Društvo| Politika

Muzičari

niccolo RSS / 11.05.2019. u 18:03

Sjajan tekst u Danasu o izjavama ministra Popovića o Kosovu. Sjajan zato što jasno pokazuje dubinu kontradiktornosti srpske politike o bilo kom pitanju. Šta je sve Popović uspeo da spoji zajedno u stilu "jesi li ti muzičar" (boldovanja moja):

"On je za TV Prva rekao da se na vladi nikada nije razgovaralo o razgraničenju, da pregovore vodi predsednik Srbije Aleksandar Vučić i da to radi „briljantno“.

Popović je naveo da su Briselski pregovori propali i da Brisel nema tu snagu da reši kosovsko pitanje, već u to moraju da se uključe SAD, Rusija i Kina.

„Sa albanske strane nemate nikakve sagovornike. Srbija je u Briselskim pregovorima dala sve, a nije ništa dobila i oni su propali“, rekao je Popović.

Popović je kazao da Srbija „neće dati ni metar teritorije“, ali da je za kompromis."

 

I kako neko može da očekuje da išta postignemo, kad nas vode ljudi s ovolikom konfuzijom u glavi?



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 18:20 11.05.2019

Muzika je

apstraktna stvar, neuhvatljiva i u krajnjoj liniji iracionalna i često kontradiktorna
niccolo niccolo 18:25 11.05.2019

Re: Muzika je

Pa zato i kažem da smo(su) muzičari...jebe nas jedino što se ne bavimo muzikom
Bili Piton Bili Piton 18:39 11.05.2019

Re: Muzika je

Suočeni s ministrom, nama koji se njome bavimo nije ništa lakše ni razumljivije.
niccolo niccolo 19:15 11.05.2019

Re: Muzika je

shone shone 00:29 12.05.2019

Re: Muzika je

I kako neko može da očekuje da išta postignemo, kad nas vode ljudi s ovolikom konfuzijom u glavi?


Pa ko očekuje?



tasadebeli tasadebeli 01:11 12.05.2019

Re: Muzika je

shone
I kako neko može da očekuje da išta postignemo, kad nas vode ljudi s ovolikom konfuzijom u glavi?


Pa ko očekuje?

Lion Attacked by Pack of Hyenas











Atomski mrav Atomski mrav 16:29 13.05.2019

Re: Muzika je

apstraktna stvar, neuhvatljiva i u krajnjoj liniji iracionalna i često kontradiktorna


Popović je kazao da Srbija „neće dati ni metar teritorije“, ali da je za kompromis."


Ovo je, rekao bih, kontrapunkt.
aureus aureus 19:18 13.05.2019

Re: Muzika je

On je za TV Prva rekao da se na vladi nikada nije razgovaralo o razgraničenju.

Kad god pročitam "na vladi" štrecnem se.
Trebalo bi "u vladi" ili "na sjednicama vlade". Nek siđu više s Vlade, dosta su ga jahali, šta su se popeli na njega?
niccolo niccolo 20:02 13.05.2019

Re: Muzika je

Ti to insinuiraš da se u Vladi išta odlučuje?
aureus aureus 20:04 13.05.2019

Re: Muzika je

niccolo
Ti to insinuiraš da se u Vladi išta odlučuje?

Koliko vidim, oni sjede NA VLADI i još o nečemu razgovaraju.
Atomski mrav Atomski mrav 09:03 14.05.2019

Re: Muzika je

Opet veza između mjuze i ovakvih izjava:

„Sa albanske strane nemate nikakve sagovornike. Srbija je u Briselskim pregovorima dala sve, a nije ništa dobila i oni su propali“, rekao je Popović.


To k'o Bajagini tekstovi, tipa:

Duvaju promaje kroz Vrata naroda,
tuda smo prošli mi još davno nekada.


A onda poentira s ovim stihovima koji s prethodnim nemaju nikakve veze:

Kaži mi ko ti gužva postelju
i ko ima zlatne ključeve tvojih tajnih odaja?
niccolo niccolo 10:51 14.05.2019

Re: Muzika je

Zaista
mirelarado mirelarado 11:32 14.05.2019

Re: Muzika je

Atomski mrav
apstraktna stvar, neuhvatljiva i u krajnjoj liniji iracionalna i često kontradiktorna


Popović je kazao da Srbija „neće dati ni metar teritorije“, ali da je za kompromis."


Ovo je, rekao bih, kontrapunkt.


Oksimoron.
Atomski mrav Atomski mrav 11:52 14.05.2019

Re: Muzika je

Oksimoron.


aureus aureus 13:33 14.05.2019

Re: Muzika je

Meni to sve liči na onu Borinu: muzičari koji piju nikad nisu patili od treme, da, da, da...
Posebno na onaj dio: ali oni zato nisu mnogo patili, popili su isuviše da bi shvatili...
tasadebeli tasadebeli 19:15 11.05.2019

War Games, чварци и кавурма




Знам да Макса не верује Танјугу, али ја исто као и баба Ане Мома Капора ипак верујем да је то и даље наш најспособнији новинар...

Како само стигне на сва та места одједном?


Počela NATO vežba u Hrvatskoj, učestvuje i "vojska Kosova"


Tanjug 10.05.2019. 20:54

U Hrvatskoj je tokom maja i juna planirano održavanje tri međunarodne vojne vežbe, u kojima će učestvovati i pripadnici takozvane "vojske Kosova", a prva je počela danas povodom obeležavanja 10.godišnjice članstva Hrvatske u NATO.

"Immediate Response 19"," Astral Knight 19" i "Swift Response 19" nazivi su vežbi u organizaciji Komande kopnenih snaga za Evropu (USEUCOM) koje će se u koordinaciji s NATO članicama i partnerskim zemljama održati u Hrvatskoj, najavilo je hrvatsko Ministarstvo odbrane na svom sajtu u sredu.

Prva vežba "Immediate Response 19", kojom Hrvatska vojska obeležava 10.godišnjicu članstva Hrvatske u NATO, počela je danas i trajaće do 6. juna na teritoriji Hrvatske i na području Slovenije i Mađarske.

U vežbi će učestvovati 1.600 pripadnika oružanih snaga Hrvatske, Slovenije, Mađarske, BiH, Albanije, Crne Gore, tzv.Kosova, SAD, Poljske, Francuske, Velike Britanije, Litvanije, Severne Makedonije, Italije i Nemačke.

Težišni cilj vežbe je uvežbavanje vojne mobilnosti, odnosno mobilnosti multinacionalnih snaga. Hrvatska, Slovenija i Mađarska učestvuju kao suorganizatori i domaćini vežbe, kaže se u saopštenju.

Sledeća planirana vežba "Astral Knight 19" je vežba Američkih vazduhoplovnih snaga u Evropi (USAFE) koja će biti održana od 3. do 6. juna, a potom "Swift Response 19" koja će se odvijati na nekoliko lokacija u Bugarskoj, Hrvatskoj i Rumuniji tokom juna, navelo je hrvatsko ministarstvo.

U tim vežbama će učestvovati oko 750 pripadnika Hrvatske vojske i oko 4.500 pripadnika oružanih snaga saveznika i partnerskih zemalja, oko 60 vazduhoplova, više od 30 helikoptera i oko 800 vozila, saopštilo je Ministarstva obrane Hrvatske.




Еееее...

А кад се само сетим оних "Ништа нас не сме изненадити" и "Непријатељ вреба свуда око нас" војних вежби и маневара некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ...

Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?


Што увек ја да будем Швабо у дотираном филму?





niccolo niccolo 19:23 11.05.2019

Re: War Games, чварци и кавурма

Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?

Nemam pojma, ne razumem se ja u te vaše bratskojedinstvene igrice, to je bilo pre mog vremena...
maksa83 maksa83 19:35 11.05.2019

Re: War Games, чварци и кавурма

Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?

Ne znam.

A kako Vjerici danas ne smeta da bude Plavi...


tasadebeli tasadebeli 19:36 11.05.2019

Re: War Games, чварци и кавурма

niccolo
Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?

Nemam pojma, ne razumem se ja u te vaše bratskojedinstvene igrice, to je bilo pre mog vremena...



Ма знам... Млад си ти. Не можеш то ни да знаш.

Него рачунам све.

Није овај министар Поповић ни први ни последњи такав српски министар.

А и он је служио исту ту ЈНА као и ја. Млађи је само две године од мене.

И сигурно је вазда био "црвени" онда.

Неправда, па то ти је.



tasadebeli tasadebeli 19:46 11.05.2019

Re: War Games, чварци и кавурма

maksa83
Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?

Ne znam.

A kako Vjerici danas ne smeta da bude Plavi...






Ех...

То Веранда тако данаске. Некада је и она била "црвени" као и министар Поповић и Воја Д Терибл.

- Šešelj i ja se poznajemo iz studentskih dana. To je bilo vreme kad smo bili članovi Saveza komunista. Sećam se kad je bio zadužen za ceo Pravni fakultet i držao sastanke, a morao je da nađe nekoga za sekretara. Javljali su mu se razni, ali ja sam više puta, pa me je zapamtio i jednom prilikom rekao: „Aha, ova ima tri grama mozga, ova bi mogla da bude“ - prepričava sa osmehom.







Па рачунам онда, ако је Воја вазда, још од оног муслиманског мардеља половином осамдесетих у СФРЈ, био Дејви Крокет, што не би Вјеверица помодрела у међувремену?

Много воде Дрином је протекло откада су сви они били "црвени" у дотираном филму.


"Имао сам само једну шестицу!" (ЛИНК)








(Запази како је Трамп отишао у синемаскоп на његовој мајици...)



nask nask 20:04 11.05.2019

Plavi vs Crveni

Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?


tasadebeli tasadebeli 20:09 11.05.2019

Re: War Games, чварци и кавурма

nask
Је ли, момци, а зашто су мени увек давали на тим маневрима некадашње ЈНА у некадашњој СФРЈ да будем "плави", тј. окупатор, а никада нисам био "црвени", то јест наши?





Мислиш?

Ма то било некада!

Док су се још увек двоумили између Јуце и Меланије.

А видиш да је и Вјеверица после њиховог избора затим прво поцрвенела (али не од стида), па пољубичастила, па помодрела...




nask nask 19:34 11.05.2019

Kakvi muzičari i instrumenti,

takav i koncert

antioksidant antioksidant 20:01 11.05.2019

.

I kako neko može da očekuje da išta postignemo, kad nas vode ljudi s ovolikom konfuzijom u glavi?

problem je što mi i ovi što pregovaraju nemamo previše dodirnih tačaka
oni postižu taman ono što žele, tako da ih ja smatram uspešnim
a oko samog kosova - šta je tačno to što čini poziciju "nas", tj, da li postoji nešto oko čega bi se mi složili?
niccolo niccolo 20:09 11.05.2019

Re: .

šta je tačno to što čini poziciju "nas", tj, da li postoji nešto oko čega bi se mi složili?

Nije fer, postavljaš teška pitanja
angie01 angie01 20:58 11.05.2019

muzicar,

niccolo niccolo 21:38 11.05.2019

Re: muzicar,

Baš to, briljantni pregovarači koji ništa ne postignu i kompromis bez da daš nešto (što više i nije u tvom posedu, ali da ne zakeramo sada)...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:45 11.05.2019

Re: muzicar,

kompromis bez da daš nešto (što više i nije u tvom posedu, ali da ne zakeramo sada)...


Ajd što su ovi naši budale pa neće da daju ono što više nije u našem posedu, nego i ovi drugi od nas traže nešto što više nije naše.
Ili je to da li jeste ili nije u posedu ipak malo komplikovanije?

Nego, jel bogohuljene ako smatram da stvar sa Kosovom ipak teče u dobrom pravcu?
Milsim, dobro je jer teče, nije dobro da se završi.
jadragoljub jadragoljub 23:30 11.05.2019

Re: muzicar,

Milsim, dobro je jer teče, nije dobro da se završi.

ja mislim da su se svi zaglibili u blato i sad niko ne zna kako da se izvuče.
niccolo niccolo 23:32 11.05.2019

Re: muzicar,

Nego, jel bogohuljene ako smatram da stvar sa Kosovom ipak teče u dobrom pravcu?

Što bi bilo bogohuljenje, ovo je više o tome da li znamo šta radimo i koji nam je cilj, nego o tome da cilj treba da bude ovakav ili onakav.

p.s. Mada mislim da grešiš da od nas traže nešto što nije naše, traže da prestanemo da ih blokiramo u organizacijama.
Bili Piton Bili Piton 23:38 11.05.2019

Re: muzicar,

jadragoljub
ja mislim da su se svi zaglibili u blato i sad niko ne zna kako da se izvuče.


Tako nekako. Ova najnovija finta sa Merkelicom i Makrončićem koji uzimaju stvar u svoje ruke je potpuni debakl i blamaža. Hteo sam da prevedem odličan tekst iz "Politica" baš o tome za blog ali ko to ovde da čita i komentariše, četnici iz Australije? Nema potrebe.
tasadebeli tasadebeli 23:40 11.05.2019

Re: muzicar,

Bili Piton
jadragoljub
ja mislim da su se svi zaglibili u blato i sad niko ne zna kako da se izvuče.


Tako nekako. Ova najnovija finta sa Merkelicom i Makrončićem koji uzimaju stvar u svoje ruke je potpuni debakl i blamaža. Hteo sam da prevedem odličan tekst iz "Politica" baš o tome za blog ali ko to ovde da čita i komentariše, četnici iz Australije? Nema potrebe.



Можда би четници из Британске Колумбије то читали и коментарисали?
tasadebeli tasadebeli 23:48 11.05.2019

Re: muzicar,

jadragoljub
Milsim, dobro je jer teče, nije dobro da se završi.

ja mislim da su se svi zaglibili u blato i sad niko ne zna kako da se izvuče.



А општепознато је да што се више гицаш у блату, све дубље тонеш у њега. Док се не удавиш.

Зато треба мировати и чекати. Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.
shone shone 00:18 12.05.2019

Re: muzicar,

Зато треба мировати и чекати. Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.


tasadebeli tasadebeli 00:23 12.05.2019

Re: muzicar,

shone
Зато треба мировати и чекати. Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.

Prašuma Perućica, živo blato





Bili Piton Bili Piton 00:38 12.05.2019

Re: muzicar,

tasadebeli
Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.


Istina. Nikad nisam čuo za ambiciozniji i preduzimljiviji metod za opstajanje, bravisimo, prosto je čudesno da se niko toga do sad nije setio. Lukavo a genijalno, a pride ne iziskuje ama baš nikakav trud, ne mora čovek ni da podrigne a kamoli da napregne mozak ili mišiće. Perfektno, hrabro i misaono, to mora da je to.
jadragoljub jadragoljub 00:43 12.05.2019

Re: muzicar,

Bili Piton
tasadebeli
Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.


Istina. Nikad nisam čuo za ambiciozniji i preduzimljiviji metod za opstajanje, bravisimo, prosto je čudesno da se niko toga do sad nije setio. Lukavo a genijalno, a pride ne iziskuje ama baš nikakav trud, ne mora čovek ni da podrigne a kamoli da napregne mozak ili mišiće. Perfektno, hrabro i misaono, to mora da je to.

pa kad dovedeš mmasu u ovo stanje u kom smo ne smeš ni da pomisliš da nešto ustupiš. il ti ne daju ovi jači jer njima kvariš, a oni nemaju pojma kako da se reši.
mi smo u ustom sranju sad ko englezi u bregzitu, ni tamo ni vamo.
tasadebeli tasadebeli 00:53 12.05.2019

Re: muzicar,

Bili Piton
tasadebeli
Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.


Istina. Nikad nisam čuo za ambiciozniji i preduzimljiviji metod za opstajanje, bravisimo, prosto je čudesno da se niko toga do sad nije setio. Lukavo a genijalno, a pride ne iziskuje ama baš nikakav trud, ne mora čovek ni da podrigne a kamoli da napregne mozak ili mišiće. Perfektno, hrabro i misaono, to mora da je to.



Ма пусти ти то...

Живо блато је ипак живо блато.

Не треба се зезати с тим.

Него да видимо ми шта на сва ова просеравања по овом питању на Блогу Б92 кажу четнаје из канадског стронгхолда.


Тhe most cheerful song about murder


Bili Piton Bili Piton 01:06 12.05.2019

Re: muzicar,

jadragoljub

pa kad dovedeš mmasu u ovo stanje u kom smo ne smeš ni da pomisliš da nešto ustupiš. il ti ne daju ovi jači jer njima kvariš, a oni nemaju pojma kako da se reši.
mi smo u ustom sranju sad ko englezi u bregzitu, ni tamo ni vamo.


Super onda. Meni je smrtno dosadno da stojim u mestu i čekam da se, možda, pojavi taj neki samarićanin sa štapom, pa mi javite kad se to, možda, desi, biće mi zanimljivo da to, možda, vidim.
jadragoljub jadragoljub 09:02 12.05.2019

Re: muzicar,

Bili Piton
jadragoljub

pa kad dovedeš mmasu u ovo stanje u kom smo ne smeš ni da pomisliš da nešto ustupiš. il ti ne daju ovi jači jer njima kvariš, a oni nemaju pojma kako da se reši.
mi smo u ustom sranju sad ko englezi u bregzitu, ni tamo ni vamo.


Super onda. Meni je smrtno dosadno da stojim u mestu i čekam da se, možda, pojavi taj neki samarićanin sa štapom, pa mi javite kad se to, možda, desi, biće mi zanimljivo da to, možda, vidim.

nisi me razumeo, nisam ni ja zadovoljan sadašnjim stanjem , ali je samo realan, iz mog ugla, pogleda da sve tri-četiri strane u ovom sukobu nemaju pojma šta dalje.
da rusi nisu zauzeli krim rešenje bi se našlo, al sad su rusi zajebali evropu i ammeriku i ostale proleterske zemlje.
uglavnom od nas i našeg cupkanja ne zavisi ništa kao što nikad nije ni zavisilo.
kad se zemlje proleterske dogovore šta će ima samo da kažu šta će bude i tolko. a neće bude dobro po nas. mi gubimo čak i ako nam daju kosovo natrag. to bi bilo ko da vratiš osu u sobu pa se onda cimaš da te ne uape.
deset_slukom deset_slukom 12:06 12.05.2019

Re: muzicar,

shone
Зато треба мировати и чекати. Можда се појави неко и дотури ти штап да се уФатиш за њега.


Prašuma Perućica, živo blato


Spot je odlična ilustracija onoga što nam se dešava na Kosovu.

Blato jeste žitko i duboko, ali ništa što, kao pecaroš, nisam prošao već desetinama puta obilazeći terene varalicom.

Elem, dečko je mogao da se izvuče već u prvih minut-dva, ali onda ne bi bilo ovako "dramatičnog" spota. I tako se, iz jedne objektivno neprijatne i bljuzgave situacije izvlači maksimum drame za opštenarodnu zanimaciju.
shone shone 12:35 12.05.2019

Re: deset_slukom

Elem, dečko je mogao da se izvuče već u prvih minut-dva, ali onda ne bi bilo ovako "dramatičnog" spota. I tako se, iz jedne objektivno neprijatne i bljuzgave situacije izvlači maksimum drame za opštenarodnu zanimaciju


Eto, konačno, slika ili klip govore više od hiljadu reči.

Da, baš tako kako si napisao.
Zahvaljujem na razumevanju

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 12.05.2019

Re: muzicar,

ja mislim da su se svi zaglibili u blato i sad niko ne zna kako da se izvuče.


Pa to.
A do pre nekoliko godina je stvar izgledala jasna, prihvatimo realnost je bila mantra u koju je malo ko sumnjao, i činila se neizbežnom.
Sad već niko ne zna kako da se izvuće, tj niko ne zna kako će se završiti, a to znači da ni prihvatanje realnosti nije neizbežno.

Ako je prihvatimo realnost najnepovoljnija moguća opcija po Srbiju, a ne znam šta bi bilo nepovoljnije, onda sama činjenica da to nije neizbežno je već napredak.

Pošto nema vidljivih benefita za Srbiju od okončanja tog spora, na kraju se ne vidi ništa konkretno pozitivno, što bi Srbija žurila sa okončavanjem?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:24 12.05.2019

Re: muzicar,

Mada mislim da grešiš da od nas traže nešto što nije naše, traže da prestanemo da ih blokiramo u organizacijama.


I da ih priznamo.
Da priznamo da nije naše nešto što već nije naše.
Pa ako već nije šta koga briga hoćemo li mi išta priznavati?
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:08 14.05.2019

Re: muzicar,

p.s. Mada mislim da grešiš da od nas traže nešto što nije naše, traže da prestanemo da ih blokiramo u organizacijama.


naravno da traze nesto sto je nase - clanstvo u organizacijama.

vidi nikolo - aj sad ti, maksa, tasa i ja ('grupa gradjana') odemo kod dacica i trazimo da nas ne blokira kad budemo trazili clanstvo u interpolu.

neozbiljno.


dragosevacsutra dragosevacsutra 14:10 14.05.2019

Re: muzicar,

pa kad dovedeš mmasu u ovo stanje u kom smo ne smeš ni da pomisliš da nešto ustupiš. il ti ne daju ovi jači jer njima kvariš, a oni nemaju pojma kako da se reši.
mi smo u ustom sranju sad ko englezi u bregzitu, ni tamo ni vamo.


dragoljube, znam da si ti u sranju odavno, ali mojne bre da iMputiras meni nesto. 'mi' (sta god to znacilo) nismo ni u kakvom sranju, i ovo je sasvim dobra pozicija u kojoj smo sada.

dragosevacsutra dragosevacsutra 14:11 14.05.2019

Re: muzicar,

Spot je odlična ilustracija onoga što nam se dešava na Kosovu.


sta se to tebi desava na kosovu?

dragosevacsutra dragosevacsutra 14:12 14.05.2019

Re: muzicar,

Pošto nema vidljivih benefita za Srbiju od okončanja tog spora, na kraju se ne vidi ništa konkretno pozitivno, što bi Srbija žurila sa okončavanjem?




ako smem da dodam, ja uopste ne vidim nikakav spor...

niccolo niccolo 15:59 14.05.2019

Re: muzicar,

vidi nikolo - aj sad ti, maksa, tasa i ja ('grupa gradjana') odemo kod dacica i trazimo da nas ne blokira kad budemo trazili clanstvo u interpolu.

Ajde. Ali, da bi bilo približno ovom drugom slučaju, moramo prvo da zauzmemo određenu teritoriju sada pod kontrolom Republike Srbije, da proglasimo nezavisnost koju će onda da prizna x zemalja. I onda kad Dlačke krene da nas blokira, mi mu kažemo brate što si derpe...
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:11 14.05.2019

Re: muzicar,

Ajde. Ali, da bi bilo približno ovom drugom slučaju, moramo prvo da zauzmemo određenu teritoriju sada pod kontrolom Republike Srbije, da proglasimo nezavisnost koju će onda da prizna x zemalja. I onda kad Dlačke krene da nas blokira, mi mu kažemo brate što si derpe...


ajde... al' prethodno ce savet bezbednosti da usvoji rezoluciju koja kaze da je teritorija na koju pretendujemo i dalje integralni deo Republike Srbije, pa ce tu tako ociglednu cinjenicu da potvrdi i ICJ i nas proglasi za grupu gradjana...

maksa83 maksa83 18:24 14.05.2019

Re: muzicar,

vidi nikolo - aj sad ti, maksa, tasa i ja ('grupa gradjana') odemo kod dacica i trazimo da nas ne blokira kad budemo trazili clanstvo u interpolu.

Count me in, ako ćemo da tražimo da imamo posebno članstvo kao Srbijanci.
maksa83 maksa83 23:16 11.05.2019

tipografija


niccolo niccolo 23:33 11.05.2019

Re: tipografija

Hehehe
zilikaka zilikaka 11:09 12.05.2019

Re: tipografija

maksa83


Najbolji komentar na ovu sliku mi:
Ko nas kleo, nije dangubio.
G.Cross G.Cross 00:04 12.05.2019

Krugatura kvadrata

Da bi se ijedan problem resio mora da bude jasno sta bi to bilo bolje nakon sto se problem resi.


Sta bi to bilo bolje za Albance i Srbe ako bi se Problem sada resio sa ijednim od trenutnih potencijalnih resenja ?


jadragoljub jadragoljub 00:40 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

G.Cross
Da bi se ijedan problem resio mora da bude jasno sta bi to bilo bolje nakon sto se problem resi.


Sta bi to bilo bolje za Albance i Srbe ako bi se Problem sada resio sa ijednim od trenutnih potencijalnih resenja ?



pa nema ga. nema jer nijedna strana ne može da načini nijedan ustupak. propaganda kojom su sluđivali narod im se sad vraća kobumerang. štagod da urade biće okrivljeni za izdaju, jer su stvorili sami takav odijum u narodu.
u jedmom momentu je delovalo da će da razmene teritorije, mislim da su bili na putu, onda to verovatno stopiralla eu ili asa jer su i oni u tom blatu. tako da sad jedino , što tasa kaže gore, stoj i čekaj.
G.Cross G.Cross 00:44 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

jadragoljub
G.Cross
Da bi se ijedan problem resio mora da bude jasno sta bi to bilo bolje nakon sto se problem resi.


Sta bi to bilo bolje za Albance i Srbe ako bi se Problem sada resio sa ijednim od trenutnih potencijalnih resenja ?



pa nema ga. nema jer nijedna strana ne može da načini nijedan ustupak. propaganda kojom su sluđivali narod im se sad vraća kobumerang. štagod da urade biće okrivljeni za izdaju, jer su stvorili sami takav odijum u narodu.
u jedmom momentu je delovalo da će da razmene teritorije, mislim da su bili na putu, onda to verovatno stopiralla eu ili asa jer su i oni u tom blatu. tako da sad jedino , što tasa kaže gore, stoj i čekaj.
:


Nije samo razmena teritorije.
Bez severa Kosovo je ekonomski neodrzivo.
Jedino resenje je bilo da se Kosovo bez Severa ujedini sa Albanijom i tu je zapelo.

Zbog mnogo razloga.

nepopustljiv nepopustljiv 06:51 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

G.Cross
jadragoljub
G.Cross
Da bi se ijedan problem resio mora da bude jasno sta bi to bilo bolje nakon sto se problem resi.


Sta bi to bilo bolje za Albance i Srbe ako bi se Problem sada resio sa ijednim od trenutnih potencijalnih resenja ?



pa nema ga. nema jer nijedna strana ne može da načini nijedan ustupak. propaganda kojom su sluđivali narod im se sad vraća kobumerang. štagod da urade biće okrivljeni za izdaju, jer su stvorili sami takav odijum u narodu.
u jedmom momentu je delovalo da će da razmene teritorije, mislim da su bili na putu, onda to verovatno stopiralla eu ili asa jer su i oni u tom blatu. tako da sad jedino , što tasa kaže gore, stoj i čekaj.
:


Nije samo razmena teritorije.
Bez severa Kosovo je ekonomski neodrzivo.
Jedino resenje je bilo da se Kosovo bez Severa ujedini sa Albanijom i tu je zapelo.

Zbog mnogo razloga.


Jedino rešenje je da se Kosovo vrati Srbiji!
Jer - Kosovo je srce Srbije.
Sve ostalo su taktička, među-fazna, rešenja.
Kada?
Bilo kada.
niccolo niccolo 08:07 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

Sta bi to bilo bolje za Albance i Srbe ako bi se Problem sada resio sa ijednim od trenutnih potencijalnih resenja ?

Verovatno ništa, ni sa trenutno potencijalnim rešenjima ni sa bilo kojim drugim rešenjem. Zato što rešenjem problema nećeš prestati da se samozavaravaš da briljantno vodiš pregovore u kojima ništa nisi dobio, pa će se te i takve osobine iskazati i kod svakog drugog problema koji bi da rešiš.
jadragoljub jadragoljub 09:05 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

Zbog mnogo razloga.

pa to sam i ja reko - zapelo i sad šlajfuje u mestu.
Jedino resenje je bilo da se Kosovo bez Severa ujedini sa Albanijom i tu je zapelo.

a onda krim a onda republika srpska a onda katalunja a onda basi a onda frišland( frizija) pa kašmir pa ... nabrajaj dalje.
nikvet pn nikvet pn 10:03 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

G.Cross

Nije samo razmena teritorije.
Bez severa Kosovo je ekonomski neodrzivo.


Ту је запело. Енглеска концесија из 20-тих?
milisav68 milisav68 11:08 12.05.2019

Re: Krugatura kvadrata

nikvet pn
Ту је запело. Енглеска концесија из 20-тих?

Otprilike.

Evo jednog od probnih balona:

U tački 13, navodi se da bi Trepča trebalo da dobije specijalni status, stvarajući zajednički konzorcijum američko-francusko-rusko-kineskog kapitala, u upotrebi 99 godina. Od prihoda bi 15 odsto išlo Mitrovici, 35 odsto Srbiji i 50 odsto za budžet Kosova.

U tesktu piše da hidrocentrala Gazivode postaje zajednička srpsko-albanska imovina sa upravom po međunarodnim konvencijama. Investicije i tehničko upravljanje daju se engleskoj i nemačkoj kompaniji na 99 godina.

omega68 omega68 19:55 12.05.2019

ОК

све је у реду.Ово је само још један пример да добар адвокат ни мора обавезно и да се разуме у политику

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana