Somewhere Over The RainbowCab

Queeria RSS / 02.05.2008. u 13:19

naslovna_maj_v.2707.jpgOd majskog broja YellowCaba možete uživati u novoj rubrici nazvanoj „RainbowCab“, koja će informisati o gej-lezbejskim filmovima, serijama, knjigama, izložbama, festivalima, tribinama, istoriji, žurkama i aktivizmu, i koja će se truditi da čitaocima približi gej-lezbejsku subkulturu.

U majskom broju možete čitati vesti iz aktivizma, o lezbejskoj seriji „The L-word“, knjizi „Bogovi sporta“, gej himnama, queer događajima u Beogradu i queer intervju sa Lenom Bogdanović. Rainbow rubrika je stalna rubrika YellowCaba i trenutno jedini prostor u srpskim medijima (štampanim i elektronskim) koji je posvećen gej-lezbejskim temama.

U periodu od 2002. do 2004. godine na srpskim kioscima bilo je moguće naći gej magazin „Dečko“ koji je nažalost prestao sa izlaženjem i ostavio Srbiju u gej-lezbejskom medijskom mraku. I posle četiri godine Srbija i dalje nema nijedan gej magazin.

U decembru 2001. godine na radiju 202, dok je urednik bio kolega bloger Nebojša Spaić, u kasnim večernjim satima počela je sa emitovanjem gej radio emisija „Gejming“ koju su vodili Dušan Maljković i Milan Đurić. Nažalost ni ova emisija više ne postoji.

Danas je maj mesec 2008. godine i Srbija nema nijednu gej-lezbejsku radio emisiju, nijednu gej-lezbejsku TV emisiju niti gej-lezbejski magazin. Jedini prostor je Rainbow rubrika u YellowCabu i to je MALO.

 

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

www.queeriacentar.org

www.youtube.com/queeriaTV

Atačmenti



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pachule pachule 13:55 02.05.2008

Prvo

da cestitam. A drugo da pitam zasto vas vise nema u VIP blogerima?????
Queeria Queeria 14:02 02.05.2008

Re: Prvo

Hvala :)

Nismo bili dobli
mikimedic mikimedic 14:16 02.05.2008

Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

U periodu od 2002. do 2004. godine na srpskim kioscima bilo je moguće naći gej magazin „Dečko“


Decko? Pretpostavljam, jer devojcice ne smatrate da mogu da budu gej?

opet muski sovinizam na delu.
corn mouth corn mouth 14:40 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

U periodu od 2002. do 2004. godine na srpskim kioscima bilo je moguće naći gej magazin „Dečko“



Decko? Pretpostavljam, jer devojcice ne smatrate da mogu da budu gej?

opet muski sovinizam na delu.

a devojcice decki?
Queeria Queeria 14:45 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Dečko je bio magazin pre svega za gej muškarce.

Devojčice kada su gej zovu se lezbejke.
mikimedic mikimedic 14:54 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

pre svega za gej muškarce.


Exactly. diskriminacija.
Queeria Queeria 15:09 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

mikimedic

Exactly. diskriminacija.


Ne slažem se...
mikimedic mikimedic 15:27 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Ne slažem se..


Svako ima pravo na sopstveni stav. Samo ne volim kad vidim one koji tvrde da se bore protiv diskrimancije da i sami makar i nesvesno vrse diskriminaciju.

Na gej devojcice niste mislili? Ili su one manje bitne?
Queeria Queeria 15:54 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Moje mišljenje je da lezbejke treba da imaju zaseban magazin. Kao što postoje magazini za muškarce i magazini za žene, tako smatram da treba da postoje odvojeni magazini za gej muškarce i magazini za lezbejke.
mikimedic mikimedic 16:35 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Naravno, decko, ako nisi svestan, zalazes se za segregaciju koja rezultira diskriminacijom. Znamo zasto plejboj to radi ali oni bar ne tvrde da se bore protiv diskriminacije. A vi?
Queeria Queeria 16:51 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Izvini, govorimo o magazinu koji je pre svega sredstvo zabave + koji mora biti profitabilan u kapitalističkom sistemu da bi opstao.
A sada malo o diskriminaciji - diskriminacija bi bila na naslovnoj strani napisati zabranjeno za lezbejke (ili bilo koju drugu populaciju)... dok kreirati magazin koji bi svojim sadržajem targetirao gej muškarce nije diskriminacija.
mikimedic mikimedic 17:10 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Verujem kada bi 'Pravoslavlje' 'targetiralo' (sta god to znacilo)... samo muskarce vernike SPC da bi se prvi oglasio da protestujes protiv diskriminacije. Srecom, 'Pravoslavlje' to ne radi.
Queeria Queeria 17:16 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Malo je glupast primer.

Ne pogađa me postojanje magazina kao što su Playboy, CKM, FHM... koji targetiraju samo str8 muškarce... niti postojanje Jolly, Burda, Elle, Ana koje targetiraju samo str8 žene... pogađa me jedino što ne postoji gej magazin, niti lezbejski magazin... možemo da raspravljamo zašto ne postoji...
mikimedic mikimedic 17:53 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Samo mi nisi odgovorio na pitanje. Da li bi smatrao da je diskriminacija ako 'Pravoslavlje' targetira samo vernike muskog roda?
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 18:00 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Queeria
Malo je glupast primer.

Ne pogađa me postojanje magazina kao što su Playboy, CKM, FHM... koji targetiraju samo str8 muškarce... niti postojanje Jolly, Burda, Elle, Ana koje targetiraju samo str8 žene... pogađa me jedino što ne postoji gej magazin, niti lezbejski magazin... možemo da raspravljamo zašto ne postoji...



ja citam playboy iako sam zensko. clanci u tom casopisu daleko odskacu po kvalitetu od ostalih magazina.

Queeria Queeria 18:08 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Da li bi smatrao da je diskriminacija ako 'Pravoslavlje' targetira samo vernike muskog roda?


Smatrao bih to diskriminacijom, jer je "Pravoslavlje" oficijelna publikacija SPC, a vernici su i muškarci i žene, koji bez obzira na pol finansiraju rad SPC.
margos margos 18:48 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Samo mi nisi odgovorio na pitanje. Da li bi smatrao da je diskriminacija ako 'Pravoslavlje' targetira samo vernike muskog roda?

Miki, u Pravoslavlju ima itekako podela na muškarce i žene i šta treba da rade (ili čak moraju) muškarci, a šta žene. I šta je zabranjeno svima, a šta je dopušteno nekome.... Verovatno da postoji i literatura za muškarce i literatura za žene u okviru Pravoslavlja, to ne znam.
Ali poređenje je neadekvatno.

Ljudi različitih seksualnih opredeljenja postoje i to je fakat. I da treba da imaju svoju štampu - treba. A tebe niko ne tera da kupiš ni 'Kurir' ni 'Dečka' ni 'Politiku' ni 'Zdravlje i lepotu'.... nijedne novine, niti da ih kupovinom finansiraš.

A sa druge strane, 'Dečko', koliko znam, nije zabranjen, nego nije mogao da tržišno funkcioniše. Skupa oprema, loši tekstovi i, gotovo, nema ga više.
Srki Srki 19:37 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Lepa Radmilovic
Queeria
Malo je glupast primer.

Ne pogađa me postojanje magazina kao što su Playboy, CKM, FHM... koji targetiraju samo str8 muškarce... niti postojanje Jolly, Burda, Elle, Ana koje targetiraju samo str8 žene... pogađa me jedino što ne postoji gej magazin, niti lezbejski magazin... možemo da raspravljamo zašto ne postoji...



ja citam playboy iako sam zensko. clanci u tom casopisu daleko odskacu po kvalitetu od ostalih magazina.



Naracito u odnosu na "Pravoslavlje" ;-).
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:44 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Pedja, ovo insistiranje da das odgovor o "Pravoslavlju" moglo se shvatiti kao provociranje. Dobro je sto si izbegao da nasednes, jer da si (ponovo) dosao u iskusenje da govoris nesto sto ne treba (s obzirom da je u pitanju domen SPC) bilo bi lose.
Uzgred, nije mi jasno zasto kazes:
koja će se truditi da čitaocima približi gej-lezbejsku subkulturu.

Zasto se sam (nepotrebno) posipas pepelom i zoves SUBKULTUROM?
Dawngreeter Dawngreeter 21:52 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

vladimir petrovic
Pedja, ovo insistiranje da das odgovor o "Pravoslavlju" moglo se shvatiti kao provociranje.


Mogu onda ja?

Mislim, cini mi se da pravoslavlje vec targetira u glavnom samo male decake.
man ray loves me man ray loves me 22:20 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Decko? Pretpostavljam, jer devojcice ne smatrate da mogu da budu gej?
opet muski sovinizam na delu.

Come on. Jesi cuo nekad za ciljnu grupu? Postoje casopisi za ljude koji vole yachting, bastovanstvo, lepo oblikovane muske guze...
Naprotiv, insistiranje da se svi koji nisu strejt imaju strpati u isti casopis odaje kako ih ti vidis - kako ti je prijatno da ih lepo ogradis i stavis tamo gde mislis da im je mesto.
mikimedic mikimedic 23:26 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

insistiranje da se svi koji nisu strejt imaju strpati u isti casopis odaje kako ih ti vidis


Ko insistira na tome? Da nisi pobrkao loncice?
tribal tribal 23:26 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Queeria
Moje mišljenje je da lezbejke treba da imaju zaseban magazin. Kao što postoje magazini za muškarce i magazini za žene, tako smatram da treba da postoje odvojeni magazini za gej muškarce i magazini za lezbejke.


I kod gej muškaraca treba da postoje zasebni magazini, posebno tobdžije,a posebno furundžije, mislim da se tako zovu, ispravite me ako grešim!
man ray loves me man ray loves me 23:42 02.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Ko insistira na tome? Da nisi pobrkao loncice?

Izgleda da jesam. Zbunio me deo u kome se zalazes da se i lezbejke 'ubace' u 'Decka' kao "affirmative action". Ne znam odakle mi to. Verovatno jer si to napisao.
man ray loves me man ray loves me 00:14 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Zaboravih da uputim cestitke na casopisu 'Pravoslavlje' koje ne diskriminise zene. Svaka cast. Sada svaka zena ima pravo da kupi taj vajni casopis i bez ikakve prepreke procita clanak o tome kako nema pravo da kroci na Svetu goru jer je zena.
mikimedic mikimedic 00:47 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Man ray,

ako bih ti odgovorio ono sto mi je palo na pamet mislim da bih bio i na tapetu Queerie i SPC istovremeno...:)
vladimir petrovic vladimir petrovic 06:58 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

'Pravoslavlje' koje ne diskriminise zene. Svaka cast. Sada svaka zena ima pravo da kupi taj vajni casopis i bez ikakve prepreke procita clanak o tome kako nema pravo da kroci na Svetu goru jer je zena.

Zlonamerno i bezobrazno. Uvek se s cudjenjem pitam zasto neki ljudi uzivaju da vredjaju ljude oko sebe. Naravno, to vise govori o njima samima (ne treba mnogo da covek bude los covek u dusi) nego o onima kojima govori.
mikimedic mikimedic 08:45 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Mogu onda ja?

Mislim, cini mi se da pravoslavlje vec targetira u glavnom samo male decake.


dawngreter, 'uglavnom'.
man ray loves me man ray loves me 09:22 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Zlonamerno i bezobrazno. Uvek se s cudjenjem pitam zasto neki ljudi uzivaju da vredjaju ljude oko sebe.

Nije zlonamerno i bezobrazno sto crkva ima takvo pravilo, a jeste sto ja pricam o tome?
ne treba mnogo da covek bude los covek u dusi

ah, hriscani i vasa tapija na dobrotu u dusi... tell it to the victims.
vlada dvm vlada dvm 11:26 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Queeria
Malo je glupast primer.Ne pogađa me postojanje magazina kao što su Playboy, CKM, FHM... koji targetiraju samo str8 muškarce... niti postojanje Jolly, Burda, Elle, Ana koje targetiraju samo str8 žene... pogađa me jedino što ne postoji gej magazin, niti lezbejski magazin... možemo da raspravljamo zašto ne postoji...

Pa napravite taj casopis!!! Ko Vam brani. Umesto da kukate, ova pisanija sa bloga pretocite u casopis. What a waste of time and space!!!
Bili Piton Bili Piton 14:11 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

vladimir petrovic
Zlonamerno i bezobrazno.


Ne bih se slozio. Kakvo pitanje, takav i odgovor, uostalom. Kakve veze ima "Pravoslavlje" sa temom ove debate, pogotovo iz perspektive ravnopravnosti polova??

Osim ako nije ubaceno u diskusiju kao trapav pokusaj da se neko namami na tanak led.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:11 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Man Ray loves me, opet imas krivo, sto bi rekli Hrvati, kada se naivno branis
Nije zlonamerno i bezobrazno sto crkva ima takvo pravilo, a jeste sto ja pricam o tome?

Vec skoro dva milenijuma, shvatas li, dva milenijuma, postoji Sveta gora i to iskljucivo za muske monahe.
A ti danas, na pocetku treceg milenijuma, onako uzgred, opanjkavajuci jedno od glasila Srpske pravoslavne crkve "Pravoslavlje" (dozvoljavajuci sebi slobodu da ga nazivas, u mudrosti tvojoj, - VAJNIM), kao medved probudjen iz zimskog sna odjednom postavljas pitanje zasto zenama nije dozvoljen pristup na Svetoj gori? I ti verovatno to tvoje pitanje smatras inteligentnim, verovatno verujuci da muskarci i zene treba i moraju biti apsolutno jednaki (po pitanju prisutnosti i delovanja) svuda i na svakom mestu. Ne moraju, a da to nije nikakva diskriminacija. Razmisli malo o tome.
Mislim da si se malo zatrcao sa olakim komentarisanjem stvari koje dobro ne poznajes (glasilo SPC). Ako mislis da su se mnoge zene obradovale kada su u tebi videle "advokata zena", varas se, zapravo ja ne verujem da je tako.
Neka laici ostave Crkvu na miru. Ja se ne usudjujem da diskutujem, recimo, o kibernetici ili o dirigentskim sposobnostima fon Karajana, pa tebi preporucujem da diskutujes o stvarima koje su ti dobro poznate. Otherwise, you make yourself... Ne, bolje je da kazem.
man ray loves me man ray loves me 14:16 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

kao medved probudjen iz zimskog sna

zaista, nisam zivela dve hiljade godina pa ne smem da pricam o svetoj gori.

ne zelim da nastavljam ovu diskusiju. snishodljivost koju ispoljavate je uvredljiva, i to nije jedino sto je uvredljivo. kao sto rece jedan bloger, izgubili ste kviska za komunikaciju sa mnom.
chobanica chobanica 14:46 03.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Moje mišljenje je da lezbejke treba da imaju zaseban magazin. Kao što postoje magazini za muškarce i magazini za žene, tako smatram da treba da postoje odvojeni magazini za gej muškarce i magazini za lezbejke.


Nema vise lezbejki. Nemojte da mi nervirate Grke, prvo Makedonci, sad i vi!




vladimir petrovic vladimir petrovic 07:14 04.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Man Ray loves me:
Mada nisam pristalica olakog izvinjavanja, jer to ponekad pogorsava stvar, krivo mi je ako ste shvatili da sam bio neodmereno grub prema vama. Ovo tim pre sto sam naknadno (neocekivano) uvideo da ste vi – dama. Ne znajuci to, malo sam pregrubo reagovao, “kao muskarac prema muskarcu”. Otuda ono neprikladno uporedjenje sa ‘medvedom koji se probudio iz dugog sna’, koji jos nema bistro gledanje na stvari. Ali vi morate shvatiti da sam bio izazvan time sto ste “Pravoslavlje” potcenjivacki nazvali VAJNIM. Nije mi izgledalo da ste to ucinili iz nehata, vec sam dobio utisak da ste hteli da vredjate, pa sam se poneo kao odrastao djacic, koji plane kada u drustvu u kome se nalazi neko kaze nesto sto smatra nedolicnim. A verujuci da ste vi muskarac ucinilo mi se nedolicnim i pominjanje cinjenice da zenama nije dozvoljen pristup na Svetoj gori, ucinilo mi se to kao jeftin pokusaj da se ukaze na polnu diskriminaciju. A ja to ne vidim tako. Uzgred, ima zena koje su lepo pisale o Hilandaru i Svetoj gori. Isidora Sekulic, najumnija zena srpske knjizevnosti i kulture, pisala je nadahnute redove u svojim esejima o monaskoj duhovnosti na Svetoj gori i o znacaju Hilandara za srpstvo, daleko od toga da joj je smetalo sto tamo zene ne idu.
Dakle, zao mi je ako ste se ljutnuli na mene, ali i dalje smatram da nije ispravna ova vasa konstatacija
Zaboravih da uputim cestitke na casopisu 'Pravoslavlje' koje ne diskriminise zene. Svaka cast. Sada svaka zena ima pravo da kupi taj vajni casopis i bez ikakve prepreke procita clanak o tome kako nema pravo da kroci na Svetu goru jer je zena.

man ray loves me man ray loves me 12:22 04.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

no problem. ustvari, ceo razgovor nije ni trebalo da skrene ka pravoslavlju. ja sam samo reagovala na to sto je mikimedic optuzio za shovinizam urednika Decka, coveka koji je stao svojim imenom i prezimenom iza gay casopisa u Srbiji, zbog toga dobijao pretnje smrcu i bio umlacen na ulici ne jednom (bar ono sto je doslo do vesti), a kao kontraprimer naveo pravoslavlje.

a sto se tice svete gore, zao mi je ako sam uvredila nesto sto je vama drago. prosle godine sam prosla pored manastira chartreuse na jugu francuske, gde su se monasi zavetovali na cutanje. ima raznih oblika monastva, negde su all men, negde all women, negde cute, negde stalno poste itd.

mozda nije bilo fer da isticem svetu goru kao primer nejednakosti zena, ali nejednakost zena u crkvi postoji. mislim da su pravo glasa za zene i ostala prava vrlo tesno vezani sa sekularizacijom drustva.

crkva je klub u koji je uclanjivanje dobrovoljno i onda pravila vaze za clanove kluba. to je ok.
ima prosto zena koje ne zele da se uclane u klub sa ovakvim pravilima. i rec vajni oslikava moje generalno nepoverenje prema tom klubu.
mikimedic mikimedic 22:16 04.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

Man Ray,

Covek koji je izdavao decka je na Vaskrs objavio niz uvreda na racun SPC. U poredjenju sa tim cinom, moja optuzba za sovinizam (iako u prenesenom znacenju) je vise nego na mestu.
man ray loves me man ray loves me 22:42 04.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

ok, priznajem da nikada nisam odvojila sopstvenu lovu da kupim decka i ne znam sta je tamo pisalo na racun spc na vaskrs. nisam shvatila da postoji istorija, ja sam reagovala na ono sto pise ovde.

sto se mene tice, pravila su prosta: sve sme da se kritikuje - i vlast, i crkva, i bilo ko ko zeli da nametne autoritet. ja imam svako pravo da pricam fart jokes na racun patrijarha, ako me to zabavlja. ako to nekog vredja, to nije moj problem. svako drugi ima pravo da prica fart jokes na racun necega sto je meni sveto - so what. moja vera je moja licna stvar. onog trenutka kad pokusavam da je nametnem nekom ko mi je saopstio da to ne zeli, ja postajem siledzija. onog trenutka kad ga vredjam jer ne deli moje vrednosti, upravo sam pljunula na te iste vrednosti.
mikimedic mikimedic 23:48 04.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

ok, slazem se sa sa vecinom stvari. ono sto je uradjeno 27. aprila je nedostatak dobrog ukusa, najblaze receno.
Dawngreeter Dawngreeter 09:47 05.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

E, ja se slazem sa ovim. To slavljenje mrtvih ljudi prikucanih za daske je bizarno.
margos margos 10:58 05.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

ok, slazem se sa sa vecinom stvari. ono sto je uradjeno 27. aprila je nedostatak dobrog ukusa, najblaze receno.

Miki, sa ovim se potpuno slažem! Onaj tekst je bio neprimeren.

No zarad precizne informacije, nisu Pedja i Boban bili urednici 'Dečka', već jedan momak iz Novog Sada, Atila.... ,zaboravih mu prezime. On je jedan od prvih gej aktivista. Više puta su ga presretali, tukli i stvatno je horor šta se njemu i mnogim mladićima dešavalo i dešava u ovoj našoj hrišćanskoj sredini. Svakako da istorija sukoba postoji.

Kad čujemo ili pročitamo samo jednu stranu priče, često reagujemo burno. A pitanje koliko smo u pravu. Možda za početak da prestanemo da se zgražavamo. I da se vređamo. Onda možemo da pričamo.

Kad čujem od nekog da je gej, meni najpre padne na pamet 'koliko li je njemu ili njoj teško da izađe na kraj sa sopstvenim unutrašnjim sukobima i otporom okruženja?'

Najmanje (i najviše) što ja mogu da učinim jeste da prihvatim tu osobu onakvu kakva jeste.
Bili Piton Bili Piton 14:12 05.05.2008

Re: Sta bi sa ravnopravnoscu polova?

margos
Kad čujem od nekog da je gej, meni najpre padne na pamet 'koliko li je njemu ili njoj teško da izađe na kraj sa sopstvenim unutrašnjim sukobima i otporom okruženja?


Ovo je ujedno i jedini razlog zbog kojeg ne bih voleo da mi je dete gej, da odgovorim i na to pitanje koje se danima vec vuce po ovom blogu. Odrastanje bi mu sigurno bilo milion puta teze (i opasnije, kako se ispostavlja). Ne bih voleo da se svake noci kad mi dete izadje u provod tresem od panike i pitam da li ce zavrsiti bezbedno kod kuce, ili pak u urgentnom centru ili u mrtvacnici, posto je recimo izlazeci iz gej kluba natrcao/la na sacekusu.

To je jedini razlog. A za unucice bi mi bilo krivo, ali c'est la vie, nasao bih sebi neku drugu zabavu pod stare dane.
margos margos 14:31 02.05.2008

:)))

To je, iako malo, veliki uspeh za vas. I ja vam čestitam!

Iskreno, meni je ''Dečko'' bio totalno smešan časopis. Dobra štampa, ali tekstovi nikakvi. Mislim da LSBG populacija zaslužuje ozbiljniji časopis jer među pripadnicima i zainteresovanima za njihova pitanja i probleme, ima mnogo ozbiljnog i kvalitetnog sveta, koji ima šta da saopšti svima, ne samo 'svojima'.

I stvarno mi nije jasno da jedan informativni tekst poput ovog nije na naslovnoj strani, a neki posprdni jeste?!

Pozdrav:))

Spiridon Spiridon 15:50 02.05.2008

..

U periodu od 2002. do 2004. godine na srpskim kioscima bilo je moguće naći gej magazin „Dečko“ koji je nažalost prestao sa izlaženjem i ostavio Srbiju u gej-lezbejskom medijskom mraku. I posle četiri godine Srbija i dalje nema nijedan gej magazin.


doduse ja mislim da se takav casopis vec pojavljivao na kioscima samo se nije zvao „Dečko“ nego "Lorist"

evo i linka:

link

U svakom slucaju, svaka vama cast sto imate snage i hrabrosti da se izborite sa tamosnjom garniturom.

Poz

Konbeto-san Konbeto-san 16:14 02.05.2008

ČESTITAM !!!


Stubac po stubac... MAGAZIN !
Queeria Queeria 16:55 02.05.2008

Re: ČESTITAM !!!

Zrno po zrno pogača :)

Hvala...
Zeks Zeks 16:17 02.05.2008

Ma nije sve tako crno...

setite se onog musko-muskog poljubca u seriji "Vratice se rode"
Queeria Queeria 16:58 02.05.2008

Re: Ma nije sve tako crno...

Zeks Zeks 17:44 02.05.2008

GEJ-LEZBO PARADA!

To bi bila akcija.....
trener trener 16:22 02.05.2008

"Uzimala-davala"

Moje mišljenje je da lezbejke treba da imaju zaseban magazin. Kao što postoje magazini za muškarce i magazini za žene, tako smatram da treba da postoje odvojeni magazini za gej muškarce i magazini za lezbejke.


Ja se ne slažem , mislim da su suočeni s isti problemima.

novoj rubrici nazvanoj „RainbowCab“, koja će informisati o gej-lezbejskim filmovima, serijama, knjigama, izložbama, festivalima, tribinama, istoriji, žurkama i aktivizmu, i koja će se truditi da čitaocima približi gej-lezbejsku subkulturu.


Za početak, bar nešto. Shvatite da je od 2003. sve krenulo unazad. Nadam se da će i ovde doće do većeg razumevanje za probleme ljudi koji imaju takvo životno opredeljenje. Sa srećom
p.s. "uzimala-davala" je za VIP, da ne bude zabune.
Queeria Queeria 16:28 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Ja se ne slažem , mislim da su suočeni s isti problemima.


Suočeni sa istim problem da, ali gej magazini su mahom gej verzija CKM, Playboy... Malo informacija, puno golotinje... Zato su na zapadu to mahom odvojeni magazini, osim ako nisu u pitanju političko-informativni kao što je "The Advocate".
trener trener 16:45 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Queeria
Ja se ne slažem , mislim da su suočeni s isti problemima.


Suočeni sa istim problem da, ali gej magazini su mahom gej verzija CKM, Playboy... Malo informacija, puno golotinje... Zato su na zapadu to mahom odvojeni magazini, osim ako nisu u pitanju političko-informativni kao što je "The Advocate".

Mislim da bi , u ovom trenutku, ipak bilo lakše da zajedno deluju,
Bili Piton Bili Piton 16:52 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Queeria
Zato su na zapadu to mahom odvojeni magazini, osim ako nisu u pitanju političko-informativni kao što je "The Advocate".


Ovo je sasvim tacno. I logicno cak, na neki nacin. Ne vidim ikakvu diskriminaciju buduci da je segregacija spontana i nicim vestacki izazvana. Niti se zbog nje iko buni.

U praksi samo GLBT casopisi koji pretenduju da su ozbiljniji po sadrzaju objedinjuju kompletnu target grupaciju, koliko znam.

Queeria Queeria 16:54 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

trener

Mislim da bi , u ovom trenutku, ipak bilo lakše da zajedno deluju,


Ja mislim da bi išlo teže :)
pachule pachule 17:09 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Ja mislim da treba opet da cestitam
Vidim, vratili ste se u VIP

Queeria Queeria 17:17 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Često se mi šetamo gore dole, levo desno, napred nazad
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 17:25 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Dali svi koji podržavaju queeria-ove bi voleli da im sinovi budu geyovi....?

Da li bi Biljana Srbljanović i Čedomir Jovanović voleli da im sinovi budu geyovi ili ih samo podržavaju zbog 100.000 glasova....

Ništa lično samo pitam da se zna istina, a i vi iz queeria sigurno bi voleli da znate da li vas stvarno vole ili vas samo koriste!

Pitanje i za vas iz queeria : Da li bi voleli da vam sinovi budu geyovi, i ako bi voleli kako bi došli do unučadi.....

Dva dobra nikada ne idu zajedno da su svi ljudi dobre naravi kao geyovci nikada se nebi ratovalo, a da je to normalno ne bi bilo "čupavog poruba" nego bi Bog adamu napravio adamovu kopiju i rekao bi im MNOŽITE SE...
Brooklyn Brooklyn 17:29 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Da li bi voleli da vam sinovi budu geyovi, i ako bi voleli kako bi došli do unučadi.....

a tek sinova....
Kazezoze Kazezoze 17:40 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Da li bi voleli da vam sinovi budu geyovi, i ako bi voleli kako bi došli do unučadi.....

pogreshno je pitanje shta bi roditelj voleo ili ne.
pitanje treba da glasi kako bi se roditelj suochio sa saznanjem da mu je dete gay?
Queeria Queeria 17:46 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Pitanje i za vas iz queeria : Da li bi voleli da vam sinovi budu geyovi, i ako bi voleli kako bi došli do unučadi.....


Ja bih da mi ćerke budu lezbejke... sinove bih dao na usvajanje...
Freedom Freedom 19:30 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Da, to je pravo pitanje. Mene licno to ne bi ni malo pogodilo. Oduvek sam bio liberalisticki vaspitavan i takve stvari meni ne predstavljaju problem. Ako bi moje dete bilo naklonjeno istom polu, ja bih voleo da mi kaze kako bih mu pomogao da shvati da u tome nema nicega lose i da mu kazem da je rodjenjem stekao pravo na slobodu i slobodnu ljubav i da cu ga ja voleti i gledati isto bez obzira na seksualno opredeljenje.
Srki Srki 19:43 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

vidomir pavlovic
Dali svi koji podržavaju queeria-ove bi voleli da im sinovi budu geyovi....?

Da li bi Biljana Srbljanović i Čedomir Jovanović voleli da im sinovi budu geyovi ili ih samo podržavaju zbog 100.000 glasova....

Ništa lično samo pitam da se zna istina, a i vi iz queeria sigurno bi voleli da znate da li vas stvarno vole ili vas samo koriste!

Pitanje i za vas iz queeria : Da li bi voleli da vam sinovi budu geyovi, i ako bi voleli kako bi došli do unučadi.....

Dva dobra nikada ne idu zajedno da su svi ljudi dobre naravi kao geyovci nikada se nebi ratovalo, a da je to normalno ne bi bilo "čupavog poruba" nego bi Bog adamu napravio adamovu kopiju i rekao bi im MNOŽITE SE...


Boga naravno nema, pa nije mogao ni da se petlja u te stvari. A sta bi ti uradio da ti je dete homoseksualac? Ubio bi ga, ili bi ubio sebe, ili i jedno i drugo? Just guessing...
Palilula Palilula 21:09 02.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Svaki roditelj voli svoje dete. U mojoj familiji, mi smo se sa tim suocili, i to je to. Posle nekoliko meseci edukovanja nekoliko clanova porodice, stvari su se vratile na staro. Imati gej clana porodice je postalo normalno.
trener trener 02:01 03.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Dali svi koji podržavaju queeria-ove bi voleli da im sinovi budu geyovi....?

Po pitanju ,koje si postavio ,očigledno nemaš razumevanje za drugačije opredeljenje i shvatanje od onoga što je tebi prihvatljivo u životu.
Umeće kvalitetnog življenja ogleda se u prihvatanju različitosti ili bar pokušaju razumevanja razlika koje mogu da budu ovakve o kojima se ovde govori. Kada ukapiraš da je to isto kao kad neko ima drugačije shvatanje o bilo čemu s čime se susrećeš svakodnevno, biće ti smešno ybog stava koji sada imaš.Prosto , kao da ti recimo voliš da ppiješ pivo a neko drugi vodu.I šta , hoćeš ga maltretirati zbog toga,mučiti, šikanirati?Poenta je u prihvatanju da postoji pravo na izbor pojedinca kakvim životom želi da živi,sve dok to ne ugrožava nekog drugog.Jednostavno.

Idiotsko je pitanje ya roditelja kakvim životom bi voleo da mu deca žive.Svaki roditelj želi svom detetu najbolje,ali uspeh roditeljstva je u prihvatanju činjenice da deca treba sama da izaberu način života kojim će živeti. Ako su zbog toga deca sretna i zadovoljna, nema veće satisfakcije za roditelja.
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:10 03.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Freedom,
Vas odgovor je potpuno ispravan
Mene licno to ne bi ni malo pogodilo. Oduvek sam bio liberalisticki vaspitavan i takve stvari meni ne predstavljaju problem. Ako bi moje dete bilo naklonjeno istom polu, ja bih voleo da mi kaze kako bih mu pomogao da shvati da u tome nema nicega lose i da mu kazem da je rodjenjem stekao pravo na slobodu i slobodnu ljubav i da cu ga ja voleti i gledati isto bez obzira na seksualno opredeljenje.

ali to nije odgovor na pitanje koje je zlonamerni Vidomir Pavlovic postavio
Dali svi koji podržavaju queeria-ove bi voleli da im sinovi budu geyovi....?
vec je odgovor na pitanje koje je Kazezoze postavio
kako bi se roditelj suochio sa saznanjem da mu je dete gay?

To su dva razlicita pitanja, naravno. Na prvo pitanje (Vidomirovo) ne verujem da bi ijedan normalan covek, zdravorazumski, mogao da odgovori da bi voleo da njegov sin bude gej. Prirodno je da otac, koji je sina napravio u spoju sa zenom, i time produzio vrstu, zeli da to ucini i njegov sin. Teoretski gledano, in extremis, ne bi imao nista protiv samo u slucaju kada bi i muskarac mogao da zacne i radja decu! U suprotnom, opet govoreci in extremis, ako bi se muskarci seksali samo sa muskarcima bukvalno bi doslo do propadanja, odnosno izumiranja ljudske vrste.
Medjutim, stav Freedom-a je ispravan utoliko sto bi svaki normalan covek, kada vec vidi da mu je sin gej, to morao da shvati na upravo opisan nacin (premda ja pravim malu distinkciju izmedju tolerisanja i potpunog prihvatanja, sto nije isto ali jedno drugo ne iskljucuje).
Jelena Milić Jelena Milić 10:09 03.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

mrrrrr
Freedom Freedom 16:29 06.05.2008

Re: "Uzimala-davala"

Ne shvatas, to da li je moje dete gay ili str8 je potpuno nebitno, bitna stvar je da cu ga ja voleti bez obzira na njegovo sexualno opredeljenje. Ja zelim da on/ona voli i da bude voljen i da ne treba da ga bude strah od okruzenja i neukih agresivaca kojih je u ovoj zemlji previse. Rekao si:
ne verujem da bi ijedan normalan covek, zdravorazumski, mogao da odgovori da bi voleo da njegov sin bude gej
sto je potpuna budalastina. Ja mislim da te "normalne" i "zdravorazumne" ljude upravo karakterise osobina da im sexualno opredeljenje njihovog deteta nije bitno jer on zasluzuje da voli, da bude voljen/a i da zivi slobodno.
skyspoter skyspoter 17:43 02.05.2008

pedja

ti si postavio novi trend na ovom blogu: JO JO VIP.
Dawngreeter Dawngreeter 20:12 02.05.2008

Aplaudiram

Svaka cast, ovo je odlicna vest. Yellow Cab zasluzuje sve pohvale za ovakav cin. A mene pogotovo zanima da vidim sta ce da kazu o The L Word, vec neko vreme se kanim da pocnem da skidam seriju samo nikako da mi dodje na red. Kad sam cuo da se u redovni cast ubacila i Cybill Shepherd zakljucio sam da to zaista apsolutno moram da gledam.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 20:57 02.05.2008

ISTINITA PRIČA.....




Krajem 70 tih u mom gradu je "pukla" strašna priča :

- Mama mama jesi li kući - plakala je žena četrdesetih godina na telefon svojoj majci, dok ju je muž gledao uplakanu?
- Smiri se ljubavi nemoj toliko plakati... -probao je da je uteši muž
- Marš pička ti materina pederska, ne dotiči me više... - plakala je žena još više, razočarana u sve, i život i brak i..., čak je i u decu počela da sumnja da su nasledili pederske gene svoga oca.
- Nemoj ljubavi tako da me vređaš pa ja tebe stvarno volim, ali ovo je samo avantura koja je jača od mene..- probavao je njen muž na sve načine da opravda svoje manire...

... Pričaj kćeri šta je bilo - upita majka svoju ćerku koja je utrčala u kuću kao da je pit bul terijer vija. Ćerka je sela na krevet derući se na sav glas skoro vrišteći urlala je i udarala sebe u grudi?
- Pa šta je bilo jel se deci nešto dogodilo pričaj Bog te plašiš me..- pitala ju je majka kojoj se već takođe suze udarale ne oči. Ćerka je još dobrih desetak minuta plakala vrišteći samo klimnuvši glavom da su deca dobro..
- Pošla sam na ekskurziju sa kopmanijom na dva dana, nešto kao seminar... - počela da je objašnjava mami smirivši se malo, pušeći cigaru gde se pepeo sam otresao, koliko su joj se tresle ruke...
- Poljubila sam se smužem koji je ostao da okreči stan dok sam ja na seminaru – nastavila je priču ćerka.
- Ispratio me odneo mi kofere do kola ubacio ih u kola poljubio u obraz i poželeo mi sretan put... – opet zaplaka- Majka je pustila da otplače pa da joj najzad dovrši priču događaja jer ju baš zanimalo šta je to toliko uvredilo njenu ćerku...
- Čuvaj decu pazi da ne naprave neke gluposti dobacih mu, upalih kola i krenuh. Pogledah u letrovizor, a moj muž je trčećim korakom ulazio u zgradu. Pomislih da je žurio što pre da okreči, da kad ja dođem da sve bude pod konac... – opet joj suze krenuše!
- Nisam ni dvesta metara napravila setih se da sam zaboravila novčanik sa dokumentima i vozačkom – nastavljala je priču – vratim se do stana i bez kucanja uletim u dnevni boravak kad... – vrisnu opet i zaplaka tako jako da je majka zagrlila kao bebu :
- Dobro je mila moja nemoj toliko plakati nabićeš sebi šećer.... – molila je majka da prestane – ajde dovrši već jednom..- Ćerka skoči upali sledeću cigaru i nastavi :
- Majko moja otvorih vrata i imam šta da vidim doktor, naš kućni prijatelj, Laza, jebe mog muža... zamisli ... sede na krevet kao mrtva, glava joj sama pade u naručje... Njena majka nije mogla da poveruje da je to što je čula istina!
- Ma šta ti pričaš, naš prijatelj Laza jebo mog zeta o Bože... – sad zaplaka i majka... Ćerka joj skoči i viknu :
- Majko moja da znaš samo kako je žalosno bilo gledati kako on jebe mog muža, ej ... nemam reči... bar da je moj muž njega jebao bilo bi mi lakše a ovako... joj Bože valjda će mi deca ostati normalna....

Njen muž je bio načelnik bolnice, a doktor Laza je bio glavni hirurg....

Bez ikakve zle namere, napisah ovu istinu koja je nama, koji nismo imali tu sreću da postanemo nastrani, strašna....
Znavši da je pola sveta skoro, istopolni jebači, to više nije čudno toliko! Skoro svaki porno film ima dosta sekxsualne radnje gde muškarac razvaljuje bulju ženskoj partnerki... Mnogo mladih devojaka se sekxsa u dupe da bi nevine ušle u brak... To je naša današnjica..... Pola Malteške vlade su pederi, mladi i da vam ne pišem šta sam se ovde nagledao, pisao sam jednom prilikom...
Dawngreeter Dawngreeter 21:17 02.05.2008

Re: ISTINITA PRIČA.....

vidomir pavlovic
bar da je moj muž njega jebao bilo bi mi lakše a ovako...


Znaci ovako nisam vristao od smeha pa sigurno godinama. Hvala sto si mi ulepsao nedelju.
Zeks Zeks 21:23 02.05.2008

A gde su bila deca?

- Čuvaj decu pazi da ne naprave neke gluposti dobacih mu, upalih kola i krenuh.

- Majko moja otvorih vrata i imam šta da vidim doktor, naš kućni prijatelj, Laza, jebe mog muža...
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:58 02.05.2008

Re: ISTINITA PRIČA.....

Neadekvatno! Nebulozno! Voleo bih da moderator izbrise ovu Vidomirovu "istinitiu pricu", jer nije stavljena s dobrom namerom.
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:03 02.05.2008

Re: ISTINITA PRIČA.....

A zašto tako misliš. Ja sam naveo da nemam nikakve loše namere a mogu na pp da ti pošaljem ime grada gde se dogodilo. To je prva priča u mom gradu gde je brak puko zbog toga. Nemam ja ništa protiv nikoga, čak nemam ni protiv ako je izbrišu, istina ostaje...

Pozdrav tebi poluimenjaku sa sličnim prezimenom...
Zeks Zeks 22:04 02.05.2008

Ma ... ja sam protiv brisanja!

Nek napise jos jednu,bas me lepo zasmeja....
Vidomire pisi,pisi....haha...hoho
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:07 02.05.2008

Re: ISTINITA PRIČA.....

Decu nisam hteo da mešam, nije adekvatno. Teško je njima bilo. Zamisli kako im je bilo u školi.. Imali su dva sina od po 12 i 14 god. koji su bili tog jutra u školi....
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:10 02.05.2008

Re: ISTINITA PRIČA.....

Hvala zeks ali neću više, ne bi bilo korektno prema vlasniku bloga. Svako ima prava za svoju privatnost tako da ne treba biti napadan.., nekom drugom prilikom...
Pozdrav svima
vucko vucko 23:11 02.05.2008

Re: ISTINITA PRIČA.....

Decu nisam hteo da mešam, nije adekvatno. Teško je njima bilo. Zamisli kako im je bilo u školi.. Imali su dva sina od po 12 i 14 god. koji su bili tog jutra u školi....

Tja... svaka nesrećna porodica je nesrećna na svoj način, što reče onaj Rus...
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:28 03.05.2008

Kvirija ne govori o biseksualnosti

Mada sam osudio pisanje Vidomira Pavlovica zbog stavljanja njegove "istinite price" na ovaj blog gejeva, jer je ocigledno on namerno hteo da provocira i sramoti one koji ne misle kao on, on je (verovatno nesvesno) pomenuo fenomen o kome Pedja i Boban ne govore (jer verovatno tamo ne spadaju) a to je biseksualnost muskaraca (biseksualnost zena je nesto posve drugo!). O tome bi se moglo mnogo govoriti, ali ja podsecam samo da mnogi naucnici, filozofi i seksolozi isticu da je svako ljudsko bice u sustini - biseksualno, ali da kod vecine "ona druga strana" ostane zapretena i ne dodje do izrazaja. S tim u vezi, poznato je da medju poznatim ljudima je bilo biseksualaca, ljudi koji su se seksali i sa zenama i sa muskarcima. Najvise spominjani su Oskar Vajld (Oscar Wilde) - bio ozenjen i imao dva sina, Jukio Misima (Yukio MIshima) - bio je ozenjen i imao kcerku i sina, Andre Zid (Andre Gide) - bio je jedno vreme ozenjen ali imao kcerku vanbracno, itd. (Pa i ovaj slucaj Vidomira Pavlovica je takav - covek je bio ozenjen i imao dva sina onda kada ga je supruga uhvatila u seksanju s drugim muskarcem).
Stoga imam razumevanje za biseksualnost i voleo bih da cujem misljenja drugih.
Queeria Queeria 11:54 03.05.2008

Re: Kvirija ne govori o biseksualnosti

Da, super tema... ali ja ne mogu da pišem o tome kako je biti biseksualac, jer biseksualac nisam... to ipak mora da radi neko ko jeste... Ono što je meni interesantno jeste da biseksualce neki smatraju duplim izdajnicima. Niti su gej, niti su str8. Takođe postoji veliki pritisak da se oni nateraju da se opredele na jednu ili drugu stranu. Ili postoji mišljenje da biseksualci ne postoje i da su sve to gejevi koji nemaju hrabrosti da to saopšte nego su se zaustavili na pola puta...

Ali ono što mene sad zanima jeste zašto praviš razliku izmedju muške i ženske biseksualnosti?
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:23 03.05.2008

Re: Kvirija ne govori o biseksualnosti

Ja nisam u ovom momentu spreman da elaboriram o biseksualnosti, odnosno o onima “koji mogu da rade na struju i na baterije”, ali cu reci nekoliko stvari:
Prvo, tacno je da biseksualci itekako postoje, iako to nije veliki procenat zastupljenosti.
Drugo, ti si potpuno u pravu, i to ne slucajno, kada kazes
Ono što je meni interesantno jeste da biseksualce neki smatraju duplim izdajnicima. Niti su gej, niti su str8. Takođe postoji veliki pritisak da se oni nateraju da se opredele na jednu ili drugu stranu. Ili postoji mišljenje da biseksualci ne postoje i da su sve to gejevi koji nemaju hrabrosti da to saopšte nego su se zaustavili na pola puta...

Naime, u ranoj mladosti neki muskarci stvarno bivaju biseksualci (seksaju se i sa damama i sa gospodom, he, he, he), ali sa protekom vremena ova druga dimenzija (gejevska) u njima dobija prevagu pa postaju - samo homoseksualci, odnosno gube volju a i moc da se seksaju sa zenama. Sto je to tako, ja ne znam, ali je to zalosno sto neko ne moze da ostane biseksualac do kraja zivota, to bi zivot cinilo manje komplikovanim, he, he, he…
Primera radi, setio sam se jednog notornog homoseksualca, vrlog francuskog knjizevnika Zana Zenea (Jean Genet), koji je u svojoj kultnoj knjizi “Cvetna Gospa” (Notre Dame des Fleurs) rekao “da muskarac koji jebe drugog muskarca jeste dvostruki muskarac” (A male who fucks a male is a double male; u francuskom originalu to je: "Un male qui en baise un autre est un double male". Drugim recima, polazi od toga da je to vece zadovoljstvo nego ono koje muskarac ostvaruje u seksu sa zenom. To je dosta razumljivo (ono sa zenom se cesto shvata kao "obaveza" produzenja vrste, dok je s muskarcem uvek "licno zadovoljstvo", za one koji to vole), ali ne objasnjava sve. Ali nesto kasnije, govoreci o aktivnim i pasivnim gejevima (o onome sto je malo napred na ovom blogu danas mudro ali iz velikog zezanja Tribal rekao,
posebno tobdžije,a posebno furundžije, mislim da se tako zovu, ispravite me ako grešim!

deleci gejeve na “tobdžije i furundžije (ja sam prvi put u zivotu cuo takve nazive za uobicajenu podelu na aktivne i pasivne, bas me je to nasmejalo, hvala Tribal na duhovitosti) aktivan gej ili tobdzija (dakle onaj koga Zan Zene smatra “dvostrukim muskarcem”) vremenom postaje – furundzija, odnosno pasivan gej. Na engleskom to je: The fucker becomes the fucked. Dakle, nijedan tobdzija ne tera od rane mladosti do starosti kao – tobdzija, vec s protokom vremena postaje furundzija, verovatno (uprosceno govoreci) zato sto se javljaju novi mladi gejevi, krsni momci koji zele da vode igru i onda im se stariji (koji su nekada vodili igru) predaju, odnosno podaju. (Za sada ostavimo po strani jednostranos Tribalove kategorizacije, jer gejevi se ne dele samo na tobdzije i furundzije, vec istovremeno neki - oni koji se zovu versatilnim - mogu biti istovremeno i tobdzije i furundzije, i da podjednako daju i da primaju). Iz ovoga sto sam naveo ima neceg i kod kategorije biseksualaca – zasto s protokom vremena postaju samo gejevi (i to furundzije), jer nisu vise u mogucnosti da obavljaju seks sa “demanding women” (u smislu da muskarac moja imati erekciju da bi doslo do snosaja, a zeni nije potrebno nista osim volje da hoce).
A zasto se razlikuje muska od zenske biseksualnosti? Ti si zezas, ali tu ne treba mnogo elaboritati. Po prirodi, zenska seksualnost je drukcija od muske; da bi se zena podala muskarcu, nije neophodno ni da ga vol ni da uziva u tome, iako je to pozeljno (statistike govore da vecina zena ne uziva istinski u seksu, zapravo retko dozivljava pravi orgazam, pa ispada da se zene seksaju ili zato da bi produzile vrstu ili zato da bi udovoljile gladnome muskarcu). Svaka cast onim zenama koje svaki put uzivaju u seksu, na takve sam retko nailazio u mom kratkom zivotu. Prema tome, zena moze da se oseca biseksualkom do kraja zivota, da se daje muskarcu (s ljubavlju ili bez ljubavi, sa zadovoljstvom ili bez zadovoljstva) pored toga sto istovremeno voli drugu zenu, sto nije slucaj sa muskarcem, koji da bi imao seks mora da ima erekciju, a erekcija je stvar glave, pa ne moze da je ima kada on hoce, pa onda vremenom muskarac uzme ulogu zene i podaje se, dok stvarno podavanje zena nije stvar glave, vec stvar htenja… Neka mi zene ne zamere na ovom uproscenom iskazivanju, ali je priroda zadatak muskarca u golom seksanju ucinila komplikovanijim, a time mozda interesantnijim, dok njihova (zenska) prava uloga tek nastaje, nakon zaceca sa muskarcem...
Long live bisexuality. (Pedja, onu teoriju da su biseksualci izdajice i gejeva i str8 zaboravi, vidis li da se danas u nasem politickom drustvu vrlo olako upotrebljava izraz "izdajstvo", pa tako je i u sofisticiranoj seksualnosti... he, he, he...
O ovome se jos moze mnogo pricati… i onako sam vise ispricao nego sto sam nameravao... Forgive me!
bobo bobo 16:34 03.05.2008

Re: Kvirija ne govori o biseksualnosti

Queeria
Ili postoji mišljenje da biseksualci ne postoje i da su sve to gejevi koji nemaju hrabrosti da to saopšte nego su se zaustavili na pola puta...

Gluposti. Ja uvek idem do kraja, bez obzira na "stranu". :))
viceversailles viceversailles 18:59 03.05.2008

Re: Kvirija ne govori o biseksualnosti

Hvala Vladimiru na elaboraciji i hipotezama. Potrudio se, mada mislim da je i uzivao u tome!

Jedno pitanje: gde nestade dobra, stara monogamija?

Ova diskusija na kraju ispade i duhovita. Prvo Vidomir sa
Dawngreeter
vidomir pavlovic
bar da je moj muž njega jebao bilo bi mi lakše a ovako...


Znaci ovako nisam vristao od smeha pa sigurno godinama. Hvala sto si mi ulepsao nedelju.


Delim Dawnov dozivljaj....

Pa Vladimir sa
(Pa i ovaj slucaj Vidomira Pavlovica je takav - covek je bio ozenjen i imao dva sina onda kada ga je supruga uhvatila u seksanju s drugim muskarcem).


Ako se neko uvredi, Kvirijo, cenzurisi me! Necu se ljutim.
crveni semafor crveni semafor 14:39 03.05.2008

mlacenje prazne slame

Juce sam video slicnu situaciju,na dva mesta.Na jednom autobuskom stajalistu zvalave se dve klinke od oko 15 godina,ni pet ni sest pred nekoliko ljudi,oko tri pm.I u Makedonskoj ista situacija,malo kasnije,neki tip im dobacuje predlog za trojku.

Eto imate sto ste trazili,slobodno ispoljavanje seksualnog opredeljenja nije vise tabu tema,na ulicama nasih gradova.Da li je to pogresno,bolesno,nije vise bitno.(btw,u Americi se ide na dugogodisnju robiju za takve stvari)

Jes da je ovo zadnji problem koji Srbija ima,pocele su neke promene.Doduse kuca se ne pravi od krova..

A ko ce da se pozabavi STVARNIM PROBLEMIMA?

Ma sve je lazno na ovom svetu..

Svi ste vi prevaranti..

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:27 03.05.2008

Re: mlacenje prazne slame

Svi ste vi prevaranti..

Nedavno je bio jedan grafiti svuda po Beogradu: Avanti prevaranti! Da li ste na to mislili, Semafore crveni?
Queeria Queeria 17:29 03.05.2008

Re: mlacenje prazne slame

(btw,u Americi se ide na dugogodisnju robiju za takve stvari)


Za koje stvari?
ivana23 ivana23 18:29 03.05.2008

Re: mlacenje prazne slame

Nedavno je bio jedan grafiti svuda po Beogradu: Avanti prevaranti!

To je bila reklama za knjigu..

http://www.avantiprevaranti.com/
maharaja maharaja 21:36 03.05.2008

Re: mlacenje prazne slame

crveni semafor
Juce sam video slicnu situaciju,na dva mesta.Na jednom autobuskom stajalistu zvalave se dve klinke od oko 15 godina,ni pet ni sest pred nekoliko ljudi,oko tri pm.I u Makedonskoj ista situacija,malo kasnije,neki tip im dobacuje predlog za trojku.

Eto imate sto ste trazili,slobodno ispoljavanje seksualnog opredeljenja nije vise tabu tema,na ulicama nasih gradova.Da li je to pogresno,bolesno,nije vise bitno.(btw,u Americi se ide na dugogodisnju robiju za takve stvari)

Jes da je ovo zadnji problem koji Srbija ima,pocele su neke promene.Doduse kuca se ne pravi od krova..

A ko ce da se pozabavi STVARNIM PROBLEMIMA?

Ma sve je lazno na ovom svetu..

Svi ste vi prevaranti..


Sta je lose u tome sto se ljube te dve devojcice??? Sta je lose sto je to u sred bela dana??? Sta je lose sto je to pred drugim ljudima???

Ovo uopste nije "problem koji Srbija ima", a u SAD se za to ne ide na robiju. Provereno i testirano.
Ako gresim, ispravi me i reci u kojoj to drzavi SAD dve maloletne devojcice idu na robiju ako se ljube na javnom mestu.
Paki Paki 23:23 03.05.2008

Sve čestitke kolegi !

Bravo Peđa i bravo Queeria!
Ovo je super korak :)

Pozdrav,
Lazar Pavlović, Gej strejt alijansa
Queeria Queeria 23:39 03.05.2008

Re: Sve čestitke kolegi !

Hvala :)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana