Budućnost| Gradjanske inicijative| Na današnji dan| Politika

Rešenje tek kada svi budu u EU!

Filip Mladenović RSS / 23.05.2019. u 21:49

Sjajna Šrederova ideja!
Sjajna Šrederova ideja!
Pre 9 meseci, 25. avgusta 2018, uputio sam Otvoreno pismo visokoj predstavnici EU za spoljnu politiku i bezbednost, gospodji Federiki Mogerini, publikovanom na ovom blogu (http://blog.b92.net/text/28461/OTVORENO-PISMO-Federiki-Mogerini/).

Poenta ovog pisma - predloga za razmišljanje - vezana je za rešenje odnosa Beograda i Prištine:

Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar) i da aktuelni režimi Hašima Tačija i Aleksandra Vučića zbog nedemokratičnosti i korumpiranosti nisu u stanju da postignu nikakav dogovor, nameće se predlog za razumno rešenje komplikovanih odnosa Beograda i Prištine:

Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Drugim rečima, narednih 10 godina, do 2028, kosovsko pitanje bilo bi PRIVREMENO stavljeno u fioku radnog/okruglog stola, dok bi na tom istom stolu bila važnija i presudnija pitanja za stanovništvo čitavog Zapadnog Balkana: reforme društava, država i ekonomija, koje će omogućiti punopravno članstvo u Evropskoj uniji najkasnije do 2028.

Nakon slanja ovog pisma, najpre sam kao novinar dobio potvrdu da ga je Federika Mogerini pročitala. Potom sam sažetu verziju otvorenog pisma poslao i Johanesu Hanu, i Dejvidu Mekalisteru i Žanu Junkeru.

U medjuvremenu, nije bilo sastanka, diplomatskog prijema, okruglog stola, konferencije za štampu, savetovanja, ličnih kontakata... na kojima predstavnike EU različitih funkcija i zaduženja nisam upoznao sa poentom Otvorenog pisma. Predočavao sam im argumente da su gradjanstvu preča ekonomska i socijalna pitanja umesto kosovskog, kao i da političari  režima i opozicije zloupotrebljavaju Kosovo kako bi goruće probleme i njihova nerešavanja gurali pod tepih.

I evo, 9 meseci kasnije, dogodilo se čudo, i to na sceni Narodnog pozorišta u centru Beograda!

Bivši nemački kancelar Gerhard Šreder izjavio je na konferenciji "World minds", koja je 23. maja 2019. okupila u Beogradu vodeće svetske inovatore, naučnike, biznis lidere i umetnike, da je po njegovom mišljenju, najlakše prvo primiti Srbiju u EU, pa onda rešavati pitanje Kosova.

- Po mom mišljenju, najlakše rešenje je primiti prvo Srbiju u Evropsku Uniju, a onda razmatrati moguće rešenje Kosova. Da ne budem negativan, mislim da je Srbija na veoma dobrom putu. Kada je reč o ekonomskom delu, ispunjava sve uslove, a neke i iznad zadatih kriterijuma - rekao je Gerhard Šreder tokom razgovora na simpozijumu sa srpskim predsednikom Aleksandrom Vučićem i direktorom "Ringiera" Markom Valderom.

Bivši nemački kancelar Gerhard Šreder rekao je ovo u odgovoru na pitanje Marka Valdera kako njemu izgleda pitanje Kosova, pošto "predsednik Vučić kaže da smo izgubljeni".

I umesto da na ovu sjajno nabačenu diplomatsku loptu jednog prekaljenog nemačkog političara Aleksandar Vučić poentira, on je na to u svom oprobanom maniru "nit smrdi, nit miriše" odgovorio da se to, na žalost, neće dogoditi.

Zašto Aleksandar Vučić nije bolje i delotvornije reagovao na ovu sjajnu ideju Gerharda Šredera? Zašto nije barem diplomatski rekao da je to nova, zanimljiva ideja, o kojoj valja razmisliti? Zbog čega nije prihvatio izazov i izrazio spremnost da će o toj ideji razgovarati u parlamentu Srbije, sa Prištinom, sa budućim novim predstavnicima EU i EK, imajući u vidu ovonedeljne izbore za novi saziv Evropskog parlamenta!?

Hiljadu zašto, a...

Atačmenti



Komentari (133)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 21:54 23.05.2019

Ne bih baš ...

...da budem - prvi !

tasadebeli tasadebeli 22:07 23.05.2019

?

Шредеру мило што се нама снило?








П.С. - Ја мислим да је Србији сада додат и нови услов који медији још нису објавили.

Ако се поништи Брегзит, нема ништа од ЕУ за Србију.
jadragoljub jadragoljub 22:09 23.05.2019

pa nije lud

ako uniđemo u jevropi on će izgubi i gaće
tasadebeli tasadebeli 22:16 23.05.2019

Re: pa nije lud

jadragoljub
ako uniđemo u jevropi on će izgubi i gaće




Што би рекао мој Бата Веља из Церовац крај Паланке у једној жучној предизборној политичкој расправи током деведесетих:


"Кој', бре! Шта причаш! Радикали ако дођу на влас', па сви ће да идемо без гаћа!"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:49 24.05.2019

Re: pa nije lud

Malo ozbiljnosti, gospodo.

Pred Vučićem stoji sledeća dilema:
A) Prijem Srbije u NATO i povlačenje priznanja KiM od strane SAD, i obaveza da štiti Srbiju od napada bilo koje vrste; distanciranje od Putina;

B) Particija KiM, plan koji je otkrio vladika Teodosije, zbog čega je Vučić lično dolazio u Patrijaršiju da mu preti; hladnoća Evro-atlantske zajednice i veća bliskost sa Rusijom.

Na kukavici je da odluči.
Atomski mrav Atomski mrav 11:19 24.05.2019

Re: pa nije lud

Aha, sad mi je tek jasno - iz trećeg pokušaja - da misliš na povlačenje priznanja KiM od strane SAD.

1) Ti si još gori od Filipa.
2) Ako bi stvarno u nekom ludilu te dve opcije stavili Vučiću na sto, on bi odabrao onu za koju misli da će mu omogućiti duži ostanak na vlasti.
jadragoljub jadragoljub 11:40 24.05.2019

Re: pa nije lud

povlačenje priznanja KiM od strane SAD

u kom paralelnom univerzumu bi se to desilo.
odakle ti uopšte ideja da će bilo koja velika sila da przna da se zajebala, sve i da je svesna da je to bila ishitrena odluka.
aureus aureus 11:44 24.05.2019

Re: pa nije lud

jadragoljub
povlačenje priznanja KiM od strane SAD

u kom paralelnom univerzumu bi se to desilo.
odakle ti uopšte ideja da će bilo koja velika sila da przna da se zajebala, sve i da je svesna da je to bila ishitrena odluka.

I koliko takvih slučajeva znamo, da je velika sila povukla priznanje neke zemlje?
jadragoljub jadragoljub 11:51 24.05.2019

Re: pa nije lud

aureus
jadragoljub
povlačenje priznanja KiM od strane SAD

u kom paralelnom univerzumu bi se to desilo.
odakle ti uopšte ideja da će bilo koja velika sila da przna da se zajebala, sve i da je svesna da je to bila ishitrena odluka.

I koliko takvih slučajeva znamo, da je velika sila povukla priznanje neke zemlje?

poseti me
aureus aureus 12:10 24.05.2019

Re: pa nije lud

jadragoljub

poseti me

Kako da te posjetim kad autoput iz pravca Bugarske još nije gotov?
nepopustljiv nepopustljiv 12:26 24.05.2019

Re: pa nije lud

Srđan Fuchs
Malo ozbiljnosti, gospodo.

Pred Vučićem stoji sledeća dilema:
A) Prijem Srbije u NATO i povlačenje priznanja KiM od strane SAD, i obaveza da štiti Srbiju od napada bilo koje vrste; distanciranje od Putina;

B) Particija KiM, plan koji je otkrio vladika Teodosije, zbog čega je Vučić lično dolazio u Patrijaršiju da mu preti; hladnoća Evro-atlantske zajednice i veća bliskost sa Rusijom.

Na kukavici je da odluči.

Auuuuuu, bajo!
Dobaci malo toga što trošiš!
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:09 24.05.2019

Re: pa nije lud

koliko takvih slučajeva znamo, da je velika sila povukla priznanje neke zemlje?


Jedan, najmanje...
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:09 24.05.2019

Re: pa nije lud

koliko takvih slučajeva znamo, da je velika sila povukla priznanje neke zemlje?


Jedan, najmanje...
jadragoljub jadragoljub 17:02 24.05.2019

Re: pa nije lud

aureus
jadragoljub

poseti me

Kako da te posjetim kad autoput iz pravca Bugarske još nije gotov?

eh, ko ne znaš da sam disleksičan
podseti me
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:25 26.05.2019

Re: pa nije lud

Obratite pažnju, gospodo, šta je režimski Alo počeo da piše juče. "F-16 eskadrila za distanciranje od Putina". Kao što je Netanijahu u svojim medijima objavio pojedine detalje "dogovora stoleća". Nikakva eskadrila nego NATO članstvo itself - for the withdrawal of recognition.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:37 26.05.2019

Re: pa nije lud

jadragoljub

eh, ko ne znaš da sam disleksičan
podseti me

Posetimo te Aurelije i ja i podsećamo te na klopi u "Amerikancu" - ako je živ još.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:40 26.05.2019

Re: pa nije lud

nepopustljiv

Auuuuuu, bajo!
Dobaci malo toga što trošiš!

Синсемилио Вутрагењо + плус руско занатлијско.

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:19 23.05.2019

Ipak je to prvi političar sa Zapada...

i to iz Nemačke, kancelar pre Merkelove, lobista ruskih privrednih interesa... koji je JAVNO predložio nešto sasvim NOVO, što apsolutno odudara od onoga što najuticajnije države EU i SAD uporno i dugo zahtevaju od Srbije.
Atomski mrav Atomski mrav 22:22 23.05.2019

Pravda će pobediti

Filipe, podsećaš me na onog lika iz filma/serije "Više od igre" kojeg glumi Slavko Simić i njegove poštapalice - "Pravda će pobediti"...

Poslao si pismo Federiki Mogerini u kojem piše otprilike da je bolje biti zdrav i bogat jer šta vredi bolesnome što je siromašan a sad smatraš da je ono što Gerhard Šreder priča za pare (i to sad kad je niko i ništa, a dok je bio nemački kancelar je pričao i radio sasvim suprotno) potvrda toga što si napisao? Aferim!
aureus aureus 22:25 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

Više i ovi prosvjedi...

A gdje su pohvale?
Atomski mrav Atomski mrav 22:29 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

A gdje su pohvale?

Kome? Zašto?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:30 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

A šta sam drugo mogao uraditi kao novinar i kao gradjanin Srbije?

Da ćutim!?
Da trpim AV prenemaganja!?
Da se pravim blesav!?

Umesto toga napisao sam civilizovano i razumno pismo, sa realnim i ostvarivim predlogom za rešenje kosovskog čvora, i evo, 9 meseci kasnije sa scene Narodnog pozorišta u Beogradu od jednog zapadnog političara, koga ne bih tako lako otpisao kao Vi u svom komentaru, čujem po PRVI put neku novu ideju.

Mislim da je vredno boriti se političkim i diplomatskim sredstvima za ono što sam predložio Federiki Mogerini 25. 8. 2018, odnosno za ovo što je danas predložio Gerhard Šreder.

Ovo je najbolja i najelegantnija izlazna strategija Srbije iz kosovskog ćor-sokaka!
nsarski nsarski 22:30 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

kojem piše otprilike da je bolje biti zdrav i bogat


tasadebeli tasadebeli 23:06 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

nsarski
kojem piše otprilike da je bolje biti zdrav i bogat





Оте ми реч из уста!


Atomski mrav


Filipe, podsećaš me na onog lika iz filma/serije "Više od igre" kojeg glumi Slavko Simić i njegove poštapalice - "Pravda će pobediti"...




Професор Зуба Бојић.

Све време на радничким, синдикалним, културно-уметничким приредбама пева заједно са ћерком и зетом:

"Не губимо време, не губимо над'..."



Atomski mrav Atomski mrav 23:18 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

sa realnim i ostvarivim predlogom za rešenje kosovskog čvora


Možda u nekom od onih 10^500 paralelnih Univerzuma koje spominje nsarski u komentaru na tekst Srđana Fuchsa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:27 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

Ne, nego ovde, u Evropi, tokom narednih 10 godina...

Sve drugo je isforsirano, nategnuto, kilavo, nestabilno...

Pa što bi se Šreder izletao sa ovakvim predlogom, i to nekoliko dana pred izbore za novi saziv evropskog parlamenta, kada se zna da novi ljudi dolaze na sve ključne funkcije u EU i EK!?
Atomski mrav Atomski mrav 23:33 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

Sve drugo je isforsirano, nategnuto, kilavo, nestabilno...


Iskreno, meni se čini da si ovim opisao EU, barem u sadašnjem stanju. Ko zna šta će biti za 10 godina.

Pa što bi se Šreder izletao sa ovakvim predlogom, i to nekoliko dana pred izbore za novi saziv evropskog parlamenta, kada se zna da novi ljudi dolaze na sve ključne funkcije u EU i EK!?


Zato što ga ništa ne košta, nije ni na kakvoj funkciji, a može lepo i da se zaradi za takva besedništva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 23.05.2019

Re: Pravda će pobediti

i to nekoliko dana pred izbore za novi saziv evropskog parlamenta,


A kandidovao se?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:21 24.05.2019

Re: Pravda će pobediti

Nije se kandidovao, nego je izneo sasvim NOVU ideju za one koji će naslediti Hana, Mekalistera, Mogerinijevu i Junkera...

Dakle, već od jeseni 2019. rešenje za odnose Beograda i Prištine biće u opisu posla novim izabranim funkcionerima EU i EK.

Zato bi ova Šrederova ideja mogla biti nova polazna tačka Srbije, tj. Beograda u tim budućim pregovorima sa novim ljudima EU i EK.
nepopustljiv nepopustljiv 07:53 24.05.2019

Re: Pravda će pobediti

Filip Mladenović
Ne, nego ovde, u Evropi, tokom narednih 10 godina...

Sve drugo je isforsirano, nategnuto, kilavo, nestabilno...

Pa što bi se Šreder izletao sa ovakvim predlogom, i to nekoliko dana pred izbore za novi saziv evropskog parlamenta, kada se zna da novi ljudi dolaze na sve ključne funkcije u EU i EK!?

Uglavnom standradni bulšitizam!
Jebeš narod kojem su za afirmaciju potrebni sponzori.
Prema tome, svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu.
Ulazak u šire organizacije je dostojan prethodno samostalno afirmisanih entiteta.
Na drugi način se ostaje parija.
Prema tome - za početak, obustvaljanje svih poslova na godinu dana - da očistimo govna i đubre koje nas okružuje.
Potom, 10 godina obustavljanje svih integracija, zamolimo Evropu da trenutno nismo u stanju da se integrišemo - da ćemo (im) se javiti kada budemo spremni.
aureus aureus 10:20 24.05.2019

Re: Pravda će pobediti

nepopustljiv

Prema tome - za početak, obustvaljanje svih poslova na godinu dana - da očistimo govna i đubre koje nas okružuje.
Potom, 10 godina obustavljanje svih integracija, zamolimo Evropu da trenutno nismo u stanju da se integrišemo - da ćemo (im) se javiti kada budemo spremni.

Emmanuel Jean-Michel Frédéric Macron likes this.
shone shone 01:25 24.05.2019

Rešenje tek kada svi budu u EU!

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:41 24.05.2019

Re: Rešenje tek kada svi budu u EU!

Na gornjoj fotografiji nije Šreder, već Pavle Vuisić!
shone shone 02:04 24.05.2019

Re: Rešenje tek kada svi budu u EU!

Na gornjoj fotografiji nije Šreder, već Pavle Vuisić!


A liče?
Uh kakav zajeb.



jinks jinks 07:59 24.05.2019

...

reforme društava, država i ekonomija, koje će omogućiti punopravno članstvo u Evropskoj uniji najkasnije do 2028.

Filipe, koliko se sećam nisu vaša i Šrederova izjava baš u potpunom saglasju.

Naime, Šreder je reakao da bi kosovsko pitanje trebalo rešavati nakon učlanjanjavanja Srbije u EU (što je tačno, naravno). Razlika je u tome što vi pominjete i članstvo Kosova u EU, što Šreder nije pominjao.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:41 24.05.2019

Re: ...

Moj predlog je kompletniji u odnosu na Šrederov: on pominje ulazak samo Srbije u EU, a ja u Otvorenom pismu: "Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom."
floki floki 10:59 24.05.2019

Re: ...

Šreder je reakao da bi kosovsko pitanje trebalo rešavati nakon učlanjanjavanja Srbije u EU


ето опет тај путин што трбухозбори из шредера хоће да уништи прелепу еу угуравањем србије унутра (кисели краставац да тури међу свеже и никако закривљене краставце)...

скандал, докле више ти руси да сјебавају демократске и цивилизацијске европске тековине јункера, бароза, ругобе ештон, макрона... страшно! :)
jinks jinks 11:05 24.05.2019

Re: ...

Moj predlog je kompletniji u odnosu na Šrederov

Postoji i ugao gledanja iz koga bi i Šrederov predlog na određeni način mogao da bude kompletniji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:05 24.05.2019

Re: ...

Nisam slučajno u pismu Mogerinijevoj istakao SVE DRŽAVE ZAPADNOG BALKANA.

Pogledajte samo šta se dešava u susednoj BiH, po svedočenju kolege Aleksandra Trifunovića od juče, 23. maja 2019:

Današnjim objavljivanjem snimka sastanka inspektora SIPE i predsjednika Visokog sudskog i tužilačkog vijeća Bosne i Hercegovine Milana Tegeltije sa privrednikom iz Velike Kladuše, koji ga je i snimio da bi dokazao s kakvom se korupcijom pravosuđa suočava više od osam godina, portal Žurnal dodao je još jedan važan dokaz tezi o nepostojanju BiH kao pravne države.

Imali smo u to malo materijala priliku da vidimo ono što odveć znamo, a to je da službenici koje plaćamo da nas štite od pljačke i otimačine, pljačkaju i otimaju od ovog društva kad god im se za to pruži prilika.

Znači, neprestano.

To da se inspektor SIPA-e sastaje sa čovjekom od kojeg uzima pare i govori da će, podmićivanjem drugih, riješiti njegov problem, a da će mu u tome pomoći Tegeltija, s kojim se sastaju u kafani i pričaju o predmetu, za koji će on, kako kaže, "vidjeti o čemu se radi sa Dalidom", te da biznismen "može da priča slobodno" jer je pored njega njegov kum, skandalozno je samo po sebi i dovoljno za povlačenje sa funkcija do završetka istrage.

U svakoj normalnoj zemlji. Naša to, nažalost, nije.

Jer ko tu istragu da sprovede? Nema ko.

Korupcija u BiH nikada nije bila veća i potpuno je razorila ovaj sistem iznutra.

Histeričnom nacionalističkom retorikom ona se već četvrt vijeka, uz podršku javnih medija, uspješno čini nevidljivom. Ali rezultati korupcije se ne mogu sakriti, na svakom su koraku.

U lošim putevima na kojima se svakodnevno gine najviše u Evropi, bolnicama bez zavoja i ljekarima kojima se ne uplaćuju doprinosi i zdravstveno osiguranje, civilnim zaštitama bez kapaciteta da nas odbrane od bilo kakve prirodne pošasti.

Iz svih tih silnih renoviranih i novoizgrađenih zgrada pravosuđa i službi bezbjednosti, za koje su skršeni milioni našeg i međunarodnog novca, ni najveća promaja ne može da izbaci zrnce pravde za sve naše ljude.

Pitajte, uostalom, Davora Dragičevića, kome ni podrška desetina hiljada ljudi nije pomogla da dođe do istine.

Ne postoji oblast u čiju je reformu uloženo više novca nego u reformu pravosuđa. Ti službenici imaju najveće plate od svih javnih službenika u zemlji. Zamišljeni da štite najslabije, pravdu utjeruju na najslabijima, onima što su ukrali kokoš ili tablu čokolade.

Džaba ste krečili.

Međunarodna zajednica je na ovaj način, umjesto da stvori nezavisan pravosudni sistem, stvorila uspješan alat kojim je korupcija i sistemski zaštićena. Činjenica je da su nakon svakih izbora političari koji podržavaju ovakvo pravosuđe sve bogatiji i bogatiji, a da ih niko i nikad iz Tužilaštava ne upita, kako to, majku mu? Kako to da su ljudi koje predstavljate sve siromašniji, a vi sve bogatiji?

Da primate plate za nerad?

Za javno uspostavljeno saučesništvo?

Kako drugačije objasniti da je danas VSTV sastavljeno od pripadnika svih ovdašnjih nacija, koje se tobož politički ne podnose, jednoglasno i, kako to kaže RTRS, plebiscitarno dalo podršku svom Predsjedniku, akteru sa snimka, a da nikakva istraga nije ni započela?

Jedan od trojice Predsjednika BiH Milorad Dodik, koji je onomad izjavio da mu neće suditi sudije muslimani, lakonski večeras izjavljuje da je ovo bitka protiv srpskih kadrova. Ne brine, dovoljan broj ljudi će u to i povjerovati. A na kritike može samo da odmahne rukom i pogleda stanje na računima desetina firmi koje vodi njegova najbliža familija, a koje imaju najveći rast profita u zemlji kojom predsjedava.

Branko Perić, sudija koji i sam mjesecima iznosi ozbiljne i argumentovane optužbe na račun najviših sudskih institucija, danas je rezignirano poručio da je ovo kraj pravosuđa u BiH.

Tačno, ovo je samim tim i kraj ove države.

Činjenica je da je ova država politički oteta i da je sve više onih koji obožavaju svoje otmičare i aplaudiraju im.

Konstatovati to nije nikakva velika pamet, ali jeste kakva takva utjeha da ovo dirigovano ludilo nije uspjelo da baš od svih napravi saučesnike u sopstvenoj propasti, na sve bržem putu ka završnom i konačnom potkivanju ovog društva.
Atomski mrav Atomski mrav 11:07 24.05.2019

Re: ...

"Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom."


A da bi postali članice EU, uslov je da se postigne "pravno obavezujući sporazum o normalizaciji odnosa" bla bla bla. Kvaka 22.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:41 24.05.2019

Re: ...

To je formulacija na kojoj su insistirali dosadašnji "čimbenici" EU.

Ali, posle izbora ovog vikenda nove izabrane EU face dočekaće ova nova, Šrederova ideja...

Lopta je sada u našem dvorištu, kao što sam napisao u blogu!
Atomski mrav Atomski mrav 13:46 24.05.2019

Re: ...

Ali, posle izbora ovog vikenda nove izabrane EU face dočekaće ova nova, Šrederova ideja...

Lopta je sada u našem dvorištu, kao što sam napisao u blogu!


Da su ovo izjavili Angela Merkel ili Emanuel Makron, pa da ovaj tvoj optimizam ima nekog realnog pokrića. Ovako je to ravno očekivanju da će Milvol da osvoji Kup:

nsarski nsarski 13:46 25.05.2019

Re: ...

Filip Mladenović
Moj predlog je kompletniji u odnosu na Šrederov: on pominje ulazak samo Srbije u EU, a ja u Otvorenom pismu: "Tek kada sve države Zapadnog Balkana postanu članice Evropske unije biće moguć OTVOREN I DEMOKRATSKI dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom."


Eto vidiš! I sada je povuci potegni između tebe i Šredera. Nadaren si ti, Filipe, nadaren!

alselone alselone 13:54 25.05.2019

Re: ...

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:59 24.05.2019

TANJUG javlja...

Zašto neki smatraju da je Šrederov predlog za Srbiju najrealniji

Beograd -- Bivši nemački kancer Gerhard Šreder izjavio da bi bilo najlakše prvo primiti Srbiju u EU, pa onda rešavati pitanje Kosova.

Takav stav je sa geostrateškog i geopolitičkog aspekta najrealnija izjava koja se mogla čuti u poslednje vreme, smatra Slobodan Zečević iz Instituta za evropske studije. Šreder je to izjavio juče na konferenciji WORLD.MINDS koja je održana u Beogradu tokom razgovora sa predsednikom Srbije Aleksandrom Vučićem.

Zečević smatra da bi, u slučaju da Srbija postane članica EU pre rešavanja kosovskog pitanja, bilo mnogo jednostavnije da se reši pitanje Kosova, iako je sam problem Kosova vrlo kompleksan i da rešavanje tog pitanja može da potraje, čak i kada bi Srbija postala članica EU.

"Ali, u suštini mislim da bi pritisak na albansku stranu da prihvati evropske norme i vrednosti bio mnogo veći u slučaju prijema Srbije u EU, nego što je danas, jer danas albanska strana igra upravo na tu kartu da ucenjuje Srbiju", navodi Zečević za Tanjug.
mayo1 mayo1 12:37 24.05.2019

dEUs ex machina

Ideja da će se "svi problemi riješiti" samim ulaskom u EU (ili NATO) je, blago rečeno, naivna i potpuno pogrešna.
EU je u principu dobra stvar, ali nije čarobni štapić koji odnosi probleme.Ovo 'zamrzavanje stanja na deset godina' će riješiti - što? Za deset godina Srbija će se predomisliti i priznati Kosovo? Ili će možda Kosovo odustati od neovisnosti?
Ili će u tih deset godina Srbija i Kosovo postati zemlje dembelije u kojima ljudima neće biti važne granice?
Ne znam baš.

Problemi koji se navode (ekonomija, korupcija, kriminal itd) neće nestati ulaskom u Uniju. Tko će to riješiti?
Unija?
Moš' mislit'.
Te probleme može riješiti samo Srbija. Zašto bi se čekao ulazak u Uniju?

S druge strane, samo potpuni naivac može očekivati da će EU primiti zemlju/zemlje koje čak ni na papiru ne ispunjavaju osnovne uvjete. I sve te probleme navaliti sebi na vrat.

EU/NATO su učinili ono što je njima dovoljno. Pacificirali su u dovoljnoj mjeri Srbiju (i Kosovo) da ne mogu ratovati i ugrožavati okolne (EU/NATO) zemlje, a kakve će biti te države i kako će funkcionirati i ljudi u njima živjeti - to nikoga nije briga izvan Srbije (i Kosova).

Dakle, u se i u svoje kljuse. Kakav god bio taj Vučić, činjenica da su ga izabrali ljudi u Srbiji, na slobodnim izborima. Nije ga postavila EU, niti će ga EU mijenjati ili dirati.

A priče bivših političara (koje se obično u potpunosti razlikuju od priča i djela dok su bili na vlasti) su - samo priče.
Da ne kažem bajke.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:43 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Kipar je primljen u EU 2004. godine, iako do danas nije rešeno pitanje severnog dela, koji je okupirala Turska.

U EU su primljene Rumunija i Bugarska, takodje pre vremena i preko reda.

Ako postoji politička volja i ako je novi sastav evropskog parlamenta i nova EK primene, sve zemlje zapadnog Balkana se mogu reformisati u narednih 5 do 10 godina i kao takve mogu biti primljene u punopravno članstvo EU.

mayo1 mayo1 12:54 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Kipar je primljen u EU 2004. godine, iako do danas nije rešeno pitanje severnog dela, koji je okupirala Turska.

U EU su primljene Rumunija i Bugarska, takodje pre vremena i preko reda.


Točno.
To su bile političke odluke. I te zemlje su u političkom i geostrateškom smislu bile važne Uniji (NATO,USA) pa je 'zažmireno'.

Srbija nema ni blizu 'težinu' i važnost kao te zemlje. I ne može igrati na tu kartu.
Da ne obrazlažem, mislim da je prilično jasno.

nepopustljiv nepopustljiv 12:54 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

mayo1
Ideja da će se "svi problemi riješiti" samim ulaskom u EU (ili NATO) je, blago rečeno, naivna i potpuno pogrešna.
EU je u principu dobra stvar, ali nije čarobni štapić koji odnosi probleme.Ovo 'zamrzavanje stanja na deset godina' će riješiti - što? Za deset godina Srbija će se predomisliti i priznati Kosovo? Ili će možda Kosovo odustati od neovisnosti?
Ili će u tih deset godina Srbija i Kosovo postati zemlje dembelije u kojima ljudima neće biti važne granice?
Ne znam baš.

Problemi koji se navode (ekonomija, korupcija, kriminal itd) neće nestati ulaskom u Uniju. Tko će to riješiti?
Unija?
Moš' mislit'.
Te probleme može riješiti samo Srbija. Zašto bi se čekao ulazak u Uniju?

S druge strane, samo potpuni naivac može očekivati da će EU primiti zemlju/zemlje koje čak ni na papiru ne ispunjavaju osnovne uvjete. I sve te probleme navaliti sebi na vrat.

EU/NATO su učinili ono što je njima dovoljno. Pacificirali su u dovoljnoj mjeri Srbiju (i Kosovo) da ne mogu ratovati i ugrožavati okolne (EU/NATO) zemlje, a kakve će biti te države i kako će funkcionirati i ljudi u njima živjeti - to nikoga nije briga izvan Srbije (i Kosova).

Dakle, u se i u svoje kljuse. Kakav god bio taj Vučić, činjenica da su ga izabrali ljudi u Srbiji, na slobodnim izborima. Nije ga postavila EU, niti će ga EU mijenjati ili dirati.

A priče bivših političara (koje se obično u potpunosti razlikuju od priča i djela dok su bili na vlasti) su - samo priče.
Da ne kažem bajke.


U principu, nije loša ova tvoja analiza.
Srbija treba da radi na sebi - sama.
Jedino bih odvojio ovo što kažeš da Evropa neće da primi neuređene zemlje itd... kao da u EU sve vrišti od principijelnosti.
Sve istočno evropske i baltičke zemlje bi ispunile uslove za EU za jedno 150 godina - da je bilo do njih samih.
A EU ih je i tako 'gurave' primila.
Primila je čak i Hrvatsku - državu nastalau na etničkom čišćenju dela svoga stanovništva - pa šta?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:00 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

mayo1
Kipar je primljen u EU 2004. godine, iako do danas nije rešeno pitanje severnog dela, koji je okupirala Turska.

U EU su primljene Rumunija i Bugarska, takodje pre vremena i preko reda.


Točno.
To su bile političke odluke. I te zemlje su u političkom i geostrateškom smislu bile važne Uniji (NATO,USA) pa je 'zažmireno'.

Srbija nema ni blizu 'težinu' i važnost kao te zemlje. I ne može igrati na tu kartu.
Da ne obrazlažem, mislim da je prilično jasno.



Srbija, kao i BiH, imaju sve veću "težinu" i važnost nakon prijema Crne Gore i Severne Makedonije u NATO.

Mućnite glavom!
aureus aureus 13:03 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Predlažem da Hrvati ne zezaju Srbe.

Bar ne mnogo.
mayo1 mayo1 13:23 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Jedino bih odvojio ovo što kažeš da Evropa neće da primi neuređene zemlje itd... kao da u EU sve vrišti od principijelnosti.
Sve istočno evropske i baltičke zemlje bi ispunile uslove za EU za jedno 150 godina - da je bilo do njih samih.
A EU ih je i tako 'gurave' primila.


Naravno da je u prvom redu politika, pa tek onda principi.
I valjda imamo dovoljno godina da smo već vidjeli i naučili da se principi poštuju ukoliko ne postoji "viši interes".
Siguran sam da ti ne moram objašnjavati što je "viši interes" u slučaju baltičkih zemalja ili Rumunjske ili Bugarske.
Tog "interesa" u slučaju Srbije nema, pa onda važe "principi".

Utoliko sam to spomenio.
mayo1 mayo1 13:28 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Srbija, kao i BiH, imaju sve veću "težinu" i važnost nakon prijema Crne Gore i Severne Makedonije u NATO.


Ja mislim baš obratno. Nakon prijema Sj.Makedonije i C.Gore - još manje.
I BiH i Srbija su okružene sa NATO. U čemu se očituje ta "težina"?
aureus aureus 13:29 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

mayo1
Jedino bih odvojio ovo što kažeš da Evropa neće da primi neuređene zemlje itd... kao da u EU sve vrišti od principijelnosti.
Sve istočno evropske i baltičke zemlje bi ispunile uslove za EU za jedno 150 godina - da je bilo do njih samih.
A EU ih je i tako 'gurave' primila.


Naravno da je u prvom redu politika, pa tek onda principi.
I valjda imamo dovoljno godina da smo već vidjeli i naučili da se principi poštuju ukoliko ne postoji "viši interes".
Siguran sam da ti ne moram objašnjavati što je "viši interes" u slučaju baltičkih zemalja ili Rumunjske ili Bugarske.
Tog "interesa" u slučaju Srbije nema, pa onda važe "principi".

Zanimljiva je ta ideja da se principi poštuju ukoliko ne postoji viši interes.
Daje nam koliko-toliko tlo ispod nogu.

Sad kad Dejan Jović uđe u Evropski parlament, on će ubijediti EU da prime ove preostale zemlje u ime višeg interesa.
Bar će pokušati.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:35 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

mayo1
Srbija, kao i BiH, imaju sve veću "težinu" i važnost nakon prijema Crne Gore i Severne Makedonije u NATO.


Ja mislim baš obratno. Nakon prijema Sj.Makedonije i C.Gore - još manje.
I BiH i Srbija su okružene sa NATO. U čemu se očituje ta "težina"?


U zaokruživanju NATO alijanse i u izbegavanju "ruske krtice" na Balkanu!
mayo1 mayo1 13:54 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Zanimljiva je ta ideja da se principi poštuju ukoliko ne postoji viši interes.
Nije ideja, nego činjenica. Baltičke zemlje su primljene uglavnom zbog toga da se Rusija ubode u oko.
Mogao bih povući paralelu i sa bivšom Jugoslavijom. Bila je važna dok su karte bile posložene kako su bile posložene. Onda se 'žmirilo' što je bila jednopartijska zemlja. I nije smetalo Amerikancima da komunistu Titu isporuče eskadrile (tada) modernih aviona.
Danas je, npr, Hrvatska u NATO pa o tome može samo sanjati. Nije joj dozvoljeno ni kupiti neke stare izraelske krame.

Sad kad Dejan Jović uđe u Evropski parlament, on će ubijediti EU da prime ove preostale zemlje u ime višeg interesa.

Pa ja doista želim da Dejan Jović uđe u EU parlament, jer je pametan i normalan čovjek i siguran sam da bi dobro zastupao Hrvatsku.
Ima na toj listi i drugih dobrih ljudi - recimo gđa Jeckov ili Jugoslav Vesić koji radi sjajan posao u Erdutu.

mayo1 mayo1 14:05 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

U zaokruživanju NATO alijanse i u izbegavanju "ruske krtice" na Balkanu!


Zar vi mislite da bi Rusi poslali bilo što ozbiljno u zemlju okruženu NATO, tisuće km daleko od svojih baza?
Da su htjeli (i mogli) to bi odavno napravili. Njima Srbija služi samo kao sredstvo zajebavanja Zapada.
Ako mislite igrati na tu kartu - pa, jako ćete se iznenaditi.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:07 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Nije ideja, nego činjenica. Baltičke zemlje su primljene uglavnom zbog toga da se Rusija ubode u oko.


really?

pa vidis - bas zato srbija nece ni uci u EU, jer i Rusija ume da ubode u oko.

(i ne samo u oko).
mayo1 mayo1 14:13 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

dragosevacsutra:
sad odjebi
govno ustasko




Naravno, to je tvoje mišljenje.
Ali kako ti ne odlučuješ tko će ili što će se ovdje pisati ... možeš se žaliti upravi vodovoda.(by Minimaks)
aureus aureus 14:16 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

mayo1
dragosevacsutra:
sad odjebi
govno ustasko

Naravno, to je tvoje mišljenje.
Ali kako ti ne odlučuješ tko će ili što će se ovdje pisati ... možeš se žaliti upravi vodovoda.(by Minimaks)

Ne razgovaraj sa teroristima.
Samo klikni "obavesti moderatora".
Atomski mrav Atomski mrav 14:18 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Samo klikni "obavesti moderatora".


Koliko se sećam, Filip nikad nikoga nije banovao niti je brisao nešto ovde na Blogu. A moderacija je poput policije - nikad je nema kad ti zatreba.
aureus aureus 14:20 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Atomski mrav
Samo klikni "obavesti moderatora".


Koliko se sećam, Filip nikad nikoga nije banovao niti je brisao nešto ovde na Blogu.

Zbilja, Filipe, misliš li malo urediti ovaj tvoj prostor?
Pogledaj šta se tu nakupilo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:49 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Pogledaj šta se tu nakupilo.


ah da, evo ih dezurni 'uredjivaci prostora'.

pa da, 'uredili ste', NDH bas kako treba, nego sta.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:50 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Koliko se sećam, Filip nikad nikoga nije banovao niti je brisao nešto ovde na Blogu. A moderacija je poput policije - nikad je nema kad ti zatreba.


i tebi klinac nesto nije jasno?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:50 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

dragosevacsutra
Pogledaj šta se tu nakupilo.


ah da, evo ih dezurni 'uredjivaci prostora'.

pa da, 'uredili ste', NDH bas kako treba, nego sta.

Nije teško biti fin!
aureus aureus 16:13 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Filip Mladenović

Nije teško biti fin!

Samo oštro, Filipe!

kamilo_emericki kamilo_emericki 16:56 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

dragosevacsutra


evo ga opet ovaj. koji problemi treba da se resavaju? koje probleme ti imas? sta ce biti sa srbijom za deset godina i da li ce se predomisljati o bilo cemu zaista ne bi trebalo da bude tvoj problem.

kao sto ni hrvatska nije moj.

kuzis?

sad odjebi


Ovaj komentar mi se gadi. I naravno ne podrzavam ga.
jadragoljub jadragoljub 17:05 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Srbija nema ni blizu 'težinu' i važnost kao te zemlje.

sag sigi brknuo u oko, pa kako za 'lidera na balkanu' da kažeš da nema težinu. ajde.
maksa83 maksa83 17:59 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Samo klikni "obavesti moderatora".

Da ne prenagljujemo nego da sačekamo da čarlivoje traži da se ovaj izvini, znaš da se on mnogo uzruja kad neko nekog tera odavde, a pogotovo kad su u pitanju strane agenture koje prikazuju srbijance u lošem svetlu...
angie01 angie01 18:05 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

dragosevacsutra:
sad odjebi
govno ustasko


ovo je sramno i nije mu mesto na blogu, koji je javno glasilo, te tako potpada pod zakon o medijima, ako vec ne postoji osnovna pristojnost i odgovornost u komunikaciji, morali bi da reaguju domacin, ili oni koji o blogu brinu.

prva tacka u disklejmeru:

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.


Nije teško biti fin!


Filipe, za ovakvo nedopustivo komentarisanje, nije dovoljan ovaj mlaki odgovor.

sramota me je u ime normalnih na ovom mestu- izvini mayo1
nepopustljiv nepopustljiv 18:08 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83
Samo klikni "obavesti moderatora".

Da ne prenagljujemo nego da sačekamo da čarlivoje traži da se ovaj izvini, znaš da se on mnogo uzruja kad neko nekog tera odavde, a pogotovo kad su u pitanju strane agenture koje prikazuju srbijance u lošem svetlu...

Nisam u toku - no, ako ti kažeš da je tako, nemam razloga da ti ne verujem.
Dakle, protiv sam svakog proterivanja bilo koga od bilo kuda.
Nema toga razloga koji proterivanje opravdava.
Ukoliko bih ikada bio prisiljen da biram između toga da nekoga proteram - ili da budem proteran, sa lakoćom bih odabrao --- da ja budem proteran.
Deda Jovan i baka Bojana, te deda Milivoje i baka Milka bi, i jesu, uvek birali ovakav izbor.
Ne znam kome to još nije jasno?!
Jer - neslaganje sa bilo kime - znači samo to - neslaganje.
I ništa više.
nepopustljiv nepopustljiv 18:09 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

angie01
dragosevacsutra:
sad odjebi
govno ustasko


ovo je sramno i nije mu mesto na blogu, koji je javno glasilo, te tako potpada pod zakon o medijima, ako vec ne postoji osnovna pristojnost i odgovornost u komunikaciji, morali bi da reaguju domacin, ili oni koji o blogu brinu.


Nije teško biti fin!


Filipe, za ovakvo nedopustivo komentarisanje, nije dovoljan ovaj mlaki odgovor.

sramota me je u ime normalnih na ovom mestu- izvini mayo1

Dobro je da se nisi izvinila i u moje ime.
U principu - najbolje je, i jedino suvislo, izvinjavati se samo u svoje ime.
angie01 angie01 18:25 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

sramota me je u ime normalnih na ovom mestu- izvini mayo1

Dobro je da se nisi izvinila i u moje ime.



jadragoljub jadragoljub 18:36 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

angie01
sramota me je u ime normalnih na ovom mestu- izvini mayo1

Dobro je da se nisi izvinila i u moje ime.




pa on ne spada u normalne, nemo se čudiš
maksa83 maksa83 18:43 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Nisam u toku

Nesumnjivo...

Nego, vidi šta uradi ovaj moj, ne znam kako to da kažem - nadimenjak:

Maksim Maksimov - imam neka hitna posla.

Pobeže a ni da se toplo bratski izvini...
alselone alselone 18:47 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83
Nisam u toku

Nesumnjivo...

Nego, vidi šta uradi ovaj moj, ne znam kako to da kažem - nadimenjak:

Maksim Maksimov - imam neka hitna posla.

Pobeže a ni da se toplo bratski izvini...


Od kako sam ovo uradio, moj život je mnogo opušteniji.

aureus aureus 18:51 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83

Nego, vidi šta uradi ovaj moj, ne znam kako to da kažem - nadimenjak:

Pobeže a ni da se toplo bratski izvini...

Nisi ti ovo postavio zbog Maksoslava, nego zbog Rusa...
maksa83 maksa83 18:53 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Od kako sam ovo uradio, moj život je mnogo opušteniji.

Malo se raznežim kad vidim da neko još uvek koristi Operu, nekad najbolji brauzer. Jel' to što korsitiš webkit verzija? Jesu prešli na webkit ko što su pričali? Jebeni webkit...
maksa83 maksa83 18:53 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

.
maksa83 maksa83 18:54 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Nisi ti ovo postavio zbog Maksoslava, nego zbog Rusa...

Da li da shvatim ovo kao prosvjed?

Ali jesi video, dvostruko me za srce ujeo, emsibrat, emsimaksim, emsihamer...

jadragoljub jadragoljub 18:55 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

alselone
maksa83
Nisam u toku

Nesumnjivo...

Nego, vidi šta uradi ovaj moj, ne znam kako to da kažem - nadimenjak:

Maksim Maksimov - imam neka hitna posla.

Pobeže a ni da se toplo bratski izvini...


Od kako sam ovo uradio, moj život je mnogo opušteniji.


meni otvara ovaj link bez problema, linux uber ales
alselone alselone 18:55 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

još uvek koristi Operu


20 godina je prošlo kao tren.

Jel' to što korsitiš webkit verzija? Jesu prešli na webkit ko što su pričali? Jebeni webkit...

Ne znam. Čitao sam da su najavili da će to uraditi, što sam i pozdravio, ali nisam ispratio da li je to došlo kroz apdejte.
alselone alselone 18:56 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

meni otvara ovaj link bez problema, linux uber ales


Pa da, ali to je zato što sam ja sebi u Windowsu zabranio IP Bljuca. Znači niti jedna aplikacija, pa ni brauzer, pa čak ni kada ja to hoću, ne može da priđe tom smeću.
aureus aureus 19:00 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83
Nisi ti ovo postavio zbog Maksoslava, nego zbog Rusa...

Da li da shvatim ovo kao prosvjed?

Prosvjed čuvam za neku jaču priliku.
Ne mogu da prosvjedujem bez dovoljno jakog razloga i bez Atomskog Mrava.
maksa83

Ali jesi video, dvostruko me za srce ujeo, emsibrat, emsimaksim, emsihamer...

Sunce mu njegovo.
Danas sam pročitao i baš sam se pitao ko će se javiti da prokomentariše.

Pritom sam koristio ovo:

jadragoljub jadragoljub 19:01 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

alselone
meni otvara ovaj link bez problema, linux uber ales


Pa da, ali to je zato što sam ja sebi u Windowsu zabranio IP Bljuca. Znači niti jedna aplikacija, pa ni brauzer, pa čak ni kada ja to hoću, ne može da priđe tom smeću.

e to je već drugo.
meni opera ne može da otvori RTS Planetu, tj. da pušta tv, a pušta radio. sad šta je onaj kreator sajta uradio nemam pojma, dal opera radi samo htlm il fleš nemam pojma samo kad oću da gledam tv prako planete moram firefox da otvaram. a lija mi tad ždere memoriju ko da sam na windowsu nedajbože.
mislm da su firefox uspeli da sjebu, ne znan kako al uspeli su.
alselone alselone 19:06 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Malo se raznežim kad vidim da neko još uvek koristi Operu


Operu zaista volim. Draga mi je toliko godina, imala je tako kul funkcionalnosti kada su drugi vijali šta će sa srednjim klikom.

Ovo bi mogao da bude simpa trol.

Koje su vam aplikacije ostale u dragoj uspomeni? Top 3 (a može i više)

Evo ovako:

1. Opera
2. Winamp
3. ICQ
Atomski mrav Atomski mrav 19:13 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Ne mogu da prosvjedujem bez dovoljno jakog razloga i bez Atomskog Mrava.



aureus aureus 19:16 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Zapravo, dovoljan je i samo neki dobar razlog.
nepopustljiv nepopustljiv 19:19 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83
Nisam u toku

Nesumnjivo...

Nego, vidi šta uradi ovaj moj, ne znam kako to da kažem - nadimenjak:

Maksim Maksimov - imam neka hitna posla.

Pobeže a ni da se toplo bratski izvini...

Kakav lav!
Lol!
Čim pročitaš nazive firmi - znaš da je u pitanju neka muljačina.
Samo je pitanje trena kada će 'šema' da propadne.
No - ajde de da nekada i Rusi zajebu, da i oni pokažu da su živi ljudi, tj. da su ukapirali moderno (zapadno) poslovanje - pa ko koga zajebe.
maksa83 maksa83 19:43 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Pritom sam koristio ovo:

Opa mangupe...

I ja koristim Brave, ponaša se kao Chrome kada je bio mlad brz i lep tj. pre nego što je postao zli tromi vepar.
alselone alselone 19:48 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

I ja koristim Brave

Ta omladina hoće da se probije na šibicarske fazone. Heh, pazi bogati, brauzer ti plaća da gledaš reklame. Počinje od limburga meseca.
alselone alselone 19:49 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Vivaldi je za one koji hoće nešto novo, nešto divlje.
aureus aureus 19:50 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83
Pritom sam koristio ovo:

Opa mangupe...

I ja koristim Brave, ponaša se kao Chrome kada je bio mlad brz i lep tj. pre nego što je postao zli tromi vepar.

Svaki bi to mogao - kad bi izbjegao da učitava reklame i kojekakvo smeće.
Upozoravam da je Brave na Androidu 8 malko nestabilan (zna da se iznebuha izgasi).
Dodajem i da sam plakao ovih dana zbog toga što Amerika hoće da izgazi Huavej. Nije mi zbog kompanije, nego odnedavno koristim kineski smartfončić.
maksa83 maksa83 20:00 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Ta omladina hoće da se probije na šibicarske fazone.

E, nije omladina, iza njega je Brendan Ech, tip koji je izmislio JavaScript. Sad kad to rekoh, zašto on nije u Hagu?!
Atomski mrav Atomski mrav 20:07 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

E, nije omladina, iza njega je Brendan Ech, tip koji je izmislio JavaScript. Sad kad to rekoh, zašto on nije u Hagu?!


Kakav Hag, kakvi bakrači...



aureus aureus 20:19 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

maksa83

E, nije omladina, iza njega je Brendan Ech, tip koji je izmislio JavaScript.

Koliko vidim, petljao je i nešto za Mozilom.
maksa83
zašto on nije u Hagu?!

Pa možda je bio. Kao što neki idu u Portugal, tako i on vjerovatno ima svoje planove.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Kao što neki idu u Portugal,


Ajd Portugal i da se oprosti, al Antverpen, pa još slike blejanja kroz neki prozor, a ispred, na stolu, nešto slatko.

To je za Hag.
To i čoveka domaćina, kakav sam ja, radnog, vrednog, nagoni na bludne misli, pa i on poželi tako da bleji.
aureus aureus 20:44 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

hoochie coochie man
Kao što neki idu u Portugal,


Ajd Portugal i da se oprosti, al Antverpen, pa još slike blejanja kroz neki prozor, a ispred, na stolu, nešto slatko.

To je za Hag.
To i čoveka domaćina, kakav sam ja, radnog, vrednog, nagoni na bludne misli, pa i on poželi tako da bleji.

Jeste, takav je on: izgleda da svaku priliku koristi da šmugne iz zemlje i da uživa u životu.
maksa83 maksa83 21:03 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

Jeste, takav je on: izgleda da svaku priliku koristi da šmugne iz zemlje i da uživa u životu.

Bogami, da, u poslednjih par godina sam se naputovao, ali nije to bez rizika, prošle godine u ovo vreme sam u Italiji sjebao i prednji ukršteni ligament i meniskus i onda proveo tri dana u agoniji, premeštajući se tj. skakućući na jednoj nozi od jednog kafića do drugog na jezeru Garda. Pojeo sam sve pice i paste i popio sve kafe.

Ovo mi je uspomena na jedno od tih celodnevnih sedenja:



(Samo da kažem da hemijska olovka - ne prašta, vrlo zajebano, crtao bih bilo čim drugim da sam mogao, al' nije bilo grafitne olovke u dosegu mog jednonožnog skakutanja).
jadragoljub jadragoljub 21:06 24.05.2019

Re: dEUs ex machina

ko te učio da crtaš, nije gubio vreme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana