Astronomija

pesma za danas

antioksidant RSS / 19.04.2019. u 07:26

....



Komentari (568)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 20:16 20.04.2019

Re: Šah

u toku je trenutno velika borba kablovskih operatera, tj. države tj. Telekoma protiv ostalih. Trenutno se dešava masovni pokušaj istiskivanja ostalih operatera da bi se u kuće uterao Telekom i tako sklonio N1 iz kuća, što akvizicijama drugih kablovskih operatera što agresivnim Telekomovim uguravanjem sopstvene optike.

Ma i SBB kupuje male (manje) oparatere.

Stvar je kao i uvek u lovi, reketiraju se preko podizvođača (SBB), a iz Telekoma se izvlači državni novac.


maksa83 maksa83 20:17 20.04.2019

Re: Šah

Ma i SBB kupuje male (manje) oparatere.

Oduvek. Al ne ukida kanale.
nepopustljiv nepopustljiv 20:20 20.04.2019

Re: Šah

maksa83
АВ је увек бар корак испред опозиције. Тако испада да је опозиција насилна а протести су почели због напада на опозиционаре.

Nije on ispred opozicije, naprotiv, svi ti potezi su iznuđeni, ali je pouzimao sve medije i tako nameće sopstveni narativ. Posle one kupovine Kopernikusa (da bi se za te pare kupile Prva i O2) u toku je trenutno velika borba kablovskih operatera, tj. države tj. Telekoma protiv ostalih. Trenutno se dešava masovni pokušaj istiskivanja ostalih operatera da bi se u kuće uterao Telekom i tako sklonio N1 iz kuća, što akvizicijama drugih kablovskih operatera što agresivnim Telekomovim uguravanjem sopstvene optike.

Inače, veze ovo nema sa partijom šaha, tj. ovo je partija šaha tako što jedan šahista sve vreme drži pištolj na stolu.

(Ovo me podseti - Nicović je u vreme dok se aktivno bavio karateom imao običaj da ispod ringa drži pištolj, to su svi znali, i to je jedan od korena njegovih tadašnjih sportskih uspeha).

Временом би, надам се, схватили да чине прекршаје и почели да оклевају да то раде.

To piši propalo, tj. to vreme je davno prošlo, zakoni su suspendovani, država je privatizovana i instrumentalizovana za potrebe jednog čoveka i partije.

Sve je to ekstremno kilava struktura - koja će se urušiti za godinu, najduže dve.
aureus aureus 20:27 20.04.2019

Re: Šah

nepopustljiv

Sve je to ekstremno kilava struktura - koja će se urušiti za godinu, najduže dve

Eh, pa znaš kako je pjevao čuveni roker Bora Đorđević još prije 30 godina?

"Ko god hoće ovde može da hara i pustoši,
sve kilavi Radovani i nejaki Uroši."

Dakle, nije važno jesi li kilav i nejak. Bitno je da imaš volju da haraš i pustošiš.
maksa83 maksa83 20:28 20.04.2019

Re: Šah

Sve je to ekstremno kilava struktura - koja će se urušiti za godinu, najduže dve.

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?
vcucko vcucko 20:40 20.04.2019

Re: Šah

maksa83
Sve je to ekstremno kilava struktura - koja će se urušiti za godinu, najduže dve.

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?

Što reče Pekić u "Godinama..." - do Vaskrsa, ma do Male Gospojine sigurno.
nepopustljiv nepopustljiv 20:56 20.04.2019

Re: Šah

maksa83
Sve je to ekstremno kilava struktura - koja će se urušiti za godinu, najduže dve.

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?

Zar ti ne gledaš ove Soroševe tv kanale?!
maksa83 maksa83 21:02 20.04.2019

Re: Šah

nepopustljiv
maksa83
Sve je to ekstremno kilava struktura - koja će se urušiti za godinu, najduže dve.

Šta si to čuo ili video što te je navelo da to pomisliš?

Zar ti ne gledaš ove Soroševe tv kanale?!

Gledam samo jućub kanale. Koji je od njih Sorošev?
predatortz predatortz 21:07 20.04.2019

Re: Šah

Trenutno se dešava masovni pokušaj istiskivanja ostalih operatera da bi se u kuće uterao Telekom i tako sklonio N1 iz kuća, što akvizicijama drugih kablovskih operatera što agresivnim Telekomovim uguravanjem sopstvene optike.


Što se tiče N1, nije sve što je protiv Vučića po difoltu i dobro po Srbiju.
N1 je smeće, propagandističko smeće.
maksa83 maksa83 21:17 20.04.2019

Re: Šah

Što se tiče N1, nije sve što je protiv Vučića po difoltu i dobro po Srbiju.

Jeste.
nepopustljiv nepopustljiv 21:19 20.04.2019

Re: Šah

maksa83
Što se tiče N1, nije sve što je protiv Vučića po difoltu i dobro po Srbiju.

Jeste.

Сагласан !
predatortz predatortz 21:31 20.04.2019

Re: Šah

maksa83
Što se tiče N1, nije sve što je protiv Vučića po difoltu i dobro po Srbiju.

Jeste.


Uzgred, nisam ni siguran u to koliko je N1 zapravo iskreno protiv Vučića, a koliko fingiraju da su protiv.
Mislim, jarani su im maltene isti.
nepopustljiv nepopustljiv 21:33 20.04.2019

Re: Šah

predatortz
maksa83
Što se tiče N1, nije sve što je protiv Vučića po difoltu i dobro po Srbiju.

Jeste.


Uzgred, nisam ni siguran u to koliko je N1 zapravo iskreno protiv Vučića, a koliko fingiraju da su protiv.
Mislim, jarani su im maltene isti.

Ko priča o iskrenosti?!
Šta je to, uopšte, u politici?
maksa83 maksa83 21:55 20.04.2019

Re: Šah

Uzgred, nisam ni siguran u to koliko je N1 zapravo iskreno protiv Vučića, a koliko fingiraju da su protiv.
Mislim, jarani su im maltene isti.

Vidi, pretpostavljam da opet pričaš o Bosanskom N1 kontekstu, i mene taj kontekst apsolutno ne zanima.

Možeš ti da budeš nesiguran koliko hoćeš ali sama činjenica da Vučićeva mašinerija (nabrojao sam već kojim mehanizmima) aktivno radi na tome da je spreči da se pojavi na ekranima je dovoljan indikator koliko je "protiv Vučića".

N1 je ovde - OVDE - poslednja pristojna televizija, ćaozdrao.

predatortz predatortz 22:09 20.04.2019

Re: Šah

N1 je ovde - OVDE - poslednja pristojna televizija, ćaozdrao.


Vidi, 'vako...
Ovaj čaozdravo način komunikacije uopšte ne pojačava argumentaciju. Bar ne kod mene.
A skidanje N1, ako se zaista radi na tome u šta ne verujem, je onda jedna od retkih stvari koju Vučić radi a koja mi se dopada.

maksa83 maksa83 22:18 20.04.2019

Re: Šah

A skidanje N1, ako se zaista radi na tome u šta ne verujem

Ti mnogo ne veruješ a barataš sa jako malo činjenica. Mislim, možda i barataš, ali izbegavaš da prezentuješ.

A skidanje N1, ako se zaista radi na tome u šta ne verujem, je onda jedna od retkih stvari koju Vučić radi a koja mi se dopada.

Pa neće Vučić da ti skloni bosanski N1, nego ovaj ovde, o kome - kako se pokazalo - pojma nemaš. Taj bosanski koji tebe žulja će da nastavi da radi u zdravlju i veselju.

predatortz predatortz 22:26 20.04.2019

Re: Šah


Pa neće Vučić da ti skloni Bosanski N1, nego ovaj ovde, o kome - kako se pokazalo - pojma nemaš. Taj Bosanski koji tebe žulja će da nastavi da radi u zdravlju i veselju.


Ne postoji bosanski i ovdašnji N1, odnosno loše namere jednog, a dobre drugog, spram jednog te istog naroda. Postoji jedan N1, koji kao i Pink (govorim o informativi) vređa zdrav razum ne dajući ti vest nego ti je "objašnjava".
Uzgred, gledam ovdašnji N1, a imanje ili neimanje pojma o njemu je stvar subjektivnog doživljaja. Mene Ćosić i njegov način rada nikad nije impresionirao.
maksa83 maksa83 22:36 20.04.2019

Re: Šah

Ne postoji bosanski i ovdašnji N1

Ovo prosto faktički nije tačno. To su različite redakcije sa različitim sadržajima. To što se tebi ne sviđa bosanski N1 (koji postoji, i neometano će stizati do malih ekrana TV prijemnika šta god Vučić radio) ne govori apsolutno ništa o ovdašnjem N1 (koji neće stizati do malih ekrana TV prijemnika, ako se on pita.)

Mene Ćosić i njegov način rada nikad nije impresionirao.

Nema on šta da impresionira, njegov pos'o je da javlja šta se dešava.

Da li možeš da navedeš jednu instancu gde je N1 ovde (o-v-d-e) izveštavao nesavesno o tome šta se dešava?

Pazi, ne "impresionira", "CIA televizija", "verujem ne verujem", nego da izneseš podatak bez interpretacije.

Ja mislim da ne možeš.
predatortz predatortz 22:48 20.04.2019

Re: Šah

Nema on šta da impresionira, njegov pos'o je da javlja šta se dešava

Pazi, ne "impresionira", "CIA televizija", "verujem ne verujem", nego da izneseš podatak bez interpretacije


Da javlja, ne da "objašnjava" ili sugeriše šta de dešava.
Objektivno novinarstvo podrazumeva to da se ne preferira neka strana, već da se prenesu stavovi svih aktera nekog događaja bez lične note u tom prenošenju.
Ako toga nema, a retko ga viđam na N1, to je samo još jedan Pink ili neko slično smeće.

Kadrovima sa Slobodne Evrope nešto ne verujem, pa me ubij.
maksa83 maksa83 23:01 20.04.2019

Re: Šah

Da javlja, ne da "objašnjava" ili sugeriše šta de dešava.
Objektivno novinarstvo podrazumeva to da se ne preferira neka strana, već da se prenesu stavovi svih aktera nekog događaja bez lične note u tom prenošenju.
Ako toga nema, a retko ga viđam na N1, to je samo još jedan Pink ili neko slično smeće.

I Vučić i njegovi ministri non stop dobijaju pozive da gostuju na N1, ali se ne odazivaju. Kako to interpetiraš?
Kadrovima sa Slobodne Evrope nešto ne verujem, pa me ubij.

Izvini ali ovo je još tvojih slobodnih interpretacija ničeg konkretnog, a zamolio sam te da pričamo o podacima.

Da li da razumem ovo kao "ne mogu da navedem nijednu instancu kada je N1 Srbija nesavesno izveštavao o događajima u Srbiji"?

maksa83 maksa83 23:01 20.04.2019

Re: Šah

.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:01 20.04.2019

Re: Šah

sugeriše šta de dešava



dakle, prsoh! a stvarno ne podnosim ćosića. ono, rezultat 2:0 ali ćosić mi sugeriše da je 3:1.
predatortz predatortz 23:08 20.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
sugeriše šta de dešava



dakle, prsoh! a stvarno ne podnosim ćosića. ono, rezultat 2:0 ali ćosić mi sugeriše da je 3:1.


Ćosić, koliko znam, ne prenosi utakmice, niti prezentuje vesti.
Ćosić interpretira događaje, često im dajući ličnu notu. Još iz perioda B92 i tadašnje autorske emisije, gde su ga ljudi hvatali u priličnom nepoznavanju teme koju bi da obrađuje, čovek ne prestaje da bude nadobudan, sugestivan, drzak.
Ok, neki to smatraju ozbiljnim novinarstvom.
aureus aureus 23:17 20.04.2019

Re: Šah

Glavna željeznička stanica u Antverpenu. Terminalna, u centru grada. Podignuta na prelazu iz XIX u XX vijek.



Nastavite vi to oko N1, ovo je bio intermeco.

S pozivom da čuvamo Evropu i gradske željezničke stanice, kao i da unaprijeđujemo željeznički saobraćaj.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:18 20.04.2019

Re: Šah

Ćosić, koliko znam, ne prenosi utakmice, niti prezentuje vesti.
Ćosić interpretira događaje, često im dajući ličnu notu. Još iz perioda B92 i tadašnje autorske emisije, gde su ga ljudi hvatali u priličnom nepoznavanju teme koju bi da obrađuje, čovek ne prestaje da bude nadobudan, sugestivan, drzak.
Ok, neki to smatraju ozbiljnim novinarstvom.

pa nemoj me baš bukvy.
ćosić ne radi vesti, a ovo što si napisao je tačno. zato ga ne podnosim, to je ta b92 "škola" gde novinar mora da pokaže da je objektivan tako što urniše gosta na čijoj je strani tako očigledno ta medijska kuća, i to po svaku cenu. meni kod N1 smeta to što nema jemena, npr, i te vesti iz inostranstva su im kao na cnn-u, ali to nije tema. tema su vesti iz srbije, i tu su korektni. a zbog ćosića i mile češće gledam al džaziru. sad sam te nabola, jel tako? ako. :)
maksa83 maksa83 23:22 20.04.2019

Re: Šah

Glavna željeznička stanica u Antverpenu. Terminalna, u centru grada. Podignuta na prelazu iz XIX u XX vijek.

Baš je gledam pre neki dan i mislim se kakvi su seljaci što je još nisu srušili, kako misle da napreduju.

Inače, oko Vučićevog "nigde u svetu glavne železniče stanice nisu u centru" - izađeš iz nje i ideš 5 min. pravo i ulaziš u Meir, njihov ekvivalent Knez Mihajlove.
predatortz predatortz 23:27 20.04.2019

Re: Šah

sad sam te nabola, jel tako? ako. :)


Ako te veseli, meni preterano ne pogađa.

Al džaziru nisam gledao sto godina. Verovatno je imam na SBB, ali mi ni u listanju ne drži pažnju.
Inače, jako malo vremena provodim gledajući vesti bilo gde. Predvidivo i dosadno. Tačno znaš ko će kakvu interpretaciju da da.
Gledaš gde se seli neka ekipa medijskih lešinara, dal ovih 'za" ili ovih "protiv" i unaored znaš ko če šta da sere.
A meni, da prostiš, pun i jednih i drugih.
aureus aureus 23:27 20.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
to je ta b92 "škola" gde novinar mora da pokaže da je objektivan tako što urniše gosta na čijoj je strani tako očigledno ta medijska kuća

Djeluje mi da je prilično blesavo urnisati gosta koji je ispravan u nekoj situaciji. Em se nepotrebno glumi objektivnost koja to nije em ne mora svaki gost da bude vičan javnim nastupima. Može da se desi da on, nesretnik, ako se ne snađe pod naletom pitanja, ispadne jednako kriv kao onaj ko je stvarno kriv.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:43 20.04.2019

Re: Šah

Djeluje mi da je prilično blesavo urnisati gosta koji je ispravan u nekoj situaciji. Em se nepotrebno glumi objektivnost koja to nije em ne mora svaki gost da bude vičan javnim nastupima. Može da se desi da on, nesretnik, ako se ne snađe pod naletom pitanja, ispadne jednako kriv kao onaj ko je stvarno kriv.

imaš još gore situacije kada sagovornik jeste vičan javnim nastupima i ima više od tri čuke u glavi pa pokušava da objasni pola sata na sedam načina vrlo jednostavnu stvar koju, iz nekog razloga, ćosić ili mila npr, ne prihvataju kao odgovor jer ne znam šta bi da dobiju. i ono identično "mhhhm" kad sagovornik krene na 8-mi način da proba da objasni da je rupa rupa. onako, dosta ume da nervira.

al džazira ima super emisije koje nisu političke ili nisu dnevno-političke i nisu samo balkandnevno-političke. no, zerbija je tema.

Inače, oko Vučićevog "nigde u svetu glavne železniče stanice nisu u centru" - izađeš iz nje i ideš 5 min. pravo i ulaziš u Meir, njihov ekvivalent Knez Mihajlove.

isto u hamburgu, železnička i autobuska jedna pored druge, u samom centru. pa i berlin manje-više, štutgart...
jadragoljub jadragoljub 23:50 20.04.2019

Re: Šah

isto u hamburgu, železnička i autobuska jedna pored druge, u samom centru. pa i berlin manje-više, štutgart...

keln, katedrala,autobuska, železnička i parkink. sve ujedan.
aureus aureus 23:54 20.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
pa pokušava da objasni pola sata na sedam načina vrlo jednostavnu stvar koju, iz nekog razloga, ćosić ili mila npr, ne prihvataju kao odgovor jer ne znam šta bi da dobiju. i ono identično "mhhhm" kad sagovornik krene na 8-mi način da proba da objasni da je rupa rupa. onako, dosta ume da nervira.

Minja Miletić, ova što vodi Novi dan, ona ima taj običaj da jednu te istu stvar pita na osam različitih načina ne bi li nešto iščeprkala.
BebaOdLonchara
isto u hamburgu, železnička i autobuska jedna pored druge, u samom centru. pa i berlin manje-više, štutgart...

Ma svuda po zapadnoj Evropi je tako. Autobuske su manje važne pa one mogu biti negdje, negdje, na nekoj manje značajnoj lokaciji, ali glavne željezničke stanice su po pravilu u centru grada (ili u njegovoj blizini) to jest ondje gdje su ih i sagradili kad se rađao željeznički saobraćaj.

Najfrekventnije željezničke stanice u Evropi su dva do tri puta frekventnije od najopterećenijih aerodroma, za poređenje. A za razliku od aerodroma, one su, kako rekosmo, u centru grada ili tu negdje, kako bi Maksa i ostali putnici mogli pješice do Meira, a ne da siđu u Prokop i hvataju se za glavu šta i kako.
maksa83 maksa83 23:56 20.04.2019

Re: Šah

isto u hamburgu, železnička i autobuska jedna pored druge, u samom centru. pa i berlin manje-više, štutgart...

Ma svuda.
Toliko o njegovom "nigde", što govori o tome koliko je lažljiv ili glup pajac - pajac svakako.

A taj njihov odnos prema železničkom saobraćaju (sruše glavnu stanicu + bukvalno sjebu glavnu prugu a ostale puste da propadaju dotle da vozovi sa acetilenom ispadaju iz šina a autobusi bivaju prepolovljeni na prelazima) je samo još jedna manifestacija potpunog diletantizma - kvalitetan železnički saobraćaj je jedan od ključeva ekonomske i svake druge dinamike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 21.04.2019

Re: Šah

Da li da razumem ovo kao "ne mogu da navedem nijednu instancu kada je N1 Srbija nesavesno izveštavao o događajima u Srbiji"?


Ajd da probam ovako, nije izveštavanje ali jeste stav N1.

Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbimam na Kosovu, je prilično iskasapljen na N1.
Čačkali mu po biografiji, našli nešto što smatraju lošim i na tome insistirali iako to nikakve veze sa Srbijom ni sa njegovim radomu Srbiji nema, niti se on kandiduje za bilo kakvu funkciju u Srbiji.

Nema sličnog primera da su nekoga ko o Srbiji i Srbima loše priča na sličan način tretirali, da su pokušali da ga kompromituju, a teško je poverovati da među takvima nema onih sa mrljama u biografijama.

Biće da je razlog takvg odnosa njegov stav prema Srbima, ne znam šta bi drugo moglo da bude.

I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše.
aureus aureus 00:08 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
Toliko o njegovom "nigde", što govori o tome koliko je lažljiv ili glup pajac - pajac svakako.

To ima i veze sa njegovim biračkim tijelom pošto gro tih ljudi em nema para da putuje em nema ni volje da čita i ispituje šta je tačno a šta nije.

On zna da to može da izjavi i da će se oko te izjave naprezati i nervirati samo oni koji ga ne vole.
To jest, mrzitelji.
Kojima je krivo što Srbija napreduje.
aureus aureus 00:11 21.04.2019

Re: Šah

hoochie coochie man
Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbima na Kosovu

Ne sviđa mi se taj Gujon.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:13 21.04.2019

Re: Šah

aureus
hoochie coochie man
Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbimam na Kosovu

Ne sviđa mi se taj Gujon.


Nisam ni sumnjao :)
aureus aureus 00:16 21.04.2019

Re: Šah

hoochie coochie man
aureus
hoochie coochie man
Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbimam na Kosovu

Ne sviđa mi se taj Gujon.


Nisam ni sumnjao :)

Više mi se sviđa ovaj Brazilac Alberto. Poslušaj kako je naučio jezik za godinu-dvije. Čovjek pokupio sleng, poštapalice, sve.

jadragoljub jadragoljub 00:22 21.04.2019

Re: Šah

nije izveštavanje ali jeste stav N1.

pa stav je ono što privlači ili odbija gledaoce, svaki medij ima svoj stav, ono nevjork tajms, vašington post, cnn, itd, za sve se zna dal su levo desno pravo krivo, dal su porgani levice desnice ili libertardi.
ali važno je da ih ima i da sami vlasnici ili uređivači odluče na koju će stranu a ne država.
ni meni se neki njihovi stavovi ne sviđaju ali poštujem pravo daga imaju, a sa druge strane oni su prinuđeni da se bave stvarima koje su zabranjene na državnim-vuletovim kanalima i nemaju baš mnogo prostora da manevrišu sa 'pozitivnim' vestima.
jedno je sigurno ako hoćeš slobodno novinarstvo ondak ima da gutaš i žabe i promincle podjednako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 21.04.2019

Re: Šah

Poslušaj kako je naučio jezik za godinu-dvije. Čovjek pokupio sleng, poštapalice, sve.


Gujon je bolji sa jezikom.
To me više fascinira nego njegov rad.

Što se tog rada tiče ne mogu ja da pohvatam sve njegove motive i razloge da se baš toliko angažuje, ali svaka mu čast i hvala mu.

Priča o porodičnoj istoriji, o ocu koji mu je, dok je antisrpska propaganda besnila po svetu, govorio, nije to tako, nemoj da veruješ.
Može to da bude neki poriv, ali ovakvo anagažovanje je iznad mojih shvatanja humanizma.

Njemu svaka čast, iako mi nije idol, ali N1 je tema, emisija s njim im ne služi na čast, nikako.
maksa83 maksa83 00:26 21.04.2019

Re: Šah

To ima i veze sa njegovim biračkim tijelom pošto gro tih ljudi em nema para da putuje em nema ni volje da čita i ispituje šta je tačno a šta nije.

Ma ovo se baš tiče njegovog biračkog tela, ne pričam o "sednem u voz pa obilazim metropole" nego o "živim u Zuce gde je čis' vazduh a radim u Beogradu, al' šta me briga, to je 10min." ili "treba da posetim staramajku u Kruševcu al' da stignem sutra ujutru na posao" ili "živim u Valjevu a radim u Beogradu, to mi je pola sata" (ili obrnuto), itd. itd.

Umesto da ljudima i firmama da priliku da se kreću i budu bilo gde, mentol koristi državne pare da strancima otvori fabriku koja će da izdržava neku varoš, pa kad posle 5 godina stranci zapale (pošto su spržili našu investiciju i postaje neudobno) ili zajebu stvar - doviđenja varoš, zdravo socijalni slučajevi, izvolte ovde u autobus da se provozate i da vam objasnim kako su vas žuti zajebali...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:26 21.04.2019

Re: Šah

Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbimam na Kosovu, je prilično iskasapljen na N1.
Čačkali mu po biografiji, našli nešto što smatraju lošim i na tome insistirali iako to nikakve veze sa Srbijom ni sa njegovim radomu Srbiji nema, niti se on kandiduje za bilo kakvu funkciju u Srbiji.

mislim da su mu iščačkali da pripada nekoj desničarskoj organizaciji, ako se ne varam. negde sam pročitala da su spremali/trebali da puste neku emisiju o asanžu kao neprijatelju svega živog i demokratije i ostale bulšite. nisam to videla.
I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše.

da, zato ja pogledam ko je gost, i vidim vesti i to je uglavnom to. ostalo pokupim po mrežama. btw, to isto je radio i pokojni b92, uvek smo bili najgori. nedelju dana posle 5. oktobra, peščanik je krenuo da pljuje novajlije kao da sutra ne postoji. kako su zđ ubili, od tada je, preko noći, čovek postao svetac. kakav narod, takvi mu i mediji. inače, jedna od najboljih emisija već dugo je 5kazanje na tv voši. n1 nije ta vrsta televizije. zato al džazira. onaj izdajnik goran milić ume da napravi sjajne emisije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:27 21.04.2019

Re: Šah

ni meni se neki njihovi stavovi ne sviđaju ali poštujem pravo daga imaju


Pričamo o tomed ali su objektivni ili pristrasni, ne o pravu na to.
Imaju pravo da budu pristrasni i jesu.
Samo da od njih ne pravimo neke bezgrešne novinare.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:32 21.04.2019

Re: Šah

mislim da su mu iščačkali da pripada nekoj desničarskoj organizaciji


Da, kao organizaciji koja se spremala da ubije Širaka.
Ovaj, jadan, se pravdao da je tu bio tek par meseci, tvrdio da to nije tako ekstremna organizacija, da je to bilo dosta davno....
Sve u svemu nebitan detalj, za Srbiju posebno nebitan, ali iz nekog razloga baš na njemu insistirali.
Prilično tabliodan pristup.

zato al džazira. onaj izdajnik goran milić ume da napravi sjajne emisije.


Iz nekog razloga to ne gledam.
Ispraviću.
Ima li to na SBB?
maksa83 maksa83 00:34 21.04.2019

Re: Šah

I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše.

Pa ako ćemo pošteno nije baš jednostavno napisati nešto dobro, a to sasvim lepo pokrivaju sve ostale televizije na kojima nam je sve pet, ni-kad bo-lje.

Uostalom, pusti mene da uređujem N1 pa ćeš da se besiš posle 3 min. makar ti neko tog jutra istovario kamion baklava pred kućom.
nsarski nsarski 00:35 21.04.2019

Re: Šah

A taj njihov odnos prema železničkom saobraćaju (sruše glavnu stanicu + bukvalno sjebu glavnu prugu a ostale puste da propadaju dotle da vozovi sa acetilenom ispadaju iz šina a autobusi bivaju prepolovljeni na prelazima) je samo još jedna manifestacija potpunog diletantizma - kvalitetan železnički saobraćaj je jedan od ključeva ekonomske i svake druge dinamike.


Dobro, ali u čemu je onda fucking fazon da poslednja dva dana na naslovnici NY Timesa ide ova reklama (piše paid shit).? Kakva glavna stanica, čoveče? WTF are they talking about???



Potpuno sam osupnut. Please advise.
aureus aureus 00:36 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
onaj izdajnik goran milić ume da napravi sjajne emisije.

On putuje po bivšoj Jugoslaviji i pravi serijale kako se živjelo nekad a kako sad.
Osnovna teza mu je da mi idealizujemo prošlost.
hoochie coochie man

Gujon je bolji sa jezikom.
To me više fascinira nego njegov rad.

Najbrže ga nauče Jehovini svjedoci.
Koja je to posvećenost i želja...još je jezik koji je njima potreban malko složeniji i bogatiji nego što treba strancu koji samo živi u Srbiji a bavi se nečim uobičajenim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:40 21.04.2019

Re: Šah

Uostalom, pusti mene da uređujem N1


Pa dobro, jesu loši, al baš toliko :)))

Ma, što kaže Dragoljub, svi imaju svoju stranu, pa tako i N1, malo je tu, ako ih uopšte ima, objektivnih. Stvarno objektivih.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:44 21.04.2019

Re: Šah

Prilično tabliodan pristup.

iskreno, oni su meni svi tabloidi, na svim meridijanima. u jemenu već 5-6(?) godina ide ludilo mozga od humanitarne katastrofe direktno finansirane od zapada, pojavi se u vestima samo kada UN kao nešto da par reči tipa "uznemireni smo". nek svi umru bre od neke grozne, duge i bolne bolesti i neka se onda zbog bolova navuku na one konjske oxije i neka pređu na heroin zbog toga i neka se raspadnu. pizdaimaterina. nema više novinara. to više ne postoji. a političarima (svim) želim...pa evo za početak našim da plutaju po savi jedno tri meseca i onako naduvani završe negde nasukani u bugarskoj. pardon my frensh. a kad smo kod francuza, makronu želim da šest meseci pluta do bugarske.

mene zanima kako vučić misli da se ovo stanje održava godinama (kako maksa kaže da može) a da ne presuše izvori finansiranja?
maksa83 maksa83 00:44 21.04.2019

Re: Šah

Dobro, ali u čemu je onda fucking fazon da poslednja dva dana na naslovnici NY Timesa ide ova reklama (piše paid shit).? Kakva glavna stanica, čoveče? WTF are they talking about???

Nemoj to da mi radiš, znaš da ja više verujem arapskom oglasu u Njujork Tajmsu nego svojim lažljivim očima.

Sad sam pogledao šta je taj KUWAIT FUND FOR ARABIC DEVELOPMENT, i sa njinog sajta me gleda ova staramajka s brkovima, nadam se da nije ridžovan, to bi bilo baš skeri.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:49 21.04.2019

Re: Šah

u jemenu već 5-6(?) godina ide ludilo mozga od humanitarne katastrofe direktno finansirane od zapada, pojavi se u vestima samo kada UN kao nešto da par reči tipa "uznemireni smo".


Da taj Jemen jeste crna rupa u svim vestima.
I ja tražim neke patrljke od vesti gde god mogu da ih sakupim da vidim šta se tamo dešava.
Da li je ta Amerika toliko moćna da naredi celom svetu da o tome ćuti jer se njihovi prijatelji KSA tamo bave nečasnim radnjama.
maksa83 maksa83 00:50 21.04.2019

Re: Šah

mene zanima kako vučić misli da se ovo stanje održava godinama (kako maksa kaže da može) a da ne presuše izvori finansiranja?

Pa kao Tadžikistan, gde 47% GDP-a čine gastarbajterske doznake.
aureus aureus 00:51 21.04.2019

Re: Šah

Ma, što kaže Dragoljub, svi imaju svoju stranu, pa tako i N1, malo je tu, ako ih uopšte ima, objektivnih. Stvarno objektivih.

Mislim da ne treba ni da očekujemo od medija punu objektivnost. Važnije je kakva je cjelokupna medijska scena nego neki pojedinačni medij.

U zemlji gdje je medijska scena razuđena, gdje su stajališta medija jednih naspram drugih u nekom balansu (ima i lijevih i desnih i onih u centru, i onih koji su više za vlast i onih koji su više za opoziciju) stvari su kudikamo normalnije nego u zemlji gdje od pet televizija sa nacionalnom frekvencijom svih pet navija za vlast.
I skoro sve dnevne novine.

Ne treba mnogo da nas brine djelimična neobjektivnost medija jer je ona razumljiva s obzirom na ljudsku prirodu i stajališta, ali treba da nas brine ako mediji plasiraju laž (svjesno iznose neistinu), ako sprovode linč ljudi i iako iskrivljuju realnost u mjeri koja se ne može opravdati ideološkom pozicijom.

Inače, za društvo je korisno kad su mediji kritični prema vlastima jer vlasti donose zakone, kreiraju budžetske stavke, troše pare građana...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:52 21.04.2019

Re: Šah

(piše paid shit).? Kakva glavna stanica, čoveče? WTF are they talking about???

to se ja pitam kada posle mesec dana tableta za dijetu stanem na vagu, a pisalo je pejd šit u oglasu. a ni revitalift me nije baš nešto zategao, a piše za mesec dana 40%, testirali 10 žena, 9 se kune da se podmladilo.

Uostalom, pusti mene da uređujem N1 pa ćeš da se besiš posle 3 min. makar ti neko tog jutra istovario kamion baklava pred kućom.

nemoj molim te! ili bar sačekaj jedno mesec dana da mi proradi cipralex, onda možeš da polivaš do sutra.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:56 21.04.2019

Re: Šah

Mislim da ne treba ni da očekujemo od medija punu objektivnost. Važnije je kakva je cjelokupna medijska scena nego neki pojedinačni medij.


Svakako, ali je važna i svest da niko nije potpuno objektivan, i da svakoga gledamo kroz njemu odgovarajuće naočare.
Pa i N1 da gledamo tako.
Inače, za društvo je korisno kad su mediji kritični prema vlastima


E sad, onaj primer sa Gujonom nije primer kritike prema vlastima, zato ga i pamtim.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:00 21.04.2019

Re: Šah

Inače, za društvo je korisno kad su mediji kritični prema vlastima jer vlasti donose zakone, kreiraju budžetske stavke, troše pare građana...

to znaju građani švecke. blago njima.

nego, zar tadžikistan nije na putu ka kirgistanu gde se kao planira da se napadne u nekoj skoroj budućnosti ako im se ne preda sam, jer su puni naftegasaruda..? i koji je tačno interes zapada da mi ostanemo crna rupa? već su sve pokupovali enivej.
(ako izignorišemo moju ličnu teoriju zavere da sve to plaćaju saudijci da bi se teritorija balkana ispraznila te da mogu da se usele kada krenu da propadaju u pesak)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:02 21.04.2019

Re: Šah

E sad, onaj primer sa Gujonom nije primer kritike prema vlastima, zato ga i pamtim.

samo zato što je imao taj desničarski izlet i što "nisu srbi najgori", a cnn(n1) je teško levo...jaje.
maksa83 maksa83 01:08 21.04.2019

Re: Šah

Pa i N1 da gledamo tako.

Pa neće ga gledaš više nikako, ako se Vučić pita, i u tome je cela fora. Upregao je Telekom pare za tu svrhu na nekoliko frontova.

maksa83 maksa83 01:11 21.04.2019

Re: Šah

(ako izignorišemo moju ličnu teoriju zavere da sve to plaćaju saudijci da bi se teritorija balkana ispraznila te da mogu da se usele kada krenu da propadaju u pesak)

Bogami evo Švrakić dojavio da su ovde već Glavnu Ž. Stanicu sebi izgradili, jedino što je izgleda ulaz kao u onu što vozi za Hogwarts, moraš da znaš neke magične reči da ti se ukaže...
jadragoljub jadragoljub 01:22 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
E sad, onaj primer sa Gujonom nije primer kritike prema vlastima, zato ga i pamtim.

samo zato što je imao taj desničarski izlet i što "nisu srbi najgori", a cnn(n1) je teško levo...jaje.

sad te stvarno ne razmem, nači tebi se enjedan nesvidža i treba da se ukine!
ja sm mislio da pričamo o slobodi medija a ne svidža mi se - ne svidža gasite slobodno.
to je malo nezrelo.
aureus aureus 01:23 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
to znaju građani švecke. blago njima.

Meni je bilo interesantno da vidim da je situacija sa medijima u prvih desetak zemalja postala uglavnom bolja na listi koju prave Reporteri bez granica (poredeći 2019 i 2018). Već posle dvadesetog mjesta otprilike dešava se mahom regresija (ne uvijek po poziciji koliko po bodovima).

Norveška je još uvijek na prvom mjestu.

Norveška je dvadesetak godina imala zakon (do prije par godina) koji nije dozvoljavao koncentraciju vlasništva u medijima veću od 40 posto. Nisam siguran da li je to važilo u svim medijima ili samo onim najtiražnijim i najgledanijim. U ovim drugim svakako. Jasan je racio tog zakona: medij koji u potpunosti pripada bilo kome - ako ništa drugo ne može da piše protiv njega. Teško je očekivati da medij koji je u vlasništvu tajkuna piše protiv tog tajkuna čak i kad ima dobrog osnova.
nsarski nsarski 01:25 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
(ako izignorišemo moju ličnu teoriju zavere da sve to plaćaju saudijci da bi se teritorija balkana ispraznila te da mogu da se usele kada krenu da propadaju u pesak)

Bogami evo Švrakić dojavio da su ovde već Glavnu Ž. Stanicu sebi izgradili, jedino što je izgleda ulaz kao u onu što vozi za Hogwarts, moraš da znaš neke magične reči da ti se ukaže...


Ma, mene je prilično zgranulo što su napisali to što su napisali i sebe reklamirali, jer nemam pojma na šta ciljaju. Pazi, ovakva "reklama" u NY Timesu meni govori da oni hoće da prodaju nekakvu svoju "ekspertizu" za neke projekte u Amerima, pa evo kažu da su super poboljšali "konekcije" u Srbiji. A možda ta reklama još nije doprla do naših medija da je istaknu kao novu "pobedu", ili štogod? Možda su je naši platili? (Zavera ima više slojeva.)

Mislim, čemu laži, čemu prevare, s kim oni misle da imaju posla? Kao, nemaju Ameri čoveka u Srbiji koji će da napravi jednu selfi-sliku i celu priču o Centralnoj Stanici trenutno uništi. Na kom je ovo nivou, ljudi? A ovakva reklama u NYT košta, bratte, ozbiljniju lovu.

U stvari, mene najviše zbunjuje ta Kuvajtska veza. Bio je onaj bin Zayeb, ali za Kuvajćane još nisam čuo. Da li je Belgrade Waterfront deal počeo da se širi, e to mi nije jasno?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:47 21.04.2019

Re: Šah

Pa neće ga gledaš više nikako, ako se Vučić pita, i u tome je cela fora. Upregao je Telekom pare za tu svrhu na nekoliko frontova.

ni na sbb-u sa eon? a jel će i njihov yt kanal da zabrane ili kako?

sad te stvarno ne razmem, nači tebi se enjedan nesvidža i treba da se ukine!
ja sm mislio da pričamo o slobodi medija a ne svidža mi se - ne svidža gasite slobodno.
to je malo nezrelo.

eto vidiš, to se zove interpretacija vesti. nigde nisam rekla da treba da se ugasi, i ja gledam vesti n1, ali ih neobožavam iz razloga koje sam navela.
A ovakva reklama u NYT košta, bratte, ozbiljniju lovu.

zar ovaj crveni voz sa te reklame nije ruski? štajaznam, možda je to deo odgovora?
Kao, nemaju Ameri čoveka u Srbiji koji će da napravi jednu selfi-sliku i celu priču o Centralnoj Stanici trenutno uništi. Na kom je ovo nivou, ljudi?

mislim da je to na nivou da i nyt i amere apsolutno zabole i levo i desno jaje za to da li srbija ima ž.stanicu ili ne. mislim da je to bukvalno samo na tom nivou, a ko god da je platio reklamu, očigledno im je legla kinta.
maksa83 maksa83 01:56 21.04.2019

Re: Šah

ni na sbb-u sa eon? a jel će i njihov yt kanal da zabrane ili kako?

Ne, nego tako što će da probaju da istisnu SBB iz svih kuća u kojima već nema optike (a nema je u 99.99999999% zgrada). Trenutno je u toku bukvalno uguravanje na silu, negde dođu i smaraju da dobiju odobrenje kroz potpise 51% stanara, a negde bukvalno ulete na silu i bez pitanja krenu da štemuju i buše. Onda ćeš da dobiješ u ponudi super povoljan paket koji uključuje Internet, telefon, TV + video nadzor. U TV paketu neće biti N1.

Da kažem samo da je do sada optiku bilo nemoguće dobiti ako nemaš vezu i/ili nisi zgradurina koja se isplati. Sad je na ivici "biju ko neće", maltene bukvalno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:16 21.04.2019

Re: Šah

jedino da se uzdam u svoju zgradu koja ne može da se dogovori ni ko će da nam pere stepenište. ali čekaj, kako oni meni jednoj npr mogu da zabrane da imam sbb čak i ako zgrada izglasa ih 51%? šta ako nećemo mi 49%?
nepopustljiv nepopustljiv 06:39 21.04.2019

Re: Šah

hoochie coochie man
Da li da razumem ovo kao "ne mogu da navedem nijednu instancu kada je N1 Srbija nesavesno izveštavao o događajima u Srbiji"?


Ajd da probam ovako, nije izveštavanje ali jeste stav N1.

Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbimam na Kosovu, je prilično iskasapljen na N1.
Čačkali mu po biografiji, našli nešto što smatraju lošim i na tome insistirali iako to nikakve veze sa Srbijom ni sa njegovim radomu Srbiji nema, niti se on kandiduje za bilo kakvu funkciju u Srbiji.

Nema sličnog primera da su nekoga ko o Srbiji i Srbima loše priča na sličan način tretirali, da su pokušali da ga kompromituju, a teško je poverovati da među takvima nema onih sa mrljama u biografijama.

Biće da je razlog takvg odnosa njegov stav prema Srbima, ne znam šta bi drugo moglo da bude.

I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše.

Nisi gledao proteste "1 od 5 miliona", u direktnom prenosu na N1?
Nisi gledao ulazak u zgradu RTS direktno na toj istoj Soroševoj televiziji?
To ti nije indikativno šta će biti sa Vučićevom ekipom za godinu, najduže dve - kako bi rekli sami vučićevci kada po sto dvadeseti put otvaraju "potpuno završenih 97% jedne sekcije stotinjak autoputeva" itd...
Televiziju (i) inače gledam samo tada kada su opozcioni prostesti u pitanju. Pored toga, gledam još samo 'Utisak nedelje'.
I naravno, tenis dok Nole ne ispadne na turniru.
Dobro, lažem, gledam i OSalivena dok i on ne ispadne na snuker turnirima.
U politici me ne zanima ničije mišljenje, pojma nemam ko su vam ti Ćosići i kojekakve Mile i ostali novinari i nazovi novinari.
Jedino mi je važno mišljenje ljudi kojima sam okružen - kao i ponekih blogera.
Dakle, briga me za kvalitet ili nekvalitet.
Na splačinama od medija se nalazi zna se ko.
Na pomenutim Soroševim medijima - vide se (i) protesti opozicije.
Jebote - braniti Soroševe medije - pa stvarno smo dostigli dno dna dna - kada nam Soroševi mediji moraju da javljaju šta nam se događa u kući.
No, uz svu žalost - alternativa je Pink sa svojih, kako reče maksa, 38 ili koliko kanala.
Birajmo!
Moj izbor je prost - kanali koji baljezgaju o Vučiću nisu moj izbor.
nepopustljiv nepopustljiv 06:42 21.04.2019

Re: Šah

hoochie coochie man
Poslušaj kako je naučio jezik za godinu-dvije. Čovjek pokupio sleng, poštapalice, sve.


Gujon je bolji sa jezikom.
To me više fascinira nego njegov rad.

Što se tog rada tiče ne mogu ja da pohvatam sve njegove motive i razloge da se baš toliko angažuje, ali svaka mu čast i hvala mu.

Priča o porodičnoj istoriji, o ocu koji mu je, dok je antisrpska propaganda besnila po svetu, govorio, nije to tako, nemoj da veruješ.
Može to da bude neki poriv, ali ovakvo anagažovanje je iznad mojih shvatanja humanizma.

Njemu svaka čast, iako mi nije idol, ali N1 je tema, emisija s njim im ne služi na čast, nikako.

Veliko bravo za Arna Gujona - koji god motivi mu bili u glavi.
alselone alselone 06:47 21.04.2019

Re: Šah

SBB


Želim im da propadnu u sumporna isparenja samo zbog EON-a.
nepopustljiv nepopustljiv 07:18 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše.

Pa ako ćemo pošteno nije baš jednostavno napisati nešto dobro, a to sasvim lepo pokrivaju sve ostale televizije na kojima nam je sve pet, ni-kad bo-lje.

Uostalom, pusti mene da uređujem N1 pa ćeš da se besiš posle 3 min. makar ti neko tog jutra istovario kamion baklava pred kućom.

Pa dobro - ti si još mlad, te kao takav imaš pravo da budeš naprasit i isključiv. No, tu smo mi iskusniji da popravimo stvari.
alselone alselone 07:40 21.04.2019

Re: Šah

Ajd da probam ovako, nije izveštavanje ali jeste stav N1.

Anro Gujon, onaj Francuz što pomaže Srbimam na Kosovu, je prilično iskasapljen na N1.
Čačkali mu po biografiji, našli nešto što smatraju lošim i na tome insistirali iako to nikakve veze sa Srbijom ni sa njegovim radomu Srbiji nema, niti se on kandiduje za bilo kakvu funkciju u Srbiji.

Nema sličnog primera da su nekoga ko o Srbiji i Srbima loše priča na sličan način tretirali, da su pokušali da ga kompromituju, a teško je poverovati da među takvima nema onih sa mrljama u biografijama.


N1 često slučajno brka borbu protiv Vučića i borbu protiv Srbije, pa im to nekako bude jednako.

ALI, postojanje N1 je veoma važno danas, kada već nismo u stanju da sami sebi napravimo nezavisnu televiziju.
milisav68 milisav68 07:59 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
Al ne ukida kanale.

Meni na Radijusu nisu ukinuli N1 iako ih je kupio Telekom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:08 21.04.2019

Re: Šah

alselone


ALI, postojanje N1 je veoma važno danas, kada već nismo u stanju da sami sebi napravimo nezavisnu televiziju.


Ne znam...
Ja sam počeo sve učestalije da ih izbegavam - otprilike preletim kao preko Pinka (uz istu dozu zgađenosti).

A što se tiče EON-a, mislim da će SBB nekog drugog da ugura u sumporna isparenja zbog njega, ne prave ga oni :)
maksa83 maksa83 08:18 21.04.2019

Re: Šah

A što se tiče EON-a, mislim da će SBB nekog drugog da ugura u sumporna isparenja zbog njega, ne prave ga oni :)

Kad smo kod sumpornih isparenja i softverskih ostvarenja, ne znam je l' Novković ovo prati, izgleda da je Boeing 737 Max ipak softverska zajebancija, i to što je najluđe nije neki zavučeni bag tipa neko se zajebao off-by-one error ili tako neka glupost, nego rupa u samom dizajnu sistema, kako radi na najvišem nivou, dakle katastrofa.

Napisao tip koji vozi avione 30 godina a pravi softver 40 godina, vrlo zastrašujuće i zanimljivo:

How the Boeing 737 Max Disaster Looks to a Software Developer.

Meni u ovakvim situacijama uvek padne na pamet Trantor iz Zadužbina. Tebra žasu.

Edit: vidim dalje u komentarima da je imao i rekurzivni poziv bez uslova za izlaz koji se oteo, dakle i bag-bag. Da čovek više ne sedne ni u šta što ima struju...
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:36 21.04.2019

Re: Šah

Meni u ovakvim situacijama uvek padne na pamet Trantor iz Zadužbina. Tebra žasu.

Edit: vidim dalje u komentarima da je imao i rekurzivni poziv bez uslova za izlaz koji se oteo, dakle i bag-bag. Da čovek više ne sedne ni u šta što ima struju...


Pazi kad su mi dok sam čitao prvo pale na pamet one Tojotine igrarije sa rekurzijama na pedali za gas od pre nekoliko godina...

EDIT:
Sir, let me write one recursion for you! Exit condition ?! Sir, I'm so good in writing recursions that I do not need exit conditions! Let me write one for you...
Samo pročitaj sa odgovarajućim akcentom
nepopustljiv nepopustljiv 09:02 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
A što se tiče EON-a, mislim da će SBB nekog drugog da ugura u sumporna isparenja zbog njega, ne prave ga oni :)

Kad smo kod sumpornih isparenja i softverskih ostvarenja, ne znam je l' Novković ovo prati, izgleda da je Boeing 737 Max ipak softverska zajebancija, i to što je najluđe nije neki zavučeni bag tipa neko se zajebao off-by-one error ili tako neka glupost, nego rupa u samom dizajnu sistema, kako radi na najvišem nivou, dakle katastrofa.

Napisao tip koji vozi avione 30 godina a pravi softver 40 godina, vrlo zastrašujuće i zanimljivo:

How the Boeing 737 Max Disaster Looks to a Software Developer.

Meni u ovakvim situacijama uvek padne na pamet Trantor iz Zadužbina. Tebra žasu.

Edit: vidim dalje u komentarima da je imao i rekurzivni poziv bez uslova za izlaz koji se oteo, dakle i bag-bag. Da čovek više ne sedne ni u šta što ima struju...

Da malo detaljnije!
nepopustljiv nepopustljiv 09:06 21.04.2019

Re: Šah

vrabac_onaj
Meni u ovakvim situacijama uvek padne na pamet Trantor iz Zadužbina. Tebra žasu.

Edit: vidim dalje u komentarima da je imao i rekurzivni poziv bez uslova za izlaz koji se oteo, dakle i bag-bag. Da čovek više ne sedne ni u šta što ima struju...


Pazi kad su mi dok sam čitao prvo pale na pamet one Tojotine igrarije sa rekurzijama na pedali za gas od pre nekoliko godina...

EDIT:
Sir, let me write one recursion for you! Exit condition ?! Sir, I'm so good in writing recursions that I do not need exit conditions! Let me write one for you...
Samo pročitaj sa odgovarajućim akcentom

Eh, ti samozaljubljivi linearni mozgovi.
Ne mogu da verujem da ljudi, koji su ipak nešto prošli u glavi, ne shvataju da sve, ali baš sve, može da pođe naopako.
I da, baš za to što 'nikako ne može da se dogodi', mora biti specijalna briga i razrada.
Ponekada se šalim sa kolegama i objašnjavam i svoj stepen zabrinutosti na vlastitom primeru.
Pa tako --- kada shvatim da sam veoma pametan, zabrinem se.
Kada sam najpametniji - dodatno se zabrinem.
A kada sam najpametniji u svakoj pojedinačnoj situaciji - tada obavezno stanem i 'resetujem' se.
alselone alselone 09:15 21.04.2019

Re: Šah

Ne znam...
Ja sam počeo sve učestalije da ih izbegavam - otprilike preletim kao preko Pinka (uz istu dozu zgađenosti).

Ja ih nikad nisam ni gledao (osim Pljiza) jer imam negativno mišljenje i o formi i o suštini njihovog izveštavanja al mislim da su važni. Jer zamislimo samo na šta bi izledala medijska scena da nema tog jednog malog pitanja koje njihovi novinaru uspeju da postave na the Konferencijama, da nema malo istraživačkog novinarstva koje izvedu do nas.

Jedino je u kakofoniji medijski izveštaja moguće formirati sopstveno kritičko mišljenje.

Sa druge strane, ja mislim da oni nisu prava opozicija Vučiću. Kroz njih se vidi agenda zapada za pomoć i održavanje Vučića i cilj N1 je je pre da ga drže na konopcima i poslušnog nego da ga smene.
predatortz predatortz 09:15 21.04.2019

Re: Šah


Ajd da probam ovako, nije izveštavanje ali jeste stav N1.

Nema sličnog primera da su nekoga ko o Srbiji i Srbima loše priča na sličan način tretirali, da su pokušali da ga kompromituju, a teško je poverovati da među takvima nema onih sa mrljama u biografijama.


I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše


Krenuo sam da napišem sličan komentar, o sličnostima N1 sa medijima koje zdušno i sa pravom pljujemo, al' sam odustao.
Uzaludno je pisati o očiglednim stvarima koje svi vide osim onih koji to neće da vide.
Prvi to znaju, drugi neće da promene stav.
Zbog toga sam odustao od dalje rasprave. Zbog toga, i zbog maksinog agresivnog i nipodaštavajućeg načina kojim žučno brani ovu kvazi medijsku kuću. Da je u pitanju neka budaletina, dobila bi odgovor po zasluzi. Sa maksom, koji jeste komunista al' je dobar čovek, neću na taj nsčin da komuniciram.
alselone alselone 09:17 21.04.2019

Re: Šah

A što se tiče EON-a, mislim da će SBB nekog drugog da ugura u sumporna isparenja zbog njega, ne prave ga oni :)


Nadam se da će neko stradati. Ne sećam se kada sam poslednji put bio prinuđen da koristim ovako loš softver.
milisav68 milisav68 09:19 21.04.2019

Re: Šah

aureus
Autobuske su manje važne pa one mogu biti negdje, negdje, na nekoj manje značajnoj lokaciji,

Eh, pa da se lomataš sa stvarima kroz gradsku gužvu.

Logičnije je da budu jedna uz drugu.

Druga je stvar što se kod nas nije rezmišljalo dalje od nosa, i da će saobraćaj da se razvija pa su tako napravili autoput posred grada, bez ijedne obilaznice, odnosno još kojeg mosta.

Takođe, železnička stanica nije pratila razvoj saobraćaja i nije renovirana i unapređivana, pa je postala neupotrebljiva.

Sve zajedno je napravilo kolaps u saobraćaju u Beogradu.

E sad, Prokop kao mesto u gradu i nije toliko udaljeno od centra, ali nije ispraćeno sa okolnom infrastruktorom, kao i sa više mostova preko autoputa, samim tim i više gradskih linija.

Bitnije je bilo da se čuva socijalni mir, pa su pare išle u potrošnju, da bi se mi danas sećali kako se nekad lepše živelo.
nepopustljiv nepopustljiv 09:28 21.04.2019

Re: Šah

predatortz

Ajd da probam ovako, nije izveštavanje ali jeste stav N1.

Nema sličnog primera da su nekoga ko o Srbiji i Srbima loše priča na sličan način tretirali, da su pokušali da ga kompromituju, a teško je poverovati da među takvima nema onih sa mrljama u biografijama.


I nije baš sve u tačnosti ili netačnosti vesti, ima nešto i u njihovom odabiru, a odabir N1 je uglavnom takav da se u vestima vidi samo, ili uglavnom, loše


Krenuo sam da napišem sličan konentar, o sličnostima N1 sa medijima koje zdušno i sa pravom pljujemo, al' sam odustao.
Uzaludno je pisati o očiglednim stvarima koje svi vide osim onih koji to neće da vide.
Prvi to znaju, drugi neće da promene stav.
Zbog toga sam odustao od dalje rasprave. Zbog toga, i zbog maksinog agresivnog i nipodaštavajućeg načina kojim žučno brani ovu kvazi medijsku kuću. Da je u pitanju neka budaletina, dobila bi odgovor po zasluzi. Sa maksom, koji jeste komunista al' je dobar čovek, neću na taj nsčin da komuniciram.

Pa dobro - odgovori onda meni, ako ne želiš komunisti Maksi.
Evo da ti dam dodatni šlagvort.
Ko god ne obasipa Vučića hvalospevima, smatram ga dobrodošlim medijom.
Šta je nejasno u ovim rečima?!
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:32 21.04.2019

Re: Šah

nepopustljiv

Pa dobro - odgovori onda meni, ako ne želiš komunisti Maksi.
Evo da ti dam dodatni šlagvort.
Ko god ne obasipa Vučića hvalospevima, smatram ga dobrodošlim medijom.
Šta je nejasno u ovim rečima?!


Pa dobro bre Čarli.
To što se Vučić trti da se nametne kao mera svih stvari u ovoj zemlji, to je razumljivo, šta od njega drugo očekivati.
Ali to što ti pristaješ na to da ti on bude mera svih stvari, e to je već zabrinjavajuće.
milisav68 milisav68 09:45 21.04.2019

Re: Šah

BebaOdLonchara
zar ovaj crveni voz sa te reklame nije ruski?

Nije, švajcarski - Štedler.
predatortz predatortz 09:55 21.04.2019

Re: Šah

Ko god ne obasipa Vučića hvalospevima, smatram ga dobrodošlim medijom.
Šta je nejasno u ovim rečima?!


Pomankanje logike.
Hrvati pene na Vučića.
Aj' Tompsonu da organizujemo koncert na Tašu, a HRT nek' prenosi.

Potom, koliko se N1 bavi kosovskim taksama, narušavanjem CEFTA sporazuma i likom i Haradinaja koji na tome insistira?
I zašto se ne bavi?

Što reče huči, kad filtriraš vesti onda si jednak svim drugim koji to čine.
nepopustljiv nepopustljiv 09:58 21.04.2019

Re: Šah

predatortz
Ko god ne obasipa Vučića hvalospevima, smatram ga dobrodošlim medijom.
Šta je nejasno u ovim rečima?!


Pomankanje logike.
Hrvati pene na Vučića.
Aj' Tompsonu da organizujemo koncert na Tašu, a HRT nek' prenosi.

Potom, koliko se N1 bavi kosovskim taksama, narušavanjem CEFTA sporazuma i likom i Haradinaja koji na tome insistira?
I zašto se ne bavi?

Što reče huči, kad filtriraš vesti onda si jednak svim drugim koji to čine.

Eeee, ja se onda tebi izvinjavam.
nepopustljiv nepopustljiv 10:03 21.04.2019

Re: Šah

vrabac_onaj
nepopustljiv

Pa dobro - odgovori onda meni, ako ne želiš komunisti Maksi.
Evo da ti dam dodatni šlagvort.
Ko god ne obasipa Vučića hvalospevima, smatram ga dobrodošlim medijom.
Šta je nejasno u ovim rečima?!


Pa dobro bre Čarli.
To što se Vučić trti da se nametne kao mera svih stvari u ovoj zemlji, to je razumljivo, šta od njega drugo očekivati.
Ali to što ti pristaješ na to da ti on bude mera svih stvari, e to je već zabrinjavajuće.

Bravo Vrabac!
Tačno u centar.
Baš zbog toga da Vučić ne bude mera svih stvari većini.
Baš zbog toga.
Što se mene lično tiče - ja ni sam sebi nisam nešto posebno bitan, a kamoli da mi bude bitan (i mera svih stvari) Vučić.
Meni nije bitno ništa posebno - osim nekoliko ličnih stvari.
Ono što mi je bitno, generički, je - da nijedan pojedinac ne bude bude previše bitan - bio to Vučić ili ne.
alselone alselone 10:05 21.04.2019

Re: Šah

Potom, koliko se N1 bavi kosovskim taksama, narušavanjem CEFTA sporazuma i likom i Haradinaja koji na tome insistira?


Imai su jedan izveštaj iz Prištine kako je zbog svega ovoga iz poslastičarnica izbačena Plazma torta. To sam slučano uhvatio kada sam prebacivao kanale. To im je bio najoštriji izveštaj povodom uvođenja taksi.
predatortz predatortz 10:08 21.04.2019

Re: Šah

alselone
Potom, koliko se N1 bavi kosovskim taksama, narušavanjem CEFTA sporazuma i likom i Haradinaja koji na tome insistira?


Imai su jedan izveštaj iz Prištine kako je zbog svega ovoga iz poslastičarnica izbačena Plazma torta. To sam slučano uhvatio kada sam prebacivao kanale. To im je bio najoštriji izveštaj povodom uvođenja taksi.


Potom, pošto im ratni zločini nisu mrska tema, koliko puta i koliko objektivno su izveštavali o zločinima nad srpskim civilima?
maksa83 maksa83 11:02 21.04.2019

Re: Šah

Zbog toga sam odustao od dalje rasprave. Zbog toga, i zbog maksinog agresivnog i nipodaštavajućeg načina kojim žučno brani ovu kvazi medijsku kuću.

Ja sam samo uporno pitao šta si to video ili čuo što te je navelo da to pomisliš.

Neverovanto kako se ljudi ponekad ljute na to pitanje, najčešće kad ne mogu da odgovore.
alselone alselone 11:07 21.04.2019

Re: Šah

predatortz
alselone
Potom, koliko se N1 bavi kosovskim taksama, narušavanjem CEFTA sporazuma i likom i Haradinaja koji na tome insistira?


Imai su jedan izveštaj iz Prištine kako je zbog svega ovoga iz poslastičarnica izbačena Plazma torta. To sam slučano uhvatio kada sam prebacivao kanale. To im je bio najoštriji izveštaj povodom uvođenja taksi.


Potom, pošto im ratni zločini nisu mrska tema, koliko puta i koliko objektivno su izveštavali o zločinima nad srpskim civilima?


Ovako napamet i bez brojanja - verovatno nula. I to beogradska redakcija, a druge i da ne spominjemo.
maksa83 maksa83 11:11 21.04.2019

Re: Šah

Potom, pošto im ratni zločini nisu mrska tema, koliko puta i koliko objektivno su izveštavali o zločinima nad srpskim civilima?

Ta televizija je nastala 2014. godine, o kojim zločinima da izveštavaju?
maksa83 maksa83 11:12 21.04.2019

Re: Šah

Ovako napamet i bez brojanja - verovatno nula. I to beogradska redakcija, a druge i da ne spominjemo.

Pa naravno da je napamet pošto nije postojala kada su se exYU zločini dešavali. Kako bre ljudi osnovne brojke ne proverite...
alselone alselone 11:13 21.04.2019

Re: Šah

Pa naravno da je napamet pošto nije postojala kada su se exYU zločini dešavali. Kako bre ljudi osnovne brojke ne proverite.

Šta? Ne kapiram.
maksa83 maksa83 11:17 21.04.2019

Re: Šah

alselone
Pa naravno da je napamet pošto nije postojala kada su se exYU zločini dešavali. Kako bre ljudi osnovne brojke ne proverite.

Šta? Ne kapiram.


"N1 nije izveštavala o zločinima nad Srbima!"

"N1 nije postojala kada su se dešavali bilo kakvi zločini."
alselone alselone 11:17 21.04.2019

Re: Šah

alselone
Pa naravno da je napamet pošto nije postojala kada su se exYU zločini dešavali. Kako bre ljudi osnovne brojke ne proverite.

Šta? Ne kapiram.


Joj, pa tek sad ukapirah. Pa Makso, naravno da znam da N1 nije nastao devedesetih, nije valjda da si pomislio da toliko ne znam? Mislim, kakvo proveravanje brojeva?

A pod "izveštavanje" ne mislim na realtime izveštaje sa fronta nego analiziranje i izveštavanje post mortem. Da li si nekad video nešto na toj televiziji što te je navelo na misao da jednaku pažnju posvećuju svim zločinima, bez obzira na nacionalnost?
alselone alselone 11:18 21.04.2019

Re: Šah

maksa83
alselone
Pa naravno da je napamet pošto nije postojala kada su se exYU zločini dešavali. Kako bre ljudi osnovne brojke ne proverite.

Šta? Ne kapiram.


"N1 nije izveštavala o zločinima nad Srbima!"

"N1 nije postojala kada su se dešavali bilo kakvi zločini."


Al ti je argument.
maksa83 maksa83 11:21 21.04.2019

Re: Šah

Al ti je argument.

Još uvek ne razumem kako da nešto što ne postoji izveštava o zločinima koji se dešavaju.

Mislim, to je - ako se malo uzveremo uz raspravu - argument da treba pustiti Vučića da zatuče N1 koji je poslednja televizija koja mu piša u supu.

Lud'lo.
alselone alselone 11:22 21.04.2019

Re: Šah

Još uvek ne razumem kako da nešto što ne postoji izveštava o zločinima koji se dešavaju.


Kako ne razumeš da se može o zločinu izveštavati i 20 godina kasnije?

Mislim, to je - ako se malo uzveremo uz raspravu - argument da treba pustiti Vučića da zatuče N1 koji je poslednja televizija koja mu piša u supu.

Nije.
maksa83 maksa83 11:24 21.04.2019

Re: Šah

Nije.


Joknije.

A skidanje N1, ako se zaista radi na tome u šta ne verujem, je onda jedna od retkih stvari koju Vučić radi a koja mi se dopada.
alselone alselone 11:28 21.04.2019

Re: Šah


Joknije.


Sa moje strane nije.

Nego šta kažeš na non-realtime izveštavanje koje nije moguće za srpske žrtve a za druge jeste?
maksa83 maksa83 11:35 21.04.2019

Re: Šah

Sa moje strane nije.

Pa napisao sam "ako se uzveremo uz raspravu".

To je isti argument kao kad ovde nekog periodično ganjaju što se prvo nije redom užasnuo nad ovim, pa nad onim, pa tek onda bajo moj smeš pričaš neštoneštoneštoveć što nas žulja i ne farba baš lepo. Taj argument je uvek bio idiotski, jeftina zamena teza, Internet čak ima ime za to - whataboutism.

Nego šta kažeš na non-realtime izveštavanje koje nije moguće za srpske žrtve a za druge jeste?

To nije lepo.

Je l' još uvek pričamo o srpskoj N1? Mislim, sad bih napisao srbijanskoj zarad preciznosti, ali da ne prizivam patrolu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana