još ovo. Pera kuLov(ić) nije nikakav Kolber. On je Čedin Tijanić.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:51 30.04.2008

Re: Ima, ima

zonky8 zonky8 17:49 30.04.2008

petar lukovic

nisam hteo da upotrebim isti izraz...ali se radi o hipnotiziranoj masi dzibera (smrde na rakiju), kojima je lako manipulisati...
u svakom slucaju, uvek navijam za manjine i slabije, kao sto su recimo beogradjani u beogradu...
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 15:06 30.04.2008

Zasto ga nema?

Toliko ociglednih razloga...

1. Stiv Kolbert nije novinar vec glumac. Gomila pisaca mu piše ulogu a iznikao je iz Dejli Šou-a Džona Stjuarta koji je pak iznikao iz "Saturday Night Live" koji sipa talente po Americi svake godine. Mi jednostavno nemamo glumce poput Džona Stjuarta (i dalje ga više preferiram) ili Stiva Kolber(t)a, I nemamo instituciju, tradicionalno levo nastrojenu, poput SNL-a

2. Nemamo duhovite pisce, ne u tom smislu. Kod nas ako do kraja filma ne ubijes glavnog junaka (simpaticnog luzera), ako mu tetku ne siluje stric, ako mu devojka ne pobaci a mama dobije rak, nemas scenario koji bi prihvatila ijedna producentska kuca. Ovde nema ko da piše smešne tekstove sa podkontekstom a da je poznat javnosti (meni)

3. Nema preduzetnog duha. Zašto mora to da bude na TV ili na YouTube-u? Zašto nemamo barem naš www.theonion.com? (tu se kuva nešto, biće za par meseci). Postoji sjajan lik koji radi montaže, kad se setim web adrese postovacu je...

4. U ovoj zemlji nijedan sponzor ne bi smeo tako nešto da podrži jer nikad više ne bi dobio dozvolu za nešto ili tender posle toga.

5. Naši politički angažovani (pri tom ne mislim na ministre) glumci su u tome radi lične koristi a ne ideje.

6. Mi nemamo taj nivo produkcije. Meni omiljen deo Dejli Šou-a su reporterski izveštaji, naročito Samante Bii. Neverovatni intervjui i reportaže su producirani onako... američki. Podsećam, niko tu nije novinar nego su sve profesionalni filmski i TV glumci.

7. Naši pisci nisu jevreji.
Niš-tavilo Niš-tavilo 16:56 30.04.2008

Re: Zasto ga nema?

Dejan Nikolic
Toliko ociglednih razloga...

1. Stiv Kolbert nije novinar vec glumac. Gomila pisaca mu piše ulogu a iznikao je iz Dejli Šou-a Džona Stjuarta koji je pak iznikao iz "Saturday Night Live" koji sipa talente po Americi svake godine. Mi jednostavno nemamo glumce poput Džona Stjuarta (i dalje ga više preferiram) ili Stiva Kolber(t)a, I nemamo instituciju, tradicionalno levo nastrojenu, poput SNL-a

Nisi bas u pravu oko ovoga, tj. da, pisu mu uloge, ali tokom strajka pisaca vrlo uspesno je emitovan Colbert Report a covek je sve sam radio.

Dejan Nikolic Dejan Nikolic 17:06 30.04.2008

Re: Zasto ga nema?

Eh sad, zbog manje od dva meseca epizoda u kojima su polovina šala i skečeva bili upravo na racun toga sto nema scenario (mada i to je dovedeno u pitanje onim cuvenim "iskopavanjem pre-datiranog" scenarija ispod gomile krsha u stolu, cime je diskretno obavestio ljude da ipak neko pravi izuzetak za njega i Džona koji je takođe vodio emisiju "bez" scenarija) i koje su po opstem sudu i najslabije do sada, ti meni kazes da nisam u pravu ??? Jedini biser iz tog perioda je tuča sa Konanom O Brajenom. :))))))))))

Obojica su izuzetni improvizatori i siguran sam da dobar deo materijala dolazi iz zajedničkog brejnstorminga, ali obojica imaju posebne timove od više od 10 pisaca. Moj point je da mi u celoj zemlji Srbiji nemamo toliko pisaca koji bi mogli takav materijal da prave tako konstantno i konzistentno. Četiri emisije nedeljno od 25 minuta!! Svako ko je imao bilo kakav dodir sa TV produkcijom zna koliko je to teško.

Eno, imali smo pokušaj Marka Živića da imitira Džeja Lenoa... i ispalo je smešno, ali ne onako kako su oni želeli.

Vuk Mitrovic Vuk Mitrovic 17:15 30.04.2008

Re: Zasto ga nema?

Sada cete da me popljujete, znam, u pravu ste.... ali.... kredit moramo da damo Minimaksu.... Iako je to seljacka varijanta istog show-a, plus je bilo politicki prilicno nekorektnih stvari u njegovim emisijama..... Uprkos svemu tome, treba priznati da je Minimaks bio rodjen za takvo nesto i prilicno se uspesno nosio.... A znamo koliko je bio gledan.....

Nemam nameru da shirim raspravu o njegovom propagiranju Cece i Arkana i viceve tipa "Balija Izmetebegovic".... Ali covek je uspesno radio tu vrstu posla..... Odlican tekst o Minimaksu je imao Teofil Pancic u Vremenu, odmah nakon smrti Milovana Ilica Minimaksa.... ustina teksta je otprilike..... "svi smo ga mrzeli, ali i voleli.... odrastali smo uz Tup Tup i Nedeljno Popodne.... a kasnije je odlepio, nazalost.... medjutim, sada kada je umro, ipak je ostala neka praznina...."

Setimo se samo njegovih nedeljnih popodneva.... znao covek znanje.....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:24 30.04.2008

Re: Zasto ga nema?

nao covek znanje.....

i probio je Lepu Brenu
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 17:33 30.04.2008

Re: Zasto ga nema?

Naprotiv. Nisam se njega setio. U svom dobrom periodu Minimaks je bio najblize onome o cemu pricamo ovde. Iako, i dalje, vrlo daleko. No treba uzeti u obzir i razliku između naše i američke publike i njihovih očekivanja. Mojoj ženi, recimo, i Kolber i Stjuart su pre-agresivni (u gestikulacijama i kada se deru :), a naročito ne toleriše ono vrištanje gostiju u studiju na početku (iako sam joj objasnio da je upravo to deo parodije).

Bili Piton Bili Piton 17:37 30.04.2008

Re: Zasto ga nema?

Srđan Mitrović
nao covek znanje.....i probio je Lepu Brenu


Da, secam se te opste konsternacije kao juce da je bilo.

A stvarno je izgledala kao cudo kad se prvi put pojavila.
Vuk Mitrovic Vuk Mitrovic 16:44 30.04.2008

majstor

Opak je Stephen... gledam ga svako veche..... ponekad i stare reprize....

Ne znam koliko ste imali prilike da vidite do sada, ali je mnogo jako kada Stephen glumi dvog dvojnika, meksikanca..... Kad je Esteban Colberto - GIGANTEEEEEE :))))

Onda dovede proverene fasiste i rasiste u studio, pa ih intervjuise na spanskom..... kao recimo Lou Dobbs-a sa CNN-a..... Majstor...


Dawngreeter Dawngreeter 17:03 30.04.2008

Re: majstor

Prilicno sam siguran da je namonitirano u postprodukciji, nije pricao spanski prilikom samog intervjua. Moguce da jeste bio obucen tako, do duse.
Viktor Tunic Viktor Tunic 17:38 30.04.2008

Živim uz Jon Stewarta i Stephen Colberta

Dragi Srđane, dragi svi,

Koliko sam samo razmišljao da pokrenem ovu temu. Svaka čast na ovom tekstu. Fanatični sam fan Daily Show-a, i najnovije i Colbert-a, mislim da imam sve epizode Colbert Report-a (od prve epizode 17.10.2005.) do jučerašnje (29.04.2008.) kao i (čini mi se) sve epizode Daily Show-a od februara 2003 do jučerašnje.
[Načine na koji sam došao do njih ne bih diskutovao, recimo samo da ima veze sa Mininovom i sličnim sajtovima. Dok nema drugog načina da se gleda iz Srbije tako ću gledati... ]

Slažem se sa tim da nam je preko potreban makar jedan ovakav lik kao što su Colbert i Jon. Osim što poseduju (ogromnu ekipu koja im obezbeđuje) fantastičan humor, oni su vrlo edukativni. Za par godina praćenja ova dva manijaka, primetio sam da sam jako mnogo naučio o američkom političkom sistemu, o društvu, ali i međunarodnoj politici, o tome kako određeni njihovi a i strani političari (da spominjali su i Slobu i Bogoljuba i mnogo naših nesrećnika) deluju njima samima. Politička satira, "fake news" je, po meni, upravo ono što je potrebno i našem društvu, ne samo da ismeje karakter naših političara nego i da ljudi nauče nešto. Zdrav, oštar humor i bespoštedna kritika društvenih boljki, predrasuda i političara bilo bi osveženje.

Jako cenim brutalnost i britkost kojim to kod nas rade Marko Vidojković, Teofil Pančić, često najsmešniji ali i najbrutalniji Petar Luković, ali mi svi oni tako posebno deluju kao usamljeni pa i ogorčeni vapaji za razumom..
A ima nas više.

E, da, umalo da zaboravim, postoji i treći član ove nenormalne ekipe koji je takođe bio korespondent za sve i svašta u Daily Show-u a to je Stephen Carell, sa nenormalnom serijom koju bi preporučio svim ljubiteljima i britanskog (originalna serija je britanska serija Ricky Gervais-a, na našoj omiljenoj tv sad je krenula njegova serija Statisti! - takođe odlična) i humora ova dva manijaka - serija je The Office.

Da ne spominjem Lewis Black-a...

Evo, nabacao sam sve i svašta, pa ko pročita, svaka čast

-Viktator
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 17:49 30.04.2008

Re: Živim uz Jon Stewarta i Stephen Colberta

I ja se snabdevam iz istog izvora tako da tonemo zajedno ako do toga dođe :)

Što se edukacije tiče, a opet iz istog izvora, preporučujem knjigu Džona Stjuarta "America, a Citizen's Guide to Democracy" ... :)

Stiven Kerol je bio sjajan u "Daily Show"-u ali odvukla ga je holivudska oseka... engleski original "The Office"-a je mnogo bolji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana