Biz| Ekonomija| Eksperimenti u blogovanju| IT| Tehnologija

Startap - gde?

Dragan Pleskonjic RSS / 22.06.2019. u 14:58

Recimo da imate odličnu ideju i želite da pokrenete visoko-tehnološki startap. Jedno od pitanja koje se postavlja je gde ga pokrenuti, u kojoj zemlji i u kom gradu? Koji faktori bi uticali na ovu odluku? 

Da li biste ga pokrenuli u Srbiji? Po vašem mišljenju, koji su argumenti za, a koji su protiv tj. za pokretanje negde drugde (i gde)? 

Ovu temu otvaram na blogu sa namerom da što više učesnika u diskusiji da realna mišljenja, činjenice, stavove i preporuke koje mnogim mladim (i ne sam mladim) ljudima, koji se spremaju da pokrenu svoje firme, mogu pomoći da donesu ovu značajnu odluku.

Edit: Implicitno, pitanje je i šta bi trebalo uraditi, promeniti, unaprediti, da bi se što više domaćih i stranih preduzetnika odlučilo da svoje startape upravo baziraju u Srbiji? Drugim rečima: šta treba uraditi da Srbija bude prepoznata kao startap zemlja (engl. startup friendly country)?

P.S. Prošlo je 15 meseci otkako nisam pisao ovde na blogu, a nisam ni pratio dešavanja. Verovatno sam dosta toga propustio.

Atačmenti



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:03 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

aureus
Teško da ta djevojčica može da pokosi više od Dragana Pleskonjića kad je on u formi.


Ne kosim ručno odavnooo, a možda bi bilo dobro, jer bi tako bio više "fit". Ovako se navaljuju kilogrami, loša forma itd.

Inače, najbolji kosci onima drugima često govoraše: „Nije to za tebe, idi radi nešto drugo.“

I tako mnogi odoše "na škole", a neki među njima postadoše programeri i ostale struke IT branše.

Mora da bude malo šale u svemu.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:30 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

srdjan.pajic
Jel ima nekih dronova-kosačica? Ako nema, eto ideje za startap.


Postoji ideja za dronove koji čuvaju stoku, prvenstveno ovce i brane ih od vukova. Treba rešiti par tehničkih i drugih problema. Još jedna ideja za startap. High tech u poljoprivredi.
nikvet pn nikvet pn 09:45 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide


Дрон против вукова?! Вау сине куд оде овај свет...

Dragan Pleskonjic
High tech u poljoprivredi.


Не чачкај, боли. Обећало субвенције ко и свуда у ЕУ колико да будемо конкурентни кад оно прц, касни, нема. Увознички лоби ради за свој џеп, не за српски аграр.
maksa83 maksa83 09:49 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Обећало субвенције ко и свуда у ЕУ колико да будемо конкурентни кад оно прц, касни, нема.

Ima, ima, ali nemaju svi sreće da budu Marjan Rističević koji kao predsednik skupštinskog odbora za poljoprivredu daje subvencije firmi čije je sedište u prostorijama njegove stranke u Inđiji. Kakva koincidencija...
nikvet pn nikvet pn 10:01 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide


Или мислиш оно кад прдседник језди по Србији па ко се истакне на дочеку пусте му кинту?
aureus aureus 10:48 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Dragan Pleskonjic
aureus
Teško da ta djevojčica može da pokosi više od Dragana Pleskonjića kad je on u formi.


Ne kosim ručno odavnooo, a možda bi bilo dobro, jer bi tako bio više "fit". Ovako se navaljuju kilogrami, loša forma itd.

Pa 'oće to kad se tamani slanina a ne kosi i ne režu drva.
Evo, i kolega Čarli jede mnogo pa onda svaki dan pješači po 20 kilometara da bi ostao fit.
Dobro, ne baš svaki dan po 20 kilometara.
Ali nije baš ni fit.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:23 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

aureus
Pa 'oće to kad se tamani slanina a ne kosi i ne režu drva.


Eh, da je samo slanina. "Investiralo se u sebe" intenzivno i sad je vrlo teško otarasiti se te "investicije".
Milan Novković Milan Novković 13:08 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Dragan Pleskonjic
aureus
Pa 'oće to kad se tamani slanina a ne kosi i ne režu drva.


..."Investiralo se u sebe"...



Ni ja se ne sećam da sam bilo koji posao tako svesrdno radio kao investiranje u sebe

Prve 4.5 godine u Oxfordshire - lean-mean-fighting machine, ni gram sala, fudbal x2 nedeljno na velikom igralištu, squash x2, plivanja ... cimer jednom probo (1991) da me izvuče na trčanje u pauzi za ručak, uspeo, prvi put 6 Km, drugi 8 Km .. al sam mu onda rekao da u pauzama za ručak dajem tetki lek ... (on imao 60 godina tada, "monstrum", mogao je ladno dok trči i da barata tegovima za bicepse, ko Docs, i da nosi nećaku na ramenima

... i onda sam 1992 došao u London, seo, i evo još uvek sedim - i imam rezervne energije bar za 3 meseca, uopšte mi nije potrebna hrana
nepopustljiv nepopustljiv 16:25 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
Обећало субвенције ко и свуда у ЕУ колико да будемо конкурентни кад оно прц, касни, нема.

Ima, ima, ali nemaju svi sreće da budu Marjan Rističević koji kao predsednik skupštinskog odbora za poljoprivredu daje subvencije firmi čije je sedište u prostorijama njegove stranke u Inđiji. Kakva koincidencija...

Ma!
I 'naši' su postajali naprasno vinogradari itd...
Sve, sve - ali kada Marjan krene da se poziva na Sokrata!
Sreća pa ja to sve vidim iz druge ruke - a još uvek sam ekstremno brz na daljinskom - pa ako se zadesi, on i slični, bilo kojim slučajem - odreagujem brzinom Dok Holideja.

aureus aureus 18:22 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Milan Novković
Dragan Pleskonjic
aureus
Pa 'oće to kad se tamani slanina a ne kosi i ne režu drva.

..."Investiralo se u sebe"...

... i onda sam 1992 došao u London, seo, i evo još uvek sedim - i imam rezervne energije bar za 3 meseca, uopšte mi nije potrebna hrana

Sad mi je malo jasnije zašto si nedavno pisao o brzini elektrona u 30-metarskom kablu za napajanje FRIŽIDERA. Od svih uređaja u domaćinstvu sjetio si se baš frižidera.
Pa onda brzina kretanja ka frižideru, pa tri metra u sekundi, pa...sve ima smisla.
Onda sam se pitao ko to ima kabl od 30 metara za frižider.
Ovo je još uvijek misterija, ali nazirem odgovor: ukućani drže frižider podalje od tebe, skriven u šupi udaljenoj 30 metara od kuće. Otkrio si mu lokaciju zahvaljujući kablu.
aureus aureus 18:24 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

nepopustljiv

Ma!
I 'naši' su postajali naprasno vinogradari itd...

Ako je riječ o Zoranu Živkoviću, zar on nije još u drugoj polovini osamdesetih mlatio pare na računarima?
Milan Novković Milan Novković 20:55 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

aureus
Milan Novković
Dragan Pleskonjic
aureus
Pa 'oće to kad se tamani slanina a ne kosi i ne režu drva.

..."Investiralo se u sebe"...

... i onda sam 1992 došao u London, seo, i evo još uvek sedim - i imam rezervne energije bar za 3 meseca, uopšte mi nije potrebna hrana

Sad mi je malo jasnije zašto si nedavno pisao o brzini elektrona u 30-metarskom kablu za napajanje FRIŽIDERA. Od svih uređaja u domaćinstvu sjetio si se baš frižidera.
Pa onda brzina kretanja ka frižideru, pa tri metra u sekundi, pa...sve ima smisla.
Onda sam se pitao ko to ima kabl od 30 metara za frižider.
Ovo je još uvijek misterija, ali nazirem odgovor: ukućani drže frižider podalje od tebe, skriven u šupi udaljenoj 30 metara od kuće. Otkrio si mu lokaciju zahvaljujući kablu.

Situacija je na trenutke dramatično-kritična - pristup kuhinji mi sprečava kordon agresivnih osoba sa dva X hromozoma, pa moram da se služim sofisticiranim strategijama
aureus aureus 21:32 26.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Milan Novković
aureus

Sad mi je malo jasnije zašto si nedavno pisao o brzini elektrona u 30-metarskom kablu za napajanje FRIŽIDERA. Od svih uređaja u domaćinstvu sjetio si se baš frižidera.
Pa onda brzina kretanja ka frižideru, pa tri metra u sekundi, pa...sve ima smisla.
Onda sam se pitao ko to ima kabl od 30 metara za frižider.
Ovo je još uvijek misterija, ali nazirem odgovor: ukućani drže frižider podalje od tebe, skriven u šupi udaljenoj 30 metara od kuće. Otkrio si mu lokaciju zahvaljujući kablu.

Situacija je na trenutke dramatično-kritična - pristup kuhinji mi sprečava kordon agresivnih osoba sa dva X hromozoma, pa moram da se služim sofisticiranim strategijama

Nešto oko principa neodređenosti?
Ako ti znaju položaj ne znaju brzinu?
Šredingerova mačka i slične zavrzlame gdje je nejasno da li se Milan provukao do frižidera ili još uvijek sjedi u dnevnom boravku? Neobjašnjiv prolazak kroz tavanicu?
Svašta čovjek može da postigne ako dobro stoji sa fizikom...
Milan Novković Milan Novković 10:33 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

aureus
Milan Novković
aureus

Sad mi je malo jasnije zašto si nedavno pisao o brzini elektrona u 30-metarskom kablu za napajanje FRIŽIDERA. Od svih uređaja u domaćinstvu sjetio si se baš frižidera.
Pa onda brzina kretanja ka frižideru, pa tri metra u sekundi, pa...sve ima smisla.
Onda sam se pitao ko to ima kabl od 30 metara za frižider.
Ovo je još uvijek misterija, ali nazirem odgovor: ukućani drže frižider podalje od tebe, skriven u šupi udaljenoj 30 metara od kuće. Otkrio si mu lokaciju zahvaljujući kablu.

Situacija je na trenutke dramatično-kritična - pristup kuhinji mi sprečava kordon agresivnih osoba sa dva X hromozoma, pa moram da se služim sofisticiranim strategijama

Nešto oko principa neodređenosti?
Ako ti znaju položaj ne znaju brzinu?
Šredingerova mačka i slične zavrzlame gdje je nejasno da li se Milan provukao do frižidera ili još uvijek sjedi u dnevnom boravku? Neobjašnjiv prolazak kroz tavanicu?
Svašta čovjek može da postigne ako dobro stoji sa fizikom...

Sve to, i specijalna teorija relativiteta, temporal mechanics, vizuelne iluziji ....

... vidio ovo, sve ove lopte su iste boje, svetlo braon, RGB 255,188,144, podesiš ove trakice i utopiš se u pozadinu, ko kameleon, a one nemaju pojama zašto si insistirao da se cela kuhinja oboji trakičasto

Iskoči iz ove iluzije if u can


maksa83 maksa83 10:43 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

... vidio ovo, sve ove lopte su iste boje, svetlo braon, RGB 255,188,144, podesiš ove trakice i utopiš se u pozadinu, ko kameleon, a one nemaju pojama zašto si insistirao da se cela kuhinja oboji trakičasto

Da, meni su ti primeri potpuno ... obesmislili precepciju boja. Boja kako je mi vidimo ne postoji izolovana, postoji isključivo u kontekstu boja koje je okružuju. Postoji veća lekcija u svemu tome (da je kontekst - sve).

Ovo je verovatno najpoznatiji primer. Koliko vas na prvu veruje da su kvadrati A i B iste boje?



Da, stvarno jesu.
Milan Novković Milan Novković 10:52 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
... vidio ovo, sve ove lopte su iste boje, svetlo braon, RGB 255,188,144, podesiš ove trakice i utopiš se u pozadinu, ko kameleon, a one nemaju pojama zašto si insistirao da se cela kuhinja oboji trakičasto

Da, meni su ti primeri potpuno ... obesmislili precepciju boja. Boja kako je mi vidimo ne postoji izolovana, postoji isključivo u kontekstu boja koje je okružuju. Postoji veća lekcija u svemu tome (da je kontekst - sve).

Ovo je verovatno najpoznatiji primer. Koliko vas na prvu veruje da su kvadrati A i B iste boje?

Da, stvarno jesu.

Ovo je strašno

Naime, mi smo tvrdoglava familija pa ja ne verujem ni na drugu i na treću dok imam komfor da samo tebi ne verujem

Na četvrtu uzmem Snipping tool, copy-paste i odjednom mi ko u onom esmo-piškiliiii vicu gde je odrastao čovek imao problema dok spava dođe mali Sartr u day-dream i pita "Šta smo imali? Oće pijemo kaficu, ili se ubijemo?!"
nepopustljiv nepopustljiv 11:05 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
... vidio ovo, sve ove lopte su iste boje, svetlo braon, RGB 255,188,144, podesiš ove trakice i utopiš se u pozadinu, ko kameleon, a one nemaju pojama zašto si insistirao da se cela kuhinja oboji trakičasto

Da, meni su ti primeri potpuno ... obesmislili precepciju boja. Boja kako je mi vidimo ne postoji izolovana, postoji isključivo u kontekstu boja koje je okružuju. Postoji veća lekcija u svemu tome (da je kontekst - sve).

Ovo je verovatno najpoznatiji primer. Koliko vas na prvu veruje da su kvadrati A i B iste boje?



Da, stvarno jesu.

Imaš li fotografiju bez ovoga valjka da potvrdiš - ovako ostaje da ti verujem na reč.
Milan Novković Milan Novković 11:13 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

nepopustljiv
maksa83
... vidio ovo, sve ove lopte su iste boje, svetlo braon, RGB 255,188,144, podesiš ove trakice i utopiš se u pozadinu, ko kameleon, a one nemaju pojama zašto si insistirao da se cela kuhinja oboji trakičasto

Da, meni su ti primeri potpuno ... obesmislili precepciju boja. Boja kako je mi vidimo ne postoji izolovana, postoji isključivo u kontekstu boja koje je okružuju. Postoji veća lekcija u svemu tome (da je kontekst - sve).

Ovo je verovatno najpoznatiji primer. Koliko vas na prvu veruje da su kvadrati A i B iste boje?

Da, stvarno jesu.

Imaš li fotografiju bez ovoga valjka da potvrdiš - ovako ostaje da ti verujem na reč.

Jedan od tisuću dokaza da su u gender-equality muškarci jebena stranka - dok bi ti Maksi verovao na reč da je sex dobar, žena bi te napila i iskoristila
maksa83 maksa83 11:21 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Imaš li fotografiju bez ovoga valjka da potvrdiš - ovako ostaje da ti verujem na reč.

Valjak je manje bitan, važniji su oni kvadrati okolo. Kad njih sve zabeliš ili zacrniš vidiš da A i B jesu iste boje.

A može i ovako:



floki floki 11:21 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Milan Novković

pa moram da se služim sofisticiranim strategijama


najbolja strategija ti je da zaboraviš frižider, koristiš malo češće sopstvene rezerve i aktiviraš tu i tamo autofagiju...
znači, ne jedeš ništa, pa više vremena imaš za posao, blogovanje, serije...
Milan Novković Milan Novković 11:33 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki
Milan Novković

pa moram da se služim sofisticiranim strategijama


najbolja strategija ti je da zaboraviš frižider, koristiš malo češće sopstvene rezerve i aktiviraš tu i tamo autofagiju...
znači, ne jedeš ništa, pa više vremena imaš za posao, blogovanje, serije...

A duševna bolll ... ništa?!

Ovo boldovano ti je jedini zdravi deo argumenta
nepopustljiv nepopustljiv 11:35 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
Imaš li fotografiju bez ovoga valjka da potvrdiš - ovako ostaje da ti verujem na reč.

Valjak je manje bitan, važniji su oni kvadrati okolo. Kad njih sve zabeliš ili zacrniš vidiš da A i B jesu iste boje.

A može i ovako:




Do jaja!
Ajde sa ovom drugom fotografijom sa ovim merdevinama - kako tako ... ali tek kada 'suzim' pogled ČKILJEĆI.
floki floki 11:39 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Milan Novković
floki
Milan Novković

pa moram da se služim sofisticiranim strategijama


najbolja strategija ti je da zaboraviš frižider, koristiš malo češće sopstvene rezerve i aktiviraš tu i tamo autofagiju...
znači, ne jedeš ništa, pa više vremena imaš za posao, blogovanje, serije...

A duševna bolll ... ništa?!

Ovo boldovano ti je jedini zdravi deo argumenta


ej, da znaš da je ta duševna bol najmanji problem i to samo u početku, navikneš brzo na prazan stomak, pa hormoni rade svoje, pa se srećan osećaš... (evo vidi jbt da ja sa pajićem pričam, hehehe)

a i više ceniš hranu i više uživaš kad ponovo sedneš da jedeš
maksa83 maksa83 11:53 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

(evo vidi jbt da ja sa pajićem pričam, hehehe)

100% primenjuješ neki mind trick, pričaš sa Pajom a teraš sebe da ga zamisliš kao vanglu kiflica sa orasima pa topla ljudska osećanja samo naviru...
nepopustljiv nepopustljiv 11:55 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
(evo vidi jbt da ja sa pajićem pričam, hehehe)

100% primenjuješ neki mind trick, pričaš sa Pajom a teraš sebe da ga zamisliš kao vanglu kiflica sa orasima pa topla ljudska osećanja samo naviru...


Ja ne volim kiflice sa orasima.
Najviše volim sa kulenom, no, mogu da prođu i sa sirom - dakle, samo slani program.
maksa83 maksa83 11:58 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Ja ne volim kiflice sa orasima.

To je samo zato što nisi probao optimalne kiflice sa orasima. Ta stvar treba da se kriminalizuje kao kokain i heroin. Doduše kažu da sa kokaina i heroina može da se skine...
floki floki 12:00 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

ma jok, više je osećaj boljenjakurca (za kiflice i štrudle) u bob marley fazonu, pa posredno onda i za pajića :)

i to mi je najbolji mind trick u celoj priči - disciplinovao sam sebe, pa se dešava da pravim klincima nešto a ja čak ni ne probam...

a kad je vreme da se jede, onda dyson
nepopustljiv nepopustljiv 12:00 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
Ja ne volim kiflice sa orasima.

To je samo zato što nisi probao optimalne kiflice sa orasima. Ta stvar treba da se kriminalizuje kao kokain i heroin. Doduše kažu da sa kokaina i heroina može da se skine...

Moguće!
Mada, jeo sam ja razne stvari sa orasima.
Možda sam i zbog toga (bio) potentan?!
floki floki 12:02 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

maksa83
Ja ne volim kiflice sa orasima.

To je samo zato što nisi probao optimalne kiflice sa orasima. Ta stvar treba da se kriminalizuje kao kokain i heroin. Doduše kažu da sa kokaina i heroina može da se skine...


i štrudla sa makom, ali 20% testa max, samo okolo da drži punjenje od mlevenog maka na okupu...

ali ljudi, što je lepo kad natrpaš puna usta oraha i smokvi pa lagano žvaćeš :)
aureus aureus 13:10 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

nepopustljiv

Moguće!
Mada, jeo sam ja razne stvari sa orasima.
Možda sam i zbog toga (bio) potentan?!

Popila mi krv iz vene, ona traži previše od mene!
Tjera da jedem orahe i med
Da stane malo bio bi red!
Da stane malo bilo bi mi bolje
Fali mi snage, ne fali mi volje...

Milan Novković Milan Novković 13:53 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki
maksa83
Ja ne volim kiflice sa orasima.

To je samo zato što nisi probao optimalne kiflice sa orasima. Ta stvar treba da se kriminalizuje kao kokain i heroin. Doduše kažu da sa kokaina i heroina može da se skine...


i štrudla sa makom, ali 20% testa max, samo okolo da drži punjenje od mlevenog maka na okupu...

ali ljudi, što je lepo kad natrpaš puna usta oraha i smokvi pa lagano žvaćeš :)

Ditto!

S tom razlikom da ja lagano žvaćem dok to svesno radim, kad zaboravim ... e jbg onda
Milan Novković Milan Novković 13:56 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki
...disciplinovao sam sebe, pa se dešava da pravim klincima nešto a ja čak ni ne probam...

Auuuu

Kaži na koji broj da uplatimo preko SMSa, iako cenim da bi ti Brajović, Šarski i Alse pomogli i besplatno

Šalim se - i meni je najlakše da uopšte ne jedem.

Tj uopšte ne patim, iskreno, ako iz tepsije krempita ne pojedem ni jednu.

Patim samo ako pojedem samo 10 komada
floki floki 14:10 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

права зависност је само она у којој не можеш да будеш умерен...
тако да смо исти тип џанкија у питању...
код мене само тако може, или ништа или претерам...
maksa83 maksa83 14:17 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Patim samo ako pojedem samo 10 komada

Da, to su one stvari koje mogu da opstanu samo kao apstraktan koncept, ne i u našem realnom svetu - Klajnova Boca, 1 sarma, 1 krempita...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:31 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Kad smo kod teme: Zna li neko tog majstora koji ume da probuši kašiku?

Pitam za druga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:51 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Dragan Pleskonjic
Kad smo kod teme: Zna li neko tog majstora koji ume da probuši kašiku?

Pitam za druga.


Umesto da taj tvoj drug buši kašiku, možda može da nauči da jede sa kineskim štapićima.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:54 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

srdjan.pajic
Umesto da taj tvoj drug buši kašiku, možda može da nauči da jede sa kineskim štapićima.


Kaže treba mu za supu i čorbu. Reklo mu da jednom dnevno jede kašikom. Izvoljeva, šta da ti kažem.
floki floki 14:55 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

može i da ne jede uopšte bar 16 sati dnevno, najjeftinija metoda po svim parametrima, možeš uvek i svugde da je poneseš sa sobom
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 15:03 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki
može i da ne jede uopšte bar 16 sati dnevno, najjeftinija metoda po svim parametrima, možeš uvek i svugde da je poneseš sa sobom

Probao je da sklopi tu metodu i da je nosi sa sobom, ali mu nešto nije štimalo. Kaže radilo malo u početku, pa se posle pokvarilo. Ne može da radi na duže staze. Kažem ja da on samo izvoljeva nešto.
floki floki 15:16 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

pa neće da radi ništa bez kalorijskog deficita kad se podvuče crta, ako je cilj nova garderoba broj manja ili da odelo sa svadbe može da se zakopča opet... biće da je koriśćena prevelika kašika u onih osam sati... :)

no ovo je zdravo u svakom slučaju, jer ti stabilizuje lučenje insulina u krv, a to je mnogo bitan igrač, plejmejker u basketu otprilike
alselone alselone 16:00 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

Da, to su one stvari koje mogu da opstanu samo kao apstraktan koncept, ne i u našem realnom svetu - Klajnova Boca, 1 sarma, 1 krempita...


Ja to slatko mogu da prestanem posle komad dva, ali ako ima nekih slanih grickalica, kokica, kikirikija (ova reč je Špancima urnebesna), pistaća - jedem dok mi so ne odere usta.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:12 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki



a i više ceniš hranu i više uživaš kad ponovo sedneš da jedeš

Da li ti to pricas o uzitku skidanja tijesnih cipela?
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:48 27.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki
mene je moj matori učio malo da kosim kad sam bio klinac, on ima pokošene kvadratne kilometre u rukama...
ćale je bio ekspert da otkuje kosu (prvi stepen oštrenja) pa posle da je kamenom, "brusom" naoštri da bude kao žilet... za pojasom drveni "vodijer", ako se dobro sećam, pa se onda kosa navlaži ponekad... pokreti prstima prilikom oštrenja su bili super...
a to je bila prestiž veština kod ljudi u bosni... kad se skupe njih nekoliko da kose livadu, prvi kosibaša mora da bude najbolji, najizdržljiviji, najbrži
dešavalo se da mlađi momci hoće da budu prvi, da se dokažu, a na drugo mesto stane neki iskusni matorac, pa krene da mu kosi u pete, ovaj mora da zapne kao sivonja da mo pobegne, pa kolabira na sred livade...

Za visednevno kosenje planinskih livada potrebna je kvalitetna i dobro podesena kosa.
Kosac mora znati dobro otkovati (u Bosni kazu: poklepati) kosu i naostriti je brusom (kamenom) koji odgovarajuce tvrdoce i granulacije. Kondicija i vjestina su vaznije od snage jer snaga nije potrebna za odsjecanje trave vec za njeno iznosenje u liniju, otkos.
Snaga je potrebna za kosenje lucerke, djetaline ili sijanih livada koje donose obilan prinos i tad se u otkos izbacuje kolicina mase.
jadragoljub jadragoljub 13:21 28.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

(u Bosni kazu: poklepati) kosu i naostriti je brusom (kamenom)

isto kažu i ovi moji okoloniški seljaci
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 28.06.2019

Re: Kako nas (neki) drugi vide

floki
pa neće da radi ništa bez kalorijskog deficita kad se podvuče crta, ako je cilj nova garderoba broj manja ili da odelo sa svadbe može da se zakopča opet... biće da je koriśćena prevelika kašika u onih osam sati... :)

no ovo je zdravo u svakom slučaju, jer ti stabilizuje lučenje insulina u krv, a to je mnogo bitan igrač, plejmejker u basketu otprilike


Meni ovo sa 8/16 što pišeš sve ima smisla, ali šta ako, na primer, imaš neku nazovi sportsku aktivnost posle posla, kako onda izdržiš ovih 16 sati da ne pojedeš boga oca? Dobro, kod vas u Nemačku, pošto jedva i da radite tih dva i po dana u nedelji, to verovatno nije problem, ali mi, u meki startapa i preduzimačkog duha, ako hoćemo da upražnjavamo neki kakav-takav sport, to možemo samo uveče. A posle toga nastupa - Glad.

(ja sam taj problem donekle rešio tako što radim tjelovježbu pre odlaska na posao, onu lakšu, to uključuje i odlazak na posao, bajsom, a onda isplaninarim malo vikendom, ako me žena ne upregne da mešam neki beton ili udaram keramičke pločice, i to je to)
aureus aureus 21:45 24.06.2019

Iz ugla jednog Kanađanina

Jedan Kanađanin (koji nešto petlja sa kompjuterima) napustio je siguran i dosadan život u Kanadi i došao u Beograd.
Bilo je to, ako se ne varam, prije nekoliko godina.

Od tada, redovno pravi YouTube videe o Beogradu i Srbiji. Koliko sam ispratio uglavnom pozitivne. Na kraju krajeva, došao je da živi tu, a nije morao.

Evo šta on kaže o pokretanju posla u Srbiji.

shone shone 22:36 24.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

Jedan Kanađanin (koji nešto petlja sa kompjuterima) napustio je siguran i dosadan život u Kanadi i došao u Beograd.Od tada, redovno pravi YouTube videe o Beogradu i Srbiji. Koliko sam ispratio uglavnom pozitivne. Na kraju krajeva, došao je da živi tu, a nije morao.


Nisi upućen u celu priču. Znam čoveka.

Tek ovde je shvatio šta je dobar ,,renault,,




aureus aureus 22:58 24.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

shone

Nisi upućen u celu priču. Znam čoveka.

Tek ovde je shvatio šta je dobar ,,renault,,

On je jedan od stranaca koji su se odlučili da žive u Srbiji i koji o različitim aspektima života u njoj prave video klipove. Meni je to katkad zanimljivo da gledam, taj pogled sa strane, od pravog stranca.
Ima ih još: neka mala iz Španije što ima srpskog momka, glumca, isto se doselila u Beograd, zatim jedna tamnoputa Amerikanka...

E sad...ti znaš tog konkretnog čovjeka.
Pričaj.
shone shone 23:20 24.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

Pričaj.



jadragoljub jadragoljub 21:33 25.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

Na kraju krajeva, došao je da živi tu, a nije morao.

enigma
aureus aureus 21:48 25.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

jadragoljub
Na kraju krajeva, došao je da živi tu, a nije morao.

enigma

I nije tolika. Nalazim na slične primjere koji god je veliki grad u pitanju. Imaš Šveđane koji odluče da žive u Lisabonu, Engleze koji uživaju u Moskvi, Špance u Helsinkiju...A nekim ljudima ionako fali daska u glavi. Neko se rodi i odraste kao Japanac, ali shvati da mu više leži Rumunija.
S druge strane, Beograd je grad sa milion i po stanovnika, a u svakom gradu preko milion može se naći zanimljivih stvari.
E ako neko iz Tokija dođe da živi u Prokuplje...
jadragoljub jadragoljub 21:39 26.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

E ako neko iz Tokija dođe da živi u Prokuplje...

došla jedna , nije prokuplje no neko selo kod niš, udala se i ostala.
aureus aureus 21:53 26.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

jadragoljub
E ako neko iz Tokija dođe da živi u Prokuplje...

došla jedna , nije prokuplje no neko selo kod niš, udala se i ostala.

Ima čak i takvih, da. Pravio je RTS jednom emisije o njima ("Stranac u Srbiji" ).
indije indije 04:07 27.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

ne, nije, zivela jedno sest meseci
i buduci da je studirala slavistiku
pobegla glavombezobzira...
jadragoljub jadragoljub 19:45 27.06.2019

Re: Iz ugla jednog Kanađanina

indije
ne, nije, zivela jedno sest meseci
i buduci da je studirala slavistiku
pobegla glavombezobzira...

ova naša nije pobegla , ostala, roodila dva deteta i tako, i u pemziju otišla devedesetih, vido je ja tih godina u autobusu, nači max 94.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 11:09 27.06.2019

I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Dakle, možda ovako:
- Osnovna firma - USA
- Ogranak startapa (branch office) - Srbija

Correct?

Kad smo kod USA, onda sledi pitanje:
- Zapadna obala (Kalifornija npr.) ili
- Istočna obala (Masačusets npr.) ili
- Negde drugde?

I zašto [ne]?
shone shone 13:58 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?


Tema više nije aktuelna.

Niko neće morati uskoro da radi bilo šta.
Samo uživamo.

KRAJ! VIŠE NIKO NEĆE MORATI DA RADI! Kreće se ka Zemlji i nosi SUVO ZLATO, svako će dobiti po bilion dolara! Sam Bog ga je poslao!
Džinovski asteroid koji se trenutno nalazi između Marsa i Jupitera, u sebi nosi dragoce teške metale u vrednosti od preko 700 trilona dolara!Ako će nešto pokrenuti trku za metalimu u svemiru onda je ovaj asteroid, Psih 16, u kojem ima dovoljno teških metala da svaka osoba na zemlji dobije blizu bilion dolara!Masivne količine zlata, gvožđa i nikla u njemu su gotovo neshvatljive. NASA planira da uradi upravo to, i to 2022. godine

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:27 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

shone

Tema više nije aktuelna.

Niko neće morati uskoro da radi bilo šta.
Samo uživamo.

KRAJ! VIŠE NIKO NEĆE MORATI DA RADI! Kreće se ka Zemlji i nosi SUVO ZLATO, svako će dobiti po bilion dolara! Sam Bog ga je poslao!
Džinovski asteroid koji se trenutno nalazi između Marsa i Jupitera, u sebi nosi dragoce teške metale u vrednosti od preko 700 trilona dolara!Ako će nešto pokrenuti trku za metalimu u svemiru onda je ovaj asteroid, Psih 16, u kojem ima dovoljno teških metala da svaka osoba na zemlji dobije blizu bilion dolara!Masivne količine zlata, gvožđa i nikla u njemu su gotovo neshvatljive. NASA planira da uradi upravo to, i to 2022. godine




Wow! Konačno!
shone shone 14:40 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Wow! Konačno!


Ne bih ja sumnjao u NAS-u. Ameri su to.Njima treba verovati.

Dakle, možda ovako:
- Osnovna firma - USA - NASA.
- Ogranak startapa (branch office) - Srbija



Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 14:45 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

shone
Ne bih ja sumnjao u NAS-u. Ameri su to.Njima treba verovati.


Ma kakvi sumnjati, nipošto. Nego sam se već pitao gde je taj asteroid, što ne stiže više. Bojao sam se da je negde zalutao ili mu se nešto desilo.

Da li će biti nešto i za jelo?

shone shone 14:51 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Nego sam se već pitao gde je taj asteroid, što ne stiže više. Bojao sam se da je negde zalutao ili mu se nešto desilo.


Rusi i Kinezi mudro ćute. Ako iko zajebe stvar - šta da ti kažem.
Sad si me bacio u bedak a ova vest mi taman ulepšala dan i ušo sam u minus na kreditnoj kartici računajući na 2022 god.
aureus aureus 15:22 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

shone

Tema više nije aktuelna.

Niko neće morati uskoro da radi bilo šta.
Samo uživamo.

KRAJ! VIŠE NIKO NEĆE MORATI DA RADI! Kreće se ka Zemlji i nosi SUVO ZLATO, svako će dobiti po bilion dolara! Sam Bog ga je poslao!
Džinovski asteroid koji se trenutno nalazi između Marsa i Jupitera, u sebi nosi dragoce teške metale u vrednosti od preko 700 trilona dolara!Ako će nešto pokrenuti trku za metalimu u svemiru onda je ovaj asteroid, Psih 16, u kojem ima dovoljno teških metala da svaka osoba na zemlji dobije blizu bilion dolara!Masivne količine zlata, gvožđa i nikla u njemu su gotovo neshvatljive. NASA planira da uradi upravo to, i to 2022. godine


Smeću se sa uma neka pravila ekonomije.
Ako nam na Zemlju dođe odjednom tako velika količina zlata, onda će zlato ili da opasno devalvira (da mu cijena padne sa 1250 dolara po unci recimo na 50, 100, 150, nebitno) ili će sve druge cijene da porastu. I da nam svima podijele po tonu zlata, šta nam to vrijedi? Neko će ipak morati nešto da radi, a svi koji budu radili podići će cijene do maksimuma jer će znati da je zlata u izobilju. Odlazak kod frizera plaćaćemo milion evra, a zamjenu plombe šest miliona.
Na kokain ćemo trošiti po 100-200 miliona.

shone shone 15:47 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Odlazak kod frizera plaćaćemo milion evra, a zamjenu plombe šest miliona


Pa šta. Mi smo ovde već istrenirani za takve transakcije.



I da nam svima podijele po tonu zlata, šta nam to vrijedi?


Vredi,vredi, svi ćemo jednog dana biti ,,Aureus,,.

Vidim ja šta tebe žulja.

Tada će i anonimus biti zlatni anonimus.


aureus aureus 16:14 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

shone

I da nam svima podijele po tonu zlata, šta nam to vrijedi?


Vredi,vredi, svi ćemo jednog dana biti ,,Aureus,,.

Vidim ja šta tebe žulja.

Tada će i anonimus biti zlatni anonimus.

Kako ti zvuči da bude usijani Anonimus?

Inače, sve što smo kroz istoriju iskopali zlata - još uvijek je tu. Najčešće procjene govore da je na planeti ukupno oko 170-180 hiljada tona zlata.



Neki su u srednjem vijeku pokušavali da od kamena naprave zlato, ali nisu uspjeli. Ne uspjevaju ni danas.
S druge strane, postoje laboratorije u kojima se prave vještački dijamanti.

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 16:57 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

aureus

Smeću se sa uma neka pravila ekonomije.
Ako nam na Zemlju dođe odjednom tako velika količina zlata, onda će zlato ili da opasno devalvira (da mu cijena padne sa 1250 dolara po unci recimo na 50, 100, 150, nebitno) ili će sve druge cijene da porastu. I da nam svima podijele po tonu zlata, šta nam to vrijedi? Neko će ipak morati nešto da radi, a svi koji budu radili podići će cijene do maksimuma jer će znati da je zlata u izobilju. Odlazak kod frizera plaćaćemo milion evra, a zamjenu plombe šest miliona.


Zanimljivo pitanje, hipotetički. Recimo da postoji taj "zlatni asteroid" i da se jedna grupa ljudi, firma ili zemlja dočepa svog tog zlata i ostalih plemenitih metala na njemu. Kako bi to uticalo na čovečanstvo?

Recimo "zlatni asteroid" preuzmu USA ili Rusija ili Kina tj. neka od zemalja koje imaju zapažene svemirske programe i možda tehnologiju da se dokopaju takvog asteroida.
nikvet pn nikvet pn 18:10 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Dragan Pleskonjic
Kako bi to uticalo na čovečanstvo?


Па то и није нека непознаница. Била би иста прича као с шпанским златом из Новог света.
nepopustljiv nepopustljiv 18:18 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Dragan Pleskonjic
aureus

Smeću se sa uma neka pravila ekonomije.
Ako nam na Zemlju dođe odjednom tako velika količina zlata, onda će zlato ili da opasno devalvira (da mu cijena padne sa 1250 dolara po unci recimo na 50, 100, 150, nebitno) ili će sve druge cijene da porastu. I da nam svima podijele po tonu zlata, šta nam to vrijedi? Neko će ipak morati nešto da radi, a svi koji budu radili podići će cijene do maksimuma jer će znati da je zlata u izobilju. Odlazak kod frizera plaćaćemo milion evra, a zamjenu plombe šest miliona.


Zanimljivo pitanje, hipotetički. Recimo da postoji taj "zlatni asteroid" i da se jedna grupa ljudi, firma ili zemlja dočepa svog tog zlata i ostalih plemenitih metala na njemu. Kako bi to uticalo na čovečanstvo?

Recimo "zlatni asteroid" preuzmu USA ili Rusija ili Kina tj. neka od zemalja koje imaju zapažene svemirske programe i možda tehnologiju da se dokopaju takvog asteroida.

Pomenute zemlje su 'dobrice', posebno Ameri - i oni bi svo to zlato i plemenite metale razdelili svima na svetu - i bio bi mir i nirvana do kraja vremena.
aureus aureus 20:09 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

nikvet pn
Dragan Pleskonjic
Kako bi to uticalo na čovečanstvo?


Па то и није нека непознаница. Била би иста прича као с шпанским златом из Новог света.

I meni se čini.

Zato je možda bolje nešto zlata upotrebiti u tehnologiji (za procesore i slično) a ostatak ovoga puta dati kraljici Elizabeti II.
shone shone 23:08 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Neki su u srednjem vijeku pokušavali da od kamena naprave zlato, ali nisu uspjeli. Ne uspjevaju ni danas.


A možda ti nisi baš u sve upućen?
aureus aureus 23:38 27.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

shone
Neki su u srednjem vijeku pokušavali da od kamena naprave zlato, ali nisu uspjeli. Ne uspjevaju ni danas.


A možda ti nisi baš u sve upućen?

Pa i nisam.
Recimo, ne znam kako ne uspijevamo da pronađemo jeftiniji način za proizvodnju aluminijuma. Podgoričkom KAP-u sa zastarjelom tehnologijom treba oko 15 000 kWh energije da bi izbacio tonu aluminijuma, što je mnogo energije. Uštede je moguće postići sa modernom tehnologijom gdje potrebe za jednu tonu padaju na 12 000 kWh.
Ali to je ipak 12 000 kWh.

Vidiš, Shone, u Njemačkoj industrija plaća 1 kWh oko 15-16 evrocenti. To znači da ti se aluminijum uopšte ne isplati proizvoditi u Njemačkoj* zato što ti samo za struju treba para koliko aluminijum košta na svjetskom tržištu.

U Crnoj Gori je 1 Kwh oko 8 evrocenti. Ali ako trošiš 15 000 za jednu tonu, to ti je 1200 evra za struju u proizvodnji.
Naravno, treba dati plate radnicima, održavati objekte i opremu, investirati u zaštitu okoliša i ko zna čega.
Na kraju te dočeka cijena od 1800 do 2000 dolara po toni koju možeš postići prodajom.
Hoćeš li uspjeti zaraditi?

Teška su ovo pitanja, a mi se uglavnom zezamo ovdje.

Link: cijene el. energije u potrošnji van domaćinstava - Evrostat

*) Sad je pitanje kako se proizvodi aluminijum u Njemačkoj (oko pola miliona tona godišnje).
shone shone 00:00 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

U Crnoj Gori je 1 Kwh oko 8 evrocenti. Ali ako trošiš 15 000 za jednu tonu, to ti je 1200 evra za struju u proizvodnji.


E vidiš ovo već nije za zajebanciju. To sa Crnom Gorom me je baš pogodilo, onako baš. A vidim ni tebi nije lagodno.
aureus aureus 00:05 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

shone
U Crnoj Gori je 1 Kwh oko 8 evrocenti. Ali ako trošiš 15 000 za jednu tonu, to ti je 1200 evra za struju u proizvodnji.


E vidiš ovo već nije za zajebanciju. To sa Crnom Gorom me je baš pogodilo, onako baš. A vidim ni tebi nije lagodno.

A Mostar?
370 miliona maraka duga. A 900 zaposlenih.

Evo, problemi u Aluminijum Mostaru - LINK.
maksa83 maksa83 12:02 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Baš su se raspisali:

Sun i Fox uzeli astrologa da im piše astronomske članke...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 12:32 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

maksa83
Sun i Fox uzeli astrologa da im piše astronomske članke...

Izgleda.
aureus aureus 14:12 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Kolege sa bloga u'vatila zlatna groznica, samo misle o asteroidu punom zlata.
Baš ih briga što je mostarski kombinat aluminijuma u tolikim problemima.
maksa83 maksa83 14:24 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Baš ih briga što je mostarski kombinat aluminijuma u tolikim problemima.

To je kao u onom vicu sa Mujom i Japancem.

Japanac: "Meni je na prvom mestu - Japan! Na drugom - firma! A na trećem - porodica!"
Mujo: "Men' je na prvom mjestu - porod'ca. Na drugom firma. A pravo da ti kažem, Japan mi je tek na trećem..."

Tako nekako i meni mostarski kombinat aluminijuma, na nekom trećem-četvrtom mestu...

aureus aureus 15:03 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

maksa83

Tako nekako i meni mostarski kombinat aluminijuma, na nekom trećem-četvrtom mestu...

Da, vidim prošlo bratsvo i jedinstvo, iščiljelo.
Za kaznu sam isprovjerav'o onaj valjak sa kvadratićima. Kvadrati A i B su iste boje. RGB - 120, 120, 120.
nepopustljiv nepopustljiv 15:23 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

aureus
Kolege sa bloga u'vatila zlatna groznica, samo misle o asteroidu punom zlata.
Baš ih briga što je mostarski kombinat aluminijuma u tolikim problemima.

Koga u Srbiji briga za neku firmi u neprijateljskom entitetu - u gradu u kojem je u potpunosti realizovano etničko čišćenje Srba?!
aureus aureus 15:34 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

nepopustljiv
aureus
Kolege sa bloga u'vatila zlatna groznica, samo misle o asteroidu punom zlata.
Baš ih briga što je mostarski kombinat aluminijuma u tolikim problemima.

Koga u Srbiji briga za neku firmi u neprijateljskom entitetu - u gradu u kojem je u potpunosti realizovano etničko čišćenje Srba?!

A šta je sa sistemom povezanih tepsija?
Teško je prosperirati ako okruženje grca.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 21:34 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

aureus
A šta je sa sistemom povezanih tepsija?


Aluminijum je veoma važan jer:

aureus aureus 22:12 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Dragan Pleskonjic
aureus
A šta je sa sistemom povezanih tepsija?


Aluminijum je veoma važan jer:


Navali, narode, još malo pa se zatvara blog!

A ti, domaćine, piši češće.

Što bi rekla Evropska komisija: We encourage you...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Kad smo kod USA, onda sledi pitanje:
- Zapadna obala (Kalifornija npr.) ili
- Istočna obala (Masačusets npr.) ili
- Negde drugde?

I zašto [ne]?



Dosta sam se "istakao" na ovom blogu, daj da ovo pitanje ostavimo za neki drugi put.
jadragoljub jadragoljub 23:24 28.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

aureus
Kolege sa bloga u'vatila zlatna groznica, samo misle o asteroidu punom zlata.
Baš ih briga što je mostarski kombinat aluminijuma u tolikim problemima.

oreuze l to gedža ima tolki utucaj na tebe?
jedino je on sposoban da kad pričamo o sablasnim nevenima nekako ubaci titu i komuniste, tako i ti sad ubaci mostar, za koji samo fuš pronosi neproverene glasine da tamo ima nekih srba, kog briga što mostar nema aluminimum, i odakle im aluminimum kad niko ne zna ima li uopće neki rudnik aluminimuma na balkanu.
aureus aureus 00:12 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

jadragoljub
aureus
Kolege sa bloga u'vatila zlatna groznica, samo misle o asteroidu punom zlata.
Baš ih briga što je mostarski kombinat aluminijuma u tolikim problemima.

oreuze l to gedža ima tolki utucaj na tebe?
jedino je on sposoban da kad pričamo o sablasnim nevenima nekako ubaci titu i komuniste, tako i ti sad ubaci mostar, za koji samo fuš pronosi neproverene glasine da tamo ima nekih srba, kog briga što mostar nema aluminimum, i odakle im aluminimum kad niko ne zna ima li uopće neki rudnik aluminimuma na balkanu.

Aluminiminimum, što bi rek'o Duško Dugouško.
Nema ga ni Japan pa ima onakvu industriju.

Ima aluminijumski kombinat u Mostaru, godišnja proizvodnja mu je 100-150 hiljada tona, ali ga upropastiše polit'čari i kojekakvi nesposobnjakovići i ljubitelji sopstvenog džepa.
Sve je super bilo dok je struja bila budzašto a cijena aluminijuma odlična. Umjesto da se to vrijeme iskoristi za pametne investicije, novac je proćerdan. Onda je cijena struje porasla, a cijena aluminijuma pala i tako je kombinat udavljen sa dvije ruke (lijevom i desnom).
Ako znamo da je u kombinatu oko 900 radnika a da je dug 370 miliona maraka, ispada da je svaki radnik napravio 200 hiljada evra duga.
Mislim, nije radnik, no - znaš šta hoću da kažem.

Čekaj, je l' ono ti ne voliš Gedžu?
tasadebeli tasadebeli 05:15 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

aureus
Dragan Pleskonjic
aureus
A šta je sa sistemom povezanih tepsija?


Aluminijum je veoma važan jer:


Navali, narode, još malo pa se zatvara blog!

A ti, domaćine, piši češće.

Što bi rekla Evropska komisija: We encourage you...



Жив је Блог, умро није,
док је Срба и Србије!


nepopustljiv nepopustljiv 05:21 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

tasadebeli
aureus
Dragan Pleskonjic
aureus
A šta je sa sistemom povezanih tepsija?


Aluminijum je veoma važan jer:


Navali, narode, još malo pa se zatvara blog!

A ti, domaćine, piši češće.

Što bi rekla Evropska komisija: We encourage you...



Жив је Блог, умро није,
док је Срба и Србије!



Nije lako biti Srbin!
tasadebeli tasadebeli 05:53 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

nepopustljiv
tasadebeli
aureus
Dragan Pleskonjic
aureus
A šta je sa sistemom povezanih tepsija?


Aluminijum je veoma važan jer:


Navali, narode, još malo pa se zatvara blog!

A ti, domaćine, piši češće.

Što bi rekla Evropska komisija: We encourage you...



Жив је Блог, умро није,
док је Срба и Србије!



Nije lako biti Srbin!



Није.
aureus aureus 06:03 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

nepopustljiv
Nije lako biti Srbin!

Samo najhrabriji mogu danas biti Srbi i ustati protiv komunizma i reći mu "ne" - pa kud puklo da puklo!
Potrebni su naročiti kvaliteti da se bude Srbin i antikomunista.
nepopustljiv nepopustljiv 06:10 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

aureus
nepopustljiv
Nije lako biti Srbin!

Samo najhrabriji mogu danas biti Srbi i ustati protiv komunizma i reći mu "ne" - pa kud puklo da puklo!
Potrebni su naročiti kvaliteti da se bude Srbin i antikomunista.

Vazda bilo!

Usput - danas, makar ako se po jutru poznaje, bi mogao biti lep dan.
A to znači da bih negde mogao da se izvezem sa ženom na ćevape.
Eeee, da --- u Makedonskoj, pored Grmeča, je nešto što se zove 'Roštilj na kilo'. Sa toliko obimnim porcijama - a gotovo za džabe.
Sinoć, ostavim ženu u pozorištu, iskoristim (delimično) svoja dva sata slobode - i da nešto pregrizem.
Eeee, bogami - to veličanstveno mesto treba da se obiđe - Maksin 'Don Gedža' je mala maca za ove.
aureus aureus 06:31 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

nepopustljiv
aureus
nepopustljiv
Nije lako biti Srbin!

Samo najhrabriji mogu danas biti Srbi i ustati protiv komunizma i reći mu "ne" - pa kud puklo da puklo!
Potrebni su naročiti kvaliteti da se bude Srbin i antikomunista.

Vazda bilo!

Usput - danas, makar ako se po jutru poznaje, bi mogao biti lep dan.
A to znači da bih negde mogao da se izvezem sa ženom na ćevape.
Eeee, da --- u Makedonskoj, pored Grmeča, je nešto što se zove 'Roštilj na kilo'. Sa toliko obimnim porcijama - a gotovo za džabe.
Sinoć, ostavim ženu u pozorištu, iskoristim (delimično) svoja dva sata slobode - i da nešto pregrizem.
Eeee, bogami - to veličanstveno mesto treba da se obiđe - Maksin 'Don Gedža' je mala maca za ove.

E, roštilj na kilo!
Nadao sam se, brate, da si prefinjen, da ti je bitan ukus a ne količina. I još kažeš niska cijena.
Moram ti sad dati jedan minus.
Jes' da je ovaj tvoj attitude spram hrane poprilično srpski. Nek je količina dobra i nek je niska cijena...Nisi ti, bre, zaposlen u rudniku nego si ugledan u svom poslu gdje se traži znanje i mozak. Kol'ko troši taj tvoj mozak?
Nemoj da odgovaraš. Minus, minus.
maksa83 maksa83 06:38 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

Kol'ko troši taj tvoj mozak?

Verovao ili ne, mozak koji je otpr. 2% telesne mase troši oko 20% energije i jedan je od ozbiljnih sagorevača glukoze.

Ono na šta ja imam primedbu je što čarlivoje paušalno tvrdi da je to njegovo bolje od Don Gedže, a spreman sam da se opkladim da Don Gedžin roštilj nije probao. U tom svetlu, kako da mu verujemo da nije lako biti Srbin ako nije probao da bude nešto drugo?
aureus aureus 06:51 29.06.2019

Re: I gde ćemo taj visoko-tehnološki startap?

maksa83
Kol'ko troši taj tvoj mozak?

Verovao ili ne, mozak koji je otpr. 2% telesne mase troši oko 20% energije i jedan je od ozbiljnih sagorevača glukoze.

Ono na šta ja imam primedbu je što čarlivoje paušalno tvrdi da je to njegovo bolje od Don Gedže, a spreman sam da se opkladim da Don Gedžin roštilj nije probao. U tom svetlu, kako da mu verujemo da nije lako biti Srbin ako nije probao da bude nešto drugo?

Čekaj, Makso, ne žuri na tog Gedžu.

Kažeš da je mozak otprilike 2 posto tjelesne mase i troši 20 posto energije?
E, ali...po sopstvenom priznanju, Čarli ima visok koeficijent inteligencije, čak 151 bod, a visok koeficijent inteligencije znači da brže kapira stvari, brže i lakše dolazi do rješenja i tako dalje.
Nije isto kad se nađeš pred određenim zadatkom sa koeficijentom inteligencije 90 i kad se nađeš pred istim zadatkom sa koeficijentom inteligencije 150. Ovaj slabiji potroši mnoooogo više energije da ga riješi, a ovaj drugi, pošto je efikasniji, sprži rješenje za čas. Inteligentniji su, dakle, efikasniji - to k'o ovi motori sa unutrašnjim sagorjevanjem što manje troše a brže jure.

Čarliju u stvari treba manje energije.
Jedino ako tokom dana ne rješava baš dosta zadataka da bi održao njegov visok standard života, što ne isključujem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana