Život

Tišina posle taštine praznine

tasadebeli RSS / 21.03.2019. u 23:32

 black-square.jpg
 
 
 


Komentari (384)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

shone shone 23:44 21.03.2019

0

nsarski nsarski 23:48 21.03.2019

Auh!

Dobro je da si stavio tagove "Tišina, Taština, Praznina", inače sam već pomislio da tvoj naslov ima sasvim drugo značenje.
Na primer, "Tišina posle taštine praznine" može da znači Tišina posle taštinog odlaska , naime, tek kad je tašta otišla nastala je blažena tišina.
Ti si, međutim, imao na umu mnogo suFtilnije značenje, filozofsko. OK, da meditiramo onda u tišini.
myredneckself myredneckself 01:39 22.03.2019

Re: Auh!

Tišina posle taštine praznine


Taso, predlažeš da slušam tišinu, a ima je oko mene koliko god voliš u ovaj kasni sat, pa ne bih sada.
Htela sam nešto o ljubavi u doba mržnje, zaslužili su to prvi prolećni dani, ali kasno je.
No, noćnu tišinu možemo prekinuti. Slušaj staru stvar opasnog naslova, takodžer...

zilikaka zilikaka 08:53 22.03.2019

Re: Auh!

Ti si, međutim, imao na umu mnogo suFtilnije značenje, filozofsko. OK, da meditiramo onda u tišini.

Tema je iskusno odabrana. Podstiče a ne ograničava. Čak i ne usmerava, daje potpunu slobodu.
Sećam se sebe kad dođem na pismeni i kažu da je tema slobodna. Pa to mi bilo skoro najgore.
Opet, ogromna razlika kad stavi jedno "Zašto?"
Opet možeš da pišeš šta oćeš, al nekako i zove da to uradiš.
Isto važi za crtanje
Daš prazan papir-svi u panici.
E, ali, povučeš negde oko sredine kratku horizontalnu crtu i kažeš - nastavi.
...ruka prosto sama kreće
tasadebeli tasadebeli 10:57 22.03.2019

Re: Auh!

nsarski
Dobro je da si stavio tagove "Tišina, Taština, Praznina", inače sam već pomislio da tvoj naslov ima sasvim drugo značenje.
Na primer, "Tišina posle taštine praznine" može da znači Tišina posle taštinog odlaska , naime, tek kad je tašta otišla nastala je blažena tišina.
Ti si, međutim, imao na umu mnogo suFtilnije značenje, filozofsko. OK, da meditiramo onda u tišini.


Да, стварно! Нисам то ни приметио, у праву си. Срећом, па су тагови, као и категорије, саставни део сваког ауторског поста.

А ја сам, иначе, волео моју ташту. Много добра и паметна жена била, једно од најбољих људских бића које сам у свом животу упознао. И никада не бих овако нешто рекао за њу што си ти помислио.

И само још да искористим прилику и да се захвалим мом ћалету који ми је дао један од најбољих савета у животу: "Гледај мајку, жени ћерку."


EDIT:









А зашто речи ташта и таштина имају исти почетни гласовни склоп, да не кажем корен речи?

Не тврдим да припадају истој породици речи. Рецимо, радник и радост и поред истог гласовног склопа у корену речи свакако нису иста породица речи што се на просечном Србину 21. века итекако добро види јербо би сви Срби као нешто да зарађују много лове, а да при томе ништа не раде што се иначе гајило и васпитавало деценијама. Чувени дијалози из доба социјалистичког самоуправљања: Какав ти је посао? Одличан, не радим ништа, а велика плата!

Зато су нам кладионице и постале културни центри и дневни боравак за многе одрасле Србе данас.

Али зато речи попут рад и радник и раднички и радница јесу иста породица речи, исто као што су то и прилог радо, па радостан, радовање,...

Дакле, питам се питам се...


Припадају ли речи ташта и таштина (у значењу - сујета) истој породици речи или не?


Постоји ли ту можда нека скривена, тајна веза?




Opasno je naginjati se nad tuđom prazninom, a u pustoj želji da se u njoj, kao na dnu bunara ogleda svoje vlastito lice; jer i to je taština. Taština nad taštinama.


srdjan.pajic srdjan.pajic 02:25 22.03.2019

Tišina u spavaoni!

Jel se ovaj blog odnosi na tihovanje, u vezi sa najnovijom haškom presudom?
niccolo niccolo 05:44 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Čak i da se ne odnosi, sjajno mesto da trolujemo i tom temom. Ili četnicima i partizanima, to je ionako jedno te isto...
dirtyharry dirtyharry 06:01 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Ma onomad htedoše neki da se pobiju čiji je deda bio u partizanima a čiji u četnicima. Što reče Bajaga skoro:



Što nemaju para 'leba da jedu je manji problem bio.
Kad budu nekad ostala samo dva Srbina ispod one mitske šljive, jedan ima da padne mrtav zbog toga
mariopan mariopan 12:11 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

niccolo
Čak i da se ne odnosi, sjajno mesto da trolujemo i tom temom. Ili četnicima i partizanima, to je ionako jedno te isto...

Nije isto, nisi pazio na času.

Hoćeš da kažeš da su ovde ratovali jedni isti protiv istih jednih, i onoliko tastaturu izlizali dokazujući to?

(rukavica je bačena)
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:31 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Ma onomad htedoše neki da se pobiju čiji je deda bio u partizanima a čiji u četnicima. Što reče Bajaga skoro:


Kad smo bili klinci, pa se igrali rata, uvek je svako hteo da bude partizan, a niko četnik ili nemac, mislim, takva su vremena onda bila, sad je verovatno sve okrenuto naglavačke, ako se uopšte neko i igra rata uživo a ne onlajn. Pa smo onda uveli neku složenu proceduru kojom se određivalo ko je tog dana okupator (ili saradnik) a ko je član Otpisanih. Ne sećam se više detalja, ali znam da smo imali neku specijalnu razbrajalicu koju smo naštimovali tako da uvek ispadaju nemci (četnici, to je ista kategorija) na određenim pozicijama gde ko stoji. Pa su onda klinci iz susednih ulica, dok nisu ukapirali foru, uvek jadni ispadali neprijatelj, a mi, zna se, Titovi partizani.




freehand freehand 15:35 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Kad smo bili klinci, pa se igrali rata, uvek je svako hteo da bude partizan, a niko četnik ili nemac, mislim, takva su vremena onda bila,

Da malo više čitaš blog znao bi da su do '79 streljali svakog ko se opredelio da bude četnik (ako je bio stariji od pet godina, mlađe su slali na dečji Goli otok). Iposle je to Tito kapitalistima prodavao u rinfuzu, što se sve odavno zna ali retki to smeju javno da kažu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:48 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

freehand
Kad smo bili klinci, pa se igrali rata, uvek je svako hteo da bude partizan, a niko četnik ili nemac, mislim, takva su vremena onda bila,

Da malo više čitaš blog znao bi da su do '79 streljali svakog ko se opredelio da bude četnik (ako je bio stariji od pet godina, mlađe su slali na dečji Goli otok). Iposle je to Tito kapitalistima prodavao u rinfuzu, što se sve odavno zna ali retki to smeju javno da kažu.


Da, zato smo mi i uveli razbrajalicu, da niko ne mora sam da se opredeljuje, pa da posle ima problema u životu, ako organi vlasti sprovedu vanrednu kontrolu dečijih igrališta i komšiluka u potrazi za izdancima nosioca antinarodnih i reakcionarnih stremljenja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:34 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Kad smo bili klinci, pa se igrali rata, uvek je svako hteo da bude partizan, a niko četnik ili nemac,


Dobra indoktrinacija je ona koje uglavnom nisi svestan.

Dok si dete to lako prolazi, ali kad odrasteš i kad i dalje ne kapiraš da su te kuvali, nego se hvališ time, onda su moguće dve stvari, ili da je indoktrinacija vrhunska, ili da kuvani ima stanovitih problema sa kapiranjem.
Komunistička indoktrinacija nije bila vrhunska.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

hoochie coochie man
Kad smo bili klinci, pa se igrali rata, uvek je svako hteo da bude partizan, a niko četnik ili nemac,


Dobra indoktrinacija je ona koje uglavnom nisi svestan.

Dok si dete to lako prolazi, ali kad odrasteš i kad i dalje ne kapiraš da su te kuvali, nego se hvališ time, onda su moguće dve stvari, ili da je indoktrinacija vrhunska, ili da kuvani ima stanovitih problema sa kapiranjem.
Komunistička indoktrinacija nije bila vrhunska.


Pa dobro, ja pretpostavljam da si se ti, kao mali, uvek dobrovoljno javljao da budeš četnik, ako ne i nemac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Pa dobro, ja pretpostavljam da si se ti, kao mali, uvek dobrovoljno javljao da budeš četnik, ako ne i nemac.


Ma jok, i mene bili ubedili da su partizani bili lepi i pravični, a da ovi moji po kući ništa ne znaju.
A onda sam odrastao.
Kad ćeš ti?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

hoochie coochie man
Pa dobro, ja pretpostavljam da si se ti, kao mali, uvek dobrovoljno javljao da budeš četnik, ako ne i nemac.


Ma jok, i mene bili ubedili da su partizani bili lepi i pravični, a da ovi moji po kući ništa ne znaju.
A onda sam odrastao.
Kad ćeš ti?


Pa četnici nisu bili ni lepi ni pravični, ma koliko te neko ubeđivao u suprotno.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Pa četnici nisu bili ni lepi ni pravični, ma koliko te neko ubeđivao u suprotno.


Kaže tako čika Veljko?
Po dobro, ako on tako kaže...

Zanimnjiv si ti svat Srki...

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:09 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Kaže tako čika Veljko?
Po dobro, ako on tako kaže...


Ajde, vadi slike na sunce, pa da organizujemo glasanje ovde na blogu. Ali čekaj samo da sklonimo decu da ne gledaju ove tvoje, da posle imaju noćne more.
neverovatan neverovatan 20:13 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

srdjan.pajic
Kaže tako čika Veljko?
Po dobro, ako on tako kaže...


Ajde, vadi slike na sunce, pa da organizujemo glasanje ovde na blogu. Ali čekaj samo da sklonimo decu da ne gledaju ove tvoje, da posle imaju noćne more.

Ko je čika Veljko?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Ajde, vadi slike na sunce,



Žene ludele za njim, luuudele....

Obrazovan, markantan, plavook, prvi auto u gradu.....Krcunu bio idol


Ko je čika Veljko?

Bulajić, onaj istoričar.
alselone alselone 20:23 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Jbt HCM kakvi su ti to sajtovi: http://kosovapersanxhakun.org/
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Jbt HCM kakvi su ti to sajtovi: http://kosovapersanxhakun.org/


Pazi stvarno :)
Nisam ni gledao koji je sajt.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

hoochie coochie man
Jbt HCM kakvi su ti to sajtovi: http://kosovapersanxhakun.org/


Pazi stvarno :)
Nisam ni gledao koji je sajt.




Žene ludele za njim, luuudele....


Možda samo one sa slabijim higijenskim navikama. Dobro, Kalabića si već kačio, daj još nekog lepotana iz tih redova.

edit: evo da ti pomognem, pazi ove zgodne lipicanere:

alselone alselone 20:31 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Nisam ni gledao koji je sajt.


Da, da, kao slučajno.

Subliminalna draž.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

alselone
Nisam ni gledao koji je sajt.


Da, da, kao slučajno.

Subliminalna draž.


Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovara (za Sandžak), AI mu uzeo meru.
alselone alselone 20:34 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Da, da, kao slučajno.

Subliminalna draž.


Sad ću da promenim :)
Ma stavio prvo neku drugi pa bila prevelika, onda nađem ovu.
Al dobro, neka bude.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:38 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove (shemale i bradate žene) pa ih snimio gugl.
neverovatan neverovatan 20:40 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

srdjan.pajic
alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove pa ih snimio gugl.

Pa jel ima još neki od tih sajtova osim pornhuba?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:40 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

neverovatan
srdjan.pajic
alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove pa ih snimio gugl.

Pa jel ima još neki od tih sajtova osim pornhuba?


Obavestio moderatora.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Možda samo one sa slabijim higijenskim navikama.


Eto, opet Veljko :)

Ajd pročitaj malo o njemu i njegovoj porodici, ko mu je bila npr žena.
maksa83 maksa83 20:47 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

srdjan.pajic
alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove (shemale i bradate žene) pa ih snimio gugl.

E, je l može neki četno desničar koji se razume u tradiciju da objasni zašto Miša Vacić šeta između dva Deda Mraza kad samo što nije proleće. Je l' to ima neka treća srpska Nova Godina za koju ne znamo?

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:53 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Eto, opet Veljko :)


Ma nije, bre, Veljko, nego ove tvoje slike koje kačiš, stvarno ne ukazuju na to da se radi o čestitim, ili bar čistim ljudima, a pogotovu ne o lepim i pravičnim. Daj nešto bolje, ako imaš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Daj nešto bolje, ako imaš.


Imam



lepotan.
A abadžija.
A bog i batina.

Kako bre nije Vejlko Srki?
Pa zar ne ponavljaš do u detalj Bulajićeve scene o ružnim, prljavim i pijanim četnicima?

Šta god da ko misli o Kalabićevoj vojničkoj i političkoj delatnosti, samo vi koji se o njemu informišete isključivo iz Veljkovih filmova možete lupetati o prljavim ženama.

Porodica intelektualaca sa obe strane, fakulteti pozavšavani pre rata, njegove žena i sestra su ostale dame i u bedi i progonu posle rata, za razliku od kojekakvih Anki partizanki koje su fukse bile i đubrad ostale ma kako im petokraka na čelu davala prava da pljuju na ostale.

neverovatan neverovatan 21:07 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

maksa83
srdjan.pajic
alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove (shemale i bradate žene) pa ih snimio gugl.

E, je l može neki četno desničar koji se razume u tradiciju da objasni zašto Miša Vacić šeta između dva Deda Mraza kad samo što nije proleće. Je l' to ima neka treća srpska Nova Godina za koju ne znamo?


Ko su ovi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Pa zar ne ponavljaš do u detalj Bulajićeve scene o ružnim, prljavim i pijanim četnicima?


Ma jok, nego su to impresije koje izazivaju ove tvoje fotografije ućebanih lepotana. Mislim, nema veze, nije sve u lepoti, lepota je u oku posmatrača, itd, ali daj da ne preterujemo baš. Njihov posao i nije bio da budu lepi i pametni, nego da kolju po kućama i pomažu okupaciju.

docsumann docsumann 21:10 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

neverovatan
maksa83
srdjan.pajic
alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove (shemale i bradate žene) pa ih snimio gugl.

E, je l može neki četno desničar koji se razume u tradiciju da objasni zašto Miša Vacić šeta između dva Deda Mraza kad samo što nije proleće. Je l' to ima neka treća srpska Nova Godina za koju ne znamo?


Ko su ovi?


Srbi
Milan Novković Milan Novković 21:11 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

hoochie coochie man
...lepotan....

Dva lepotana, zamenjuju mušku i žensku odeću od bloga do bloga

Petak, sorry, vreme za zezanje i šta posle toga?! Tačan odgovor, takoe, Star Trek

Bob Carlos Clarke, opet.


neverovatan neverovatan 21:12 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

docsumann
neverovatan
maksa83
srdjan.pajic
alselone
Ali pazi kad Kalabića imaš na još sto sajtova na koje te baci gugl, a Huči završio kod ovih kosovada (za Sandžak).


HCM i Arbanasi imaju sličaj ukus kada su Kalabićeve slike u pitanju.


Verovatno idu na iste porno sajtove (shemale i bradate žene) pa ih snimio gugl.

E, je l može neki četno desničar koji se razume u tradiciju da objasni zašto Miša Vacić šeta između dva Deda Mraza kad samo što nije proleće. Je l' to ima neka treća srpska Nova Godina za koju ne znamo?


Ko su ovi?


Srbi

Koji?
freehand freehand 21:18 22.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Koji?

Crveni, vidiš valjda.
bene_geserit bene_geserit 04:09 23.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

srdjan.pajic
neverovatan
Obavestio moderatora.

Prekinite više da prijavljujete Čarlija, svakih par dana menja nickove, pa posle moramo žestoko da se potrudimo da ga provalimo ko je. OK, ne baš žestoko.
Osećam da je Moderartor napravio neki skript samo za Čarlija koji ga banuje random metodom svaki 3-ći put kad ga prijave.
neverovatan neverovatan 05:53 23.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

bene_geserit
srdjan.pajic
neverovatan
Obavestio moderatora.

Prekinite više da prijavljujete Čarlija, svakih par dana menja nickove, pa posle moramo žestoko da se potrudimo da ga provalimo ko je. OK, ne baš žestoko.
Osećam da je Moderartor napravio neki skript samo za Čarlija koji ga banuje random metodom svaki 3-ći put kad ga prijave.

Žao mi charlie-ja.
gedza.73 gedza.73 15:00 23.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

hoochie coochie man
ružnim, prljavim i pijanim četnicima

ružni, prljavi i pijani četnici su išli u SAD, Veliku Britaniju i u Australiju.
čisti, umiveni, sa belim okovratnicima partizani u Moskvu.

lepotan.
A abadžija.
A bog i batina.


zanimljivo da se kolona iza Stambolića (Tito) tako lako i infombirovski odriče svog saborca Miloševića (Staljin). 'levi' i 'desni' komunisti. mehki i tvrdi.

Zapadni saveznici primili kod sebe 'saradnike okupatora' a osudili kao najveće svetske zločince druge polovine dvadesetog veka rukovodioce Komunističke partije Srbije koji su bili politički i vojni vrh Jugoslavije.
jedan im zbris'o u Moskvu (Kadijević... onaj 'njihov' što je izveo tenkove na ulice protiv svojih sunarodnika).

lepo su rekli oni što su 'ubijali za kradenu šljivu i bez pristanka uzeti crveni šal'

'mi smo ovu vlast krvlju stekli, bez krvi je ne damo'

tako i bi devedesetih.


za razliku od kojekakvih Anki partizanki koje su fukse bile i đubrad ostale ma kako im petokraka na čelu davala prava da pljuju na ostale.

Sekuritate, Štazi, KGB i AFŽ. fino društvance.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:53 23.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

ružni, prljavi i pijani četnici su išli u SAD, Veliku Britaniju i u Australiju.
čisti, umiveni, sa belim okovratnicima partizani u Moskvu.


Ne znam, meni to nema logike, i ne samo to, mnogo, skoro sve kod ovih poštovaoca šumaca je van zdrave pameti, ali iz nekog razloga oni teraju po svome.

Na jednoj strani partijska vojska u najbukvalnijem smislu te reči, a njihovi poštovaoci se kao groze partijskih vojski, vojska satavljena od kojekakve ološi, nesvršenih đaka, propalih studenata, secikesa, opačnara, neradnika, seoskih ispičutura, nadničara i švercera, i po kojeg avanturiste iz nekog višeg sloja...a njihovi poštovaoci kao poštuju druge vrednosti tipa obrazovanje, rad, poredak, odgovornost...

Na drugoj strani akademici, profesori, školska i studentska omladina, seoski domačini, porodični, radni, odgovorni ljudi, a ovi ih proglašavaju za prljave pijanice.
Slobodan Jovanović prljava pijanica a Sava Kovačević elita.
Da ga jebem kako, al kod njih to može.

Jedni zagovarali demokratiju, drugi tiraniju, a sad ovi koji na sva usta telale o demokratiji u zvezde dižu one što su demokratiju rušili i srušilii zaveli diktaturu.
I to im ima logike.

Kao oni oslobodili nekoga od Nemaca.
Sa zrnom pameti se može dobaciti do istine da oni nikoga ni od koga nisu oslobodili, da je do njihove pameti i snage bilo Nemci bi još stolovali u Beogaradu.

Šta je to što ih sprečava da pohvataju te veoma jasne i jednostavne čijenice boga pitaj.
Nemoguće je da sujeta toliko jaka da je teško da priznaju da su bili u zabludi, da su naseli na komunističku propagandu, mora da je nešto ozbiljnije u pitanju.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:31 23.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Na drugoj strani akademici, profesori, školska i studentska omladina, seoski domačini, porodični, radni, odgovorni ljudi,



Da, to se iz aviona vidi, ljudi, intelektualci, krem de la krem društva:





I tako dalje, imaš ovakvih fotografija koliko hoćeš, ne moraš čak ni kod Albanaca na vebsajt. Tako da u ove tvoje bajke valjda niko osim tebe ne veruje.

jadragoljub jadragoljub 07:22 24.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

Na jednoj strani partijska vojska u najbukvalnijem smislu te reči, a njihovi poštovaoci se kao groze partijskih vojski, vojska satavljena od kojekakve ološi, nesvršenih đaka, propalih studenata, secikesa, opačnara, neradnika, seoskih ispičutura, nadničara i švercera, i po kojeg avanturiste iz nekog višeg sloja...a njihovi poštovaoci kao poštuju druge vrednosti tipa obrazovanje, rad, poredak, odgovornost...

e ako je i od tebe mlogo bre brate

kao neznaš da je tu toj 'odrpanoj' vojski najmanje bilo komunista među borcima.
Kao oni oslobodili nekoga od Nemaca.
Sa zrnom pameti se može dobaciti do istine da oni nikoga ni od koga nisu oslobodili, da je do njihove pameti i snage bilo Nemci bi još stolovali u Beogaradu.

kao opet ne znaš da se nijedna europejska zemlja nije oslobodila sama od nemcovi, i da su je oslobodili ameri i rusi, da je do francuske nemci bi još bili tamo, da je do češke nemci bi još bili tamo itd...


ilustracije nisu da bi tebe uvredile već da pokažu moje stanje dok ovo pišem. ništa lično samo poso.
gedza.73 gedza.73 09:35 24.03.2019

Re: Tišina u spavaoni!

hoochie coochie man
Ne znam, meni to nema logike

tamo krajem sedamdesetih jedan stranac rek'o
- kad pogledam vašu jugoslovensku televiziju čini mi se da vi tamo još uvek ratujete.

to su godine indoktrinacije, stilizovanja, prepravljanja, raznih vidova zabrana preispitivanja i polemika... od škole preko birokratije do vlasti...
ljudi danas upoređuju sa onim od juče, sećanje im kaže kako je bilo bolje, poslušnije mirnije...

s jedne strane razumem posttraumatski stres gubitka nečega u čemu su živeli s druge je neshvatljivo totalno odsustvo prihvatanje realnosti.

ceo Zapad kao reper skoro svakom blogeru za uređeniji život, relativno bogatiji, daleko slobodniji je suprostavljen komunizmu po nekim osnovnim postulatima.
od slobode preko privatne svojine do privatne inicijative.

njih sistem gura napred, nas je naš gurao unazad.

Zapad se bori protiv komunizma od kad se on pojavio na svetskoj sceni.
i mi smo nagrabusili prilikom prekombinovanja Evrope baš zbog naše nostalgije za komunizmom.

e sad kako ljudi u sebi pomire te dve krajnosti već nije mi jasno. želja za životom u soft varijanti Severne Koreje gde ocvala vojna lica pričaju kako su nanu naninu AMerima u kompletu sa željom za mondensko radničkim rajevima (uz sve mane i moralne dileme) Evrope i Amerika.
nespojivo.

Slobodan Jovanović prljava pijanica a Sava Kovačević elita.

još kulovski poturaju Miloševića. Ceo njegov razvojni put je slika i prilika sistema komunističke partije.
On je samo par godina pre nego što je došao na vrh Partije zabranio Jovanovićeve knjige obrazloženjem da je Slobodan Jovanović 'nacionalistički zločinac koji unosi smutnju u naše socijalističko uređenje' (po sećanju).

Visoki pripadnik njihove političke opcije (Miloševiću može sve da se pripiše ali teško može da bude četnik) je, zamalo da napišem osuđen, optužen za najveće ratne zločine dvadesetog veka zato što je hteo da sačuva Jugoslaviju na način na koji je vaspitan.

Kadijević, Šljivančanin, Milutinović, Šainović... visoki službenici obaveštajnih i bezbedonosnih službi...

svi iz političke opcije koju brane...
i protiv čije se praktične primene u realnom svetu danas u Srbiji bune.

edit
umesto da budu ponosni što ponovo imaju jedan TV dnevnik
(Q: kako počinje Boška Obradovića TV dnevnik?
A: Gde Bežite)
alselone alselone 04:39 22.03.2019

Bravo Taso

Samo mu ga daj.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:11 22.03.2019

Re: Bravo Taso

You wanted a hit
But maybe we don't do hits


alselone alselone 11:08 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Šta je ovo Štefe, kakvi su ovo bendovi sa milionskim pregledima?
maksa83 maksa83 11:19 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Šta je ovo Štefe, kakvi su ovo bendovi sa milionskim pregledima?

Ja sam na ivici da Obavestim Moderatora.

Ma nek' ide život. Obavešten.
tasadebeli tasadebeli 11:49 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Šta je ovo Štefe, kakvi su ovo bendovi sa milionskim pregledima?

Ja sam na ivici da Obavestim Moderatora.

Ma nek' ide život. Obavešten.



Одувек сам наслућивао да ти спадаш међу оних неколико блогера блиских управљачким круговима Блога Б92 који су уједно и најобавештенији о свему и свачему на Блогу Б92 (попут, рецимо, Кркара, Енџи и сличних) и да ти ипак знаш много више од нас осталих обичних блогерских смртника о свим догађањима на позорници Блога Б92, али и још више иза позорнице Блога Б92.

Тако изгледа стоје ствари овде, и то је тако јер овде на Блогу Б92 мора да се зна ко коси, а ко воду носи, је л' тако?.

То јест, од почетка је Блог Б92 постављен тако да се дели на блогерску "елиту", највишу касту која диктира и одређује правац сваког поста на Блогу Б92 и која некако тај Блог Б92 сматра својом приватном прћијом, и на нас остале, блогерску фукару, ситну рибу пљуцкавицу, те у тој гомили и неколицину парија Блога Б92 који су ту да читава циркусијада буде весела и забавна.


Видим да ме то моје шесто чуло (или како год га назвали) када су људи и њихове особине у питању, није ни овај пут преварило.


(И на томе сам му, том мом шестом чулу за људе, неизмерно захвалан јер ми је и овај пут показало да увек могу да се ослоним на њега када се питам какви су то заиста људи око мене као што сам се ослањао на њега ћитав живот.)

Е, Максо, Максо... Шпијунчино једна блогерско-балканска!




maksa83 maksa83 12:10 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Одувек сам наслућивао да ти спадаш међу оних неколико блогера блиских управљачким круговима Блога Б92

Opet si nešto raskrinkao?
tasadebeli tasadebeli 12:15 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Одувек сам наслућивао да ти спадаш међу оних неколико блогера блиских управљачким круговима Блога Б92

Opet si nešto raskrinkao?



Понављаш се. То исто си рекао и прошли пут када смо комуницирали.

Понестало ти вицева и шаљивих досетки? Сустигле годинице, па мало шлајфујемо?

Постаје досадно...


EDIT: 'Ајмо сад, екипо, удри у лупање препорука на Максине духовите коментаре које је сад још почео и да понавља из поста у пост као они људи што током живота науче један једини виц напамет и онда га у старости свакодневно понављају бесконачно много пута јер не знају за нешто друго што би рекли, а да буду занимљиви свом друштву.
maksa83 maksa83 12:16 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Понављаш се. То исто си рекао и прошли пут када смо комуницирали.

Pa kad ti ne prestaješ da raskrinkavaš.
tasadebeli tasadebeli 12:19 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Понављаш се. То исто си рекао и прошли пут када смо комуницирали.

Pa kad ti ne prestaješ da raskrinkavaš.


Постао си још и предвидљив. Помислио сам да ће ти оваква реченица бити прва реакција за понављање све једно те истих веселих блогерских доскочица елите Блога Б92.

Сад стварно постаје много досадно.
zilikaka zilikaka 12:20 22.03.2019

Re: Bravo Taso

A možda je samo u pitanju prevaziđen softver. Reakcija na ključnu reč?
maksa83 maksa83 12:22 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Постао си још и предвидљив. Помислио сам да ће ти оваква реченица бити прва реакција за понављање све једно те истих вењелих блогерских доскочица елите Блога Б92.

Taso, vrlo je deplasirano da ti nekom spočitavaš repetititititivnost.
tasadebeli tasadebeli 12:22 22.03.2019

Re: Bravo Taso

zilikaka
A možda je samo u pitanju prevaziđen softver. Reakcija na ključnu reč?



Мислиш, Макса је нешто као робокап(о)?

Не знам... Не разумем се уопште у те софтверашке техникалије. Има ко мисли о томе, шта има ја да мислим.
tasadebeli tasadebeli 12:24 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Постао си још и предвидљив. Помислио сам да ће ти оваква реченица бити прва реакција за понављање све једно те истих вењелих блогерских доскочица елите Блога Б92.

Taso, vrlo je deplasirano da ti nekom spočitavaš repetititititivnost.


Вероватно си у праву.

Али то што је то депласирано, не значи да није истина.
zilikaka zilikaka 12:24 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Мислиш, Макса је нешто као робокап(о)?

Ne mislim.
tasadebeli tasadebeli 12:24 22.03.2019

Re: Bravo Taso

zilikaka
Мислиш, Макса је нешто као робокап(о)?

Ne mislim.



А ја прво на то помислио...

Знаш оно, робот (бот) + капо, као у логорима и затворима.


EDIT: Зили, зна Макса врло добро зашто сам му написао онакав коментар. Ти можда не знаш (и надам се да не знаш да ме не би разочарала), али Макса зна.

Па тако само да те упозорим да не упадаш у причу о којој не знаш баш све детаље.
zilikaka zilikaka 12:30 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Kako god, ovaj post žestoko obećava.
Najbolji tajming. Sve se skockalo.
tasadebeli tasadebeli 12:32 22.03.2019

Re: Bravo Taso

zilikaka
Kako god, ovaj post žestoko obećava.
Najbolji tajming. Sve se skockalo.











maksa83 maksa83 12:33 22.03.2019

Re: Bravo Taso

EDIT: Зили, зна Макса врло добро зашто сам му написао онакав коментар. Ти можда не знаш (и надам се да не знаш да ме не би разочарала), али Макса зна.

Najozbiljnije nemam pojma što si sad detonirao (pre vremena).

Bilo bi uljudno da objasniš.

Па тако само да те упозорим да не упадаш у причу о којој не знаш баш све детаље.

Molim te da izneseš detalje.
vcucko vcucko 12:33 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Одувек сам наслућивао да ти спадаш међу оних неколико блогера блиских управљачким круговима Блога Б92

Opet si nešto raskrinkao?


Reče čarobnjak u kobnom trenutku
zilikaka zilikaka 12:35 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Знаш оно, робот (бот) + капо, као у логорима и затворима.

A, pa Maksa je takav samo prema neposlušnima. Posebno je alergičan na slobodomisleće, ali ako si svestan toga i prilagodiš se, nije strašno.
Sasvim se normalno može opstati.
Sagneš glavu, gledaš svoja posla.
Najbolje ako se namestiš tako da te i ne primećuje. Ni on ni drugi.

EDIT: I ja te molim da izneseš detalje. Udri.
alselone alselone 12:39 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Najbolje ako se namestiš tako da te i ne primećuje. Ni on ni drugi.


Ali kako? Tasa je tako intrigantan i misteriozan. Vidiš kako nam je svima zadao domaći ovim blogom.
tasadebeli tasadebeli 12:44 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83

Bilo bi uljudno da objasniš.



Уљудно?

Према коме "уљудно"?

Теби?

Свашта.

Стварно имаш превисоко мишљење о самом себи.


zilikaka


Sagneš glavu, gledaš svoja posla.



Да се савијам како ветар дува на Блогу Б92?

Па онда немам шта да тражим овде. Само губим време.


EDIT: I ja te molim da izneseš detalje. Udri.



Нека остане на овоме. Мени је сасвим довољно.
maksa83 maksa83 12:49 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Уљудно?

Према коме "уљудно"?

Теби?

Свашта.

Стварно имаш превисоко мишљење о самом себи.

Ma jebeš mene, nego si auditorijumu odigao veo neke velike tajne, pa pobegao k'o da ne kažem šta...

EDIT: I ja te molim da izneseš detalje. Udri.

Нека остане на овоме. Мени је сасвим довољно.

Sa druge strane totalno je okej je i da nastaviš da paušalno kenjaš.
tasadebeli tasadebeli 13:21 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Уљудно?

Према коме "уљудно"?

Теби?

Свашта.

Стварно имаш превисоко мишљење о самом себи.

Ma jebeš mene, nego si auditorijumu odigao veo neke velike tajne, pa pobegao k'o da ne kažem šta...

EDIT: I ja te molim da izneseš detalje. Udri.

Нека остане на овоме. Мени је сасвим довољно.

Sa druge strane totalno je okej je i da nastaviš da paušalno kenjaš.



Слушај, нећемо сада да се лажемо и да прилагођавамо истину својим потребама.

Нисам ја ово започео.

Ти си.

Зар не?

И кад већ о томе причамо, могао бих стварно да обавестим модератора за ово твоје

kenjaš


пошто нас двојица ипак немамо нити смо икада имали ту врсту међусобне блискости да бих ти то допуштао.

Једва сам превазишао то да поштујем та ваша блогерска правила и да се теби и свима осталима обраћам са ти, а не ви. Велика је то жртва била с моје стране само да бих учествовао овде. Код неких људи овде на Блогу које заиста много поштујем то нисам никада ни превазишао.

И сад ти мени преко свега тога још кажеш да "кењам"?

Дајмо се мало контролирати, не?

Но, са друге стране, разумем и нервозу и мањак васпитања, па нећу бити баш толико увредљиве природе овај пут.

Убудуће, temper, my boy, temper...

А баш ме занима да ли би тебе Супемод или неки други модератор овог Блога Б92 бановао када бих те пријавио због овога?

Или је то ипак резервисано само за блогерску ситну рибу пљуцкавицу, па онда по потреби





maksa83 maksa83 13:27 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Слушај, нећемо сада да се лажемо и да прилагођавамо истину својим потребама.

Нисам ја ово започео.

Ти си.

Зар не?

Je l' imaš ti da kažeš nešto konkretno ili ćeš da zvekećeš u krug?

Da podsetim:

Па тако само да те упозорим да не упадаш у причу о којој не знаш баш све детаље.

Dakle daj priču, daj baš sve detalje.
tasadebeli tasadebeli 13:42 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83

Dakle daj priču, daj baš sve detalje.



Ма јок, не треба...

Доста Је Било.

(Кркар је својевремено ову акронимску скраћеницу из претходне реченице - ДЈБ - читао сасвим другачије, али ја не бих сада овде да испаднем непристојан. А и Кркиша је мислио на политичку партију.)
zilikaka zilikaka 13:52 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Ма јок, не треба...

Treba, još kako!
freehand freehand 13:58 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Понављаш се.

Na ovom mestu sam se onesvestio. Pa ponovo pročitao pa se opet onesvestio.
Ovo sad pišem iz sejf moda.
Atomski mrav Atomski mrav 14:00 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Ма јок, не треба...


Treba, treba. 'Ajde, Taso, kao na venčanjima iz filmova - ko ima šta da kaže, neka kaže sad ili zauvek zaćuti.
zilikaka zilikaka 14:04 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Atomski mrav
Ма јок, не треба...


Treba, treba. 'Ajde, Taso, kao na venčanjima iz filmova - ko ima šta da kaže, neka kaže sad ili zauvek zaćuti.

To!
Daj da isteramo konačno šta ima.
docsumann docsumann 14:08 22.03.2019

Re: Bravo Taso

zilikaka
Ма јок, не треба...

Treba, još kako!


treba...

nije u redu napisati ovo:

Е, Максо, Максо... Шпијунчино једна блогерско-балканска!


pa onda, 'ajd neka, nije bitno..., preći preko toga

maksa83 maksa83 14:35 22.03.2019

Re: Bravo Taso

U al si se nadopisivao.

А баш ме занима да ли би тебе Супемод или неки други модератор овог Блога Б92 бановао када бих те пријавио због овога?

Ne znam, postoji samo jedan način da saznaš.

Inače, sad shvatam da impliciraš da ja imam neki specijalni odnos sa moderacijom ovde. Istina je da sam pre iks godina na nekom okupljanju koje je organizovao imenjak Novković upoznao Vesnu Dozet, ali ona je preminula pre tri godine. Od tad nemam pojma ko su ovde moderatori i supermoderatori, niti sam imao sa njima ikakav kontakt. U ovo mogu da se zakunem u moje dvoje dece.

Jednom mi je doduše lateralno kroz mejl Ivan Jelić (glavno tehničko lice tada) pomogao oko resetovanja passworda, ali mislim da je Vesna tad još bila živa. (Edit: da, proverio sam, to je bilo 2014.)

Hoću da kažem - kenjaš i lupetaš.
tasadebeli tasadebeli 14:35 22.03.2019

Re: Bravo Taso

docsumann
zilikaka
Ма јок, не треба...

Treba, još kako!


treba...

nije u redu napisati ovo:

Е, Максо, Максо... Шпијунчино једна блогерско-балканска!


pa onda, 'ajd neka, nije bitno..., preći preko toga




Што?

Мислиш, Блог Б92 је исто што и Фарма и Парови, па ће сада сви да олајавају Максу?

И ја уопште нисам прешао преко тога. То што сам рекао, то и мислим.

Једино сматрам да немам никакву обавезу да било коме другом, па ни Макси, образлажем то што мислим.

EDIT: А можда ти то кажеш због тога што сматраш Блог Б92 некаквом јавном речју?



Дај, Доксе, на засмејавај ме... Ова ти је стварно била добра.
docsumann docsumann 14:36 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Мислиш, Блог Б92 је исто што и Фарма и Парови, па ће сада сви да олајавају Максу?


ne mislim
tasadebeli tasadebeli 14:39 22.03.2019

Re: Bravo Taso

docsumann
Мислиш, Блог Б92 је исто што и Фарма и Парови, па ће сада сви да олајавају Максу?


ne mislim


Овде, бре, нико ништа не мисли.

Ни ти, ни Зили,...

А ипак се јавите.

А не мислите.

Не разумем ја вас ништа.
tasadebeli tasadebeli 14:42 22.03.2019

Re: Bravo Taso

freehand
Понављаш се.

Na ovom mestu sam se onesvestio. Pa ponovo pročitao pa se opet onesvestio.
Ovo sad pišem iz sejf moda.



Не заборави да све скриншотујеш, па да архивираш за документацију.

(Уздам се у тебе.)

Затребаће, злу не требало.
tasadebeli tasadebeli 14:44 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83

Hoću da kažem - kenjaš i lupetaš.


ОК.

Ти мислиш то што мислиш (и кажеш), ја мислим то што сам рекао, и то му је то.
freehand freehand 14:48 22.03.2019

Re: Bravo Taso

U ovo mogu da se zakunem u moje dvoje dece.

Idi Makso u krasni... Kao da je nedovoljno idiotski što se pravdaš pa ćeš još i da se kuneš jer si se upecao na Tasino kinesko bućkalo od reciklirranih traktorskih guma kojim on lupa po baruštini kad mu je dosadno iako vazda ima nešto pametnije od Bloga B 92 na kome je ponosni autor 40% naslova i 60% ukucanih karaktera?!
maksa83 maksa83 14:53 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Ти мислиш то што мислиш (и кажеш), ја мислим то што сам рекао, и то му је то.

Moje standardno pitanje kada neko ima viđenje nečeg a da mi to viđenje nema smisla je "šta si to video ili čuo što te je navelo da to pomisliš?".

Dakle, šta si to video ili čuo što te je navelo da to pomisliš?

Ne insistiram zbog mene, nego zbog tebe, pošto ako ostaneš ovako nedorečen postoji rizik da te shvate pogrešno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:57 22.03.2019

Re: Bravo Taso

maksa83
Одувек сам наслућивао да ти спадаш међу оних неколико блогера блиских управљачким круговима Блога Б92

Opet si nešto raskrinkao?


Saće i klip sa onim njegovim profesorom Bulšiterom.
freehand freehand 15:00 22.03.2019

Re: Bravo Taso

tasadebeli
freehand
Понављаш се.

Na ovom mestu sam se onesvestio. Pa ponovo pročitao pa se opet onesvestio.
Ovo sad pišem iz sejf moda.



Не заборави да све скриншотујеш, па да архивираш за документацију.

(Уздам се у тебе.)

Затребаће, злу не требало.

Vau! Uvek nov, uvek vispren, uvek vrcav, uvek originalan.
Ali - great minds think alike, zar ne.
zilikaka zilikaka 15:00 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Docs, svega ti, daj sad ono veselo sa mog posta, što je nestalo u akciji čišćenja.
Hajde, da me želja mine.
floki floki 15:00 22.03.2019

Re: Bravo Taso

daj bre makso, serem se bre u ton film i blog, ne u decu da se kunes ovde...
docsumann docsumann 15:01 22.03.2019

Re: Bravo Taso

tasadebeli
docsumann
Мислиш, Блог Б92 је исто што и Фарма и Парови, па ће сада сви да олајавају Максу?


ne mislim


Овде, бре, нико ништа не мисли.

Ни ти, ни Зили,...

А ипак се јавите.

А не мислите.

Не разумем ја вас ништа.


nije da ništa ne mislimo, samo ne mislimo to što ti misliš da (ne)mislimo
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:02 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Leptejebo, nikad više neću puštati "poznate" bendove.
docsumann docsumann 15:04 22.03.2019

Re: Bravo Taso

zilikaka
Docs, svega ti, daj sad ono veselo sa mog posta, što je nestalo u akciji čišćenja.
Hajde, da me želja mine.


eh, a taman me krenulo s metalom...

maksa83 maksa83 15:06 22.03.2019

Re: Bravo Taso

daj bre makso, serem se bre u ton film i blog, ne u decu da se kunes bre ovde...

Ja to stvarno izbegavam i u realnom životu, al' ne vidim kako drukše da zaustaviš budalaštinu koju neumorno sipa već godinama.

Još uvek pokušavam da shvatim šta ga je ovaj put okinulo, lepo smo se nevino šalili na opštu temu i Hauzera koji je (greškom, je l' da?) okačio malo mejnstrimastiji klip, na šta se desila implozija. Misliim, nije nova implozija, ali joj obično treba malo da se zalaufa.
alselone alselone 15:07 22.03.2019

Re: Bravo Taso

daj sad ono veselo


Gle ovo

freehand freehand 15:31 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Još uvek pokušavam da shvatim šta ga je ovaj put okinulo, lepo smo se nevino šalili na opštu temu i Hauzera koji je (greškom, je l' da?) okačio malo mejnstrimastiji klip, na šta se desila implozija. Misliim, nije nova implozija, ali joj obično treba malo da se zalaufa.

Tasa je u kafkijanskoj fazi. A ti si optužen za nešto zbog nečega.A za šta i zbog čega - zini da ti kaže.
I ko god pita govno stisne, normalno.
Atomski mrav Atomski mrav 15:33 22.03.2019

Re: Bravo Taso

ono veselo


zilikaka zilikaka 15:38 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Tasa je u kafkijanskoj fazi. A ti si optužen za nešto zbog nečega.A za šta i zbog čega - zini da ti kaže.
I ko god pita govno stisne, normalno.

Nemojmo se praviti nevešti.
Ako Tasa nije rekao ne znači da Maksa ne zna za šta je optužen. Uz dobru introspekciju, uvek može da se seti.
Nego neće!


alselone alselone 15:40 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Nego neće!


Uzinat! Srbijanac.
maksa83 maksa83 15:42 22.03.2019

Re: Bravo Taso

Ako Tasa nije rekao ne znači da Maksa ne zna za šta je optužen. Uz dobru introspekciju, uvek može da se seti.
Nego neće!

Naravno da neću, ne mogu sad da kopam po hodnicima sjećanja - neće ove serije same da se gledaju, niti će Elixir sam da se nauči (ok, otvorenih 100 tabova ću ionako da pozatvaram, vreme im je).. Zato vapim da mi zajednica (ok, Tasa) pomogne, a on kao fijufić, neću, ko te jebe, uta-ta...

Pa je l' to lepo? (Hint: nije.)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana