Istorija| Na današnji dan

Zar već 20 godina?!

a_jovicic RSS / 23.03.2019. u 18:16

Dvadeset četvrtog marta 1999. godine u 19:45 otpočeli su vazdušni napadi na ciljeve u Saveznoj Republici Jugoslaviji u okviru NATO operacije pod kodnim nazivom "Saveznička sila" (u oružanim snagama Sjedinjenih Država vodjene pod kodnim nazivom "Plemeniti nakovanj" ) ...



Komentari (513)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 07:53 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

jadragoljub
Nemili zvuk prenuo je Nišlije u 20.52 časa, podsetivši ih na strahote doživljene pre dve decenije

srećom po mene u blizini nema nijedna svirela pa sam iz duboke daljine čuo da svira, uopće mi nije jasno čemu ta sirena, mislim u sklopu nastupajućeg događaja.
a o paradi neću da pričam osim pitanja - čemu?


Dakle, istina je. Bila sam ubeđena da je fake news, Njuznetovci ili neko drugi...
jadragoljub jadragoljub 08:08 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

mirelarado
jadragoljub
Nemili zvuk prenuo je Nišlije u 20.52 časa, podsetivši ih na strahote doživljene pre dve decenije

srećom po mene u blizini nema nijedna svirela pa sam iz duboke daljine čuo da svira, uopće mi nije jasno čemu ta sirena, mislim u sklopu nastupajućeg događaja.
a o paradi neću da pričam osim pitanja - čemu?


Dakle, istina je. Bila sam ubeđena da je fake news, Njuznetovci ili neko drugi...

ma bre onaj tkzv bulevar na ulazu uniš iz pravca bg su zaravnili, ono ostrvo između dva smera, trake su zaravnili i posekli bandere koje se nalaze na njima, da prođe parada i mehanizacija, pa ćegi posle ponovo postavu, to su isto -slično uradili onomad kad jebila pandurska parada, sve bandere i žardinjere posekli.slanjali da prođe parada pa ih posle vratili, i sve to iz mo đepa. mislim sve to grad plaća ne republika.
freehand freehand 10:00 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

ALI koji bolesnici su smislili ovo

Eh, ti kao ne znaš koji...
Eto, sreća je da su od parade u Nišu odustali, mada bi to bilo baš vučićevsko-vulinovski potez. A nama svejedno. Ja sam, na primer, izgleda prešao preko doze transfera blama kad išta osećam.
a_jovicic a_jovicic 11:03 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

freehand
ALI koji bolesnici su smislili ovo

Eh, ti kao ne znaš koji...

Ma ono je više bila konstatacija nego pitanje

No u svakom slučaju im je sinoć Sreto lepo "objasnio"

N1 | 23.03.2019 | Malinović na protestu: Šta bi rekli heroji sa Košara, ko je danas ministar vojni

Podsetio je da je Vojska pre 20 godina državnom vrhu predstavili kakav je odnos snaga, način kako NATO ratuje i do kojih posledica može doći, ali da se uprkos svemu ušlo u rat.

"Pružili smo otpor kakav agresor nije očekivao (...) 78 dana nakon početka dejstava potpisan je nekakav sporazum kojim su traume i žrtve učinjene uzaludnima. Šta bi rekli heroji sa Košara, ko je danas ministar vojni? Šta bi rekao naš slavni vojvoda Mišić, ko je juče u 50. godini položio vojničku zakletvu nakon tri dana vojničke vežbe? Neću ime da mu izgovorim. To nije poniženje samo za Vojsku, to je poniženje za sve žrtve od Osmanlija do danas. To je poniženje za Srbiju", ocenio je Malinović, govoreći o ministru Vulinu.

Dodao je da je i danas teško reći da li se sukob 1999. mogao izbeći, ali da istorija neće oprostiti onima koji su nas u taj sukoba uvukli, da bi nas onda na onakav način iz njega izvukli.

"Grle se sa Klintonom, Blerom i Šrederom. Napravili su koaliciju sa krvnicima 'žute kuće' i rade sve ono za šta su druge optuživali da je izdaja. Kao da nam se rugaju i poručuju da smo bili idioti što smo im dozvolili da vode državu. Ne! Idiotluk je bio dozvoliti im da ponovo vode državu. Hvala 'belim listićima' što su nam zacrnili nebo nad Srbijom", rekao je on.

Malinović je imao poruku i za "kolege policajce" da ne dižu pendreke na svoj narod i podsetio da je u težim uslovima rekao da neće nikome dozvoliti da ga dovede u sukob sa sopstvenim narodom. Apelovao je i na učesnike protesta da ne vređaju policajce jer "nisu oni protiv nas".

"Još samo ostaje da nas gurnu jedne na druge i da potonemo. A gnev se pothranjuje i taloži. Ne smemo im dozvoliti da okrenu narod na narod. Nije nas pet miliona, nas je 10 miliona, samo neki to ne znaju ili ne smeju kazati", istakao je Malinović.

Učesnicima protesta je poručio i da ne smeju odustati dok ne oteraju "bahate gramzivce", ali i svima koji dolaze posle njih ne stave jasno do znanja da država nije plen kamarile, već zadužbina naroda. "Ili će narodu služiti ili ćemo ih razdružiti, i to je sporazum sa narodom", zaključio je Malinović.
cassiopeia cassiopeia 11:27 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

Sreto im baš objasnio.
Al' nema ko da sluša. Mislim na one koji bi trebalo da se zamisle nad njegovim rečima.

Bilo, ne ponovilo se.
nikvet pn nikvet pn 11:50 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

mirelarado
Bila sam ubeđena da je fake news, Njuznetovci ili neko drugi


Живимо у лошем вицу.

Већ предуго.

Уместо да смо као народ који држи до себе и својих жртава направили некакав српски Јад Вашем па да се оде на поклоњење сенима невино страдалих овде се планира војна парада... Да прославимо победу?

Тамо где дезертер постројава генерале - 'бемти и државу и генерале (њих нарочито).

Државу у којој се краду бебе, упуцавају новинари; државу која је пустила курве и робијаше да гостују свакодневно у свакој кући.

Или: двоструки убица Лаушевић напише поему пок. Тијани Јурић и новине то с патосом јаве? Не, Њузнет није тако морбидан. Шта је следеће? Да Тијанин убица онај месар (изгуглах: Драган Ђурић) напише оду упуцанима Пејовићу и Вучинићу чисто да узврати пажњу колеги Лаушу?



Здрав разум и чист образ одавно више не станују овде.



mirelarado mirelarado 11:55 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

Здрав разум одавно више не станује овде.


Да, стање личи на делиријум тременс - последњи стадијум.
cassiopeia cassiopeia 12:20 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

Уместо да смо као народ који држи до себе и својих жртава направили некакав српски Јад Вашем па да се оде на поклоњење сенима невино страдалих овде се планира војна парада... Да прославимо победу?


Činjenica da ni posle 20 godina ne znamo tačan broj stradalih za vreme bombardovanja mi je nezamisliva i nemam reči kojima bih opisala kako se osećam povodom toga.
neverovatan neverovatan 12:39 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

cassiopeia
Уместо да смо као народ који држи до себе и својих жртава направили некакав српски Јад Вашем па да се оде на поклоњење сенима невино страдалих овде се планира војна парада... Да прославимо победу?


Činjenica da ni posle 20 godina ne znamo tačan broj stradalih za vreme bombardovanja mi je nezamisliva i nemam reči kojima bih opisala kako se osećam povodom toga.

Saglasan - na kvadrat!
Po tom pitanju memorisanja svojih žrtava smo govna samo takva.
Za to nam niko nije kriv - nego, isključivo, i jedino, mi sami.

Usput - slava svim stradalim od strane aktivnosti zločinačke nato kamarile.
jadragoljub jadragoljub 22:24 24.03.2019

Re: Boles' ne bira

Činjenica da ni posle 20 godina ne znamo tačan broj stradalih za vreme bombardovanja mi je nezamisliva i nemam reči kojima bih opisala kako se osećam povodom toga.




skinuto sa fejza
shone shone 23:01 24.03.2019

Re: Boles' ne bira


a o paradi neću da pričam osim pitanja - čemu?


Zezaš se Dragče, priznaj,biće mi lakše.
angie01 angie01 00:17 25.03.2019

Re: Boles' ne bira

Уместо да смо као народ који држи до себе и својих жртава направили некакав српски Јад Вашем па да се оде на поклоњење сенима невино страдалих овде се планира војна парада... Да прославимо победу?


zar nije zloba, uslikan pored kamina, kada je potpisao u Kumanovu ultimatum i time poraz, jer pre toga nije hteo da potpise mnogo povoljniji papir, ponudu o dogovoru u Rambujeu, objavio nesto svom sjebanom narodu, posle vec dva, isto tako besmislena, a izgubljena rata u koje ih je pgresnom politikom uvukao, kao da se radi o pobedi,....i evo, mi smo i dalje u tom filmu.
shone shone 10:50 24.03.2019

Dana


a_jovicic a_jovicic 15:32 24.03.2019

Re: Dana

Ovo je prilično politički obojen nastup koje ima više spornih iskaza ...

1. Nije došlo ni do kakvog naglog porasta broja obolelih od malignih bolesti. Srbija je medju evropskim zemljama na 18 mestu po stopi obolevanja. Medjutim po mortalitetu jesmo u vrhu, na drugom mestu, odmah iza Madjarske (ali to nije rezultat neke mistične "agesivnosti" vrsta tumora nego kasnog otkrivanja i ulupanog zdravstvenog sistema)

2. Uranijum jeste toksičan ali nije kancerogen. Njegovu radioaktivnost zaustavlja običan list papira. Jeste toksičan ako se nadje u organizmu ali ne izaziva rak nego trovanje.

3. Osiromašeni uranijum nije ni prišao nuklearnom reaktoru, jeste nusprodukt izdvajanja obogaćenog uranijuma i samim tim ima nižu radioaktivnost i od obične rude uranijuma ... a više se uranijuma svake godine baci po našim njivama u vidu veštačkog djubriva nego što je ukupna količina OU korišćenog tokom bombardovanja.

4. Penetratori od OU nemaju nikakvu eksplozivnu moć nego probojnu.

5. Vodjen nuklearni rat?! Katastrofalno nepoznavanje terminologije.

6. Netačan broj radnika vodovoda koji su bili angažovani na raščišćavanju terena na Pljačkovici (čak se ne navodi ni onaj broj do kojeg je došla državna komisija)

7. Stopa obolevanja italijanskih vojnika na Kosovu je niža od vojnika stacioniranih u drugim delovima Evrope (paradoks "zdravog ratnika" )

Sve u svemu ovo nije ništa drugo do nastavak propagende iz 1999. koja tada možda jeste i imala smisla (namerno korišćenje pogrešnog kodnog naziva "Milosrdni andjeo" i priča o osiromašenom uranijumu u svrhe satanizacije agresora i podizanja borbenog morala) ali 20 godina kasnije je totalno kontraproduktivna.

Što se tiče potrebe analize životne sredine, sa ovim se slažu svi stručnjaci i upravo to može da bude jedina korist od formiranja komisije. Niko ne spori da je NATO bombardovanje hemijskih postrojenja bila gruba povreda zakona i običaja ratovanja ali insistiranje na osiromašenom uranijumu kao razlogu za pojavu bilo kojeg raka u Srbiji je kontraproduktivno pre svega zato što se ljudi dovode u "fatalistički način razmišljanja" kada više nije bitno da vode računa o sprečavanju faktora rizika (npr. da prestanu da puše ... ili da svedu telesnu težinu na normalnu ... što su inače po učestalosti prva dva faktora rizika za obolevanje od malignih bolesti) nego im se daje psihološko opravdanje po principu "pa kada je već sve zatrovano osiromašenim uranijumom i kada ćemo već svi poumirati od raka, što bih ja vodio računa da se odreknem nekih svojih nezdravih navika" )

Više o "epidemiji" raka u Srbiji ...

Nova galaksija | EPIDEMIJE RAKA NEMA
shone shone 16:26 24.03.2019

Re: Dana

Sve u svemu ovo nije ništa drugo do nastavak propagende iz 1999. koja tada možda jeste i imala smisla (namerno korišćenje pogrešnog kodnog naziva "Milosrdni andjeo" i priča o osiromašenom uranijumu u svrhe satanizacije agresora i podizanja borbenog morala) ali 20 godina kasnije je totalno kontraproduktivna


A šta ti vidiš loše i kontraproduktivno u nesretno sročenoj definiciji ,,satanizacija agresora,, - no će mo ga u .upe ljubiti a možda i učlaniti?

Ovo je prilično politički obojen nastup koje ima više spornih iskaza


Ne čini li ti se da prepoznavanje političke obojenosti jeste sposobnost neke druge političke obojenosti?

O kompetencijama i validnosti podataka koji se iznose može se diskutovati i argumentima pobijati u zavisnosti od autoriteta koji se datom temom bave. Oprostićeš i bez namere da vređam i omalovažavam Dana kao vrsni neurohirurg koja svaki dan čisti lobanje od maligniteta je meni bar na prvu loptu veči autoritet od nekoga ko se bavi kartografijama i ,,svim i svačim,, pritom se pozivajući na Novu Galaksiju.
Što se mene tiče ni jedna ni drugi nisu blizu prave istine i podataka. Dana mi se više sviđa zbog ,,satanizacija agresora,,
jooscout jooscout 17:10 24.03.2019

Re: Dana

shone
Sve u svemu ovo nije ništa drugo do nastavak propagende iz 1999. koja tada možda jeste i imala smisla (namerno korišćenje pogrešnog kodnog naziva "Milosrdni andjeo" i priča o osiromašenom uranijumu u svrhe satanizacije agresora i podizanja borbenog morala) ali 20 godina kasnije je totalno kontraproduktivna


A šta ti vidiš loše i kontraproduktivno u nesretno sročenoj definiciji ,,satanizacija agresora,, - no će mo ga u .upe ljubiti a možda i učlaniti?

Ovo je prilično politički obojen nastup koje ima više spornih iskaza


Ne čini li ti se da prepoznavanje političke obojenosti jeste sposobnost neke druge političke obojenosti?

O kompetencijama i validnosti podataka koji se iznose može se diskutovati i argumentima pobijati u zavisnosti od autoriteta koji se datom temom bave. Oprostićeš i bez namere da vređam i omalovažavam Dana kao vrsni neurohirurg koja svaki dan čisti lobanje od maligniteta je meni bar na prvu loptu veči autoritet od nekoga ko se bavi kartografijama i ,,svim i svačim,, pritom se pozivajući na Novu Galaksiju.
Što se mene tiče ni jedna ni drugi nisu blizu prave istine i podataka. Dana mi se više sviđa zbog ,,satanizacija agresora,,



Ja sam izabrala epidemiologa, ipak. Prof. Radonovica, na primer.
shone shone 17:20 24.03.2019

Re: Dana

Ja sam izabrala epidemiologa, ipak. Prof. Radonovica, na primer.


Neko je izabrao i Predraga Kona epidemiologa.

Ja nisam, ali na.pr.
a_jovicic a_jovicic 17:21 24.03.2019

Re: Dana

shone
Sve u svemu ovo nije ništa drugo do nastavak propagende iz 1999. koja tada možda jeste i imala smisla (namerno korišćenje pogrešnog kodnog naziva "Milosrdni andjeo" i priča o osiromašenom uranijumu u svrhe satanizacije agresora i podizanja borbenog morala) ali 20 godina kasnije je totalno kontraproduktivna


A šta ti vidiš loše i kontraproduktivno u nesretno sročenoj definiciji ,,satanizacija agresora,, - no će mo ga u .upe ljubiti a možda i učlaniti?

Ovo je prilično politički obojen nastup koje ima više spornih iskaza


Ne čini li ti se da prepoznavanje političke obojenosti jeste sposobnost neke druge političke obojenosti?

O kompetencijama i validnosti podataka koji se iznose može se diskutovati i argumentima pobijati u zavisnosti od autoriteta koji se datom temom bave. Oprostićeš i bez namere da vređam i omalovažavam Dana kao vrsni neurohirurg koja svaki dan čisti lobanje od maligniteta je meni bar na prvu loptu veči autoritet od nekoga ko se bavi kartografijama i ,,svim i svačim,, pritom se pozivajući na Novu Galaksiju.
Što se mene tiče ni jedna ni drugi nisu blizu prave istine i podataka. Dana mi se više sviđa zbog ,,satanizacija agresora,,

Da si obratio pažnju na tekst koji sam ti naveo video bi ko o tome piše ... ja samo prenosim ... i to iz izvora koji je dovoljno razumljiv većini ovdašnjeg auditorijuma. Imam ja i obimniju literaturu ali u društvu gde se retko pročita više od (bombastičnog) naslova u novinama, iluzorno je očekivati da će svi čitati knjige koje se time bave.

Dana jeste vrhunski neurohirurg ali se u epidemiologiju ne razume ama 'ič (i to će ti reći svi epidemiolozi koje pitaš). Kliničari se bave zdravljem pojedinaca, epidemiolozi zdravljem populacije ... i to je linija razdvajanja koju mnogi ne žele da shvate.

Više puta su joj radiolozi objašnjavali da nije u pravu po pitanju osiromašenog uranijuma ali ona i dalje uporno nastavlja da tera tu svoju priču.

Možda za tebe još uvek traje rat od pre 20 godina ali verovao ili ne on je okončan ... i mi smo ga u suštini izgubili. Stvaranje još jednog mita (dooobro potpomognutog ruskim troll-anjem) o pokušaju potpunog istrebljenja naše nacije nam sigurno neće doneti ništa dobrog. Qurcheeli smo se ... dobili po nosu ... i ta priča je završena. "Vodja" se uveliko u "usta celiva" sa svima onima koji su donosili političke odluke o bombardovanju a naše igranje na "rusku kartu" može samo da nas košta nove nevolje u nekoj budućnosti (da ne bude zabune, protiv sam i pristupanju NATO-u ... ali ne bih da me Rusi od njega spašavaju)
shone shone 17:30 24.03.2019

Re: Dana

Možda za tebe još uvek traje rat od pre 20 godina ali verovao ili ne on je okončan


Rat, specijalni - da još uvek traje - nikad žešći.

Dana jeste vrhunski neurohirurg ali se u epidemiologiju ne razume ama 'ič (i to će ti reći svi epidemiolozi koje pitaš)


Nije težište priče na Dani epidemiologu.

Kliničari se bave zdravljem pojedinaca, epidemiolozi zdravljem populacije ... i to je linija razdvajanja koju mnogi ne žele da shvate.


U srbiji u kojoj ti ne živiš koliko sam shvtio? Ako živiš tek onda ispaljuješ knjiške floskule.Svi shvatamo ali u svakodnevici je nešto drugo. Teorije bez prakse duplo golo.

Stvaranje još jednog mita (dooobro potpomognutog ruskim troll-anjem


Ovo je suština - pa reci. Ipak homo politicus.
a_jovicic a_jovicic 17:32 24.03.2019

Re: Dana

shone
Ja sam izabrala epidemiologa, ipak. Prof. Radonovica, na primer.


Neko je izabrao i Predraga Kona epidemiologa.

Ja nisam, ali na.pr.

A koji je problem sa dr Konom? Možda nije bilo pandemije "svinjskog" gripa 2009? Možda u Srbiji nije umrlo 137 ljudi? (u suštini bilo ih je i više ali se zbog birokratskih procedura ovaj broj priznaje)

АНАЛИЗА ЕПИДЕМИЈЕ ПАНДЕМИЈСКОГ ГРИПА А(H1N1) У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ У СЕЗОНИ 2009/2010

Nije nauka "rijaliti" pa da je bitno koga "izabere" više ljudi. Naučne istine ne donose sudovi niti parlamentarne komisije ... a brojke govore upravo suprotno od onoga što priča Dana ...

INCIDENCIJA I MORTALITET OD RAKA U CENTRALNOJ SRBIJI
shone shone 17:34 24.03.2019

Re: Dana

Nije nauka "rijaliti" pa da je bitno koga "izabere" više ljudi. Naučne istine ne donose sudovi niti parlamentarne komisije ... a brojke govore upravo suprotno od onoga što priča Dana ...


Sad sam siguran da ne živiš ovde.
freehand freehand 17:35 24.03.2019

Re: Dana

shone
Nije nauka "rijaliti" pa da je bitno koga "izabere" više ljudi. Naučne istine ne donose sudovi niti parlamentarne komisije ... a brojke govore upravo suprotno od onoga što priča Dana ...


Sad sam siguran da ne živiš ovde.

I kakve to i sa čime ima veze, pod uslovom da je tačno, naravno?
a_jovicic a_jovicic 17:36 24.03.2019

Re: Dana

shone
Rat, specijalni - da još uvek traje - nikad žešći.

U srbiji u kojoj ti ne živiš koliko sam shvtio? Ako živiš tek onda ispaljuješ knjiške floskule.

Ko ga vodi i protiv koga? Ko koga napada? Ko koga brani?
(kad odgovoriš na ta pitanja shvatićeš i Daninu ulogu)

Otkud ti to da ne živim u Srbiji?
shone shone 17:37 24.03.2019

Re: Dana

A koji je problem sa dr Konom? Možda nije bilo pandemije "svinjskog" gripa 2009?


Moraču da se konsultujem sa Srđanom Fuschom pa ću da ti kažem
shone shone 17:39 24.03.2019

Re: Dana

Otkud ti to da ne živim u Srbiji?


Prosto se nameće,ako živiš onda tek nešto nije u redu.
Neka na ovome i ostane da sačuvamo naše vreme.
shone shone 17:58 24.03.2019

Re: Dana

I kakve to i sa čime ima veze, pod uslovom da je tačno, naravno?


Izvini moram da se konsultujem Tasom pa ću da ti reknem.





freehand freehand 17:59 24.03.2019

Re: Dana

shone
I kakve to i sa čime ima veze, pod uslovom da je tačno, naravno?


Izvini moram da se konsultujem Tasom pa ću da ti reknem.






Dobro. Kod Tase je doduše strogi karantin ali verujem da ti možeš da uđeš.
jooscout jooscout 18:04 24.03.2019

Re: Dana

shone
Ja sam izabrala epidemiologa, ipak. Prof. Radonovica, na primer.


Neko je izabrao i Predraga Kona epidemiologa.

Ja nisam, ali na.pr.



Sta fali Dr. Konu? Rekoh, na temu uranijuma biram da slusam Dr Radovanovica, jer se temom bavio. Sa druge strane, ko zeli da sazna vise o epidemijama gripa u Srbiji, moze slobodno da slusa Dr Kona. To sto se 2009/2010 nadigla dreka (a sada vidimo da razloga za to bilo nije) je druga stvar. Zna li se da je Svetlana Vukajlovic oslobodjena optuzbi?
shone shone 18:07 24.03.2019

Re: Dana

Dobro. Kod Tase je doduše strogi karantin ali verujem da ti možeš da uđeš


Možeš i ti al prvo da se vakcinišeš.
milisav68 milisav68 18:21 24.03.2019

Re: Dana

a_jovicic
Možda u Srbiji nije umrlo 137 ljudi?

Odlično se sećam da je prva žrtva je bila žena od 50 i nešto godina, koja je spremala svadbu sinu, i nije htela na savet lekara da odleži, već je čitavu nedelju spremala svadbu, pa je umrla na vr` svadbe.

Grip jeste zajebana stvar, ali to je tako priroda uredila, da "skloni" slabe i već bolesne, odnosno one sa oslabljenim imunitetom, kao i neodgovorne u opisanom primeru.
jooscout jooscout 18:27 24.03.2019

Re: Dana

milisav68
a_jovicic
Možda u Srbiji nije umrlo 137 ljudi?

Odlično se sećam da je prva žrtva je bila žena od 50 i nešto godina, koja je spremala svadbu sinu, i nije htela na savet lekara da odleži, već je čitavu nedelju spremala svadbu, pa je umrla na vr` svadbe.

Grip jeste zajebana stvar, ali to je tako priroda uredila, da "skloni" slabe i već bolesne, odnosno one sa oslabljenim imunitetom, kao i neodgovorne u opisanom primeru.


Grip iz 2009/2010., u narodu poznat kao svinjski, je upravo po tome razlicit od ostalih sa kojima smo se susretali: najveci broj pacijenata sa fatalnim ishodom je bilo u starosnoj dobi mladih, ima tzv. invertovanu U krivu.
milisav68 milisav68 18:58 24.03.2019

Re: Dana

jooscout
Grip iz 2009/2010., u narodu poznat kao svinjski, je upravo po tome razlicit od ostalih sa kojima smo se susretali: najveci broj pacijenata sa fatalnim ishodom je bilo u starosnoj dobi mladih, ima tzv. invertovanu U krivu.

Ako su tebi mladi između 50 i 54, odnosno 55 i 59...



Stres, loša ishrana (negde neodgovornost) = pad imuniteta = smrtnost.

Rizične grupe ili vakcinisane ili im je pojačavan imunitet ili su se jednostavno sklanjali.


jooscout jooscout 19:13 24.03.2019

Re: Dana

milisav68
jooscout
Grip iz 2009/2010., u narodu poznat kao svinjski, je upravo po tome razlicit od ostalih sa kojima smo se susretali: najveci broj pacijenata sa fatalnim ishodom je bilo u starosnoj dobi mladih, ima tzv. invertovanu U krivu.

Ako su tebi mladi između 50 i 54, odnosno 55 i 59...



Stres, loša ishrana (negde neodgovornost) = pad imuniteta = smrtnost.

Rizične grupe ili vakcinisane ili im je pojačavan imunitet ili su se jednostavno sklanjali.





Sad bih morala da objasnim šta je U-curve, šta je excess death rate za starosnu dob itd, a ja to ne umem ukratko, te evo tebi link pa prouči:
link
Ako pogledaš i svoju tabelu, šta uočavaš? U kojoj su grupi procentualno najviše umrli? Da, ni 30-34, ni 40-44, ni 50-54 nije očekivano. Ovakva raspodela se pre toga desila za vreme "španske groznice".
Milan Novković Milan Novković 19:31 24.03.2019

Re: Dana

milisav68
... Stres, loša ishrana ... = pad imuniteta ...

Samo da iskoristim ovaj tačan fragment da ga proširim, sa dva dodatka:

- Bitan je i režim života, npr spavanje, a kod ishrane ima i jako bitnih, a relativno skrivenih "detalja" - možeš na prvi pogled odlično da se hranš, a da ne izlaziš na sunce dovoljno pa nemaš dovoljno Vitamina D - on je kritično bitan za reakciju na virus, bukvalno neki delovi "rokanja" infekcije ne rade bez vitamina D. I jedan od značajnih, od više, faktora zašto stariji imaju oslabljen imuni, nisu samo godine, nego manje izlaze i mrdaju po suncu, a koža im je isto manje efikasna u sintezi vitamina D. Ili vitamin A, ali ako njega imaš u manjku onda već mnogi mogu da ti kažeu da ti je ishrana loša, što i sam navodiš.

- Ljudi kod kojih je sve cool, i nemaju genetski slabiji imuni sistem, tj nisu bolešljivi/podložni infekcijama svako malo, padaju pod jednu kategoriju o kojoj se malo priča - npr vakcinacija protiv gripa može da im čini mnogo više lošeg nego dobrog. Naročito deci, zamisli, a svi znamo mantru da su od gripa najviše ugroženi stariji ljudi i deca - koja je tačna za decu koja nisu u odličnom zdravlju, okolina i režim života im nisu optimalni.

Kod ovih top kids, npr, vakcina jedne godine može da im potencijalnu infekciju sledeće godine, ili sledećih, koja bi bila blaga i trivijalna, učine jako opasnom, čak da im ugrozi život (sad će Srki da se strese ako je ćerku vakcinisao protiv gripa i prošle godine).

Ima svašta u tim pričama, da ne rastežem, i dugoročnoj većoj šteti nego koristi kod jako ok dece, a evo, opšteg znanja radi, jednog primera:

Antibody-dependent enhancement - za osećaj za feeling su dovoljni i prvi paragraf od nekoliko redova, pa fotka desno sa komentarom.

Pošto se članak osvrće uglavnom na AIDS i jurnjavu za vakcinom samo da naglasim da se vrlo odnosi i na grip, pa koga interesuje može da Gugleće dalje


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 24.03.2019

Re: Dana

freehand
shone
I kakve to i sa čime ima veze, pod uslovom da je tačno, naravno?


Izvini moram da se konsultujem Tasom pa ću da ti reknem.






Dobro. Kod Tase je doduše strogi karantin ali verujem da ti možeš da uđeš.


Sad sam tek video da je kod tase zavladalo vanredno stanje, a sve to nakon što nas je mučki isprozivao, napičkarao, i onda pošto je zaključao blog za odgovore, inteligentno je zaključio da se mi sad previjamo u bolovima, i kao ćuran uzeo da se šepuri kako nam je svima, jelte, skresao, nešto što se toliko dugo kuvalo u njemu (i povremeno ključalo i ispadalo iz lonca na šporet, otprilike na svakom blogu koji je napisao u poslednjih godinu dve dana). I još mi se čini da je nestalo i nekoliko mojih i hučijevih komentara, ne znam zašto, nismo odstupali značajno od naše uobičajene partizan-četnik verbalne onanije i maltretiranja normalnih blogera. I ostade maksino pitanje neodgovoreno, mada možda samo ja nisam shvatio taj nenapisan odgovor.





freehand freehand 19:44 24.03.2019

Re: Dana

srdjan.pajic
freehand
shone
I kakve to i sa čime ima veze, pod uslovom da je tačno, naravno?


Izvini moram da se konsultujem Tasom pa ću da ti reknem.






Dobro. Kod Tase je doduše strogi karantin ali verujem da ti možeš da uđeš.


Sad sam tek video da je kod tase zavladalo vanredno stanje, a sve to nakon što nas je mučki isprozivao, napičkarao, i onda pošto je zaključao blog za odgovore, inteligentno je zaključio da se mi sad previjamo u bolovima, i kao ćuran uzeo da se šepuri kako nam je svima, jelte, skresao, nešto što se toliko dugo kuvalo u njemu (i povremeno ključalo i ispadalo iz lonca na šporet, otprilike na svakom blogu koji je napisao u poslednjih godinu dve dana). I još mi se čini da je nestalo i nekoliko mojih i hučijevih komentara, ne znam zašto, nismo odstupali značajno od naše uobičajene partizan-četnik verbalne onanije i maltretiranja normalnih blogera. I ostade maksino pitanje neodgovoreno, mada možda samo ja nisam shvatio taj nenapisan odgovor.






Taman smo se zalaufali, krenula cepaža po cevanicama i majke četničke i partizanske a on uzeo loptu i otišao kući.
Jel to normalno?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 24.03.2019

Re: Dana

I još mi se čini da je nestalo i nekoliko mojih i hučijevih komentara, ne znam zašto, nismo odstupali značajno od naše uobičajene partizan-četnik verbalne onanije i maltretiranja normalnih blogera


Stvarno?
Nisam ni proveravao, kad sam video da je zaključano odmah sam otišao odatle.

A dobro si prošao, spremio sam bio opasan, ali o-pa-san! odgovor koji bi te zakucao :)

Moli boga da ga ne otključa :)
angie01 angie01 20:20 24.03.2019

Re: Dana

Sad sam tek video da je kod tase zavladalo vanredno stanje, a sve to nakon što nas je mučki isprozivao, napičkarao, i onda pošto je zaključao blog za odgovore, inteligentno je zaključio da se mi sad previjamo u bolovima, i kao ćuran uzeo da se šepuri kako nam je svima, jelte, skresao, nešto što se toliko dugo kuvalo u njemu (i povremeno ključalo i ispadalo iz lonca na šporet, otprilike na svakom blogu koji je napisao u poslednjih godinu dve dana). I još mi se čini da je nestalo i nekoliko mojih i hučijevih komentara, ne znam zašto, nismo odstupali značajno od naše uobičajene partizan-četnik verbalne onanije i maltretiranja normalnih blogera. I ostade maksino pitanje neodgovoreno, mada možda samo ja nisam shvatio taj nenapisan odgovor.





boktemazo, skoro nesto gluplje, bezobraznije, al zato sve skupa besmisleno nisam videla- prvo postavi neko zamumuljeno nezadovoljstvo, posle javno prozove i klevece neke blogere, kroz tristoikusur komentara migolji, lupeta, sibicari, ne kaze sta je problem i koji su mu argumenti, sa prilicno nesuvislim nastupom, vecina blogera reaguje protiv svega toga i trazi nesto konkretno, naravno, znamo ko pridrzava glupost i na kraju, bez bilo kakvog obrazlozenja tog celog nicim izazvanog i bezumnog cirkusa, on "pobednicki" daje zakljucak, kako eto, oni koji su zasluzili su dobili po ..cci i zakljuca blog,...pa, ajde kazi, je l ima to negde...
milisav68 milisav68 20:48 24.03.2019

Re: Dana

jooscout
Ako pogledaš i svoju tabelu, šta uočavaš? U kojoj su grupi procentualno najviše umrli? Da, ni 30-34, ni 40-44, ni 50-54 nije očekivano. Ovakva raspodela se pre toga desila za vreme "španske groznice".

Grip iz 2009/2010., u narodu poznat kao svinjski, je upravo po tome razlicit od ostalih sa kojima smo se susretali: najveci broj pacijenata sa fatalnim ishodom je bilo u starosnoj dobi mladih,

Nije moja tabela, već je domaćin bloga okačio zvaničnu analizu Republike Srbije.

Drugo, hajde da se dogovorimo koji su to mladi.

Treće, španska groznica je upravo to - stres i neuhranjenost (loša ishrana) zbog rata.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 24.03.2019

Re: Dana

hoochie coochie man
I još mi se čini da je nestalo i nekoliko mojih i hučijevih komentara, ne znam zašto, nismo odstupali značajno od naše uobičajene partizan-četnik verbalne onanije i maltretiranja normalnih blogera


Stvarno?
Nisam ni proveravao, kad sam video da je zaključano odmah sam otišao odatle.

A dobro si prošao, spremio sam bio opasan, ali o-pa-san! odgovor koji bi te zakucao :)

Moli boga da ga ne otključa :)


I ja sam već spremio kontraodgovor od koga ćeš da kreneš ponovo da proučavaš manifest komunističke partije, i odrekneš se najmilijih predaka, a i znam šta će biti u tvom odgovoru (Bulajić opet verovatno, između ostalog, i još par slika uštavljenih četnika sa iredentskih porno veb sajtova). Ali priznajem da sam se i ja malo umorio, a i kad sam video da je i strpljivi bili ispao iz autobusa, to jest digao ruke, došlo mi nekako žao ljudi i shvatio sam da je vreme da batalimo, da poštedimo publiku, mada je verovatno više nije ni bilo, još od jedno sto komentara ranije. I u tome mi je tasa, verovatno, pomogao. Ali mučki mi zabode nož u leđa sa onom otvorenom prozivkom, što sam mu onomad okrpio najmiliju, i jedinu koja ga je istiniski volela, kukurukaču, pa zaključavanjem bloga za komentarisanje onemogućio da mu lepo objasnim neke stvari.

Svejedno, što reče moj drugar vrabac, lep dan za napolje, e, i ovde je, te iz tog razloga stavljam tačku.

(edit: e, daj da batalimo dalji razvoj priče, doći će i ovde da prostire voluminozne komentare, kači jutjub klipove, i Frankfurta, i preti sada definitivnim odlaskom sa bloga, stvarno nema smisla da i ovaj blog useremo do daske, jebote, blog o godišnjici bombardovanja Srbije i Crne Gore od strane NATO svinja).
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 24.03.2019

Re: Dana

bombardovanja Srbje i Crne Gore od strane NATO svinja


Šta dodati?
Ništa, to je to.
:)
a_jovicic a_jovicic 21:07 24.03.2019

Re: Dana

milisav68
Treće, španska groznica je upravo to - stres i neuhranjenost (loša ishrana) zbog rata.

Znači moram svaki put ... ključna reč ... "citokinska oluja" ...

Prljavi svinjski grip

Počeli su da stižu prvi pacijenti. Vrlo brzo bi upadali u komu. Moja služba je radila svoj posao. Nosili smo maske koje ne štite i radili. Ređali su se pacijenti. Često se radilo o ljudima koji su ujutru bili dobro a do kraja dana već na aparatu za disanje. Što je najgore pacijenti su bili mladi, često deca. Počelo je umiranje.

Dolazim ujutru na posao i srećem jednog poznanika, nema ni 30. Kija, pita šta da radi. Nema temperaturu. Nekoliko sati kasnije ga donose. Aparat za disanje. Za samo nekoliko sati od lake prehlade do stanja bliskog smrti. A na TV i dalje divljaju protiv vakcina. Ne shvatam razlog.

Počinju da umiru ljudi koje poznajem. Statistička metodologija čini da bolest deluje prilično nevažno. Dok je za običan grip H3N2 dovoljno upisati dijagnozu grip, za H1N1 je neophodna laboratorijska potvrda. Znam 65 osoba za koje se mogu zakleti da su po medicinskoj slici umrli od H1N1 ali ni jedan se ne vodi tako jer nije ni poslat uzorak na analizu. Znam decu koja su umrla. Znam im grobove. Čitam - nijedno dete nije umrlo od H1N1, mora da je neko ovde lud.

Sećam se devojčice sa plavim kikicama, nevinog pogleda koji je nestao u aparatima za disanje. Dete koje ne shvata šta se dešava, uplašeno. Sada je samo uspomena, hladni grob na vetrometini u gornjem delu Novog Groblja. Lepši deo. Ima tu još onih koji joj prave društvo. Jedan dečko od 17 godina, koji je odrastao sa mojom decom. Zdrav, prav, sportista. Nije napunio 18. Ima ih još. Previše. Prodavac na pijaci. Nikad bolestan iako je napolju na hladnom. Nikad 27. Što da se vakcinišete? Znaju politikanti bolje.


Ne qrčite se sa gripom ... vakcina glavu čuva ... možda ne spreči obolevanje uvek ali čak i tada sačuva glavu!
milisav68 milisav68 21:35 24.03.2019

Re: Dana

a_jovicic
Ne qrčite se sa gripom ... vakcina glavu čuva ... možda ne spreči obolevanje uvek ali čak i tada sačuva glavu!

Ma nisam ja protiv vakcine, nego pre nje moraš da složiš kockice da bi ona uopšte imala efekta.

Nema vakcina super-moć.
jadragoljub jadragoljub 21:52 24.03.2019

Re: Dana

Dana kao vrsni neurohirurg

njoj veruješ?!?
pa većeg botovskijeg bota od danabota ja nevidijeh svijeh ovijeh sedan godina od početka vladavine bogaim njihovog botovskog.
jadragoljub jadragoljub 21:56 24.03.2019

Re: Dana

a sve to nakon što nas je mučki isprozivao, napičkarao, i onda pošto je zaključao blog za odgovore, inteligentno je zaključio da se mi sad previjamo u bolovima,

jooscout jooscout 22:07 24.03.2019

Re: Dana

milisav68
jooscout
Ako pogledaš i svoju tabelu, šta uočavaš? U kojoj su grupi procentualno najviše umrli? Da, ni 30-34, ni 40-44, ni 50-54 nije očekivano. Ovakva raspodela se pre toga desila za vreme "španske groznice".

Grip iz 2009/2010., u narodu poznat kao svinjski, je upravo po tome razlicit od ostalih sa kojima smo se susretali: najveci broj pacijenata sa fatalnim ishodom je bilo u starosnoj dobi mladih,

Nije moja tabela, već je domaćin bloga okačio zvaničnu analizu Republike Srbije.

Drugo, hajde da se dogovorimo koji su to mladi.

Treće, španska groznica je upravo to - stres i neuhranjenost (loša ishrana) zbog rata.




Spanska groznica- objasnio domacin. Samo rat-ne moze da objasni, vec isti tip virusa.Ostale epidemije influence su imale drugaciju raspodelu. Mladi, u ovom kontekstu, 30-60. Imunitet gradis kad se sretnes sa antigenom-prirodno se razbolis, ili kontrolisano vakcinom.
shone shone 22:44 24.03.2019

Re: Dana

njoj veruješ?!?
pa većeg botovskijeg bota od danabota ja nevidijeh svijeh ovijeh sedan godina od početka vladavine bogaim njihovog botovskog.


Sad si me pokolebao - možda si u pravu, prihvatam da se revidiram ali tek kad mi objasniš zašto to tvrdiš.
Atomski mrav Atomski mrav 23:04 24.03.2019

Re: Dana

Dana jeste vrhunski neurohirurg ali se u epidemiologiju ne razume ama 'ič (i to će ti reći svi epidemiolozi koje pitaš).


A ni neurohirurzi ni epidemiolozi se ne razumeju u onkologiju onako i onoliko koliko se razumeju onkolozi. Moje pitanje je zašto se onda koji moj trsaju oko te teme?
tasadebeli tasadebeli 23:19 24.03.2019

Re: Dana

shone
I kakve to i sa čime ima veze, pod uslovom da je tačno, naravno?


Izvini moram da se konsultujem Tasom pa ću da ti reknem.



Питај. Шта год знам, умем и могу да ти кажем, ја ћу ти рећи.

Само немој овде. Да не тролујемо човеку блог.

Неки други канал за комуникацију изабери.
shone shone 23:25 24.03.2019

Re: Dana

Само немој овде. Да не тролујемо човеку блог.

To sam hteo da pitam,dal da trolujem.
a_jovicic a_jovicic 00:31 25.03.2019

Re: Dana

Atomski mrav
Dana jeste vrhunski neurohirurg ali se u epidemiologiju ne razume ama 'ič (i to će ti reći svi epidemiolozi koje pitaš).


A ni neurohirurzi ni epidemiolozi se ne razumeju u onkologiju onako i onoliko koliko se razumeju onkolozi. Moje pitanje je zašto se onda koji moj trsaju oko te teme?

Pa i onkolog i neurohirurg ... i "običan" hirurg su kliničari. Oni vide bolest kroz svoje pacijente. Mogu da imaju i subjektivan osećaj da se incidencija neke bolesti povećava zato što vide više slučajeva.

Medjutim, razlog tome ne mora da bude objektivno povećan broj obolelih. Može da se desi da zbog organizacije zdravstvene službe njihove ustanove budu opterećenije zato što se u njih uloži više sredstava za nabavku opreme. Može da se desi da se dijagnostika poboljšala pa se više slučajeva otkrije. Može da se desi da i objektivno ima više slučajeva ali da razlog tome nije bombardovanje nego starenje nacije.

Epidemiolozi sa druge strane upravo pokušavaju da detektuju objektivno povećanje incidencije i onda da otkriju koji bi uzroci toga mogli biti. U slučaju raka apsolutni broj jeste povećan ... ali zato što je stanovništvo sve starije. To ne ukazuje na epidemiju nego na epidemiološku tranziciju

Stvarno ne razumem koj' djavo su se ljudi ovde kao što je Dana ili Laketić (mada on lagano menja priču) uhvatili osiromašenog uranijuma kada je samo bombardovanje industrijskih postrojenja dovoljan zločin i izvor ugrožavanja javnog zdravlja nacije. Pecaju se na taj propagandni "fazon" koji je imao svrhu u jednom periodu (pošto jel'te sve što ima veze sa radioaktivnošću je nešto što će da napali mase ... zato što se ona ne vidi ... kao da se trovanje piralenom vidi)

... a ...

Piralen je termootporno ulje, rashladni fluid kojim se oblažu bakarne grejne ploče kako se prilikom emitovanja energije ne bi spojile i istopile. Reč je o izuzetno kancerogenoj materiji koja se, bar prema podacima do kojih smo mi došli, nikako ne može razgraditi prirodnim putem. Ukoliko se piralenom ne rukuje kako treba, ostavlja trajne posledice u prirodnoj sredini i na ljudima koji su bili izloženi dejstvu te materije. Zato ne treba da čudi što je upotreba piralena zabranjena u zemljama EU.

Znači svaka uništena trafo-stanica je bila potencijalni izvor zagadjenja. Ali neeee ... osiromašeni uranijum bolje zvuči!

E sad ... koncentracija tog piralena možda nije bila dovoljna da "potruje" jedan ceo grad ... možda su izloženi bili samo radnici koji su se zatekli u blizini. To jeste posao epidemiologa ... U tom slučaju nema klasične epidemije (tj. da se u ukupnim brojevima primeti neko povećanje) ali se može primetiti povećanje na odgovarajućem stratumu. To ne može da otkrije onkolog. Nije njegov posao da pita pacijenta da li je bio u blizini razrušene trafo-stanice 1999. To jeste posao epidemiologa.

E kad državna komisija krene od te premise (a ne da "siluje" podatke dok ne "priznaju" kako je osiromašeni uranijum odgovoran) možda nečega i bude ... ali to je teži put ... ne može se samo igrati brojkama iz registra za rak nego treba izdvojiti ozbiljne novce za terensko istraživanje, intervjuisanje i kopanje po medicinskim arhivama "taloženim" 20 godina. Aj' za početak nek' komisija objavi samo tematske mape sa emitovanim zagadjivačima tokom bombardovanja. 'Oće ... al' za malo ... nemaju nikoga ko te podatke može da im prikupi i kartografski obradi ... pa onda na to treba "uloviti" migracije stanovništva oko pogodjenih tačaka (džabe im sad da gledaju ko tamo živi ... moraju da nadju i one koji su se odselili ... pa da utvrde i kada se ko doselio ... pa da formiraju kontrolne grupe od onih koji nisu bili u takvim područjima ... pa ...)

I rezultat svega će biti "NATO kriv za ekološku katastrofu" ... to može da se dokaže i bez glupiranja sa OU ... i šta dalje sa tim ... tražiti odštetu ... od koga? ... koliku? ... za šta? (izgubljene godine života ili materijalnu štetu ... ili za troškove dekontaminacije)

... dok za to vreme i dalje budemo pronalazili buriće opasnih materija zakopane kojekude po Srbiji koje su "sposobni preduzetnici" zapisnički "uništili".
Atomski mrav Atomski mrav 01:10 25.03.2019

Re: Dana

kada je samo bombardovanje industrijskih postrojenja dovoljan zločin i izvor ugrožavanja javnog zdravlja nacije.


To i mene zanima. Gađane su rafinerije nafte, Petrohemija u Pančevu. Malo li je?

U slučaju raka apsolutni broj jeste povećan ... ali zato što je stanovništvo sve starije.


Ispada da mahom stariji ljudi oboljevaju od raka, šta kaže statistika - kakva je raspodela po starosti obolelih?

I rezultat svega će biti "NATO kriv za ekološku katastrofu" ... to može da se dokaže i bez glupiranja sa OU ... i šta dalje sa tim ... tražiti odštetu ... od koga? ... koliku? ... za šta? (izgubljene godine života ili materijalnu štetu ... ili za troškove dekontaminacije)


Misliš, čemu sve to? Kao prvo, da se utvrde činjenice, za šta mi se učinilo da se i ti zalažeš. Da saznamo koliko nam je zdravlje ugroženo zbog bombardovanja i šta su tačno uzroci.
a_jovicic a_jovicic 02:29 25.03.2019

Re: Dana

Atomski mrav
U slučaju raka apsolutni broj jeste povećan ... ali zato što je stanovništvo sve starije.


Ispada da mahom stariji ljudi oboljevaju od raka, šta kaže statistika - kakva je raspodela po starosti obolelih?

Tabele 18 do 21
I rezultat svega će biti "NATO kriv za ekološku katastrofu" ... to može da se dokaže i bez glupiranja sa OU ... i šta dalje sa tim ... tražiti odštetu ... od koga? ... koliku? ... za šta? (izgubljene godine života ili materijalnu štetu ... ili za troškove dekontaminacije)


Misliš, čemu sve to? Kao prvo, da se utvrde činjenice, za šta mi se učinilo da se i ti zalažeš. Da saznamo koliko nam je zdravlje ugroženo zbog bombardovanja i šta su tačno uzroci.

1. Ko će da plati dokazivanje nečeg što nije sporno (NATO bombardovanje je bila gruba povreda zakona i običaja ratovanja)?

2. Činjenice nikada nećeš moći da utvrdiš u smislu "šta je tačno bilo" ... možeš samo da utvrdiš trenutno stanje izazvano svim onim što se dešavalo pre, za vreme i u narednih 20 godina od bombardovanja (i to je ono što ja podržavam)

3. Stepen ugroženosti zdravlja i tačne uzroke ćeš teško utvrditi osim u slučaju onih koji su bili u neposrednoj blizini zone dejstava (a to je mali procenat od ukupne populacije)

4. Sve to je rasipanje resursa pošto ne postoji značajan porast obolevanja od raka ... pa samim tim ni bombardovanje nije uticalo na promenu u redosledu najčešćih uzroka obolevanja od raka. Te resurse bi trebalo iskoristiti za uspostavljanje gušće mreže permanentnih stanica za merenja kvaliteta vazduha i vode, češće i sveobuhvatnije praćenje zagadjenja tla, mapiranje zagadjenih zona i njihovo čišćenje ... a mi jurimo "duhove" od pre 20 godina dok i mlado i staro puše "k'o Turci", dok je zimi koncentracija čestica u crvenim i "purpurnim" zonama zbog loženja fosilnih goriva i upotrebe dizela, dok se tovimo hraneći se džank-hranom, dok se ne vakcinišemo od bolesti za koje se zna da mogu da uzrokuju rak ... ni za šta od ovoga nam nije kriv NATO i nikakvi rezultati neke komisije nam neće pomoći da smanjimo incidenciju raka ukoliko ne uklonimo pomenute uzroke.

Usput ... da li iko od zagovornika detaljnih istraživanja ima predstavu koliko je potrebno uzeti uzoraka tla i sa koliko široke teritorije ... koliko košta analiza svakog od tih uzoraka ... koliko treba vremena da se analize urade ... koliko treba vremena da se svi ti podaci provere, srede i obrade ... koliko ljudi treba da bude angažovano na tim poslovima ... koliko ljudi treba angažovati za sprovodjenje anketa ... koliko treba logistike obezbedite (automobila, goriva, dnevnica) ... i posle koliko vremena bi tako detaljni rezultati mogli da budu na raspolaganju? Nije to izgradnja jarbola ili gondole ... ni rekonstrukcija trgova po gradu ... gde neko može da se "ugradi" pa da ima interes da se taj posao uradi. Od ovoga niko neće imati lični interes što u Srbiji znači samo jedno: "od tog posla nema ničega". Probaju "silovanjem" podataka da izvuku nešto što bi zadovoljilo masu žednu krvi ... a onda će posle toga biti ... "pa izvin'te ali nemamo sredstva ... kad budemo dobili NATO na sudu onda ćemo da nastavimo"
jadragoljub jadragoljub 01:27 27.03.2019

Re: Dana

shone
njoj veruješ?!?
pa većeg botovskijeg bota od danabota ja nevidijeh svijeh ovijeh sedan godina od početka vladavine bogaim njihovog botovskog.


Sad si me pokolebao - možda si u pravu, prihvatam da se revidiram ali tek kad mi objasniš zašto to tvrdiš.

gledao sam je i slušao više puta, aproksimativno više od 1 manje od 3
svi smo životom stekli pavlovljev refleks da ukapiramo ski m razgovaramo ili slušamo, odma nam proradi da li on priča iz ubeđenje ili nekih drugih razloga.
nesam imaja pojam ko je ta žena kad sam je prvi put video-slušao , u monumentu mi proradio reffleks da ona ima neki , za nas smrtnike, skriveni cilj.
jednostavno gledaj je dok priča al isključi ton, samo prati mimiku i ponašanje. pa sag šta zaključiš.
i šesnesto
ja sam po svim njihovim tvrdnjama mrtav samo me niko nije obavestio. zakaj? pa lepo bio sam na skoro svim mestima koja su bonbardovana najkasnije pola sata. pukli su vojni sud 100m. vazdukom od mene, ja ulazu zgrade čeko da se raziđe dim, nači radijacija samo tako i nikako. pa se šetkao po parku preko puta suda ne samo ja još desetk-dvajes ludaka i luđakinja. kad su , jebenliga kako su uspeli da promašu MIN,ali su okrnjili veterinarsku-nešto zgradu preko puta, krater bio do kanalizacije, ono 6-9 m. neznajemm na koju je tačnu dubinu postavljena kanalizacija. tad kad su je roknulija sam pišao, naravno od stra a kako bi drugačije i čuo kako je nešto tresnulo u krov, ja san na treći sprat i samo je ravan krov iznad mene. svo celo vreme bacanaja bonbi sam bio na trećem spratu pošto mojoj majkci nije padal o na pamet da ide u podrum, 42. prilikom nekog bonbardovanja bila dandva zatrpana u neki podrum zajedno sa mojom sestrom. ondak je jedna bonba pala na crni put, ulevo od one što promašila min tridesetak metara, srećom nije explodirala,posle još jedna, to je sve 100inak metra od ja. sve sam uredno obišo, ondak su puknuli betonski mos, i tu sam oma otišo da vidim šajebilo, još sam upozoravao nekog tipa što smo zajedno krenuli u nispekciju da ako čujemo avion skačemo on ulevo ja udesno da nebi bilo ko u crtani da skočimo jedan na drugog. pa sam obišo ,kad su pukli pijac al tu nisu pušćali dalje od banovine. 50ak etra od mesta događaja, sutra preksutra sam i to obiš, e tu sam mogo taj dan da i ja budem nafilovan sgeleri jer sam planirao didem na veliki pijac da kupim duvan, srećom nisu dali pemziju pa nisam imo pare didem. eto pa nek kaže neko da i neisplaćivanje pemzije ne može za nekog da bude srećan da.
e kad su bacali one kasetarke na bonocu tu sam , sa još desetak idiota obilazi neke delove kontjnera, ono sa pola i manje metra daljine.
ja sanvan daklem ozračen i mrtav već dvajes godine al niko neće da mi kaže, jer ko zna koliku sam radijaciju pokupio šetajući po izbonbardovanim mestima uniš, a po ostali selagradovi što me vodili i pokazivali poje još par kapi atomskog zračenja na moju ludu glavu.
daklem pozdravlja vas dragoljub sonog sveta za koji mu niko nije rekno da s tamo preselio .
jedino što znam da je posledica bonbardovanja to da su ljudi padali od srčeke još par godina posle. moj komšija, nikad do tad nisam video tako uplašenog čoveka, koji nije izlazio iz podruma je umro od srčanog udara mesec dana posle bonbardovanjja. i da se razmemo ne ismejavam nikog ko je imao napade panike tokom bonbardovanja, to je nešto što ne može da se meri na svesnom nivoju, samo na podsvesnom a mi još takav metar nismo našli.
pozdrav - sneba il izpakla, nisam još utvrdio kudesam.
bene_geserit bene_geserit 18:01 27.03.2019

Re: Dana

To sa vakcinama i ljudskim pravima. Interesantno kako uvek stvari budu onakve kako odgovara big biznisu.

Kad su vakcine u pitanju, ugrožavanje ljudskih prava obaveznom vakcinacijon poprima zabrinjavajuće razmere. Zato što odgovara Big farmi i totalitarnoj državi.

Sa druge strane kada su recimo homeless-i u pitanju, bez obzira na epidemije žutice, tifusa po Kalifornijskim gradovima niko ih ne raseljava (tj. striktno sprovodi zakon o skitničarenju), niti smešta u ludnice. Između ostalog i zato što nema državnih ludnica i zato što su privatne ludnice dobar biznis.
freehand freehand 18:03 27.03.2019

Re: Dana

Kalifornijskim gradovima niko ih ne raseljava (tj. striktno sprovodi zakon o skitničarenju), niti smešta u ludnice. Između ostalog i zato što nema državnih ludnica i zato što su privatne ludnice dobar biznis.

Kod nas se to rešava izborom u Vladu. Isto je dobar biznis.
freehand freehand 12:03 24.03.2019

Pu

Znao sam da ovaj dan ne može da prođe bez sikiracije, ali da će Tasa tako brutalno da zaključa blog i da svi u njemu ostanemo ko u onoj, da prostite, hladnjači - to nisam mogao da zamislim.
maksa83 maksa83 12:13 24.03.2019

Re: Pu

Znao sam da ovaj dan ne može da prođe bez sikiracije, ali da će Tasa tako brutalno da zaključa blog i da svi u njemu ostanemo ko u onoj, da prostite, hladnjači - to nisam mogao da zamislim.

Džaba si se nasekirao, otključaće ga samo da nešto dopiše. Doduše onda će opet brzo da ga zaključa.

Edit: ja sam se polu-zajebavao, ali se upravo to i desilo.
freehand freehand 12:20 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
Znao sam da ovaj dan ne može da prođe bez sikiracije, ali da će Tasa tako brutalno da zaključa blog i da svi u njemu ostanemo ko u onoj, da prostite, hladnjači - to nisam mogao da zamislim.

Džaba si se nasekirao, otključaće ga samo da nešto dopiše. Doduše onda će opet brzo da ga zaključa.

Edit: ja sam se polu-zajebavao, ali se upravo to i desilo.

Gledao u rial tajmu... I sve pokušavam da mu napišem "Dogodine u lektiri" al on ponovo zaključa.
Dobro, vratiće se i Veselica pnovo, relaksiraće se stvar al ti tvoj pogani jezik da malo bolje kontrolišeš, ne radi se to tako sa ljudima i njihovim osećanjima.

EDIT i P.S. Pišeš li Pp?
Ja evo treći put počinjem pa ne nalazim reči a i suze mi zalivaju tastaturu bojim se napraviću neki kurcšlus ko Tasin ćale kad puca u rep Šturmovika.
Hoćeš li se pokajati i zamoliti da ti pobriše sve ono što si izasebe izasrao?
neverovatan neverovatan 12:37 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
Znao sam da ovaj dan ne može da prođe bez sikiracije, ali da će Tasa tako brutalno da zaključa blog i da svi u njemu ostanemo ko u onoj, da prostite, hladnjači - to nisam mogao da zamislim.

Džaba si se nasekirao, otključaće ga samo da nešto dopiše. Doduše onda će opet brzo da ga zaključa.

Edit: ja sam se polu-zajebavao, ali se upravo to i desilo.

Eeee, da - tas je bio munjevit, tako da nisam stigao da ti tamo odgovorim.
Odgovorio sam ti kod Srđana Fuchsa.
freehand freehand 12:39 24.03.2019

Re: Pu

Eeee, da - tas je bio munjevit, tako da nisam stigao da ti tamo odgovorim.
Odgovorio sam ti kod Srđana Fuchsa.

Pusti to, nego - jel pišeš PP sa revidiranjem i molbom za aboliciju, da pobriše ono što bi moglo da za pokolenja ostane kao tvoja sramota?
neverovatan neverovatan 12:40 24.03.2019

Re: Pu

freehand
Eeee, da - tas je bio munjevit, tako da nisam stigao da ti tamo odgovorim.
Odgovorio sam ti kod Srđana Fuchsa.

Pusti to, nego - jel pišeš PP sa revidiranjem i molbom za aboliciju, da pobriše ono što bi moglo da za pokolenja ostane kao tvoja sramota?

Koje?
Daj neki hint, nisam u toku.
maksa83 maksa83 12:45 24.03.2019

Re: Pu

Dobro, vratiće se i Veselica pnovo, relaksiraće se stvar al ti tvoj pogani jezik da malo bolje kontrolišeš, ne radi se to tako sa ljudima i njihovim osećanjima.

Dakle posle bar 20 puta postavljenog pitanja tamo i preko 300 komentara o ničemu ja ovde i ovako saznajem da je triger to što mu je opet Odnelo qqriq, i da sam mu ja za to kriv (opet)?

Ok, to ludilo je periodično-ponavljajuće i moramo da ga prihvatimo kao kretanje Zemlje oko Sunca, smenu godišjnih doba, prolazak Halejeve komete...
neverovatan neverovatan 12:47 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
Dobro, vratiće se i Veselica pnovo, relaksiraće se stvar al ti tvoj pogani jezik da malo bolje kontrolišeš, ne radi se to tako sa ljudima i njihovim osećanjima.

Dakle posle bar 20 puta postavljenog pitanja tamo i preko 300 komentara o ničemu ja ovde i ovako saznajem da je triger to što mu je opet Odnelo qqriq, i da sam mu ja za to kriv (opet)?

Ok, to ludilo je periodično-ponavljajuće i moramo da ga prihvatimo kao kretajne Zemlje oko Sunca, smenu godišjnih doba, prolazak Halejeve komete...

Ja se sa tim ne bih zajebavao.
maksa83 maksa83 12:49 24.03.2019

Re: Pu

Ja se sa tim ne bih zajebavao.

Pa ni nemoj.
neverovatan neverovatan 12:50 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
Ja se sa tim ne bih zajebavao.

Pa ni nemoj.

Saglasan!
freehand freehand 13:24 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
Dobro, vratiće se i Veselica pnovo, relaksiraće se stvar al ti tvoj pogani jezik da malo bolje kontrolišeš, ne radi se to tako sa ljudima i njihovim osećanjima.

Dakle posle bar 20 puta postavljenog pitanja tamo i preko 300 komentara o ničemu ja ovde i ovako saznajem da je triger to što mu je opet Odnelo qqriq, i da sam mu ja za to kriv (opet)?

Ok, to ludilo je periodično-ponavljajuće i moramo da ga prihvatimo kao kretanje Zemlje oko Sunca, smenu godišjnih doba, prolazak Halejeve komete...

Pazi, reč je o mojoj pretpostavci i zaista ne znam šta bi drugo moglo biti sem ljubav i strast što rekao Džoni onomad.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:26 24.03.2019

Re: Pu

E ljudi, samo da vam skrenem pažnju na to da je napolju mnogo lep dan.

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:56 24.03.2019

Re: Pu

E ljudi, samo da vam skrenem pažnju na to da je napolju mnogo lep dan.



šteta što ga i sam ne iskoristiš
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:02 24.03.2019

Re: Pu

stefan.hauzer



šteta što ga i sam ne iskoristiš




Svratio kući samo da ručam, sad idem da teram točak.
Pre toga tumarao sa mladunčetom po šumi i posle je učio da šutira na koš u školskom.
Dakle, ne brini za mene.



P.S.
Ovakav ili sličan komentar očekivan ali ne od tebe. Možeš ti to i bolje.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:06 24.03.2019

Re: Pu

Ovakav ili sličan komentar očekivan ali ne od tebe. Možeš ti to i bolje.



Daj, bre, bila je čista šala. U poslednje vreme si baš oštar.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:10 24.03.2019

Re: Pu

stefan.hauzer



Daj, bre, bila je čista šala. U poslednje vreme si baš oštar.


U pravu si. Izvini.

Aj odoh da teram taj točak, da malo istrošim energiju ne bih li "smekšao".
:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:10 24.03.2019

Re: Pu

Najjgore je to što se ja slažem sa tobom, dan je perfektan za biti na selu ili u sedlu


+ komentar je bila čista zajebancija, koju sam mislio da ćeš ukapirati.
I to baš zato što znam da obično koristiš ovakve dane maksimalno.
maksa83 maksa83 14:31 24.03.2019

Re: Pu

E ljudi, samo da vam skrenem pažnju na to da je napolju mnogo lep dan.

Lep dan, a saću ti kažem i šta je Zlo.

Zlo je ćumur koji si ostavio preko zime i onda na tako dizviniš ovlažen ćumur potrošiš kubik onih hepo kockica, a onda ti Zlo posle i pali kobasice i non stop se boriš. Z-l-o.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:36 24.03.2019

Re: Pu

stefan.hauzer
Najjgore je to što se ja slažem sa tobom, dan je perfektan za biti na selu ili u sedlu


+ komentar je bila čista zajebancija, koju sam mislio da ćeš ukapirati.
I to baš zato što znam da obično koristiš ovakve dane maksimalno.

stefan.hauzer
Najjgore je to što se ja slažem sa tobom, dan je perfektan za biti na selu ili u sedlu


+ komentar je bila čista zajebancija, koju sam mislio da ćeš ukapirati.
I to baš zato što znam da obično koristiš ovakve dane maksimalno.


Ma kapiram, mene smorilo kada sam video ono čudo kod Tase pre nekih sat vremena, ponukan ovdašnjim komentarima.
Ne znam šta će Tasi takve budalaštine niti šta Maksi treba da na takve gluposti odgovara (lokalni kafanski kibeceri i dobacivači obaška). Zato i rekoh - divan dan.

Aj sad stvarno, napumpao sam gume i sad sam stvarno otišao :)
freehand freehand 14:37 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
E ljudi, samo da vam skrenem pažnju na to da je napolju mnogo lep dan.

Lep dan, a saću ti kažem i šta je Zlo.

Zlo je ćumur koji si ostavio preko zime i onda na tako dizviniš ovlažen ćumur potrošiš kubik onih hepo kockica, a onda ti Zlo posle i pali kobasice i non stop se boriš. Z-l-o.

Jesi probao da malo poplašiš bemzinom?
Nisi?
Pametan dečko.
angie01 angie01 15:05 24.03.2019

Re: Pu

Doduše onda će opet brzo da ga zaključa.


sta god da uradi- ja racunam kao da je odgovorio na postavljeno pitanje, time sto nije.
neverovatan neverovatan 18:09 24.03.2019

Re: Pu

maksa83
E ljudi, samo da vam skrenem pažnju na to da je napolju mnogo lep dan.

Lep dan, a saću ti kažem i šta je Zlo.

Zlo je ćumur koji si ostavio preko zime i onda na tako dizviniš ovlažen ćumur potrošiš kubik onih hepo kockica, a onda ti Zlo posle i pali kobasice i non stop se boriš. Z-l-o.

Meni je (i) inače jedna od luđih stvari, što se tiče običaja - roštilj na ćumurski pogon.
No, nema veze za mene.
Ti si mogao ona preostala drva da iskoristiš umesto vlažnog ćumura - prva faza cca sat vremena, od drva napraviš ćumur (žar) - i onda roštiljaš.
Eeee, da - juče sam bio u Niš, doletelo mi mlađe dete preko Nemačke do Niša (bilo sa društvom iz Kembridža u studentskoj razmeni), tj. iz Dortmunda - pa smo u međuvremenu bili sa mojim predobrim drugarom - i kao pre mnogo godina, u blizini niškog Univerziteta, otišli da ručamo teleći repovi (u kafani sa šarenim stolnjacima).
Ljudi moji, što bi rekao Čvarkov, to je hrana štogod.
Bili Piton Bili Piton 18:46 24.03.2019

Re: Pu

maksa83


Edit: ja sam se polu-zajebavao, ali se upravo to i desilo.


Deža vi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:52 24.03.2019

Re: Pu

Aj sad stvarno, napumpao sam gume i sad sam stvarno otišao :)


Dobra plejlista je najvažnija za potpuno uživanje:






freehand freehand 18:59 24.03.2019

Re: Pu

stefan.hauzer
Aj sad stvarno, napumpao sam gume i sad sam stvarno otišao :)


Dobra plejlista je najvažnija za potpuno uživanje:







Može Bajaga, na nevidženo
alselone alselone 19:01 24.03.2019

Re: Pu

Aj sad stvarno, napumpao sam gume i sad sam stvarno otišao :)


Divan dan. Mi danas otvorili sezonu pecanja, mada bez uspeha.

Ali je bilo divno. Opalili smo 10km vožnje, zatim dva sata pecanja i piknika i onda 10 km nazad.

MIslio sam da će zakucati u 7, ali eno napolju igraju žmurke.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:03 24.03.2019

Re: Pu

Na neviđeno, a na dvadesetogodišnjicu useljenja predsednika našeg u novi stan:


shone shone 19:20 24.03.2019

Re: Pu

Mi danas otvorili sezonu pecanja, mada bez uspeha.

Na Savi radi špe ko ala !

Lutka!



Doduše ovaj nije u meri al ajd
alselone alselone 19:31 24.03.2019

Re: Pu

shone
Mi danas otvorili sezonu pecanja, mada bez uspeha.

Na Savi radi špe ko ala !

Lutka!

Doduše ovaj nije u meri al ajd

Šta je špe? Mi to sigurno drugačije zovemo...
4krofnica 4krofnica 19:31 24.03.2019

Re: Pu

Ma kapiram, mene smorilo kada sam video ono čudo kod Tase pre nekih sat vremena, ponukan ovdašnjim komentarima.


ja ne razumem što se ljudi stresiraju oko tasinih komentara, on sve vrti u krug sa šupljim kilometarskim pričama (tamo bih dodala kom ali stavio je katanac) kao srednjoškolka koja mora da ostavi utisak (kakav god) i da se ispolji svuda i vazda. krene sa jednim, onda ostatak dokazuje da je upravo drugo bila njegova namera, zašto drugi mogu često da postuju a njemu se prebacuje, pasivno agresivni smajlići (jeste, ima studija iz Kembridza za to:)...nepravda večita i tako u krug.


Aj sad stvarno, napumpao sam gume i sad sam stvarno otišao :)


totalno sam deprimirana koliko sam zaribala, juče 20 kilometara jedva izgurala, jeste da je duvalo u tri lepe ali saberi se devojko! (čuj devojko:))

skapirala sam da je ovaj bas+bubanj dovoljan za bilo kakvu vožnju pa na lup (vokal da se izbaci kao i dzitra) .. okej, dzitra može da ostane.


shone shone 19:43 24.03.2019

Re: Pu


Šatrovački od peš kad mu tepaš.

zar ga nisi prepoznao na sliki?
alselone alselone 19:48 24.03.2019

Re: Pu

Šatrovački od peš kad mu tepaš.

zar ga nisi prepoznao na sliki?

Jesam, nego nisam dobro napisao. Hteoh pitati kakvo je to ime.
shone shone 19:55 24.03.2019

Re: Pu


20 kilometara jedva izgurala,


shone shone 19:57 24.03.2019

Re: Pu

Hteoh pitati kakvo je to ime.


Пеш (лат. Cottus gobio) је слатководна риба са великим – широким устима и бодљикавим перајима, припада фамилији Cottidae.

Латински назив': Cottus gobio

Локални називи: попин пампур, главоч, капич,першутан

Макс. дужина: до 12 cm.

Макс. тежина: до 150 г.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:58 24.03.2019

Re: Pu

stefan.hauzer



4krofnica



Kakve crne plejliste, jeste li vi normalni?

Aman bre ljudi, kad izađete na ulicu onda ste učesnici u saobraćaju!
I sa tim sluškama ugrožavate i sebe i druge.

Mislim, stvarno...


U redu, ko vozi isključivo biciklističim stazama onda može, mada i u tom slučaju može da dođe do nezgodnih situacija - al ajde dobro.
neverovatan neverovatan 20:02 24.03.2019

Re: Pu

4krofnica
Ma kapiram, mene smorilo kada sam video ono čudo kod Tase pre nekih sat vremena, ponukan ovdašnjim komentarima.


ja ne razumem što se ljudi stresiraju oko tasinih komentara, on sve vrti u krug sa šupljim kilometarskim pričama (tamo bih dodala kom ali stavio je katanac) kao srednjoškolka koja mora da ostavi utisak (kakav god) i da se ispolji svuda i vazda. krene sa jednim, onda ostatak dokazuje da je upravo drugo bila njegova namera, zašto drugi mogu često da postuju a njemu se prebacuje, pasivno agresivni smajlići (jeste, ima studija iz Kembridza za to:)...nepravda večita i tako u krug.


Aj sad stvarno, napumpao sam gume i sad sam stvarno otišao :)


totalno sam deprimirana koliko sam zaribala, juče 20 kilometara jedva izgurala, jeste da je duvalo u tri lepe ali saberi se devojko! (čuj devojko:))

skapirala sam da je ovaj bas+bubanj dovoljan za bilo kakvu vožnju pa na lup (vokal da se izbaci kao i dzitra) .. okej, dzitra može da ostane.



Sreća što mi ostali pišemo nadahnuto i potpuno raznovrsne priče.

Moraću i ja da bacim biciklo u pogon.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:03 24.03.2019

Re: Pu

vrabac_onaj
stefan.hauzer



4krofnica



Kakve crne plejliste, jeste li vi normalni?

Aman bre ljudi, kad izađete na ulicu onda ste učesnici u saobraćaju!
I sa tim sluškama ugrožavate i sebe i druge.

Mislim, stvarno...


U redu, ko vozi isključivo biciklističim stazama onda može, mada i u tom slučaju može da dođe do nezgodnih situacija - al ajde dobro.


Dobro de, ne uzimajte ovo previše k srcu, ali stvarno mislim da ne bi trebalo da se sluša muzika dok se vozi u saobraćaju :)
4krofnica 4krofnica 20:03 24.03.2019

Re: Pu


Aman bre ljudi, kad izađete na ulicu onda ste učesnici u saobraćaju!


nenenene

po bajs stazama i pustim predelima jedna sluška (na levo uvo)
na ulici nikad end-aj-ripit nikad ne slušam mjuz.


neverovatan neverovatan 20:05 24.03.2019

Re: Pu

vrabac_onaj
stefan.hauzer



4krofnica



Kakve crne plejliste, jeste li vi normalni?

Aman bre ljudi, kad izađete na ulicu onda ste učesnici u saobraćaju!
I sa tim sluškama ugrožavate i sebe i druge.

Mislim, stvarno...


U redu, ko vozi isključivo biciklističim stazama onda može, mada i u tom slučaju može da dođe do nezgodnih situacija - al ajde dobro.

U pravu si!
Ni mnogi pešaci ne razmišljaju da su učesnici u saobraćaju - i to najranjivija skupina.
I da slušalice mogu da ture u uši samo kada sednu na klupu da se odmore.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:16 24.03.2019

Re: Pu

Ja još nikad nisam vozio sa slušalicama u ušima, ali jesam imao neke melodije koje su me pohodile, ako me razumete, dok sam vozio bajs. Ono, na ripit.
maksa83 maksa83 20:19 24.03.2019

Re: Pu

U pravu si!
Ni mnogi pešaci ne razmišljaju da su učesnici u saobraćaju - i to najranjivija skupina.
I da slušalice mogu da ture u uši samo kada sednu na klupu da se odmore.

Bravo Čarlivoje!

Nemojte da hodate po ulici sa slušalicama, to je prosto zazivanje sranja. Treba ti 6 osnovnih + 2 dodatna čula za ovaj grad.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:19 24.03.2019

Re: Pu

Ustvari sam provalio da su to u poslednje vreme uglavnom neki narodnjaci, koje nemam pojma kako su se zapatili, ali sam pre neki dan sve vreme imao u glavi ono "usne vrele kao žar, da li je to s neba dar"
angie01 angie01 20:22 24.03.2019

Re: Pu

"usne vrele kao žar, da li je to s neba dar"


nikad cula,...idem da vidim sta je.

...videla:(
maksa83 maksa83 20:23 24.03.2019

Re: Pu

Dobra plejlista je najvažnija za potpuno uživanje:


Meni su omiljene verzije te pesme ove dve koncertne, mnogo su životnije od studijske:



Pa ova:



Pokušavao sam i pokušavaoa da nađem još nešto od Calexico što bi mi se ovako svidelo ali nisam uspeo, sve ostalo me promašuje skroz. Ali ovo... mislim da sam to svirao jedno mesec dana bez prestanka, ništa drugo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana