Budućnost| Ekologija| Hronika| Kultura| Sport

Još o Sajmištu, i o mržnji "varvara" i "cigana"

Srđan Fuchs RSS / 23.04.2019. u 11:25

57485797_2284388624916392_4952066935459151872_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=f34f934f499451f8795940cd1250fc57&oe=5D3D366E

Београд. Данас обележавамо 22. април - Дан сећања на жртве холокауста, геноцида и других жртава фашизма у Другом светском рату. 


У Републици Србији још увек не постоји национална институција посвећена култури сећања, меморијализацији, едукацији и истраживању Другог светског рата. Одавно постоји идеја да се Старо сајмиште, место на којем је за време Другог светског рата био злогласни немачки логор, сачува и претвори у Меморијални центар који би преузео централну улогу у комеморацији, едукацији и истраживању. Време је да то учинимо! Толико дугујемо стотинама хиљада који су страдали као жртве злочина немачких нациста, усташа, других окупатора и њихових саучесника и помоћника. 

На жалост, уместо тога, Сајмиште је данас угрожено место страдања, запуштено, претворено у сметлиште, а неки објекти се користе у сасвим неприкладне комерцијалне сврхе. 

Претворимо ово место страдања и заборава у место учења и сећања - САДА! 


 
Na ovu temu... Čovek može samo da se tuče u grudi i jadikuje u sebi nad sunovratom zemlje u kojoj smo se rodili te izbegava da kaže bilo šta da ne bi ispao patetičan, u svojim i u očima drugih. No drugo nešto sam hteo. Odigran je košarkaški meč majstorice finala Jadranske košarkaške lige. Crvena Zvezda je porazila podgoričku Budućnost, i sve je sjajno po Beograđane - klub će igrati dogodine u Evroligi, biće zarađeni milioni, Zvezda će stvoriti verovatno još nekolicinu sjajnih košarkaša koje će otkupiti veliki evropski klubovi ili možda čak neko i iz Američke košarkaške asocijacije. Beograd je, po svim košarkaškim merilima, na mapi sveta. Međutim da li je i po ljudskim?
 
Prošle nedelje je Zveda sačekana u Podgorici sa mržnjom kojoj može samo da se ravna mržnja kojom je dočekuju Bed Blu Bojsi (navijači Dinama iz Zagreba) i Torcida (navijači Hajduka iz Splita). No ovo su Crnogorci, Podgoričani (istorijska Ribnica, rodno mesto začetnika Loze Nemanjića i srednjevekovne srpske države) današnjice. Ko je uneo tu mržnju u ljude? Dva čoveka su bili u prvim redovima huškanja naroda na zlo: Nebojša Čović iz Beograda i Dragan Bokan iz Podgorice, obojica direktori sportskih preduzeća "Crvena Zvezda" i "Budućnost".
 

360447_dragan-bokan-milo-djukanovic_ls.jpg

 
 
 

 

 

 

 

 

 

Dragan Bokan, direktor KK Budućnost, u društvu g-dina i g-đe Đukanović

 

Neverovatna je mržnja s kojom su Podgoričani sačekali Beograđane, i Beograđani Podgoričane, i Podgoričani Beograđane pre toga... Nebitno je zaista ko je prvi počeo.

 9fd2cbb3e7e31912f356ef815af40123441142c2.jpg

 Nebojša Čović, direktor KK Crvena Zvezda, u društvu g-dina Vučića

Pitanje svih pitanja je dokle će ovi političari mutne poslovne pozadine i prošlosti, moralne ništavnosti, instrumentalizovati sport, sportske tribine, gradove pa i celokupan narod ubacujući i manipulišući ličnim, i bjesovima mase? U obe dvorane, i podgoričkoj i beogradskoj, bilo je roditelja sa malom decom. Samo srećom nije niko ozbiljnije povređen u divljanju parstotinjak tamošnjih i ovdašnjih huligana. Čemu služi država? Crnogorska i srpska očito ne služe da tvore red i mir i budu uzor okolini kako se organizuju velike sportske manifestacije, već samo da plasiraju unutrašnji mrak i tiraniju svojih lidera. A tako je izgledala i beogradska hala "Pionir", mračno i beznadno, bez budućnosti, osim tmine nasilja i straha, nekih 60-ak minuta koliko igrači Budućnosti nisu želeli da izađu na teren. Tako je izgledala i podgorička hala pre par dana, kada su g-din Bokan (interesantno, isto prezime kao pojedini ovdašnji mafijaši koji zavode strah i trepet po Vojvodini) i njegovo okruženje izložili tiraniji goste iz Beograda. Najtužnije u svemu je što je bilo i dece u obe dvorane, što su prisustvovali ovom obostranom izlivu zla i što su ti utisci ostali upisani, negde, u njihova bića. Da se tučeš šakom u prsa od žalobnosti.

 



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 12:29 23.04.2019

Mržnja

Cit. Neverovatna je mržnja s kojom su Podgoričani sačekali Beograđane, i Beograđani Podgoričane, i Podgoričani Beograđane pre toga... Nebitno je zaista ko je prvi počeo.

Apsolutno tačno. I zato mi je muka. Jesam grobar do koske, možda i preterano, ali ovde se ne radi o tome. Radi se o divljaštvu koje je sinoć ultimativno postavljeno kao standard.

Uporedi.

Obala Lozovače, podmladak DPS-a, oj-ha, njeguški pršut... - to je s jedne strane. Od toga iskreno nisam ni očekivao nešto bolje. To je kad se kaže "Zvezda (ili Partizan, svejedno) ide na teško gostovanje u Podgoricu, tamo tuku igrače u tunelu i sl." - to treba pregurati i tačka. Ide u rok službe vrhunskog sportiste današnjice. U Kini jedu pse, jbg.

I onda se stvar seli u Bg (gde je realno i počela!). Veliki gazda iz Železnika
siva eminencija svake vlasti unazad 30 godina, on dakle naređuje da se izađe i uzvrati ultimativnim divljaštvom. Šalje siledžije, smešta ih u prvi red i kaže psuj, pljuj, udri. Da čopor tzv. navijača (čitaj siledžija i sitnih šićardžija) uleti na teren i bije igrače, to ima u Burkini Faso i sinoć u Bg. Ne prepotentni sin banana ministra (kao u Pg) nego čopor fukare, po naređenju lika koji izigrava glavnog baju. Juče na poslu koleginica ushićeno priča kako joj je muž rekao da on i prijatelj nose u Pionir stare nokia ciglice i još koješta za bacanje i da je "s vrha" (šta god pod tim smatraju) aminovano da se ide do kraja, do krvi ako treba

Beograd. Grad koji pretenduje (umišlja?) da je nešto više i bolje. Da je trebalo da bude centar i prestonica pola jugoistočne Evrope, ma uzeli bi nekako i Trst i Solun, samo da tamo neki Srbi iz Hrvatske i izBosne nisu napravili sranje, bjak. Da sam inkasirao sto marke svaki put kad sam tu bljuvotinu čuo danas bih bio tajkun.

Imamo i mi (Grobari u ovom slučaju) svojih sranja onoliko. Ali jedno znam: kod nas se ne bi ovajdili Nedić za vojnike ni Ljotić za dobrovoljce. Ko bi došao da regrutuje otišao bi sa nogom u gujcu.

Ako ništa drugo.



Atomski mrav Atomski mrav 14:18 23.04.2019

Re: Mržnja

Eh, rugao se lonac loncu a oba su crna.
maksa83 maksa83 14:28 23.04.2019

Re: Mržnja

Beograd. Grad koji pretenduje (umišlja?) da je nešto više i bolje. Da je trebalo da bude centar i prestonica pola jugoistočne Evrope, ma uzeli bi nekako i Trst i Solun, samo da tamo neki Srbi iz Hrvatske i izBosne nisu napravili sranje, bjak.

Sve si pomešao - narativ je da bi uzeli i Trs' i Salcburg da je Beograd imao 120% odziv na mobilizaciju, al izdadoše pičke.

Stvarno se ne bih javljao da se nisi iskenjao po mom rodnom gradu za kog znam mnogo bolje od tebe i šta je bio, i šta je mogao da bude, pa da se opsetimo da je - za razliku od čobanskog sporta sa šabanskom publikom (fudbal, ako neko nije prepoznao) gde se non stop dešavaju neka navijačka sranja i kome već bar četvrt veka gravitira svo zlo u ovoj zemlji, košarka bila pošteđena ovakvih navijačkih DeBeovskih šabanijada do ovog trenutka, tj. dok se ovde nisu tvrdo ustoličili baš oni kojima je onomad bila tesna Srbija pa su hteli da štrpnu malo od Bosne i malo od Hrvatske da naprave veću i bolju.

U čemu je fora sa tom mržnjom vanmateričnih Srba prema Beogradu - kao neki čir koji je sazreo i treba samo malo da se očeše o nešto da prsne...
vcucko vcucko 14:57 23.04.2019

Re: Mržnja

maksa83


U čemu je fora sa tom mržnjom vanmateričnih Srba prema Beogradu - kao neki čir koji je sazreo i treba samo malo da se očeše o nešto da prsne...



Da mrzim Beograd ne bih došao u njega 1990. jer mi se tako moglo.
Da mrzim Beograd sinoć bih seirio, a ne bi popi.deo kao dugo što nisam i bilo me sramota. Upravo zato što smatram da Beograd ne može i ne sme da se takmiči sa nekakvim palankama ko je gori.

Na Trs' i Solun sigurno nisam mislio u kontekstu '91. Recimo da sam mislio na najveće demonstracije u Beogradu za vreme Tita, one "Trs' je naš"
Tvrdnje koju sam citirao zaista sam se naslušao po Bg-u devedesetih (dobro de, dodao sam Trs' i Solun, volim hiperbolu više nego leba da jedem, šta ću)

A što si ti tako nervozan?!
maksa83 maksa83 15:08 23.04.2019

Re: Mržnja

A što si ti tako nervozan?!

Nisam nešto (lažem, jesam, zagoreo mi luka), ali ne vidim - čemu opljuv po Beogradu u ovom kontekstu? Šta je tebe na to trigerovalo? Mislim, kakve veze ima Beograd sa tim? Šta je Beograd? Vesić? Andrej Vučić? Dvaes krimosa koje neko unajmi da ulete na teren? To Beograd?

Išao sam dosta kao klinac u drugoj polovini osamdesetih na košarkaške utakmice (98% Zvezdine), i nije da su u publici bili baš solisti filharmonije, akademski slikari i doktori filozofije, ali je bilo relativno normalno, utakmice Zvezda Partizan su bile utakmice najvišeg rizika ali bez ovakvih budalaština.

Ovo od juče je sveža tekovina, i ima sav potpis DB-a, i nema ničeg slučajnog u toj pizdariji, kao što nema ničeg slučajnog ni blentavog u Informerovom likovanju nad Notr Damom koji gori...
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:40 23.04.2019

Re: Mržnja

bez namere da se upuštam u vašu bogougodnu polemiku, moram samo ovo

U čemu je fora sa tom mržnjom vanmateričnih Srba prema Beogradu


to je zato što su u pitanju Srbi van sebe, a čovek kad je van sebe svašta ume da kaže, pa i ono što ne misli.

nek mi bude oprošteno, rođenu ženu ponekad zezam ovako, dakle vcucko, nije zla namera
vcucko vcucko 16:38 23.04.2019

Re: Mržnja

maksa83

Mislim, kakve veze ima Beograd sa tim? Šta je Beograd? Vesić? Andrej Vučić? Dvaes krimosa koje neko unajmi da ulete na teren? To Beograd?

Čović. Zaboravio si njega. Bio gradonačelnik. I uopšte mirođija u svakoj vlasti već 30 godina.
I gl-od-ur onoga od sinoć. Naredbodavac, zapovedaj vojvodo
I dalje ne vidim razlog za žestinu.
maksa83 maksa83 16:58 23.04.2019

Re: Mržnja

Čović. Zaboravio si njega. Bio gradonačelnik. I uopšte mirođija u svakoj vlasti već 30 godina.
I gl-od-ur onoga od sinoć. Naredbodavac, zapovedaj vojvodo
I dalje ne vidim razlog za žestinu.

Pa Čović je samo još jedan preživeli restaurirani brabonjak devedesetih, kao i Vučić, i Šešelj, i Dačić, i Vulin (jebote, Vulin - Mirina frindž budala je - Ministar Odbrane!) i i <nastavite niz>. Svi su oni tekovina našeg Nacionalnog Osvešćenja koje, evo, još traje.

Ustvari sad kad ih tako naređam i razmislim verovatno si u pravu i dođem ti izvinjenje - grad koji sve njih nije na vreme sažvakao i pljunuo u kantu zapravo i zaslužuje da se po njemu sere. Nije bio dovoljno Grad. Tj. možda sam popizdeo zato što sam insitinktivno ispod osetio da si u pravu.
nepopustljiv nepopustljiv 17:53 23.04.2019

Re: Mržnja

maksa83
A što si ti tako nervozan?!

Nisam nešto (lažem, jesam, zagoreo mi luka), ali ne vidim - čemu opljuv po Beogradu u ovom kontekstu? Šta je tebe na to trigerovalo? Mislim, kakve veze ima Beograd sa tim? Šta je Beograd? Vesić? Andrej Vučić? Dvaes krimosa koje neko unajmi da ulete na teren? To Beograd?

Išao sam dosta kao klinac u drugoj polovini osamdesetih na košarkaške utakmice (98% Zvezdine), i nije da su u publici bili baš solisti filharmonije, akademski slikari i doktori filozofije, ali je bilo relativno normalno, utakmice Zvezda Partizan su bile utakmice najvišeg rizika ali bez ovakvih budalaština.

Ovo od juče je sveža tekovina, i ima sav potpis DB-a, i nema ničeg slučajnog u toj pizdariji, kao što nema ničeg slučajnog ni blentavog u Informerovom likovanju nad Notr Damom koji gori...

Baš si bio klinac!
A mi malo stariji klinci se montiramo na zid iznad igrališta - na Kalemegdanu - i gledamo juniore Zvezde i Partizana - i urlamo kao da gledamo Lejkerse i Boston Seltikse.
Ni danas mi nije jasno kako se neko nije surduknuo sa toga zida - a bogami, pošto je visina veća od 10 metara - bilo bi mrka kapa da je neko pao.
A Miško Marić, iz Partizana, tada bio junior - i kako god koju loptu uhvati u skoku, nije znao da se dočeka na noge, pa se uvek spotakne i završi na guzici. A posle napravio, ipak, respektabilnu košarkašku karijeru.
A potom, naveče, sa istim društvom se izvalim ispred bioskopskog platna na vrhu Skadarlije gde se prikazivale NBA utakmice - pa seirimo sedeći na kamenim pločama (jebiga - i te ploče sjebali ovi stručnjaci) i uz girice i pivo gledamo NBA utakmice.
Eee, da - pizdiš bez veze na vcucka.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:36 23.04.2019

Re: Mržnja


maksa83
Svi su oni tekovina našeg Nacionalnog Osvešćenja koje, evo, još traje.


Ih pa zar je moguće da je baš "nacionalno osveščenje" to koje je sve uprskalo?

Obaška što nikakvog nacionalnog osveščenja nije ni bilo, već samo nacionalnog sluđivanja.
Taj žrvanj primitivnog i malignog nacionalističkog populizma sa jedne i pokondirenog palanačkog kvazievropejstva sa druge strane, teško da bi i kulturnija sredina od one kakva je Beograd realno bio uspela da izdrži.
A Beograd je upravo i jedno i drugo izrodio, tako da - to nam je što nam je.

Opet, ja mislim da Beograd tek sada postaje, odnosno ima šanse da postane taj "veliki grad", samo da pregura i preživi ove Vesiće i ostale dečje bolesti. Nevinost je odavno izgubio, a to je, jelte, jegan od preduslova sazrevanja, zar ne?
Problem je samo što sa aspekta naših života to može da bude predugačak proces, ali to je već samo naš problem.

nepopustljiv nepopustljiv 19:35 23.04.2019

Re: Mržnja

vrabac_onaj

maksa83
Svi su oni tekovina našeg Nacionalnog Osvešćenja koje, evo, još traje.


Ih pa zar je moguće da je baš "nacionalno osveščenje" to koje je sve uprskalo?

Obaška što nikakvog nacionalnog osveščenja nije ni bilo, već samo nacionalnog sluđivanja.
Taj žrvanj primitivnog i malignog nacionalističkog populizma sa jedne i pokondirenog palanačkog kvazievropejstva sa druge strane, teško da bi i kulturnija sredina od one kakva je Beograd realno bio uspela da izdrži.
A Beograd je upravo i jedno i drugo izrodio, tako da - to nam je što nam je.

Opet, ja mislim da Beograd tek sada postaje, odnosno ima šanse da postane taj "veliki grad", samo da pregura i preživi ove Vesiće i ostale dečje bolesti. Nevinost je odavno izgubio, a to je, jelte, jegan od preduslova sazrevanja, zar ne?
Problem je samo što sa aspekta naših života to može da bude predugačak proces, ali to je već samo naš problem.


Сагласан !
milisav68 milisav68 20:01 23.04.2019

Re: Mržnja

vcucko
Imamo i mi (Grobari u ovom slučaju) svojih sranja onoliko. Ali jedno znam: kod nas se ne bi ovajdili Nedić za vojnike ni Ljotić za dobrovoljce. Ko bi došao da regrutuje otišao bi sa nogom u gujcu.

Nikad ne reci nikad.

Sad ozbiljno, da sam na tvom mestu, ja bih pripazio šta pričam ispred te koleginice čiji muž ima kartu za jučerašnje "finale" u Pioniru.
Beograd. Grad koji pretenduje (umišlja?) da je nešto više i bolje.

Nema to veze sa Beogradom, sećaš se verovatno skandiranja na "našim" utakmicama o onom što je prekino aktivnosti, pa kad su uleteli drugari od saleta mutavog da objasne neke stvari.

Posle toga su još par puta uletali u kafiće u i oko Pionira pred neke nebitne Aba liga utakmice, gde su naši navijači bili porodično sa decom...

Vrhunac je bila demonstacija sile na meču sa Olimpijom....


Uglavnom, zadnje vreme došlo, Bogdan išao u provod sa Natašom Bekvalac.
nask nask 20:16 23.04.2019

Re: Mržnja

na Kalemegdanu - i gledamo juniore Zvezde i Partizana - i urlamo kao da gledamo Lejkerse i Boston Seltikse.


Čarli mi bio publika. Jeeeee.
vcucko vcucko 20:37 23.04.2019

Re: Mržnja

milisav68


Uglavnom, zadnje vreme došlo, Bogdan išao u provod sa Natašom Bekvalac.


Jašta je, pa neće valjda sa nekom koleginicom ove naše Nataše, Tasić
Ne ide.
Kad je mogao Dača da s.ebe karijeru može i Bogdan malo da se producira.

Ne znam otkud te predrasude, kao fuzbaleri ovakvi i onakvi, a košarkaši su valjda cvet inteligencije. Vaterpolisti intelektualci - jes' bili su u doba Mirka Sandića, kad je sezona trajala tri meseca leti. A ostalo vreme su mogli da završavaju fakultete, ganjaju karijeru.

Sećaš se sigurno one serije "Priče iz radionice", Zoran Radmilović kao majstor. Kad dovede Nedu Arnerić koja radi u Milanu pa se brecne na Batu i kaže "e ovo je roba za tebe". To ti je to
aureus aureus 22:22 23.04.2019

Re: Mržnja

Meni djeluje da je svako po nešto dobio od te dvije strane.

Vlast u Crnoj Gori (na tribinama u Podgorici su bili predsjednik države, šef vlade i predsjednik parlamenta, a direktor Budućnosti je najveći poslodavac u Crnoj Gori) dobila je zgodnu polarizaciju sopstvenog društva u momentu kad se Crnom Gorom kotrljaju nekakvi protesti. Kažem zgodnu jer je dosadašnja polarizacija uvijek pokazivala da je jedan pol jači - onaj uz vlast. Šta je jedna izgubljena titula ako je politička korist tako velika?

Čović je dobio povratak u Evroligu i interesovanje publike (koja nije bila prisutna baš u prevelikom broju tokom dobrog dijela sezone), a takođe je izbjegao drugi vezani neuspjeh.

Izgubila je normalnost, kako su sferi sporta tako i drugim društvenim sferama. Bilo je mnogo ružnih postupaka i ružnog jezika u ovoj finalnoj seriji.
Neko je sračunato kuvao i mutio a žabe su same uskakale u lonac.
michiganac michiganac 23:42 23.04.2019

Re: Mržnja

Atomski mrav
Eh, rugao se lonac loncu a oba su crna.


Kad pokuljaju ovakve i sl. scene na sportskim terenima BG-a, cesto pomislim (iracionalno dabome) da je nekakvom pakosnom umu palo na pamet da 'Partizan' i 'Zvezdu' strpa u jednu prestonicu odmah jedno do drugog i tako naudi neuracunljivim Srbaljima. Ali onda se opsjetim, cemu bi dalje prisustvovali da su neko od ovo dvoje sijamskih blizanaca posadili recimo u NS - bez sumnje bi dovelo takodje do pojacavanja averzije i dockan do ovakvih uzasnutih scena kao izmedju BG i PG. U neku ruku mi je i drago da jedna Vosha ipak moze da egzistira u nekoj paralelnoj i (relativno) mirnoj luci. (nije mi nimalo drago sto uracunato ostaje bez izglednih sansi da se i sama domogne trona i trofeja)

Uzgred jos, sjecam se i vremena polovinom 90-ih, dok sam i sam zivio i edukovao se u BG, kako su sve ucestalije postajale vijesti o premlacivanju BG-maturanata na CG-primorju, dok maturanti iz ostalih dijelova Srbije nisu imali tih problema. Valjda je tad proklijao animozitet prema prestonickoj populaciji , a sad se uzajamno preliva i u ostale pore i sredine ex-"bratskih" republika?!

Grozotno do cega je naposljetku dovela ova metastaza zla i frustracija uz permanentno pratecu "kosovsku gangrenu" (ako sam dobro pohvatao konce od prve utakmice finala plejof-a, pocelo je prvo sa malignim izlivima srbovanja o Kosmetu (da li i za ovo dolazi direktiva?!), a pretopilo se u sikaniranje protiv "PG-Siptara" prije nego protiv "Milogoraca" ).

Na kraju pomislim i sta bi bilo da su "braca" ipak ostala pod jednim parlamentarnim krovom - izvjesno da bi i tu iz nekog prikrajka sijevnula neka vatrena cijev kao '928-e i iznova se obrnula istorija na tragediju svih! (ok, u XXI vijeku mozda ne toliko kao ona ranija)

aureus aureus 00:00 24.04.2019

Re: Mržnja

Evo na kakav sa komentar naletio gledajući neki Jutjub snimak (nešto u vezi prve utakmice u Podgorici):

"Za ovaj napad na ZVEZDINE igrace i rukovodstvo jebacemo vam mrtvu majku siptarsku milogorsku.Vatromet u 4 ujutro ispred ZVEZDINOG hotela i sudijsku kradju da ne pominjem.Dodje li do 5te utakmice bice mrtvih milogoraca.Pozivam sve ZVEZDASE, sezona lova na siptarske milogorce je otvorena zvanicno.Kad god u Beogradu cujete milogorski naglasak ugazite tu picku.Bodite, udrite bokserima, sipkama.Ubi, zakolji, da siptarski milogorac ne postoji.?"

Kako malo fali da ovakvi osjete da mogu da djeluju.

I mediji su pripomogli taman koliko treba, na obje strane. Taman.
maksa83 maksa83 00:11 24.04.2019

Re: Mržnja

Ih pa zar je moguće da je baš "nacionalno osveščenje" to koje je sve uprskalo?

Obaška što nikakvog nacionalnog osveščenja nije ni bilo, već samo nacionalnog sluđivanja.

A izvini zaboravio sam da postoji paralelni svemir u kome u toj situaciji isplivaju neki sasvim drugačiji i mnogo bolji ljudi od ovih. Kako li smo promašili ta vrata...
Opet, ja mislim da Beograd tek sada postaje, odnosno ima šanse da postane taj "veliki grad",

"Maksimoviću, na čemu zasnivaš taj budalasti optimizam?" imao je običaj da mi kaže kolega u nekim situacijama.

Mislim da ne sagledavaš baš gde smo dospeli, a i da imaš maglovitu predstavu o toj svetloj budućnosti.

(sledi zid teksta, ko ima da radi nešto pametnije nek ode da radi to nešto pametnije)

Da ispričam jednu malo ličnu priču. Elem, moja majka sticajem okolnosti živi na mestu odakle se vide sve žive manifestacije koje se ovde dešavaju poslednjih koliko hoćeš godina, od Titovih parada preko Vidovdanskog Sabora, 9. marta, 5. oktobra, junejmit. Nikad svih tih decenija nije bilo nekih problema i neprijatnosti, a bilo je napetih situacija. Međutim tako se pre nekih koliko već nedelja desi onaj miting opozicije, i pojave se neki likovi koji su se predstavili kao policija i popeli se na krov koji praktično jeste ali tehnički nije prohodan. To znači da je repariran iks puta i da po njemu ne treba da se hoda. Međutim ti drugovi organi i pored rasprave sa mojom mamom odu na taj krov, i to prođe. I desi se nedelju dana onaj drugi ivent (onaj što te rastužio), i pojavi se opet neka tako ekipa koja za sebe tvrdi da su "vojska i policija", jedan među njima, neki kaže keva klinac od dvaes i nešto sitno čak na momenat pokaže i neku legitimaciju, i mama kaže "samo da donesem naočari i blokče da zapišem broj", i dok se vratila legitimacija nestade i nije se više pojavljivala, a razgovor o penjanju na krov se pretvorio u bečenje i "ti će meni da kažeš šta mogu a šta ne mogu" viku i sve u tom tonu. Pošto ih je bilo baš puno, a ona ima 75 godina i nije baš mogla fizički da ih spreči oni se ipak tamo popeše uz "mi smo vojska i policija". I mama zove komšiju sa drugog ulaza koji je inspektor u penziji pošto ona ne može da se penje za njima i raspravlja, i ovaj se popne i kaže da nema gore nikakve policije i vojske nego da ti likovi odozgo slikaju.

I odoše oni u nekom trenutku, i posle nekih 10 minuta zvoni kevi fiksni telefon i neki glas (koji tonom i dikcijom liči na onog najmlađeg šatrolegitimnog bizgova koji se drao) kaže "u čvor ću da te vežem veštice" i prekine vezu.

Tako da, jeste - ta ekipa i bizgov od dvaes i nešto koji ima moć da za 10 minuta sazna telefon na nekoj adresi i preko telefona preti ženi od 75 će da napravi tvoj Bolji Beograd.

Pa znaš kad? Kad na qrcu izraste nokat.

vrabac_onaj vrabac_onaj 00:17 24.04.2019

Re: Mržnja

michiganac

Grozotno do cega je naposljetku dovela ova metastaza zla i frustracija uz permanentno pratecu "kosovsku gangrenu" (ako sam dobro pohvatao konce od prve utakmice finala plejof-a, pocelo je prvo sa malignim izlivima srbovanja o Kosmetu (da li i za ovo dolazi direktiva?!), a pretopilo se u sikaniranje protiv "PG-Siptara" prije nego protiv "Milogoraca" ).


To oko Šiptara pre svega vidi sa našom braćom iz, kako kaže vcucko, Obale Lozovače.
Koliko je meni poznato, čak su i oni lojalni Don Milu prilično naoštreni na njih u poslednje vreme. Šta ih svrbe, nemam pojma, ali mi izgleda da to prevazilazi moći čak i Svemogućeg Don Mila
aureus aureus 00:19 24.04.2019

Re: Mržnja

maksa83
. Pošto ih je bilo baš puno, a ona ima 75 godina i nije baš mogla fizički da ih spreči oni se ipak tamo popeše uz "mi smo vojska i policija". I mama zove komšiju sa drugog ulaza koji je inspektor u penziji pošto ona ne može da se penje za njima i raspravlja, i ovaj se popne i kaže da nema gore nikakve policije i vojske nego da ti likovi odozgo slikaju.

I odoše oni u nekom trenutku, i posle nekih 10 minuta zvoni kevi fiksni telefon i neki glas (koji tonom i dikcijom liči na onog najmlađeg šatrolegitimnog bizgova koji se drao) kaže "u čvor ću da te vežem veštice" i prekine vezu.

Opis zemlje koja nije baš slobodna, da upotrebim taj understatement.

Neka vrsta horora, možda je bolja sintagma.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:33 24.04.2019

Re: Mržnja

Tako da, jeste - ta ekipa i bizgov od dvaes i nešto koji ima moć da za 10 minuta sazna telefon na nekoj adresi preko telefona preti ženi od 75 će da napravi tvoj Bolji Beograd.

Pa znaš kad? Kad na qrcu izraste nokat.


:)

Pa ne, neće on (taj bizgov). Svakako ne on, on je samo farsična (uzgred i mnogo manje opasna) replika onih iz četrdesetih i pedesetih prošlog veka. Pa se i koju deceniju nakon takvih, čak i u onakvom sistemu koji je bio mnogo rigidniji od ovog, nešto vremenom dovodilo u red.
A pazi, Vučić je na vlasti tek nekih sedam godina, dakle sad je neka 1951-2.
Period "zlatnih" šezdesetih i sedamdestih tek dolazi, ček samo da porokaju sve narodne neprijatelje :)

Pri tome, nekako, ubeđen sam da ovi neće ni potrajati baš kao oni prethodni, mnogo bi im bilo 45 godina. Mnogo je kume...
Tako da, raspašće se ovo mnogo ranije, nemoj da brineš. Za razliku od onih zlikovaca ovi su samo farsa, njihova bleda kopija.
A i vremena su drugačija.
maksa83 maksa83 00:46 24.04.2019

Re: Mržnja

Opis zemlje koja nije baš slobodna, da upotrebim taj understatement.

Neka vrsta horora, možda je bolja sintagma.

To si ti samo ograničio vizuru sopstvenim životnim vekom, strpi se, tj. ne baš ti, ali neki potomak potomka svakako...

Inače, ja tog dana kao i mnogo sugrađana ostao da radim od kuće, i mislim se treba da odem do keve oko 3-4, da odgledam ceo cirkus iz prve ruke, ali aj' kao ovo je prilika da pokupim manje dete iz škole, skuvam nešto lepo, itd. (a i faking Aca Lukas, zašto bih to sebi radio) i ne odem. Već 4 dana lupam glavom o zid što nisam otišao.
aureus aureus 01:00 24.04.2019

Re: Mržnja

maksa83
Opis zemlje koja nije baš slobodna, da upotrebim taj understatement.

Neka vrsta horora, možda je bolja sintagma.

To si ti samo ograničio vizuru sopstvenim životnim vekom, strpi se, tj. ne baš ti, ali neki potomak potomka svakako...

Ali meni ide na živce poruka da se strpim.
Pa neću živjeti 800 godina.
Pitanje je hoću li i 120.
nepopustljiv nepopustljiv 06:51 24.04.2019

Re: Mržnja

nask
na Kalemegdanu - i gledamo juniore Zvezde i Partizana - i urlamo kao da gledamo Lejkerse i Boston Seltikse.


Čarli mi bio publika. Jeeeee.

Aaaaaa!
Ti si bio ona šeprtlja!?
loader loader 09:58 24.04.2019

Re: Mržnja

Ih pa zar je moguće da je baš "nacionalno osveščenje" to koje je sve uprskalo?

Tu je jedina netačnost ovaj izraz "osvešćenje". Valja reći "težak nacionalni mamurluk". Ili nešto slično. Svako stanje neposredno nakon teškog zanesvešćivanja toksinima. U tom teturanju sve se isto dešava, samo ne sa čašom u dnevnoj sobi ili ideološkom restoranu, već u toaletu, sa glavom nad klozetskom šoljom.
nikvet pn nikvet pn 11:34 24.04.2019

Re: Mržnja

loader
"osvešćenje". Valja reći "težak nacionalni mamurluk"


Ни то није баш сасвим тачно. Духа из боце пустио је Милошевић кад је проценио да ће му национализам бити лично користан. Он је био српски националиста тачно колико и сви искрени комунисти, дакле никакав. Кад им је после рата рекло да буду антисрби онда су то здушно и били. Деценијама. Најзад кад је проценио да то може бити добар адут употребио га је баш као што би употребио било шта друго корисно за личну власт.

(Беше онај митинг где је дочекао незадовољне раднике а испратио освешћене Србе)

Српски национализам, онај нормалан ко и свачији (не шовинизам) био је пет деценија забрањен па није никакво чудо што се размахао као пас с ланца. Треба времена да се слегне у нормалу.

Милошевић ипак није био никакав српски националиста већ прагматична политичка битанга.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:14 24.04.2019

Re: Mržnja

Tako da, raspašće se ovo mnogo ranije, nemoj da brineš.


Ovo traje već trideset godina, toliko je otprilike SPS na vlasti. Što se poklapa sa "zlatnim godinama", jer za Vulina su ovo te godine.






nikvet pn nikvet pn 08:59 25.04.2019

Re: Mržnja


maksa83

grad koji sve njih nije na vreme sažvakao i pljunuo u kantu zapravo i zaslužuje da se po njemu sere. Nije bio dovoljno Grad.


Чини ми се да је ово јако важно, то је тле, базна ствар из које ничу лудости.

Мој градић је 2000-те показао да је довољно Град па је ес-пе-есовске биџе-баџе-буџе:

na vreme sažvakao i pljunuo u kantu


И држи их тамо већ 19 година. Не допушта да подигну главу и размашу се ко и свуда.

Није ни овде цвеће али није ни Њуз-нет уживо.
maksa83 maksa83 09:31 25.04.2019

Re: Mržnja

Мој градић је 2000-те показао да је довољно Град па је ес-пе-есовске биџе-баџе-буџе:

Da, alal vera, Paraćin i Šabac (ok, i Bosilgrad, i Čajetina...) su nekako odbili najezdu skakavaca, pitanje je koliko će da izdrže pošto znam da ih iz sve snage guše (recimo SNS ekipa je aktivno odvraćala neke Japance od ulaganja u fabriku kod Šapca).

Bilo bi vrlo zanimljivo znati sa čim to ima veze, šta je formula.

Inače sam saznao zanimljivu stvar - Vučić lično mikromenadžuje (zove telefonom, daje instrukcije) ove mentole-anal-litičare koji se pojavljuju na TV-u i lupetaju.
Atomski mrav Atomski mrav 09:39 25.04.2019

Re: Mržnja

Inače sam saznao zanimljivu stvar - Vučić lično mikromenadžuje (zove telefonom, daje instrukcije) ove mentole-anal-litičare koji se pojavljuju na TV-u i lupetaju.


Imam utisak da on mikromenadžuje celu državu i pitam se kako ga ne strefi neki burnout već jednom...
nikvet pn nikvet pn 10:10 25.04.2019

Re: Mržnja

maksa83

Bilo bi vrlo zanimljivo znati sa čim to ima veze, šta je formula.


И јесте врло занимљиво, невероватно али ради
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:30 25.04.2019

Re: Mržnja

Inače sam saznao zanimljivu stvar - Vučić lično mikromenadžuje (zove telefonom, daje instrukcije) ove mentole-anal-litičare koji se pojavljuju na TV-u i lupetaju.



:lol+, a Dragomir lepo kaže "meni niko ne piše na papiru šta treba da čitam". Ovo je verovatno bio najurnebesniji trenutak na televiziji koji sam gledao uživo.


nepopustljiv nepopustljiv 11:57 25.04.2019

Re: Mržnja

maksa83
Мој градић је 2000-те показао да је довољно Град па је ес-пе-есовске биџе-баџе-буџе:

Da, alal vera, Paraćin i Šabac (ok, i Bosilgrad, i Čajetina...) su nekako odbili najezdu skakavaca, pitanje je koliko će da izdrže pošto znam da ih iz sve snage guše (recimo SNS ekipa je aktivno odvraćala neke Japance od ulaganja u fabriku kod Šapca).

Bilo bi vrlo zanimljivo znati sa čim to ima veze, šta je formula.

Inače sam saznao zanimljivu stvar - Vučić lično mikromenadžuje (zove telefonom, daje instrukcije) ove mentole-anal-litičare koji se pojavljuju na TV-u i lupetaju.

Kakav sufler, takve i analize.
Analne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:06 25.04.2019

Re: Mržnja

Милошевић ипак није био никакав српски националиста већ прагматична политичка битанга.


Jok, brate, nacionalista par ekselans. Znači, bitanga.
nepopustljiv nepopustljiv 18:35 25.04.2019

Re: Mržnja

srdjan.pajic
Милошевић ипак није био никакав српски националиста већ прагматична политичка битанга.


Jok, brate, nacionalista par ekselans. Znači, bitanga.

Gluposti!
Milošević je bio komunista.
gedza.73 gedza.73 20:49 25.04.2019

Re: Mržnja


maksa83
čemu opljuv po Beogradu u ovom kontekstu? Šta je tebe na to trigerovalo? Mislim, kakve veze ima Beograd sa tim?

KoOOoo da mi otme iz moje duše Be-o-grad


Makso čak i kad se ne slažem sa tobom priznajem da pišeš odlične komentare.
Samo mi ovde delovalo kao da si krenuo sa balvanima da praviš SAO Beograd ili dižeš zid ko Trumpo samo prema Banovcima.

Dvaes krimosa koje neko unajmi da ulete na teren? To Beograd?


pazi ova dva snimka





čak sam stek'o utisak da su učesnici na ovom drugom neka elita
Milan Novković Milan Novković 21:59 25.04.2019

Re: Mržnja

maksa83
...
Bilo bi vrlo zanimljivo znati sa čim to ima veze, šta je formula.
...

Elita mi prva pada na pamet.

Ili odskakanje u prosečnom intelektu (ne mislim na uvek skoro pa dosadni staromodni pojam IQa, ili znanja)
Черевићан Черевићан 13:11 23.04.2019

sit venia verbo

не постоји национална институција посвећена култури сећања,

и сећање само .....мањка
о култури ...јок... ни речи ,
брдовити Балкан још смо
вазда ...приоритет неки ,

пречи
shone shone 16:05 23.04.2019

Prioriteti

На жалост, уместо тога, Сајмиште је данас угрожено место страдања, запуштено, претворено у сметлиште, а неки објекти се користе у сасвим неприкладне комерцијалне сврхе.


izvor N1
Francuska ambasada zahvalila Srbiji na "značajnom doprinosu" za obnovu Notr Dama
Vlаdа Srbije odlučila je na jučerašnjoj sednici da Francuskoj uputi finаnsijsku pomoć u iznosu od milion evrа zа obnovu kаtedrаle Notr Dаm u Pаrizu.
Ambassade de France en Serbie / Ambasada Francuske u Srbiji
4 hours ago

Srdačno se zahvaljujemo Vladi Srbije na veoma značajnom doprinosu obnovi katedrale Notr-Dam. Još jedna potvrda francusko-srpskog prijateljstva koja za nas ima veliki značaj.

= = = = = = =

Nous remercions chaleureusement le Gouvernement serbe pour sa contribution très significative à la restauration de Notre-Dame. Un nouveau témoignage de l’amitié franco-serbe qui a pour nous une grande signification.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:22 23.04.2019

Re: Prioriteti

shone
приоритети

izvor N1
Francuska ambasada zahvalila Srbiji na "značajnom doprinosu" za obnovu Notr Dama
Vlаdа Srbije odlučila je na jučerašnjoj sednici da Francuskoj uputi finаnsijsku pomoć u iznosu od milion evrа zа obnovu kаtedrаle Notr Dаm u Pаrizu.

Ambassade de France en Serbie / Ambasada Francuske u Srbiji
4 hours ago

Srdačno se zahvaljujemo Vladi Srbije na veoma značajnom doprinosu obnovi katedrale Notr-Dam. Još jedna potvrda francusko-srpskog prijateljstva koja za nas ima veliki značaj.

= = = = = = =

Nous remercions chaleureusement le Gouvernement serbe pour sa contribution très significative à la restauration de Notre-Dame. Un nouveau témoignage de l’amitié franco-serbe qui a pour nous une grande signification.

да попиздиш...
плаћање маркетиншке позиције вучића у ФРА. већ су радили то и код нас, у јршлм. и то (омаркетингшкавање) није Србија као целина, већ ав-режим као јединка.
gedza.73 gedza.73 22:39 25.04.2019

Re: Prioriteti

плаћање... није Србија као целина


Политика
Srpska vlada je, pod oznakom „strogo poverljivo”, donela odluku da isplati 900.000 dolara odštete američkom studentu Brajanu Štajnhaueru koga je pretukao kolega Miladin Kovačević i da nadoknadi još 100.000 dolara za kauciju, potvrdili su za „Politiku” obavešteni izvori.



Na pitanje u vezi sa “krijumčarenjem” Miladina Kovačevića, izdavanjem lažnih dokumenata u ime države u tom slučaju, (Borko) Stefanović je rekao da je sve “listove koji su pisali tu laž” i dovodili ga u vezu sa tim – tužio i dobio presude u svoju korist, ali da je kriv što je u medijima pokušavao da objasni tu aferu pa su ga tabloidi povezali sa njom.

“Miladin Kovačević je izvršio prevaru i pobegao u Srbiju nesmotrenošću i greškom našeg konzula. Oba konzula su pravosnažno osuđena za to krivično delo. Lično sam ih vratio iz SAD odmah kada se to desilo, dao im otkaze i podneo krivične prijave”, govori on.

Mirko Stefanović (generalni sekretar Ministarstva spoljnih poslova) i njegov sinovac Borko Stefanović (nekadašnji zamenik srpskog ambasadora u Vašingtonu)

Urušena infrastruktura i partijsko zapošljavanje gorući su problemi u Novom Sadu, a trebalo bi insistirati da se zapošljavanje porodice i partijskih članova klasifikuje kao krivično delo, kaže lider Levice Srbije Borislav Stefanović.

alselone alselone 17:59 23.04.2019

Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Fišer u Beogradu 1970. na velikom turniru, pije "piramidicu" jogurt.
Tamnica naroda.

nask nask 20:09 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Pa i dalje je tamnica naroda. Mislim ta SAD. Vidiš da je Bobi morao da igra samo sa crnim figurama, jedino belo mu stiglo iz kombinata.
alselone alselone 20:18 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Pa i dalje je tamnica naroda. Mislim ta SAD. Vidiš da je Bobi morao da igra samo sa crnim figurama, jedino belo mu stiglo iz kombinata.


Osvetio im se Bobi kada je po budnim okom gazda Jezde igrao na Svetom Stefanu pljunuvši (bukvalno, ne figurativno) na pismo američke vlade kojim mu se zabranjuje da igra u zemlji pod sankcijama.

Kasnije su me i Nemci razočarali kada mu nisu hteli dati državljanstvo, dok su ga Ameri proganjali malo manje nego Asanža do juče.

Ali zato je hrabri Island uskočio.
vcucko vcucko 20:28 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

alselone


Ali zato je hrabri Island uskočio.


Pa kad im je pročuo zemlju po celoj kugli. Pre meča sa Spaskim većina je čula da tamo negde na severnom Atlantiku postoji nešto imena Island. Ali većina nije bila načisto šta je u pitanju. Ostrvo, nestali kontinent ili veliki beli kit.
alselone alselone 20:38 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Pa kad im je pročuo zemlju po celoj kugli. Pre meča sa Spaskim većina je čula da tamo negde na severnom Atlantiku postoji nešto imena Island. Ali većina nije bila načisto šta je u pitanju. Ostrvo, nestali kontinent ili veliki beli kit.


I to je tačno ali ne bi bilo ni prvi put da je "usluga" zaboravljena od stane onoga kome je išla u korist.

Recimo da smo ga i mi mogli slaviti zbog toga što je došao ovde u vreme propagande na nivou bajki Hansa Krijstijena Andersena.
vcucko vcucko 20:46 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

alselone
Pa kad im je pročuo zemlju po celoj kugli. Pre meča sa Spaskim većina je čula da tamo negde na severnom Atlantiku postoji nešto imena Island. Ali većina nije bila načisto šta je u pitanju. Ostrvo, nestali kontinent ili veliki beli kit.


I to je tačno ali ne bi bilo ni prvi put da je "usluga" zaboravljena od stane onoga kome je išla u korist.

Recimo da smo ga i mi mogli slaviti zbog toga što je došao ovde u vreme propagande na nivou bajka Hansa Krijstijena Andersena.

Da. Ali to što nismo govori mnogo više o nama nego o njemu.
alselone alselone 20:52 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Da. Ali to što nismo govori mnogo više o nama nego o njemu.



Jeste, nažalost.

Šteta što je poludeo, mogao je doći još koji put.

I object to being called a chess genius because I consider myself to be an all around genius who just happens to play chess, which is rather different.
nask nask 21:07 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Ali to što nismo


Pa jesmo li barem jednu ulicu nazvali po Bobiju?
alselone alselone 21:16 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Pa jesmo li barem jednu ulicu nazvali po Bobiju?


Mislio sam da nismo, al izguglah i ladno jesmo. Neki mali ćorskokak u Surčinu.
nask nask 21:26 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Neki mali ćorskokak u Surčinu.


Ipak nešto, sad mi malkice toplije oko srca.
nsarski nsarski 23:14 23.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Recimo da smo ga i mi mogli slaviti zbog toga što je došao ovde u vreme propagande na nivou bajka Hansa Krijstijena Andersena.


True story.

Ne pratim šah, ali ovo se desilo. U vreme onih ratova (neke rane devedesete, ne sećam se precizno), dođe mi neki lik, novinar, iz Ohaja da pravi izveštaje o ratu itd i da ga ja malo uputim u situaciju na terenu. Što je bilo prilično naivno s njegove strane jer ja o situaciji na terenu ništa nisam znao, ali sam barem znao srpski. Enivej, doveo ga ja na večeru (on tek stigao iz SAD) i reč po reč rekoh da se igra meč Fišer-Spaski.
On nevera. Šta pričaš, to je nemoguće, itd. Ja ga stavim u auto, već bilo veče, odemo u Interkontinental na recepciju i on pita da li je g-din Fišer tu odseo. Recepcioner kaže da jeste, ali da je trenutno na večeri. Ovaj zinuo. Pogubio se sasvim.
Par minuta kasnije, pojavljuje se Bobi i kreće ka liftu i svojoj sobi. Ovaj tip pritrči, krene da sa njim razgovara, da dobije kratku izjavu...bla, bla..i kaže mi da je zahvalan i da mu više moja pratnja/pomoć ne treba.
Ja odem kući, s ogromnim olakšanjam, a taj novinar iz Ohaja ostade uz Fišera i tokom celog meča, zaboravio na rat, slao priloge u Ohajo i više mi se nikad nije javio.
chedimir chedimir 00:30 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

alselone
Da. Ali to što nismo govori mnogo više o nama nego o njemu.



Jeste, nažalost.

Šteta što je poludeo, mogao je doći još koji put.

I object to being called a chess genius because I consider myself to be an all around genius who just happens to play chess, which is rather different.

Bobi u stvari nije bio lud, nego se kao preteča Snoudena i Asanža vešto krio i izbegavao dugačku ruku svetskog policajca.O tome je mogao da svedoči pokojni velemajstor Gligorić kao i još par naših ljudi koji su uz sestre i oca Polgar bili njegovi jataci pre i naročito posle meča.To što mu je Island dao azil je bila odlična stvar ali čini mi se da je tamo umro još više nesrećan nego pre.
alselone alselone 05:37 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Bobi u stvari nije bio lud, nego se kao preteča Snoudena i Asanža vešto krio i izbegavao dugačku ruku svetskog policajca.O tome je mogao da svedoči pokojni velemajstor Gligorić kao i još par naših ljudi koji su uz sestre i oca Polgar bili njegovi jataci pre i naročito posle meča.To što mu je Island dao azil je bila odlična stvar ali čini mi se da je tamo umro još više nesrećan nego pre.


Nije bio potpuno u vinklu.
Uvek je on bio malo isključiv, brbljivac muhamedalijevskog tipa, egoističan, ali iskren sportistista i čovek, i onda je posle vrtoglavog uspeha ~72. počeo da pokazuje malo zabrinjavajuče znake. :) Ne mislim da je igrao u Jugoslaviji zato što je bio lud, nego uzinat korporativnoj Americi. Srbenda čovek.

Ima njegov intervju na YT iz aviona kojim je išao iz Japana na Island dumre, par godina pred smrt. 45 minuta traje i sećam se mog oduševljenja kada sam to prvi put video, reko sada ću da se napojim sa ovog izvora mudrosti, kad ono izlapeli i blago ludi dekica lupeta nešto o svetskoj politici. Pogledao 10 minuta pa ugasio.
alselone alselone 05:39 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Ja odem kući, s ogromnim olakšanjam, a taj novinar iz Ohaja ostade uz Fišera i ceo meč, zaboravio na rat, slao priloge u Ohajo i više mi se nikad nije javio.


He, he, super priča. A njemu se slučajno otvorio da od sporednog piskarala postane novinar koji intervjuiše odbeglog Fišera iz ratom zahhvaćene zemlje i to njenog dela pod sankcijama gorim nego Sadamu.
alselone alselone 05:44 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog



Ovde može da se vidi neverovatan uspeh koji je postigao, praktično jedan od najvećih u sportu generalno ali i momenat kada je odlepio.

Da Fišer nije kvrcno i da Talj nije bio Talj, pio, pušio i vijao ženske, pa brzo i umro, period 70-tih i 80-tih bi bio kao tenis danas. Zlatni period. Fišer i Talj i dalje u velikoj snazi a dolaze mladi Karpov i Kasparov. Ovako njih dvojica zaseli i 30 godina udru isto u tamburu.
alselone alselone 07:44 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

alselone alselone 07:45 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Ipak nešto, sad mi malkice toplije oko srca.


Javi se još po koji glas razuma.

Dati ulicu Bobiju Fišeru
alselone alselone 07:49 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Lep članak iz Politike o smucanju Bobija i kako je pola godine živeo ni manje ni više nego u Kanjiži i jeo paprikaša.
Tajne Bobija Fišera iz apartmana 219


Kako su ga Srbi prošvercovali na Island. Vredno čitanja.
Atomski mrav Atomski mrav 08:41 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

reko sada ću da se napojim sa ovog izvora mudrosti, kad ono izlapeli i blago ludi dekica lupeta nešto o svetskoj politici.


Fišer u toj fazi pred kraj života me podseća na Savu iz Kikinde (i izgledom i diskursom):



chedimir chedimir 20:27 24.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

alselone


Ovde može da se vidi neverovatan uspeh koji je postigao, praktično jedan od najvećih u sportu generalno ali i momenat kada je odlepio.

Da Fišer nije kvrcno i da Talj nije bio Talj, pio, pušio i vijao ženske, pa brzo i umro, period 70-tih i 80-tih bi bio kao tenis danas. Zlatni period. Fišer i Talj i dalje u velikoj snazi a dolaze mladi Karpov i Kasparov. Ovako njih dvojica zaseli i 30 godina udru isto u tamburu.

pa to i jeste bio zlatni period za šah,iz tog perioda i jestu ispali KK i za mnoge su njih dvojica najveći šampioni ikada (moji favoriti takođe).Ono što je zanimljivo je šah posle KK.Bio sam mišljenja da više takvih genijalaca neće biti,danas sam ubeđen da ih ima više nego pre .
alselone alselone 06:04 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Bio sam mišljenja da više takvih genijalaca neće biti,danas sam ubeđen da ih ima više nego pre .


Da, ali ovi današnji su mi nekako kao Lebron Džejms, dok su mi prethodni bili kao Džordan.
alselone alselone 06:06 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Fišer u toj fazi pred kraj života me podseća na Savu iz Kikinde (i izgledom i diskursom):



Žao mi ga je bilo zaista dok sam gledao taj video. Pogled mu je unezveren. Preplašen čovek. Ali sam tek kasnije pošto sam pročitao onaj članak shvatio zašto. On nije znao da li će ga uhapsiti Interpol prilikom presedanja ili ne. Japanci su ga mučili u zatvoru po diktatu Amera i još bi gore prošao da su ga se oni dočepali. Zlotvori.
alselone alselone 06:08 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Atomski mrav Atomski mrav 09:26 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Da, ali ovi današnji su mi nekako kao Lebron Džejms, dok su mi prethodni bili kao Džordan.


Ali neki što "kartaju šaha" prete da mi pokvare igru zauvek:









Atomski mrav Atomski mrav 09:31 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Zlotvori.

Jes' vala - pederi, jajare, milijarderi i licimuri. To što su uradili Bobiju Fišeru i Muhamedu Aliju je stvarno
alselone alselone 09:40 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Ali neki što "kartaju šaha" prete da mi pokvare igru zauvek:


Jede bre govna. Pogledaj samo prvu sliku. Šta mu taj konj radi u ruci i gde je stajao kada sada planira da ga pojede (kad pre). I firuga se ne jede tako što se uzme u ruku pa se onda postavi svoja nego tako što se prvo svoja podigne pa se zameni ona koja se jede.

Neću ni da ga gledam pokvariće mi hobi.
alselone alselone 09:43 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Atomski mrav Atomski mrav 09:45 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Neću ni da ga gledam pokvariće mi hobi.


Pa to ti kažem...
maksa83 maksa83 09:45 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Neću ni da ga gledam pokvariće mi hobi.

Ćuti i trpi, ako ja mogu da gledam Sinišu Malog kako svira gitaru možeš i ti da izdržiš to malo njegovog neljutisečovečea sa šahovskim figurama...
alselone alselone 10:08 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

Ćuti i trpi, ako ja mogu da gledam Sinišu Malog kako svira gitaru možeš i ti da izdržiš to malo njegovog neljutisečovečea sa šahovskim figurama...




Noooooooooo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:24 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

maksa83
Neću ni da ga gledam pokvariće mi hobi.

Ćuti i trpi, ako ja mogu da gledam Sinišu Malog kako svira gitaru možeš i ti da izdržiš to malo njegovog neljutisečovečea sa šahovskim figurama...



I'll stick with you baby for a thousand years
Nothing's gonna touch you in these golden years, gold
Golden years, gold whop whop whop




()
maksa83 maksa83 11:29 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

I'll stick with you baby for a thousand years
Nothing's gonna touch you in these golden years, gold
Golden years, gold whop whop whop

Ajoj Stefančiću tebe sam zaboravio, izvini, tebi je gore, imaš kolegu basistu Željka Mitrovića...

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:41 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

imaš kolegu basistu Željka Mitrovića...


Koji je uz to prilično dobar basista
nepopustljiv nepopustljiv 11:55 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

stefan.hauzer
imaš kolegu basistu Željka Mitrovića...


Koji je uz to prilično dobar basista

Bljak - i da je najbolji na kugli zemaljskoj.
Milan Novković Milan Novković 21:56 25.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog

alselone
Ali neki što "kartaju šaha" prete da mi pokvare igru zauvek:


Jede bre govna. Pogledaj samo prvu sliku. Šta mu taj konj radi u ruci i gde je stajao kada sada planira da ga pojede (kad pre). I firuga se ne jede tako što se uzme u ruku pa se onda postavi svoja nego tako što se prvo svoja podigne pa se zameni ona koja se jede.

Neću ni da ga gledam pokvariće mi hobi.

I meni je odmah privukla pažnju
chedimir chedimir 22:17 27.04.2019

Re: Za tog jednog i po ljubitelja šaha na blog


Potpuno je besmisleno ako se niste dobro udubili u sliku i ako ne znate da igrate šah da postirate i lupate gluposti.AV i njegov ministar su napravili toliko grešaka da ovo što im vi pripisujete uopšte nije potrebno a uz to i niste u pravu.Pozicija na slici je potpuno normalna u partiji dvojice amatera koji znaju neke osnovne principe otvaranja.
Na ovo sam već kad je bilo okačeno na tviteru reagovao ali avaj,vidi se da je preko 2k likova fejvovalo taj tvit iako veze s mozgom nema.
pape92 pape92 00:14 24.04.2019

“It”

Sednem sinoć pred TV da gledam utakmicu, ovde se uredno prenose utakmice ABA lige, čekam je ceo dan, strepim da neće nešto da pođe naopako, pa da izgubimo, mada opet kažem sebi ne bi smeli, bolji smo i bez Perperoglua. Kakva budala. (Ja, ne Perperoglu). Strepim da nešto neće da pođe naopako u SPORTSKOM smislu, kao da imam 17 godina od kojih sam poslednjih 30 proveo pod staklenim zvonom. Zanemarite nelogičnost, za takvu dozu naivnosti jedino opravdanje je da ispunjavam oba uslova.
Iako se “to” uvlači u košarku već dugo, zatvarao sam oči, kao da rak može da je takav da zahvati sve moguće tzv. segmente društva - ali ne i ovaj. Ceo život gledam kako mi izbijaju iz ruku jednu po jednu “sitnicu”, evo sad i košarku. Dok se i formalno ne raspadne, gledaću je svejedno. Nadati se da će sve nekako da se sredi. Imam deja vu osećaj da sam ovu rečenicu već izgovarao u drugim prilikama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:14 25.04.2019

Re: “It”

Baš "It". "It Revival, 30 yrs later."

Razmišljao sam pre par godina kako će se "It" ponovo manifestovati. Pre 25 su godina su oteli i nagrabili kapital. Kako su živeli bahato i kako su im i porodice živele tako (jahte, brza kola, egzotične destinacije, kokain...) taj kapital je počeo da se topi. Kada su shvatili da im novac curi iz ruku, ponovo su podgrejali socijalnu i etničku(kulturološku) mržnju...
predatortz predatortz 18:57 24.04.2019

Ne ložite se

don Milo i Vučko dogovaraju ove situacije jer im trebaju konflikti.
Angažuju svoje armije bitangi. Nit' su one Beograd, nit' su Podgorica.

loader loader 21:29 24.04.2019

Re: Ne ložite se

Nit' su one Beograd, nit' su Podgorica


Da.
pape92 pape92 00:00 25.04.2019

Re: Ne ložite se

don Milo i Vučko dogovaraju ove situacije jer im trebaju konflikti.
Angažuju svoje armije bitangi


To kažeš kao da je to olakšavajuća okolnost*, ali to je mnogo gore nego da su “nemile scene iz Morače i Pionira” posledica spontanih ispada, odnosno da iza stoji Podgorica, i Beograd u smislu građana, ne sinonima za centre moći. Podgorica i Beograd, ako bi se i sporečkali oko utakmice to bi bilo oko utakmice, kako bi došlo tako prošlo. To što se sport, ili svaka druga prilika ako se ukaže potreba, koristi kao alatka kojom se modelira unutarpolitička scena, preko armija bitangi, koje su se u vreme Arkana barem zvale onako kako im i priliči, i što jesu, paravojne formacije, to je užas. Koji traje. Ako nisu paravojne formacije, onda su mediji. Ako nisu mediji, onda je “opet ona budala” (pa neko, možda budala a možda i ne baš). To je modus operandi ovde (tzv. prostori), koji sve vreme, decenije su u pitanju, pali.

*tačnije, može se tako i shvatiti. Kapiram naravno šta si hteo da kažeš, ali upravo to što je mržnja plaćena, indukovana, čini stvar gorom, jer društvo (nedostatkom orijentacije, nasedajući) omogućuje onima koji je plaćaju da budu na vlasti, veoma, veoma dugo
nepopustljiv nepopustljiv 03:35 25.04.2019

Re: Ne ložite se

pape92
don Milo i Vučko dogovaraju ove situacije jer im trebaju konflikti.
Angažuju svoje armije bitangi


To kažeš kao da je to olakšavajuća okolnost*, ali to je mnogo gore nego da su “nemile scene iz Morače i Pionira” posledica spontanih ispada, odnosno da iza stoji Podgorica, i Beograd u smislu građana, ne sinonima za centre moći. Podgorica i Beograd, ako bi se i sporečkali oko utakmice to bi bilo oko utakmice, kako bi došlo tako prošlo. To što se sport, ili svaka druga prilika ako se ukaže potreba, koristi kao alatka kojom se modelira unutarpolitička scena, preko armija bitangi, koje su se u vreme Arkana barem zvale onako kako im i priliči, i što jesu, paravojne formacije, to je užas. Koji traje. Ako nisu paravojne formacije, onda su mediji. Ako nisu mediji, onda je “opet ona budala” (pa neko, možda budala a možda i ne baš). To je modus operandi ovde (tzv. prostori), koji sve vreme, decenije su u pitanju, pali.

*tačnije, može se tako i shvatiti. Kapiram naravno šta si hteo da kažeš, ali upravo to što je mržnja plaćena, indukovana, čini stvar gorom, jer društvo (nedostatkom orijentacije, nasedajući) omogućuje onima koji je plaćaju da budu na vlasti, veoma, veoma dugo

U pravu si!
Govna angažuju govna radi ostvarivanja najprizemnijih ciljeva.
Gamad!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:18 25.04.2019

Re: Ne ložite se

To sam i ja rekao - obe situacije su ispoljavanje ličnog mraka i nasilnosti srpskog i crnogorskog lidera. Ista je to škola nasilnosti/zastrašivanja. Bokan i Čović su tu samo marionete, poltroni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana