Budućnost| Društvo| Ljudska prava| Planeta| Politika

Асанж

tasadebeli RSS / 11.04.2019. u 18:40


Komentari (171)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

nsarski nsarski 09:48 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Da li znaš nešto o ovom liku ?

Ne znam šta bi trebao da znam. Nisam ozbiljnije pratio njegov rad o menadžmentu i kibernetici, a svakako ne njegovu poeziju.
Ne razumem na koji način je on relevantan za ovu diskusiju.
zemljanin zemljanin 10:00 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Ne mogu promijeniti svijet

niko od nas to ne moze ... matori smo ... mladi su ti koji menjaju svet ... problem je sto "mi" ne zelimo da im to prepustimo ... sa 20 i kusur ne postoji pojam "ne mogu" ...
tasadebeli tasadebeli 10:08 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
EDIT: А зашто мислиш да нам ни не треба тај ментални апарат?


Ukratko, tada bi propustili da uočimo stvari koje se nas tiču.
Hoffman kaže: Evolution has shaped us with perceptions that allow us to survive. But part of that involves hiding from us the stuff we don’t need to know. And that’s pretty much all of reality, whatever reality might be.



Evo ceo tekst: The evolutionary argument against reality--LINK

P.S.



Схватам сада зашто си рекао.

Хвала на занимљивом и мени непознатом материјалу...


mariopan mariopan 10:54 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

onda me ubeđuješ kako je to estetski ugodno da se gleda.



Pa ugodno je, moram da prijavim, baš zgodan.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:58 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Smatram necovjecnim da neki ljudi mogu traziti opravdanje i opravdavati drzanje drugih ljudi u bijedi ili ih cak i ubijati da bi neki bogati ljudi bili jos bogatiji iako imaju toliko materijalnog bogatstva, da ga ne mogu potrositi, ni oni ni nekoliko buducih generacja njihovih potomaka.


Ne znam kakve veze ovo ima sa temom o kojoj je ovde rec, to sto si naveo je opste mesto da opstije ne moze biti u ljudskoj civilizaciji, nista novo i nista sto se nije desavalo od postanka i sto ce se desavati i u buduce. U ljudskoj vrsti obitavaju i sociopate i psihopate u odredjenom procentu, i glupi i pametni ljudi. Neko sagleda stvari u sirem spektru neko ne. Ali sta je tu novo i osobito? I meni su neciji rezoni cudni kao sto su i moji nekome drugome. I svi smo nesto ubedjeni da imamo najispravniji..

Ne znam sto ste skocili na Sarskog zbog nesporne konstatacije i odakle uvredjenost na to? (u stvari shvatam uvredjenost jer mnogi shvataju svoje stavove kao aksiom)


anonymous anonymous 13:48 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nsarski
Da li znaš nešto o ovom liku ?

Ne znam šta bi trebao da znam. Nisam ozbiljnije pratio njegov rad o menadžmentu i kibernetici, a svakako ne njegovu poeziju.
Ne razumem na koji način je on relevantan za ovu diskusiju.


I nije.

O prethodnom smo se izjasnili.

Lik je zanimljiv,jer su se za njegov rad interesovali sa jedne strane Aljende , a sa druge Brian Eno.

A i zbog načina na koji je koristio znanje o geometrijskim telima.


tasadebeli tasadebeli 17:23 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

alselone

ponedeljnik,



Моја баба из Титела: "ПонедеОник."

То ти је гласовна промена Прелазак Љ у О.

Хвала!
alselone alselone 17:26 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

То ти је гласовна промена Прелазак Љ у О.

Хвала!


Имам једног другара чија породица још увек није усвојила прелазак Л у О, па говоре "бел", "топал". Невероватно.
tasadebeli tasadebeli 23:03 13.04.2019

Re: Rusija i Asanž

alselone
То ти је гласовна промена Прелазак Љ у О.

Хвала!


Имам једног другара чија породица још увек није усвојила прелазак Л у О, па говоре "бел", "топал". Невероватно.



"Свод се светли топал, стаклен, изнад вода", што би рекао Дучић када није знао шта да ради са вишком слогова у свом александринцу иако му је матерњи био књижевни источнохерцеговачки?


То ти је јужна или источна Србија? Уколико је другару српски језик матерњи... Чува се то и у словачком и чешком...


То јесте случај у некима од тих тзв. старијих говора (званични назив призренско-тимочки говори и косовско-ресавски говори) српског језика. У некима од њих. Некада су и сви остали тако говорили. Кажу, до 15. века, отприлике. Отуд и Belgrade за Београд у већини европских несловенских језика, али у словенским језицима.


У неким примерима чува се невокализовано л, -л- на крају слога и на крају речи: понеделник, орло, колце, селски, ђавол, анђел, Анђел, Ранђел.


Или код кајкаваца и чакаваца ако рачунаш подручје некадашњег српскохрватског... ( "Ја се бум вусрал од овога." - Тито и ја)





(Клик на слику.)



alselone alselone 07:15 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

То ти је јужна или источна Србија? Уколико је другару српски језик матерњи... Чува се то и у словачком и чешком...


Ради се заправо о далматинским колонистима, трећа генерација али се очувало, мени апсолутно нејасно како.
tasadebeli tasadebeli 08:00 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

alselone
То ти је јужна или источна Србија? Уколико је другару српски језик матерњи... Чува се то и у словачком и чешком...


Ради се заправо о далматинским колонистима, трећа генерација али се очувало, мени апсолутно нејасно како.



Можда из чакавског?


Чакавско наречје


На 1:25 и 2:16 - позаби(л), стори(л).


Па иако су у породици твог другара вероватно штокавци, међусобни утицаји једних говора на друге... Језици у контакту.

И бака моје жене је из Кривог Пута, 12 км од Сења уз Велебит. И иако су они штокавци икавци за разлику од старих Сењана који су говорили чакавски (ти бакини штокавци икавци су заправо Буњевци, исти као и ови из Бачке, Звонко Богдан етц, само су пошавши у сеобе са реке Буне у Херцеговини отишли у два крака, један део племена на север Војводине, а други део племена горе у Приморје), у бакином говору сам повремено препознавао сењску чакавштину. А бака приспела у Београд још 1930.

Вековима су ти говори, тако један поред другог, утицали једни на друге. Данас је сењска чакавштина нажалост изумрла у говору, али ју је заменила штокавица из околине.





А то је тако са свим говорима. То се, ваљда, у дијалектологији зове изоглосе. Места где се говори и језици додирују и онда током векова добијају помало прелазне облике.



Изоглосе било ког језика. Енглески, нпр... У Стејтсима.




(Isoglosses of the United States of America - из одавде: Dialects: Reveling in Linguistic Freedom)


А на то додаш и утицај културних центара (за чакавске, што кавске и кајакваске говоре српског/хрватског језика: Београд, Нови Сад, Загреб, Сарајево, Подгорица) путем медија, културе и образовања, па на крају добијеш то што имамо данас.
vcucko vcucko 10:06 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tasadebeli


Можда из чакавског?


Чакавско наречје


На 1:25 и 2:16 - позаби(л), стори(л).


Danas je nonić po kući kričal
I beštimal
Aš da mu je neko pipu ukral
Pipu ukral
Joh i kataloh
Je bil puli nas danas

Drago Gervais "Nonić"

Inače ovo "ć" se najpribližnije izgovara kao najmekše moguće "tj". Seti se najmekšeg "ć" koji si čuo u srpskom (Pirotjanci?) pa još mekše.
alselone alselone 10:37 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Можда из чакавског?


Možda, ali znam da oni sebe smatraju Dalmatincima, da su iz Riđice (Libkonz je spominjao Riđu majku, možda je i on odatle. Šteta što se ne javlja više), ali se nismo videli 10ak godina, pa nemam način da ga pitam (a i malo je neumesno).
mirelarado mirelarado 11:09 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

alselone
Можда из чакавског?


Možda, ali znam da oni sebe smatraju Dalmatincima, da su iz Riđice (Libkonz je spominjao Riđu majku, možda je i on odatle. Šteta što se ne javlja više), ali se nismo videli 10ak godina, pa nemam način da ga pitam (a i malo je neumesno).


Ako su iz Riđice, imam ja koga da pitam, javiću odgovor. Većina stanovnika tog mesta poreklom je iz Dalmatinske zagore.
alselone alselone 11:12 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Ako su iz Riđice, imam ja koga da pitam, javiću odgovor. Većina stanovnika tog mesta poreklom je iz Dalmatinske zagore.


Super, eto, baš me zanima.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:55 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

apacherosepeacock
Smatram necovjecnim da neki ljudi mogu traziti opravdanje i opravdavati drzanje drugih ljudi u bijedi ili ih cak i ubijati da bi neki bogati ljudi bili jos bogatiji iako imaju toliko materijalnog bogatstva, da ga ne mogu potrositi, ni oni ni nekoliko buducih generacja njihovih potomaka.


Ne znam kakve veze ovo ima sa temom o kojoj je ovde rec, to sto si naveo je opste mesto da opstije ne moze biti u ljudskoj civilizaciji, nista novo i nista sto se nije desavalo od postanka i sto ce se desavati i u buduce.



Tvoje je pravo da mislis da ja trabunjam i da ovo nema veze sa temom o kojoj je ovdje rijec kao i da je citirana recenica:"opste mesto da opstije ne moze biti".

Ja za sebe zadrzavam pravo da mislim, da mnogi koji liju suze pravednicke zbog hapsenja Asanza (izmedju ostalih i neki ovdje na blogu) lazu i da se lazno predstavljaju.Imam pravo da mislim da su to, kako rece pjesnik "I zanatske suze zabrađenih žena,
I bol izveštačen ravnodušnih ljudi,"
Progon i hapsenje Asanza je uobicajena akcija sistema kojeg mnogi, koji sad placu za Asanzom, slave i govore da je najbolji i najefikasniji sistem upravljanja drustvom.
Mozda ljude sokira takvo ponasanje prema jednom bjelcu, zapadnjaku pa podsvijesno pomisljaju da bi i oni mogli pasti u nemilost sistema a ne samo crnci, Arapi, juznoamerikanci.
Meni je ljigavo plakanje za Asanzom dok u isto doba odobravamo i opravdavamo izolaciju i razaranje citavih drzava i naroda: Kuba, Iran, Avganistan, Jemen, Sirija, Venecuela...
Sistem koji progoni i hapsi Asanza je sistem koji potkupljuje ljude raznim sljastecim gadzetima, proizvodi im potrebu za nove, jos sjajnije od kojih ce jos vise zavisiti.
Mogao bih ovdje ispisati stranice teksta navodeci primjere jednako gadne i necasne kao progon i hapsenje Asanza, cak i gore.
I da znas. Ja nisam ogorcen zbog tog, svijet je takav kakav jest, ja sam samo tuzan sto je to tako i pokusavam se oduprijeti njihovom pokusaju da me potkupe toplim, zarazenim cebetom.
nepopustljiv nepopustljiv 15:07 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kamilo_emericki

...
Mogao bih ovdje ispisati stranice teksta navodeci primjere jednako gadne i necasne kao progon i hapsenje Asanza, cak i gore.
I da znas. Ja nisam ogorcen zbog tog, svijet je takav kakav jest, ja sam samo tuzan sto je to tako i pokusavam se oduprijeti njihovom pokusaju da me potkupe toplim, zarazenim cebetom.

A baš sam hteo da te pitam šta misliš, pored svega iznad nabrojanog, (i) o hapšenju Asanža - a ti, bup, u sledećoj rečenici.
tasadebeli tasadebeli 15:33 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

vcucko

Inače ovo "ć" se najpribližnije izgovara kao najmekše moguće "tj". Seti se najmekšeg "ć" koji si čuo u srpskom (Pirotjanci?) pa još mekše.



Што бих ја рекао, недовршено јотовање.

Код тих старијих говора није се нешто одвило до краја (гласовне промене, нпр. - јотовање, прелазак Л у О или слоготворно Л није постало У - влк према вук) или чак и нема онога чега има у новијим говорима, нпр. падежни систем од 7 падежа, акценат итд. (мислим пре свега на штокавски) који су и послужили за основицу књижевног, тј. стандарног језика у званичној употреби (истоћнохерцеговачки, ијекаски, и шумадијско-војвођански, екавски).

Али нам зато ти старији говори служе да повежемо српски/хрватски са осталим словенским језицима, тј. са временом док разлике нису постале довољно велике да би се сматрали засебним језицима.


Radosav Boškovic "Osnovi uporedne gramatike slovenskih jezika"



nepopustljiv nepopustljiv 16:17 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tasadebeli
vcucko

Inače ovo "ć" se najpribližnije izgovara kao najmekše moguće "tj". Seti se najmekšeg "ć" koji si čuo u srpskom (Pirotjanci?) pa još mekše.



Што бих ја рекао, недовршено јотовање.

Код тих старијих говора није се нешто одвило до краја (гласовне промене, нпр. - јотовање, прелазак Л у О или слоготворно Л није постало У - влк према вук) или чак и нема онога чега има у новијим говорима, нпр. падежни систем од 7 падежа, акценат итд. (мислим пре свега на штокавски) који су и послужили за основицу књижевног, тј. стандарног језика у званичној употреби (истоћнохерцеговачки, ијекаски, и шумадијско-војвођански, екавски).

Али нам зато ти старији говори служе да повежемо српски/хрватски са осталим словенским језицима, тј. са временом док разлике нису постале довољно велике да би се сматрали засебним језицима.


Radosav Boškovic "Osnovi uporedne gramatike slovenskih jezika"




Da.
Ima li složenijeg društveno kreiranog sistema od jezika?!
mesan mesan 17:11 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kamilo_emericki
Progon i hapsenje Asanza je uobicajena akcija sistema kojeg mnogi, koji sad placu za Asanzom, slave i govore da je najbolji i najefikasniji sistem upravljanja drustvom.

Da ti malo pomognem, treba te vijuge razmrdati: najbolji sistem ne znači savršen sistem, i naravno da ima puno grozota u svakom ljudskom sistemu, jer je sve uvek na klackalici.
Iskrena je logika ljudi koji hoće postojeći sistem dalje da usavrše, žaleći nad Asanžom. (Da ne zalazimo sad u to koliko je etički i pravno moguće opravdati njegovu sudbinu problemima državne bezbednosti u otvorenom društvu.)

Lažna je logika tupavaca koji nesavršenosti poistovećuju sa osnovama sistema, npr. poistovećuju zloupotrebe Patriot act-a sa konceptom demokratije i slobode govora, te poistovećuju glupost i alavost grčkih političara i nemačkih bankara sa vrednostima evropke unije, itd.
Te laži služe samo za generisanje apatije i ispraznih mozgova koji hrle tobož "podjednako dobrim" sistemima, kao što su oni u kojima se život svodi na dudlanje nekom AV-u i njegovoj familiji.

Pa razmisli, ili dudlaj.
tasadebeli tasadebeli 19:19 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

nepopustljiv

Ima li složenijeg društveno kreiranog sistema od jezika?!



Ех, да је само друштвено креирани систем, ни по јада...

Него и психолошки, когнитивни, културни, антрополошки, ментални, духовни, акустички, знаковни, симболички, педагошки, моторички, физиолошки, образовни, етички, естетички, гносеолошки, онтолошки,... систем.







tasadebeli tasadebeli 20:31 14.04.2019

Re: Rusija i Asanž

mesan
kamilo_emericki
Progon i hapsenje Asanza je uobicajena akcija sistema kojeg mnogi, koji sad placu za Asanzom, slave i govore da je najbolji i najefikasniji sistem upravljanja drustvom.

Da ti malo pomognem, treba te vijuge razmrdati: najbolji sistem ne znači savršen sistem, i naravno da ima puno grozota u svakom ljudskom sistemu, jer je sve uvek na klackalici.
Iskrena je logika ljudi koji hoće postojeći sistem dalje da usavrše, žaleći nad Asanžom. (Da ne zalazimo sad u to koliko je etički i pravno moguće opravdati njegovu sudbinu problemima državne bezbednosti u otvorenom društvu.)

Lažna je logika tupavaca koji nesavršenosti poistovećuju sa osnovama sistema, npr. poistovećuju zloupotrebe Patriot act-a sa konceptom demokratije i slobode govora, te poistovećuju glupost i alavost grčkih političara i nemačkih bankara sa vrednostima evropke unije, itd.
Te laži služe samo za generisanje apatije i ispraznih mozgova koji hrle tobož "podjednako dobrim" sistemima, kao što su oni u kojima se život svodi na dudlanje nekom AV-u i njegovoj familiji.

Pa razmisli, ili dudlaj.



А шта ти мислиш, Месане, ко је тог АВ-а довео и ко га да држи на власти у Србији?

"Глупи српски народ"?

Или ће пре бити да је до тога дошло злоупотребама тог Patriot act-a којег помињеш, а који се глобално намеће већ две деценије?

Свет ипак нису некакви српски Вучићи, Трифуновићи, Ђиласи, Ђинђићи, Тадићи, Милошевићи, Николићи, Коштунице, Стамболићи,... Свет у којем живимо је ипак мало шири скуп од тога. А у том ширем скупу дудлање АВ-у или неком другом из "демократске опозиције" и њиховим фамилијама у маленој Србији је ипак, обрни-окрени, дудлање зар не?

Хоћу да ти кажем, нама који дудламо, па и теби заједно са нама, потпуно је небитно коме дудламо. Док дудламо. Јер дудлање је дудлање, зар не?


П.С. - Подсетио си ме овим речником на један разговор који сам 2001. или 2002. водио са једним мојим другаром из врхова Демократске странке у Србији. И поводом међународног положаја Србије, рекао мени тада тај мој другар:"Профо, ја сам од самог почетка знао да ћемо после 5. октобра морати да скинемо гаће и да им се натрћимо. Али нисам знао да ће нас још терати и да им га пушимо..."

Другар одавно напустио ДС и иселио се из Србије. Ваљда му упала нека длака (каже се стидна длака, је л' да?) у уста док је и сам дудлао, па му се смучило до повраћања од свих тих демократско-транзиционих промена у циљу неког вазда бољег сутра (али само сутра, не и бољег данас) у Србији.
gedza.73 gedza.73 07:27 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Другар одавно напустио ДС и иселио се из Србије.

i gde je otišao?
jeste da svi sebe vidimo kao pravdoljubive, čestite i poštene, antifašiste, zaštitnike prirode, nemoćnih i siromašnih samo što niko od nas nikada ne provali trenutak kad počnemo da radimo sve suprotno od toga.

Aj da uzmemo USA kao imperiju zla. da li ima u toj zemlji ljudi koji se zalažu za oslobađanje Asanža? da li se zalažu za prava da Asanži imaju slobodu govora?
(naravno da ima i ovih drugih koji su pokazali kako će svaki novi Asanž da prođe ako se usudi da radi protiv njihovih interesa)

kako to funkcioniše kod imperijalističkih 'dobrica'? nema Asanža, nema javne niti tajne podrške Asanžu. ako se i pojavi Asanž streljaćemo ga (javno ili tajno) obrisaćemo njegovo postojanje iz istorije a sve njegove pristalice strpaćemo u logore.


neki majstor sređivao kadu pa malo loše izvuče fugnu. kaže vlasnik
-mogao si to malo bolje, pravije da uradiš.
majstor stane, pogleda ga
-Slušaj bre ti, ja sam sina za mene pravio da mi bude najlepši na svetu pa mu jedno uvo veće od drugog.

ne postoji savršen sistem, čak i da ga pravimo po svojoj meri ima da zajebemo. postoji samo veća ili manja količina loših stvari u njemu.

pre neko veče zakačim deo filma (igra dr Hous) gde grupa naouražnih vojnika upada u selo i ubija svakog ko se pobunio ili izjavio da je video ubistvo učitelja.
i žrtve i ubice su lokalci.

ko je više doprineo svetu? Rimsko carstvo ili varvari tog doba? ko je gori u ukupnom zbiru? španski konkvistadori ili riutalno astečko žrtvovanje ljudi i dece iz svog naroda?
oćemo bolju platu za više goriva za bolji auto za veću slobodu a onda osuđujemo naftaške ratove u kojima ginu deca.

rešenje prosto ko pasulj. od sutra niko od nas neće da sedne u auto niti da ga kupi. u livadu po seno za konjče. puna usta borbe za obespravljene ali preko tuđe grbine. gps vlasništvo američke vojske. verovatno su i mobilni telefoni produkt nekog vojnog istraživanja. kompjuteri...
tasadebeli tasadebeli 07:53 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

gedza.73

i gde je otišao?



У Шведске.

Каже он, и поред галопирајућег неолибералног глобалног капитализма, тамо је социјала још увек ипак најјача од свих земаља за које он зна.

Додуше, и пропорционална према заради социјална давања сваког појединца су тамо велика.


Aj da uzmemo USA kao imperiju zla. da li ima u toj zemlji ljudi koji se zalažu za oslobađanje Asanža? da li se zalažu za prava da Asanži imaju slobodu govora?


Има.

А колика је њихова моћ? Она политичка, па самим тим и друштвена?


kako to funkcioniše kod imperijalističkih 'dobrica'? nema Asanža, nema javne niti tajne podrške Asanžu. ako se i pojavi Asanž streljaćemo ga (javno ili tajno) obrisaćemo njegovo postojanje iz istorije a sve njegove pristalice strpaćemo u logore.



Назнаке да идемо ка томе су све јаче и јаче.

Знаци Времена?


ne postoji savršen sistem, čak i da ga pravimo po svojoj meri ima da zajebemo. postoji samo veća ili manja količina loših stvari u njemu.



Које нису настале ни из чега, него их управо ми људи креирамо. Односно, они људи којима смо допустили да их креирају.


ko je više doprineo svetu? Rimsko carstvo ili varvari tog doba? ko je gori u ukupnom zbiru? španski konkvistadori ili riutalno astečko žrtvovanje ljudi i dece iz svog naroda?


Ко зна како би ти изгледала ова питања да си био варварин у доба Римске империје, па ти легионари најмоћније светске војне силе упадну у твоје село и покупе те јер су им потребни робови, односно гладијатори или храна дивљим животињама у Колосеуму док грађани Рима доживљавају оргазам гледајући како шикља крв из врата прекланог гладијатора.

Или да си, рецимо, био домородац у доба откривања и почетка експлоатације ресурса Новог света заражен малим богињама из ћебета које си од колонизатора добио на поклон да ти не буде хладно.


Највише волим оне што нам данас кажу да је једина права истинска демократија била у полисима у старој Грчкој где су грађани на трговима директним гласањем, без посредника, исказивали своју слободну демократску вољу и на тај начин утицали на res publica своје демократске заједнице.



Додуше, ти што нас данас у то убеђују увек некако забораве да нам напомену да је тих, рецимо, 8 000 грађана који су исказивали своју слободну демократску вољу на градским трговима живели на рачун 200 000 робова које су насиљем држали у сталном страху за живот и опстанак читавих робовских породица. (Подаци, статистика, из старе Спарте.)









oćemo bolju platu za više goriva za bolji auto za veću slobodu a onda osuđujemo naftaške ratove u kojima ginu deca.


Па нећемо баш сви... Сам си то рекао помињући USA kao imperiju zla.

rešenje prosto ko pasulj.



Причао ми мој матори да је на јеловнику београдских кафана после Другог светског рата па све до почетка седамдесетих био:

1) "пасуљ са гов."

2) "пасуљ без гов." (јефтинији, наравно)


Тим "гов." се мислило на говедину, наравно. Не на оно што нам прво падне на памет.


od sutra niko od nas neće da sedne u auto niti da ga kupi. u livadu po seno za konjče. puna usta borbe za obespravljene ali preko tuđe grbine.



Каже анегдота из скупштинских записника, током неког од међуратних заседања Скупштине Краљевине Југославије, Пашић је био још увек председник владе или тако нешто, излазио Јаша Продановић, републиканац, за говорницу више пута. И сваки пут пљувао по влади, Пашићу, радикалима... Сваки пута све острашћеније и све гласније, цептећи од беса.

Пашић седи у првом реду, ћути, не јавља се за реч, не проговара. После ко зна које Јашине пљувачке тираде, док се он враћао на своје место у скупштинским клупама, Пашић га у пролазу запитао:

"А што се ти, Јашо, толико једиш?"

Дакле, Геџо, што се ти толико једиш?



gedza.73 gedza.73 10:33 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

А колика је њихова моћ? Она политичка, па самим тим и друштвена?

ako ništa drugo bar prividno veća nego u drugom gde faktički ne postoji. prividno postojeća nasuprot sirova nepostojeća.

У Шведске.
Каже он, и поред галопирајућег неолибералног глобалног капитализма

truli kapitalizam a još monarhija.
nije otišao kod Amiša, u Sibir ili kod Kim Džonga. nego baš u Švedsku.

Sedamdesetih kad je bila Velika Bežanija iz SFRJ dosta nepismenih otišlo u Švedsku. Neki su u tom sistemu napravili ozbiljne firme. krajem devedesetih opet odlaze neke druge generacije.

danas roditelji, bivši radnici samoupravnih giganata, odlaze kod dece u posete.
-ej kakva je to zemlja. uređeno, čisto, plata...
posle pola sata
-ne bi' ja mogao tamo da živim. mnogo se radi, nema se ništa od života... a u naše vreme se znalo. ideš u goste, više smo se družili... na poslu se malo radilo.

naljutio se kad sam ga pitao ko mu oterao dete od kuće. Milošević, Amerikanci ili on. i da li zna šta je to 'moralno - politička podobnost'

još jedna stvar me 'jedi' .
Ako su sedamdesetih otišli nepismeni, neobrazovani a ovde ostali sposobni, pismeni i vredni što nam je onda danas ovakva zemlja?

naftaške ratove u kojima ginu deca.


Па нећемо баш сви

jok nećemo. da vidim koliko njih neće da prihvati da mu gorivo bude 60 dinara (povlači sve cene na dole) a da razliku u krvi plati neko pleme za koje nismo ni čuli. još ti ukockaju priču kako je to pleme ljudožersko, napada susedna miroljubiva plemena... sve bi petama u dupe od sreće.

Или да си, рецимо, био домородац у доба откривања и почетка експлоатације ресурса Новог света заражен малим богињама из ћебета које си од колонизатора добио на поклон да ти не буде хладно.

domorocu je potpuno svejedno ako umre od boginja ili ga iskasapi kamenom domorodac od preko brda. isti slučaj sa ROmanima i varvarima. Rimskim putevima još uvek idemo a za varvarske baš i nismo čuli.



svetski referendum o deset zapovesti. ajde o osam (da se ateisti ne 'izvlače')
radi, odmaraj, ne kradi, ne ubijaj, nemaj idole, poštuj roditelje, ne svedoči lažno, ne poželi tuđe, ne čini preljube

koliko bi dugo trajalo takvo društvo? do prve krivine?

8 000 грађана који су исказивали своју слободну демократску вољу на градским трговима живели на рачун 200 000 робова које су насиљем држали у сталном страху за живот и опстанак читавих робовских породица.

kad si spomenuo RIm i robove. neko je tada napravio žetelicu koje je vuklo, guralo magare. ubrzavao se proces žetve, manje trebalo radnika...

žetelicu je napravio tek neki lik u Australiji krajem devetnaestog veka. razlog što nije uspela u RImu je nepristanak robova na upotrebu te alaktke. ostali bi bez posla.

jel' deluje kao da stojimo u mestu? roboti, AI, samonavođena transportna sredstva...
tetris tetris 11:24 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Većina stanovnika tog mesta poreklom je iz Dalmatinske zagore.


Veoma su zanimljiva ta sela pretežno naseljena kolonistima. Taj deo severno od Sombora, sa selima Stanišić, Riđica, Gakovo, Rastina (novi granični prelaz)...

Kruševlje, između Stanišića i Gakova je bilo naseljeno grčkim i makedonskim izbeglicama iz Grčke koji su izbegli iz građanskog rata. Nakon toga su se ili vratili u Grčku, mislim nakon amnestije, ili su raseljeni pa je selo opustelo.

U Riđici (mislim) je većina stanovnika poreklom iz Bukovice i Ravnih kotara, mali deo iz zapadnog dela Dalmatinske zagore (Kninska krajina, Drniš) i jedan mali deo sa primorja, iz zaleđa i sa otoka između Zadra i Šibenika.
mirelarado mirelarado 11:49 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

mali deo iz zapadnog dela Dalmatinske zagore (Kninska krajina, Drniš)


Igrom slučaja poznajem porodicu koja je poreklom odatle i tako sam donela pogrešan zaključak o sastavu stanovništva Riđice. Pitala sam da li su nekad čuli da njihovu stari kažu "bel", "cel" i dobila odrečan odogovor, tako da ona Alseova jezička enigma ostaje. Možda je u pitanju uticaj tih privremenih doseljenika iz Grčke i Makedonije?
tasadebeli tasadebeli 12:24 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tetris

Veoma su zanimljiva ta sela pretežno naseljena kolonistima. Taj deo severno od Sombora,



Пригревица?


И онда мени у школи једна моја колегиница из тих крајева, врло блиска једном нашем блогодругару, каже:

"Ми Војвођани!"

А ја замало што не паднем са столице од смеха сваки пут када она то каже...



jadragoljub jadragoljub 12:30 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

"Ми Војвођани!"

zbog čega padaš sa stolice na glavu?
tasadebeli tasadebeli 12:32 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

gedza.73

svetski referendum o deset zapovesti. ajde o osam (da se ateisti ne 'izvlače')








Sedamdesetih kad je bila Velika Bežanija iz SFRJ dosta nepismenih otišlo u Švedsku. Neki su u tom sistemu napravili ozbiljne firme. krajem devedesetih opet odlaze neke druge generacije.


još jedna stvar me 'jedi' .
Ako su sedamdesetih otišli nepismeni, neobrazovani a ovde ostali sposobni, pismeni i vredni što nam je onda danas ovakva zemlja?






tasadebeli tasadebeli 12:34 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

jadragoljub
"Ми Војвођани!"

zbog čega padaš sa stolice na glavu?



Ма јок, на дупе. Мекше је.

"Ми Војвођани."

Из Лике?





EDIT: Они су ти Војвођани, на прилику, исто колико си и ти Нишлија.

Или ја Београђанин.

Добро, ја сам ту у малој предности... Друга генерација која је рођена у Бгд. и трећа која живи у Бгд. Неких стотинак година смо ту. У Бгд.

За разлику од вас "Нишлија" или ових "Војвођана" које поменух.
tetris tetris 12:52 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

EDIT: Они су ти Војвођани, на прилику, исто колико си и ти Нишлија.

Или ја Београђанин.

Добро, ја сам ту у малој предности... Друга генерација која је рођена у Бгд. и трећа која живи у Бгд. Неких стотинак година смо ту. У Бгд.

За разлику од вас "Нишлија" или ових "Војвођана" које поменух.


Ovo je veoma zanimljiva tema. Kada neko stiče, dobija, osvaja (?) pravo da se nazove Vojvođaninom, Nišlijom, Beograđaninom...

Ta tvoja koleginica je zasigurno rođena u Prigrevici (ili Somboru), a možda su joj i roditelji rođeni u Vojvodini. Ipak je kolonizacija bila 1946. a to je dobrih 73 godine unazad.

Isto je zanimljiv fenomen da se meštani kolonističkih sela identifikuju sa Likom, Dalmacijom, Kordunom... iako jedan deo, sada možda i većinski, nikad nije bio u selima iz kojih su njihovi babe i dedovi pošli u kolonizaciju.

Da li su potomci Ličana, kopača rude po Ilinoju, Ličani ili, lupam, Čikažani? Ili u Londonu kad vidiš Indusa koji je peta generacija rođena tamo.
Milan Novković Milan Novković 13:12 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tasadebeli
tetris

Veoma su zanimljiva ta sela pretežno naseljena kolonistima. Taj deo severno od Sombora,



Пригревица?
...

Dotična, i imate pravo obadvojica
И онда мени у школи једна моја колегиница из тих крајева, врло блиска једном нашем блогодругару, каже:

"Ми Војвођани!"

А ја замало што не паднем са столице од смеха сваки пут када она то каже...

Ma mi smo ti prvo Ličani i Baninci (lokalni "akcenat" u polu-zezanju, iako umemo da budemo agresivni, Bačvani i Vojvođani u zezanju bez agresije, al kad smo prinuđeni da se uozbiljimo onda postajemo nešto "dosadniji", onda smo samo Srbi

Bilo nas je i Jugoslovena, ali to nam je bila politički korektna forma, a i u svim ovim formama smo ostajali samo dok smo morali, tj ja se ne sećam ni jedne osobe koju je politika nešto preterano interesovala, od geo-politike smo najviše cmizdrili za ponekom plannn'com, šum'com, outdoors - evo, ja rođen i odrastao u tom ravnom, posle toga 10 godina Beograda, a naj-uživanje mi planina

Evo i pod dedovske dane, pozdravljamo vas sin i ja sa tamo nekih Dolomita prošle godine (gde mi je kosa, jbt



tasadebeli tasadebeli 13:14 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tetris

Ovo je veoma zanimljiva tema. Kada neko stiče, dobija, osvaja (?) pravo da se nazove Vojvođaninom, Nišlijom, Beograđaninom...






Нарочито је то данас занимљиво када се читава Србија (са све Војводином) слива у Београд (јербо ту једино у Србији и има нешто пара за зарадити).


А видиш, ја себе не сматрам Београђанином. Иако ме је један новоприпсели комшија у Бгд. питао одакле сам, па му ја рекао да сам из Београда. Па ме питао одакле су ми родитељи. Ја опет рекао из Бгд. Па ме питао где су ми родитељи рођени, ја опет одговорио у Бгд. Па ми он рекао:

"Немогуће!!!"

А ја га питао:

"Зашто немогуће? Па мора неко да буде и из одавде..."

Комшија се замислио, па рекао:

"Па јес, стварно..."

Каже Чеда Антић, по прорачунима које су радили, данас у Београду живи око 30 000 људи чији су преци живели у овом граду и пре 1930. године.

30 000. Од милион и по.

Београд ти је проточни бојлер по питању становништва.

Можда би се, само можда, тек породица Калеф могла назвати Београђанима. Мада ни у то нисам сигуран... (ЛИНК)


tasadebeli tasadebeli 13:15 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Milan Novković

Dotična, i imate pravo obadvojica






kamilo_emericki kamilo_emericki 13:25 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tasadebeli
gedza.73

svetski referendum o deset zapovesti. ajde o osam (da se ateisti ne 'izvlače')








Sedamdesetih kad je bila Velika Bežanija iz SFRJ dosta nepismenih otišlo u Švedsku. Neki su u tom sistemu napravili ozbiljne firme. krajem devedesetih opet odlaze neke druge generacije.


još jedna stvar me 'jedi' .
Ako su sedamdesetih otišli nepismeni, neobrazovani a ovde ostali sposobni, pismeni i vredni što nam je onda danas ovakva zemlja?







1. Nisam pristalica nikakvih nasilnih akcija protiv ljudi i imovine.
2.Taso, da li si ti odgledao ovaj video sto si okacio o ubistvu u Titovo ime.
Kako kaze sin koji oprezno formulise? (8')
Napadi eksplozivnim napravma.
Sta je to, jeli to neka humanitarna akcija koju je osmislila majka Tereza ili nesto kao bioskop 20 oktobar 1968.
Interesantno je kako ovdje na blogu isti ljudi odobravaju preventivne akcije Izraela protiv arapskih terorista i placu protiv istih takvih akcija SFRJ protiv terorista koji su radili o njenoj glavi.
I obrnuto, oni koji presutno odobravaju akcije jugoslavenskih sluzbi gnusaju se izraelskih akcija.
Da li glavni kriterijum za ocijenu, da li je neko djelo dobro ili ne, cinjenica da li je to uradio nas ili njihov skot?
alselone alselone 13:37 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

Или ја Београђанин.

Добро, ја сам ту у малој предности... Друга генерација која је рођена у Бгд. и трећа која живи у Бгд. Неких стотинак година смо ту. У Бгд.


Taso ti si generalno sve više razočaran našom civilizacijom i kao Diogen iz bureta polivaš po svemu, sve ti je isto, niti si ti Beograđanin, niti je neko drugi, ali mogu biti i svi u drugom kontkstu, Sloba je isti kao i oni koje je ubio, ali je i Sergej isti kao i Vučić, Rusi su isti kao Ameri, Ameri kao i Rusi, Vučić i Nemci, Nemci i Segej, Kosovo prodali, Čukarički izgubio ali je bilo namešteno kao i ceo život što je namešten.

Ne komentarišem, samo ističem.
jadragoljub jadragoljub 13:42 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

исто колико си и ти Нишлија.

a po čemu ja to nisam nišlija? ako sam rođen u niš, ako sam 61 godinu živeo u niš i ako ga smatram taj grad svojim domom? odakle bilo kome, ne samo tebi , da me ne smatraš nišlijom?
tasadebeli tasadebeli 19:53 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kamilo_emericki

2.Taso, da li si ti odgledao ovaj video sto si okacio o ubistvu u Titovo ime.
Kako kaze sin koji oprezno formulise? (8')



То ти је копродукција хрватске телевизије и Дојче велеа из 2014.
tasadebeli tasadebeli 19:56 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

alselone

niti si ti Beograđanin, niti je neko drugi, ali mogu biti i svi u drugom kontkstu,



То сам ја и рекао. А и Милан.

Само треба мало пажљивије читати јер писана реч људског језика није нека комбинација 1 и 0.

А мани се Диогена... Што би рекли у Павиљону број 6, лако је њему било да се просерава из тог бурета у Грчкој где је топло... Што није пробао да чучи у бурету и да кења тамо где је зими -20?






Sloba je isti kao i oni koje je ubio, ali je i Sergej isti kao i Vučić, Rusi su isti kao Ameri, Ameri kao i Rusi, Vučić i Nemci, Nemci i Segej, Kosovo prodali,



Исти, брате. Мени су исти.


Ne komentarišem, samo ističem.



Настави по задатку!
tasadebeli tasadebeli 20:16 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

jadragoljub
исто колико си и ти Нишлија.

a po čemu ja to nisam nišlija? ako sam rođen u niš, ako sam 61 godinu živeo u niš i ako ga smatram taj grad svojim domom? odakle bilo kome, ne samo tebi , da me ne smatraš nišlijom?



Де, де, немој се одмах једити, мајку му!

Ускочио си са просеравањем о "Војвођанима" не знајући контекст тог мог коментара. Зато те и не осуђујем, само покушавам да те спречим да се и даље једиш.


Они су ти Војвођани, на прилику, исто колико си и ти Нишлија.

Или ја Београђанин.



П.С. - Када би видео породицу те моје колегинице са њихових просечних 2 метра породичне висине, одмах би на први поглед рекао да су баш Војвођани.


Сам ти причао када су мене у ЈНА '84. ангажовали у кошаркашкој екипи за неко војничко првенство да им глуматам плеја?

Сви други војници били ангажовани по неким другим спортовима, а њима четворици фалио пети за петорку. Ни резерву нисмо имали.

А њих четворица... Пази, један од њих тада играо за Цибону висок 2,12. Неки Шоштар. Други, неки Сале из Младеновца - 2,07. Ова двојица преосталих неки Херцеговци са по 1,98 и 1,99 висине.

- Немојте, људи, к'о бога вас молим, ја сам кошарку тренирао само шест месеци, кажем им ја.

- Ма не секирај се, само ти пренеси лопту преко центра и дај нама. Остало је наша брига, одговорили ми.

И ја радио како су ми рекли.

У финалу смо изгубили од касарне са Трсата код Ријеке (за њих играли све неки Београђани из КК "Ушће", ОКК Београд, Раднички Црвени крст и слично) са пола коша разлике.

Ја имао последњи шут. И омануо сам. ЗадрКтала непогрешива левица доњег Бановог брда.

Јбг. Није сваки дан Бадњи дан.

Пропаде нам то наградно одсуство којем смо се надали после победе у финалу.

Али чувам још увек слику те моје екипе направљену пред ту финалну текму.

Њих четворица са по својих 2 и кусур метери просечне висине и ја у средини са лоптом у рукама и мало већи од лопте. Изгледам као маскота екипе.

Шта ћеш... И то су ти ваљда исто такође "Војвођани"... (Обе бабе и кева су ми биле по метар и шесет, јбг.)
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:30 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tasadebeli
kamilo_emericki

2.Taso, da li si ti odgledao ovaj video sto si okacio o ubistvu u Titovo ime.
Kako kaze sin koji oprezno formulise? (8')



То ти је копродукција хрватске телевизије и Дојче велеа из 2014.

Cija god da je koprodukcija ti si je postavio ovdje kao ilustraciju necega. Sta si htio reci sa ovim videom?
mesan mesan 22:59 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

tasadebeli
А шта ти мислиш, Месане, ко је тог АВ-а довео и ко га да држи на власти у Србији?

Ne mislim, nego znam, precizno:
1.823.147 glasača, tj. 48,25% glasačkog tela.
"Глупи српски народ"?

Da, mada preciznije, "građani Srbije", jer oni čine pomenute glasače i podjednako odgovorne neglasače.
Ako ti je bitno, ako te teši, ima i glupljih građana po planeti.

Свет ипак нису некакви српски Вучићи

Ko ti je lokalni badža što vaćari žene, kraducka i baca hiljadarke po ustreptalim babama?
Ko ti krade firme, bezočno falsifikuje diplome i reketira mala preduzeća?
Ko ti zastareva sudske predmete sa ubistvima?
Ko ti u fantomkama krade imovinu?
Ko ti zapošljava idiotske polugole spodobe u Ministarstva?
Ko ti kuca na vrata kezeći se s listom tvojih ličnih podataka koje je ukrao?
Ko ti u Zabavniku za decu veliča Ljotića?
Ko ti baca smeće u potoke?
Ko ti uvozi pokvarene polutke?
Da, tvoji sugrađani, sunarodnici, kolege, prijatelji, komšije, familija.

Ponovi ovaj spisak desetak puta.
Ajde još malo.
Sleglo se?

A sad shvati da svemu tome tapše, uz punu odgovornost odrasle osobe, pri svesti i zdravom razumu, barem 25% SVIH tvojih sugrađana, sunarodnika, kolega, prijatelja, komšija i familije.

Udahni, izdahni.
Ostani s tim.



I šta kažeš, najašili masoni, cnn, kilari, jezuiti...

брни-окрени, дудлање зар не?

Ne.
Ja u SAD nikad nisam imao osećaj da dudlam, ni Obami ni Trampu ni ikom, koliko god da su me neke političke odluke iritirale.
U Srbiji, ne možeš hleb da kupiš ili klozet da čistiš bez da ti džukačka familija ne dozvoli.

Ne shvati ovo lično i kao želju za svađom, to je moj pogled samo.

Ali ponoviću ti sentiment od ranije (kad si rekao da je isto biti vojnik u službi i žrtva turske samovolje, jer u oba slučaja kad-tad umreš), sentiment koji je i alselone ovde sažeo --- ti čoveče pišeš kao da nemaš više ni moralnog kompasa, ni etičkih standarda, ni kritičkog mišljenja, sve je splačina, apatično i mizantropski.
Briljiraš kroz lingvističke priloge kao i uvek, daj okrepi sebe i druge time, još, uvek.
Pozdrav.
tasadebeli tasadebeli 23:35 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

kamilo_emericki
tasadebeli
kamilo_emericki

2.Taso, da li si ti odgledao ovaj video sto si okacio o ubistvu u Titovo ime.
Kako kaze sin koji oprezno formulise? (8')



То ти је копродукција хрватске телевизије и Дојче велеа из 2014.

Cija god da je koprodukcija ti si je postavio ovdje kao ilustraciju necega. Sta si htio reci sa ovim videom?



Да постоји емиграција и емиграција. Нису сви исти.

О емиграцији се повела реч.
jadragoljub jadragoljub 23:47 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

П.С. - Када би видео породицу те моје колегинице са њихових просечних 2 метра породичне висине, одмах би на први поглед рекао да су баш Војвођани.

a, znači sad si prešo na eugeniku.
tasadebeli tasadebeli 23:55 15.04.2019

Re: Rusija i Asanž

mesan

Ali ponoviću ti sentiment od ranije (kad si rekao da je isto biti vojnik u službi i žrtva turske samovolje, jer u oba slučaja kad-tad umreš)



Не, не, не. ти си то нешто побркао.

Рекао сам да је Србија комбинација турске самовоље и аустроугарске бирократије.

Цитирао сам Лазара Џамића. (ЛИНК)


За разлику од тебе, он не мрзи Србију. Напротив, вратио се у њу да јој помогне да буде боља.


A sad shvati da svemu tome tapše, uz punu odgovornost odrasle osobe, pri svesti i zdravom razumu, barem 25% SVIH tvojih sugrađana, sunarodnika, kolega, prijatelja, komšija i familije.



25% још увек није 100%. Барем су тако мене у школи научили.

Можда си ти ишао у неку другу школу? Америчку?

'Оће то код њих, 'оће... Они постотке или таблицу множења, на пример, уче у много каснијем узрасту од нас у српским школама.

Не знам зашто...



Ponovi ovaj spisak desetak puta.
Ajde još malo.
Sleglo se?


Udahni, izdahni.
Ostani s tim.


I šta kažeš, najašili masoni, cnn, kilari, jezuiti...





ti čoveče pišeš kao da nemaš više ni moralnog kompasa, ni etičkih standarda, ni kritičkog mišljenja, sve je splačina, apatično i mizantropski.



Ne shvati ovo lično i kao želju za svađom, to je moj pogled samo.


Ала ти је поглеееед!!!

И врло је лично и крајње увредљиво. Немој да се још и лажемо овде.

Типично комесарски, "другарска" критика. Као на неком партијском састанку.

И ти сада очекујеш да ја наставим да са тобом и даље комуницирам после овога што си све овде исписао?

Не, хвала лепо, не трпим неваспитане умишљене величине испраног мозга које деле лекције около шаком и капом. Све теже подносим такве у својој близини. Превише загађују свет око себе, па не желим да будем присутан док то раде.

(А ако ти мозак није испран, него то све пишеш из ко зна ког разлога којег само ти знаш, онда је то напросто чисти безобразлук.)

Ваљда имам превише година и све мање стрпљења за такве као што си ти. Да сам мало млађи, можда бих и покушао да очувам какав-такав канал комуникације.

А овако, сада у овим годинама, од таквих људи као што си ти само се окренем и одем. Без поздрава. (А шта мислим при томе о таквима, задржаћу за себе.)

Зато се и немој љутити што ти и не одговарам на овај поздрав на крају твог коментара. Рачунај као да сам га изрекао док ми гледаш леђа у одласку што даље од тебе.

Немам више толико времена да бих самом себи мазохистички наметао било какав дијалог са таквима као што си ти. Чак ни из пуке пристојности.
tasadebeli tasadebeli 00:01 16.04.2019

Re: Rusija i Asanž

jadragoljub
П.С. - Када би видео породицу те моје колегинице са њихових просечних 2 метра породичне висине, одмах би на први поглед рекао да су баш Војвођани.

a, znači sad si prešo na eugeniku.



Шта ти је?

Превише се дружиш са овом будалом Месаном?


EDIT:(Кад може Крос, могу ваљда и ја? Да користим овакав речник?)
zemljanin zemljanin 16:10 12.04.2019

freedom of information

Individuals and groups are coalescing into a transnational social movement focused on freedom ofinformation. Online rhetoric about the potential of the Internet to change society, the need to reformintellectual property laws, and the evils of censorship of any kind is becoming increasingly similar acrosssites. Simultaneously, the ability of groups such as Anonymous to channel the power of like-minded,but not tech savvy, allies is increasing.Whatever the future of this newly forming ‘‘freedom of information’’ movement, its emergencefrom the online world offers evidence for the power of the Internet and online communities in shaping participants’ political beliefs and actions. Young people online are willing to mobilize on behalf ofabstract rights claims, and that willingness spreads quickly across the social spaces online

mnogo vise na

The Emergence of a Freedom of InformationMovement: Anonymous, WikiLeaks, the PirateParty, and Iceland∗
49 41 49 41 18:21 12.04.2019

Kud plovi ovaj brod; a mi na njemu

[youtube]https://youtu.be/zzQRAPMbKQA[/youtube]
shone shone 11:55 13.04.2019

Eh taj Disney

Izvor b92
"Hitler bi voleo društvene mreže"

Adolf Hitler voleo bi društvene mreže jer su savršen način širenja mržnje, izjavio je glavni izvršni direktor Diznija Bob Ajger, prenose agencije. On je rekao da su društvene mreže najmoćniji marketinški alat koji bi se sigurno svideo ovom ekstremisti. Ajger je to izjavio na događaju u organizaciji jevrejske organizacije za ljudska prava u Centru Simon Vizental.

"Po dizajnu društvene mreže odražavaju uski pogled na svet koji filtrira sve što dovodi u pitanje naša uverenja, a s druge strane, stalno potvrđuje naša uverenja i pojačavaju naše najdublje strahove", dodao je on. Ajger tvrdi da svi treba da znaju da društveni izvori vesti mogu sadržavati više fikcije nego činjenica. Ajger je pozvao političare SAD da odbace mržnju u svim oblicima uoči predsedničkih izbora 2020. godine i upozorio da poslednjih godina mržnja poprima razne oblike.

Za ovu kompaniju tvrdili su da je njen osnivač Volt Dizni bio nastrojen antisemitski.

Dizni je takođe kritikovan zbog poseta nacističke redateljke Leni Rifenštal koja je u Holivudu promovisala svoj film "Olimpija", a 2014. godine Meril Strip je Diznija nazvala "odvratnim antisemitom".


shone shone 19:04 13.04.2019

.

vrabac_onaj vrabac_onaj 20:40 13.04.2019

Mislim da ne treba gubiti nadu



We rise, we grow
We walk and we stand tall
We never fall
As big as the sky
As far as the dawn
We walk
And we do not fall
We sleep, we dream
With no time in between
We never stop
Whistling our chant
In the heat of the night
We sing
The spirit is clean
From north and south
We come from east and west
Breathing as one
Living in fame
Or dying in flame
We laugh
Our mission is blessed
We fight for you
For freedom unforeseen
Thinking as one
Rolling along
To the beat of the drum
We march
The black cross machine
We stand alone
But soon the day will come
When freedom rings
We'll meet again
Now eternally
And walk
Once more as one!
nepopustljiv nepopustljiv 20:51 13.04.2019

Re: Mislim da ne treba gubiti nadu

vrabac_onaj

...
But soon the day will come
When freedom rings
...

Normalno!
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:13 13.04.2019

Re: Mislim da ne treba gubiti nadu

nepopustljiv
vrabac_onaj

...
But soon the day will come
When freedom rings
...

Normalno!


a i spot je fenomenalan
shone shone 10:36 14.04.2019

Re: Mislim da ne treba gubiti nadu

Mislim da ne treba gubiti nadu.

But soon the day will come
When freedom rings
Normalno!


M'da, nada poslednja umire.



I naravno kačamak.

milisav68 milisav68 10:37 14.04.2019

---

shone shone 10:54 14.04.2019

Dok mi o Asanžu....

Taske, kradu ti lebac nasušni ,,neki dobri ljudi,,




izvor youtube

https://www.youtube.com/watch?v=MHhmCKCn4AY&t=182s

omega68 omega68 17:34 14.04.2019

Re: Dok mi o Asanžu....

tasadebeli tasadebeli 19:36 14.04.2019

Re: Dok mi o Asanžu....

shone
Taske, kradu ti lebac nasušni ,,neki dobri ljudi,,




izvor youtube

https://www.youtube.com/watch?v=MHhmCKCn4AY&t=182s




Па и није ми неки лебац да би га било ко крао...

Зато сам се и определио за посао уче. Барем ноћу мирно спавам чисте савести.

Сећам се добро, за тај посао сам се одлучио још док сам био ђак.







П.С. -



shone shone 20:26 14.04.2019

Re: Dok mi o Asanžu....

tasadebeli tasadebeli 20:49 14.04.2019

Re: Dok mi o Asanžu....

shone




Стари добри професор Игњачевић са англистике на Филолошком факултету у Београду, који се од свих именица женског рода једино плашио именице промаја, једном нам је рекао:

"Ма каква порука у књижевном делу! То су вас погрешно учили у школама! Да је писац хтео нешто да нам поручи, он би лепо сео, написао нам писмо и послао нам га поштом..."

Отворио ми човек очи тада. Зато ја данас моје ђаке у школи никада не питам за поруку неког књижевног дела. Тема да, мотиви да, али порука - не.

Дакле, Нешко, желиш нешто да ми поручиш?

Седи, брате, лепо и напиши писмо, удри марку на кУверту (може и таксену марку) и шаљи... Ове твоје сличице постају помало... Па као причање све једно те истог вица који смо сви чули већ хиљаду пута.






Овај клип Нешка Кејџа је негде из доба половине Тадићевог председничког мандата, 2010.

Као што видиш, тај механизам заглупљивања Срба (види под Александар Тијанић у тренуцима када није играо за власт), тзв. борбени модел Ђилас- Митровић 5. октобар 2000, одлично је функционисао и тада... Ма тај механизам већ деценијама одлично функционише.






А ти би изгледа да се ја са ових мојих мало руках и маленом снагом у школској учионици сам, без ичије помоћи, борим против тих злоупотреба система, што би рекао Месан.

Не иде, брате, не може... Голим дупетом међ' пијане Турке... Што да се Турци радују?



alselone alselone 08:06 15.04.2019

Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

kod tebe čita a treba mi savet.

Daklem, da li neko ima ovakve nosače za bajseve za auto?



Zanima me koliko je ovo pouzdano i stabilno rešenje. Deluje heh, 'nako. A jedino je relativno dostupno, sve ostalo je skupo jer nemam ni krovni nosač a ni kuku, pa dok bi sve ugradio, mogu godinu dana da taksijem nosim bajsOve.
tasadebeli tasadebeli 10:24 15.04.2019

Re: Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

alselone

kod tebe čita a treba mi savet.



Ма опуштено...

Потребе су потребе. Зато се тако и зову јер тада нам нешто треба.
Milan Novković Milan Novković 12:16 15.04.2019

Re: Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

alselone
kod tebe čita a treba mi savet.

Daklem, da li neko ima ovakve nosače za bajseve za auto?



Zanima me koliko je ovo pouzdano i stabilno rešenje. Deluje heh, 'nako. A jedino je relativno dostupno, sve ostalo je skupo jer nemam ni krovni nosač a ni kuku, pa dok bi sve ugradio, mogu godinu dana da taksijem nosim bajsOve.

Ja bih problem napao vrlo frontalno i bez milosti - nači, strategijski - Multifunction Trailer Chassis



Pa šta smo imali - ovo je relativno malo, ne osetiš da ga vučeš, a imaš za šasiju razne dodatke, bicikli, motorcikli, beach buggies, non trivial kajaci, daske za svašta, kutije za pecanje.

Zamisli sutra uloviš 130 Kg soma, ti i sin - ne morate da ga tranžirate na licu mesta, nego na ovaj trailer pa ga ženi i ćerci samo istovarite na ganak, a vas dvojica odete u kafanu na pivo i kartanje

Ovaj je 1.4m širok, 2m+ruda dugačak, ko dečja igračka, a svašta od posla radi.

U US imaš izbore da se smrzneš, ja im strašno zavidim, al, ko ne žuri, treba prvo da proveri zakone i ostalo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:31 15.04.2019

Re: Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

alselone
kod tebe čita a treba mi savet.

Daklem, da li neko ima ovakve nosače za bajseve za auto?



Zanima me koliko je ovo pouzdano i stabilno rešenje. Deluje heh, 'nako. A jedino je relativno dostupno, sve ostalo je skupo jer nemam ni krovni nosač a ni kuku, pa dok bi sve ugradio, mogu godinu dana da taksijem nosim bajsOve.

Nemam nikakvo licno iskustvo sa tim nosacem, pitao nekog ko ima i on mi rekao da je takva sprava solidna i upotrebljiva ali preporucuje jos 1 ili 2 kaisa kao osiguranje kao i dodatni nosac registarskih tablica i signalizacije, narocito ako bicikli prelaze gabarite vozila preko 50 cm
alselone alselone 12:47 15.04.2019

Re: Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

Zamisli sutra uloviš 130 Kg soma, ti i sin - ne morate da ga tranžirate na licu mesta, nego na ovaj trailer pa ga ženi i ćerci samo istovarite na ganak, a vas dvojica odete u kafanu na pivo i kartanje



Uzeli smo sin i ja, sa još jednom dvojicom kao što smo mi, vikendicu na Kenđiji na par dana početkom juna. Ako nas nisu prevarili, tamo ima somova, osim nas četvorice, pa ko zna...

Ali veliko mi je ovo, treba mi nešto jednostavno i praktično da se provozamo do Fruške gore na vožnju ili malo dalje iz grada.
alselone alselone 12:49 15.04.2019

Re: Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

Nemam nikakvo licno iskustvo sa tim nosacem, pitao nekog ko ima i on mi rekao da je takva sprava solidna i upotrebljiva ali preporucuje jos 1 ili 2 kaisa kao osiguranje kao i dodatni nosac registarskih tablica i signalizacije, narocito ako bicikli prelaze gabarite vozila preko 50 cm


Super, hvala. Ali na kakav dodatni nosač tablica i signalizacije misli?
Nosio bih dva ili najviše tri bajsa od koji je samo jedan pune veličie, drugi je od 20 cola a treći baš mali.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:35 15.04.2019

Re: Taso izvini na trolu al kontam da se ovde

alselone
Nemam nikakvo licno iskustvo sa tim nosacem, pitao nekog ko ima i on mi rekao da je takva sprava solidna i upotrebljiva ali preporucuje jos 1 ili 2 kaisa kao osiguranje kao i dodatni nosac registarskih tablica i signalizacije, narocito ako bicikli prelaze gabarite vozila preko 50 cm


Super, hvala. Ali na kakav dodatni nosač tablica i signalizacije misli?
Nosio bih dva ili najviše tri bajsa od koji je samo jedan pune veličie, drugi je od 20 cola a treći baš mali.

U pitanju je savijet Francuza, a kod njih sve mora biti po PS.
Znaci ako zaklanjas malo samo jedno slovo ili broj na tablici stavljas dodatni nosac sa tablicom i signalizacijom.
Pogledaj ovdje kako izgleda:
https://www.piecesetpneus.com/F-11470-portage-velos/P-23426-plaque-de-signalisation-pour-porte_velos-mottez-a063fdk?gclid=Cj0KCQjw19DlBRCSAR
nicknaylor nicknaylor 12:58 15.04.2019

ma kakvo odupiranje :)

nema bre nikakvog odupiranja, svaka sledeca generacija je sve manje sposobna za bilo kakav vid drustvene interakcije.. kapacitet za simpatiju sve manji a o empatiji i da ne pocinjem :)
bene_geserit bene_geserit 17:50 15.04.2019

Mueller report

nepopustljiv nepopustljiv 19:06 15.04.2019

Re: Mueller report

bene_geserit

Makso, pogledaj ovo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana