Budućnost| Eksperimenti u blogovanju| Satira| Sex| Zabava

Dačić šmeker i kralj! To bre! Kosovo je Srbija, mamu im jbm!

Srđan Fuchs RSS / 07.06.2019. u 09:27

3023321115cf9f4829e60b649395063_v4_big.jpg


Šmeker jedan, vidi ga kakav je lep i elegantan, kao glumac iz ruske verzije Černobilja. Juri jedan, agent Juri! Pokaži im, Ico, zavali im ga, cajpr spedu! Bog i Partija te blagoslovili! Pun sam satisfakcije, o yeah! I can get now satisfaction! Tako se bre brani Kosovo, ljudino jedna! Stvarno si im pokazao! 
 
 
 
___________________
 
фуснота * 
 Current_28150id_018_medium.jpg 

 



Komentari (262)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 22:45 09.06.2019

Re: Gledam ....

aureus

A tačno je da bi blog bio bolje mjesto bez tebe i Anonimusa.


Kada bi samo moja malenkost bila vaš problem lako bi se to dalo rešiti.
Ali nisam ja taj koji je uzrok vaše nelagode.

Vi sa samima sobom niste u stanju da izađete na kraj.
I to vas muči, jer sebe je teško prevariti ili obmanuti.
Posebno ako vam neko sa strane još i ukaže na to bolno mesto.

Uh, što to onda boli.
aureus aureus 22:53 09.06.2019

Re: Gledam ....

anonymous

Uh, što to onda boli.

Evo zbog čega treba kasno večerati i ostati budan!
Nikad ne znaš hoće li Anonimus nešto napisati a što se mora odmah odgovoriti jer nije dobro da se Anonimus razmaše.

Pitam se zna li Mosad šta sve Anonimus piše na blogu.
tasadebeli tasadebeli 22:57 09.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs

tasi srce vuče polako na bot-stranu, a ima i istoriju samoprodaje, s tim što mu beogradska mangupska priroda brani još uvek da se totalno proda, iako je duhovno već tamo.




Јбт, Срки, а ја сам глед'о једног типа у Болоњи како то ради са живим мачићима! Је л' видиш ђе је о'шла та Европа! А ми...




anonymous anonymous 23:03 09.06.2019

Re: Gledam ....

aureus


Evo zbog čega treba kasno večerati i ostati budan!
Nikad ne znaš hoće li Anonimus nešto napisati a što se mora odmah odgovoriti jer nije dobro da se Anonimus razmaše.

Pitam se zna li Mosad šta sve Anonimus piše na blogu.

Svaka autoritarna ličnost se gazeći one ispod sebe savija pred onim koji poseduje moć,svija u njegovo krilo i ponizno traži zaštitu.

Jer nije ličnost od integriteta spremna da se suoči sa drugim lice u lice.
Muški i argumentovano u ravnopravnoj komunikaciji.

Prizivaš onoga koji me je ničim izazvan nazvao " kerom " i " bagrom " i to ti nije zasmetalo.

Prizivaš ga da reaguje po drugi put.
Jadno je to .

Jadnije i od same pomisli i spočitavanja nekom da sam sebi upisuje preporuke.

aureus aureus 23:17 09.06.2019

Re: Gledam ....

anonymous

Prizivaš onoga koji me je ničim izazvan nazvao " kerom " i " bagrom " i to ti nije zasmetalo.

Žalim slučaj - nisam čitao sve komentare, naročito ne te prepucavačke.

Ali je nejasno što dolaziš na blog kod nekoga ko te ne cijeni.

Je li to mazohizam?
anonymous anonymous 23:31 09.06.2019

Re: Gledam ....

aureus
anonymous

Prizivaš onoga koji me je ničim izazvan nazvao " kerom " i " bagrom " i to ti nije zasmetalo.

Žalim slučaj - nisam čitao sve komentare, naročito ne te prepucavačke.

Ali je nejasno što dolaziš na blog kod nekoga ko te ne cijeni.

Je li to mazohizam?


Živim u zemlji u kojoj se sa mnogo toga i sa mnogima ne slažem, pa nisam pobegao i prepustio se samo ličnim koristima.

Da si pažljiv komentator, primetio bi da mi mnogo ne smetaju upućene uvrede i da se zbog njih mnogo ne uzbuđujem.
Reagujem samo kada se napada država i srpski narod, tendenciozno i maliciozno.

To smatram da je nedospustivo.
S moje tačke gledišta. Jer to ne zaslužujemo.
Ili bar ništa više od svih drugih.

A da ima smisla i u tvom pitanju i stavu - ima.

Izbegavam da učestvujem u komunikaciji kako na Anginom blogu, tako i kod autora ovog bloga od koga svakog časa spremno očekujem banovanje.

Zbog načina upravljanja blogom , a ne zbog odnosa prema meni.

Mazohizam - ne.
Osećanje građanske dužnosti.



aureus aureus 00:17 10.06.2019

Re: Gledam ....

anonymous

Da si pažljiv komentator, primetio bi da mi mnogo ne smetaju upućene uvrede i da se zbog njih mnogo ne uzbuđujem.
Reagujem samo kada se napada država i srpski narod, tendenciozno i maliciozno.

Pa ti si obrnuo sve naopačke.

Umjesto da braniš sebe jer si čovjek od krvi i mesa, ti si tu osnovnu obavezu zapustio i odlučio se da verbalno braniš državu koja je strukturalno nesposobna za emocije (ne osjeća ništa) i narod koji je u dobroj mjeri nešto imaginarno i nešto složeno (što se sastoji od svakojakih ljudi) i što se može napadati skoro do mile volje: jer koga si napao kad si iskritikovao neki narod? Ili neku državu? - Najviše one koji su se pretjerano identifikovali sa narodom i državom.
Pretjerana identifikacija sa bilo kojim narodom i državom je, usuđujem se reći, nezrela i nije poželjna.

Na neki način ti si sebe izbacio iz sebe, a onda si u sebe ubacio narod i državu. Post'o si narod.
To nije poželjno.

P.S. Primjetio sam da si napisao "tendenciozno i maliciozno". Ali ne slažem se da braniš Srbe i državu samo kad ih neko napada tendenciozno i maliciozno. Ne bih rekao da uopšte braniš Srbe i državu.
Tvoje "odbrane" su najčešće štetne relativizacije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 10.06.2019

Re: Gledam ....

Prizivaš onoga koji me je ničim izazvan nazvao " kerom " i " bagrom " i to ti nije zasmetalo.


Nemoj da lažeš da je ničim izazvano. Izazvano je tvojim vređanjem moga rodnog imena te i braće Amerikanaca. Bagrom sam nazvao naprednjake, i sve slične njim koji uskraćuju drugima pravo na patriotizam. Sada, ako si se ti prepoznao u tome kao pojedinac, kao deo tog rugobnog kolektiviteta od napredno-socijalističke partije; žalim slučaj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:39 10.06.2019

Re: Gledam ....

Reagujem samo kada se napada država i srpski narod, tendenciozno i maliciozno.

Ajde što si samosažaljiv, ajde što si pičkica koja prva vređa a potom brani pravima slobode govora, ajde i u bagru partijsku što si stupio, ajde što se i podsmevaš žrtvama golootočkog logora - sve, ali ovo je vrh patetike, samoobmane i agresivnog plačipičkizma. Moji su bre krv prosipali da bi bitange poput tebe danas slobodno hodili i bahatili se po zemlji. Kritika Dačića ili Vučića nije mržnja Srbije, sram te bilo, huljo jedna lažljiva i manipulatorska. Pride, vređaš još i braću iz Mosada koja smeće naprednjačko niti su jeli niti su mirisali (Ajde, to je Aurelijus ubacio u priču, njega ću da kinjim kada bude ulazio u zemlju sledeći put).
aureus aureus 10:13 10.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs
vređaš još i braću iz Mosada koja smeće naprednjačko niti su jeli niti su mirisali (Ajde, to je Aurelijus ubacio u priču, njega ću da kinjim kada bude ulazio u zemlju sledeći put).

Previše Anonimus štreca od Mosada, a nisu oni toliko strašni. Mnogo je gore kad te bije Maler.

Što se ulaska u zemlju tiče, sledeći put ulazim preko pustinje prerušen u kamilu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 10.06.2019

Re: Gledam ....

pa da, to se svi iznenade (dobro, osim turaka koji su tradicionalno sumnjivi, i ukrajinaca i srba, koji su u poslednje vreme počeli da 'vataju šturu po zemlji, kod rodbine i prijatelja) kada dođu u zemlju kako je sve mirno i kulturno; niđe strašnih Mošinih čuvara.
aureus aureus 10:41 10.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs
niđe strašnih Mošinih čuvara.

Pa, pomiješali su se među narod i aerodromske službenike. Što je u redu. Samo da se ne pomiješaju među kamile.
Svjestan sam da sam možda zagorčao život kamilama u Negevu jer je sad svaka kamila sumnjiva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:17 10.06.2019

Re: Gledam ....

shone shone 16:19 10.06.2019

Re: Gledam ....

Moji su bre krv prosipali da bi bitange poput tebe danas slobodno hodili i bahatili se po zemlji.


Poćeo si i krvlju da licitiraš.

Ima li kraja tvome poniranju?

Koči Lisac, izješće te negativna energija.
Lepši si kad širiš ljubav.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:56 10.06.2019

Re: Gledam ....

Iznervirao me. Moji bre ratkovići ginuli u sva tri rata da Srbija bude slobodna, da bi me pizdec mali bez srpskog identiteta, bez jezika, bez imena, ičega, samo sa umišljenom kvazislobodarskom ideologijom zvao - izdajnikom?!
anonymous anonymous 18:22 10.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs
Iznervirao me. Moji bre ratkovići ginuli u sva tri rata da Srbija bude slobodna, da me pizdec mali bez srpskog identiteta zvao - izdajnikom?!


Gospodine Fuchs.
eufeministički rečeno, ne govorite istinu.

Kvalifikaciju koju spominjete, ja ne da nisam izgovorio na ovom blogu , nego nijednom od početka komentarisanja.

Ne izgovaram je ni u običnom životu.

Ogavna mi je.

Vaša ostrašćenost nema granice.
Nadam se da će to primetiti još neko osim mene.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:43 10.06.2019

Re: Gledam ....

Nego kome si rekao "fuch you, izdajnici?"
anonymous anonymous 18:46 10.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs
Nego kome si rekao "fuch you, izdajnici?"


Napisao sam hejteri, a ne - izdajnici.

Možda za tebe to ima isto značenje.
nepopustljiv nepopustljiv 18:56 10.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs
Iznervirao me. Moji bre ratkovići ginuli u sva tri rata da Srbija bude slobodna, da bi me pizdec mali bez srpskog identiteta, bez jezika, bez imena, ičega, samo sa umišljenom kvazislobodarskom ideologijom zvao - izdajnikom?!

Ko (ti) je to rekao?
Zašto ne citiraš - kako bi mi ostali mogli da pratimo kontekst?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:39 10.06.2019

Re: Gledam ....

anonymous
Srđan Fuchs
Nego kome si rekao "fuch you, izdajnici?"


Napisao sam hejteri, a ne - izdajnici.

Možda za tebe to ima isto značenje.


Jasno je šta si mislio. Moram priznati da me svrbe prsti, nakon sastanka AFŽ-a i pustinjskih ие[у]даиа, da te banujem trajno usled mnogih bezočnih laži i острашчениа.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 10.06.2019

Re: Gledam ....

Umjesto da braniš sebe jer si čovjek od krvi i mes


A kako se to brani od, skote, keru, smradu...?
Tako što se kaže nisam ja to, tako što se umiljavaš sviam da ti to ne bi rekli, ili postoji neki prihvatljiviji način?

Kako bi ti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:22 10.06.2019

Re: Gledam ....

hoochie coochie man


A kako se to brani od, skote, keru, smradu...?


Kako bi ti?

a kako se brani od sitnoperfidnih podjebavanja na osnovi ličnog nipodaštavanja?
aureus aureus 21:23 10.06.2019

Re: Gledam ....

hoochie coochie man
Umjesto da braniš sebe jer si čovjek od krvi i mes


A kako se to brani od, skote, keru, smradu...?
Tako što se kaže nisam ja to, tako što se umiljavaš sviam da ti to ne bi rekli, ili postoji neki prihvatljiviji način?

Kako bi ti?

Napustiš blog, a možeš i prethodno da izudaraš tog što ti je to rekao. Svakako je prvi počeo.

No šta ćeš kad Anonimus ne reaguje kad brišu pod s njim, ali se zato javlja da "brani Srbiju". I da napadne: Ameriku, Zapad koji je u dekadenciji i koga sve ne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 10.06.2019

Re: Gledam ....

a kako se brani od sitnoperfidnih podjebavanja na osnovi ličnog nipodaštavanja?


Isto kao i kod prvog, nema načina, jedini način je ne pristajati na takav razgovor, a on kako hoće.
Pristao si, to je to, isti si.

To ja nešto onako razmišljam kako bih ja, a nije da nisam imao takve situacije, ako pihvatim beležim to sebi kao minus.
I pazim sledeći put.

I kad već filozofiram (nešto mi došlo) ovo mi je takođe..hm..zanimnjivo

pošto si ker postao, kapiraš da ste "vi", tvoja bagra - Srbija, a da vas mi, obični građani mrzimo.


Vi kerovi i bagra, a mi građani
Ima li tu građanskog?

Građanin koji neistomišljenike smatra bagrom i kerovima.
Ne uklapa mi se.

I da konkretizujem da ne poMisliš da biram strane prema ličnostima.
Sa anonimusom se često ne složim, tu skoro ste vas dvojica bili na istoj strani a ja na suprotnoj, i to je u redu, nije bilo vređanja, samo neslaganja.

Građanskog neslaganja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 10.06.2019

Re: Gledam ....

Napustiš blog,

Pametniji popušta?
A za to vreme budale?
Vladaju.
Tako kažu.
O principu govorim, ne o konkretnim primerima.
No šta ćeš kad Anonimus ne reaguje kad brišu pod s njim,


To što neko zove brisanjem poda neko drugi smatra nečim drugim.
Znaš ono, Šešelj nekome pominje ženu, decu, zdravstveni karton, taj neko ne radi isto, i onda šešeljevci kažu, uh obrisao je pod njime.
I uvereni su da je to tako, baš kao i ti što si uveren da je to ovde slučaj.
aureus aureus 22:14 10.06.2019

Re: Gledam ....

hoochie coochie man
Napustiš blog,

Pametniji popušta?

Pametniji ne popušta.
Jednostavno, u nekim situacijama si ograničen izborom ili mogućnostima. Ti ne možeš da izbaciš autora bloga sa njegovog bloga.
Ako ti je već stalo do svađe onda se svađaj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:55 11.06.2019

Re: Gledam ....

hoochie coochie man
a kako se brani od sitnoperfidnih podjebavanja na osnovi ličnog nipodaštavanja?


Isto kao i kod prvog, nema načina, jedini način je ne pristajati na takav razgovor, a on kako hoće.
Pristao si, to je to, isti si.

To ja nešto onako razmišljam kako bih ja, a nije da nisam imao takve situacije, ako pihvatim beležim to sebi kao minus.
I pazim sledeći put.

I kad već filozofiram (nešto mi došlo) ovo mi je takođe..hm..zanimnjivo

Vi kerovi i bagra, a mi građani
Ima li tu građanskog?

Građanin koji neistomišljenike smatra bagrom i kerovima.
Ne uklapa mi se.

I da konkretizujem da ne poMisliš da biram strane prema ličnostima.
Sa anonimusom se često ne složim, tu skoro ste vas dvojica bili na istoj strani a ja na suprotnoj, i to je u redu, nije bilo vređanja, samo neslaganja.

Građanskog neslaganja.


А теби не смета нимало што мени говори да сам издајник (ову будалаштину са Градићевићем је убацио накнадно)

Мислим, не чуди, "подржавам све елементе фашизма, само нисам фашиста."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:01 11.06.2019

Re: Gledam ....

Види Хучи, све си префербао у сиву што си могао, и сада ти је свет лепе, бесперспективне сиве боје. 43 године живота чујем иза леђа курвински да сам издајник (лажем, минус 16 година, дакле 27, док смо били Југа се то није причало). Е па нећу и 28. Слушат' ће они олују. Него... Ти се учланио у напредњачки клуб самоиницијативно?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:23 11.06.2019

Re: Gledam ....

Isto kao i kod prvog, nema načina, jedini način je ne pristajati na takav razgovor, a on kako hoće.
Pristao si, to je to, isti si.


nismo isti, neke stvari su od integriteta, čvrste... nema dodira tu. ovaj mali pizdek služi nekom svom umišljenom sistemu, totalno bez integriteta, gda smatra da mu je dozvoljeno da stavlja stigmu na mene i moje drugare, i da se niko neće suprotstaviti. pa, za*e*'o se tu druškan.... ti si isti sa fašistima, pošto ti je sve tako sivo, a eto baš najsociopatskija srbija i najpoželjnija.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:56 11.06.2019

Re: Gledam ....

Ти се учланио у напредњачки клуб самоиницијативно?


Još guraš ovo? :)
Ono, ti mene osumnjičiš da sam se učlanio, ja se prepadnem etikete pa malo branim malo pazim da ti se ne zamerim?

Ne funkcioniše to, ne vredi.
Ako misliš da jesam neka jesam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 13.06.2019

Re: Gledam ....

Ako misliš da jesam neka jesam.

nema šta da mislim - jesi ili nisi prešao u Sandwich Party (ako jesi - fuj; lakše bi mi bilo Miloša da podnesem da je Obilikoglu, nego tebe u The Sandwichs-ima)?

nepopustljiv nepopustljiv 13:26 13.06.2019

Re: Gledam ....

Srđan Fuchs
Ako misliš da jesam neka jesam.

nema šta da mislim - jesi ili nisi prešao u Sandwich Party (ako jesi - fuj; lakše bi mi bilo Miloša da podnesem da je Obilikoglu, nego tebe u The Sandwichs-ima)?


Pa objasnio ti je!
Da neće da se pravda (čak) ni tebi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:42 13.06.2019

Re: Gledam ....

Za prelazak u The Sandwichs-e? Ti si u njegovoj glavi i znaš šta on misli; ili je to tako u kolektivizmu - svaki kolektivac zna u svakom trenutku šta svaki kolektivac misli? Veliki Brat da se zadivi kako ste ušli pod kožu, kolektivci, jedni drugima! Mangupi jedni!



freehand freehand 18:22 09.06.2019

NETANIJAHU JE KRALJ!

JERUSALIM JE (samo) IZRAEL!
I OKUPIRANE (I ZASAD NEOKUPIRANE) TERIOTRIJE SU IZRAEL!

Sa nestrpljenjem čekam jedan takav tekst.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 09.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

Bogme jeste, kao Irod*. Evo završavam baš Bibija, :
"I knew him (Major General Sharon) in the Yom Kippur War. It was the third or the fourth day of the war. It was a makeshift force of Sayeret Matkal and we arrived there on the bank of the Canal, to help Arik, the IDF. The Egyptians had destroyed there some 200 tanks in the day or two before. We got into his command vehicle. There were three of us: Ariel Sharon, Ehud Barak, who commanded the unit; and your servant. It was interesting, because no one knew we had been there; three prime ministers. But you know, today we all belong to different parties. There we were in the same party. That is the greatness of this nation, in critical moments we are all in the same party."
However, Barak and other officers on Sharon's staff had no recollection of the meeting ever taking place.

Bibi kao ja - Miljakowski mu je prezime. Garant je video u mom fajlu da sam s Miljakovca, pa misli da smo zeme i nabacuje mi poslove.

*Čak ga i zovu tako neki generali kada ga zezaju - Hordus (Herodus, Irod).
freehand freehand 19:20 09.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

Bibi kao ja - Miljakowski mu je prezime. Garant je video u mom fajlu da sam s Miljakovca, pa misli da smo zeme i nabacuje mi poslove.

Pa nije samo to. Ni za te dve hiljade tenkova niko nije čuo, a uloga Šarona u ratovima mračnija je od noći.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:47 09.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

freehand

Pa nije samo to. Ni za te dve hiljade tenkova niko nije čuo, a uloga Šarona u ratovima mračnija je od noći.


200, typo, sorry.

Arik -

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:02 10.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

freehand
JERUSALIM JE (samo) IZRAEL!
I OKUPIRANE (I ZASAD NEOKUPIRANE) TERIOTRIJE SU IZRAEL!




Nažalost jeste to stav revizionista (mada, tebi smetaju svi, i revizionisti i socijalisti), tako da ne znam vredi li stavljati tekst u kojem unapred znamo da su svi kolektivno stigmatizirani;

U Srbiji postoji ozbiljan problem u razaznavanju kolektivnog i personalnog, čak, zarad ideje često se gazi pojam personalnog. Eto i ti, kada neko dodirne nit ideologije koju ti smatraš za ispravnu, ostrvljuješ se na ličnost bez obzira da li je staro il' mlado, muško i žensko. To je problem oblikovanja ličnosti u komunizmu, gde kada je kolektivno prestalo da haje za individualno, individualno se našlo u jednom zjapu između starog kolektivizma - koji više ne postoji; i novog personalizma čijem formiranju obrisa celovitog se ne nazire uspešan kraj. Onda je objektivno, u takav milje teško staviti tekst otvoren za objektivni kriticizam. Idemo ovako samo, tralala, oćemogusle, šta se bjeli u gori zelenoj...


freehand freehand 10:12 10.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

U Srbiji postoji ozbiljan problem u razaznavanju kolektivnog i personalnog, čak, zarad ideje često se gazi pojam personalnog. Eto i ti, kada neko dodirne nit ideologije koju ti smatraš za ispravnu, ostrvljuješ se na ličnost bez obzira da li je staro il' mlado, muško i žensko. To je problem oblikovanja ličnosti u komunizmu

Gde sam se ja tebi ili bilo kome ovde obratio na ličnoj osnovi a da to nije bio odgovor na direktno vređanje?
Gde sam i kad zalazio u bilo čiji privatni život, opredeljenja, zanimanje, stavove koje sam sagovornik nije prethodno javno izneo?
a piogledaj samo svoj prethodni komentar koji kipi od insinuacija i uvreda sa uvek prisutnim jasnim ili pritajenim pretnjama.
Tako da...
Ajde što si samosažaljiv, ajde što si pičkica koja prva vređa a potom brani pravima slobode govora, ajde i u bagru partijsku što si stupio

... sram te bilo, huljo jedna lažljiva i manipulatorska.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 10.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

Први је почео, уштва, са "fuch you, izdajnici."
freehand freehand 10:45 10.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

Srđan Fuchs
Први је почео, уштва, са "fuch you, izdajnici."

Na šta je to tačno odgovor, čak i da je istina?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:41 10.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

На напад на Дачића Преглупоглуа.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:27 11.06.2019

Re: NETANIJAHU JE KRALJ!

freehand
JERUSALIM JE (samo) IZRAEL!
I OKUPIRANE (I ZASAD NEOKUPIRANE) TERIOTRIJE SU IZRAEL!

Sa nestrpljenjem čekam jedan takav tekst.


čitava, zapravo, Bibijeva vladavina je nastojanje da rastegne realnost da su mu istočno od obale Arapi - "In the next war, if we do right we'll have a chance to get all the Arabs out. We can clear the West Bank, sort out Jerusalem." He joked about the Golani Brigade, the Israeli infantry force in which so many men were North African or Yemenite Jews. "They're okay as long as they're led by white officers." Bibi grinned. (1976)

Support for the ethnic cleansing of Arabs - and what would have been worse for many Israelis, overt racism toward Mizrahi Jews and the IDF's oldest brigade - could have been deeply damaging for a mainstream Israeli politician. However, by the time Hastings'* memoirs came out in the 2000, Netanyahu was already an ex-prime minister, and so much mud had already been slung at him that the quotes, which Netanyahu, of course, denied ever saying, barely caused a stir.

*Max Hastings, British war correspondent, Going to the Wars (London, Macmillan, 2000, Kindle).
tasadebeli tasadebeli 07:21 11.06.2019

Колонизација







Дачић због Шитаку, ја због домаћих булшитера (Видети и коментаторе на твитер налогу Шитакуове).

Ето шта се догоди када се некоме згади све то просеравање (bullshit) око Косова и Метохије, па макар он био и министар иностраних послова.

Што се мене тиче, после овога Дачић може слободно да настави да пише "Косово је Србија" на новчаницама од 100 долара. Има мој благослов за то.

И не само на новчаницама. Да се пише то где год се стигне.

А вала и ја ћу се придружити у томе.



Žestok okršaj posle sednice Saveta bezbednosti o Kosovu VIDEO


Njujork -- Ministar spoljnih poslova Srbije Ivica Dačić imao je, po završetku sednice DAveta bezbednisti UN, žestoki verbalni okršaj sa delegacijom Prištine.

IZVOR: TANJUG UTORAK, 11.06.2019. | 07:15


On je po izlasku iz sale nastavio raspravu sa ambasadorkom Kosova u UN Fljorom Čitaku zbog njene priče o vekovnom ugnjetavanju Albanaca na Kosovu i Metohiji kao i proslavljanje 20 godina "oslobođenja".

Vest o tome prenela je upravo Šitaku, koja je na svom Tviter nalogu objavila da je po završetku sednice SB UN srpski ministar spoljnih poslova vikao na nju i na prištinsku delegaciju i vređao ih.

"Posle današnjeg zasedanja SB UN, dok sam razgovarala sa delegacijama SAD i Velike Britanije, srpski ministar spoljnih poslova je došao do mene vičući i vređajući mene i kosovsku delegaciju", objavila je Čitaku na svom Tviter nalogu.

"Ti sa kojima sediš su vaši kolonizatori", citira Čitaku Ivicu Dačića.

Na snimku koji je ispod tog komentara sama Čitaku objavila na Tviteru, vidi se da joj ministar Dačić sa nekoliko metara udaljenosti kaže: "ti, što sediš s njima su tvoji kolonizatori".

Taj Dačićev komentar odnosio se zapravo na govor Čitaku na sednici SB UN, a u kome je ona rekla da je u slučaju Srbije i tzv. Kosova reč o dekolonijalizaciji.

Dačić je posle sednice SB UN rekao da ga je frapirala ta laž Čitaku. "Koliko neko treba da nema stida da u SB pred velikim kolonijalnim silama koje su imale svoje kolonije širom sveta, i pred afričkim, južnoameričkim i azijskim zemljama koje su se oslobađale od kolonijalizma koristite jedan takav izraz, a da vas nije sramota, to je čist bezobrazluk", rekao je Dačić za RTS.

On je pozvao Čitaku da dokaže da su albanski spomenici na Kosovu postojali u 13. i 14. veku. "Kada mi donese jedan istorijski spomenik albanskog porekla iz 13. ili 14. veka sa Kosova. Kada pokaže jedan spomenik iz tog perioda, onda bih mogao da kažem da su Albanci tu bili u to vreme. Ali reći za Srbe da su kolonizatori, da su vladali a ne živeli na Kosovu, to je bezobrazluk", rekao je Dačić.



(ЛИНКЛИНКЛИНК)


https://twitter.com/i/status/1138192284120494085




П.С. - Је ли ово неки намерни свесни типфелер или је то несвесно излетело?


Vest o tome prenela je upravo Šitaku,




If you wish, you may kiss our royal pinky ring.













Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:42 11.06.2019

Re: Колонизација

немам ништа против оваквих коментара. нема личних конотација. не знам чему илустрације служе, руку на срце, легитимни коментар: "министар у проблему, сјајно се понео, подржавам"; нема везе што је министрова реакција афективна и плиткоумна, недалекосежна...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:50 11.06.2019

Re: Колонизација

Што се мене тиче, после овога Дачић може слободно да настави да пише "Косово је Србија" на новчаницама од 100 долара. Има мој благослов за то.


то није "благослов", него жестокослов. друга ствар, заборавља да не може да виче ни на кога. може једино на своје партијски подређене службенике да виче, од других може и шљагетину да добије. исто и Вучић, када улази у неистомишљеничке средине, он виче, ваљда мисли да је тако уверљивији.
tasadebeli tasadebeli 07:55 11.06.2019

Re: Колонизација

Srđan Fuchs
немам ништа против оваквих коментара. нема личних конотација. не знам чему илустрације служе, руку на срце, легитимни коментар: "министар у проблему, сјајно се понео, подржавам"; нема везе што је министрова реакција афективна и плиткоумна, недалекосежна...



И његова и моја реакција је сасвим разумљива и једини могући одоговор на толику количину булшита којим нас засипају.

Илустрације?

Па Шитакуова тврди да су Срби "колонизирали" Косово и Метохију.

Баш ме занима како се онда назива неконтролисани прелазак оноликих Албанаца из Албаније у време отворених граница између Србије/Југославије и Албаније док су Тито и Енвер Хоџа још увек били у великој љубави као Стаљинова чеда на Балкану што је трајало до 1948.

О етничком чишћењу Срба које су спроводили Албанци током османлијске владавине и да не говоримо.

Видиш да се у Србији у медијима и у државним институцијама не говори много ни о етничком чишћењу Срба са Косова и Метохије после 1999, а камоли о ономе од пре неколико деценија па до 100-150 година уназад.

Па онда грађани морају да се самоорганизују.

А реакција сасвим разумљива када имаш некога у породици кога су ти исти Шиптари убили или протерали са Косова и Метохије у последњих 150 година, па још онда слушаш просеравање о томе како су Срби "колонизовали" Косово.

Што се ти чудиш тој реакцији?

Па ти први попиздиш, а и ја са тобом и не контролишемо се онда баш много, када неко пориче или релативизује нацистичке злочине над Јеврејима (и осталима) и обојица то доживљавамо као велику неправду када неко то ради.

Зашто бисмо онда на овај случај гледали другачије?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:06 11.06.2019

Re: Колонизација

Па Шитакуова тврди да су Срби "колонизирали" Косово и Метохију.

Баш ме занима како се онда назива прелазак оноликих Албанаца из Албаније у време отворених граница између Србије/Југославије и Албаније док су Тито и Енвер Хоџа још увек били у великој љубави као Стаљинова чеда на Балкану.

О етничком чишћењу Срба које су спроводили Албанци током османлијске владавине и да не говоримо.

Видиш да се у Србији не говори много ни о етничком чишћењу Срба са Косова и Метохије после 1999, а камоли о ономе од пре неколико деценија па до 100-150 година уназад.

А реакција сасвим разумљива када имаш некога којег су ти исти Шиптари убили или протерали са Косова и Метохије у последњих 150 година, па још онда слушаш просеравање о томе како су Срби "колонизовали" Косово.


све је то прошлост, то нико не слуша. демократска администрација је преточила све то у лаж, поновила ту лаж хиљаду пута и она је постала "истина"; "истина" у међународним институцијама, код многих амера и заправо "истина". међутим, догодине ће се, први пут после 20 година, променити у србији та, демократска администрација. питање је како се вратити међу републиканце и променити им виђење проблема. сигурно не виком на читаку по кулоарима и учествовањем у притупастим акцијама на интернету (као шеф дипломатије, побогу?! ), креирањем себи све скученијег маневарског простора; док косовари истим тим републиканцима машу заставицама и шаљу поруке љубави преко интернета. другим речима, то што би ти наметао као "истину", све пристајући салонски на употребу силе, није реалност односа са Албанцима, већ тмурна збиља пораженог силеџије.
tasadebeli tasadebeli 08:12 11.06.2019

Re: Колонизација

Srđan Fuchs
Што се мене тиче, после овога Дачић може слободно да настави да пише "Косово је Србија" на новчаницама од 100 долара. Има мој благослов за то.


то није "благослов", него жестокослов. друга ствар, заборавља да не може да виче ни на кога. може једино на своје партијски подређене службенике да виче, од других може и шљагетину да добије. исто и Вучић, када улази у неистомишљеничке средине, он виче, ваљда мисли да је тако уверљивији.



Док Шитакуова може безочно да лаже по савету својих "пријатеља" у УН као да те УН не знају праве податке?

Уосталом, за разлику од новчанице од 100 долара, Дачић овај пут то није радио због медија. Да га Шитакуова није окачила на свом твитер налогу, не бисмо ни знали за ово, зар не?

Овако испада да се Дачке, нит'лук јео нит лук мирисао, продаје путем Интерфљоре као трудна Георгина у Радовану Трећем.

Хвала Шитакуовој на томе.


Koliko neko treba da nema stida da u SB pred velikim kolonijalnim silama koje su imale svoje kolonije širom sveta, i pred afričkim, južnoameričkim i azijskim zemljama koje su se oslobađale od kolonijalizma koristite jedan takav izraz, a da vas nije sramota, to je čist bezobrazluk



Шта процењујеш, колико њих ће у следећем турнусу повући своје признање Косова као независне државе?
tasadebeli tasadebeli 08:15 11.06.2019

Re: Колонизација

Srđan Fuchs
Па Шитакуова тврди да су Срби "колонизирали" Косово и Метохију.

Баш ме занима како се онда назива прелазак оноликих Албанаца из Албаније у време отворених граница између Србије/Југославије и Албаније док су Тито и Енвер Хоџа још увек били у великој љубави као Стаљинова чеда на Балкану.

О етничком чишћењу Срба које су спроводили Албанци током османлијске владавине и да не говоримо.

Видиш да се у Србији не говори много ни о етничком чишћењу Срба са Косова и Метохије после 1999, а камоли о ономе од пре неколико деценија па до 100-150 година уназад.

А реакција сасвим разумљива када имаш некога којег су ти исти Шиптари убили или протерали са Косова и Метохије у последњих 150 година, па још онда слушаш просеравање о томе како су Срби "колонизовали" Косово.


све је то прошлост, то нико не слуша. демократска администрација је преточила све то у лаж, поновила ту лаж хиљаду пута и она је постала "истина"; "истина" у међународним институцијама, код многих амера и заправо "истина". међутим, догодине ће се, први пут после 20 година, променити у србији та, демократска администрација. питање је како се вратити међу републиканце и променити им виђење проблема. сигурно не виком на читаку по кулоарима и учествовањем у притупастим акцијама на интернету (као шеф дипломатије, побогу?! ), креирањем себи све скученијег маневарског простора; док косовари истим тим републиканцима машу заставицама и шаљу поруке љубави преко интернета. другим речима, то што би ти наметао као "истину", све пристајући салонски на употребу силе, није реалност односа са Албанцима, већ тмурна збиља пораженог силеџије.



Ништа, ми ћемо да понављамо своју истину трудећи се да је не заборавимо.

Па колико траје да траје. немамо шта да изгубимо. Можемо само да добијемо јер мислим да по овом питању време ради за нас.

П.С. - И једно питање за тебе... Може?

Израел такође није признао Косово као независну државу.

Зашто?
tasadebeli tasadebeli 08:26 11.06.2019

Re: Колонизација

И поред тог питања имам једну молбу за тебе.

'Ајде, молим те, престани да ми се овако обраћаш


Srđan Fuchs

немам ништа против оваквих коментара. нема личних конотација. руку на срце, легитимни коментар


коментаришући моје коментаре, тј. да ми вечито патронизираш чим се не сложимо око неког питања.

Као да сам ретардиран, јбт!

(Што би рекла моја сестра мени:"Престани више да ми објашњаваш као да сам ти ја ђак у школи!" )

Ни ја теби не попујем када се не слажем с тобом, немој ни ти мени.

Него, да парафразирам Чарлија, аргументе на сунце па да разговарамо, а не обавезно укључивати у то и давање оцене од 1-5 за оно што сам рекао у зависности од тога да ли ти се то свиђа или не уи да ли ме у том тренутку више или мање волиш.

Ја ти ово рекох за себе, а ови други којима то исто радиш нека се сами изјасне.


П.С. - Личне конотације, не само за тебе него и за друге, у мојим коментарима се налазе само када се с неким пријатељски зезам или када, иако више пута указујем да ме нешто у његовим речима дубоко вређа, он упорно наставља.

Онда му узвратим на исти начин. Па онда такви одустану од упућивања увреда, заправо прецизније речено, комуникација се прекида, јер се такви који себи сипају свакодневно животно гориво искључиво понижавајући и вређајући друге, одмах повлаче чим им покажеш зубе.

А док покушаваш таквима да се обраћаш асертивно, они то схватају као твоју слабост и недостатак интелигенције, па крену у још горе вређање и малтретирање.

Знаш и сам да са таквима никаква асертивна комуникација не помаже све док не проговориш њиховим језиком.

Ти ниси растао на улици? Не знаш како се то ради?

Знам да знаш.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 11.06.2019

Re: Колонизација

Док Шитакуова може безочно да лаже по савету својих "пријатеља" у УН као да те УН не знају праве податке?

Уосталом, за разлику од новчанице од 100 долара, Дачић овај пут то није радио због медија. Да га Шитакуова није окачила на свом твитер налогу, не бисмо ни знали за ово, зар не?

Овако испада да се Дачке, нит'лук јео нит лук мирисао, продаје путем Интерфљоре као трудна Георгина у Радовану Трећем.

Хвала Шитакуовој на томе.


Istina, Dačke, kada ne radi nešto zbog medija je i najkvalitetniji. Tako da treba da se kloni medija, što kaže Šone, i ćuti i radi svoj posao.

Шта процењујеш, колико њих ће у следећем турнусу повући своје признање Косова као независне државе?


suštinski beznačajno, dok vodeća sila ne povuče priznanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:35 11.06.2019

Re: Колонизација

tasadebeli


Ништа, ми ћемо да понављамо своју истину трудећи се да је не заборавимо.

Па колико траје да траје. немамо шта да изгубимо. Можемо само да добијемо јер мислим да по овом питању време ради за нас.

П.С. - И једно питање за тебе... Може?

Израел такође није признао Косово као независну државу.

Зашто?


Zato što Izrael nije Amerika, ima svoje ja, i zato što je dobro objašnjen problem bespravnosti oduzimanja teritorije od strane Srba (Srpska diplomatija u Izraelu 1999-trajuće). Ovo prvo nije sporno, dokle god se to mudro radi, dizanjem svesnosti, a ne ispraznim kurčenjem i guranjem prsta u nos... oko, pardon.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:37 11.06.2019

Re: Колонизација

tasadebeli


Ја ти ово рекох за себе, а ови други којима то исто радиш нека се сами изјасне.


Ko šljivi druge, priznajem samo tebe i Frija od opozicije sebi!


Ни ја теби не попујем када се не слажем с тобом, немој ни ти мени.


dobro, izvini!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:44 11.06.2019

Re: Колонизација

On je pozvao Čitaku da dokaže da su albanski spomenici na Kosovu postojali u 13. i 14. veku. "Kada mi donese jedan istorijski spomenik albanskog porekla iz 13. ili 14. veka sa Kosova. Kada pokaže jedan spomenik iz tog perioda, onda bih mogao da kažem da su Albanci tu bili u to vreme. Ali reći za Srbe da su kolonizatori, da su vladali a ne živeli na Kosovu, to je bezobrazluk", rekao je Dačić.


Čitaku je klasična manipulatorka, kao i većina političara tog, JB/EHo tipa. Ona manipuliše idejom da je Milošević hteo, nameravao zapravo da naseli KiM izbeglicama iz Bosne i Hrvatske - a ovi ljudi došli i ostali među svojima u Vojvodini i cen. Srbiji, nisu hteli da budu moneta za potkusurivanje velikosrpskoj politici nacional-komunista. Uostalom, 1995. i nadalje se već bili smoreni od velikih priča i velikih obećanja srpskih političara. Tako da mu je pukao plan velikog jugoslovenskog rata i u potpunosti je poražen. Umesto da iz tog poraza naša generacija izvuče pouku, mi srljamo u novi poraz (bespotrebnog kurčenja tamo gde nemamo čvrstu osnovu, gde smo slabiji).
tasadebeli tasadebeli 09:03 11.06.2019

Re: Колонизација

Srđan Fuchs



Ух! Много питања!


suštinski beznačajno, dok vodeća sila ne povuče priznanje.



Ко је данас водећа сила?


Zato što Izrael nije Amerika, ima svoje ja, i zato što je dobro objašnjen problem bespravnosti oduzimanja teritorije od strane Srba (Srpska diplomatija u Izraelu 1999-trajuće). Ovo prvo nije sporno, dokle god se to mudro radi, dizanjem svesnosti,






a ne ispraznim kurčenjem i guranjem prsta u nos... oko, pardon.



У праву си када су званичне ситуације у питању.

А колико сам ја схватио, Дачић је по завршетку састанка, дакле у неформалној ситуацији рекао то што је рекао.

Па зар није онда и та Фљора исто тако непрофесионална када се служи својим твитер налогом (неформална ситуација) да промовише личне ставове и мишљења?


Него, Срки!

Биће да је овде нешто друго у питању код свих званичних политичких представника Приштине који, рекао бих, постају све нервознији и нервознији. Изгеда да су у праву они који тврде да у овом случају време ради за Србију.


dobro, izvini!



Извињење прихваћено!
tasadebeli tasadebeli 09:28 11.06.2019

Re: Колонизација

Srđan Fuchs

Čitaku je klasična manipulatorka,



Наравно. И Дачић је са оном новчаницом од 100 долара.

Али у овом случају колонизације мислим да је Дачић без икаквог предумишљаја искрено рекао оно што и иначе српска левица мисли о Косову и Метохији (са све Албанцима и Србима) још од пре балканских ратова не мислећи и не говорећи при томе о нацијама, него о нечему другом.
maksa83 maksa83 09:53 11.06.2019

Re: Колонизација

И његова и моја реакција је сасвим разумљива и једини могући одоговор на толику количину булшита којим нас засипају.

Ne, Dačić je opet iskoristio priliku da ispadne glup ko kurac.

"Kako možete da pričate o kolonizaciji nečega gde naše crkve postoje već 600 godina?" je pravi retern.

Ali da ima mozga i stila ne bi bio Slobin pijani nerast.

Edit: grešim dušu, setio se: https://twitter.com/DjordjeDj/status/1138091111535321089
tasadebeli tasadebeli 11:07 11.06.2019

Re: Колонизација

maksa83
И његова и моја реакција је сасвим разумљива и једини могући одоговор на толику количину булшита којим нас засипају.

Ne, Dačić je opet iskoristio priliku da ispadne glup ko kurac.

"Kako možete da pričate o kolonizaciji nečega gde naše crkve postoje već 600 godina?" je pravi retern.

Ali da ima mozga i stila ne bi bio Slobin pijani nerast.

Edit: grešim dušu, setio se: https://twitter.com/DjordjeDj/status/1138091111535321089




Слоба је умро.

То исто понављам и за Тита, само много дуже.



Дачић без икаквог предумишљаја искрено рекао оно што и иначе српска левица мисли о Косову и Метохији (са све Албанцима и Србима) још од пре балканских ратова не мислећи и не говорећи при томе о нацијама, него о нечему другом.


(Када кажем српска левица, онда свакако не мислим на ове титиће после 1945.)


Да не грешим душу ни ја... А прошло је 20 година од бомбардовања... И ослобођења, пардон деколонизације и од окупатора, пардон колонизатора. Срба.



Ekonomija Kosova: kako izgledaju BDP, zaposlenost, plate i penzije? (ЛИНК)


U Srbiji se mnogo priča o političkoj situaciji na Kosovu, što je sve vezano za pitanje statusa. Vrlo malo se piše o ekonomskoj situaciji, kako tamo stanje izgleda i kako društvo funkcioniše.

Kosovo je, uz Moldaviju, najsiromašniji politički entitet u Evropi. Bruto domaći proizvod je tek 6,3 milijarde evra, ili 3.400 evra po glavni stanovnika. Ako gledamo po kupovnoj moći, BDP per capita je 10.500 međunarodnih dolara.

Prema ovim podacima, stanovnici ostatka Srbije imaju upola veći životni standard od stanovnika Kosova.

Nizak dohodak je veliki problem, ali je verovatno još veći visoka nezaposlenost. Zvanično, ona iznosi 32% – uporedite to sa našom stopom nezaposlenosti koje je na svom vrhuncu 2012. iznosila 25%, dok je sada oko 12,5%.

Nezaposlenost mladih je još viša, oko 40% (u Srbiji 27,5%). Na Kosovu je ovo i veći problem jer mladog stanovištva ima procentualno više nego kod nas, dok su stope aktivacije na tržištu rada niže.

Žene na tržištu rada imaju nizak nivo aktivnosti usled tradicionalnih rodnih uloga: ostajanje kod kuće i briga o domaćinstvu, pre svega deci ili starijim članovima porodice, što je povezano i niskim prihodima te malim obuhvatom dece vrtićima i sličnim socijalnim uslugama.

Javna potrošnja na Kosovu iznosi oko 27% BDP-a, što je duplo manje nego u Srbiji.

Da stavimo to u perspektivu, ceo godišnji budžet Kosova je oko 2 milijarde evra. Poreski moral je verovatno još niži nego kod nas, sama poreska uprava je neefikasna i pod političkom kontrolom, a veliki deo stanovnika izbegava i plaćanje komunalija, a kamoli poreza.

Prosečna neto plata je oko 450 evra, ali sa velikim razlikama: u privatnom sektoru je tek 340, u javnom 450 a u javnim preduzećima 590 evra. Stoga nije ni čudo da ko god može beži u javni sektor. Državna i javna preduzeća uglavnom prave gubitke i žive od subvencija. Minimalna zarada za radnike do 35 godina je 130 evra, a za starije 170 evra.

Kosovo istorijski ima veliku dijasporu. Uglavnom je u pitanju Zapadna Evropa, a ti radnici na privremenom ili stalnom boravku u inostranstvu šalju novac kući. Ova suma dostigla je prošle godine 760 miliona evra ili čak 11% BDP-a.

Penzije i socijala: prvo veterani OVK, a za ostale šta ostane
Kosovo ima potpuno drugačiji penzioni sistem nego Srbija – umesto da nastave sa šminkanjem penzionog sistema nasleđenog još iz SFRJ, oni su postavili svoj.

Postoje osnovne starosne tj. socijalne penzije u iznosu od oko 80 evra mesečno koje se isplaćuju ljudima koji napune određene godine života (oko 122.000 ljudi), dok penzije na osnovu plaćenih doprinosa prima oko 43.000 penzionera.

Postoji i poseban program za radnike Trepče koji obuhvata 3.200 penzionera. Invalidske penzije su sličnog iznosa socijalnim i njih prima oko 19.000 ljudi.

Najviše penzionera dolazi iz redova ratnih veterana (36.000 ljudi, prosečna penzija oko 240 evra) i palih boraca i invalida rata (15.000 ljudi, prosečna penzija oko 150 evra). Na ove rashode ukupno odlazi cela trećina sredstava za penziju – 95 miliona evra iz budžeta od 260 miliona evra.

Veterani OVK su veoma dobro povezana grupa, slično braniteljima u Hrvatskoj. Pored toga su i dobro naoružani, a pobednički nacionalistički diskurs ih predstavlja kao heroje i oslobodioce.

O njihovim aktivnostima se ne priča previše, sa jedne strane pošto niko ne želi da im se zamera, a drugo jer je to politički nepopularno imajući u vidu preovlađujući diskurs u javnosti – ,,nismo mi činili zločine, to su bili oni drugi.”

Zbog toga i ne treba da čudi ovoliki disbalans u isplati penzija – veterani su politički važna ciljna grupa koju ljudi jednostavno ne mogu da ignorišu. Ali ako sve pare idu veteranima, nema i za ostale.



Чек да истакнем кључни појам:


Kosovo istorijski ima veliku dijasporu. Uglavnom je u pitanju Zapadna Evropa, a ti radnici na privremenom ili stalnom boravku u inostranstvu šalju novac kući. Ova suma dostigla je prošle godine 760 miliona evra ili čak 11% BDP-a.




Замисли, Максо, да наша историјски велика српска дијаспора учествује у БДП Србије са 11%!

Па правили бисмо ракетле и онда колонизовали Месец уместо Косова, Шикага и немачких старачких домова.





maksa83 maksa83 11:38 11.06.2019

Re: Колонизација

Замисли, Максо, да наша историјски велика српска дијаспора учествује у БДП Србије са 11%!

Nije ni 8.4% koliko sada učestvuje malo, a to su samo one vidljive koje prolaze kroz banke.

Mi ih trošimo prilično bezveze.
tasadebeli tasadebeli 18:46 11.06.2019

Re: Колонизација

maksa83
Замисли, Максо, да наша историјски велика српска дијаспора учествује у БДП Србије са 11%!

Nije ni 8.4% koliko sada učestvuje malo, a to su samo one vidljive koje prolaze kroz banke.

Mi ih trošimo prilično bezveze.



Да, слажем се, то је тачно.

(А претпостави само колико тек на Косову и Метохији има тих невидљивих... Знаш већ и како и шта... Такође један од разлога који су дали повод да ми дамо повод за бомбардовање. Не узрок, али повод. Балкан је кроз њихове наочаре гледано за Европу исто што и Авганистан за Азију. Па тако и дође до мешања чим се дрзнеш да се у те невидљиве токове новца умешаш. )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 13.06.2019

Re: Колонизација

tasadebeli


Ко је данас водећа сила?



У праву си када су званичне ситуације у питању.

А колико сам ја схватио, Дачић је по завршетку састанка, дакле у неформалној ситуацији рекао то што је рекао.

Па зар није онда и та Фљора исто тако непрофесионална када се служи својим твитер налогом (неформална ситуација) да промовише личне ставове и мишљења?


Него, Срки!

Биће да је овде нешто друго у питању код свих званичних политичких представника Приштине који, рекао бих, постају све нервознији и нервознији. Изгеда да су у праву они који тврде да у овом случају време ради за Србију.


Радило би за Србију када би била интелигентна - а не идеолошка - дипломатија; што кажу Мира и Преле, "доста је било слушања празних илузија"... Овако - неодољив утисак је да ће упрскати и ово мало што су демократе и Коштуница успели да сачувају. Америка је водећа суперсила, и тако ће вероватно остати до краја овог столећа, осим ако глобални рат не измени нешто. Пошто глобалног рата нема, осим информацијама, из неког разлога у Србији влада погрешно уверење да је сиромашна Русија водећа светска суперсила.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana