Nauka| Planeta| Reč i slika| Sport

Soccer

jedi-knight RSS / 09.05.2019. u 22:59

2589824_w1.jpg 

Liverpul

Totenhem

Arsenal

Čelzi

 

.... i budući šampion, Mančester Siti

.... i Mančester Junajted

 Da li najbolji igrači dolaze iz Engleske?

Ne.

U svakoj od ovih ekipa prosečno ima tri do četiri Engleza. Na terenu jedan do dva.

Da li su najveće zvezde svetskog fudbala tamo?

Ne. 

U čemu je onda fora? 

Znaju li oni nešto što drugi ne znaju, a da nema direktne veze sa fudbalom?

 

 



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

martin_krpan martin_krpan 23:08 09.05.2019

Prvi

Znaju li oni nešto što drugi ne znaju, a da nema direktne veze sa fudbalom?


Znaju. Kol’ko para tol’ko muz’ke.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 09.05.2019

.

fudbal je engleski. tačka.
jadragoljub jadragoljub 23:14 09.05.2019

Re: .

BebaOdLonchara
fudbal je engleski. tačka.

netačno, iz mojih obaveštajnih izvora fuzbal je španski, kažu izvori da španci imaju najbolju ligu. a možda i grešim. u celini i celosti zabole me za fuzbal.
vcucko vcucko 23:20 09.05.2019

Re: .

jadragoljub
BebaOdLonchara
fudbal je engleski. tačka.

netačno, iz mojih obaveštajnih izvora fuzbal je španski, kažu izvori da španci imaju najbolju ligu. a možda i grešim. u celini i celosti zabole me za fuzbal.

Ni to nije tačno. Fudbal u stvari govori portugalski. Neku od varijanti portugalskog, svejedno.
Trenutno su to uzurpirali ovi ragbisti (loši, oni koji nisu mogli da uspeju u ragbiju) i drvoseče, preko (pre)plaćenih pravih fudbalera svih boja koji tamo igraju, a može da ih plati samo monstruozna britanska medijska mašinerija.
Ali doći će to opet na svoje.
tasadebeli tasadebeli 23:23 09.05.2019

Re: .

jadragoljub
BebaOdLonchara
fudbal je engleski. tačka.

netačno, iz mojih obaveštajnih izvora fuzbal je španski, kažu izvori da španci imaju najbolju ligu. a možda i grešim. u celini i celosti zabole me za fuzbal.



Ти, бре, не волеш и не подносиш фудбал!

Колико сам ја запамтио...




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:35 09.05.2019

Re: .

kažu izvori da španci imaju najbolju ligu. a možda i grešim

verovatno je da ne grešiš (ti ili tvoj izvor) ali to nije suština. poente obično nema kod emocija, sve je naglavačke. za mene je fudbal engleski, uglavnom. emotivno. toliko puta sam doživela da pomislim da 2:0 u poslednjim minutima postane 2:3. sinoć sam otišla u krevet ispraćajući totenhem, a dočekala jutros drugačije vesti na tu temu. to je ono kada mančester siti tamo negde početkom 2000tih, kada je bio drugoligaški klub, pobedi mančester junajted u to vreme jedan od najboljih klubova sveta, to je meni engleski fudbal. španci su fenomenalni, ali po meni igraju balet. to za mene nije fudbal. :) ima neka magija na tom ostrvu. mmjbm.
jadragoljub jadragoljub 00:06 10.05.2019

Re: .

Ти, бре, не волеш и не подносиш фудбал!

nepodnosim ni kapitalizam pa to nije razlog da se ne informišem, u slučaju fuzbala ponetkad bacim oko na neku informaciju.
verovatno je da ne grešiš

ma bebo zezam se , jednostavno se namestlo da si dala povod da sad svi izađemo sa svojim teorijama zavere u fuzbalu.
a sag, čisto ko zezancija, komentar jednog mog, na žalos pokojnog , prijatelja o engleskom fuzbalu, inače je bio dzvezdin fan kupovao one cigle za stadion i te fore, daklemm njegova analiza kako ingendđani igraju fuzbal.
u kutiju od cipele ubaciš 22 klikera i naginješ čas na jednu čes na dugu stranu i svi klikeri su čas ovam čas onam.
a i to što gi nigde nema na svecka prvenstva je to što još od sedamdesetih u njiovu ligu su bili najmanje inglišmani a sve ostalo irci, pikti, velšani i ostali kelti.
e jedino ona tragedija sa pogibijom reprezentacije je stvarno tragedija koja je saranila njihov fuzbal.
al šta ja znan ja fuzbal nevolem
tasadebeli tasadebeli 00:16 10.05.2019

Re: .

jadragoljub

Ти, бре, не волеш и не подносиш фудбал!


nepodnosim ni kapitalizam pa to nije razlog da se ne informišem, u slučaju fuzbala ponetkad bacim oko na neku informaciju.



Ма не браним!

Него, ни ја се ич не разумем у коњарство, а живим поред Хиподрома. Додуше, скоро па угашеног...
jadragoljub jadragoljub 07:32 10.05.2019

Re: .

Додуше, скоро па угашеног...

konja jaše ko ima a ne ko ume.
samo oni koji kod nas imaju a numeju da jašu ne shvataju da to košta.a kod nas stvari stoje ovako
kupi konja od 10 000€a onda mu mnogo da kupi sedlo od 3000 i uzdu od 500, pa koj kur se petljaš kad nemaš pare u nešto što se kaže - konj je nešto što ti puni dušu ljubavlju a prazni račun u banci.
tasadebeli tasadebeli 07:40 10.05.2019

Re: .

jadragoljub

konja jaše ko ima a ne ko ume.







Кажу ми ови момци што су радили или још увек раде по шталама око Хиподрома или по Србији да грла ових наших што се тркају по Мађарској, Бечу итд, сада коштају 2-4 милиона јеврића.



alselone alselone 07:54 10.05.2019

Re: .

Fudbal je talijanski.

Felicita Milano Torino Juventus Lacio
Felicita Napoli Kaljari Bolonja Parma
Felicita Cezena Djenova Doria Roma

Djuzepe Meaca Toto Skilaci i Roberto Betega
Marko van Basten i Rud Gulit i ja


jadragoljub jadragoljub 07:55 10.05.2019

Re: .

tasadebeli
jadragoljub

konja jaše ko ima a ne ko ume.







Кажу ми ови момци што су радили или још увек раде по шталама око Хиподрома или по Србији да грла ових наших што се тркају по Мађарској, Бечу итд, сада коштају 2-4 милиона јеврића.


moguće, nisam više u tim krugovima al dolazi do mmene po neka informacija i znam da kupuju rage po englesku i tako to, al to su ludaci 8 galoper9 i oni me mlogo ne interesuju, mene interesuju konji za jahanje a ne konju za ludake.

vcucko vcucko 07:56 10.05.2019

Re: .

tasadebeli
jadragoljub

konja jaše ko ima a ne ko ume.


Кажу ми ови момци што су радили или још увек раде по шталама око Хиподрома или по Србији да грла ових наших што се тркају по Мађарској, Бечу итд, сада коштају 2-4 милиона јеврића.


Sećam se sredinom devedesetih, kad sam bio redovan na hipodromu, jednom ubo tri hipo karea za dan od čega jedan po redu, bio je aktuelan kasač imena Riano. Toliko je bio superiroran da se pitanje pobednika uopšte nije postavljalo. Slagao si one ostale u par, triling i hipo kare pa kako ti se zalomi.
Elem Riano je za dobre pare prodat u Englesku, i tamo je nastavio da pobeđuje. Kasnije sam nešto izgubio interes pa ne znam kakvu je karijeru ostvario na duže.
tasadebeli tasadebeli 08:26 10.05.2019

Re: .

jadragoljub
tasadebeli
jadragoljub

konja jaše ko ima a ne ko ume.







Кажу ми ови момци што су радили или још увек раде по шталама око Хиподрома или по Србији да грла ових наших што се тркају по Мађарској, Бечу итд, сада коштају 2-4 милиона јеврића.


moguće, nisam više u tim krugovima al dolazi do mmene po neka informacija i znam da kupuju rage po englesku i tako to, al to su ludaci 8 galoper9 i oni me mlogo ne interesuju, mene interesuju konji za jahanje a ne konju za ludake.




Па раге су свакако за она (х)арапска грла што коштају десетине милиона...
tasadebeli tasadebeli 08:33 10.05.2019

Re: .

vcucko
tasadebeli
jadragoljub

konja jaše ko ima a ne ko ume.


Кажу ми ови момци што су радили или још увек раде по шталама око Хиподрома или по Србији да грла ових наших што се тркају по Мађарској, Бечу итд, сада коштају 2-4 милиона јеврића.


Sećam se sredinom devedesetih, kad sam bio redovan na hipodromu, jednom ubo tri hipo karea za dan od čega jedan po redu, bio je aktuelan kasač imena Riano. Toliko je bio superiroran da se pitanje pobednika uopšte nije postavljalo. Slagao si one ostale u par, triling i hipo kare pa kako ti se zalomi.
Elem Riano je za dobre pare prodat u Englesku, i tamo je nastavio da pobeđuje. Kasnije sam nešto izgubio interes pa ne znam kakvu je karijeru ostvario na duže.



Хиподром код Цареве ћуприје је управо и убила она екипа њих која се издвојила са посебном кладионицом. Јер то је и једини извор прихода за награде на тркама. А то је опет једини начин да се издржавају скупоцена тркачка грла, скупљи галопери и нешто јефтинији касачи.

Зато су сада за власнике грла много атрактивније трке у Шапцу, Пожаревцу, па чак и у Азањи... О иностранству и да не причамо.


Сада тренутно исти такви мангупи из наших редова докусурују Хиподром до краја не би ли га претворили у грађевинско земљиште. Неки Београд на Топчидерки, шта ли већ... 'Бем ли га.






Davitelji Beograda iz magarećih klupa (ЛИНК)
jadragoljub jadragoljub 09:21 10.05.2019

Re: .

Сада тренутно исти такви мангупи из наших редова докусурују Хиподром до краја не би ли га претворили у грађевинско земљиште.

mislim da se to pokušava još od ranih devedesetih. što se mene tiče uopšte ne bi bio problem da se hipodrom izmesti, jer kolko se sećam , bar dok sam ja još i išo, bilo je problema da se pređe put da bi se iz štala došlo na hipodrom, grdni su konji stradali od automobila.
samo niko i ne spominje izmeštanje već izgleda samo uništavanje dolazi u obzir.
jadragoljub jadragoljub 09:30 10.05.2019

Re: .

Па раге су свакако за она (х)арапска грла што коштају десетине милиона...

raga je deminutiv za konja uopšte među jahačima.
e sad arapski konji danas imaju samo istorisku vrednost,pošto je , valjda u 17 veku ili 18. neki englez kupio 5 arapskih pastuva doveo u ingland i od njih stvorio englesku rasu konja. imaju tačan rodoslov za sve konje od kog kiji potiče unazad do tog arapskog pastuva, nas izbacili iz te kategorizacije devedesetih. mnogo mućkasmo.
ali trenutno se sve radi da se upropasti exterijer arapskih konja a time i rasa, ako ovako nastave uskoro od arapskog konja ima dostane samo ime.
nema boljih konja za galopere od engleskog konja, za kasače je druga priča tu ima skoro svaka zemlja svoju rasu kasača, opet za skakače ima posebna rasa i tu skoroo sve oziljne zemlje imaju svoju krvnu liniju ili više tih linija.
jadragoljub jadragoljub 09:42 10.05.2019

Re: .

(х)арапска грла

evo šta kreteni rade od te najstarije rae koju su ljudi stvorili, prave cirkus i kretene

pogledaj tu facu ko da je dizni crtao.

nikvet pn nikvet pn 09:45 10.05.2019

Re: .


Половином прошлог века општесветско радно коњарство пред силом мотора отишло је у историју неповратно. Преостало је спортско коњарство финансирано из кладионица, претече данашњих. Убрзо се то показало згодним за ванзаконска плаћања, прогласе коња милионским а ти порезниче ајде докажи супротно. Цела та парада тако тече већ деценијама; добра ствар је што спортско коњарство уопште постоји као колатерална вајда.

У целу причу укључио се и Сингапур. Свидела им се фора за прање кинте ал сироти имају убитачну климу; све коња што су Енглези за пар векова дотерали пострадало је од тропских болести. Осим изолованог климатизованог простора имали су и други проблем: плац, хиподром је поширок а тамо дође тесно и скупо. Коњи у Сингапуру коштају као рецимо палме на Гренланду. Нема везе, Сингапуртјани су све савладали и инвестиција се исплатила.
jadragoljub jadragoljub 10:18 10.05.2019

Re: .

Половином прошлог века општесветско радно коњарство пред силом мотора отишло је у историју неповратно

slažem se potpuno , no uvek neko ali konju sreću kvari.
skoro na netu našo članak da nemcovi vrćaju se konjima zbog radi seče šuma, idalje ne mož da motor sttigne gdi konj prokasa.

a ovo je uzor ovim kretenima što skrnave rasu.
jadragoljub jadragoljub 10:22 10.05.2019

Re: .

https://www.dw.com/sr/konj-umesto-mašine/a-48647126?fbclid=IwAR3c4A9caLtD9f70AtNgUmNfydrJZBMMgrTiMNgCjdRyW8YLfKB0Sfq4_Zo

„Šuma grada Kelna nije stara“, pojašnjava šumar Mihael Hunt. Mnoga stabla su posađena tek pedesetih i šezdesetih. Šuma se redovno proređuje kako bi preostala stabla mogla slobodno da rastu. „Nismo želeli da stvaramo tako puno proseka u šumi da bismo do svakog drveta mogli doći mašinama. Morali smo da nađemo drugo rešenje. U stvari su postojale samo dve alternative: ili ljudi koji će drvo već u šumi ispiliti na male komade ili konji“, priča Hunt.

I odlučili su se za konje. To na prvi pogled zvuči zastarelo, jer u međuvremenu su i u šumu stigle mašine i digitalizacija. Drveće se digitalno registruje, dronovi s kamerama pomažu pri inventuri. Ogromne mašine ruše drveće, skidaju mu grane i seku debla na manje komade kako bi ih pripremili za transport. Istovremeno beleže informacije o količini, vrsti i kvalitetu drveta te ih šalju šumarima i pilanama.

No mašine uništavaju šumsko tlo jer ga težinom zgušnjavaju, pa je na tako utabanom tlu rast novog drveća gotovo nemoguć.
jadragoljub jadragoljub 13:30 10.05.2019

Re: .

ostah dužan
ovako treba da izgleda glava konja da bi bio konj a ne taraba
tasadebeli tasadebeli 15:16 10.05.2019

Re: .

jadragoljub
Сада тренутно исти такви мангупи из наших редова докусурују Хиподром до краја не би ли га претворили у грађевинско земљиште.

mislim da se to pokušava još od ranih devedesetih. što se mene tiče uopšte ne bi bio problem da se hipodrom izmesti, jer kolko se sećam , bar dok sam ja još i išo, bilo je problema da se pređe put da bi se iz štala došlo na hipodrom, grdni su konji stradali od automobila.
samo niko i ne spominje izmeštanje već izgleda samo uništavanje dolazi u obzir.



Јесте, почетком деведесетих (после оних Француза власника у другој половини осамдесетих) се та екипа са посебним клађењем и издвојила и тада је почео тај пад. Полаган, али сигуран.

А више коња је страдало на тој кривини на стази, баш тој најближој шталама коју помињеш, у самој трци. Пре малог исправљања стазе осамдесетих, кривина била прилично оштра. Био сам присутан када су Кариоки (освајач Дербија) прекратили живот јер је на тој кривини поломила обе предње ноге у трци. Призор који никада нисам заборавио. Плакао сам као мало дете.

Верујем да би данас, испод овог новог моста, могли да направе и неки подземни пролаз за превођење коња из штала на сам Хиподром. Само када би хтели...

Дуго ми памћење, Драгољубе... Дедин брат који је са породицом живео са нама у истом дворишту, радио је на одржавању Хиподрома као додатни приход поред пензије. Па ме од малих ногу водио тамо да будем уз њега док, рецимо, фарба ограду итд.

Хоћу да ти кажем, практично сам одрастао на Хиподрому уз џокеје, шталске момке,... Мада никада нисам коње толико заволео као ватерполо, фудбал или бокс.

Али сам зато овај филм (и после књигу) разумео из прве иако сам био клинац када сам га гледао.





Једноставно, био сам присутан стицајем околности.

Па зато данас деци када их водим на екскурзију у онај музеј у Бечеју (Зобнатица) могу да причам о томе док гледамо у слике шампиона и освајача купова и дербија јер сваког нацртаног коња на слици препознајем пошто сам га гледао и уживо, а неке од њих и одржавао у шталама помажући другарима.


ЛИНКЛИНКЛИНК

nask nask 21:51 10.05.2019

Re: .

Ma nema konja do brdskog.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:29 11.05.2019

Re: .

BebaOdLonchara
fudbal je engleski. tačka.

Мени мој другар, Стјуарт из Ипсвича, причао да је фудбал настао сасвим случајно код њих, и то када су се добацивали брђани камена-с-рамена па, како су се пуно повређивали, увили су камен у неку штављену кожу од јарића; па како су се и даље повређивали решили су да се тим хркљушем добацују ногама а не главама, па је после еволуирало да може и другим, ваздушастијим материјалима да се пуни уместо стења, и тако добише - the Game.
Atomski mrav Atomski mrav 08:42 14.05.2019

Re: .

Fudbal je talijanski.

Sve što znam talijanskog je od praćenja Serie A uz nezaobilaznog Milorada Đurkovića: calcio, attacante, centrocampista, difensore, portiere, allenatore, arbitro, ammonito, espulso, fuori gioco, traversa, rigore...
niccolo niccolo 16:00 14.05.2019

Re: .

Atomski mrav
Fudbal je talijanski.

Sve što znam talijanskog je od praćenja Serie A uz nezaobilaznog Milorada Đurkovića: calcio, attacante, centrocampista, difensore, portiere, allenatore, arbitro, ammonito, espulso, fuori gioco, traversa, rigore...

A espresso?
Atomski mrav Atomski mrav 10:22 15.05.2019

Re: .

A espresso?


Da, klopu i kafu sam izgubio iz vida... pizza, spaghetti i ostalo.
tasadebeli tasadebeli 23:09 09.05.2019

Организација?

Систем?

К'о у Чукаричком.




П.С. - Мислим да то и није толико до пара ни до порекла игре као што то мисле моји штовани претходници, сукоментатори.

Пре је у питању стриктно поштовање прописа и правила.

Писаних и неписаних.

У том систему.

Где свако зна шта му је пос'о и не меша се у оно што не зна.

И без баба и стричева преко којих се постаје првотимац.



jedi-knight jedi-knight 23:42 09.05.2019

Re: Организација?

Пре је у питању поштовање прописа и правила.

Писаних и неписаних.


I razumevanje duha vremena (čitaj duha savremenog fudbala).
Dok mi tražimo "desetku" i čeznemo za Tirketom i Šekijem, oni ulažu u ekspertske timove onih oko terena.
I oni upravo prave tu, ključnu, razliku pored dobro selektiranih i skupo plaćenih igrača koji su više ili manje dobri" izvođači radova".
Ali I drugi skupo plaćaju, zar ne?
U Premijer ligi je odavno uspostavljena praksa da timovi imaju laboratorije gde se prati stanje igrača na nedeljnom nivou, počev od subjektivnog osećaja, praćenja kvaliteta spavanja, ishrane, količine zamora itd. Ogromnim bazama podataka bave se stručnjaci za obradu istih, a konkretno upravljanje opterećenjima vode ozboljni naučnici. Dobro plaćeni, naravno. Mnogo više nego na Univerzitetima, Institutima itd.
A kod nas se, čast izuzecima, još uvek dešava trener samostalno odlučuje od svemu, od šišanja trave, do bavljenja povredjenim igračima.
Kažem, čast izuzecima.
A profil fudbalskog trenera u širem regionu je: fudbalska karijera gde se nisu bavili metodologijom rada već su jurili za loptom, vanredno završena srednja škola (često ni to) i kurs za sticanje UEFA licenci koji sprovode većinom, pogađate, ti isti treneri.
Ali nismo mi za poređenje...
vcucko vcucko 00:10 10.05.2019

Re: Организација?

jedi-knight

U Premijer ligi je odavno uspostavljena praksa da timovi imaju laboratorije gde se prati stanje igrača na nedeljnom nivou, počev od subjektivnog osećaja, praćenja kvaliteta spavanja, ishrane, količine zamora itd. Ogromnim bazama podataka bave se stručnjaci za obradu istih, a konkretno upravljanje opterećenjima vode ozboljni naučnici. Dobro plaćeni, naravno. Mnogo više nego na Univerzitetima, Institutima itd.

Sve je to lepo i tačno. Ali da ona budala sinoć ne izbi loptu iz naručja svog golmana, koji ju je već potpuno kontrolisao, ne bi bilo Totenhema u finalu, a verovatno ni ovog bloga.
Iskreno, ne volem. Nacija koja je eto izmislila fudbal, a osvojila jednu titulu, kod kuće. I to tako što je lopta udarila u prečku pa na liniju, a pomoćni sudija iz Azerbejdžana rekao glavnom, Švajcarcu, "ma sviraj gol, nemoj da nas sto hiljada ludaka linčuje".

jedi-knight jedi-knight 00:20 10.05.2019

Re: Организација?

ne bi bilo Totenhema u finalu, a verovatno ni ovog bloga


Desilo se, ali u pravu si: verovatno ne bi bilo ovog bloga.
Ono što je, međutim, suština je da postoji neka praksa koja je dovela do ove neobične i jedinstvene situacije. Oni koga to zanima, trebalo da se pozabave time. Oni drugi, bože moj, ima toliko gluposti oko nas da jedna više ili manje ne menja opšti utisak.
tasadebeli tasadebeli 00:24 10.05.2019

Re: Организација?

jedi-knight

I razumevanje duha vremena (čitaj duha savremenog fudbala).
Dok mi tražimo "desetku" i čeznemo za Tirketom i Šekijem, oni ulažu u ekspertske timove onih oko terena.






Рецимо, нпр...


Причали смо ти и ја о томе на Блогу раније како је Вељко Пауновић на оном Светском првенству до 20 година имао момка који му је радио помно статистику. (У исто време је тај момак у Чукаричком био задужен за ондашњу развојну школу фудбала. Лепа идеја. За наш фудбал.)

А на утакмицама Чуке често седим са једним доцентом са ПМФ који се бави статистиком и одабрао је фудбал за неке своје академске радове. Па читаву текму записује по својим папирима, а мене запиткује:"Ко је извео аут? Ко је сад додао лопту?" и слична питања.

И тај момак, доцент, испричао ми је нешто што нисам знао. Каже, у једном немачком клубу довели, чини ми се Хицфелда, са задатком да их са што мање пара уведе у прву лигу и буде првак Немачке. И он узме екипу статистичара који му направе преглед учинка играча нижих лига (све до оних немачких регионал лига итд.), направи селекцију и стварно уради то за шта је доведен.

Дакле, систем. Статистика + селкција = успех. Са мало пара. Али са стручном екипом око себе.

И поштовањем унапред задатих правила. Не може да игра неко у првом тиму, па макар му се баба звала и Ангела Меркел.







Е, сад...

Зашто је Вељко Пауновић одбио да их води даље, и када су постали У-21, па до данас А репрезентације (што би био природан след ствари), то и ти исто знаш као и ја.

Ето, на пример, читам баш сад око првог маја ове године колики проценат ће Звезда добити за Луку Јовића, а колико пара ће од тог трансфера добити Фаљи Рамадани.



(Који, иначе, има израелско држављанство као и његов газда Пини Захави, па га домаћи спортски медији представљају као успешног израелског фудбалског агента.
ЛИНКЛИНКЛИНК)
maksa83 maksa83 07:54 10.05.2019

Re: Организација?

И тај момак, доцент, испричао ми је нешто што нисам знао. Каже, у једном немачком клубу довели, чини ми се Хицфелда, са задатком да их са што мање пара уведе у прву лигу и буде првак Немачке. И он узме екипу статистичара који му направе преглед учинка играча нижих лига (све до оних немачких регионал лига итд.), направи селекцију и стварно уради то за шта је доведен.

Po istinitoj priči - Moneyball.
tasadebeli tasadebeli 08:33 10.05.2019

Re: Организација?

maksa83
И тај момак, доцент, испричао ми је нешто што нисам знао. Каже, у једном немачком клубу довели, чини ми се Хицфелда, са задатком да их са што мање пара уведе у прву лигу и буде првак Немачке. И он узме екипу статистичара који му направе преглед учинка играча нижих лига (све до оних немачких регионал лига итд.), направи селекцију и стварно уради то за шта је доведен.

Po istinitoj priči - Moneyball.



У, нисам гледао!

Хвала, Максо!
vcucko vcucko 08:50 10.05.2019

Re: Организација?

maksa83
И тај момак, доцент, испричао ми је нешто што нисам знао. Каже, у једном немачком клубу довели, чини ми се Хицфелда, са задатком да их са што мање пара уведе у прву лигу и буде првак Немачке. И он узме екипу статистичара који му направе преглед учинка играча нижих лига (све до оних немачких регионал лига итд.), направи селекцију и стварно уради то за шта је доведен.

Po istinitoj priči - Moneyball.

Moguće da su u pitanju Kajzerslautern i Oto Rehagel.
Čovek je kasnije sa Grčkom i dva i po igrača uzeo evropsko

Ali nije dobar primer za sistem. Prema meni dostupnim informacijama, lik je klasičan čovek-klub. Ono hoće da se pita za sve, od taktike do plate čistačica. Dule Vujošević
U većem klubu i uhodanom sistemu nema šta da traži.

Jedino u SF situaciji da ga AV dovede i kaže ti si selektor, imaš ovlašćenje za sve, tarabi, tamniči, streljaj - možda bi nešto i uradio. Ali to, što kažu, kad se majmuni budu šišali...
tasadebeli tasadebeli 15:27 10.05.2019

Re: Организација?

vcucko


Moguće da su u pitanju Kajzerslautern i Oto Rehagel.
Čovek je kasnije sa Grčkom i dva i po igrača uzeo evropsko






Која си ти фудбалска енциклопедија на две ноге, брате рођени!


Ali nije dobar primer za sistem. Prema meni dostupnim informacijama, lik je klasičan čovek-klub. Ono hoće da se pita za sve, od taktike do plate čistačica. Dule Vujošević
U većem klubu i uhodanom sistemu nema šta da traži.



Наравно.

Али у мањим срединама... 'Оћете успех? За мале паре? Ево вам га, али ја да се за све питам.
milisav68 milisav68 20:59 10.05.2019

Re: Организација?

tasadebeli
Која си ти фудбалска енциклопедија на две ноге, брате рођени!

Jeste, samo ovo nije za enciklopediju.

Opšte poznato - igra gde 22 čoveka jure za jednom loptom i na kraju uvek pobede - Nemci.


E, a meni je mnogo interesantniji podatak da finale lige šampiona Evrope, igraju dva engleska kluba koji nisu osvojili šampionat Engleske - jedan 29 godina (Liverpul) a drugi 58 godina (Totenhem).
jadragoljub jadragoljub 21:05 10.05.2019

Re: Организација?

E, a meni je mnogo interesantniji podatak da finale lige šampiona Evrope, igraju dva engleska kluba koji nisu osvojili šampionat Engleske - jedan 29 godina (Liverpul) a drugi 58 godina (Totenhem).

pa oni imaju srpske korene
i mi u inozemstvu smo najbolji radnici a kod kuće nikakvi,
el u nemaču i ostali emirati poštujemo red a ovdi
vcucko vcucko 21:51 10.05.2019

Re: Организација?

milisav68

Opšte poznato - igra gde 22 čoveka jure za jednom loptom i na kraju uvek pobede - Nemci.

To je možda bilo nekad, dok su u reprezentaciji zaista igrali Nemci.
Sad kad su takvi u manjini biju ih ladno i Meksovi i Korejanci. Pobedili su na kvarno Švede, jer ih se oni još uvek boje.
Za igru protiv Nemaca je bitno da pobediš strah u svojoj tintari. Ako to učiniš, Nemci (bar ovi sad) mogu samo da trče i viču Um Gottes Willen.
Pobogu, naši onakvi nikakvi bi ih nagrdili samo da Ljajića ne bole ona stvar da šutne.
Znaš ono, ko se boji vuka još, tri za groš...
tasadebeli tasadebeli 22:39 10.05.2019

Re: Организација?

milisav68

E, a meni je mnogo interesantniji podatak da finale lige šampiona Evrope, igraju dva engleska kluba koji nisu osvojili šampionat Engleske - jedan 29 godina (Liverpul) a drugi 58 godina (Totenhem).






Ајакс или Тотенхем, сад свеједно је. Лова ће остати у кругу породице.

Не знам само како се у овом тренутку осећа хер (јидиш) Абрамовиц. Абрамович. Абрамовић. Аврамовић.

Ипак је та Лига Европе само фудбалски Оф Бродвеј у односу на Лигу Шампињона. Нарочито што се лове тиче.



Али видим да и овде међу некима влада уверење да и за фудбал искључиво важи:

Кол' ко пара, тол' ко музике.

Зато ја одавно и не пратим те европске купове и заболе ме за њих већ годинама уназад од тренутка када наши испадну. А то бива обично у рану јесен... Стиже, дуњо моја, Звезда и Партизан испадоше...


П.С. - Је л' Нејмар још увек у ПСЖ или су га већ, уз удуплани или триплирани медијски надувани износ трансфера, преселили негде другде?


“A great businessman or an intelligent investor, perhaps, but not an agent,” stated Israeli agent Mino Raiola to L'Equipe two years ago, when talking about Zahavi. (ЛИНК)



Јбт, сви су сада israeli's agents!

'Ајде добро Пини Захави...

Али и Мино Рајола и Фаљи Рамадани... Не знам за Мендеса...

Нема то, отаџбина се воли срцем!

(Упс! Sorry, sorry! Political correctness! - copyright by Homer Simpson.

)









Питање за Чучка пре свега, али и остале заинтересоване:


Јесте читали ви ово? (ЛИНК)


Ако нисте, ето пригодне лектире да се занимате до финала Лиге шампињона.


Agents offer a multitude of services for their players beyond contract negotiations. According to our analysis, 65% of respondents assist their clients in marketing and endorsement deals, whereas half of them also provide legal counselling and dispute resolution. Services concerning personal care are much less performed. Contrary to the image that media and often agents themselves like transmitting, our results reveal that intermediaries are much more occupied on building transfer networks and brokering deals than assisting their player clients.

Only around 42% of players represented by our respondents are professionals, while the remaining play at youth level. This finding confirms that agents are above all interested in young talents whose upward career could allow them for further establishing themselves as key actors in the transfer market. This implies that the pressure exerted by intermediaries on young players –most of them underage ones– is great. Around 90% of the licensed agents work only in football.


Although it is relatively easy to obtain the license to officially operate, the existence of established agents dominating the market is an important hurdle for newcomers. From this perspective, the attempt of increasing the competition in the representation market by facilitating the obtainment of a license preconized by the European Commission and put into practice by FIFA with the coming into force of the new agents’ regulations in 2001 has clearly not been allowed to reach the desired goal. Insofar clubs and players rely and trust on few agents, despite regulation changes the representation business is not as open and accessible to all intermediaries as the relative facility to get a license would suggest.


Another crucial issue of the player transfer and representation market is the practice of third party ownerships related to players’ transfer rights. Many of the investments made by private investors on football players are in breach of Article 18 of FIFA Regulations and Transfer of Players (FIFA, 2010), which states: “no club should enter into a contract which enables any other part to that contract or any third party to acquire the ability to influence in employment and transfer-related matters its independence, its policies or the performance of its teams”.

According to our survey, 15% of our respondents have owned shares of players’ transfer rights during their career as a licensed agent. This result is quite surprising given the fact that it was largely believed that third party ownerships mainly characterised the activity of football agents in South America. Several influential agents such as Mino Raiola, Juan Figer, Pini Zahavi and Jorge Mendes among others, have been reported having active roles in investing on players’ transfer rights.




Сад ти је, брате, јасно зашто је мали Живковић својих последњих годину дана у Партизану провео заправо у Телеоптику, зар не?

'Бем ти све те Бамбалиће овога света у којем живимо!

Није онда ни чудо што ми се та Лига шампњона и не гледа...






milisav68 milisav68 09:53 11.05.2019

Re: Организација?

vcucko
To je možda bilo nekad, dok su u reprezentaciji zaista igrali Nemci.

Ma znam, malo sam se zezao, a malo parafrazirao.

U ovom slučaju je pobedila nemačka upornost (što je nakad bio njihov zaštitni znak), i fizička sprema (dobro i malo sreća).

Otud i strah od Nemaca (die beste - di beste, di beste, nemačka medicina je najbolja ).

Pogotovu na turnirskim takmičenjima, kao što su prvenstva sveta i Evrope.

Zato imaju brdo titula i finala.
Atomski mrav Atomski mrav 08:51 14.05.2019

Re: Организација?

U Premijer ligi je odavno uspostavljena praksa da timovi imaju laboratorije gde se prati stanje igrača na nedeljnom nivou, počev od subjektivnog osećaja, praćenja kvaliteta spavanja, ishrane, količine zamora itd. Ogromnim bazama podataka bave se stručnjaci za obradu istih, a konkretno upravljanje opterećenjima vode ozboljni naučnici. Dobro plaćeni, naravno. Mnogo više nego na Univerzitetima, Institutima itd.
A kod nas se, čast izuzecima, još uvek dešava trener samostalno odlučuje od svemu, od šišanja trave, do bavljenja povredjenim igračima.
Kažem, čast izuzecima.
A profil fudbalskog trenera u širem regionu je: fudbalska karijera gde se nisu bavili metodologijom rada već su jurili za loptom, vanredno završena srednja škola (često ni to) i kurs za sticanje UEFA licenci koji sprovode većinom, pogađate, ti isti treneri.
Ali nismo mi za poređenje...


Verovatno sam ovo već spominjao ovde, Ivan Golac je u jednom intervjuu pričao o adaptaciji na novi sistem prilikom prelaska iz Partizana u Sautempton... kao, dođe na trening a oni više sede dok im trener priča o taktici nego što treniraju sa i bez lopte... i onda, kad dođe utakmica a on željan terena, lopte, igre... dok je u Partizanu trenirao nemilosrdno preko nedelje pa na utakmici nije mogao čestito ni da potrči.

Tako da kad sledeći put igrači naših klubova u evropskim utakmicama počnu da "dišu na škrge" posle 60 - 70 minuta igre dok protivnički igrači ne posustaju mnogo - možda nije stvar u tome da naši igrači ne treniraju dovoljno, možda treniraju previše, ili treniraju na pogrešan način.
Atomski mrav Atomski mrav 08:58 14.05.2019

Re: Организација?

Sad kad su takvi u manjini biju ih ladno i Meksovi i Korejanci. Pobedili su na kvarno Švede, jer ih se oni još uvek boje.

Izgleda da ih se i mučeni Holanđani još uvek boje. Radio sam u holandskoj firmi kad smo pobedili Nemce na SP 2010. godine - nakon te pobede smo bili zatrpani mailovima od znanih i neznanih iz Holandije gde su nam najsrdačnije čestitali na pobedi. Direktor firme je izjavio da oni nikako ne umeju da pobede Nemce u fudbalu pa bi, eto, možda bilo najbolje da i to autsorsuju u Srbiju.
jedi-knight jedi-knight 23:52 09.05.2019

Da li znate...

...da je jedan od najboljih igrača na svetu, Kilijan Mbape, kažnjen nedavno sa 180 soma evra zbog kašnjenja na klupski sastanak.
Toliko o romantičnom pogledu na umetnike u kopačkama i odnosu njihovih poslodavcima prema njima.
Talentovan si, sposoban, vrhunski, najbolji...ali ako nisi u sistemu, prvo po džepu, pa suspenzija (i to je Mbape nedavno doživeo), a onda selidba u neke, manje zadrte zemlje, Kinu recimo...
vcucko vcucko 09:41 10.05.2019

Re: Da li znate...

jedi-knight
...da je jedan od najboljih igrača na svetu, Kilijan Mbape, kažnjen nedavno sa 180 soma evra zbog kašnjenja na klupski sastanak.
Toliko o romantičnom pogledu na umetnike u kopačkama i odnosu njihovih poslodavcima prema njima.
Talentovan si, sposoban, vrhunski, najbolji...ali ako nisi u sistemu, prvo po džepu, pa suspenzija (i to je Mbape nedavno doživeo), a onda selidba u neke, manje zadrte zemlje, Kinu recimo...

U proleće 1980. na Kantridi je igrao Juventus. Četvrtfinale Kupa kupova. Od Preluka do stadiona parkirani automobili sa talijanskim "TO" registracijama, opšti haos. I u "Novom Listu" vest "Juventus kaznio dva igrača, mislim Tardeli i još jedan, jer su se u Hotelu "Ambasador" u Opatiji pojavili na ručku bez propisanog klupskog odela i kravate".
Opšta neverica, klasična ex-yu splačina tipa "pa nije Dinao Kijev nego Juventus, kako to, zar oni...".
Eto tako!
tasadebeli tasadebeli 15:31 10.05.2019

Re: Da li znate...

vcucko
jedi-knight
...da je jedan od najboljih igrača na svetu, Kilijan Mbape, kažnjen nedavno sa 180 soma evra zbog kašnjenja na klupski sastanak.
Toliko o romantičnom pogledu na umetnike u kopačkama i odnosu njihovih poslodavcima prema njima.
Talentovan si, sposoban, vrhunski, najbolji...ali ako nisi u sistemu, prvo po džepu, pa suspenzija (i to je Mbape nedavno doživeo), a onda selidba u neke, manje zadrte zemlje, Kinu recimo...

U proleće 1980. na Kantridi je igrao Juventus. Četvrtfinale Kupa kupova. Od Preluka do stadiona parkirani automobili sa talijanskim "TO" registracijama, opšti haos. I u "Novom Listu" vest "Juventus kaznio dva igrača, mislim Tardeli i još jedan, jer su se u Hotelu "Ambasador" u Opatiji pojavili na ručku bez propisanog klupskog odela i kravate".
Opšta neverica, klasična ex-yu splačina tipa "pa nije Dinao Kijev nego Juventus, kako to, zar oni...".
Eto tako!



Ја се сећам да је годину-две пре тога Бранко Станковић (Амбасадор) са аеродрома вратио Дулета Савића пред полетање авиона (против Вест Бромвича или Херте) јербо није био прописно ошишан.

Па исти ти наши спортски новинари који су се тада тако просеравали о Динаму Кијев и Јувентусу дигли тада џеву на Станковића...

Али свеједно, Звезда опет тада била стигла до финала Купа УЕФА.
Atomski mrav Atomski mrav 08:54 14.05.2019

Re: Da li znate...

Бранко Станковић (Амбасадор)


Али свеједно, Звезда опет тада била стигла до финала Купа УЕФА.


Vladimir Jugović je izjavio nedavno da je Zvezda dvaput bila u finalu evrokupova, jednom kad je trener bio Branko Stanković a drugi put kad je trener bio Ljupko Petrović i rekao nešto u stilu - pitajte se zašto je to tako.
tasadebeli tasadebeli 09:16 14.05.2019

Re: Da li znate...

Atomski mrav
Бранко Станковић (Амбасадор)


Али свеједно, Звезда опет тада била стигла до финала Купа УЕФА.


Vladimir Jugović je izjavio nedavno da je Zvezda dvaput bila u finalu evrokupova, jednom kad je trener bio Branko Stanković a drugi put kad je trener bio Ljupko Petrović i rekao nešto u stilu - pitajte se zašto je to tako.





nepopustljiv nepopustljiv 12:03 14.05.2019

Re: Da li znate...

Atomski mrav
Бранко Станковић (Амбасадор)


Али свеједно, Звезда опет тада била стигла до финала Купа УЕФА.


Vladimir Jugović je izjavio nedavno da je Zvezda dvaput bila u finalu evrokupova, jednom kad je trener bio Branko Stanković a drugi put kad je trener bio Ljupko Petrović i rekao nešto u stilu - pitajte se zašto je to tako.

Zašto?
tasadebeli tasadebeli 00:52 10.05.2019

Него!

Знаш шта је мени заправо загонетка у свему томе?

Како то наш фудбал, са вишедеценијским ниским квалитетом игре од прве лиге па наниже (што ти кажеш, још увек смо у времену "десетки", романтике и протурања кроз ноге), ипак још увек производи (не замери на изразу) још увек играче који чим оду у неки клуб у којем постоји систем и организација, ово о чему причамо, покажу се као одлични играчи? Неки од њих и врхунски.

Па још када имају физичке предиспозиције (види само тог Луку Јовића; ја тако јак трзај главом, односно вратне мишиће, и тако јак ударац лопте главом код неког нашег шпица нисам видео још од Дулета Савића)... А, фала богу, деца са ових простора балканских врло често се рађају са тим (брзина, одраз, физичка снага итд.)... Тога никада није ни мањкало (Погледај само свет тениса са свим тим Балканцима.)

Та наша деца онда стварно имају лепе фудбалске каријере...


А прве фудбалске кораке научили у земљи и народу у којем је лигашки фудбал већ скоро три деценије на приличноп ниском нивоу по европским стандардима. (Мислим да смо, лигашки гледано, на нивоу оних који су некада у нас гледали са завишћу због тог фудбала типа Летонија, Литванија и слично...)

Мислим, мораш да имаш и неке добре узоре док учиш тај први, други разред основне фудбалске школе и тек се описмењаваш по том питању, зар не?

За мене је то већа мистерија од ове коју си ти поставио у посту.
vcucko vcucko 06:57 10.05.2019

Re: Него!

tasadebeli

(Мислим да смо, лигашки гледано, на нивоу оних који су некада у нас гледали са завишћу због тог фудбала типа Летонија, Литванија и слично...)

Kako god se osećao bedno posmatrajući našu ligu, gde bi jedini prvi korak ka nekakvom ozdravljenju i dalekom poboljšanju bio hapšenje i češljanje saveza, svih upravnih odbora, trenera i kapitena...
Ipak mislim da preteruješ. Verovatno što mnogo (previše) voliš fudbal.
Ipak je Zvezda igrala LŠ i pobedila Liverpul, Partizan kakav bio je pre par godina onako merodavno otresao najveći istočnoevropski klub Steauu. Vojvodina i tvoja Čuka i uopšte svi ostali predstavnike navedenih i sličnih zemalja rešavaju bez većih problema. Problem je što imamo loš koeficijent pa sa takvima možemo da igramo samo u prvom kolu kvalifikacija. Jbg kad u drugom dođe neko iz iole ozbiljnije zemlje tu nema dalje, budimo realni.
tasadebeli tasadebeli 07:47 10.05.2019

Re: Него!

vcucko
tasadebeli

(Мислим да смо, лигашки гледано, на нивоу оних који су некада у нас гледали са завишћу због тог фудбала типа Летонија, Литванија и слично...)

Kako god se osećao bedno posmatrajući našu ligu, gde bi jedini prvi korak ka nekakvom ozdravljenju i dalekom poboljšanju bio hapšenje i češljanje saveza, svih upravnih odbora, trenera i kapitena...
Ipak mislim da preteruješ. Verovatno što mnogo (previše) voliš fudbal.
Ipak je Zvezda igrala LŠ i pobedila Liverpul, Partizan kakav bio je pre par godina onako merodavno otresao najveći istočnoevropski klub Steauu. Vojvodina i tvoja Čuka i uopšte svi ostali predstavnike navedenih i sličnih zemalja rešavaju bez većih problema. Problem je što imamo loš koeficijent pa sa takvima možemo da igramo samo u prvom kolu kvalifikacija. Jbg kad u drugom dođe neko iz iole ozbiljnije zemlje tu nema dalje, budimo realni.



Ја то о квалитету наше лиге само понављам као папагај оно што други око мене говоре о томе.

(Да не кажем, подилазим разговора ради... )


'Ајде једно стручно питање за нашег домаћина... (Опклада је у питању.)


Да ли је Самјуел Овусу из Чукаричког најбржи играч наше лиге?

Ја још нисам видео ни на једној текми да је неко (па чак ни ови из Звезде и Партизана) стигао до лопте пре њега ако су стартовали са исте даљине на лопту. Па тврдим да јесте најбржи. А овај мој другар што седи поред мене на Чуки и мора вазда да ми контрира тврди да има и бржих...




vcucko vcucko 08:11 10.05.2019

Re: Него!

tasadebeli


'Ајде једно стручно питање за нашег домаћина... (Опклада је у питању.)


Да ли је Самјуел Овусу из Чукаричког најбржи играч наше лиге?


Možda jeste, možda nije, to je pitanje za atletske trenere i njihove štoperice. Nije sve u toj sprinterskoj brzini, brzina mora da bude kompletna i u službi tima i sistema. Brzina akcije i reakcije.
Eto onaj Radonjić, bio kod nas pa škartiran kao faličan, uš'o mu volej od zemlje(?!) protiv Krasnodara nije znao ni sam gde udara i prošao mu jedan prodor u derbiju. Ima samo to, brzinu sa loptom, pretrči sve po svojoj strani i dalje ne zna šta će.
Jbg što onda nije trenirao recimo 400 metara, možda bi nešto i uradio.
tasadebeli tasadebeli 08:40 10.05.2019

Re: Него!

vcucko
tasadebeli


'Ајде једно стручно питање за нашег домаћина... (Опклада је у питању.)


Да ли је Самјуел Овусу из Чукаричког најбржи играч наше лиге?


Možda jeste, možda nije, to je pitanje za atletske trenere i njihove štoperice. Nije sve u toj sprinterskoj brzini, brzina mora da bude kompletna i u službi tima i sistema. Brzina akcije i reakcije.
Eto onaj Radonjić, bio kod nas pa škartiran kao faličan, uš'o mu volej od zemlje(?!) protiv Krasnodara nije znao ni sam gde udara i prošao mu jedan prodor u derbiju. Ima samo to, brzinu sa loptom, pretrči sve po svojoj strani i dalje ne zna šta će.



Није, наравно да није у брзини све... Има нешто и у знању.


Радоњу је Чукарички вратио из мртвих. У тренутку када је био опасно навучен на сплавове и сплавуше. Ударила му лова у главу. Клинац је, брате, нормално је то. А није имао никог паметног поред себе почев од родитеља (што је чест случај са нашим младим фудбалерима) да га посаветује.

Па онда дош'о у Чуку са вишком килограма и са мањком понеке даске у глави. После одисеје у "фудбалској академији" Георги Хаџија у Румуњији куда је одведен из Партизана, па затим Роме, неких италијанских це лигаша на позајмици итд.

А са 17 је проглашаван једним од вундеркинда Европе у свом узрасту.

Тако да и ово што видиш сада од Радоње, добро је како је било. Када је приспео у Чуку из Роме. (Каква позајмица, а? Чука му дошла к'о нека рехабилитациона бања...)

Е, Фаљи, Фаљи (Рамадани)... Упропасти тол'ку децу.


Jbg što onda nije trenirao recimo 400 metara, možda bi nešto i uradio.



Знаш причу како је Сантрач постао најбољи голгетер југословенске лиге свих времена?

Тако што га је тренер ФК Металац из Ваљева видео како на атлетском тренингу са 14 година нешто страшно брзо трчи на 100 метара.

Па га позвао да тренира фудбал...

Тако је то некада ишло у социјалистичком систему. Фудбалски тренери ишли по школама и гледали резултате оних тестирања (трчање, стајање на оној дасци итд.) па позивали у клубове.

Данас видим да то раде само веслачи. Једном годишње обавезно дођу са тренажером у моју школу, па мере клинцима број завеслаја итд. Па оне са физичким предиспозицијама зову на тренинге.
jedi-knight jedi-knight 09:10 10.05.2019

Re: Него!

Да ли је Самјуел Овусу из Чукаричког најбржи играч наше лиге?


Šta znači najbrži?
Ako se gleda trenutna maksimalna brzina, nije najbrži ni u Čukaričkom.
Ako se gleda vreme dostizanja maksimalne brzine, onda verovatno jeste.
U fudbalu se retro trči maksimalnom brzinom, kao u trci na 100m npr.
Oko 80% kretanja maksimalnim intenzitetom su od 0-10m i to iz stanja relativnog mirovanja. Tu su, zatim, zaustavljanja, promene smera kratanja itd.
Verovatno je on igrač koji je u stanju da iz nulte brzine dostigne relativno veliku u intervalu koji je od značaja za sportske igre, fuZbal konkretno.
jedi-knight jedi-knight 09:11 10.05.2019

Re: Него!

Jbg što onda nije trenirao recimo 400 metara, možda bi nešto i uradio.


Verovatno ništa. Energetski, to je sasvim druga priča
tasadebeli tasadebeli 15:37 10.05.2019

Re: Него!

jedi-knight

Ako se gleda vreme dostizanja maksimalne brzine, onda verovatno jeste.

Verovatno je on igrač koji je u stanju da iz nulte brzine dostigne relativno veliku u intervalu koji je od značaja za sportske igre, fuZbal konkretno.



Е, то!

Нисам стручан, не умем то тако лепо да кажем, него ја само онако како моје лаичко око то види... Увек стигне до лопте пре противничког играча ако су на истој удаљености од лопте.

Неки пут буде бржи и од лопте.

Али добро, опрашта му се. Он је наша Црна Мамба.

Колико голова и асистенција ове сезоне?

Много, бре, много.

Где би био Мудрински на листи стрелаца да нема Овусуа...
nikvet pn nikvet pn 08:40 10.05.2019

...


Па добро, ајмо поштено: када је то било да у три дана имамо заредом три врхунске утакмице? Никад. Шест тимова бољих од бољега; ништа муљање, крљање, судије него јуриш и само напред? Неизвесно до последње секунде, три трилера.

Брига ме је ли победио овај или онај. Победио је фудбал. Не калкулантски пластичан и новчан него старински, јуначки, као на пољанчету. Хвала им свима.
aureus aureus 11:36 10.05.2019

Svašta!

Obično Špancima ovakve stvari polaze za rukom, i još pritom tako što izbace engleske klubove na putu do trofeja, a sad se od Engleza neće moći živjeti pošto i bez trofeja i uspjeha misle da se najbolji fudbal igra kod njih.

A sad imaju tri londonska kluba u finalima.
Kad smo kod londonskih klubova (kojih ima onoliko) nevjerovatno koliko malo uspjeha za njih do na međunarodnoj sceni do sada. Mislim da taj veliki grad ima samo jednu LŠ i LE i to od prije nekoliko godina kad je to Čelsi pokupio.

Uglavnom, navijam za Arsenal u LE, a 'vamo...Liverpul, šta ću drugo, neću valjda za Totenhem?
tasadebeli tasadebeli 15:47 10.05.2019

Re: Svašta!

aureus

Obično Špancima ovakve stvari polaze za rukom, i još pritom tako što izbace engleske klubove na putu do trofeja, a sad se od Engleza neće moći živjeti pošto i bez trofeja i uspjeha misle da se najbolji fudbal igra kod njih.



Па научили и ти Енглези коначно да мало играју и по земљи и да спусте ту лопту из ваздуха мало доле. Па самим тим и да спусте мало свој фудбалски нос из висина које парају облаке...


Пази како су им мангупиовде били сакрили ту лопту, маму им њихову... Нису знали Енглези где им је дупе, а где глава, где је њихов гол, а где противнички, на коју страну да нападају, а на коју да се бране...







П.С. -


И Дан мрмота, јбт! Скоро пола века касније!



vcucko vcucko 20:55 10.05.2019

Re: Svašta!

tasadebeli


Пази како су им мангупиовде били сакрили ту лопту, маму им њихову... Нису знали Енглези где им је дупе, а где глава, где је њихов гол, а где противнички, на коју страну да нападају, а на коју да се бране...


To je valjda ostao jedini i poslednji poraz Liverpula kod kuće u eurokupovima za mnogo decenija.
Zvezda je tad imala tim za - što kažu braća - vola ubit. Tim iz '71. plus mladi Pižon. Ali već u sledećem kolu otrese ih Atletiko. Tih godina daleko najbolji u Španiji, jači od tada raspalog Reala i predkrojfovske Barcelone (ovo kad kažeš kao predkolumbova Amerika).
tasadebeli tasadebeli 22:19 10.05.2019

Re: Svašta!

vcucko
tasadebeli


Пази како су им мангупиовде били сакрили ту лопту, маму им њихову... Нису знали Енглези где им је дупе, а где глава, где је њихов гол, а где противнички, на коју страну да нападају, а на коју да се бране...


To je valjda ostao jedini i poslednji poraz Liverpula kod kuće u eurokupovima za mnogo decenija.
Zvezda je tad imala tim za - što kažu braća - vola ubit. Tim iz '71. plus mladi Pižon. Ali već u sledećem kolu otrese ih Atletiko. Tih godina daleko najbolji u Španiji, jači od tada raspalog Reala i predkrojfovske Barcelone (ovo kad kažeš kao predkolumbova Amerika).






Са све Атахуалпом на челу колоне.
floki floki 12:46 10.05.2019

ето

ја као дудук за фудбал сам синоћ гледао и навијао за ајнтрахт против оне буржујске екипе из лондона...

и баш ми жао што нису победили, јбг

и то због јовића, гаћиновића и костића што играју овде у франкфурту...

јовић је овде ултра популаран, у вртићу мог клинца сви хоће да буду јовић, а овај мој петогодишњи мали их је убедио да само он може да буде јовић јер је јовић србин и друга деца у вртићу не знају правилно да изговоре презиме... циркус :)
maksa83 maksa83 14:12 10.05.2019

Re: ето

а као дудук за фудбал сам синоћ гледао и навијао за ајнтрахт

floki brt ne izmišljaj, i tad si navijao za Ruse...
floki floki 15:08 10.05.2019

Re: ето

pa nema rusa sinoć nigde
a ja za srbe navijam uvek :)
nepopustljiv nepopustljiv 06:15 11.05.2019

Re: ето

floki
pa nema rusa sinoć nigde
a ja za srbe navijam uvek :)

Ja i za Ruse!
jadragoljub jadragoljub 15:15 10.05.2019

ej blozeri

tedo kažem ljudi pa se ujedo za jezik.
el vidoste da se radilo na blog pa više ne mora se briše s iz https kad lepiš sličke
ovako

a ni iz link
[url=https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4975662/Pedigree-horse-described-horrific-experts.html][/url]
maksa83 maksa83 15:27 10.05.2019

Re: ej blozeri

el vidoste da se radilo na blog pa više ne mora se briše s iz https kad lepiš sličke

https za slike je oduvek radilo, nije radilo za jućub, i još uvek ne radi.
jadragoljub jadragoljub 16:00 10.05.2019

Re: ej blozeri

maksa83
el vidoste da se radilo na blog pa više ne mora se briše s iz https kad lepiš sličke

https za slike je oduvek radilo, nije radilo za jućub, i još uvek ne radi.

pa što nereče ranije ja se mućim godinama, a za linkove isto.
G.Cross G.Cross 22:07 10.05.2019

Ko zna zna

Nisam citao sve komentara tako ako ponavljam ispricavam se...


Manchester United - owned by Glazet family USA
Manchester City - owned by Sheik Manrnsour
Chelsea - owned by Abramovich
Liverpool.- owned by Fenway sports group, takodje vlasnik Red Sox baseball team
Tottenham -owned by ENIC ltd owned by Joe Lewis and Daniel Levy.

nask nask 22:31 10.05.2019

Lokalna ekipa

Znaju li oni nešto što drugi ne znaju, a da nema direktne veze sa fudbalom?


Pa znaju da izađu ali tako da ostanu. Nego ima li sada spinovanja po GB oko uzročno-posledične veze duplog finala i tog izlazoostanka.

A znaju i da naprave lep auto

NNN NNN 14:52 12.05.2019

Englezi i fudbal

Ovi najbolji timovi u Engleskoj (praktično i u svetu)
(generalno) nemaju engleske igrače* (čast Totenhemu donekle),
(nikako!) nemaju engleske trenere
i nemaju engleske vlasnike,
ali imaju englesku publiku (+ turiste!), njima nije problem da svake nedelje napune stadione plaćajući ulaznicu bar 50 funti!

...evo za zatvaranje sezone (i nekim čudom titulu) ulaz na Enfild protiv Vulvsa From: £285


*pre nekoliko (desetek?) godina je Sol Kembel bio povređen, što samo po sebi, za tada već prilično iskusnog igrača, ne bi bila neka vest, ali posledica toga je bila da Arsenal na utakmici LŠ nije imao ni jednog jedinog Engleza među 11 igrača na terenu + 7 na klupi + trener Arsen Venger!
To je njima njihova borba dala iliti Bosmanov zakon, tako da je od tada i zvanično potpuno besmisleno govoriti o klupskom "engleskom" (nemačkom, talijanskom, pičkamaterinskom...) fudbalu!!!
NNN NNN 15:26 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

ulaz na Enfild

Evo ga Sloba Georgiev ispred, kaže da nije imalo šanse da se nađu karte, jbg. nešto mu iskrslo, pa je otišao oportunistički...

...inače Liverpul je upravo poveo (Siti (još) nije).
NNN NNN 15:28 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

(Siti (još) nije)
Citi primio gol!

EDIT: i odmah izjednačio!!
jedi-knight jedi-knight 15:40 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

Re: Englezi i fudbal
(Siti (još) nije)
Citi primio gol!

EDIT: i odmah izjednačio!!


I poveo...
NNN NNN 15:41 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

...i poveo
NNN NNN 15:44 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

Za to vreme Ajaks je uzeo titulu u domaćem prvenstvu (ali im to neće zalečiti rane od najcrnje noćene Moure).
Tadić dao dva gol i imao jednu asistenciju, sezonu je završio sa mesijevskih 26 golova i 13 asistencija!
nepopustljiv nepopustljiv 16:28 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

NNN
Za to vreme Ajaks je uzeo titulu u domaćem prvenstvu (ali im to neće zalečiti rane od najcrnje noćene Moure).
Tadić dao dva gol i imao jednu asistenciju, sezonu je završio sa mesijevskih 26 golova i 13 asistencija!

I gde će Tadić sada - ako bude igde išao iz Ajaksa?
vcucko vcucko 17:53 12.05.2019

Re: Englezi i fudbal

nepopustljiv
NNN
Za to vreme Ajaks je uzeo titulu u domaćem prvenstvu (ali im to neće zalečiti rane od najcrnje noćene Moure).
Tadić dao dva gol i imao jednu asistenciju, sezonu je završio sa mesijevskih 26 golova i 13 asistencija!

I gde će Tadić sada - ako bude igde išao iz Ajaksa?

Tadić troši tridesetprvu, ne verujem u neki njegov veliki transfer.
Možda sledeće godine u Kitaj, da uzme još koji džak para.
jedi-knight jedi-knight 16:23 12.05.2019

Nemci i fudbal

Interesantno je da je Klop jedini nemački trener u ozbiljnim ligama.
Čak nema ni nemačkih igrača, odnosno vrlo malo.
Holandska škola, slična je nemačkoj, samo što su mnogo prilagodljiviji, pa imaju svoje trenerske "kolonije" svuda, ali na nižem nivou. Ni holandskih trenera nigde nema u velikim ligama.
Sve što hoću da kažem je da novac nije dovoljan za velike rezultate (PSŽ, Mančesret Utd...). Nisu čak ni igrači (PSŽ, Real, Barsa...) već sistem i organizacija.
Nema više romantike u fudbalu. Samo "korporativno".
Siti poveo 3-1, bajdvej

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana