Sport

Majamić

NNN RSS / 22.03.2019. u 18:18

I ove nedelje ima svašta nešto, znam da spamujem, ali mi nekako gre'ota da ostane ispod radara.
71.jpg?w=791
Počeo je Masters u Majamiju, Srbija opet ima čak 5 predstavnika u 2. kolu (čak smo mogli da imamo i 6 da Đere nije rešio da se malo odmori posle vrlo napornog i uspešnog početka sezone). Svakako najveća vest je da se Tipsarević vratio i sve je bilo kao nekada - centralni teren, Lajani u stolici, Janko povremeno pokazivao kakav je bekhend imao, čak je bilo i bolje jer ga je ovog puta i ćerkica gledala :)
U 2. kolu od naših prvi (već) igra Lajović protiv Nišikorija i relano nema mnogo šansi.
oko 21h bi trebalo Tipsa dudari na dosta jakog Bautistu Aguta,
u 1 posle ponoći Đoković igra protiv Tomića. Novak nije bio u nekoj preterano dobroj formi u Indian Velsu, a obično je Majami igrao dobro kada je bio dobar i na IW, ali sada je tu Vajda i Novak će igrati samo u singlu, pa se nadamo da će biti fokusiraniji.
Sutra će da igra Krajinović protiv Vavrinke i Kecmanović protiv Tiafoa (još nema satnice).

Na Planici se zatvara sezona u ski-skokovima, trenutno je u toku 2. serija. Sutra je timsko takmičenje i u nedelju je kraj sezone u kojoj je eksplodirao Rjoju Kobajaši. Potajno se nadamo svetskom rekordu, uslovi su odlični i letovi su generalno duži nego prošle nedelje u Vikersundu.

U ABA ligi kreće plej-of u subotu, parovi su Zvezda - Partizan i Budućnost - Cedevita (realno nikad više stranaca :P)

U NBA Jokić kida, Denver je obezbedio plej-of prvi put posle 6 godina, a grzu i za 1. mesto na Zapadu. Bobi će sa Filadelfijom u plej-of najverovatnije sa 3. mesta na Istoku, a Kingsi su skro izvesno ispali, ali imaju odličan zalet za sledeću sezonu.

U fudbalu je reprezentativna pauza, mi smo protiv Nemačke bili odlični u 1. poluvremenu, a u 2. smo jedva spasili guzice, najviše zahvaljujući Dmitroviću i Maksimoviću. U ponedeljak (20:45) počinjemo kvalifikacije u Portugaliji.

Red bi bio i da se pomene spektakularna ponoćna pobeda O' Salivena protiv Trampa, ne u poslednjem frejmu, nego u poslednjem udarcu (ubacio je crnu pri 55:60 i 9:9)

 

(opširnije u komentarima)



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:25 22.03.2019

Kaj?

"Majamić" mi zvuči purgerski,

Мајамовић, бре. Јеси Ган или гејвеган?
NNN NNN 19:39 22.03.2019

Re: Kaj?

Ima smisla, ali sam hteo da što manje modifikujem or'ginal.

A ti, jesli li 'gan ili slaninar (da ne kažem firmaš)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:13 22.03.2019

Re: Kaj?

NNN


A ti, jesli li 'gan ili slaninar (da ne kažem firmaš)?

Ха! Чекао сам тај комент Гана, ал' рек'о да видим кој ће први да баци камен!
Ган сам у срцу, пази, Химна каже 'вако -



"Док срце куца у нама
Ти звездо ниси сама
Јер крв тече моја
Црвенобелих боја"

'Начи, не прецизира се које је боје Звезда, већ само Вкр. Па тако - Хапоел Телавив, Ајакс Амстердам, Ливерпул YNWA, Војводина Нови Сад. У сваком граду где сам боравио, љубио сам црвенобеле.

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:26 22.03.2019

Овај без реално много шанси ...

... узе други сет.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:42 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Зипа ти Дулета...
NNN NNN 18:53 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Dutzee se povampirio, bio je mnogo bolji u 2. da sam prvo pomislio da se Nišikori nešto povredio,
a sada je egal u 3. (čak je Lajović za nijansu bolji)!
niccolo niccolo 19:04 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

...ima brejk prednosti u trećem setu

Edit:
Red bi bio i da se pomene spektakularna ponoćna pobeda O' Salivena protiv Trampa, ne u poslednjem frejmu, nego u poslednjem udarcu (ubacio je crnu pri 55:60 i 9:9)

Džebiga, nisam gledao...
NNN NNN 19:07 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Pobeda!
niccolo niccolo 19:09 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Valjda će i u sledećem meču biti bez realno mnogo šansi
NNN NNN 19:17 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Od svih tenisera iz vrha, Lajović je nekako najsličniji Nišikoriju, ali generalno se Japanac bolje brani (posebno kada udara iz trka), međutim sada je Kei dosta više grešio nego inače, a Dušan je stvarno dobro napadao, čak ga je na kraju i servis ispoštovao - potpuno zaslužena pobeda!

Nišikori je u prošlosti ovde igrao finale, zapravo on je igrao finala na 4 različita Mastersa, ali ih je sve izgubio. U nekim drugim okolnostima možda bi i imao nekih šansi, ali je igrao protiv dvojice najboljih u istoriji Masters turnira, i to je dva finala na šljaci igrao protiv Nadala, a dva na betonu protiv Đokovića.

PS Nišikori boje igra u parnim godinama
najbolje u dosadašnjoj karijeri su mu bile 2014, 2016 i 2018.
Da nema naših moguće da bih navijao za Nišikorija
NNN NNN 19:22 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Valjda će i u sledećem meču biti bez realno mnogo šansi

U 3. kolu mu je projektovan Kirjos i Duci je realno bez mnogo šansi
(nadamo se da će ovome dudare vile u glavu )
NNN NNN 19:25 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Džebiga, nisam gledao...

Ovo bih mogao i ja
ali ovo samo Roni može
niccolo niccolo 19:37 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

ali ovo

Hehehe
NNN NNN 19:41 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Volim ga kad raspizdi one kuglice, sreća se zaslužuje i prati hrabre i lude
neverovatan neverovatan 20:08 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

niccolo
...ima brejk prednosti u trećem setu

Edit:
Red bi bio i da se pomene spektakularna ponoćna pobeda O' Salivena protiv Trampa, ne u poslednjem frejmu, nego u poslednjem udarcu (ubacio je crnu pri 55:60 i 9:9)

Džebiga, nisam gledao...

kada je to bilo --- da vrnem reprizu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:23 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Neđe od 7 do 9 po srbijanskom. Pocepa Duci Samuraja kao dete zvečku!
NNN NNN 21:04 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

neverovatan
niccolo
...ima brejk prednosti u trećem setu

Edit:
Red bi bio i da se pomene spektakularna ponoćna pobeda O' Salivena protiv Trampa, ne u poslednjem frejmu, nego u poslednjem udarcu (ubacio je crnu pri 55:60 i 9:9)

Džebiga, nisam gledao...

kada je to bilo --- da vrnem reprizu.

Završili sinoć otprilike tačno u ponoć, pa sad računaj.
freehand freehand 22:42 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Od svih tenisera iz vrha, Lajović je nekako najsličniji Nišikoriju, ali generalno se Japanac bolje brani (posebno kada udara iz trka), međutim sada je Kei dosta više grešio nego inače, a Dušan je stvarno dobro napadao, čak ga je na kraju i servis ispoštovao - potpuno zaslužena pobeda!

Sad odgledah hajlajts, i izgleda mi kao da su Lajović i Nišikoripobedili Nišikorija.
mirelarado mirelarado 22:55 22.03.2019

Re: Овај без реално много шанси ...

Sad odgledah hajlajts, i izgleda mi kao da su Lajović i Nišikoripobedili Nišikorija.


Ako je Nišikori želio pobjediti, nije smio izgubiti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:57 22.03.2019

FuZbal

Portugal - Ukrajina: nič proti nič

Tabela naše grupe piš živi

NNN NNN 02:03 23.03.2019

Večeras

Tipsa se dobro držao, ali ipak ispao posle 2 sata borbe od boljeg Bautiste Aguta.
Novak uzeo 1. set u TB protiv za sad iznenađujuće dobrog Tomića.
Jokić u Medison Skver Gardenu već na poluvremenu ima dabl-dabl, Denver vodi 10-ak razlike.
Harden u 1. četvrtini ubacio 27 poena (a preksinoć imao ukupno 57).
NNN NNN 02:31 23.03.2019

Re: Večeras

Novak
Pobedio 7:6 6:2
u 1. setu Tomić bio neobično strpljiv, posle ga strpljenje očekivano izdalo, pa maksimalno skraćivao poene i više grešio u 2.setu. Novak imao čak 11 asova, igrao smisleno, vidi se da mu trenutno nedostaju mečevi. U 3. kolu igra protiv Delbonisa.
NNN NNN 02:51 23.03.2019

Re: Večeras

Denver
Lagana pobeda 111:93
Jokić jak dabl-dabl 21 poen, 17 skokova 5 asistencija za samo 28 minuta.
Denver je sinoć u Vašingtonu imao osmoricu igrača sa dvocifrenim učinkom, a večeras šestorica (a inače vrlo dobri Milsap i Bizli su ostali na 8 poena uz očajan procenat).
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:15 23.03.2019

Re: Večeras

Denver je sinoć u Vašingtonu imao osmoricu igrača sa dvocifrenim učinkom,

А да је Бартон постигао само још 2 поена, сви из прве петорке би имали по тачно 15.

Имали су и петог играча са 15, али то је био Крег, резерва.
NNN NNN 10:23 23.03.2019

Re: Večeras

Jeste, ne pamtim manju standardnu devijaciju u poenima članova neke košarkaške petorke!!
Kazezoze Kazezoze 14:11 23.03.2019

Re: Večeras

NNN
Jeste, ne pamtim manju standardnu devijaciju u poenima članova neke košarkaške petorke!!

Meni je podjednako interesantno da je Denver na drugom mestu po broju asistencija u NBA, odmah iza GS. To samo pokazuje koliko se igra kolektivno, protok lopte im je fenomenalan.
Zatim, tu je i skok u napadu, još jedan važan faktor njihove igre. Milisap, Jokić, Plamli, pa i Teri Kreg su veoma aktivni pod protivničkim košem.

Uzgred, Lebronovi Lejkersi su posle sinoćnjeg poraza od Bruklina i zvanično ostali bez plejofa. Američki sportski mediji su šokirani ovom činjenicom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:01 23.03.2019

Re: Večeras

Uzgred, Lebronovi Lejkersi su posle sinoćnjeg poraza od Bruklina i zvanično ostali bez plejofa. Američki sportski mediji su šokirani ovom činjenicom.


Из Источне конференције може и моја баба сваке године да прође у плеј-оф.
jadragoljub jadragoljub 15:18 23.03.2019

Re: Večeras

marco_de.manccini
Uzgred, Lebronovi Lejkersi su posle sinoćnjeg poraza od Bruklina i zvanično ostali bez plejofa. Američki sportski mediji su šokirani ovom činjenicom.


Из Источне конференције може и моја баба сваке године да прође у плеј-оф.

pa babe su nekako po prirodnom toku stvari sve u plejofu
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:21 23.03.2019

Re: Večeras

: ))

иди, бре, дракче.
jadragoljub jadragoljub 15:54 23.03.2019

Re: Večeras

marco_de.manccini
: ))

иди, бре, дракче.

a i dede( da mi se babčiki na blogu ne nađu iznenađete i uvređete)
docsumann docsumann 17:28 23.03.2019

Re: Večeras

Uzgred, Lebronovi Lejkersi su posle sinoćnjeg poraza od Bruklina i zvanično ostali bez plejofa. Američki sportski mediji su šokirani ovom činjenicom.


e, ljudi, al oni lupetaju, naročito onaj Stiven. A. Smith ili kako se već zove.
većeg galamdžije, teatralnije klovna koji se izdaje za autoriteta u sportskom novinarstvu, nisam gledao.
a koliko samo fulava u procjenama, pa moja stara bi bolje prognozirala. na početku je govorio da Denver ne može do PO prije Lejkersa ni u jednoj varijanti.
pa onda onaj što već deceniju sahranjuje Patriote, sve ih proklinjući kao najveće zlo koje je zadesilo NFL.
mislim da su 3 ili 4 titule osvojili uz njegov "niklad više" blagoslov...

najbolji komentator, posebno za košarku - Mr. Čarls Barkli.

on je još na početku sezone najavio Jokića kao prvog kandidata za MVP-ja. ok, jeste malo prenaglio, ali baš malo...
Kazezoze Kazezoze 18:33 23.03.2019

Re: Večeras

docsumann
Uzgred, Lebronovi Lejkersi su posle sinoćnjeg poraza od Bruklina i zvanično ostali bez plejofa. Američki sportski mediji su šokirani ovom činjenicom.


e, ljudi, al oni lupetaju, naročito onaj Stiven. A. Smith ili kako se već zove.
većeg galamdžije, teatralnije klovna koji se izdaje za autoriteta u sportskom novinarstvu, nisam gledao.
a koliko samo fulava u procjenama, pa moja stara bi bolje prognozirala. na početku je govorio da Denver ne može do PO prije Lejkersa ni u jednoj varijanti.
pa onda onaj što već deceniju sahranjuje Patriote, sve ih proklinjući kao najveće zlo koje je zadesilo NFL.
mislim da su 3 ili 4 titule osvojili uz njegov "niklad više" blagoslov...

najbolji komentator, posebno za košarku - Mr. Čarls Barkli.

on je još na početku sezone najavio Jokića kao prvog kandidata za MVP-ja. ok, jeste malo prenaglio, ali baš malo...


Da, taj Stiven A. Smith je pre nego što je startala sezona prognozirao Lejkerse kao sigurne finaliste Zapada, a i svi ostali su ih tokom cele sezone videli kao sigurne učesnike plejofa.

Sećam se sa koliko su nepoštovanja govorili o Sakramentu ili Klipersima npr.

Denver je samo Džejlen Ros, još u predsezoni, video kao potencijalno iznenađenje na "moćnom" zapadu. Ali on je bivši igrač i gleda igru a ne samo zvezde u timovima.

Barkli ih je šokirao kada je spomenuo Jokića kao kandidata za MVP, a i drugi bivši igrači su prepoznali u njegovoj igri magiju, kao Ajzeja Tomas, npr. koji je još pre dve godine video tu njegovu magičnu pas - igru.
docsumann docsumann 11:31 24.03.2019

Re: Večeras

Barkli ih je šokirao kada je spomenuo Jokića kao kandidata za MVP, a i drugi bivši igrači su prepoznali u njegovoj igri magiju, kao Ajzeja Tomas, npr. koji je još pre dve godine video tu njegovu magičnu pas - igru.


mislim da je Kevin Mekhejl, čuveni centar onog tima Bostona što se 80-tih tukao za titule sa Medžikovim Lejkersima, najoduševljeniji Jokarinom igrom.
em, je lik centar pa zna o čemu se radi, em je igrao uz jednog Lari Brda, na kojeg Jokara puno podsjeća sa svojim inteligentnim rješenjima u napadu.

evo, i Kobi mu zadao zadatak ( u svojim mental čelindžima) da bude MVP za iduću sezonu.
jbg, tako prozvao i Janisa pa će ovaj najvjerovatnije da bude ovogodišnji MVP
docsumann docsumann 11:43 24.03.2019

Re: Večeras

nego kad smo kod NBA

mislim da opet prisustvujemo nevjerovatnoj koncentraciji kvaliteta u ligi.
Lebron, Durent, Harden, Janis, Pol Džordž, Entoni Dejvis, Stef Kari...Jokara (da ga ne preskočim. rijedak zvjer)
još kad dogodine stigne Zajon Viliamson, pa to će biti pravi frik šou.

XXL verzija Čarls Barklija, sa Džordanovskim odrazom. klinac je monstrum.
a umje i da proigra, pogodi trojku, brani reket od trojice...



da li je ovo najveći fizikl frik još od Vilta Čembrlena? čovjek od 130kg da tako leti, skakuće, trči
Kazezoze Kazezoze 14:16 24.03.2019

Re: Večeras

da li je ovo najveći fizikl frik još od Vilta Čembrlena? čovjek od 130kg da tako leti, skakuće, trči


Verovatno, atletske sposobnosti su mu neverovatne, ali ta igra sa dominantnim atletama polako počinje da gubi borbu sa igračima koji imaju visoki košarkaški IQ, kao što je Luka Dončić naprimer.

Iz ove Zion generacije ima i plej Ja Moront koji, čini se, ima baš tu košarkašku inteligenciju - koliko je to moguće oceniti u koledž konkurenciji.

NNN NNN 11:26 23.03.2019

Letovi

Prva pobeda za Ajzenbihlera!
Zvaničan podatak je da je pre ove pobede imao već 9 podijuma, a ove sezone je 4 puta gubio 1. mesto tako što ga je Kobajaši u poslednjem skoku prešao za nekoliko decimala poena (bukvalno je gubio za npr. pola metra ili pola ocene)!
Zamalo da se isto desi i u petak, međutim Kobajaši nije uspeo da ga preskoči u poslednjem skoku.
Ono što je još interesantno je trenutno u letovima vodi upavo Ajzenbihler za 4 poena ispred Kobajašija i u nedelju će biti odlučeno i ko će od njih dvojice uzeti svetski kup u letovima (sve osim toga je duboka teorija).
Svetski kup ove godine je odavno već uzeo Japanac.
Poljaci su najbolji reprezentativno.
...još čekamo da vidimo da li će neko ove godine preko 250 metara...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:55 25.03.2019

Re: Letovi

Bilo je preko 250, za savršen kraj sezone Kobajašija. I Ajzenbihler, i solidni Slovenci - uopšte, odličan završni vikend.
NNN NNN 13:25 26.03.2019

Re: Letovi

Uvod je bio mnogo dobar, jer su još u četvrtak u kvalifikacijama i Kobajaši i Ajzenbihler leteli po 248 metara, a Žila 247,5 (ujedno prva trojica letača ove sezone).
Titulu u letovima Kobajaši je zaslužio poslednjeg dana letom u prvoj seriji od čak 252 metra. Ujedno je ove sezone ujedinio i SVE ostale manje tutule!
Novogodišnju turneju (sa sve 4 pobede!)
i Vilingen i Norvešku turneju i Planicu.
jadragoljub jadragoljub 13:07 23.03.2019

niša

opet ste prešli na fucbal i ostalo, ne obilazim vas više.
Kazezoze Kazezoze 20:01 23.03.2019

Filip

Krajinović dobio Vavrinku za 3. kolo Majamija sa 2:1, po setovima 5:7, 6:2, 7:6 (7-5)...sledeći protivnik mu je najverovatnije Federer.

Prošle godine je dogurao do 4. kola.
aureus aureus 23:43 23.03.2019

Košarka

Zvezda dobila Partizan posle produžetka u prvoj utakmici polufinala ABA lige (rezultat 106-101).

Po meni, Davidovac i Dobrić najbolji kod Zvezde, Marinković kod Partizana (pogađao i busao se). Meč je obilovao baš svime: preokretima, ludačkim koševima, velikom borbom i hrpom poena.

Đorđe Gagić za pet minuta promašio oba šuta, napravio tri greške, tri faula, imao valorizaciju -7, a +/- mu je takođe bio negativan za dva poena. Napravio nepotrebnu nesportsku na Beronu dok je ovaj koristio Cirbesovu "livadu" da ode pod koš.
vcucko vcucko 01:10 24.03.2019

Re: Košarka

aureus

Đorđe Gagić

Tog tipa je neko gadno slagao da je košarkaš. Žali bože fizičke predispozicije.

I ne znam šta bi Trinkiju, da njega pusti na teren u poslednja 2-3 minuta. Šta god ostali dobro učine, on nepogrešivo upropasti.

Najgore od svega je, što samo Partizan na neku divljinu (a divljina nam je drugo ime ove i nekoliko prethodnih sezona) može da dobije u Podgorici. Ovako, Futura postaje starosedelac u Euroligi, a srpska košarka nastavlja da tone k'o Zagorova sekira.

P.S. već drugi derbi za redom radimo istu stvar. Imamo poslednji napad na -2 i umesto da idemo na trojku pa šta nam bog da, jurimo produžetak. U kome imamo max. 20% šanse (kraća klupa, njihovi navijači, sudije koje nam sviraju nesportske za mrki pogled...). Bemumiša Trinki?!
aureus aureus 01:50 24.03.2019

Re: Košarka

vcucko

P.S. već drugi derbi za redom radimo istu stvar. Imamo poslednji napad na -2 i umesto da idemo na trojku pa šta nam bog da, jurimo produžetak.

Pa, ako ideš na trojku, u najboljem slučaju šanse da pogodiš su ti 40% (za šutera nivoa Renfroa), ali u onoj situaciji - kad ispred sebe imaš Odža od 216 sa četiri lične, koji je sporiji od tebe - logično je da se odlučiš da ga prođeš jer onda imaš zicer i šanse da pogodiš idu na preko 80% (zicer je zicer). Tako je i bilo.

U produžetke je Zvezda ušla sa tri igrača sa četiri lične (oba centra plus jedini raspoloživi plejmejker Čović) i Partizan to nije iskoristio iako je vodio tri puta po dva razlike.
Ja se ne bunim.
Oba trenera su griješila.

Ali, odavno nije bio baš ovako dobar derbi. Nabijen.

LINK: Cirbes koji nije na starom nivou, i dalje zna da otvori prostor saigraču prema košu; situacija kad blokira Gagića koji povlači za ruku Berona iako je jasno da je ovaj već sve riješio i došao do dva poena. Zvezda dobija 2 + bacanje + loptu sa strane, minut do kraja. Umjesto da bude samo 98-96, Zvezda uz dodatno bacanje i napad, ide na 101-96, 37 sekundi do kraja produžetka.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:11 24.03.2019

Re: Košarka

А? Додатно бацање је јасно, али за ког ђавола лопту са стране?

(Нисам гледао утакмицу, гледам тих 5 секунди и није ми јасно, фаул је фаул, такмичарски, не посебно груб -- није ваљда да рачунају то отворен пут ка кошу?)
aureus aureus 04:25 24.03.2019

Re: Košarka

marco_de.manccini
А? Додатно бацање је јасно, али за ког ђавола лопту са стране?

(Нисам гледао утакмицу, гледам тих 5 секунди и није ми јасно, фаул је фаул, такмичарски, не посебно груб -- није ваљда да рачунају то отворен пут ка кошу?)

Suđen je nesportski faul. Gagić uopšte nije mogao da Beronu dohvati desnu ruku u kojem mu je bila lopta nego ga je mahinalno uhvatio za lijevu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 05:15 24.03.2019

Re: Košarka

Suđen je nesportski faul. Gagić uopšte nije mogao da Beronu dohvati desnu ruku u kojem mu je bila lopta nego ga je mahinalno uhvatio za lijevu.

Ајдеее, па није га ногом у бубрек звекнуо. Мислим, ја се не штрецам ни на Звезду ни на Партизан, баш ме брига, не пратим то, али ту судити ишта осим фаула за додатно је бесмислица. Мош' мислити повукао га за руку у којој му је лопта била до пре једног тренутка, а овоме се фризура покварила док је давао кош оном другом руком. Чист, такмичарски фаул, не посебно груб.
milisav68 milisav68 08:43 24.03.2019

Re: Košarka

vcucko
P.S. već drugi derbi za redom radimo istu stvar. Imamo poslednji napad na -2 i umesto da idemo na trojku pa šta nam bog da, jurimo produžetak. U kome imamo max. 20% šanse (kraća klupa, njihovi navijači, sudije koje nam sviraju nesportske za mrki pogled...). Bemumiša Trinki?!

Pa nema Đorđevića ili Kecmana u ekipi.

Nemamo mi para za to planinarenje, individualno smo dosta slabiji, što se videlo u divljanju Čovića kome je svesno otvoren prostor, da bi se čuvali ostali jači igrači.

I nije samo Gagić nesrtenik kriv, svirano bi nekom drugom (namerne 3:0, "obični" 41:25), a nismo bili toliko grublji od njih, mada je to standardno ko penal u fudbalu.

Oni su kao ekipa bolji 20 razlike, i upravo tih 20 razlike je nadomestio Trinki, zato je stalno egal završnica.

Futura je domaćinska ekipa, tako da nema šta da traži u finalu, jer se meč više igra u Beogradu.
vcucko vcucko 11:17 24.03.2019

Re: Košarka

milisav68
vcucko
P.S. već drugi derbi za redom radimo istu stvar. Imamo poslednji napad na -2 i umesto da idemo na trojku pa šta nam bog da, jurimo produžetak. U kome imamo max. 20% šanse (kraća klupa, njihovi navijači, sudije koje nam sviraju nesportske za mrki pogled...). Bemumiša Trinki?!

Pa nema Đorđevića ili Kecmana u ekipi.

Nemamo mi para za to planinarenje, individualno smo dosta slabiji, što se videlo u divljanju Čovića kome je svesno otvoren prostor, da bi se čuvali ostali jači igrači.

I nije samo Gagić nesrtenik kriv, svirano bi nekom drugom (namerne 3:0, "obični" 41:25), a nismo bili toliko grublji od njih, mada je to standardno ko penal u fudbalu.

Oni su kao ekipa bolji 20 razlike, i upravo tih 20 razlike je nadomestio Trinki, zato je stalno egal završnica.

Futura je domaćinska ekipa, tako da nema šta da traži u finalu, jer se meč više igra u Beogradu.

Ovo da smo mnogo slabiji vrti se k'o pokvarena ploča i u fudbalu i u košarci. Miguli medijska mašina to uporno potencira. Onda dođu derbiji i šta biva? Prvi derbi u fudbalu ih razvaljujemo igrom, ali nema ko da da drugi gol. Drugi derbi, ovaj nedavno, igrao se ragbi i bili smo egal. U basketu isto, čak smo im uzeli ćup.
Novica, ovakav kakav je, klincima je verovatno pomalo smešan. Ali čovek je igrao, bio šrafić, u neka druga vremena, sa nekim mnogo ozbiljnijim i jačim igračima od ovih danas. I vidi se, on je izostao iz završnice i to je odlučilo.
Ovi danas igrači su već prelomili u glavi: kakav mentalitet velesile, mi smo rang belgijske ili holandske lige i to je to.
milisav68 milisav68 11:59 24.03.2019

Re: Košarka

vcucko
Ovo da smo mnogo slabiji vrti se k'o pokvarena ploča i u fudbalu i u košarci. Miguli medijska mašina to uporno potencira. Onda dođu derbiji i šta biva?

Ne pratim fudbal, ali za basket jeste tačno.To što smo im uzmemo kup, to je uglavnom hvatanje na levu nogu (gomile stranaca, a može samo 4) zbog evropskih takmičenja, i oni su nama tako (pa pravili video kasete )
Ovi danas igrači su već prelomili u glavi: kakav mentalitet velesile, mi smo rang belgijske ili holandske lige i to je to.

Zaboravio si da je ovu ekipu selektirao Čanak, i da je Trinkiju dopalo da vadi kestenje iz vatre.Tek od sledeće sezone možemo da razmišljamo o nekoj stabilnosti (bar se nadam), pošto ima ugovor na tri godine.

aureus aureus 14:09 24.03.2019

Re: Košarka

marco_de.manccini
Suđen je nesportski faul. Gagić uopšte nije mogao da Beronu dohvati desnu ruku u kojem mu je bila lopta nego ga je mahinalno uhvatio za lijevu.

Ајдеее, па није га ногом у бубрек звекнуо. Мислим, ја се не штрецам ни на Звезду ни на Партизан, баш ме брига, не пратим то, али ту судити ишта осим фаула за додатно је бесмислица. Мош' мислити повукао га за руку у којој му је лопта била до пре једног тренутка, а овоме се фризура покварила док је давао кош оном другом руком. Чист, такмичарски фаул, не посебно груб.

U pravljenju faula mora da postoji logika.
I tu se gleda da li se ide na loptu ili na čovjeka.
Ako sam te već prošao i treba da položim, ne možeš mi se nasloniti s leđa na rame, ščepati me za pojas, povući za nogu ili šta slično, ma kako to suptilno ili nesuptilno izgledalo.
aureus aureus 14:23 24.03.2019

Re: Košarka

milisav68


Nemamo mi para za to planinarenje

Plivate u parama. Idite na more, ne na planinu.

individualno smo dosta slabiji, što se videlo u divljanju Čovića kome je svesno otvoren prostor, da bi se čuvali ostali jači igrači.

Čović je mogao sve da zezne kad je na četiri razlike za Zvezdu šutnuo trojku (a nije neki šuter) iako je ostalo još deset sekundi za napad (poslednji minut regularnog dijela utakmice) i onda je Vanja Marinković dao trojku za kaznu.
Van toga je bio dobar u napadu, ali odbrana...ja ono ne mogu da gledam. Prolaze ga kao čunj, ispada na prvom bloku. Dovoljno je da protivnički centar napravi blok i to je gotova priča, posle toga možeš samo da stisneš palčeve i nadaš se da neće biti koš.
Vjerovatno nije ni bilo planirano baš onoliko da igra, ali se prvi plej povrijedio (meniskus).

I nije samo Gagić nesrtenik kriv, svirano bi nekom drugom (namerne 3:0, "obični" 41:25), a nismo bili toliko grublji od njih, mada je to standardno ko penal u fudbalu.
Sva tri faula su po istom kriterijumu bila namjerna.
Sudije dosta dobre.
U Kupu je bilo navlačenja za Partizan.

milisav68
su kao ekipa bolji 20 razlike, i upravo tih 20 razlike je nadomestio Trinki, zato je stalno egal završnica.
Njet, njet, ovo je najbolja ekipa Partizana od sezone 2014/2015 plus ima dobrog i iskusnog trenera.

S druge strane, Zvezdin roster je možda čak i najslabiji u zadnjih pet godina, igrački posmatrano, a Tomiću je ovo prva sezona na mjestu glavnog trenera. Griješio je u toku sezone, a griješio je i u ovoj utakmici.
milisav68 milisav68 18:39 24.03.2019

Re: Košarka

Sva tri faula su po istom kriterijumu bila namjerna.

Da, samo se Partizanu sviraju.

Ne znam zašto je svirano Renfrou.
ovo je najbolja ekipa Partizana od sezone 2014/2015

Pa tad smo se raspadali, nismo imali ni 12 registrovanih igrača.
S druge strane, Zvezdin roster je možda čak i najslabiji u zadnjih pet godina, igrački posmatrano,

To što ne znate da birate je vaš problem, pričam o količini para.

Najbolji primer za to je Cirbes.Prvi put je doveden za relativno malo para, Radonjić ga lepo uklopi - eksplodirao, i sad se vratio za veći ugovor, a na terenu pokazuje - ništa - zbog trenera, koji ne zna da ga iskoristi.
Tomiću je ovo prva sezona na mjestu glavnog trenera. Griješio je u toku sezone, a griješio je i u ovoj utakmici.

To je Čovićeva greška.
pape92 pape92 19:33 24.03.2019

Re: Košarka

aureus
14:09 24.03.2019 / *novo
Re: Košarka
marco_de.manccini
Suđen je nesportski faul. Gagić uopšte nije mogao da Beronu dohvati desnu ruku u kojem mu je bila lopta nego ga je mahinalno uhvatio za lijevu.

Ајдеее, па није га ногом у бубрек звекнуо. Мислим, ја се не штрецам ни на Звезду ни на Партизан, баш ме брига, не пратим то, али ту судити ишта осим фаула за додатно је бесмислица. Мош' мислити повукао га за руку у којој му је лопта била до пре једног тренутка, а овоме се фризура покварила док је давао кош оном другом руком. Чист, такмичарски фаул, не посебно груб.

U pravljenju faula mora da postoji logika.
I tu se gleda da li se ide na loptu ili na čovjeka.
Ako sam te već prošao i treba da položim, ne možeš mi se nasloniti s leđa na rame, ščepati me za pojas, povući za nogu ili šta slično, ma kako to suptilno ili nesuptilno izgledalo.


Propozicije koje su sudije dužne da poštuju kod suđenja nesportskog faula su precizne. Ima naravno situacija koje su takve da nisu najjasnije, ali uglavnom su čiste, kao što je bila i ova. Logika kriterijuma je da tim koji je napravio takav faul (flagrantan) ne sme da bude nagrađen promašajem fauliranog igrača. Znači, ako sam prošao, i koš je stopostotan, pa me neko u trenutku kad sam već na polaganju, ili čistom šutu povuče na dole, ili gurne sa leđa, vrlo je verovatno da ću zbog toga da promašim. Jedno je ako me fauliraš dok prolazim i koš nije neminovan, onda je samo faul, a drugo kad sam već prošao i koš je neminovan. Jer ako lopta ne uđe, samo su dva bacanja, i od gotovog veresija - nagrađen je tim koji je napravio drastičan faul - drastičan ne nužno po surovosti, nego po nameri da se spreči sasvim siguran pogodak. Ovako, nesportska, pa ako ne uđe posle faula, tu su dva bacanja plus lopta sa strane, a ako uđe, ko ti je kriv što praviš nesportsku. Svaki igrač je uvek svestan da je napravio nesportsku. Dva tabora se uopšte ne spore oko toga da li je Gagić napravio nesportsku, ona je očigledna, nego da li je bilo još nekih, a nedosuđenih, nesportskih ranije tokom meča. (Na štetu Partizana, faul nad Jaramazom).

Izvinjavam se zbog "držanje katedre" stava, ali košarka mi je fah i volim je (upravo sam se vratio sa koša), čak je još uvek igram na dva koša, poznajem i nekoliko košarkaških sudija, non-stop pričamo o košarci, pa prosto kad ću ako neću sad.
aureus aureus 22:13 24.03.2019

Re: Košarka

pape92
Izvinjavam se zbog "držanje katedre" stava, ali košarka mi je fah i volim je (upravo sam se vratio sa koša), čak je još uvek igram na dva koša, poznajem i nekoliko košarkaških sudija, non-stop pričamo o košarci, pa prosto kad ću ako neću sad.

Odlična intervencija. Uvijek je super argumentovano blogovati, naročito kad se poznaje materija.

Nadovezao bih se na ovo što si napisao.

Košarkaška pravila zadnjih godina idu ka tome da se igra napravi čistijom. Recimo, već nekoliko godina mnogo se oštrije sankcionišu faulovi kojim se zaustavlja kontranapad. Ranije je u evropskoj košarci bio redovan običaj da igrač napravi namjeran faul, zaustavi kontru, i svira mu se običan faul. Sad se svira nesportska greška. Postoje dvije tačke koje se odnose na taj slučaj: a) svaki nepotreban faul (koji nije u duhu igre), i b) faul, čak i lagan, koji odbrambeni igrač pravi sa strane ili s leđa na igraču koji ide u kontru, ako između njega i koša nema više nijednog odbrambenog igrača.

Što se ostalih slučajeva tiče, načelo je da se nesportski faul svira: u borbi za loptu onda kad je riječ o pretjerano agresivnom faulu, a ako nije borba za loptu - onda to može biti i posve lagan faul kad je jasno da se njime želi zaustaviti siguran koš. To si već ti, Pape, fino objasnio - kako, zbog čega, i koja je logika.

Ovdje su Fibina pravila za ovu godinu.


Evo i člana 37 koji se odnosi na nesportski faul. Gagić je sankcionisan primjenom prve (nelegitiman faul), a ne druge tačke (težak faul).



E, sad...uokvirio sam i ovaj stav kojim se nalaže sudijama da tokom utakmice drže istovjetan kriterijum u suđenju nesportskog faula.

Milisav misli da su se konzistentno držali kriterijuma "sviraj ga samo i uvijek Partizanu".

Meni se čini da ih je samo Partizan i pravio, ali neću da griješim dušu - odgledao sam utakmicu samo jednom i nisam baš posebno dubio nad suđenjem, čak ni kad je Partizan vodio. Moj je utisak da je suđenje bilo zadovoljavajuće. Nekoliko greškica je normalno za svaki meč.
milisav68 milisav68 22:33 24.03.2019

Re: Košarka

aureus
Meni se čini da ih je samo Partizan i pravio, ali neću da griješim dušu -

Evo, i Pape pominje faul nad Jaramazom.
aureus aureus 22:37 24.03.2019

Re: Košarka

milisav68
aureus
Meni se čini da ih je samo Partizan i pravio, ali neću da griješim dušu -

Evo, i Pape pominje faul nad Jaramazom.

Možeš li da nađeš taj detalj na Jutjubu?

Našao sam.
Usporiti na 0,25 brzine na 1:13:07.

Je li to u pitanju? Rivers nad Jaramazom. Sudije su išle da gledaju snimak.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:59 24.03.2019

Re: Košarka

- Ја прихватам да немам појма о ФИБА правилима. Навикао сам на НБА и оно није ни прићи неком озбиљнем разматрању за флагрантни фаул у НБА. Рука која је повучена је трен раније била на лопти (играч који је дао кош водио је лопту десном, али је, школски, имао обе руке на лопти на крају двокорака при одскоку). Али ако је то флагрантан фаул по ФИБА правилима, боже мој, ништа ја то не разумем, али ни из џепа ни у џеп.

- Отворен пут ка кошу се суди и у НБА. Ту нема разлике. Гурање играча у леђа док овај даје кош је такође флагрантан. Ни ту нема разлике.

- У принципу, нема разлога да нема разлика, свака федерација бира своја правила и то је у реду.

- Не постоји стопостотни кош који се још увек није догодио. Н е м а.
aureus aureus 23:08 24.03.2019

Re: Košarka

marco_de.manccini

- Не постоји стопостотни кош који се још увек није догодио. Н е м а.

S obzirom na kontekst, ovo je skoro sofizam.
A Belošević je pokazao znak za nesportski faul dok još lopta nije ni prošla kroz obruč.
pape92 pape92 23:54 24.03.2019

Re: Košarka

Не постоји стопостотни кош који се још увек није догодио. Н е м а.


Ima kad sam ja na ulazu - ziceru

Šalu na stranu. Nisam posegao za pisanim pravilima, gde zaista ne piše tako (stopostotni koš), nego sam preneo duh pravila nesportske greške.
Inače, suđenje je, i kad si ni po babu ni po stričevima, što je praktično nemoguće u mnogim realnim situacijama na terenu, pritisak se ne može ignorisati (ne govorim o podmićivanju), delikatna stvar. Najvažnije je da je kriterijum ujednačen, a često imamo prilike da vidimo da se u jednoj utakmici svira nešto što se u drugoj ne svira, iako je šta je prekršaj normirano koliko je to moguće (i menjaju se finese u pravilima), mnogo toga je stvar toga kakav se kriterijum usvoji, što zavisi od par stvari, počev od toga kako se sudi ključnim igračima, a kako epizodistima, i da ne razvlačim komentar. Ako je ujednačen, on takav ujednačen opet može da odgovara jednoj ili drugoj ekipi u zavisnosti koliko koja ide na kontakt itd...ali je osnovno da bude ujednačen.

Primer od četvrtka, kada igramo. Imamo na terenu kao igrače i po 4-5 sudija, što ABA lige, što Evrolige, što lokalnih liga. Igramo na dva koša, ali ostala pravila su kao sa basketa, faul traži faulirani, sudije se ne mešaju i retko komentarišu. No desi se da se podžapamo, i da se podžapaju i sudije između sebe, i za dal' su bili ili nisu bili koraci, a pogotovu dal' je bio il' nije bio faul.

(Inače radim multitasking, pišem i nerviram se gledajući Novaka)

(Da ne pominjem da Denver teško gubi od Indijane)
mirelarado mirelarado 00:42 25.03.2019

Re: Košarka

(Inače radim multitasking, pišem i nerviram se gledajući Novaka)


Završi se nekako i to.
pape92 pape92 00:50 25.03.2019

Re: Košarka

Vala baš. Ne znam zašto mi je toliko teško da gledam Novaka kad ugnjavi, bukvalno kao sina da gledam ranjenog u nogu na frontu na ničijoj zemlji. Često ni ne gledam, neko samo virim rezultat. Neki kompleksni transfer nečega, nisam jedini, gomila ljudi isto tako.
Ustvari znam, znam, teško je biti...zato.
NNN NNN 13:29 26.03.2019

Re: Košarka

Da ne pominjem da Denver teško gubi od Indijane
Denveru je ovo bilo 3. gostovanje za nepuna 4 dana (i dalje je ekipa sa najmanje odigranih mečeva u NBA)!
...i još na otvaranju je Bogdanović krenuo sa 6/6 i Indijana se odlepila, tako da mislim da su rešili da "puste" utakmicu.
NNN NNN 13:33 26.03.2019

Re: Košarka

Što se tiče ABA lige, stigao sam da odgledam samo pola 4. četvrtine i produžetak i nije bilo sudijskih grešaka, ali me opet mnogo nerviralo što se posle svake kritične situacije po 2 minuta pregledavao snimak, pa se utakmica baš odužila. Malo se preteruje sa gledanjem snimaka, mislim, onda bi mogli i da izbace sudije, pa da se svaki put gleda snimak + što se niko nije bunio, ni Zvezdina, ni Partizanova klupa (da je bio Dule on bi se bunio za sve).
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:04 24.03.2019

Кецмановић

Гледао сам меч синоћ, добро, не скроз пажљиво, мало меч, мало петљао нешто друго, али ми се учинило да је Тиафо био на прагу да се физички распадне у тренутку кад је добио и други брејк. Штета за Миомира, али биће играч, добро му је глава зашрафљена.
freehand freehand 00:08 25.03.2019

A Nole

... ko da je pijančio celu noć pre meča. Nikad nisam video da se ovako loše i sporo kreće.
pape92 pape92 00:29 25.03.2019

Re: A Nole

Al' do 3:1 i servis dođe u sva tri seta. Posle kao, pa ovo je već gotovo, šta ima da igramo.
freehand freehand 00:32 25.03.2019

Re: A Nole

pape92
Al' do 3:1 i servis dođe u sva tri seta. Posle kao, pa ovo je već gotovo, šta ima da igramo.

Ma ne sećam se da sam ikad video da je toliko puta uhvaćen u raskoraku ili ostao u mestu dok protivnik poentira u nebranjenu stranu.
pape92 pape92 00:37 25.03.2019

Re: A Nole

E, sad je stvarno gotov. 5-1

Ali jeste, u pravu si. Ne računajući mračnu fazu karijere.
nikvet pn nikvet pn 11:56 25.03.2019

Re: A Nole


Синоћ опет доказано:

1. Фудбал је игра у којој на крају победе Немци

2. Тенис је игра у којој на крају победи Ноле
freehand freehand 22:54 26.03.2019

Re: A Nole

A deluje li samo meni da Đoković i ovaj meč igra kao da je ptopuno iscrpljen?
freehand freehand 23:03 26.03.2019

Re: A Nole

freehand
A deluje li samo meni da Đoković i ovaj meč igra kao da je ptopuno iscrpljen?

Kiša spas!
NNN NNN 23:13 26.03.2019

Re: A Nole

Dobar je Španac, baš je veliki radnik i borac, nego je baš nekarakteristično loše ušao u meč i serijom neiznuđenih grešaka poklonio Novaku dva brejka, kasnije je zaigrao dobro, međutim dobar je bio i Novak, ali je nažalost propustio seriju brejk prilika u 2. setu (inače bi se meč završio pre kiše), ali konačno Novak liči malo na sebe (dešava mu se i dalje da mu pobegne lopta sa reketa ili da za malčice zakasni, ali deluje kao da uteže formu).
mirelarado mirelarado 23:26 26.03.2019

Re: A Nole

Стала киша у Мајамију. Меч се наставља...
freehand freehand 23:53 26.03.2019

Re: A Nole

mirelarado
Стала киша у Мајамију. Меч се наставља...

Puče drugi set. A imao je gotov meč.
mirelarado mirelarado 00:03 27.03.2019

Re: A Nole

freehand
mirelarado
Стала киша у Мајамију. Меч се наставља...

Puče drugi set. A imao je gotov meč.


Kilavo igra i u trećem.
freehand freehand 00:22 27.03.2019

Re: A Nole

mirelarado
freehand
mirelarado
Стала киша у Мајамију. Меч се наставља...

Puče drugi set. A imao je gotov meč.


Kilavo igra i u trećem.

Au... Potpuno bez energije. Ni žara, ničega...
NNN NNN 10:59 27.03.2019

Re: A Nole

U 3. je bio loš, delovao je izduvano kad je i na početku seta propustio brejk-lopte, ali je 2. set morao da dobije, nekarakteristično loša koncentracija na brejk-loptama i posle i slab servis u 3. setu...
Španac je u 4 gema dolazio do brejk prilika - i sva 4 uzeo!
Novak je u 9 gemova imao brejk prilike i samo 4 uzeo (a nije da je igrao protiv Iznera, mislim da je pobedio igrao bi).
Posebno je bezveze što je posle početka 2. seta kada je imao brejk prednosti (i ispustio ga) u 4 gema dolazio brejk-lopti koje nije iskoristio, to bi smorilo i Đokovića :(
Uglavnom propuštena je prilika da se ostvari dobar rezultat.
Neka bude da je ovo korak nazad (a nadamo se dva koraka napred na RG), tj. da je donekle svesno žrtvuje ovaj deo sezone da bi se forma ispolirala za šljaku.
NNN NNN 19:02 27.03.2019

Re: A Nole

Trivija:

Ne znam da li ste primetili u jednom trenutku u 2. setu (kod 1:1 i 15:15 čini mi se) Novak je direktno osvojio poen iz riterna,
što nije nešto neuobičajeno,
ali ono što svakako jeste je da su istitlovali da je brzina riterna bila 117 mph (što je 188 km/h)!!!

Nažalost, ovo je gotovo izvesno greška, iz dva razloga:
prvo, subjektivno, tj. vizuelno to nije izgledalo baš toliko brzo (inače na displeju koji pokazuje brzinu servisa je pisalo 116 mph a ovo ne bi trebalo da je bilo takve brzine),
drugo (bitnije), u pitanju je bio ritern BEKHENDOM, a zvanično najbrži bekhend (ako je to i dalje aktuelno) je izmeren Davidu Nalbadijanu i iznosio je 110 mph, tj. oko 177 km/h, tako da je ovo stvarno bilo ovoliko brzo, pretpostavljam da bi našilo na neku veću pažnju, a nisam primetio da je igde ovo bilo pomenuto.

PS. tako su na OI 2008 očigledno greškom istitlovali jednom da je upravo Đoković odservirao 250 km/h (doduše to nije prošlo nezapaženo).

Ako bi ovo za brzinu riterna kojim slučajem bilo istina, Đokuviću bi ostala "utešna nagrada" da možda (još uvek trenutno) nije (su)rekorder po broju osvojenih Mastersa i velikih turnira, ali ima najbrži bekhend u istoriji.
Seća li se neko Sema Grota?
aureus aureus 22:56 25.03.2019

Ne smiješ povesti

Povedeš 1:0 u gostima, ali nema pobjede. Na kraju Portugal - Srbija 1:1.

Crna Gora povela 1:0, izgubila 1:5 od Engleske u Podgorici.

Da vidimo dalje...Hrvatska izgubila od Mađarske 1:2 u gostima, takođe povela.
Atomski mrav Atomski mrav 23:07 25.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Povedeš 1:0 u gostima, ali nema pobjede. Na kraju Portugal - Srbija 1:1.

Mislim da je 1:1 odličan rezultat za ciglo pola poluvremena neke smislene igre. Bod kao kuća. Što je najluđe, da se neko setio da isprati/izblokira Danila, mogli smo odneti kući sva tri boda.

Inače, najbolje suđenje (po nas a i objektivno, rekao bih) još od Huberta Forstingera i one čuvene utakmice u Minhenu.

aureus aureus 23:36 25.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Atomski mrav
Povedeš 1:0 u gostima, ali nema pobjede. Na kraju Portugal - Srbija 1:1.

Mislim da je 1:1 odličan rezultat za ciglo pola poluvremena neke smislene igre.

Jeste kad se tako posmatra. Ali zaista je red da se i neki jak protivnik dobije. Bila je prilika, vodiš 1:0 i njima se još povrijedi Ronaldo.
Atomski mrav Atomski mrav 00:07 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Mogli smo ih dobiti da smo uspeli da odigramo koji kvalitetan kontranapad. Bilo je par situacija kada smo oduzimali loptu Portugalcima u povoljnim pozicijama i onda bi se spetljali... a i Ljajić je opet promašio zicer. Realno, nisamo zaslužili pobedu, ma i ovaj bod je kao kuća.
vcucko vcucko 07:50 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Atomski mrav
Povedeš 1:0 u gostima, ali nema pobjede. Na kraju Portugal - Srbija 1:1.

Mislim da je 1:1 odličan rezultat za ciglo pola poluvremena neke smislene igre. Bod kao kuća. Što je najluđe, da se neko setio da isprati/izblokira Danila, mogli smo odneti kući sva tri boda.

Inače, najbolje suđenje (po nas a i objektivno, rekao bih) još od Huberta Forstingera i one čuvene utakmice u Minhenu.


Poljska braća Slavjani mu ga baš dali

Ja ne bih mogao da budem sudija, bar ne dobar i uspešan. Mislim da poznajem igru, nije to u pitanju, nego kad bih video Pepea i 50.000 takvih kao on koji mu kliču, crveni za njega i neki šatro penal za goste to bi sledovalo još u tunelu. Pa neka me specijalci vade do aerodroma, baš me b

Inače
- katastrofa smo odigrali bar tri četvrtine utakmice, izvukle nas vile i Poljaci
- Mitar čovek umro u 60. minutu, ispustio dušu, a drži ga do kraja
- ostali pomrli između 65. i 70. minuta, do kraja spasavaj se ko može
- igraju i u igru ulaze samo oni sa neizvesnim transferima (dokaz da selektor nije Krstan nego Pini, Falji i kompanija)
- Portugal proigrao tek kad je CR izašao (svaka njemu čast, ali do tada su sve lopte morale njemu na carinjenje

Mislim,rezultatski nema šta da se priča, odneli smo bod u gostima nosiocu grupe i šampionu, problem je što ne vidim koga možemo da dobijemo ovakvom igrom?!
NNN NNN 13:37 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Mitar je bio sjajan jer je dobio sve duele, jedino što su vremenom prestali da mu guraju lopte, ali ako je već morao samo jedan špic, ona bi Jović trebalo da bude 1. izbor.
Tadić je majstor, nekoliko puta u 1. poluvremenu je "na petoparcu" zaludeo svog čuvara (pepe je kasapin).
Radonjić je sramota od igrača, od kako je otišao u Francusku kao da je zaboravio da igra (i pre je bio izvikan, ali sada je rupetina).
Dmitrović je sjajan golman!
NNN NNN 13:38 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Inače sinoć u isto vreme počeli i fudbal i tenis i mi povedemo, a Krajinović brejkne Federera... znao sam da je suviše lepo da bi potrajalo.
Atomski mrav Atomski mrav 13:55 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Svaki normalan selektor bi uigravao Tadića i Jovića ako već želi da igra samo sa jednim špicem. Imamo takva dva napadača kakva davno nismo imali, ali neeee... Krstajić zna bolje. Ako su od pet igrača u manevru četvorica ofanzivni, čemu bunarenje dugim loptama na Mitrovića?

Radonjić... bolje da je Živkovića ubacio umesto njega, a kad je Lazovića izveo iz igre, setio sam se da taj uopšte i igra u našem timu.

Izvukli smo bod ali smo potrošili sve zalihe sreće za cele kvalifikacije (nekoliko puta sam video loptu u našoj mreži u poslednjih 10-ak minuta, nikome nije jasno kako nismo primili gol).

S druge strane, bez Kolarova, Matića, Fejse (kolega Portugalac, navijač Benfike se kune u Fejsu i kaže da kad on igra - doduše, sklon je povredama - Benfika nikad ne gubi), možda bolje i više nije ni moglo ali tolika nemoć da se zadrži lopta i smotanost kada se lopta osvoji mi je baš zapalo za oko...
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:01 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Podržavam ceo komentar vcucko
- igraju i u igru ulaze samo oni sa neizvesnim transferima (dokaz da selektor nije Krstan nego Pini, Falji i kompanija)

Kada je ušao Radonjić, rekao sam:
Gle, Olimpik rešio da ga proda
vcucko vcucko 23:16 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Atomski mrav
Svaki normalan selektor bi uigravao Tadića i Jovića ako već želi da igra samo sa jednim špicem. Imamo takva dva napadača kakva davno nismo imali, ali neeee... Krstajić zna bolje.

Izvukli smo bod ali smo potrošili sve zalihe sreće za cele kvalifikacije (nekoliko puta sam video loptu u našoj mreži u poslednjih 10-ak minuta, nikome nije jasno kako nismo primili gol).

S druge strane, bez Kolarova, Matića, Fejse

Tadić nije napadač.
Mitar i Jović bi verovatno bili kompatibilni kao tandem. Jedan sidraš, jak, nosi dvojicu, drugi brži i tehnički jači da zuji i traži rupe u odbrani.
Problem je, što smo kao reprezentacija igrali sa dva klasična špica... je se ne sećam. Verovatno još kao SFRJ.
Ovo za sreću potpisujem, sve.
Za Fejsu nisam siguran, ali bez Kolarova i Matića mi igramo bolje. Tačnije, manje loše. Na SP je Matić bio konstantna opasnost za naš gol, od pet lopti četiri bi dodao prvom slobodnom protivničkom igraču. Kolarov... nikad mu neću oprostiti Zagreb i prvi (Modrićev) gol.
NNN NNN 23:22 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

kao reprezentacija igrali sa dva klasična špica... je se ne sećam.
Kvallifikacije za SP2006. Žigić + Kežman ako se ne varam.
vcucko vcucko 23:33 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

NNN
kao reprezentacija igrali sa dva klasična špica... je se ne sećam.
Kvallifikacije za SP2006. Žigić + Kežman ako se ne varam.

Tačno
I taj eksperiment je doživeo crescendo onda u Gelsenkirchen-u. Protiv Argentine sa mladom nadom imena Leo Messi
Atomski mrav Atomski mrav 23:47 26.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Tadić nije napadač.

Dobro, nije. Ali je uz Mitrovića najbolji strelac reprezentacije.

Mitar i Jović bi verovatno bili kompatibilni kao tandem. Jedan sidraš, jak, nosi dvojicu, drugi brži i tehnički jači da zuji i traži rupe u odbrani.

Sigurno bi bili sjajni u tandemu.

Za Fejsu nisam siguran, ali bez Kolarova i Matića mi igramo bolje. Tačnije, manje loše.

Kakav je da je, Kolarov bi verovatno bolje odigrao od onog Mladenovića. Što se Matića tiče, zaista ne daje ni 50% svojih mogućnosti u reprezentaciji od SP naovamo, pitam se pitam - zašto... *

*hint:


vcucko vcucko 00:05 27.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Atomski mrav

Što se Matića tiče, zaista ne daje ni 50% svojih mogućnosti u reprezentaciji od SP naovamo, pitam se pitam - zašto... *

*hint:

Šta god bilo, svesno sabotirati sopstveni tim (firmu, državu... porodicu, nebitno) je džukački i tačka.
Reci neću i gotovo. Košta? E jbg košta.
Atomski mrav Atomski mrav 00:14 27.03.2019

Re: Ne smiješ povesti

Šta god bilo, svesno sabotirati sopstveni tim (firmu, državu... porodicu, nebitno) je džukački i tačka.
Reci neću i gotovo. Košta? E jbg košta.


Slažem se. Deluje kao da ga neko puškom tera da igra za reprezentaciju. Ako je Hrvatska bila primer na SP kako se talentovani igrači bore za svoj tim i na taj način mogu da ostvare rezultat koji je možda i iznad njihovih realnih mogućnosti, naša reprezentacija je primer kako mediokriteti mogu da upropaste jednu talentovanu generaciju...
NNN NNN 13:50 26.03.2019

Đoković - Bautista Agut

Iako je Španac žilav, ja se više plašim Đokovića, jer ovu Sunshine turneju igra kao da ga je neko naterao, u prethodna 4 meča kao da je samo otaljavao posao (mislim odlika velikih je da pobeđuju i kada igraju loše - "winning ugly", ali ne može se tako do kraja).
Znamo da Novak nije mlad kao nekada pa da može na svakom meču i na svakom turniru da grize iz sve snage i da je rekao da mu je fokus na Rolan Garosu ove sezone, dakle ne očekujem da juri vrhunac forme sada, ali opet on je najveća legenda "sporih betona" - rekorder ja Australian Opena sa 7 titula i surekorder Indian Velsa sa 5 i Majamija sa 6, zapravo od 2007. kada je prvi put stigao do nekog velikog finala (izgubio od Nadala na IW), uspeo je da zaređa 18 pobeda u finalima! i zbog svega toga mi je malo bezveze da ga gledam kako se "vuče" po terenu.
Malo je glupo da od nekoga imate velika očekivanja, ali kao što je teško zamislivo da Federer bude loš na travi i Nadal na šljaci, tako ni Novaku ne priliči mrtvilo ovde.
Dakle, Novače, budi se u ime tenisa.
NNN NNN 19:14 26.03.2019

Gronkovski se penzionisao

Nije da je neočekivano, ali eto, sinoć objavio čovek.
alselone alselone 21:28 26.03.2019

Re: Gronkovski se penzionisao

NNN
Nije da je neočekivano, ali eto, sinoć objavio čovek.

I Konor iz MMA.
freehand freehand 23:53 26.03.2019

A Nurkić, jbt...

Da napomenem da nije baš prizor za one sa slabijim stomakom.
Jadan momak.
A bio sam šokiran koliko dugo niko ne preduzima ništa, čini mi se da bi kod nas posle nekoliko sekundi utrčavali i lekar i klupa.

Atomski mrav Atomski mrav 23:55 26.03.2019

Re: A Nurkić, jbt...

freehand
Da napomenem da nije baš prizor za one sa slabijim stomakom.
Jadan momak.
A bio sam šokiran koliko dugo niko ne preduzima ništa, čini mi se da bi kod nas posle nekoliko sekundi utrčavali i lekar i klupa.


Užas!!! Ne samo da niko ne preduzima ništa, još je sudija zapeo za to stopalo...
vcucko vcucko 00:00 27.03.2019

Re: A Nurkić, jbt...

freehand
Da napomenem da nije baš prizor za one sa slabijim stomakom.
Jadan momak.
A bio sam šokiran koliko dugo niko ne preduzima ništa, čini mi se da bi kod nas posle nekoliko sekundi utrčavali i lekar i klupa.


Još mu sudija preskače polomljenu nogu i usput je zakači. Obrati pažnju
Atomski mrav Atomski mrav 00:05 27.03.2019

Re: A Nurkić, jbt...

Znači ladno niko ne zarezuje žestoko povređenog čoveka ni za suvu šljivu. U stilu - biće jeftinije kupiti novog igrača nego popravljati ovog...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana