Sex

Глобализација?Да, али источна

omega68 RSS / 30.04.2019. u 20:08

            Нешто је та глобализација битна у људској повести и у основи човечије потребе да стреми ка идеалу савршенства, а што је често погрешно тумачено као модернизам

Још је Нино Белов познат као БААЛ, Бак или библијски Нимрод, као први глобализатор, покушао да под једну капу стави све тада познате народе и народности.Потом Александар и остали владари и тајна друштва која су преко религија хтели исто.

.Иронија судбине је да чим се успостави, главна сила глобализације, одмах почне и да пропада.  Неке глобализације су трајале дуго као Источног римског царства а неке кратко као ова данашња, атлантистичка са САД на челу.Није крај историје како су грешили неки него је на делу крај либерализма као последице погрешно постављеног концепта који нам је донео систем са антиљудским ликом, олигократију и пропаст читавих делова света.

Када је путовао у Кину у 13. веку, Марко Поло је био импресиониран каналима, мостовима и пијацама Хангџоуа; у то време није било велике разлике у дохотку или нивоу технолошког развоја између Венеције и Кине. Али у неколико наредних векова то се променило и Запад је стекао велику предност у односу на све остале. Сада смо поново у процесу промене која свет враћа релативним односима из давне прошлости - наравно, на знатно вишем нивоу апсолутно изражених износа доходака - каже Бранко Милановић.

Кина је чекала свој тренутак јер је из своје дуге традицује и следствене мудрости  црпла сазнање да ће доћи време кад она треба да преузме примат. После 40 година реформи понудила је свету свој модел економског развоја у глобалним размерам.Што је највжније Кина не условљава своје паре политичким притисцима као што то ради важећи хегемон(хм, нешто ми падају на памет Косово и Метохија и Венецуела ).

.„Глобализација је досад поистовећивана с вестернизацијом, то јест, с наметањем западног модела који је многе земље довео до дужничког ропства ММФ-у и другим видовима експлоатације. Овде је пак реч о настојању да се читав свет развије, јер ће то доносити корист и самој Кини, као и свима другима", објашњава Милорад Денда.

Управо се у томе и састоји суштинска разлика, сагласан је Зоран Миливојевић: „Неолиберални концепт довео је до раста неравноправности - отуда чак и појава класне борбе на Западу, од Француске надаље - и показао је да је ближи неоколонијалном концепту него поретку у коме би сви могли да се развијају равноправно и да пронађу своје место. И то је додатни разлог због кога иницијатива 'Појас и пут‘ стиче све већу подршку и у Азији, и у Европи, у Африци, Јужној Америци, постајући кључни пројекат који нема алтернативу".

„Ми заправо присуствујемо стварању новог света, односно света који је различит од оног који је донедавно постојао", додаје Денда. „Присуствујемо стварању праведнијег света

У овој досадашњој глобализацији  ми смо било први на тапету као пример шта ће да се деси непослушном.Пољска је, на приме, била добитник.Да ли због папе Пољака или због пројекта ,,Интермаријум''' више није ни важно.Важно је да и ми имамо дугу традицију из које црпимо мудрост да после кише долази Сунце и да може да се догоди да ,,тко би доли, гори оста.''

Боље вас нашао!

 

 



Komentari (204)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 15:01 02.05.2019

Re: Omegito

Aman ljudi ja pišem o onom što sam uočio, hodajući okolo svakog dana,


Uopšte nema frke, lepo te pitam, nema razloga da spominjanje Mađarske smatraš kao zlonameran komentar. Verujem da si tuda hodao, makar kroz Segedin gde je bio koncentracioni logor.
shone shone 15:07 02.05.2019

Re: Omegito

zločince prema nama samima (i Jevrejima, i Srbima, i Cigošima, i...


Vidiš šta je moć podsvesti.
Cigoši veliš?

Jače je to od tebe.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:18 02.05.2019

Re: Omegito

Kad smo kod Kineza na Netflixu se pojavio Wandering Earth, kineski film pravljen po knjizi Kineza koji je napisao Three Body Problem



Ja sam zaista više očekivao. Ima isuviše patetike za moj ukus.

Što se tiče Netflixa i Azijata i naučne fantastike, obavezno preporučujem da se pogleda film Domaćin. Joon-ho Bong je čovek genije, genije. U istom trenutku se smeješ i plačeš.


+ srećan povratak Omegitu.
tasadebeli tasadebeli 16:51 02.05.2019

There is so much bullshit around us!

mesan

Jedini argument koji vidim je "da je neko iz EU blokirao" da mi obeležimo jasno Ljotića i Nedića kao naciste i zločince prema nama samima (i Jevrejima, i Srbima, i Cigošima, i...).
Ja ne verujem da je to moguće, bez obzira na kompleksni projekat Sajmišta.



Не, ниси схватио.

Или си испиновао за неке своје потребе, да би ти се уклопило у твоју слику света за коју ти мислиш да је једина исправна, па би да је намећеш и другима. (ЛИНК)


Нико из ЕУ не блокира да обележимо јасно Недића и Љотића као нацисте и злочинце.

Него неке чланице ЕУ спречавају да у Србији јасно обележимо њих као злочинце из Другог светског рата, па због тога онда ометају и блокирају стварање меморијалног центра на Старом сајмишту, на простору конц логора из Другог светског рата који су баш те земље тада направиле да би се разрачунавале са свима који нису "аријевци" или који другачије мисле.

А меморијални центар Старо сајмиште никако да направимо пошто је Србија са оваквом влашћу какву имамо деценијама уназад у некој врсти полуколонијалног односа са тим земљама, па наше власти морају да слушају шта им наређују колонијални гувернери Србије из тих земаља ЕУ које су заинтересоване да се Старо сајмиште никада и не обележи као место страдања Срба, Јевреја и Рома јер то онда много говори и о прошлости тих земаља чланица ЕУ.


Aman ljudi ja pišem o onom što sam uočio, hodajući okolo svakog dana,
Zaključio sam da Francuzi drže do sebe, do svojih ideala slobode za koje su dali krv, kao i da ukazuju poštovanje svojim sugrađanima (da, Jevrejima, i Francuzima, i ...).




А јеси ли и јуче ходао около као и сваког дана? (ЛИНК)


Haos na ulicama Pariza: Žestoki sukobi demonstranata i policije, 165 uhapšenih

Hiljade Francuza izašlo je na ulice Pariza povodom 1. maja - Međunarodnog dana rada, ali je došlo do sukoba s policijom. Mediji navode da je uhapšeno 165 ljudi.



Мислим, ради се о слободи и демократији на којој толико завидимо тим Французима већ вековима.


Ако јеси шетао, зашто јеси?

А ако ниси, зашто ниси?

Немој само ту безвезе да ми протежеш ноге по Паризу к'о Брајовић по Београду. ()

Нисмо те због тога тамо послали.

И још да те питам...

А шврћкаш ли се понеки пут и по Латинском кварту?

Контам, мора да и тамо има тих табли које помињеш.

О слободи и демократији се ради...








nepopustljiv nepopustljiv 16:57 02.05.2019

Re: Omegito

jadragoljub
nepopustljiv
jadragoljub
Usput - koje bi za tebe bilo dobro srbovanje?

usput znamo da je za tebe pravi i dobar srbin samo onaj koji ne želi da prizna da imamo mane i da nismo bezgrešni a da si koji se usude da misle i kažu drugačije su soroševi plaćenici i nesrbi ili loši srbi.

Taman posla!

Razlika koja ja naglašavam je sledeća - Srbi su grešni, ali nisu grešni kao Nemci, Hrvati, ... dodaj sam.
A kamoli da su grešniji od pomenutih 10 puta.
A kamoli da su jedini grešni.

Svi koji na taj način etiketiraju Srbe (najlošiji, deset puta lošiji od najlošijih, jedini loši) su za mene, pa kako da ti kažem, a da bi bilo dovoljno očigledno i ne suviše preterano - otpad, gamad i đubrad.

nije tačno, ti svakog ko kaže da su srbi za nešto krivi okriviš za autovanje i naglasiš da nije dobar srbin. pratim tvoj uradak po tom pitanju hteo-nehteo jer si pola bloga tako etiketirao.
izvini se.

Nisi u pravu!
No, ko sam ja da tebe razuveravam?!
Nije tvoja krivnja što nisi u mogućnosti da posmatraš stvari holistički.
A sada - izvini što sam se upustio u raspravu sa tobom. Trudiću se da se to što ređe događa.
nepopustljiv nepopustljiv 17:01 02.05.2019

Re: There is so much bullshit around us!

tasadebeli

...

А меморијални центар Старо сајмиште никако да направимо пошто је Србија са оваквом влашћу какву имамо деценијама уназад у некој врсти полуколонијалног односа са тим земљама, па наше власти морају да слушају шта им наређују колонијални гувернери Србије из тих земаља ЕУ које су заинтересоване да се Старо сајмиште никада и не обележи као место страдања Срба, Јевреја и Рома јер то онда много говори и о прошлости тих земаља чланица ЕУ.
...

Srbi i Jevreji ću braća po patnji - koliko god se naslednici zločinaca i njihovi simpatizeri trudili da preokrenu istoriju.
Nikada im to neće uspeti!
tasadebeli tasadebeli 17:02 02.05.2019

Re: There is so much bullshit around us!

nepopustljiv
tasadebeli

...

А меморијални центар Старо сајмиште никако да направимо пошто је Србија са оваквом влашћу какву имамо деценијама уназад у некој врсти полуколонијалног односа са тим земљама, па наше власти морају да слушају шта им наређују колонијални гувернери Србије из тих земаља ЕУ које су заинтересоване да се Старо сајмиште никада и не обележи као место страдања Срба, Јевреја и Рома јер то онда много говори и о прошлости тих земаља чланица ЕУ.
...

Srbi i Jevreji ću braća po patnji - koliko god se naslednici zločinaca i njihovi simpatizeri trudili da preokrenu istoriju.
Nikada im to neće uspeti!






Једина разлика је у томе што Јевреји држе до себе, па су све те злочине из Другог светског рата документовали, направили музеје, спомен центре, скупили документацију, писали књиге о томе, снимали филмове,...

Чак су и нама недавно помогли да у УН направимо изложбу о страдању у Јасеновцу јер смо ми сами изгледа неспособни за то.

Код нас се то своди углавном само на покушаје појединаца да понешто сачувају од заборава. Нема ту системских напора.

Напротив, чак често и ми сами поричемо истину о страдањима нашег народа.

А страдање велико.

Срамота ме је пред тим мртвима због тога.

Требало би много више да учимо од Јевреја што се тога тиче.

Да нас не буде срамота.





alselone alselone 17:08 02.05.2019

Re: Omegito

evo ja bih mogao da živim u Srbiji, UK, US i Australiji,


Ja mislim da bi tvom sentimentu najviše odgovarala Italija. Mislim i mom.

Mada ni Španija gde si već bačio sidro nije loša uopšte, naprotiv.
Milan Novković Milan Novković 17:40 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
evo ja bih mogao da živim u Srbiji, UK, US i Australiji,


Ja mislim da bi tvom sentimentu najviše odgovarala Italija. Mislim i mom.

Mada ni Španija gde si već bačio sidro nije loša uopšte, naprotiv.

U Italiji bih sigurno mogao da živim, a da dobro pričam Italijanski verovatno bi mi se našla na ovom spisku.

U Španiji ne bih, čak i da tečno pričam Španski - iako mi je cool i svako malo skoknem tamo.

A da ja biram, tj da je žena presrećna sa listom, i da su deca na dohvat ruke verovatno bih izabrao US - zbog prirode, meni jako bitno, iako su meni i ljudi jako cool, bar ovde što ih srećem, i tamo, koji su par slojeva ispod ove danas vojno-imperijalističke vrhuške kojoj je milion ubijenih iračkih civila "price-woth-paying".

E sad, jbg, ovih dana dve trećine ispitanika tamo žele da im se Asanž isporuči, al neki nivo isprane pameti umem da iztolerišem, tj imaš tamo i milione obrazovanih patriota kojima mozgovi nisu isprani. Tj optimizam bi mi pomogao da stiznem zube na neko vreme (doduše vremena više nemam na bacanje).

Srbija - ona mi je iz romantičnih razloga na listi, i iz ljubavi, ali "znam" da bi se jako brzo "ulio" u nerviranje i bunt što se tiče tamošnjih slojeva zlikovaca pri vrhu. Tj teško da bih se lako synhronizovao sa nikim opuštenim modelom življenja.

Australija je daleko, Fiji još dalje iako oni imaju ogoman plus, no stingers u moru, zmija i ostalihzezalice, poslednje ledeno doba njih nije zaobišlo koliko i Australiju, gde su živulje imale onda više vremena da evoluiraju.

Iako, ako bi Mach 5+ letilice postale svakodnevnica za kratko vreme onda bismo imali igre bez granica
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:40 02.05.2019

Re: Omegito

Mene sad interesuje zašto to ne postoji i u Srbiji, na taj način, da obeležimo (pre)veliko stradanje nas i naših sugrađana?

Zašto ne stoje table o Nediću, Ljotiću, četnicima, ako treba detaljnije, koji su za nacističku ideologiju i okupatorov račun ubijali naše sugrađane?

Može li jevrejska zajednica da izdejstvuje tako nešto, kad već srpska neće, a u atmosferi raznih revizija istorije?


Hm, zanimljivo pitanje. Mnoge zločine koji su se dogodili na teritoriji Srbije otkrivaju Srbi istraživači. Onda Svetski jevrejski kongres dobije od njih dokumentovano istraživanje i odluči da li da odobri budžet ili ne. U Somboru su, konkretno, sugrađane predali Mađari. Na drugim mestima je bilo saradnje samih Srba. Moj deda, Srbin i oficir Pokreta Otpora, piše da su nekada isti ljudi cinkarili različitim zavojevačima. Pominje u memoarima da je za jednog njihovog saradnika iz Nedićeve policije dobijao dotužbe da je cinkaren ratnim vlastima da je komunistički jatak, a onda ga je je ista osoba cinkarila poratnij komunističkoj vojsci i upravi da je bio Nedićevac i fašista (što je čoveka koštalo života) čisto za neke sitne beneficije koje bi cinkaroš dobio - sledovanje hrane ili zaposlenje za dete u birou posle rata.

Strogo tehnički govoreći, potreban je poziv zemlje domaćina da bi se table sećanja mogle stavljati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:44 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
evo ja bih mogao da živim u Srbiji, UK, US i Australiji,


Ja mislim da bi tvom sentimentu najviše odgovarala Italija. Mislim i mom.

Mada ni Španija gde si već bačio sidro nije loša uopšte, naprotiv.


Katalunja je prelepa, imaju megapolis (Barsu), socijalistička su zemlja, ne smatraju Amere za vodeću globalističku silu, imaju dobru saradnju sa Kinom i Rusijom, a Evropljani su. Imaju planine, more, dobar fudbal, basket, dobru klopu...
alselone alselone 17:52 02.05.2019

Re: Omegito

Katalunja je prelepa, imaju megapolis (Barsu), socijalistička su zemlja, ne smatraju Amere za vodeću globalističku silu, imaju dobru saradnju sa Kinom i Rusijom, a Evropljani su. Imaju planine, more, dobar fudbal, basket, dobru klopu...


Aha, super su. Ja sam bio više puta u Sevilji i super sam se proveo.

Trivia: Pivo piju sa malo ekstrata, vodenasto, iz čaša od 2 deci (negde čak i 1dl) i služeno na -2 stepena. I to ima smisla jer je tamo veoma toplo pa piju pivo non stop, zato je slabije, zato je vodenasto, zato je toliko hladno i zato je u malim čašama.

Ali ja sam više za bavarski stil. Krigla od litre, gusto mutno pivo služeno na oko 5 stepeni.
mesan mesan 17:53 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
Aman ljudi ja pišem o onom što sam uočio, hodajući okolo svakog dana,


Uopšte nema frke, lepo te pitam, nema razloga da spominjanje Mađarske smatraš kao zlonameran komentar. Verujem da si tuda hodao, makar kroz Segedin gde je bio koncentracioni logor.

OK alselone, ali iskreno po HU sam bio u kratkim posetama, a u pomenutom Parizu i Beogradu sam živeo godinama.

Pitanje je obrnuto: zašto su svi poskočili sa Hrvatskom, Mađarskom, baltičkim zemljama --- a logika mog komentara je da se zapitamo o Rusiji, Francuskoj, UK?

Jer, zemlje koje su bile osovina, koje vi pominjete, a recimo i danas u njima jača desnica, naravno da imaju manje aduta i političke želje da se hvale antifašističkim dostignućima, i kada ih je bilo u tim državama.

Nasuprot tome su savezničke države pobednice, čiji se svaki trud valorizovao a svaka žrtva se ima smatrati slavnom --- e pa kod njih je prirodno da se patriotski sve to poštuje i da se nikad ne zaboravi.
Dakle ima li u Moskvi takvih tabli kao u Parizu --- voleo bih da ima i to bi samo pojačalo moju upitanost oko Srbije.

Zašto mi ne možemo da budemo takve patriote, nego se ozbiljno opevava Ljotić u Zabavniku, koji je to nivo samounižavanja?
A pazi, Srbija je podnela ogromne žrtve nacistima i domaćim mitama i dražama. I još se hvalimo kako smo u tome bili najbolji, jer čak i saveznici su tipično mlaka voda u odnosu na nas, kad krene priča na blogu recimo.
alselone alselone 17:54 02.05.2019

Re: Omegito

U Italiji bih sigurno mogao da živim, a da dobro pričam Italijanski verovatno bi mi se našla na ovom spisku.

U Španiji ne bih, čak i da tečno pričam Španski - iako mi je cool i svako malo skoknem tamo.

A da ja biram, tj da je žena presrećna sa listom, i da su deca na dohvat ruke verovatno bih izabrao US - zbog prirode, meni jako bitno, iako su meni i ljudi jako cool, bar ovde što ih srećem, i tamo, koji su par slojeva ispod ove danas vojno-imperijalističke vrhuške kojoj je milion ubijenih iračkih civila "price-woth-paying".


Da, slažem se za prirodu. To je i meni veoma značajno. Kolorado ili južna Kalifornija, tamo kod Benea.

Ali šarm Italije, klopa, more...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:56 02.05.2019

Re: Omegito

Sajmište trenutno stoji zato što glavni investitor ne želi da Srbija, ovakva kakva je, sa potencijalnim poricateljima moralne odgovornosti u Vladi ne želi da dopusti slobodno istraživanje, ali nije čak ni to osnovni problem, jer je veći broj razumnih ljudi koji su svesni same težine i značaja problematike, jer bi Memorijal hranio istoriju stradanja, u srpskom sektoru, sveukupne istorije, već je problem u tome da gradska vlada neće kontrolisati ceo budžet Memorijala, odnosno glavni investitor i lobista traži ekonomsku nezavisnost svakog od sektora: srpskog nacionalnog, romskog, jevrejskog, srpskog antifašističkog, svaki bi funkcionisao kao nezavisna celina, što gradska vlast ne želi jer želi aposlutnu kontrolu budžeta Memorijala.

PS. Moram priznati da je prilično idiotski argument "reciprociteta" odnosno "ako može kod drugih može i kod nas; ako nema kod drugih nema ni kod nas". Kod Rusije mislim da nema nikakvih problema obeležavanja antifašističke tradicije, prosto jer joj se savet čista tu, za razliku od pripadnica Višegradske grupe, i sličnih.
alselone alselone 18:03 02.05.2019

Re: Omegito

OK alselone, ali iskreno po HU sam bio u kratkim posetama, a u pomenutom Parizu i Beogradu sam živeo godinama.

Pitanje je obrnuto: zašto su svi poskočili sa Hrvatskom, Mađarskom, baltičkim zemljama --- a logika mog komentara je da se zapitamo o Rusiji, Francuskoj, UK?

Jer, zemlje koje su bile osovina, koje vi pominjete, a recimo i danas u njima jača desnica, naravno da imaju manje aduta i političke želje da se hvale antifašističkim dostignućima, i kada ih je bilo u tim državama.

Nasuprot tome su savezničke države pobednice, čiji se svaki trud valorizovao a svaka žrtva se ima smatrati slavnom --- e pa kod njih je prirodno da se patriotski sve to poštuje i da se nikad ne zaboravi.
Dakle ima li u Moskvi takvih tabli kao u Parizu --- voleo bih da ima i to bi samo pojačalo moju upitanost oko Srbije.

Zašto mi ne možemo da budemo takve patriote, nego se ozbiljno opevava Ljotić u Zabavniku, koji je to nivo samounižavanja?
A pazi, Srbija je podnela ogromne žrtve nacistima i domaćim mitama i dražama. I još se hvalimo kako smo u tome bili najbolji, jer čak i saveznici su tipično mlaka voda u odnosu na nas, kad krene priča na blogu recimo.


Gledaj kako ja to čitam.

Ti si bio u Parizu i video si table pa si pitao - što u Srbiji nemamo table. Iako table nema pola Evrope, pa čak ni oni koji najpre treba da ih imaju. Znači nije komentar - generalno države ne neguju kulturu sećanja kao Francuzi nego - Srbija nema table.
Onaj drugi juče pita što ne pravimo mikroskope kao Japanci, što ne proizvodimo modernu elektroniku kao Kinezi. Znači nije komentar - države sem Kine, Amerike i Nemačke se bore na nađu svome mesto u današnjoj globalnoj privredi u kojoj se proizvodnja agresivno seli u Aziju nego - Srbija ne pravi mikroskope!
Malo malo se neko natakari - što nemamo zdravstveni sistem kao Nemci.
Pa onda - što nemamo poslovnu klimu kao Amerikanci.

I tako dalje i tako dalje. Pa majku mu, to je kao ono staro lekarsko - dnevno treba piti dve litre vode, dve čaše piva, jednu čašu vina, jednu rakiju, malo maslinovog ulja, malo voćnog soka, jednu čašu soka od paradajiza, treba jesti malo mesa, puno povrća, koštunjavog, ribe, voća, sira, crnog hleba, pirinča, leblebija, maslina, to sve treba jesti ravnomerno, u malim obrocima ali ne previše malih jer treba i praviti pauze, treba ustaliti obroke ali i ne navići organizam previše, ne treba posle 6 uveče, ali treba ipak malo proteina uveče, ali možda i ujutru, puno masti ali opet ni previše masti jer ne treba puno ugljenih hidrata bez kojih se zapravo ne može i tako dalje i tako dalje.

Kada bi postojala država koja ima sve karakteristike koje se ovde veoma agresivno zameraju to bi bila savršena zemlja kao primer svim zemljama sveta od postanja do danas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:12 02.05.2019

Re: Omegito

Kada bi postojala država koja ima sve karakteristike koje se ovde veoma agresivno zameraju to bi bila savršena zemlja kao primer svim zemljama sveta od postanja do danas.


Šta fali da Srbija bude lider na tom polju? Lakše je ići linijom manjeg otpora - klasična desničarska relativizacija; i govoriti da ne moramo, kada niko nije uradio to. Zašto ne težiti ka savršenom uređenju, već se samoopravdavati trenutnom slabošću?
alselone alselone 18:13 02.05.2019

Re: Omegito

Šta fali da Srbija bude lider na tom polju? Lakše je ići linijom manjeg otpora - klasična desničarska relativizacija; i govoriti da ne moramo, kada niko nije uradio to. Zašto ne težiti ka savršenom uređenju, već se samoopravdavati trenutnom slabošću?


Naravno da je bolje biti milijunaš.
Kakva desničarska relativizacija?
maksa83 maksa83 18:14 02.05.2019

Re: Omegito

I tako dalje i tako dalje. Pa majku mu, to je kao ono staro lekarsko - dnevno treba piti dve litre vode, dve čaše piva, jednu čašu vina, jednu rakiju, malo maslinovog ulja, malo voćnog soka, jednu čašu soka od paradajiza, treba jesti malo mesa, puno povrća, koštunjavog, ribe, voća, sira, crnog hleba, pirinča, leblebija, maslina,

Pročitao tri puta da vidim da neće da se provuče propaganda filter kafa lobija, i sve ok, nema razloga da uznemiravamo moderaciju.
nepopustljiv nepopustljiv 18:44 02.05.2019

Re: Omegito

Srđan Fuchs
alselone
evo ja bih mogao da živim u Srbiji, UK, US i Australiji,


Ja mislim da bi tvom sentimentu najviše odgovarala Italija. Mislim i mom.

Mada ni Španija gde si već bačio sidro nije loša uopšte, naprotiv.


Katalunja je prelepa, imaju megapolis (Barsu), socijalistička su zemlja, ne smatraju Amere za vodeću globalističku silu, imaju dobru saradnju sa Kinom i Rusijom, a Evropljani su. Imaju planine, more, dobar fudbal, basket, dobru klopu...

Šteta što su separatisti.
alselone alselone 18:46 02.05.2019

Re: Omegito

Pročitao tri puta da vidim da neće da se provuče propaganda filter kafa lobija, i sve ok, nema razloga da uznemiravamo moderaciju.


Iskoristiću tvoj komentar kao šlagvort za nešto što nema veze sa napisanim.

Danas sam vozio bajs dovde. Pogledati količinu nićega koje okružuje ovu čardu. Tako ja zamišljam divno poslepodne (samo da je još neko došao kolima po mene, pa da sam mogao malo da se opustim).

LINK
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:53 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
Šta fali da Srbija bude lider na tom polju? Lakše je ići linijom manjeg otpora - klasična desničarska relativizacija; i govoriti da ne moramo, kada niko nije uradio to. Zašto ne težiti ka savršenom uređenju, već se samoopravdavati trenutnom slabošću?


Naravno da je bolje biti milijunaš.
Kakva desničarska relativizacija?


Ne ti bre, nego ovde gora neka spika koju provlače - da ne imenujem. Ti si ВГСС - војвођанска горска служба спашавања. Inače, vodeći srpki istraživači danаѕ, interesantno, su Novosađani, Beograđani, Sarajlije i Zagrepčani, a iz Crkve najbolje sarađujemo sa Banjalučanima. Buđenje partizanskog duha u Šumadiji još čekamo.
maksa83 maksa83 18:56 02.05.2019

Re: Omegito

Danas sam vozio bajs dovde. Pogledati količinu nićega koje okružuje ovu čardu. Tako ja zamišljam divno poslepodne (samo da je još neko došao kolima po mene, pa da sam mogao malo da se opustim).

O kako je divno ravno, odmori se čovek samo kad gleda. Ja sam u poslednja 3 dana pešačio po 15+ km dnevno, što nije neka velika distanca za hodanje da elevacije u procesu nisu +/-50 metara gde god kreneš (Lisabon je gomila sela po brdima koja su se spajala stotinama godina i postala grad). Vidim da turisti masovno iznajmljuju one trotinete na struju pa ih to vuče uzbrdo ali mi to nekako debilno, mada verovatno jeste deo budućnosti urbanog transporta, da nisam video komšiju Đuku Bizona kako se na električnom biciklu sjurio niz (da, da, Đuka koristi elektromotor da ide nizbrdo) Bulevar - ignorišući crveno na semaforu naravno, bikoz za plemstvo Đuku ne važe ta glupa pravila za plebs - verovatno bih gajio manji otpor...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:56 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
Pročitao tri puta da vidim da neće da se provuče propaganda filter kafa lobija, i sve ok, nema razloga da uznemiravamo moderaciju.


Iskoristiću tvoj komentar kao šlagvort za nešto što nema veze sa napisanim.

Danas sam vozio bajs dovde. Pogledati količinu nićega koje okružuje ovu čardu. Tako ja zamišljam divno poslepodne (samo da je još neko došao kolima po mene, pa da sam mogao malo da se opustim).

LINK


Rešio si mi pitanje ručka za sutra. :) Gde se spušta na obalu, iz Gložana?
mesan mesan 18:57 02.05.2019

Re: Omegito

alselone

Gledaj kako ja to čitam.

Ti si bio u Parizu i video si table pa si pitao - što u Srbiji nemamo table. Iako table nema pola Evrope, pa čak ni oni koji najpre treba da ih imaju. Znači nije komentar - generalno države ne neguju kulturu sećanja kao Francuzi nego - Srbija nema table.

OK, shvatam kako si tumačio, mada za moj ukus pokazuje previše alarmiranosti na pomisao kritike države Srbije --- treba da kritikuješ svoju državu jer ti ona kroji kapu, pre svega.

Ali ipak moja namera je ova --- oduševljen sam tim tablama, da dodam da uz njih idu i spomenici sa poimence antinacističkim borcima, a pošto Srbiju smatram i većim junakom iz tog rata nego Francusku, prirodno mi je da pitam zašto mi ne prednjačimo na ovom polju, da i svaki zalutali Amer u havajskoj košulji posle posete Srbiji klimne glavom i potapše domaćina po ramenu.

I nisam se zapitao samo oko Srbije, pitao sam i za Moskvu, u kojoj nisam bio nikada.
alselone alselone 19:02 02.05.2019

Re: Omegito

da nisam video komšiju Đuku Bizona kako se na električnom biciklu sjurio niz (da, da, Đuka koristi elektromotor da ide nizbrdo) Bulevar



Delim tvoje mišljenje za te električne trotinete, oni možda jesu budućnost urbanog transporta ali ja negde moram da povučem crtu i ostanem zarobljen u svom vremenu i sve nove stvari smatram ili za gej ili za manijačke.
alselone alselone 19:03 02.05.2019

Re: Omegito

Rešio si mi pitanje ručka za sutra. :) Gde se spušta na obalu, iz Gložana?


Ja sam išao bajsom od moje kuće, sve uz Dunav, do tamo. Ali deluje da se može spustiti iz Gložana.

Imaš još bolju čardu malo pre ovde. Zove se Braša, potraži je, stvarno je dobra.
maksa83 maksa83 19:07 02.05.2019

Re: Omegito

Milan Novković
Srbija - ona mi je iz romantičnih razloga na listi, i iz ljubavi, ali "znam" da bi se jako brzo "ulio" u nerviranje i bunt što se tiče tamošnjih slojeva zlikovaca pri vrhu. Tj teško da bih se lako synhronizovao sa nikim opuštenim modelom življenja.

Pa o tome pričam, ne o tome jesu Danci dobri ljudi (evo domaćin omega uči svoju decu a Tasa tuđu da mrze Zapad, pošto je to jedna je l' tako konkretna stvar, velika crna homogena kugla na koju se pokaže prstom i sve jasno) i kako je neko jednom u formativnim godinama upoznao dve sjajne Slovenke koje se ne stide lažno pa zbog toga treba živeti tamo, nego je fora u tome da li navijaš za jedno društveno ustrojstvo a za bližnje biraš drugo. Nema tu nikakvog fallacyja, to ti je prosto što bi naš narod rekao - "stavi pare tamo 'de su ti usta" (Inače prevođenje stranih idioma nije moja šoljica čaja.)

nepopustljiv nepopustljiv 19:08 02.05.2019

Re: Omegito

maksa83
...
, da nisam video komšiju Đuku Bizona kako se na električnom biciklu sjurio niz (da, da, Đuka koristi elektromotor da ide nizbrdo) Bulevar - ignorišući crveno na semaforu naravno, bikoz za plemstvo Đuku ne važe ta glupa pravila za plebs - verovatno bih gajio manji otpor...


Ko je Đuka Bizon?!
nepopustljiv nepopustljiv 19:11 02.05.2019

Re: Omegito

maksa83
Milan Novković
Srbija - ona mi je iz romantičnih razloga na listi, i iz ljubavi, ali "znam" da bi se jako brzo "ulio" u nerviranje i bunt što se tiče tamošnjih slojeva zlikovaca pri vrhu. Tj teško da bih se lako synhronizovao sa nikim opuštenim modelom življenja.

Pa o tome pričam, ne o tome jesu Danci dobri ljudi (evo domaćin omega uči svoju decu a Tasa tuđu da mrze Zapad, pošto je to jedna je l' tako konkretna stvar, velika crna homogena kugla na koju se pokaže prstom i sve jasno) i kako je neko jednom u formativnim godinama upoznao dve sjajne Sloveke pa zbog toga treba živeti tamo, nego je fora u tome da li navijaš za jedno društveno ustrojstvo a za bližnje biraš drugo. Nema tu nikakvog fallacyja, to ti je prosto što bi naš narod rekao - "stavi pare tamo 'de su ti usta" (Inače prevođenje stranih idioma nije moja šoljica čaja.)


Ja ne verujem da Tas uči decu da mrze bilo koga!
Mislim da preteruješ takvim procenama.
maksa83 maksa83 19:11 02.05.2019

Re: Omegito

nepopustljiv
maksa83
...
, da nisam video komšiju Đuku Bizona kako se na električnom biciklu sjurio niz (da, da, Đuka koristi elektromotor da ide nizbrdo) Bulevar - ignorišući crveno na semaforu naravno, bikoz za plemstvo Đuku ne važe ta glupa pravila za plebs - verovatno bih gajio manji otpor...


Ko je Đuka Bizon?!

To ti je Ćirjaković za siromašne.
maksa83 maksa83 19:14 02.05.2019

Re: Omegito

Ja ne verujem da Tas uči decu da mrze bilo koga!

Neki ljudi ne veruju ni da je zemlja (približno) loptasta, a evo najnoviji trend koji hvatam krajem oka u tim antivakseravnozemljaškim krugovima je poricanje gravitacije pošto za nju, citiram, ne postoji dokaz, citat završen. Ne pokušavam da se udubim u to kako ta ekipa zamišlja dokaz i sve to, samo se nadam da ih neko neće nagovoriti da dokažu da gravitacija ne postoji tako što kroz prozor iskorače sa sedmog sprata.
jadragoljub jadragoljub 19:16 02.05.2019

Re: Omegito

nepopustljiv
jadragoljub
nepopustljiv
jadragoljub
Usput - koje bi za tebe bilo dobro srbovanje?

usput znamo da je za tebe pravi i dobar srbin samo onaj koji ne želi da prizna da imamo mane i da nismo bezgrešni a da si koji se usude da misle i kažu drugačije su soroševi plaćenici i nesrbi ili loši srbi.

Taman posla!

Razlika koja ja naglašavam je sledeća - Srbi su grešni, ali nisu grešni kao Nemci, Hrvati, ... dodaj sam.
A kamoli da su grešniji od pomenutih 10 puta.
A kamoli da su jedini grešni.

Svi koji na taj način etiketiraju Srbe (najlošiji, deset puta lošiji od najlošijih, jedini loši) su za mene, pa kako da ti kažem, a da bi bilo dovoljno očigledno i ne suviše preterano - otpad, gamad i đubrad.

nije tačno, ti svakog ko kaže da su srbi za nešto krivi okriviš za autovanje i naglasiš da nije dobar srbin. pratim tvoj uradak po tom pitanju hteo-nehteo jer si pola bloga tako etiketirao.
izvini se.

Nisi u pravu!
No, ko sam ja da tebe razuveravam?!
Nije tvoja krivnja što nisi u mogućnosti da posmatraš stvari holistički.
A sada - izvini što sam se upustio u raspravu sa tobom. Trudiću se da se to što ređe događa.

uh bate, ko što reče moj zemlja- utepame prejaka reč.
a šta i očekivati od provinciskog duha nego da svoj provincijalni um širi sa golemi rečovi, kako si ti učen čovek, bravo
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:33 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
Rešio si mi pitanje ručka za sutra. :) Gde se spušta na obalu, iz Gložana?


Ja sam išao bajsom od moje kuće, sve uz Dunav, do tamo. Ali deluje da se može spustiti iz Gložana.

Imaš još bolju čardu malo pre ovde. Zove se Braša, potraži je, stvarno je dobra.


U stvari, mogli bismo slavu da obeležimo tamo, pošto je deo familije atheist rap, deo traditionalist East Coast hiphop, umesto prasećih i janjećih brigada, organizujemo ribicu neku na čardi - taman kompromis!



PS. Inače, znate li otkud pesma "Đurđevdan" u srpstvu (takođe polje holokaustologije)?
maksa83 maksa83 19:36 02.05.2019

Re: Omegito

PS. Inače, znate li otkud pesma "Đurđevdan" u srpstvu (takođe polje holokaustologije)?

Kako otkud, to je komponovao lično Brega, kao i sve ostalo što nije komponovao Nebojša v2.0 iz Beograda Krstić (što se svodi na neke retke pesme od Bitlsa).
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 02.05.2019

Re: Omegito


Zašto mi ne možemo da budemo takve patriote,


Bemti leb, patriptizam je zapravo partizanština i komunizam.

Jedva se Srbija iščupa iz takvog patriotizma, ako je opet obuzme ta boljka, gotova je.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:41 02.05.2019

Re: Omegito

Ne, stvarno? (Brega je prepjev, Dr. Krle ne znam da li je išta komponovao, 10.5. je premijera "Nebeske Teme", ali ima veze sa Sarajevom)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:46 02.05.2019

Re: Omegito

hoochie coochie man

Zašto mi ne možemo da budemo takve patriote,


Bemti leb, patriptizam je zapravo partizanština i komunizam.

Jedva se Srbija iščupa iz takvog patriotizma, ako je opet obuzme ta boljka, gotova je.


Rodoljublje je šire od partizana i komunista, no i oni svakako jesu dali svoj - i to znatan - doprinos.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 02.05.2019

Re: Omegito

Milsiš na onu priču o vozu za Jasenovac i nekom zatvoreniku koji je iz očaja zapevao da proleće na rame sleće svima osim njemu a Đurđevdan je ?

Ja sam tu priču čuo, koliko je tačna...evo Makse tu :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:49 02.05.2019

Re: Omegito

Rodoljublje je šire od partizana i komunista,


Nekad šire nekad suprotno od toga, zavisi šta posmatraš, ali nikad isto.
jadragoljub jadragoljub 19:53 02.05.2019

Re: tebeli

Burek je uvek sa mesom, sa sirom je sirnica a krompirom krompiruša.

dudarim pečat na priču da ne bidne a kudeje pečat
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:55 02.05.2019

Re: Omegito

hoochie coochie man
Milsiš na onu priču o vozu za Jasenovac i nekom zatvoreniku koji je iz očaja zapevao da proleće na rame sleće svima osim njemu a Đurđevdan je ?

Ja sam tu priču čuo, koliko je tačna...evo Makse tu :)


Pa zapjevali svi - ali, gde, geografska odrednica?
nepopustljiv nepopustljiv 19:57 02.05.2019

Re: Omegito

maksa83
Ja ne verujem da Tas uči decu da mrze bilo koga!

Neki ljudi ne veruju ni da je zemlja (približno) loptasta, a evo najnoviji trend koji hvatam krajem oka u tim antivakseravnozemljaškim krugovima je poricanje gravitacije pošto za nju, citiram, ne postoji dokaz, citat završen. Ne pokušavam da se udubim u to kako ta ekipa zamišlja dokaz i sve to, samo se nadam da ih neko neće nagovoriti da dokažu da gravitacija ne postoji tako što kroz prozor iskorače sa sedmog sprata.

Nejasno mi je kako si ovo ekstrapolirao na ravnozemljaše.
No, to je već tvoj problem - jer, prilikom etiketiranja nije loše malo opreznije.
Svejedno - nedavno slušam drugara, i to dobroga, kako priča o nekom unutrašnjem svetu - valjda unutar Zemlje i tako to ... naravno, samo to sam zapamtio, jer sam blejao u njega kao tele - i sve što sam ga upitao je bilo ... čekaj, da li sam ja to lud da čujem to što čujem.
Čini mi se da ga je to malo prenulo, pa je prestao o tome.
Nekoliko godina je prošlo od tada - i čuvam se da ga ne upitam šta mu je bilo - i da li ga još uvek to drži.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:59 02.05.2019

Re: Omegito

Pa zapjevali svi - ali, gde, geografska odrednica?


Nisam dotle dobacio.
Koliko znam bilo je u vozu za Jasenovac, a gde se nalazio voz pojma nemam.
mesan mesan 20:33 02.05.2019

Re: There is so much bullshit around us!

tasadebeli
А јеси ли и јуче ходао около као и сваког дана? (ЛИНК)

Мислим, ради се о слободи и демократији на којој толико завидимо тим Французима већ вековима.

Odgovaram ti iskreno i ozbiljno.

Jesam prošetao, u ovom manje turističkom delu grada nisam ni znao da će biti protesta (poslednji je bio o žrtvama režima u Iranu).
Došli smo do drugog pojasa policije, videli masu i okrenuli se nazad do parka i igrališta.

Sa stokom koja pali nemam ništa zajedničko.

А шврћкаш ли се понеки пут и по Латинском кварту?

Контам, мора да и тамо има тих табли које помињеш.

О слободи и демократији се ради...

Da, svake nedelje --- i tabla koju sam najskorije video (i fotografisao) je upravo tamo, na osnovnoj školi cirka 150 metara od Panteona.

Evo ti na guglu, ona mala braon, ne vidi se tekst verovatno, ali mrzi me da kačim svoju fotku.
omega68 omega68 20:37 02.05.2019

Re: Omegito

hoochie coochie man
Pa zapjevali svi - ali, gde, geografska odrednica?


Nisam dotle dobacio.
Koliko znam bilo je u vozu za Jasenovac, a gde se nalazio voz pojma nemam.

Возили су сарајевске Србе
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 02.05.2019

Re: Omegito


Возили су сарајевске Србе


Aha.
A sad me zanima gde Srki stavlja poentu, na Srbe ili na Sarajevo?

Obzirom da pominje geografiju biće da je Sarajevo u pitanju :)
alselone alselone 20:42 02.05.2019

Re: Omegito

a evo najnoviji trend koji hvatam krajem oka u tim antivakseravnozemljaškim krugovima je poricanje gravitacije pošto za nju, citiram, ne postoji dokaz, citat završen.

Ali oni su u pravu. Gravitacija kao sila i ne postoji, ona je samo posledica zakrivljenja prostorvremena.

Milan Novković Milan Novković 20:44 02.05.2019

Re: Omegito

maksa83
Milan Novković
Srbija - ona mi je iz romantičnih razloga na listi, i iz ljubavi, ali "znam" da bi se jako brzo "ulio" u nerviranje i bunt što se tiče tamošnjih slojeva zlikovaca pri vrhu. Tj teško da bih se lako synhronizovao sa nikim opuštenim modelom življenja.

Pa o tome pričam, ne o tome jesu Danci dobri ljudi (evo domaćin omega uči svoju decu a Tasa tuđu da mrze Zapad, pošto je to jedna je l' tako konkretna stvar, velika crna homogena kugla na koju se pokaže prstom i sve jasno) i kako je neko jednom u formativnim godinama upoznao dve sjajne Slovenke koje se ne stide lažno pa zbog toga treba živeti tamo, nego je fora u tome da li navijaš za jedno društveno ustrojstvo a za bližnje biraš drugo. Nema tu nikakvog fallacyja, to ti je prosto što bi naš narod rekao - "stavi pare tamo 'de su ti usta" (Inače prevođenje stranih idioma nije moja šoljica čaja.)

Srbija je specijalna, pa sam zato razmrdao tih nekoliko rečenica.

Ovo za pare i novac se ionako ne važi u većini slučajeva, tako nikad ne bi smeli da se izjašnjavamo šta su mućci, pošto nismo kokoške (dobro, mogla je rastegnuta metafora da mi ide i u zaključak)

Tj zašto da stavljam novac tamo gde je 1%, i manje, vrhuške prihvatljivo ako ću da živim sa 99% naroda čiji jezik ne pričam, klima mi ne odgovara, i priroda nije neka.

I zašto je upšte tebi kritika vrhuške vezana "logički" za geografiju i običan narod.

Tj ne bih išao u US zbog Killary, Trampa ili Dika the Čejnija, ovi krajnji su mi zlikovci, za dečka u sredini još ne znam, nego bih išao zbog prirode, običnog naroda i preduzimačke kulture, koje traju, dok se vrhuška menja i ionaku su većini ruke krvave.

A mislim i da za crne mrlje preteruješ, ako pričamo o geo-politici kad kažemo Ameri mislimo na političko-ekonomsku vrhušku, Nemci - Nemačku, ... ajd umeju da nas iritiraju neki segmenti društva ispod, ali ako svakog od nas pritisneš malo na kraju će se ispostaviti da se svi slažemo da i dobri ljudi umeju da imaju isprane mozgove, danas se javno mnjenje kupuje, čisti inženjering kad stsviš šapu na MSM i social networking pod palac (kad već prevodimo fraze
apostata apostata 20:55 02.05.2019

Re: Omegito

I nisam se zapitao samo oko Srbije, pitao sam i za Moskvu, u kojoj nisam bio nikada.














U raznim gradovima po raznom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:08 02.05.2019

Re: Omegito

alselone
Pročitao tri puta da vidim da neće da se provuče propaganda filter kafa lobija, i sve ok, nema razloga da uznemiravamo moderaciju.


Iskoristiću tvoj komentar kao šlagvort za nešto što nema veze sa napisanim.

Danas sam vozio bajs dovde. Pogledati količinu nićega koje okružuje ovu čardu. Tako ja zamišljam divno poslepodne (samo da je još neko došao kolima po mene, pa da sam mogao malo da se opustim).

LINK


Mi smo danas popodne pedalali ovde:

LINK

Dakle, Predov krst, Bilješke stene pa malo ka Zvijezdi. Da vidiš tek tu količinu ničega, u stvari ima svega i svačega al nema ljudi što je najbitnije :)



P.S.
Medu nismo sreli (ovog puta).
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:34 02.05.2019

Re: Omegito

maksa83
a evo najnoviji trend koji hvatam krajem oka u tim antivakseravnozemljaškim krugovima je poricanje gravitacije pošto za nju, citiram, ne postoji dokaz, citat završen. Ne pokušavam da se udubim u to kako ta ekipa zamišlja dokaz i sve to, samo se nadam da ih neko neće nagovoriti da dokažu da gravitacija ne postoji tako što kroz prozor iskorače sa sedmog sprata.


A pa nećemo tako, ipak treba odati poštovanje tzv. "liberalnim" krugovima zbog te ideje, odnosno odbraniti njihova autorska prava na tu ideju.

Isto važi i za adekvatan odgovor na takva laprdanja:

"Anyone who believes that the laws of physics are mere social conventions is invited to try transgressing those conventions from the windows of my apartment. (I live on the twenty-first floor.)"

Alan Sokal
tasadebeli tasadebeli 22:41 02.05.2019

Re: There is so much bullshit around us!

mesan

Jesam prošetao,

Da, svake nedelje



Лепо. И похвално.

Sa stokom koja pali nemam ništa zajedničko.




Да, разумем те...

И ја то исто кажем у Београду за ону стоку од 5. октобра 2000. или оне потоње у старој америчкој амбасади.

С таквима стварно ни ја не желим ништа да имам.
maksa83 maksa83 23:08 02.05.2019

Re: Omegito

I zašto je upšte tebi kritika vrhuške vezana "logički" za geografiju i običan narod.

Ali baš meni nije vezana, naprotiv istakao bih drugovi da je to ubacivanje običnog naroda gde nam više prija ovaj ili onaj sasvim druga priča, da ne kažem skretanje s teme. Ogoljeno - "Alaj volem Putina i Putinizaciju, ali ne bih da mi najmiliji završe u putinizovanoj zemlji nego u onim neputinizovanim uređenim". Nemam pojma da li zagovornici toga uviđaju kakav je to rascep.

A pazi, ima to ludilo još takvih dimenzija - npr. imaš ozbiljan presek skupova Religioznih (deklarativno, pošto najčešće to veze sa verom nema, samo golo plemensko đipanje u ritmu i bečenje na Ono Drugo Pleme) i Antiglobalista, pošto jeltakotakoje Globalisti hoće da zavladaju svetom i Kontrolišu Slobodnog Pojedinca, a za to vreme sami sede u masovnom globalnom kultu koji se već 2000 godina ne bavi ničim osim Kontrolisanjem Pojedinca for fun & profit.

Kakakav Kabuki...
tasadebeli tasadebeli 23:18 02.05.2019

Re: Omegito

Srđan Fuchs


Sajmište trenutno stoji zato što glavni investitor ne želi da Srbija, ovakva kakva je, sa potencijalnim poricateljima moralne odgovornosti u Vladi ne želi da dopusti slobodno istraživanje, ali nije čak ni to osnovni problem, jer je veći broj razumnih ljudi koji su svesni same težine i značaja problematike, jer bi Memorijal hranio istoriju stradanja, u srpskom sektoru, sveukupne istorije, već je problem u tome da gradska vlada neće kontrolisati ceo budžet Memorijala, odnosno glavni investitor i lobista traži ekonomsku nezavisnost svakog od sektora: srpskog nacionalnog, romskog, jevrejskog, srpskog antifašističkog, svaki bi funkcionisao kao nezavisna celina, što gradska vlast ne želi jer želi aposlutnu kontrolu budžeta Memorijala.



А ко је главни инвеститор?

Ако није нека тајна...

Мислим, ко је Влада Србије, то сви ми овде врло добро знамо, јасни су нам њихови потези.

Али не знамо ко је главни инвеститор.


Obeležje za 40.000 žrtava

V. CRNjANSKI SPASOJEVIĆ | 05. decembar 2018.

Ministarstvo kulture i Jevrejska zajednica podržali obeležavanje masovnih grobnica. U subotu, 77 godina od otvaranja logora na Sajmištu. U logoru na Sajmištu nastradalo 30.000 Srba i 7.000 Jevreja i Roma

АKCIJU "Novosti", da se dostojno obeleže masovne grobnice u kojima počivaju logoraši, mahom civili, nastradali u logoru na Sajmištu, posle gradonačelnika Beograda i Skupštine grada podržali su i Ministarstvo kulture Srbije i Jevrejska opština Zemun.

- Ministarstvo kulture i informisanja podržava obeležavanje mesta na kojima su sahranjene žrtve logora na Starom sajmištu. Način i vrstu obeležavanja potrebno je utvrditi u saradnji s nadležnom ustanovom zaštite kulturnih dobara, odnosno Zavodom za zaštitu spomenika kulture grada Beograda. Ministarstvo učestvuje u izradi nacrta zakona pod radnim nazivom "Zakon o ustanovi spomen-žrtve na Sajmištu" - zajedno sa Komisijom za utvrđivanje programskih sadržaja i davanja predloga modela upravljanja Memorijalnim kompleksom na Starom beogradskom sajmištu i Ministarstvom za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja - i daće puni doprinos u okviru svojih nadležnosti - rečeno nam je u resoru kulture.

I Jevrejska opština Zemun, na čijem se groblju, na Gardošu, nalazi jedna od najvećih masovnih grobnica posle Jajinaca, založiće se da ova neobeležena grobnica konačno dobije dostojno obeležje.

- Jevrejska opština Zemun podržava akciju koju su pokrenule "Novosti" preko serije napisa o obeležavanju masovnih grobnica u Beogradu. Jedna od tih zaboravljenih grobnica nalazi se na Jevrejskom groblju u Zemunu. Jevrejska opština Zemun je vlasnik groblja i uradiće sve što je u njenoj moći i mogućnosti da se takva inicijativa sprovede u delo - saopštio je predsednik te jevrejske opštine Nenad Fogel.

U subotu, 8. decembra, navršava se 77 godina otkako je otvoren logor na Sajmištu. Kako je ustanovila Komisija za utvrđivanje zločina okupatora i njihovih pomagača u saopštenju 87 iz 1946. godine, u koje su "Novosti" imale uvid, kroz ovaj logor je prošlo između 90.000 i 100.000 ljudi, a nastradalo ih je oko 40.000. Od toga, oko 7.000 su bili Jevreji i Romi, 17.000 žitelji Srbije, 10.000 Ličani, Banijci, Kordunaši i Bosanci i skoro isto toliko je bilo Sremaca.

Anketna komisija, koja je izvršila ekshumaciju masovnih grobnica logoraša sa Sajmišta, utvrdila je da su jedini posmrtni ostaci ubijenih Jevreja, njih 240, nađeni u Trostrukom surduku, gde danas postoji zatureno i skromno obeležje. Ostali jevrejski leševi uništeni su u Jajincima, pre povlačenja Nemaca iz Srbije.

Od proleća 1942. na Sajmište su dopremani Srbi iz Like, Korduna, Banije, Bosne i nešto manje iz Srbije. Posmrtni ostaci ubijenih nađeni su na Jevrejskom groblju na Gardošu - 6.500 ostataka u 53 grobnice. Tokom 1942. dovedene su žrtve iz Srema, a od 1943. iz cele Jugoslavije, Grci i Albanci. Od proleća 1943. ubijeni su sahranjivani u 53 masovne grobnice u Belanovića rupi, na Bežaniji, gde je nađeno 3.600 ostataka. Ostali su streljani i vešani duž pruga i puteva po Sremu i tu sahranjivani.

Komisija je detaljno opisala život logoraša, od momenta kad ih dovedu do smrti ili odvođenja u konc-logore u Nemačkoj i Norveškoj. Najveći broj bio je s teritorije NDH, i na Sajmište su stizali iz zatvora u kojima su već prošli torturu. Na ulazu su ih dočekivali stražari koji su ih mlatili korbačima i drvenim motkama. Masovno su umirali od iznurenosti, gladi, batinanja, pegavca, dizenterije...

ZLATNI ZUBI - SMRTNA PRESUDA

PRVI su u logoru stradali oni sa zlatnim zubima, konstatovala je Državna komisija. Ubijale su ih sobne starešine (logoraši), da bi se umilili logorskom obezbeđenju, i vadili im zube. Svi su spavali na golim daskama, u paviljonima koji se nisu ložili ni tokom najveće zime.



(ЛИНК)






Staro sajmište još čeka zakon

V. CRNjANSKI SPASOJEVIĆ | 05. februar 2019.

Propis o spomen-kompleksu, još nedostupan javnosti, mogao bi biti gotov na proleće. Komisija za memorijal bez sastanka od letos, propis čeka u ministarstvu

POSLE brojnih najava da će Srbija konačno dobiti zakon o Sajmištu, pet godina od kada je osnovana komisija za ovaj memorijalni spomen-kompleks, prednacrt zakona trebalo bi tokom proleća da bude finiširan. Kako će ovaj propis u konačnoj verziji izgledati još ne znaju ni članovi Komisije, jer će zakon biti, kako saznajemo, okončan u jednom od Vladinih resora - najverovatnije u Ministarstvu rada, mada se pominje i resor kulture.

U memorijalu će se, pored muzeja Holokausta i Porajmosa (romskog stradanja), naći i muzej srpskog stradanja, a u okviru njega, između ostalog, pisana svedočanstva, fotografije, knjige, imena i prezimena žena, dece i starih, najsurovije mučenih i ubijenih u NDH. Prema najavama direktora Arhiva SANU u Sremskim Karlovcima dr Žarka Dimića, građa Gestapoa o najmračnijim ustaškim zločinima nad Srbima i Jevrejima, koja je nedavno pronađena u depou Arhiva Vojvodine, mogla bi u digitalnom obliku da se nađe u budućem memorijalu na Sajmištu.

Po istom principu trebalo bi da bude organizovan i Muzej Holokausta, u čijoj organizaciji će pomoći Jad Vašem.

Jedan od predloga Ministarstva kulture bio je da buduća memorijalna ustanova ima sličan zakonski status kao Narodna biblioteka ili Matica srpska. To bi podrazumevalo određenu samostalnost i poseban budžet u okviru nadležnog ministarstva.

Jevrejska zajednica tražila je da zakon bude "leks specijalis", da se kompleks zove "Sajmište", a ne Ustanova spomen-žrtve, kakav je radni naziv, i da nad njim ingerencije ima Vlada ili neko njeno posebno telo, a ne bilo koje od ministarstava. Još jedan član Komisije, prof. Milan Koljanin, istoričar, dostavio je pismene primedbe Komisiji. I on smatra da memorijal treba da se zove Sajmište i zalaže se za "leks specijalis".

U sastav memorijala, po njemu, morale bi da uđu i Topovske šupe, kao logor koji je prethodio Sajmištu, a sva ostala mesta na kojima je vršena egzekucija i gde se nalaze masovne grobnice logoraša sa Sajmišta, trebalo bi da budu dostojno obeležene. Slične primedbe imao je, kao član Komisije, i Veran Matić, direktor Fonda B92.


ČETIRI JAVNE RASPRAVE
PREDNACRT novog zakona, kako saznajemo, proći će ozbiljnu javnu raspravu, gde će konačno biti "izbrušen". Javne rasprave biće organizovane u Beogradu, Nišu, Kragujevcu i Novom Sadu, posle čega se očekuje brz ulazak u skupštinsku proceduru.
- Kako će zakon izgledati još ne znamo, jer je poslednji sastanak Komisije održan letos, dok je onaj u septembru otkazan. Tada smo izneli ozbiljne rezerve - kaže Robert Sabadoš, predstavnik jevrejske zajednice u ovoj Komisiji.



(ЛИНК)


П.С. - А ја опет мислим да је највећи проблем у томе што има много заинтересованих страна које би да манипулишу бројем (и националношћу) жртава у самом логору, као и околностима у окупираном Београду, Србији и Југославији током Другог светског рата.

Па онда те заинтересоване стране не могу никако да се договоре јер сви заједно то раде у циљу својих малих дневнополитикантских интереса.

На другом месту вероватно јесу и материјални интереси у питању (посебна ставка у буџету Србије, тј. посебан буџет у оквиру задуженог министарства као што је то било са посебном ставком ставком у буџету и за Мирослављево јеванђеље током деведесетих, па данас више нико не може да уђе у траг тим парама које су издвајане за очување и заштиту најстаријег сачуваног српског рукописа јер у намењену сврху те паре свакако нису отишле).
alselone alselone 04:14 03.05.2019

Re: Omegito

Ali baš meni nije vezana, naprotiv istakao bih drugovi da je to ubacivanje običnog naroda gde nam više prija ovaj ili onaj sasvim druga priča, da ne kažem skretanje s teme. Ogoljeno - "Alaj volem Putina i Putinizaciju, ali ne bih da mi najmiliji završe u putinizovanoj zemlji nego u onim neputinizovanim uređenim". Nemam pojma da li zagovornici toga uviđaju kakav je to rascep.


I nije toliki rascep. Ljudi na primer voledu da žive i rade u Dubaiju i Emiratima a sumnjam da se slažu sa njihovim političkim uređenjem. Radili su i u Siriji i Libiji dok nisu razrušene. Pa onda u Iraku i Iranu. Sve ćešće to važi i za Kinu.

Hoću da kažem da ljudi biraju mesto života spram poslovnih i finansijskih odluka a ne toliko spram državnog uređenja i lika na vlasti. Taj proces je često poluforsiran, kao potezi u šahu - firma te poslala, znaš nekog ko zna nekog ko može da ti sredi posao, to što znaš se baš tamo traži, ta država je olabavila imigracionu politiku itd.

maksa83 maksa83 06:20 03.05.2019

Re: Omegito

Ljudi na primer voledu da žive i rade u Dubaiju i Emiratima

Ovi koje znam slabo voledu, otišli su tamo na "dobra je lova pa koliko izdržim". Tj. znamo obojica da "idem u El Arabija, ugovor na 5 godina" i "ošo u Kanadu da budem Kanađanin ja i sav moj porod" apsolutno nisu ista situacija.


P.S. Žao mi što ne mogu kvalitetno da snimim kako tičice ovde pevaju u ovo doba, stvarno jedinstveno.
alselone alselone 07:07 03.05.2019

Re: Omegito

Ovi koje znam slabo voledu, otišli su tamo na "dobra je lova pa koliko izdržim".


Možda što su IT-jevci pa u današnjoj konstalaciji ponude i potražnje mogu da žive gde hoće. Oni koji su završili recimo mašinstvo, građevinu, tehnološki, pa još dalje dif, jezike... veoma rado idu tamo. Oni su ti koji se sele ne tamo gde žele nego gde ih splet okolnosti nanese, osim ako su veoma hrabri pa otu damo gde žele spremni da rade bilo šta. Ali njih je manji broj.
Ali čak i to, ono što sam hteo da kažem je uprato to što si napisao - "koliko izdržim" često bude za života. Ljudi se nameste na poslove koji nemaju veliku potržnju u svetu, tu dobiju povišice, uznapreduju, upoznaju sistem, dobiju decu, deca krenu u školu, pa onda nekretnine, prijatelji i na posletku životna rutina i godine im ne daju da se sele i tako dobijemo ljude koji žive tamo gde ne žele. To imaš i na mikro nivou, ljudi se sele po gradovima u kojima ne žele da žive. Moj dobar prijatelj živi u Gornjem Milanovcu. On je iz Bosne, od srenje škole živi u Novom Sadu, svi prijatelji su mi ili u Bosni ili u Novom Sadu ali veoma dobar posao u Tatrapaku ga ja "naterao" da tamo živi. Takvih primera imaš mnogo.

Tj. znamo obojica da "idem u El Arabija, ugovor na 5 godina" i "ošo u Kanadu da budem Kanađanin ja i sav moj porod" apsolutno nisu ista situacija.

Znam, ali ja o njima nisam ni pričao, ja sam pričao o situaciji u kojoj veoma lako možeš da živiš u državi sa čijim se političkim uređenjem i generalno politikom ne slažeš.


P.S. Žao mi što ne mogu kvalitetno da snimim kako tičice ovde pevaju u ovo doba, stvarno jedinstveno.

Lisabon i dalje? Ili si na vikendaji?
maksa83 maksa83 07:39 03.05.2019

Re: Omegito

Možda što su IT-jevci pa u današnjoj konstalaciji ponude i potražnje mogu da žive gde hoće.

Zapravo šašavo ali ne znam nijednog kompjuteraša (možda za jednog iz treće ruke), znam nešto ... ne znam kako se to tačno zove oni što rade u revizorskim firmama (zapravo se ta drugarica vratila, bukvalno je otišla tamo sa idejom "idem da zaradim stan pa se vraćam" i bi tako), arhitekte itsl. Niko od njih ne vidi to kao konačno rešenje za svoju decu nego imaju ideju da ona odande odu u Rusiju, Belorusiju, Azerbejdžan. Šalim se, ipak na neki Zapad.

Lisabon i dalje? Ili si na vikendaji?

Lišboa, Lišboa. Do sad mi je Kremna bila etalon za te jutarnje zvuke ("samo ptice iznad mene" ), ali ovo ... numem da kažem koliko se tu različitih vrsta dovikuje, doduše ti si verovatno u tropima i po ostrvljima čuo i luđe.
alselone alselone 07:43 03.05.2019

Re: Omegito

mi je Kremna

su* mi Kremna.



Haha, znam da smaram, ali je jače od mene.



alselone alselone 07:44 03.05.2019

Re: Omegito

Lišboa, Lišboa.


To mi je želja da posetim. Kako ste putovali, tj. kojom rutom?
maksa83 maksa83 08:15 03.05.2019

Re: Omegito

Haha, znam da smaram, ali je jače od mene.

Nene, skroz okej, ponavljanje je majka ućenja, svaki put kad ne znam kako se to menja po rodubrojupadežu setim se tebe i pokušavam da izbunarim iz hodnika sjećanja. :)))
To mi je želja da posetim. Kako ste putovali, tj. kojom rutom?

Wizzair Budimpešta-Lisboa, kad se kupi na vreme skroz podnošljiva cena (ako zanemarimo 4 sata do Budimpešte onim sardina minibusevima, što je tebi dvostruko manje), ođe neki AirBnB. Nisam siguran da je ovde za ići sa malom đecom, sve vreme se vereš uzbrdo i klizaš nizbrdo (kad je kiša ne mogu da zamislim koliko se tu lomata), mada vidim da ima ljudi sa klincima, ali samo tamo gde je ravno, nisam ih viđao na strmecima od kojih ne možeš pobeći ako bi baš da što kažu udahneš grad.
nepopustljiv nepopustljiv 08:21 03.05.2019

Re: Omegito

maksa83
I zašto je upšte tebi kritika vrhuške vezana "logički" za geografiju i običan narod.

Ali baš meni nije vezana, naprotiv istakao bih drugovi da je to ubacivanje običnog naroda gde nam više prija ovaj ili onaj sasvim druga priča, da ne kažem skretanje s teme. Ogoljeno - "Alaj volem Putina i Putinizaciju, ali ne bih da mi najmiliji završe u putinizovanoj zemlji nego u onim neputinizovanim uređenim". Nemam pojma da li zagovornici toga uviđaju kakav je to rascep.

A pazi, ima to ludilo još takvih dimenzija - npr. imaš ozbiljan presek skupova Religioznih (deklarativno, pošto najčešće to veze sa verom nema, samo golo plemensko đipanje u ritmu i bečenje na Ono Drugo Pleme) i Antiglobalista, pošto jeltakotakoje Globalisti hoće da zavladaju svetom i Kontrolišu Slobodnog Pojedinca, a za to vreme sami sede u masovnom globalnom kultu koji se već 2000 godina ne bavi ničim osim Kontrolisanjem Pojedinca for fun & profit.

Kakakav Kabuki...

Ja volim Ruse i Putina (neću valjda da volim Gorbačova i Jeljcina).
Deca mi se školuju na, par ekselans, Zapadu.
Zašto je to ludilo?!
alselone alselone 08:22 03.05.2019

Re: Omegito


Nene, skroz okej, ponavljanje je majka ućenja, svaki put kad ne znam kako se to menja po rodubrojupadežu setim se tebe i pokušavam da izbunarim iz hodnika sjećanja. :)))


Tako se i ja često zapitam u vreme velikih životnih odluka šta bi sada Mitar Tarabić uradio. Ipak, ne.

Wizzair Budimpešta-Lisboa, kad se kupi na vreme skroz podnošljiva cena (ako zanemarimo 4 sata do Budimpešte onim sardina minibusevima, što je tebi dvostruko manje), ođe neki AirBnB. Nisam siguran da je ovde za ići sa malom đecom, sve vreme se veraš uzbrdo i klizaš nizbrdo (kad je kiša ne mogu da zamislim koliko se tu lomata), mada vidim da ima ljudi sa klincima, ali samo tamo gde je ravno, nisam ih viđao na strmecima od kojih ne možeš pobeći ako bi baš da što kažu udahneš grad.


Aha, kul. Onda je to više za zbrisati sa ženom na produženi vikend a klince izaslati babama i dedama, što je triple win.
mesan mesan 08:51 03.05.2019

Re: Omegito

apostata
U raznim gradovima po raznom.

Hvala apostata na kačenju toliko fotki, lepo je videti.
Dakle, FR nije usamljeni izuzetak koji poštuje svoje žrtve, ponosan na pobedu svojih ideala i jasno određen prema zloj ideologiji koju je pobedio.
mesan mesan 09:15 03.05.2019

Re: Omegito

hoochie coochie man

Zašto mi ne možemo da budemo takve patriote,


Bemti leb, patriptizam je zapravo partizanština i komunizam.

Objasni kako je tabla koja faktualno nabraja stanovnike poginule u okršaju protiv okupatora, te faktualno podseća na ubijanje dece po etničkoj pripadnosti za račun sopstvene i okupatorove nacističke ideologije, partizanština?


Pošto uvek naglašavaš princip nacije i razgraničenja kao uslova stabilnosti, da li je tebi bliska ideja da je u II Ratu trebalo "očistiti" "naše" teritorije, projekat koji se vodi pod imenom Velika Srbija, mada nije poenta u geografskoj veličini te očišćene države?
Da li veruješ konkretnim istorijskim navodima o vođama četnika koji su propovedali tu ideologiju, ili veruješ da je to ujdurma službe koja se zgodno nanovo pokrenula devedesetih?
Da li misliš da je četničko dejstvo po Sandžaku 1943. u skladu sa tom ideologijom, a ako ne misliš, zašto?
Obrati pažnju da je to nakon Pećanca, kojeg otpisujemo iz razmatranja jer je četnik koji nije "pravi" četnik, kao ovi gorepomenuti "dobri" četnici.
Milan Novković Milan Novković 10:23 03.05.2019

Re: Omegito

maksa83
I zašto je upšte tebi kritika vrhuške vezana "logički" za geografiju i običan narod.

Ali baš meni nije vezana, naprotiv istakao bih drugovi da je to ubacivanje običnog naroda gde nam više prija ovaj ili onaj sasvim druga priča, da ne kažem skretanje s teme. Ogoljeno - "Alaj volem Putina i Putinizaciju, ali ne bih da mi najmiliji završe u putinizovanoj zemlji nego u onim neputinizovanim uređenim". Nemam pojma da li zagovornici toga uviđaju kakav je to rascep.
...
Kakakav Kabuki...

Pa kako ti nije vezana kad si opet povezao Putina, Putinizaciju i putinezovane zemlje

Ja ne vežem Bušizaciju, Klintonizaciju, Obamizaciju, Mekkejnizaciju i DikČejnizaciju sa Amerima - Evo, ja ti na jednog "jadnog" Putina nađoh komada 5 top-noč Amera.

Plus, da ne čitam ponovo blog, mislim da je Omega propustio da skrene pažnju da je flavour zapadne globalizacije vojni imperijalizam - ako ideš protiv značajnih US-UK(ish) strategijskih interesa popiješ i boNbice na kraju krajeva, zavisi ko si i koliki si.

Priča se o novoj, daj bar tranzijentnoj eri win-win spoljne politike (i na tu temu srpljivo ponavljam da je ruski globalni genije u ovom trenutku spojno-politički department. Kažu ti oćeš gasovod preko svoje teritorije, pa da pored gas ubiraš i tranzit fees, i oćeš ili nećeš, nećeš popite boNbice ako kažeš njet.

US imaju 4 spoljene politike, i u njima 4 "CEO-a", Pentagon, Kongres, CIA i Bela Kuća - ubedljivo najmoćnija je Pentagonova, ne znam šta misliš o Cijinoj, kongres je pičvajz pod palcem Izraela, Bela Kuća - bem li ga ako kapiram šta se u ovom trenutku dešava, ja se samo nadam da je i Venecuelansko "potpisivanje" samo finta da se kupi vreme, kao i ono fejk bombardoovanje u Siriji.

Ogromna bitka ide i za Amere, 85% Amera je in grave danger i boljitak im nema nikakve veze sa ovom gore petorkom "veličansvenih", imali smo prvo 1%, pa 5% bogatih, tu je i taj 1%, pa još 10% dodatnih koji su u upper-middle class++, ...

... i nemam pojam da li pratiš šta se dešava ostalim, kataklizmični su pomeraji, nema veze sa tvojim, npr, prospektom da odeš na Wall Street ili u Google i dobiješ 300K godišnju platu, plus ostalo - uništava se srednja klasa munjevito, društvo raslojava. Tamo sada ima jedno 70 miliona nezaposlenih po svim merilia, osim zvaničnim, možeš cifru da rastegneš do 100 miliona, 50 miliona na food stumps, 15 miliona dece na ivici gladi, mladi sve duže ostaju sa roditeljima, seobe u jefinije krajeve ubrzavaju, ako ti partner ostane bez posla najebo si dok udahneš i izdahneš nekoliko puta, ideš u skladišta da kupuješ hrane i ostalo na veliko, polako se isčlanjuješ iz klubova nadgrqdnjeili čega već, nemaš ušteđevinu imaš dug, deci skoro ništa ne ostavljaš ...

... dok je sledeći vojni budžet u papirima oko 750 milijardi, da se obnovi nuklearni arsenal velikim delom, a prvi su u svetu u dotičnom.

Ti ljudi su zapad, niko nije protiv njih, i mi smo zapad, u toj smo kulturi odrasli, i genetski (nema veze, ali je "popularno" smo bliži Albancima nego Rusima, tj moji argumenti nemaju veze sa putinizacijama društva, nego sa win-win i globalizacijom drušva sa novim flavourom, win-win, o tome je meni, u stvari, blog, pa koliko juče imaš priču o dilu između Kine i Laosa, malog, koji uopšte nije protiv interesa Laosa, naprotiv.

A šta rade Pentagon i Cija - udahnuli, zaključili da su Erdogana izgubili definitivno, i ide mrcvarenje društva, urušavanje standarda, pucanja, ... u Venecueli glad i mrak, treba valjda da se sad ubije 100,000 žena i dece da bi se "urazumili" i dali naftne rezerve Amerima, pardon, "amerima", ovo sa Amerima nema veze, Ukrajini se "posrećilo", za par meseci ide Severni Tok 2 pa će im se još više posrećiti, Poljskoj, Baltičkim zemljama, Hrvatskoj se "posrećili" dugoročni, skupi LNG dilovi, ...

Nači simples, radi se o win-win, u fair play maniru, Evroazijskoj integraciji, ... evo odlgledao sam i Wandering Earth ... zar nije tužno da radimo i outsourcing romantizma, al dobro, tranzicija, ionako idemo na Zemaljsku Federaciju (mislim, kladio bih se i neku kintu, i ti si već pomeren, samo toga nisi još svestan, ako si čitao kjnigu Tren/Blink znaćeš na šta mislim, a ako nisi onda ima sada dosta izmišljača tople vode u neurologiji na temu slobodne volje, pa ćeš isto znati
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:39 03.05.2019

Re: Omegito

mesan
apostata
U raznim gradovima po raznom.

Hvala apostata na kačenju toliko fotki, lepo je videti.
Dakle, FR nije usamljeni izuzetak koji poštuje svoje žrtve, ponosan na pobedu svojih ideala i jasno određen prema zloj ideologiji koju je pobedio.


I po Holandiji su svuda te spomen ploce sa obelezavanjem imena stradalih od okupatora za vreme 2 sv. rata. Prekosutra je ovde bevrijdingsdag 5. maj (dan oslobodjenja), obelezava se naravno.
nsarski nsarski 11:10 03.05.2019

Re: Omegito

Prekosutra je ovde bevrijdingsdag 5. maj (dan oslobodjenja), obelezava se naravno.


Slično je i u Mexico (a i u Amerima, tamo gde Mexicanci žive).

Fiesta Mexicana!


omega68 omega68 12:23 03.05.2019

Re: Omegito

Imenjače i zemljače (Bački Brestovac :) )šest preporuka ako može!
Plus, da ne čitam ponovo blog, mislim da je Omega propustio da skrene pažnju da je flavour zapadne globalizacije vojni imperijalizam - ako ideš protiv značajnih US-UK(ish) strategijskih interesa popiješ i boNbice na kraju krajeva, zavisi ko si i koliki si.

omega:
Кина је чекала свој тренутак јер је из своје дуге традицује и следствене мудрости црпла сазнање да ће доћи време кад она треба да преузме примат. После 40 година реформи понудила је свету свој модел економског развоја у глобалним размерам.Што је највжније Кина не условљава своје паре политичким притисцима као што то ради важећи хегемон(хм, нешто ми падају на памет Косово и Метохија и Венецуела ).


Meni je fascinantno što oni koji su optuživali ( i ja među njima ) crveno-crnu koaliciju da je prespavala pad berlinskog zida, sada ne žele da vide da ta ista crveno-crna koalicija treba da dobije podršku da ne prespava novi pad, ovog puta Bretonvudskog sistema.
Razumem inat i ponos ali spreman sam da progutam i jedno i drugo ako je to mojij zemlji na korist.
Šta je teško priznati da kad ne mogu NAŠI, da to urade ONI koji NISU NAŠI?
Niko ili skoro niko od nas ovde neće biti ministar ili neko drugo m*do ni kod jednih ni kod drugih pa da se nešto stresira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:04 03.05.2019

Re: Omegito

"Alaj volem Putina i Putinizaciju, ali ne bih da mi najmiliji završe u putinizovanoj zemlji nego u onim neputinizovanim uređenim". Nemam pojma da li zagovornici toga uviđaju kakav je to rascep.


E Makso izgleda da tebi promiče rascep.

Kad se kaže alaj volem Putina ne misli se da ga volem jer Putin super uredio Rusiju, nego kako se Putin odnosi prema mojoj zemlji, a kad se kaže alaj ne volem Ameriku, ne misli se da ne volem kako je Amerika unutra uređena, nego kako se Amerika odnosi prema mojoj zemlji.

Znači, Amerika je unutra dobra, zato ljudi idu tamo jer tamo mogu da zarade, da nauče, da vide, da se provedu, svašta mogu pa idu tamo, u Rusiji ne mogu to pa zato ne idu.

Ali to što je Amerika dobra prema sebi nikako, ali nikako ne znači da je Amerika dobra i prema Venecueli, Kubi i Srbiji.

E sad, ako očekuješ da neko kaže, pošto je Amerika loša prema Kubi i Iraku ja neću da idem tamo jer sam ljut na nju, pogrešno ti je očekivanje.
To ne bi bio racionalan ljudski rezon, to bi bio zilotizam.

Ili, ako očekuješ da neko ko je već pristao da u toj Americi zarađuje, uči i sve to, ili čija su deca tamo, on treba da ćuti i da se pravi da ne vidi da je Amerika loša prema Kubi, i da sve to hvali (kao Srki) to bi bilo poltronisanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:29 03.05.2019

Re: Omegito

Objasni kako je tabla koja faktualno nabraja stanovnike poginule u okršaju protiv okupatora, te faktualno podseća na ubijanje dece po etničkoj pripadnosti za račun sopstvene i okupatorove nacističke ideologije, partizanština?


A šta bi osim partizančtine i komunizma ostalo kad vidim Srbiji pripisuješ Nedića, nemačkog službenika kakvog su imali gde god su uspostavili svoju okupaciju, Ljotića koji je vodio neki marginalan pokret koji niti jese niti je mogao na bilo šta bitno da utiče, kad legalnu, demokratsku, oficijelnu državnu vojsku koju je narod prihvatao proglašavaš neupitnno izdajničkom, a jedan prevratnički pokret koji je radio za interese i po direktivama druge države, i koji je od naroda bio odbačen, za jedini antifašistilčki?

I šta bito još trebalo obeležiti a što komunisti nisu?
Obeležili su maltene mesta gde je Tita kresnuo Davorjanku, evo kod mene u selu još stoji ploča gde je Tita prespavao, i ništa drugo važno nije uradio, ali obeležili.
Obeležili svaku kuću gde se rodio koji probisvet što je otišao u partizane, tebi malo, kažeš treba još.
Šta?

Šta to ima u Srbiji da se obeleži po partizanima, šta su oni to po Srbiji radili?
Obeleili su Kadinjaču gde su svoje ljude poslali na klanicu bez ikakvog smisla i bez imalo pameti.
Eno im spomenika.
Još treba?

Ono što bi moglo da bude obeleženo, a nije, to su mesta gde su komunisti ubijali.
Ne znam da li je to neophodno, da li bi kakve koristi od toga bilo, ali ubijali jesu a obeleženo nije.
vcucko vcucko 21:32 03.05.2019

Re: Omegito

mesan
tasadebeli
omega68

Моја деца иначе знају све о ставу запада према Србима



И моја деца. Мислим, школска деца. И тако генерацијама уназад.

A pa znači ipak nas lažeš ovde odavno --- ti zaista širiš svoje "istine" o zapadu deci u školi --- toliko o "samo ih učim da razmišljaju".

A kakvim istinama i mudrostima ih obasipaš, barem po pisanju sa blogova, toga se plašim: previše nihilizma, trućanja onog luzera kuma, sputnjikovske teorije zavere...
Razočaravajuće je da si ipak baštenski primerak učitelja srpskog koji se bavi lošim srbovanjem.

Kolika je tvoja mržnja, to je strašno.
Otišao si (bar tako kažeš) hiljade km daleko i opet ne možeš da izdržiš, a da ovde ne istovaraš čistu mržnju.
Vidi, meni su jasne tvoje frustracije. I meni je smehotres što je Subotica u Srbiji. Jbg, tako se složile kockice. Dotle došla vojska, u tom bacanju karata. Možda bi Srbima bilo pametnije da su stali negde bliže, utemeljenije, ali nisu.
Ali otada je prošlo već sto godina, čoveče.
Pokušaj bar da se izboriš s tim.
vcucko vcucko 21:50 03.05.2019

Re: Omegito

hoochie coochie man


Znači, Amerika je unutra dobra, zato ljudi idu tamo jer tamo mogu da zarade, da nauče, da vide, da se provedu, svašta mogu pa idu tamo, u Rusiji ne mogu to pa zato ne idu.


U Rusiji ne mogu da zarade, nauče, vide i da se provedu?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 03.05.2019

Re: Omegito

U Rusiji ne mogu da zarade, nauče, vide i da se provedu?!


Dobro, mogu.
Ali to nije tema.
Mogu, ali iz nekog razloga biraju Ameriku.
Koji god da je drugi razlog što biraju Ameriku ne verujem da je to amerilčka spoljna politika, a to je o što se Americi zamera.

Dakle ne stoji Maksina priča o procepu, kudiš Ameriku a deca ti idu tamo, jer tu procepa nema pošto deca idu sa dobrim razlogom, a Amerika se kudi takođe sa dobrim razlogom.

Isto važi i za Rusiju, hvale je sa razlogom i ne idu u nju sa razlogom, sasvim jasnim i sasvim opravdanim.
Nema procepa, ima racionalnog razmišljanja i postupanja.
milisav68 milisav68 07:14 04.05.2019

Re: Omegito

Ma to je inercija i predrasuda, ja znam dvadesetak ljudi (porodica) koji su otisli u Rusiju i Kinu da rade i zive tamo.
omega68 omega68 09:31 04.05.2019

Re: Omegito

Добро, опште је познато да Макса још живи у времену фармерки из Трста
nepopustljiv nepopustljiv 10:06 04.05.2019

Re: Omegito

omega68
Добро, опште је познато да Макса још живи у времену фармерки из Трста

Boooogami, Maksa je prevazišao to vreme.
Sada po farmerke ide u Portugal.
Malo li je?!
maksa83 maksa83 10:38 04.05.2019

Re: Omegito

Boooogami, Maksa je prevazišao to vreme.
Sada po farmerke ide u Portugal.

Ne božemeoprosti, u Portugal idem na Metaliku i na Porto, farmerke sam kupio pre neku nedelju sad da l' bio Roterdam da l' Antverpen ne sećam se, a u Trs' sam prvi put u životu bio prošle godine, mnogo sladak gradić. Reci ako te još nešto zanima.

Nego, oko Portugala, mnogo zanimljivo kad pričaš sa nekim otalen. Samo crtica - kada su upucali svog poslednjeg Kralja na glavnom trgu i uspostavili republiku imali su neki period tog ... republikanstva, i u jednom trenutku - 1926. se tu zadesio tip koji je bio ne skroz loš ministar finansija, i onda ga stave za Premijera, i taj drug Salazar se onda razbaškario i uspostavio diktaturu koje nisu uspeli da se ratosiljaju sledećih 40 (četres) godina do 1974. Nemoj da neko misli da je to bila komunistička diktatura, dapače, bila je prava korporativna protekcionaška diktatura da si npr. mora da imaš - dozvolu za posedovanje upaljača (da) - zato što je njegov ortak imao neku šumetinu i imao monopol na prozivodnju šibica, i upaljači su mu krnjili biznis. Nisu zabranili upaljače, ali su njihovo posedovanje učinili ilegalnim bez specijalne izdate dozvole (do koje je put bio zapreten birokratijom). Od ostalih društvenih doprinosa Salazar je obavezno školovanje do četvrtog osnovne smanjio na 3. osnovne, pošto je "narod i bez toga mudar", i efektivno je kontra svih sveCkih trendova povećao broj nepismenih u zemlji. Ima toga još zanimljivog al' me baš mrzi da kucam, sažvakan sam od puta.


jadragoljub jadragoljub 11:56 04.05.2019

Re: Omegito

mora da imaš - dozvolu za posedovanje upaljača (da)

sag ću ja kao gedža da prenosim podatke iz druge ruke usmenim predanje,
reče mi kum mojih roditelja da je i kod nas u najdemokratsskijoj kraljevini jugoslaviji, isto takođe bilo zabranjeno da imaš upaljač, on kao majstor je sebi napravio jedan i reko da je bio uopasnosti da ga uapse i strogo kazne, a celu priču mi je ispričao zbog priče o tome kako je zajebo slučajnog namernika koji ga je pitao ima li šibicu, zapalio mu cigaru uz reči- kad si naućio da ješ govna nosi si i kašiku.
ovo je samo anegdota povodom tvog podatka za koji nisam znao.
nepopustljiv nepopustljiv 12:00 04.05.2019

Re: Omegito

maksa83
Boooogami, Maksa je prevazišao to vreme.
Sada po farmerke ide u Portugal.

Ne božemeoprosti, u Portugal idem na Metaliku i na Porto, farmerke sam kupio pre neku nedelju sad da l' bio Roterdam da l' Antverpen ne sećam se, a u Trs' sam prvi put u životu bio prošle godine, mnogo sladak gradić. Reci ako te još nešto zanima.

Nego, oko Portugala, ...


Šta galamiš?!
Oko Portugala - kakvo je sada tamo uređenje?
Kakvi su (obični) ljudi? Koliko sliče Špancima - ili uopšte ne sliče?
Ima li neka fizička prepreka između njih i Španije, tj. neka planina koja ih deli?
Od Portugala znam samo za neku reku na O .. Ora ili Oro ili ...
Eeeeee, da - kakav je bio koncerat?
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:02 04.05.2019

Re: Omegito

i u jednom trenutku - 1926. se tu zadesio tip koji je bio ne skroz loš ministar finansija, i onda ga stave za Premijera, i taj drug Salazer se onda razbaškario i uspostavio diktaturu koje nisu uspeli da se ratosiljaju sledećih 40 (četres) godina do 1974.


Kud svi Spanci tu i mali Portugalac..
jadragoljub jadragoljub 12:57 04.05.2019

Re: Omegito

apacherosepeacock
i u jednom trenutku - 1926. se tu zadesio tip koji je bio ne skroz loš ministar finansija, i onda ga stave za Premijera, i taj drug Salazer se onda razbaškario i uspostavio diktaturu koje nisu uspeli da se ratosiljaju sledećih 40 (četres) godina do 1974.


Kud svi Spanci tu i mali Portugalac..

mržnja između španaca i portugeza je veća nego u srba hrvata i bos. muslimana.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:08 04.05.2019

Re: Omegito

mržnja između španaca i portugeza je veća nego u srba hrvata i bos. muslimana.


Ajmo iz bukvalista moda, aluzija (sala) je na racun pohoda na latinsku Ameriku, diktature u isto vreme, itd.

(jbt. kad moram ocigledno da objasnjavam)
jadragoljub jadragoljub 13:19 04.05.2019

Re: Omegito

(jbt. kad moram ocigledno da objasnjavam)

pa skočila si sa međuljudskih odnosa na sasvim drugu temu , portugalske imperijalističke sličnosti sa špancima i ostalim imp.
izvini ali ta promena bez upozorenja nije bila prepoznatljiva.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:28 04.05.2019

Re: Omegito

izvini ali ta promena bez upozorenja nije bila prepoznatljiva.


E pa zato gledaj (u odabrani) citat = shvataj poAntu (komentara)..
jadragoljub jadragoljub 14:07 04.05.2019

Re: Omegito

apacherosepeacock
izvini ali ta promena bez upozorenja nije bila prepoznatljiva.


E pa zato gledaj (u odabrani) citat = shvataj poAntu (komentara)..

sretjom po mene i po tebe nisi mi žena pa nisam obavezan da poštujem 1. zakon termodinamike braka i kažem - da draga upravu si, a u sebi #$&%/"#
nisi upravu ti si u trci odjednom promenila smer za 180 stepeni ili ti draškovićevskim rečnikom sa babe prešla na žabe
omega68 omega68 19:03 04.05.2019

Re: tebeli

Хехе, после седвичара појавили се и бурегџије
angie01 angie01 22:24 04.05.2019

Re: Omegito

Nije luđi, normalniji je

:)

Omega je iskren i nije pokvaren-za razliku od nekih istomisljenika- i ja to postujem, bez obzira sta o njegovim stavovima mislim,...drago mi je da si se vratio Omega.
omega68 omega68 01:04 05.05.2019

Re: Omegito

alselone alselone 06:44 01.05.2019

Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

kolege sa istoka.

Pomenuti gospodin Robert je sa Filipina.

Milan Novković Milan Novković 13:39 04.05.2019

Re: Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

alselone
kolege sa istoka.

Pomenuti gospodin Robert je sa Filipina.


Ako nisi odradio Maksinu preporuku The Wandering Earth - moraš!
Po romanu autora The Three Body Problem, Liua Cixina (stil jako prepoznatljiv, tj iako je film, da ti nisu rekli autora posumnjao bi na njega zbog TBP.

Iz februara ove godine je, već zaradio $700M, iako $693 u Kini, Neflix radi streaming sada.

Iako je komputerska grafika an nivou, cenim da svet ionako većinu tog posla radi tamo, oseti se da eco-system za filmsku industriju ima još dosta godina da pisti korenje tamo tako da bi dostigao Amere (recimo deceniju-dve, na nesreću nemoš tek tako preko noći da "obučiš" scenariste, glumce, režisere, ... "osoblje".

Ali, ne smeta to, film je cool, nego me tvoj Robert podseti na outsourcing romantike i zdravih ideala na istok, u sve više pop-kulturoloških ravni, dok u US dve trećine žele da im se Asanž isporuči da mu nanu-naninu zato što je izneo na svetlo dana i snimke gde po Iraku iz helikoptera mitraljiraju civile koji ništa ne očekuju, pa onda civile koji pokušavaju da pokošene civile unesu u kombije.

A zašto ih mitraljiraju - skoro pa nako, iz zabave, i veselo im.

Ok, ima među tim "glasačima" i puno dobrih ljudi, naravno, dobri ljudi nisu imuni na zombifikaciju i imbecilizaciju, nego je malo tužno, odneti romantizam tamo je kao da imaš jako lepu i dobru ženu, baš strpljivu, i ona te mnogo voli, ti nju, ali si postao toliko nepodnošljiv da je otišla sa nekim Kinezom, i onda se dal tužno gledate iz daljine, dal ste u blizini, niste svesni, ljubav vam nije utihla, al sudbina vam ne podari da se opet vidite ili saznate da ste u blizini, ko u Zilahijevom romanu...

... i tako na kraju i napustite ovaj realm.
maksa83 maksa83 13:52 04.05.2019

Re: Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

Po romanu autora The Three Body Problem, Liua Cixina (stil jako prepoznatljiv, tj iako je film, da ti nisu rekli autora posumnjao bi na njega zbog TBP.

Upravo tako, ja sam prvo počeo da gledam film, pa posle jedno dvaes minuta "nanjušio tragove" stila, i reko' ček da vidim da to nije po nekoj knjzi onog što mu ne zapamtim ime a što je pisao TBP kad ono - jeste. To je zapravo još jedna ilustracija koliko tip ima upečatljiv i karakterističan stil - kada autora prepoznaš kroz film po knjizi koju nisi čitao, čak i ako je knjiga koju jesi čitao verovatno malo izvitoperena prevodom sa kineskog na engleski (moguće i da je prevodilac zapravo bio jako dobar). Jeste, CGI im kaska za holivudom, ali ne smeta.
alselone alselone 14:01 04.05.2019

Re: Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

Ako nisi odradio Maksinu preporuku The Wandering Earth - moraš!


Počeo sam i onda se desilo nešto neverovatno (clickbait početak komentara). Shvatio sam da mi je veoma teško da gledam film sa titlovima. Odvikao sam se od čitanja i jako me zamara da non stop šaram pogledom gore dole, praktično više gledam u tekst nego u film. Najviše mi prija engleski jezik sa engleskim titlovima, tada samo bacim pogled ako neku reč nisam dobro čuo ili je ne razumemt, tj. još bolje rečeno - dvojno pratim šta se priča i to najmanje umara.

Ali da, stoji mi u Netflix listi pa ću nastaviti ovih dana.

Ali, ne smeta to, film je cool, nego me tvoj Robert podseti na outsourcing romantike i zdravih ideala na istok

Zdravih idela pomalo ima i na daljem zapadu.
Verovatno se sećaš onog softvera o kom smo pre više godina diskutovali u Korto restoranu. E, sad, taj softverčić se prodaje i dalje, korektno je to, pogotovo spram uloženog truda poslednjih godina je maksimalni win i zaokružen proizvod. Uglavnom, javio se neki profa iz Venecuele, kao on bi kupio, koliko košta, pa eto on je na faksu ako može popust, da ga i razumemo jer možda znamo kakva je situacija u njegovoj zemlji. I mi mu na to poklonimo softver, naznačimo da smo iz Jugoslavije/Srbije, da vrlo dobro znamo u kakvo su ih sranje i mašinu ubacili, neka mu je srećno i njemu i njegovim sugrađanima. Čovek je danima kasnije pisao, zahvaljivao se, hoće besplato da se angažuje, da pomogne, ma milina za čitati, prosto ti srce puno zbog sevapa. :)
maksa83 maksa83 14:14 04.05.2019

Re: Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

naznačimo da smo iz Jugoslavije/Srbije

Lejlejjj sgsigaebao.

Sad ozbiljno - stvarno lep gest sa vaše strane.
alselone alselone 14:23 04.05.2019

Re: Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

Lejlejjj sgsigaebao.


Prvi put kada sam ulazio u Ekvador nisu mogli da me pronađu pod "Srbija" pa su skinuli neki stari prašnjavi notes, nešto ko telefonski imenik, i onda su tamo većali i bajali i kao "Jugoslavija!", ja reko "To braćo nesvrstana!", "Jugoslavija!". I sve bilo u redu.
nepopustljiv nepopustljiv 17:10 04.05.2019

Re: Evo kako se lepo pozdravljaju poslovne

maksa83
Po romanu autora The Three Body Problem, Liua Cixina (stil jako prepoznatljiv, tj iako je film, da ti nisu rekli autora posumnjao bi na njega zbog TBP.

Upravo tako, ja sam prvo počeo da gledam film, pa posle jedno dvaes minuta "nanjušio tragove" stila, i reko' ček da vidim da to nije po nekoj knjzi onog što mu ne zapamtim ime a što je pisao TBP kad ono - jeste. To je zapravo još jedna ilustracija koliko tip ima upečatljiv i karakterističan stil - kada autora prepoznaš kroz film po knjizi koju nisi čitao, čak i ako je knjiga koju jesi čitao verovatno malo izvitoperena prevodom sa kineskog na engleski (moguće i da je prevodilac zapravo bio jako dobar). Jeste, CGI im kaska za holivudom, ali ne smeta.

Kako da se elegantno dođe do te knjige o "Tri telesna problema"?
Degutantno mi da plaćam.
omega68 omega68 13:10 01.05.2019

Dodatak

Jbt ovaj kao Tito




Повест ће да суди тек али ми се чини да се све више ближимо томе да је истина да је Милошевић био играч лобија чији је играч и Трамп и да је Милошевићев задатак био да се супротставља тадашњем светском поретку у режији либконза.На истој страни је била и Кина, па није са ове временске дистанце више чудно оно што је Мира Марковић покушавала са Кинезима деведесетих :

Процене Мире Марковић постају очигледна реалност и цивилизацијски искорак

Снагу кинеске економске улоге у свету пре више од двадесетак година многи нису могли препознати. Већина тадашњих професионалних аналитичара (професија у настанку) је са нескривеном мржњом и презрењем гледала на Kину, њену економску и укупну снагу. Деведесетих година минулог века, још под теретом санкција према СРЈ, Београд је отворио своја врата предузимљивим и марљивим Kинезима. Идеју о доласку Kинеза у Београд је промовисала Мира Марковић у својству председнице Дирекције Југословенске левице. Прилично су свежа сећања на гнев и горчину тадашњих противника овог пројекта. Многи гласноговорници, опозиционари, дежурни “патриоте”, страначки прваци и ожвалављени стражари Западне “демократије”, тада су ускликнули да Мира Марковић прави “Kинеску четврт” од Србије. Политички мотивисани коментари су обиловали бројним злонамерним етикетама и својеврсним шовинизмом. Тако је ова, у основи нова и оригинална идеја запостављена, што је у дубокој вези и са судбином њеног аутора. Знала је Мира да је то дуг пут, да је могући, другачији, наш пут који представља алтернативу оном деструктивном, промовисаном од Запада а који је кулминирао НАТО агресијом 1999. и октобарским догађајима 2000. године. Ти догађаји су резултирали амнестирањем НАТО зликоваца и терориста са Kосмета а промовисана је стратегија развоја “без алтернативе” и “изузетне” улоге САД.

Тачно је, да је Мира, трагајући за могућом цивилизацијском алтернативом, за могућим одговором осиљеном глобалистичком насиљу, пре других препознала снагу кинеске економије као нарастајућег потенцијала од значаја за општечовечанску добробит и могућу одбрану развоја у миру. Био је то одговор на суморне прогнозе будућности човечанства. Већ тада је препознала интересе Kине и интересе тадашње СР Југославије (Србије). То њено, готово усамљено разумевање улоге Kине у савременом свету, уместо подршке, постало је предмет исмевања. Изгубљено је време и прилика да се већ тада Kина значајније заинтересује за своје циљеве на Балкану.

А данас?! Kада мађарски премијер Виктор Орбан, упореди кинеску економију са силом гравитације, изостају они пакосни и злуради коментари. Мирине процене постају очигледна реалност и цивилизацијски искорак

Зато је вредна сваког поштовања чињеница да је српски премијер успео да Србији обезбеди не само учешће него и толику важност, шта више, несразмерну величини и снази Србије у економском пројекту Пекинга. Пројекту века, који здушно подржава и Москва под називом “Један појас – један пут”, као један мирољубиви економски стратешки план. Мира Марковић јесте заобиђена, али Србија је постала део овог пута. Тај пројекат је постао светски хит, на који је тако омражена Мира Марковић указивала у данима када је овде подстицан бојкот кинеских лекова и свих производа. Kритичарима је данас понестло аргумената за “анализе” Мириног разумевања улоге кинеског фактора где је просперитет реална опција, чак и оним са најрадикалнијим проамеричким оријентацијама.


shone shone 13:14 01.05.2019

Re: Dodatak

Jbt ovaj kao Tito


E nismo mi te sreće! Da bar jeste.

Tile je bio ,,analogna tehnologija, lampaš,,.




jadragoljub jadragoljub 16:52 01.05.2019

Re: Dodatak

,analogna tehnologija, lampaš

lampaši imaju najbolji zvuk, čist,blagi a jasni i snažni basovi, velika linearnost u zvuku, jednom rečju savršenstvo ljudskog uma i kreativnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana