Budućnost

Kuce, mace, dva Pavla i srpska desnica*

Predrag Brajovic RSS / 04.05.2019. u 16:46

OgD5tDz.png


     Немачки нацисти, спроводећи највеће истребљење људи у светској историји, спроводили су тада и најбоље законе о заштити животиња. Хитлер, Геринг, Гебелс и остали у тој својој бризи ишли су толико далеко да је чак и поткивање коња било забрањено.
     Патолошка љубав према животињама а мржња за поједине друштвене групе није ретка комбинација. Та неумерена љубав пречесто је тек сигнал социјалне поремећености. Отуда уз њу треба увек дописивати опрез.
     Србију је, у кратком року, симпатијама освојио покрет за заштиту животиња Левијатан. Његови чланови живописног изгледа спровели су неколико акција у циљу добробити животиња, нарочито паса. Први човек покрета Pavle Bihali потомак је славне јеврејске породице Бихаљи. Она је била оснивач левичарске предратне издавачке куће НОЛИТ.
     И сам Pavle је брзо стекао популарност. Но, поред његове бриге за животиње брзо се оцртала и десничарска црта његове личности. У прогону власника албанске пекаре у Борчи, подстакнутог извесним Сашом Боројевићем, он је био гласан таман спрам свог великог утицаја на друштвеним мрежама.
     Pavle Bihali упутио је читав низ увредљивих речи и позива на окупљење испред пекаре Албанца из Борче. У њима смо "открили" да је пекар кукавице, смеће и смрад мали, уз то што је и козојеб, као и читав његов народ. У међувремену Pavle је ширио и у речима слабо прикривена таргетирања других албанских пекара у Србији. Ни званичници српске полиције, сличним поводима, немају о њему лепе речи.
     Шта је то што људе усмери ка мржњи других нација и група? Можда осећај властите несигурности и немоћи, или нешто друго, средина и окружење, младалачки узори? Претходна историја Pavla Bihaly-ја о томе говори. 
     Његови идоли су Лука Бојовић, осуђени злочинац, коме је јавно указивао подршку. Током геј параде 2013. на друштвеним мрежама Pavle објављује фотографију која се може тумачити као позив на њено разбијање. На десној подлактици на неким његовим фотографијама видљив је Totenkopf, нацистичка инсигнија 3. SS панцир дивизије. У другим приликама шири слике Легије и САЈа, учесника убиста премијера Ђинђића. 
     Овако занимљива личност дала је многе интервјуе. У једном објашњава како су његовог деду Јеврејина Павла Бихалија стрељали комунисти. Провером ове изјаве брзо се разоткрива да је оснивач НОЛИТа Павле Бихали ухапшен од стране Гестапоа у Горњем Милановцу а потом стрељан са 28 родољуба. Службену белешку о томе објављуjе Недићев лист Ново време 19. јула 1941.
     Откуд негирање једне лако проверљиве и од сведока потврђене историјске чињенице? Ствар наликује на психолошку рационализацију, разрешење унутрашњег сукоба: некоме ко заступа десничарску идеологију и тетовира се нацистичким симболима а сам је, напротив, Јеврејин, никако не одговара да су му претка, баш као Јеврејина и левичара, убили нацисти.
     Председник Левијатана Pavle Bihali има живописну биографију и још живописније јавно деловање и обраћања на друштвеним мрежама. Слично њему, тридесетих година прошлог века у нацистичкој Немачкој вође су такође пропагирале култ љубави према животињама. У тој љубави фалило је оне за људе.
     Зато, ваља се пазити да са куцама и мацама још нешто друго нам не уђе у кућу.**

 

______________________________________________________________
• Шта је поводом свега изрекао Pavle Bihaly забележено је на последњим фотографијама.
** Текст је пренет је са Твитера https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1124612530360418305
5vxoO0l.png 
8hY1zAA.png 
qpcdJKN.png 

 

sqDuawL.png

XuDPyhn.png?1 

55eoSjH.png cayqVnt.png



Komentari (392)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 19:49 04.05.2019

Re: ,

Mislim, nece jednog dana pokazati to unuku i reci, Vidi kako ti je deda bio lep kad je bio mlad.


Mislim da je baš to u pitanju, da ne šokiraju unučad svojom "lepotom".
shone shone 14:22 05.05.2019

Re: ,

kick68
Ne razumem zasto se ljudi slikaju sa fantomkama, ne vidim svrhu. Mislim, nece jednog dana pokazati to unuku i reci, Vidi kako ti je deda bio lep kad je bio mlad.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:44 04.05.2019

Да, чудна ствар

Није ни ружан дечко. Питање је зашто је то тако. Цело друштво је прилично болесно, мада, рад младог гос'н Бихаљија доказује да наша Служба нема антисемитски карактер.
nsarski nsarski 18:59 04.05.2019

Zanimljiv je ovaj logo

grupe Levijatan. Neodoljivo podseća na logo firme Blackwater, firme koja obezbeđuje Amerima plaćene ubice (contractors) za najprljavije poslove po svetu. Oni su danas aktivni skoro na svim ratištima, a sada se nude da se umešaju i da srede stvari u Venecueli

Erik Prince Reportedly Wants in on the Venezuelan Coup

Dakle,



i

.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:04 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Значи, шатро Јеврејин, шатро Србин-Црногорац а у ствари Ција-снајка-ција...

Него, када већ спекулишемо о десничарским симболима, крајња мистерија је четнички одабир симбола.
nsarski nsarski 19:15 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Srđan Fuchs
Значи, шатро Јеврејин, шатро Србин-Црногорац а у ствари Ција-снајка-ција...

Него, када већ спекулишемо о десничарским симболима, крајња мистерија је четнички одабир симбола.


Iskren da budem, ništa te vrste nisam imao na umu - to ko je kakvog podrijetla ili afilijacije. Samo sam primetio vizuelnu sličnost njihovih simbola i koreografije nastupa.
Verujem da se, historijski, kojekakve sličnosti tu mogu naći sa mnogim ranijim pokretima. Ja sam se setio ova dva sveža primera.

P.S. Nego, videh Peggia da si se s njima dopisivao. Gde nađeš živce za takve aktivnosti, to je misterija! Jedan moj drug je imao poseban naziv za te vrste aktivnosti: "ispravljati mrtvom magarcu kriv qrac."
Ili si pre mislio na Andrića: Sve su Drine ovog svijeta krive; nikada se one neće moći sve ni potpuno ispraviti; nikada ne smijemo prestati da ih ispravljamo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:39 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

nsarski
Srđan Fuchs
Значи, шатро Јеврејин, шатро Србин-Црногорац а у ствари Ција-снајка-ција...

Него, када већ спекулишемо о десничарским симболима, крајња мистерија је четнички одабир симбола.


Iskren da budem, ništa te vrste nisam imao na umu - to ko je kakvog podrijetla ili afilijacije. Samo sam primetio vizuelnu sličnost njihovih simbola i koreografije nastupa.
Verujem da se, historijski, kojekakve sličnosti tu mogu naći sa mnogim pokretima. Ja sam se setio ova dva sveža primera.


Мени су ирационалне такве теорије конспирације али је импресивна сличност четничких обележја са Скал енд Боунз и њихова неутемељеност у српској традицији. То јест, ја барем нисам срео квалитетну неидеолошку студију историјата њиховог симбола... Него, што се ти што одузимају људске животе не либе употребе те црнине: блеквотер, блеккјуб, блек ово блек оно.
Bili Piton Bili Piton 19:41 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Pa to da bi delovali opasno.
alselone alselone 19:42 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

блеквотер, блеккјуб, блек ово блек оно.


Branka Blek Rouz
nsarski nsarski 19:45 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Мени су ирационалне такве теорије конспирације али је импресивна сличност четничких обележја са Скалу енд Боунз и њихова неутемељеност у српској традицији.


Pa, meni više liče na gusare, ti Scull and Bones. A opet, ima ih i na Yale univerzitetu u izobilju.
Skull and Bones is an undergraduate senior secret student society at Yale University in New Haven, Connecticut.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:52 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

А што су сикрит. Је ли то неко млаћење празне сламе и празна мистификација, или има ту нечега? I know where, but I need to know why. Чекај, причаћу вам, сада, око симбола, гаф што сам направио са масонима у њиховој ложи у Јерусалиму. Мистер Бин!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:06 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

P.S. Nego, videh Peggia da si se s njima dopisivao. Gde nađeš živce za takve aktivnosti, to je misterija! Jedan moj druge je imao poseban naziv za te vrste aktivnosti: "ispravljati mrtvom magarcu kriv qrac."

Има један проблем ту: они су се том пекару Албанцу усрали у живот. Његов је брат на свом затвореном Инстаграм профилу пре две године окачио своју слику са симболом орла, а тај Саша Боројевић, иначе власник неколико приватних школа и дечјих играоница (Миња Богавац ради код њега) и руски шпијун објавио је на свом ФБ налогу потерницу.

Једина добра ствар коју сам у свему овом засад видео јесте што сам у овој прилици срео једно дивно младо чељаде које је оданде из Борче, и покушавало је да заштити, како га она зове, Ђуру. Зове се Софија Тодоробић, она је из Иницијативе за људска права Србије. То су они који су прекинулу промоцију Веселина Шљиванчанина.

Локални борчански згубидани и треш десничари заказали су за сутра нови скуп код Ђурине пекаре.

Иначе, сада Ђурин изгон из Србије могу да спрече:
1) држава
2) чудо.
Bili Piton Bili Piton 20:11 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic
треш десничари


Zar ima drugačijih
anonymous anonymous 20:14 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

nsarski
grupe Leviajatan. Neodoljivo podseća na logo firme Blackwater, firme koja obazbeđuje Amerima plaćene ubice (contractors) za najprljavije poslove po svetu. Oni su danas aktivni skoro na svim ratištima, a sada se nude da se umešaju i da srede stvari u Venecueli



Ne bi me iznenadilo da su im nalogodavci isti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:22 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Zar ima drugačijih

Има.
Када је правио Образ, мене је Бошко Обрадовић, преко неких другара, звао да се прикључим :)

Деведесетих, нама је Шешељ са заштитом права Срба увалио и шовинизам.
Сада нам ови другари, у комплету са заштитом животиња, изгледа уваљују фашизам.
Bili Piton Bili Piton 20:28 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic

Када је правио Образ, мене је Бошко Обрадовић, преко неких другара, звао да се прикључим :)


Pa i on je treš, jedino što ume da kaže molim i hvala.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:29 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic
Zar ima drugačijih

Има.
Када је правио Образ, мене је Бошко Обрадовић, преко неких другара, звао да се прикључим :)

Деведесетих, нама је Шешељ са заштитом права Срба увалио и шовинизам.
Сада нам ови другари, у комплету са заштитом животиња, изгледа уваљују фашизам.


Ček, zar nije to bio onaj misteriozno nestali Nebojša M. Krstić? (Mislim da je za njegovu smrt Amfilohije opteretio Đinđića ono na sahrani, kada se popičkao sa DS-om; pored toga što je petljao sa Branom Mićunovićem i Stanom Subotićem)... Nego, gledate li "Žmurke", Miše Radivojevića? Transformacija Udbe u udarnu kapislu režima?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:32 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Bili Piton
Predrag Brajovic

Када је правио Образ, мене је Бошко Обрадовић, преко неких другара, звао да се прикључим :)


Pa i on je treš, jedino što ume da kaže molim i hvala.


Roditelji ugledni čačanski f-neri KPS.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:34 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic

Сада нам ови другари, у комплету са заштитом животиња, изгледа уваљују фашизам.


Ne verujem da smeju otvoreno da izađu sa tim, barem ne zasad. Takvi služe da se drže na povodcu pa zastraši malo javnost kada ustreba.
jadragoljub jadragoljub 20:39 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

nsarski
Мени су ирационалне такве теорије конспирације али је импресивна сличност четничких обележја са Скалу енд Боунз и њихова неутемељеност у српској традицији.


Pa, meni više liče na gusare, ti Scull and Bones. A opet, ima ih i na Yale univerzitetu u izobilju.
Skull and Bones is an undergraduate senior secret student society at Yale University in New Haven, Connecticut.


ne tvrdim ali mislim da se ovaj simbol prvi put pojavlljuje u hrišćanstvu, naime kad se slika raspeće brdo na kom je razapet se zove golgota- lobanja, daklem dalje ispod samog hristovog krsta se slika mala pećna i u njoj lobanja i kost koji simbolišu adama, hristov rodoslov je do adama , ko je čitao novi zavet naišao je na tačan redosled predaka hristovog unatrag do adama.
sad kko se iz toga izrodio ovaj desničarski simbol nemam pojma. nisam do sad ni razmišljo dok me nije tvoje pitanje potaklo. eto korist i od razmene mišljenja, podstakne te na razmišljanje o nečemu što se olako prelazi .
edit
moraću da kupujem novu kaskaturu, to bre guta slova ko neka aždaja
vcucko vcucko 21:03 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic
Zar ima drugačijih

Има.
Када је правио Образ, мене је Бошко Обрадовић, преко неких другара, звао да се прикључим :)

Деведесетих, нама је Шешељ са заштитом права Срба увалио и шовинизам.
Сада нам ови другари, у комплету са заштитом животиња, изгледа уваљују фашизам.

Koliko znam, Boško Obradović nema nikakve veze sa "Obrazom". On je od početka jedan od osnivača Srpskog Sabora "Dveri", koja organizacija je uvek bila prilično negativno raspoložena prema "Obrazu".
"Obraz" je osnovao izvesni Nebojša Krstić, naravno ne "Idol". Koji je (ovaj iz "Obraza" ) poginuo u saobraćajnoj nesreći, pod nikad razjašnjenim okolnostima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:10 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vcucko
Predrag Brajovic
Zar ima drugačijih

Има.
Када је правио Образ, мене је Бошко Обрадовић, преко неких другара, звао да се прикључим :)

Деведесетих, нама је Шешељ са заштитом права Срба увалио и шовинизам.
Сада нам ови другари, у комплету са заштитом животиња, изгледа уваљују фашизам.

Koliko znam, Boško Obradović nema nikakve veze sa "Obrazom". On je od početka jedan od osnivača Srpskog Sabora "Dveri", koja organizacija je uvek bila prilično negativno raspoložena prema "Obrazu".
"Obraz" je osnovao izvesni Nebojša Krstić, naravno ne "Idol". Koji je (ovaj iz "Obraza" ) poginuo u saobraćajnoj nesreći, pod nikad razjašnjenim okolnostima.

Побрках, хвала, давнио је било.
Двери, дакле, не Образ.
nsarski nsarski 21:14 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

А што су сикрит. Је ли то неко млаћење празне сламе и празна мистификација, или има ту нечега?


Bemliga. Meni deluje detinjasto da su sikrit (još s tim budalastim simbolom), a svugde okolo se reklamiraju. Na primer, oni su zaista prominent u usa politici. Nekoliko prezidenta i drugih političkih ličnosti s ponosom ističu da su članovi S&B society. Dva Buša, Stariji i Gluplji, su, na primer njihovi članovi. I onaj Džon Keri, recimo, i prezident Taft, itd. Čak je bilo skandalozno što su se dva S&B člana borili jedan protiv drugog na izborima (Keri i Buš).

Međutim, pripadnost tom članstvu se ne računa u "conspiracy teorije". Prosto, to je činjenica.
kick68 kick68 21:17 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Pa, meni više liče na gusare, ti Scull and Bones. A opet, ima ih i na Yale univerzitetu u izobilju.
Skull and Bones is an undergraduate senior secret student society at Yale University in New Haven, Connecticut.


ne tvrdim ali mislim da se ovaj simbol prvi put pojavlljuje u hrišćanstvu, naime kad se slika raspeće brdo na kom je razapet se zove golgota- lobanja,

Khm, khm,
Zastava sa tim simbolom zvala se Jolly Roger, a covek odgovoran za dizajn iste bio je respektabilni pirat John "Calico Jack" Rackham.

link:Calico Jack

Za ljubitelje piraterije:) Black Sails
gedza.73 gedza.73 21:19 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

ne tvrdim ali mislim da se ovaj simbol prvi put pojavlljuje u hrišćanstvu

meni na pamet padaju Asteci. I boginja Kali sa svim onim lobanjama na sebi.
al' verujem da to vuče ko zna od kada.


jadragoljub jadragoljub 21:27 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

gedza.73
ne tvrdim ali mislim da se ovaj simbol prvi put pojavlljuje u hrišćanstvu

meni na pamet padaju Asteci. I boginja Kali sa svim onim lobanjama na sebi.
al' verujem da to vuče ko zna od kada.



ja sam se pozvao na hrišćansku tradiciju, pitanje je koliko su znali o boginji u doba pirata i stako to.
gedza.73 gedza.73 21:46 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

ja sam se pozvao na hrišćansku tradiciju

hrišćanstvo se oslanja na zaratrustrizam (ako sam ga dobro napisao)... narodi odeljeni vodom ili velikim prostranstvima su verovatno došli na istu ideju. Indijanci su isto ukrašavali lobanje životinja (možda i ljudske) a nisu imali veze ni sa piratima ni sa hrišćanima... neki od starih naroda (u glavi mi da su Skandinavci) je pravio od ljudskih lobanja pehare za piće.

kad sam kod Skandinavaca. Mislim da je Odin mrtav visio na nekom drvetu beše sedam dana. A čini mi se da je drvo bilo orah. u našoj mitologiji veštice se uglavnom kriju u granama oraha... ostao sačuvan običaj da se na Badnje veče bacaju orasi kao darovi precima u zagrobnom svetu.

Noć veštica je keltski paganski i vrlo zlosutan običaj pa ga i danas svi upražnjavaju.

Pirati su na primer stavljali minđuše jer su verovali da bolje vide na pučini a u drugom narodu je to bio običaj da se bolje čuje u šumi.

floki floki 21:58 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

a pajiću se svugde priviđaju rusi, joj cirkusa :)))

što se venecuele tiče, kanda su malo pajićevci prdnuli u čabar, kad spiegel (koji je totalno pajićevski) ovako nešto preko plajvaza prevali:

"Übergangspräsident Juan Guaidó hat sich gegen Machthaber Nicolás Maduro verkalkuliert. Die USA wirken im Konflikt wie Amateure".

za ove majmune na slici nemam reči, osim da mi prinudni rad deluje kao najbolji streptomicin...

no, ono što je mene prilično iznenadilo nedavno je italija, bili mi sa decom nedavno, malo oko venecije bauljali 7-8 dana, sve lepo i kako treba, dok po gomili prodavnica ne nabasaš na ovakve "suvenire":



ovo sam ja slikao, pored ovoga ima vina i šolja za kafu sa hitlerovim likom koliko hoćeš, obične prodavnice...

kad smo to primetili u prvoj prodavnici ja sam se pobunio, oterao ih u pm i izašao, nisam naišao na pandure tih dana da ih pitam jel to dozvoljeno da se prodaje (verovatno jeste, dolazi tu dosta nemačkih turista, pa garant kupuju, pošto kod kuće nema i ne sme, još uvek...)

jebem li ga
aureus aureus 21:59 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

jadragoljub

moraću da kupujem novu kaskaturu, to bre guta slova ko neka aždaja

Oh, ponovo troškovi...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

kad sam kod Skandinavaca. Mislim da je Odin mrtav visio na nekom drvetu beše sedam dana. A čini mi se da je drvo bilo orah. u našoj mitologiji veštice se uglavnom kriju u granama oraha... ostao sačuvan običaj da se na Badnje veče bacaju orasi kao darovi precima u zagrobnom svetu

Како су паметне наше деде и бабе!
Будући да је орах дрво које трује под собом и спавача, отуда је дошло веровање да у њему живе виле и вештице.

И празноверица са бацањем ораха онда има свој пуни смисао: умилостивити виле и вештице из ораха, то јест само дрво које лучи онај свој отров.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

zaratrustrizam


Zoroastrizam, ili zaratustrizam.

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:26 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vcucko
On je od početka jedan od osnivača Srpskog Sabora "Dveri", koja organizacija je uvek bila prilično negativno raspoložena prema "Obrazu".


Naravno, kada rade za različite međusobno suprotstavljene gospodare (dakle, ako mene pitaš, kvislinzi i jedni drugi).
Obraz je, bar od Krstićeve pogibije, u službi Engleza dok su (ili bar pokušavaju da budu) Dveri deo te neke konzervativne internacionale, uslovno rečeno neka to bude linija Benon-Le Pen-Dugin. Još 2010. je Boškić obilazio Amer'ku i stvarao veze sa istomišljenicima.

Sa druge strane, Obraz je uvek bio tu kada treba da se fingira "srpski fašizam" kao neka ozbiljna pretnja ili zbog ravnoteže (npr. paljenje džamija 2004.)

Tako da meni ovaj nesretni Pavle sa sve ovim skorašnjim dešavanjima više liči na britanski rukopis. Zanimljivo je da je onaj Khal Drogo, što su ga skoro najurili iz Dveri učestvovao u ovoj svinjariji ispred pekare. Isto tako zanimljivo je da je i onaj Predrag Popović uložio dosta truda u poslednje vreme da podrži tog Dotrakija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:57 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vrabac_onaj
vcucko
On je od početka jedan od osnivača Srpskog Sabora "Dveri", koja organizacija je uvek bila prilično negativno raspoložena prema "Obrazu".


Naravno, kada rade za različite međusobno suprotstavljene gospodare (dakle, ako mene pitaš, kvislinzi i jedni drugi).
Obraz je, bar od Krstićeve pogibije, u službi Engleza dok su (ili bar pokušavaju da budu) Dveri deo te neke konzervativne internacionale, uslovno rečeno neka to bude linija Benon-Le Pen-Dugin. Još 2010. je Boškić obilazio Amer'ku i stvarao veze sa istomišljenicima.

Sa druge strane, Obraz je uvek bio tu kada treba da se fingira "srpski fašizam" kao neka ozbiljna pretnja ili zbog ravnoteže (npr. paljenje džamija 2004.)

Tako da meni ovaj nesretni Pavle sa sve ovim skorašnjim dešavanjima više liči na britanski rukopis. Zanimljivo je da je onaj Khal Drogo, što su ga skoro najurili iz Dveri učestvovao u ovoj svinjariji ispred pekare. Isto tako zanimljivo je da je i onaj Predrag Popović uložio dosta truda u poslednje vreme da podrži tog Dotrakija.

Нису Британци.
Један је овде шеф.
Онај у затвору.
Краљ дроге.
А дружина ниеј у милости код МУПа.
Читати пажљиво:

Dijana Hrkalović: Tužilaštvo da reaguje na pretnje ministru Stefanoviću
jadragoljub jadragoljub 22:58 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

hrišćanstvo se oslanja na zaratrustrizam (ako sam ga dobro napisao)... narodi odeljeni vodom ili velikim prostranstvima su verovatno došli na istu ideju. Indijanci su isto ukrašavali lobanje životinja (možda i ljudske) a nisu imali veze ni sa piratima ni sa hrišćanima... neki od starih naroda (u glavi mi da su Skandinavci) je pravio od ljudskih lobanja pehare za piće.

time potvrđuješ moj stav da su svi ljudi u s, na, svetu ograničeni u doživljaju sveta, mislim na ono kao piramide u gizi i piramide u mehiku su proizvod svemiraca jer kako drugačije objasniti da su ijedni i drugi došli na isto.
pa lepo bre naša svest je ista , znači apstraktni model svih ljudi je jednak.
kad razmišljamo o geometriji svi dođemo do istih geometriskih oblika. svi smo stvorili kalendare iz iste potrebe , da znamo kad da sadimo a kad da ubiremo.
znači nikakvo čudo da su ljudi lobanju upotrebljavali dajući joj svoje značenje.
zato sam se u startu ograničio na hrišćanstvo, čemu ići tako daleko u zoroastrizam, kakogod, kad nam je prirodnije ppoći iz hrišćanstva, a moraš da priznaš da je teško stvoriti logički niz iz adamova glava- boginjina glava, malo nategnuto. ova boginja smrti a ovaj predak. kao premise nisu baš , ali ne tvrdim ništa kategorični, možda ja ne mogu da od toga stvorim logički niz.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:20 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic

Нису Британци.
Један је овде шеф.
Онај у затвору.
Краљ дроге.
А дружина ниеј у милости код МУПа.
Читати пажљиво:

Dijana Hrkalović: Tužilaštvo da reaguje na pretnje ministru Stefanoviću


Ma rekoh da mi liči, nisam ništa tvrdio, na moju veliku radost već par godina sam udaljen od bilo kog relevantnog izvora informacija, bar što se tiče tih tema

No, u svakom slučaju, ove gluposti sa pekarom nisu nikakva spontana dešavanja ko god da stoji iza toga.

A što se tiče mentalnog sklopa obožavatelja Levijatana međ običnom rajom, to jeste goli fašizam i to je jasno već mesecima unazad.

Evo pre par sati sam u lokalnoj kafani iz usta tipa koji mi je taj Levijatan i samog Pajicu pre par meseci hvalio na sva usta čuo ono legendarno "Marš iz mog Beograda" dok je govorio o "dođošima".
Da naravno, veoma je sentimentalan prema kucama, mace su mu već nešto od čega zazire :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:58 04.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Da naravno, veoma je sentimentalan prema kucama, mace su mu već nešto od čega zazire :)


Da, mačke je neobično teško naučiti da šene i ližu ruke gospodaru. I da grizu u čoporu. Čak ni to 'gospodar' u njihovom rečniku ne postoji, nego se zove 'posluga' (staff, preciznije, na engleskom).


vrabac_onaj vrabac_onaj 00:39 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

srdjan.pajic
Da naravno, veoma je sentimentalan prema kucama, mace su mu već nešto od čega zazire :)


Da, mačke je neobično teško naučiti da šene i ližu ruke gospodaru. I da grizu u čoporu. Čak ni to 'gospodar' u njihovom rečniku ne postoji, nego se zove 'posluga' (staff, preciznije, na engleskom).


Da, ja to odavno tvrdim, meni je lakmus za te faširane odbojnost prema mačkama i netrpeljivost prema Ciganima. Dakle, pre netrpeljivost prema Ciganima nego prema Jevrejima, naime u različitim alotropskim modifikacijama ima ih koji sa Jevrejima nemaju problem čak ih mogu smatrati i poželjnim saveznicima, ali za te faširane mozgove Cigani su nepremostiva prepreka.
Jer čerga je, sloboda bato!
I tu nema zajebancije, oni slobodu ne mogu da vare.



Naravno, više pričam o arhetipu "Cigana" nego o Romima kao etničkoj grupi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:49 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Naravno, više pričam o arhetipu "Cigana" nego o Romima kao etničkoj grupi.


A, ček da te pitam, kad si dobre volje , kako ti, kao kolega desničar, objašnjavaš tu, ajde da kažem, privlačnost desničarskih ideja ovim nasilničkim grupama? Mislim, ja, kao neki uslovno rečeno levičar (libtard) imam neko svoje objašnjenje, ali me interesuje tvoje? Ovo je evidentno, ja nisam nikad video, a ne mogu ni da zamislim nekog svog kolegu, levičara, da se oblači u maskirnu uniformu i navlači kukuljicu pa da onda ide da lema ove svastičare jer mu jako idu na živac (zapravo, jesam, oni Antifa likovi to rade, ali to je neka anomalija, od skoro). Uglavnom, mi smo ti možda jaki na rečima, i tviteru, a što se dela tiče, oni najhrabriji među nama eventualno idu, kao statement, da budu lemani od strane ovih pripadnika, da kažem, tog vašeg desničarskog militantnog krila. Jel to problem sa karakterom ljudi koji su privučeni tom desnom stranom, ili je problem u tim idejama, ili oboje, ili nijedno, nego nešto treće?

edit: samo, usput, pošto mi je ovde od odeđenih elemenata zamereno da nikad nikog nisam nizašta pohvalio nego samo kudim i podjebavam neistomišljenike: odličan, dakle, uradak, Brajo, svaka čast i na dijalogu sa ovim divljacima. Taj tviter izleda zanimiljivo mesto...
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 06:58 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Apsolutno se slazem sa tobom.
Oni slobodu ne mogu da vare. Jevreje da, ali Rome ne.
alselone alselone 07:01 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

oni Antifa likovi to rade


Antifa likovi se obukli u maskirne uniforme, stavili fantomke i pre dva dana divljali po Portlandu, zaustavili saobraćaj, i to posebno ispred bolnice, napadali ljude, dok je ceo skup bio neprijavljen i bez dozvole i to sve zarad mira i pravde.

I niko ništa. Čak i gradonačelnik kom je neprijavljena banda zaustavila saobraćaj ispred bolnice je ostao nema na svom tviter nalogu koji je zaprsvo veoma živahan.

A to sam sve saznao preko one ekipe koja je naučno-libtardske ekipe napravila upravo to, pišući one smešne naučne radove.
nepopustljiv nepopustljiv 07:48 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vrabac_onaj
Predrag Brajovic

Нису Британци.
Један је овде шеф.
Онај у затвору.
Краљ дроге.
А дружина ниеј у милости код МУПа.
Читати пажљиво:

Dijana Hrkalović: Tužilaštvo da reaguje na pretnje ministru Stefanoviću


Ma rekoh da mi liči, nisam ništa tvrdio, na moju veliku radost već par godina sam udaljen od bilo kog relevantnog izvora informacija, bar što se tiče tih tema

No, u svakom slučaju, ove gluposti sa pekarom nisu nikakva spontana dešavanja ko god da stoji iza toga.

A što se tiče mentalnog sklopa obožavatelja Levijatana međ običnom rajom, to jeste goli fašizam i to je jasno već mesecima unazad.

Evo pre par sati sam u lokalnoj kafani iz usta tipa koji mi je taj Levijatan i samog Pajicu pre par meseci hvalio na sva usta čuo ono legendarno "Marš iz mog Beograda" dok je govorio o "dođošima".
Da naravno, veoma je sentimentalan prema kucama, mace su mu već nešto od čega zazire :)

Ko je to đubre?
I - šta kaže kada ga upozoriš na tu ambivalenciju?
Kako racionalizuje?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 05.05.2019

Re: לִוְיָתָן

interesantno, levijatan je jevrejska reč takođe, označava čudovište iz morskih dubina. kod starih Jevreja Levijatan je bio sinonim za Vavilon. u srednjem veku počinje da se slika Antihrist, kako dolazi na leđima Levijatana.



u rege kulturi, Vavilon je simbol za policiju.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 08:37 05.05.2019

Re: לִוְיָתָן

Aime meni. Pa ja im dadodh i br.licne karte i sv podatke za onu peticiju sto su sherovalinza zastitu zivotinja...
nepopustljiv nepopustljiv 08:40 05.05.2019

Re: לִוְיָתָן

natasa_tasic_10
Aime meni. Pa ja im dadodh i br.licne karte i sv podatke za onu peticiju sto su sherovalinza zastitu zivotinja...

Ma šta se sekiraš za broj lične karte?
Kao da je to problem.
Ukoliko iko maliciozan želi da dozna te podatke, doznaće ih za pet minuta od svojih izvora 'tamo gde treba'.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:44 05.05.2019

Re: לִוְיָתָן

natasa_tasic_10
Aime meni. Pa ja im dadodh i br.licne karte i sv podatke za onu peticiju sto su sherovalinza zastitu zivotinja...


ma, imaju svejedno. ne treba da ti bude frka. frka treba da nam bude kada budu krenuli da napadaju i šikaniraju sve manjine. e, tada se pakujte. možete i kod nas u Izrael, nać'će se mesta, kol'ko nama 'leba, tol'ko i vama. ps. šta ti je, sada je na snazi najpatološkiji oblik policijske uprave u zemlji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:48 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vrabac_onaj

Da, ja to odavno tvrdim, meni je lakmus za te faširane odbojnost prema mačkama i netrpeljivost prema Ciganima. Dakle, pre netrpeljivost prema Ciganima nego prema Jevrejima, naime u različitim alotropskim modifikacijama ima ih koji sa Jevrejima nemaju problem čak ih mogu smatrati i poželjnim saveznicima, ali za te faširane mozgove Cigani su nepremostiva prepreka.
Jer čerga je, sloboda bato!
I tu nema zajebancije, oni slobodu ne mogu da vare.



Naravno, više pričam o arhetipu "Cigana" nego o Romima kao etničkoj grupi.


šta ti je, na nas se navrzla bulumenta islamofoba kao na velike prijatelje i uzor. mi smo trenutno u mbla fazi da su nam islamofobi na vlasti, tako da ćutimo i primamo transfer blama. ima i ovo, pogledaj link (sjajan jedan profan, uhvatio sam ja da ga čujem live).
highshalfbooze highshalfbooze 09:48 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Него, када већ спекулишемо о десничарским симболима, крајња мистерија је четнички одабир симбола.


Četnički simboli su Pištolj i nož, te simbole su imali i u zakletvi. To su bili originalni četnici od Balkanskih ratova do Kajmakčalana. E posle je ona zločinačka bagra stavila na zastavu lobanju i kosti verovatno zbog toga što su hteli da vaskrsnu Srbiju iz pepela Jugoslavije (ono Adam, lobanja, Hrist, raspeće) pa im to nije pošlo za rukom ubijajući civile i silujući žene. E, al je ovim njihovim sledbenicima pošlo za rukom da naprave državu ubijajući civile, silujući žene i oslobađajući belu tehniku i poljoprivredne mašine njihovih vlasnika.
floki floki 09:59 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

ja nisam nikad video, a ne mogu ni da zamislim nekog svog kolegu, levičara, da se oblači u maskirnu uniformu i navlači kukuljicu pa da onda ide da lema


ma ti i tvoji "levičari" ste fini, civillzovani, "we came, we saw, he died" fora, a i dronovi lepo rade posao...

pa će vaši potomci svojoj deci i unucima da pričaju priče o slavnoj prošlosti kad su divljaci ubijali noževima a vi civilizovani viljuškicom, pardon dronom, boc... :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

highshalfbooze


Četnički simboli su Pištolj i nož, te simbole su imali i u zakletvi. To su bili originalni četnici od Balkanskih ratova do Kajmakčalana. E posle je ona zločinačka bagra stavila na zastavu lobanju i kosti verovatno zbog toga što su hteli da vaskrsnu Srbiju iz pepela Jugoslavije (ono Adam, lobanja, Hrist, raspeće) pa im to nije pošlo za rukom ubijajući civile i silujući žene. E, al je ovim njihovim sledbenicima pošlo za rukom da naprave državu ubijajući civile, silujući žene i oslobađajući belu tehniku i poljoprivredne mašine njihovih vlasnika.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:22 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

хвала на искреном коментару, ово је кључно -

E, al je ovim njihovim sledbenicima pošlo za rukom da naprave državu ubijajući civile, silujući žene i oslobađajući belu tehniku i poljoprivredne mašine njihovih vlasnika.


тога србија треба да се реши. да ли она то може? зато и: "живот је тек пред тобом, битка коју мораш добити, битка је - са самим собом."

highshalfbooze highshalfbooze 10:22 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Srđan Fuchs
highshalfbooze


Četnički simboli su Pištolj i nož, te simbole su imali i u zakletvi. To su bili originalni četnici od Balkanskih ratova do Kajmakčalana. E posle je ona zločinačka bagra stavila na zastavu lobanju i kosti verovatno zbog toga što su hteli da vaskrsnu Srbiju iz pepela Jugoslavije (ono Adam, lobanja, Hrist, raspeće) pa im to nije pošlo za rukom ubijajući civile i silujući žene. E, al je ovim njihovim sledbenicima pošlo za rukom da naprave državu ubijajući civile, silujući žene i oslobađajući belu tehniku i poljoprivredne mašine njihovih vlasnika.




Tvoj odabir simbola:

Mellow - easy-going, tolerant, amicable, amiable, warm-hearted, warm, sympathetic, good-natured, affable, gracious, gentle, pleasant, kindly, kind-hearted
"I believe you are growing mellow with age"
highshalfbooze highshalfbooze 10:24 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Srđan Fuchs
хвала на искреном коментару, ово је кључно -

E, al je ovim njihovim sledbenicima pošlo za rukom da naprave državu ubijajući civile, silujući žene i oslobađajući belu tehniku i poljoprivredne mašine njihovih vlasnika.


тога србија треба да се реши. да ли она то може? зато и: "живот је тек пред тобом, битка коју мораш добити, битка је - са самим собом."



Sudeći po skorašnjoj predstavi u Hrtkovcima, odgovor se sam nameće.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:25 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

ne mogu ja da budem grub prema srbiji. ovo je kancer na nama. ti ne zvučiš kao neko ko se ponosi time. zvučiš kao čovek koji je revoltiran, moj sunarodnik, takvu srbiju sam spreman da podržim uvek i u svakom miljeu.

ps. mellow-iji sam neg' inače jer sam kod kuće, sa svojim malim lalošima. sutra palim na front (doslovno - keva je u prvim kućama sa izraelske strane na granici sa gazom).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:31 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

highshalfbooze


Sudeći po skorašnjoj predstavi u Hrtkovcima, odgovor se sam nameće.


nadam se da ipak ne, mada... izbore sve češće dobija desničarski populizam. ko će da sluša tu neke hi-tech inženjere koji pričaju o nekoj virtualnoj budućnosti i imaju IQ 160. lakše je slušati zapaljive kriminalce kojima je brain-volume na 100.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 11:03 05.05.2019

Re: לִוְיָתָן

Vecini su manjine na meti. Meni se vise smucilo. Dokle bre vise?!
cassiopeia cassiopeia 11:27 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Srđan Fuchs
sutra palim na front (doslovno - keva je u prvim kućama sa izraelske strane na granici sa gazom).



Srđane, čitam na N1 da je bilo reketiranja na Izrael iz pojasa Gaze. :( Setih se tvoje mame. Držite se!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:44 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

reketiranja


baš - reketiranje za upad na evroviziju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:49 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

srdjan.pajic

kako ti, kao kolega desničar...



Idi bre Pajke, pa kako misliš da ti sada bilo šta ozbiljno odgovorim...



Tako da nastavimo u zajebantskom tonu, vidi kako su rastužili druga Staljina :)



P.S.
Aj ukratko, to što se danas naziva "levicom" (libtardi i slično), ja odavno smatram desnicom, štaviše udarnom ideološkom pesnicom moderne desnice.

cassiopeia cassiopeia 12:00 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

baš - reketiranje za upad na evroviziju.


Ne razumem šta si hteo ovim da kažeš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:07 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

cassiopeia
baš - reketiranje za upad na evroviziju.


Ne razumem šta si hteo ovim da kažeš.



napisala si "reketiranje", a leva štampa smatra da hamas raketira da bi, upravo, reketirao održavanje evrovizije u tel avivu.
cassiopeia cassiopeia 12:16 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Srđan Fuchs
cassiopeia
baš - reketiranje za upad na evroviziju.


Ne razumem šta si hteo ovim da kažeš.



napisala si "reketiranje", a leva štampa smatra da hamas raketira da bi, upravo, reketirao održavanje evrovizije u tel avivu.




Dva puta sam morala da pročitam tvoj odgovor, uopšte nisam skontala šta sam napisala.
jadragoljub jadragoljub 12:20 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Dva puta sam morala da pročitam tvoj odgovor, uopšte nisam skontala šta sam napisala.

pa digli se ljudi i pozivali na bojkot zbog odbijanja da se dozvoli onom nemam pojma dal je traanss i li šta ve, s pravom i ovina kraju poklekli, pa i pozive ove vrste neko može da doživi kao reket.
cassiopeia cassiopeia 12:29 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

jadragoljub
Dva puta sam morala da pročitam tvoj odgovor, uopšte nisam skontala šta sam napisala.

pa digli se ljudi i pozivali na bojkot zbog odbijanja da se dozvoli onom nemam pojma dal je traanss i li šta ve, s pravom i ovina kraju poklekli, pa i pozive ove vrste neko može da doživi kao reket.



Zbog evrovizije da se intenzivira gađanje raketama!?! Ovaj svet je poludeo načisto. Mislim, nije da nisam znala da je lud odavno, al' dokle više sranja.
apostata apostata 14:25 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vrabac_onaj
srdjan.pajic

kako ti, kao kolega desničar...



Idi bre Pajke, pa kako misliš da ti sada bilo šta ozbiljno odgovorim...



Tako da nastavimo u zajebantskom tonu, vidi kako su rastužili druga Staljina :)



P.S.
Aj ukratko, to što se danas naziva "levicom" (libtardi i slično), ja odavno smatram desnicom, štaviše udarnom ideološkom pesnicom moderne desnice.





a_jovicic a_jovicic 14:48 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Predrag Brajovic

А дружина ниеј у милости код МУПа.
Читати пажљиво:

Dijana Hrkalović: Tužilaštvo da reaguje na pretnje ministru Stefanoviću

Tako je bilo ... šta više "zaglavili" su i privodjenje ...

Blic | 15.11.2018 | SAZNAJEMO Privedene vođe "Levijatana" zbog pretnji na internetu!

Pavle Bihali i Aleksandar Buhanac, vođe grupe "Levijatan", privedeni su juče zbog pretnji na internetu jednom azilu za pse, saznaje "Blic".

Oni su uhapšeni po nalogu Višeg javnot tužilaštva u Beogradu zbog postojanja sumnje da su izvršili krivično delo ugrožavanje sigurnosti, saopštio je MUP.

- Oni se sumnjiče da su preko društvene mreže Fejsbuk postavili video objavu preteće sadržine u kojoj su, između ostalog, iznosili pretnju da će napasti na život i telo oštećenih - saopštio je MUP.

Bihali i Buhanac su, uz krivičnu prijavu, privedeni nadležnom tužilaštvu.

Sudija za prethodni postupak Višeg suda u Beogradu je, nakon saslušanja osumnjičenih odbio predlog javnog tužioca da im se odredi pritvor i izrekao meru zabrane prilaženja sastajanja ili komuniciranja sa oštećenim i meru obaveznog javljanja policijskoj stanici jedanput mesečno.


Medjutim kako je to idealna situacija za vrbovanje, meni detalj iz članka objavljenog u Danasu deluje kao prilično moguća opcija ...

Danas | 22.04.2019 | Neki optužuju Levijatan za saradnju sa SNS

Prema saznanjima našeg lista, ponudu o saradnji sa SNS članovi pokreta Levijatan dobili su dok su bili u pritvoru. „U policiji im je ponuđena saradnja, u smislu da poguraju izmenu zakona, koja će odgovarati pojedinim članovima SNS-a. Zauzvrat bi dobili ovlašćenja u MUP-u kao policija za životinje. S obzirom na veliki broj pratilaca, Levijatan je u obavezi da se učlani u SNS i da naprednjacima obezbediti određen broj kapilarnih glasova“, ističe izvor Danasa koji je insistirao na anonimnosti jer mu je, kako kaže, na svako pominjanje Levijatana slata inspekcija.
a_jovicic a_jovicic 14:57 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

... a inače koliko su "pitoma" organizacija kojoj je jedina svrha briga o zaštiti životinja, svedoči i saopštenje koje su objavili na FB-u ...

Pokret Levijatan - STOP Animal ABUSE
April 23 at 6:06 PM ·

Molimo delite. Danas je lopovsko i kriminalno udruženje "ORKA" nakaradnim načinom sa 30.000 imaginarnih potpisa poturilo skupštini Srbije faličan zakon na usvajanje koji suštinski ne menja ništa a otvara vrata zla. Maliciozno su uz žutu štampu i iste takve novinare obmanuli javne ličnosti kako bi dobili podršku za nešto što se NE PODRŽAVA! Nas i vas vode empatija i ljubav prema životinjama a njih decenije lopovluka! Fondacija Pokret Levijatan nastavlja sa potpisivanjem peticije za pravo i realno pooštravanje KZ i formiranje posebnog odeljenja MUP-a za životinje!Ovo nije kraj nego je tek početak. Pokažimo koliko nas ima, prokažimo lopove iz ORKE i ko to njih gura i stavlja gde im mesto nije! Recite svima da potpišu i da borba tek sada počinje! Nema predaje krivdi i nepravdi!
#stoporca
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Antifa likovi se obukli u maskirne uniforme, stavili fantomke i pre dva dana divljali po Portlandu, zaustavili saobraćaj, i to posebno ispred bolnice, napadali ljude, dok je ceo skup bio neprijavljen i bez dozvole i to sve zarad mira i pravde.


Aha, znači to je uzelo maha? Sad se sećam i onih paramilitaraca što su u punoj borbenoj opremi izveli napad na onaj restoran u kome se prodavalo meso, pa je domaćin, u nedostatku boljeg sistema odbrane, tranžirao bambija u izlogu. Ili je to bila veganska milicija?

Ja sam ih video jednom ovde u gradu, kad je gostovao onaj benetov gej Milo, baš su jako vikali (a smeo sam da se opkladim da su ispod maski bar pola bile neke ženske), tuče nije bilo, koliko se sećam, bar nisam video, a i oba kampuska murkana su bila agažovana na suzbijanju nereda.
nepopustljiv nepopustljiv 15:32 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

srdjan.pajic
Antifa likovi se obukli u maskirne uniforme, stavili fantomke i pre dva dana divljali po Portlandu, zaustavili saobraćaj, i to posebno ispred bolnice, napadali ljude, dok je ceo skup bio neprijavljen i bez dozvole i to sve zarad mira i pravde.


Aha, znači to je uzelo maha? Sad se sećam i onih paramilitaraca što su u punoj borbenohj opremi izveli napad na onaj restoran u kome se prodavalo meso, pa je domaćin, u nedostatku boljeg sistema odbrane, tranžirao bambija u izlogu. Ili je to bila veganska milicija?

Ja sam ih video jednom ovde u gradu, kad je gostovao onaj benetov gej Milo, baš su jako vikali (a smeo sam da se opkladim da su ispod maski bar pola bile neke ženske), tuče nije bilo, koliko se sećam, bar nisam video, a i oba kampuska murkana su bila agažovana na suzbijanju nereda.


A šta kažeš na to što je Jokić odigrao 65 minuta na poslednjoj utakmici?!
Jebote!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:40 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

vrabac_onaj
srdjan.pajic

kako ti, kao kolega desničar...



Idi bre Pajke, pa kako misliš da ti sada bilo šta ozbiljno odgovorim...



Tako da nastavimo u zajebantskom tonu, vidi kako su rastužili druga Staljina :)



P.S.
Aj ukratko, to što se danas naziva "levicom" (libtardi i slično), ja odavno smatram desnicom, štaviše udarnom ideološkom pesnicom moderne desnice.



Pa dobro, ovo je dosta provokativan, da ne kažem radikalan odgovor, ali ne može kratko, daj malo, elaboriraj. Mislim, ako te ne mrzi, ili ako nisi uveren da sam glup da shvatim. Samo da pojasnim pitanje ako treba, mislio sam konkretno na ove batinaše, što se ne libe da tuku Rome (i one koje na njih liče, ovo sam video par puta tamo u onom parku iza SKC-a), da pale džamije i jurišaju na pekare sa odsečenim svinjskim glavama. Podjednako su i ovde zastupljeni, čak su i više puta paradirali pod punim naoružanjem (automati, ne bokseri i svinjske glave) na priredbama povodom izbora našeg novog predsednika.

A i nije teško primetiti kako ste se vi, desničari (gledano iz mog ugla, mada sad na osnovu tvog odgovora nisam više siguran koji vi mislilte da ste vi, a koji smo mi) ovde polomili da se ogradite od ovog vašeg, ajde da kažem, militantnog krila. Nemoj pogrešno da me shvatiš, to je za svaku pohvalu, ali ima i tu neka mračnija senka koja mi ne da mira.


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

to što se danas naziva "levicom" (libtardi i slično), ja odavno smatram desnicom, štaviše udarnom ideološkom pesnicom moderne desnice.


Možemo li danas uopšte govoriti o "desnici" i "levici" i jednom i drugom treba ponovno određivanje, ako mene pitaš.



No, kako god,
"For the Many, Not the Few"
(volim da hranim svoje zablude)

vrabac_onaj vrabac_onaj 17:26 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Mislim, ako te ne mrzi, ili ako nisi uveren da sam glup da shvatim.


Ja definitivno ne mislim da si ti glup. E sad, zaista me malo mrzi da elaboriram, a mislim i da sam povremeno pisao i ovde na blogu zašto mislim da je ovo što se, ne samo u Srbiji već širom sveta, izdaje za levicu u svojoj osnovi desnica (doduše poslednji put davno, sad me više smara a i ne shvatam ovo mesto više iole ozbiljnim da bih trošio vreme na to).
Pogledaj ovo ili se bar podseti ako si već gledao, snimljeno neposredno posle Trampove pobede. Tu se krije bar par odgovora.



mislio sam konkretno na ove batinaše, što se ne libe da tuku Rome (i one koje na njih liče, ovo sam video par puta tamo u onom parku iza SKC-a), da pale džamije i jurišaju na pekare sa odsečenim svinjskim glavama.

Nego, da ja tebe pitam nešto, na osnovu čega ti misliš da bih ja ikada podržao navedene likove i njihove aktivnosti, pa si sada iznenađen?
Ozbiljno te pitam.


vrabac_onaj vrabac_onaj 17:32 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

stefan.hauzer


Možemo li danas uopšte govoriti o "desnici" i "levici" i jednom i drugom treba ponovno određivanje, ako mene pitaš.



No, kako god,
"For the Many, Not the Few"
(volim da hranim svoje zablude)



Naravno.
Meni je bio super ovaj Brendanov post:
Am I right wing?

Mada o nekim stvarima nema rasprave, fašistička goveda su fašistička goveda :)


nepopustljiv nepopustljiv 17:52 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

stefan.hauzer
to što se danas naziva "levicom" (libtardi i slično), ja odavno smatram desnicom, štaviše udarnom ideološkom pesnicom moderne desnice.


Možemo li danas uopšte govoriti o "desnici" i "levici" i jednom i drugom treba ponovno određivanje, ako mene pitaš.
...

Normalno da ne možemo!
Sada možemo samo da govorimo o budalčinama - levacima i dešnjacima.

Ono o čemu bi danas trebalo da se govori je - o solidarnosti, o podršci moralnim ljudima, o podršci ljudima u svom okruženju (lako je voleti polarne lisice), o podršci vrednim ljudima, o podršci hendikepiranim ljudima - a najviše o podršci dobrim ljudima.
Jer svako (ljudsko) biće za svoga života ima jedan jedini zadatak - biti dobar čovek.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:01 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Mada o nekim stvarima nema rasprave, fašistička goveda su fašistička goveda :)



Meni više idu na tuki ova centristička gamad ili što bi rekao Volter "I mean, say what you like about the tenets of National Socialism, Dude, at least it's an ethos"





srdjan.pajic srdjan.pajic 19:22 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

E sad, zaista me malo mrzi da elaboriram,


Ok, vidim da ću opet ostati uskraćen za objašnjenje, pošto sam i tad ranije kad si pisao propustio, ili se ne sećam. Uvek me zezneš tako, kažeš da si došao u posed neke velike istine i saznjanja, i ja željan da čujem u naučim, ostanem uskraćen, jer te mrzi, ili nisi dobre volje, ili nema svrhe da se objašnjava (što je sve verovatno savim tačno). A i ovo mesto je ozbiljno do jaja .

Nego, da ja tebe pitam nešto, na osnovu čega ti misliš da bih ja ikada podržao navedene likove i njihove aktivnosti, pa si sada iznenađen?
Ozbiljno te pitam.


Ne znam gde si video moje iznenađenje spram tvojih postupaka. Ja, inače verovatno poznajem i družim se sa mnogo više ovdašnjih desničara nego većina ljudi na blogu, i skoro svaki od njih bi osudio ove divljake, a sami nikad ne bi oterali Meksikanca iz komšiluka ili Crnca u geto (mada bi, u poslednje vreme, valjda ohrabreni novim strujanjima, malo glasnije gunđali protiiv njih, i politike prema njima. Ali svi imaju tu neku oštrinu, da na kažem nadrkanost, kad se potegnu politička pitanja i dođe do nesuglasice, da nekad moram da se podsetim da li imaju utoku pri ruci pre nego što iznesem sledeći argument . Zato sam, ustvari i pitao pitanje, zašto za te neke ideje, pored vas inače mirnih i čestitih građana konzervativne orjentacije, vezuju uvek i ove tabadžije?





alselone alselone 19:22 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Aha, znači to je uzelo maha? Sad se sećam i onih paramilitaraca što su u punoj borbenoj opremi izveli napad na onaj restoran u kome se prodavalo meso, pa je domaćin, u nedostatku boljeg sistema odbrane, tranžirao bambija u izlogu. Ili je to bila veganska milicija?


Jeste, to su sve rupe u demokratiji. Jer danas svi imaju pravo da protestuju protiv bilo čega a pogotovo ako si daju neko kul ime ili se naizgled bore za "prave stvari" dobiće poršku medija i malo njih će smeti da im se suprotstavi.

A nije vam valjalo kad je murija to jednostavno rešavala, odbije par bubega, piša se krv par dana, sranja bez.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 05.05.2019

Re: Zanimljiv je ovaj logo

Jeste, to su sve rupe u demokratiji. Jer danas svi imaju pravo da protestuju protiv bilo čega


Pa to pravo svi imaju od vajkada, ovde barem. Ne znam šta je sad drugačije, u smislu te neke rupe u dekomokratiji. E, a ako se neko baci na nasilje, ili kao one kolege desničari što su umeli da se kolima zalete u demonstrante i tako izraze svoje neslaganje sa idejama suprotne strane, to je druga stvar, za to i sad murija odvali bubreg, a u medijima obično izađeš grbav.

Ček, a koja je konkretno to prava stvar koja je zaslužila da se nađe pod navodnicima? Pričaš valjda i dalje o tim protestima u Portlandu od pre neki dan, ili, ovako, uopšteno?
anonymous anonymous 20:26 04.05.2019

Nikad mi se nisu sviđali...

..."ljubitelji" životinja.

Kao ni oni koji ih instrumentalizuju da bi dokazali fašizam u Srba.
mlatisa mlatisa 20:38 04.05.2019

Десница ли је?

То нема везе са десницом. То је једна корисна ДБ алатка. Могуће је да већина чланства не мисли тако.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:42 04.05.2019

Re: Десница ли је?

Очешао сам се о тај свет Луке Бојовића и екипе. Двојица мојих добрих познаника су убијени. Главни приход је оно што је и Лука радио -- дрога.

Да, такви трговци праве дилове се ДБом, а заузврат добијају лиценцу за рад.
Од полиције.
Черевићан Черевићан 21:06 04.05.2019

cui bono

неумереност пречесто је сигнал поремећености

свакаквих нас .....по земљи Србији
разноразне тражећ'.... своје среће,
усагласје .....муку има да се прими
агресији лакше иде али зло покреће
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:42 04.05.2019

Управо



Иначе, идеја мог прилога о куца-маци типу и типовима јесте да их делегитимизујем из јавног простора. Рецимо, синоћ сам зауставио Игора Јурића из Фондације Јурић да с њима нормално комуницира. Мислим да се напокон и Сергеј Трифуновић освестио мало, у вези са Левијатаном.

Људи се трзну када виде све ово.
И куца-маце онда не раде.

Такође, људи зазиру од ових типова, плашећи се, чак и да коментаришу. Ја јесам добио 5-10 претњи, што скривених што отворених (њих су дали анонимци), но то сам и очекивао. Онда се, по команди, цела булумента окупила да ме интернетски генгбенгује (Максо, Алсе -- поздрав!), а ја сам искористио прилику да све вербалне насилнике и поборнике увреда и насиља (према мени) блокирам, вероватно 100 налога.

И тада сам ухватио ону последњу реченицу: 60-70% оних које сам блокирао имали су неке куце-маце у својим профилним сликама, или где год већ. Све су то били куцомацољупци.

Логика је једноставна: ови Левијатанци који толико воле куца-маце не могу да буду лоши људи, они су емотивни, емпатични, дивни... И то људе купи, тај куца-маца флејвор. (Тек жене: има читаво јато ћурки које их слепо обожава.)
Bili Piton Bili Piton 21:52 04.05.2019

Re: Управо

Predrag Brajovic
И то људе купе, тај куца-маца флејвор. (Тек жене: има читаво јато ћурки које их слепо обожавају.)


Da, primetio sam to i ja. U njihovu slabašnu odbranu, moram da kažem da je to u skladu s kompletnim, kolektivnim gubitkom svakog kompasa, moralnog i bilo kog drugog. Mnogo su ljudi sludjeni u Srbiji, mnogo, toliko zatrovani i zatupljeni svim i svačim što im se servira svaki dan da ih je nemoguće a) kriviti, b) uzimati zaozbiljno. Sve sam tužniji i sve beznadežniji, svaki put kad naidjem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:15 04.05.2019

Re: Управо

Bili Piton

Sve sam tužniji i sve beznadežniji, svaki put kad naidjem.


Ma nou. Imali smo i mi (mislim, oni, vi,) tu epohu, opisivao je to Bashevis Singer. Proći će.
Bili Piton Bili Piton 22:28 04.05.2019

Re: Управо

Srđan Fuchs


Ma nou. Imali smo i mi (mislim, oni, vi,) tu epohu, opisivao je to Bashevis Singer. Proći će.


Ova epoha je luda, burazere, luda.




aureus aureus 22:31 04.05.2019

Re: Управо

ови Левијатанци који толико воле куца-маце не могу да буду лоши људи, они су емотивни, емпатични, дивни...

Da zanemarimo Levijatance.
Meni se kad vidim prevelikog ljubitelja životinja iz nekog razloga pali crvena lampica.
Recimo kad neko ima dvadeset slika na svom profilu, a petnaest je sa životinjama.
nsarski nsarski 22:35 04.05.2019

Re: Управо

Meni se kad vidim prevelikog ljubitelja životinja iz nekog razloga pali crvena lampica.


Evo ovaj je, na svoj način, voleo mace.

aureus aureus 22:41 04.05.2019

Re: Управо

nsarski
Meni se kad vidim prevelikog ljubitelja životinja iz nekog razloga pali crvena lampica.


Evo ovaj je, na svoj način, voleo mace.


Ko je to?
Ne vidim dobro.
Šta radi taj lav tu u toj nepokošenoj travi?
Bili Piton Bili Piton 22:45 04.05.2019

Re: Управо

aureus
nsarski
Meni se kad vidim prevelikog ljubitelja životinja iz nekog razloga pali crvena lampica.


Evo ovaj je, na svoj način, voleo mace.


Ko je to?
Ne vidim dobro.
Šta radi taj lav tu u toj nepokošenoj travi?


Aj se kladimo da je bravar iako se ne vidi baš najbolje. Ako se javi onaj
onda ćemo znati zasigurno. A od bravara nema osobe na ovom svetu koja je Srbima veće komplekse nabila, čudo, ali čudo jedno kako ih iz groba proganja pola veka kasnije. Majti fani ekšli.
nsarski nsarski 22:50 04.05.2019

Re: Управо

Aj se kladimo da je bravar iako se ne vidi baš najbolje.


Jes' Bravar. Iz arhive lista Vreme. Veliki lovac svih naroda---LINK.

A i nije ga loše pomenuti baš na današnji dan.
aureus aureus 22:53 04.05.2019

Re: Управо

nsarski
Aj se kladimo da je bravar iako se ne vidi baš najbolje.


Jes' Bravar. Iz arhive lista Vreme. Veliki lovac svih naroda---LINK.

A i nije ga loše pomenuti baš na današnji dan.

Na današnji dan se preselio u vječna lovišta.
nsarski nsarski 23:02 04.05.2019

Re: Управо

Na današnji dan se preselio u vječna lovišta.

Da, u raj za pale heroje ili Champs-Élysées.
jadragoljub jadragoljub 23:02 04.05.2019

Re: Управо

A i nije ga loše pomenuti baš na današnji dan.

a naročito uz ovaj podatak, naslov govori više od hiljadu slika
Bili Piton Bili Piton 23:03 04.05.2019

Re: Управо

nsarski


A i nije ga loše pomenuti baš na današnji dan.


Fair enough, priznajem da sam od sebe ne bih povezao. To verovatno zbog toga što nikad nisam bio neki hardcore fan, hoću reći tu jezivu tamnicu naroda nikada nisam poistovećivao s njim kao glavnim tamničarem. Možda sam bio u nekom drugom matriksu, ko će ga znati, danas je to ionako daleka, daleka prošlost.

jadragoljub jadragoljub 23:28 04.05.2019

Re: Управо

Mnogo su ljudi sludjeni u Srbiji, mnogo, toliko zatrovani i zatupljeni svim i svačim što im se servira svaki dan da ih je nemoguće a) kriviti, b) uzimati zaozbiljno.

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 07:03 05.05.2019

Re: Управо

Znas sta Bili, po prvi put za sve ove godine zelim da odem iz Srbije i da se svi spakujemo negde drugde.
alselone alselone 07:08 05.05.2019

Re: Управо

natasa_tasic_10



Nataša, evo malog tutorijala kako se koristi citiranje.

1. Pritisneš dugme citiraj


2. Dobijes ovo.


3. Kucaš komentar koji si želela.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:39 05.05.2019

Re: Управо

Bili Piton


Ova epoha je luda, burazere, luda.





ali, "oni se umnožavaju"
highshalfbooze highshalfbooze 10:11 05.05.2019

Re: Управо

Predrag Brajovic


Иначе, идеја мог прилога о куца-маци типу и типовима јесте да их делегитимизујем из јавног простора. Рецимо, синоћ сам зауставио Игора Јурића из Фондације Јурић да с њима нормално комуницира.


Skoro sam video, sasvim slučajno, povodom nekog lažnog profila na nekoj od društvenih mreža tvoj nastup koji je bio vrlo neprimeren (blago rečeno... vrlo blago rečeno). I tu salvu uvreda si sasuo nekome ko nije upotrebio nijednu uvredljivu reč, već je ciljano kombinovao informacije koje svako može da vidi u sredstvima informisanja, tačnije rečeno u smeću od štampe.
Meni se čini da si tim nastupom sebe deligitimisao.

A ovo mi se sve liči na onaj vic kada jedna grupa brani nekog jadnika od druge grupe nasilnika, pa kaže "čik udari ga još jednom ako smeš".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:29 05.05.2019

Re: Управо

Skoro sam video, sasvim slučajno, povodom nekog lažnog profila na nekoj od društvenih mreža tvoj nastup koji je bio vrlo neprimeren (blago rečeno... vrlo blago rečeno). I tu salvu uvreda si sasuo nekome ko nije upotrebio nijednu uvredljivu reč, već je ciljano kombinovao informacije koje svako može da vidi u sredstvima informisanja, tačnije rečeno u smeću od štampe.
Meni se čini da si tim nastupom sebe deligitimisao.

Твој став.
Вероватно је био неки анонимац, који тиме таргетира неког, сакривен иза анонимности.
Или неки геноцидлија.

Нисам ја ту да ме воле.
Већ да ме чују.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana