Budućnost

Kuce, mace, dva Pavla i srpska desnica*

Predrag Brajovic RSS / 04.05.2019. u 16:46

OgD5tDz.png


     Немачки нацисти, спроводећи највеће истребљење људи у светској историји, спроводили су тада и најбоље законе о заштити животиња. Хитлер, Геринг, Гебелс и остали у тој својој бризи ишли су толико далеко да је чак и поткивање коња било забрањено.
     Патолошка љубав према животињама а мржња за поједине друштвене групе није ретка комбинација. Та неумерена љубав пречесто је тек сигнал социјалне поремећености. Отуда уз њу треба увек дописивати опрез.
     Србију је, у кратком року, симпатијама освојио покрет за заштиту животиња Левијатан. Његови чланови живописног изгледа спровели су неколико акција у циљу добробити животиња, нарочито паса. Први човек покрета Pavle Bihali потомак је славне јеврејске породице Бихаљи. Она је била оснивач левичарске предратне издавачке куће НОЛИТ.
     И сам Pavle је брзо стекао популарност. Но, поред његове бриге за животиње брзо се оцртала и десничарска црта његове личности. У прогону власника албанске пекаре у Борчи, подстакнутог извесним Сашом Боројевићем, он је био гласан таман спрам свог великог утицаја на друштвеним мрежама.
     Pavle Bihali упутио је читав низ увредљивих речи и позива на окупљење испред пекаре Албанца из Борче. У њима смо "открили" да је пекар кукавице, смеће и смрад мали, уз то што је и козојеб, као и читав његов народ. У међувремену Pavle је ширио и у речима слабо прикривена таргетирања других албанских пекара у Србији. Ни званичници српске полиције, сличним поводима, немају о њему лепе речи.
     Шта је то што људе усмери ка мржњи других нација и група? Можда осећај властите несигурности и немоћи, или нешто друго, средина и окружење, младалачки узори? Претходна историја Pavla Bihaly-ја о томе говори. 
     Његови идоли су Лука Бојовић, осуђени злочинац, коме је јавно указивао подршку. Током геј параде 2013. на друштвеним мрежама Pavle објављује фотографију која се може тумачити као позив на њено разбијање. На десној подлактици на неким његовим фотографијама видљив је Totenkopf, нацистичка инсигнија 3. SS панцир дивизије. У другим приликама шири слике Легије и САЈа, учесника убиста премијера Ђинђића. 
     Овако занимљива личност дала је многе интервјуе. У једном објашњава како су његовог деду Јеврејина Павла Бихалија стрељали комунисти. Провером ове изјаве брзо се разоткрива да је оснивач НОЛИТа Павле Бихали ухапшен од стране Гестапоа у Горњем Милановцу а потом стрељан са 28 родољуба. Службену белешку о томе објављуjе Недићев лист Ново време 19. јула 1941.
     Откуд негирање једне лако проверљиве и од сведока потврђене историјске чињенице? Ствар наликује на психолошку рационализацију, разрешење унутрашњег сукоба: некоме ко заступа десничарску идеологију и тетовира се нацистичким симболима а сам је, напротив, Јеврејин, никако не одговара да су му претка, баш као Јеврејина и левичара, убили нацисти.
     Председник Левијатана Pavle Bihali има живописну биографију и још живописније јавно деловање и обраћања на друштвеним мрежама. Слично њему, тридесетих година прошлог века у нацистичкој Немачкој вође су такође пропагирале култ љубави према животињама. У тој љубави фалило је оне за људе.
     Зато, ваља се пазити да са куцама и мацама још нешто друго нам не уђе у кућу.**

 

______________________________________________________________
• Шта је поводом свега изрекао Pavle Bihaly забележено је на последњим фотографијама.
** Текст је пренет је са Твитера https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1124612530360418305
5vxoO0l.png 
8hY1zAA.png 
qpcdJKN.png 

 

sqDuawL.png

XuDPyhn.png?1 

55eoSjH.png cayqVnt.png



Komentari (392)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 05.05.2019

Re: Управо

Predrag Brajovic

Твој став.
Вероватно је био неки анонимац, који тиме таргетира неког, сакривен иза анонимности.
Или неки геноцидлија.

Нисам ја ту да ме воле.
Већ да ме чују.


Премда, у праву је човек да се ту пада безразложно на Службин ниво комуницирања и даје им се за право да кажу: "Аха, погледајте, он је бољи, интелигентнији, моралнији од нас, а језик му је истоветан нашем. Нема никакве разлике између његове Србије и оне под нашом контролом. Он ће вас повести у неизвесност, а с нама... нема неизвесности."
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 05.05.2019

Re: Управо

Премда, у праву је човек да се ту пада безразложно на Службин ниво комуницирања и даје им се за право да кажу: "Аха, погледајте, он је бољи, интелигентнији, моралнији од нас, а језик му је истоветан нашем. Нема никакве разлике између његове Србије и оне под нашом контролом. Он ће вас повести у неизвесност, а с нама... нема неизвесности."

Прићаш о нечему што не знаш.
Такав сам само према (анонимним) говнима и геноцидлијама-шовенима-смећу.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:49 05.05.2019

Re: Управо

Црногорац?

Не рече је л' пратиш "Жмурке", Мише Радивојевића?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:57 05.05.2019

Re: Управо

Неважно који је мотив, превише је те ожесточене комуникације у Србији. Оно што ће свака будућа разумна власт морати да уради - ако је икада буде, а биће је, свакој власти дође крај, па и нацистичкој; јесте да избаци отров из јавне комуникације, да позатвара такве хушкалачке медије, затвори њихове власнике. Ово данас је...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:16 05.05.2019

Re: Управо

Не гледам ТВ и филмове.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:00 05.05.2019

Re: Управо

Ово није ТВ-филм, ово је Миша Радивојевић, писац заробљен у форми филмског уметника.



(личи мало на Зурофа овде)
nikvet pn nikvet pn 12:08 05.05.2019

Re: Управо

Predrag Brajovic

Не гледам ТВ и филмове.


(Ниси једини)

Иначе после 2009. и Закона о добробити животиња самоиницијативно осветничко кажњавање мрзитеља животиња нема никакав легалитет ни легитимитет. Од тада ова држава, каква год да је, оптужила их је и санкционисала сасвим довољно да свима разјасни чији је то посао.
jadragoljub jadragoljub 12:14 05.05.2019

Re: Управо

nikvet pn
Predrag Brajovic

Не гледам ТВ и филмове.


(Ниси једини)

Иначе после 2009. и Закона о добробити животиња самоиницијативно осветничко кажњавање мрзитеља животиња нема никакав легалитет ни легитимитет. Од тада ова држава, каква год да је, оптужила их је и санкционисала сасвим довољно да свима разјасни чији је то посао.

ne slažem se, video sam kako umeju da maltretiraju konje, bio klinac i nisam mogo fizički d se obračunam, danas baš ne bih tako reagovao, ako ništ a drugo cigla u glavu da ga oduči.
highshalfbooze highshalfbooze 13:08 05.05.2019

Re: Управо

Predrag Brajovic

Прићаш о нечему што не знаш.
Такав сам само према (анонимним) говнима и геноцидлијама-шовенима-смећу.


Ok, da vidi čovek o čemu se radi:

https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1118614325407694849

Nije anonimna, potpisala se, troši javni novac za ovo što radi i zabole je šta si joj ti napisao. Ona i provocira da bi neko naseo da napiše to što si ti napisao.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 13:40 05.05.2019

Re: Управо

Moram kod cerke na obuku
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:47 05.05.2019

Re: Управо

highshalfbooze
Predrag Brajovic

Прићаш о нечему што не знаш.
Такав сам само према (анонимним) говнима и геноцидлијама-шовенима-смећу.


Ok, da vidi čovek o čemu se radi:

https://twitter.com/PredragBrajovic/status/1118614325407694849

Nije anonimna, potpisala se, troši javni novac za ovo što radi i zabole je šta si joj ti napisao. Ona i provocira da bi neko naseo da napiše to što si ti napisao.

Јбт, то је налог са којег је покренута ХАРАНГА на новинара Слободана Георгиева.
Било ми је фантастично да она постоји, да је стварна, да ниеј анонимна.

Ти мислиш да то није довољно озбиљно, изгледа?
То када покренеш прогон у измонитираном видео клипу на новинара, јер је -- ИЗДАЈНИК?! Па тако су видео направили и за Оливера Ивановића.
Па ја с њом треба да сам на ноте?

После сам да открио да је то курветина Наталија Дугоњић.
Да, и даље мислим да је курветина.

(Погледајте њен видео ОВДЕ.)

P.S.
Наравно, тај видео није она направила, она је ПЛАЋЕНА да га објави. Као и све друге њене колегинице.
Bili Piton Bili Piton 13:56 05.05.2019

Re: Управо

Prvo htedoh reći "crni Brajo" ali, posle kratkog razmatranja...ma nek si joj rekao.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:58 05.05.2019

Re: Управо

Prvo htedoh reći "crni Brajo" ali, posle kratkog razmatranja...ma nek si joj rekao.

Прочитај дописано.
Погледај ко је то ретвитовао -- СНС и десничарска машина.
Па су после из ЕУ подигли фрку, звали амбасадори Владу.
Па се Вучић на митингу заклињао да сви новинари треба да су безбедни.

И сад ми ти причаш о мом речнику, а Георгиев због курветине не зна да ли ће неко да га штанглом по глави на пијаци, док купује кајмак. Ма...
Bili Piton Bili Piton 14:13 05.05.2019

Re: Управо



Predrag Brajovic


И сад ми ти причаш о мом речнику


Pa ne pričam ti, kao što vidiš, ćutim. S tim što u Srbiji nije dovoljno ni ćutati, može da se rikne od pukog udisanja vazduha i nacionalne neiživljenosti, dovoljno baciti letimičan pogled na blog.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:16 05.05.2019

Re: Управо

Погледај ово, ако ниси:
КОНГРЕС СРС У ХРТКОВЦИМА
Jukie Jukie 15:21 05.05.2019

Re: Управо

aureus
ови Левијатанци који толико воле куца-маце не могу да буду лоши људи, они су емотивни, емпатични, дивни...

Da zanemarimo Levijatance.
Meni se kad vidim prevelikog ljubitelja životinja iz nekog razloga pali crvena lampica.
Recimo kad neko ima dvadeset slika na svom profilu, a petnaest je sa životinjama.

Meni ne jer sam biologičar, imam dosta ljudi koji se slikaju kako drže ili grle zmije, ptice, pse i slično (mislim da sam ja jedini koji nema slike kako drži životinje)
.
nego jasno vidiš bre po crtama lica kakav je ko kao osoba
.
a onda sačekaš da neko pokrene priču o škakljivim temama tipa etničke grupe, veganstvo, prava i obaveze dece, pogledaš komentare te osobe i u pet minuta sklopiš psihološki profil (osumnjičenog) i onda znaš da li da prelaziš na drugu stranu ulice i blokiraš sve njegove profile i objave
aureus aureus 18:05 05.05.2019

Re: Управо

Jukie
aureus

Da zanemarimo Levijatance.
Meni se kad vidim prevelikog ljubitelja životinja iz nekog razloga pali crvena lampica.
Recimo kad neko ima dvadeset slika na svom profilu, a petnaest je sa životinjama.

Meni ne jer sam biologičar, imam dosta ljudi koji se slikaju kako drže ili grle zmije, ptice, pse i slično (mislim da sam ja jedini koji nema slike kako drži životinje)
.
nego jasno vidiš bre po crtama lica kakav je ko kao osoba

Aaa, ti to po crtama lica vidiš kakva je ko osoba.
Može, može. Razne metode dolaze u obzir.

Sad da malo to iskombinujemo.

Vidiš nekog gadnog tipa koji na slikama mazi kucu () a u nekom komentaru ispod kaže da je Hitler bio u pravu i da je znao kako treba sa Jevrejima.
Ako naletite na takvog, savjetujem određeni oprez, bez obzira što ima zakačen tvit "Stop nasilju nad životinjama".
Jukie Jukie 20:21 05.05.2019

Re: Управо

aureus


Vidiš nekog gadnog tipa koji na slikama mazi kucu () a u nekom komentaru ispod kaže da je Hitler bio u pravu i da je znao kako treba sa Jevrejima.
Ako naletite na takvog, savjetujem određeni oprez, bez obzira što ima zakačen tvit "Stop nasilju nad životinjama".


Ima čak i slika na stranici TV tropes


aureus aureus 20:43 05.05.2019

Re: Управо

Jukie

Ima čak i slika na stranici TV tropes

Eh čime se sve nećeš poslužiti samo da bi odbranio ljubitelje životinja.
deset_slukom deset_slukom 21:33 05.05.2019

Re: Управо

Predrag Brajovic
Погледај ово, ако ниси:
КОНГРЕС СРС У ХРТКОВЦИМА


E, kad nisam umro od smeha... delegatkinja SRS veli da je njihova poruka "da su za mir, za bratstvo i jedinstvo..."

Možda i za samoupravni socijalizam i nesvrstanost?
milos_mijatovic milos_mijatovic 17:10 06.05.2019

Re: Управо

Видим да се на онај твит горе јавила гомила спремна да брани жене од насиља. Дражесно. Нисам чак сигуран да су све сами СНС-овци, јер многи људи се једноставно праве блесави. Ево на пример, ја кажем да је Ивана Вучићевић одвратна, неписмена глупача и слуга режима. Ја то не говорим зато што је она женског пола, већ зато што јесте одвратна, неписмена глупача и слуга режима. Али објасни то њима...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:03 06.05.2019

Српски ментални земљопис



Да би читаоци са стране разумели атмосферу у српском друштву, тај један дубоки тумор који га је захватио и прети да се разбукти и постане малиган, указаћу на симптоматичну ствар. Наиме, ово је мој први текст који се не налази на блог-најави на првој страни сајта Б92. (Да се разумемо, ја држим искључиво до својих литерарних текстова, те ме овде, на ово опажање, не терају его или сујета.)

Просто, то је фантастично. Јер, текст је
1) изузетно актуелан
2) до досаде чињенично утемељен
3) а ја, као и увек, потписан именом и презименом.

Текст је и писан с великим опрезом: не постоји ниједна констатација у њему која није чињенично утемељена, са све доказима. Нема јаких речи, и све формулације су резолутне само ако за то има потпуно основа. Ако нема основа, онда иду уз неку јаку ограду аутора. Хоћу рећи -- овај "суви стил", који ми није својствен, проистиче из потребе да и у неком могућном судском процесу и аутор и портал буду недодирљиви.

Ја немам друго неко задраворазумско објашњење за овај "бојкот" мог текста осим тог да је у друштву завладала таква атмосфера да је он његовим носитељима непожељан и потенцијално опасан, те отуда и код једног "скрајнут". Или сам, биће, све погрешно разумео?

Ово је објашњење за читаоце са стране. За ове домаће, ако досад ово нису разумели, мало је наде да ће икад.

Србија је на лошем путу.
maksa83 maksa83 18:07 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Србија је на лошем путу.

Gledaj sve to sa vesele strane - na kraju ćemo ipak svi umreti.

(Ok, osim Kita Ričardsa...)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:10 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

(Ok, osim Kita Ričardsa...)

Киту не треба мерити... године.
Он је вечит.
Bili Piton Bili Piton 18:11 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic


Или сам, биће, све погрешно разумео?


Ne mogu da tvrdim Brajo, ali ja da uredjujem koji će blog na naslovnu stranu, pustio bih tvoj uz prethodnu medjusobnu konsultaciju - naime, zahtevao bih, kao uslov, da "targetirati" zameniš sa "ciljati" i da taj stilski odvratan, odvratan izraz više nikada ne koristiš. Onog Pavla Ćosića sam sa zadovoljstvom napušio do gole kože juče baš zbog toga, a on se loži da je neki lingvista ili šta je već.

Eto, ipak ti popujem o rečniku, šta ću nano taki sam.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:12 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

da "targetirati" zameniš sa "ciljati"

Не може.
Нема то агресивно значење.
alselone alselone 18:16 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

stilski odvratan, odvratan


znaš koji je najodvratniji izraz u korporativnoj Srbiji, ikad?

- ISKOMUNICIRATI
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:22 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

- ISKOMUNICIRATI

Ја увек испоштујем глагол искомуницирати, определим за њега део свог времена.
alselone alselone 18:24 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Ја увек испоштујем глагол искомуницирати, определим за њега део свог времена.




Kada su kod mene u firmi to počeli agresivno da koriste, mene i ženu je toliko to nerviralo da je ona zvala redakciju NIN-a, tražila mail prof. Klajna i pisala mu da promentariše tu reč. Onda je on car odgovorio, popljuvao, ona odštampala papir i pokazivala budalama na poslu ali nije vredelo.
Bili Piton Bili Piton 18:26 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Klajn tvrdi da je "ispoštovati" ok. Ja to izbegavam, uvek napišem "poštovati do kraja" ali to su sad već moje bube.
alselone alselone 18:33 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Klajn tvrdi da je "ispoštovati" ok. Ja to izbegavam, uvek napišem "poštovati do kraja" ali to su sad već moje bube.


Jeste, sećam se tog članka. To tada sam mislio da je to "zemunski" izraz, potekao iz miljea "Vidimo se u čitulji". Mada i dalje to mislim. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:41 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Мој дивни покојни професор др Светозар Петровић, неко чија је теоријска књига из филозофије литературе писана у пунокрвној комунистичкој Југославији и Хрватској, а и дан данас је драгоцена, човек од тринаест језика -- никад нисам заиста сазнао колико их стварно зна, један од њих је био санскрт -- на "испоштовати" је слегао раменима, и чудио се пред нама "како то да један глагол који четири века нема потребе за својим свршеним обликом данас га добије?"
predatortz predatortz 18:48 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Jeste, sećam se tog članka. To tada sam mislio da je to "zemunski" izraz, potekao iz miljea "Vidimo se u čitulji". Mada i dalje to mislim. :)


Ispoštovati dogovor, ispoštovati rok... Dosta česte fraze u svakodnevnom govoru.

Ja ih ne doživljavam kao nešto nepravilno. Recimo, "ispoštovati rok" mi zvuči kao naredba, čvrsto uputstvo. Poštovati rok mi zvuči kao smernica.

To je moje tumačenje, onako po sluhu.
alselone alselone 19:01 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

"како то да један глагол који четири века нема потребе за својим свршеним обликом данас га добије?"


Studenti danas ne znaju razliku između "uraditi" i "odraditi". Dodaju se prefiksi kao oznake završene radnje. Nemaju osećaj o pežorativnosti tog izraza, misle da "odraditi" znači "uraditi do kraja".

Pretužno.
predatortz predatortz 19:04 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Pretužno


Au, brate!
Nemoj to "pretužno", "užasno dobro" i sličan novorjek.
alselone alselone 19:06 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Nemoj to "pretužno", "užasno dobro" i sličan novorjek.


Kao logičan nastavak. Zato sm stavio i ono "ikad" gore. Spominjali smo to "ikad" par puta ovde na blogu. Kao i ono "neki", "taj neki" itsl.
mesan mesan 19:12 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

alselone


Studenti danas ne znaju razliku između "uraditi" i "odraditi". Dodaju se prefiksi kao oznake završene radnje. Nemaju osećaj o pežorativnosti tog izraza, misle da "odraditi" znači "uraditi do kraja".

Pretužno.

Upravo se o tome radi: kada glagol “ispoštovati” koriste za ljude, umesto za rokove i dogovore. Posetio ortaka u kafani, da “ga ispoštuje”.

Pitaj studente da li znaju da glagol “prebiti” može, osim onog uličarskog, da znači i ‘prelomiti’ (npr., granu) i ‘izravnati’ (npr. dug).
alselone alselone 19:15 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

glagol “prebiti” može, osim onog uličarskog, da znači i ‘prelomiti’ (npr., granu) i ‘izravnati’ (npr. dug).


Prebio ga na tri polovine
- Marko Kraljević i Musa Kesedžija
aureus aureus 20:13 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic
Србија је на лошем путу

Sve je više stvari koje smetaju nacional-neuroticima.

Jedna od njih je vezana za tog pekara Gjuraja.
Prvo je grupa kojekakvih, kojekakvih, kojekakvih...dovoljno je "kojekakvih", otišla pred pekaru i neprimjereno se ponašala. I nešto pisala po društvenim mrežama.

Prirodno, jedan broj ljudi (a neki su i opozicioni političari) je osjetio potrebu da zaštiti svog sugrađanina Albanca i da to učini jasnim kontra-postupkom: tako što će otići do Borče i pojesti nešto u Gjurajevoj pekari, i takođe - objaviti sliku i komentar.

E, al' sad se javljaju ovi koji nisu batinaši i nisu javno tvrda struja, ali ne vole baš Šiptare, kako inače zovu taj nepotrebni i suvišni narod. Dakle, javljaju se i kažu da je "odlazak kod Đure autogol", da "će tek sad opasti broj ljudi na protestima" (kakvu to Srbiju žele ovi što se plaše da će zbog podrške ugroženom Albancu opasti broj ljudi na protestima?), standardno se izvlače paralele sa nekim slučajevima netrpeljivosti u Hrvatskoj, na Kosovu...u prevodu - pusti sad Gjuraja, ko ga jebe, ionako je Šiptar, pa nećete valjda njega podržati, a ko podržava Srbe?! Ua!!
Milan Novković Milan Novković 20:14 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис


alselone
glagol “prebiti” može, osim onog uličarskog, da znači i ‘prelomiti’ (npr., granu) i ‘izravnati’ (npr. dug).


Prebio ga na tri polovine
...

Iznabadao glavom

A da se vratim na Predragove primedbe - solidarnost je isisana iz druženja, umetnost solidarnosti, etika devalvirana pod kišom gluposti koja nam uključuje mehanizme odbrane tako da smo umorni i lenji da ih proverimo pre nego što ih pustimo u "opticaj". I to se, bar za zapadni svet može da se kaže, proširilo skoro ko vatra.

Evo šta kaže jedna pametna osoba:

"The idea that we humans can create a mutually beneficial society of our own is gone, replaced with the idea that the current capitalist society is the end of our road and we can only fight over what this society can give us. The idea that we have the mental, emotional and physical capacity to create a world instead of just submitting to what is on offer today is gone. In that fight for survival with a perceived world of finite resources, everybody else is the enemy. But in a fight to create something better, others, of course, become your friends and partners in solidarity." - Dr Christine Louis-Dit-Sully
Bili Piton Bili Piton 20:35 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Milan Novković


Evo šta kaže jedna pametna osoba:

"The idea that we humans can create a mutually beneficial society of our own is gone, replaced with the idea that the current capitalist society is the end of our road and we can only fight over what this society can give us. The idea that we have the mental, emotional and physical capacity to create a world instead of just submitting to what is on offer today is gone. In that fight for survival with a perceived world of finite resources, everybody else is the enemy. But in a fight to create something better, others, of course, become your friends and partners in solidarity." - Dr Christine Louis-Dit-Sully


Evo šta kaže doktorka Kristina - preveo za Dragoljuba:

Ideje da je čovečanstvo u stanju da stvori društvo zasnovano na uzajamnoj dobrobiti više nema, budući da ju je zamenila ideja da je trenutno, kapitalističko društvo završetak našeg puta i da nam je ostalo samo da se otimamo oko onog što nam takvo društvo može dati. Ideje da imamo mentalni, emotivni i fizički kapacitet da kreiramo svet umesto da se samo prepuštamo onome što se nudi više nema. U toj borbi za opstanak sa svetom koji se percipira kao svet ograničenih resursa, svi drugi su neprijatelji. Ali, u borbi za stvaranje nečeg boljeg, oni drugi, naravno, postaju prijatelji i solidarni partneri.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:50 06.05.2019

The show must go on...

jadragoljub jadragoljub 21:07 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Evo šta kaže doktorka Kristina - preveo za Dragoljuba:

tnx
analiza je tačna, zato i ja postao komunistmarxista. ali , ima ali koje kristini sreću kvari. čovečanstvo je uvek imalo ovakve krize i uvek je našlo izlaz iz toga, verujem da će i sad.
anonymous anonymous 22:55 06.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic


Да би читаоци са стране разумели атмосферу у српском друштву, тај један дубоки тумор који га је захватио и прети да се разбукти и постане малиган, указаћу на симптоматичну ствар. Наиме, ово је мој први текст који се не налази на блог-најави на првој страни сајта Б92. (Да се разумемо, ја држим искључиво до својих литерарних текстова, те ме овде, на ово опажање, не терају его или сујета.)

Просто, то је фантастично. Јер, текст је
1) изузетно актуелан
2) до досаде чињенично утемељен
3) а ја, као и увек, потписан именом и презименом.

Текст је и писан с великим опрезом: не постоји ниједна констатација у њему која није чињенично утемељена, са све доказима. Нема јаких речи, и све формулације су резолутне само ако за то има потпуно основа. Ако нема основа, онда иду уз неку јаку ограду аутора. Хоћу рећи -- овај "суви стил", који ми није својствен, проистиче из потребе да и у неком могућном судском процесу и аутор и портал буду недодирљиви.

Ја немам друго неко задраворазумско објашњење за овај "бојкот" мог текста осим тог да је у друштву завладала таква атмосфера да је он његовим носитељима непожељан и потенцијално опасан, те отуда и код једног "скрајнут". Или сам, биће, све погрешно разумео?

Ово је објашњење за читаоце са стране. За ове домаће, ако досад ово нису разумели, мало је наде да ће икад.

Србија је на лошем путу.



Драги Брајо,

Одлично те разумем и саосећам са тобом.
Све је потпуно несхватљиво.
Текст је изузетан као и сам догађај којим се бави.
И штета је што му се не придаје пажња коју заслужује.
Мислим, нема га на насловници ...

Придружујем се свима онима који потписују петицију да се та неправда исправи.

И свиђа ми се то твоје коришћење медицинских термина.
Као и препознавања те фашистичке немани, која се тешко уочава, али си ти успео да проникнеш у праву суштину те појаве, иначе прикривене и обичном свету тешко схватљиве.

Браво.

Требало је труда и мудрости за то.
Ефекат би био још већи да си постирао још и неку адекватнију фотографију из диктаторских, фашистичких и тоталитарних режима.
Па још и неко име - Мусолини, Франко, Геринг, Пиноче.
Некима то треба - да схвате....

А то што није на насловници.
Јеботе. Бојкотује се,а заслужују да се штампа као прилог уз " Данас "?

Па зар нису ту част, да буду на насловници сајта, увек имали и текстови о злочинима против Срба.
О говору мржње али и не само говору ...
Од стране наших вечитих пријатеља.
Како су они увек могли да буду на насловницама, а не може један твој текст , тако реалан, аналитички промиошљен и освешћујући.

Него, нешто размишљам - где се дедоше ови текстови ?
И где се дедоше они који су их писали.

Или имали могућност - да уопште пишу ?
О злочинима и политикама против Срба ?

Ако се неког и сетиш, јави ми - радо бих модератору скренуо пажњу - да му се ауторска одузме.

Јеботе, кога то више интересује.
alselone alselone 05:33 07.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Evo šta kaže jedna pametna osoba:

"The idea that we humans can create a mutually beneficial society of our own is gone, replaced with the idea that the current capitalist society is the end of our road and we can only fight over what this society can give us. The idea that we have the mental, emotional and physical capacity to create a world instead of just submitting to what is on offer today is gone. In that fight for survival with a perceived world of finite resources, everybody else is the enemy. But in a fight to create something better, others, of course, become your friends and partners in solidarity." - Dr Christine Louis-Dit-Sully


Nisam na takav način razmišljao ali bih rekao da je u pravu. Ovo sada upravo deluje kao kraj istorije i liferanti raznih fela gledaju da za svoju fizičku ili duhovnu robu otmu što više. Otima se na svakom koraku, živimo tragedy of the commons.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:19 07.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic


Да би читаоци са стране разумели атмосферу у српском друштву, тај један дубоки тумор који га је захватио и прети да се разбукти и постане малиган, указаћу на симптоматичну ствар. Наиме, ово је мој први текст који се не налази на блог-најави на првој страни сајта Б92. (Да се разумемо, ја држим искључиво до својих литерарних текстова, те ме овде, на ово опажање, не терају его или сујета.)

Просто, то је фантастично. Јер, текст је
1) изузетно актуелан
2) до досаде чињенично утемељен
3) а ја, као и увек, потписан именом и презименом.

Текст је и писан с великим опрезом: не постоји ниједна констатација у њему која није чињенично утемељена, са све доказима. Нема јаких речи, и све формулације су резолутне само ако за то има потпуно основа. Ако нема основа, онда иду уз неку јаку ограду аутора. Хоћу рећи -- овај "суви стил", који ми није својствен, проистиче из потребе да и у неком могућном судском процесу и аутор и портал буду недодирљиви.

Ја немам друго неко задраворазумско објашњење за овај "бојкот" мог текста осим тог да је у друштву завладала таква атмосфера да је он његовим носитељима непожељан и потенцијално опасан, те отуда и код једног "скрајнут". Или сам, биће, све погрешно разумео?

Ово је објашњење за читаоце са стране. За ове домаће, ако досад ово нису разумели, мало је наде да ће икад.

Србија је на лошем путу.

Док размишљам и даље с киселим укусом у устима због цитираног коментара, а после одслушаног Утиска недеље са Шапићем и Јеремићем, док сам спремао питу са спанаћем, просто да пријавим да једна моја оцена о грађанској и националној Србији -- 10 наспрам 90 процената подела -- вероватно јесте тачна. И Шапић и Јеремић тамо су "кривили Ђуру што су га тукли", особито Шапоња, курветина (политичка) стара. Ђура је, овде, пекар Албанац, чије име нисам хтео ни да спомињем, он је Gjuraj, ако сам добро упамтио.

Такође, да споменем да сам, бивајући у петак тамо на лицу места, осим Гордане Чомић (од оних 10% грађанске Србије она носи 7 процената) срео још две дивне особе, поменуту Софију Тодоровић, као и Мају Виденовић из ДСа. Знате, био сам ту, док млада Софија је кришом плакала пребацујући себи да је можда било боље да ништа није урадила, да није снимала и преносила дивљања испред пекаре, да је овако Ђури решена судбина, протераће га -- јер и тада су се локални дешњаци (никвет и хучи каче фору) окупљали преко пута, уз мноштво полицајаца у цивилу. (Како се то мени задеси, да крај мене жене увек плачу, немам појма, али -- истина је.)

Маја је такође изрекла нешто не знајући да је ико чује, онако за себе, и драго ми је што сам то прислушнуо. Њима двема Ђурина судбина није била тек политичка чињеница из програма властите партије или организације.

Иначе, хвала на питању, текст према ком је Б92 показао скепсу има свој властити леп живот на Твитеру, и већ сада десет пута више читања него овде.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:41 08.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic
Predrag Brajovic


Да би читаоци са стране разумели атмосферу у српском друштву, тај један дубоки тумор који га је захватио и прети да се разбукти и постане малиган, указаћу на симптоматичну ствар. Наиме, ово је мој први текст који се не налази на блог-најави на првој страни сајта Б92. (Да се разумемо, ја држим искључиво до својих литерарних текстова, те ме овде, на ово опажање, не терају его или сујета.)

Просто, то је фантастично. Јер, текст је
1) изузетно актуелан
2) до досаде чињенично утемељен
3) а ја, као и увек, потписан именом и презименом.

Текст је и писан с великим опрезом: не постоји ниједна констатација у њему која није чињенично утемељена, са све доказима. Нема јаких речи, и све формулације су резолутне само ако за то има потпуно основа. Ако нема основа, онда иду уз неку јаку ограду аутора. Хоћу рећи -- овај "суви стил", који ми није својствен, проистиче из потребе да и у неком могућном судском процесу и аутор и портал буду недодирљиви.

Ја немам друго неко задраворазумско објашњење за овај "бојкот" мог текста осим тог да је у друштву завладала таква атмосфера да је он његовим носитељима непожељан и потенцијално опасан, те отуда и код једног "скрајнут". Или сам, биће, све погрешно разумео?

Ово је објашњење за читаоце са стране. За ове домаће, ако досад ово нису разумели, мало је наде да ће икад.

Србија је на лошем путу.

Док размишљам и даље с киселим укусом у устима због цитираног коментара, а после одслушаног Утиска недеље са Шапићем и Јеремићем, док сам спремао питу са спанаћем, просто да пријавим да једна моја оцена о грађанској и националној Србији -- 10 наспрам 90 процената подела -- вероватно јесте тачна. И Шапић и Јеремић тамо су "кривили Ђуру што су га тукли", особито Шапоња, курветина (политичка) стара. Ђура је, овде, пекар Албанац, чије име нисам хтео ни да спомињем, он је Gjuraj, ако сам добро упамтио.

Такође, да споменем да сам, бивајући у петак тамо на лицу места, осим Гордане Чомић (од оних 10% грађанске Србије она носи 7 процената) срео још две дивне особе, поменуту Софију Тодоровић, као и Мају Виденовић из ДСа. Знате, био сам ту, док млада Софија је кришом плакала пребацујући себи да је можда било боље да ништа није урадила, да није снимала и преносила дивљања испред пекаре, да је овако Ђури решена судбина, протераће га -- јер и тада су се локални дешњаци (никвет и хучи каче фору) окупљали преко пута, уз мноштво полицајаца у цивилу. (Како се то мени задеси, да крај мене жене увек плачу, немам појма, али -- истина је.)

Маја је такође изрекла нешто не знајући да је ико чује, онако за себе, и драго ми је што сам то прислушнуо. Њима двема Ђурина судбина није била тек политичка чињеница из програма властите партије или организације.

Иначе, хвала на питању, текст према ком је Б92 показао скепсу има свој властити леп живот на Твитеру, и већ сада десет пута више читања него овде.

anonymous anonymous 15:31 08.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Иначе, хвала на питању, текст према ком је Б92 показао скепсу има свој властити леп живот на Твитеру, и већ сада десет пута више читања него овде.


Neverovatan stepen samozaljubljenosti.

Čovek se često zapita šta je zapravo cilj i smisao pojedinih tekstova.

Da li stvarna zabrinutost u slučaju neke negativne pojave i trenda u društvu, ili samo želja da se bude u " finom " društvu, i samodopadljivo prezentira vlastita moralna superiornost .



Hladne glave i samo u svrhu analitičkog razumevanja.



Usput

" Na početku 21. veka, ono što će Delez, a kasnije i Badiju, nazvati novim fašizmom, zadobija sve jasnije obrise. Ma koliko fašizam starog stila bio realan i moćan u mnogim zemljama, to zapravo nije stvarni problem sa kojim se danas suočavamo. Fašizam starog stila izgleda zastarelo, skoro folklorno u odnosu na novi fašizam koji se priprema.

»Novi fašizam nije politika i ekonomija rata. To je globalni dogovor o sigurnosti, o održanju ’mira’ koji je isto toliko zastrašujući kao i rat.«
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 08.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Neverovatan stepen samozaljubljenosti.

Фокус није на мојој неспорној самозаљубљености, ово није литераран текст, већ новинарски -- а ја сам се тога давно одрекао, никакво задовљство испуњења ту не осећам, на том пољу.

Фокус је на мучном и мени лично страшном ставу Б92, који је једна врста сигнала из читавог друштва.

Такође, већ за годину дана бројке, детаљи и чињенице ће избледети, а камоли за пет или десет година.
Овако су они остали сачувани.*

Ти како хоћеш.

* на уму ми је неки Freehand који тражи да се покаже да је текст био завредио да буде на насловној, и пита да ли је истина да је био читан
anonymous anonymous 16:50 08.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic
Neverovatan stepen samozaljubljenosti.

Фокус није на мојој неспорној самозаљубљености, ово није литераран текст, већ новинарски -- а ја сам се тога давно одрекао, никакво задовљство испуњења ту не осећам, на том пољу.

Фокус је на мучном и мени лично страшном ставу Б92, који је једна врста сигнала из читавог друштва.

Такође, већ за годину дана бројке, детаљи и чињенице ће избледети, а камоли за пет или десет година.
Овако су они остали сачувани.

Ти како хоћеш.




Razumem jedino ovo boldovano.

I ja pišem - da jednog dana, vaše individualne reakcije i stavovi , kojima najčešće neosnovano i neprimereno generalizujete i poopštavate ono što je sporadično i ekscesno - ne bi bilo razumevano kao nešto što je bilo prevladavajuće obeležje jednog vremena.

Tragači za mikroskopskim devijacijama,opšte razumljivim negativnostima i truizmima kojima se bavi žuta štampa su zapravo konzervativci, svesni ili nesvesni zagovornici održanja status quo-a, koje je stanje globalne nepravde i dominacije sile i hegemonije zla.

Ali , ti si se i deklarisao kao konzervativac, pa pretposatvljam da onda nema ničeg spornog, osim lažnog humanizma.

Slepog na jedno oko.

Usput

Kako okarakterisati toliko uporno kukumačenje što se ne dobija "zaslužena " pozornost B92.

Za razliku od liberala, koji bi se zapitao , zašto i neki drugi sa različitim mišljenjem nemaju mogućnosti da ga javno izraže u formi autorksog teksta, konzervativac ne vidi u tome ništa sporno.

Svoj privilegovani položaj on ne dovodi u pitanje,smatra ga razumljivim i zasluženim, a ono što mu je jedina preokupacija je to što u neupitnoj hijerarhiji nije još uvek na najvišoj poziciji.

Da, ti jesi , konzervativac.

A možda ima i malo komunističkog nasleđa.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:02 08.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Kako okarakterisati toliko uporno kukumačenje što se ne dobija "zaslužena " pozornost B92.

Баш дубоко не разумеш.
Поздрав.
anonymous anonymous 22:28 08.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Predrag Brajovic
Kako okarakterisati toliko uporno kukumačenje što se ne dobija "zaslužena " pozornost B92.

Баш дубоко не разумеш.
Поздрав.


Pozdrav i tebi.
U nadi da ćeš progledati i na drugo oko.
anonymous anonymous 05:20 09.05.2019

Re: Српски ментални земљопис

Баш дубоко не разумеш.


Kad me neko ovako doživi, otvara mi široko polje za razmišljanje.
Iz nerazumevanja - sve su opcije i putevi legitimni, jer možda neki od njih vodi - razumevanju.

Elem, prva distorzija - jedan incident krajnje opskurnih likova, tendenciozno od strane autora biva iskorišćen da bi se na neprikladan način okarakterisalo celo društvo.
Svoj utisak i predrasude autor stavlja na pijedestal Istine, iako bi bilo kakva analitička studija ili istraživanje jasno dali sasvim suprotne rezultate.
Tvrdim.

Drugo, autor kapira i uviđa da slične organizacije postoje i drugde, a pre svega u USA , za prljave poslove iza kojih neće da stane država, odnosno iza kojih se sakriva.

Model je zapadni,dakle ništa isključivo nama svojstveno.

Treće - autor se ne udubljuje u raison d etre takvih organizacija.

Na Zapadu - služe kolonijalističkim i imperijalnim ciljevima privođenja pameti i interesima kapitala i Imperije, dok kod nas - zastrašivanju unutrašnjih i spoljnih neprijatelja, ali ne i samo njih.

U konkretnom slučaju autor nije propratio koliko dugo traje tolerantnost naše države prema potezima albanske strane, te ne razume da se vodi psihološki , i ne samo psihološki rat između njih i nas.

Inicijativa i agresija dolazi sa njihove strane.

Posle dugog ćutanja - stigao je odgovor.

U cilju obuzdavanja i predupređivanja daljih poteza državnih neprijatelja.

Dakle, Levijatan je, moguće,instrumentalizovan u ime državnog razloga , a svakako sa srpskim društvom nema nikakve veze.

I na kraju, dobro je što nema nikakvih ozbiljnijih posledica.

Uverenja sam da je vlasnik pekare , za razliku od mnogih ovdašnjih, razumeo da se radilo o pokaznoj vežbi i da on lično ( uostalom i kao dobrotvor ) nije bio (prava) meta.
Želim mu sve najbolje .
Kao i svim drugim lojalnim građanima ove države.






natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:08 04.05.2019

zivotinje

Pa ja sama potpisala ovu njihovu peticiju. Nisam znala da on stoji iza ovog u Borci
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:15 04.05.2019

Re: zivotinje

И ти си купила куце-маце.
nsarski nsarski 22:27 04.05.2019

Re: zivotinje

Predrag Brajovic
И ти си купила куце-маце.


"Tokom predstave izbio je požar iza pozornice. Na binu je izašao klovn i saopštio publici da je došlo do požara. Dobio je veliki aplauz jer su svi mislili da je u pitanju šala. Klovn je ponovio da je u pitanju istinski požar. Opet je dobio gromoglasan aplauz. Tako i ja mislim da će ovaj svet propasti uz veliki aplauz pametnjakovića koji će verovati da je u pitanju šala."

(Seren Kjerkegor - Ili/ili )
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:45 04.05.2019

Re: zivotinje

Nisam kupila. Dete mi je dovelo Medu. Tada je imao dva meseca i 10kg. Sada ima 18 meseci i 35kg.
jadragoljub jadragoljub 23:05 04.05.2019

Re: zivotinje

natasa_tasic_10
Nisam kupila. Dete mi je dovelo Medu. Tada je imao dva meseca i 10kg. Sada ima 18 meseci i 35kg.

da nije to slučajno zamaskirano slonče
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 07:01 05.05.2019

Re: zivotinje

Ne vec telence .
Pas je bio ulicni. Svi ga zivi hranili. Mali zgoljav.
Dosla mi mala i kaze : Mama sada je red na nas.
Meni ga je bilo zao. Zima. Napolju -20. I ostade . Najbolji psa na svetu
martin_krpan martin_krpan 08:26 05.05.2019

Levijatan devijatan

Toliko je sve jednostavno u Srbiji da me je sramota pisati o ovome. Ko kontroliše ekstremiste, kontroliše u Srbiji sve. Tako je od 1990 - danas. Ima sjajna knjiga novosadskog psihologa - Mikloš Biro Psihologija postkomunizma, u kojoj izlaže istraživanja sa ratišta i konstatuje da je mržnja između ratnika bila 3-5% (pitanja: da li mrzite Srbe/Hrvate/Muslimane,...imate li išta protiv da se vaša kćerka/sin uda za Muslimana/Srbina/Hrvata,...). Konstantna mržnja u npr. Engleskoj je 15-20% i za te mrzioce je nezamislivo da imaju išta sa npr. Pakistancima, mrze ih i nema šanse da dođe do ikakve komunikacije. A zbog čega nema tamo građanskog rata a ovdje ima i prijeti da će ga biti opet? U Engleskoj/Njemačkoj/USA nema jer u demokratskom sistemu zlikovci imaju demokratsko pravo da mrze a kanale za tu mržnju moraju naći u demokratskim okvirima. Ako izađu iz zadatih okvira, kao belo smeće John King, dobijaju inekciju i tu nema kompromisa. Dok su u Srbiji ekstremisti alatka, sredstvo za rad.

Odakle to? Pa ja imam teoriju da je ta alatka i tehnika sama suština revolucionarne, Jugoslovenske borbe u WW2, a koju se poslije Che Guevara i Kubanci, a na kraju i Arkan i Arkanovi tigrovi primjenjivali u svojim vojno-političkim borbama. Kako to funkcioniše? Pa Arkan je bio transparentan i na dobrom engleskom jeziku pričao o tome. Ima negdje razgovor Srba iz Bijeljine 1992 sa mislim kanadskim ambasadorom, gdje je to izgledalo otprilike ovako: "Dođe vrhunski obučen Arkan u neko muslimansko selo, isprovocira muslimane i opljačka ih, traži samo malu iskru za konflikt, a onda samelje čitavo selo od npr. 100-200 ljudi. Zatim ode u Srpsko selo pored i sa propagandnim pamfletima kaže sledeće: Vi ste okruženi vašim vijekovnim neprijateljima, handžar divizijama i šiptarskim plaćenicima sa Kosova,... Srbi mu kažu: Ma kakav jesi ti normalan, to su naši prijatelji - znamo se 50 godina, radimo zajedno i djeca nam idu u školu skupa. Arkan: Slušaj, Muslimani će doći da se svete svejedno. Ili idete sa nama, ili ostajete sami svoj na svome. Dakle, Tito, Arkan, Če Guevara,... Sve su to operativci.

Navijač Delija Aleksandar Vučić ne kontroliše ekstremiste više 100%, već je dio ekstremista pod kontrolom Obradovića i to je glavni problem u Srbiji sada. Levijatan je neka kopija FSB-ovog Stop Ham u Rusiji koji umjesto pasa targetiraju nasilne i bahate u saobraćaju. Ne bi me čudilo da je Levijatan FSB 1/1 ili neka kooperacija.

Ima dobar film o Levijatanu na VICE. Pita Galeb Nikačević na 6:00: Brate, koji posao se radi 3-4 sata da ga i ja radim? Bihaly: Reći ću ti poslije emisije. Inače Bihaly vozi novog Poršea.

Srbija bato.





nepopustljiv nepopustljiv 08:38 05.05.2019

Re: Levijatan devijatan

martin_krpan

...

Navijač Delija Aleksandar Vučić ne kontroliše ekstremiste više 100%, već je dio ekstremista pod kontrolom Obradovića i to je glavni problem u Srbiji sada. Levijatan je neka kopija FSB-ovog Stop Ham u Rusiji koji umjesto pasa targetiraju nasilne i bahate u saobraćaju. Ne bi me čudilo da je Levijatan FSB 1/1 ili neka kooperacija.

Ima dobar film o Levijatanu na VICE. Pita Galeb Nikačević na 6:00: Brate, koji posao se radi 3-4 sata da ga i ja radim? Bihaly: Reći ću ti poslije emisije. Inače Bihaly vozi novog Poršea.

Srbija bato.


Zanimljivo zapažanje.
Zašto onda taj Obradović nije na vlasti?
jadragoljub jadragoljub 09:15 05.05.2019

Re: Levijatan devijatan

FSB-ovog Stop Ham u Rusiji koji umjesto pasa targetiraju nasilne i bahate u saobraćaju.

u čemu su ovi rusi slično levijatanu?
što se mene tiče ja bih voleo da i ovde imaju ispostavu.
il ti misliš da ti je bogom dano pravo da parkiraš na pešačkom prelazu, da na trotoaru ostaviš 10 cm prostora za pešake ili jednostavno staneš na sred ulice i pričaš s drugarom dok autobusi i ostali moraju zbog tebe da prelaze na levu stranu trake i obolaze te. da jednostavno staneš upališ oba četri žmigavca i odeš negde .
znaš osamdesetih su se u nevjorku pojavili tipovi sa crvenim kapama i štitili putnike u metrou, tih godina je bila velika opasnost po život voziti se njujorškim metroom. vlas je naravno dizala prašinu ovo ono , ali policija je ladno okretala glavu i panduri su polujavno priznavali da su im ove grupe od velike pomoći u sprečavanju nasilja u metrou.
znaš narod ima pravo da se samoorganizuje protiv krininala kad država nema moć da spreći ili bude efikasna, no tu je potrena građanska a ne palanačka svest da bi nastale takve organizacije. i da ne prerastu u svoju suprotnost.
martin_krpan martin_krpan 19:17 05.05.2019

Re: Levijatan devijatan

u čemu su ovi rusi slično levijatanu?
što se mene tiče ja bih voleo da i ovde imaju ispostavu.
il ti misliš da ti je bogom dano pravo da parkiraš na pešačkom prelazu, da na trotoaru ostaviš 10 cm prostora za pešake ili jednostavno staneš na sred ulice i pričaš s drugarom dok autobusi i ostali moraju zbog tebe da prelaze na levu stranu trake i obolaze te. da jednostavno staneš upališ oba četri žmigavca i odeš negde .


Vidiš kako si nasjeo na FSB agendu, iako nisi glup. Pa i Levijatan targetira neke ozbiljne bolesnike koji zaslužuju kaznu zbog zlostavljanja pasa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:42 05.05.2019

Тја

Шта их боли q-рац?
Није њихов живот.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:59 05.05.2019

Борци за српство

G.Cross G.Cross 11:04 05.05.2019

Re: Борци за српство

Predrag Brajovic


Pa sudeći po komentaru jednog blogera ovdašnjeg sa Srđanovog bloga, pošto Srbi treba da se odsele u majčicu Srbiju od svuda gde su u manjini, tako i Albanci i ostali koji su u manjini treba da se odsele kući. Ako neće treba im pomoći da se odluče.

Nisu problem javni ekstremisti.
Problem su ekstremisti koji i ne shvataju da su to.
nepopustljiv nepopustljiv 11:19 05.05.2019

Re: Борци за српство

G.Cross
Predrag Brajovic


Pa sudeći po komentaru jednog blogera ovdašnjeg sa Srđanovog bloga, pošto Srbi treba da se odsele u majčicu Srbiju od svuda gde su u manjini, tako i Albanci i ostali koji su u manjini treba da se odsele kući. Ako neće treba im pomoći da se odluče.

Nisu problem javni ekstremisti.
Problem su ekstremisti koji i ne shvataju da su to.

Sudeći po ovome što si napisao, kako da ti kažem, nevezano za toga na kojega, tobože, ukazuješ - ovako maliciozno izvrtanje rečenoga može da radi samo karakterno govno, kolokvijalno rečeno - smrad.
Pratio sam izlaganje toga na kojega referenciraš - i on je veoma eksplicitno, nimalo neodređeno rekao - da Srbi treba da odu iz sredina u kojima ne mogu da žive kao čovek.
I da za njih u Srbiji ima mesta.
Kolika budalčina treba da bude neko kojemu je rečeno sporno?!
Taj nije ništa drugo, implicitno i eksplicitno - rekao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:17 05.05.2019

Re: Борци за српство

emsi, jesi ovo zaboravio da se uloguješ sa nekim drugim niknejmom, ili si totalno odlepio pa govoriš o sebi u 3. licu?
gedza.73 gedza.73 13:54 05.05.2019

Re: Борци за српство



UHAPŠEN U VLADINOM AUTOMOBILU Kako je zbog droge dolijao brat državnog sekretara

Procjenjuje se da su albanski mafijaši u posljednjih deset godina uložili više od 1,5 milijardi eura kupujući građevinska zemljišta, gradeći zgrade i kupujući nekretnine u Srbiji.

Prvo da srede pekare posle prelaze na Srbe dilere albanske droge i Srbe koji peru pare albanskih mafijaša. Ako budu smeli.

Posle će oni njihovi pajtosi (isti ludaci samo drugačije kape nose) Marks21 da sjebu kapitalizam pa će svima da nam bude bolje.



i da Vulin vrati obavezni vojni rok pa da cirkus bude kompletan.
predatortz predatortz 11:28 05.05.2019

Skromno mišljenje moje

Ko god se za svoja ubeđenja bori zakukuljen običan je terorista.
U borbi za svoj stav obraz se izlaže, ne krije se.
Ove bande, ma kakve sapunice i limunade glumatale, ma kakve kuce, mace, mece spominjale su obične naci falange i pretnja su svima nama - bilo sa levim, bilo sa desnim ubeđenjima.
Uzgred, nisu ovo nikakvi desničari, niti oni kojim služe imaju bilo kakvu jasnu ideologiju.
nepopustljiv nepopustljiv 11:30 05.05.2019

Re: Skromno mišljenje moje

predatortz
Ko god se za svoja ubeđenja bori zakukuljen običan je terorista.
U borbi za svoj stav obraz se izlaže, ne krije se.
Ove bande, ma kakve sapunice i limunade glumatale, na kakve kuce, mace, mece spominjale su obične naci falange i pretnja su svima nama - bilo sa levim, bilo sa desnim ubeđenjima.
Uzgred, nisu ovo nikakvi desničari, niti oni kojim služe imaju bilo kakvu jasnu ideologiju.

Ma jasno!
Govna i đubrad.
Milan Novković Milan Novković 11:38 05.05.2019

Oko te "desnice" ...

...Зато, ваља се пазити да са куцама и мацама још нешто друго нам не уђе у кућу...

... ja bih u ovim kontekstima koje ti dotičeš u ovom blogu skoro sigurno koristio pridev "ekstremna" desnica.

Imamo danas armiju ljudi koji su desno od centra, a bližoj i široj okolini žele bolje nego sad sve više armija levo od centra.

Deklarativno levo, npr Killary Inc je desnije od US konzervativaca, ta tamo DNC operativna vrhuška i deep-gov im će bukvalno udaviti Ameriku ako im se ne stane na put - primer - neki blagi desničar monarhista može da bude Dalaj Lama i Mahatma Gandi istovremeno za ove sad US "levičare" koje bukvalno zabole za sirotinju i tupavi primer borbe za ravnoprovanost kao što puštaju kolko-treba izbeglica je samo paravan za njhove, nemušnije iako lako vidljive hijerarhije žestokog raslojavanja u vlasništvu i bogatstvu.

Izbeglice su im glasači, finta telom, dok ne razapnu šator na njihovom travnjaku (većini, ne svima), a ako je opasnost u upuštanju u tu temu onda su (neo)liberali. tj to im je paravan, po pravilo oboje, u stvari politička korektnost.

Prosti mehanizmi odbrane, i uopšte ne možeš po tim deklaracijama i galsanjima da zaključiš danas da li je neko sebičan ili nesebičan - na prvi pogled "najdraži" levičar ume da bude vanredno sebičan i krvožedan, i ima ih armija takvih.

Pa oni saterani u ćošak onda glume glupost i neobrazovanje - neki znaju da to glume i glupo im je da "pročitaju" šta se dešava zato što znaju da im se neće svideti pročitano, a koje priča o njima.

Na kraju krajeva isto kao ovi tvoji ovde - malo ili više su pod pshihičkim "pritiskom", do bolesti, gde se "bore" za bezuslovnu ljubav, koja se iskreno dobija od nekih životinja, a neiskreno, al nema veze, važna je forma, od pripadnika iste površne "sekte" koju nije mnogo briga za druge.

A i kod tih životinja, relativno je mali skup onih koji volimo, u proseku, do nivoa gde smo spremni na ozbiljniju akciju (inače ih ne bismo jeli, zar ne) - karizmatična megafauna - velike, simbolične životinje (npr nismo neki ljubitelji afričkih divljih pasa koji jadnim životinjama otkidaju delove mesa sa nogu i tela još dok ih jure po savani), kuce-mace, ... i za prosečnog "ljubitelja" kriva već ovde naglo opada, ostaju još samo neke "slavne" životinje.

Hoću reći - i ja sam levičar, ali imam jako mnogo dragih desničara oko sebe, i nikoga ti neće ostaviti gladnim, ako bi do njih bilo, niti bi proterivali ljude, uništavali im imovinu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:53 05.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

Да, екстремна, крајња десница.
Па ја сам овде сматран десничаром.
А и иначе...

Али, нек остане. Јер ови су десница, а они о којима ти говориш -- конзервативци.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:15 05.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

u srbiji je levica jedino marksistička, ako nije marksistička, i samim tim, bezuslovno anti-zapadna i proruska, onda nije ni levica (iako je današnja rusija unutar kuće ekstremno desničarska). iz perspektive levih srba, nemoguće je biti postideološki a levo. moraš nečime biti indoktriniran eda bi te većina prihvatila.

Grupa desničara organizovala je prošle nedelje protest nakon poziva na društvenim mrežama zbog fotografije jednog od radnika pekare „Roma“ koji pokazuje albanski simbol dvoglavog orla. Okupljeni su nosili srpske zastave, skandirali parole o Kosovu i puštali srpske pesme, a na vozilo vlasnika pekare Mona Đuraja lepili su nalepnice „Kosovo je Srbija” i stavili svinjsku glavu.


inače, ovo je impresivno, znači oni su na osnovu imena na netu tačno našli lokaciju pekare?! brate, pa jači su i od mosada i od mi6. u ns, btw, ove zastrašujuće poslove za državnu bezbednost obavljaju dileri, inače svi poreklom iz crne gore i kojima su roditelji takođe radili u državnoj bezbednosti.
Bili Piton Bili Piton 12:32 05.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:53 05.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

ače, ovo je impresivno, znači oni su na osnovu imena na netu tačno našli lokaciju pekare?!

Локалци.
Организовани локалци, неки од њих кримоси.
bene_geserit bene_geserit 17:30 06.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

...ови су десница, а они о којима ти говориш -- конзервативци.

To bi bilo isto kao kad bi sve levičare proglasio za neko od mnogobrojnih komunističkih goveda zločinaca, a ostale nazvao liberalima.
Samo ljudima odraslim u komunističkom obrazovnom sistemu je desnica ružna reč a levica lepa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:40 06.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

Samo ljudima odraslim u komunističkom obrazovnom sistemu je desnica ružna reč a levica lepa.

Речи у различитим контекстима и идеолошким системиам не значе исто, зар не?
Идеолошка поља такође: не обухватају исто.

Иначе, не пратиш: ја сам декларисани десничар.
Тачније -- конзервативац.

Мислим да је ово што сам предложио нама одговарајуће. Десница би била она Шешељева, Двери, ови фрајери и остали криминалци. Конзервативци су НС, ССП, ПСГ -- странке умереног позивања на традицију, православље, национ.
Bili Piton Bili Piton 17:52 06.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

bene_geserit

Samo ljudima odraslim u komunističkom obrazovnom sistemu je desnica ružna reč a levica lepa.


Ti kad lupiš baš nastane ono, odron razuma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:17 06.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

Ti kad lupiš baš nastane ono, odron razuma.

Не.
Гађао је да увреди.
bene_geserit bene_geserit 03:29 09.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

Гађао је да увреди.

Мислим да је ово што сам предложио нама одговарајуће. Десница би била она Шешељева, Двери, ови фрајери и остали криминалци. Конзервативци су ... странке умереног позивања на традицију, православље, национ.

Da uvredim koga?
Samo sam naveo činjenicu koja se odnosi na terminološku razliku.
Ako pričaš sa Srbinom odraslim u USA i sa Srbinom odraslim u exYu, termin desnica im ostavlja različit "ukus u ustima".
Ovima odraslim u komunističkom obrazovnom sistemu desnica je nešto strašno, jebiga posledica ispiranja mozga kroz školovanje. Evo npr. Brajoviću, takozvanom desničaru, koji koristi termin desnica potpuno pogrešno.

Tako da da, vama koji ste odrasli u komunističkom obrazovnom sistemu a niste uspeli posle svih ovih godina da se rešite pavlovljevog refleksa da je desno=loše, takvo korišćenje termina desnica jeste odgovarajuće.
Ostatku sveta nije odgovarajuće.
anonymous anonymous 04:39 09.05.2019

Re: Oko te "desnice" ...

bene_geserit
Гађао је да увреди.

Мислим да је ово што сам предложио нама одговарајуће. Десница би била она Шешељева, Двери, ови фрајери и остали криминалци. Конзервативци су ... странке умереног позивања на традицију, православље, национ.

Da uvredim koga?
Samo sam naveo činjenicu koja se odnosi na terminološku razliku.
Ako pričaš sa Srbinom odraslim u USA i sa Srbinom odraslim u exYu, termin desnica im ostavlja različit "ukus u ustima".
Ovima odraslim u komunističkom obrazovnom sistemu desnica je nešto strašno, jebiga posledica ispiranja mozga kroz školovanje. Evo npr. Brajoviću, takozvanom desničaru, koji koristi termin desnica potpuno pogrešno.

Tako da da, vama koji ste odrasli u komunističkom obrazovnom sistemu a niste uspeli posle svih ovih godina da se rešite pavlovljevog refleksa da je desno=loše, takvo korišćenje termina desnica jeste odgovarajuće.
Ostatku sveta nije odgovarajuće.


Razumljivije se odnosiš prema aktuealnoj društvenoj situaciji, ali si ipak nedorečen.
Kao da i ti žmirkaš na jedno oko.



Prvo - kompleksna ( policentrična,multipolarna ) društveno politička situacija danas, ne može se ugurati u stare ćupove ( bipolarnu šemu levo - desno ) .
Nerazumevanje i greške u zaključivanju najpre su rezultat metodološkog nacionalizma - analize koja podrazumeva zatvorenost u nacionalne okvire i ne prelazi ih.
Tako da sama činjenica mogućeg viđenja iz nacionalne, ali i transnacionalne perspektive usložnjava i komplikuje donošenje ispravnih odgovora.

Po meni, ukoliko kritički, a ne pozitivistički i apologetski prilazimo stvarnosti - odgovor o tome šta je adekvatan prilaz globalnim rizicima ( levica ) ,a šta vodi perpetuiranju status quo-a i uvodi nas u postdemokratsko društvo sa totalitarističkim tendencijama, može se dati jedino iz perspektive totaliteta - ljudskog roda kao celine,dakle,transnacionalno i globalno.
Odgovor koji zastaje na nacionalnim granicama, često ma koliko nam se čini da je ispravan, zapravo se izvitoperuje u transnacionalnoj ravni i daje suprotan efekat od zamišljenog.

U okviru tvoje debate sa njima jasno je da su legitimni i levica i desnica, odnosno svi polovi političkog spektra, osim onih koji direktno ne zagovaraju i praktikuju nasilne metode.

Tačan je tvoj zaključak o ograničenosti u razmišljanju ovdašnjih, ali kako ima onih koji imaju odbojnost prema desnici , tako ima i onih koji imaju odbojnost prema levici.

I jedni i drugi - ne mogu da se otarase marksističkih knjiga i nasleđa, samo što ( pogrešne ) zaključke donose u zavisnosti da li su četnički ili partizanski raspoloženi.


Sa druge strane, i na Zapadu ( USA ) je prisutna ideološka zaslepljenost - levica
( socijalistička, socijaldemokratska ) je strašilo koga se još uvek plaše, odnosno ne razumeju u pravom značenju.

Toliko.

Usput

Ovdašnji neće često razumeti tvoje argumente, ( žablja perspektiva )što ne treba da te obeshrabri da istraješ.



zilikaka zilikaka 12:20 05.05.2019

Nego

Da pitam onako uzgred, da li je uopšte nekim propisom regulisano kad i ko sme da nosi fantomke, ili je to ostavljeno na slobodu pojedincu, kao modni detalj?

Ja bih recimo u pravljenju reda od toga krenula.
jadragoljub jadragoljub 12:23 05.05.2019

Re: Nego

zilikaka
Da pitam onako uzgred, da li je uopšte nekim propisom regulisano kad i ko sme da nosi fantomke, ili je to ostavljeno na slobodu pojedincu, kao modni detalj?

Ja bih recimo u pravljenju reda od toga krenula.

ha, u zemlji srbiji poštovati zakon od strane vlasti koja je taj zakon donela je misaona imenic, što god to značilo, mislim da je zakonski zabranjeno za sve sem vojske i policije.
cassiopeia cassiopeia 12:34 05.05.2019

Re: Nego

mislim da je zakonski zabranjeno za sve sem vojske i policije.


Mislim da nije. Pa ona potkapa za kacigu izgleda kao fantomka i prodaje se najnormalnije uz opremu za motore.
vcucko vcucko 12:57 05.05.2019

Re: Nego

zilikaka
Da pitam onako uzgred, da li je uopšte nekim propisom regulisano kad i ko sme da nosi fantomke, ili je to ostavljeno na slobodu pojedincu, kao modni detalj?

Ja bih recimo u pravljenju reda od toga krenula.

Pa bi se uplela u bespuća polit-krektnosti. Kad bi ti neko postavio logično pitanje o nikabu ili feredži
jadragoljub jadragoljub 16:29 05.05.2019

Re: Nego

Pa ona potkapa za kacigu izgleda kao fantomka i prodaje se najnormalnije uz opremu za motore.

taku potkapu nose i vozači formule da ih štiti od vatre u slučaju da se upali ona plastična karoserija, možda je to i za ispod kacige motorista. ništa ne tvrim pretpostavka.
jadragoljub jadragoljub 16:30 05.05.2019

Re: Nego

vcucko
zilikaka
Da pitam onako uzgred, da li je uopšte nekim propisom regulisano kad i ko sme da nosi fantomke, ili je to ostavljeno na slobodu pojedincu, kao modni detalj?

Ja bih recimo u pravljenju reda od toga krenula.

Pa bi se uplela u bespuća polit-krektnosti. Kad bi ti neko postavio logično pitanje o nikabu ili feredži

mislim da su u osterajhu doneli zakon o zabrani zbog nemogućnosti prepoznavanja, tako nekako.
zilikaka zilikaka 16:34 05.05.2019

Re: Nego

Ne mogu da se setim ni jednog razloga zbog kojeg bi nošenje fantimke bilo potrebno, a daje to u skladu sa zakonom. Ako je ispod kacige, druga priča, al posebno... To ko danosiš vazda pajser u ruci, jer će ti možda zatrebati ako ti se nekad pokvari auto.
Nikab je versko obeležje, fantomka nije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:47 05.05.2019

Re: Nego

zilikaka
Ne mogu da se setim ni jednog razloga zbog kojeg bi nošenje fantimke bilo potrebno, a daje to u skladu sa zakonom. Ako je ispod kacige, druga priča, al posebno... To ko danosiš vazda pajser u ruci, jer će ti možda zatrebati ako ti se nekad pokvari auto.
Nikab je versko obeležje, fantomka nije.


Pa i ako voziš bicikl po nekom minusu dobro dođe. To se inače zove balaklava i standardan je deo outdoor opreme, mada kao šo rekoh i po gradu zimi je korisna.

Balaklava
alselone alselone 18:28 05.05.2019

Re: Nego

vrabac_onaj
zilikaka
Ne mogu da se setim ni jednog razloga zbog kojeg bi nošenje fantimke bilo potrebno, a daje to u skladu sa zakonom. Ako je ispod kacige, druga priča, al posebno... To ko danosiš vazda pajser u ruci, jer će ti možda zatrebati ako ti se nekad pokvari auto.
Nikab je versko obeležje, fantomka nije.


Pa i ako voziš bicikl po nekom minusu dobro dođe. To se inače zove balaklava i standardan je deo outdoor opreme, mada kao šo rekoh i po gradu zimi je korisna.

Balaklava


Ja istu stvar imam za skijanje i zovem je podkapa.
shone shone 18:30 05.05.2019

Re:Slušaj vamo Ljubodraže

Dragoljubljeni

Vučić o vojnoj paradi u Nišu
Vučić je pozvao sve Nišlije i ljude iz okoline da u petak, 10. maja, dođu na vojnu paradu povodom Dana pobede, koji se inače obeležava dan ranije, i najavio da će prisutni moći da vide mnogo toga novog u vazduhu.

Vučić je za TV Pink rekao da će Srbija 10. maja pokazati koliko je do sada napredovala, dok će, kako je najavio, u decembru ili naredne godine moći da pokaže punu snagu sprskog oružja i oruđa.


Da si se lepo obukao,poranio da uvatiš dobro mesto za gledanje, napravi sendvič sam sebi da se ne grebeš od njini sendviči da te ne botuju i da nam sve lepo ispričaš na blogu kad se završi.
I da vataš beleške da ti šta ne promakne.
Eto lepo te zamoljavam.
shone shone 21:39 05.05.2019

Re: Nego


Ja istu stvar imam za skijanje i zovem je podkapa


Slično ali nije isto,ima razlike

podkapa



fantomka




Sa fantomkom možeš da pušiš i pljuješ, sa podkapom malo teže.
bene_geserit bene_geserit 17:34 06.05.2019

Re: Nego

da li je uopšte nekim propisom regulisano kad i ko sme da nosi fantomke, ili je to ostavljeno na slobodu pojedincu, kao modni detalj?

Pa evo kod nas je propisano tj. zakonom zabranjeno sa jako strogim kaznama, pa opet ovi iz Antife uredno piče okolo maskirani.
Kada treba da rasture neki skup gde priča neko ko im se ne sviđa.
I policija ih uglavnom ne dira.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:08 05.05.2019

Ево, сад мало...

... ја сам мета :)
Сутра ко зна ко.

https://twitter.com/pasazot/status/1123187590432215040

P.S.
Објашњења мог става имате испод тог твита.
G.Cross G.Cross 17:37 05.05.2019

Re: Ево, сад мало...

Predrag Brajovic
... ја сам мета :)
Сутра ко зна ко.

https://twitter.com/pasazot/status/1123187590432215040

P.S.
Објашњења мог става имате испод тог твита.



Brajo, oprosti mi moju Twitter nepismenost.

Ako si ti mogao da blokiraš te idiote, oni su bili na neki način tvoji "followers " ili kako se vec to zove na Twitteru.
A mozda gresim.

Ako ne gresim koji ce ti moj takvi followers?

Znam, ako hoces da menjas svijet ne odmeci se, sto bi rekao Dzoni koji se odmetnuo.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:51 05.05.2019

Re: Ево, сад мало...

Znam, ako hoces da menjas svijet ne odmeci se, sto bi rekao Dzoni koji se odmetnuo.( sa pravom)

Једноставно је: ови момци, који су сви повезани с високим криминалом, таргетирали су пекара Албанца.

Пре тога прогањали су друге.
Пре тога величали геноцидлије Караџића и Младића.

Нећу ја њих променити, али све док ме не блокирају -- могу да их разоткривам, као ово сад. Јер људи, када виде ко су и шта су, лецну се. И другачије на њих гледају, као овде Наташа Тасић.

Ја сам блокирао њих 100-200, не знам број, али оставио вође да с њима комуницирам. На тај начин могу и даље да правим интернет exposure.

Сада је овај Павле твит који мене таргетира ставио у свој профил.
G.Cross G.Cross 19:14 05.05.2019

Media is God

Predrag Brajovic
Znam, ako hoces da menjas svijet ne odmeci se, sto bi rekao Dzoni koji se odmetnuo.( sa pravom)

Једноставно је: ови момци, који су сви повезани с високим криминалом, таргетирали су пекара Албанца.

Пре тога прогањали су друге.
Пре тога величали геноцидлије Караџића и Младића.

Нећу ја њих променити, али све док ме не блокирају -- могу да их разоткривам, као ово сад. Јер људи, када виде ко су и шта су, лецну се. И другачије на њих гледају, као овде Наташа Тасић.

Ја сам блокирао њих 100-200, не знам број, али оставио вође да с њима комуницирам. На тај начин могу и даље да правим интернет exposure.

Сада је овај Павле твит који мене таргетира ставио у свој профил.



Jes ali cekaj da se sad svi oni prijave kao clanovi u ovu nasu malu oazu gde je Omega ponekad banovan i smatran ekstremistom i to je to, a on u stvari fini covek.
Otvorio si vrata srpske realnosti da udje na ovaj blog. Neoprostivo

Sto je mozda i dobro.

Znam da njih Blog kao medium ne interesuje , suvise je spor i dotice suvise malo ljudi. Njihove gazde su im objasnile da je return on investment na njihovo vreme too low.

Kanim se dugo da napisem blog o slobodi interneta kao krajnjoj neslobodi ali u medjuvremenu je Gaiman napisao American Gods i napravise na Amazonu i seriju, pa kazem




Slazem se da se treba boriti ( i tu se razlikujem od recenog Stulica) cak i kad je bitka unapred izgubljena.

Imas moju punu moralnu podrsku.
Molim te zapazi da sam rekao moralnu a i daleko sam da ti pomognem kad te budu tukli na ulici.
aureus aureus 18:19 05.05.2019

Pavle Bihaly

kao mali otimao pare Neci.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana