Budućnost| Eksperimenti u blogovanju| Satira| Sex| Zabava

Dačić šmeker i kralj! To bre! Kosovo je Srbija, mamu im jbm!

Srđan Fuchs RSS / 07.06.2019. u 09:27

3023321115cf9f4829e60b649395063_v4_big.jpg


Šmeker jedan, vidi ga kakav je lep i elegantan, kao glumac iz ruske verzije Černobilja. Juri jedan, agent Juri! Pokaži im, Ico, zavali im ga, cajpr spedu! Bog i Partija te blagoslovili! Pun sam satisfakcije, o yeah! I can get now satisfaction! Tako se bre brani Kosovo, ljudino jedna! Stvarno si im pokazao! 
 
 
 
___________________
 
фуснота * 
 Current_28150id_018_medium.jpg 

 



Komentari (262)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 10:13 07.06.2019

e nek' im je kaz'o

samo nek bude car pa pokaže i račun qrčenja
(ne mora fiskalni da bude obavezno)



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:26 07.06.2019

Re: e nek' im je kaz'o

He floated back down 'cause he wanted to share
His key to the locks on the chains he saw everywhere
But first he was stripped and then he was stabbed
By faceless men, well, fuckers
He still stands

And he still gives his love, he just gives it away
The love he receives is the love that is saved
And sometimes is seen a strange spot in the sky
A human being that was given to fly


Bili Piton Bili Piton 11:27 07.06.2019

Re: e nek' im je kaz'o

Jao otkad to nisam gledao (opet), obrnuću večeras. Šta zna čovek na šta će da naleti na blogu o Dačiću jbt.

Ona suluda scena u biblioteci s onim još ludjim Lori Anderson horom je...ludilo. U stvari ceo film je ludilo.
nepopustljiv nepopustljiv 21:33 08.06.2019

Re: e nek' im je kaz'o

Srđan Fuchs
He floated back down 'cause he wanted to share
His key to the locks on the chains he saw everywhere
But first he was stripped and then he was stabbed
By faceless men, well, fuckers
He still stands

And he still gives his love, he just gives it away
The love he receives is the love that is saved
And sometimes is seen a strange spot in the sky
A human being that was given to fly



Pa šta ako im je rekao?!
Ko ih j...?
Mislim, ko j... i Dačića!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:25 09.06.2019

Re: e nek' im je kaz'o

samo se ti kurči na prazno - pa dođe jači baja i istambura...
loader loader 17:46 10.06.2019

Re: e nek' im je kaz'o

obrnuću večeras

Da, bre
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:55 12.06.2019

Re: e nek' im je kaz'o

Ona suluda scena u biblioteci s onim još ludjim Lori Anderson horom je...ludilo. U stvari ceo film je ludilo.

shone shone 10:21 07.06.2019

Ko se igra s' mladićima

Pun sam satisfakcije, o yeah! I can get now satisfaction! Tako se bre brani Kosovo, ljudino jedna! Stvarno si im pokazao!


napuniće ga satifvićima!

Kume jesi ti zvao prevoz?



Jesu ti čitali bajke, ono Ivica i Marica, Baščelik, Kekec,Jan Bibijan na mjesecu i to?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:29 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

je li, boga vam, panduracijo, je l' se vi stvarno ložite da je ovo ingeniozna diplomacija? je l' ima "mladić" nekakvog savetnika, da se barem uzdrži od pravljenja budalaština u javnosti?

shone shone 10:32 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

e li, boga vam, panduracijo, je l' se vi stvarno ložite da je ovo ingeniozna diplomacija? je l' ima "mladić" nekakvog savetnika, da se barem uzdrži od prtavljenja budalaština u javnosti?


Šta će bolji savetnik od tebe. Vataju beleške garant.
M'da bolje da to izneseš uživo - kad se vratiš.

Kako je vreme tamo? Jel duva košava?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:39 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

shone


Šta će bolji savetnik od tebe. Vataju beleške garant.
M'da bolje da to izneseš uživo - kad se vratiš.

Kako je vreme tamo? Jel duva košava?



jes' duva neki čudan zapadnjak, vi'š nije mi palo na pamet da bi mogao biti produženi pipak košave. s dačketom je nemoguće šljakati pošto je ograničen partiještinom. počeo sam s makedonskom diplomatijom da šljakam, oni su čestitiji od vas, i okrenuti su svom interesu, a ne ruskom. šljakaću sa Srbijom, kada Srbijom budu upravljali Srbi a ne Rusi.

shone shone 10:45 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima




Za ovakve slike je expert Dragče penzionisani Kentaur.



Budimo na visini zadatka.

Dakle

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:45 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

mada, na ivici sam da ti oprostim majmunisanja zbog ovog alfa blondija.

shone shone 10:50 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

počeo sam s makedonskom diplomatijom da šljakam, oni su čestitiji od vas, i okrenuti su svom interesu, a ne ruskom. šljakaću sa Srbijom, kada Srbijom budu upravljali Srbi a ne Rusi


Ej nema veze , dublji si ti um od najdublje države.

Nego šarni tamo po šejkelu, podrži akciju, nemoj da se opstipacišeš.
Refundiratićemoti kad s vratiš.


shone shone 10:52 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

mada, na ivici sam da ti oprostim majmunisanja zbog ovog alfa blondija.


ma pusti ivice - u sridu!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:53 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

Nego šarni tamo po šejkelu, podrži akciju, nemoj da se opstipacišeš.
Refundiratićemoti kad s vratiš



boleće me brige majmunčetove. šekel lepa para, a i obnovljen je dizajn -



- a i neću da vređam drugare Albance, koji su uglavnom kulturni prema meni, čuvaju me kada organizujem edukativne ture dole, a te ture opet pomažu našima na Metohiji... tako da, sami ste Ica i ti u ovoj budalaštini.


g.radicevic g.radicevic 14:19 07.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

oni su čestitiji od vas, i okrenuti su svom interesu, a ne ruskom


pa i ovi naši su okrenuti SVOM interesu

....odavno

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:58 12.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

mada, na ivici sam da ti oprostim majmunisanja zbog ovog alfa blondija.

još jedan jun, i ti opet puštaš nika kejva, kao i svakog juna.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 12.06.2019

Re: Ko se igra s' mladićima

A i svirao je oba puta u Tel Avivu u junu i jednom u julu. Prosto, najmuškiji izraz letnje non-gay; but not gay-unfriendly , nepatetične zgodne love poezije - s onu i ovu stranu života i smrta.

maksa83 maksa83 11:37 07.06.2019

nepopularno mišljenje

Koliko smo se sroljali pokazuje i to da su Albanci 2x bez napora elegantno smečovali prvo na šumski Brnabić pa seljonumizmatički Dačićev servis.


Bili Piton Bili Piton 11:43 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
Koliko smo se sroljali



Toliko da je nemoguće sagledati koliko smo se uistinu sroljali.
maksa83 maksa83 11:51 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Toliko da je nemoguće sagledati koliko smo se uistinu sroljali.

Ali neverovatno, kao da postoji neka krtica koja ih loži da rade glupe stvari koje druga strana bez napora zapiša sa mnogo više duha i stila. Imati te ljude na vlasti i kao front ka svetu je, blago rečeno, vrlo nezahvalna pozicija. A pazi, to su još Dačić i Brnabić koji bi (u pukoj teoriji) trebali da budu šlifovaniji sloj celog kartela, zamisli kada bi u prvi plan uleteli pravi SNS mentoli tipa Rističević, Martinović...

shone shone 11:55 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Toliko da je nemoguće sagledati koliko smo se uistinu sroljali.


A ti imaš rešenje? Pa reci već jednom šta je rešenje. Da priznamo Kosovo? Ok samo ta ideja mora da ima većinu.

I nismo se mi sroljali - nas su sroljali - velika je to razlika. Mi smo samo mali,nemoćni i na putu siledžijama.

Bili Piton Bili Piton 12:16 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

shone


A ti imaš rešenje? Pa reci već jednom šta je rešenje. Da priznamo Kosovo? Ok samo ta ideja mora da ima većinu


(Glasom doktora koji pacijenta s cirozom jetre već godinama i godinama unazad upozorava na štetnost alkohola) - sad me pitaš za "rešenje"?


shone
I nismo se mi sroljali - nas su sroljali - velika je to razlika. Mi smo samo mali,nemoćni i na putu siledžijama.



Na ovakvo ucveljeno samosažaljenje obliveno gorčinom alkohol je, sasvim moguće, jedini odgovor
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:58 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
Koliko smo se sroljali pokazuje i to da su Albanci 2x bez napora elegantno smečovali prvo na šumski Brnabić pa seljonumizmatički Dačićev servis.





a mogu da mislim koja bi kuknjava bila da je Džared na Jovanoviću napisao - "support independent Kosovo".

džiberski, priglup i opasan akt Gljivice Tlačića.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:09 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Bili Piton



shone
I nismo se mi sroljali - nas su sroljali - velika je to razlika. Mi smo samo mali, nemoćni i na putu siledžijama.


Na ovakvo ucveljeno samosažaljenje obliveno gorčinom alkohol je, sasvim moguće, jedini odgovor


ozbiljno, Neške, a mi sirote milice-ljubičice niti zlodela viđeli nit' zlodela mirisali. mali jesmo, nemoćni potencijalno nismo, a siledžije smo sami - što mentalno, što verbalno, što i zapravo fizički.

rešenje postoji da sačuvamo, barem de iure iako ne i de facto, taj prostor u okviru srbije - i ti to dobro znaš.



pst. jaao, nemoj da pije - samo još agresivnost alkoholizma nedostaje na samosažaljivu ogorčenost. bolje ovo -



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:12 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ali neverovatno, kao da postoji neka krtica koja ih loži da rade glupe stvari koje druga strana bez napora zapiša sa mnogo više duha. Imati te ljude na vlasti i kao front ka svetu je, blago rečeno, vrlo nezahvalna pozicija. A pazi, to su još Dačić i Brnabić koji bi (u pukoj teoriji) trebali da budu šlifovaniji sloj celog kartela, zamisli kada bi u prvi plan uleteli pravi SNS mentoli tipa Rističević, Martinović...



nije mi dobro samo od pomisli na ovu realnost.

nikvet pn nikvet pn 13:12 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje


Достојанство не купују паре али паре достојанство бране.

Наше достојанство тамо је освојено у балканским ратовима. У обе државе није пропраћено одговарајућом новчаном и институционалном одбраном. Потоњи противников новчани контранапад био је много јачи. Косово је продато за кеш, купили га. За порекло нико није питао кад се узимало и по Србији разливало.

Сада њима треба овера достојанства коју само Србија може да им да. А зашто би им то Србија дала? Због међународних бенефита-притиска? И није неки јак разлог. Хоће ли ова држава бити боља или лошија због тога? Не баш. А ни њихови трговци не најављују да би нешто и дали.

Србију су створили добри трговци а ови наши данашњи пиљари тек немају појма шта би с тим. Добро им је док тече рекет отуд а сутра како буде.
maksa83 maksa83 13:41 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

džiberski, priglup i opasan akt Gljivice Tlačića.

Ma jok, nema tu ničeg opasnog, neće se time ništa promeniti na neku stranu, bilo kome. To je dizanje prašine čisto da se nešto dešava - šepurenje (sa bezbedne udaljenosti naravno, da je iz neke kafane u Prištini bilo bi impresivno), a sa druge strane Poruka Jednih Drugima, Ivica je samo krpena lutka koju Lavrov natakari na ruku i otvara joj i zatvara usta.
g.radicevic g.radicevic 14:32 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

A pazi, to su još Dačić i Brnabić koji bi (u pukoj teoriji) trebali da budu šlifovaniji sloj celog kartela, zamisli kada bi u prvi plan uleteli pravi SNS mentoli tipa Rističević, Martinović...


i te mentole je neko birao...
sve sam skloniji mišljenju da smo mi narod sa genetskom greškom, sklon mazohizmu

shone shone 14:42 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

a siledžije smo sami - što mentalno, što verbalno, što i zapravo fizički.


Pogotovu ovako na daljinu. Hrabro nema šta.
tasadebeli tasadebeli 14:45 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

shone
Toliko da je nemoguće sagledati koliko smo se uistinu sroljali.


A ti imaš rešenje? Pa reci već jednom šta je rešenje. Da priznamo Kosovo? Ok samo ta ideja mora da ima većinu.

I nismo se mi sroljali - nas su sroljali - velika je to razlika. Mi smo samo mali,nemoćni i na putu siledžijama.




Ал' зато имамо Боливуд у медијима. И то је нешто...





shone shone 14:50 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

(Glasom doktora koji pacijenta s cirozom jetre već godinama i godinama unazad upozorava na štetnost alkohola) - sad me pitaš za "rešenje"?


Isprane fraze. Nije bilo rešenja i dok je Ivica bio drugar sa žutima.
Nije bilo rešenja nikad osim nametnutog.
Ovo je samo borba za testeru.
Dal' će da se seku platani u bulevaru ili drveća na ušću.

Toliko da je nemoguće sagledati koliko smo se uistinu sroljali
ovakvo ucveljeno samosažaljenje obliveno gorčinom


Da lepo si to primetio.


tasadebeli tasadebeli 15:05 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

shone
(Glasom doktora koji pacijenta s cirozom jetre već godinama i godinama unazad upozorava na štetnost alkohola) - sad me pitaš za "rešenje"?


Isprane fraze. Nije bilo rešenja i dok je Ivica bio drugar sa žutima.
Nije bilo rešenja nikad osim nametnutog.
Ovo je samo borba za testeru.
Dal' će da se seku platani u bulevaru ili drveća na ušću.






Јес' ти, брате, читао ово још пре 10 година? Дачић био тада са Тадићем.

(Зато се овај и презива тако... Само тада-Тада и никада више.)

Који је беше одговоран што је питање Косова и Метохије пребачено из Уједињених нација на Европску унију јербо се за његова вакта на то пристало.



Zašto više ne pišem u novinama (ЛИНК)



Pre nekih nedelju dana sreo sam na raskopanom Bulevaru (kralja Aleksandra, ranije Revolucije) Vladimira Mijanovića, poznatijeg kao Vlada Revolucija. Žuri peške prema Cvetku. Vlada se Ovde vratio pre oko dve godine. Živeo u Americi duže od dvadeset i pet godina bez ijednog papira. U Americi mu ostalo troje dece. Pitam ga da li ima adresu, a on mi kao Pitija: adresu nemam, što znači da sam nigde i svugde. Onda Vlada pita mene: zar ti se ne čini da je oko nas ona ista Služba koja je i u naše vreme vladala? Zar ne vodi Služba ne samo tajkune i državu nego i nevladine organizacije?


Vlada se sve vreme okretao oko sebe kao da i tog časa neko vreba i prati šta radimo i o čemu pričamo.


Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.



Да се не заносимо беспотребно губећи време, овде на Блогу Б92 ти је, Шоне, популарно само оно мишљење које се заснива на пилећем памћењу.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:22 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

shone

Pogotovu ovako na daljinu. Hrabro nema šta.


Šta "na daljinu"?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:23 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Да се не заносимо беспотребно губећи време, овде на Блогу Б92 ти је, Шоне, популарно само оно мишљење које се заснива на пилећем памћењу.

Slažem se. Ne gubite vreme!
shone shone 15:27 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ал' зато имамо Боливуд у медијима. И то је нешто


Bolivud je i na blogu, verujem da si slučajno preskočio ili i blog računaš u medijski isprdak.

Fantastično je kad neko ovde pravi ,,akademsku,, raspravu i analize na zajebanciji Ivice koji je pritom od svojih pionirskih dana na svom prvom i jedinom radnom mestu - u vladi Srbije ili bar tu negde okolo. I pritom peva Miljacku redovno.

Pazi temu - Ivica je ključna reč za sve naše nevolje. Upropasti nas čovek.
Znamo drugovi i gospodo blogeri,znamo jako dobro kako nam je jer živimo ovde.
Ono što ne znamo je kako da se spasimo ove ljepote i blagougude.
Ja bar nikome ne zameram ako ne zna kako, jer ne znam ni ja. Ali jako zameram kad se neko proserava na datu temu a pritom mu smeta tuđe proseravanje.
Ovde se svi proseravaju samo svakom vlastito govno miriše. Izvinjavam se na slikovitosti.

Klasično pražnjenje u zavetrini blogovske anonimnosti a kad subotom treba da se izađe u šetnju - šaka jada po sistemu aj neko drugi umesto mene.

I onda imaš ovo.


Istraživanje agencije "Faktor plus": Kada bi izbori bili održani u nedelju, ovako bi izgledali REZULTATI


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:27 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Isprane fraze. Nije bilo rešenja i dok je Ivica bio drugar sa žutima.
Nije bilo rešenja nikad osim nametnutog.


Da, a sada se režim promenio, pali su njihovi žuti s vlasti, i vi umesto da koristite i promenite realnost odnosa sa Amerima, vi se nepotrebno kurčite. I to na kretenski i iritirajući način.
tasadebeli tasadebeli 15:29 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Srđan Fuchs
Да се не заносимо беспотребно губећи време, овде на Блогу Б92 ти је, Шоне, популарно само оно мишљење које се заснива на пилећем памћењу.

Slažem se. Ne gubite vreme!



Ја сигурно нећу.

Остали како ко хоће.
shone shone 15:35 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Slažem se. Ne gubite vreme!


Eeee da ti je da znaš.
anonymous anonymous 15:35 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

g.radicevic
A pazi, to su još Dačić i Brnabić koji bi (u pukoj teoriji) trebali da budu šlifovaniji sloj celog kartela, zamisli kada bi u prvi plan uleteli pravi SNS mentoli tipa Rističević, Martinović...


i te mentole je neko birao...
sve sam skloniji mišljenju da smo mi narod sa genetskom greškom, sklon mazohizmu



Ne znam o kom narodu pričaš, o sebi - sigurno.


tasadebeli tasadebeli 15:38 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

shone

Bolivud je i na blogu, verujem da si slučajno preskočio ili i blog računaš u medijski isprdak.



Не пратиш радњу фабуле.

Гледај у мали екран тв пријемника, гледај! Немој ја после да ти објашњавам шта раде полицајци, шта раде полицајци!

Блог Б92 иде заједно са оним пилећим памћењем.

Тако да није прескочен, али свакако јесте медијски испрдак. Често, врло често, онај од којег гаће добију браон боју позади.

Наравно да је и овај Блог Б92 боливуд којег не треба ни узимати за озбиљно.

Групица нас, нема нас ни да испунимо један трамвај, скупља се овде да се просерава (булшитује) све у 16 покушавајући само да себи потврди или да пошто-пото другима наметне свој сопствени confirmation bias. Неки од нас то раде и зато што им је то задатак да се тако просеравају јер су за то и плаћени чим се нека политичка (пре политикантска) тема везана за Србију и Србе нађе на дневном реду.

И то би му било то.

Ништа посебно и ништа мудро.


Fantastično je kad neko ovde pravi ,,akademsku,, raspravu i analize na zajebanciji Ivice koji je pritom od svojih pionirskih dana na svom prvom i jedinom radnom mestu - u vladi Srbije ili bar tu negde okolo. I pritom peva Miljacku redovno.

Pazi temu - Ivica je ključna reč za sve naše nevolje. Upropasti nas čovek.
Znamo drugovi i gospodo blogeri,znamo jako dobro kako nam je jer živimo ovde.
Ono što ne znamo je kako da se spasimo ove ljepote i blagougude.
Ja bar nikome ne zameram ako ne zna kako, jer ne znam ni ja. Ali jako zameram kad se neko proserava na datu temu a pritom mu smeta tuđe proseravanje.
Ovde se svi proseravaju samo svakom vlastito govno miriše. Izvinjavam se na slikovitosti.

Klasično pražnjenje u zavetrini blogovske anonimnosti a kad subotom treba da se izađe u šetnju - šaka jada po sistemu aj neko drugi umesto mene.






Ма то је више него јасно. Цитирах ти већ:


Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor.



И при томе, наравно, иде старо добро опробано оружје звано замена теза.

Ти си "пандур".



Зато што кажеш шта мислиш?




Чек' да бол(иву)дујем још једаред оно кључно што си рекао:


Znamo drugovi i gospodo blogeri,znamo jako dobro kako nam je jer živimo ovde.
Ono što ne znamo je kako da se spasimo ove ljepote i blagougude.
Ja bar nikome ne zameram ako ne zna kako, jer ne znam ni ja. Ali jako zameram kad se neko proserava na datu temu a pritom mu smeta tuđe proseravanje.
Ovde se svi proseravaju samo svakom vlastito govno miriše. Izvinjavam se na slikovitosti.

Klasično pražnjenje u zavetrini blogovske anonimnosti






Ма пусти то, небитно је...

Него, какве су прогнозе за вечерашњу текму у нацистичком леглу?



anonymous anonymous 15:39 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Bili Piton

Na ovakvo ucveljeno samosažaljenje obliveno gorčinom alkohol je, sasvim moguće, jedini odgovor

Ni jače droge - nisu ( ti ) zabranjene.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

kao da postoji neka krtica koja ih loži da rade glupe stvari koje druga strana bez napora zapiša sa mnogo više duha i stila.


Ček, majka mu stara....

Neko neku političku poruku napiše na novčanici i to je glupo, neko drugi na drugoj novčanici napšiše svoju političku poruku, i to je sa mnogo duha i stila?
Kako?

Pri tom, prva poruka se piše na novčanicama koje imaju šansu da se nađu bilo gde u svetu, druga na onima koje su nevažne.
I prva glupa a druga maštovita.

Da su obe glupe ili obe maštovite razumeo bih, ali ovako, šta je mera?
maksa83 maksa83 20:23 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ček, majka mu stara....

Neko neku političku poruku napiše na novčanici i to je glupo, neko drugi na drugoj novčanici napšiše svoju političku poruku, i to je sa mnogo duha i stila?
Kako?

Na "Kosovo je Srbija" mogli su da napišu banalno "Kosovo je Albanija" ili "Kosovo je Albansko" ili "Kosovo je Kosovarsko" (štagodtobilo), a napisali su "Kosovo je prelepo".

Ako sam ne vidiš razliku i kako je to efektna bekhend slajs paralela ne mogu da ti pomognem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Србију су створили добри трговци а ови наши данашњи пиљари тек немају појма шта би с тим.


A šta je rešenje?
Šta treba istrgovati?
Ko bi mogao da istrguje?
Pašić da vaskrsne, da li bi on mogao?
Verujem da ne.

I nije problem nastao prodajom srpske imovine Albancima.
Nije jer su tu ljudi raspolagali svojom imovinom na način za koji su smatrali da je za njih najbolji.
To je normlano, to treba očekivati, i država ne bi trebalo, čak i kad ima interesa, da se u to meša.
To se, dakle, ne može smatrati uzrokom.

Uzrok je Jugoslavija, ali da se ne upetljavamo opet u to.

Rešenje je otezanje, rastezanje, komplikovanje, otprilike ovo što se dešava, ali u svakom slučaju ne završavanje.
Jer završavanje je moguće samo tako da Srbija izgubi.

Nezavršavanje ne odgovara Albancima, njima bi tačka na slučaj najviše odgovarala, pa je veština Srbije, ne trgovina, jer se ništa ne može istrgovati, nego odlaganje, odupiranje njihovim nastojanjima da se stvar završi.

Kako se Albanci sad ponašaju to i nije tako teško, a što se ovako budalasto ponašaju, što olakšavaju Srbiji posao, to je teško dokučiti.
Ili su stvarno kreteni, ili postoji neka caka koju ne sagledavam.



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ako sam ne vidiš razliku i kako je to efektna bekhend slajs paralela ne mogu da ti pomognem


A u kvalitetu poruke je caka?

Kosovo je lepo, ne znači Kosovo je nezavisno?
Daj Makso ne zajebavaj.

Meni se i jedna i druga poruka čine priglupim, a ova druga koja je kopija nekog fazona je samo to, kopija, imitacija, pa tim i gluplja.
maksa83 maksa83 20:51 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Uzrok je Jugoslavija, ali da se ne upetljavamo opet u to.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
Uzrok je Jugoslavija, ali da se ne upetljavamo opet u to.



Jeste bre.
Milsim, mogu ja to da objasnim :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:05 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Rešenje je otezanje, rastezanje, komplikovanje, otprilike ovo što se dešava, ali u svakom slučaju ne završavanje.
Jer završavanje je moguće samo tako da Srbija izgubi.

Nezavršavanje ne odgovara Albancima, njima bi tačka na slučaj najviše odgovarala, pa je veština Srbije, ne trgovina, jer se ništa ne može istrgovati, nego odlaganje, odupiranje njihovim nastojanjima da se stvar završi.


Slažem se, i onda šef diplomatije uzme da se kurči i gura Amerima prst u oko, i to baš kada ima indicija da oni počinju da menjaju politiku koja je obeležila prethodne decenije.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:06 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Meni se i jedna i druga poruka čine priglupim, a ova druga koja je kopija nekog fazona je samo to, kopija, imitacija, pa tim i gluplja.


a pazi tu njegovu zaslepljenost 'kosovo is beautiful' je dobar fazon bas su nas zajebali. how yes no; u rangu gruove plavuse ('ma nemoj, usta ga vista ti meni...').

pa jeste, ko kaze da nije kosovo beautiful? mozda i najlepsi deo srbije.

a namestanjima na volej - pa da li su mogli gluplje da se urade nego da nanesu povrede sluzbeniku UN sa funkcionalnim imunitetom?

i slag na tortu - ruja...

bice poslastica sledeca sednica saveta bezbednosti.

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:09 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Slažem se, i onda šef diplomatije uzme da se kurči i gura Amerima prst u oko, i to baš kada ima indicija da oni počinju da menjaju politiku koja je obeležila prethodne decenije.


a ona budaletina od americkog ambasadora (da ne kazem skatina), bolje malo da prouci ustavno pravo (amerike) pre nego sto ispadne glup u drustvu. dobro mu je dacic objasnio.

is it legal to write on money

Stamping Political Messages on Money is Legal
Alan Levine, Esq. noted constitutional lawyer and
professor, whose expertise in First Amendment law has
extended to courts and cases across the nation and to
the United States Supreme Court, has rendered a legal
opinion which is summarized below:
• IT IS NOT ILLEGAL TO STAMP, USE, DEPOSIT OR
ACCEPT MONEY WITH A POLITICAL MESSAGE
• To stamp paper money with a political message,
such as “Stamp Money Out of Politics,” is a form of
free speech protected by the First Amendment to
the United States Constitution.

maksa83 maksa83 21:14 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

a pazi tu njegovu zaslepljenost 'kosovo is beautiful' je dobar fazon bas su nas zajebali. how yes no; u rangu gruove plavuse ('ma nemoj, usta ga vista ti meni...').

Miki!

Još uvek si my special girl, i ovaj put dobiješ pesmu samo za tebe. (Da ne pišem akorde, melodija je lako-je-prutu-da-se-sokoli).

rusi su braća
zna šuša svaka
miki sam usreći
četu kozaka

angie01 angie01 21:16 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

A pazi, to su još Dačić i Brnabić koji bi (u pukoj teoriji) trebali da budu šlifovaniji sloj celog kartela, zamisli kada bi u prvi plan uleteli pravi SNS mentoli tipa Rističević, Martinović...


greska- to je sve ista ekipa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Slažem se, i onda šef diplomatije uzme da se kurči i gura Amerima prst u oko, i to baš kada ima indicija da oni počinju da menjaju politiku koja je obeležila prethodne decenije.


Ovo da.
Ma šta mislili o američkoj politici prema Srbiji, nije ni malo mudro provocirati ih bez razloga.
Ne prihvatati njihove diktate, savete, preporuke, to može, ali čačkati ih tek čačkanja radi, to jeste budalasto.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:20 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Još uvek si my special girl,


rece gruova plavusa...

maksa83 maksa83 21:22 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Jeste bre.
Milsim, mogu ja to da objasnim :)

Pazi kad ne sumnjam da možeš da objasniš, sad hoće to još nekom imati smisla to je druga stvar, samo javite pre nego što počne...

Nego, izašla danas nova knjiga Tima Maršala - Shadowplay - Behind the Lines & Under Fire, o ratu i SFRJ raspadu.

Zanimljivost - posvećena je ex. blogokolegi Jakši Šćekiću. Stigao sam da pročitam uvod koji je izbalansiran u smislu "svi su se najebali keve svima na najstrašnije načine, a glavna fora im je da broje ko je kome više", videćemo šta će dalje da bude.

Bili Piton Bili Piton 21:26 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

hoochie coochie man

Ma šta mislili o američkoj politici prema Srbiji, nije ni malo mudro provocirati ih bez razloga.
Ne prihvatati njihove diktate, savete, preporuke, to može, ali čačkati ih tek čačkanja radi, to jeste budalasto.


To čak i nije provokacija, budući da žvrljanje po novcu nije protivzakonito. Bura u nokširu što se Amera tiče. Nego je prosto seljoberizam sa Ibarske, to jest autentičan domaći specijalitet.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:29 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Nego, izašla danas nova knjiga Tima Maršala - Shadowplay - Behind the Lines & Under Fire, o ratu i SFRJ raspadu.


danas izasla?

5.0 out of 5 starsVery good
March 9, 2014
Format: Kindle EditionVerified Purchase


kad god gruova plavusa natrci na nesto zanimljivo (njoj), mora odmah da se pohvali na blogu.

a o 'knjigama' onih koji su se prosetali balkanom (moze i sudanom, darfurom, avganistanom, nije to nikakva specijalnost). ono, bio sam negde pa cu da napisem 'knjigu'. nesto kao misljenje i dupe..

maksa83 maksa83 21:34 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

danas izasla?

Da slepče, danas.

File Size: 1292 KB
Publisher: Elliott & Thompson (June 7, 2019)
Publication Date: June 7, 2019
Sold by: Amazon Digital Services LLC
Language: English

Shadowplay now ships.


Nego Miki vidim da ti se sviđa ovaj kozački ciklus.

četa kozaka
kroz stepu jurca
miki se davi
od ruskog kurca





dragosevacsutra dragosevacsutra 21:37 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Da slepče, danas.


ah da, a ova vidovita plavusa (jebote, koliko vas ima?) objavila komentar 2014. o 'knjizi' koja ce biti objavljena 2019. a posto je 'knjiga' dobra, verovatno ima zato i taj jedan, jedini komentar od pre pet godina.

a dobro je i sto amazon prodaje used copies - 'knjige' koja je danas izasla.
mora da je mnogo dobra kad su uspeli danas objavljenu knjigu da procitaju, i da odmah stave na amazon da prodaju kao 'used'.

5 Used from $8.97

sad ce i mladicevi memoari uskoro - hoces ti obezbedim kopiju sa autogramom?

(on bar ima i nesto da kaze)


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:38 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
Jeste bre.
Milsim, mogu ja to da objasnim :)

Pazi kad ne sumnjam da možeš da objasniš, sad hoće to još nekom imati smisla to je druga stvar, samo javite pre nego što počne...

Nego, izašla danas nova knjiga Tima Maršala - Shadowplay - Behind the Lines & Under Fire, o ratu i SFRJ raspadu.

Zanimljivost - posvećena je ex. blogokolegi Jakši Šćekiću. Stigao sam da pročitam uvod koji je izbalansiran u smislu "svi su se najebali keve svima na najstrašnije načine, a glavna fora im je da broje ko je kome više", videćemo šta će dalje da bude.



Eee, sjajno, meni baš dolaze ovi moji Uošingtonjani, tako da taman! Thnx na obavijesti!
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:48 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje


četa kozaka
kroz stepu jurca
miki se davi
od ruskog kurca




s'a je sad ovo? taman pomislim gruova plavusa, kad ono cerevican u pokusaju.
i ko ti je taj miki?

maksa83 maksa83 21:52 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

a dobro je i sto amazon prodaje used copies - 'knjige' koja je danas izasla.
mora da je mnogo dobra kad su uspeli danas objavljenu knjigu da procitaju, i da odmah stave na amazon da prodaju kao 'used'.

Miki, nema te salate od reči koja će sakriti da si opet ispao glup pa si požurio da mi objasniš kad je knjiga izašla bez da znaš išta o tome (i naravno nalupetao se u procesu).

sad ce i mladicevi memoari uskoro - hoces ti obezbedim kopiju sa autogramom?

Epska poezija je sprat ispod, ovde pišemo savremenu.

Malo da se odmoriš od kozačkog ciklusa:

voz sa irkutsk
na peronu pišti
miki u kremlju
na kurcu vrišti


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Pazi kad ne sumnjam da možeš da objasniš, sad hoće to još nekom imati smisla to je druga stvar, samo javite pre nego što počne...

A kako ti objašnajvaš ako ne Jugslavijom?
Sloba dirao Albance pa se oni naljutili?
To je za baš mnogo malu decu.


Evo javljam ti, počinjem.

A ako budeš čitao razmisli o ovome:

Da Jugoslavija nije pravljena šta bi bilo napravljeno?
Srbija.
Dakle nacionala država nazvana po naciji koja je čini.
Postoji li primer da se neka nacionalna država raspala, ili da su se druge države proglasile na njihovim teritorijama?
Ne.

Šta se raspadalo?
Složene države, AU, SSSR, ČS i Jugoslavija.
Stvaranjem političkog entiteta Kosovo u Jugoslaviji je data relana osnova da se stanovništvo nada i radi na tome da se ovlašćenja tog entiteta proširuju.
I tačno to se dešavalo, od pokrajine, preko zahteva za republiku, do nezavisnosti.
Logično.

Onima kojima odgovara slabija Srbija je jednostavno bilo Kosovo, kao već postojeći politički entitet, njegovu nezavsnost, proglasiti delom procesa raspada Jugoslavije.

A da tog entiteta nije bilo, da je to bila samo teritorija srpske nacionalne države, kojim principom bi objasnili prihvatanje samoproglašenja?

Ja se samo nadam da ti nisi od onih koji smatraju da je Albancima u Srbiji bilo loše i da su zato otišli, ili, nedajbože, da smatraš da su otišli zbog Slobe.

Otišli su jer su im se poklopile kockice da ostvare svoje nacionalne težnje, a kockice su im sklapali Jugoslavija, kao država koja nije nikako mogla biti srpska nego složena, a oni u toj složenoj državi neki zaseban entitet, plus komunistička Jugoslavija koja im je omogućila i formalan pilitički zaseban status.
Kad se to desilo više nije bilo načina da se stvar zaustavi osim gole sile.
A sila nije rešenje za dugo vremena.

Srbi ne mogu zaustaviti Albance da se osamostale, niti mogu zaustaviti Kosovo da se ujedini sa Albanijom, ali mogu sačekati vreme kad logićne, razumne, stvari budu i moguće.

Ako mogu, a treba da mogu, da se ujedine dva politička entiteta u kojima narodi to žele, onda treba da se ujedine Kosovo i Albanija, ali i Srbija i Srpska.
Pre toga treba sve činiti da se ovaj prvi par ne samo ne ujedini nego praviti velike probleme i da se Kosovo smatra završenom stvari.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

To čak i nije provokacija, budući da žvrljanje po novcu nije protivzakonito. Bura u nokširu što se Amera tiče. Nego je prosto seljoberizam sa Ibarske, to jest autentičan domaći specijalitet.


Ma ne potresaju se mnogo, znam, ali reagovali su ipak.
Nešto u smislu, vid budale.
I na moju žalost u pravu su, stvarno je budala, i stvarno to Ameri nisu shvatili kao prijateljsko zezanje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:01 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Miki, nema te salate od reči koja će sakriti da si opet ispao glup pa si požurio da mi objasniš kad je knjiga izašla bez da znaš išta o tome (i naravno nalupetao se u procesu).


stvarno ne znam nista o tome (thanks god!) sem onog sto pise na sajtu amazona, koji si ti linkovao.

a o gluposti - pa kao i tvojoj/siptarskoj (kosovo je beuatiful (deo srbije) + prebijanje ruskog funkcionera un).



'pesmice' vise govore o tebi nego bilo sta drugo. i smaras sa tim mikijem, ko god on bio (jebi ga, mozda je dobar fazon, ali eto, priznajem, ne kapiram). a ti sad udri...
maksa83 maksa83 22:05 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ok, pazi kad sam pročitao, ali ako krene četnici partizani ja bežim...

A kako ti objašnajvaš ako ne Jugslavijom?

Recimo da možemo da se složimo da je mehanika Jugoslavije - stvaranje AP Kosovo i Vojvodina bila mehanizam koji je nacrtao šavove za otcepljenje Kosova, a što je sve naravno starije od Slobe, pošto je on i 1974 i osamdesetih bio neki levi bankar aparatčik, to sa njim nema nikakve veze. Da li i koliko je Albancima bilo dobro ili loše numem da ti kažem, očigledno je da su se tamo - na Kosovu - davno pojavile sile koje žele da to bude njihovo, i da su u tom smislu predano radili bar 50 godina (prevashodno sipajući pare u američke Kongresmene, pošto je recimo "onaj simpa čikica Biden" (Obamin VP, koji bi, po priznanju Republikanaca, pobedio Trunpoa umesto Hilari) pre neku godinu tamo izjavio da je bio na Kosovu sedamdesetih kao Kongresmeni da je zadivljen kako se Kosovo razvilo blablabla).

Ali da skratim, kao što je Vojvodina postala deo Srbije - NE zahvaljujući Austrougarskoj, nego zahvaljujući raspadu Austrougarske, tako je i Kosovo dobilo priliku da se otcepi u tom opštem rasulu.

Da skratim - ne da Jugoslavija nije kriva što se Kosovo otcepilo, nego je opstanak Jugoslavije bio poslednja šansa da se ne otcepi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

kao što je Vojvodina postala deo Srbije - NE zahvaljujući Austrougarskoj, nego zahvaljujući raspadu Austrougarske,




Tačno, ali da je Subotica bila u Mađaskoj a ne u AU, nisam siguran da bi sad bila u Srbiji.
Slični primeri, zaista.
Naravoučenije, nikada ne pravite složene države, raspašće se i izgubićete teritorije.

Da skratim - ne da Jugoslavija nije kriva što se Kosovo otcepilo, nego je opstanak Jugoslavije bio poslednja šansa da se ne otcepi.


E sad, to jeste zanimlnjiva klackalica, može se i tako gledati.

Ali opstanak Jugoslavije nije zavisio od Srbije, ili makar ne samo od Srbije, pa ispada da Srbija nije ništa mogla da uradi po pitanju Kosova, jer je za to bila nophodna Jugoslavija koju Sbija nije mogla da sačuva.


U svakom slučaju Kosovo i Jugoslavija su povezane stvari, a kako je Srbija više zaslužna (kriva je tačniji izraz) za njen nastanak nego za opstanak, čini se razumnim zaključak da je Srbija pogrešila kad je stupala u Jugoslaviju.

ili da su makar pobedili četnici :))

(ovo se zaebavam)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:51 07.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Него, какве су прогнозе за вечерашњу текму у нацистичком леглу?


0:5.
nepopustljiv nepopustljiv 21:40 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
džiberski, priglup i opasan akt Gljivice Tlačića.

Ma jok, nema tu ničeg opasnog, neće se time ništa promeniti na neku stranu, bilo kome. To je dizanje prašine čisto da se nešto dešava - šepurenje (sa bezbedne udaljenosti naravno, da je iz neke kafane u Prištini bilo bi impresivno), a sa druge strane Poruka Jednih Drugima, Ivica je samo krpena lutka koju Lavrov natakari na ruku i otvara joj i zatvara usta.

Pa što ne kažeš direktno - Putin?
A ne to zaobilazno preko Lavrova.
nepopustljiv nepopustljiv 21:45 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

shone

...
Ja bar nikome ne zameram ako ne zna kako, jer ne znam ni ja. Ali jako zameram kad se neko proserava na datu temu a pritom mu smeta tuđe proseravanje.
Ovde se svi proseravaju samo svakom vlastito govno miriše. Izvinjavam se na slikovitosti.

Klasično pražnjenje u zavetrini blogovske anonimnosti a kad subotom treba da se izađe u šetnju - šaka jada po sistemu aj neko drugi umesto mene.
...

Ja se ne preseravam.
nepopustljiv nepopustljiv 21:48 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
Ček, majka mu stara....

Neko neku političku poruku napiše na novčanici i to je glupo, neko drugi na drugoj novčanici napšiše svoju političku poruku, i to je sa mnogo duha i stila?
Kako?

Na "Kosovo je Srbija" mogli su da napišu banalno "Kosovo je Albanija" ili "Kosovo je Albansko" ili "Kosovo je Kosovarsko" (štagodtobilo), a napisali su "Kosovo je prelepo".

Ako sam ne vidiš razliku i kako je to efektna bekhend slajs paralela ne mogu da ti pomognem.

Molim te da onda pomogneš meni.
Jer je i meni ta razlika nedokučiva.
maksa83 maksa83 21:50 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Molim te da onda pomogneš meni.

Ostavite knjižicu kod sestre i sedite u čekaonici.
nepopustljiv nepopustljiv 21:54 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
danas izasla?

Da slepče, danas.

File Size: 1292 KB
Publisher: Elliott & Thompson (June 7, 2019)
Publication Date: June 7, 2019
Sold by: Amazon Digital Services LLC
Language: English

Shadowplay now ships.


Nego Miki vidim da ti se sviđa ovaj kozački ciklus.

četa kozaka
kroz stepu jurca
miki se davi
od ruskog kurca


Strašno!
Ovo od tebe nisam mogao da očekujem ni u snu - da se služiš tako prizemnim dosetkama!
Str-a-šno!
maksa83 maksa83 22:00 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Str-a-šno!

Ne brini, sve se srećno završilo.
nepopustljiv nepopustljiv 22:06 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

maksa83
Str-a-šno!

Ne brini, sve se srećno završilo.

Laknulo mi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Jer je i meni ta razlika nedokučiva.


Nema razlike, a šta je razlog pristrasnosti, bog će ga znati.

U jedno sam siguran, da je sled stvari bio drugačiji, da su Albanci na dolarima pisali Kosovo je nezavisno, a Srbi odgovorili sa Kosovo je lepo, nesumnjivo je da bi ljudi kojima se sad dopada "kosovo je lepo" i tad opredeljivali za albansku stranu, pričalio o duhu i ukusu, a srpsku proglašavali tupavom.

I naravno, i tad bi svima onima koji bi ptali a što tako klasifikuju odgovarali sa, ako ne vidiš ne mogu ti pomoći, ako ne vidiš bolestan si...
Smislen odgovor stvarno.
I nadasve odgovor kojima obrazlažu stav.

Nema obrazlaganja jer ne mogu to ni sami sebi da obrazlože, pokušavaju to da eskiviraju dosetkom, vicom, ali odgovora nema.

Dragoševac to objašnjava zaslepljenošću, meni se čini da je nešto dublje od obične zaslepljenosti Albancima, jer se to ponavlja skoro uvek, uvek su svi drugi i pametniji, i lepši, i interesantniji od svojih, od svog naroda.

Da se potsetimo, ovo sa dolarima nije ideja koju je Dačić lansirao, nego neki anonimni Srbi na internetu, kao i što odgovaraju anonimni Albanci, ali uvek pa i sad Srbi su glupi a svi ostali puni duha i stila.

I nije ovo naslovljeno na Maksu, o široj pojavi se radi.

maksa83 maksa83 23:11 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

U jedno sam siguran, da je sled stvari bio drugačiji, da su Albanci na dolarima pisali Kosovo je nezavisno, a Srbi odgovorili sa Kosovo je lepo, nesumnjivo je da bi ljudi kojima se sad dopada "kosovo je lepo" i tad opredeljivali za albansku stranu, pričalio o duhu i ukusu, a srpsku proglašavali tupavom.

Ovo je budalaština parekselans.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ovo je budalaština parekselans.


Nije Makso, siguran sam da nije.
Ne sećam se situacije kad se dešavalo drugačije od ovoga, da se Srbi hvale a neko drugi ismeva ili osuđuje.
Stvarno se ne sećam takvih, a ovakvih kao ova sad je bilo.

Pohvala Srba uglavnom naiđe na patriJota, nacoš u težem obliku, ili u bažem na zezanje.
maksa83 maksa83 23:45 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Nije Makso, siguran sam da nije.
Ne sećam se situacije kad se dešavalo drugačije od ovoga, da se Srbi hvale a neko drugi ismeva ili osuđuje.
Stvarno se ne sećam takvih, a ovakvih kao ova sad je bilo.

Pa evo ja ću odmah da ti kažem da smo se recimo ovde zajebavali na račun sličnog faula onog Milanovića koji je pre neku godinu izjavio da "su Madžari postavili žicu prema Srbima, prema barbarima hehehe". Nemoj da me pitaš na kom je to blogu bilo, sećam se da se tad još javljao striko Dr. Wagner i da se pominjala mislim cedevita, pa srčuj ako te ne mrzi.

Ali nebitno, to tvoje pripisivanje ne menja ništa u suštini, samo demonstira tu vrsu pameti - potcenjivanje protivnika - a koja nas je dovela do ove tačke. To je zajedno sa isturanjem Slobing pijanog nerasta Dačića + šaebrtdodžišmskljdi Brnabić za frontmene (da ne zaboravimo ni 18 Vulina zarobljenih u onom jednom telu) nenadjebiva dobitna kombinacija. Za drugu stranu.

Što kažu pametni seljaci iz Petrovac na Mlavi - "kaki ti pamet taki ti život".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:52 08.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Sve je jasnije da je to "Kosovo je Srbija" postalo floskula kojom ispira usta najgori šljam u zemlji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:44 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Ali nebitno, to tvoje pripisivanje ne menja ništa u suštini, samo demonstira tu vrsu pameti - potcenjivanje protivnika -


Ne bih rekao, nije to potcenjivanje protivnika, pre odbijanje da se na protivnika gleda tako, kao na našeg, srpskog, protivnika.

Ili ako se i posmatra kao protivnik onda njegovo precenjivanje.
Te, jači je, duhovotiji je, bolji su mu saveznici, pobedio je, gotovo je...
Nije jači, nije duhovitiji, nije emancipovaniji, nije pobedio, nije gotovo, saveznici, pa neka su i jači, ali što omalovažavamo i ismevamo naše?
Kakvi su takvi su, saveznici su nam i nisu baš za ismevanje.
Ameri ih, bogami, ne ismevaju, zašto mi to radimo?
Sve je to u istom paketu da je sve tuđe bolje.

Postoje stvari koje su zaista glupe i štetne, kao ova sa ministrom diplomatije koji bi da ispadne faca.
To jeste za osudu, jeste glupavo, jer ne može i ne sme srpski ministar diplomatije da se zeza sa Amerikom, to neka ostavi Lavrovu i Zaharovoj, oni mogu, on eventualno sa Kolindom i Ramom. To je taj nivo, bez potcenjivanja, ali i bez precenjivanja.

I da, sećam se toga sa Milanovićem, ali čovek se bio baš pogubio pred tu kampanju, stvarno je lupetao, to je bilo ekstremna situacija.

Što se ne bi na Tačijevu, Raminu i Haradinajevu igru oko Bujanovca, pa i Niša, na njihove provokcije o prirodnoj ili kao je zovu Albaniji, odgovorilo da je Skadar Srpski i da je Srbija do pod Zagreb?
Jer se tako potcenjuje protivnik?

Sad, da li je "Kosovo je Srbija" otrcana, ovakava ili onakva parola, koliko strašno zvuči, manje je važno od toga šta znači.
To se naprosto uvrežilo kao parola, kao politička poruka, i ne vidim razloga da im se ne potura pod nos.

Način koji je smišljen da se širi, na dolarske novčanice, da je ostao na nivou internet akcije anonimnih, bi bio sasvim ok da se u to nije umešao Dačić.
Sve je jasnije da je to "Kosovo je Srbija" postalo floskula kojom ispira usta najgori šljam u zemlji.


Pa znaš šta Srki, kada bih po šljamu koji nosi kokarde i kame u zubima po Ravnoj Gori sudio o Draži, po kapi koju je nosio Mladić o Mišiću, i još hiljadu takvih primera, to bi bili nakaradno suđenje.

Manje je važno ko to uzvikuje od tvog stava po tom pitanju, pa štaje tvoj stav, da je Ksovo Srbija ili da je nazavisna država?
nepopustljiv nepopustljiv 06:28 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Srđan Fuchs
Sve je jasnije da je to "Kosovo je Srbija" postalo floskula kojom ispira usta najgori šljam u zemlji.

Pa čekaj - da li da onda kažemo 'Kosovo jeste Srbija'?!
Meni se, ipak, mnogo više sviđa - Kosovo je Srbija!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:04 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Pričala je Rada Trajković kod Olje da im je Vučić dao sudstvo, samim tim ih je učinio i de iure nezavisnim. Od onoga što sam video na terenu, Kosovo je i de facto nezavisno.
Manje je važno ko to uzvikuje od tvog stava po tom pitanju, pa štaje tvoj stav, da je Ksovo Srbija ili da je nazavisna država?


Mislio sam do sada da nije de iure nezavisno, međutim Rada mi je sada, gostujući kod Olje, razvejala tu iluziju. U svakom slučaju, blisko mi je Teodosijevo i Save Janjića da nas niko ne tuče po ušima da potpišemo bilo šta, a obojica su još više porasli u mojim očima pošto ih Vučić neprekidno blati, kao i Radu Trajković, kao i Olivera - čiji ni integritet ličnosti u obliku života im nije bio svet. Dakle, banda i šljam ljudski se poštapa sa "Kosovo je Srbija".



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:07 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

nepopustljiv

Pa čekaj - da li da onda kažemo 'Kosovo jeste Srbija'?!
Meni se, ipak, mnogo više sviđa - Kosovo je Srbija!


Možeš ti da pričaš šta hoćeš, ja ti pričam šta će nepromišljeni ministri učiniti da Kosovo ne bude.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:30 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Pa znaš šta Srki, kada bih po šljamu koji nosi kokarde i kame u zubima po Ravnoj Gori sudio o Draži, po kapi koju je nosio Mladić o Mišiću, i još hiljadu takvih primera, to bi bili nakaradno suđenje.


Tu bagru očito neko finansira i daje im ideološku potporu, ne rade to sami od sebe.
nepopustljiv nepopustljiv 07:34 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Srđan Fuchs
nepopustljiv

Pa čekaj - da li da onda kažemo 'Kosovo jeste Srbija'?!
Meni se, ipak, mnogo više sviđa - Kosovo je Srbija!


Možeš ti da pričaš šta hoćeš, ja ti pričam šta će nepromišljeni ministri učiniti da Kosovo ne bude.

So vot?
Jedni ministri razjebu, drugi ministri poprave, treći opet razjebu, četvrti poprave i još poboljšaju?
Šta je to toliko strašno što će Vučić da dodatno razjebe?
Naravno - isključujući subine ljudi kojih više nema.
Pičke komunističke su još 40. i neke zabranile Srbima da se vraćaju na Kosovo odakle su proterani.
Kosovo je Srbija - bez obzira na šljam.
Šljam pije i vodu - pa zbog toga i ostali ljudi koji nisu šljam ne prestaju da je piju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:41 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Šta je to toliko strašno što će Vučić da dodatno razjebe?


Može da razjebe de iure pripadnost Kosova Srbiji - pored toga što je razjebao društvo i uneo u njega ponovo mafijaško nasilje 1990-ih; i dok se ti osvestiš od pijenja 'ladne ibarske vode - tup, ode Vinča, tj. Kosovo ravno.
nepopustljiv nepopustljiv 08:20 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

Srđan Fuchs
Šta je to toliko strašno što će Vučić da dodatno razjebe?


Može da razjebe de iure pripadnost Kosova Srbiji - pored toga što je razjebao društvo i uneo u njega ponovo mafijaško nasilje 1990-ih; i dok se ti osvestiš od pijenja 'ladne ibarske vode - tup, ode Vinča, tj. Kosovo ravno.

Ma taman posla.
Pa nije Kosovo Vučićevo.
Kosovo je Srbija!
Vučićevo i njegovi su toliko limitirani da ne mogu čestito ni da razjebu nešto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:33 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

nepopustljiv

Ma taman posla.
Pa nije Kosovo Vučićevo.
Kosovo je Srbija!


na koji način tačno? nije srbija ni pravno ni formalno, njihova policija dolazi i hapsi Srbe bez problema; sever Kosova jeste organizaciono vučićev, u Metohiji ima više anti-vučićevske opozicije. jeste ovako - kada bismo se kurčili, u iluzijama.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:51 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

tako je i Kosovo dobilo priliku da se otcepi u tom opštem rasulu.


hoces reci kao i krim, juzna osetija, republika srpska, abkhazija, i nagorno karabah
takodje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:58 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

I naravno, i tad bi svima onima koji bi ptali a što tako klasifikuju odgovarali sa, ako ne vidiš ne mogu ti pomoći, ako ne vidiš bolestan si...


Ovo je budalaština parekselans.



dragosevacsutra dragosevacsutra 12:04 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

dao sudstvo, samim tim ih je učinio i de iure nezavisnim.





turisticki vodic, bese?

(nisam pravnik, ali mogu da pogledam...)



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:17 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

To su Rade Trajković reči.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:50 09.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

To su Rade Trajković reči.


Opasna ta Rada Lambada. Ako su to njene reci (a meni se javlja da nisu), pretpostavljam da je vec na putu da postane predsednik ICJa i objasni im kako do sad nisu imali pojma...

anonymous anonymous 11:18 10.06.2019

Re: nepopularno mišljenje

anonymous
g.radicevic
A pazi, to su još Dačić i Brnabić koji bi (u pukoj teoriji) trebali da budu šlifovaniji sloj celog kartela, zamisli kada bi u prvi plan uleteli pravi SNS mentoli tipa Rističević, Martinović...


i te mentole je neko birao...
sve sam skloniji mišljenju da smo mi narod sa genetskom greškom, sklon mazohizmu



Ne znam o kom narodu pričaš, o sebi - sigurno.



Na ovaj komentar autor bloga nije reagovao.
Ja jesam ...i tako je počelo.


U tome je neslaganje između mene i njega.
anonymous anonymous 11:22 10.06.2019

Re: nepopularno mišljenje


Srđan Fuchs
Sve je jasnije da je to "Kosovo je Srbija" postalo floskula kojom ispira usta najgori šljam u zemlji.


NI u izrečenom , autor ne vidi ništa sporno.

A contrario - da ne bi bio u društvu " šljama" ne bi trebalo ni da izjavljuješ da je Kosovo deo Srbije.

Valjda zato što su na tom stanovištu " braća Amerikanci "
tasadebeli tasadebeli 14:40 07.06.2019

Мудроолије једне лије

А можда је Дачић хтео овиме да каже целом свету:

Ево, толико вреди наш слоган Косово је Србија. На тржишту смо. Навали народе, још мало па нестало!

А? Шта ви мислите о тим скривеним значењима?

'Ај, кад већ поменусте Небо над Берлином... Или Wings of Desire... Како ко више воли...









Него, вечерас играмо у нацистичком леглу. Исто к'о да играмо у Загребу или Сплиту.

Нико ни реч да каже о томе.

Бринем се...

Не бих волео да нешто поремети посету Раре Србији.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana